Куда иде Србија
|
|
Владимир Недељковић
|
субота, 25. јун 2011. |
Шешељева искључивост, Драшковићева превртљивост и Николићева неспособност да се првенствено према самом себи одреди остављају сувише маневарског простора тренутној владајућој постави да се и даље самоуверено и бахато понаша.
|
Црква и политика
|
|
Јован Јањић
|
недеља, 15. новембар 2009. |
(Из Архиве НСПМ-а)
Од слабашног дечака, којем су палили свећу мислећи да је умро, и који је из веронауке имао двојку, постао је један од највећих духовника свога времена, за којег је агент ФБИ гласно рекао: “Ово је светац који хода!”
|
Косово и Метохија
|
|
Петар Анђелковић
|
субота, 19. новембар 2011. |
„Косово“ није независно (у правом смислу) како де јуре, тако ни де факто. Може се слободно рећи да је то „Косово“ (као и косовски Албанци) имало више аутономије и права у оквиру СФРЈ и СРЈ, него сада када је наводно „независно“.
|
Истина и помирење на ex-YU просторима
|
|
Александар Недић
|
понедељак, 12. јул 2010. |
Ово је рад на основу сачуване архивске грађе и написаних књига које у својим деловима осим битака обухватају и сегмент ратног страдалаштва по логорима..
|
Судбина дејтонске БиХ и Република Српска
|
|
Стефан Каргановић
|
субота, 11. октобар 2014. |
Резултат избора још увек је непознаница, али независно од тога покушај примене стандардне технологије „обојене револуције,“ да би се ванинституционално утицало на исход, у Републици Српској је доживео морални и политички крах.
|
Истина и помирење на ex-YU просторима
|
|
Давид Јан Годфроа
|
четвртак, 08. јул 2010. |
Хајде да од ове године не заборављамо да су за време опсаде Сребренице и на другој страни пале невине жртве приликом испада муслиманских јединица (из Сребренице). Стари људи, жене, деца. И Срби су били прогањани, и Срби су по повратку налазили своје куће опљачкане и попаљене.
|
Дакле, може се закључити да је у БиХ веома тешка економска ситуација. Земља која која је под фактичком управом ЕУ, најмање је напредовала од свих држава у региону када се ради о такозваним европским интеграцијама. Несумњиво то је апсурд.
|
Куда иде Србија
|
|
Вељко Ђурић Мишина
|
субота, 04. јун 2011. |
Имајући у виду да је Александар II другобрачан, остаје отворено питање да ли га то аутоматски искључује од престолонаследства. Исто тако остаје отворено и питање да ли га друга женидба искључује из престолонаследства.
|
Црква и политика
|
|
Митрополит Амфилохије
|
четвртак, 22. октобар 2009. |
Ви, многопоштовани господине Председниче, ходите стопама Ваших великих предака, како Вашим доласком, тако и Вашим и Ваше Државе Русије непоколебивим ставом и заштитом целовитости Србије.
|
Косово и Метохија
|
|
Филип Новаковић
|
понедељак, 14. новембар 2011. |
Момци са Јариња ложе велику логорску ватру око које се окупља екипа младих студената да се угреје и размени идеје о новим акцијама овог типа. Студенти са Косова им скрећу пажњу да није проблем на барикадама, да је већи проблем Београд. |
|
Истина и помирење на ex-YU просторима
|
|
Стефан Каргановић
|
понедељак, 12. јул 2010. |
Међу многобројним заинтересованим странама, које систематски експлоатишу политички рудник који се зове Сребреница, треба посебно издвојити једну групу корисника: политичку елиту која усмерава начин мишљења, свест и колективну визију муслиманске заједнице у Босни и Херцеговини.
|
Судбина дејтонске БиХ и Република Српска
|
|
Жељко Малешевић
|
среда, 15. октобар 2014. |
Уколико руководство СНСД-а не изврши промене у странци може врло лако да доживи судбину Демократске странке у Србији, која такође годинама није схватала упозоравајуће поруке својих бирача, што је на крају резултирало губитком власти и расцепом у странци.
|
Куда иде Србија
|
|
Радоман Јовић
|
субота, 25. јун 2011. |
Чланство у ЕУ и решавање проблема КиМ нису два паралелна и независна процеса. Ту дилему распршили су посланици немачког парламента, саопштивши да ће Србија на крају преговора о придруживању ЕУ морати да призна „државу Косово“. |
Црква и политика
|
|
Ханс Кинг
|
понедељак, 02. новембар 2009. |
Али, папа Бенедикт по сваку цену хоће да обнови римску империју. Не даје никакаве концесије англиканској заједници, већ хоће да заувек одржи средњевековни римски централистички систем. Чак иако то онемогући јединство хришћанских Цркава у фундаменталним питањима.
|
Куда иде Србија
|
|
Боривој Рашуо
|
петак, 24. јун 2011. |
Као што рече песник за Бога да би више волео да Бога нема, па да дође, него да га има, а да не долази – у овој прилици могло би се рећи да је боље да Срба и српских земаља има, па да их не признају, него да их нема. а да су признати.
|
Црква и политика
|
|
Архиепископ Иларион
|
понедељак, 02. новембар 2009. |
Поред службене дужности постоји и нека потреба моје душе да лично посетим она места где је људима тешко. Уједно, то је подсећање да је Руска црква увек била и увек ће бити уз Српску православну цркву у свим њеним искушењима.
|
Косово и Метохија
|
|
Живадин Јовановић
|
среда, 16. новембар 2011. |
У преговоре треба вратити статус Покрајине и слободан, безбедан и достојанствен повратак свих протераних Срба и других неалбанаца на своја вековна огњишта. Статус севера Космета може бити тема преговора, али не и замена за статус Покрајине као најважније теме.
|
Истина и помирење на ex-YU просторима
|
|
Стефан Каргановић
|
субота, 03. јул 2010. |
Крах сребреничке резолуције у Канади и озбиљно одуговлачење Ганићевог процеса у Лондону, мада је бошњачки естаблишмент био убеђен да ће оба питања врло глатко и на задовољавајући начин решити, служе као порука и опомена.
|
Судбина дејтонске БиХ и Република Српска
|
|
Ненад Кецмановић
|
среда, 08. октобар 2014. |
Готово сва домаћа и инострана истраживања показују да Додик, Жељка Цвијановић и СНСД, са ДНС-ом и СП-ом, имају већу или мању предност над кандидатима и листама Савеза за промене, али не толику да резултат не би могао бити тесан.
|
Куда иде Србија
|
|
Владимир Недељковић
|
петак, 03. јун 2011. |
Након свих могућих проблема које Србија већ сада има и превише, што на међународном, што на унутрашњем плану, са правом се поставља питање да ли су последњи протести пољопривредника искључиво одраз социјалних и економских недаћа, или се ту може наћи простор и за нека друга тумачења.
|
|