Културна политика
|
|
Драгомир Антонић, Дивна Вуксановић, Жељка Бутуровић, Зоран Миливојевић
|
недеља, 20. фебруар 2011. |
Такве емисије нису узрок, већ последица. Оне, чим су толико гледане, јасно је да задовољавају одређене потребе народа. Према томе нити срозавају културу, нити подстичу насиље, већ само констатују културолошку дијагнозу великог дела народа.
|
Културна политика
|
|
Јована Папан
|
уторак, 15. фебруар 2011. |
Колико ће још у Србији трајати овај ријалити дернек? Тешко је рећи. Дернек се наставља, а свака сличност са српском политичком фармом (пардон, сценом) је случајна и погрешна - у ријалити универзуму просечан Србин има бар привид могућности избора.
|
Културна политика
|
|
Домагој Маргетић
|
субота, 29. јануар 2011. |
Против сам револуције јер се бојим да би свака револуција погодовала управо оним истим елитама које су нас довеле до овога данас. Бојим се нових револуција на овим просторима, бојим се да су могуће више него икада раније.
|
Културна политика
|
|
Јована Папан
|
уторак, 25. јануар 2011. |
Није у питању новотарија са Запада, већ традиција државе која постаје сила којој се клањају и они који је виде као највећег ривала, а који своју децу кришом ипак желе да подижу са мало више избаченим канџама.
|
Културна политика
|
|
Мила Алечковић-Николић
|
среда, 12. јануар 2011. |
Нови или стари тип личности у финансијском тоталитаризму одменио је некадашњег "новог човека" из доба комунизма. То је сада: раскорењени, завидни, интересни "профи-ман" и друштвени психопата (егоиста, хедониста, безобзиран, аморалан, агресиван).
|
Културна политика
|
|
Драгана Кањевац
|
уторак, 04. јануар 2011. |
Актуелна Србија налик је на постаријег запуштеног типа, слабокарактерног лузера који пуши, пије, има висок притисак и холестерол, све га боли ал за живу главу неће код доктора. Успешнима завиди и зна их кад су били нико и ништа.
|
Културна политика
|
|
Ана Радмиловић
|
уторак, 28. децембар 2010. |
Знате шта се све деси некоме ко се у Србији усуди да каже макар и делић онога за шта Ведрана у Србији добија аплаузе. Ја морам да будем коретна – говор мржње допуштамо само гостима.
|
Културна политика
|
|
Јована Папан
|
субота, 25. децембар 2010. |
Подлежући општој параноји, одрасли не штите своју децу, већ пројектују своје страхове на њих. Све радикалније мере предострожности само загорчавају живот људима, а ефекти нових закона су занемарљиви у погледу њихове сврхе – заштите деце.
|
Културна политика
|
|
Босиљка Медић
|
субота, 18. децембар 2010. |
Сам Кустурица небројено пута је подвлачио да му је „лакше било остварити признање на нивоу Југославије, него у Сарајеву“, као што му је, након тога, неупоредиво лакше било да стекне светску славу, него да му се та слава на достојан начин призна у Београду.
|
Културна политика
|
|
Предраг Анђелић
|
среда, 15. децембар 2010. |
Из перспективе данашњег претежног поимања политике као епицентра зла, парадоксална је али и истинита чињеница да је ондашња, комунистичка политичка класа најдуже одолевала свеопштој употреби естраде.
|
|
Културна политика
|
|
Димитрије Војнов
|
петак, 18. фебруар 2011. |
Нови српски филм успева да мобилише публику која је одустала од гледања српског филма и да их привуче у биоскопе, и они на представнике НСФа примењују критеријуме које су изградили гледајући стране филмове и врхунске представнике својих врста.
|
Културна политика
|
|
Драгана Кањевац
|
петак, 04. фебруар 2011. |
Ствари стоје овако: ако сликате голо дете у кади - немате више то дете; међутим, можете сасвим мирно да упрегнете трогодишњу девојчицу да учествује у изборима за мис и да од детета понешто и зарадите. То је не само прихватљиво, већ и пожељно.
|
Културна политика
|
|
Петар Анђелковић
|
среда, 26. јануар 2011. |
У нашој земљи и народу се одавно усталило уверење да „сваки народ има власт какву заслужује". Елите и власт врло често немају никакве везе са већинским народом или његовом вољом коју наводно представљају. Ни једно друштво у окружењу нема елите које толико раде против интереса своје земље као ове наше. |
Културна политика
|
|
Ана Радмиловић
|
понедељак, 24. јануар 2011. |
Из овога би неко ко нема паметнија посла могао да извуче тенденциозни закључак да време и новине не само што се нису променили набоље, него су постали гори, нехуманији и безобзирнији и према онима о којима пишу и према онима који би то требало да читају.
|
Културна политика
|
|
Василије Милновић
|
среда, 05. јануар 2011. |
Да би се умилили вуковима капитализма, макар и овог домаћег – трајно транзиционог, уметници, очигледно, морају да испуне одређене захтеве и испоштују одређене формуле, како би обезбедили довољну количину потребног новца.
|
Културна политика
|
|
Јована Папан
|
понедељак, 03. јануар 2011. |
У Србији, земљи у којој је састављање краја са крајем нејупражњаванија спортска дисциплина, спортске патике постале су важније од живота.Србијa је остала без ваздуха, све отишло у “Ер макс” – шала је која кружи међу млађом популацијом, добро упућеном у значај који ове патике данас имају у Србији.
|
Културна политика
|
|
Слободан Владушић
|
уторак, 28. децембар 2010. |
Примера забрана ради забрана има на хиљаде и сви они доприносе нечијој заштити, а заправо доприносе повећању осећања кривице, што за консеквенцу има једну врсту друштвене укочености, парализованости и страха, јер онај ко се осећа кривим осећа да нема право ни на шта, осим да буде кажњен.
|
Културна политика
|
|
Слободан Ракитић
|
недеља, 19. децембар 2010. |
Поделе су, нажалост, традиционална одлика Срба. И увек су нас скупо коштале. Током деценија и векова те поделе су само продубљивана и добијале су нова политичка својства и облике.
|
Културна политика
|
|
Стефан Каргановић
|
четвртак, 16. децембар 2010. |
Са становишта интереса грађана Србије, а посебно будућности њихове деце, ни тадашња ни садашња норвешка искуства у домену коалиционог ратовања нису нешто што би, чак и у неком новом паковању, Србији могло бити од користи.
|
Културна политика
|
|
Раденко Тошић
|
понедељак, 13. децембар 2010. |
У некој врсти егзила Полански наставља да режира филмове, али су то углавном просјечна остварења која не заслужују превише пажње, да би 2002.године услиједио велики повратак са филмом „Пијаниста“ за којег добија америчког Оскара, Златну палму у Кану и француску награду Цезар.
|
|