Културна политика
|
|
Миодраг Зарковић
|
четвртак, 17. септембар 2009. |
Ако неко у земљи Србији не може да направи гледљив ситком онда је већ време да се колективно забринемо за српску и београдску урбану културу. Серија "Оно као љубав" није успела да код мене изазове оно као смех, већ ово као питање: због чега је национални сервис одобрио и финансирао такав као пројекат? |
Културна политика
|
|
Мила Алечковић-Николић
|
уторак, 15. септембар 2009. |
Хомофили су постали машинерија увек истих финансијских слепих ротација, иако су некада мислили да су свест о људској слободи и различитости. Они су данас део пијачне трговине, а њихове сексуалне потребе бачене су на велико глобално тржиште.
|
Културна политика
|
|
Слободан Владушић
|
понедељак, 14. септембар 2009. |
У процесу микроскопизације света блог има значајну улогу будући да као изразито субјективни начин изражавања подразумева атомизирани поглед на свет. Било да је блог писан као коментар догађаја или као сведочанство, он је увек парцијалан.
|
Културна политика
|
|
Драган Митровић
|
среда, 09. септембар 2009. |
Овај врло скраћени курс културе која себе назива еколошком каже да је са друштвом завршено и да се прелази у постдруштво. То ново друштво је постиндустријско, пост-технолошко, пост-производно и пост-биолошко. Прелаз је нужан, јер је човек умислио да су природни ресурси неисцрпиви.
|
Културна политика
|
|
Дивна Вуксановић
|
уторак, 08. септембар 2009. |
Постојећи конфликти постглобалног доба премештају се у медијску сферу, чиме се утемељују у „уму“ који себе једино технички распознаје, односно финансијски реализује, као својеврсна „теодицеја креативности“.
|
Културна политика
|
|
Катарина Костић
|
среда, 02. септембар 2009. |
Нас две смо као српске песникиње учествовале у вечери словенске поезије у градској библиотеци. Ако званичној Србији није место на скупу на коме се велича њен језик и њено писмо, њено цивилизацијско и културно наслеђе, где је онда Србији место?
|
Културна политика
|
|
Драган Митровић
|
среда, 26. август 2009. |
Сексуалност човека не зависи само од елементарних биолошких подстицаја, већ и социјалних релација, јер полни акт треба извести на друштвено прихватљив начин, а друштвени захтеви су променљиви, комплексни, противуречни и интересно оријентисани. |
Културна политика
|
|
Рејхан Салам
|
уторак, 25. август 2009. |
Економска криза ће убрзати транзицију моћи од мушкараца ка женама, како све више људи буде схватало да се агресивно и рискантно понашање које је мушкарцима омогућило да се ушанче на позицијама моћи, познато као мачо култ, показало као разорно и неодрживо у глобализованом свету.
|
Културна политика
|
|
Саша Гајић
|
четвртак, 20. август 2009. |
„Упецани“ конзументи „Матрикса“ грцају у својим психосоцијалним заблудама, а општа ситуација постаје рушилачка. Сада је треба каналисати, социјално, национално, антикорупцијски, jер је „Матрикс“ почео да се руши.
|
Културна политика
|
|
Предраг Пипер
|
четвртак, 13. август 2009. |
Политички је „коректно“ и пробитачно измишљати нове речи и тражити да се оне уведу и да се построје, живе или мртве, у униформи мушког и женског рода, уз колатералну импликацију да би они који другачије мисле могли бити конзервативни остаци ненародних снага који нам гурају клипове у точкове.
|
|
Културна политика
|
|
Владан Глишић
|
среда, 16. септембар 2009. |
Ненасилно према хомосексуалцима а ефикасно према промотерима хомосексуализма може да се супротстави само здраво друштво. Ако вратимо пристојност у јавни простор ми онемогућујемо промотере хомосексуалности да шире своју идеологију.
|
Културна политика
|
|
Младен Ђорђевић
|
понедељак, 14. септембар 2009. |
Црноталасни филмови су ми послужили као материјал који ми се учинио интересантним у комбинацији с елементима из америчког Б-хорора, савременог јапанског филма…Волим да кажем да сам желео да видим како кемп функционише у црноталасном блату.
|
Културна политика
|
|
Дарко Ђого
|
недеља, 13. септембар 2009. |
Проблем није у томе што неко не подноси кандило. Али, тај исти «неко», под претпоставком да жели да буде поштен ка себи и другима, мора бити спреман да призна да је и лаптоп из другог дијела изјаве плод једног процеса у коме је хришћанство било и те како инволвирано.
|
Културна политика
|
|
Зоран Аврамовић
|
уторак, 08. септембар 2009. |
Појам објективних медија остаће недостижни идеал и то не само у Србији. Као и права, истинска, „суштинска“ демократија. Сви размотрени аргументи потврђују да демократски поредак не гарантује демократску медијску јавност.
|
Културна политика
|
|
Мајкл Мур
|
понедељак, 07. септембар 2009. |
Иако се они међусобно оптужују, и једни и други перманентно избегавају да на дневни ред дебата у Конгресу, ставе и питања суштине система који дозвољава, и што је најважније, гарантује корупцију челних људи великих компанија, политичара и самих конгресмена. |
Културна политика
|
|
Владан Миланко
|
понедељак, 31. август 2009. |
"Црни груја", ТВ серија у којој се заузима цинична и тријумфалистичка позиција у односу на српску историју, и "Бој на Косову", у ком се извештачено патетично, све са филмским дилетантизмом глорификује српска прошлост, јесу тако само две стране исте медаље.
|
Културна политика
|
|
Владислав Б. Сотировић
|
уторак, 25. август 2009. |
Феномен етничког идентитета бившег „српскохрватског“ језика је јединствен у Европи: четири нације користе исти (еминентно српски) матерњи језик, али га именују по својим етнонимима.
|
Културна политика
|
|
Владан Миланко
|
понедељак, 24. август 2009. |
Они који, као Тарантино, изврћу чињенице, али не зато да би се упустили у бесмислени дијалог са онима који чињенице чувају по музејима и историјским уџбеницима, већ да би показали оно што је у чињеницама „трансисторијско“, стварно чувају оно најистинитије од историје.
|
Културна политика
|
|
Зоран Милошевић
|
понедељак, 17. август 2009. |
Филмови које сам имао прилику да погледам у 95 одсто случајева су били амерички! Пропагирали су америчке политичке идеје, амерички патриотизам, америчке производе и да рад за америчке обавештајне службе представља част.
|
Културна политика
|
|
Саша Гајић
|
среда, 12. август 2009. |
Свака од главних личности «Изгубљених», кроз дела и одлуке врши превредновања себе и своје прошлости, али и доводи до коперниканског обрта спознајом да су «изгубљени» у ствари били изгубљени у постмодерном, обичном и свакодневном свету пре свог авионског пада, свету свима нама добро знаном.
|
|