субота, 23. новембар 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Истраживања јавног мњења
Истраживања јавног мњења
# Наслов чланка Аутор
101 За радикале 37,3 a за ДС-а 35,9 одсто бирача Политика и Фактор Плус
102 Радикали и даље испред Демократа (Прес) Стратеџик маркетинг
103 ДС и ДСС расту, пали СРС и ЛДП (Прес) Стратеџик маркетинг
104 Шездесет шест одсто грађана за ССП (Б92) Стратеџик маркетинг
105 ДС и СРС изједначени у трци за парламент Медијум Галуп
106 За владу је потребно троје Политика и Фактор Плус
107 Коштуница остаје премијер (истраживање ЦеСИД-а) Прес
108 Rejtinzi stranaka pred majske parlamentarne izbore (mart/april 2008) Agencija Politikum
109 Kosovo, mediji i strateške spoljnopolitičke integracije (april 2008) Agencija Politikum
110 Ко у ствари води у предизборној трци Прес
111 Блок са ДС у предности (Блиц) Медијум Галуп
112 Проевропске снаге у предности (Блиц) Срђан Богосављевић
113 Kosovo i strateške spoljnopolitičke integracije (februar 2008) Agencija Politikum
114 Радикали никад јачи! Прес
115 Predsednički izbori: Tadić, Nikolić i "ostali" Agencija Politikum
116 Predsednički izbori: Tadić, Nikolić i "ostali" (socioekonomski profil birača) Agencija Politikum
117 Предизборна истраживања ЦеСИД-а и Медијум Галупа Прес/Блиц
 
<< Прва < Претходна 1 2 3 4 5 Следећа > Последња >>
Страна 5 од 5

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, Рио Тинто отворити рудник литијума у долини Јадра?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер