среда, 17. јул 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Истраживања јавног мњења
Истраживања јавног мњења
Истраживања јавног мњења

Србија, пролеће 2016.

НСПМ   
уторак, 19. април 2016.

Србија, 07– 14. април 2016. репрезентативан узорак – комбиновани (терен-телефон 1:1)

 
Истраживања јавног мњења

„Луди од среће“ или још једна (о)тужна јесен

НСПМ   
недеља, 20. децембар 2015.

 Помало парадоксално,  али, по нашем мишљењу, готово да нема сумње да је актуелном паду Вучићевог рејтинга вероватно највише допринело ово много рекламирано „повећање плата и пензија“ – које га је, заправо, коштало много више него оно прошлогодишње смањење.

 
Истраживања јавног мњења

Истраживање - Србија, октобар 2015.

НСПМ   
недеља, 22. новембар 2015.
Срби највише верују Владимиру Путину и Александру Вучићу, и то баш тим редоследом, а највише би волели да Србија направи савез са Русијом, показује најновије истраживање НСПМ.
 
Истраживања јавног мњења

Истраживање - Србија, јесен 2015.

НСПМ   
петак, 30. октобар 2015.

Истраживање јавног мњења Нове Српске политичке мисли, 5-14. септембар 2015.

 
Истраживања јавног мњења

Велико априлско истраживање „НСПМ“ - Обрнула кола низа страну?

Ђорђе Вукадиновић   
недеља, 10. мај 2015.

Практично, први пут после избора, заправо, први пут од јесени-зиме 2012. године, када је Александар Вучић извршио својеврсни таблоидно-безбедносни удар, маргинализовао председника Николића и премијера Дачића и ставио под контролу кључне државне ресурсе, његова популарност и популарност његове странке су у силазном тренду.

 
Истраживања јавног мњења

Србија – зима 2014/15 (са коментаром Ђорђа Вукадиновића)

НСПМ   
субота, 31. јануар 2015.

Хоћу рећи, с обзиром на медијску сцену, информативну блокаду, испирање мозга и вишегодишњи притисак, дубински политички ставови – Косово, НАТО, Русија, продаја земљишта и Телекома – већине грађана ипак су темељно разумни, патриотски и државотворни.

 
Истраживања јавног мњења

Србија – Октобар 2014.

НСПМ   
недеља, 02. новембар 2014.

СНС је и даље странка са највишим рејтингом у Србији који износи 46,7 процената, следе их СПС са 13,3 одсто, ДС са 6,5 одсто и СДС са 5,9, док су све остале политичке партије испод цензуса, с тим да се СРС, ДСС, Двери, ЛДП и СДП могу надати преласку цензуса на неким будућим изборима

 
Истраживања јавног мњења

Истраживање „Србија децембар 2013/јануар 2014“

Ђорђе Вукадиновић   
понедељак, 20. јануар 2014.

Но, овога пута, уколико пронађе или испинује колико-толико убедљиво образложење за расписивање избора, чак ни ту не би било никакве озбиљне драме. Владао би СНС, тачније Вучић, сам, са оним кога одабере – или кога му наметну – и ко му буде најјефтинији.

 
Истраживања јавног мњења

Спољнополитичке оријентације, „Јужни ток“ и српско-руски односи

НСПМ   
среда, 27. новембар 2013.

Потврђени налаз јесте да Русија, у овом тренутку, представља убедљиво и без премца водећу и доминантну спољнополитичку оријентацију за највећи број грађана Србије.

 
Истраживања јавног мњења

Србија – пролеће 2013.

НСПМ   
четвртак, 27. јун 2013.

Упркос агресивној кампањи „мирења са реалношћу“ на КиМ, и даље апсолутна већина, то јест, више од две трећине испитаника (67,4) не прихвата да се одрекне Косова и Метохије у замену за чланство у ЕУ.

 
<< Прва < Претходна 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 Следећа > Последња >>

Страна 7 од 12
СВИ ТЕКСТОВИ У РУБРИЦИ

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер