уторак, 22. април 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Kако је Вучић коначно постао „градоначелник“?

Kоментари (70) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 20 новембар 2013 14:24
Miroslav
Ovaj članak je upravo pokazao nešto drugo, mislim činjenicu koju možda autor nije ciljao. Niti je Bogdanović, niti Đilas, niti Čović, niti Vučić (indirektno) postao gradonačelnik zato što su kvalitet, nego zato što su bili na strani koja je u datom trenutku u poziciji da koriste polugu moći proistekle iz činjenice da su VLAST. Ovde je isplivao na površinu "ropski mentalitet Beograda", a to je glasaj za onog koji ima u datom trenutku moć. Ajde da se kladimo da će na izborima u Beogradu nadmoćno pobijediti SNS, kada budu raspisani izbori. Ovo vrijedi i za ostale gradove u Srbiji. Čast izuzecima.
Препоруке:
80
9
2 среда, 20 новембар 2013 14:26
реално
Имам много примедби на г. Бакареца и поготово на његову страну, али ово је одличан текст.
Препоруке:
81
4
3 среда, 20 новембар 2013 14:34
Форевер Јанг
Е господине Бакарец, управо је то оно због чега су многи родољуби били љути на ДСС када се приклонио СНС-у у обарању Ђиласа. О Ђиласу не мислим много тога доброг, али стати на страну оних који у овом тренутку руше уставни поредак, па макар и ако је у питању Ђилас, била је велика грешка ДСС. Ту сте у очима Србије пали и Ви, а нарочито Андреја Младеновић. Тако да овај текст, иако добар, делује као накнадна памет. Ко год мисли добро овој држави и народу, мора бити против СНС. СНС својим чињењем урушава државу, отцепљује територије, задужује нас и брука, и нема тог Ђиласа због кога би им се једна озбиљна странка придружила.
Препоруке:
113
12
4 среда, 20 новембар 2013 15:01
Песнички
Песнички геније Ј.Ј.Змај је писао:
"Из овог се нешто научити даде, хуље лепо зборе ал нитковски раде".
Како се у психологији назива разилажење у речима и делима?
Из овог се ЈОШ НЕШТО научити даде:
Постоје људи којима не треба веровати било шта да говоре, добро или лоше о било коме или било чему. Они увек мисле само на своју добит, профит и шићар у разним облицима, и према томе прилагођавају своје говоре.
Препоруке:
92
0
5 среда, 20 новембар 2013 15:17
Песнички
Песнички геније Ј.Ј.Змај је писао:
"Из овог се нешто научити даде, хуље лепо зборе ал нитковски раде".

Како се у психологији назива разилажење у речима и делима?

Из овог се ЈОШ НЕШТО научити даде:
Постоје људи којима не треба веровати било шта да говоре, добро или лоше о било коме или било чему. Они увек мисле само на своју добит, профит и шићар у разним облицима, и према томе прилагођавају своје говоре.
Препоруке:
35
0
6 среда, 20 новембар 2013 15:41
mali perica
Ko je kome smestio nemam bas zivaca da citam a kamoli pamtim. Mene kao obicnog covu zanima da li ce da se nastavi sa gradnjom vrtica, mostova i ostalog bez cega je ovaj grad jedva disao?
Bojim se da nece.
Nimalo lepo misljenje o srusenom zutom nemam ali taj jeste uradio nesto i to se vidi.
A sad opet u stagnaciju...
Препоруке:
27
26
7 среда, 20 новембар 2013 16:33
Дринко Кончаревић
Све набројано може се оспоравати или потврђивати што ми није циљ. Све набројано потврђује да СНС нема јасан програм развоја земље и оно што је најважније нема кадрове. Кад нема кадрова, да ли је потребан програм??? Не. Њима је довољно неколико реченица из дневног политичког живота и крај приче. Маса се ваља, бауља без циља... Због свега тога појединци су истовремено и тата и мама, и баба и деда, и стриц и стрина, и тетка и теча,и ујак и ујна, и кум и кума, итд. Све у свему тотални хермафодити које треба неким законом регулисати, бар док су на власти. Где је права Србија? Ћути, тавори, у ову работу се не укључује. Да ли има или нема начина да то уради ради промене на боље. Не ваља тој Србији да бескрајно ћути и чека. Пропадамо, свесно али не попуштамо у корист своје штете. Штето наша нама си дража од свега.
Препоруке:
55
0
8 среда, 20 новембар 2013 16:43
Јован 1
У Православној Цркви постоји важан моменат пре причешћа а то је Исповест.Ту се човек исповеди због својих рђавих навика или осећања због којих га гризе савест да би присаједињујући се Светом Телу и Светој Крви очистио унутрашњи свет,савест и душу и тело.Међутим, човек се може јавно исповедити и осуђујући друге.Ово што је узурпатор власти Вучић изјавио 2002.је класичан пример исповести његове личности.А да погледамо мало шири план:Република Србија настала је на темељу ликвидацја појединаца и група људи који су етикетирани као"реакција,пета колона,домаћи издајници,квислинзи"итд.Без икаквог цивилизованог поступка потпуно дивљачки.Преживели су потказивачи,убице и кукавице,и по који поштен човек који је стицајем околности или Божјим промислом остао у животу и моралном интегритету.Ради пелцера.Сада ако погледамо друштво које је настало на безаконом темељу не може бити здраво друштво.Такво друштво даје и такву власт.Такво друштво је осуђено на самоуништење.То не значи да ће Срби нестати...
Препоруке:
42
5
9 среда, 20 новембар 2013 16:43
Јован 2
...као народ али ће се овај и овакав род истребити.Сам од себе својим безумљем.Непријатељи Срба добро су простудирали како уништити Србију.Одвајањем народног бића,друштва од вере и језика.Вуковом азбуком одвојен је језик од значења па је полуписменост и знање могуће и без вере,кућног васпитања и основне културе,а вера продата за вечеру у Светском Савезу Цркава.Онда је уз помоћ непријатеља настала Комунистичка Република.Оно што је онда посејано сазрело је за жетву сада.Српски је народ стављен ван закона,и Србија као држава у међународној заједници и Срби у Србији у грађанској заједници,и деле судбину прогоњених и клеветаних.С тим што се грађанска заједница оличена у власти бестидно и бесрамно буса у груди Српске а да при том љуто потискује српско,заповести Божје на којима се темељи Православна Вера а која је суштина народног Српског бића.У контексту сакодневних прилика ово је користан текст за разумне људе,а у контексту историје властодршци су несрећна слика "модерне" грађанске Србије.
Препоруке:
34
7
10 среда, 20 новембар 2013 17:33
Бране
''Једна од најстаријих потреба живих бића УОПШТЕ зове се ДЕМАГОГИЈА. ППВ је вешт демагог и он добро зна да истина није оно што је доказано већ оно што нико неће или несме да оспори''. ППВ о Човићу пре и сада ... и једно и друго је истина јер то што је рекао нико није оспорио...а прија за уши гласача. Борба за власт ''Бг пашалука'' довољно говори о тотално распамећеним ликовима који сигурно мисле да су најближи Богу ако не и сами Бог. Бацили су под ноге Устав ове земље, законе, правду, морал... јер иза њих сада стоји сила у лику НАТО.
Препоруке:
49
0
11 среда, 20 новембар 2013 17:37
Г.С
Добро објашњење али не заборавимо да све тестирамо

1.„Скоро сваки човек може да поднесе злу срећу,али ако желиш да тестираш човеков карактер,дај му моћ.“
Абрахам Линколн
2.„Љубав...ако то немаш,без обзира што имаш све друго, није довољно“.-Ann Lander
Препоруке:
33
2
12 среда, 20 новембар 2013 18:33
Žalosna sova
Zbog ovakvih crtica o moralnom sunovratu velikog vođe je sajt NSPM pod besomučnom blokadom. To je isto ono kada su drugu komesaru rekli da će Rojters objaviti njegove gluposti onaj počeo da viće "Zaustavite Rojters".
Препоруке:
53
0
13 среда, 20 новембар 2013 18:38
Vladan Andrejic
Dali, Vi, na ovom sajtu umete da objasnite zasto Vas ceo dan iskljucuju,bar ovde na Banjici,i da o tome obavestite svoje citaoce.Ako je do Vase tehnike kazite,a ako je nesto drugo,isto.
Препоруке:
33
0
14 среда, 20 новембар 2013 19:04
1984
Трећи пут Бог помаже, а четврти окупатор.
Препоруке:
42
0
15 среда, 20 новембар 2013 20:08
влкс
Александар Вучић је за Човића рекао следеће: “Човек који сублимише сву перфидност, поквареност и патолошку перверзност режима Војислава Коштунице и Зорана Ђинђића, а поседује најгоре особине и Ђинђића и Коштунице је потпредседник Владе Србије Небојша Човић. Благоглагољив, лажљив и иако не глуп, болесно амбициозан, толико да ни приближно не може да одреди своје могућности и потенцијале, али и истински бескрупулозан, један од ретких за које са сигурношћу можете да тврдите да би газио преко лешева све се умилно осмехујући“ .Тако је Вучић, генсек СРС, написао у књизи Војислава Шешеља „Мафијашка пудлица Небојша Човић“ – 2002. година, издавач „Етикета“, Болеч.

Реално ово није написао Вучић. Сведоци смо да не поседује такво богатство речи. У сваком случају потписао се.
Препоруке:
45
0
16 среда, 20 новембар 2013 21:02
Nebojša Bakarec
HVALA SVIMA NA KOMENTARU. OD TRENUTKA OBJAVLJIVANJA MOG NOVOG TEKSTA NA NSPM-u, TRAJU BESOMUČNI NAPADI NA SAJT NSPM U ŠTA SAM SE I SAM UVERIO- TEŠKO JE ULOGOVATI SE NA NSPM. MOLIM VAS DA PIŠETE KOMENTARE NA OVAJ TEKST OVDE NA NSPM-u- NEGATIVNE ILI POZITIVNE- VAŠA STVAR, ALI HAJDE DA TAKO BRANIMO SLOBODNU MISAO OD VELIKOG VOĐE I NJEGOVOG JEDNOUMLJA. BORIMO SE PROTIV JEDNOPARTIJSKOG SISTEMA KOJI SE NAZIRE, PROTIV SOCIJALISTIČKOG NAPREDNOG SAVEZA KOME PRISTUPAJU I ČEDA I ČANAK I ČOVIĆ I VESIĆ I DRAŠKOVIĆ I PROKIĆ I...NO PASARAN!!!
Препоруке:
86
5
17 среда, 20 новембар 2013 22:00
koporan
Nicija nije gorela do zore. Pa nece ni Vuciceva.
Препоруке:
33
0
18 среда, 20 новембар 2013 22:05
Марио Калик
Господине Бакарец, подржавам Вашу политичку борбу, али без икаквог разумног повода употребити израз социјалистички уз напредњаке и њихове придошлице (Вук Драшковић социјалиста, свашта), и завршавати коментар покличом No pasaran, кога је славним учинила управо једна комунисткиња (Ла Пасионарија), мораћете признати, мало је комично...
Препоруке:
32
14
19 среда, 20 новембар 2013 22:08
герман
Ајд што су рушили Ђиласа заједно са ППВ, за то су имали својих разлога и то разумем, али молио бих г. Бакареца да искористи ову прилику, па да нам објасни због чега је његова странка њим(а) 2008. правила коалицију (па је Дачић "испалио"), а исто сте били спремни да урадите и 2012 (немојте ми само рећи да су тада били ишта бољи)?
Препоруке:
24
4
20 среда, 20 новембар 2013 22:49
Жељко
Може ли аутор текста да нам каже зашто је ДСС предложио свог кандидата за члана већа???Како онда неће проћи када Андрија Младеновић седи са њима у већу???
Препоруке:
28
7
21 среда, 20 новембар 2013 23:04
поваздан
Е сад колеге(да не кажем другови)са Бањице,НСПМ,ДСС-а и слободњаци,видите како је неком анонимном(не свима)коментатору,антивладином активисти,с в а к и дан.
Па неће ваљда то писаније бити оф интерест НСА-у.
Шта се њих то само тиче?!
Препоруке:
13
1
22 среда, 20 новембар 2013 23:38
Харалампије
Добар текст који говори о суштини "промене" Шешељевих радикала у острашћене ЕУнијате (назадњаке). Ништа друго их никада није ни интересовало него само власт. Одувек је било јадно гледати Шешељеве "сараднике", за све који су икада имали прилике да упознају Шешеља... опште познато је да су то морали бити послушници, потрчкала.. и да Шешељ поред себе никада није подносио људе који умеју или знају да мисле.. Од свих "квалитета" једино је била важна послушност. И тако дриловани Томо и Вучић су по својој природи морали наћи новог газду, јер другачије не могу да функционишу. Нити знају.
Занимљиво је "прекомпоновање власти".. мислим да је ту квака и замка за Србију, за дужи период.. Познато је да просечан Србин најчешће гласа за власт. СРС (СНС) "зна да влада" само кад су сами (без правила). Вучићеви саветници и газде су их "добро", посаветовали како да освоје власт, без избора, "прекомпоновањем".. а до тада ће им и "кадрови" (сада у татиним оделима) "завршити" неку школицу. Као и Томислав.
Препоруке:
28
2
23 среда, 20 новембар 2013 23:52
Miša
ALI HAJDE DA TAKO BRANIMO SLOBODNU MISAO OD VELIKOG VOĐE I NJEGOVOG JEDNOUMLJA. BORIMO SE PROTIV JEDNOPARTIJSKOG SISTEMA

Nije mi jasno, izjavljujete ovakve stvari, a Koštunicu u DSS-u držite kao enedemsku vrstu, nezamenljiv je.
Ako ovakve stvari pričate, recite koja je funkcija A.Mladenovića, subverzivna?
Da li se Vaš slobodarski duh ogleda i u slobodnom shvatanju pravopisa? Ako ne poštujete te osnovne zakone pisanja, kako li tek poštujete prave zakone?
Препоруке:
11
19
24 четвртак, 21 новембар 2013 00:16
сељак беземљаш
ВЕРЗАЛ прес је 1999.г. објавио збирку колумни тадашњег главног уредника ПОЛИТИКЕ.
Збирка је духовито а важно сведочанство о периоду март 1997- мај 1999.г.
Назив књиге је ПРАЊЕ БИОГРАФИЈЕ. По истоименој колумни објављеној 13 јула 1997.г.

Важно и корисно упутство за све учесталија "прања".Ево шта пише новинар:

"Једна популарна ТВ станица отворила је сервис за посипање пепелом по глави и сличну радњу за прање биографије. Уз помоћ водитељке добијете кофицу и лопатицу и онда се педесет минута лаким правилним кретањима посипате оном материјом која преостане када ватра престане да гори.

Код оне друге добијете дозволу да употребите сопствени вербални шампон за прање биографије,
па полако.
......најлепше је било када се појавио (иначе леп човек) бивши градоначелник.
Да, одувек је све знао, да патио је због тога и што је важније, упозоравао је и упозоравао је али нико није хтео да слуша. Ни Милошевић. А и њему је рекао.
наставак
Препоруке:
11
0
25 четвртак, 21 новембар 2013 00:28
сељак беземљаш
наставак
Сав очајан попео се на бину приликом контрамитинга,
али опет смирен што је његовом интервенцијом спречено крвопролиће. И о изборима је све знао. И ту је (знате већ) непрекидно упозоравао, али они други, његови зли партијски другови, нису га (знате већ) послушали.
А он партију није напуштао не зато што је њоме био задовољан, већ зато што је хтео да је промени,
ДА ЊЕГОВИ ДРУГОВИ ПОСТАНУ ДОБРИ, ДОБРИ КАО ШТО ЈЕ ОН"

По добру га памти и новинар. Због неколико реченица, које с3е нису допале овом демократи послан је на дужи " одмор"
" и иако је било лето осећао се "залеђеним"
Препоруке:
9
0
26 четвртак, 21 новембар 2013 00:48
Дринко Кончаревић
Nebojša Bakarec,
Ваше обраћање, писано великим словима ме наводи на сумњу да сте то Ви написали односно да је то писала особа са слике. Али то није важно. НСПМ јесте луча Србије, но њени се текстови баш и не читају међу широким народним масама. Зато сматрам да Ваш апел, ма колико био добронамеран, неће наићи на велики одјек, па према томе ми нећемо срушити ову власт што искрено жалим. А да дајемо допринос, дајемо. Колико? Ко ће га знати.
Препоруке:
16
1
27 четвртак, 21 новембар 2013 01:13
Iz Norveske
Beograd,iskreno,bolju upravu i gradonacelnika i ne zasluzuje.Nebojsa Covic&co sa svim svojim u tekstu navedenim karakteristikama i osobinama a i siptarskim vezama je,recimo,bas potaman po "beogradzanskoj" meri i BG kriterijumima gde je najvaznije sta se desava u Baeogradu,jel te,dok im bracu na Kosmetu razapinju i proganjaju upravo iz tog Beograda,terajuci ih siptarima pod noz...Da se ne lazemo.

Duboko i ponizno se izvinjavam casnim izuzecima.
Препоруке:
23
1
28 четвртак, 21 новембар 2013 02:07
Рђосав
Бакарец? Кажеш, Вучко више пута безуспешно покушао да постане градоначелник? А колико пута је Коштуница безуспешно покушао да постане председник Србије?

Дефинитивно: биће то опет стари добри ДОС. Коментари ДСС-оваца и ДС-оваца све се мање разликују. Поздрављам! - и треба да се сврстате, доста је било фолирања...
Препоруке:
9
24
29 четвртак, 21 новембар 2013 08:38
GS
Не заборавимо да се замајац покренуо и да се то сада тешко може зауставити.Али није се замајац покренуо само код нас него свуда у свету.Искористићу прилику да вас подсетим да је јуче био Дан посвећен бебама.Вредни,млади људи су то искористили да га обележе и упутили поруку свету да је потребно мењати ствари. Девојчице поручују да желе другачије играчке а не само лутке које од њих проиводе „даме у излогу“.
http://www.upworthy.com/if-3-little-girls-did-this-to-my-house-id-do-everything-i-could-to-get-them-full-rides-to-stanford?c=upw1
Згодан је моменат да вас подсетим на давнашњи разлаз науке и цркве,на злоупотребу науке како би владари у сенци могли да владају робљем на планети.Clive Cussler je написао књигу Сахара .Ко је читао,јасно му је да владари праве не само ГМО него идентичне експерименте врше и на
Препоруке:
8
1
30 четвртак, 21 новембар 2013 08:38
G.S
људима.Сетите се да је прва клонирана овца угинула.А сада?Ко то зна?За њих ништа није свето,направиће они и биће пола човек-пола бик или пола жена-пола риба.
Одслушајте песму Сахара коју пева Миреј Матје и видећете да је то друго упозорење за човечанство.
Размислите и о томе шта је Леонардо да Винчи хтео да поручи свету.Да ли је Исус Христ био ожењен?Колико је важан Св.Јован?Још једно име,немојте занемарити његов значај.
Још да вас подсетим и на старе Египћане и њихове хијероглифе и могућност „читања“ одозго на горе,одоздо на доле,с лева на десно и с десна на лево.Прасрбин је и тамо био,како год да се звао у оно време.
Сетите се ко је дао идеју МИ-6 да направи Џемс Бонда.Опет Србин,двоструки агент.Не сећам се његовог имена али је могло да се нађе на Ју тјубу.Тамо свашта има али треба добро сито да се све те инфотмације употребе у нашу корист.
Препоруке:
6
4
31 четвртак, 21 новембар 2013 08:58
G.S.
Vic
Hemijsko oruľje u Siriji

Na sednici UN-a postavi se pitanje američkom predstavniku:
- Imate li uopąte dokaz o postojanju hemijskog oruľja u Siriji?
- Naravno, sačuvali smo fakture.
Препоруке:
18
0
32 четвртак, 21 новембар 2013 10:37
Zal za prosloscu
Autor ovog teksta je bio u gradskoj vlasti svih prethodnih gradonacelnika(i njihovih saradnika) za koje se ispostavili da su stekli izuzetno i enormno bogatstvo za vreme svojih mandata a u kojima je i on ucestvovao i to sve na talasu jedne vlasti za koju ce ovaj osiromaseni narod tek doneti istorijski sud.
Препоруке:
13
7
33 четвртак, 21 новембар 2013 11:44
Đerić
Na žalost svojom dosadašnjom politikom DSS se u principu svrstao na stranu trenutne vlasti i pomogao ne samo oko Beograda nego i Kosova , oko privrede , ekonomije i svega drugog.Politika "ja sam za to" a na boriti se aktivno za "to" ne daje rezultata.Ne hvaleći ni malo "prethodne" DSS je pomogao da ovi dođu na vlast, ovi koji su pretekli u mnogome Čedu , Vuka ,Biserko , Kandićevu ,.....
Препоруке:
8
2
34 четвртак, 21 новембар 2013 12:38
Владан Манчић
То је све тачно, али проблем ДСС-а је тај што се Андреја Младеновић појави у напредњачкој емисији, на напредњачкој ТВ Коперникус и ни једном речју не помене напредњаке и Вучића, ниједном речју не помене Косово и Метохију и одговорност за изборе на КиМ. С једне стране се кука о медијском мраку, а с друге, кад се добије прилика да се нешто каже, функционери ДСС-а одговарају на питања као ђачићи другог разреда основне.Нападају Ђиласа и тиме дају легитимитет стварању привида да су све странке равноправно заступљене.Па зашто Младеновић да критикује Ђиласа на напредњачкој телевизији? Могу да доведу свог представника Човића, Весића, Слину, они ће то много убедљивије. Ја мислим да је у овом тренутку много занимљивије и витешкије нападати Вучића, али то је доказ да некима из ДСС-а нешто фали: или елементарна интелигенција или елементарна храброст или пак имају неки интерес (материјални-садашњи или будући), а можда и сво троје заједно...
Препоруке:
12
0
35 четвртак, 21 новембар 2013 13:29
Milos
Slazem se ovim sto si napsiao. Potrebno je da se neko suprostavi diktaturi u najavi. Moguce je da je Vucic manje zaprljan od ostalih. Moguce je i da su mu namere dobre..Ali petljanje u sve pore drustva je nedopustivo. Ono sto zameram stranci kojoj pripadas je da nemate nikakvu inicijativu. Sve se svodi na kritiku. Nemate nikakav plan, imate neku doslednost, bez ikakve vizije sta raditi. Ne vidim kod vas plan, vidim samo pozivanje na istoriju i vracanje unazad. Slazem se da je trebalo kritikovati Djilasa. morao je da padne zbog BUS plusa, i mnogih drugih stvari..Ali ono sto ja kod njega postujem jeste da vidim da je kamen prebacio iz tacke A u tacku B..cak i da je od toga profitirao, ali jedini je radio nesto vidljivo..Od vas ostalih vidim samo teoretisanje, demagogiju...To ne znaci da tebe ne postujem, niti da Djilasa branim.
Препоруке:
9
1
36 четвртак, 21 новембар 2013 13:33
...
@G.S
,направиће они и биће пола човек-пола бик
.
Minotaur. Toga je već bilo. Nije ga mašta stvorila samo ga je mit sačuvao, Grci preuzeli od starije kritsko-mikenske civilizacije. Svet je mnogo puta propadao i ponovo se stvarao; vidite Tomasa Mana, opširni uvod u roman Josif i njegova braća.

Сетите се ко је дао идеју МИ-6 да направи Џемс Бонда.Опет Србин,двоструки агент.

Popov, Novosađanin
Препоруке:
12
0
37 четвртак, 21 новембар 2013 14:38
Г.С.
@..
@G.S
Предпостављам да мислите да већина популације то зна.Ја не видим да зна,јер да зна до сада би се сви ујединили и дисали као један.
Препоруке:
4
1
38 четвртак, 21 новембар 2013 15:52
Đerić
Ako su iz DSS - toliko dosledni u svojim stavovima po pitanju Kosova i Metohije ,zašto u Skupštini Srbije svaki put barem ne podsete građane na svoju inicijativu o preispitivanju ustavnosti briselskog sporazuma, i odgovora Ustavnog suda. Ne oni su pokrenuli to pitanje "a rešenje ... baš ih briga ).Kada treba negde na lokalu podržati SNS eto ih odma. Nije ni čudo što ih napuštaju kompletni odbori.Sa takvom politikom "državnosti-deklarativne" neće dugo opstati na političkoj sceni.Bili su protiv Tadića koji je izvršenje naloga sa zapada rastezao kao žvakaću gumu, ovi sada sve izvršavaju i njih podržacvaju na svakom koraku. Teško ih je razumeti ?
Препоруке:
8
2
39 четвртак, 21 новембар 2013 16:28
Јован
Потсетио бих критичаре ДССа да је Др.В.Коштуница више пута добровољно у складу са законом силазио са власти,што њега лично и ДСС морално и јасно одваја од комуњара којима је долазак и опстанак на власти по сваку цену све и сва.Ако неког занима истина а не навијање статистика говори да је држава Србија док је Коштуница био Председник Владе стала на своје ноге.На пример,у то време (2004-2008) за 1000 динара куповало се 11,5 л бензина сада је то 6,45 л безоловног.Стандард је преполовљен а патриотизам се управо огледа у томе.У то време Србија је отплаћивала своја дуговања и извлачила се из дужничког ропства а дев. резерве су расле за разлику од 2008 па надаље дуг се увећава а резерве се топе.И да се зове Пера Перић разумски ћу увек подржавати ону политику која на делу а не само на речима ради у корист обичног човека и у корист Српског народа и државе.А свако поштење увек наилази на сумњу једни кажу "поштен је" а други "није него..." Барем Србијом није руковођено из Брисела и зап.амбасада
Препоруке:
15
5
40 четвртак, 21 новембар 2013 17:38
Мићко
Небојша, прво свака ти част, и за храброст, и за луцидност, и за вољу, и за енергију. И за спремност да чиоташ ове коментаре, и још више за спемност да на њих одговараш. Све је то нешто што се мора поштовати.
Али, у чему је проблем? У томе што више ДСС-оваца не ради као ти. Марко Јакшић, Милош Јовановић...то је то. Проблем је, укратко речено, ово:
- Све те локалне коалиције са СНС-ом. То изгледа једноставно не ваља. Из више разлога.
- Ствари се не називају правим именом.
Не знам зашто се то ради. Уверен сам да сигурно у бирачком телу има простора за доста више од фатумских 7%.
Препоруке:
5
2
41 четвртак, 21 новембар 2013 18:04
...
@Г.С.
мислите да већина популације то зна"

Ne, ne mislim da zna. Ali mislim da većinu to i ne zanima, što je još gore. Svedoci smo da najveći broj ljudi još uvek neguje stranački način razmišljanja i očekuje nešto od politike. Naši problemi nisu politički i ne mogu se rešavati političkim sredstvima. Većina, koju obojica pominjemo, ima sve nedostatke sopstvene elite, ali nijednu prednost koja ih iskupljuje. Inače, komentari su vam odlični, među novijim posetiocima sajta jedini koje čitam. Slažete li se, ubuduće, da uvedemo vedrije tonove?
Препоруке:
10
0
42 четвртак, 21 новембар 2013 18:49
Jasna*@Jovan
Koliko radnika je pootpustano,koliko fabrika je upropasteno ,prodato u bescenje?Za vreme Kostunice odradjeno je gro pljackaske privatizacije. Za vreme Djindjica i Kostunice uveden je neoliberalni kapitalizam.To je najvece "dostignuce"Kostunice.Sad pricate bajke,ali srecom nismo svi maloumni.A s vlasti je sisao kad je postalo gusto oko Kosova.
Препоруке:
10
14
43 петак, 22 новембар 2013 02:27
Саша
Као и увек, одговор на једно једноставно питање даје одговор на много тога: да ли ће ДСС и поред свега ипак у коалицију са СНС у Београду? Ако је одговор да, онда је сва критика СНС од стране ДСС бесмислена. А у приче типа наши локални одбори добро сарађују али то нема никакве везе са односом наших странака на нивоу државе више нико не верује. Поготово кад је Београд у питању.
Препоруке:
5
0
44 петак, 22 новембар 2013 09:08
Милица
Зна ли Бакрени ћирилично писмо Шта да причамо и о чеме?
Препоруке:
0
4
45 петак, 22 новембар 2013 15:30
погрешно питање @Jasna*@Jovan
ИМА нас повише који не наседамо на отров из комуњарскосПНсовских коментара, а богами умемо да одговоримо АРГУМЕНТИМА.
Коштуница је 2008 сишао са власти када је прегласан у влади око Споразума о стабилизацији и придруживању. Уопште није бежао од густог, него је хтео да одговори још ГУШЋЕ тј.повлачењем амбасадора и тужбама земаља које су признале Косово. Мекани Дачић се утопио у памучни ЗЕС, залегли су на руду, довели ЕУЛЕКС и отпустили 400000 радника.

Не може се критиковати ДС и ДСС како су увели либерални капитализам а ЗАБОРАВИТИ НА УЛОГУ СПС у томе. СПС је вечити коалициони партнер ДС и ДСС, на власти је непрекидно од 2004 пуних 9 година. Која патриотска сила је спречила СПС да изађе из влада које уништавају Србију? Не рачуна се сила коферчета.
СПС је најдужи спроводилац свега негативног, свега чега се Jasna* званично гнуша и што би Jasna* да прикачи неком другом. ЦРВЦ, НЕЋА ДА МОЖЕ.
Препоруке:
15
3
46 петак, 22 новембар 2013 18:45
Рђосав
погрешно питање @Jasna*@Jovan

ИМА нас повише који ...

- Има вас повише који не смејете - или не умејете - да се потпишете. А Бакарецу нећу ништа, човек невољан, нећу да грешим душу...
Препоруке:
3
10
47 петак, 22 новембар 2013 18:54
Jasna*@@Jasna
Ja uopste ne branim sadasnji SPS,ali neoliberalni kapitalizam nije uveden u Srbiju 2004.vec 2000.
Danas sve partije se ili zalazu za isti ili ga sprovode bez izuzetka,cega se ja gnusam,i realno na nasu nesrecu, nema nijedne partije koja bi se tome suprotstavila,ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ma koliko pokusavali da zamenite teze.
Препоруке:
3
7
48 петак, 22 новембар 2013 19:10
Рђосав
Jasna*:
...,ali neoliberalni kapitalizam nije uveden u Srbiju 2004.vec 2000....
...ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ...

- Савршено тачно. Ово се зове коначна истина, драга Јасна. Паметноме доста.
Препоруке:
4
10
49 петак, 22 новембар 2013 21:07
погрешно питање @Jasna*@Jovan
ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,


Мишковић - министар за приватизацију у влади Мирка Марјановића - основао је Делта М 04.02.1991.

Милан Беко - био је министар у републичкој влади Мирка Марјановића за власничку трансформацију 1997 - своју фирму Дибек основао је 1993.

Миодраг Костић - vlasnik privatne firme za trgovinu, uvoz-izvoz i proizvodnju koja 1995. godine prerasta u MK Group.

Богољуб Карић - У влади Мирка Марјановића био је министар без портфеља.

И да не набрајам даље. Здраво разумном читаоцу апсолутно је јасно од када и од кога је почела пљачка Србије.
Препоруке:
10
0
50 петак, 22 новембар 2013 21:45
Рђосав
Опет неки што не знаје да се потпише:погрешно питање @Jasna*@Jovan...Миодраг Костић - ...- Мислиш на једног од Носача Сандука? - па могао си да поменеш и Драгољуба-Крмиво-Продукт, и многе друге бизнис-али-фер Ђикијеве бизнисмене и кумове. А ни В.К. није гадљив на донације успешних а контроверзних.
Препоруке:
3
12
51 петак, 22 новембар 2013 23:25
погрешно питање
своје име не излажем пошастима необразованих празноглаваца. Моје име или ник не значи ништа јер ме читаоци не познају. Написано са моје стране лако је проверљиво ако већ није познато ономе ко чита.

До 2000 године, терен за пљачку је већ темељно припремљен. Да ли су Мишковић и Беко као министри за приватизацију и власничко реструктуирање и Карић као министар без портфеља, радили у корист Србије или у корист одређеног круга повлашћених којем су и сами припадали(тај круг је преживео сваку промену власти), то остављам да процене они који ово читају.

Мишковић је у време највеће инфлације прибавио себи повластицу главног снабдевача великих трговачких кућа. Оне су Делти робу плаћале авансно, а Делта је за ту исту робу код добављача имала рок плаћања минимум 90 дана. Због социјалног мира, роба је продавана на 6 и више рата. То је била смрт за српске трговачке куће.

Либерални капитализам - ако хоћете ИСТИНУ - ушетао је у Србију много пре 2000.
Препоруке:
10
0
52 субота, 23 новембар 2013 00:24
Jasna*@Rdjosav@bezimeni
Eto dragi Rdjosave gle kako ovi Kostunicini dojucerasnji zaljubljenici kapitalizma i ljubitelji zapadne demokratije sada ne samo da ga se odricu vec i druge nabedjuju .Pa DSSovci dragi do juce vam je Milosevic bio komunjara,banda crvena, a sad ispade da je bio kapitalista i to ni manje ni vise nego neoliberalni.Pa Sta ste vi onda rusili 5.oktobra?
Препоруке:
7
8
53 субота, 23 новембар 2013 01:52
погрешно питање @Jasna*@Jovan
do juce vam je Milosevic bio komunjara,banda crvena, a sad ispade da je bio kapitalista i to ni manje ni vise nego neoliberalni


Од неког ко радикале сматра за секту а слави до јуче најрадикалније секташе Тому и Вучића, не очекујем доследност. Глупост је и претпоставка да само присталице ДСС читају овај текст - најбољи доказ да није тако, управо су коментари Jasna* и њеног сијамског близанаца у виду рђе, заклетих отворених мрзитеља ДСС.
У коментарима сам помињао ЦЕО СПС, нигде нисам издвојио Милошевића. Научите да читате оно што је написано а не оно што ви пројектујете.
Све што сам написао је ИСТИНА ,од донетих закона до министарских постављења Мишковића Бека и Карића. Истина је и то да је СПС настала, 16. јула 1990. године, уједињењем Савеза комуниста Србије и Социјалистичког савеза радног народа Србије. Друге истине нема.
Из свега наведеног,подругљива констатација је ТАЧНА - СПС је комунистичка банда црвена која је увела неолиберални капитализам.
Препоруке:
10
4
54 субота, 23 новембар 2013 10:38
Рђосав
Jasna*:
Eto dragi Rdjosave gle kako ovi Kostunicini dojucerasnji zaljubljenici kapitalizma i ljubitelji zapadne demokratije sada ne samo da ga se odricu vec i druge nabedjuju ...

- Хехе... - па такви су ови из ДСС-а. Шта су рушили? За шта су јуришали? - па за либерални капитализам и - Запад!, љубљени демократски Запад. А сад су - као - ДСС-овци велики русофили?! Оће то, може то да прође, али само код веверица. Први потез према Русији им је био повлачење делегације из Парламентарног савеза Русије и Белорусије. Незгодни смо ми што памтимо, драга Јасна, много незгодни...
Препоруке:
3
8
55 субота, 23 новембар 2013 11:50
Jasna*@Rdjosav
Naravno ,ovaj im pisao knjige o demokratiji,a sad oni Rusofili,jos malo pa ce se i u socijaliste pretvoriti.Predali ceo bankarski sistem u ruke stranaca,prodavali i poklanjali drzavnu imovinu narko dilerima i "biznismenima"sa dalekih egzoticnih ostrva,unistavali domacu proizvodnju ,a istovremeno davali strancima subvencije za istu takvu proizvodnju cak u istom gradu ,veliki je spisak DSS DS zlodela,ali kao sto kazes nezgodni smo mi sto pamtimo.
Препоруке:
3
8
56 субота, 23 новембар 2013 18:47
Јован
Ако идеш ка неком циљу и успут се бацаш каменом на сваког пса који те лаје никад нећеш стићи на тај циљ.Пси лају, то им је природно, каравани пролазе...
Препоруке:
2
1
57 субота, 23 новембар 2013 19:41
сељак беземљаш
погрешно питање
Пролетим, погледом коментаре, привуче ми пажњу ваша реклама истине писана великим словима, прочитам да пишете да је код нас у Србији, на делу либерални капитализам,није ми јасно али то сви пишу,прочитам да је терен за пљачку припремљен до 2000.г. и то тако што су се Мишковић, Беко, Карић.....и ини поређали а Милошевић дунуо у пиштаљку и дао знак за старт.

Може и тако да се гледа. Нисте једини.

Не оспоравајући одговорност оних које јесте и нисте навели, потребно је схватити да ми истину кријемо.
Кријемо је контролом разума.
У тамним дубинама људске ирационалности.

Ми смо просто живели у друштву које је незаустављиво ишло ка свом политичком и економском слому. Срби и ка националном слому.
Показује се да је тај слом, тежи од ратног.
Доказ је то што опоравак дуже траје.
Неке процесе настале после слома можете тумачити и
као "либерални капитализам".
А можете тумачити и да сам ја "антикомуниста".Нетачно и у служби је ирационалности.
наставак
Препоруке:
5
2
58 субота, 23 новембар 2013 20:29
Рђосав
сељак беземљаш:

наставак...

- немој наставак, ако Бога знаш!
Препоруке:
2
4
59 субота, 23 новембар 2013 22:45
сељак беземљаш
наставак
Коме није био јасан економски слом шездесетих,разјаснило му се седамдесетих.(средином седамдесетих председник владе звао се Биједић подпредседник Сиротковић као да се неко шалио)
Ми смо 1979 први пута звали ММФ.
Банкрот смо доживели 1982 за време владе Милке Планинц.
Кога то занима нека нађе три тома збирки интервјуа које је новинар Душан Богавац (и коаутори) објавио 1986 под називом ШТА ДА СЕ РАДИ (ја имам два тома)
Интервјуи су рађени 1983.г. а књиге су изашле три године касније у 400 ПРИМЕРАКА
Разговарано је са 50 тада значајних личности из области политике, науке и културе.
Питање је било како изаћи из кризе.
Иако је реч криза била забрањена, сви одреда су се слагали да смо у чабру.
Цитираћу само делић оног што је говорио Бранко Хорват (тада чувени економиста)

"Ми смо у реформу улазили под полицијском репресијом"(говори о периоду 1971-1974)
На Савету је требало разрадити проблематику продуктивности рада,производње и слично.
наставак
Препоруке:
9
1
60 субота, 23 новембар 2013 23:06
сељак беземљаш
наставак
са ИДЕЈОМ да се покаже како су сада након (доношењеа Устава 1974 и ЗУРа)након тих нових концепција, ствари кренуле повољно....Међутим мени је анализа показивала сасвим супротно, да наиме ствари иду низбрдо и да је оно што треба очекивати, нешто слично КАТАСТРОФИ. Ја сам све то написао и поднио
ЕКОНОМСКОМ САВЈЕТУ али је то изазвало запрепашћење....и да се незна како би се Савет провео. Онда сам замолио да се информира један човек за кога се знало да доминира формирањем те политике
АЛИ СЕ ТАДА ИСПОСТАВИЛО ДА НЕМА НИКОГ КО БИ ТО КАРДЕЉУ ПРЕНИО."

Хорват даље наводи да су га "замолили" да ћути. Да су му исплатили хонорар..да су колеге ћутале наводи
и сличне примере и да:
"Осим тога бирокрација релативно лако купује
југословенске интелектуалце, за мале паре, за НЕКАКАВ ОРДЕН, или некакву синекуру или..."

наставак
Препоруке:
7
1
61 субота, 23 новембар 2013 23:56
погрешно питање @сељак беземљаш
на делу либерални капитализам,није ми јасно али то сви пишу,прочитам да је терен за пљачку припремљен до 2000.г. и то тако што су се Мишковић, Беко, Карић.....и ини поређали а Милошевић дунуо у пиштаљку и дао знак за старт.


Камо среће да се ствари покрећу напред или назад тако што неко дуне у пиштаљку и да знак за старт, али од тога нема ништа. Ствари су, како сте сами написали, много комплексније и имају много дубљи корен.
Једанаест девалвација динара и две деноминације динара десиле су се до 1990. Међутим то је за озбиљније разговоре.
Извињавам се Вама као пажљивом и озбиљном читаоцу зато што сам се у ранијим коментарима упустио у расправу на изузетно ниском и поједностављеном нивоу.
Препоруке:
3
0
62 недеља, 24 новембар 2013 08:51
...
@сељак беземљаш
"сви одреда су се слагали да смо у чабру."

Направљен је ФЕНИ. (Комунисти су волели гиганте. Мегаломанија). Његови су губици, годишње, били већи од трошкова целог Београдског Универзитета за 50 година. То је објављено. И објављено је да су у Хомољским планинама намеравали да подигну фабрику сардина. Још чувам тај пожутели исечак из новина. Огласио се Гојко Николиш. Рекао је нешто, о "новом, вишем, квалитету глупости"; очигледно је поменута ферментирала, усавршавала се, претварала у драгоцени дестилат, бренд, за вишедеценијску употребу. Радник није добио боловање. Револтиран, пресекао је траку у циглани у којој је радио. Људи су ишли у трећу смену са ћебетом и транзистором. Сви су били (сви смо били) незадовољни. Итд...
Препоруке:
9
0
63 недеља, 24 новембар 2013 09:43
...
nastavak
Само друштво је постајало малограђанско у најгорем смислу речи. Трошило се много. Ипак, било је несташица (рестрикције струје "по групама", вожња пар-непар, нема кафе). Људи су се подсмевали друштву у ком су живели, као да су себе изузимали. Цветали су политички вицеви. Јавно, сви су се слагали. Говорило се, не можеш да напредујеш ако ниси с њима. Душко Радовић је мрзовољно упозоравао: сви глуме некакве дивне људе, вернике; све што је мало и слатко постајало је симбол Београда, врабац на пример. Очи су биле упрте у њих: велика очекивања добровољно малолетних. Грличков, Љубичић, Тодо Куртовић. Умерени критичари, Најдан Пашић нпр.
Препоруке:
9
0
64 недеља, 24 новембар 2013 09:47
...
nastavak
После посусталих националних кловнова, Минимакс је кренуо да устоличи турбо-фолк као начин живота и поимања света. Kритиковала га је Олга Божичковић у Политици, али људи су га волели. ЈБТ је ишао у Кореју. Онда је умро. Не могу да верујем да се то десило једном таквом хероју, рекао је,грцајући један млађи човек, у мимоходу. Београдски круг је радио пуном паром. Мића Поповић, Добрица, Михиз, Антоније Исаковић. У неким круговима били су суперзвезде. Били су принципијелни. Помагали су Мартиновића, пострадалог отпозади, али и Доброслава Парагу, јер су били принципијелни. Други нису. И тада се, као и данас, чинило да једино Срби не знају шта хоће, а сви српски непријатељи то добро знају
Препоруке:
9
0
65 недеља, 24 новембар 2013 12:51
сељак беземљаш
@погрешно питање
Поштовани господине
Драго ми је да сте се јавили.
Досадни су ми а и плаше ме они који имају уграђен
психолошки механизам ВАЖНО ЈЕ НАЋИ КРИВЦА А ОНДА ЈЕ СВЕ ЛАКО.
Хвала вам на лепим речима али немојте ни мене процењивати. Немам ни воље ни времена за боље писаније.
Желим вам свако добро.
Препоруке:
5
0
66 недеља, 24 новембар 2013 16:08
сељак беземљаш
@погрешно питање
Требало је да стоји: Немојте ни мене прецењивати.
Извињавам се.
Препоруке:
3
0
67 недеља, 24 новембар 2013 16:35
сељак беземљаш
@---
Толика прича о сиромаштву а комунизам заврши у
малограђанштини.
Поред "објективних околности"изазваних скоком из чобанске цивилизације у потрошачко друштво постоји
и наша "специфиност".По мом суду та "специфичност" нам је "дошла главе".
По инстикту властољубља, режим је следио Наполеоново
сазнање:" да се бајонетом може све само се на њему не може седети" и увео је економску манипулацију.
Онима који формално прихватају збркану идеологију
и одустају од постављања било каквих питања понуђена је социјална промоција.
Милиони су се одазвали и постали "присталице". Неискрено, ТАКТИЧКИ АЛИ СЕ ТАКТИКА ПРЕТВОРИЛА У СТРАТЕГИЈУ.
наставак
Препоруке:
10
0
68 недеља, 24 новембар 2013 22:31
сељак беземљаш
наставак
У теорији постоји "петерово начело", које на духовит начин објашњава како сви напредују док не дођу до нивоа неспособности. Опстанак друштвеног система
зависи од оних који се "пењу" друштвеном лествицом.
Титоизам је створио услове, калемећи их на неке наше постојеће особине да се већина одмах нађе на нивоу своје неспособности. У како се то говорило "свим сферама друштва".
Малограђане иначе одликује познавање струке.И ту је наша "специфичност". Незнање посла који се врши.

(нека ми буде дозвољено да испричам једну истиниту причицу . Летос сретнем дипл.машинског инжењера.у пензији је. Прича како је 25 година радио у Министарству трговине. И како је све било лепо. А сада...Деведесетих сам долазио у то министарство.
Дуго сам чекао оверу компензационог посла са Македонијом. Глупе формалности. Када служба одради посао заседа комисија.Одлучује о десетина И СТОТИНАМА одобрења. Нико или само по неко може да се разуме потпуно различите ствари. Тек да се измисли посао.)
наставак
Препоруке:
6
0
69 недеља, 24 новембар 2013 23:01
сељак беземљаш
наставак
Када је комисија завршила рад ја дојурим по решење. Немам времена да чекам пошту. И тамо сазнам да дозволу потписује министар. Сваки дан стотине папира. Нема шансе да уопште зна шта је потписао.
Кажу ми да је министар отишао у Кину (верујте ми да пишем истину) и да морам да чекам. Дочекао сам ја министра и његов потпис. И све бих то заборавио да ме у министарству нису питали:
ЗАШТО ЈА ЖУРИМ (и не само ја)
Лепи су и паметни и школовани и важни и лепих манира
и немам довољно речи да их нахвалим али НИСУ ЗА ТАЈ ПОСАО. Не разумеју да робу треба произвести, продати наплатити, уложити поново у производњу (радио сам у производној радној организацији)платити држави порезе, платити запослене, и да сваки дан кашњења смањује суму бар за ниво камате на кредит.

Колико видим и сада исто.Бивши председник владе не сећа се потписивања уговора са Грцима око откупа дела ТЕЛЕКОМА. Ни суме 300 или 600 милиона евра.
наставак
Препоруке:
6
0
70 понедељак, 25 новембар 2013 00:12
сељак беземљаш
наставак
Наши су малограђани показали своју снагу и утицај у култури када је 1976 наш најбољи позоришни редитељ Дејан Мијач режирао ПОКОНДИРЕНУ ТИКВУ тако да је
Фема ПОЗИТИВАН ЛИК Представа се дуго одржала на репертоару. Публици се нарочито свидела Фемина СКЛОНОСТ КА ПОТРОШЊИ. (Госпођа Министарка је мора се признати, штедљива.)Тај став да Фема својим делањем чини напредак а њен брат Митар, занатлија да нас "вуче доле" стоји и данас.
Чини ми се да је ово први случај да неко малограђанина оцењује позитивно.
Ја сам помислио да се ту неће стати И да ћу када дођем да гледам Ибзеновог НЕПРИЈАТЕЉА НАРОДА сазнати да је онај несретни лекар Стокман, кога јуре малограђани, стварно непријатељ народа.
То се није десило а није успео покушај да се преко Стеријиних РОДОЉУБАЦА докаже да је свако родољубље лоше.
наставак
Препоруке:
6
0

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер