Drago mi je što se već postojećoj Inicijativi za spas Srbije pridružilo i ovo dizanje glasa za spas Republike Srpske! Bilo je konačno vreme da neko reaguje na postupke i izjave Čedomira Jovanovića i njegovog društvanceta koji su se u poslednje vreme prosto ostrvili na Republiku Srpsku, u težnji da je utope u unitarnu BiH o kojoj je maštao Alija Izetbegović. Čak su i do muslimanskog Sarajeva došli da sprovedu taj opaki i naopaki naum!
Sve pohvale i čestitke NSPM-u i ostalim učesnicima ove konferencije, njihovo ime ostaće časnim slovima ispisano među stranicama naše istorije. Dokle god je ovakvih ljudi i organizacija, Srbija, Republika Srpska i celokupan srpski narod imaju nade!
Preporuke:
101
1
2
petak, 27 april 2012 01:17
fristajlo
Odatle i potreba da političkoj javnosti, pre svega vođstvu i biračima dve najveće i najkolebljivije stranke - DS i SNS, bude upućen apel da posle izbora zbog interesa formiranja vlade ne budu zanemarene u više prilika prihvaćene obaveze i garancije koje je Republika Srbija dala Republici Srpskoj. To se može mnogo bolje učiniti glasanjem, kojim bi se ove dve stranke uklonile iz političkog života. Njima se, naprosto, ne može verovati, jer i jedna i druga rade za interese Vašingtona i Brisela, a ne Beograda i Srbije. Problem je što to intimno svi znamo, čak i njihovi glasači; no, oni imaju neku sumanutu ideju da će dodvoravanjem zapadu postati zapad. Koliko je to realno- znaju svi odrasli i razumni ljudi.
Kad je gazda podigao slugu do ranga gazde?
Preporuke:
87
0
3
petak, 27 april 2012 01:25
The Charlatan
Apel mozda prodje ako ga uputite kao ucesnici Farme ili nekog riajlitija. Narodski receno, bili bliski glasackoj masi koja prati stvarnost kroz namontiranu relanost polusvetske bagre.
Preporuke:
47
1
4
petak, 27 april 2012 01:42
Peter RV
Odlicna inicijativa i u pravom momentu.
Potpisujem.
Preporuke:
67
1
5
petak, 27 april 2012 02:05
saša r.
Svaka čast ovim ljudima koji pokazuju veliku političku i nacionalnu zrelost. Teško da to može imati ikakav učinak na one koji ne žele ništa da vide, sem Pirove pobede. Mučno je kad je neko ubeđen da je gazda, a ne primećuje da je običan sluga.
Sve je na nama biračima, sami odlučujemo o svojoj sudbini, ako izaberemo pogrešne, gorko ćemo se kajati.
Preporuke:
44
0
6
petak, 27 april 2012 02:47
Vo sa Pala
Najveće partije, kao naslednici politike Zorana Đinđića i Vojislava Šešelja, svim snagama rade na rušenju Dejtonskog sporazuma, ukidanju Republike Srpske i stvaranju Velike Srbije u granicama Karlobag-Karlovac-Ogulin-Virovitica... Nije neobično to što Karadžićevi prijatelji nemaju sluha za Dodikovu politiku mira, tolerancije, očuvanja Dejtonskog sporazuma i Republike Srpske, jer oni sluha za takvu politiku nisu imali ni pre dvadeset godina.
Preporuke:
6
45
7
petak, 27 april 2012 03:17
Mile Bre
Dobro je procenjeno da se iza brda nešto valja. Garant dejtonskog sporazuma su Srbija i Hrvatska. Na Hrvatsku, Republika Srpska nemože računati, a u Srbiji, pozicija nastoji da izmeni stav Srbije (neobazirući se na nikoga) po ovom pitanju. Ostaje Rusija, koja daje podršku Republici Srpskoj. Ali ona nije zvanično garant.
Smatram da bi istovremeno trebalo pokrenuti inicijativu za referendum, po pitanju pridruživanja EU i NATO pakru. Nesme se zapostaviti NATO, jer nam se to može dogoditi preko noći, a u tom slučaju je izlišno da se zalažemo za bilo kakve inicijative.
Preporuke:
34
0
8
petak, 27 april 2012 06:06
Troglavski
Apel jednog INTELEKTUKCA:
1. Proglasiti bankrot, i staviti do znanja kreditorima da nemamo namjeru da vracamo dugove!
2. Uvesti zemljisni maksimum od 20 ha. Nacionalizovati svu poljoprivrenu zamlju od krupnih posjednika po postenim cijenama.
3. Uvesti carine od 20% na uvoz poljoprivrednih proizvoda.
4. Godinu dana nakon toga uvesti carine na uvoz poljoprivrednih masina od 20%
5. Zabraniti uvoz i proizvodnju genetski modifikovane hrane
6. Kupiti 10 suhoi 27, 100 tenkova, pancir PVO i tako poslati poruku
Rusiji da imamo namjeru da trgujemo
Preporuke:
51
4
9
petak, 27 april 2012 06:07
Troglavski
7. Uvesti novu valutu (a ne ukidati dinar) pod imenom RENTDINAR po uzoru na rentmark iz 1923.
RENTENBANK bi bila banka koja bi izdavala RENTDINARE.
5000 rentdinara = 1 ha zemlje prve klase, 1000 rentdinara = 1m2 stana. Pa umjesto da zalozis stan i
dobijes kredit za biznis u eurima i kamatom od 10%, sve mozes da imas i bez stranih bankara i kamate,
tako sto zalozis imovinu i dobijes RENTENDINARE
Otvaranje racuna u RENTDINARIMA bilo bi besplatno, a RENTENBANK bi se finansirala
tako sto bi naplacivala 5 RENTDINARA mjesecno za svaki racun i 0.5% za svaku transakciju.
8. Drzava bi stavila na prodaju 100.000 ha zemlje, a kako bi prodaja isla tako bi otpustala drzavne sluzbenike i
isplacivala im odstetu u visini do 5000 RENTENDINARA.
9. POREZ NA LICNU ZARADU = 10% maksimalna plata = 1000 RD preko toga mora da se vodi dvojno knjigovodstvo maksimalno pojenostavljeno
POREZ NA PROFIT = kopirati poreski sistem i stope od predsjednika Ajzenhauera, tj progresivan poreski sistem
Preporuke:
38
0
10
petak, 27 april 2012 06:09
revolucionar
Tako je, sad ih treba tuci svim legitimnim sredstvima Samo napred, puna podrska !
Preporuke:
36
0
11
petak, 27 april 2012 08:05
gavrilo
Konačno, ali je to samo kap,treba svaki dan napadati našeg čovjeka koji je prosto oguglao od prozapadnih stranaka,njihovih laži i obmana da i ovo malo razuma koje dolazi, plašim se, da neće čuti!Vama ljudi SVAKA ČAST!
Preporuke:
38
0
12
petak, 27 april 2012 08:59
Ima nade
Hvala Bogu da su se pametni ljudi u Srbiji okupili i rade nesto za Srbiju. Hvala vam, sa vama ima nade za Srbiju.
Preporuke:
33
0
13
petak, 27 april 2012 09:22
ravnopravnost
Za mene će biti znak da se nešto menja kad se neko izbori da, na primer, tekst na monitorima koji se vide na slici bude (i) ćirilicom ispisan.
Dakle, kad se sa saopštenja pređe na dela, ma i najmanja i simbolična za početak.
Preporuke:
13
1
14
petak, 27 april 2012 09:24
@Vo sa Pala
Dobro odabran pseudonim.
Preporuke:
33
0
15
petak, 27 april 2012 09:27
gradimo mrežu!
Sada treba nastaviti graditi mrežu patriotskih organizacija, udruženjan, intelektaualaa, građana; treba koristiti FB i Tviter, treba se povezati. Naša snaga mora da raste svaki dan. protiv mreže neće moći!
Preporuke:
30
0
16
petak, 27 april 2012 10:05
thinking maize@ Troglavski
Za poljoprivredu potrebne su SLEDEĆE ISPRAVKE. Umesto POTPUNOG ODUZIMANjA ZEMLjE tajkunima, bilo bi probitačnije te komplekse pretvoriti u POLjOPRIVREDNE HOLDINGE, tj. preduzeća sa kontrolnim DRŽAVNIM paketom akcija, uz učešće domaćeg, a i stranog (vidi ruski investitori) kapitala. Kad to kažem mislim pre svega na PKB, koji ovakav, kakav jeste, pod vlasništvom Bgd-a, samo je REPLIKA PIK-ova, tj. TITOISTIČKIH SOVHOZA, pa je NEOPHODNO uvesti TRŽIŠNI IMPULS u tu FORMU organizovanja poljoprivredne proizvodnje. Naravo, VEĆINA ZEMLjIŠTA MORA BITI VRAĆENA PRIMARNIM SITNIM POSEDNICIMA, uz zemljišni maksimum od npr. do 100-150 ha za ratarske, krmne i industrijske kulture, 20-30 ha za voćarske i 10-15 ha za povrtarske i dekorativne kulture, uz obraćanje pažnje na KLASU KVALITETA ZEMLjIŠTA (posednik zemljišta slabije klase ima PRAVO na kupovinu veće parcele i obratno). Tu su NEIZOSTAVNE i odgovarajuće KREDITNE (za sitne i srednje posednike) i RAZVOJNE (za velike infrastrukturne sisteme) POLjOPRIVREDNE BANKE.
Preporuke:
12
0
17
petak, 27 april 2012 10:16
thinking maize@ Troglavski, nastavak
Te KREDITNE i RAZVOJNE banke bi PREVASHODNO bile DRŽAVNOG ili HOLDINŠKOG tipa, tj. sa KONTROLNIM DRŽAVNIM PAKETOM AKCIJA i sa POSLOVNOM POLITIKOM finansiranja NE STROGO po veličini garanta za kredit (tj. veličini imovine poljoprivrednika, koji aplikuje za kredit), već JOŠ VIŠE po KORISNOSTI (kako za državu, tako i za samog aplikanta za kredit) PROJEKTA, koga predlaže aplikant za kredit. Tako bi bilo VRLO probitačno USPOSTAVITI jedan bord (za OCENjIVANjE predloženih planova aplikanata) u tim bankama, koji ne bi bio sastavljen samo od ekonomista, već i pravnika, agronoma, tehnologa, pa i ljudi iz drugih struka, RADI PRAVILNE OCENE KVALITETA PREDLOŽENIH PROJEKATA! (Ako bi bilo SAMO po bankarima, "najisplativije" bi bilo "gajiti" koku, indijsku konoplju i mak!) Znači, ZALAŽEM se za svojevrsno PODRUŠTVLjAVANjE POLjOPRIVREDNOG BANKARSTVA! Tako treba ustrojiti i semenarske kuće, SLEDEĆI BITAN SEGMENT srpske poljoprivrede, a i REFORMISATI SISTEM poljoprivrednih instituta, stanica i savetodavnih službi!
Preporuke:
11
0
18
petak, 27 april 2012 10:29
thinking maize@ Troglavski,
Eto vidite Poštovani g-dine KAKO se može REFORMISATI srpska poljoprivreda na način SLIČAN onome koji ste preložili, ali mnogo više NIJANSIRAN i PRILAGOĐEN našim POTREBAMA! Da pojasnim na kratkom primeru: sa 1 ha pšenice zaradi se 200 evra, sa 1 ha jabuka zaradi se 20000 evra, pa je RAZUMLjIVO zašto veličina parcele za gajenje pšenice u posedu njenog vlasnika MORA BITI VEĆA! Ostalo proističe iz toga. Što se tiče poljoprivrede dodaću jednu reč: REJONIRANjE! Ne bih je pobliže objašnjavao (da ne oduzimam vreme i prostor drugima!), ali verujte, to je KLjUČ poljoprivredne proizvodnje! Vlasništvo nad fabrikama za preradu poljoprivrednih proizvoda je POSEBNA priča, kao i problematika stočarstva (za koje nisam stručan), ali sa analognim rešenjima prethodno iznetom. To Vam je o srpskoj poljoprivredi. Ostalo POTPISUJEM, samo bih Vas DOPUNIO "glede" tačke 6. Radi se o PREVASHODNOM OSLANjANjU na sistem PVO, zašta braća Rusi imaju dobra REŠENjA! Uostalom, pitajte p.pukovnika Aničića! I naravno, OBNOVA REGRUTACIJE!
Preporuke:
13
0
19
petak, 27 april 2012 10:50
osvešteni Srbin
A šta je interes Srbije prema interesima svetskih sila? Ko će tu da bude prava snaga,a? Ha,ha,ha...
Preporuke:
0
21
20
petak, 27 april 2012 10:56
mihailo
@Troglavski
Nesto kao Tito i partija??? Da i postenim zemljoradnicima otmes imovinu? Bravo na genijalnosti!
Inace za vest imam samo jedan komentar,
BRAVO MAJSTORI!
Preporuke:
8
0
21
petak, 27 april 2012 11:08
Zmaj od Noćaja
Ako ima dokaza da ove dve "vodeće" stranke na bilo koji način odista dižu ruke od Srba u Republiciu srpskoj ili uopšte u okruženju,onda nije dovoljno samo apelovati,ili se buniti.To je prilika da se na referendumu Srbi izjasne ,da li su za to da se Srbija polako svodi na Boegradski pašaluk. ili da se, uprkos, svima koji nas hvataju za gušu i dave,stane nasuprot i traže sva moguća prava ovog naroda da svuda na Balkanu gde živi diše punim plućima i samostalno.Za to se vredi žrtvovati svim silama i do kraja.Ako Šiptari kao manji narod, uprkos brutalnom i nehumanom odnosu prema Srbima na Kosovu, imaju maćehinski odnos i neprestano nešto priprećuju a međunarodne snage ne nelaze razloge da Srbe zaštite, onda je došlo poslednje vreme i tu kompromisa nema.A ove dve starnke zbog toga treba na izborima izbaciti iz vodećeg ešalona i pravo da nas vode treba dati onima koji misle ovako kako misli narod.S Tim što se mora naći,način da se sve političke sile ,spreme da nas brane, moraju da udruže.
Preporuke:
9
0
22
petak, 27 april 2012 12:06
Filking @ svim ovim "rodoljubima"
Gde sam pogrešio?
Preporuke:
0
10
23
petak, 27 april 2012 12:20
thinking maize@ Filking @ svim ovim "rodoljubima"
"Dragi naš" skandinavski "prijatelju", POGREŠILI ste 1054 g., kad ste se ODVOJILI od JEDNE, SVETE, APOSTOLSKE, KATOLIČANSKE (NE katoličke!) i PRAVOSLAVNE CRKVE! A GREŠKU ste ZABETONIRALI sa onih 95 "teza" onog Vašeg SEOSKOG POPE, Martin Luter se zvaše, kao i sa NEBULOZAMA onog Vašeg, a ĆIFTINSKOG pope Žana Kalvina! Tad ste DEFINITIVNO PREKINULI VEZU sa ESHATONOM, a na osnovu APOSTOLSKOG PREJEMSTVA! Za katolike još ima nade, za Vas, plašim se, NE!
Preporuke:
9
1
24
petak, 27 april 2012 12:36
Filking @ Kukuruzlija (thinking maize)
Šta je? Juče si argumentovanjem naterao čoveka na suicid,sad bi i mene! Nisam ti ja tako osetljiv!
Preporuke:
0
9
25
petak, 27 april 2012 13:21
Miloš Marić
Privrednici iz Srbije, koji "kupuju" ili uzimaju za džabe sve u RS, se ponašaju kao kolonizatori. Primjeri su Mišković, Mtel itd. A kada isti ti odu u Sarajevo, odmah se nešto se izvinjavaju i manji su od makovog zrna. Npr. kada distributer robe u RS hoće da da prodaje robu iz Srbije, mora ići preko generalnog predstavništva u Sarajevu. A u Sarajevu naručite li kiselu Knjaz ili Vitinku dobro prođete da vas ne istuku, a na vrhu Romanije(gore je u Knez Mihajlovoj) vije se barjak Jana ili Sarajevski kiseljak! Zamisloite u Zagrebu u Ilici suncobran Knjaz Miloš ili recimo na Baščaršiji!? Vrijeme je da počnermo da poštujemo sebe. Nije dovoljno potplatiti korumpiranu elitu u Banjaluci i izigravati kolonizatora. Najbolje uradio Bora Stanković, počasni predsjednik FIBA. Prije par godina toj eliti u Banjaluci rekao da je glupost da daju novac Partizanu preko Igokee (Dodikov privatni klub preko koga se peru pare od M:tela) već da se ulaže u razvoj. On od tada nije dobrodošao u Banjaluku. strašno ali istino.
"Dobri naš" Skandinavče, pročitaj šta sam BIVŠEM "bratu" Hrvoju rekao kao otpozdrav!? LEPO sam ga ODGOVORIO od suicida (čini GREH prema sebi, pa onda i prema Bogu!), a onda sam mu, u skladu sa 50 godina ZAJEDNIČKE istorije (period druga Tite+10 sledećih godina), poželeo da se odmori tokom prvomajskih praznika! No, ti kao Skandinavac i protestant (ergo Zapadnjak DOVEDEN do svojih krajnjih konsekvenci!), to NE MOŽEŠ RAZUMETI! Moj ti je savet da odeš u neku pravoslavnu crkvu (može i katoličku, ali SIGURNIJE ti je, a I BOLjE, da odeš u pravoslavnu!) i primiš SVETO KRŠTENjE, eda bi SPASAO TVOJU ZABLUDELU DUŠU! Što se tiče tvog tela i novčanika, za to si ti sam nadležan, naša JEDNA, SVETA, SABORNA, APOSTOLSKA PRAVOSLAVNA crkva nema nadležnost nad time! Tu si sam svoj sajbija! Svako ti dobro želim, a i odmori se tokom prvomajskih praznika, jer kod Vas u Skandinaviji je ipak NEKI SOCIJALIZAM!
Preporuke:
7
0
27
petak, 27 april 2012 14:55
Filking @ kukuruzlija
Ne razumem ti ja turske izraze...zato te molim da govoriš srpski! Da te ceo svet razume(ako tvoje "misli" iko uopšte može da svati)!
Preporuke:
3
7
28
petak, 27 april 2012 17:48
Troglavski
Priznajem da je najslabija tacka u programu
"uvesti zemljisni max od 20ha" ali to je samo ideja za razradjivanje, a cilj je bio da se otkace Todoric i tajkuni
---
a glavna stvar je
1. CARINE ZA UVOZ POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA
2. NOVAC - kao njemacka RENTENMARK iz 1923
3. Ajzenhauerov poreski sistem i stope
========================
@thinkigmaize: vidim da znas poloprivredu, NISAM znao ovo za jabuke??? Ako mozes javi mi se na
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
planiram da kupim jedno 10-20 ha sledece godine, pa da cujem sta ti mislis sta je najbolje
Preporuke:
0
0
29
petak, 27 april 2012 21:09
Danilo
Svaka kap vode na mlin R.Srpske je dobrodosla,tako i svaka mudra i patriotska rijec postovanih Vukadinovica,Antonica,Antica i Kecmanovica je melem na ranu srpskog naroda kako u Srpskoj,tako i cijelom bjelosvjetskom srpskom korpusu.
Takodje,veliku zahvalnost dugujemo Dr Kostunici koji je konkretnim potezom,tj kupovinom Telekoma Srpske,u jednom kljucnom momentu,uveliko uticao na ekonomsku stabilnost Srpske,da ne kazem spasio je od fin. kolapsa.
Sto se tice Tadica,Jovanovica i kompletne aktuelne vlasti u Beogradu,Srpska je dozivjela najveca ponizenja i pritiske,pocev od Deklaracije o Srebrenici,preko Istanbulske deklaracije,pa do setnje Bascarsijom sa "jaranima" iz rodnog grada,tako da se od njih boljem ne mozemo nadati ni ubuduce.
Kada vidimo kako aktuelna vlast,a i vecina naroda Srbije,brani srpski narod na KosMetu pitam se kako ce braniti nas u Srpskoj?
Zato se Srpska uzda u Rusiju koja,za sada,vrlo uspjesno brani srpske interese.
Srbijo,promijeni se,totalno.
Preporuke:
7
0
30
petak, 27 april 2012 21:19
Vlajko
Odlična ekipa ljudi. Samo neka nastave sa radom i saradnjom!
Preporuke:
6
1
31
petak, 27 april 2012 22:21
s.j. Posledice 100 godina samoubilačke politike~
Da je sreće, sad bi se, u srpksom stilu, prepucavali o nekoj gluposti (kao što, između ostalog, i činimo u Srbiji), a ne ne pokušavali prisiliti buduću izdajničku vlast da poboljša odnose izmeđz RS i RS.
Jad i beda, ništa drugo. Dozvolili smo da nam se nametnu bezvredne i istorijski neosnovane granice, a naši intelektualci - často ovim izuzecima - su najveći proponenti tih istih starih laži i obmana.
Šta smo radili sve ove godine? Na primer, Matica srpska je osnovala ogranak u Banjoj Luci tek skoro, a isto važi i za CG. Zašto? Kako je moguće da to nije učinjeno još 1918-te? Zašto smo ovako neodgovorni? Šta je sa SANU? Ta institucija, inače podobro zatrovana toksičnim idejama Titoizma, bi trebala (posle unormaljenja) biti podržavana od svih naših država, pod-država, i državica, i biti naša nacionalan akademija. Isto važi i za školski sistem. Naravno, ovakav kakav je u današnjoj Srbiji, ne želim ga baš u Srpskoj, ali isti udžbenici (ek. i ijek.) su nam potrebni.
Preporuke:
4
0
32
petak, 27 april 2012 22:29
s.j. Posledice 100 godina samoubilačke politike~ 2
Umislili smo sebi možda da smo neki veliki narod kome je opstanak zagarantovan. To, ili smo potpuno apatični, što je svakako tačno za mnoge.
Na žalost, nismo. Mi smo narod koji je itekako izložen velikim pretnjama, a govorim prvenstveno onim iznutra. Kultura se zašta, mediji su pod okupacijom žutnila, i preplavljeni kontejener-kulturom. Za jezik niko ne mari, nit za to što nam ni jedan voditelj ne koristi standardni jezik, i standardni izgovor. Daleko od toga da meni smeta nečiji naglasak, ali Beogradski frajer-spik NIJE nešto što trebamo promovisati. Hvala Bogu, neka ga koriste koji žele, ali kada su u pitanju oni koji su zaposleni da budu pred ekranom, neka koriste standardni jezik.
Institucije kulutre su zapuštene, a neke se bukvalno zaspadaju - poput muzeja, čija zgrada i eksponati trunu (ili se oštećuju nestručnim rukovanjem onih kojima nedostaje čak i najobičniji zdrav razum).
Sve pohvale i čestitke NSPM-u i ostalim učesnicima ove konferencije, njihovo ime ostaće časnim slovima ispisano među stranicama naše istorije. Dokle god je ovakvih ljudi i organizacija, Srbija, Republika Srpska i celokupan srpski narod imaju nade!
To se može mnogo bolje učiniti glasanjem, kojim bi se ove dve stranke uklonile iz političkog života. Njima se, naprosto, ne može verovati, jer i jedna i druga rade za interese Vašingtona i Brisela, a ne Beograda i Srbije. Problem je što to intimno svi znamo, čak i njihovi glasači; no, oni imaju neku sumanutu ideju da će dodvoravanjem zapadu postati zapad. Koliko je to realno- znaju svi odrasli i razumni ljudi.
Kad je gazda podigao slugu do ranga gazde?
Potpisujem.
Sve je na nama biračima, sami odlučujemo o svojoj sudbini, ako izaberemo pogrešne, gorko ćemo se kajati.
Smatram da bi istovremeno trebalo pokrenuti inicijativu za referendum, po pitanju pridruživanja EU i NATO pakru. Nesme se zapostaviti NATO, jer nam se to može dogoditi preko noći, a u tom slučaju je izlišno da se zalažemo za bilo kakve inicijative.
1. Proglasiti bankrot, i staviti do znanja kreditorima da nemamo namjeru da vracamo dugove!
2. Uvesti zemljisni maksimum od 20 ha. Nacionalizovati svu poljoprivrenu zamlju od krupnih posjednika po postenim cijenama.
3. Uvesti carine od 20% na uvoz poljoprivrednih proizvoda.
4. Godinu dana nakon toga uvesti carine na uvoz poljoprivrednih masina od 20%
5. Zabraniti uvoz i proizvodnju genetski modifikovane hrane
6. Kupiti 10 suhoi 27, 100 tenkova, pancir PVO i tako poslati poruku
Rusiji da imamo namjeru da trgujemo
RENTENBANK bi bila banka koja bi izdavala RENTDINARE.
5000 rentdinara = 1 ha zemlje prve klase, 1000 rentdinara = 1m2 stana. Pa umjesto da zalozis stan i
dobijes kredit za biznis u eurima i kamatom od 10%, sve mozes da imas i bez stranih bankara i kamate,
tako sto zalozis imovinu i dobijes RENTENDINARE
Otvaranje racuna u RENTDINARIMA bilo bi besplatno, a RENTENBANK bi se finansirala
tako sto bi naplacivala 5 RENTDINARA mjesecno za svaki racun i 0.5% za svaku transakciju.
8. Drzava bi stavila na prodaju 100.000 ha zemlje, a kako bi prodaja isla tako bi otpustala drzavne sluzbenike i
isplacivala im odstetu u visini do 5000 RENTENDINARA.
9. POREZ NA LICNU ZARADU = 10% maksimalna plata = 1000 RD preko toga mora da se vodi dvojno knjigovodstvo maksimalno pojenostavljeno
POREZ NA PROFIT = kopirati poreski sistem i stope od predsjednika Ajzenhauera, tj progresivan poreski sistem
Dakle, kad se sa saopštenja pređe na dela, ma i najmanja i simbolična za početak.
Nesto kao Tito i partija??? Da i postenim zemljoradnicima otmes imovinu? Bravo na genijalnosti!
Inace za vest imam samo jedan komentar,
BRAVO MAJSTORI!
"uvesti zemljisni max od 20ha" ali to je samo ideja za razradjivanje, a cilj je bio da se otkace Todoric i tajkuni
---
a glavna stvar je
1. CARINE ZA UVOZ POLJOPRIVREDNIH PROIZVODA
2. NOVAC - kao njemacka RENTENMARK iz 1923
3. Ajzenhauerov poreski sistem i stope
========================
@thinkigmaize: vidim da znas poloprivredu, NISAM znao ovo za jabuke??? Ako mozes javi mi se na Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli planiram da kupim jedno 10-20 ha sledece godine, pa da cujem sta ti mislis sta je najbolje
Takodje,veliku zahvalnost dugujemo Dr Kostunici koji je konkretnim potezom,tj kupovinom Telekoma Srpske,u jednom kljucnom momentu,uveliko uticao na ekonomsku stabilnost Srpske,da ne kazem spasio je od fin. kolapsa.
Sto se tice Tadica,Jovanovica i kompletne aktuelne vlasti u Beogradu,Srpska je dozivjela najveca ponizenja i pritiske,pocev od Deklaracije o Srebrenici,preko Istanbulske deklaracije,pa do setnje Bascarsijom sa "jaranima" iz rodnog grada,tako da se od njih boljem ne mozemo nadati ni ubuduce.
Kada vidimo kako aktuelna vlast,a i vecina naroda Srbije,brani srpski narod na KosMetu pitam se kako ce braniti nas u Srpskoj?
Zato se Srpska uzda u Rusiju koja,za sada,vrlo uspjesno brani srpske interese.
Srbijo,promijeni se,totalno.
Jad i beda, ništa drugo. Dozvolili smo da nam se nametnu bezvredne i istorijski neosnovane granice, a naši intelektualci - často ovim izuzecima - su najveći proponenti tih istih starih laži i obmana.
Šta smo radili sve ove godine? Na primer, Matica srpska je osnovala ogranak u Banjoj Luci tek skoro, a isto važi i za CG. Zašto? Kako je moguće da to nije učinjeno još 1918-te? Zašto smo ovako neodgovorni? Šta je sa SANU? Ta institucija, inače podobro zatrovana toksičnim idejama Titoizma, bi trebala (posle unormaljenja) biti podržavana od svih naših država, pod-država, i državica, i biti naša nacionalan akademija. Isto važi i za školski sistem. Naravno, ovakav kakav je u današnjoj Srbiji, ne želim ga baš u Srpskoj, ali isti udžbenici (ek. i ijek.) su nam potrebni.
Na žalost, nismo. Mi smo narod koji je itekako izložen velikim pretnjama, a govorim prvenstveno onim iznutra. Kultura se zašta, mediji su pod okupacijom žutnila, i preplavljeni kontejener-kulturom. Za jezik niko ne mari, nit za to što nam ni jedan voditelj ne koristi standardni jezik, i standardni izgovor. Daleko od toga da meni smeta nečiji naglasak, ali Beogradski frajer-spik NIJE nešto što trebamo promovisati. Hvala Bogu, neka ga koriste koji žele, ali kada su u pitanju oni koji su zaposleni da budu pred ekranom, neka koriste standardni jezik.
Institucije kulutre su zapuštene, a neke se bukvalno zaspadaju - poput muzeja, čija zgrada i eksponati trunu (ili se oštećuju nestručnim rukovanjem onih kojima nedostaje čak i najobičniji zdrav razum).