to su TE nase POKONDIRENE TIKVE kada se dodje u veliku metropolu i ti manje ni vise nego PARIS!
Preporuke:
0
0
2
petak, 12 februar 2010 16:24
Dragan
Mislim da je zaista previše davati toliko novca. Ali ono sto mi smeta je što je povedena hajka na Zoricu Tomić. Ako je to zaista bio njen lični zahtev, da bude baš u tom stanu, onda je njena odgovrnost zaista velika. Ali ako nije birala taj stan, njena odgovrnost gotovo i da ne postoji! Takođe, pitanje je na čiju intervenciju je ova odluka doneta?
Preporuke:
0
0
3
petak, 12 februar 2010 16:24
Najdanovic,Pariz
Na stranu to sto najskuplji i najluksuzniji stanovi u Parizu se mogu iznajmiti i bez agencijskog posredovanja,za znatno manju svotu.
Kako bi inace sami Parizani placali kiriju? Ziveci do dvadesetoro u jednom stanu?
S druge strane,jedna uranijumska banana kolonija,poput Srbije,zaista ne moze ni sanjati da placa ambasadorima pri Unesku(jake li "drzave"!)takve astronomske cifre!
O tempora,o mores!
Milane Rakicu,Ivo Andricu,gde ste da vidite i cujete ovo!!!???
p.s. O "delatnostima" i osoblju pariskog kulturnog centra je sjajno napisao nas pariski velikan Komnen Becirovic.Jos veci skandal!
Preporuke:
0
0
4
petak, 12 februar 2010 16:28
Goran Jevtović
Kakvo licemerje i štetočinstvo. Na Kosovu i Metohiji nam spališe stotine crkava i manastira, a ova primadona nas kao štiti. Oteše nam južnu pokrajinu i celokupno duhovno i kulturno blago već su proglasili "kosovskim". Bože, vidiš li nas.
To je ona ista dama koja se jedno vreme, kao i njena prelepa sestra Mirjana nije skidala sa TV ekrana i pričala nam priče o moralu, demokratiji, slobodama. Bravo, bravo.
Preporuke:
0
0
5
petak, 12 februar 2010 17:11
Odbrana i poslednji dani
Koliko se NIN srozao u pogledu kvaliteta pokazuje i objavljivanje ove nekretnine i komunalnog slučaja. Otkucavaju nam poslednji dani,a oni se prihvatili malograđanskih tema o kojima razglabaju žene u frizeraju. Stvarno su smešni.
Preporuke:
0
0
6
petak, 12 februar 2010 17:37
Jovica
E neka ste je raskrinkali. Spasili ste Srbiji 4 hiljade evra mesečno. Za godinu 48 hiljada. Super, sada nema više krize.
A šta je sa milionima, tajkunima, koruptivnom vlašću, žutima, plavima, crvenim, crnima koji su napunili i kofere, i gepeke dolarima i evrima... ništa, pojala maca jezik?
Preporuke:
0
0
7
petak, 12 februar 2010 17:37
mali cvrcak
Čim se pojave ovi soroševi (za autorku teksta ne znam ali za B92 sam potpuno siguran) da nam nešto objasne ili nedaj Bože pomognu, moramo otvoriti četvoro oči. Znači između onoga što nam nude da li da napadamo MIP i Jeremića ili da branimo mi treba uvek nepogrešivo da izaberemo sledeće. Svim duhovnim snagama razobličavati tu drgosrbijnsko licemerje i razvrat.
Ako neko misli da ćemo zaboraviti apanaže iz raznih budžeta Lihtova i ostalih Kandića onda se taj grdno vara. Ne nasedajmo na njihove trikove sa nametanjem tema i ljudi za odstrel......
Preporuke:
0
0
8
petak, 12 februar 2010 17:59
Dr.Gonzo
Za razliku od vecine komentatora na vise sajtova ja na ovu aferu gledam drugacije. Totalno je nebitno da li se stan (zapravo rezidencija) placa 7, 5 ili 3 hiljade evra , nece drzava zbog toga propasti. Ja mislim da je ovo pocetak kampanje za smenu Vuka Jeremica ili bar za njegovo zauzdavanje. G. Jeremic ima prilicno jasan i glasan stav po pitanju KiM i to smeta DS-u. Svedoci smo da iz EU polako otkrivaju karte po pitanju srpskih EU integracija tj. nedvosmisleno stavljaju do znanja da ne mozemo u EU sa KiM u sastavu. Ocekujem da DS polako krene u ubedjivanje da udjemo u EU i bez Kosova zarad ''svetle'' buducnosti. G. Jeremic je u ovoj prici remetilacki faktor ''skladnih i prijateljskih'' odnosa Srbije i EU i kao takav je nepodoban. Dakle, ili ce ga smeniti ili mu jasno stavljaju do znanja da skrati jezik.
Preporuke:
0
0
9
petak, 12 februar 2010 18:40
Ćirlični Cvrčak
Slažem se potpuno sa malim cvrčakom, mnogo je ovo naivno. NIN, časopis bez ikakvog ugleda, u stranom vlasništvu, brani pare srpskih poreznika. Ha, ha. Naravno, ne na način na koji bi ikakvu štetu naneo onima koji su nam sve opljačkali, uništili zdravstvo, prosvetu i sve čega su se dohvatili, složili se za 6 tačaka da bi od njih odustali za 6 minuta, rasprodali državnu imovinu da ne nabrajam trajalo bi, već pozivom na linč nekoga ko očito nema dovoljno jake veze pa se može.
Nego, koliko se ovakvih predstavništava može platiti od štete zbog jednostrane primene kojeg ono sporazuma? Koliko se sećam, radi se o milionima mesečno, ali nećemo o tome, šta su milioni među prijateljima.
Preporuke:
0
0
10
petak, 12 februar 2010 18:49
BBC
7000€? To je tričarija! Koliko koštaše mesečna kirija za "rezidenciju" koju koristi naš ambasodor u poznatoj svetskoj metropoli Podgorici? 10000€, 20000€, 30000€ - objaviše pre mesec-dva, zaboravih u momentu? Doduše, i "naši" pokušaše da naplate koliko ono hiljada evra mesečno za zakup "Crnogorke", jedne druge rezidencije u - zamislite velegradu na ušću Save u Dunav! Uzgred, nešto se ućutaše u vezi toga.. Za vesti iz drage nam države stvarno treba imati dobar želudac, a ja polako počinjem da odustajem.
Preporuke:
0
0
11
petak, 12 februar 2010 19:48
Milos Stankovic
Mislim da je Zorica Tomic pozitivan primer javne licnosti,da je neposredna, obrazovana i da nije ni najmanje pokondirena. U to sam imao priliku licno das se uverim jednom prilikom na beogradskom aerodromu i nisam se iznenadio, jer sam i pretpostavio da je takva. Koliko ima takvih u Srbiji u tranziciji? Sto se tice kirije od 7000 evra mesecno, cisto sumnjam da je sama isla po Parizu i birala stanove, posto to sigurno radi neko drugi. Mislim i da bi ona mogla da da objasnjenje za to i da ce to sigurno i uciniti. Tekst je, inace, na nivou Kurira i mislim da je za srpsku kulturu porazavajuce sto se ta novina i dalje zove NIN.
Preporuke:
0
0
12
petak, 12 februar 2010 19:52
Zocha
" Redakcija NIN-a zatražila je od sekretarijata Vlade Republike Srbije da odgovori na pitanja kako je došlo do toga da se prvobitno odbijen zahtev Tomićeve za 7.000 evra mesečne kirije ponovo nađe pred Vladom i bude odobren..."
Izvinite, moram da pitam ovim rečima: jel ova prisebna, ima li ona bilo kakvog evropskog, a kamoli svetskog iskustva, i da li su prisebni oni koji su to odobrili? Ovo je prava slika ludila srpskog društva! Sve ovo radi se u doba svetske ekonomske krize gde svi krešu troškove. Nije li joj stan-rezidencija od 2-3.000 hiljade mesečno bio dovoljan? Izem ti intelekt, izem ti brigu za svoj narod pored ovakvih "ambasadorki"!
Preporuke:
0
0
13
petak, 12 februar 2010 20:03
Zocha@odbrana i poslednji dani
" ...,a oni se prihvatili malograđanskih tema o kojima razglabaju žene u frizeraju. Stvarno su smešni..." Majke ti? Pa da li si ti živela/o ikada u inostranstvu da znaš šta je primerena kirija za super stan? Ovo je bahatost!
@ Gonzo: Vaša teorija je krajne naivna. Ovde se odista radi o pokondirenoj tikvi. Ili tikvama. Pa valjda je mogla da pita svoju sestru da li je to OK! Ova joj je sigurno rekla da jeste!
Preporuke:
0
0
14
petak, 12 februar 2010 20:53
Jovan
Ovo je normalna cena za diplomatsku rezidenciju (namesten stan u zgradi sa kakvim-takvim obezbedjenjem u kome je moguce organizovati sluzbene prijeme za 30-40 ljudi). U Moskvi bi bilo jos skuplje. Ukoliko Tadicu nije potreban diplomata koji radi sve sto diplomata treba da radi (a to ukljucuje i reprezentovanje Srbije) neka posalje nekog iz SPS-a.
Preporuke:
0
0
15
petak, 12 februar 2010 21:09
lili @Zocha
Iz vašeg komentara dalo bi se zaključiti da ste vi bili u inostranstvu i da se stan sa potrebnim uslovima (deo za život, deo za posao/prijeme, u diplomatskom delu grada, sa dovoljnim i bezbednim parkingom,...) i uz sve to namešten može naći za dve hiljade. Molim ostavite mi nekako kontakt pa da i meni nađete nešto takvo. Ne treba mi, al' kad je tako jeftino što da ne uzmem.
Ja inače živim na Menhetnu, u delu gde se dvosoban nenamešten stan plaća po 4.000 dolara mesečno, i to nije nikakva eksluziva, a i po 10,000 nije nikakvo čudo. Šef moga šefa je, naprimer, pre 6-7 godina plaćao svoj stan/rezidenciju $15,000 mesečno.
Preporuke:
0
0
16
petak, 12 februar 2010 21:56
dragoslav pavkov
Ja predlažem da srpski ambasadori u cilju uštede,više ni u kom slučaju ne organizuju večere,prijeme ili štogod slično.Mnogo više bi nam se isplatilo da strane "faktore" od kojih nam zavisi kulturna baština na Kosovu i Metohiji okupljamo na čijanju perja,seckanju zimnice,pečenju rakije ili svinjokolju...Ili da im organizujemo tribinu uz učešće eminentnih eksperata iz naših NVO.Zorica Tomić bi mogla na primer da deli sobu u nekom hostelu za 150-200 €,naravno iz svog džepa.
Svakom ko iole prati zbivanja na našoj političkoj sceni je jasno da je ovo direktan napad na Vuka Jeremića.Zorica Tomić bi trebala da bude kolateralna,ali korisna šteta.Očekujem kolumnu MBM na ovu temu.A kad im ona zabiberi...
Preporuke:
0
0
17
petak, 12 februar 2010 23:00
Zocha@lili
" ...Ja inače živim na Menhetnu, u delu gde se dvosoban nenamešten stan plaća po 4.000 dolara mesečno, i to nije nikakva eksluziva, a i po 10,000 nije nikakvo čudo..."
Dakle, Vi lili meni govorite da jedan Amerikanac može godišnje da odvoji minimum 48 - 120.000 dolara samo za stan u NY. Za život obaška. Pri čemu gomila njih jedva da zaradi 30.000 dolara za godinu dana rada. Pa prosečna britanska plata je 20.000 funti godišnje minus 25% za doprinose! Vi ste očito veoma dobro plaćeni...Molim naše zemljake iz dijaspore da nam jave kolika je prosečna plata u njihovim zemljama! Švedska, Nemačka, Francuska, Australija...Hvala.
Preporuke:
0
0
18
petak, 12 februar 2010 23:12
Zocha@lili
Da dodam: što se tiče šefa Vašeg šefa koji je 6-7 godina plaćao stan/kiriju po 15.000 dolara mesečno to je za 7 godina: 1.360.000 dolara. Mentol. Za te pare je nešto mogao da kupi u svojinu. Eto koliko je kredibilan Vaš komentar.
Preporuke:
0
0
19
petak, 12 februar 2010 23:50
brm
više od tih inače sramnih 7000 evra mene zanima čime je komunikološkinja ZT zaslužila tako odgovornu funkciju? zbog decenija pregalaštva u diplomatiji? zato što dobro izgleda? kao i sestra ? zato što je pristojna i uljudna?
poznato je da su zapadne diplomate topla ljudska bića - padaju na šarm i potpuno se zaborave posle prve čašice - ima da povratimo Kosovo sa sve Dubrovačkom republikom, Etrurijom i državom Aleksandra Makedonskog posle prve žurke
Preporuke:
0
0
20
subota, 13 februar 2010 00:07
justina,
Mene interesuje koga će gospođa Tomić da ugošćuje kao ambasadorka UNESKO-a u Parizu? Sve sam bogati, moćni, beskrupulozni ,pohlepni i korumpirani poslovno-politički svet. Ovo zaključujem na osnovu informacija u vezi svinjskog gripa koje su procurele u javnost (veza funkcionera SZO i farmaceutske industrije), kao i raznoraznih korupcionaških afera u vezi UN (setimo se samo pređašnjeg generalnog sekretara UN i korupcionaške afere njegovog sina). Dakle, ukoliko je u toku borba za istorijsko nasleđe na Kosovu i Metohiji, pobeđuje onaj ko više plati, a ne onaj ko je šarmantniji. Pa mi se čini da će Srbi morati mnogo više da plate od 7000€ mesečno, ako hoće da manastiri budu srpski. Novinarka Bošnjak i njeni nalogodavci očigledno hoće da Srbi ne plate ništa i da manastiri...
Preporuke:
0
0
21
subota, 13 februar 2010 00:56
Dr.Gonzo
Moguce da je moja teorija naivna tj. pogresna. Jedno svakako stoji - nije ovde u pitanju cena rezidencije (ko zna koliko se drzavnih para odliva na svakojake gluposti). Nesto se drugo valja iza ovoga pa makar bilo to i obicno zamajavanje naroda...
Preporuke:
0
0
22
subota, 13 februar 2010 00:57
sava
Ova kampanja protiv Jeremica i Z.Tomic, a toboze sve u cilju brige o Srbiji i Srpskom budzetu, ne treba da izazove polemiku o tome da li je doticna gospodja pokondirena ili ne, pametna ili ne, vec da se uvidi funkcionisanje druge Srbije po kojoj je sve skupo ako se trosi na nacionalno i antiglobalisticki opredeljen personal (a Tomic Z. to jeste),a ekstremno povoljno ako se koristi za isplate troskova drugo-srbijanaca.
Zanimljivo je da nikad nije objavljeno koliko ovu pokradenu i izmucenu drzavu kostaju Natasa Kandic-koja prima pare iz budzeta, Exit-koji se dotira iz budzeta,Borka Pavicevic-koja se dotira iz budzeta,obezbedjenje Cedomira Jovanovica-koje placa budzet...
Preporuke:
0
0
23
subota, 13 februar 2010 01:46
Jovan
Da, ZT je podjednako reprezentativna kao i MMB (ko razume shvatice) i kamo lepe srece da nas takve lafice (ili lafovi, ako ih ima) zastupaju i u drugim osetljivim gradovima.
Preporuke:
0
0
24
subota, 13 februar 2010 01:47
Odbrana i poslednji dani
Zocha@odbrana i poslednji dani
" ...,a oni se prihvatili malograđanskih tema o kojima razglabaju žene u frizeraju. Stvarno su smešni..." Majke ti? Pa da li si ti živela/o ikada u inostranstvu da znaš šta je primerena kirija za super stan? Ovo je bahatost!
Ne znam, niti me to zanima. A NIN je spao na niske grane kada razglaba o kirijama.
Preporuke:
0
0
25
subota, 13 februar 2010 02:32
remmiz
Mislim da komentatori daju previse kredita zutom preduzecu.. neke kombinatorike n-tog stepena,kao,oni upucuju poruku Jeremicu preko tabloida.
Pa taj Jeremic je u istoj vladi,u istoj stranci kao i Tadic.
A u stvarnosti,propagandne trupe DS-a pokusavaju da razvodne narastajuci bijes nezadovoljnog naroda.
Kako da to izvedu,na kojem primjeru da pokazu da nesto rade?..Pa naravno!..posto ne smiju da zaceprkaju nigdje gdje se obrce velika lova ,(tu svi imaju tal),Udarice tamo gdje nikoga ne boli...Ambasadorka pri UNESKO-u...IDEALNO!
Preporuke:
0
0
26
subota, 13 februar 2010 02:37
remmiz
Takodje,mislim da dajete previse kredita tom Jeremicu.
On je tu samo da glumi patriotsko krilo DS-a i tako tupi ostricu okrenutu protiv vlade.
Preporuke:
0
0
27
subota, 13 februar 2010 02:47
lili @ Zocho
Iako tvrdite da znate pošto se stanovi izdaju, sumnjam da ste ikad iz zemlje izašli. A za to mi ne treba bolji dokaz od priče o 'prosečnom' Amerikancu. Ko je bio ovde zna da takva kategorija ne postoji u Americi niti je ikad postojala, a pogotovo u Njujorku.
Ali iako niste sami nigde bili, a meni već ne verujete, siguran sam da znate nekoga ko jeste, pa pitajte njih kako to izgleda na Menhetnu.
Ili još bolje čitajte NIN da va vam kaže kolika je prosečna cena 100 kvadrata u Srbiji, pa sa tim kupite nešto na Dedinju, jer prosek je prosek.
Preporuke:
0
0
28
subota, 13 februar 2010 03:36
BB jedan
Nezavisno od toga koji su motivi NIN-a da objavi podatak o zakupnini za Tomićkin stan - a to svakako nije briga za srpski budžet - ostaje činjenica da je taj podatak tačan. I to je ono što je poražavajuće i sramno baš zato što je Tomićka istupala kao kritičar potrošačkog društva, antiglobalista, humanista, neko ko je osetljiv na probleme „malog čoveka“. Sada se ispostavlja da je to bilo obično glumatanje. Rezidencija koja je za nju iznajmljena je dupleks od 240 kvadrata. Dragoljub Najman koji je pre nje bio naš ambasador pri Unesku, stanovao je u sopstvenom stanu, a njegov prethodnik na toj funkciji je bio smešten u stanu od 100 kvadrata. Prema tome, zvanično objašnjenje MSP-a da je visina zakupnine određena tržišnim uslovima je besmislena, jer je po tržišnim uslovima bilo moguće iznajmiti i stan od 100 kvadrata za duplo manje para.
Preporuke:
0
0
29
subota, 13 februar 2010 09:16
Realista
U opštoj pljački ove zemlje kirija za stan Zorice Tomić ne menja ništa. A ništa ne menja ni činjenica što će u opštem moralnom rasulu naše javne scene učestvovati jedna osoba više. Neki idealisti će možda biti razočarani, neki će pokušati da nađu opravdanje za taj bestidni postupak jer im je teško da budu razočarani – i na tome će se sve završiti. Političari će nastaviti da pričaju priče o evropskim vrednostima a Zorica Tomić će nastaviti da priča priče o pohlepi i potrošačkoj pomami u „vremenu kuliranja“. I sve će se zaboraviti a mi ćemo kao društvo tonuti sve dublje.
Preporuke:
0
0
30
subota, 13 februar 2010 10:07
Balakaha
Pouzdano znam da nenamešten stan od 150m2 na Dedinju sa svim troškovima košta blizu 3000 evra mesečno. E sad ako je Zoricin stan dupleks (stanovanje i kancelarije) i površine 250m2 u diplomatskoj i rezidencijalnoj zoni Pariza, sa svim pratećim trškovim održavanja i obezbeđenja i uz to još i namešten onda ja ne vidim u čemu je tu frka. Pre se postavlja pitanje da li je nama uopšte potreban ambasador pri UNESCO-u, ali tome nesretna Zorica, nije ništa doprinela.
Mislim da je ovde hajka na Jeremića, sa kolateralnim dobitkom medijske maske i skretanja pažnje od Šarića, vakcina, lošeg života, rezolucije o genocidu itd.
Preporuke:
0
0
31
subota, 13 februar 2010 11:22
BB jedan
@Balakaha
Da, Zorica je zaista "nesretna". Uzgred, pouzdano znam da se kaže "nesrećna" - na Dedinju a i šire.
Preporuke:
0
0
32
subota, 13 februar 2010 11:36
Tronut do suza
Pošto je Dragoljub Najman, naš prethodni ambasador pri Unescu, obavljao tu funkciju iz svog privatnog stana koji ni približno nije imao 250 kvadrata, da li to znači da su Francuzi promenili propise pre imenovanja Zorice Tomić? Možda su shvatili značaj zadatka koji ona treba da obavi - da zaštiti srpske spomenike na Kosovu. Baš je to dirljivo.
Preporuke:
0
0
33
subota, 13 februar 2010 13:08
citaj remmiz-a
Obratite paznju sta kaze "Remmiz".Iako se mediji na opasnom antidrzavnom zadatku svojski trude da vodu drze stalno zamucenu, neki ipak bistro vide.Gledajte i verujte svojim ocima a ne njihovom spinovanju. Sad se gladnom, razocaranom i ocajnom narodu baca koscica od sedam hiljada evrica , kad nema hleba nek bude igara. A iza ove kao i svakogdananekenove dimne zavese odigravaju se opasne i prljave igre na razlicitim nivoima. I prestanite da izdvajate "jadnog" Jeremica. On bez greske odradjuje zadatu mu ulogu i , ako prezivimo i dozivimo, saznacemo i koja nagrada mu sledi.
Preporuke:
0
0
34
subota, 13 februar 2010 13:58
Vladimir
Mislim da spinovanje ide u smeru "placamo stan lepoj zenu i Parizu 7000 evra".
Sto ce da ozlojedi krezube balkance i nametne im temu za kafansku politiku.
Dok se ozbiljne teme guraju pod tepih, bolje receno pod patos.
Najbolje je da povucemo sve ambasadore, i ustedimo ogromne pare, koje cemo da podelimo gradjanima, recimo penzionerima i da svi zivimo nekoliko godina(mislim da su ipak meseci u pitanju) u "sreci i blagostanju"...
Da li je to sustina?
Kakve gluposti su teme....
Preporuke:
0
0
35
subota, 13 februar 2010 14:58
Milorad Đošić
@Zosha.Bre, Zoćo Vi to posmatrate drugačije od Lili. Ustvari Vi ne vidite dubinu svega. Mislite 2 i 2 su četiri. E, pa nije. Lili, nam je to objasnila, od šefovog, šefa, šef, pa njegovoga šefa, šef. To je po našim srpskim gledištima otprilike askurđel-šef. Sedeti sa Askurđel šefom nije mala stvar i piti kafu na Menhetnu. On nam onda objasni da mi zbog statusa moramo da vozimo Aston Martina i da stanujemo u iznajmljenom stanu od 15000$...Znači Zoćo malo se opravite i nemojte baš sve da kritikujete. Pozdrav.
P.S. Šta bi sada rekao Jovan Dučić koji je srpskoj državi poklonio dobijenu kuću u kojoj je i danas naša ambasada u Budimpešti?
Preporuke:
0
0
36
subota, 13 februar 2010 15:03
justina,
Možda bi rešenje ove zavrzlame bilo da srpska ambasadorka pri UNESKO-u bude gospođa Biljana Srbljanović. Ona je lepa, obrazovana, talentovana, valjda već živi u Parizu pa se stan ne bi ni plaćao. Za upola manje novca ona bi nas očas oslobodila zavisnosti od kosovskih mitova, nacionalne uznesenosti i postavila srpsku kulturnu baštinu na mesto koje joj po zasluzi pripada. U ovo vreme štednje bi duplo uštedeli: pare od Zoricine kirije, plus pare potrebne za održavanje i rekonstrukciju crkava i manastira na Kosovu.
Preporuke:
0
0
37
subota, 13 februar 2010 15:59
Kupusar
Ovo sa Ambasador/k/om je prilika da se podsetimo na pricu kako je Hruscov u avionu za Njujork iznad okeana obavesten da avion gubi visinu naredio - bacajte prtljag, ne bi li se avion odrzao u vazduhu, a piloti posle torbi i kofera izbacivali jednog po jednog satrapa - bugarina, madjara, rumuna i tako do poslednjeg pa je avion nekako doleteo do cilja. Ambasadorka je izabrana za odstrel mozda zbog toga sto iza njenog imenovanja ima nekih nejasnih stvari, nekome se mozda mnogo svidja, nekome se ne svidja, ima svog kandidata - da bi se skrenula paznja sa drugih, rano je jos reci sa koga od nedodirljivih. Mozda se i ovde radi kao i sa onima na kojima dokazujemo odlucnost u borbi protiv korupcije i kriminala - suspendovan-uhapsen lekar i tri godine ne sme da se bavi praksom, jer je primio mito od 300 eura, nastavnik jer je *prodao* prelaznu ocenu za 100 eura, policajac jer zadrzao kaznu koju je naplatio za pogresno parkiranog Trabanta, sekretarica koja je koristila sluzbena kola, itd., a ne ukazujemo na *onog naseg vola koji je pojeo nas kupus*, sto rekao nekad VIB...
Preporuke:
0
0
38
subota, 13 februar 2010 16:05
todor@Balakaha
Xvala na podacima da konačno znamo o kakvom se objektu radi u Parizu i koliko bi takav možda koštao u ... naprimer Beogradu.
Ali ja nešto u te podatke ne verujem, jer to je 3x12=36 hiljada godišnje, pa ko to u Srbiji ima da plati, znate li kolika je prosečna plata, i šta sve za to mož' da s' kupi. Ma to su sve budale, ništa ne znaju sem da mlate pare.
No šalu na stranu, pravo pitanje je ovde da li nama takav objekat, makar plaćen i po realnim cenama, treba ili bi možda bilo bolje biti malo skromniji. Lično sumnjam da bi 5000, ili 3000 smanjilo gnev onih koji rade za 200, a ni "gnev" onih koji zarađuju neuporedivo više na potpaljivanjy strasti i negativnih emocija.
Nisam radio u MIP-u, ali bih voleo da mi neko ko jeste, kaže ko donosi odluku o potrebama. Jer čisto sumnjam da je to u nadležnosti ambasadora.
Preporuke:
0
0
39
subota, 13 februar 2010 16:16
Čemu ironija
@Justina
Ne, rešenje bi bilo da se gospođi Tomić nađe skromniji i jeftiniji stan u skladu sa ekonomskom situacijom zemlje koju predstavlja.
Preporuke:
0
0
40
subota, 13 februar 2010 16:30
Travis Bickle
Cilj članka nije Tomićeva već Jeremić. NIN šalje ujedno upozoravajuće signale Tadiću. Ne čudi da je reformisani NIN objavio pamfletski članak čija jasnoća se vidi tek kada se poveže sa plimom tekstova na temu arogantnosti ministra uporedo sa nezadovoljstvom određenih ambasadora u Bogradu sa nedovoljnom kooperativnošću Beograda. Za očekivati je u narednom periodu ogroman pritisak na režim u Beogradu da promeni i ovako mekanu politiku prema Kosovu i BiH. Uskoro će stvar sa Jeremića preći na Tadića ako ne kontroliše dovoljno svog "arogantnog" đaka. Sve zajedno to je mnogo skuplje od zakupa pariskog stana.
Preporuke:
0
0
41
subota, 13 februar 2010 16:43
Radgost
A meni se čini da se svi zajedno dodvoravate strancima.Pa jedni vele da je Srbija siromašna,zaostala,treba da usvoji vrednosti uspostavljene na poluostrvu Evropa i da rasproda strancima i Srbiju i Srbe.A ovi drugi bi počeli sa umiljavanjem i poklonima strancima šaljući im lepe ženske primerke samo još da se odluče jedna ili više niza dukata oko ženskog vrata.Izgledaju kao nova sorta Srba,u osnivanju:znate na Menhetnu(Parizu,Londonu,Carigradu) se nosi ono,jede se ovo,košta onoliko,običaji su ovakvi,a veruje se u novac itd.
Preporuke:
0
0
42
subota, 13 februar 2010 17:37
Zocha@lili
Lili, sve Vaše premise su pogrešne. Pre svega, ne odgovoriste mi u vezi šefa Vašeg šefa: dakle on je za 7 godina platio 1.360.000 dolara stanarine umesto da kupi nešto svoje za te pare i Vi i on to smatrate pametnim!? Vi kao da živite u nekom iracionalnom svetu u kome ne postoji prosečna plata u USA, Britaniji ili negde drugde, ne postoji "prosečni hamburger" Amerikanac, Vi ste stalno na Menhetenu...Ne postoji ni svetska ekonomska kriza koje je upravo počela iz USA...
Kažite mi sada zašto se i g. Božidar Đelić, koji je dobar deo svog života proveo u Parizu, protivi ovakvom luksuzu i smatra ovo preskupim? Ni on ne zna, jel da? Zašto je juče u Blicu" i predsednik Tadić izjavio da se ni on ne slaže (naslov "Tadić traži da se smanji kirija za stan ambasadorke pri Unesku"). Verujte Lili, ja nisam protiv luksuza, nisam protiv toga da se naši ambasadori smeste u adekvatne rezidencije, ali ovaj slučaj je previše. Kada na to dodate i platu...Too much!
@Jovan: ima u Srbiji dragi Jovane veoma obrazovanih lafova po svetskim akademskim institucijama, ali oni na žalost nemaju vremena niti hoće da se šlihtaju vladajućoj garnituri. Ti ljudi hoće da pomognu i doprinesu Srbiji, ako može, sa apolitičnim i konkretnim umećem i znanjem, to je OK, ali ako to ne može...nema šlihtanja. Tako dođosmo do toga da čujemo g. Jeremića kako Tomićku naziva jednu od najboljih, ako ne i najbolju ambasadorku koju Srbija ima!? Krupne reči!
Preporuke:
0
0
43
subota, 13 februar 2010 18:56
Ultravisitor
Djelic ih je lepo upozorio! Kako mu dizu cenu to je neverovatno. Covek koji nije nista uradio vec koliko godina, osim sto je protracio desetine tisuca evra. Radio na sakacenju srpske privrede i stavljanju u evropske okove. Ziveo je on u Parizu i zna koliko je kirija u svakom ''arondismanu''. Svetski covek, ali ga patriotizam i ljubav prema kursu dinara doveli na Balkan. Covek spava na tetkinom kaucu i daje svima primer, a mogao je ziveti u Versaju, recimo.Gdaj Zorica zivi u tom nekom stanu a mogla je i da ne zivi, recimo. To mnogo manje kosta Srbiju i njene radnike. Ne bih da branim gospodju, ali zaista mislim da je ovo jos jedna podmetacina ''slobodnih'' medija i ''istrazivackog'' novinarstva koji umesto da prica o gladnim radnicima koji sebi seku prste, leze po prugama, o unistenoj srpskoj privredi i privatizaciji za budzasto, oni nama udarili pricu o tricavih 7000x12 godinjih evra. Da li Srbija propada zbog gdje Zorice ili ove vlade koja izvrsava naredjenja ambasadora. Vidimo da je ova vlada uspela i novog Patrijarha uvesti u ambasadorski sistem odlucivanja. Srbiju ste unistili, LOPOVI. SRBIJU!
Preporuke:
0
0
44
subota, 13 februar 2010 20:43
Zocha@lili
Vaše premise su potpuno pogrešne. Recimo, naša ambasada u Londonu poseduje izvanredan prostor za prijeme. To je verovatno slučaj i sa ambasadom u Parizu gde naša država, pored toga, ima i prostor od 4.200m2 na Trokaderu. Dakle, upola jeftinija rezidencija za stanovanje ambasadorke u UNECO-u bi bila daleko primerenija, pri čemu bi prijemi bili održavani u već postojećoj imovini RS.
Vi ste američki poreski obveznik i možete se u svako doba protiviti rasipanju novca poreskih obveznika u SAD, posebno u doba globalne ekonomske krize. Nemojte to pravo uskraćivati poreskim obveznicima u Srbiji.
Očito je da se Vi i ja slabo razumemo. Možda bi korak ka razumevanju bio kada bi pročitali najnoviji članak naše prave intelektualke, psihologa, Dr. Mile Alečković Nikolić iz Pariza. Ona ovu temu posmatra i analizira sa psihoanalitičkog aspekta u svom današnjem članku pod naslovom "Analni karakter tranzicione diplomatije". Da, dobro ste pročitali naslov. Pošto pravila NSPM-a ne dozvoljavaju da objavim link, zaguglajte malo, lako ćete naći ovaj odista briljantan članak. A ja samo mogu da zamolim NSPM da ga prenese na ovom cenjenom sajtu.
Preporuke:
0
0
45
subota, 13 februar 2010 20:52
Ko razume, razumeo je
@ Ultravisitor
Gospodja Zorica nije gadljiva na „slobodne medije“ i „istraživačko novinarstvo“ tako da ima dobro plaćenu kolumnu u jednom od najtiražnijih „slobodnih medija“ - „Blicu“.
Preporuke:
0
0
46
subota, 13 februar 2010 21:12
Balakaha
@BB jedan
Nije da sam sitničav, ali čisto zbog opšte kulture, imam potrebu da citiram Ivan Klajna. U "Rečniku jezičkih nedoumica" on tamo veli: "nesrećan, nesrećnik, -nica i nesretan, nesretnik, -ica." (str. 162). Dakle, i ovde i onde i na Dedinju i u Parizu "nesretnica" Zorica je nadrljala po onoj narodnoj: "Povike na (V)vuka a lisice meso nose."
Preporuke:
0
0
47
subota, 13 februar 2010 22:53
BB jedan
@Balakaha
U redu je. Ne mislim da ste sitničavi. Bili ste u pravu što se tiče pravopisa. Ipak ostaje činjenica da se mogao iznajmiti duplo manji i duplo jeftiniji stan, što bi bilo mnogo prikladnije za ambasadora jedne zemlje kao što je Srbija. Uostalom, naši prethodni ambasadori pri Unesku su obavljali svoju funkciju u daleko skromnijem prostoru.
„Nesretna/nesrećna“ Zorica je, međutim, urgirala da joj se dodeli baš taj i toliki stan. Tako dolazimo do suštine problema. Naime, motivi da se javnost obavesti o iznosu zakupnine svakako nisu časni - cilj hajke je verovatno onaj koji ste Vi naveli. Međutim, nečasni motivi onih koji su obelodanili podatak o skandaloznoj stanarini ne čini časnim onoga ko je tražio da mu se plaća skandalozna stanarina.
Preporuke:
0
0
48
subota, 13 februar 2010 23:50
lili @ Zocho
Kako da objasnim išta nekome ko ovde nikad nije bio, ali koji ipak sve zna? To je zaludan posao, verujte šta hoćete.
Ali pošto već znate da 'guglate' (mada nisam siguran da i da znate i čitati Engleski), izguglajte malo kolike su rente na Menhetnu. Dobro, možda vam je teško, onda pogledaje http://www.apartmentguide.com/apartments/New-York/New-York/, jedan kvadrat ima oko 10.75 sft, i ovo su apartmani, a ne kuće ili rezidencije za diplomate. Izlistane cene obično nisu sve što se plaća, nakupi se tu još koječega. Pretpostavljam da su svi oni koji tamo iznajmljuju, a sigurno da ih ima jer čemu oglasi, nisu ni približno pametni kao Vi. Zato Vas molim, dođite pa ih podučite šta treba da rade i kako da troše. Po vašoj samouverenosti, nema sumnje da će vam biti zahvalni.
A, da ne zaboravim, zašto onaj nije kupio? Pa nije bilo nikog da ga posavetuje, a sam nije mogao da se seti. Šta drugo?
Preporuke:
0
0
49
nedelja, 14 februar 2010 04:32
lili @ Milorad Đošić
Akurđel-šef, ha, ha. Vrlo dobro, svaka čast!
Da se razumemo, ni ja ne vozim Aston Martina, i Korola mi je dobra, ali ne smatram ni da su oni koji ga voze moroni. To bi bilo isto kao i reći da su svi koji iznajmljuju po Knez Mihajlovoj moroni jer ima mnogo jeftinije u Pinosavi. Nema šoka ni za 7000 (možda zbog naviknutosti na kojekave cifre), a dali nam treba, to je drugo pitanje.
Ono što mi najviše smeta u celoj priči je da odgovor to pitanje po NIN-u treba da daje ulica predvođena NIN-ovim novinarima a ne ljudi i službe su za to odgovorne.
Preporuke:
0
0
50
nedelja, 14 februar 2010 15:56
Sarkozi, Zorica i Angela
Francuski dnevnik L’Express u broju od 29. oktobra 2007. pod naslovom „PLATA - PREDSEDNIK SARKOZI JE SEBI ODOBRIO POVEĆANjE“, donosi sledeći tekst.
„Zahtev za povećanje plate predsednika Republike od 140% dostavljen je izvestiocu za budžet Narodne skupštine. To povećanje će omogućiti da plata Nikole Sarkozija bude na nivou koji je uporediv sa platom predsednika francuske vlade kao i sa platama predsednika stranih država.
Trenutno plata predsednika francuske vlade iznosi mesečno 20.000 evra bruto a plata predsednika Republike 8.300 evra. Situacija je iznenađujuća. Čak su i ministri sa platama od 13.470 evra bolje nagrađeni od predsednika Republike. To se odnosi i na državne sekretare koji primaju 12.795 evra mesečno.
Predsednik DŽordž Buš je najbolje plaćen predsednik na svetu sa 24.167 evra mesečno kako navodi list La Repubblica. Nemačka kancelarka se nalazi na čelu evropskih šefova država sa primanjem od 21.262 evra mesečno.“
Preporuke:
0
0
51
nedelja, 14 februar 2010 16:12
Zocha@lili
Lili, Vaši komentari su neosnovano nipodaštavajući. Otkud Vi znate da li je neko živeo u inostranstvu ili nije i da li govori “Engleski”, kako Vi to pravopisno “tačno” navodite? Čemu to? Jel Vi to mislite da imate licencu da nipoda[tavate sagovornike zato što živite u SAD? To je smešno. Iz teksta Vašeg prošlog komentara upućenog meni proizilazi i da ste Vi muškog pola, pa me ne bi iznenadilo da ste u stvari u Beogradu u službi podrške ambasodorke. Meni čak deluje da Vi niste živeli u inostranstvu. Ili ste tamo od skora, te još uvek niste shvatili karakter društva u kome živite.
Ja i dalje kažem da su Vaše premise pogrešne: Vi i dalje govorite o Menhetnu, a ovde je konkretno slučaj o Parizu. Kao da ste operisani od nauke koja se zove logika. Ja Vam kažem da poreski obveznici u Srbiji imaju pravo da se protive razbacivanju njihovih para, Vi sumnjate da ja govorim "Engleski". Uopšte ne odgovarate na postavljena pitanja iz komentara, već terate jednu te istu priču. To Vas čini odista neravnopravnim sagovornikom u diskusiji.
Što se tiče Vaše ponude da savetujem Vaše poznanike u SAD, hvala na ponudi, prihvatam.Poznato je da je Ameri nisu nešto mnogo gadljivi prema strancima. Recimo, Von Braun im je poslao ljude na Mesec. Siguran sam da bi saradnja sa Vašom prijateljima, a posebno šefom Vašeg šefa, bila plodna za obe strane. Njemu je finansijski savetnik očito potreban. By the way, jeste li zaguglali i našli onaj članak Dr. Mile Alečković Nikolić?
Preporuke:
0
0
52
utorak, 16 februar 2010 16:17
Petar- Bec
Odakle nekima razmisljanje da Z.Tomic nije ucestvovala u odabiranju sporne rezidencije u Parizu? Sad kada je bruka izisla na videlo svi peru ruke od toga.Tadic nije znao,Jeremic nam nosi dobru vest da je tu ukljucen lift....
A do juce je nasa moralistkinja kritikovala sve i svasta,isticuci sebe u prvi plan.I sestra njena-Mirjana debelo naplacuje rodoljublje.Kad bi umele da nas ne brane vise,jer mnogo bi prosli jeftinije.
Preporuke:
0
0
53
utorak, 16 februar 2010 22:57
Drajcan
Sve je logično i prirodno.
Banana država, sa mentalitetom koji je najbolje opisao Sterija u Pokondirenoj tikvi,plaća svojoj državnoj činovnici Femi 7 000 evra za rezidencijalni i namešteni stan u Parizu, kako bi što uspešnije predstavlja srpsku(!?) kulturu pri UNESKO.
Mogli su oni i više. Recimo da promene sav nemeštaj i naruče novi, stariji i skuplji, da plaćaju livrejisanog liftboja, slugu, kuvaricu, šofera, teločuvatelja...
Međutim, da nije zavisti i krtica iz njihovih redova za ovo se nikad ne bi ni saznalo. Neka druga Juca je bacila oko na Femino mesto u "gradu svetlosti" i sada se pakosno sveti dotičnoj, a komentatori uglavnom misle da zastupaju pravdoljubivo stanovište kritikujući Femu i ne znajući da duvaju u jedra Juci.
Dete sa tetkinog kauča dobro zna koliko iznose stanarine u Parizu iz koga je go i bos došao u Srbiju, da ovde, u samo jednoj poslovnoj operaciji sa jednom stranom bankom, zgrne 11 milona evra.
Ali, njegovo upozorenje Vladi na previsoku stanarinu nije motivisano štedljivošću i skromnošću jednog ministra, već nezadovoljstvom što njegovu Jucu nije uspeo da pošalje umesto Feme. A nju je, dovodeći je iz Pariza, instalirao na vodeće položaje u nekakvim turističkim savezima i Ministarstvu za dijasporu Republike Srbije u Beogradu.
Sve u svemu - Živ je Sterija, umro nije, dok je Srba i Srbije!
Kako bi inace sami Parizani placali kiriju? Ziveci do dvadesetoro u jednom stanu?
S druge strane,jedna uranijumska banana kolonija,poput Srbije,zaista ne moze ni sanjati da placa ambasadorima pri Unesku(jake li "drzave"!)takve astronomske cifre!
O tempora,o mores!
Milane Rakicu,Ivo Andricu,gde ste da vidite i cujete ovo!!!???
p.s. O "delatnostima" i osoblju pariskog kulturnog centra je sjajno napisao nas pariski velikan Komnen Becirovic.Jos veci skandal!
To je ona ista dama koja se jedno vreme, kao i njena prelepa sestra Mirjana nije skidala sa TV ekrana i pričala nam priče o moralu, demokratiji, slobodama. Bravo, bravo.
A šta je sa milionima, tajkunima, koruptivnom vlašću, žutima, plavima, crvenim, crnima koji su napunili i kofere, i gepeke dolarima i evrima... ništa, pojala maca jezik?
Ako neko misli da ćemo zaboraviti apanaže iz raznih budžeta Lihtova i ostalih Kandića onda se taj grdno vara. Ne nasedajmo na njihove trikove sa nametanjem tema i ljudi za odstrel......
Nego, koliko se ovakvih predstavništava može platiti od štete zbog jednostrane primene kojeg ono sporazuma? Koliko se sećam, radi se o milionima mesečno, ali nećemo o tome, šta su milioni među prijateljima.
Izvinite, moram da pitam ovim rečima: jel ova prisebna, ima li ona bilo kakvog evropskog, a kamoli svetskog iskustva, i da li su prisebni oni koji su to odobrili? Ovo je prava slika ludila srpskog društva! Sve ovo radi se u doba svetske ekonomske krize gde svi krešu troškove. Nije li joj stan-rezidencija od 2-3.000 hiljade mesečno bio dovoljan? Izem ti intelekt, izem ti brigu za svoj narod pored ovakvih "ambasadorki"!
@ Gonzo: Vaša teorija je krajne naivna. Ovde se odista radi o pokondirenoj tikvi. Ili tikvama. Pa valjda je mogla da pita svoju sestru da li je to OK! Ova joj je sigurno rekla da jeste!
Ja inače živim na Menhetnu, u delu gde se dvosoban nenamešten stan plaća po 4.000 dolara mesečno, i to nije nikakva eksluziva, a i po 10,000 nije nikakvo čudo. Šef moga šefa je, naprimer, pre 6-7 godina plaćao svoj stan/rezidenciju $15,000 mesečno.
Svakom ko iole prati zbivanja na našoj političkoj sceni je jasno da je ovo direktan napad na Vuka Jeremića.Zorica Tomić bi trebala da bude kolateralna,ali korisna šteta.Očekujem kolumnu MBM na ovu temu.A kad im ona zabiberi...
Dakle, Vi lili meni govorite da jedan Amerikanac može godišnje da odvoji minimum 48 - 120.000 dolara samo za stan u NY. Za život obaška. Pri čemu gomila njih jedva da zaradi 30.000 dolara za godinu dana rada. Pa prosečna britanska plata je 20.000 funti godišnje minus 25% za doprinose! Vi ste očito veoma dobro plaćeni...Molim naše zemljake iz dijaspore da nam jave kolika je prosečna plata u njihovim zemljama! Švedska, Nemačka, Francuska, Australija...Hvala.
poznato je da su zapadne diplomate topla ljudska bića - padaju na šarm i potpuno se zaborave posle prve čašice - ima da povratimo Kosovo sa sve Dubrovačkom republikom, Etrurijom i državom Aleksandra Makedonskog posle prve žurke
Zanimljivo je da nikad nije objavljeno koliko ovu pokradenu i izmucenu drzavu kostaju Natasa Kandic-koja prima pare iz budzeta, Exit-koji se dotira iz budzeta,Borka Pavicevic-koja se dotira iz budzeta,obezbedjenje Cedomira Jovanovica-koje placa budzet...
" ...,a oni se prihvatili malograđanskih tema o kojima razglabaju žene u frizeraju. Stvarno su smešni..." Majke ti? Pa da li si ti živela/o ikada u inostranstvu da znaš šta je primerena kirija za super stan? Ovo je bahatost!
Ne znam, niti me to zanima. A NIN je spao na niske grane kada razglaba o kirijama.
Pa taj Jeremic je u istoj vladi,u istoj stranci kao i Tadic.
A u stvarnosti,propagandne trupe DS-a pokusavaju da razvodne narastajuci bijes nezadovoljnog naroda.
Kako da to izvedu,na kojem primjeru da pokazu da nesto rade?..Pa naravno!..posto ne smiju da zaceprkaju nigdje gdje se obrce velika lova ,(tu svi imaju tal),Udarice tamo gdje nikoga ne boli...Ambasadorka pri UNESKO-u...IDEALNO!
On je tu samo da glumi patriotsko krilo DS-a i tako tupi ostricu okrenutu protiv vlade.
Ali iako niste sami nigde bili, a meni već ne verujete, siguran sam da znate nekoga ko jeste, pa pitajte njih kako to izgleda na Menhetnu.
Ili još bolje čitajte NIN da va vam kaže kolika je prosečna cena 100 kvadrata u Srbiji, pa sa tim kupite nešto na Dedinju, jer prosek je prosek.
Mislim da je ovde hajka na Jeremića, sa kolateralnim dobitkom medijske maske i skretanja pažnje od Šarića, vakcina, lošeg života, rezolucije o genocidu itd.
Da, Zorica je zaista "nesretna". Uzgred, pouzdano znam da se kaže "nesrećna" - na Dedinju a i šire.
Sto ce da ozlojedi krezube balkance i nametne im temu za kafansku politiku.
Dok se ozbiljne teme guraju pod tepih, bolje receno pod patos.
Najbolje je da povucemo sve ambasadore, i ustedimo ogromne pare, koje cemo da podelimo gradjanima, recimo penzionerima i da svi zivimo nekoliko godina(mislim da su ipak meseci u pitanju) u "sreci i blagostanju"...
Da li je to sustina?
Kakve gluposti su teme....
P.S. Šta bi sada rekao Jovan Dučić koji je srpskoj državi poklonio dobijenu kuću u kojoj je i danas naša ambasada u Budimpešti?
Ali ja nešto u te podatke ne verujem, jer to je 3x12=36 hiljada godišnje, pa ko to u Srbiji ima da plati, znate li kolika je prosečna plata, i šta sve za to mož' da s' kupi. Ma to su sve budale, ništa ne znaju sem da mlate pare.
No šalu na stranu, pravo pitanje je ovde da li nama takav objekat, makar plaćen i po realnim cenama, treba ili bi možda bilo bolje biti malo skromniji. Lično sumnjam da bi 5000, ili 3000 smanjilo gnev onih koji rade za 200, a ni "gnev" onih koji zarađuju neuporedivo više na potpaljivanjy strasti i negativnih emocija.
Nisam radio u MIP-u, ali bih voleo da mi neko ko jeste, kaže ko donosi odluku o potrebama. Jer čisto sumnjam da je to u nadležnosti ambasadora.
Ne, rešenje bi bilo da se gospođi Tomić nađe skromniji i jeftiniji stan u skladu sa ekonomskom situacijom zemlje koju predstavlja.
Kažite mi sada zašto se i g. Božidar Đelić, koji je dobar deo svog života proveo u Parizu, protivi ovakvom luksuzu i smatra ovo preskupim? Ni on ne zna, jel da? Zašto je juče u Blicu" i predsednik Tadić izjavio da se ni on ne slaže (naslov "Tadić traži da se smanji kirija za stan ambasadorke pri Unesku"). Verujte Lili, ja nisam protiv luksuza, nisam protiv toga da se naši ambasadori smeste u adekvatne rezidencije, ali ovaj slučaj je previše. Kada na to dodate i platu...Too much!
@Jovan: ima u Srbiji dragi Jovane veoma obrazovanih lafova po svetskim akademskim institucijama, ali oni na žalost nemaju vremena niti hoće da se šlihtaju vladajućoj garnituri. Ti ljudi hoće da pomognu i doprinesu Srbiji, ako može, sa apolitičnim i konkretnim umećem i znanjem, to je OK, ali ako to ne može...nema šlihtanja. Tako dođosmo do toga da čujemo g. Jeremića kako Tomićku naziva jednu od najboljih, ako ne i najbolju ambasadorku koju Srbija ima!? Krupne reči!
Vi ste američki poreski obveznik i možete se u svako doba protiviti rasipanju novca poreskih obveznika u SAD, posebno u doba globalne ekonomske krize. Nemojte to pravo uskraćivati poreskim obveznicima u Srbiji.
Očito je da se Vi i ja slabo razumemo. Možda bi korak ka razumevanju bio kada bi pročitali najnoviji članak naše prave intelektualke, psihologa, Dr. Mile Alečković Nikolić iz Pariza. Ona ovu temu posmatra i analizira sa psihoanalitičkog aspekta u svom današnjem članku pod naslovom "Analni karakter tranzicione diplomatije". Da, dobro ste pročitali naslov. Pošto pravila NSPM-a ne dozvoljavaju da objavim link, zaguglajte malo, lako ćete naći ovaj odista briljantan članak. A ja samo mogu da zamolim NSPM da ga prenese na ovom cenjenom sajtu.
Gospodja Zorica nije gadljiva na „slobodne medije“ i „istraživačko novinarstvo“ tako da ima dobro plaćenu kolumnu u jednom od najtiražnijih „slobodnih medija“ - „Blicu“.
Nije da sam sitničav, ali čisto zbog opšte kulture, imam potrebu da citiram Ivan Klajna. U "Rečniku jezičkih nedoumica" on tamo veli: "nesrećan, nesrećnik, -nica i nesretan, nesretnik, -ica." (str. 162). Dakle, i ovde i onde i na Dedinju i u Parizu "nesretnica" Zorica je nadrljala po onoj narodnoj: "Povike na (V)vuka a lisice meso nose."
U redu je. Ne mislim da ste sitničavi. Bili ste u pravu što se tiče pravopisa. Ipak ostaje činjenica da se mogao iznajmiti duplo manji i duplo jeftiniji stan, što bi bilo mnogo prikladnije za ambasadora jedne zemlje kao što je Srbija. Uostalom, naši prethodni ambasadori pri Unesku su obavljali svoju funkciju u daleko skromnijem prostoru.
„Nesretna/nesrećna“ Zorica je, međutim, urgirala da joj se dodeli baš taj i toliki stan. Tako dolazimo do suštine problema. Naime, motivi da se javnost obavesti o iznosu zakupnine svakako nisu časni - cilj hajke je verovatno onaj koji ste Vi naveli. Međutim, nečasni motivi onih koji su obelodanili podatak o skandaloznoj stanarini ne čini časnim onoga ko je tražio da mu se plaća skandalozna stanarina.
Ali pošto već znate da 'guglate' (mada nisam siguran da i da znate i čitati Engleski), izguglajte malo kolike su rente na Menhetnu. Dobro, možda vam je teško, onda pogledaje http://www.apartmentguide.com/apartments/New-York/New-York/, jedan kvadrat ima oko 10.75 sft, i ovo su apartmani, a ne kuće ili rezidencije za diplomate. Izlistane cene obično nisu sve što se plaća, nakupi se tu još koječega. Pretpostavljam da su svi oni koji tamo iznajmljuju, a sigurno da ih ima jer čemu oglasi, nisu ni približno pametni kao Vi. Zato Vas molim, dođite pa ih podučite šta treba da rade i kako da troše. Po vašoj samouverenosti, nema sumnje da će vam biti zahvalni.
A, da ne zaboravim, zašto onaj nije kupio? Pa nije bilo nikog da ga posavetuje, a sam nije mogao da se seti. Šta drugo?
Da se razumemo, ni ja ne vozim Aston Martina, i Korola mi je dobra, ali ne smatram ni da su oni koji ga voze moroni. To bi bilo isto kao i reći da su svi koji iznajmljuju po Knez Mihajlovoj moroni jer ima mnogo jeftinije u Pinosavi. Nema šoka ni za 7000 (možda zbog naviknutosti na kojekave cifre), a dali nam treba, to je drugo pitanje.
Ono što mi najviše smeta u celoj priči je da odgovor to pitanje po NIN-u treba da daje ulica predvođena NIN-ovim novinarima a ne ljudi i službe su za to odgovorne.
„Zahtev za povećanje plate predsednika Republike od 140% dostavljen je izvestiocu za budžet Narodne skupštine. To povećanje će omogućiti da plata Nikole Sarkozija bude na nivou koji je uporediv sa platom predsednika francuske vlade kao i sa platama predsednika stranih država.
Trenutno plata predsednika francuske vlade iznosi mesečno 20.000 evra bruto a plata predsednika Republike 8.300 evra. Situacija je iznenađujuća. Čak su i ministri sa platama od 13.470 evra bolje nagrađeni od predsednika Republike. To se odnosi i na državne sekretare koji primaju 12.795 evra mesečno.
Predsednik DŽordž Buš je najbolje plaćen predsednik na svetu sa 24.167 evra mesečno kako navodi list La Repubblica. Nemačka kancelarka se nalazi na čelu evropskih šefova država sa primanjem od 21.262 evra mesečno.“
Ja i dalje kažem da su Vaše premise pogrešne: Vi i dalje govorite o Menhetnu, a ovde je konkretno slučaj o Parizu. Kao da ste operisani od nauke koja se zove logika. Ja Vam kažem da poreski obveznici u Srbiji imaju pravo da se protive razbacivanju njihovih para, Vi sumnjate da ja govorim "Engleski". Uopšte ne odgovarate na postavljena pitanja iz komentara, već terate jednu te istu priču. To Vas čini odista neravnopravnim sagovornikom u diskusiji.
Što se tiče Vaše ponude da savetujem Vaše poznanike u SAD, hvala na ponudi, prihvatam.Poznato je da je Ameri nisu nešto mnogo gadljivi prema strancima. Recimo, Von Braun im je poslao ljude na Mesec. Siguran sam da bi saradnja sa Vašom prijateljima, a posebno šefom Vašeg šefa, bila plodna za obe strane. Njemu je finansijski savetnik očito potreban. By the way, jeste li zaguglali i našli onaj članak Dr. Mile Alečković Nikolić?
A do juce je nasa moralistkinja kritikovala sve i svasta,isticuci sebe u prvi plan.I sestra njena-Mirjana debelo naplacuje rodoljublje.Kad bi umele da nas ne brane vise,jer mnogo bi prosli jeftinije.
Banana država, sa mentalitetom koji je najbolje opisao Sterija u Pokondirenoj tikvi,plaća svojoj državnoj činovnici Femi 7 000 evra za rezidencijalni i namešteni stan u Parizu, kako bi što uspešnije predstavlja srpsku(!?) kulturu pri UNESKO.
Mogli su oni i više. Recimo da promene sav nemeštaj i naruče novi, stariji i skuplji, da plaćaju livrejisanog liftboja, slugu, kuvaricu, šofera, teločuvatelja...
Međutim, da nije zavisti i krtica iz njihovih redova za ovo se nikad ne bi ni saznalo. Neka druga Juca je bacila oko na Femino mesto u "gradu svetlosti" i sada se pakosno sveti dotičnoj, a komentatori uglavnom misle da zastupaju pravdoljubivo stanovište kritikujući Femu i ne znajući da duvaju u jedra Juci.
Dete sa tetkinog kauča dobro zna koliko iznose stanarine u Parizu iz koga je go i bos došao u Srbiju, da ovde, u samo jednoj poslovnoj operaciji sa jednom stranom bankom, zgrne 11 milona evra.
Ali, njegovo upozorenje Vladi na previsoku stanarinu nije motivisano štedljivošću i skromnošću jednog ministra, već nezadovoljstvom što njegovu Jucu nije uspeo da pošalje umesto Feme. A nju je, dovodeći je iz Pariza, instalirao na vodeće položaje u nekakvim turističkim savezima i Ministarstvu za dijasporu Republike Srbije u Beogradu.
Sve u svemu - Živ je Sterija, umro nije, dok je Srba i Srbije!