Хроника | |||
Н1: Коме Београд плаћа два милиона евра за оглашавање у градским аутобусима? |
![]() |
![]() |
![]() |
четвртак, 20. фебруар 2025. | |
Фирма Инфо Медиа Гроуп д.о.о. из Београда, као једини понуђач, изабрана је на тендеру за посао „информисања корисника јавног превоза путем оглашавања у унутрашњости возила јавног градског превоза“. Град Београд ће за ову услугу платити више од 2,3 милиона евра када се урачуна и ПДВ. Секретаријат за јавни саобраћај је почетком децембра расписао јавну набавку за увођење „система информисања корисника јавног превоза путем оглашавања у возилима“. Како је навео Секретаријат у конкурсној документацији, циљ је „да се успоставе поуздани канали комуникације, тачније да се омогући обавештавање корисника о свим променама у систему наплате превоза, новим зонама и осталим важним информацијама“. Први циљ је, међутим, брзо превазиђен пошто је већ 18. децембра градоначелник Београда најавио да ће јавни превоз од почетка ове године бити бесплатан. Други циљ је, како се наводило, повећање поверења грађана, а потом и спровођење информативних кампања са истицањем значаја коришћења јавног превоза ради смањења емисије угљен-диоксида. За систем информисања у 600 аутобуса градског превоза изабрана је фирма Инфо Медиа Гроуп д.о.о. из Београда, која је била и једини понуђач. Власници Инфо Медиа Гроуп из Београда су Ана Ђуричић (66,66 %) и истоимена фирма из Бањалуке (33,33%), коју је основао Ведран Пушић. Пушић је до 2017. године био члан Управног одбора Борца, а 2023. године спомињао се као могући кандидат за председника ФК Борац из Бањалуке. У једном интервјуу из јануара ове године, Пушић је рекао да његова фирма ради брендирање аутобуса у 52 града и да су заступљени у четири земље региона – Србији, Хрватској, Црној Гори и БиХ. Инфо Медиа Гроуп је прошле године потписала уговор и за брендирање трамваја у Дубаију. (Н1) |