среда, 23. април 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > Миодраг Богдановић: ЕПС ради на развоју е-сервиса. Већ је развијен систем за предвиђање потрошње електричне енергије коришћењем методологије вештачке интелигенције
Хроника

Миодраг Богдановић: ЕПС ради на развоју е-сервиса. Већ је развијен систем за предвиђање потрошње електричне енергије коришћењем методологије вештачке интелигенције

PDF Штампа Ел. пошта
петак, 24. новембар 2023.

Развој инфраструктуре, увођење беспапирног пословања и портала „Увид у рачун“ најзначајнија су достигнућа у области информационих технологија у Електропривреди Србије (ЕПС) у овој години, рекао је Миодраг Богдановић, директор Сектора за информационо-комуникационе технологије, на отварању 18. регионалне конференције „Смарт Eгaвермент 2023“.

„ЕПС ради на развоју е-сервиса како би грађанима пружили још боље услуге. Нови портал ‘Увид у рачун’, плаћање рачуна и дигитализација осталих процеса уводе се да би грађани у будућности све могли да завршавају од куће. ЕПС је већ развио систем за предвиђање потрошње електричне енергије коришћењем методологије вештачке интелигенције“, рекао је Богдановић, а преноси ЕПС у саопштењу.

На новом порталу „Увид у рачун“ за 22 дана регистровано је 220.000 корисника и 35.000 уплата, рекла је Јадранка Ристић, директорка Дирекције за јавно снабдевање у ЕПС-у.

„Портал намењен свим купцима на гарантованом снабдевању покренут је 1. новембра и резултат је модернизације и унапређења пословног система ЕПС. Омогућава брз и једноставан приступ е-рачуну одмах по формирању, као и безбедно и брзо плаћање без одласка у пошту или банку. Плаћање је могуће методом ИПС скенирај или платним картицама. На порталу су доступне архиве рачуна и уплата из претходне три године“, рекла је Ристић.

Портал ће се, како се додаје, и даље унапређивати. Корисници ће моћи да поднесу приговор, план је да буде доступан и на енглеском језику, а ради се и на увођењу апликације.

О изазовима у имплементацији портала говорила је Јелена Величковић, шефица Службе за подршку, ЕПС Снабдевање Краљево, која је истакла да су се они односили на интеграцију података из система наплате пет регионалних подручја у јединствени модел података, као и на унапређење функционалности претходних регионалних портала и аутоматизовани пренос података за дневно ажурирање.

(Н1)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер