Ovaj članak je upravo pokazao nešto drugo, mislim činjenicu koju možda autor nije ciljao. Niti je Bogdanović, niti Đilas, niti Čović, niti Vučić (indirektno) postao gradonačelnik zato što su kvalitet, nego zato što su bili na strani koja je u datom trenutku u poziciji da koriste polugu moći proistekle iz činjenice da su VLAST. Ovde je isplivao na površinu "ropski mentalitet Beograda", a to je glasaj za onog koji ima u datom trenutku moć. Ajde da se kladimo da će na izborima u Beogradu nadmoćno pobijediti SNS, kada budu raspisani izbori. Ovo vrijedi i za ostale gradove u Srbiji. Čast izuzecima.
Preporuke:
80
9
2
sreda, 20 novembar 2013 14:26
realno
Imam mnogo primedbi na g. Bakareca i pogotovo na njegovu stranu, ali ovo je odličan tekst.
Preporuke:
81
4
3
sreda, 20 novembar 2013 14:34
Forever Jang
E gospodine Bakarec, upravo je to ono zbog čega su mnogi rodoljubi bili ljuti na DSS kada se priklonio SNS-u u obaranju Đilasa. O Đilasu ne mislim mnogo toga dobrog, ali stati na stranu onih koji u ovom trenutku ruše ustavni poredak, pa makar i ako je u pitanju Đilas, bila je velika greška DSS. Tu ste u očima Srbije pali i Vi, a naročito Andreja Mladenović. Tako da ovaj tekst, iako dobar, deluje kao naknadna pamet. Ko god misli dobro ovoj državi i narodu, mora biti protiv SNS. SNS svojim činjenjem urušava državu, otcepljuje teritorije, zadužuje nas i bruka, i nema tog Đilasa zbog koga bi im se jedna ozbiljna stranka pridružila.
Preporuke:
113
12
4
sreda, 20 novembar 2013 15:01
Pesnički
Pesnički genije J.J.Zmaj je pisao:
"Iz ovog se nešto naučiti dade, hulje lepo zbore al nitkovski rade".
Kako se u psihologiji naziva razilaženje u rečima i delima? Iz ovog se JOŠ NEŠTO naučiti dade:
Postoje ljudi kojima ne treba verovati bilo šta da govore, dobro ili loše o bilo kome ili bilo čemu. Oni uvek misle samo na svoju dobit, profit i šićar u raznim oblicima, i prema tome prilagođavaju svoje govore.
Preporuke:
92
0
5
sreda, 20 novembar 2013 15:17
Pesnički
Pesnički genije J.J.Zmaj je pisao:
"Iz ovog se nešto naučiti dade, hulje lepo zbore al nitkovski rade".
Kako se u psihologiji naziva razilaženje u rečima i delima?
Iz ovog se JOŠ NEŠTO naučiti dade:
Postoje ljudi kojima ne treba verovatibilo šta da govore, dobro ili loše o bilo kome ili bilo čemu. Oni uvek misle samo na svoju dobit, profit i šićar u raznim oblicima, i prema tome prilagođavaju svoje govore.
Preporuke:
35
0
6
sreda, 20 novembar 2013 15:41
mali perica
Ko je kome smestio nemam bas zivaca da citam a kamoli pamtim. Mene kao obicnog covu zanima da li ce da se nastavi sa gradnjom vrtica, mostova i ostalog bez cega je ovaj grad jedva disao?
Bojim se da nece.
Nimalo lepo misljenje o srusenom zutom nemam ali taj jeste uradio nesto i to se vidi.
A sad opet u stagnaciju...
Preporuke:
27
26
7
sreda, 20 novembar 2013 16:33
Drinko Končarević
Sve nabrojano može se osporavati ili potvrđivati što mi nije cilj. Sve nabrojano potvrđuje da SNS nema jasan program razvoja zemlje i ono što je najvažnije nema kadrove. Kad nema kadrova, da li je potreban program??? Ne. Njima je dovoljno nekoliko rečenica iz dnevnog političkog života i kraj priče. Masa se valja, baulja bez cilja... Zbog svega toga pojedinci su istovremeno i tata i mama, i baba i deda, i stric i strina, i tetka i teča,i ujak i ujna, i kum i kuma, itd. Sve u svemu totalni hermafoditi koje treba nekim zakonom regulisati, bar dok su na vlasti. Gde je prava Srbija? Ćuti, tavori, u ovu rabotu se ne uključuje. Da li ima ili nema načina da to uradi radi promene na bolje. Ne valja toj Srbiji da beskrajno ćuti i čeka. Propadamo, svesno ali ne popuštamo u korist svoje štete. Šteto naša nama si draža od svega.
Preporuke:
55
0
8
sreda, 20 novembar 2013 16:43
Jovan 1
U Pravoslavnoj Crkvi postoji važan momenat pre pričešća a to je Ispovest.Tu se čovek ispovedi zbog svojih rđavih navika ili osećanja zbog kojih ga grize savest da bi prisajedinjujući se Svetom Telu i Svetoj Krvi očistio unutrašnji svet,savest i dušu i telo.Međutim, čovek se može javno ispovediti i osuđujući druge.Ovo što je uzurpator vlasti Vučić izjavio 2002.je klasičan primer ispovesti njegove ličnosti.A da pogledamo malo širi plan:Republika Srbija nastala je na temelju likvidacja pojedinaca i grupa ljudi koji su etiketirani kao"reakcija,peta kolona,domaći izdajnici,kvislinzi"itd.Bez ikakvog civilizovanog postupka potpuno divljački.Preživeli su potkazivači,ubice i kukavice,i po koji pošten čovek koji je sticajem okolnosti ili Božjim promislom ostao u životu i moralnom integritetu.Radi pelcera.Sada ako pogledamo društvo koje je nastalo na bezakonom temelju ne može biti zdravo društvo.Takvo društvo daje i takvu vlast.Takvo društvo je osuđeno na samouništenje.To ne znači da će Srbi nestati...
Preporuke:
42
5
9
sreda, 20 novembar 2013 16:43
Jovan 2
...kao narod ali će se ovaj i ovakav rod istrebiti.Sam od sebe svojim bezumljem.Neprijatelji Srba dobro su prostudirali kako uništiti Srbiju.Odvajanjem narodnog bića,društva od vere i jezika.Vukovom azbukom odvojen je jezik od značenja pa je polupismenost i znanje moguće i bez vere,kućnog vaspitanja i osnovne kulture,a vera prodata za večeru u Svetskom Savezu Crkava.Onda je uz pomoć neprijatelja nastala Komunistička Republika.Ono što je onda posejano sazrelo je za žetvu sada.Srpski je narod stavljen van zakona,i Srbija kao država u međunarodnoj zajednici i Srbi u Srbiji u građanskoj zajednici,i dele sudbinu progonjenih i klevetanih.S tim što se građanska zajednica oličena u vlasti bestidno i besramno busa u grudi Srpske a da pri tom ljuto potiskuje srpsko,zapovesti Božje na kojima se temelji Pravoslavna Vera a koja je suština narodnog Srpskog bića.U kontekstu sakodnevnih prilika ovo je koristan tekst za razumne ljude,a u kontekstu istorije vlastodršci su nesrećna slika "moderne" građanske Srbije.
Preporuke:
34
7
10
sreda, 20 novembar 2013 17:33
Brane
''Jedna od najstarijih potreba živih bića UOPŠTE zove se DEMAGOGIJA. PPV je vešt demagog i on dobro zna da istina nije ono što je dokazano već ono što niko neće ili nesme da ospori''. PPV o Čoviću pre i sada ... i jedno i drugo je istina jer to što je rekao niko nije osporio...a prija za uši glasača. Borba za vlast ''Bg pašaluka'' dovoljno govori o totalno raspamećenim likovima koji sigurno misle da su najbliži Bogu ako ne i sami Bog. Bacili su pod noge Ustav ove zemlje, zakone, pravdu, moral... jer iza njih sada stoji sila u liku NATO.
Preporuke:
49
0
11
sreda, 20 novembar 2013 17:37
G.S
Dobro objašnjenje ali ne zaboravimo da sve testiramo
1.„Skoro svaki čovek može da podnese zlu sreću,ali ako želiš da testiraš čovekov karakter,daj mu moć.“
Abraham Linkoln
2.„Ljubav...ako to nemaš,bez obzira što imaš sve drugo, nije dovoljno“.-Ann Lander
Preporuke:
33
2
12
sreda, 20 novembar 2013 18:33
Žalosna sova
Zbog ovakvih crtica o moralnom sunovratu velikog vođe je sajt NSPM pod besomučnom blokadom. To je isto ono kada su drugu komesaru rekli da će Rojters objaviti njegove gluposti onaj počeo da viće "Zaustavite Rojters".
Preporuke:
53
0
13
sreda, 20 novembar 2013 18:38
Vladan Andrejic
Dali, Vi, na ovom sajtu umete da objasnite zasto Vas ceo dan iskljucuju,bar ovde na Banjici,i da o tome obavestite svoje citaoce.Ako je do Vase tehnike kazite,a ako je nesto drugo,isto.
Preporuke:
33
0
14
sreda, 20 novembar 2013 19:04
1984
Treći put Bog pomaže, a četvrti okupator.
Preporuke:
42
0
15
sreda, 20 novembar 2013 20:08
vlks
Aleksandar Vučić je za Čovića rekao sledeće: “Čovek koji sublimiše svu perfidnost, pokvarenost i patološku perverznost režima Vojislava Koštunice i Zorana Đinđića, a poseduje najgore osobine i Đinđića i Koštunice je potpredsednik Vlade Srbije Nebojša Čović. Blagoglagoljiv, lažljiv i iako ne glup, bolesno ambiciozan, toliko da ni približno ne može da odredi svoje mogućnosti i potencijale, ali i istinski beskrupulozan, jedan od retkih za koje sa sigurnošću možete da tvrdite da bi gazio preko leševa sve se umilno osmehujući“ .Tako je Vučić, gensek SRS, napisao u knjizi Vojislava Šešelja „Mafijaška pudlica Nebojša Čović“ – 2002. godina, izdavač „Etiketa“, Boleč.
Realno ovo nije napisao Vučić. Svedoci smo da ne poseduje takvo bogatstvo reči. U svakom slučaju potpisao se.
Preporuke:
45
0
16
sreda, 20 novembar 2013 21:02
Nebojša Bakarec
HVALA SVIMA NA KOMENTARU. OD TRENUTKA OBJAVLJIVANJA MOG NOVOG TEKSTA NA NSPM-u, TRAJU BESOMUČNI NAPADI NA SAJT NSPM U ŠTA SAM SE I SAM UVERIO- TEŠKO JE ULOGOVATI SE NA NSPM. MOLIM VAS DA PIŠETE KOMENTARE NA OVAJ TEKST OVDE NA NSPM-u- NEGATIVNE ILI POZITIVNE- VAŠA STVAR, ALI HAJDE DA TAKO BRANIMO SLOBODNU MISAO OD VELIKOG VOĐE I NJEGOVOG JEDNOUMLJA. BORIMO SE PROTIV JEDNOPARTIJSKOG SISTEMA KOJI SE NAZIRE, PROTIV SOCIJALISTIČKOG NAPREDNOG SAVEZA KOME PRISTUPAJU I ČEDA I ČANAK I ČOVIĆ I VESIĆ I DRAŠKOVIĆ I PROKIĆ I...NO PASARAN!!!
Preporuke:
86
5
17
sreda, 20 novembar 2013 22:00
koporan
Nicija nije gorela do zore. Pa nece ni Vuciceva.
Preporuke:
33
0
18
sreda, 20 novembar 2013 22:05
Mario Kalik
Gospodine Bakarec, podržavam Vašu političku borbu, ali bez ikakvog razumnog povoda upotrebiti izraz socijalistički uz naprednjake i njihove pridošlice (Vuk Drašković socijalista, svašta), i završavati komentar pokličom No pasaran, koga je slavnim učinila upravo jedna komunistkinja (La Pasionarija), moraćete priznati, malo je komično...
Preporuke:
32
14
19
sreda, 20 novembar 2013 22:08
german
Ajd što su rušili Đilasa zajedno sa PPV, za to su imali svojih razloga i to razumem, ali molio bih g. Bakareca da iskoristi ovu priliku, pa da nam objasni zbog čega je njegova stranka njim(a) 2008. pravila koaliciju (pa je Dačić "ispalio"), a isto ste bili spremni da uradite i 2012 (nemojte mi samo reći da su tada bili išta bolji)?
Preporuke:
24
4
20
sreda, 20 novembar 2013 22:49
Željko
Može li autor teksta da nam kaže zašto je DSS predložio svog kandidata za člana veća???Kako onda neće proći kada Andrija Mladenović sedi sa njima u veću???
Preporuke:
28
7
21
sreda, 20 novembar 2013 23:04
povazdan
E sad kolege(da ne kažem drugovi)sa Banjice,NSPM,DSS-a i slobodnjaci,vidite kako je nekom anonimnom(ne svima)komentatoru,antivladinom aktivisti,s v a k i dan.
Pa neće valjda to pisanije biti of interest NSA-u.
Šta se njih to samo tiče?!
Preporuke:
13
1
22
sreda, 20 novembar 2013 23:38
Haralampije
Dobar tekst koji govori o suštini "promene" Šešeljevih radikala u ostrašćene EUnijate (nazadnjake). Ništa drugo ih nikada nije ni interesovalo nego samo vlast. Oduvek je bilo jadno gledati Šešeljeve "saradnike", za sve koji su ikada imali prilike da upoznaju Šešelja... opšte poznato je da su to morali biti poslušnici, potrčkala.. i da Šešelj pored sebe nikada nije podnosio ljude koji umeju ili znaju da misle.. Od svih "kvaliteta" jedino je bila važna poslušnost. I tako drilovani Tomo i Vučić su po svojoj prirodi morali naći novog gazdu, jer drugačije ne mogu da funkcionišu. Niti znaju.
Zanimljivo je "prekomponovanje vlasti".. mislim da je tu kvaka i zamka za Srbiju, za duži period.. Poznato je da prosečan Srbin najčešće glasa za vlast. SRS (SNS) "zna da vlada" samo kad su sami (bez pravila). Vučićevi savetnici i gazde su ih "dobro", posavetovali kako da osvoje vlast, bez izbora, "prekomponovanjem".. a do tada će im i "kadrovi" (sada u tatinim odelima) "završiti" neku školicu. Kao i Tomislav.
Preporuke:
28
2
23
sreda, 20 novembar 2013 23:52
Miša
ALI HAJDE DA TAKO BRANIMO SLOBODNU MISAO OD VELIKOG VOĐE I NJEGOVOG JEDNOUMLJA. BORIMO SE PROTIV JEDNOPARTIJSKOG SISTEMA
Nije mi jasno, izjavljujete ovakve stvari, a Koštunicu u DSS-u držite kao enedemsku vrstu, nezamenljiv je.
Ako ovakve stvari pričate, recite koja je funkcija A.Mladenovića, subverzivna?
Da li se Vaš slobodarski duh ogleda i u slobodnom shvatanju pravopisa? Ako ne poštujete te osnovne zakone pisanja, kako li tek poštujete prave zakone?
Preporuke:
11
19
24
četvrtak, 21 novembar 2013 00:16
seljak bezemljaš
VERZAL pres je 1999.g. objavio zbirku kolumni tadašnjeg glavnog urednika POLITIKE.
Zbirka je duhovito a važno svedočanstvo o periodu mart 1997- maj 1999.g.
Naziv knjige je PRANjE BIOGRAFIJE. Po istoimenoj kolumni objavljenoj 13 jula 1997.g.
Važno i korisno uputstvo za sve učestalija "pranja".Evo šta piše novinar:
"Jedna popularna TV stanica otvorila je servis za posipanje pepelom po glavi i sličnu radnju za pranje biografije. Uz pomoć voditeljke dobijete koficu i lopaticu i onda se pedeset minuta lakim pravilnim kretanjima posipate onom materijom koja preostane kada vatra prestane da gori.
Kod one druge dobijete dozvolu da upotrebite sopstveni verbalni šampon za pranje biografije,
pa polako.
......najlepše je bilo kada se pojavio (inače lep čovek) bivši gradonačelnik.
Da, oduvek je sve znao, da patio je zbog toga i što je važnije, upozoravao je i upozoravao je ali niko nije hteo da sluša. Ni Milošević. A i njemu je rekao.
nastavak
Preporuke:
11
0
25
četvrtak, 21 novembar 2013 00:28
seljak bezemljaš
nastavak
Sav očajan popeo se na binu prilikom kontramitinga,
ali opet smiren što je njegovom intervencijom sprečeno krvoproliće. I o izborima je sve znao. I tu je (znate već) neprekidno upozoravao, ali oni drugi, njegovi zli partijski drugovi, nisu ga (znate već) poslušali.
A on partiju nije napuštao ne zato što je njome bio zadovoljan, već zato što je hteo da je promeni,
DA NjEGOVI DRUGOVI POSTANU DOBRI, DOBRI KAO ŠTO JE ON"
Po dobru ga pamti i novinar. Zbog nekoliko rečenica, koje s3e nisu dopale ovom demokrati poslan je na duži " odmor"
" i iako je bilo leto osećao se "zaleđenim"
Preporuke:
9
0
26
četvrtak, 21 novembar 2013 00:48
Drinko Končarević
Nebojša Bakarec,
Vaše obraćanje, pisano velikim slovima me navodi na sumnju da ste to Vi napisali odnosno da je to pisala osoba sa slike. Ali to nije važno. NSPM jeste luča Srbije, no njeni se tekstovi baš i ne čitaju među širokim narodnim masama. Zato smatram da Vaš apel, ma koliko bio dobronameran, neće naići na veliki odjek, pa prema tome mi nećemo srušiti ovu vlast što iskreno žalim. A da dajemo doprinos, dajemo. Koliko? Ko će ga znati.
Preporuke:
16
1
27
četvrtak, 21 novembar 2013 01:13
Iz Norveske
Beograd,iskreno,bolju upravu i gradonacelnika i ne zasluzuje.Nebojsa Covic&co sa svim svojim u tekstu navedenim karakteristikama i osobinama a i siptarskim vezama je,recimo,bas potaman po "beogradzanskoj" meri i BG kriterijumima gde je najvaznije sta se desava u Baeogradu,jel te,dok im bracu na Kosmetu razapinju i proganjaju upravo iz tog Beograda,terajuci ih siptarima pod noz...Da se ne lazemo.
Duboko i ponizno se izvinjavam casnim izuzecima.
Preporuke:
23
1
28
četvrtak, 21 novembar 2013 02:07
Rđosav
Bakarec? Kažeš, Vučko više puta bezuspešno pokušao da postane gradonačelnik? A koliko puta je Koštunica bezuspešno pokušao da postane predsednik Srbije?
Definitivno: biće to opet stari dobri DOS. Komentari DSS-ovaca i DS-ovaca sve se manje razlikuju. Pozdravljam! - i treba da se svrstate, dosta je bilo foliranja...
Preporuke:
9
24
29
četvrtak, 21 novembar 2013 08:38
GS
Ne zaboravimo da se zamajac pokrenuo i da se to sada teško može zaustaviti.Ali nije se zamajac pokrenuo samo kod nas nego svuda u svetu.Iskoristiću priliku da vas podsetim da je juče bio Dan posvećen bebama.Vredni,mladi ljudi su to iskoristili da ga obeleže i uputili poruku svetu da je potrebno menjati stvari. Devojčice poručuju da žele drugačije igračke a ne samo lutke koje od njih proivode „dame u izlogu“.
http://www.upworthy.com/if-3-little-girls-did-this-to-my-house-id-do-everything-i-could-to-get-them-full-rides-to-stanford?c=upw1
Zgodan je momenat da vas podsetim na davnašnji razlaz nauke i crkve,na zloupotrebu nauke kako bi vladari u senci mogli da vladaju robljem na planeti.Clive Cussler je napisao knjigu Sahara .Ko je čitao,jasno mu je da vladari prave ne samo GMO nego identične eksperimente vrše i na
Preporuke:
8
1
30
četvrtak, 21 novembar 2013 08:38
G.S
ljudima.Setite se da je prva klonirana ovca uginula.A sada?Ko to zna?Za njih ništa nije sveto,napraviće oni i biće pola čovek-pola bik ili pola žena-pola riba.
Odslušajte pesmu Sahara koju peva Mirej Matje i videćete da je to drugo upozorenje za čovečanstvo.
Razmislite i o tome šta je Leonardo da Vinči hteo da poruči svetu.Da li je Isus Hrist bio oženjen?Koliko je važan Sv.Jovan?Još jedno ime,nemojte zanemariti njegov značaj.
Još da vas podsetim i na stare Egipćane i njihove hijeroglife i mogućnost „čitanja“ odozgo na gore,odozdo na dole,s leva na desno i s desna na levo.Prasrbin je i tamo bio,kako god da se zvao u ono vreme.
Setite se ko je dao ideju MI-6 da napravi DŽems Bonda.Opet Srbin,dvostruki agent.Ne sećam se njegovog imena ali je moglo da se nađe na Ju tjubu.Tamo svašta ima ali treba dobro sito da se sve te infotmacije upotrebe u našu korist.
Preporuke:
6
4
31
četvrtak, 21 novembar 2013 08:58
G.S.
Vic
Hemijsko oruľje u Siriji
Na sednici UN-a postavi se pitanje američkom predstavniku:
- Imate li uopąte dokaz o postojanju hemijskog oruľja u Siriji?
- Naravno, sačuvali smo fakture.
Preporuke:
18
0
32
četvrtak, 21 novembar 2013 10:37
Zal za prosloscu
Autor ovog teksta je bio u gradskoj vlasti svih prethodnih gradonacelnika(i njihovih saradnika) za koje se ispostavili da su stekli izuzetno i enormno bogatstvo za vreme svojih mandata a u kojima je i on ucestvovao i to sve na talasu jedne vlasti za koju ce ovaj osiromaseni narod tek doneti istorijski sud.
Preporuke:
13
7
33
četvrtak, 21 novembar 2013 11:44
Đerić
Na žalost svojom dosadašnjom politikom DSS se u principu svrstao na stranu trenutne vlasti i pomogao ne samo oko Beograda nego i Kosova , oko privrede , ekonomije i svega drugog.Politika "ja sam za to" a na boriti se aktivno za "to" ne daje rezultata.Ne hvaleći ni malo "prethodne" DSS je pomogao da ovi dođu na vlast, ovi koji su pretekli u mnogome Čedu , Vuka ,Biserko , Kandićevu ,.....
Preporuke:
8
2
34
četvrtak, 21 novembar 2013 12:38
Vladan Mančić
To je sve tačno, ali problem DSS-a je taj što se Andreja Mladenović pojavi u naprednjačkoj emisiji, na naprednjačkoj TV Kopernikus i ni jednom rečju ne pomene naprednjake i Vučića, nijednom rečju ne pomene Kosovo i Metohiju i odgovornost za izbore na KiM. S jedne strane se kuka o medijskom mraku, a s druge, kad se dobije prilika da se nešto kaže, funkcioneri DSS-a odgovaraju na pitanja kao đačići drugog razreda osnovne.Napadaju Đilasa i time daju legitimitet stvaranju privida da su sve stranke ravnopravno zastupljene.Pa zašto Mladenović da kritikuje Đilasa na naprednjačkoj televiziji? Mogu da dovedu svog predstavnika Čovića, Vesića, Slinu, oni će to mnogo ubedljivije. Ja mislim da je u ovom trenutku mnogo zanimljivije i viteškije napadati Vučića, ali to je dokaz da nekima iz DSS-a nešto fali: ili elementarna inteligencija ili elementarna hrabrost ili pak imaju neki interes (materijalni-sadašnji ili budući), a možda i svo troje zajedno...
Preporuke:
12
0
35
četvrtak, 21 novembar 2013 13:29
Milos
Slazem se ovim sto si napsiao. Potrebno je da se neko suprostavi diktaturi u najavi. Moguce je da je Vucic manje zaprljan od ostalih. Moguce je i da su mu namere dobre..Ali petljanje u sve pore drustva je nedopustivo. Ono sto zameram stranci kojoj pripadas je da nemate nikakvu inicijativu. Sve se svodi na kritiku. Nemate nikakav plan, imate neku doslednost, bez ikakve vizije sta raditi. Ne vidim kod vas plan, vidim samo pozivanje na istoriju i vracanje unazad. Slazem se da je trebalo kritikovati Djilasa. morao je da padne zbog BUS plusa, i mnogih drugih stvari..Ali ono sto ja kod njega postujem jeste da vidim da je kamen prebacio iz tacke A u tacku B..cak i da je od toga profitirao, ali jedini je radio nesto vidljivo..Od vas ostalih vidim samo teoretisanje, demagogiju...To ne znaci da tebe ne postujem, niti da Djilasa branim.
Preporuke:
9
1
36
četvrtak, 21 novembar 2013 13:33
...
@G.S
,napraviće oni i biće pola čovek-pola bik
.
Minotaur. Toga je već bilo. Nije ga mašta stvorila samo ga je mit sačuvao, Grci preuzeli od starije kritsko-mikenske civilizacije. Svet je mnogo puta propadao i ponovo se stvarao; vidite Tomasa Mana, opširni uvod u roman Josif i njegova braća.
Setite se ko je dao ideju MI-6 da napravi DŽems Bonda.Opet Srbin,dvostruki agent.
Popov, Novosađanin
Preporuke:
12
0
37
četvrtak, 21 novembar 2013 14:38
G.S.
@..
@G.S
Predpostavljam da mislite da većina populacije to zna.Ja ne vidim da zna,jer da zna do sada bi se svi ujedinili i disali kao jedan.
Preporuke:
4
1
38
četvrtak, 21 novembar 2013 15:52
Đerić
Ako su iz DSS - toliko dosledni u svojim stavovima po pitanju Kosova i Metohije ,zašto u Skupštini Srbije svaki put barem ne podsete građane na svoju inicijativu o preispitivanju ustavnosti briselskog sporazuma, i odgovora Ustavnog suda. Ne oni su pokrenuli to pitanje "a rešenje ... baš ih briga ).Kada treba negde na lokalu podržati SNS eto ih odma. Nije ni čudo što ih napuštaju kompletni odbori.Sa takvom politikom "državnosti-deklarativne" neće dugo opstati na političkoj sceni.Bili su protiv Tadića koji je izvršenje naloga sa zapada rastezao kao žvakaću gumu, ovi sada sve izvršavaju i njih podržacvaju na svakom koraku. Teško ih je razumeti ?
Preporuke:
8
2
39
četvrtak, 21 novembar 2013 16:28
Jovan
Potsetio bih kritičare DSSa da je Dr.V.Koštunica više puta dobrovoljno u skladu sa zakonom silazio sa vlasti,što njega lično i DSS moralno i jasno odvaja od komunjara kojima je dolazak i opstanak na vlasti po svaku cenu sve i sva.Ako nekog zanima istina a ne navijanje statistika govori da je država Srbija dok je Koštunica bio Predsednik Vlade stala na svoje noge.Na primer,u to vreme (2004-2008) za 1000 dinara kupovalo se 11,5 l benzina sada je to 6,45 l bezolovnog.Standard je prepolovljen a patriotizam se upravo ogleda u tome.U to vreme Srbija je otplaćivala svoja dugovanja i izvlačila se iz dužničkog ropstva a dev. rezerve su rasle za razliku od 2008 pa nadalje dug se uvećava a rezerve se tope.I da se zove Pera Perić razumski ću uvek podržavati onu politiku koja na delu a ne samo na rečima radi u korist običnog čoveka i u korist Srpskog naroda i države.A svako poštenje uvek nailazi na sumnju jedni kažu "pošten je" a drugi "nije nego..." Barem Srbijom nije rukovođeno iz Brisela i zap.ambasada
Preporuke:
15
5
40
četvrtak, 21 novembar 2013 17:38
Mićko
Nebojša, prvo svaka ti čast, i za hrabrost, i za lucidnost, i za volju, i za energiju. I za spremnost da čiotaš ove komentare, i još više za spemnost da na njih odgovaraš. Sve je to nešto što se mora poštovati.
Ali, u čemu je problem? U tome što više DSS-ovaca ne radi kao ti. Marko Jakšić, Miloš Jovanović...to je to. Problem je, ukratko rečeno, ovo:
- Sve te lokalne koalicije sa SNS-om. To izgleda jednostavno ne valja. Iz više razloga.
- Stvari se ne nazivaju pravim imenom.
Ne znam zašto se to radi. Uveren sam da sigurno u biračkom telu ima prostora za dosta više od fatumskih 7%.
Preporuke:
5
2
41
četvrtak, 21 novembar 2013 18:04
...
@G.S.
mislite da većina populacije to zna"
Ne, ne mislim da zna. Ali mislim da većinu to i ne zanima, što je još gore. Svedoci smo da najveći broj ljudi još uvek neguje stranački način razmišljanja i očekuje nešto od politike. Naši problemi nisu politički i ne mogu se rešavati političkim sredstvima. Većina, koju obojica pominjemo, ima sve nedostatke sopstvene elite, ali nijednu prednost koja ih iskupljuje. Inače, komentari su vam odlični, među novijim posetiocima sajta jedini koje čitam. Slažete li se, ubuduće, da uvedemo vedrije tonove?
Preporuke:
10
0
42
četvrtak, 21 novembar 2013 18:49
Jasna*@Jovan
Koliko radnika je pootpustano,koliko fabrika je upropasteno ,prodato u bescenje?Za vreme Kostunice odradjeno je gro pljackaske privatizacije. Za vreme Djindjica i Kostunice uveden je neoliberalni kapitalizam.To je najvece "dostignuce"Kostunice.Sad pricate bajke,ali srecom nismo svi maloumni.A s vlasti je sisao kad je postalo gusto oko Kosova.
Preporuke:
10
14
43
petak, 22 novembar 2013 02:27
Saša
Kao i uvek, odgovor na jedno jednostavno pitanje daje odgovor na mnogo toga: da li će DSS i pored svega ipak u koaliciju sa SNS u Beogradu? Ako je odgovor da, onda je sva kritika SNS od strane DSS besmislena. A u priče tipa naši lokalni odbori dobro sarađuju ali to nema nikakve veze sa odnosom naših stranaka na nivou države više niko ne veruje. Pogotovo kad je Beograd u pitanju.
Preporuke:
5
0
44
petak, 22 novembar 2013 09:08
Milica
Zna li Bakreni ćirilično pismo Šta da pričamo i o čeme?
Preporuke:
0
4
45
petak, 22 novembar 2013 15:30
pogrešno pitanje @Jasna*@Jovan
IMA nas poviše koji ne nasedamo na otrov iz komunjarskosPNsovskih komentara, a bogami umemo da odgovorimo ARGUMENTIMA.
Koštunica je 2008 sišao sa vlasti kada je preglasan u vladi oko Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju. Uopšte nije bežao od gustog, nego je hteo da odgovori još GUŠĆE tj.povlačenjem ambasadora i tužbama zemalja koje su priznale Kosovo. Mekani Dačić se utopio u pamučni ZES, zalegli su na rudu, doveli EULEKS i otpustili 400000 radnika.
Ne može se kritikovati DS i DSS kako su uveli liberalni kapitalizam a ZABORAVITI NA ULOGU SPS u tome. SPS je večiti koalicioni partner DS i DSS, na vlasti je neprekidno od 2004 punih 9 godina. Koja patriotska sila je sprečila SPS da izađe iz vlada koje uništavaju Srbiju? Ne računa se sila koferčeta.
SPS je najduži sprovodilac svega negativnog, svega čega se Jasna* zvanično gnuša i što bi Jasna* da prikači nekom drugom. CRVC, NEĆA DA MOŽE.
Preporuke:
15
3
46
petak, 22 novembar 2013 18:45
Rđosav
pogrešno pitanje @Jasna*@Jovan
IMA nas poviše koji ...
- Ima vas poviše koji ne smejete - ili ne umejete - da se potpišete. A Bakarecu neću ništa, čovek nevoljan, neću da grešim dušu...
Preporuke:
3
10
47
petak, 22 novembar 2013 18:54
Jasna*@@Jasna
Ja uopste ne branim sadasnji SPS,ali neoliberalni kapitalizam nije uveden u Srbiju 2004.vec 2000.
Danas sve partije se ili zalazu za isti ili ga sprovode bez izuzetka,cega se ja gnusam,i realno na nasu nesrecu, nema nijedne partije koja bi se tome suprotstavila,ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ma koliko pokusavali da zamenite teze.
Preporuke:
3
7
48
petak, 22 novembar 2013 19:10
Rđosav
Jasna*:
...,ali neoliberalni kapitalizam nije uveden u Srbiju 2004.vec 2000....
...ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ...
- Savršeno tačno. Ovo se zove konačna istina, draga Jasna. Pametnome dosta.
Preporuke:
4
10
49
petak, 22 novembar 2013 21:07
pogrešno pitanje @Jasna*@Jovan
ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,
Mišković - ministar za privatizaciju u vladi Mirka Marjanovića - osnovao je Delta M 04.02.1991.
Milan Beko - bio je ministar u republičkoj vladi Mirka Marjanovića za vlasničku transformaciju 1997 - svoju firmu Dibek osnovao je 1993.
Miodrag Kostić - vlasnik privatne firme za trgovinu, uvoz-izvoz i proizvodnju koja 1995. godine prerasta u MK Group.
Bogoljub Karić - U vladi Mirka Marjanovića bio je ministar bez portfelja.
I da ne nabrajam dalje. Zdravo razumnom čitaocu apsolutno je jasno od kada i od koga je počela pljačka Srbije.
Preporuke:
10
0
50
petak, 22 novembar 2013 21:45
Rđosav
Opet neki što ne znaje da se potpiše:pogrešno pitanje @Jasna*@Jovan...Miodrag Kostić - ...- Misliš na jednog od Nosača Sanduka? - pa mogao si da pomeneš i Dragoljuba-Krmivo-Produkt, i mnoge druge biznis-ali-fer Đikijeve biznismene i kumove. A ni V.K. nije gadljiv na donacije uspešnih a kontroverznih.
Preporuke:
3
12
51
petak, 22 novembar 2013 23:25
pogrešno pitanje
svoje ime ne izlažem pošastima neobrazovanih praznoglavaca. Moje ime ili nik ne znači ništa jer me čitaoci ne poznaju. Napisano sa moje strane lako je proverljivo ako već nije poznato onome ko čita.
Do 2000 godine, teren za pljačku je već temeljno pripremljen. Da li su Mišković i Beko kao ministri za privatizaciju i vlasničko restruktuiranje i Karić kao ministar bez portfelja, radili u korist Srbije ili u korist određenog kruga povlašćenih kojem su i sami pripadali(taj krug je preživeo svaku promenu vlasti), to ostavljam da procene oni koji ovo čitaju.
Mišković je u vreme najveće inflacije pribavio sebi povlasticu glavnog snabdevača velikih trgovačkih kuća. One su Delti robu plaćale avansno, a Delta je za tu istu robu kod dobavljača imala rok plaćanja minimum 90 dana. Zbog socijalnog mira, roba je prodavana na 6 i više rata. To je bila smrt za srpske trgovačke kuće.
Liberalni kapitalizam - ako hoćete ISTINU - ušetao je u Srbiju mnogo pre 2000.
Preporuke:
10
0
52
subota, 23 novembar 2013 00:24
Jasna*@Rdjosav@bezimeni
Eto dragi Rdjosave gle kako ovi Kostunicini dojucerasnji zaljubljenici kapitalizma i ljubitelji zapadne demokratije sada ne samo da ga se odricu vec i druge nabedjuju .Pa DSSovci dragi do juce vam je Milosevic bio komunjara,banda crvena, a sad ispade da je bio kapitalista i to ni manje ni vise nego neoliberalni.Pa Sta ste vi onda rusili 5.oktobra?
Preporuke:
7
8
53
subota, 23 novembar 2013 01:52
pogrešno pitanje @Jasna*@Jovan
do juce vam je Milosevic bio komunjara,banda crvena, a sad ispade da je bio kapitalista i to ni manje ni vise nego neoliberalni
Od nekog ko radikale smatra za sektu a slavi do juče najradikalnije sektaše Tomu i Vučića, ne očekujem doslednost. Glupost je i pretpostavka da samo pristalice DSS čitaju ovaj tekst - najbolji dokaz da nije tako, upravo su komentari Jasna* i njenog sijamskog blizanaca u vidu rđe, zakletih otvorenih mrzitelja DSS.
U komentarima sam pominjao CEO SPS, nigde nisam izdvojio Miloševića. Naučite da čitate ono što je napisano a ne ono što vi projektujete.
Sve što sam napisao je ISTINA ,od donetih zakona do ministarskih postavljenja Miškovića Beka i Karića. Istina je i to da je SPS nastala, 16. jula 1990. godine, ujedinjenjem Saveza komunista Srbije i Socijalističkog saveza radnog naroda Srbije. Druge istine nema.
Iz svega navedenog,podrugljiva konstatacija je TAČNA - SPS je komunistička banda crvena koja je uvela neoliberalni kapitalizam.
Preporuke:
10
4
54
subota, 23 novembar 2013 10:38
Rđosav
Jasna*:
Eto dragi Rdjosave gle kako ovi Kostunicini dojucerasnji zaljubljenici kapitalizma i ljubitelji zapadne demokratije sada ne samo da ga se odricu vec i druge nabedjuju ...
- Hehe... - pa takvi su ovi iz DSS-a. Šta su rušili? Za šta su jurišali? - pa za liberalni kapitalizam i - Zapad!, ljubljeni demokratski Zapad. A sad su - kao - DSS-ovci veliki rusofili?! Oće to, može to da prođe, ali samo kod veverica. Prvi potez prema Rusiji im je bio povlačenje delegacije iz Parlamentarnog saveza Rusije i Belorusije. Nezgodni smo mi što pamtimo, draga Jasna, mnogo nezgodni...
Preporuke:
3
8
55
subota, 23 novembar 2013 11:50
Jasna*@Rdjosav
Naravno ,ovaj im pisao knjige o demokratiji,a sad oni Rusofili,jos malo pa ce se i u socijaliste pretvoriti.Predali ceo bankarski sistem u ruke stranaca,prodavali i poklanjali drzavnu imovinu narko dilerima i "biznismenima"sa dalekih egzoticnih ostrva,unistavali domacu proizvodnju ,a istovremeno davali strancima subvencije za istu takvu proizvodnju cak u istom gradu ,veliki je spisak DSS DS zlodela,ali kao sto kazes nezgodni smo mi sto pamtimo.
Preporuke:
3
8
56
subota, 23 novembar 2013 18:47
Jovan
Ako ideš ka nekom cilju i usput se bacaš kamenom na svakog psa koji te laje nikad nećeš stići na taj cilj.Psi laju, to im je prirodno, karavani prolaze...
Preporuke:
2
1
57
subota, 23 novembar 2013 19:41
seljak bezemljaš
pogrešno pitanje
Proletim, pogledom komentare, privuče mi pažnju vaša reklama istine pisana velikim slovima, pročitam da pišete da je kod nas u Srbiji, na delu liberalni kapitalizam,nije mi jasno ali to svi pišu,pročitam da je teren za pljačku pripremljen do 2000.g. i to tako što su se Mišković, Beko, Karić.....i ini poređali a Milošević dunuo u pištaljku i dao znak za start.
Može i tako da se gleda. Niste jedini.
Ne osporavajući odgovornost onih koje jeste i niste naveli, potrebno je shvatiti da mi istinu krijemo.
Krijemo je kontrolom razuma.
U tamnim dubinama ljudske iracionalnosti.
Mi smo prosto živeli u društvu koje je nezaustavljivo išlo ka svom političkom i ekonomskom slomu. Srbi i ka nacionalnom slomu.
Pokazuje se da je taj slom, teži od ratnog.
Dokaz je to što oporavak duže traje.
Neke procese nastale posle sloma možete tumačiti i
kao "liberalni kapitalizam".
A možete tumačiti i da sam ja "antikomunista".Netačno i u službi je iracionalnosti.
nastavak
Preporuke:
5
2
58
subota, 23 novembar 2013 20:29
Rđosav
seljak bezemljaš:
nastavak...
- nemoj nastavak, ako Boga znaš!
Preporuke:
2
4
59
subota, 23 novembar 2013 22:45
seljak bezemljaš
nastavak
Kome nije bio jasan ekonomski slom šezdesetih,razjasnilo mu se sedamdesetih.(sredinom sedamdesetih predsednik vlade zvao se Bijedić podpredsednik Sirotković kao da se neko šalio)
Mi smo 1979 prvi puta zvali MMF.
Bankrot smo doživeli 1982 za vreme vlade Milke Planinc.
Koga to zanima neka nađe tri toma zbirki intervjua koje je novinar Dušan Bogavac (i koautori) objavio 1986 pod nazivom ŠTA DA SE RADI (ja imam dva toma)
Intervjui su rađeni 1983.g. a knjige su izašle tri godine kasnije u 400 PRIMERAKA
Razgovarano je sa 50 tada značajnih ličnosti iz oblasti politike, nauke i kulture.
Pitanje je bilo kako izaći iz krize.
Iako je reč kriza bila zabranjena, svi odreda su se slagali da smo u čabru.
Citiraću samo delić onog što je govorio Branko Horvat (tada čuveni ekonomista)
"Mi smo u reformu ulazili pod policijskom represijom"(govori o periodu 1971-1974)
Na Savetu je trebalo razraditi problematiku produktivnosti rada,proizvodnje i slično.
nastavak
Preporuke:
9
1
60
subota, 23 novembar 2013 23:06
seljak bezemljaš
nastavak
sa IDEJOM da se pokaže kako su sada nakon (donošenjea Ustava 1974 i ZURa)nakon tih novih koncepcija, stvari krenule povoljno....Međutim meni je analiza pokazivala sasvim suprotno, da naime stvari idu nizbrdo i da je ono što treba očekivati, nešto slično KATASTROFI. Ja sam sve to napisao i podnio
EKONOMSKOM SAVJETU ali je to izazvalo zaprepašćenje....i da se nezna kako bi se Savet proveo. Onda sam zamolio da se informira jedan čovek za koga se znalo da dominira formiranjem te politike
ALI SE TADA ISPOSTAVILO DA NEMA NIKOG KO BI TO KARDELjU PRENIO."
Horvat dalje navodi da su ga "zamolili" da ćuti. Da su mu isplatili honorar..da su kolege ćutale navodi
i slične primere i da:
"Osim toga birokracija relativno lako kupuje
jugoslovenske intelektualce, za male pare, za NEKAKAV ORDEN, ili nekakvu sinekuru ili..."
nastavak
Preporuke:
7
1
61
subota, 23 novembar 2013 23:56
pogrešno pitanje @seljak bezemljaš
na delu liberalni kapitalizam,nije mi jasno ali to svi pišu,pročitam da je teren za pljačku pripremljen do 2000.g. i to tako što su se Mišković, Beko, Karić.....i ini poređali a Milošević dunuo u pištaljku i dao znak za start.
Kamo sreće da se stvari pokreću napred ili nazad tako što neko dune u pištaljku i da znak za start, ali od toga nema ništa. Stvari su, kako ste sami napisali, mnogo kompleksnije i imaju mnogo dublji koren.
Jedanaest devalvacija dinara i dve denominacije dinara desile su se do 1990. Međutim to je za ozbiljnije razgovore.
Izvinjavam se Vama kao pažljivom i ozbiljnom čitaocu zato što sam se u ranijim komentarima upustio u raspravu na izuzetno niskom i pojednostavljenom nivou.
Preporuke:
3
0
62
nedelja, 24 novembar 2013 08:51
...
@seljak bezemljaš
"svi odreda su se slagali da smo u čabru."
Napravljen je FENI. (Komunisti su voleli gigante. Megalomanija). Njegovi su gubici, godišnje, bili veći od troškova celog Beogradskog Univerziteta za 50 godina. To je objavljeno. I objavljeno je da su u Homoljskim planinama nameravali da podignu fabriku sardina. Još čuvam taj požuteli isečak iz novina. Oglasio se Gojko Nikoliš. Rekao je nešto, o "novom, višem, kvalitetu gluposti"; očigledno je pomenuta fermentirala, usavršavala se, pretvarala u dragoceni destilat, brend, za višedecenijsku upotrebu. Radnik nije dobio bolovanje. Revoltiran, presekao je traku u ciglani u kojoj je radio. Ljudi su išli u treću smenu sa ćebetom i tranzistorom. Svi su bili (svi smo bili) nezadovoljni. Itd...
Preporuke:
9
0
63
nedelja, 24 novembar 2013 09:43
...
nastavak
Samo društvo je postajalo malograđansko u najgorem smislu reči. Trošilo se mnogo. Ipak, bilo je nestašica (restrikcije struje "po grupama", vožnja par-nepar, nema kafe). Ljudi su se podsmevali društvu u kom su živeli, kao da su sebe izuzimali. Cvetali su politički vicevi. Javno, svi su se slagali. Govorilo se, ne možeš da napreduješ ako nisi s njima. Duško Radović je mrzovoljno upozoravao: svi glume nekakve divne ljude, vernike; sve što je malo i slatko postajalo je simbol Beograda, vrabac na primer. Oči su bile uprte u njih: velika očekivanja dobrovoljno maloletnih. Grličkov, Ljubičić, Todo Kurtović. Umereni kritičari, Najdan Pašić npr.
Preporuke:
9
0
64
nedelja, 24 novembar 2013 09:47
...
nastavak
Posle posustalih nacionalnih klovnova, Minimaks je krenuo da ustoliči turbo-folk kao način života i poimanja sveta. Kritikovala ga je Olga Božičković u Politici, ali ljudi su ga voleli. JBT je išao u Koreju. Onda je umro. Ne mogu da verujem da se to desilo jednom takvom heroju, rekao je,grcajući jedan mlađi čovek, u mimohodu. Beogradski krug je radio punom parom. Mića Popović, Dobrica, Mihiz, Antonije Isaković. U nekim krugovima bili su superzvezde. Bili su principijelni. Pomagali su Martinovića, postradalog otpozadi, ali i Dobroslava Paragu, jer su bili principijelni. Drugi nisu. I tada se, kao i danas, činilo da jedino Srbi ne znaju šta hoće, a svi srpski neprijatelji to dobro znaju
Preporuke:
9
0
65
nedelja, 24 novembar 2013 12:51
seljak bezemljaš
@pogrešno pitanje
Poštovani gospodine
Drago mi je da ste se javili.
Dosadni su mi a i plaše me oni koji imaju ugrađen
psihološki mehanizam VAŽNO JE NAĆI KRIVCA A ONDA JE SVE LAKO.
Hvala vam na lepim rečima ali nemojte ni mene procenjivati. Nemam ni volje ni vremena za bolje pisanije.
Želim vam svako dobro.
Preporuke:
5
0
66
nedelja, 24 novembar 2013 16:08
seljak bezemljaš
@pogrešno pitanje
Trebalo je da stoji: Nemojte ni mene precenjivati.
Izvinjavam se.
Preporuke:
3
0
67
nedelja, 24 novembar 2013 16:35
seljak bezemljaš
@---
Tolika priča o siromaštvu a komunizam završi u
malograđanštini.
Pored "objektivnih okolnosti"izazvanih skokom iz čobanske civilizacije u potrošačko društvo postoji
i naša "specifinost".Po mom sudu ta "specifičnost" nam je "došla glave".
Po instiktu vlastoljublja, režim je sledio Napoleonovo
saznanje:" da se bajonetom može sve samo se na njemu ne može sedeti" i uveo je ekonomsku manipulaciju.
Onima koji formalno prihvataju zbrkanu ideologiju
i odustaju od postavljanja bilo kakvih pitanja ponuđena je socijalna promocija.
Milioni su se odazvali i postali "pristalice". Neiskreno, TAKTIČKI ALI SE TAKTIKA PRETVORILA U STRATEGIJU.
nastavak
Preporuke:
10
0
68
nedelja, 24 novembar 2013 22:31
seljak bezemljaš
nastavak
U teoriji postoji "peterovo načelo", koje na duhovit način objašnjava kako svi napreduju dok ne dođu do nivoa nesposobnosti. Opstanak društvenog sistema
zavisi od onih koji se "penju" društvenom lestvicom.
Titoizam je stvorio uslove, kalemeći ih na neke naše postojeće osobine da se većina odmah nađe na nivou svoje nesposobnosti. U kako se to govorilo "svim sferama društva".
Malograđane inače odlikuje poznavanje struke.I tu je naša "specifičnost". Neznanje posla koji se vrši.
(neka mi bude dozvoljeno da ispričam jednu istinitu pričicu . Letos sretnem dipl.mašinskog inženjera.u penziji je. Priča kako je 25 godina radio u Ministarstvu trgovine. I kako je sve bilo lepo. A sada...Devedesetih sam dolazio u to ministarstvo.
Dugo sam čekao overu kompenzacionog posla sa Makedonijom. Glupe formalnosti. Kada služba odradi posao zaseda komisija.Odlučuje o desetina I STOTINAMA odobrenja. Niko ili samo po neko može da se razume potpuno različite stvari. Tek da se izmisli posao.)
nastavak
Preporuke:
6
0
69
nedelja, 24 novembar 2013 23:01
seljak bezemljaš
nastavak
Kada je komisija završila rad ja dojurim po rešenje. Nemam vremena da čekam poštu. I tamo saznam da dozvolu potpisuje ministar. Svaki dan stotine papira. Nema šanse da uopšte zna šta je potpisao.
Kažu mi da je ministar otišao u Kinu (verujte mi da pišem istinu) i da moram da čekam. Dočekao sam ja ministra i njegov potpis. I sve bih to zaboravio da me u ministarstvu nisu pitali:
ZAŠTO JA ŽURIM (i ne samo ja)
Lepi su i pametni i školovani i važni i lepih manira
i nemam dovoljno reči da ih nahvalim ali NISU ZA TAJ POSAO. Ne razumeju da robu treba proizvesti, prodati naplatiti, uložiti ponovo u proizvodnju (radio sam u proizvodnoj radnoj organizaciji)platiti državi poreze, platiti zaposlene, i da svaki dan kašnjenja smanjuje sumu bar za nivo kamate na kredit.
Koliko vidim i sada isto.Bivši predsednik vlade ne seća se potpisivanja ugovora sa Grcima oko otkupa dela TELEKOMA. Ni sume 300 ili 600 miliona evra.
nastavak
Preporuke:
6
0
70
ponedeljak, 25 novembar 2013 00:12
seljak bezemljaš
nastavak
Naši su malograđani pokazali svoju snagu i uticaj u kulturi kada je 1976 naš najbolji pozorišni reditelj Dejan Mijač režirao POKONDIRENU TIKVU tako da je
Fema POZITIVAN LIK Predstava se dugo održala na repertoaru. Publici se naročito svidela Femina SKLONOST KA POTROŠNjI. (Gospođa Ministarka je mora se priznati, štedljiva.)Taj stav da Fema svojim delanjem čini napredak a njen brat Mitar, zanatlija da nas "vuče dole" stoji i danas.
Čini mi se da je ovo prvi slučaj da neko malograđanina ocenjuje pozitivno.
Ja sam pomislio da se tu neće stati I da ću kada dođem da gledam Ibzenovog NEPRIJATELjA NARODA saznati da je onaj nesretni lekar Stokman, koga jure malograđani, stvarno neprijatelj naroda.
To se nije desilo a nije uspeo pokušaj da se preko Sterijinih RODOLjUBACA dokaže da je svako rodoljublje loše.
nastavak
"Iz ovog se nešto naučiti dade, hulje lepo zbore al nitkovski rade".
Kako se u psihologiji naziva razilaženje u rečima i delima?
Iz ovog se JOŠ NEŠTO naučiti dade:
Postoje ljudi kojima ne treba verovati bilo šta da govore, dobro ili loše o bilo kome ili bilo čemu. Oni uvek misle samo na svoju dobit, profit i šićar u raznim oblicima, i prema tome prilagođavaju svoje govore.
"Iz ovog se nešto naučiti dade, hulje lepo zbore al nitkovski rade".
Kako se u psihologiji naziva razilaženje u rečima i delima?
Iz ovog se JOŠ NEŠTO naučiti dade:
Postoje ljudi kojima ne treba verovati bilo šta da govore, dobro ili loše o bilo kome ili bilo čemu. Oni uvek misle samo na svoju dobit, profit i šićar u raznim oblicima, i prema tome prilagođavaju svoje govore.
Bojim se da nece.
Nimalo lepo misljenje o srusenom zutom nemam ali taj jeste uradio nesto i to se vidi.
A sad opet u stagnaciju...
1.„Skoro svaki čovek može da podnese zlu sreću,ali ako želiš da testiraš čovekov karakter,daj mu moć.“
Abraham Linkoln
2.„Ljubav...ako to nemaš,bez obzira što imaš sve drugo, nije dovoljno“.-Ann Lander
Realno ovo nije napisao Vučić. Svedoci smo da ne poseduje takvo bogatstvo reči. U svakom slučaju potpisao se.
Pa neće valjda to pisanije biti of interest NSA-u.
Šta se njih to samo tiče?!
Zanimljivo je "prekomponovanje vlasti".. mislim da je tu kvaka i zamka za Srbiju, za duži period.. Poznato je da prosečan Srbin najčešće glasa za vlast. SRS (SNS) "zna da vlada" samo kad su sami (bez pravila). Vučićevi savetnici i gazde su ih "dobro", posavetovali kako da osvoje vlast, bez izbora, "prekomponovanjem".. a do tada će im i "kadrovi" (sada u tatinim odelima) "završiti" neku školicu. Kao i Tomislav.
Nije mi jasno, izjavljujete ovakve stvari, a Koštunicu u DSS-u držite kao enedemsku vrstu, nezamenljiv je.
Ako ovakve stvari pričate, recite koja je funkcija A.Mladenovića, subverzivna?
Da li se Vaš slobodarski duh ogleda i u slobodnom shvatanju pravopisa? Ako ne poštujete te osnovne zakone pisanja, kako li tek poštujete prave zakone?
Zbirka je duhovito a važno svedočanstvo o periodu mart 1997- maj 1999.g.
Naziv knjige je PRANjE BIOGRAFIJE. Po istoimenoj kolumni objavljenoj 13 jula 1997.g.
Važno i korisno uputstvo za sve učestalija "pranja".Evo šta piše novinar:
"Jedna popularna TV stanica otvorila je servis za posipanje pepelom po glavi i sličnu radnju za pranje biografije. Uz pomoć voditeljke dobijete koficu i lopaticu i onda se pedeset minuta lakim pravilnim kretanjima posipate onom materijom koja preostane kada vatra prestane da gori.
Kod one druge dobijete dozvolu da upotrebite sopstveni verbalni šampon za pranje biografije,
pa polako.
......najlepše je bilo kada se pojavio (inače lep čovek) bivši gradonačelnik.
Da, oduvek je sve znao, da patio je zbog toga i što je važnije, upozoravao je i upozoravao je ali niko nije hteo da sluša. Ni Milošević. A i njemu je rekao.
nastavak
Sav očajan popeo se na binu prilikom kontramitinga,
ali opet smiren što je njegovom intervencijom sprečeno krvoproliće. I o izborima je sve znao. I tu je (znate već) neprekidno upozoravao, ali oni drugi, njegovi zli partijski drugovi, nisu ga (znate već) poslušali.
A on partiju nije napuštao ne zato što je njome bio zadovoljan, već zato što je hteo da je promeni,
DA NjEGOVI DRUGOVI POSTANU DOBRI, DOBRI KAO ŠTO JE ON"
Po dobru ga pamti i novinar. Zbog nekoliko rečenica, koje s3e nisu dopale ovom demokrati poslan je na duži " odmor"
" i iako je bilo leto osećao se "zaleđenim"
Vaše obraćanje, pisano velikim slovima me navodi na sumnju da ste to Vi napisali odnosno da je to pisala osoba sa slike. Ali to nije važno. NSPM jeste luča Srbije, no njeni se tekstovi baš i ne čitaju među širokim narodnim masama. Zato smatram da Vaš apel, ma koliko bio dobronameran, neće naići na veliki odjek, pa prema tome mi nećemo srušiti ovu vlast što iskreno žalim. A da dajemo doprinos, dajemo. Koliko? Ko će ga znati.
Duboko i ponizno se izvinjavam casnim izuzecima.
Definitivno: biće to opet stari dobri DOS. Komentari DSS-ovaca i DS-ovaca sve se manje razlikuju. Pozdravljam! - i treba da se svrstate, dosta je bilo foliranja...
http://www.upworthy.com/if-3-little-girls-did-this-to-my-house-id-do-everything-i-could-to-get-them-full-rides-to-stanford?c=upw1
Zgodan je momenat da vas podsetim na davnašnji razlaz nauke i crkve,na zloupotrebu nauke kako bi vladari u senci mogli da vladaju robljem na planeti.Clive Cussler je napisao knjigu Sahara .Ko je čitao,jasno mu je da vladari prave ne samo GMO nego identične eksperimente vrše i na
Odslušajte pesmu Sahara koju peva Mirej Matje i videćete da je to drugo upozorenje za čovečanstvo.
Razmislite i o tome šta je Leonardo da Vinči hteo da poruči svetu.Da li je Isus Hrist bio oženjen?Koliko je važan Sv.Jovan?Još jedno ime,nemojte zanemariti njegov značaj.
Još da vas podsetim i na stare Egipćane i njihove hijeroglife i mogućnost „čitanja“ odozgo na gore,odozdo na dole,s leva na desno i s desna na levo.Prasrbin je i tamo bio,kako god da se zvao u ono vreme.
Setite se ko je dao ideju MI-6 da napravi DŽems Bonda.Opet Srbin,dvostruki agent.Ne sećam se njegovog imena ali je moglo da se nađe na Ju tjubu.Tamo svašta ima ali treba dobro sito da se sve te infotmacije upotrebe u našu korist.
Hemijsko oruľje u Siriji
Na sednici UN-a postavi se pitanje američkom predstavniku:
- Imate li uopąte dokaz o postojanju hemijskog oruľja u Siriji?
- Naravno, sačuvali smo fakture.
,napraviće oni i biće pola čovek-pola bik
.
Minotaur. Toga je već bilo. Nije ga mašta stvorila samo ga je mit sačuvao, Grci preuzeli od starije kritsko-mikenske civilizacije. Svet je mnogo puta propadao i ponovo se stvarao; vidite Tomasa Mana, opširni uvod u roman Josif i njegova braća.
Setite se ko je dao ideju MI-6 da napravi DŽems Bonda.Opet Srbin,dvostruki agent.
Popov, Novosađanin
@G.S
Predpostavljam da mislite da većina populacije to zna.Ja ne vidim da zna,jer da zna do sada bi se svi ujedinili i disali kao jedan.
Ali, u čemu je problem? U tome što više DSS-ovaca ne radi kao ti. Marko Jakšić, Miloš Jovanović...to je to. Problem je, ukratko rečeno, ovo:
- Sve te lokalne koalicije sa SNS-om. To izgleda jednostavno ne valja. Iz više razloga.
- Stvari se ne nazivaju pravim imenom.
Ne znam zašto se to radi. Uveren sam da sigurno u biračkom telu ima prostora za dosta više od fatumskih 7%.
mislite da većina populacije to zna"
Ne, ne mislim da zna. Ali mislim da većinu to i ne zanima, što je još gore. Svedoci smo da najveći broj ljudi još uvek neguje stranački način razmišljanja i očekuje nešto od politike. Naši problemi nisu politički i ne mogu se rešavati političkim sredstvima. Većina, koju obojica pominjemo, ima sve nedostatke sopstvene elite, ali nijednu prednost koja ih iskupljuje. Inače, komentari su vam odlični, među novijim posetiocima sajta jedini koje čitam. Slažete li se, ubuduće, da uvedemo vedrije tonove?
Koštunica je 2008 sišao sa vlasti kada je preglasan u vladi oko Sporazuma o stabilizaciji i pridruživanju. Uopšte nije bežao od gustog, nego je hteo da odgovori još GUŠĆE tj.povlačenjem ambasadora i tužbama zemalja koje su priznale Kosovo. Mekani Dačić se utopio u pamučni ZES, zalegli su na rudu, doveli EULEKS i otpustili 400000 radnika.
Ne može se kritikovati DS i DSS kako su uveli liberalni kapitalizam a ZABORAVITI NA ULOGU SPS u tome. SPS je večiti koalicioni partner DS i DSS, na vlasti je neprekidno od 2004 punih 9 godina. Koja patriotska sila je sprečila SPS da izađe iz vlada koje uništavaju Srbiju? Ne računa se sila koferčeta.
SPS je najduži sprovodilac svega negativnog, svega čega se Jasna* zvanično gnuša i što bi Jasna* da prikači nekom drugom. CRVC, NEĆA DA MOŽE.
IMA nas poviše koji ...
- Ima vas poviše koji ne smejete - ili ne umejete - da se potpišete. A Bakarecu neću ništa, čovek nevoljan, neću da grešim dušu...
Danas sve partije se ili zalazu za isti ili ga sprovode bez izuzetka,cega se ja gnusam,i realno na nasu nesrecu, nema nijedne partije koja bi se tome suprotstavila,ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ma koliko pokusavali da zamenite teze.
...ali za njegovo uvodjenje odgovorne su partije koje su preuzele vlast smenom Milosevica,koji je bio brana neoliberalnom kapitalizmu i njihovi lideri,u prvom redu Djindjic i Kostunica.Od te istine ne mozete pobeci ...
- Savršeno tačno. Ovo se zove konačna istina, draga Jasna. Pametnome dosta.
Mišković - ministar za privatizaciju u vladi Mirka Marjanovića - osnovao je Delta M 04.02.1991.
Milan Beko - bio je ministar u republičkoj vladi Mirka Marjanovića za vlasničku transformaciju 1997 - svoju firmu Dibek osnovao je 1993.
Miodrag Kostić - vlasnik privatne firme za trgovinu, uvoz-izvoz i proizvodnju koja 1995. godine prerasta u MK Group.
Bogoljub Karić - U vladi Mirka Marjanovića bio je ministar bez portfelja.
I da ne nabrajam dalje. Zdravo razumnom čitaocu apsolutno je jasno od kada i od koga je počela pljačka Srbije.
Do 2000 godine, teren za pljačku je već temeljno pripremljen. Da li su Mišković i Beko kao ministri za privatizaciju i vlasničko restruktuiranje i Karić kao ministar bez portfelja, radili u korist Srbije ili u korist određenog kruga povlašćenih kojem su i sami pripadali(taj krug je preživeo svaku promenu vlasti), to ostavljam da procene oni koji ovo čitaju.
Mišković je u vreme najveće inflacije pribavio sebi povlasticu glavnog snabdevača velikih trgovačkih kuća. One su Delti robu plaćale avansno, a Delta je za tu istu robu kod dobavljača imala rok plaćanja minimum 90 dana. Zbog socijalnog mira, roba je prodavana na 6 i više rata. To je bila smrt za srpske trgovačke kuće.
Liberalni kapitalizam - ako hoćete ISTINU - ušetao je u Srbiju mnogo pre 2000.
Od nekog ko radikale smatra za sektu a slavi do juče najradikalnije sektaše Tomu i Vučića, ne očekujem doslednost. Glupost je i pretpostavka da samo pristalice DSS čitaju ovaj tekst - najbolji dokaz da nije tako, upravo su komentari Jasna* i njenog sijamskog blizanaca u vidu rđe, zakletih otvorenih mrzitelja DSS.
U komentarima sam pominjao CEO SPS, nigde nisam izdvojio Miloševića. Naučite da čitate ono što je napisano a ne ono što vi projektujete.
Sve što sam napisao je ISTINA ,od donetih zakona do ministarskih postavljenja Miškovića Beka i Karića. Istina je i to da je SPS nastala, 16. jula 1990. godine, ujedinjenjem Saveza komunista Srbije i Socijalističkog saveza radnog naroda Srbije. Druge istine nema.
Iz svega navedenog,podrugljiva konstatacija je TAČNA - SPS je komunistička banda crvena koja je uvela neoliberalni kapitalizam.
- Hehe... - pa takvi su ovi iz DSS-a. Šta su rušili? Za šta su jurišali? - pa za liberalni kapitalizam i - Zapad!, ljubljeni demokratski Zapad. A sad su - kao - DSS-ovci veliki rusofili?! Oće to, može to da prođe, ali samo kod veverica. Prvi potez prema Rusiji im je bio povlačenje delegacije iz Parlamentarnog saveza Rusije i Belorusije. Nezgodni smo mi što pamtimo, draga Jasna, mnogo nezgodni...
Proletim, pogledom komentare, privuče mi pažnju vaša reklama istine pisana velikim slovima, pročitam da pišete da je kod nas u Srbiji, na delu liberalni kapitalizam,nije mi jasno ali to svi pišu,pročitam da je teren za pljačku pripremljen do 2000.g. i to tako što su se Mišković, Beko, Karić.....i ini poređali a Milošević dunuo u pištaljku i dao znak za start.
Može i tako da se gleda. Niste jedini.
Ne osporavajući odgovornost onih koje jeste i niste naveli, potrebno je shvatiti da mi istinu krijemo.
Krijemo je kontrolom razuma.
U tamnim dubinama ljudske iracionalnosti.
Mi smo prosto živeli u društvu koje je nezaustavljivo išlo ka svom političkom i ekonomskom slomu. Srbi i ka nacionalnom slomu.
Pokazuje se da je taj slom, teži od ratnog.
Dokaz je to što oporavak duže traje.
Neke procese nastale posle sloma možete tumačiti i
kao "liberalni kapitalizam".
A možete tumačiti i da sam ja "antikomunista".Netačno i u službi je iracionalnosti.
nastavak
nastavak...
- nemoj nastavak, ako Boga znaš!
Kome nije bio jasan ekonomski slom šezdesetih,razjasnilo mu se sedamdesetih.(sredinom sedamdesetih predsednik vlade zvao se Bijedić podpredsednik Sirotković kao da se neko šalio)
Mi smo 1979 prvi puta zvali MMF.
Bankrot smo doživeli 1982 za vreme vlade Milke Planinc.
Koga to zanima neka nađe tri toma zbirki intervjua koje je novinar Dušan Bogavac (i koautori) objavio 1986 pod nazivom ŠTA DA SE RADI (ja imam dva toma)
Intervjui su rađeni 1983.g. a knjige su izašle tri godine kasnije u 400 PRIMERAKA
Razgovarano je sa 50 tada značajnih ličnosti iz oblasti politike, nauke i kulture.
Pitanje je bilo kako izaći iz krize.
Iako je reč kriza bila zabranjena, svi odreda su se slagali da smo u čabru.
Citiraću samo delić onog što je govorio Branko Horvat (tada čuveni ekonomista)
"Mi smo u reformu ulazili pod policijskom represijom"(govori o periodu 1971-1974)
Na Savetu je trebalo razraditi problematiku produktivnosti rada,proizvodnje i slično.
nastavak
sa IDEJOM da se pokaže kako su sada nakon (donošenjea Ustava 1974 i ZURa)nakon tih novih koncepcija, stvari krenule povoljno....Međutim meni je analiza pokazivala sasvim suprotno, da naime stvari idu nizbrdo i da je ono što treba očekivati, nešto slično KATASTROFI. Ja sam sve to napisao i podnio
EKONOMSKOM SAVJETU ali je to izazvalo zaprepašćenje....i da se nezna kako bi se Savet proveo. Onda sam zamolio da se informira jedan čovek za koga se znalo da dominira formiranjem te politike
ALI SE TADA ISPOSTAVILO DA NEMA NIKOG KO BI TO KARDELjU PRENIO."
Horvat dalje navodi da su ga "zamolili" da ćuti. Da su mu isplatili honorar..da su kolege ćutale navodi
i slične primere i da:
"Osim toga birokracija relativno lako kupuje
jugoslovenske intelektualce, za male pare, za NEKAKAV ORDEN, ili nekakvu sinekuru ili..."
nastavak
Kamo sreće da se stvari pokreću napred ili nazad tako što neko dune u pištaljku i da znak za start, ali od toga nema ništa. Stvari su, kako ste sami napisali, mnogo kompleksnije i imaju mnogo dublji koren.
Jedanaest devalvacija dinara i dve denominacije dinara desile su se do 1990. Međutim to je za ozbiljnije razgovore.
Izvinjavam se Vama kao pažljivom i ozbiljnom čitaocu zato što sam se u ranijim komentarima upustio u raspravu na izuzetno niskom i pojednostavljenom nivou.
"svi odreda su se slagali da smo u čabru."
Napravljen je FENI. (Komunisti su voleli gigante. Megalomanija). Njegovi su gubici, godišnje, bili veći od troškova celog Beogradskog Univerziteta za 50 godina. To je objavljeno. I objavljeno je da su u Homoljskim planinama nameravali da podignu fabriku sardina. Još čuvam taj požuteli isečak iz novina. Oglasio se Gojko Nikoliš. Rekao je nešto, o "novom, višem, kvalitetu gluposti"; očigledno je pomenuta fermentirala, usavršavala se, pretvarala u dragoceni destilat, brend, za višedecenijsku upotrebu. Radnik nije dobio bolovanje. Revoltiran, presekao je traku u ciglani u kojoj je radio. Ljudi su išli u treću smenu sa ćebetom i tranzistorom. Svi su bili (svi smo bili) nezadovoljni. Itd...
Samo društvo je postajalo malograđansko u najgorem smislu reči. Trošilo se mnogo. Ipak, bilo je nestašica (restrikcije struje "po grupama", vožnja par-nepar, nema kafe). Ljudi su se podsmevali društvu u kom su živeli, kao da su sebe izuzimali. Cvetali su politički vicevi. Javno, svi su se slagali. Govorilo se, ne možeš da napreduješ ako nisi s njima. Duško Radović je mrzovoljno upozoravao: svi glume nekakve divne ljude, vernike; sve što je malo i slatko postajalo je simbol Beograda, vrabac na primer. Oči su bile uprte u njih: velika očekivanja dobrovoljno maloletnih. Grličkov, Ljubičić, Todo Kurtović. Umereni kritičari, Najdan Pašić npr.
Posle posustalih nacionalnih klovnova, Minimaks je krenuo da ustoliči turbo-folk kao način života i poimanja sveta. Kritikovala ga je Olga Božičković u Politici, ali ljudi su ga voleli. JBT je išao u Koreju. Onda je umro. Ne mogu da verujem da se to desilo jednom takvom heroju, rekao je,grcajući jedan mlađi čovek, u mimohodu. Beogradski krug je radio punom parom. Mića Popović, Dobrica, Mihiz, Antonije Isaković. U nekim krugovima bili su superzvezde. Bili su principijelni. Pomagali su Martinovića, postradalog otpozadi, ali i Dobroslava Paragu, jer su bili principijelni. Drugi nisu. I tada se, kao i danas, činilo da jedino Srbi ne znaju šta hoće, a svi srpski neprijatelji to dobro znaju
Poštovani gospodine
Drago mi je da ste se javili.
Dosadni su mi a i plaše me oni koji imaju ugrađen
psihološki mehanizam VAŽNO JE NAĆI KRIVCA A ONDA JE SVE LAKO.
Hvala vam na lepim rečima ali nemojte ni mene procenjivati. Nemam ni volje ni vremena za bolje pisanije.
Želim vam svako dobro.
Trebalo je da stoji: Nemojte ni mene precenjivati.
Izvinjavam se.
Tolika priča o siromaštvu a komunizam završi u
malograđanštini.
Pored "objektivnih okolnosti"izazvanih skokom iz čobanske civilizacije u potrošačko društvo postoji
i naša "specifinost".Po mom sudu ta "specifičnost" nam je "došla glave".
Po instiktu vlastoljublja, režim je sledio Napoleonovo
saznanje:" da se bajonetom može sve samo se na njemu ne može sedeti" i uveo je ekonomsku manipulaciju.
Onima koji formalno prihvataju zbrkanu ideologiju
i odustaju od postavljanja bilo kakvih pitanja ponuđena je socijalna promocija.
Milioni su se odazvali i postali "pristalice". Neiskreno, TAKTIČKI ALI SE TAKTIKA PRETVORILA U STRATEGIJU.
nastavak
U teoriji postoji "peterovo načelo", koje na duhovit način objašnjava kako svi napreduju dok ne dođu do nivoa nesposobnosti. Opstanak društvenog sistema
zavisi od onih koji se "penju" društvenom lestvicom.
Titoizam je stvorio uslove, kalemeći ih na neke naše postojeće osobine da se većina odmah nađe na nivou svoje nesposobnosti. U kako se to govorilo "svim sferama društva".
Malograđane inače odlikuje poznavanje struke.I tu je naša "specifičnost". Neznanje posla koji se vrši.
(neka mi bude dozvoljeno da ispričam jednu istinitu pričicu . Letos sretnem dipl.mašinskog inženjera.u penziji je. Priča kako je 25 godina radio u Ministarstvu trgovine. I kako je sve bilo lepo. A sada...Devedesetih sam dolazio u to ministarstvo.
Dugo sam čekao overu kompenzacionog posla sa Makedonijom. Glupe formalnosti. Kada služba odradi posao zaseda komisija.Odlučuje o desetina I STOTINAMA odobrenja. Niko ili samo po neko može da se razume potpuno različite stvari. Tek da se izmisli posao.)
nastavak
Kada je komisija završila rad ja dojurim po rešenje. Nemam vremena da čekam poštu. I tamo saznam da dozvolu potpisuje ministar. Svaki dan stotine papira. Nema šanse da uopšte zna šta je potpisao.
Kažu mi da je ministar otišao u Kinu (verujte mi da pišem istinu) i da moram da čekam. Dočekao sam ja ministra i njegov potpis. I sve bih to zaboravio da me u ministarstvu nisu pitali:
ZAŠTO JA ŽURIM (i ne samo ja)
Lepi su i pametni i školovani i važni i lepih manira
i nemam dovoljno reči da ih nahvalim ali NISU ZA TAJ POSAO. Ne razumeju da robu treba proizvesti, prodati naplatiti, uložiti ponovo u proizvodnju (radio sam u proizvodnoj radnoj organizaciji)platiti državi poreze, platiti zaposlene, i da svaki dan kašnjenja smanjuje sumu bar za nivo kamate na kredit.
Koliko vidim i sada isto.Bivši predsednik vlade ne seća se potpisivanja ugovora sa Grcima oko otkupa dela TELEKOMA. Ni sume 300 ili 600 miliona evra.
nastavak
Naši su malograđani pokazali svoju snagu i uticaj u kulturi kada je 1976 naš najbolji pozorišni reditelj Dejan Mijač režirao POKONDIRENU TIKVU tako da je
Fema POZITIVAN LIK Predstava se dugo održala na repertoaru. Publici se naročito svidela Femina SKLONOST KA POTROŠNjI. (Gospođa Ministarka je mora se priznati, štedljiva.)Taj stav da Fema svojim delanjem čini napredak a njen brat Mitar, zanatlija da nas "vuče dole" stoji i danas.
Čini mi se da je ovo prvi slučaj da neko malograđanina ocenjuje pozitivno.
Ja sam pomislio da se tu neće stati I da ću kada dođem da gledam Ibzenovog NEPRIJATELjA NARODA saznati da je onaj nesretni lekar Stokman, koga jure malograđani, stvarno neprijatelj naroda.
To se nije desilo a nije uspeo pokušaj da se preko Sterijinih RODOLjUBACA dokaže da je svako rodoljublje loše.
nastavak