ДС је у суноврату и вероватно се неће повратити. Мислим да је демократија уопште, после древне Грчке, још једном, али овај пут у Србији, умрла у својој колевци. Не вреди плакати. Неповратила се.
Препоруке:
49
2
2
субота, 09 март 2013 14:21
Мирослав Анђелковић
Ко ли је тајанствени Леонардо Ди Каприо, због кога се лепушкаста злица укрцала на Титаник?!
Препоруке:
45
0
3
субота, 09 март 2013 14:55
Др
Много ми је занимљивије као нпр. ко је тај одлучујући фактор који је дозволио себи и, вероватно, свом надзорном одбору да позајми паре некаквој странци у висини од три милиона Е, а да не затражи било какво обезбеђење враћања кредита? И то да се Јоца не упита:" А ди су наши новци! Пошто то и јесу наши новци.Њихова Агробанка је барем узимала било какву имовину као гаранцију.Ови"банкари" ни то.И онда председник старнке има образа, а и смелости, да прети тамо онима да неће да дозволи да се хапсе поједини чланови који...Па, што кад су тако фини и добри нису омогућили и грађанима да и они узимају кредите, а без икаквог обезбеђења и(највероватније) обавезе било каквог враћања истих.Ја мислио да су они демократе, а оно, дошао комунизам. За њих. Узимај кол`ко можеш отети. И још се љути!
Препоруке:
47
0
4
субота, 09 март 2013 17:10
Stanić Milan
Sa pravom se danas može postaviti pitanje -šta su(na što liče)političke partije?Da li su "politička preduzeća",kako je DS definisao pok. Dr Zoran Đinđić,ili skup ideoloških istomišljenika koji prihvataju politički program i statut kao glavni orjentir u političkom djelovanju.One nisu ni jedno,ni drugo.Radi se o exkluzivnom političkom klubu čija je osnovna funkcija osvajanje političke vlasti(ili značajna participacija),pri tome se služeći najprljavijim metodma, koje se ne mogu podvesti pod zajednički imenitelj.U političkim kampanjama do perfekcije su razvili veštinu bessramnog laganja građana,koji po izlasku na izbore više nemaju nikakav utjecaj ni na rad stranke,a ni na njeno političko delovanje.Kako nastaju ove "instant" organizacije, tako i nestaju.One "an ženeral" boluju od klanovske borbe(horizontalno i vertikalno),u njihovom delovanju nema demokratije,ali ni čvrste veze.Naprotiv.Ako se nalaze u opoziciji učiniće sve da poziciji zagorčaju život,čak i na štetu drž.interesa.(mleko)
Препоруке:
31
1
5
субота, 09 март 2013 18:34
Зоран Ђорђевић
ДС је само обична, некада врло утицајна, интересна група.
Препоруке:
30
2
6
субота, 09 март 2013 19:21
Čedica
Pa dobro, gospodo, DS se nepovratno osipa, prevazidjena je, dekadentna, lopovska, nesposobna da vodi državu i td. Da li je SNS (sa koalicionim partnerima ili bez njih) dobra zamena, državotvorna, sposobna i spasonosna za Srbiju? Molim odgovor.
Препоруке:
25
2
7
субота, 09 март 2013 19:37
Дринко Кончаревић
Ако би се сада расписали ванредни избори, ДС не би учествовала или не би прешла сензус. Просто и једноставно. За кампању треба новаца а они то немају. "Аут" је њихова позиција. Они могу кренути у неке изборе тек кад врате новац Развојној банци Војводине и прикупое новац за следећу кампању. Остаје питање, на основу искуства, ко ће им веровати?
Препоруке:
23
2
8
субота, 09 март 2013 19:37
Рин о-о то
Деструктивни у опозицији (опортуни по све и свашта,на окупу по негативиму се могу препознати ). На позицији некреативни, неодговорни и кооперативни у издаји па иза себе остављају биланс пустоши. Ките се бившим браварским псеудодисидентима као члановима, кобајаги елитом од капацитета. Каста истих конформистичких карактера, паразитског хабитуса. Штеточине које би требало извозити из Србије по било којој цени па и за џабе ако треба. Неокапиталисти с празилуком на реверу. Трећа брозовска генерација, његови посебно одгајани политички унучићи. Коров који се намножио пошто су родољубива стабла нације посечена или послата у Хаг. Да небудем неправедан, друге странке су сличне а идеал им је да у коначном постану баш овакве. Одликује их ђинђићевски маниризам и увек изнова, за сваки тренутак њима „ од Бога дато аутентично визионарство“ и хистерична артикулација како вербална тако и она невербална. Цимају главом необично, машу рукама, акцентују враголасто итд...
Препоруке:
27
1
9
субота, 09 март 2013 19:38
Рин о-о то
... Тик им је амблем (та фалинка је предуслов као код секташке иницијације ). Користољубље су довели до ранга професије и смисла живљења. Они су све: мислиоци, менаџери, пословни људи. Спасиоци у свим временима. Поред толико „салонских идиота“ од прелепе Србије оста само рит и блато.
Препоруке:
35
2
10
субота, 09 март 2013 19:57
Papini Marinci
@Рин о-о то
Bravo za komentar.
Препоруке:
17
3
11
субота, 09 март 2013 20:09
old fashion Србин
ДС-у желим да се распадне и угаси што пре и тако нас поштеди бруке да у друштву које жели да буде демократско морамо да тражимо забрану једне странке.
Препоруке:
23
1
12
субота, 09 март 2013 23:40
фристајло
Рин о-о то
Трећа брозовска генерација, његови посебно одгајани политички унучићи.
Биолошки- да.
Идеолошки- никакве везе немају.
То су лоша и лења деца добрих и вредних родитеља, школована на западу, задојена њиховим "вредностима", отуђена од свог народа, који дубоко презиру.
И, слажем се са Вама, скоро сви су, мање- више- исти.
Препоруке:
14
1
13
недеља, 10 март 2013 08:05
TancReddy
@рин-о-о-то
Kako si, molim te, samo izvrteo tu svoju pseudosrbijansku logiku da "rodoljubiva stabla nacije" nisu od brozovske generacije? Valjda za potrebu trenutka. Evo srbijanca na delu! U istom trenu "oslobađa i optužuje", već prema interesu sopstvenog dokaza i logike! Paradoksalno srbijanstvo! U ime boga protiv boga. U nemoći da se oslobodi brozovskog kompleksa udara po istom brozovskim prutom "rodoljubivog stabla nacije". Da nisu ti generali možda ispali iz kakve samoumišljene smrtonosne akrobatike polutreznog srbijanstva? Ti naši heroji plaćaju svojim životom i ovakve sulude avanture nekakvog izmaštanog srbijanstva.
Препоруке:
6
6
14
недеља, 10 март 2013 23:45
Рин о-о то
@TancReddy
Kako si, molim te, samo izvrteo tu svoju pseudosrbijansku logiku da "rodoljubiva stabla nacije" nisu od brozovske generacije...?
Јесу од брозовске генерације, савремеништвом, али нису од вама драге идеологије. Ја сам из брозовске генерације (нажалост) и нисам бирао када ћу да се родим. Али бирати Броза и после је директно неродољубиво а трагично је кад фетишизам брозовских упосленика нуди рецепт овом мученом народу и данас. Ретро (погубно). Јесам живео у време бравара али сам био светосавско дете (и остао). Реанимирати бравара и у Милошевићу тражити континуитет „ прве љубави“, па Ћавеза истргнути по истој матици је ствар линерне и пристрасне, некритичне мисли (рефлекса пре свега, каудалног од кортекса). Тражити у Милошевићу искру праведног и националног после геноцидне акције планете против српског народа је већ нешто друго...
Препоруке:
4
1
15
недеља, 10 март 2013 23:46
Рин о-о то
... Имате баријеру. Сами сте је искуством и учешћем сазидали. Верујте, нисте криви. Наивне и амбициозне није тешко навући. Веровали сте а били сте зелени. Били сте упорни у празно. Није лако, ту баријеру, рушити . Неконзистентно, на прескок и срамежљиво, коментарима, убадате понека места праведности. Али то је гранулација од очекиване конзистентности за интелект којим покушавате да се представите. Биланси, биланси и само биланси. Комплекси, комплекси и трагање за смислом вас вечито одвајају од правог пута. Ви неосећате бол народа коме припадате . Броз вас је од тога одучио.
Препоруке:
5
1
16
понедељак, 11 март 2013 20:33
igard
Tek ce da se uruse. Ovo je samo najava , tajfuna koji ce ih potopiti, a koji su sami stvorili. Ima Boga.
Препоруке:
0
0
17
понедељак, 11 март 2013 20:46
ogard
@Andjelkovic To je ona pozicija u pokrajini. Zuti planira dugorocno. Trebaju mu lutke na koncu, a onaj u Novom Sadu, ima slican plan, ali u suprotnom smeru od Zucka.
Bravo za komentar.
Биолошки- да.
Идеолошки- никакве везе немају.
То су лоша и лења деца добрих и вредних родитеља, школована на западу, задојена њиховим "вредностима", отуђена од свог народа, који дубоко презиру.
И, слажем се са Вама, скоро сви су, мање- више- исти.
Kako si, molim te, samo izvrteo tu svoju pseudosrbijansku logiku da "rodoljubiva stabla nacije" nisu od brozovske generacije? Valjda za potrebu trenutka. Evo srbijanca na delu! U istom trenu "oslobađa i optužuje", već prema interesu sopstvenog dokaza i logike! Paradoksalno srbijanstvo! U ime boga protiv boga. U nemoći da se oslobodi brozovskog kompleksa udara po istom brozovskim prutom "rodoljubivog stabla nacije". Da nisu ti generali možda ispali iz kakve samoumišljene smrtonosne akrobatike polutreznog srbijanstva? Ti naši heroji plaćaju svojim životom i ovakve sulude avanture nekakvog izmaštanog srbijanstva.
Kako si, molim te, samo izvrteo tu svoju pseudosrbijansku logiku da "rodoljubiva stabla nacije" nisu od brozovske generacije...?
Јесу од брозовске генерације, савремеништвом, али нису од вама драге идеологије. Ја сам из брозовске генерације (нажалост) и нисам бирао када ћу да се родим. Али бирати Броза и после је директно неродољубиво а трагично је кад фетишизам брозовских упосленика нуди рецепт овом мученом народу и данас. Ретро (погубно). Јесам живео у време бравара али сам био светосавско дете (и остао). Реанимирати бравара и у Милошевићу тражити континуитет „ прве љубави“, па Ћавеза истргнути по истој матици је ствар линерне и пристрасне, некритичне мисли (рефлекса пре свега, каудалног од кортекса). Тражити у Милошевићу искру праведног и националног после геноцидне акције планете против српског народа је већ нешто друго...