Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Pasje vreme za kućne ljubimce

Komentari (134) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 08 decembar 2012 13:20
Byakuya-sama
Protiv pasa nemamo ništa ali, Stop kučkarskoj tiraniji!

Da policija, komunalna policija.... rade svoj posao ne bi bilo lutalica na ulicama, a vlasnički psi bi bili stalno na povodcu, kako zakon i propisuje. Psi i mačke(pošto ne verujem da autor misli na druge ljubimce) su životinje kao i svake druge, mogu čak i da se jedu(verovali ili ne ), pa zato ovakve stvari treba da pišete za kučkar.com.
Preporuke:
57
143
2 subota, 08 decembar 2012 13:48
Deksi
Ako podjemo od opste drustveno-politicke situacije koja vlada u ovoj nesrecnoj zemlji,nisu uopste za cudjenje ovakve vesti.Krenimo,prvo,od "elite" koja, evo vec vise od 20 godina, vodi drzavu i narod u opstu propast,zatim potpuni gubitak opstih ljudskih prava pocev od gubitka prava na rad,od koga bi moglo posteno da se zivi,zatim gubitak prava o bilo kakvom odlucivanju u ovom drustvu(ne racunajuci "predstavu za naivne" u vidu tzv.demokratskih izbora), prava na kvalitetno lecenje,obrazovanje i niz drugih prava.Ako sve gore navedeno uzmemo u obzir,svu ljudsku patnju i ponizenje koje iz toga proizilazi,lako cemo shvatiti povezanost izmedju tih dveju stvari: ljudske i zivotinjske patnje! Ono sto se desava ovom unesrecenom narodu projektuje se i na zivotinje.Pritom,ovim osvrtom nemam nameru da opravdavam ovakve stvari protiv zivota i Boga.Upravo suprotno,sve stvari su medjusobno povezane i nista se ne desava slucajno! Ako ljudski zivot tako malo vredi,sta zivotinje da ocekuju!
Preporuke:
57
7
3 subota, 08 decembar 2012 13:55
Mihajlo
Da se razumemo volim zivotinje ali u zemlji Srbiji ima mnogo vecih problema o kojima se cuti .
Preporuke:
64
122
4 subota, 08 decembar 2012 13:58
Postujmo kucne ljubimce, ali i coveka
Sve sto autor pise je istina, ali to je samo jedna strana medalje. On je ne znam iz kojih pobuda, izostavio da nevede primere kako su copori pasa izujedali ljude, djake u skolskom dvoristu ili na putu za skolu, malu decu na ulici. Veoma je mnogo takvih porimera. Navescu jos jedan. Mog poznanika je pas ugrizao iz cista mira, posto mu se prisunjao iza ledja. Covek je imao velikih zdravstneih problema. Danas zbog pasa sa strahom izlazi na ulicu. Primeri koje opisuje autor su krajnje neprihvatljivi, verovatno posledica obesti ili psiholoskih obolenja i one koji tako nesto pocine treba najstroze kazniti. Ali, uzmimo u obzir i drugu stranu medalje. Mislim da cete se sloziti sa mojom konstatacijom da ljudi koji su imali problema sa psima sa strahom izlaze na ulicu i da njihovu poziciju takodje moramo da postujemo. Ne smemo dozvoliti da psece vreme nastane za ljude u strahu od pasa.
Preporuke:
69
90
5 subota, 08 decembar 2012 14:01
Gavrilo Chetnikovic
Pre jedno nedelju dana u Juzhnoj Africi su osudili kineza ili tajlandjanina na cheTres godina robije zbog ilegalnog lova na neku veliku zhivotinju, mislim da je bio nosorog.

Shta na ovo veli ashka inkvizicija i zveri koje sebe nazivaju "civilizovanim i sloBodnim" svetom.

Ovo je lepa i dirljiva diverzija od odvajanja postavljanja granice sa kolevkom Srbstva.
Preporuke:
22
51
6 subota, 08 decembar 2012 14:02
politika brige na svakom mestu
hvala nspm za ovaj tekst!to je dobar znak.pored važnih refleksija o'velikim'temama i ova je'velika' jer se bavi nama,ljudima i našem odnosu prema drugima.red je i vreme da se svi uključimo u osudu nad ljudima koji su preuzeli na sebe da sude i ubijaju životinje,na monstruozan i svaki drugi način.
prodala sam porodičnu kuću u jednom banatskom selu jer je komšija ubio puškom,pred svoja dva mala deteta prvo jednog pa,onda i drugog psa,a koje je,inače, držao na metar lanca.prvi put je rekao da je pas postao nasilan a,onda,drugi put,taj izgovor za zločin i ubistvo-nije mogao da prođe.psi su bili dobri,poslušni,jadni,gladni.potrebno je i neophodno da društvo dođe,pa makar odozgo,u vidu propisa,do te tačke politike brige za sve da se predvide svi uslovi pod kojima se,uopšte,mogu držati psi i na selu.dakle,ne na lancu od pola metra već u boxu propisne veličine.ako neko nema uslova a mnogo ljudi gladuje,neka ne drži psa i neka se lanac nesreće i gladi ne prenosi na nedužne i bespomoćne
Preporuke:
70
15
7 subota, 08 decembar 2012 14:03
jojo
Zašto država ne uvede porez na držanje kućnih ljubimaca, a ubrana sredstva ne iskoristi za zbrinjavanje istih kada ih njihove gazde izbace na ulicu?
Zašto se ne donesu propisi o kućnjim ljubimcima, da svaki mora biti registrovan, obeležen indentifikacionom karticom i vakcinisan; da se psi izvode u šetnju obavezno na povodcu i sa korpom na ustima?
Srbija je zemlja čuda. Samo u Srbiji važnija je sudbina psa lutalice od deteta.
Kada pas izgrize dete niko ne odgovara, a da neko ujede psa lutalicu završio bi u demokratskom zatvoru proevropske srbije (pod uslovom da ne pripada gey populaciji).
Preporuke:
57
77
8 subota, 08 decembar 2012 14:09
Jasna Simonović
Ovo je jedan lep pregled novijih događanja vezano za ljubimce koji bi trebalo da budu kućni, a ne ulični...Samo bih naslovu dodala jedno "i", odnosno Pasji život i za kućne ljubimce...
Kao ne samo ljubitelj nego i poštovalac kućnih ljubimaca (zaista ih poštujem!) imala sam prilike da se uključim u razne peticije za zaštitu životinja...
I da odslušam o veterinarskim problemima na nekim seminarima...Nažalost niti je slučaj Mile, niti je slučaj poslanice (mislim da je Trivan) koja je napala horda pasa doveo do suštinskog rešavanja, osim sterilizacije i vakcinisanja ad hoc...
Kao mali poznavalac ovog problema, dala sam predlog da država i nevladine roganizacije koje se time bave uvedu socijalnu pomoć za kućne ljubimce (naravno za ljude sa manjim primanjima) jer ima mnogo ljudi koji puštaju na ulicu ili ne uzimaju kućne ljubimce jer nemaju mogućnosti...Da se pričam o pozitivnom uticaju kućnih ljubimaca na decu i starije ljude...
Kažnjavanje nesavesnih vlasnika takođe je bitno...
Preporuke:
49
11
9 subota, 08 decembar 2012 14:12
Arčibald Rajs
Dogadjaj o kome autor piše jeste monstruozan i zaslužuje osudu, ali mene je pogodilo nešto drugo, kada je izbila afera sa Žutom kućom u kojoj su Srbi kasapljeni skoro da niko nije protestvovao, a za ubijene pse je izašlo nekoliko stotina ljudi. Šta nam to govori?
Preporuke:
79
52
10 subota, 08 decembar 2012 14:24
politika brige na svakom mestu
dok se ovo bude dešavalo i dalje-svi smo mi u ćorsokaku,opasnosti,kriminalu,u sirotinji,moralnoj i etičkoj nizbrdici,na dnu!nastavnika koji je ubio psa nikada više pustiti u sistem obrazovanja a prethodno mu presuditi,oni koji zlostavljaju životinje-uhapsiti i suditi im.oni nisu primer nikome.zakon mora da štiti živa bića.pored toga mora se doneti zakon kako i pod kojim uslovima držati pse a neka inspektori,onda,kontrolišu.videla sam to u sloveniji.psi se u srbiji drže na jedan metar lanca i to je nešto normalno!to pod hitno zabraniti i propisati uslove držanja jer pas mora da ima izgrađen box,kakav takav,sklepan,zaštitu od vremenskih nepogoda,ne sme da bude gladan,naravno.ako govorimo o psima to ne znači da se ne brinemo za ljude koji stravično žive u srbiji,pogotovo izbeglice.moramo se brinuti frontalno i u detaljima o svima.naše društvo kao celina,kao svest i savest je neorganizovano,dehumanizovano,korumpirano.pa,da li je slučajno što su nas opljačkali ovi ds tajkuni,kriminalci?
Preporuke:
23
8
11 subota, 08 decembar 2012 14:28
Sarac Ana
Sram vas bilo!! sve vas koji imate da kazete bilo kakvo ALI na ovakav tekst. to vase ALI autorizuje sve sto ste naveli kao "ali" u komentaru na ovakav tekst. Jer ako imate bilo kakvo ALI na ubistvo bilo kojeg zivog bica na ulici od strane ovlascenih lica ili gradjanina koji bi trebalo da podleze zakonu, vi automatski nemate USTALJENE, JASNO DEFINISANE STANDARDE ONOGA STO JE DOBRO ILI LOSE i brine vas samo vasa pozadina i ono u sta ste direktno upleteni. Vasim ALI STE AUTORIZOVALI NASILJE!! SRAM VAS BILO! SUTRA KAD VAS NEKO BUDE LOPATOM ILI PIJUKOM UBIO NA ULICI NEMOJTE DA SE OBRACATE TOJ ISTOJ VLASTI. JER TAJ NEKO JE ZBOG VASE POTREBE DA KAZETE ALI IZBEGAO ZATVOR.
Preporuke:
96
46
12 subota, 08 decembar 2012 14:53
Sirig Sirig
Kada sve prebrojimo, Srbija i srpski narod je ugroženiji od pasa lutalica.
Kako policija davreaguje, ako ministar krši Ustav, pravi administrativnu granicu sa carinom nasred zemlje Srbije. Umesto da organizuje da se igradju delije.
Zato delije ubijaju pse.
Vlast im služi za primer.
Država smrdi sa glave.
Ne čuvamo narod - divlje zveri i čopori pasa su sigurniji nego naša država.
Tim čoporima niko ne postavlja uslove, ne ucenjuje.
Dole vlada, dole Evropa.
Hoćemo slobodu. Hoćemo policiju, hoćemo decu - paonda kućne i divlje ljubimce.
Zabraniti lov na zecove
Loviti prekršioce Ustava i separatiste.
Preporuke:
37
38
13 subota, 08 decembar 2012 14:57
nezaposlen
Video sam zivotni put dvojice maloletnih mucitelja macaka i drugih zivotinja do robije. To mi je jasno. Ima i ugrozenih ljudi. To je sve.
Preporuke:
29
4
14 subota, 08 decembar 2012 14:57
sve je važno!
da li zato što niko od vas nije izašao zbog žute kuće,vađenje organa,haškog tribunala,gotovine,haradinaja,ubijenog miloševića,nepravde,sirotinje,kriminalaca koji nas kradu sa vrha vlasti...zaključujete da,otuda,nema razloga za refleksiju?mi bi,da nismo'mrtvi',već proveli 12 proteklih godina na ulici,u permanentnom protestu kao načinu života jer je toliki poraz i nepravda koju nad nama realizuje petooktobarski režim po nalogu,instrukcijama i zaradi koju dobija od nato prijatelja.da li ti što nisu izašli da reaguju na ulicama zbog svega toga u ime humanosti,pravde,istine,da su to isti ljudi koji ne shvataju humanost,pravdu i istinu kada ona treba da se oglasi na svakom mestu u kome smo svi zajedno,porobljeni,pokradeni i dehumanizovani.kako to da ta logika humanizma ne ubraja i ne raspolaže savešću,svešću i velikodušnošću koja u humanost uključuje i nesebičnost i brigu,ne samo za moje dete već za decu,ne samo za moj interes već i za interes zajednice,za vode,biljke,bolesne,stare...SVE!
Preporuke:
44
6
15 subota, 08 decembar 2012 15:00
Sarac Ana
Samo bih dodala da je Srbija zemlja svih svojih gradjana i onih koji imaju decu i onih koji imaju kucne ljubimce i onih koji imaju i jedno i drugo ili nemaju ni jedno ni drugo. Ni jedni ni drugi nemaju ni veca ni manja prava jedni od drugih. I kao sto bi gospoda sa decom, za cije zdravlje se plase u prisustvu kucica i macica (jer nisu slusali na casu biologije u skoli), stavila brnjice i kaveze i povoce i katance i lance na kucnog ljubimca i ja bih isto trazila odsustvo dece u zadimljenim kaficima, trznim centrima i gomili javnih mesta gde deca borave ali ne pripadaju, jednako kao ni kucni ljubimci po njihovom misljenju. Rekla bih da imam jednako pravo da se plasim za zivot moje dve kucne ljubimice kada naletim na urlajuce dete koje bi ih sutnulo ili pocupalo...KADA BI MISLILA SAMO NA SEBE. Medjutim Srbija je zemlja svih svojih gradjana i onih koji imaju decu i onih koji imaju kucne ljubimce i onih koji imaju i jedno i drugo i onih koji nemaju ni jedno ni drugo, ali postuju zakon.
Preporuke:
77
29
16 subota, 08 decembar 2012 15:04
BlackAdder
Pre mesec dana ekoloski osvesceni stanovnici jednog sumadijskog sela ubili su crnog vuka,jednog od poslednjih primeraka svoje vrste u Srbiji. Vele,"klao im stoku". Gde je tada bio uvazeni autor da "izrazi ogorcenje", gde su tada bili profesionalni protestanti? Cutali su kao i kada poludivlje bondzare sakate decu i glodju ih do kostiju. Vas glas protesta imace vrednost samo kada budete protestovali i protiv napada pasa na decu. To ce izgleda biti nesto teze: ucveljene aktivistkinje bi tada morale da na rukama nose decu...
Preporuke:
40
50
17 subota, 08 decembar 2012 15:07
jelisaveta64
Imam tri psa i dve mačke... Žena udari mog psa u Pančevu, nogom, koliko e stigla, meni pade mrak na oči... Tužbu dobih a za nanosenje telesnih povreda, ona se nije ni pojavila da je pitam da li je moj pas slučajn o nju zlostavljao.. čime joj jje naudio osim što e mirno stajala ispred radnje uprtim pogledom u vrata, čekajući da izadjem...
Platim kaznu iako je moj pas neuporedivo plemenitiji od te zle žene..
Za mene nema dileme.. Kaznu ću da platim opet, javno ističem, er naš Zakon štiti mazi i pazi zlotvore, ali ću ponovo da bijem dirne li mi neko psa! Lako me prepoznati, uvek oko mene trčkaraju dva psa, treći e beba.
Toliko da se zna..
Preporuke:
76
33
18 subota, 08 decembar 2012 15:33
Daniela dijaspora
... pročitala sam pažljivo sve komentare i skoro mi se sledila krv u venama ! SRAMOTA kako neki "komentaristi" lakoumno razmišljaju .... došla sam do zaključka da se u mojoj Srbiji, ne poštuje Život i Zakon i da su mnogi zaista odlepili.
Kada budemo postali evolutivno dovršeni narod tada ćemo prestati da mešamo "babe i žabe".
Civilnost jednog naroda se meri po tome kako se ophodi prema Životu u svim svojim izrazima pa i prema mačkama i psima .... Ja sam Srbijanka,Šumadinka, Pravoslavka, Slava mi je Velika Gospojina i kažem javno da mi se gade ti koji mi u svaku temu što se tiče zaštite životinja prizivaju neko srpstvo, sudeći onim ljudima koji protestuju protiv zlostavljanja životinja ! STIDI TE SE ! Ako zaista verujete u Boga onda morate da znate da je Bog,(kako piše u Starom Zavetu),stvorio priodu i životinje pa tek onda ljudsko biće ... ko ne poštuje životinje i prirodu nema poštovanja ni za bližnjeg svog, pa ni za Boga ni za srpstvo !!!
Preporuke:
79
34
19 subota, 08 decembar 2012 16:02
MR
Strašan članak. Dok sam ga čitao, u stomaku mi se sve prevrtalo. Uvek mislim na moju macu koja je najnežnije stvorenje koje sam ikada video. Nije čudo što postoji izraz: Upoznaj ljude, zavoli životinje. Doduše, to su znaci novih vremena koja su došla. Danas vlada svuda u svetu krajnja sebičnost i pohlepa. Samo, ko ne poštuje životinje, ne poštuje ni ljude. Ovde u Americi ljudi to često opravdavaju čak i Biblijom gde je, kako kažu, čovek gospodar nad životinjama i ima pravo da radi sa njima šta hoće. Ja stanem čak i ispred aligatora kad prelazi put (da ga nebih pregazio). Jedan moj komšija je išao u opštinu tražeći dozvolu da ubija ždralove jer mu prave štetu oko kuće. A svake nedelje je u crkvi.
Preporuke:
47
17
20 subota, 08 decembar 2012 16:26
David Novaković
Primetio sam da postoji jedna struja na ovom portalu koja se stalno služi tehnikom komparativnog proicanja. Čim se istakne neki problem u srpskom društvu oni porede sa nekim drugim stvarima pokušavajući da time poreknu problem ili da ga gurnu pod tepih.

Jedan od hiljadu tekstova, koji se ne bavi dnevno-političkim pitanjima, nego jednim ozbiljnim sociološkim problemom neće oslabiti Srbiju u sporu oko KiM-a, niti će gurnuti još koje dete ispod granice simošatva. Ko ne vidi da je mučenje životinja, i to od strane dece i mladih, ozbiljan problem za ovo društvu koje je u deficitu humanosti i nekog osnovnog osećaja empatije, taj ne može raspravljati onda o sve većim problemima koji su uzrokovani sunovratom sistema vrednosti. Veliki broj pasa lutacila i drugi nemili događaji su prevenstveno uzrokovani zbog nebrige ljudi, koji su ili nemarni i ne osećaju nikakvu grižu savest da svog prijatelja izbace na ulicu ili su psihopate pa svoje pse treniraju da budu agresivni i opasni po okolinu.
Preporuke:
70
15
21 subota, 08 decembar 2012 16:33
MR
Moram da dodam još jednu stvar. Psi-lutalice mogu da budu opasni, neki imaju čak i besnilo, otuda treba da postoji služba koja će ih skloniti sa ulica. Ja volim životinje, ali ne volim one opasne u istoj meri kao što ne volim opasne ljude. I njih treba ukloniti iz društva.
Preporuke:
35
21
22 subota, 08 decembar 2012 17:36
Usput
A šta na ovo kaže Nataša Kandić?
Preporuke:
22
14
23 subota, 08 decembar 2012 17:45
Anta
Ovo je jedan u nizu clanaka koji ima za cilj da nametne stav da je pas sveta zivotinja koja ne sme da se ubije... zasto bas pas... ? U svim tradicionalnim drustvima pas vazi za necistu zivotinju... najteze psovke se izricu uptrebom reci pas... dakle kao sto se tradicionalnim drustvima namece homoseksualizam kao ponosan oblik ponasanja tako se i ubistvo psa namece kao tezak zlocin... a sve ima jasan cilj da potpuno preokrene naglavacke sve vrednosti na kojima drustvo pociva.... za ljude koji tradicionalno misle ovaj clanak ostavlja nedoumicu da li je ozbiljno pisan ili je parodija preuzeta sa njuz neta...
Preporuke:
27
68
24 subota, 08 decembar 2012 18:12
Jasna*
"Opasne pse bi trebalo skloniti sa ulica"
U tome je problem ,sto ih uopste vise ne sklanjaju sa ulica,vec ih samo vaksinisu u azilu i opet vracaju na ulicu.Vise sinterska sluzba ne postoji.Ja sam celo leto imala problem sa dva ulicna psa ,koji su pusteni iz azila ,a neke gospodje ljubiteljke pasa iz mog komsiluka ih hranom navikle da se vrzmaju ispod mog prozora,pa su svaku noc lajali,kako ko prodje oni arlaucu i laju,i maltretiraju ljude(nocu se nije moglo spavati od njih),pa ko radi kao ja,i mora rano da ustane, odlazio je "slogiran" na posao.Cak sam kupila zbog njih i cepove za usi. Zvala sam azil da ih odvedu u drugi deo grada,rekli su mi da ne vredi jer ce se vratiti,posto ih te gospodje hrane.Eto dozvoljeno je da ulicni psi ,maltretiraju ljude i niko im nista ne moze.Ja pse ne volim,(vise volim macke) ,gnusam se pasa lutalica,odvratni su i opasni.Odvratni su i ovi manijaci sto ih lopatom...Medjutim neka gospodje ljubiteljke odgovore kako da se ljudi zastitite od pasa?
Preporuke:
30
45
25 subota, 08 decembar 2012 18:13
sve je važno!
@Davide,potpuno ste u pravu!
Preporuke:
13
8
26 subota, 08 decembar 2012 18:22
Filipika
Hvala za clanak, sigurno ce oplemeniti ovaj portal.
Oni komentatori koji misle da su napadi pasa lutalica druga strana price, nisu u pravu. Zivotinje ce uvek biti zivotinje, a pitanje koje autor teksta postavlja je u sta smo se mi pretvorili, kada cinimo ili dozvoljavamo ili opravdavamo nasilje nad zivotinjama.
Milslim da bi trebalo
Preporuke:
38
12
27 subota, 08 decembar 2012 18:42
F-16
@Usput
Pa verovatno sprema haške tužbe za šintere!

Šalu na stranu: ja sam dva puta za poslednjih 5 godina doživeo napad pasa lutalica, i to usred Beograda (jednom na Autokomandi, a jednom na Banjici). Mogu da se kladim da ova gospoda i gospođe koji se zalažu za prepuštanje stihiji, pa ko preživi napad pasa preživi, nisu imali takva iskustva, inače bi sasvim drugačije mislili.
Takođe, ne bih mogao da ubijem životinju, ali neki se red mora znati. Ovaj problem se mora rešiti. Neka se preuzme model neke od razvijenih država: Švajcarske, Nemačke... gde ovih problema nema. A kako nema? Pa lepo: da sam bio napadnut od pasa lutalica u Bernu, na primer, grad Bern bi morao da mi isplati pozamašnu odštetu. Tako se grad Bern primorava da vodi računa, da mu ne bi kasa ostala prazna. Mnogo manje košta azil za pse lutalice, nego samo jedna odšteta napadnutom građaninu.
Ako bi napad izvršio pas koji ima vlasnika, e taj vlasnik bi bio oštro kažnjen.
Ne kaže se džabe: "Strah čuva vinograd"!
Preporuke:
39
18
28 subota, 08 decembar 2012 18:45
el ninjo
evrojezivo. nasilni smo prema životinjama i ne priznajemo pedere. baš smo nakaradan narod i društvo.
Preporuke:
37
26
29 subota, 08 decembar 2012 18:54
a sada ozbiljno
Poštovanom autoru mogu da saopštim svoja iskustva kad su psi u pitanju.Najiskrenije.Nikada u životu ni jednog psa nisam dotakao ni čvokom,a najmanje sam doživeo tri napada od istih,od kojih jedan nije bio nikako naivan.Pse ne mrzim.Prijatelj ima haskija sa kojim se često igram.
Preporuke:
26
10
30 subota, 08 decembar 2012 18:57
el ninjo
pošto ne možemo sami sebe da odbranimo od nasilja uhvatili smo se za životinje.
Preporuke:
19
12
31 subota, 08 decembar 2012 19:04
AntiNWO
Za gađenje je i prezir, nivo artificijelnosti, opesesivno-kompulzivne želje za besprekornom čistoćom, patološki strah i mržnja prema svemu prirodnom. Takvim bolesnicima smetaju psi, mačke, vrapci, golubovi, drveće. Pa ih zato truju, šutiraju, seku ili pod maskom brižnosti zahtevaju od vlasti da se reši "problem". Naravno u isto vreme ne vide pravi otrov koji se prosipa po nebu, zatrovanu hranu i veštački stvorene bolesti. Svakako je uvek lakše nasrnuti na slabijeg i onog koji samo želi vašu ljubav i malo hrane. A psihopatama koji sakate životinje mesto je u mentalnim institucijima sa nadzorom, oni su opasni za sve pa i za ljude.
Preporuke:
46
14
32 subota, 08 decembar 2012 19:09
AntiNWO
A tu su i oni navodno umereniji koji traže nekakvo "humano" uklanjanje životinja, njihovo sterilisanje, azile koji su isto što i konclogori. Naivno ne shvatajući da ih to isto čeka od strane globalista, da je ovakav stav prema životinjama upravo ono što oni žele, mentalni trening, usađivanje straha i mržnje prema prirodi, priprema za dan kada će sterilisati ljude, čipovati ih, beskorisne uklanjati, nečipovane posmatrati kao "lutalice", slati u logore a sve što je prirodno tj. nije napunjeno otrovima i nije u ambalaži biti zabranjeno. Što se već sprovodi, na zapadu hapse ljude koji prodaju domaće mleko, povrće, limunadu, tj. sve što nije prošlo kroz ruke savremenih trovača.
Preporuke:
21
17
33 subota, 08 decembar 2012 19:36
Jasna*@AntiNvo
"Najlakse je nasrnuti na slabijeg"
Vi ste malo pobrkali loncice,pa ne nasrcemo mi na njih nego oni na nas.Procitaste li vi komentare?Videste li koliko se ljudi javilo da su ni krivi ni duzni izujedani od pasa lutalica.I sta biste vi ,da ne treba da se zalazemo da se ti psi sklone sa ulica,vec da treba da trpimo ujede i maltretiranja od strane zivotinja ,zato sto treba da volimo prirodu?Ja volim prirodu,ali ne volim da me zivotinje ujedaju i da mi arlaucu i zavijaju pod prozorom celu noc,nisam dokona baba ,vec radni covek ,koji mora rano da ustaje i ide odmoran na posao.
Preporuke:
28
37
34 subota, 08 decembar 2012 19:55
Bob
Volim životinje, imam dve mačke, ali kažite mi šta da radim sa ludim psom mog komšije, koji laje svakog jutra u 5 i probudi celu ulicu?
Skoro svaka kuća u ulici ima neke ljubimce, ali ako verujete, počeli smo da se dogovaramo da otrujemo ludo kuče. Kad su vlasnici nevaspitani...
Preporuke:
30
38
35 subota, 08 decembar 2012 19:57
sara
Zgrozena sam... I onim sto sam procitala u textu, ali jos vise nekim komentarima. Ne znam ko moze da opravdava ovakvu krvolocnost?!?
Preporuke:
43
18
36 subota, 08 decembar 2012 19:58
ali
...jadna li je Srbija gde su pascad pustena a kamenje svezano


...hoce li se neko setiti da su kuckarske bande cak i u vreme Slobe imale moc da zlostavljaju i tuku tada jos postojecu drzavnu sluzbu sintera

bedno jeste da i na ovom sajtu ima tolko sustinski obolcelih od Mc Donalds emotivnosti

ovo pise osoba sa sestoro dece sa kucetom u kuci i macorom u dvoristu osoba koja jos pile nije zaklao ali vojsku normalno odsluzio

covek je covek a zivotinja zivotinja
Preporuke:
24
38
37 subota, 08 decembar 2012 20:39
el ninjo
sad su počeli da se prepucavaju ovi koji imaju pse sa onima koji imaju mačke. to je nova podela u srpskom narodu,jer nema više ničega po čemu bi se delili.
Preporuke:
30
6
38 subota, 08 decembar 2012 20:46
Ujeden covek
Meni pas nije prijatelj jer me je jednom ujeo. Macke ne podnosim jer dave male miseve.
Preporuke:
22
46
39 subota, 08 decembar 2012 21:09
Dragan
Lako je istrebiti lutalice (mačke i pse) sa ulica grada. Ali, razmislite: šta ćete posle kad se razmnože pacovi? Kad počnu da vam ulaze u kuće (kroz kanalizaciju). Neki gradovi u svetu su tako, posle uspešne akcije "uklanjanja" pasa lutalica, brže bolje vraćali lutalice (pse i mačke) na ulice, čak ih i uvozili! Nemojte da mi stalno učimo na svojim greškama, hajde malo i na tuđim.
Preporuke:
41
9
40 subota, 08 decembar 2012 21:13
MR
Dozvolite mi da budem dosadan, ova tema je za mene mnogo interesantna, mada ima i mnogo drugih. Živim u zemlji gde ima procentualno najviše pasa na svetu, u Americi. Mene interesuju svi aspekti života, pa i zašto ljudi vole kučiće. Moj zaključak je ovakav: Američko društvo je iskidano, ljudi su nepovezani i sa malo, ako uopšte, prijatelja. Životinje ispunjavaju tu prazninu, naročito kučići (čovekov najbolji prijatelj). Ovo što vi doživljavate u Srbiji je dolazak i prihvatanje američke (i zapadne kulture), tj. da u svojem bližnjem vidite samo protivnika, nekog od koga se treba čuvati, pa je kuče koje vas voli bezuslovno dobra zamena. Po mojem mišljenju, to je žalostan razvoj stvari, ali je to odraz društvenog života.
Preporuke:
27
18
41 subota, 08 decembar 2012 21:35
seljak bezemljaš
Imam psa.Čipovan,redovno vakcinisan,redovnno u šetnji,nije vezan,prepustio sam mu celo dvorište....
Imao sam mačku koja se družila sa zecom....Da li svi"ljubitelji"vole životinje i čine im dobro.JA MISLIM NE.
Kod jednog,ne malog dela"ljubitelja životinja" bez dileme prepoznajem nešto perverzno.
Najbezazleniji su oni koji u svojoj"ljubavi"zanemaruju ljude ne hajući za osnovna pravila i red.U sredini su oni koji drže svoje"ljubimce"u uslovima koji ne odgovaraju potrebama životinje i muče ih svojom"ljubavlju".
Na vrhu ove liste su oni"ljubitelji"koji kao i mučitelji životinja,koriste životinje da bi mučili ljude.
U uređenoj državi znao bi se vlasnik,ne bi bilo ovoliko lutalica,vlasnici opasnih pasa ne bi ih vodili bez korpe i ne bi ih puštali da napadaju prolaznike(i decu),svi bi morali da nose vrećice da pokupe izmet,i da ne brojim dalje.
Preporuke:
38
7
42 subota, 08 decembar 2012 21:59
AntiNWO@Jasna*
Nisam ja pobrkao lončiće. Pored svih smetnji kojima je čovek izložen a o kojima se niko ne usuđuje ni da progovori, smatram da je bolesno napadati na najmanju smetnju a koja u stvari i nije smetnja. Eto usudiću se i reći da je to običan kukavičluk i iživljavanje. Kada uklonite pse, šta je sledeće? Jer uvek će biti nešto što iritira veštačku životnu sredinu. Ništa lepše od mirisa kemtrejlsa u zoru, važno da psi ne laju.

"Videste li koliko se ljudi javilo da su ni krivi ni duzni izujedani od pasa lutalica."

A gde su ti silni izujedani ljudi, koje stalno slični vama navode? Ja ih nešto ne vidim kako idu kolonama po gradu kao da se vraćaju sa fronta. Zapravo u mom gradu se sećam samo jednog takvog slučaja za dvadeset godina.

"Ja pse ne volim,(vise volim macke) ,gnusam se pasa lutalica,odvratni su i opasni."

Mislim da ovo pokazuje vaše poimanje prirode. A što se tiče mačaka, kako ih više volite, pohovane ili na žaru?
Preporuke:
31
18
43 subota, 08 decembar 2012 22:25
mali perica
Naslov je netacan.
Nikad nije bilo bolje vreme za kucne ljubimce.
Jedan od retkih biznisa koji ne propada nego raste poslednjih godina su pet shopovi, razne usluge negovanja, cak i pet taxi.
Ljudi masovno sisaju pse i to redovno, samo to da pomenem, u vremenima besparice. O cemu uopste onda autor pise? O par izolovanih slucajeva?

Druga strana medalje je sto nama sad zabranjeno da se odbranimo od napada pasa na ulici. Ja sam vozio bickl redovno jos pre 15god kad to nije bila tolika moda a prestao sam izmedju ostalog zato sto sam svaki put bio napadnut od nekog copora. Kao sto znam i par ljudi koji su izujedani u prolazu iz cista mira.
Preporuke:
20
28
44 subota, 08 decembar 2012 23:24
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Pitanje je koliko je moralno zalagati se za drakonsku primenu zakona o životinjama dok se u isto vreme svi zakoni u Srbiji (i dobri i loši) ne poštuju i primenjuju pa čak i onaj vrhovni zakon (ustav) kako možemo videti ovih dana na Jarinju. Vredi upozoriti i da se ovom temom manipuliše i često se koristi za nametanje neoliberalne ideologije, poput nakaradnog koncepta “životinjskih 'ljudskih prava'”. Valja se podsetiti da je slučaj keruše Mile reprodukovan u velikom broju evropskih zemalja na veoma sličan način, upravo kada je EU odlučila nametnuti drakonske “humanitarne” zakone, što je veoma sumnjivo. Razne “keruše Mile” i buka oko prava životinja su se poklopile sa ekstremnim zakonom da je cirkusu zabranjeno držati bilo kakve životinje, a iste su duša cirkusa. Emocije koje ljudi osećaju prema ljubimcima su veoma plodno tle za političku manipulaciju. U isto vreme to je najniži nivo svesti o pitanju rešavanja ovog problema.
Preporuke:
16
21
45 subota, 08 decembar 2012 23:26
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Problem nastaje kada vlasti Srbije npr ne uvode zakon zbog brige za životinje ili poboljšanja kulture odnosa prema životinjama već zato što su dobili nalog od EU. Sama EU ne naređuje državama da uvedu zakon iz ljubavi prema životinjama već iz iskrene želje da nametnu vlast Unije u svakom domenu života, to je i jedina svrha glomaznih i preuveličanih zakona i “EU standarda”. Zakon se uvede, on ostaje slovo na papiru, jedino što, ali to je ključna stvar, koncepcija i ideologija ostaje, kao i niska emotivna potreba neosveštenih pojedinaca da viču na "zle ljude koji muče životinje", tj ljude koji kritikuju ovu neoliberalnu ideologiju.

Prebrojte komentare koji kažu “sram vas bilo što dirate u moje životinje, kako se usuđujete da kažete da obratimo pažnju prvo na ljude a ne prvo na slatke male nemoćne životinjice” ili nešto slično. To su emotivni izlivi gde je razumno sagledavanje problema “otišlo gde ne treba”. Za konstruktivnu društvenu kritiku ovog problema oni su potpuno bezvredni.
Preporuke:
19
14
46 subota, 08 decembar 2012 23:29
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Da se umesto toga vodimo razumom, mogli bismo reći: Imamo jedno društveno pitanje koje moramo posmatrati u skladu s lokalnom kulturom, lokalnim običajima, mentalitetom, tradicijom i samo u okviru nje možemo razviti strategiju podizanja svesti i vaspitanja da se takve stvari svedu na minimum. U protivnom ostaće samo apel na emocije, čitaj politička manipulacija.

Vođeni razumom, možda bismo rekli da nisu svi koji ubijaju životinje čudovišta. Ljudi jedu životinje svaki dan, osim ako ne poste. Nije svaki ubica uličnog psa zao, naprotiv možda je neki čovek hteo da zaštiti svoju decu, možda mu je strah njegove dece bio važniji od trenutnog bola jednog psa. Možda je u pitanju obična sirovost, možda je u pitanju izvesni seljak koji možda jeste a možda nije imao dobar razlog da se reši nekog psa. Ne sme se razmišljati selektivno, jer ljudsko društvo nije monolitni fenomen. Jedan od prvih principa u funkcionisanju društva je društvena korist, iz čega se crpi neki društveni legitimitet,
Preporuke:
12
20
47 subota, 08 decembar 2012 23:32
Jasna*@MP@Seljak bezemljas
Upravo tako!Od svog rodjenja zivim u jednom gradskom stambenom naselju,i secam se u celom naselju dok sam bila dete samo jedna moja komsinica je drzala psa u stanu,danas to je vec citava epidemija .Uzgred da spomenem jednog od onih galamdzija ,koje sam opisala u svom prethodnom komentaru,je na moju srecu usvojila jedna zena,koja vec drzi dva psa u malom stanu.Upravo tako,stize i ovde zapadna kultura i sve bolesniji odnosi medju ljudima i sve bolesniji ljudi.
@AntiNWO
Nema potrebe za ruznim komentarima,argumenti bi bili bolji,ali kad ih covek nema...
Preporuke:
13
29
48 subota, 08 decembar 2012 23:33
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
i ljudi kao društvene životinje uglavnom tako i razmišljaju. To važi i za neke slučajeve koji su protiv zakona. Ljudsko društvo je društvo ljudi, a ne životinja, i zato životinje u ljudskom društvu ne mogu biti važnije od dobrobiti ljudi.

Zato nemojte nametati “ljudska prava životinja” kao svetu kravu. Nemojte od životinja praviti nešto za ljude nedodirljivo i sveto, jer to nije tako, životinje se za ljudske potrebe ubijaju i jedu svaki dan. Nametanje teze “ljudi su čudovišta” je nehumano, šovinistički i potpuno je neprihvatljivo. Umesto toga mnogo veću korist bi donela jedna analiza zbog čega zlostavljači životinja postaju to što jesu, ne govorimo sada o manje ozbiljnim slučajevima kao kada vlasnik udara psa jer je loš čovek već o ekstremnim slučajevima mučenja i sadizma. Sigurno biste došli do zaključka da su zlostavljači postali to što jesu od malih nogu jer su razmaženi i loše vaspitani pojedinci kojima niko nije objasnio da kučići nisu njihove igračke i da osećaju bol, znači radi se o infantilnom nagonu
Preporuke:
17
20
49 subota, 08 decembar 2012 23:37
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Da još malo razmislite, videli biste oko sebe veliki broj sirovih neartikulisanih pojedinaca, prostih ljudi koji prosto razmišljaju, a to su sve postali vaspitanjem, da li domaćim ili društvenim. U našoj dinarskoj kulturi postoji veliki problem kontrole unutrašnjeg besa, egocentričkog besa razmaženih ljudi (ego-razmaženost se kod nas podrazumeva). Od tog infantilnog loše artikulisanog besa lako nastaju pojedinci koji zlostavljaju životinje. Krivicu za to nose roditelji, i sami verovatno sirovi i nagli. Mnogo veća je šteta za društvo što roditelji ponižavaju i mentalno zlostavljaju svoju decu, što im uskraćuju ljubav, razumevanje i osećaj prihvaćenosti, -nego šteta koja nastaje njihovim zlostavljanjem kučića, jer ti nesrećni pojedinci izrastaju u zlostavljače svoje dece, unuka a ne samo životinja, čime je šteta za društvo mnogo veća.
Preporuke:
15
14
50 subota, 08 decembar 2012 23:38
Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista...
Znači umesto sagledavanja samih društvenih uzroka problema i strategije protiv njega imamo promovisanje nehumane teze “ljudi su čudovišta” i najnižu demagogiju tipa “ko si ti da diraš moje mace i kučiće”. Možda na zapadu u “japi” kulturi mladih ambicioznih profesionalaca koji traže izgovor i razlog da se osećaju važnim i plemenitim ideologija “životinjskih ljudskih prava” može lako proći, kod nas to, kao i kod bilo kojih osveštenih kultivisanih ljudi, to ne treba biti slučaj.
Preporuke:
13
18
51 subota, 08 decembar 2012 23:53
Marija
Ne mogu da verujem šta čitam! Ne mogu da verujem da su ljudi toliko plitke pameti i toliko jednostrani! Moram da naglasim nekoliko stvari!Prvo i najvažnije je: psi koji su se našli na ulici jesu tamo dospeli ISKLJUČIVO! zbog toga što ljudi izbacuju svoje pse i zbog toga što izbacuju neželjena legla svojih ljubimaca(jer su ulični psi sterilisani). Samim tim, NISU PSI KRIVI ŠTO SU NA ULICI, krivi su ljudi i ako nekoga treba kazniti-treba kazniti ljude. Drugo, većina pasa sa ulice nije agresivna, agresivni mogu postati ako se skupe oko keruše u teranju(koja mora biti vlasnički pas iz napred navedenog razloga), potom-ako su gladni ili ako su ugroženi(što je najčešći slučaj za ujed pasa). Naravno da postoje i agresivni psi,ali retko koji pas je po prirodi agresivan-najčešće su agresivni psi koji su trenirani da budu agresivni(i to trenirani putem izgladnjivanja, batinjanja i sl.) I ZA TO SU OPET KRIVI LJUDI! A AKO JE ULIČNI PAS AGRESIVAN, POSTOJI MOGUĆNOST REHABILITACIJE, kao i za ljude!
Preporuke:
47
12
52 nedelja, 09 decembar 2012 00:03
Marija
I konačno-nemojte da prodajete priču o tome kako životinje imaju veća prava od ljudi u Srbiji, to je toliko površna i netačna konstatacija da mi je muka da ljudima više objašnjavam:KADA LJUDIMA BUDU SEKLI NOGE NA SVAKOM KORAKU I OSTAVLJALI IH NA ULICI DA ISKRVARE, KADA IH POLICAJCI BUDU UBIJALI ZATO ŠTO IM JE ĆEF, KADA LJUDE BUDU MASOVNO TROVALI I PUŠTALI DA UMIRU U NAJVEĆIM MUKAMA, A DA PRI TOM NIKO NIŠTA NE PREDUZIMA-a da istovremeno psi od toga budu zaštićeni, tada ćete moći da plasirate te priče. Niko ne traži veća prava za životinje nego za ljude, traže se ista prava, jer se ista prava i zaslužuju,jer životinje, kao i ljudi, osećaju bol, strah i patnju i ne sme se dozvoliti da ih doživljavaju samo zato što pojedinci nemaju dovoljno mozga i što je još gore-zainteresovanosti da to shvate.
Preporuke:
43
13
53 nedelja, 09 decembar 2012 00:13
Marija
I moram da poručim "dušebrižnicima" kojima smeta angažovanje zaštitara životinja- VERUJTE MI NA REČ:NIKO, ALI BAŠ NIKO NEĆE IMATI NIŠTA PROTIV DA VI ORGANIZUJETE PROTESTE ZBOG ŽUTE KUĆE (naprotiv, verujem da bi vam se većina onih koji protestuju zbog zlostavljanja životinja pridružila , jer to su ,često, vrlo empatični ljudi), NITI DA ORGANIZUJETE PROTESTE ZBOG UGROŽENE DECE-KOD NAS ILI U AFRICI, ILI ZBOG BILO KOG PROBLEMA ZA KOJI STE VI OSETILI DA JE VAŽAN. To, što je neko osetio potrebu da zaštiti one koji ne mogu da zaštite sebe, treba svaki civilizovan čovek da podrži, a ne da optuži. Ali, ne bih o civilizovanosti sada...
Preporuke:
36
11
54 nedelja, 09 decembar 2012 00:14
Za one koji ne mogu da veruju,koji su dubokoumni i zgroženi
Sa ljudima se gore postupa,nego sa kućnim ljubimcima. Psima i mačkama nisu vadili organe.
Preporuke:
14
25
55 nedelja, 09 decembar 2012 02:03
Hernanes
Sve je to tačno i naravno grozno ali je takodje samo posledica a posledicu ne vredi lečiti. Uzročnik svih tih zverstava je u stvari neki idiot koji pusti da mu se keruša okoti i onda, pošto neće da plati eutanaziju legla ili sterilizaciju kuje, odnese štence u centar najbližeg većeg naselja pa kako im bude.
Rešenje je vrlo jednostavno, propisati obaveznu sterilizaciju pasa u svim seoskim domaćinstvima izuzimajući ona koja imaju registrovanu odgajivačnicu. I naravno, nenormalno visoke kazne za vlasnike pasa koji se nadju van dvorišta. Ili oduzimanje psa uz doživotnu zabranu držanja pasa. Drakonske kazne za bilo kog vlasnika psa čiji ljubimac nije čipovan. Sa ta tri koraka u roku od par godina rešio bi se problem lutalica. A i komunalna policija bi imala konačno nešto korisno da radi.
Preporuke:
21
3
56 nedelja, 09 decembar 2012 02:13
Lejena Lubarda
komentari odlično ilustruju zašto ovde nijedna gradjanska inicijativa ne može da uspe: destruktivna psihološka igra "Da, ali..." se odmah razvije, kako bi se tobože ukazalo da u ovoj zemlji postoji mnogo prečih problema od onoga o kome je trenutno reč, a koja u stvari ima za cilj da da pokriće nezainteresovanosti, neznanju, lenjosti...Dakle, nemoralno je tvrditi da je ubijanje štenadi lopatom na gradskoj pijaci čin za svaku osudu i zakonsku kaznu jer u Srbiji ima ljudi koji gladuju? Bezobrazno je da izadjete na gradski trg i izrazite svoje negodovanje zbog mučenja životinja ako niste prethodno izrazili svoje negodovanje zbog odredjenih političkih odluka i dešavanja?
Zaključak je da ili rešavajte sve ili nemojte rešavati ništa.To naravno, ne vodi rešenju ama baš ničega (jer je jasno da niko ne može da reši sve, pa mu preostaje ova druga ponudjena opcija), ali bar nije nemoralno, bezobrazno i nenormalno. Ili ćete biti prozvani da eto, rešavate NEŠTO što je za druge ljude NIŠTA.
Preporuke:
37
6
57 nedelja, 09 decembar 2012 02:34
Lejena Lubarda
..u ovom slučaju, ljudi koji tvrde (naravno, sve pod parolom "Da, ali...") da je mučenje životinja NIŠTA "u poredjenju sa..." trebalo bi da porazmisle o sličnim, pojedinačnim inicijativama koje bi mogli da pokrenu ili da bar u njima učestvuju, i da daju svoj mali doprinos rešavanju bar jednog NEŠTO koje oni smatraju bitnim. I, gle čuda, najmanje će ih u tome ometati ljudi koji su podigli svoj glas protiv nasilja nad životinjama, budite uvereni u to...
Preporuke:
39
4
58 nedelja, 09 decembar 2012 02:44
Sceptical Bystander
Ljubav prema životinjama i poštovanje čoveka nisu suprotstavljeni principi, već dve strane istog novčića.
Ovaj članak je prikazao sumornu sliku Srbije kao društva primitivnih i bahatih pojedinaca koji ne poštuju život, a od takvih stradaju i ljudi i životinje. Naročito je zabrinjavajuće što su dotične siledžije i ubice u pozicijama moći i autoriteta u društvu, a očigledno je da se radi o poremećenim ličnostima.
Preporuke:
36
2
59 nedelja, 09 decembar 2012 06:38
Marko Gay
@ MR

Američko društvo je iskidano, ljudi su nepovezani i sa malo, ako uopšte, prijatelja. Životinje ispunjavaju tu prazninu, naročito kučići (čovekov najbolji prijatelj).


Budimo otvoreniji: psi su zamena za decu.

Kao sto sva istrazivanja javnog mnjenja pokazuju, broj Amerikanaca koji sebe vide kao "roditelje pasa", a ne "vlasnike pasa" u ogromnom je porastu.

U Srbiji se konkurencija izmedu pasa i dece jedno vreme narocito zaostrila -- kratka setnja po beogradskim parkovima otkrice kolka je sada.

Medutim, odnos srpske drzave sugerise da su se Srbi ipak opredelili za pse.
Preporuke:
18
26
60 nedelja, 09 decembar 2012 11:18
Ljubav
Vidim da mnogi u Srbiji više vole psa nego čoveka.
Preporuke:
17
26
61 nedelja, 09 decembar 2012 11:47
Miloš Đuričić
Tekst je odličan. Vrlo precizno prikazuje sve skorije slučajeve i (ne)reakciju nadležnih. Naravno, komentari su već druga priča. Komparativno poricanje je već postalo ustaljena šema.

"Sve smo probleme rešili, hajde da se bavimo psima"

Po istoj logici ja mogu sada da isprebijam nekog na ulici i da na sudu kažem: "Ma ajte, molim vas, toliko nerešenih ubistava u Srbiji, a mi se bavimo tučama".

Ljudi se ponašaju kao da se protesti i halabuke dešavaju tako što neka virtuelna sila ih organizuje. Ne, organizuju ih ljudi. Svi oni koji misle da je potreban protest zbog 'Žute kuće' ili bilo čega drugog, nek okupe 3 istomišljenika (dovoljno je) i nek organizuje protest, ja ću prvi doći.

Svi oni koji pominju gladnu decu u Srbiji, pretpostavljam da imaju bar dvoje usvojene dece i da nose odeću u Zvečansku svake nedelje. Vrlo je lako iz fotelje voditi politiku šta je bitnije životinje ili deca (poređenje je budalasto). Istini za volju, većina "životinjara" koje poznajem pomažu i ljudima
Preporuke:
52
6
62 nedelja, 09 decembar 2012 11:53
Miloš Đuričić
Problem napuštenih pasa (lepše je od onog 'lutalica'. To je kao kad biste za beskućnika rekli 'klošar') je nastao sistemskim nečinjenjem ničega. Isto tako sistemski mora i da se reši. Zakoni postoje i to odlični. I o obaveznom čipovanju i vakcinaciji i pravilnici o čuvanju životinja na lokalnim nivoima. I kaznena politika za nekontrolisano razmnožavanje i neodgovorno čuvanje, kao i član 269. krivičnog zakona za zlostavljanje životinja. Ali ne postoji mehanizam primene. Svašta bi bilo drugačije da se to primenjuje. Vi mislite da se ljudi ne ubijaju na ulici zato što su mnogo humani ili zato što se plaše da ne odu 20 godina na robiju?

Psima nije mesto na ulici, to će vam reći i onaj koji voli i onaj koji ne voli životinje. Samo što skupljanje, u ovom slučaju, pasa u azile/konclogore je pored toga što je nehumano i neefikasno. To je kao kad biste problem narkomanije rešili tako što zatvorite sve narkomane. A šta ćemo sa dilerima? Hajde malo da se bavimo uzrokom.
Preporuke:
49
4
63 nedelja, 09 decembar 2012 12:00
Miloš Đuričić
Za obaveznu sterilizaciju ne postoji mehanizam primene, ali kada bi službe radile svoj posao kako treba, lakše bi bilo i nekom seljaku da besplatno steriliše svoju životinju nego da ima inspekcije svaki čas na vratima. Time bismo rešili problem i onih koji vole životinje i onih "koji su skandalizovani napadima čopora, bla, bla, bla..." Taj argument je kao kad bismo pričali on socijalno ugroženoj deci koja nemaju šta da jedu, a onda se pojavi neko pametan i kaže: "Aha, a šta ćemo sa bandama romske dece koja džepare po GSP-u?" Glupo zvuči, zar ne?

Do tada, CNR odnosno vraćanje na ulicu posle sterilizacije i teško sankcionisanje neodgovornih vlasnika. Psima na ulici je nažalost život kratak, u proseku nekoliko godina. Kada bi se radilo sistemski, za manje od godinu dana bi se, bez ijedne ubijene životinje videlo radikalno smanjenje broja pasa na ulicama. Obaška što bi posle toga trebalo uvesti ko sme da ima životinju, a ko ne. Ne da imamo ileglane "odgajivačnice" gde za 100€ kupite psa
Preporuke:
45
7
64 nedelja, 09 decembar 2012 12:02
Miloš Đuričić
Takođe zamena teza o tome da životinje imaju veća prava od ljudi je kompletna budalaština. Vrlo bih voleo da vidim gde je takav slučaj, pa da slobodno umrem.

I da uzmem svim dušebrižnicima poslednji argument.

Vegetarijanac sam, tako da zbog mog uživanja više ne strada nijedna životinja, oženjen sam i imam sina. Za svoj volonterski rad sa životinjama nisam plaćen ni od koga.

Svako dobro i prijatno.

Miloš Đuričić
predsednik Udruženja "BETA"
Preporuke:
52
8
65 nedelja, 09 decembar 2012 12:13
Joca
Ovi što učestalo koriste veznik "ali" treba da znaju da ako za njih ima važnijih tema to ne znači da treba dozvoliti da razne bitange (koje pripadaju tom istom ugorženom srpskom narodu) maltretiraju i sakate životinje.
Preporuke:
35
8
66 nedelja, 09 decembar 2012 12:29
Joviša Vidić od Rudina
Koliko su ljubitelji pasa i mačaka pojeli jaganjaca, pitanje je sad?
Preporuke:
39
20
67 nedelja, 09 decembar 2012 13:13
Arsin
Dolazi Nova godina, Bozic, slave i drugi praznici. Koliko ce oni, koji su zapenusili oko zastite zivotinja, pojesti prasica, jaganjaca, kokosaka, rube i drugih zivotinja? Svi imaju pravo na zivot, zar ne? Hipokrizija i pomodarstvo. Mucenje pasa i drugih zivotinja treba strogo kaznjavati ali dvostruki arsini su neprihvatljivi. Cini mi se da neke dame na slici imaju krznene bunde ili subare,a protestuju u zastitu kucnih ljubimaca.
Preporuke:
38
16
68 nedelja, 09 decembar 2012 13:21
Zvezdana Radovanovic
Nekom primitivcu samo da odgovorim da vecina istinskih zastitnika ziotinja po 2 decenije nije pojela nijednu lesinu nijedne zivotinje, jer je za nas svaki zivot ISTI, zivot mog deteta NIJE BITNIJI od zivota bilo koje BEBE druge vrste. Nisam specista, jer cu Nascisti to bili,vala, vidim mnogo takvih ovde, mucili bi, ubijali,sve latentne psihopate. O.o Resenja ce biti kad se uvede obavezna sterilizacija, ili taksa na sve nesterilisane pse, od 1000 eu bar, pa neka onda neodgovorni vlasnici placaju svoje 'nesrecne slucajeve'. I neka kote sebe i svoju decu, a prestanu da se bave sex traffickingom kuja i prodajom njihove dece, E, tada ce biti manje pasa na ulicama. A svakom virtuelnom dusebrizniku/egzibicionisti preporucujem da ode i uradi nesto za gladne ljude, ili usvoji napusten dete, bas kao sto mi to radimo za zivotinje, jedni k*nj*ju on line, a drugi nesto rade. Gospodo mrzitelji, ogroman je jaz izmedju nas, i hvala Bogu da je tako, mi smo LJUDI, a vi ste homo sapiens licemerni otpad.
Preporuke:
40
10
69 nedelja, 09 decembar 2012 13:22
Ujeden covek
Da sam ja ujeo psa digla bi se kuka i motika na mene,a kada je mene ujeo pas niko ni da se pocese, jer je pas bio niciji.ALI jos bi gore prosao da je pas bio neciji.
Preporuke:
12
25
70 nedelja, 09 decembar 2012 13:25
Niste relevantni
Da daju sudove o ovoj temi nisu relevantni oni koji su u sukobu interesa.
Preporuke:
8
11
71 nedelja, 09 decembar 2012 14:14
...
neko je protumačio raspravu kao sukob interesa!!??? onda da postavimo to ovako-s jedne strane su oni koji bi da legalizuju zlostavljanje i ubijanje slabijih od sebe, a s druge oni koji bi to da spreče.O kakvim se onda interesima radi?! Dok god ljudi ne shvate da ovde nije u pitanju lični interes zaštitara životinja već interes ove naše jadne zajednice koja mora da nauči da prepoznaje i sankcioniše "zlo" u svakoj njegovoj manifestaciji -nema nama napretka.
Preporuke:
26
2
72 nedelja, 09 decembar 2012 14:18
...
i još nešto-vegetarijanac sam, ali oni koji kao argument pokušavaju da ubace to što zaštitnici životinja jedu meso-mogli bi da se zapitaju sledeće:postoji li razlika između korišćenja mesa za ishranu(radi preživljavanja) i toga da neko iživljava svoje bolesne nagone na životinjama sa jednim jedinim, zastrašujućim ciljem-da im naudi?!
Preporuke:
24
0
73 nedelja, 09 decembar 2012 15:40
David Novaković
Srbijanski mentalitet ne podnosi ljude, kamoli životinje...
Preporuke:
13
7
74 nedelja, 09 decembar 2012 16:13
Mita
Za svoj volonterski rad sa životinjama nisam plaćen ni od koga. Svako dobro i prijatno. Ti si grotesna slika naše propasti - volontiraš životinjama dok stotinama i stotinama abortirane, nezbrinute ili zanemarene dece, ostavljenih staraca, i rasturenih porodica nema ko da pomogne ni za pare...
Preporuke:
12
32
75 nedelja, 09 decembar 2012 16:22
@....
Iz vaseg komentara proizilazi da bi psi imali pravo da rastrzu ljude- radi prezivljavanja. Zasto covek ima pravo da kolje zivotinje radi prezivljavanja, a psi to pravo nemaju? Pa zakonom je dozvoljen odstrel vukova u pojedinim slucajevima kada kolju domacu stoku. A oni, vukovi, samo zele da prezive, zar ne? Dozvoljen je i lov druge divljaci.Takav stav proizilazi iz zakljucaka pojedinih komentatora koji po pravima izjednacavaju coveka i zivotinju. Sve ovo ne daje nikome pravo da muci kucne ljubimce niti da ih ubija, ali zastita coveka od napada kucnih ljubimaca mora da se obezbedi.
Preporuke:
12
17
76 nedelja, 09 decembar 2012 16:23
Miloš Đuričić
Poštovani Mito, očigledno niste pročitali moje komentare do kraja. Očigledno da sam okrenuo ogledalo ispred vas kad ste se prepoznali. Prepostavljam da imate barem jedno usvojeno dete i da redovno pomažete nezbrinutoj deci i gladnima. E vidite, samo u tom slučaju imate pravo nešto da mi kažete. Ako je suprotan slučaj, ja svoje slobodno vreme mogu da iskoristim kako god želim. Ne vidim da ikog ugrožavam. Naprotiv, radim na povećanju bezbednosti LJUDI kroz humano postupanje prema životinjama. Redovno posećujem i nosim pakete u Zvečansku. Zajedno sa Crvenim Krstom učestvujem makar u humanitarnim akcijama skupljanja novca kome je najpotrebnije i ko god mi se obrati za pomoć trudim se da mu pomognem. Jedna vrsta humanosti ne isključuje drugu. Vi to, verovatno, dobro znate jer kada mi se obraćate takvim rečima, sigurno ste humani i pomažete drugima.
Preporuke:
33
3
77 nedelja, 09 decembar 2012 18:04
Dragana
Ne mogu da verujem koliko negativnih komentara ima na jednom mestu... gde ste svi vi bili kada je ludak ubio cetiri bespomocna steneta lopatom (a inace je isti taj "covek" ubio i drugo ljudsko bice, za sta nije ni bio osudjen)? Zar nimalo ne cenite zivote drugih zivih stvorenja? Toliko vam je tesko da odvojite parce bajatog hleba i date ga gladnom psu? Nije ovo nikakvo skretanje sa glavnih problema u ovoj jadnoj i bednoj zemlji, ali poenta je da svako moze da ucini nesto da promeni koliko-toliko neciji (pa i pasji) zivot na bolje. Kada ste vi poslednji put odneli staru odecu u Crveni krst? Kada ste ucinili bilo sta sto ce nekoga makar malo usreciti? Upravo se u odnosu coveka prema zivotinjama vidi kakav je covek zapravo. Ne kaze sa bezveze "ko ne voli zivotinje, ne voli ni ljude", to je istina koja mi se vise puta potvrdila. A svi vi koji nas koji volimo pse (i ostale zivotinje) nazivate kuckarima ili jos gorim imenima, razmislite malo o svojoj savesti... ako je imate uopste!
Preporuke:
29
4
78 nedelja, 09 decembar 2012 18:09
seljak bezemljaš o ledenoj princezi i zaostalom Srbinu
&DANIJELA DIJASPORA
Ako neko ovo bude čitao,odmah ga obaveštavam da je ovo priča sa sretnim krajem.Ledena Danijela, nije se smrzla a i ja sam iako su mi kao"evolutivno nedovršenom"radili o glavi, preživeo.
Ledena princezo. Napisaste da smo"evolutivno nedovršen narod",hoćete da kažete da smo zaostali negde na putu za civilizaciju.Cenite tako jer ste došli do saznanja"da ne cenimo živote u svakom obliku u kome ga dragi Bog stvorio".Što vama kao šumadinki,srpkinji,pravoslavki itd, "ledi krv u žilama"

Prepotstavljam da ovo dijaspora znači da živite u nekoj zapadnoj zemlji.
Da vas ne pitam za ono šta su devedesetih Srbima,ne samo u Srbiji radili vaši"domaćini".Pošto se niste zaledili slobodan sam da mislim da smatrate da su to humanitarne intervencije prema"evolutivno nedovršenom narodu".
Kažite mi kako posmatrate a da se ne zaledite odnos vaše nove domovine prema životu u libiji i sl.

Što se mene tiče ja sam preživeo zahvaljujući zaostalosti.Da nisam zaostao,mene bi pregazili.
Preporuke:
15
12
79 nedelja, 09 decembar 2012 18:19
MR
Marko Gay. Imaš pravo. Za neke pas pa i mačka su dete. Znam jednu ženu koja je uvek govorila da je njena kuca njena ćerka. To je samo dodatak, ne negiram ono što sam gore rekao.
Nego jedna druga stvar: Neki komentatori smatraju da psi-lutalice imaju pravo na samoodržanje kao i druge životinje. Postoji jedna razlika između domaćih i divljih životinja. Divlje imaju pravo da napadaju druge da bi se prehranile. To se ovde zove lanac ishrane gde je čovek na samom vrhu tog lanca. Domaće životinje nemaju to isto pravo. Njih je čovek proizveo od vuka i divljih mačaka za svoje potrebe. Samim tim on je preuzeo ogovornost za njihovo blagostanje. Od njih se ne očekuje ono što se nekad očekivalo. U Americi je vlasnik zakonski odgovoran za štetu koje bi one počinile.
Preporuke:
14
6
80 nedelja, 09 decembar 2012 18:43
mislim ...
Uopšteno uzev, mislim da u Srbiji ima neuporedivo više ljudi koji loše žive i na užasan način bivaju maltretirani ili ubijeni, nego što je to slučaj s domaćim ljubimcima (hm, niko ne razmišlja kako je stradalo prase za njegovu slavu ...).

Jesam za zakon i red, ali nisam za preterivanje ni u kom slučaju. U slučajevima opisanim u članu radi se o psihopatama na delu, kojih je ipak zanemarljiv broj u odnosu na nebrojeno mnogo ljudi koji vole svoje kućne ljubimce i staraju se o njima na dobar način.

Uzgred, ne volim kad se preteruje s rečju "ljubav". Pas se vezuje uz gazdu jer ga on hrani, i iz teritorijalnog razloga, a ne zbog ljubavi. Reč je o inteligenciji ove životinje koja je u stanju da vas prepoznaje, jer nikad ne biste rekli da vas voli kokošta koja isto tako trči ka vama kad idete sa zrnevljem prema kokošinjcu.
Preporuke:
15
17
81 nedelja, 09 decembar 2012 18:44
Milica
Jeziva je ova zemlja, dobro je što jos uvek postoji neko ko to sme i da kaže!
Preporuke:
14
10
82 nedelja, 09 decembar 2012 19:20
Milica
Ne razumem ljude koji ne vole zivotinje,prosto mislim da to i nisu ljudi,jer kako neko i moze mrzeti ta najneiskvarenija stvorenja?!Do nedavno sam imala psa,za mene on nije bio samo pas,vec moj prijatelj,brat,roditelj...SVE NA SVETU!Njemu sam mogla sve da ispricam a da se ne bojim da ce nekome reci,a on me je tako milo i poslusno gledao,kad se samo setim trenutaka koje smo proveli zajedno,to su najlepsi trenuci mog zivota!Kad sam bila mala,stalno me je pratio do skole i nazad do kuce,nikome nije dozvoljavao da mi se priblizi,cuvao me je od svega i svih,naucila sam ga puno stvari,ali mi je on vracao uvek duplo vise!Iskreno,volela sam ga koliko i svoje roditelje,a danas nazalost nije sa mnom,proslo je 6 meseci od kako je uginuo,otrovan je.Ali cak i posle tog vremena,ja se njega i dalje secam,svako vece mislim o njemu i uvek zaplacem!Pre sam ga stalno setala i igrala se po ceo dan u dvoristu sa njim,a od kako njega nema nijednom nisam izasla u dvoriste jer se osecam sama i usamljena bez
Preporuke:
17
10
83 nedelja, 09 decembar 2012 20:30
Slučajni prolaznik
Nekoliko puta sam prošao pored istog krvoločnog psa bez brnjice i njegovog iskompleksiranog gazde koji obavezno,svaki put,kaže da pas neće ujesti,iako me njegov ljubimac krvavo zagleda.Ne bi mi smetalo da se gazda nije smejao u sebi.Zato sam uzeo pištolj iz prošlog rata i kada sam sledeći put prolazio pored njih fino sam repetirao i uperio ga u pseću njušku.Rekao sam gazdi da se ne boji. Da neću pucati.Od tada ga više ne viđam.
Preporuke:
22
8
84 nedelja, 09 decembar 2012 20:59
Za gospodične u krznenim bundama i lancem u rukama
Jednu takvu imamo u okruzenju.Prijavljuje nas nadležnim organima kada gađamo čopor lutalica koji su izujedali pola komšiluka.Napolje izlazim tek kada vidim da ih nema na putu. Živimo u strahu i mi i deca.Sve mi se čini zbog usvajanja evropskih vrednosti.
Preporuke:
17
17
85 nedelja, 09 decembar 2012 21:10
Beli Orao
Donela žena pre dve godine polumrtvo mače, pa ga othranismo na cuclu. Ostade fala Bogu živo. Evo je lepa maca, mada sam ja protiv kućnih ljubimaca u stanu, ali šta ću bilo ga i meni žao. Maca ne smeta nikom...
Šalu na stranu institucja kućnih ljubimaca je jedna od žešćih zapadih prevara.Za mene. Moja zgrada je poznata po tome da u okolini ima najviše pasa. Jedan komšija, koji ustvari i nije loš ima ih pet-šest.U stanu.Slušaju ga samo tako.Zna nemušti jezik. Malopre sretosmo košinku u liftu, vodi još dva pored simpatičnog DŽekija(ona je inače profesionalni šetač pasa-sećate li se Čkalje)... Zamlaćivanje ljudi i uvlačenje ruke u mozak i krađa istog se radi i kroz institucuiju kućnog ljubimca.Normalno je što moj drug ""seljak ima psa u dvorištu, normalno je što sam ja pristao da žena spasi mače, ali nije normalno da institucija kućnog ljubimca pobeđuje instituciju deda-unuk.
P.S.
Gledao sam "Šljivik". Kako se zove ono kamenorezačko selo gde preko 30 parova ima troje i četvoro dece?Zaboravio sam.
Preporuke:
20
6
86 nedelja, 09 decembar 2012 21:14
Beli Orao
I niko ovde ne kaže da pse treba mučiti, ubijati i slično.
Kao mi smo ovaki i onaki, a ona dva leteća Holanđanina jeli po parče mesa jedan od drugog i sve to prikazuje TV.
Alo bre, Srbi opametimo se i neka im se neko konačno zahvali, ali u ime nacije.
Preporuke:
11
5
87 nedelja, 09 decembar 2012 22:19
...
@ Ne, iz mog komentara ne proizilazi da psi (i dr.životinje) imaju pravo da rastržu ljude radi preživljavanja!Psi nikad i ne rastržu ljude radi preživljavanja.Psi koji napadnu ljude napadaju zato što su uplašeni ili ugroženi, ili zato što su istrenirani tako.Kada bi se biralo između života bilo koje životinje i čoveka, normalno je da će čovek sebe da zaštiti-ali isključivo i jedino u toj situaciji,a ovde se ne radi o tome,jer ljudi realno nisu ugroženi od strane pasa-jer,PSIMA NIJE U GENIMA DA NAPADAJU LJUDE,lJudi su ti koji prave pse agresivnim.POvodom prava čoveka da koristi životinje radi preživljavanja: ako govorimo o lancu ishrane u prirodi-čovek jeste na njegovom vrhuncu i shodno tome on koristi inteligenciju koja mu obezbeđuje prednost nad životinjama.Na moju veliku žalost, jer ako mene pitate-čovek bi, pored inteligencije, trebalo da koristi i svoju sposobnost empatije-pa tada ipak ne bi ubijao druge oblike života,pošto već ima mogućnost da se hrani i biljkama.Ali to nije tema
Preporuke:
13
6
88 nedelja, 09 decembar 2012 22:44
AntiNWO
Dakle životinje su krive za sve, siromaštvo, korupciju, belu kugu, otimanje Kosova, povlačenje ljudi u sebe, zatrpane puteve, a na ulicu ne može da se izađe od silnih Kerbera. Jadno, neubedljivo i ne pere nečistu savest. Ništa, ali baš ništa ne može da opravda surovost i nipodaštavanje života. I setite se toga kada budete kukali nad zlom kojem smo izloženi kao ceo narod. Za gospodare sveta smo mi smetnja, beskorisne izjelice, štetočine, prljavštine, koljači i smetamo im samo zato što postojimo, jednom rečju psi beskućnici. Zaista je jadno biti surov prema slabijem a kukati kad je neko jači na isti način surov prema vama.
Preporuke:
17
11
89 nedelja, 09 decembar 2012 22:50
AntiNWO
I još nešto, ne vodimo svi pse i mačke na pedikir, frizeraj, plastičnu hirurgiju i šta sve ne. Nismo žrtve "zelenog terorizma" pa da žudimo za propašću cele civilizacije zbog ugroženih belih medveda. Nismo antisocijalne nakaze koje su "nabavile" ljubimca da im zameni drugo ljudsko biće. Mnogi od nas su odrasli uz ljubimce i imamo zdrav odnos prema njima, tj. ne osećamo ni strah a ni mržnju. Jedne životinje su prijatelji, od drugih se pravi odeća, treće se jedu. Svaka životinja jede neku drugu životinju, tako je od pradavnina. Jedino neki nazovi ljudi umeju da ubijaju iz čistog zadovoljstva i zlobe, ili još jadnije, da iz prikrajka priželjkuju nečiju smrt.
Preporuke:
16
11
90 nedelja, 09 decembar 2012 23:11
seljak bezemljaš
&Beli Orao
Uz pozdrave tebi,da primetim da po minusima zdrav razum nije na ceni.Ljubav je to.
DANIJELA DIJASPORA utvrdi da smo"EVOLUTIVNO NEDOVRŠEN NAROD"
Vidim ja da meni nije otpao rep,ali sam mislio,da to nije zastoj u evoluciji.

Osamdesetih godina krene nas četvoro stojadinom(sa malo para)po Jevropi.U Frankfurtu pita moj sautnik prijatelja kod koga smo spavali.
Prijatelju, kako se živi ovde.
Dobro, kaže on,samo ovi psi.
Šta je sa psima.
Ma hajde za Nemce ali i ovi naši POLUDELI pa drže pse po stanovima.
Preporuke:
17
6
91 nedelja, 09 decembar 2012 23:43
Beli Orao
""Seljak Bezemljaš.
Da bre, ne znam šta je sa ovim minusima. Da nam na sajtu ne dežura b52, pa seje tepih minuse.
Narod, ne može džeparoše da provali, a ustvari sve je džeparenje. To se sad zove "spinovanje", a nekad se zvalo "leva ruka desni džep".
Kakvi bre kućni ljubimci, kakvi bakrači. Pas nije za u stan. Zna mu se mesto, dvorište, a ima zadatak da čuva kuću. Mačka takođe ima zadatak da lovi Piksija i Diksija, kao i DŽerija.To što sam ja podleg`o to je moja stvar.

P.S.
Inače selo se zove Krvavice.

P.S.1
Najveći fazon, ovi što mi udariše minuse ne veruju da imam mačku. Zove se Ćoćkica.
P.S.2
Imam i papagaja Vasu.
Sve je proverljivo. Primam opklade. Kvotu svako nek odredi sam. Prihod u dobrotvorne svrhe. Pa vi sad koji lupate minuse izvolte.
Preporuke:
16
9
92 nedelja, 09 decembar 2012 23:53
@...
Objasnite mi kako je petogodisnje dete koje je setalo sa bakom, ugrozilo psa koji ga je gotovo unakazio i o cemu je pisala stampa. Takvih primera uma bezbroj. Mog prvog suseda pas je ugrizao kada je sedeo na klupi i citao novine. Kako je gospodja Trivan ugrozila copor pasa koji ju je ispred skupstine, usred grada, napao i izujedao. Nemojte da pricate bajke. Ponavljam, niko nema pravo da muci i ubija kucne ljubimce, ali moramo da se odbranimo od ljubimaca koji iz cista mira napadaju ljude. Nemojte da vam pas bude preci od coveka. Cudi me da se nije oglasila veterinarska inspekcija sa podatkom koliko DNEVNO u Beogradu ima ujeda pasa.
Preporuke:
15
12
93 nedelja, 09 decembar 2012 23:57
...@
Psima JESTE u genima da napadaju lovinu, a ponekad nazalost po psecoj logici, lovinu predstavlja covek.
Preporuke:
12
12
94 ponedeljak, 10 decembar 2012 01:52
...
dakle, gospodine/gospođo @, ja nisam rekla da su baš to dete ili gđa Trivan ugrozili tog psa koji ih je ujeo, nemojte da namerno izvrćete moje reči. Radi se o tome da su ti psi na ulici zlostavljani stalno, da se oni šutiraju, gađaju, teraju (vrlo često to rade baš deca!)i da zbog toga neki psi ,sa naglaskom na ovo NEKI! koji su bili izloženi takvim napadima, doživljavaju ljude kao pretnju.NIKADA IZ CISTA MIRA! Niko ovde ne voli što se dešavaju ujedi pasa,ali ne sme se taj problem rešavati na štetu pasa, jer ga nisu psi napravili, već ljudi. Postoji nešto što se zove procena ponašanja agresivnosti pasa i u zakonima vezanim za zaštitu životinja stoji da se nevlasnički psi koji su nepopravljivo agresivni uspavljuju (isključivo nepopravljivo agresivni),ali ja ponavljam : agresivnost kod pasa je najčešće situacionog karaktera i broj ujeda bi se drastično smanjio kada psi ne bi bili maltretirani. Mnogo ljudi koje poznajem svakodnevno kontaktiraju sa tim psima i NIKO NIKAD nije napadnut
Preporuke:
11
7
95 ponedeljak, 10 decembar 2012 02:10
...
Najzad, iako cenim što u vašim postovima nema vređanja, smatram izrazito neukusnom činjenicu da se pred slikom ovakvih zločina nad slabijima uopšte poteže tema ujeda pasa,jer jedno sa drugim ne stoji ni u kakvoj vezi.
Preporuke:
11
4
96 ponedeljak, 10 decembar 2012 03:45
Jelisaveta 64
Ne bih da prozivam po nikovima komentare ljudi koi mi se nisu dopali, otkomentarisaću šta imam protiv harange pasa lutalica.
Pas je biće ljubavi.. jedino pas poseduje moć da bezuslovno voli.. Prestrašen pas može da napadne pod ednim uslovom: da je bio napadan odranije..
Psi imaju isceljujuću moć.. po mnogo osnova..
Prvi: za one koji imaju nešto uličnih pasa... podavili bi se u izmetima i mokraći ljudi koi svou nuždu neretko obavljau gde stignu i kad stignu. Da nije pasa i mačaka, deponie bi uveliko stigle do pola prozora mog sprata.. Hrana privlači miševe i pacove... miševi ulaze u stanove šireći zaraze.. Pas ne ulazi u stanove, pas ostaje na ulici, gladan i žedan..
Besnilo: Besnilo e nemoguće ne primetiti inače u poslednjem veku se poavljuje samo u ruralnim sredinama i to vrlo retko ali jje farmacia proizvela vakcine pa kad god državi zatrebau pare, smisle besnilo i borbu protiv virtuelnog besnila..
Preporuke:
12
8
97 ponedeljak, 10 decembar 2012 08:43
Daniela dijaspora
@seljak bezemljaš o ledenoj princezi i zaostalom Srbinu

... dragi nedovršeni zemljače, odgovoriću vam komentarom gospodina Davida Novakovića - što se tiče "ledene princeze" ta ista radi, pred penzijom je, ustaje svako jutro u pet i putuje 100km na posao, plaća poreze i ima mačke i psa koji su bili nekoliko puta samnom u domovinu na odmor :) ...

Vi ste vrlo cinična osoba

nemate hrabrosti ni da se predstavite svojim imenom, nego ste izmislili taj smešni nickname, sedite ispred kompjutera i samo pljujete otrov nekim apsurdnim mudrovanjem o nekom srpstvu i kao vi mi uzdižete Srpstvo a ne znate ni šta to znači !!!

Kada ste naučili, ako ste uopšte naučili, himnu Svetog Save ????

a ta "ledena princeza" je tu istu himnu naučila od majke pre više od 50 godina dok ste se vi, i vama slični kleli u komunizam.

Patetični ste, ne znate vi šta je PLEMENITO SRPSTVO !!!!!
Preporuke:
10
11
98 ponedeljak, 10 decembar 2012 08:50
Daniela dijaspora
PRVI DEO
@seljak bezemljaš o ledenoj princezi i zaostalom Srbinu

David Novaković

Primetio sam da postoji jedna struja na ovom portalu koja se stalno služi tehnikom komparativnog proicanja. Čim se istakne neki problem u srpskom društvu oni porede sa nekim drugim stvarima pokušavajući da time poreknu problem ili da ga gurnu pod tepih.

Jedan od hiljadu tekstova, koji se ne bavi dnevno-političkim pitanjima, nego jednim ozbiljnim sociološkim problemom neće oslabiti Srbiju u sporu oko KiM-a, niti će gurnuti još koje dete ispod granice simošatva. Ko ne vidi da je mučenje životinja,
Preporuke:
13
10
99 ponedeljak, 10 decembar 2012 08:50
Daniela dijaspora
DRUGI DEO

@@seljak bezemljaš o ledenoj princezi i zaostalom Srbinu

David Novaković

,i to od strane dece i mladih, ozbiljan problem za ovo društvu koje je u deficitu humanosti i nekog osnovnog osećaja empatije, taj ne može raspravljati onda o sve većim problemima koji su uzrokovani sunovratom sistema vrednosti. Veliki broj pasa lutacila i drugi nemili događaji su prevenstveno uzrokovani zbog nebrige ljudi, koji su ili nemarni i ne osećaju nikakvu grižu savest da svog prijatelja izbace na ulicu ili su psihopate pa svoje pse treniraju da budu agresivni i opasni po okolinu.
Preporuke:
12
9
100 ponedeljak, 10 decembar 2012 09:47
pedjauae
@AntiNWO

Potpisujem i ja, hvala, ustedeste mi pisanije.
Preporuke:
6
7
101 ponedeljak, 10 decembar 2012 09:55
brm
obožavam komentare tipa: u zemlji Srbiji ima mnogo vecih problema o kojima se cuti .
ili - šta su zapeli za korupciju kad je problem Kosovo...
nebeski narod rešava samo velike probleme, sa malim ga ne smarahte...
naivno smatram da je poenta teksta - ko je u državi Srbiji ima monopol na oružje (kome se sve daje pištolj u ruke) i ko nam vaspitava decu..
Preporuke:
16
13
102 ponedeljak, 10 decembar 2012 10:02
brm
ponašanje pasa lutalica, kao i "rasna struktura" kućnih je ogledalo stanovništva.. živeo sam u Atini pola godine, tamo su čopori svuda, ali čak ne laju ni jedni na druge .. a jedan jedini u kvartu je imao pit bula.. i zamolio nas je da ga naučimo komande jer pas razume samo srpskki.. .
kad god mo prolazili pored njegovog dvorišta i pričali srpski pas je izlazio, naćulio uši kao da kaže gde ste zemljaci..
na Dorćolu su pitovi na svakoom koraku.. mnoge sam pitao al niko mi nije odgovorio - koji je smisao držanja tih pasa, niti kuću čuvaju, nit su za kuću..niti su umiljati..
Preporuke:
8
9
103 ponedeljak, 10 decembar 2012 11:32
Biljana Nikolić
Iz komentara se hiruški precizno može odvojiti zdravo od nezdravog, realno od nerealnog, odgovorno od neodgovornog....najviše je ovo prilika da se oplete po Srbiji u celini.
Neko ovde reče da "ne vode svi vlasnici kućne ljubimce kod frizera..". Tačno, ali nisu ni svi oni koji nemaju kućne ljubimce krvnici kućnih ljubimaca sa lopatom iz teksta.
Evo predloga, dajte svoje adrese da vam pošaljem snimke "humanosti" vlasnika rasnih pasa dok "štite" svoje skupe ljubimce od pasa lutalica i kako psuju sve po spisku.
Od mene nije i neće nastati ni jedan pas lutalica. Pokazaću vam račune od veterinara za svako bolesno kuče-mače, GOLUB, koje su deca donela u kuću.
Imam lekarske nalaze od ujeda pasa (ćerka ima ožiljke na stomaku i butini)- lutalica i dva puta psi koje vlasnici nisu vakcinisali pa su me uz psovke oterali što ih uznemiravam i tražim potvrdu o vakcinaciji kad "se zna da besnila nema".
Zavedite red, pratite vlasnike kućnih ljubimaca. Nisu se kučići u kutiji sami dovezli na pijacu.
Preporuke:
11
6
104 ponedeljak, 10 decembar 2012 11:47
zakon
Tekst je odličan.Pažljivo sam čitala komentare,s tugom zaključujem da smo mi društvo koje i dalje nema jasnu podelu na dobro i zlo.I to je najveća opasnost.Zapanjena sam onim gestom iz Niša,i sigurna sam da će ta deca uskoro krenuti i na ljude.Neophodno je sprovoditi zakone,u našoj prirodi je da narušavamo tuđu slobodu da bismo ostvarili svoj interes.Rešavanje svakog pitanja u društvu je važno,jer se rešenjem pre svega štite ljudi.Ne znam da li ćemo se ikad povratiti,zlo je kao korov,brzo se usemenjuje,a čupa teško.Kad budemo formirali državu,i kad se budu sprovodili zakoni možda nam i krene na bolje.Pitam se kakav je taj čovek policajac kad je pred decom,koja ga mole hladno pucao u psa.On ne treba da radi u policiji.Zločin je u glavi,u mislima,ono što misliš to jesi i to i radiš.Ne treba mešati babe i žabe,kao što se kod nas meša.Dobro je dobro,a zlo je zlo i nikad ga neću podržavati jer ali ... ali je veliki problem u našem društvu,koje nije dobro ni za ljude,a tek životinje.
Preporuke:
9
2
105 ponedeljak, 10 decembar 2012 14:05
Mima
Ovde nije reč o "ljubavi" prema životinjama ili ljudima, nego o zahtevu da se sprovodi određeni ZAKON i da se oni koji ga krše kazne adekvatnom propisanom kaznom. Ne vidim šta tu može biti sporno. Nesprovođenje zakona od strane nadležnih može biti u interesu samo onih koji ih krše.
Preporuke:
13
0
106 ponedeljak, 10 decembar 2012 14:54
Bob
Ne, baš suprotno. Zakoni se menjaju od danas do sutra, a ljudskost i normalnost su nešto drugo. Inače smo "fini građani" sve dok ne nestane struje, a onda se kao amerikanci pretvaramo u divlje... pse!

Uostalom postoje zakoni koje svako ima moralnu obavezu da krši, ali to je već druga tema. Previše za neke ljubitelje zakona.
Preporuke:
4
2
107 ponedeljak, 10 decembar 2012 15:04
jelisaveta64
"Zločin je u glavi,u mislima,ono što misliš to jesi i to i radiš." da istaknem i ja, iz posta "Zakon"...
Mnogi ljudi danas imaju teškoće i prepreke i motivi su upravo u glavi kao što je to @Zakon lepo primetio.
Neko se oseća dobro kad naudi bespomoćnijem biću. Neko će biti oduševljen što će prosuti benzin preko leda psa i baciti upaljač..Treći su u stanju da iseku šape psu ili mački.. Četvrti će sebe smatrati "uspešnim" ako lopatom poubijaju četiri šteneta!
Ako neko nadje za shodno da pročiita ovo što pišem, a i ako9 ne pročita, ništa nije izgubljeno... pitam vas, da li ste i vi neko ko jje za osudu ovakvih postupaka ili ćete mirno okrenuti glavu bez potrebe da ih zaštite..
Preporuke:
13
4
108 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:04
Katarina
Zivim u zemlji gde bi ovakva diskusija bila nezamisliva jer je sve JASNO, i sta su kucni ljubimci i sta je zakon i sta je normalno ponasanje, a sta divljastvo.

U kancelariji u kojoj radim je svakog dana i jedan pas, osim onih dana kada njegova vlasnica radi od kuce. Tom kucetu nikada niko u kancelariji niji cuo glas, osim kada spava i nesto sanja, a kamoli lavez. Svakog dana, u pauzi za rucak, njegova gazdarica obuje gumene cizme i njih dvoje provedu sat vremena u obliznjem parku.

Vlasnica sada ceka prvo dete koje treba da se rodi za tri meseca. Kada ona sa bebom bude dolazila kuci iz porodilista, posle odsustva od par dana, plan je da otac nosi bebu, a da ona moze bez bebe u narucju da posveti paznju svojoj kuci i pokaze mu da njegovo mesto nije ugrozeno.

Pas koji iz cista mira napadne coveka (koji nije provalnik ili napadac neke vrste), bez izuzetka biva ubijen, a covek koji zlostavlja psa, skoro bez izuzetaka ide u zatvor.
Preporuke:
13
3
109 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:09
Mima
@Bob
Ja nisam ljubitelj zakona i smatram ih nužnim zlom, oni su tu kada "ljudskost" i "normalnost" zakažu što se, na žalost, vrlo često dešava. Da bi čovek bio etičan treba da poseduje određen nivo samosvesti i refleksije koji, opet na žalost, mnogi nemaju. I zato bih radije da živim u društvu koje nasilje sankcioniše, nego u onome koje se uzda u "ljudskost"onih koji ga čine.
Preporuke:
9
3
110 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:20
Beli Orao
Svi junaci nikom ponikoše....

Ovo šestoro što našem hraniocu lupiste minuse, lupite po jedno 1000E koje bi uložili u Tiršovu.

Vasa i Ćoćkica.
Preporuke:
11
5
111 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:34
Max
Ako drzava uvede porez na kucne ljubimce, procenat kucnih ljubimaca koji su ostavljeni na ulici ce biti 200% veci... retkost je da neko ima zivotinju i da se prema njoj ophodi kao da je zivo stvorenje, a ne igrachka...
Preporuke:
13
0
112 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:42
MR
beli orao. Zašto toliko sekiraš zbog (dobijenih) minusa? Na engleskom postoji izraz: What' popular isn't always right, what's right isn't always popular - Popularno nije uvek pravo, što je pravo nije uvek popularno. U nekadašnjoj Nemačkoj Hitler bi dobio više od 90% pluseva, a da li je bio pravedan, tj upravu?
Preporuke:
6
3
113 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:49
Ann Djordje
teks je dobar. mozda i blag, jer govori se o patnji zivih bica. samo jake kazne ce dovesti do veceg reda.
da li je moguce nekom peticijom, potpisima, dizanjem glasa, doci do propisivanja vecih kazni od dosadasnjih?
Preporuke:
13
1
114 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:52
Beli Orao
""MP.
Ne sekiram se uopšte. Ja samo iznosim činjenice. Sve je proverljivo.
Pitam se kad li su ovi što vole kita Ubojicu bili na nekom pravom humanitarnom koncertu. Dakle što se mene tiče sve je naglavačke, ali ja neću da se isto tako okrenem da bi se gledali na istom nivou.Ende.
Preporuke:
9
7
115 ponedeljak, 10 decembar 2012 16:56
seljak bezemljaš kako se evolucijom princeza pretvorila u babu
&Danijela dijaspora
Da li ste vi svesni šta ste napisali kada ste napisali da su Srbi"EVOLUTIVNO NEDOVRŠEN NAROD".Nemoguće da niste.O nama,naši neprijatelji pišu 200 godina između ostalog da smo niža rasa.
VI STE DALI OBJAŠNjENjE DA JE TO ZATO ŠTO SMO ZAOSTALI U EVOLUCIJI.
Zverka između majmuna i ljudi.
Ja sam vam odmah priznao da ste što se mene tiče u pravu.Nije mi otpao rep.

Malo kasnite sa vašom sintagmom.Lomača koju su ložili oko nas više se dimi,nego što gori.
Podsećate me na onu babu,koja je kada su 1415 spaljivali Jana Husa sa zakašnjenjem dotrčala da i ona na lomaču baci svoju grančicu.
Ovim sam povukao ono o princezi ali ostaje da ste ledeni.

Ceneći vreme kada se javljate i da na posao putujete 100 kilometara,verovatno živite u Melburnu ili Sidneju.Tamo je sada leto.I vama je na toj vrućini do loženja lomače.
Ono da širim(uzdižem)srpstvo među Srbima nisam razumeo.Pozdrav.
Preporuke:
12
2
116 ponedeljak, 10 decembar 2012 17:22
Lokator
Kakva Australija? Nije se makla iz kruga dvojke.
Preporuke:
8
4
117 ponedeljak, 10 decembar 2012 17:22
Aleksandra Stojanović
I svinja, krava, koza, ovca isto umeju i žele što i pas. Samo im ne damo priliku da nam to pokažu, već ih maltretiramo i koljemo.
Preporuke:
10
5
118 ponedeljak, 10 decembar 2012 18:08
dejan
stvarno vas sram bilo sto napisa jedna cura sve vas sto govorite a zasto nisu digli glas za ovo a zasto za ono,covek je digao glas za ovo i podrzavamo ga a vi ga gospodo dignite ko vam brani ako ste u pravu imacete takodje maksimalnu podrsku. ps.sta nam ovo govori sto napisa jedan gospodin!!!
Preporuke:
10
4
119 ponedeljak, 10 decembar 2012 19:04
Bob
He, možda su Srbi evolutivno nedovršeni, ali ovi koji se ugledaju na zapadnjake sasvim sigurno idu u involuciju. To se završava laganim izumiranjem duše. Imaće je taman koliko i njihovi "kućni ljubimci".
Preporuke:
11
14
120 ponedeljak, 10 decembar 2012 22:49
Nina
Aleksandra, zašto ne uzmete Vi da čuvate u svom stanu/kući svinju? Izvinite, ja sve životinje volim, ali se i u školi uči ko su kućni ljubimci a ko domaće životinje. Treba rešiti problem lutalica, ali ne na surove načine.
Preporuke:
9
0
121 utorak, 11 decembar 2012 00:55
Niki
AntiNWO, bravo.
Za gomilu kromo humanoida koja zivi u ovom gradu, a cija se psiholoska osnova formirala na "trcim iz sela na beton" (na zalost, nakaradno shvatanje sela je posledica socijalnog i istorijskog (ne)razvoja u ovoj zemlji) i koja uporno prevodi svoju decu preko ulice koje se dime od starih krseva automobila bez razmisljanja kakav vazduh udisu, normalni su i ovako priprosti i prizemni stavovi. Ceo grad je koncipiran da lici na pakao (osim uski centar), gde nema mesta za bicikle, ljude koji pesace, trkace, nikoga ko zeli ici na posao na drugi nacin. Najcesca glupost koju cujem je "Treba da brinem sutra decu da prehranim, kakva ekologija, kakve zivotinje".Velika je steta da je u pitanju citava masa koja ne shvata da ce svojim odgojem zagorcati zivot i svojoj deci i celom drustvu, proizvodeci jos jednog balvana, sebi slicnog. U drugim zemljama je odavno poceo proces preobrazaja, Srbija kaska puno. Ovo je narod koji i dalje leci posledice, nikako da obrati paznju na uzrok.
Preporuke:
13
8
122 utorak, 11 decembar 2012 09:34
Beli Orao
Ovih dana po zgradi i okolini šeta jedan prelepi retriver.Napušten. Sinoć je došao samnom do stana. Bilo mi ga je žao, ali teška srca nisam mogao da ga pustim. Ko zna šta će biti ako se i dalje bude tu muvao? Možda i nađe kuću.
Preporuke:
7
3
123 utorak, 11 decembar 2012 10:39
Biljana Nikolić@Niki
Ako ste već tako svesni, izlečite prvo sebe kompleksa "više rase" u odnosu na "balvane koji prehranjuju decu".
Ajmo da vidimo minuse kad ja za vas,napišem da ste da ste druga vrsta balvana koji pedigreom kupljenog psa pere svoj "balvanizam".

Onog momenta kad ste nekome rekli da je "balvan" vi ste mu namenili sudbinu balvana i postali ste drvoseča sa motornom testerom u ruci. Nema tu nikakve humanosti.
Preporuke:
13
9
124 utorak, 11 decembar 2012 12:10
razne rase, naravi i običaji
Sve zavisi iz kog ugla gledate na stvari. Srbija je i raj za neke ljude. Evo, imam jednog drugara, Korejanca, upravo sladi poslednje komade kučetine ...
A moja komšinica kao kućnog ljubimca ima jedno prase i nikad ne ide na slave ...
Preporuke:
4
3
125 utorak, 11 decembar 2012 16:12
Niki
@Biljana U sustini, nije bilo potrebe za odgovorom, samo da napisem da nemam "pedigriranog" psa (ljudska odluka da nekome nakon svojih ukrstanja dodeli ime i papiric apsolutno mi ne znaci nista kada govorimo o bicima cija je sustina neiskvarena i dobra). Njihova dusa ih cini lepim bez obzira na bilo kakve vanjske proporcije. Unutrasnja nesigurnost i prosecnost i ruznoca kod ljudi, da, odvajkada se nadomestala materijalnim oblicima prestiza, i na zalost, kod nekih, setanjem tzv. pedigriranog psa. Moj pas je ono sto balvani nazivaju Dzukelom i on je predstavnik ultimativne lepote, dovoljno je sto on ima rasnog gospodara, a na tome se pored rodjenja, mora puno i raditi, pored neprekidnog ucenja i razvijanja vrlina, tako se i zivi, bez odstupanja ka dnu :-)))
Preporuke:
10
4
126 utorak, 11 decembar 2012 16:35
seljak bezemljaš
&Beli orao
Za tebe znam otkuda minusi."Ljubitelji"su te pročitali.Uzeo si mačku a jadni mačak bi se smrzao.
Ali zašto meni minusi,nije mi jasno.
Preporuke:
5
3
127 sreda, 12 decembar 2012 10:27
Za gospođ(ic)u oko koje stalno trčkaraju dva psa
Pošto nema ni policije ni komunalne policije da vam objasni da je zabranjeno slobodno kretanje pasa preko dana, tj. da psi moraju svuda biti na povocu, osim u psećim parkovima, ukoliko se budemo sreli, ja ću vam objasniti, i to ako bude trebalo i nogama i rukama, jer očigledno je da kada države nema, ljudi su prinuđeni da sami sprovode zakone i pravila.
Preporuke:
7
7
128 sreda, 12 decembar 2012 10:30
Za Ninu
Ako su kućni ljubimci, zašto samo u Beogradu ostave po javnim površinama 70 tona fekalija dnevno?
Kakvi su to kućni ljubimci koji slobodno trčkaraju po dečjim igralištima i parkovima, uprkos propisima?
Preporuke:
6
5
129 sreda, 12 decembar 2012 11:08
Zemo
zar uopšte treba raspravljati o ovom? pa sve te primjere tih likova, tipa tog profesora i sl. to ste trebali da naučite decu da ih kazne na licu mesta, kako samo deca znaju. puno se nešto svi oslanjaju na zakone i izvršne organe. druga stvar, od pasa bi mogli da naučimo kako se ponašati kad ti neko uđe u teritoriju, ili kad te steraju u ćošak. a ovi prepadnuti, pa najbolje nemojte izlaziti iz kuće, ako vas do sad nisu naučili kako funkcioniše čopor pasa, i kako se treba ponašati.
Preporuke:
4
4
130 sreda, 12 decembar 2012 11:37
Miljojko
Mene ni najmanje ne zanimaju psi, ni kako funkcionišu psi pojedinačno, a ni u grupi, samo želim da normalno mogu da prođem ulicom, naseljem, parkom, i kad sam sam, i kad sam sa decom. Ukoliko mi to država kojoj plaćam porez ne omogući, moraću sam da se postaram za svoju bezbednost i bezbednost svoje dece, dakle, "ljubitelji" pasa, nemojte uopšte da vas čudi povećana učestanost postavljanja otrova tamo gde se kreću vaši štićenici.
Preporuke:
7
9
131 sreda, 12 decembar 2012 16:41
MR
Kasno sam se setio jednog neverovatnog slučaja. A kako sam samo mogao da zaboravim tako nešto?! Ima stvari koje su moguće samo u Americi, ne mislim na samo dobre stvari. Amerikanci čak i sami kažu često sa čuđenjem: Only in America! Jedan naš beograđanin oženi se Amerikankom koja je, verovali ili ne, u kući držala pet pasa. Njegova dužnost je bila da se brine o njima celog života, tj. da ih povremeno pusti u dvorište, nahrani i da očisti pod kad im se nešto desi. Pitao sam ga zašto pet. Rekao mi e da je ona nekada imala petoro dece, pa je za svako dete bilo po jedno kuče. Beli Orao je bio u pravu, bar kad se radi o ženama. Kad bi to moja žena uradila sa mnom, ja bi zapalio kuću i otišao odatle. Bolje bi mi bilo i u zatvoru.
Preporuke:
2
2
132 petak, 14 decembar 2012 01:52
Miloš Đuričić
Miljojko... Nadam se da ste svesni da se na istim tim mestima gde planirate da izvršite krivično delo bacanja otrova, kreću i deca, na koju se svi toliko pozivaju.

Sramota!
Preporuke:
4
3
133 petak, 14 decembar 2012 11:55
Miljojko
Licemeri koji šetaju džukele se sete dece samo kad njihovi ljubimci nastradaju njihovom krivicom, a inače je njihova uviđavnost jako poznata, pseće fekalije su svuda, po dečjim igralištima, po ulicama, pušteni vlasnički psi jurcaju na sve strane, oko vrtića, po školskim dvorištima... Kad je prošle godine vlasnički pas otkinuo uvo detetu, trebalo je samo videti te nenormalne komentare tipa "pas nikada ne ujeda bez razloga", "mora da je dete nečim iritirlao psa" itd...
Preporuke:
4
2
134 subota, 15 decembar 2012 09:51
DrJelaBisi
Broj komentara je toliki da ne mogu sve da procitam i anaiziramI pola je dosta.Kao lekar tvrdim da su judi koji muce i(surovo)ubijaju zivotinje psihopate.Radili bi to i ljudima,ali im se ne pruza tako lako prilika,pa se vezbaju na zivotinjama i usavrsavaju svoje zamisli.Zato bi pod hitno trebalo izricati u svim ovim sucajevima obaveznu meru lecenja doticnih kod psihijatara,o njihovom trosku,sa slobode.Ovi ljudi su bolesni,treba im pomoci,i onemoguciti da ikada ovo primene na ljudima.Uzgred,mada je vise privatno,odlucila sam,i deci saopshtila,da vise nema kuvanja,pranja vesa,a o peglanju i da ne govorim,dok se problem na Jarinju ne resi.Ja se zamajavam sa shrpama i flekama,a otadzibina pati!
Preporuke:
5
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner