Ljudi rade, ne gube vreme. Ulog je veliki, danas pokrainski funkcioner, sutra predsednik države! Svi su se posakrivali iza Pajtića i Čanka, a ovaj demokratizuje dok onaj premlaćuje! Čeka se samo da vlada u Beogradu "reši" pitanje KiM.
Preporuke:
81
6
2
subota, 10 novembar 2012 16:02
dosta
samo neka se zalecu pastor file petrovic vereblov pa ce biti haos ukinuti sttut
Preporuke:
46
3
3
subota, 10 novembar 2012 16:54
Anka Krajina
Nije tiha nego gromoglasna! I to odavno. Samo što ovi nagluvi i kratkovidi čekaju da im pukne pored uva! A onda će reći, prihvatimo realnost!
Preporuke:
84
2
4
subota, 10 novembar 2012 17:53
Beli Orao
@Anka Krajina. Imam ćiriličmu tastaturu za Vas i sve koji vole srBstvo.
P.S.
Nemojte da se vadite po sistemu taka i taka stvar. Počinje se od osnovice.
Preporuke:
26
14
5
subota, 10 novembar 2012 18:08
Stradija
I neki vojvođani bi rado vikali:gde je nato,gde je nato,kao i neki Libijci,Sirijci...
Preporuke:
55
3
6
subota, 10 novembar 2012 18:11
Stradija 2.
I eto komšija Hrvata u "mirovnu" misiju,svakako su privatizovali dobar deo zemlje u Vojvodini.
Preporuke:
53
3
7
subota, 10 novembar 2012 18:19
vojvodjanin
Kako neustavna autonomija kad u Ustavu pise da Srbija ima dve AP?
Drugo, strah od separatizma sirite vi. Ne cudite se kad se stvarni separatizam i pojavi.
Preporuke:
13
70
8
subota, 10 novembar 2012 18:27
Milan
Koriste priliku pošto je drug Dačić široke ruke i upravo djeli šakom i kapom što su prethodne generacije krvavo sticale. Vjerovatno hoće da stigne svog idola Broza. Nije mi samo jasno zašto to Srbija mora da bude decentralizovan? I šta to uopšte znači?
Preporuke:
46
4
9
subota, 10 novembar 2012 18:56
Igor
Pozivam sve Novosađane sa NSPM da 25. novembra prisustvuju na svečanosti u zgradi Filozofskog fakulteta povodom 94. godišnjice od ujedinjenja Banata, Bačke i Baranje sa Kraljevinom Srbijom!
Preporuke:
71
5
10
subota, 10 novembar 2012 18:58
Srpsko Vojvodstvo
Odmah ukinuti autonomiju! Ne časiti ni časa!
Preporuke:
76
9
11
subota, 10 novembar 2012 19:54
DRAGAN
na koji to "ustav" misliš vojodjanin? na Titov i na avnojske granice , nije vam Soros kazao na školovanju u Budimpešti da ne smete da više "budete komunisti " nego "demokrati i evropljani"
Preporuke:
61
4
12
subota, 10 novembar 2012 20:47
jednorog
Nama ni najmanje sklona međunarodna zajednica, čiju smo arbitražu krajnje nepromišljeno prihvatili početkom 90-ih, kao početnu godinu u rešavanju krize na eks-ju prostorima, uzela je 1974, zbog tadašnjeg ustava sfrj. Naravno da je to nama krajnje nepovoljna činjenica, ali, obzirom da smo prihvatili njihovo učešće, arbitražu, pa i nametanje odluka, sve je tako kako jeste. Ustav koji su 2006, doneli DS i DSS (Hiber i Lončar)nije otišao mnogo dalje od tih rešenja, ali bi sad bilo pogubno ući u njegove izmene. Bilo bi dobro da državni vrh, koji se, iz ne znam kojih razloga vodi kao "patriotski", raspiše referendum na teritoriji cele države po pitanju potrebe postojanja AP Vojvodine.To, uz rezultate popisa (jel` to negde objavljeno?), aktivnu diplomatiju ka nama sklonim državama, moglo bi da amortizuje nameravanu secesiju, pa i internacionalizaciju.
Preporuke:
37
2
13
subota, 10 novembar 2012 20:55
Slobodan Milošević, 2.10.2000.
"To nisu samo namere NATO, to su i predizborna obećanja Demokratske opozicije Srbije... Njihova su obećanja takođe vezana za davanje autonomije Vojvodini koja je takva da je ne samo izdvaja iz Srbije i Jugoslavije, već je, po svemu, čini sastavnim delom susedne Mađarske. Na sličan način bi se odvojila od Srbije i druga područja, naročito neka njena rubna područja...
Srpski narod bi snašla sudbina Kurda, s perspektivom da budu istrebljeni brže jer ih je manje od Kurda i jer bi im kretanje bilo ograničeno na manji prostor nego što je onaj na kome se Kurdi već decenijama nalaze..."
Jel' prodajete il'poklanjate?
Bolje bi vam bilo da se upišite kod mene na besplatni Schnell-Kurs latinice dok nije kasno.
Ako, nedajbože, Dača ugura Srbiju u Jevropu, ode ćirilica i meni i Vama.
Usput, ja sam srećna da znam i srpski a kamoli ćirilicu. Još malo pa neću znati ni kako se zovem.
Pozdrav
Preporuke:
36
5
15
subota, 10 novembar 2012 21:23
mladen
Od 1974 traje proces odvajanja Vojvodine jace ili slabije ali postojano 40 godina.Mada kako su nam politicari nedefinisani i neodgovorni ne bi me iznenadilo ni da odvoje Vosu.Nek nam je Bog u pomoci ali bojim se da posle Kosova na red dolazi severna Srbija
Preporuke:
35
3
16
subota, 10 novembar 2012 21:32
Poruka Sremaca
Ukoliko državno rukovodstvo Republike Srbije ne suzbije divljanje separatista, patriotske nevladine organizacije će najdalje u roku godinu dana , započeti proces pripreme za referendum o otcepljenju od AP Vojvodine i priključenju Republici, ponoviti ono što su naši preci učinili 24.11.1918. godine u Rumi.
Preporuke:
46
3
17
subota, 10 novembar 2012 22:24
Beli Orao
""Anka Krajina. Pa rekao sam Vam pre osam meseci da je za Vas i Veru Šobat besplatno.
Preporuke:
8
11
18
subota, 10 novembar 2012 22:24
seljak bezemljaš
Peti oktobar 2000.g. je nesreća za srpski narod.Dubinu te nesreće i sve njene oblike će mo tek da upoznamo.Isplivaćemo.
Autonomija Vojvodine nam je jedina tekovina ostala od titoizma.Od 1945 formira se povelika interesna grupa na ideji"odbrane autonomije".Uhvatili su se kao pijavice za autonomiju i sisaju narodu krv.Intelektualno beznačajni ljudi,često destruktivni,provincijalnog duha,nesposobnjakovići i neradnici,bez autonomije mnogi ni hleba ne bi imali.Ima ih u politici,medijima,ustanovama kulture,javnim preduzećima...Od 5.oktobra 2000.g. su se namnožili i kao da su okrilatili.Lupetaju o posebnostima,truju slabe,zaplašene,sebične kolebljive...Rastrčali su se jer su se dočepali novca(i narodnog)a računaju na podršku zapadnih zemalja i revanšizam i pakost naših suseda.
Sud o njima stekao sam tako što sam osamdesetih pročitao sve što su napisali o razlogu za postojanje autonomije.Izdangubih.Ništa sem nerazumljivih fraza.Ko ne veruje neka proba.Imam jednu od tih kljiga.Ako ko hoće citiraću.
Preporuke:
37
1
19
subota, 10 novembar 2012 23:21
seljak bezemljaš
&ANKA KRAJINA.
Otkud te crne misli,zašto taj depresivni ton.
I slab izgovor.
Ja sam imao drndavu tastaturu kojoj nisu radila sva slova.Ni po jada što sam kupio novu,već me mangupi nagovorili da kucam po njoj po nekad.
Uzgred i Srbi iz vojvodine su krajišnici.Odatle je počinjala pa se pružala do Like i Knina Vojna granica.Sto pedeset godina su je lomili kao kičmu na kojoj može nastati država.
Preporuke:
24
3
20
subota, 10 novembar 2012 23:43
The Jack
Sta god da ste tamo dogovorili, odgovor je NE!
Preporuke:
14
2
21
subota, 10 novembar 2012 23:48
Anka Krajina
@ seljak bezemljaš
Nisu crne misli nego realnost, što bi rek'o Dača.
Nisam ja k'o tamo neki... Živan Berisavljević, što je zaboravio koliko je puta prevalio a kol'ko mu je još ostalo, pa sad žuri da rasturi ono šta se krvlju sastavljalo.
Za razliku od njega ja još uvek pamtim datume i ponešto istorije ...
Niste shvatili moju šalu sa Belim Orlom. Uvek se očeše o moju latinicu zato mu i nudim trampu, latinični kurs za ćiriličnu tastaturu, zlu ne trebalo!
Preporuke:
20
2
22
nedelja, 11 novembar 2012 00:20
Beli Orao
@Anka Krajina. Dogovoreno. Udruženje Ćirilica.
Preporuke:
15
2
23
nedelja, 11 novembar 2012 01:25
Gordana
Ova tiha -GROMOGLASNA internacionalizacija Vojvodjanskog "pitanja" je poslednji momenat da se Vojvodjani UOZBILJE i preduzmu nesto OZBILJNO i KONKRETNO za sebe inace...Uostalom, nisu li smenjeni DS celnici u gradu Novom Sadu?Neka sada dokazu da to nije bilo samo vlasti radi i da nisu potpuno isti kao predhodnici!Neka organizuju tribine i bar INFORMISU stanovnistvo sta im se sprema.Neka NEKO odreaguja na ovakve poteze rasturanja ostatka drzave ili...
Dzabe se mi junacimo na ovom sajtu, ostali ORGANIZOVANO vredno RADE po uputstvima monstruoznih velemajstora.
Inicijativa i akcija MORA da pocne iz VOJVODINE ilace ce biti da Srbija OKUPIRA Vojvodinu ko sto je okupirala sve ostale delove SVOJE teritorije i svog sopstvenog naroda.Bescasce i pokvarenost "demokratskog"sveta nema granica.
Preporuke:
22
3
24
nedelja, 11 novembar 2012 02:07
Baster
Ja mislim da je njihova taktika da se ide polako. Najpre zele da izvrse polarizaciju izmedju Srba u Vojvodini, a zatim i generalno izmedju Srba u Vojvodini i Centralnoj Srbiji tako da se stvori nepoverenje medju nama pa cak i mrznja. Tako npr kao sto danas u CG iamte 1/3 Srba, a opet sve je uradjeno da se nama u Srbiji ogade CG i njihova politika. Zato oni rade polako, jer da krenu ostro kao Canak narod bi i odmah prozreo i zanavek bi ukinuo autonomiju. Zato su makli Canka Krmka i sad ce krenuti sa ozbiljnim ljudima. Videcete tek kakav ce to biti show.
Preporuke:
32
3
25
nedelja, 11 novembar 2012 09:10
seljak bezemljaš
Pripremali su i pripremili Gorana Ješića da zameni potrošenog Pajtića.
Preporuke:
14
2
26
nedelja, 11 novembar 2012 09:43
jednorog
@Anka Krajina
Živan Berisavljević potiče iz nazarenske porodice. Tu je tajna njegovog autonomaštva, on nema ni srpski, ni pravoslavni osećaj. Kad god je reč o Srbima iz Prečanske Srbije, starincima, a imaju antisrpske stavove, znajte da tu "nešto fali": ili su iz mešanih brakova, pa je ona druga strana prevladala, ili su iz nazarenskih i sličnih inovernih familija. Šta povezuje, na primer: Aleksandru Jerkov i nekadašnjeg splitskog košarkaša Željka Jerkova? Autnomaštvo koje se javlja kod onih pridošlih posle `45 je posledica navike da se uzima tuđe (filozofija plijena): kuće, zemlja, položaji... Tito i pemzija! Kod takvih se dedin grob trampio za tuđi frižider.
Preporuke:
27
6
27
nedelja, 11 novembar 2012 12:15
Aleksandar
Već 12 godina živim u južnom Banatu, mada sam poreklom, iz Pomoravlja. Mesto je čisto srpsko, ali su u opštini na vlasti inoplemenici. Oni lako rade što im se prohte, zahvaljujući poslušnicima koje nalaze među Srbima. Na prvom koraku osetio sam animozitet koji su ovde iskusili svi dođoši. U početku me je to zabolelo, ali vremenom sam se navikao. Trudim se da poštujem zemlju po kojoj hodam i da ne vređam nikoga,ali od svog mišljenja ne odustajem - to mi ne pada na pamet. Ljudi su oduvek odnekud dolazili,arhetip dođoša je Odisej. Što se tiče otcepljenja, i Lale su podeljene; trebalo bi da znaju šta hoće, ali čini mi se da to nije slučaj. U Srbiji se smatra da bi na eventualnom referendumu kolonisti odnosno njihovi potomci bili protiv otcepljenja, ali ja nisam siguran da je tako. U svakom slučaju, u kritičnom trenutku svi srpski neprijatelji će biti jedinstveni, a Srbi će biti podeljeni na mnoštvo stranaka od kojih nijedna ne izražava volju čak ni proste većine naroda, kao i uvek.
Preporuke:
21
2
28
nedelja, 11 novembar 2012 13:25
pih
brate baster i aleksandre u sremu sigurno nece proci ali sto se tice kolnista nemoj da ih podcenjujse pa nakrju ratko madic se krijo u bantu koji je pun kolonista to dovoljno govri a sto se tioce inetrnalizacije sve to moze da se prekine vrlo jasno otvorenom brombom protiv ljuid iz zute starnek i njihovim kriminalom a koji su to ozbilji ljudi vereblov mijic koji daj te jedini koj mogu da prete se pajtic i onaj madzar pastor
Preporuke:
5
5
29
nedelja, 11 novembar 2012 13:25
Anka Krajina
@ Jednorog
Radite li vi išta drugo osim što prebrojavate tuđa krvna zrnca?
Berisavljević je svoj vek proživeo, zato sam ga i pomenula, jer je pod stare dane zaboravio zašta se u mladosti borio.
A vama je najbitnije poreklo, geni!
Zaboravljate da je ta ista Vojvodina, "bogomoljačka, i bezbožnička, ta zemlja čardaša, čaša i bezemljaša" preživela i K.u.K. bez obzira na nacionalni sastav i DNK, pa će preživeti i ova vremena.
Nisu kolonistički dođoši autonomaši, niti su "dedin grob trampili za tuđi frižider"!
To je nebulozna isključivost i sektaštvo do vlastitog naroda.
Svi Vojvođani su DOĐOŠI! Od Čarnojevića do današnjih dana!
Preporuke:
7
9
30
nedelja, 11 novembar 2012 14:55
seljak bezemljaš
&anka krajina Vi mislite da se može naslediti dijabetes,a nemogu lične slabosti.Geni su čudo i to su naši stari dobro znali.Bar kada su se ženili.
Možda piše malo grubo ali Jednorog zna šta govori.Krajem deetnaestog veka,na osnovama teških političkih i ekonomskih prilika u Vojvodini bujaju sekte,naročito nazareni.Plahi i lakomi preveriše, rekao bi Njegoš.Nazarena danas skoro da nema.Jedan deo(unuci)se vratio SRPSKOJ PRAVOSLAVNOJ CRKVI.Drugi deo ne stoji nigde,nema ni trunke nacionalnog osećaja,povija se za svakim vetrićem,I PO SVOJOJ PRIRODI POTRČAO BI NA KRAJ SVETA ZA ŠARENOM SALVETOM.Rođeni oportunisti.
Bliske su im sve posebnosti ako misle da to voli neki file.
Ne bih sve koloniste svrstao u jednu grupu ali dobar deo je bio žestoko zaražen titoizmom.Tužno je na groblju videti petokrake na nadgrobnim spomenicima a vođa im bez zvezde.
Najlepše pevaju zablude pisao je Miljković.Ali je bez njih lepše.
Preporuke:
13
2
31
nedelja, 11 novembar 2012 15:05
jednorog
@ Anka Krajina
Biti nazaren je versko određenje, nema veze sa genetikom. Komentar nije bio uperen protiv Vašeg, ali, niste razumeli. I još jedna, besplatna lekcija za kraj: samo su Srbi starosedeoci u Panoniji, pa i u Vojvodini, svi ostali su dođoši. Čarnojević, koga bespotrebno pominjete, sa tim nema nikakve veze, to je istorija koja se "najbolje i besplatno" učila u titovim školama, a preuzeta je iz hrvatskih i mađarskih državnih programa. Bar nas nemojte učiti pameti, kad svoje niste znali da sačuvate! A ovde se vekovima zna ko je čiji i iz čije kuće!
Preporuke:
13
4
32
nedelja, 11 novembar 2012 15:09
seljak bezemljaš
&ANKA KRAJINA
Lepo je što poznajete i citirate pesme Miroslava Antića.Mada u toj pesmi čije ste delove citirali,naglasak je na čaši a ne Vojvodini.
Preporuke:
9
3
33
nedelja, 11 novembar 2012 15:33
Mile
samo neuki jos ne vide da je ocepljenje Vojovidne gotova stvar, prejaki igraci su u pozadini
Preporuke:
10
7
34
nedelja, 11 novembar 2012 17:03
Beli Orao
""Seljak Bezemljaš. Ko mi dirne Anku Krajinu imaće samnom posla, ali stvarno. Ona je Srpkinja par ekselans i pod mojom je Ćiriličnom zaštitom, a ti si moj pobratim.
Preporuke:
4
3
35
nedelja, 11 novembar 2012 17:37
Zaključak
Kako mislimo da bilo šta sačuvamo. Otcepljenje nije ni počelo, a mi smo se već posvađali.
Preporuke:
10
2
36
nedelja, 11 novembar 2012 20:35
brm
da bi sprečili otcepljenje prvo treba da imamo drѕavu od koje se otcepljuje parče... redosled poteѕa vaše borbe je pogrešan .. da je Srbija drѕava niko se ne bi otcepio.
Preporuke:
5
3
37
nedelja, 11 novembar 2012 22:37
komunisitcko zlo
Zar Srbija ne moze ni u 21 veku da se oslobodi koncepta teritorije koji su 1974 godine broz i njegovi komunisti prljavo i u strahovladi nametnuli jedino Srbiji. Zasto Srbija ne objasni Evropskoj uniji da je taj koncept komunisiticki i fasiticki, jer favorizuje ljude iz jednog dela zemlje, i daje im iluziju da su posebni. To je upravo broz i hteo, divide et impera. Beograd na primer ima vise nacionalnosti nego Vojvodina, ali on ostaje jedan obican grad, gde mu je i mesto, a ne specijalan grad, zato sto u njemu boze moj zivi veliki broj nacionalnosti. Neki ljudi u Vojvodini, zaslepljeni sopstevnom "posebnoscu" nemaju sanse da se razviju u gradjane 21 veka, koji su gradjani globalnog sveta gde su svi ljudi ISTI, nego ostaju na folklornom nivou, koji je veoma opasan i odlican za manipulaciju. Cak i ljudi koji zive u Njujorku su verovatno skromniji od "posebnih" vojvodjana, jer znaju da je covek vredan koliko zna i koliko je dobar, a ne zato sto zivi ili se rodio u nekoj glupoj oblasti.
Preporuke:
10
6
38
ponedeljak, 12 novembar 2012 00:54
seljak bezemljaš
&komunističko zlo
I šta kažete.Da neko objasni Eu.Dragi moj gospodine.Sve te zemlje,a dodajte tu i SAD su pružale političku i finansijsku podršku titoizmu(davale pare a mi bili"ugledni"i "poštovani")da bi se suprotstavljali Sovjetskom Savezu,a kod kuće da bi pripremili rasulo u kome su bivše republike i sa sintetičkim nacijama postale "nezavisne"državice kako bi se lako kontrolisao ovaj prostor.Posebno je trebalo pacifikovati Srbe teritorijalnim i brojčanim smanjenjem.I nije 1974 već 1945.g.Godina 1974 samo je označila da je formalnno pravno završen posao.Od 968 .g dobijamo pare da ne spominjemo genocid nad Srbima u NDH.Komunističko vođstvo je sarađivalo sa tajnim službama zapadnihzemalja,Ilija Čvorović jeste paranoik ali su mu nesretniku stvarno radili o glavi.
Taj uticaj treba eliminisati ovde i onda niko ne može rascepti složno društvo.
Preporuke:
11
4
39
ponedeljak, 12 novembar 2012 06:42
Istoricar
Sto se tice internaciomalizacije i stvaranje nezavisne drzave Vojvodina, to pitanje zavisi od Vojvodjana. Prvo ako vecina glasa za odvajanje od Srbije jer smatraju da nisu dobro predstavljeni od strane Beograda onda neka tako bude. Na osnovu cinjenica kako drzavni organi predstavljaju gradjane za mene je dosta logicno sto postoje takve teznje. Na kraju, vecina Srba zivi u Vojvodini i od njihovih glasova zavisi buducnost Vojvodine. Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. Pa ko ce normalan da prihvati da bude Srbin kad politicku avangardu cine Nikolic, Dacic, Vucic...
Preporuke:
11
7
40
ponedeljak, 12 novembar 2012 09:08
Srboljub Savic
Kako Srbija sme da dozvoli krsenje Ustava?
Kako se moze govoriti o APV a zanemariti KiM?
Kako se sme govoriti o regionalizaciji, bez cele
drzave?
Dokle ce se tolerisati laz "a la" udruzeni
kriminal?
Dokle cemo cutati da niko (spolja) ne stiti (inace
ne-ugrozene) interese APV, ni zbog Madjara ni
bilo kog “vojvodjanina”, vec zaposedanja zemlje,
Dunava, …
[Ni Albanci nisu dobili ujedinjenje, koje
su platili i placaju, vec “NDK”]
Dokle cemo pricati o izgradnji drzave, prava,
privrede, a unistavati temelj? Drzavna teritorija
(sve ispod i iznad povrsine, u granicama) je
drzavno (jedinstvo naroda, imovine i upravljanja)
vlasnistvo. Kako su regioni, gradovi, opstine,
unutrasnja organizacija drzave-upravljanju, to
ne mogu imati punu odgovornost i prava suverene
drzave.
[Nema sistema gde je upravnik imanja vlasnik,
osim ako nije prevashodno vlasnik. Ovaj odnos
je jos odredjeniji u monarhijama, gde je monarh
vlasnik (pravno lice) svega sto je imovina drzave.]
S. Savic
Preporuke:
4
2
41
ponedeljak, 12 novembar 2012 18:10
Istoricar
@Srboljub Savic
O cemu ti pricas? Izgleda da si zalutao u 15 veku. Pa ova vlast prihvata nezavisnost Kosova, ova vlast se odrice srpskih institucija na Kosovu, ovu vlast ne interesuje Kosovo, Republika Srpska i Srbe van Srbije. Gde je tu ustav o kome pricas? Na kraju, ustav i zakoni se menjaju. Nekada je bio kralj, sada je republika, sada je Srbija, sutra ce biti drzava Vojvodina, Sunadija i Beogradski pasaluk. Sve zavisi od toga kako su ljudi predstavljeni. Ja zivim u Uzoj Srbiji u opstini od otprilike 30000 stanovnika i ne znam sta radi covek koji predstavlja moj kraj u Beogradu. Nikad ga nisam cuo, video i saznao koji su njegovi projekti za kraj. Ne znam ni jednu osobu u kraju da je ucestvovala u nekoj medjunarodnoj organizaciji ili bila ambasador Srbije (cak i Jugoslavije u svetu). To je tako vec 50 godina. Nesto je bolesno sa drzavom Srbijom a vreme ce sigorno izleciti tu bolest.
Preporuke:
6
2
42
ponedeljak, 12 novembar 2012 19:28
@Istoricar
Brz ti točak... pazi da ne popucaju zupčanici....!
Preporuke:
4
4
43
ponedeljak, 12 novembar 2012 19:56
@Istoricar
A vama je, znači, elita Čanak, Pajtić, Žika Ber, Komšić, Sabahudin Gruhonjić i slični.
Preporuke:
5
3
44
ponedeljak, 12 novembar 2012 20:54
Istoricar
Nije na meni da kazem ko je elita Vojvodine. Siguran san da ako se Vojvodina odvoji od Srbije da ce pre uci u EU, da ce narodu biti bolje i da ce ekonomski brze da se razvijaju. U manjim drzavama bice i vece kontrole tako da ce se korupcija i kriminal redukovati do minimuma. Mozemo i obrnuto da postavimo pitanje. Da li bi Velja Ilic, Mrkonjic, Nikolic itd. predstavljali nezavisnu Uzu Srbiju kad bi se ta regija odvojila od Srbije. Sigurno da bi ovakve licnosti nestale sa politicke scene...
Preporuke:
8
7
45
ponedeljak, 12 novembar 2012 21:28
Istocira al siguran...
Ovu su fantazije iz ponatih kuhinja, po kojim indikatorima bi bilo bolje građanima Vojvodine bez Srbije. Da ne bi bilo bolje Slavoniji , Baranji bez Hrvatske, ali sve to treba dokazati sa uporednicima
. Ne mogu da ne primetim da se kod vas život meri biološkim sadržajem prerađene hrane...
Preporuke:
4
2
46
ponedeljak, 12 novembar 2012 23:54
Istoricar
@Istocira al siguran..
Pa bilo bi bolje kad bi se merio etnickim mitovima, herojima, zajednickom sudbinom ali, na zalost, narod u drzavi Srbiji je u situaciji da ne moze bioloski da predadi i svari namnozenu stoku i zato je bolje da stoku priveze u tor i da se od nje ogradi i zastiti...
Preporuke:
3
1
47
utorak, 13 novembar 2012 00:55
@Istoricar al siguran
Lepo si se definisao, prijatno !
Preporuke:
2
0
48
utorak, 13 novembar 2012 02:02
Srboljub Savic
@istoricar
Vi kao da hocete da dokazete da u Srbiji vlada
nepismenost-ne razumete sta je napisano.
Ustav, i kad se promeni, bice Ustav.
Ne zalite se komentatorima sto vas ne interesuje
partikratija, pa niste videli koja partija "vodi
kolo" u vasoj opstini.
@Broz, komunisticko zlo, ... nasledje:
Komunizma u Jugoslaviji nikad nije bilo, cak ni
kad su vladali komunisti. A SKJ je imao 1,5
(da, oko milion ipo) clanova(i CIA ima spisak-imena sa,..a, jos cuvaju u beckoj centrali).
J.B.T. je umro pre 32 godine(a nije bio "faktor"
vec 35 godina).
Od tada, "promenili" smo toliko "etiketa".
Nismo pevali, ali "To je nama serpolupa dala, .."
Beograd lupao, a svi "DOS"-ovci, necujno zaseli
u njemu (zato, ako bi da vidite vaseg, dodjite).
@APV i KiM
Ako nam Ustav nije sto mora biti, nema ni temelja,
ni zakonitosti.
Srbija ne "bije" nebesku bitku, vec bitku opstanka. Srbi-narod, ugrozen genocidom,
brani se od nestanka, danas, za Vojvodinu, KiM,
Rasku oblast ...
S. Savic
Preporuke:
3
0
49
utorak, 13 novembar 2012 09:51
brm
historik
"Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. "
tačno samo što je to oksimoron - nacija u planetarnom primeru koncepta etnocentrične segregacije stanovništva... prava vojvođanksa nacija (jedinstveno stanovništvo bez obzira na poreklo koje govori istim jezikom - a koji bi to bio nego srpski) bi billa negacija koncepta autonomaša...
problem je što, umesto da se koncept nacije širi iz uže Srbije na sever, dešava se obrnuto zahvaljujući Koštuniinom ustavu koji je sve autonomaške bedastoće uvezao po prvi put i u Šumadiju... a vi ga hvalite masovno i pozivate se na nešto ŠTO PRVO TREVBA UKINUTI DA BI SRBIJA POSTALA DRŽAVA
Preporuke:
0
2
50
utorak, 13 novembar 2012 09:52
brm
"U manjim drzavama bice i vece kontrole tako da ce se korupcija i kriminal redukovati do minimuma."
eto na primer u Crnoj Gori i na Kosovu
Preporuke:
2
3
51
utorak, 13 novembar 2012 18:32
Istoricar
@brm
Kad si vec uzeo primer Crne Gore i Kosova zasto nisi uzeo vremensku skalu. Kosovo nije bila drzava a sada uspeva da nametne svoju volju drzavi Srbiji. Kad analiziras sve moguce parametre oni idu uzlaznom linijom a Srbija silaznom. Slicno je i sa Crnom Gorom. Ovim ne zelim da kazem da tamo ne postoji kriminal i korupcija. Ja cak verujem da ce te negativne pojave pre biti iskorenjene u Crnoj Gori i Kosovu nego u Srbiji. E, sad mozemo i ovako da postavimo pitanje. Kakva bi bila Vojvodina da nema svoju autonomiju ili sta bi znacilo za Srbe juznije od Beograda kad bi imali svoju autonomiju. To znaci da bi postojale institucije i narod bi bolje kontrolisao sve te institucije i ljude koji ih cine. Na taj nacin stvorila bi se selekcija i likovi poput Velimira Ilica sigurno bi bili eliminisani. U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti.
Preporuke:
0
2
52
sreda, 14 novembar 2012 02:08
Mile
Ovi sto brane Vojvodinu u Srbiji, neka prvo odgovore koje je opravdanje bilo 1918 da se Vojvodina pripoji Srbiji, iako Srbi nisu bili vecina i znamo kako je sve to islo.
Ne moze dva arsina da bude. Druga je stvar sto ce gradjani Vojvodine u jednom trenutku da pozele bolji zivot koji im otcepljenje garantuje, jer zivot sa Srbijom definitivno nece biti bajka. To se vec odavno vidi pa se spasava ko moze, cak i brojni Srbi koji odlaze na pecalbu.
Preporuke:
0
1
53
sreda, 14 novembar 2012 10:49
brm
istoričaru"U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti."aman čoveče u Vojvoini vlada elita od 45. i šta su uradili? ni km autoputa, nijedan most, zapiustili kanale, nijedna kapitalna investicija, .... instiotucije naročito kulture a vojvođanksi umetnici svi odreda uspevaju ili u BGD (zvonko Bogdan) ili u iniostranstvu (Boris i Stevan Kovač, Katalin Ladik i sl.) A imali NIS, zlatnu koku...u koju je uložila cela jugoslavija a sada Čanak truća da je samo vojvođanska..Ko im je branio do jogurt revolucije išta?...Velja je za njih Ruzvelt
Preporuke:
1
0
54
sreda, 14 novembar 2012 17:45
Istoricar
@bmr
Pa ne slazem se da u Vojvodini nista nije uradjeno. Jednom godisnje prolazim kroz Vojvodinu i primecujem da se tamo nesto pravi. Ne znam ko pravi ali u Vojvodini se prave autoputevi. Prosetaj malo juznije i videces kakva je infrastruktura u Juznoj Srbiji. Takodje, stranci ulazu i investiraju u Vojvodini. Neki lideri u Vojvodini cak kreiraju srpsku politicku scenu. Proanaliziraj sta se sve dogadja u DS-u. Moja poenta je bila da je bolje za drzavu ako postoji konkurencija i kompeticija. Postojanje autonomnih, kantonskih ili federalnih jedinica, u nekoj drzavi, moze samo da bude bolje za tu drzavu. Kad vec spomenu Canka, po meni, to je politicar proslosti i sigurno ce doci neko ko ce bolje braniti interese Vojvodjana. Ja cak verujem da bi Republicka vlas bila katastrofalnija da ne postoji autonomija Vojvodine. Videces, u borbi protiv korupcije niko nece stradati ako dolazi iz Beograda i Vojvodine. Medjutim, ovi juznije nemaju pravo da budu tajkuni, bogati i srecni.
Preporuke:
0
2
55
subota, 17 novembar 2012 01:42
Miloje
Hitno treba odluciti. Ili celu Srbiju i Vojvodinu podeliti u regione ali da ekonomski mogu da konkurisu medjusobno ili centralizovati Srbiju.
Sta rade stranci to i sami mozemo videti kada ziratnu zemlju iznad Beograda pretvaraju u indusrijske sredine a ostali deo Srbije ima podosta fabrickih zgrada koje su prazne. Valjda se neko kome treba da radi pamet setio sto se to radi. Daj jednom privedimo se pameti i uradimo nesto korisno ali za celu Srbiju.
Srbi koji zive u Vojvodini su prema ostaloj Srbiji skoro kao i Hrvati jer su uglavnom ziveli pod Austrougarskom pa nije ni cudo sto se ponasaju kao da nemaju cime da misle, odnosno misle slicno kao i Hrvati.
Preporuke:
0
1
56
nedelja, 18 novembar 2012 12:58
Andro Lutak
Nijedno "remek delo" Miloševićevog "nacionalnog rada" neće ostati čitavo, pa ni tekovine njegove "jogurt revilucije", kada je PRVI u SFRJ krenuo u rušenje njenog Ustava.
Danas istoričari i analitičari, ako imaju iole časti i morala, moraju i trebaju, zarad naroda i istine, priznati da je "jogurt revolucija" bila prvi precizan pucanj u SFRJ, jedinog državnog okvira u istoriji koji je svim Srbima u "regionu" garantovao dostojanstven život i miran san.
Danas, sve više Sremaca, Bačvana i Banaćana neće više da bude protočni bojler Beogradu, neće da trpi vlast koju nije birala! Neće da pristaju da im dojučerašnji ljuti slobisti i šešeljevci, ali i bivši ljuti "otporaši" koji su sada mnogo ljuti "trećesrbijanci", gase EXIT, a kamoli da im ZABRANjUJU da Novi Sad nazivaju glavnim gradom Vojvodine - pa makar im u suprostavljanju takvom Beogradu pomagala i Evropska unija.
P.S.
Nemojte da se vadite po sistemu taka i taka stvar. Počinje se od osnovice.
Drugo, strah od separatizma sirite vi. Ne cudite se kad se stvarni separatizam i pojavi.
Srpski narod bi snašla sudbina Kurda, s perspektivom da budu istrebljeni brže jer ih je manje od Kurda i jer bi im kretanje bilo ograničeno na manji prostor nego što je onaj na kome se Kurdi već decenijama nalaze..."
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/ne-napadaju-srbiju-zbog-milosevica-nego-napadaju-milosevica-zbog-srbije.html
Jel' prodajete il'poklanjate?
Bolje bi vam bilo da se upišite kod mene na besplatni Schnell-Kurs latinice dok nije kasno.
Ako, nedajbože, Dača ugura Srbiju u Jevropu, ode ćirilica i meni i Vama.
Usput, ja sam srećna da znam i srpski a kamoli ćirilicu. Još malo pa neću znati ni kako se zovem.
Pozdrav
Autonomija Vojvodine nam je jedina tekovina ostala od titoizma.Od 1945 formira se povelika interesna grupa na ideji"odbrane autonomije".Uhvatili su se kao pijavice za autonomiju i sisaju narodu krv.Intelektualno beznačajni ljudi,često destruktivni,provincijalnog duha,nesposobnjakovići i neradnici,bez autonomije mnogi ni hleba ne bi imali.Ima ih u politici,medijima,ustanovama kulture,javnim preduzećima...Od 5.oktobra 2000.g. su se namnožili i kao da su okrilatili.Lupetaju o posebnostima,truju slabe,zaplašene,sebične kolebljive...Rastrčali su se jer su se dočepali novca(i narodnog)a računaju na podršku zapadnih zemalja i revanšizam i pakost naših suseda.
Sud o njima stekao sam tako što sam osamdesetih pročitao sve što su napisali o razlogu za postojanje autonomije.Izdangubih.Ništa sem nerazumljivih fraza.Ko ne veruje neka proba.Imam jednu od tih kljiga.Ako ko hoće citiraću.
Otkud te crne misli,zašto taj depresivni ton.
I slab izgovor.
Ja sam imao drndavu tastaturu kojoj nisu radila sva slova.Ni po jada što sam kupio novu,već me mangupi nagovorili da kucam po njoj po nekad.
Uzgred i Srbi iz vojvodine su krajišnici.Odatle je počinjala pa se pružala do Like i Knina Vojna granica.Sto pedeset godina su je lomili kao kičmu na kojoj može nastati država.
Nisu crne misli nego realnost, što bi rek'o Dača.
Nisam ja k'o tamo neki... Živan Berisavljević, što je zaboravio koliko je puta prevalio a kol'ko mu je još ostalo, pa sad žuri da rasturi ono šta se krvlju sastavljalo.
Za razliku od njega ja još uvek pamtim datume i ponešto istorije ...
Niste shvatili moju šalu sa Belim Orlom. Uvek se očeše o moju latinicu zato mu i nudim trampu, latinični kurs za ćiriličnu tastaturu, zlu ne trebalo!
Dzabe se mi junacimo na ovom sajtu, ostali ORGANIZOVANO vredno RADE po uputstvima monstruoznih velemajstora.
Inicijativa i akcija MORA da pocne iz VOJVODINE ilace ce biti da Srbija OKUPIRA Vojvodinu ko sto je okupirala sve ostale delove SVOJE teritorije i svog sopstvenog naroda.Bescasce i pokvarenost "demokratskog"sveta nema granica.
Živan Berisavljević potiče iz nazarenske porodice. Tu je tajna njegovog autonomaštva, on nema ni srpski, ni pravoslavni osećaj. Kad god je reč o Srbima iz Prečanske Srbije, starincima, a imaju antisrpske stavove, znajte da tu "nešto fali": ili su iz mešanih brakova, pa je ona druga strana prevladala, ili su iz nazarenskih i sličnih inovernih familija. Šta povezuje, na primer: Aleksandru Jerkov i nekadašnjeg splitskog košarkaša Željka Jerkova? Autnomaštvo koje se javlja kod onih pridošlih posle `45 je posledica navike da se uzima tuđe (filozofija plijena): kuće, zemlja, položaji... Tito i pemzija! Kod takvih se dedin grob trampio za tuđi frižider.
Radite li vi išta drugo osim što prebrojavate tuđa krvna zrnca?
Berisavljević je svoj vek proživeo, zato sam ga i pomenula, jer je pod stare dane zaboravio zašta se u mladosti borio.
A vama je najbitnije poreklo, geni!
Zaboravljate da je ta ista Vojvodina, "bogomoljačka, i bezbožnička, ta zemlja čardaša, čaša i bezemljaša" preživela i K.u.K. bez obzira na nacionalni sastav i DNK, pa će preživeti i ova vremena.
Nisu kolonistički dođoši autonomaši, niti su "dedin grob trampili za tuđi frižider"!
To je nebulozna isključivost i sektaštvo do vlastitog naroda.
Svi Vojvođani su DOĐOŠI! Od Čarnojevića do današnjih dana!
Možda piše malo grubo ali Jednorog zna šta govori.Krajem deetnaestog veka,na osnovama teških političkih i ekonomskih prilika u Vojvodini bujaju sekte,naročito nazareni.Plahi i lakomi preveriše, rekao bi Njegoš.Nazarena danas skoro da nema.Jedan deo(unuci)se vratio SRPSKOJ PRAVOSLAVNOJ CRKVI.Drugi deo ne stoji nigde,nema ni trunke nacionalnog osećaja,povija se za svakim vetrićem,I PO SVOJOJ PRIRODI POTRČAO BI NA KRAJ SVETA ZA ŠARENOM SALVETOM.Rođeni oportunisti.
Bliske su im sve posebnosti ako misle da to voli neki file.
Ne bih sve koloniste svrstao u jednu grupu ali dobar deo je bio žestoko zaražen titoizmom.Tužno je na groblju videti petokrake na nadgrobnim spomenicima a vođa im bez zvezde.
Najlepše pevaju zablude pisao je Miljković.Ali je bez njih lepše.
Biti nazaren je versko određenje, nema veze sa genetikom. Komentar nije bio uperen protiv Vašeg, ali, niste razumeli. I još jedna, besplatna lekcija za kraj: samo su Srbi starosedeoci u Panoniji, pa i u Vojvodini, svi ostali su dođoši. Čarnojević, koga bespotrebno pominjete, sa tim nema nikakve veze, to je istorija koja se "najbolje i besplatno" učila u titovim školama, a preuzeta je iz hrvatskih i mađarskih državnih programa. Bar nas nemojte učiti pameti, kad svoje niste znali da sačuvate! A ovde se vekovima zna ko je čiji i iz čije kuće!
Lepo je što poznajete i citirate pesme Miroslava Antića.Mada u toj pesmi čije ste delove citirali,naglasak je na čaši a ne Vojvodini.
I šta kažete.Da neko objasni Eu.Dragi moj gospodine.Sve te zemlje,a dodajte tu i SAD su pružale političku i finansijsku podršku titoizmu(davale pare a mi bili"ugledni"i "poštovani")da bi se suprotstavljali Sovjetskom Savezu,a kod kuće da bi pripremili rasulo u kome su bivše republike i sa sintetičkim nacijama postale "nezavisne"državice kako bi se lako kontrolisao ovaj prostor.Posebno je trebalo pacifikovati Srbe teritorijalnim i brojčanim smanjenjem.I nije 1974 već 1945.g.Godina 1974 samo je označila da je formalnno pravno završen posao.Od 968 .g dobijamo pare da ne spominjemo genocid nad Srbima u NDH.Komunističko vođstvo je sarađivalo sa tajnim službama zapadnihzemalja,Ilija Čvorović jeste paranoik ali su mu nesretniku stvarno radili o glavi.
Taj uticaj treba eliminisati ovde i onda niko ne može rascepti složno društvo.
Kako se moze govoriti o APV a zanemariti KiM?
Kako se sme govoriti o regionalizaciji, bez cele
drzave?
Dokle ce se tolerisati laz "a la" udruzeni
kriminal?
Dokle cemo cutati da niko (spolja) ne stiti (inace
ne-ugrozene) interese APV, ni zbog Madjara ni
bilo kog “vojvodjanina”, vec zaposedanja zemlje,
Dunava, …
[Ni Albanci nisu dobili ujedinjenje, koje
su platili i placaju, vec “NDK”]
Dokle cemo pricati o izgradnji drzave, prava,
privrede, a unistavati temelj? Drzavna teritorija
(sve ispod i iznad povrsine, u granicama) je
drzavno (jedinstvo naroda, imovine i upravljanja)
vlasnistvo. Kako su regioni, gradovi, opstine,
unutrasnja organizacija drzave-upravljanju, to
ne mogu imati punu odgovornost i prava suverene
drzave.
[Nema sistema gde je upravnik imanja vlasnik,
osim ako nije prevashodno vlasnik. Ovaj odnos
je jos odredjeniji u monarhijama, gde je monarh
vlasnik (pravno lice) svega sto je imovina drzave.]
S. Savic
O cemu ti pricas? Izgleda da si zalutao u 15 veku. Pa ova vlast prihvata nezavisnost Kosova, ova vlast se odrice srpskih institucija na Kosovu, ovu vlast ne interesuje Kosovo, Republika Srpska i Srbe van Srbije. Gde je tu ustav o kome pricas? Na kraju, ustav i zakoni se menjaju. Nekada je bio kralj, sada je republika, sada je Srbija, sutra ce biti drzava Vojvodina, Sunadija i Beogradski pasaluk. Sve zavisi od toga kako su ljudi predstavljeni. Ja zivim u Uzoj Srbiji u opstini od otprilike 30000 stanovnika i ne znam sta radi covek koji predstavlja moj kraj u Beogradu. Nikad ga nisam cuo, video i saznao koji su njegovi projekti za kraj. Ne znam ni jednu osobu u kraju da je ucestvovala u nekoj medjunarodnoj organizaciji ili bila ambasador Srbije (cak i Jugoslavije u svetu). To je tako vec 50 godina. Nesto je bolesno sa drzavom Srbijom a vreme ce sigorno izleciti tu bolest.
. Ne mogu da ne primetim da se kod vas život meri biološkim sadržajem prerađene hrane...
Pa bilo bi bolje kad bi se merio etnickim mitovima, herojima, zajednickom sudbinom ali, na zalost, narod u drzavi Srbiji je u situaciji da ne moze bioloski da predadi i svari namnozenu stoku i zato je bolje da stoku priveze u tor i da se od nje ogradi i zastiti...
Vi kao da hocete da dokazete da u Srbiji vlada
nepismenost-ne razumete sta je napisano.
Ustav, i kad se promeni, bice Ustav.
Ne zalite se komentatorima sto vas ne interesuje
partikratija, pa niste videli koja partija "vodi
kolo" u vasoj opstini.
@Broz, komunisticko zlo, ... nasledje:
Komunizma u Jugoslaviji nikad nije bilo, cak ni
kad su vladali komunisti. A SKJ je imao 1,5
(da, oko milion ipo) clanova(i CIA ima spisak-imena sa,..a, jos cuvaju u beckoj centrali).
J.B.T. je umro pre 32 godine(a nije bio "faktor"
vec 35 godina).
Od tada, "promenili" smo toliko "etiketa".
Nismo pevali, ali "To je nama serpolupa dala, .."
Beograd lupao, a svi "DOS"-ovci, necujno zaseli
u njemu (zato, ako bi da vidite vaseg, dodjite).
@APV i KiM
Ako nam Ustav nije sto mora biti, nema ni temelja,
ni zakonitosti.
Srbija ne "bije" nebesku bitku, vec bitku opstanka. Srbi-narod, ugrozen genocidom,
brani se od nestanka, danas, za Vojvodinu, KiM,
Rasku oblast ...
S. Savic
"Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. "
tačno samo što je to oksimoron - nacija u planetarnom primeru koncepta etnocentrične segregacije stanovništva... prava vojvođanksa nacija (jedinstveno stanovništvo bez obzira na poreklo koje govori istim jezikom - a koji bi to bio nego srpski) bi billa negacija koncepta autonomaša...
problem je što, umesto da se koncept nacije širi iz uže Srbije na sever, dešava se obrnuto zahvaljujući Koštuniinom ustavu koji je sve autonomaške bedastoće uvezao po prvi put i u Šumadiju... a vi ga hvalite masovno i pozivate se na nešto ŠTO PRVO TREVBA UKINUTI DA BI SRBIJA POSTALA DRŽAVA
eto na primer u Crnoj Gori i na Kosovu
Kad si vec uzeo primer Crne Gore i Kosova zasto nisi uzeo vremensku skalu. Kosovo nije bila drzava a sada uspeva da nametne svoju volju drzavi Srbiji. Kad analiziras sve moguce parametre oni idu uzlaznom linijom a Srbija silaznom. Slicno je i sa Crnom Gorom. Ovim ne zelim da kazem da tamo ne postoji kriminal i korupcija. Ja cak verujem da ce te negativne pojave pre biti iskorenjene u Crnoj Gori i Kosovu nego u Srbiji. E, sad mozemo i ovako da postavimo pitanje. Kakva bi bila Vojvodina da nema svoju autonomiju ili sta bi znacilo za Srbe juznije od Beograda kad bi imali svoju autonomiju. To znaci da bi postojale institucije i narod bi bolje kontrolisao sve te institucije i ljude koji ih cine. Na taj nacin stvorila bi se selekcija i likovi poput Velimira Ilica sigurno bi bili eliminisani. U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti.
Ne moze dva arsina da bude. Druga je stvar sto ce gradjani Vojvodine u jednom trenutku da pozele bolji zivot koji im otcepljenje garantuje, jer zivot sa Srbijom definitivno nece biti bajka. To se vec odavno vidi pa se spasava ko moze, cak i brojni Srbi koji odlaze na pecalbu.
Pa ne slazem se da u Vojvodini nista nije uradjeno. Jednom godisnje prolazim kroz Vojvodinu i primecujem da se tamo nesto pravi. Ne znam ko pravi ali u Vojvodini se prave autoputevi. Prosetaj malo juznije i videces kakva je infrastruktura u Juznoj Srbiji. Takodje, stranci ulazu i investiraju u Vojvodini. Neki lideri u Vojvodini cak kreiraju srpsku politicku scenu. Proanaliziraj sta se sve dogadja u DS-u. Moja poenta je bila da je bolje za drzavu ako postoji konkurencija i kompeticija. Postojanje autonomnih, kantonskih ili federalnih jedinica, u nekoj drzavi, moze samo da bude bolje za tu drzavu. Kad vec spomenu Canka, po meni, to je politicar proslosti i sigurno ce doci neko ko ce bolje braniti interese Vojvodjana. Ja cak verujem da bi Republicka vlas bila katastrofalnija da ne postoji autonomija Vojvodine. Videces, u borbi protiv korupcije niko nece stradati ako dolazi iz Beograda i Vojvodine. Medjutim, ovi juznije nemaju pravo da budu tajkuni, bogati i srecni.
Sta rade stranci to i sami mozemo videti kada ziratnu zemlju iznad Beograda pretvaraju u indusrijske sredine a ostali deo Srbije ima podosta fabrickih zgrada koje su prazne. Valjda se neko kome treba da radi pamet setio sto se to radi. Daj jednom privedimo se pameti i uradimo nesto korisno ali za celu Srbiju.
Srbi koji zive u Vojvodini su prema ostaloj Srbiji skoro kao i Hrvati jer su uglavnom ziveli pod Austrougarskom pa nije ni cudo sto se ponasaju kao da nemaju cime da misle, odnosno misle slicno kao i Hrvati.
Danas istoričari i analitičari, ako imaju iole časti i morala, moraju i trebaju, zarad naroda i istine, priznati da je "jogurt revolucija" bila prvi precizan pucanj u SFRJ, jedinog državnog okvira u istoriji koji je svim Srbima u "regionu" garantovao dostojanstven život i miran san.
Danas, sve više Sremaca, Bačvana i Banaćana neće više da bude protočni bojler Beogradu, neće da trpi vlast koju nije birala! Neće da pristaju da im dojučerašnji ljuti slobisti i šešeljevci, ali i bivši ljuti "otporaši" koji su sada mnogo ljuti "trećesrbijanci", gase EXIT, a kamoli da im ZABRANjUJU da Novi Sad nazivaju glavnim gradom Vojvodine - pa makar im u suprostavljanju takvom Beogradu pomagala i Evropska unija.