Људи раде, не губе време. Улог је велики, данас покраински функционер, сутра председник државе! Сви су се посакривали иза Пајтића и Чанка, а овај демократизује док онај премлаћује! Чека се само да влада у Београду "реши" питање КиМ.
Препоруке:
81
6
2
субота, 10 новембар 2012 16:02
dosta
samo neka se zalecu pastor file petrovic vereblov pa ce biti haos ukinuti sttut
Препоруке:
46
3
3
субота, 10 новембар 2012 16:54
Anka Krajina
Nije tiha nego gromoglasna! I to odavno. Samo što ovi nagluvi i kratkovidi čekaju da im pukne pored uva! A onda će reći, prihvatimo realnost!
Препоруке:
84
2
4
субота, 10 новембар 2012 17:53
Бели Орао
@Анка Крајина. Имам ћириличму тастатуру за Вас и све који воле срБство.
П.С.
Немојте да се вадите по систему така и така ствар. Почиње се од основице.
Препоруке:
26
14
5
субота, 10 новембар 2012 18:08
Страдија
И неки војвођани би радо викали:где је нато,где је нато,као и неки Либијци,Сиријци...
Препоруке:
55
3
6
субота, 10 новембар 2012 18:11
Страдија 2.
И ето комшија Хрвата у "мировну" мисију,свакако су приватизовали добар део земље у Војводини.
Препоруке:
53
3
7
субота, 10 новембар 2012 18:19
vojvodjanin
Kako neustavna autonomija kad u Ustavu pise da Srbija ima dve AP?
Drugo, strah od separatizma sirite vi. Ne cudite se kad se stvarni separatizam i pojavi.
Препоруке:
13
70
8
субота, 10 новембар 2012 18:27
Милан
Користе прилику пошто је друг Дачић широке руке и управо дјели шаком и капом што су претходне генерације крваво стицале. Вјероватно хоће да стигне свог идола Броза. Није ми само јасно зашто то Србија мора да буде децентрализован? И шта то уопште значи?
Препоруке:
46
4
9
субота, 10 новембар 2012 18:56
Игор
Позивам све Новосађане са НСПМ да 25. новембра присуствују на свечаности у згради Филозофског факултета поводом 94. годишњице од уједињења Баната, Бачке и Барање са Краљевином Србијом!
Препоруке:
71
5
10
субота, 10 новембар 2012 18:58
Српско Војводство
Одмах укинути аутономију! Не часити ни часа!
Препоруке:
76
9
11
субота, 10 новембар 2012 19:54
ДРАГАН
на који то "устав" мислиш vojodjanin? на Титов и на авнојске границе , није вам Сорос казао на школовању у Будимпешти да не смете да више "будете комунисти " него "демократи и европљани"
Препоруке:
61
4
12
субота, 10 новембар 2012 20:47
једнорог
Нама ни најмање склона међународна заједница, чију смо арбитражу крајње непромишљено прихватили почетком 90-их, као почетну годину у решавању кризе на екс-ју просторима, узела је 1974, због тадашњег устава сфрј. Наравно да је то нама крајње неповољна чињеница, али, обзиром да смо прихватили њихово учешће, арбитражу, па и наметање одлука, све је тако како јесте. Устав који су 2006, донели ДС и ДСС (Хибер и Лончар)није отишао много даље од тих решења, али би сад било погубно ући у његове измене. Било би добро да државни врх, који се, из не знам којих разлога води као "патриотски", распише референдум на територији целе државе по питању потребе постојања АП Војводине.То, уз резултате пописа (јел` то негде објављено?), активну дипломатију ка нама склоним државама, могло би да амортизује намеравану сецесију, па и интернационализацију.
Препоруке:
37
2
13
субота, 10 новембар 2012 20:55
Слободан Милошевић, 2.10.2000.
"То нису само намере НАТО, то су и предизборна обећања Демократске опозиције Србије... Њихова су обећања такође везана за давање аутономије Војводини која је таква да је не само издваја из Србије и Југославије, већ је, по свему, чини саставним делом суседне Мађарске. На сличан начин би се одвојила од Србије и друга подручја, нарочито нека њена рубна подручја...
Српски народ би снашла судбина Курда, с перспективом да буду истребљени брже јер их је мање од Курда и јер би им кретање било ограничено на мањи простор него што је онај на коме се Курди већ деценијама налазе..."
Јел' продајете ил'поклањате?
Боље би вам било да се упишите код мене на бесплатни Schnell-Kurs латинице док није касно.
Ако, недајбоже, Дача угура Србију у Јевропу, оде ћирилица и мени и Вама.
Успут, ја сам срећна да знам и српски а камоли ћирилицу. Још мало па нећу знати ни како се зовем.
Поздрав
Препоруке:
36
5
15
субота, 10 новембар 2012 21:23
mladen
Od 1974 traje proces odvajanja Vojvodine jace ili slabije ali postojano 40 godina.Mada kako su nam politicari nedefinisani i neodgovorni ne bi me iznenadilo ni da odvoje Vosu.Nek nam je Bog u pomoci ali bojim se da posle Kosova na red dolazi severna Srbija
Препоруке:
35
3
16
субота, 10 новембар 2012 21:32
Порука Сремаца
Уколико државно руководство Републике Србије не сузбије дивљање сепаратиста, патриотске невладине организације ће најдаље у року годину дана , започети процес припреме за референдум о отцепљењу од АП Војводине и прикључењу Републици, поновити оно што су наши преци учинили 24.11.1918. године у Руми.
Препоруке:
46
3
17
субота, 10 новембар 2012 22:24
Бели Орао
""Анка Крајина. Па рекао сам Вам пре осам месеци да је за Вас и Веру Шобат бесплатно.
Препоруке:
8
11
18
субота, 10 новембар 2012 22:24
сељак беземљаш
Пети октобар 2000.г. је несрећа за српски народ.Дубину те несреће и све њене облике ће мо тек да упознамо.Испливаћемо.
Аутономија Војводине нам је једина тековина остала од титоизма.Од 1945 формира се повелика интересна група на идеји"одбране аутономије".Ухватили су се као пијавице за аутономију и сисају народу крв.Интелектуално безначајни људи,често деструктивни,провинцијалног духа,неспособњаковићи и нерадници,без аутономије многи ни хлеба не би имали.Има их у политици,медијима,установама културе,јавним предузећима...Од 5.октобра 2000.г. су се намножили и као да су окрилатили.Лупетају о посебностима,трују слабе,заплашене,себичне колебљиве...Растрчали су се јер су се дочепали новца(и народног)а рачунају на подршку западних земаља и реваншизам и пакост наших суседа.
Суд о њима стекао сам тако што сам осамдесетих прочитао све што су написали о разлогу за постојање аутономије.Издангубих.Ништа сем неразумљивих фраза.Ко не верује нека проба.Имам једну од тих кљига.Ако ко хоће цитираћу.
Препоруке:
37
1
19
субота, 10 новембар 2012 23:21
сељак беземљаш
&АНКА КРАЈИНА.
Откуд те црне мисли,зашто тај депресивни тон.
И слаб изговор.
Ја сам имао дрндаву тастатуру којој нису радила сва слова.Ни по јада што сам купио нову,већ ме мангупи наговорили да куцам по њој по некад.
Узгред и Срби из војводине су крајишници.Одатле је почињала па се пружала до Лике и Книна Војна граница.Сто педесет година су је ломили као кичму на којој може настати држава.
Препоруке:
24
3
20
субота, 10 новембар 2012 23:43
The Jack
Sta god da ste tamo dogovorili, odgovor je NE!
Препоруке:
14
2
21
субота, 10 новембар 2012 23:48
Анка Крајина
@ сељак беземљаш
Нису црне мисли него реалност, што би рек'о Дача.
Нисам ја к'о тамо неки... Живан Берисављевић, што је заборавио колико је пута превалио а кол'ко му је још остало, па сад жури да растури оно шта се крвљу састављало.
За разлику од њега ја још увек памтим датуме и понешто историје ...
Нисте схватили моју шалу са Белим Орлом. Увек се очеше о моју латиницу зато му и нудим трампу, латинични курс за ћириличну тастатуру, злу не требало!
Препоруке:
20
2
22
недеља, 11 новембар 2012 00:20
Бели Орао
@Анка Крајина. Договорено. Удружење Ћирилица.
Препоруке:
15
2
23
недеља, 11 новембар 2012 01:25
Gordana
Ova tiha -GROMOGLASNA internacionalizacija Vojvodjanskog "pitanja" je poslednji momenat da se Vojvodjani UOZBILJE i preduzmu nesto OZBILJNO i KONKRETNO za sebe inace...Uostalom, nisu li smenjeni DS celnici u gradu Novom Sadu?Neka sada dokazu da to nije bilo samo vlasti radi i da nisu potpuno isti kao predhodnici!Neka organizuju tribine i bar INFORMISU stanovnistvo sta im se sprema.Neka NEKO odreaguja na ovakve poteze rasturanja ostatka drzave ili...
Dzabe se mi junacimo na ovom sajtu, ostali ORGANIZOVANO vredno RADE po uputstvima monstruoznih velemajstora.
Inicijativa i akcija MORA da pocne iz VOJVODINE ilace ce biti da Srbija OKUPIRA Vojvodinu ko sto je okupirala sve ostale delove SVOJE teritorije i svog sopstvenog naroda.Bescasce i pokvarenost "demokratskog"sveta nema granica.
Препоруке:
22
3
24
недеља, 11 новембар 2012 02:07
Baster
Ja mislim da je njihova taktika da se ide polako. Najpre zele da izvrse polarizaciju izmedju Srba u Vojvodini, a zatim i generalno izmedju Srba u Vojvodini i Centralnoj Srbiji tako da se stvori nepoverenje medju nama pa cak i mrznja. Tako npr kao sto danas u CG iamte 1/3 Srba, a opet sve je uradjeno da se nama u Srbiji ogade CG i njihova politika. Zato oni rade polako, jer da krenu ostro kao Canak narod bi i odmah prozreo i zanavek bi ukinuo autonomiju. Zato su makli Canka Krmka i sad ce krenuti sa ozbiljnim ljudima. Videcete tek kakav ce to biti show.
Препоруке:
32
3
25
недеља, 11 новембар 2012 09:10
сељак беземљаш
Припремали су и припремили Горана Јешића да замени потрошеног Пајтића.
Препоруке:
14
2
26
недеља, 11 новембар 2012 09:43
једнорог
@Анка Крајина
Живан Берисављевић потиче из назаренске породице. Ту је тајна његовог аутономаштва, он нема ни српски, ни православни осећај. Кад год је реч о Србима из Пречанске Србије, старинцима, а имају антисрпске ставове, знајте да ту "нешто фали": или су из мешаних бракова, па је она друга страна превладала, или су из назаренских и сличних иноверних фамилија. Шта повезује, на пример: Александру Јерков и некадашњег сплитског кошаркаша Жељка Јеркова? Аутномаштво које се јавља код оних придошлих после `45 је последица навике да се узима туђе (филозофија плијена): куће, земља, положаји... Тито и пемзија! Код таквих се дедин гроб трампио за туђи фрижидер.
Препоруке:
27
6
27
недеља, 11 новембар 2012 12:15
Aleksandar
Već 12 godina živim u južnom Banatu, mada sam poreklom, iz Pomoravlja. Mesto je čisto srpsko, ali su u opštini na vlasti inoplemenici. Oni lako rade što im se prohte, zahvaljujući poslušnicima koje nalaze među Srbima. Na prvom koraku osetio sam animozitet koji su ovde iskusili svi dođoši. U početku me je to zabolelo, ali vremenom sam se navikao. Trudim se da poštujem zemlju po kojoj hodam i da ne vređam nikoga,ali od svog mišljenja ne odustajem - to mi ne pada na pamet. Ljudi su oduvek odnekud dolazili,arhetip dođoša je Odisej. Što se tiče otcepljenja, i Lale su podeljene; trebalo bi da znaju šta hoće, ali čini mi se da to nije slučaj. U Srbiji se smatra da bi na eventualnom referendumu kolonisti odnosno njihovi potomci bili protiv otcepljenja, ali ja nisam siguran da je tako. U svakom slučaju, u kritičnom trenutku svi srpski neprijatelji će biti jedinstveni, a Srbi će biti podeljeni na mnoštvo stranaka od kojih nijedna ne izražava volju čak ni proste većine naroda, kao i uvek.
Препоруке:
21
2
28
недеља, 11 новембар 2012 13:25
pih
brate baster i aleksandre u sremu sigurno nece proci ali sto se tice kolnista nemoj da ih podcenjujse pa nakrju ratko madic se krijo u bantu koji je pun kolonista to dovoljno govri a sto se tioce inetrnalizacije sve to moze da se prekine vrlo jasno otvorenom brombom protiv ljuid iz zute starnek i njihovim kriminalom a koji su to ozbilji ljudi vereblov mijic koji daj te jedini koj mogu da prete se pajtic i onaj madzar pastor
Препоруке:
5
5
29
недеља, 11 новембар 2012 13:25
Anka Krajina
@ Jednorog
Radite li vi išta drugo osim što prebrojavate tuđa krvna zrnca?
Berisavljević je svoj vek proživeo, zato sam ga i pomenula, jer je pod stare dane zaboravio zašta se u mladosti borio.
A vama je najbitnije poreklo, geni!
Zaboravljate da je ta ista Vojvodina, "bogomoljačka, i bezbožnička, ta zemlja čardaša, čaša i bezemljaša" preživela i K.u.K. bez obzira na nacionalni sastav i DNK, pa će preživeti i ova vremena.
Nisu kolonistički dođoši autonomaši, niti su "dedin grob trampili za tuđi frižider"!
To je nebulozna isključivost i sektaštvo do vlastitog naroda.
Svi Vojvođani su DOĐOŠI! Od Čarnojevića do današnjih dana!
Препоруке:
7
9
30
недеља, 11 новембар 2012 14:55
сељак беземљаш
&анка крајина Ви мислите да се може наследити дијабетес,а немогу личне слабости.Гени су чудо и то су наши стари добро знали.Бар када су се женили.
Можда пише мало грубо али Једнорог зна шта говори.Крајем деетнаестог века,на основама тешких политичких и економских прилика у Војводини бујају секте,нарочито назарени.Плахи и лакоми преверише, рекао би Његош.Назарена данас скоро да нема.Један део(унуци)се вратио СРПСКОЈ ПРАВОСЛАВНОЈ ЦРКВИ.Други део не стоји нигде,нема ни трунке националног осећаја,повија се за сваким ветрићем,И ПО СВОЈОЈ ПРИРОДИ ПОТРЧАО БИ НА КРАЈ СВЕТА ЗА ШАРЕНОМ САЛВЕТОМ.Рођени опортунисти.
Блиске су им све посебности ако мисле да то воли неки филе.
Не бих све колонисте сврстао у једну групу али добар део је био жестоко заражен титоизмом.Тужно је на гробљу видети петокраке на надгробним споменицима а вођа им без звезде.
Најлепше певају заблуде писао је Миљковић.Али је без њих лепше.
Препоруке:
13
2
31
недеља, 11 новембар 2012 15:05
једнорог
@ Анка Крајина
Бити назарен је верско одређење, нема везе са генетиком. Коментар није био уперен против Вашег, али, нисте разумели. И још једна, бесплатна лекција за крај: само су Срби староседеоци у Панонији, па и у Војводини, сви остали су дођоши. Чарнојевић, кога беспотребно помињете, са тим нема никакве везе, то је историја која се "најбоље и бесплатно" учила у титовим школама, а преузета је из хрватских и мађарских државних програма. Бар нас немојте учити памети, кад своје нисте знали да сачувате! А овде се вековима зна ко је чији и из чије куће!
Препоруке:
13
4
32
недеља, 11 новембар 2012 15:09
сељак беземљаш
&АНКА КРАЈИНА
Лепо је што познајете и цитирате песме Мирослава Антића.Мада у тој песми чије сте делове цитирали,нагласак је на чаши а не Војводини.
Препоруке:
9
3
33
недеља, 11 новембар 2012 15:33
Mile
samo neuki jos ne vide da je ocepljenje Vojovidne gotova stvar, prejaki igraci su u pozadini
Препоруке:
10
7
34
недеља, 11 новембар 2012 17:03
Бели Орао
""Сељак Беземљаш. Ко ми дирне Анку Крајину имаће самном посла, али стварно. Она је Српкиња пар екселанс и под мојом је Ћириличном заштитом, а ти си мој побратим.
Препоруке:
4
3
35
недеља, 11 новембар 2012 17:37
Закључак
Како мислимо да било шта сачувамо. Отцепљење није ни почело, а ми смо се већ посвађали.
Препоруке:
10
2
36
недеља, 11 новембар 2012 20:35
брм
да би спречили отцепљење прво треба да имамо дрѕаву од које се отцепљује парче... редослед потеѕа ваше борбе је погрешан .. да је Србија дрѕава нико се не би отцепио.
Препоруке:
5
3
37
недеља, 11 новембар 2012 22:37
komunisitcko zlo
Zar Srbija ne moze ni u 21 veku da se oslobodi koncepta teritorije koji su 1974 godine broz i njegovi komunisti prljavo i u strahovladi nametnuli jedino Srbiji. Zasto Srbija ne objasni Evropskoj uniji da je taj koncept komunisiticki i fasiticki, jer favorizuje ljude iz jednog dela zemlje, i daje im iluziju da su posebni. To je upravo broz i hteo, divide et impera. Beograd na primer ima vise nacionalnosti nego Vojvodina, ali on ostaje jedan obican grad, gde mu je i mesto, a ne specijalan grad, zato sto u njemu boze moj zivi veliki broj nacionalnosti. Neki ljudi u Vojvodini, zaslepljeni sopstevnom "posebnoscu" nemaju sanse da se razviju u gradjane 21 veka, koji su gradjani globalnog sveta gde su svi ljudi ISTI, nego ostaju na folklornom nivou, koji je veoma opasan i odlican za manipulaciju. Cak i ljudi koji zive u Njujorku su verovatno skromniji od "posebnih" vojvodjana, jer znaju da je covek vredan koliko zna i koliko je dobar, a ne zato sto zivi ili se rodio u nekoj glupoj oblasti.
Препоруке:
10
6
38
понедељак, 12 новембар 2012 00:54
сељак беземљаш
&комунистичко зло
И шта кажете.Да неко објасни Еу.Драги мој господине.Све те земље,а додајте ту и САД су пружале политичку и финансијску подршку титоизму(давале паре а ми били"угледни"и "поштовани")да би се супротстављали Совјетском Савезу,а код куће да би припремили расуло у коме су бивше републике и са синтетичким нацијама постале "независне"државице како би се лако контролисао овај простор.Посебно је требало пацификовати Србе територијалним и бројчаним смањењем.И није 1974 већ 1945.г.Година 1974 само је означила да је формалнно правно завршен посао.Од 968 .г добијамо паре да не спомињемо геноцид над Србима у НДХ.Комунистичко вођство је сарађивало са тајним службама западнихземаља,Илија Чворовић јесте параноик али су му несретнику стварно радили о глави.
Тај утицај треба елиминисати овде и онда нико не може расцепти сложно друштво.
Препоруке:
11
4
39
понедељак, 12 новембар 2012 06:42
Istoricar
Sto se tice internaciomalizacije i stvaranje nezavisne drzave Vojvodina, to pitanje zavisi od Vojvodjana. Prvo ako vecina glasa za odvajanje od Srbije jer smatraju da nisu dobro predstavljeni od strane Beograda onda neka tako bude. Na osnovu cinjenica kako drzavni organi predstavljaju gradjane za mene je dosta logicno sto postoje takve teznje. Na kraju, vecina Srba zivi u Vojvodini i od njihovih glasova zavisi buducnost Vojvodine. Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. Pa ko ce normalan da prihvati da bude Srbin kad politicku avangardu cine Nikolic, Dacic, Vucic...
Препоруке:
11
7
40
понедељак, 12 новембар 2012 09:08
Srboljub Savic
Kako Srbija sme da dozvoli krsenje Ustava?
Kako se moze govoriti o APV a zanemariti KiM?
Kako se sme govoriti o regionalizaciji, bez cele
drzave?
Dokle ce se tolerisati laz "a la" udruzeni
kriminal?
Dokle cemo cutati da niko (spolja) ne stiti (inace
ne-ugrozene) interese APV, ni zbog Madjara ni
bilo kog “vojvodjanina”, vec zaposedanja zemlje,
Dunava, …
[Ni Albanci nisu dobili ujedinjenje, koje
su platili i placaju, vec “NDK”]
Dokle cemo pricati o izgradnji drzave, prava,
privrede, a unistavati temelj? Drzavna teritorija
(sve ispod i iznad povrsine, u granicama) je
drzavno (jedinstvo naroda, imovine i upravljanja)
vlasnistvo. Kako su regioni, gradovi, opstine,
unutrasnja organizacija drzave-upravljanju, to
ne mogu imati punu odgovornost i prava suverene
drzave.
[Nema sistema gde je upravnik imanja vlasnik,
osim ako nije prevashodno vlasnik. Ovaj odnos
je jos odredjeniji u monarhijama, gde je monarh
vlasnik (pravno lice) svega sto je imovina drzave.]
S. Savic
Препоруке:
4
2
41
понедељак, 12 новембар 2012 18:10
Istoricar
@Srboljub Savic
O cemu ti pricas? Izgleda da si zalutao u 15 veku. Pa ova vlast prihvata nezavisnost Kosova, ova vlast se odrice srpskih institucija na Kosovu, ovu vlast ne interesuje Kosovo, Republika Srpska i Srbe van Srbije. Gde je tu ustav o kome pricas? Na kraju, ustav i zakoni se menjaju. Nekada je bio kralj, sada je republika, sada je Srbija, sutra ce biti drzava Vojvodina, Sunadija i Beogradski pasaluk. Sve zavisi od toga kako su ljudi predstavljeni. Ja zivim u Uzoj Srbiji u opstini od otprilike 30000 stanovnika i ne znam sta radi covek koji predstavlja moj kraj u Beogradu. Nikad ga nisam cuo, video i saznao koji su njegovi projekti za kraj. Ne znam ni jednu osobu u kraju da je ucestvovala u nekoj medjunarodnoj organizaciji ili bila ambasador Srbije (cak i Jugoslavije u svetu). To je tako vec 50 godina. Nesto je bolesno sa drzavom Srbijom a vreme ce sigorno izleciti tu bolest.
Препоруке:
6
2
42
понедељак, 12 новембар 2012 19:28
@Istoricar
Brz ti točak... pazi da ne popucaju zupčanici....!
Препоруке:
4
4
43
понедељак, 12 новембар 2012 19:56
@Istoricar
A vama je, znači, elita Čanak, Pajtić, Žika Ber, Komšić, Sabahudin Gruhonjić i slični.
Препоруке:
5
3
44
понедељак, 12 новембар 2012 20:54
Istoricar
Nije na meni da kazem ko je elita Vojvodine. Siguran san da ako se Vojvodina odvoji od Srbije da ce pre uci u EU, da ce narodu biti bolje i da ce ekonomski brze da se razvijaju. U manjim drzavama bice i vece kontrole tako da ce se korupcija i kriminal redukovati do minimuma. Mozemo i obrnuto da postavimo pitanje. Da li bi Velja Ilic, Mrkonjic, Nikolic itd. predstavljali nezavisnu Uzu Srbiju kad bi se ta regija odvojila od Srbije. Sigurno da bi ovakve licnosti nestale sa politicke scene...
Препоруке:
8
7
45
понедељак, 12 новембар 2012 21:28
Istocira al siguran...
Ову су фантазије из понатих кухиња, по којим индикаторима би било боље грађанима Војводине без Србије. Да не би било боље Славонији , Барањи без Хрватске, али све то треба доказати са упоредницима
. Не могу да не приметим да се код вас живот мери биолошким садржајем прерађене хране...
Препоруке:
4
2
46
понедељак, 12 новембар 2012 23:54
Istoricar
@Istocira al siguran..
Pa bilo bi bolje kad bi se merio etnickim mitovima, herojima, zajednickom sudbinom ali, na zalost, narod u drzavi Srbiji je u situaciji da ne moze bioloski da predadi i svari namnozenu stoku i zato je bolje da stoku priveze u tor i da se od nje ogradi i zastiti...
Препоруке:
3
1
47
уторак, 13 новембар 2012 00:55
@Istoricar al siguran
Lepo si se definisao, prijatno !
Препоруке:
2
0
48
уторак, 13 новембар 2012 02:02
Srboljub Savic
@istoricar
Vi kao da hocete da dokazete da u Srbiji vlada
nepismenost-ne razumete sta je napisano.
Ustav, i kad se promeni, bice Ustav.
Ne zalite se komentatorima sto vas ne interesuje
partikratija, pa niste videli koja partija "vodi
kolo" u vasoj opstini.
@Broz, komunisticko zlo, ... nasledje:
Komunizma u Jugoslaviji nikad nije bilo, cak ni
kad su vladali komunisti. A SKJ je imao 1,5
(da, oko milion ipo) clanova(i CIA ima spisak-imena sa,..a, jos cuvaju u beckoj centrali).
J.B.T. je umro pre 32 godine(a nije bio "faktor"
vec 35 godina).
Od tada, "promenili" smo toliko "etiketa".
Nismo pevali, ali "To je nama serpolupa dala, .."
Beograd lupao, a svi "DOS"-ovci, necujno zaseli
u njemu (zato, ako bi da vidite vaseg, dodjite).
@APV i KiM
Ako nam Ustav nije sto mora biti, nema ni temelja,
ni zakonitosti.
Srbija ne "bije" nebesku bitku, vec bitku opstanka. Srbi-narod, ugrozen genocidom,
brani se od nestanka, danas, za Vojvodinu, KiM,
Rasku oblast ...
S. Savic
Препоруке:
3
0
49
уторак, 13 новембар 2012 09:51
брм
хисторик
"Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. "
тачно само што је то оксиморон - нација у планетарном примеру концепта етноцентричне сегрегације становништва... права војвођанкса нација (јединствено становништво без обзира на порекло које говори истим језиком - а који би то био него српски) би билла негација концепта аутономаша...
проблем је што, уместо да се концепт нације шири из уже Србије на север, дешава се обрнуто захваљујући Коштуниином уставу који је све аутономашке бедастоће увезао по први пут и у Шумадију... а ви га хвалите масовно и позивате се на нешто ШТО ПРВО ТРЕВБА УКИНУТИ ДА БИ СРБИЈА ПОСТАЛА ДРЖАВА
Препоруке:
0
2
50
уторак, 13 новембар 2012 09:52
брм
"U manjim drzavama bice i vece kontrole tako da ce se korupcija i kriminal redukovati do minimuma."
ето на пример у Црној Гори и на Косову
Препоруке:
2
3
51
уторак, 13 новембар 2012 18:32
Istoricar
@brm
Kad si vec uzeo primer Crne Gore i Kosova zasto nisi uzeo vremensku skalu. Kosovo nije bila drzava a sada uspeva da nametne svoju volju drzavi Srbiji. Kad analiziras sve moguce parametre oni idu uzlaznom linijom a Srbija silaznom. Slicno je i sa Crnom Gorom. Ovim ne zelim da kazem da tamo ne postoji kriminal i korupcija. Ja cak verujem da ce te negativne pojave pre biti iskorenjene u Crnoj Gori i Kosovu nego u Srbiji. E, sad mozemo i ovako da postavimo pitanje. Kakva bi bila Vojvodina da nema svoju autonomiju ili sta bi znacilo za Srbe juznije od Beograda kad bi imali svoju autonomiju. To znaci da bi postojale institucije i narod bi bolje kontrolisao sve te institucije i ljude koji ih cine. Na taj nacin stvorila bi se selekcija i likovi poput Velimira Ilica sigurno bi bili eliminisani. U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti.
Препоруке:
0
2
52
среда, 14 новембар 2012 02:08
Mile
Ovi sto brane Vojvodinu u Srbiji, neka prvo odgovore koje je opravdanje bilo 1918 da se Vojvodina pripoji Srbiji, iako Srbi nisu bili vecina i znamo kako je sve to islo.
Ne moze dva arsina da bude. Druga je stvar sto ce gradjani Vojvodine u jednom trenutku da pozele bolji zivot koji im otcepljenje garantuje, jer zivot sa Srbijom definitivno nece biti bajka. To se vec odavno vidi pa se spasava ko moze, cak i brojni Srbi koji odlaze na pecalbu.
Препоруке:
0
1
53
среда, 14 новембар 2012 10:49
брм
историчару"U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti."аман човече у Војвоини влада елита од 45. и шта су урадили? ни км аутопута, ниједан мост, запиустили канале, ниједна капитална инвестиција, .... инстиотуције нарочито културе а војвођанкси уметници сви одреда успевају или у БГД (звонко Богдан) или у иниостранству (Борис и Стеван Ковач, Каталин Ладик и сл.) А имали НИС, златну коку...у коју је уложила цела југославија а сада Чанак трућа да је само војвођанска..Ко им је бранио до јогурт револуције ишта?...Веља је за њих Рузвелт
Препоруке:
1
0
54
среда, 14 новембар 2012 17:45
Istoricar
@bmr
Pa ne slazem se da u Vojvodini nista nije uradjeno. Jednom godisnje prolazim kroz Vojvodinu i primecujem da se tamo nesto pravi. Ne znam ko pravi ali u Vojvodini se prave autoputevi. Prosetaj malo juznije i videces kakva je infrastruktura u Juznoj Srbiji. Takodje, stranci ulazu i investiraju u Vojvodini. Neki lideri u Vojvodini cak kreiraju srpsku politicku scenu. Proanaliziraj sta se sve dogadja u DS-u. Moja poenta je bila da je bolje za drzavu ako postoji konkurencija i kompeticija. Postojanje autonomnih, kantonskih ili federalnih jedinica, u nekoj drzavi, moze samo da bude bolje za tu drzavu. Kad vec spomenu Canka, po meni, to je politicar proslosti i sigurno ce doci neko ko ce bolje braniti interese Vojvodjana. Ja cak verujem da bi Republicka vlas bila katastrofalnija da ne postoji autonomija Vojvodine. Videces, u borbi protiv korupcije niko nece stradati ako dolazi iz Beograda i Vojvodine. Medjutim, ovi juznije nemaju pravo da budu tajkuni, bogati i srecni.
Препоруке:
0
2
55
субота, 17 новембар 2012 01:42
Miloje
Hitno treba odluciti. Ili celu Srbiju i Vojvodinu podeliti u regione ali da ekonomski mogu da konkurisu medjusobno ili centralizovati Srbiju.
Sta rade stranci to i sami mozemo videti kada ziratnu zemlju iznad Beograda pretvaraju u indusrijske sredine a ostali deo Srbije ima podosta fabrickih zgrada koje su prazne. Valjda se neko kome treba da radi pamet setio sto se to radi. Daj jednom privedimo se pameti i uradimo nesto korisno ali za celu Srbiju.
Srbi koji zive u Vojvodini su prema ostaloj Srbiji skoro kao i Hrvati jer su uglavnom ziveli pod Austrougarskom pa nije ni cudo sto se ponasaju kao da nemaju cime da misle, odnosno misle slicno kao i Hrvati.
Препоруке:
0
1
56
недеља, 18 новембар 2012 12:58
Андро Лутак
Ниједно "ремек дело" Милошевићевог "националног рада" неће остати читаво, па ни тековине његове "јогурт ревилуције", када је ПРВИ у СФРЈ кренуо у рушење њеног Устава.
Данас историчари и аналитичари, ако имају иоле части и морала, морају и требају, зарад народа и истине, признати да је "јогурт револуција" била први прецизан пуцањ у СФРЈ, јединог државног оквира у историји који је свим Србима у "региону" гарантовао достојанствен живот и миран сан.
Данас, све више Сремаца, Бачвана и Банаћана неће више да буде проточни бојлер Београду, неће да трпи власт коју није бирала! Неће да пристају да им дојучерашњи љути слобисти и шешељевци, али и бивши љути "отпораши" који су сада много љути "трећесрбијанци", гасе EXIT, а камоли да им ЗАБРАЊУЈУ да Нови Сад називају главним градом Војводине - па макар им у супростављању таквом Београду помагала и Европска унија.
П.С.
Немојте да се вадите по систему така и така ствар. Почиње се од основице.
Drugo, strah od separatizma sirite vi. Ne cudite se kad se stvarni separatizam i pojavi.
Српски народ би снашла судбина Курда, с перспективом да буду истребљени брже јер их је мање од Курда и јер би им кретање било ограничено на мањи простор него што је онај на коме се Курди већ деценијама налазе..."
http://www.nspm.rs/politicki-zivot/ne-napadaju-srbiju-zbog-milosevica-nego-napadaju-milosevica-zbog-srbije.html
Јел' продајете ил'поклањате?
Боље би вам било да се упишите код мене на бесплатни Schnell-Kurs латинице док није касно.
Ако, недајбоже, Дача угура Србију у Јевропу, оде ћирилица и мени и Вама.
Успут, ја сам срећна да знам и српски а камоли ћирилицу. Још мало па нећу знати ни како се зовем.
Поздрав
Аутономија Војводине нам је једина тековина остала од титоизма.Од 1945 формира се повелика интересна група на идеји"одбране аутономије".Ухватили су се као пијавице за аутономију и сисају народу крв.Интелектуално безначајни људи,често деструктивни,провинцијалног духа,неспособњаковићи и нерадници,без аутономије многи ни хлеба не би имали.Има их у политици,медијима,установама културе,јавним предузећима...Од 5.октобра 2000.г. су се намножили и као да су окрилатили.Лупетају о посебностима,трују слабе,заплашене,себичне колебљиве...Растрчали су се јер су се дочепали новца(и народног)а рачунају на подршку западних земаља и реваншизам и пакост наших суседа.
Суд о њима стекао сам тако што сам осамдесетих прочитао све што су написали о разлогу за постојање аутономије.Издангубих.Ништа сем неразумљивих фраза.Ко не верује нека проба.Имам једну од тих кљига.Ако ко хоће цитираћу.
Откуд те црне мисли,зашто тај депресивни тон.
И слаб изговор.
Ја сам имао дрндаву тастатуру којој нису радила сва слова.Ни по јада што сам купио нову,већ ме мангупи наговорили да куцам по њој по некад.
Узгред и Срби из војводине су крајишници.Одатле је почињала па се пружала до Лике и Книна Војна граница.Сто педесет година су је ломили као кичму на којој може настати држава.
Нису црне мисли него реалност, што би рек'о Дача.
Нисам ја к'о тамо неки... Живан Берисављевић, што је заборавио колико је пута превалио а кол'ко му је још остало, па сад жури да растури оно шта се крвљу састављало.
За разлику од њега ја још увек памтим датуме и понешто историје ...
Нисте схватили моју шалу са Белим Орлом. Увек се очеше о моју латиницу зато му и нудим трампу, латинични курс за ћириличну тастатуру, злу не требало!
Dzabe se mi junacimo na ovom sajtu, ostali ORGANIZOVANO vredno RADE po uputstvima monstruoznih velemajstora.
Inicijativa i akcija MORA da pocne iz VOJVODINE ilace ce biti da Srbija OKUPIRA Vojvodinu ko sto je okupirala sve ostale delove SVOJE teritorije i svog sopstvenog naroda.Bescasce i pokvarenost "demokratskog"sveta nema granica.
Живан Берисављевић потиче из назаренске породице. Ту је тајна његовог аутономаштва, он нема ни српски, ни православни осећај. Кад год је реч о Србима из Пречанске Србије, старинцима, а имају антисрпске ставове, знајте да ту "нешто фали": или су из мешаних бракова, па је она друга страна превладала, или су из назаренских и сличних иноверних фамилија. Шта повезује, на пример: Александру Јерков и некадашњег сплитског кошаркаша Жељка Јеркова? Аутномаштво које се јавља код оних придошлих после `45 је последица навике да се узима туђе (филозофија плијена): куће, земља, положаји... Тито и пемзија! Код таквих се дедин гроб трампио за туђи фрижидер.
Radite li vi išta drugo osim što prebrojavate tuđa krvna zrnca?
Berisavljević je svoj vek proživeo, zato sam ga i pomenula, jer je pod stare dane zaboravio zašta se u mladosti borio.
A vama je najbitnije poreklo, geni!
Zaboravljate da je ta ista Vojvodina, "bogomoljačka, i bezbožnička, ta zemlja čardaša, čaša i bezemljaša" preživela i K.u.K. bez obzira na nacionalni sastav i DNK, pa će preživeti i ova vremena.
Nisu kolonistički dođoši autonomaši, niti su "dedin grob trampili za tuđi frižider"!
To je nebulozna isključivost i sektaštvo do vlastitog naroda.
Svi Vojvođani su DOĐOŠI! Od Čarnojevića do današnjih dana!
Можда пише мало грубо али Једнорог зна шта говори.Крајем деетнаестог века,на основама тешких политичких и економских прилика у Војводини бујају секте,нарочито назарени.Плахи и лакоми преверише, рекао би Његош.Назарена данас скоро да нема.Један део(унуци)се вратио СРПСКОЈ ПРАВОСЛАВНОЈ ЦРКВИ.Други део не стоји нигде,нема ни трунке националног осећаја,повија се за сваким ветрићем,И ПО СВОЈОЈ ПРИРОДИ ПОТРЧАО БИ НА КРАЈ СВЕТА ЗА ШАРЕНОМ САЛВЕТОМ.Рођени опортунисти.
Блиске су им све посебности ако мисле да то воли неки филе.
Не бих све колонисте сврстао у једну групу али добар део је био жестоко заражен титоизмом.Тужно је на гробљу видети петокраке на надгробним споменицима а вођа им без звезде.
Најлепше певају заблуде писао је Миљковић.Али је без њих лепше.
Бити назарен је верско одређење, нема везе са генетиком. Коментар није био уперен против Вашег, али, нисте разумели. И још једна, бесплатна лекција за крај: само су Срби староседеоци у Панонији, па и у Војводини, сви остали су дођоши. Чарнојевић, кога беспотребно помињете, са тим нема никакве везе, то је историја која се "најбоље и бесплатно" учила у титовим школама, а преузета је из хрватских и мађарских државних програма. Бар нас немојте учити памети, кад своје нисте знали да сачувате! А овде се вековима зна ко је чији и из чије куће!
Лепо је што познајете и цитирате песме Мирослава Антића.Мада у тој песми чије сте делове цитирали,нагласак је на чаши а не Војводини.
И шта кажете.Да неко објасни Еу.Драги мој господине.Све те земље,а додајте ту и САД су пружале политичку и финансијску подршку титоизму(давале паре а ми били"угледни"и "поштовани")да би се супротстављали Совјетском Савезу,а код куће да би припремили расуло у коме су бивше републике и са синтетичким нацијама постале "независне"државице како би се лако контролисао овај простор.Посебно је требало пацификовати Србе територијалним и бројчаним смањењем.И није 1974 већ 1945.г.Година 1974 само је означила да је формалнно правно завршен посао.Од 968 .г добијамо паре да не спомињемо геноцид над Србима у НДХ.Комунистичко вођство је сарађивало са тајним службама западнихземаља,Илија Чворовић јесте параноик али су му несретнику стварно радили о глави.
Тај утицај треба елиминисати овде и онда нико не може расцепти сложно друштво.
Kako se moze govoriti o APV a zanemariti KiM?
Kako se sme govoriti o regionalizaciji, bez cele
drzave?
Dokle ce se tolerisati laz "a la" udruzeni
kriminal?
Dokle cemo cutati da niko (spolja) ne stiti (inace
ne-ugrozene) interese APV, ni zbog Madjara ni
bilo kog “vojvodjanina”, vec zaposedanja zemlje,
Dunava, …
[Ni Albanci nisu dobili ujedinjenje, koje
su platili i placaju, vec “NDK”]
Dokle cemo pricati o izgradnji drzave, prava,
privrede, a unistavati temelj? Drzavna teritorija
(sve ispod i iznad povrsine, u granicama) je
drzavno (jedinstvo naroda, imovine i upravljanja)
vlasnistvo. Kako su regioni, gradovi, opstine,
unutrasnja organizacija drzave-upravljanju, to
ne mogu imati punu odgovornost i prava suverene
drzave.
[Nema sistema gde je upravnik imanja vlasnik,
osim ako nije prevashodno vlasnik. Ovaj odnos
je jos odredjeniji u monarhijama, gde je monarh
vlasnik (pravno lice) svega sto je imovina drzave.]
S. Savic
O cemu ti pricas? Izgleda da si zalutao u 15 veku. Pa ova vlast prihvata nezavisnost Kosova, ova vlast se odrice srpskih institucija na Kosovu, ovu vlast ne interesuje Kosovo, Republika Srpska i Srbe van Srbije. Gde je tu ustav o kome pricas? Na kraju, ustav i zakoni se menjaju. Nekada je bio kralj, sada je republika, sada je Srbija, sutra ce biti drzava Vojvodina, Sunadija i Beogradski pasaluk. Sve zavisi od toga kako su ljudi predstavljeni. Ja zivim u Uzoj Srbiji u opstini od otprilike 30000 stanovnika i ne znam sta radi covek koji predstavlja moj kraj u Beogradu. Nikad ga nisam cuo, video i saznao koji su njegovi projekti za kraj. Ne znam ni jednu osobu u kraju da je ucestvovala u nekoj medjunarodnoj organizaciji ili bila ambasador Srbije (cak i Jugoslavije u svetu). To je tako vec 50 godina. Nesto je bolesno sa drzavom Srbijom a vreme ce sigorno izleciti tu bolest.
. Не могу да не приметим да се код вас живот мери биолошким садржајем прерађене хране...
Pa bilo bi bolje kad bi se merio etnickim mitovima, herojima, zajednickom sudbinom ali, na zalost, narod u drzavi Srbiji je u situaciji da ne moze bioloski da predadi i svari namnozenu stoku i zato je bolje da stoku priveze u tor i da se od nje ogradi i zastiti...
Vi kao da hocete da dokazete da u Srbiji vlada
nepismenost-ne razumete sta je napisano.
Ustav, i kad se promeni, bice Ustav.
Ne zalite se komentatorima sto vas ne interesuje
partikratija, pa niste videli koja partija "vodi
kolo" u vasoj opstini.
@Broz, komunisticko zlo, ... nasledje:
Komunizma u Jugoslaviji nikad nije bilo, cak ni
kad su vladali komunisti. A SKJ je imao 1,5
(da, oko milion ipo) clanova(i CIA ima spisak-imena sa,..a, jos cuvaju u beckoj centrali).
J.B.T. je umro pre 32 godine(a nije bio "faktor"
vec 35 godina).
Od tada, "promenili" smo toliko "etiketa".
Nismo pevali, ali "To je nama serpolupa dala, .."
Beograd lupao, a svi "DOS"-ovci, necujno zaseli
u njemu (zato, ako bi da vidite vaseg, dodjite).
@APV i KiM
Ako nam Ustav nije sto mora biti, nema ni temelja,
ni zakonitosti.
Srbija ne "bije" nebesku bitku, vec bitku opstanka. Srbi-narod, ugrozen genocidom,
brani se od nestanka, danas, za Vojvodinu, KiM,
Rasku oblast ...
S. Savic
"Moje je licno misljenje da ce Vojvodina sigurno da se odvoji od Srbije kada se bude uvela vojvodjanska nacionalnost. "
тачно само што је то оксиморон - нација у планетарном примеру концепта етноцентричне сегрегације становништва... права војвођанкса нација (јединствено становништво без обзира на порекло које говори истим језиком - а који би то био него српски) би билла негација концепта аутономаша...
проблем је што, уместо да се концепт нације шири из уже Србије на север, дешава се обрнуто захваљујући Коштуниином уставу који је све аутономашке бедастоће увезао по први пут и у Шумадију... а ви га хвалите масовно и позивате се на нешто ШТО ПРВО ТРЕВБА УКИНУТИ ДА БИ СРБИЈА ПОСТАЛА ДРЖАВА
ето на пример у Црној Гори и на Косову
Kad si vec uzeo primer Crne Gore i Kosova zasto nisi uzeo vremensku skalu. Kosovo nije bila drzava a sada uspeva da nametne svoju volju drzavi Srbiji. Kad analiziras sve moguce parametre oni idu uzlaznom linijom a Srbija silaznom. Slicno je i sa Crnom Gorom. Ovim ne zelim da kazem da tamo ne postoji kriminal i korupcija. Ja cak verujem da ce te negativne pojave pre biti iskorenjene u Crnoj Gori i Kosovu nego u Srbiji. E, sad mozemo i ovako da postavimo pitanje. Kakva bi bila Vojvodina da nema svoju autonomiju ili sta bi znacilo za Srbe juznije od Beograda kad bi imali svoju autonomiju. To znaci da bi postojale institucije i narod bi bolje kontrolisao sve te institucije i ljude koji ih cine. Na taj nacin stvorila bi se selekcija i likovi poput Velimira Ilica sigurno bi bili eliminisani. U Vojvodini doci ce do stvaranje drzave Vojvodine kad se u toj pokrajini pojavi elita za koju narod proceni da je mnogo uspesnija od predstavnika sadasnje republicke vlasti.
Ne moze dva arsina da bude. Druga je stvar sto ce gradjani Vojvodine u jednom trenutku da pozele bolji zivot koji im otcepljenje garantuje, jer zivot sa Srbijom definitivno nece biti bajka. To se vec odavno vidi pa se spasava ko moze, cak i brojni Srbi koji odlaze na pecalbu.
Pa ne slazem se da u Vojvodini nista nije uradjeno. Jednom godisnje prolazim kroz Vojvodinu i primecujem da se tamo nesto pravi. Ne znam ko pravi ali u Vojvodini se prave autoputevi. Prosetaj malo juznije i videces kakva je infrastruktura u Juznoj Srbiji. Takodje, stranci ulazu i investiraju u Vojvodini. Neki lideri u Vojvodini cak kreiraju srpsku politicku scenu. Proanaliziraj sta se sve dogadja u DS-u. Moja poenta je bila da je bolje za drzavu ako postoji konkurencija i kompeticija. Postojanje autonomnih, kantonskih ili federalnih jedinica, u nekoj drzavi, moze samo da bude bolje za tu drzavu. Kad vec spomenu Canka, po meni, to je politicar proslosti i sigurno ce doci neko ko ce bolje braniti interese Vojvodjana. Ja cak verujem da bi Republicka vlas bila katastrofalnija da ne postoji autonomija Vojvodine. Videces, u borbi protiv korupcije niko nece stradati ako dolazi iz Beograda i Vojvodine. Medjutim, ovi juznije nemaju pravo da budu tajkuni, bogati i srecni.
Sta rade stranci to i sami mozemo videti kada ziratnu zemlju iznad Beograda pretvaraju u indusrijske sredine a ostali deo Srbije ima podosta fabrickih zgrada koje su prazne. Valjda se neko kome treba da radi pamet setio sto se to radi. Daj jednom privedimo se pameti i uradimo nesto korisno ali za celu Srbiju.
Srbi koji zive u Vojvodini su prema ostaloj Srbiji skoro kao i Hrvati jer su uglavnom ziveli pod Austrougarskom pa nije ni cudo sto se ponasaju kao da nemaju cime da misle, odnosno misle slicno kao i Hrvati.
Данас историчари и аналитичари, ако имају иоле части и морала, морају и требају, зарад народа и истине, признати да је "јогурт револуција" била први прецизан пуцањ у СФРЈ, јединог државног оквира у историји који је свим Србима у "региону" гарантовао достојанствен живот и миран сан.
Данас, све више Сремаца, Бачвана и Банаћана неће више да буде проточни бојлер Београду, неће да трпи власт коју није бирала! Неће да пристају да им дојучерашњи љути слобисти и шешељевци, али и бивши љути "отпораши" који су сада много љути "трећесрбијанци", гасе EXIT, а камоли да им ЗАБРАЊУЈУ да Нови Сад називају главним градом Војводине - па макар им у супростављању таквом Београду помагала и Европска унија.