Sve je tačno u saopštenju, ja bih dodao , nove izbore u tri izborne jedinice Srem , Banat, Bačka.
Preporuke:
82
5
2
nedelja, 02 septembar 2012 18:16
Konobar
Džaba vam sve.Iz jednostavnog razloga što bi Nikolić i Vučić odavno bili u Hagu pored Šešelja da nisu prihvatili da nastave zadatak iz EU.Nije slučajno stigla čestitka iz Brisela na 3 sata pred zatvaranje izbornih mesta. Videćemo 11 septembra u Berlinu ko je vera, a ko je nevera za Kosovo ravno. Što se Vojvodine tiče, cilj Evrope je po mapi Oto fon Habzburga - Srbija od Vranja do Dunava. Naći će oni izvođače radova i za to čim Kosovo odrade sa ovima. Srbiju može da održi samo mlada snaga nacionalno osvešćena uz vođstvo Dr. Koštunice.
Preporuke:
78
6
3
nedelja, 02 septembar 2012 18:25
kojot
Cestitam, na ozbiljnom drzavnickom promisljanju, samo to treba i omasoviti.
Preporuke:
74
3
4
nedelja, 02 septembar 2012 18:33
seljak bezemljaš
Puna podrška SNP Svetozar Miletić.Krajnje je vreme da shvatimo da je autonomaštvoisto što i antisrpstvo.Autonomaši jesu neo-ustaše.
Preporuke:
93
5
5
nedelja, 02 septembar 2012 19:02
Liman
Kakav divan proglas.
Divan program.
Dole komunističko-fašističke prostitutke.
Bravo Miletići, sivi tići.
Država Srbija finansira narodne neprijatelje. Pitate - kako je to moguće?
Moguće je. Cela SANU, NUNS, BLIC, B92, Studio B rade nam o glavi.
Niko od njih ne poštuje ni Ustav niti zakone. Čanak poziva na osnivanje fronta,ponovopoziva NATO, a vlast ni A, ni A.
Tadić je sa Đinđićem i Čedom došao na vlast na krilima bombardera NATO pakta, hapseći narodnoizabranog predsednika Srbije.
Oni su bili zaduženi da nas razore.
Nisu uspeli.
Nova vlast je na velikom ispitu.
Ukoliko nastave, dižemo Treći srpski ustanak.
Preporuke:
73
3
6
nedelja, 02 septembar 2012 19:36
Atila bič božji
Ništa ni dodati ni oduzeti članku kao i komentarima čitalaca.Sada ili nikad treba slomiti zube ovoj komunofašističkoj nemani zvanoj autonomašenje.Ako ne tako onda sa Limanom u treći srbski ustanak u našem lepom Sremu,Banatu i Bačkoj (nema mesta nazivu vojvodina jer je produkt prošlosti a mi kao što i ovi bivši i sadašnji težimo budućnosti i regionalizaciji, a ovo su stare proverene regije!).
Preporuke:
60
2
7
nedelja, 02 septembar 2012 21:12
Petar iz RS
Pa gdje nadjoste Izrael kao primjer demokratske zemlje?
Preporuke:
27
16
8
nedelja, 02 septembar 2012 22:25
Leteća Srpska Cokula
Draga braćo, zdušno vas podržavam i slažem se sa svim što ste napisali, osim sa poslednjom rečenicom. Tu ste pobrkali lončiće. Ništa se na ovoj planeti ne dešava slučajno i bez uticaja SAD, neposredno ili posredno. I ova nacistoidna banda koja hoće Vojvođane da proglasi Arijevcima, sve to radi sa blagoslovom SAD.
Preporuke:
45
1
9
nedelja, 02 septembar 2012 22:39
JOVAN
Podrška borbi protiv separatista. Sabirajmo se u odbrani osnovnih prava na opstanak, da nas ponovo ne povedu pod led ili pozovu NATO u humanitarnu akciju, kako bi nas disciplinovali! Za Srpsku Vojvodinu sa konstitutivnim regijama Sremom , Bačkom i Banatom!
Neka se SNP "Svetozar Miletić" odluči, LSV i Čankovi sateliti ne mogu biti i naci-fašisti i komunisti u isto vreme.
Preporuke:
12
37
12
ponedeljak, 03 septembar 2012 04:17
@Srbin crnac, ateista, musliman...
Mogu.
Preporuke:
40
3
13
ponedeljak, 03 septembar 2012 06:54
Miloje pravi
Za
"Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista.."
To smo vam već objasnili stotinama puta: fašisti (ustaše) i komunisti prema Srbima su imali isti odnos, zajedničke akcije proizišle iz zajedničkog programa. Dakle, kada je u pitanju njihov odnos prema Srbima, između njih nema razlike. Tako, prestani da se praviš blesav, odnosno da igraš ulogu provokatora, i tražiš "objašnjenja".
Preporuke:
40
2
14
ponedeljak, 03 septembar 2012 07:23
kole 1
Ideja Miletićevaca ima smisla, ali morali bi definitivno da se oopredele i reše, jer pomešali su lončiće.Nikada nije bilo da su svi u istom lobcu i fašisti i komunisti.Totalitarno ima svoje definicije ali i različitosti.U slučaju Vojvodine dominira neo-fašistička gebelovska misao i ideologija.Sami fabrikuju neprijatenje da bi imali protiv koga da se navodno bore.Ako Miletićevci to ne prepoznaju džaba krreče,a vlast bi morala da bude rigidnija prema takvima koji šztanciju unutrašnje neprijatenje-a to je sam narod.Jer suludo je da im se daje toliko prostora, počev od grafita do demonstracija i mentalne omna nije koju nam plasiraju.Dakle u rukama vlasti je da se prene i donese propise kojima se definiše ko šta i kako treba da radsi...
Preporuke:
8
20
15
ponedeljak, 03 septembar 2012 12:49
...
Koliko sam ja razumeo, komunisti su jer brane autonomiju Vojvodine koju je uspostavila komunisticka vlast a nacisti(fasisti) zbog nacina na koji je brane. Nadam se da sam tacno razumeo i pojasnio.
Preporuke:
22
1
16
ponedeljak, 03 septembar 2012 13:15
Milan
Ja ne vidim svrhu lokalnih izbora, treba samo održati republičke i onda ko pobedi da postavi svoje "pulene". Ah ta demokratija....
Preporuke:
9
2
17
ponedeljak, 03 septembar 2012 13:56
subotičanin
SNP Svetozar Miletić reprezentuje ekstremiste, tj. ovako razmišljanje čini manjinu u Vojvodinu. Naravno, u demokratskom društvu treba da postoje i ovakvi pokreti i organizacije. Nadam se samo da neće preću na nekakve radikalnije metode borbe , a u tom slučaju ih svakako treba zabraniti.
Preporuke:
4
25
18
ponedeljak, 03 septembar 2012 14:13
brm
al se frljate ideologijama .. ko nekad judeo masonsko-Vatikansko kominternina zavera...
npr. "neo-fašistička gebelovska misao i ideologija."
Gebels nije bio fašista nego nacista - socijalisti su i jedni i druigi i treći (levičari) al su razlike draSTĆne... fašisti npr. nisu imali rasne zakone, akztuelni režim u većimi zemalja sveta including SAD i Rusiju je fašizam najčistijeg musolinijevskog tipa (korporativna vladavina 1% stanovništva nad 99% zamaskirana rasitstičkim ideologijama samo bez rase ...
ali autonom mravi su jednostavno - periferni nacisti = nova epizoda degradacije narodnog identiteta po nacrtu naroda vladara već viđena u slučaju Hrvata od NDH naovamo, sa svežijom varijantom u CG... a s komunizmom su odavno izgubili vezu ..
međutim protiv nacizma se ne može boriti drugim nacizmom - sličnom degradacijo m srBBskog identiteta ..bićete uspešni ko Ljotić protiv Pavelića
Preporuke:
4
11
19
ponedeljak, 03 septembar 2012 14:52
Dejan
Srpski narodni pokret „Svetozar Miletić“ iz Novog Sada će biti prinuđen da o svemu obavesti međunarodnu demokratsku javnost, pre svega Izraela, SAD-a
Ih bre braćo, sve se nešto bojim da će oni da vam/nam pomognu....
Hvala na saopštenju. Svako dobro u daljem radu.
Preporuke:
18
0
20
ponedeljak, 03 septembar 2012 16:44
DRAGAN
u vezi "pomoći" samo što dalje od onih koje ste pomenuli... a razlika između komunista,nacista i fašista u vezi srpskih interesa ..ne postoji,tačno je to da su bili međusobni neprejatenji ,ali su zato bili "prijatelji" i saveznici kada su bili u pitanju Srbi ,Srbija i srpski interesi ..imam još jedan predlog za pokret SM a to je otvaranje pitanja Baranje, toritorija koja je pripadala srpskoj Vojvodini sve dok je komunisti nisu "poklonili" Hrvatima
Preporuke:
17
1
21
ponedeljak, 03 septembar 2012 16:48
@suboticanin
a sta da radimo sa cankovima, oni izgleda nisu ekstremisti za vas? Lako se prepoznajemo ako se potvrdi da je tako...
Preporuke:
16
1
22
ponedeljak, 03 septembar 2012 18:50
DRAGAN
normalno je da oni koji rade na bilo koji način protiv srpskih interesa (suboticanin) vide pretnju u pokret SM,zato oni nikada nisu videli pretnju od komunista i komunističkog uređenja Jugoslavije(avnoj,ustav iz 1974 god) za njih su to bile normalne pojave
Preporuke:
12
1
23
ponedeljak, 03 septembar 2012 20:25
seljak bezemljaš dakle četvrti
&LIMAN&ATILA BIČ BOŽIJI A I DRUGIMA
Nije moglo da uđe u čitanke(znamo zašto pre,a neznamo zašto sada ne)ali SVI koji su proučavali istoriju bili su saglasni da je
TREĆI SRPSKI USTANAK DIGAO DRAGOLjUB DRAŽA MIHAILOVIĆ.
Nisu bili saglasni o tome šta se dešavalo kasnije, ali je ovo o dizanju trećeg srpskog ustanka bilo nesporno.
SNP Svetozar Miletić je samo rekao da znamoda je
suština autonomaške priče u dovršavanju razbijanja srpskog naroda,posle čega bi on bio prepušten propasti.To je nastavak politike koju su na istom poslu na jedan način radili komunisti,a na drugi fašisti.
Preporuke:
10
1
24
ponedeljak, 03 septembar 2012 23:00
posmatrac
Ako je istina što stari pričaju kolike ljude smo proterali nakon drugog svetskog rata, bič božiji nas mora stići a tuđe ćemo kad tad morati vratiti.
Preporuke:
2
7
25
ponedeljak, 03 septembar 2012 23:15
Turas
Slažem se sa"seljakom bezemljašem".Nastavlja se i u ovom veku anglo-saksonsko delovanje na razbijanju Srbije.Ideologije(brm)su"nužnost"vremena koje stvaraju ovi konstruktori svetskih političkih zbivanja.Činjenica da u zadnjem veku uz zdušnu podršku našeg saveznika(D.Živojinović)naravno pod"pokroviteljstvom"tadašnje vlade ili diktatora(Tito),vodila se smisaono politika na rasturanju Srbskog nacionalnog bića na celom Balkanu.Tako Broz stvara Hrvatsku republiku(Vatikan)koja kao genocidna "država" nije trebala da postoji.Srbski"intelektualci"(lumpen elita M.Kantor) su tvorci tzv.srbskog nacionalizma,a brm "frljajućih ideologija"Svako ko danas napada srbe da su faktor smetnje na Balkanu,i trpa u razne naci-ideologije,je neprijatelj Srbije.Ja mogu mirno reći da su to sve titoističke novokomponovane republike,mislim na njihove vlade.Narod je samo narod.Mahom srbskog porekle,manje-više u željenom pravcu indoktriniran.
Preporuke:
10
0
26
utorak, 04 septembar 2012 08:41
brm
"a brm "frljajućih ideologija"Svako ko danas napada srbe da su faktor smetnje na Balkanu,i trpa u razne naci-ideologije,je neprijatelj Srbije"da podsetim "prijatelja Srbije" na par istorijskih činjenica koje nikako ne želite da vidite:1) ustaše potiču iz porodica koje su do juče gajile srpski identitet (ustaša nije bilo u Zagiorju, Međumurju čak ni u Slavoniji i Zagrebu i sl. već u Bosni, Hercegovini, nešto manje zaleđu Dalmacije i Lici uglavnom)... 2) ono što današnje Hrvate čini odeljenim od nas je samo ideologija koju smo pruihvatili i mi i oni + trauma Jasenovca..3) "prijatelju Srbije" saberi dva i dva i pogledaj malo širi dom svoj - sve srpske zemlje pa ćeš videti isto to u CG (suvereniste), Bssni (Bošnjake i Srbe koji mrze mulsimane), Vojvodini (i jedni i drugi) i Srbiji (poklonici perverzne ideologije koja veze nema sa slobodarskim Srbijanskim tradicijama, štaviše knez Miloš i Karađorđe bi u... motkom sva ta starešinstva))toliko od "neprojatelja Srbije"..
Preporuke:
2
0
27
utorak, 04 septembar 2012 20:18
Bob
Izrael i sad? Obavestite i nemačku, austriju, madjarsku, tursku i hrvatsku. Ima još dobronamernih...
Preporuke:
3
0
28
sreda, 05 septembar 2012 12:51
Beli Orao
""posmatrač. Ko je koga proterao? Mi njih ili oni nas.
Divan program.
Dole komunističko-fašističke prostitutke.
Bravo Miletići, sivi tići.
Država Srbija finansira narodne neprijatelje. Pitate - kako je to moguće?
Moguće je. Cela SANU, NUNS, BLIC, B92, Studio B rade nam o glavi.
Niko od njih ne poštuje ni Ustav niti zakone. Čanak poziva na osnivanje fronta,ponovopoziva NATO, a vlast ni A, ni A.
Tadić je sa Đinđićem i Čedom došao na vlast na krilima bombardera NATO pakta, hapseći narodnoizabranog predsednika Srbije.
Oni su bili zaduženi da nas razore.
Nisu uspeli.
Nova vlast je na velikom ispitu.
Ukoliko nastave, dižemo Treći srpski ustanak.
Ma nije Izrael , mislili smo na Vatikan....
"Srbin crnac, ateista, musliman, katolik, komunista.."
To smo vam već objasnili stotinama puta: fašisti (ustaše) i komunisti prema Srbima su imali isti odnos, zajedničke akcije proizišle iz zajedničkog programa. Dakle, kada je u pitanju njihov odnos prema Srbima, između njih nema razlike. Tako, prestani da se praviš blesav, odnosno da igraš ulogu provokatora, i tražiš "objašnjenja".
npr. "neo-fašistička gebelovska misao i ideologija."
Gebels nije bio fašista nego nacista - socijalisti su i jedni i druigi i treći (levičari) al su razlike draSTĆne... fašisti npr. nisu imali rasne zakone, akztuelni režim u većimi zemalja sveta including SAD i Rusiju je fašizam najčistijeg musolinijevskog tipa (korporativna vladavina 1% stanovništva nad 99% zamaskirana rasitstičkim ideologijama samo bez rase ...
ali autonom mravi su jednostavno - periferni nacisti = nova epizoda degradacije narodnog identiteta po nacrtu naroda vladara već viđena u slučaju Hrvata od NDH naovamo, sa svežijom varijantom u CG... a s komunizmom su odavno izgubili vezu ..
međutim protiv nacizma se ne može boriti drugim nacizmom - sličnom degradacijo m srBBskog identiteta ..bićete uspešni ko Ljotić protiv Pavelića
Ih bre braćo, sve se nešto bojim da će oni da vam/nam pomognu....
Hvala na saopštenju. Svako dobro u daljem radu.
Nije moglo da uđe u čitanke(znamo zašto pre,a neznamo zašto sada ne)ali SVI koji su proučavali istoriju bili su saglasni da je
TREĆI SRPSKI USTANAK DIGAO DRAGOLjUB DRAŽA MIHAILOVIĆ.
Nisu bili saglasni o tome šta se dešavalo kasnije, ali je ovo o dizanju trećeg srpskog ustanka bilo nesporno.
SNP Svetozar Miletić je samo rekao da znamoda je
suština autonomaške priče u dovršavanju razbijanja srpskog naroda,posle čega bi on bio prepušten propasti.To je nastavak politike koju su na istom poslu na jedan način radili komunisti,a na drugi fašisti.