Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Prvi srpski trijumvirat ili ko će biti premijer?

Komentari (64) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 27 jul 2012 22:12
Naslov...
... je odličan kao i sam tekst. Mada sam se u prvi mah i ja upitala da li je greška :)
Preporuke:
28
35
2 petak, 27 jul 2012 22:12
srpski seljak
Sjajno primećeno da Ivica trči "utakmice karijere". Vukadinović na svom uobičajeno visokom nivou.
Preporuke:
65
30
3 petak, 27 jul 2012 22:14
iskrenko
Vrlo dobro skrojena analiza, i to "dok joj vreme nije", tj. dok još nije razjašnjeno šta će i kako biti. Verujem da Đorđe ni ovog puta neće omanuti u viđenju stvari, kao što nije ni do sada
Preporuke:
43
29
4 petak, 27 jul 2012 22:16
Deroko pravi
Tronošci, trouglovi i trijumvirati u životu kao i u politici su izrazito nezgodna i nestabilna forma. Uostalom, Cezar, Pompej i Kras su bili mudri ljudi i ozbiljni državnici sa, makar u prvom periodu, vrlo dobrim ličnim odnosima – pa njihov slavni trijumvirat ipak nije potrajao.


Antologijski dobro napisano! Kapa dole, g. Vukadinoviću?!
Preporuke:
52
28
5 petak, 27 jul 2012 22:32
paja patak
“…Dačić više nema rezervnu opciju. On sa ovom vladom mora da uspe i ne sme dopustiti da ona propadne pre nego što ostvari kakav opipljiv uspeh…”. Sa ovakvim stanjem privrede, ekonomije, finansija – ni Dačić (koga ni najmanje ne simpatišem), ni Superman ni iko ne može ni u čemu da uspe. Kakav opipljiv uspeh? Možda jedino sledeće zaduživanje kod .... bilo koga, i dublje uvaljivanje u dužničko ropstvo. Kakva “nova“ vlada? Pa – polovina nje, 9 ministara su Tadićevi ministri (na čelu sa sadašnjim premijerom, Dačićem). Šta od njih treba očekivati?
Preporuke:
51
13
6 petak, 27 jul 2012 23:08
drago.ca
Iako na prvi pogled izgleda da bi Dačić i Dinkić bili u velikim problemima ako bi se raspisali novi izbori, ja mislim da bi Vučić bio u većim problemima od njih. Zašto
Biračko telo SPS nikad nije volelo DS i sada likuju zbog mogućeg raspada DSa. Svojim izjavama i ponašanjem poslednjih nedelja Dačić je dodatno ojačao stranku i ako ovako nastavi ni velika koalicija više neće biti moguća. Znači ni sledeća vlada neće biti moguća bez njih
Dinkić tipuje na Đilasa i već utire put budućoj saradnji.
Po meni je Vučić taj koji je u problemima. Prvo, tu nema više Nikolića. Drugo, posjete Vašingtonu i izjave oko KiM i EU su isterale SNS na čistinu i deo njihovog glasačkog tela je postao pomalo skeptičan. Treće, brza reorganizacija DS sa Đilasom na čelu bi trenutno povratila pozicije koje su imali i SNS osta kratkih rukava.
Naravno, neki spektakularan potez bilo koga od njih u prvim danima vlasti bi sve promenio.
Preporuke:
56
7
7 petak, 27 jul 2012 23:08
Dag
Đorđe je zaboravio četvrtu članicu trijumvirata, gospođu Jorgovanku. Možda će ona biti premijerka koja će staviti prste u Ivicin puding, sa pozicije guvernerke. Od trijumvirata nema ništa bez guvernerkine logističe podrške i specijalne recepture za premijersku lajt poslasticu.
Preporuke:
18
20
8 petak, 27 jul 2012 23:08
Marko Radovanović
Đilas i Dačić nisu nikada ušli u sukob. Razmislite zašto.
Preporuke:
45
3
9 petak, 27 jul 2012 23:17
drago.ca
@paja patak
"Kakav opipljiv uspeh?"

Dačić zna šta kod naroda najbolje prolazi i nije on bez razloga insistirao na ministarstvu policije. Šta mislite gde bi mu bio kraj da uhapsi, ne nekog od kriminalaca, nego nekog od političara "omiljenih" u nacionalnom korpusu. A formalni razlozi mogu da se nađu za skoro svakog od njih.
Preporuke:
48
1
10 petak, 27 jul 2012 23:24
Rado
Možemo mi i Ivicu i Mlađu ocenjivati ovako ili onako, ali zar "političku čorbu" sam sebi nije zapaprio sam DS, bolje reći BT. O tome sam pisao u nekim štampanim medijima pred i posle izbora 2008, kada je DS, uzevši Mlađu u predizbornu a Ivicu u postizbornu koaliciju, sebi posejao seme političkog debakla. Oživeo je "političke mrtvace" i sve do ovih izbora "hranio sirotu za svoju sramotu".Bila je to i neprincipijelna i neprirodna koalicija zarad vlasti. Da li Ivici i SPS predstoji politička eutanazija? U normalnim društvima i drugačijim međunarodnim okolnostima da, ali sve više duvaju neki nakaradni politički vetrovi i u Srbiji i u svetu u kojima će, sa ovakvim ponašanjem, i Ivica i Mlađa bolje plivati od Borisa. Uveren sam da SPS bez PUPS-a ni ovog puta ne bi prešao cenzus. DS je lako mogao imati PUPS uz sebe da je BT znao to da proceni. I sada je mogao da pocepa Ivičinu koaliciju i uzme PUPS a možda i onog iz Jagodine. No, posle boja kopljem u trnje.
Preporuke:
22
10
11 petak, 27 jul 2012 23:32
Rin o-o to
G. Vukadinović je odlučio da saspe u lice svima i ako je. Dačić je posebna sorta. Dačić nije izdao onda kada su mnogi. Dačić je učio školu i „trgovao s glavom na vešalima“. Dačiću o moralu niko ne može da prigovori Dačić od 2008 igra po pravilima postpetooktobarske revolucije. Ta pravila nije on postavio. On se prilagodio. Amoral od 2000 g. dominira. Imati kapacitet za igru u amoralu je ipak za respekt. Dačić ume (kaže 16% a on premijer!). Drugi neumeju zato što su limitirane lutke za određenu fazu predstave. Da su takvi, potvrđuje i to što danas nisu nesrećni. Oni bi svoj zadatak obavili i priča se tu završava. SPS nikada neće propasti i imaće sve veći procenat na budućim izborima. Dačić pliva na talasima greha koji je ovaj narod učinio prema sebi 5. oktobra. Nezaboravite, Nikolić i SRS su sahranili Miloševića u jedno predvečerje. Neki su pobegli od tog groba, neki su otišli a neki mu tek sada pokajnički prilaze.
Preporuke:
34
17
12 petak, 27 jul 2012 23:41
fristajlo
Predvideti Dačićeve poteze krajnje je nezahvalno; po svemu do sada- imam utisak da ni on ne zna do poslednjeg trenutka, šta će učiniti, vrlo često. Do sada, njegove političke improvizacije davale su solidne rezultate, i u datom prostoru- postigao je više od ostalih, čak najviše, od svih bitnih aktera na političkom vrhu Srbije.
Slažem se da je mandat, koji je dobio, ključan za njegovu dalju političku karijeru; ukoliko ne postigne neka poboljšanja i evidentne rezultate- može mu se desiti veliko nazadovanje. S obzirom sa kim treba da postigne te rezultate- zadatak je na granici neostvarivog.
No, istini za volju- boljitak i nije tako teško postići, s obzirom na stanje u zemlji, posle 12 godina "demokratskih promena"; može da bude i gore, ali- teško.
Sa samo nekoliko poteza- ova Vlada može osetno da popravi stanje; no, to bi značilo "zameranje" nekim skrivenim centrima moći u Srbiji i van nje.
Rekao bih da je postizanje tih rezultata više stvar lične hrabrosti Ivice Dačića, nego potrebnog znanja.
Preporuke:
50
0
13 petak, 27 jul 2012 23:52
Student
Prvo,verujem da će vlada pregurati pun mandat,bilo bi krajnje neozbiljno i iritantno da za godinu i po, dve idemo opet na izbore.Kako bi narod gledao na ponovno bacanje para na novu kampanje.Kakvi god bili potresi vlada će se održati jer nikome od stranačkih funkcionera se ne izlazi tako brzo iz udobne fotelje,iz javnih preduzeća,agencija,ministarstava,upravnih odbora.Njih sve zajedno povezuje jedan interes a to je vlast.Od nove-stare garniture ne očekujem neki veliki privredni napredak,ali da može da se postavi dobar temelj za kasnije može,trenutno smo na samom dnu po svim parametrima.
Preporuke:
21
5
14 petak, 27 jul 2012 23:59
Svetislav Kostić
Dačić je već 2008. otkrio svoju prevrtljivu stranu lica. Poslije ondašnjih izbora nudio se Koštunici i njegovoj stranki sa kojom bi u koaliciji sa Radikalima Srbija dobila jednu komotnu većinu u skupštini i obrazovala se vlada nacionalnog spasa koja bi imala široku podršku srpskog titularnog naroda.

Nakon nekoliko nedelja zavlaćenja Koštunice, ispostavilo se da Dačić za svo vrijeme iza kulisa vodio pregovore i sa Tadićevom DS u ime i svojih birača koji mu mandat nisu povjerili da ambasadori stranih zemalja, uz to onih država koje Dačićevim biračima članove njihovih porodica iz bombardera ubijeli i infrastrukture od kojih živili razarali.
Preporuke:
19
1
15 subota, 28 jul 2012 00:23
Lola
Blago gospodinu Vukadinoviću, on svako tolko izgovori "Jel sam vam kazo". I kad nešto izgleda da nema šanse ipak predviđanja budu dobra.
Ja se samo ne slažem sa ovim isključivanjem mogućih koalicija u budućnosti. Ta teza je opovrgnuta toliko puta.
Preporuke:
16
4
16 subota, 28 jul 2012 02:37
Gordana
Prema politickoj sceni Srbije, nevoljno, ali moram priznati, da nevidim nikog trenutno pogodnijeg za mandatara vlader. Ako nista drugo, Dacic je ucestvovao u predhodnim vladama svi"igraci" su mu veoma dobro poznati, "pravila igre" takodje.Nadajmo se da ima resenje za sve zavrzlame koje ga(nas) cekaju sa zapada, istoka i, narocito, okruzenja.Nadajmo se da ce i Dinkica uspeti da drzi pod kontrolom, jer ,cini se, on i jeste naj slabija i najosetljivija karika u lancu.Verujmo da Vucic zna kako stvari stoje ,pa da nece rusiti postignuto , jer nevidim da bi time nesto dobio niko u ovoj situaciji.
Ostaje nam da DRZIMO PESNICE da se svi iskreno zajednicki potrude i vade propalu zemlju iz dubioze.Verujmo da znaju da je to jedini nacin da svi profitiraju od tog, eventualnog , uspeha!
Pa sad, STA NAM BOG DA!!!!
Preporuke:
17
3
17 subota, 28 jul 2012 02:41
revolucionar
Moze biti da maratonci trce pocasan krug, al moze biti da ce da ga istrce i do kraja. Svasta je ovde moguce, sem da se u Srbiji zivi bolje. Moguce je npr i to da mu predstoji duga vladavina, kazu uz pomoc fioka i nekakave nacionalne garde. U tom slucaju mi cemo klicati: Ivice mi te volimo, a ostaje da se vidi da li ce ta ljubav biti uzvracena i u koj meri.
Preporuke:
4
1
18 subota, 28 jul 2012 06:15
jednorog
Neko od komentatora pomenu Đilasa. I meni se sve čini da je on u ovoj analizi zaboravljen, pa pored pomenutog trougla: Vučić, Dačić, Dinkić, postoji još jedan, bitniji, po meni (moguće da grešim): Đilas, Vučić, Dačić. U celoj priči najslabija karika je Vučić: bez obzira na visinu i fizičku snagu, malena su to prsa za teret koji su umislila da nose. A i jedini nije prošao kroz svoj purgatorijum, za razliku od ostale dvojice. Plus, deluje ostrašćeno, kači se sa svima, što ne doprinosi utisku o zrelosti i mudrosti. Za nameravanu promenu Ustava, Đilas je najvažniji. Već sad je kalif umesto kalifa u DS.
Preporuke:
16
4
19 subota, 28 jul 2012 07:22
gavrilo
Vidite Đorđe u vašim anketama predvidio sam Novu Vlast ali isto tako u vašoj anketi ovoj novo-staroj vlasti dao sam godinu dana!Kamo sreće da se prevarim i da nešto urade u korist Srbije i naroda osim zakletvi koju daju a njihove zakletve i njihove riječi imaju težinu vazduha!Ali Đorđe mene brine HAARP, što možete uraditi u parlamentu da to zlo bude zastavljeno i krivci procesuirani?
Preporuke:
15
1
20 subota, 28 jul 2012 07:57
Goran Maksimović
Potcjenjujete intelignciju Ivice Dačića ( sa čijom se ja političkom doktrinom u mnogome ne slažem) a ujedno i potcijenjujete fenomen kratkog pamćenja, tako raširen u našem narodu. Dačić je poduplao svoj izborni rezultat, između ostalog i zato, što je uspio da vrati integritet i autoritet srpskom policajcu. Znači radio je nešto...Nije taj izborni rezultat samo plod patriotske retorike već i kratkog pamćenja naroda koji je zaboravio čija je to policija i služba uhapsila Radovana i generala. Nedosljedan je dozlaboga ali je i pragmatičan. Sluđeni i osiromašeni narod odavno se ne bakće mnogo sa principima.
Preporuke:
22
2
21 subota, 28 jul 2012 08:01
Miloš Kikić
Odlična analiza.Jasno i glasno. Nije nikakva zamerka nego samo konstatacija, da se Đorđe Vukadinović koncentrisao samo na Dačića a sasvim "preskočio" Dinkića. Istina, Dačić je premijer a Dinkić nije, ali Dinkić treba da odlučuje o parama,a ako para nema sve ostalo je prazna priča. Vukadinović piše "Nepotrebno je, takođe, nabrajati šta je sve ko – praktično, svako – na srpskoj političkoj sceni i koliko puta prevario, obmanuo, prekršio reč i preveo preko vode bilo partnere, bilo javnost ili glasače. Ipak, u poslednjem olimpijskom ciklusu Dačić je postao apsolutni šampion u ovoj popularnoj i zahtevnoj političkoj disciplini.." A Dinkić?
Dačić nije sinoć na B92 dao nijedan konkretan odgovor na vrlo direktna pitanja.Njih trojica se sigurno nadaju, kao i svi mi, "običan narod", da ćemo se nekako izvući kao i do sada što se to i do sada dešavalo, ali narod je smislio i ono "krčag ide na vodu dok se ne razbije". Da se ne razbije baš ovoga puta?
Preporuke:
12
6
22 subota, 28 jul 2012 08:24
siniša
Iz daljine se bolje vidi. Da bi se lakše i bolje prepoznavala situacija u Srbiji treba ili boraviti ili živeti na Zapadu, bilo u Evropi ili Americi. Sve što se tamo dešava nažalost, za godinu, dve ili deset dolazi u Srbiju.

Kako u modi, poslovanju, tako i politici.

Na Zapadu izbori su pre svega i jedino trke za fotelje. Koalicije su posledica dogovora u kojima je osnov da se što više dobije sa što manje ustupaka. Svaki ustupak se plaća. To je što se tiče izborne pobede. Što se tiče izbornog poraza i tu je situacija jasna lider odmah sam odstupa, i to odmah i to sam.

Koji je smisao danas za Tadića, a sutra za Dinkića ili Vučića da budu lideri, ako izgube. I poslednji član DS-a zna da Tadić više nikada neće imati ni tim, ni novac ni stranu podršku koju je imao. To isto čeka i Dačića. Razlika je u inteligenciji i znanju. Dačić je inteligentniji i stručniji za politiku od Tadića.

Takođe, po zapadnom modelu, nema unutarstranačke podrške bez jasnog interesa i čvrstog obećanja.
Preporuke:
21
3
23 subota, 28 jul 2012 08:43
Dimitrije
Ako iz ambicija Nikolića i Vučića ne stoji rad još jednom vreme provedeneo na vlasti biće izgubljeno.Na samom početku oni neće znati da rade, biće potrebno vreme dok se uhodaju.Nikolić ima kompleks sbog obrazovanja,nepoznavanja jezika od ne snalaženja na funkciji što će ga usporavati.Vučić treba da počne da radi odgovoran posao ,da obezbedi predsedničko mesto u stranci .To su samo neki razlozi koji će omogućiti Ivici Dačiću da sa uhodanom ekipom i Dinkićem i Ljajićem vodi vladu onako kako on hoće .Ako Vlada potraje, posle dve godine videćemo kakav će tada odnos biti.SNS će se osvestiti da li će biti kasno videćemo.Strah da se ne prodje kao Šešelj biće uvek prisutan.
Preporuke:
7
1
24 subota, 28 jul 2012 09:15
Baster
Jako je tesko biti analiticar medju ovako besprincipijelnim politicarima ciji potez zato nije moguce predvideti. Na sceni je cist Makjavelizam i da nije tako ne bismo imali za premijera coveka koji je kao treci zavrsio na izborima sto je mislim apsurd i jedinstven primer u svetu i zapravo velika poruga demokratiji i izbornoj volji. Verovatno i Grci imaju slican palanacki mentalitet pa su zato i uveli pravilo da pobednicka stranka dobija bonus od 50 poslanika da je ne bi u sprovodjenju narodne volje ometali razni Dinkici, Dacici ili Krkobabici. Na kraju da kazem i nesto licno. Mi Srbi nikad nismo znali da cekamo, uvek trcimo pred rudu jer nismo u stanju da gledamo unapred i nasa filozfija je bolje da danas drpim 5000 nego sutra da zaradim 50000. Bolje je bilo da su sad kad ekonomija propada zuti koji su i glavni vinovnici propasti nastavili da vladaju i da i onda narod za godinu dve zauvek posalje u istoriju, a neke i na robiju. Ovako mrcvaricemo se sa Dacicem, a onda oni opet dolaze.
Preporuke:
19
0
25 subota, 28 jul 2012 09:27
nićifor
Dačić ima Slobine lične beleške, zato je tako opušten i siguran.
Preporuke:
14
0
26 subota, 28 jul 2012 09:44
Šešeljevac
Sudbinu ove zemlje određuju politička „elita“ i prosečan birač.
„Elita“ je takva kako je opisana u ovom tekstu – neprincipijelna, prevrtljiva, beskrupulozna. Ali šta je sa prosečnim biračem? Zašto birači ne sankcionišu beskrupuloznost i neprincipijelnost Dačića, Nikolića, Vučića, Koštunice? Kako su mogli glasači SPS-a, Miloševićeve pristalice, da prihvate koaliciju sa DS-om koji je onako sramno predao Miloševića onima koji su nas bombardovali? Kako su mogli glasači radikala da masovno pređu u naprednjake i postanu Nikolićevi birači mada su on i Vučić onako sramno izdali zatočenog saborca? Pri tom je izdaja tih pojedinaca, Miloševića i Šešelja, istovremeno bila i izdaja ideja za koje su se borili. Zašto je Šešelj, jedini čovek na srpskoj političkoj sceni koji je politiku shvatio kao vokaciju – posvećenost ideji srpstva kojoj je podredio i sopstveni život - ostao usamljen i napušten? Zar prosečan birač ne shvata da je ta koaliciona igre „elite“ zapravo igra u kojoj je ulog naša sudbina?
Preporuke:
36
2
27 subota, 28 jul 2012 10:09
Ružičasti panter
Većina komentatora je ovaj tekst izgleda shvatila kao analizu situacije u našem fudbalu: performanse pojedinih igrača, izgledi da pređu u drugi klub,cena koja je plaćena za neke od njih...
Navijačkim strastima ima (donekle) mesta na stadionu.Ali u ovom slučaju stadion je Srbija a utakmica se igra sa našim glavama. Navijačkim strastima tu nema mesta.
Preporuke:
15
0
28 subota, 28 jul 2012 10:21
Nenad
Poštovani gospodine Vukadinoviću,
iako mi je i ovaj vaš članak bio interesantan kao i svi prethodni, podsetio bih Vas da ste čitaocima NSPM "ostali dužni" još neku reč o Dverima još od pre izbora :)
Srdačan pozdrav
Preporuke:
21
2
29 subota, 28 jul 2012 10:33
Mikoš Lament nad DS.
Da je Dačić ostao sa DS bilo bi sve u redu i bio bi na pravom kursu koji je u poslednje 4 g.razgradio državu i doveo je na ivicu ambisa.Kao što nedavno reče bivši premijer ako se ne uradi nagli zaokret država ode u ambis. Ovo je fantastična stvarnost kao u najcrnjim snovima.Da je formirao vladu sa SRS,zbog sličnog bir.tela,rastopio bi se uz većeg brata,ovako je ojačao i bolje se pozicionirao.Birači su taj prelet sada nagradili na izborima.Ko može neka se potrudi da se oslobodi emotivnog vezivanja za partije i političare,to je rezervisano za otadžbinu i žene. Ako je u pitanju interes,razumem ali ne odobravam.Preuzeti razvaljenu i prezaduženu državu smatram velikom hrabrošću, pustite dežurn.krivca da radi.
Preporuke:
19
4
30 subota, 28 jul 2012 10:38
apis
Ja bih iskreno voleo, da napokon vidimo , koliko u Srbiji ima para, 'oću reći, koliko je prethodna vlada, krala. Sumnjam da će do toga doći, iako je "kordinator bezbedonosnih službi", obećao rezultate do kraja avgusta. Vučić je duboku brazdu zaorao, tražeći zakopano blago(a ima ga!). Da li će Aca Vučić uspeti da se nosi sa ralom i volovima do kraja brazde, noseći sve na svojim junačkim plećima, ili je to samo vešta varka? Prvi scenario je da on zaista, raskrinka lopovsku bandu,što mu ja najiskrenije zelim, ali što je manje verovatno, i drugi je, da mu se taj(f=k)uni, "podvuku" pod skute, što je gotovo izvesno. Acino zaoštravanje do usijanja,može samo da signalizira tajkunima, da se kesa mora dooobro odrešiti, što će njima biti bolno, ali svakako manje bolno od Zabele, te će Vučiću na kanabe, dolaziti raširenih ruku, ljubeći se tri puta u obraze. A ko može odoleti, funtama, sem nas naivnih, :-) ?
Preporuke:
16
0
31 subota, 28 jul 2012 10:45
Trokapici s kravatom
Vukadinovicevu vidovitost ne sporim.Tacnoje da SNS tretira SP,(nadam se zasluzno),kako i sam autor kaze.SNS,koju su "ubogaljili" mediji,bila je srecna da primi prvu ponudu "vesele raspustenice".I spoj se dogodi."Ruga sa dva druga pridje ocajniku koga niko nece"..Ocajnik ozive i tek sto"veza" poce,zaboravi na sve i poce se predstavljati kao "momak bez mane i straha".Zaboravise i na prljav ves,sve bacise u korpu za pranje,preoobukose se u nove haljine,zaboravljajuci da ih narod pamti po "golotinji"...Ko pita narod,pomislise u svoj opijenosti samim sobom....
Izobecavase(tajno) strancima jedno,narodu drugo...Oh,muko ziva!A stranci nisu ko nasi.Obecavaju i oni njima,ako bude sve onako,kako ovi obecase njima...
Vladike nam se oko Ministarstva vera posvadise.Zazveckase novci.Nastade muk...
Sramota me da kazem javno na sta se sve ovo oseca.
Ko(s)ovo!!!
Preporuke:
12
3
32 subota, 28 jul 2012 11:07
Đura
Ovog puta se sa nekim delovima Vukadinovićevog teksta ne slažem:
A SNS ih tretira kao „smrdljiv sir“, odnosno, privremenog i prinudnog partnera sa kojim će biti samo dok se mora, to jest, dok ili dodatno ne ojačaju da mogu vladati sami, ili dok se ne steknu uslovi za koaliciju sa Tadićevim (ili Đilasovim) DS-om.

Za ovu tezu mislim da Vukadinović nema nikakvo pokriće. Ni jednog trenutka nije bilo ni pomena o koaliciji sa DS od strane SNS-a, a mislim i DS-a na drugoj strani. To su bile samo spekulacije medija i analitičara. Ja nikakog dokaza za to ne vidim.

Nasuprot tome, Dačić više nema rezervnu opciju. On sa ovom vladom mora da uspe i ne sme dopustiti da ona propadne pre nego što ostvari kakav opipljiv uspeh.

Đorđe zbog ovoga vidi Daćića kao taoca, a ja vidim jak motiv da se konačno nešto dobro uradi. Dosadašnji prmemijeri su se uvek ponašali kao da imaju rezervnu opciju, čak i Koštunica. To nije dobro.
Preporuke:
19
6
33 subota, 28 jul 2012 11:09
Đura
Nastavak:

Dačiću je, naime, bilo relativno jednostavno i jeftino da bude „najveći patriota“ u prethodnoj vladi (mada mu je Jeremić ponekad kvario taj imidž), i na tu je caku u velikoj meri i zabeležio sadašnji politički rast. Ali će sada to biti mnogo teže u društvu bivših, makar i reformisanih radikala – baš kao što će mu eventualno takmičenje u evropejstvu sa Vučićem, Dinkićem i Ljajićem takođe biti jalov posao.


Sa ovim se slažem. Međutim, zaboravlja se da je Dačiću zapravo "dovoljno" da sa vladom ostvari dobre rezultate. Tada apsolutno neće biti važno ko je "najveći patriota", a ko "najveći evropejac".
Preporuke:
16
5
34 subota, 28 jul 2012 12:47
Marica
MARATONAC trči svoj POSLEDNJI počasni krug!
Preporuke:
7
8
35 subota, 28 jul 2012 12:55
Mari@Rin o-o to
Da li ste pročitali sledeću Dačićevu izjavu u "Politici":
Pa ja sam to sve u životu prošao. Ja sam omogućio DSS-u da napravi vladu kada smo je podržavali, pa smo posle sledećih izbora imali sastanak u Vučićevom stanu da se izabere Toma Nikolić za predsednika parlamenta, uz obećanje da nikada neće promeniti tu odluku. Toma je bio nekoliko dana predsednik parlamenta da bi onda DSS promenio odluku i s Tadićem napravio vlast. A da me, pri tom, nisu ni obavestili o tome, uzgred mi samo govoreći da bi oni bi hteli sa mnom, ali neće Tadić. E, ja sam tada rešio da nikada više neću zavisiti od drugih. Prema tome, s kim ćemo mi praviti koaliciju to je naša stvar. Mi nismo za jednokratnu upotrebu i ne želimo da se tako iko odnosi prema nama. I to je moja poruka i DS-u i SNS-u i bilo kome drugome
http://www.politika.rs/rubrike/Politika/Koalicija-je-nasa-stvar.sr.html
Preporuke:
18
0
36 subota, 28 jul 2012 13:34
OKVIR
Dacic ima veliku sansu da sa ovom ekipom progura ceo mandat, ako imaju nameru da nesto pozitivno urade za drzavu (narod). Ista je u teskom stanju, opljackana, okovana lazi, medijskim mrakom, siromastvom i gadnom situacijom u ekonomiji.
1.Treba samo da makar delimicno rasciste medijski mrak.
2.Otvore i sudski procesuiraju nekoliko velikih pljacki ( velikih pljacki u ovoj drzavi ima u izobilju - pa mogu da to urade selektivno).
Da ne nabrajam dalje, narod bi osetio da se za njega nesto menja na bolje i dobili bi i drugi mandat.

Potreban minimum para, da se premosti trenutna besparica ( ako je istina da su finansije u katastrofalnom stanju - jak razlog da se zuti ocrne ) se sigurno moze dobiti od Rusa.

E sad, pitanje je kakve su obaveze Dinkica, Vucica, Dacica, Nikolica i te ekipe prema "zapadnim demoNkratama"???

U ovom grmu lezi zec!!!
Samo Rusima odgovara jaka Srbija!!!
Zapadu je prevelik i "beogradski pasaluk"!!!
Preporuke:
31
0
37 subota, 28 jul 2012 16:09
jahtom protiv gladnih
Meni nekako prija kada Dačić saspe u lice Ljubici Gojgić(B 92) da je interse Srbije preči od zahteva Nemačke.i drugo što je važno nije me briga ako se Dačić ogrešio o Demokrate, jer su se ti ljudi iz vrha DS obohgatili, dok smo mi prosečni građani ostali gladni.Nema danas za mene teme osim onih koji su jahte "zaradili" od politik, i što će oca i majku prodati za vizu da putuju.Ne pomaže nikakva Dačićeva neprincipijelnost,gladni ljudi ga podržavaju, a od demokratske stranke okreću glavu kao od najnepristojnijeg prizora.Napred,Ivice, mrze te zadovoljnici i korisnici prevare.
Preporuke:
23
3
38 subota, 28 jul 2012 16:26
Srbenda
Misao da Dačić ne bi sada(mislim nakon 100 dana rada vlade) ne bi bio dobrodošao da pravi vladu sa Tadićem je velika greškna, Tadić bi ga širokih ruku dočekao i izljubio, pod uslovom da Tadić bude premijer.

Iako nisam podržavao Koštunicinu odluku da omogoći izbor Nikolića za predsednika skupštine na tri dana, naknadni raspad SRS i nastanak naprednjaka pokazuje da je pravi razlog za 'prevaru' Nikolića od strane Koštunice ipak bio na osnovu habera i takvog zahteva iz Haga od Nikolićevog šefa u to doba Šešelja. Nesreća je što Šešelj a ni Koštunica nisu tada rekli šta se iza brda valja.
Šešelj kao jedini dosledni političar u Srbiji nažalost prvo obajvi odluku pa onda nakon dva tri meseca kada sa njegova caznanja ispune on kaže da je to razlog zašto je promenio kandidata za predsednika a njegova stranka propada.
Dačić, Dinkić, Tadić ... to su sve političari kojima je jedini motiv biti na valsti a ne učiniti nešto za dobrobit ovog napaćenog naroda i države na isdisaju.
Preporuke:
12
5
39 subota, 28 jul 2012 18:55
Sad ili nikad
Dačićeva priča je mnogo jednostavnija, čini mi se. On je političar i kad je uvideo mogućnost da postane premijer, predriblao je druge igrače i iskoristio šansu. Naravno, sad nastupa glavna muka svakog vodećeg političara na vlasti - igrati tako da te pozitivno upamti istorija. Dačić više ne igra za budućnost, on igra sada. Njemu je najvažnije da ekipa bude što duže na terenu, jer je tako veća šansa za nekakvim pozitivnim ishodom. Dačić zna da ono što je danas, više nikad neće biti u životu. Ili će imati rezultate, ili će biti upamćen kao Tadić, čovek koji je loše iskoristio svoje vreme na terenu. Ova vlada će ipak biti dugovečnija, imaće rekonstrukcije, a Dačić će je krpiti, makar i superlepkom.
Preporuke:
12
0
40 subota, 28 jul 2012 21:11
Marko Gay
@ Rin o-o to

Nikolić i SRS su sahranili Miloševića u jedno predvečerje. Neki su pobegli od tog groba, neki su otišli a neki mu tek sada pokajnički prilaze.


Dok god su Mira, Marko i Marija izgnani, jasno je da se Srbi ne kaju.
Preporuke:
6
4
41 subota, 28 jul 2012 21:59
@Marko Gay @ Rin o-o to
Grešite. Većina Srba je pravila jasnu razliku između Miloševića i njegove porodice. Činjenica da je on često stajao iza njihovih (neprimerenih) postupaka, samo ukazuje da je bio popustljiv prema svojoj deci i svojoj ženi. Osobina koja sasvim sigurno nije poželjna za jednog državnika ali koja je tako tipična za naše ljude. Mnoge Miloševićeve pogrešne poteze javnost pripisuje uticaju njegove žene, i zato nije isključeno da će pozitivno valorizovanje Miloševićeve istorijske uloge u budućnosti, biti praćeno porastom netrpeljivosti prema Miri Marković.
Preporuke:
13
3
42 nedelja, 29 jul 2012 02:01
Marko Gay
@ anonimni

Mnoge Miloševićeve pogrešne poteze javnost pripisuje uticaju njegove žene


Koliko znam, u patrijarhalnim zemljama, pripisivanje zavisi iskljucivo od toga jesu li potezi dobri ili losi, tj pozitivni potezi uvek se pripisuju muskarcu, a negativni zeni.

Jesam li u pravu? Mozda je u Srbiji drugacije?

Evo, poucite me na konkretnom primeru: ako se Miri pripisuju mnogi Milosevicevi negativni potezi, kome se onda pripisuju oni pozitivni?
Preporuke:
6
3
43 nedelja, 29 jul 2012 10:10
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Dosta neobičan komentar iskusnog analitičara.Dačić prevaljrant.Prevario ovoga, prevario onoga a glavnoga sirotog Tadića ružno i negalantno.I neće da drži moralne lekcije, a nije da ih drži, nego se od muke ni za logiku mnogo ne pridržava.
Ako neko baci na kolena celu jednu naciju,ako svojom politikom upropasti rejting koji je njegova stranka pre toga imala,ako nas zaduži a ništa od tih dugova u oplodnju ne dovede, ako proda sve što se prodati da i ostane na svemu kratkih rukava, kao što se to dogodilo Tadiću , koji će ga crni đavo slediti.Neće ni njegovi a nekmoli oni koji su s njim srađivali i od pogubne politike nisu mogli da odvrate.Ništa ja oficijelno ne znam, samo s malo soli u glavi nagađam.
Šta ako , taj Dačić, tako priklješten prilikama, mora da načini neki uspešan , ili, svaki od obvećanih, uspešnim korak.Šta ako mu sve krene?
Preporuke:
15
4
44 nedelja, 29 jul 2012 11:18
Anonimni @ Marko Gej
Niste u pravu. Pripisivanje uticaja supruge nekog političara na politiku koju taj političar vodi zavisi od toga koliko je ta žena prisutna u javnosti sa sopstvenim pogledima na politička pitanja. Nikome ne pada na pamet da lošu Tadićevu politiku pripisuje uticaju njegove žene. (Uzgred, pošto on pozitivnih poteza uopšte nije imao to ne možemo znati kome bi se oni pripisali, ali sam skoro siguran da niko ne bi pomislio da iza tih poteza stoji gospođa Tanja Tadić. Pre bi se ti neočekivani pozitivni „ispadi“ pripisali nekom od njegovih spin doktora).

Uopšte uzev Vaša podela na patrijarhalne i nepatrijarhalne zemlje i izvođenje zaključaka na osnovu te podele (u pogledu uloge supruga) je neprimerena. Gde biste u toj podeli svrstali Teodoru i Justinijana, Izabelu i Ferdinanda, Nikolu Pašića i Đurđinu, Tita i Jovanku?
Preporuke:
8
1
45 nedelja, 29 jul 2012 12:42
@Anonimni @ Marko Gej
Ili DANICU DRAŠKOVIĆ?
Preporuke:
4
0
46 nedelja, 29 jul 2012 13:52
Marko Gay
@ Anonimni

Niste u pravu. Pripisivanje uticaja supruge nekog političara na politiku koju taj političar vodi zavisi od toga koliko je ta žena prisutna u javnosti sa sopstvenim pogledima na politička pitanja.


A supruga ne moze uticati na muza iza scene, bez da se oglasava u javnosti? :)
Preporuke:
2
1
47 nedelja, 29 jul 2012 16:36
Anonimni@Marko Gej
1.

Sa Vama je teško polemisati jer svaka Vaša rečenica sadrži po nekoliko proizvoljnih tvrdnji, tako da bi odgovor zahtevao mnogo više od hiljadu znakova a osim toga bio bi sasvim izvan teme ovog teksta. Dakle dižem ruke od suštinske polemike pa da odgovorim ukratko na poslednju primedbu.
Razume se da supruga može uticati na muža IZA SCENE ali ta mogućnost postoji i za niz drugih osoba – vanbračnu partnerku, bliske prijatelje, savetnike... Javnost, međutim, može da procenjuje samo na osnovu onoga što je vidljivo, dakle što se dešava „na sceni“ a ne „iza scene“. Elem, Mira Marković je bila veoma prisutna „na sceni“ sa svojim političkim stavovima koji nisu nailazili na odobravanje većeg dela domaće javnosti i koji su – što je bitno u ovom slučaju – često bili različiti od stavova Slobodana Miloševića. Zato je uostalom i osnovala sopstvenu partiju.
Preporuke:
6
2
48 nedelja, 29 jul 2012 16:37
Anonimni@Marko Gej
2.

Kako vreme bude prolazilo, Slobodan Milošević će u svesti Srba sve više izrastati u jednu herojsku i tragičnu figuru. O ponašanju njegove porodice kojoj je bio tako odan ne bih, i nemam pravo. Ali će mnoge Srbe proganjati poslednja rečenica koju je izgovorio na Banjici pred poletanje helikoptera gde su ga doveli domaći otmičari i specijalno obučeni britanski obaveštajci: „E, pa, braćo Srbi, ostajte mi zdravo! I srećan vam Vidovdan!“
Kasno uveče, neki „slučajni amater“ poslao je preko TV ekrana snimak kako Miloševića, sa okovanim rukama, dvojica rmpalija vode ka ševeningenskoj tamnici. Odatle je otišao u večnost, i ja bih rekao u legendu.
Preporuke:
10
2
49 nedelja, 29 jul 2012 16:40
Anonimni@Marko Gej
3.
A pošto je ovo tekst o ličnostima sa srpske političke scene možda bi trebalo dodati i ovo. General Pavković, vojskovođa koga je Milošević poredio sa Živojinom Mišićem, nije krio istinu: „Ja sam obavestio Koštunicu, pitao me je šta može da se uradi. Pomenuo sam dve varijante - da se pomenuti helikopter primora na prizemljenje ili da se obori. Odgovorili su da će mi javiti odluku. Nisu javili.“ Helikopter sa otetim predsednikom nastavio je let slobodno.
Preporuke:
9
1
50 nedelja, 29 jul 2012 20:21
Bili piton
Lično bih voleo da ova vlada bude uspešna, ali ne zato što mi je neko od političara , koji je čine simpatičan, već zato što se prosto plašim daljeg propadanja srpskog društva. Novi izbori, nova vlada u nekom kratkom periodu, bi uvukli Srbiju u nestabilnost, koja bi bila veća nego ona iz 2000. S druge strane prosto ne verujem da ovako skupljeni, s brda s dola, mogu bilo šta da učine. Neka nam je bog na pomoći. Inače sam anganostik, a sada bih voleo da bog postoji i da nam bar on pomogne.
Preporuke:
2
1
51 nedelja, 29 jul 2012 21:14
Rin o-o to
@ Marko Gej

Ima ona stara izreka(parafraziram): „Ko nije sposoban da vlada svojom ženom ne može da vlada narodom“. Ali imati za ženu, ovakvu politički angažovanu sa značajnim familijarnim pedigreom iz „bravarskog“ doba, imati je u dva vremena (komunističkom i predstojećem u kome je srpskom narodu namenjena nesreća dok se lažna elita „bori za demokratiju“ po ulicama ) to nije mera za ženu iz prve rečenice niti se može primeniti na kapacitet Miloševića da vlada narodom, niti Miloševića može osporiti . Ili, ostavka Brane Crnčevića(ne mogu da se setim za šta, mislim za poslanika SPS-a – opet parafraziram): „ostavku dajem zbog bolesti jedne žene, ne moje“. I na kraju, koliko znam, G. Marković gone zbog jednog dodeljenog stana pod sumnjivim okolnostima? SPO je u beogradskoj, gradskoj, vlasti nekoliko stotina stanova otuđio pod takođe sumnjivim okolnostima. Pozdrav za @Mari.
Preporuke:
3
1
52 ponedeljak, 30 jul 2012 08:09
Andro Lutak
Dačić je pokazao da je on ipak politički mediokritet u odnosu na svoje stranačke kolege koji su bili "uzdržani" ili otvoreno protiv da se napusti koalicija sa DS. Dačić je zbog mesta premijera okrenuo leđa prirodnom savezniku DS kao članu Socijalističke internacionale i prevario sve one koji su levo,a posle te vlade je duplirao razultat. Upravo za vreme te vlade narod ga je shvatio kao uspešnog policajca, a ne sumnjajte da mu je u gradnji takvog imidža nesebično pomagao i Tadićev tim marketinških magova. I.D. je narod shvatao kao "faktora" u vladi DS mnogo više nego sada kada je premijer.

Sa DS, SPS bi mogao da razmišlja o 25% glasova na sledećim izborima, ali I.D. je želeo da postane premijer odmah, ne videći da pored nametljivog Vučića, on u očima naroda ne može biti JEDINI premijer; i ne samo u očima naroda - na dnevniku radija b92 prvo je išla Vučićeva opaska o izjavi Ahtisarija, pa tek onda Dačićeva.
A tek Dinkić koji se vremenom takođe neće libiti da i on bude "premijer".
Preporuke:
5
8
53 ponedeljak, 30 jul 2012 08:14
Andro Lutak
p.s. Đorđu Vukadinoviću svaka čast, i hvala na još jednoj sjajnoj analizi!
Preporuke:
6
4
54 ponedeljak, 30 jul 2012 10:19
Šešeljevac @Andro Lutak
Jel'Vi ozbiljno mislite da je DS levičarska partija i prirodni saveznik socijalista?
Preporuke:
8
4
55 ponedeljak, 30 jul 2012 13:51
Andro Lutak @ Šešeljevac
Pa da.

Setite se samo devedesetih.

Čak i u dnevnopolitičkim događanjima bilo je mnogo upečatljivih momenata (da ne nabrajam) kada su Demokratska stranka i Socijalistička partija Srbije (i to ona Miloševićeva) bile veoma bliske po stavovima.

Naravno, ako ćemo meriti, duži su bili periodi političkog rata između DS i SPS, ali su zato periodi izvanredne bliskosti bile posledica realne činjenice da su to su bile dve jedine stranke levice a pri tome i u isto vreme dve jedine OZBILjNE političke partije u Srbiji, ako ne računamo po svojoj formi i nastupu teatralne, "četničke" partije-privezke SPS-a, koje je genijalno, bravurozno, i duhovito čak, stvorio danas haški sužanj Jovica Stanišić, a da bi u Republici Srbiji, naročito u AP Vojvodini, ali i na ratištima bivše SFRJ odrađivale razne poslove za državu.
Preporuke:
3
3
56 ponedeljak, 30 jul 2012 15:03
Gojko Rodić
Dragi Đorđe,
imam utasak da ste tokom razmatranja ovih fenomena pravljenja neočekivanih kolacija potpuno izgubili iz vida, strani faktor koji ima značajni uticaj.
Zbog preigravanja na berzama koja izazvaše globalnu krizu Zapad očigledno posrće. Ta kriza iako globalna manje je oštetila ili usporava razvoj zemalja Briksa. Pred kakvim su se izborom našle naše novoizabrane političke elite? Da i dalje slepo slušaju Zapad koji traži bezuslovno stezanje kaiša, stezanje koje pored još većeg siromašenja sirotinje dovodi do pada popularnosti, da polako gušimo srpske institucije na KiM-u i radimo na njegovom potpunom osamostaljenju i promociji ...
Drugi izbor je Rusija koja ne traži ništa od toga, pruža nam podršku u UN, možda ponudi kakav dobar i jevtin kredit da vratimo dugove, potpomognemo razvoj investicija u poljoprivredi, osigura sigurnost izvoza, odnosno uvoza tih proizvoda ..
Pa zar vam išta ne govori to što je Nikolić kao već izglasani predsednik sutradan otišao u Rusiju a neposredno potom i Dačić.
Preporuke:
2
2
57 ponedeljak, 30 jul 2012 17:01
Šešeljevac @Andro Lutak
Partija čiji program se zasniva na liberalnoj ideologiji i Vašingtonskom konsenzusu ne može biti partija levice. Ali pošto u politici (ne samo našoj) danas vlada potpuno odsustvo principa, to su kriterijumi za razlikovanje levice, desnice, centra potpuno zamućeni. Rezultat toga je da su sve koalicije moguće, svako može sa svakim, jedini cilj je dočepati se vlasti. Prave se crveno-crne, crno-zelene, crveno–crno-zelene i kakve se ne kombinacije. Prema tome Vaš argument o periodima saradnje između DS i SPS ništa ne dokazuje o PROGRAMSKOJ bliskosti te dve partije. Ni Vaša konstatacija da su to jedine dve OZBILjNE partije ne dokazuje da su PROGRAMSKI SRODNE.
Preporuke:
4
2
58 ponedeljak, 30 jul 2012 17:04
Svetislav Kostić, dio 1.
2008 godine izgledaalo već kao sigurna vlada obrazovana od patriotske većine sa Radikalima, Dačićevim socijalistima i DSS Vojislava Koštunice. Međutim, bezobzirni i nesavjesni Dačić, odlučio se za koaliciju sa strogo prozapadnim i sebičnim Tadićem i tim činom Dačić otvorio širom vrata apsolutnoj hegemoniji Zapada i njegovom masivnom mješanju u spoljnu i unutrašnju politiku Srbije, koja najkasnije od tog dana prestala da egzistira kao država u prvobitnom smislu riječi.

Poslije tek prohujalih izbora, podmukli vjerolomni i kronični prevrtljivac Dačić upriličuje u dlaku istu poker partiju, samo u obrnutom smjeru, iako ovaj put zgledalo kao sigurna koalicija sa Tadićem, zakletim rasturačem teritorijalnog integriteta Srbije koja njemu poslednja rupa na svirali kao uostalom i Dačiću i njegovom politikantskom šarolikom okruženju.
Preporuke:
0
2
59 ponedeljak, 30 jul 2012 17:14
Svetislav Kostić 2. dio i kraj
Nažlost ostaje evidentna činjenica da u cijeloj današnjoj Srbiji ne postoji ni jedna politička grupacija od značaja koji bi se usudili da Zapadu pruže smjeli otpor, sem od Zapada i domaćih prozapadnih potrčkarala difamiranih Koštuničinih patriotskih demokrata. A pogotovo kada je u pitanju Dačić jedan notorni oportunist koji se priklanja svakom carstvu, pa i onom paklenom zapadno-američkom.

U tom pogledu Dačić se ne razlikuje ni najmanje od Tadića i njegove DS. Stoga je potpuno iluzorno očekivati da se aktuelna garnitura od „naprednjaka“, „socijalista“ i priljepaka poput onog isušenog Krkobabića i drugih sličnih karijerista, osvrnu i prema drugim spoljnopolitičkim opcijama, sem „bezalternativnim“ i po Srbiju ubitačnim zapadnim integracijama.

Iako u Vukadinovićevom analitičkom komentaru težište Dačić, lično sam nepovjerljiv u Nikolićevu „rusofiliju“. Stoga kada je južna srpska pokrajina tema, Srbija mora da i pod ovom vladom da se pomiri sa najgorim rješenjima.
Preporuke:
1
1
60 ponedeljak, 30 jul 2012 17:55
@Andro Lutak
Kome je Oliver Mandić umetnik,tome je i DS levica.
Ni jedan,ama baš ni jedan princip levice nije sotvaren u tiraniji DS:
socijalna davanja ukinuta,
zdravstvo ne da nije besplatno nego je preskupo,
školstvo skupo, upropašteno,
tajkuni vladaju.
Vratili nas u robvlasnički period.
Pročitajte šta u istoriji znači 1848.a godina.Tada su širom zapadnih,već industrijalizovanih zemalja,izbili nemiri radnika protiv besomučnog izrabljivanja.
Čitajte nekog čiku Dikensa, ili gledajte koji film snimljen po njegovim romanima,da vidite.
I onda su izbili nemiri.Ljudi nosili plakate 888 što nije nikakva varijanta satanisitčko-rokerskog simbola se šesticama,nego su tražili:8 sati rada,8 sati spavanja i 8 sati „ostalog“dela života.
E, ti izrabljeni radnici, i ta deca iz Dieknsovih romana, imali su mnogo veća prava nego u vladavini članice Internacionale, DS.

Dačić nije izdao levicu sada,nego pre 4 godine kada se uortačio sa DS.
Tu grešku je napisao čak i autor članka.g.Vukadinović.
Preporuke:
7
2
61 ponedeljak, 30 jul 2012 18:07
Za "Andro Lutak"
DS i SPS, ali su zato periodi izvanredne bliskosti bile posledica realne činjenice da su to su bile dve jedine stranke levice a pri tome i u isto vreme dve jedine OZBILjNE političke partije u Srbiji,


Da ste čitali nešto o Miltonu Fridmanu, njegovom učeniku DŽefriju Saksu, i njegovom učeniku B. Đeliću,
o monetaristima,
neoliberalizmu...

onda ne bi ste
1. DS nazivali levicom
2. još manje ozbiljnom strankom.

Usput, ako hoćete nešto da naglasite, kao recimo "ozbiljnost" DS, nemojte kucati velikim slovima.
To se u diskusijama smatra vikom, dernjavom, nepristojnošću.
Ako nekoj reči hoćete da date na značaju, možete da je
boldirate
podvučete
ili nagnete na italik verziju.

Pozdrav,
Preporuke:
7
3
62 ponedeljak, 30 jul 2012 18:32
Andro Lutak @ narodnjak, muzika i filmovi
Tačno! Evo stih stih sustiže:

Moja draga voli Kurosavu
Treba joj tip da je psuje i bije
Bobane, napi se
http://www.youtube.com/watch?v=faSX1em47Cc
Preporuke:
2
5
63 ponedeljak, 30 jul 2012 18:57
Andro Lutak
Ivica ipak najviše voli one najgore šund narodnjake, da ih UVEK sluša, a bogami dobar je i sa mikrofonom.

To je već "truba".

SPS-u treba predsednik sa drugačijim poimanjem umetnosti, naročito muzike, a to je samo onaj koji voli nežne, setne zvuke, neke tamburice ...

Ali avaj, ovo je sada Vučićeva, Dačićeva i Dinkićeva epoha TRI KRALjA.
a Diploma kraljica.
Preporuke:
1
2
64 ponedeljak, 30 jul 2012 21:33
@Ando Lutak
Pričali smo o politici,
ekonomiji,
monetarizmu.
Miltonu Fridmanu.

Vi oreknuste na rokenrol.

Hajde da pomenem i DŽona M. Kejnsa.
To je preteča rokenrola u Britaniji. Oliverov veliki uzor.

Napišite i neki njegov stih.
Preporuke:
4
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner