Da nije slucajno posadi receno da se spusti na 1800 metera?
Preporuke:
8
1
3
četvrtak, 10 maj 2012 19:18
saša r.
Poslednja poruka posade bila je zahtev za odobrenje kontrole leta da se avion spusti sa 3.000 na 1.800 metara, što je niže od planine kojoj se avion tada približavao.
Kontrola nije dobila objašnjene posade zašto to traži. Vreme je tada bilo oblačno, sa sitnom kišom, a kasnije se pogoršalo.
Bravo "majstore". Znači, ja sam za komandama aviona koji ulazi u nevreme i turbolentnu zonu sa totalno smanjenom vidljivošću i tražim spuštanje na manju visinu. Toranj vidi da idem u brda, odobrava mi to, ali se čudi zašto to radim?!?! Pa ovo je sabotaža prve klase!
Preporuke:
7
0
4
četvrtak, 10 maj 2012 21:24
Velizar M.
Zašto vam odmah sabotaža pada na pamet? Ovo je bio promotivni let kojem je svrha da pokaže mogućnosti aviona u raznim uslovima. Težak teren i vremenske prilike upravo i jesu razlog zašto je kompanija izabrala taj deo Indonezije za prikaz ovog aviona. Istom rutom su oko te planine već leteli nekoliko sati ranije. U kanjon su namerno ušli na maloj visini. Zašto nisu uspeli da se izvuku pokazaće istraga u koju je i ruski MAK uključen. Kada se putničkim avionom leti ovako blizu terena svašta može poći naopako i bez ikakve sabotaže.
Kontrola nije dobila objašnjene posade zašto to traži. Vreme je tada bilo oblačno, sa sitnom kišom, a kasnije se pogoršalo.
Bravo "majstore". Znači, ja sam za komandama aviona koji ulazi u nevreme i turbolentnu zonu sa totalno smanjenom vidljivošću i tražim spuštanje na manju visinu. Toranj vidi da idem u brda, odobrava mi to, ali se čudi zašto to radim?!?! Pa ovo je sabotaža prve klase!