Da nije slucajno posadi receno da se spusti na 1800 metera?
Препоруке:
8
1
3
четвртак, 10 мај 2012 19:18
саша р.
Последња порука посаде била је захтев за одобрење контроле лета да се авион спусти са 3.000 на 1.800 метара, што је ниже од планине којој се авион тада приближавао.
Контрола није добила објашњене посаде зашто то тражи. Време је тада било облачно, са ситном кишом, а касније се погоршало.
Браво "мајсторе". Значи, ја сам за командама авиона који улази у невреме и турболентну зону са тотално смањеном видљивошћу и тражим спуштање на мању висину. Торањ види да идем у брда, одобрава ми то, али се чуди зашто то радим?!?! Па ово је саботажа прве класе!
Препоруке:
7
0
4
четвртак, 10 мај 2012 21:24
Велизар М.
Зашто вам одмах саботажа пада на памет? Ово је био промотивни лет којем је сврха да покаже могућности авиона у разним условима. Тежак терен и временске прилике управо и јесу разлог зашто је компанија изабрала тај део Индонезије за приказ овог авиона. Истом рутом су око те планине већ летели неколико сати раније. У кањон су намерно ушли на малој висини. Зашто нису успели да се извуку показаће истрага у коју је и руски МАК укључен. Када се путничким авионом лети овако близу терена свашта може поћи наопако и без икакве саботаже.
Контрола није добила објашњене посаде зашто то тражи. Време је тада било облачно, са ситном кишом, а касније се погоршало.
Браво "мајсторе". Значи, ја сам за командама авиона који улази у невреме и турболентну зону са тотално смањеном видљивошћу и тражим спуштање на мању висину. Торањ види да идем у брда, одобрава ми то, али се чуди зашто то радим?!?! Па ово је саботажа прве класе!