Odlično poentiranje na kraju. Ovo što je Mitrović radio na svojoj televiziji radila je Demokratska stranka i Boris Tadić sve ove godine. U korist interesa suseda, a na štetu Srbije.Pod izgovorom demonopolizacije prepustiše prehrambeno tržište Hrvatskoj i Sloveniji, a mi tamo nismo mogli ni da privirimo.O štetnom uticaju po srpsku kulturu da i ne govorim. Rekao je sve Mitrović.
Preporuke:
158
0
2
petak, 05 avgust 2011 12:56
Radoje
Što se tiče vlasnika "ružičaste mrlje" (ako je on zaista vlasnik), ja sam u nedoumici: da li je, s obzirom na karakter njegove poslanice Hrvatima i javnosti u Srbiji, reč o potpunom gubljenju mere zbog sopstvenog osećaja moći, ili je reč o manjem koeficijentu inteligencije. Što se tiče NUNS-a, pa nisu usamljeni u takvoj delatnosti. Ima takvih još.
Preporuke:
89
2
3
petak, 05 avgust 2011 13:22
Milica
Uzasavam se hajki na bilo koga. U zadnje vreme ne postoji ni jedan medij koji se nije ustremio na Miskovica i televiziju Pink,cinjenica najgledaniju.Licno ja nisam vezana ni za jednu,biram emisije koje me interesuju bez obzira gde se emituju.Politicarima prolaze takve izjave posle kojih ostanete sokirani,ali Mitroviceve izjave ,za obican svet nebitne, izazivaju osudu.Ostavite coveka na miru. Uostalom njegovo pravo je da misli i izjasnjava se shodno svom shvatanju situacije.
Preporuke:
32
37
4
petak, 05 avgust 2011 13:32
slon u ruzicastoj staklarskoj radnji
Ako, Zeljko!Bolje ikad nego nikad.Stvari jednom treba dovesti u red.
Pjevaci, glumci, pozorista iz Hrvatske nesmetano drze koncerte,predstave,svuda po Srbiji,reklamiraju se i nastupaju po svim televizijama.
Nastupe umjetnika i estradnih licnosti iz Srbije ili Srba uopste, hrvatska drzava, drustvo ili ko zna ko vec, na razne nacine pokusava onemoguciti, uprkos poblici koja ih zeljno ocekuje.
Cudim se srpskim javnim licnostima da se ne organizuju i preduzmu nesto, a jos vise njihovim kolegama iz Hrvatske koji o tome cute kao zaliveni.
A pristrasna "novinarska", tzv.nezavisna saopstenja, bolje je ne komentarisati.
Preporuke:
83
1
5
petak, 05 avgust 2011 13:35
Dokle tako?
Nije mi poznat slucaj da novinari i njihova udruzenja u nekoj zemlji rade protiv interesa sopstvenog naroda i drzave kao sto je to slucaj sa srpskim. Mitrovic je, kako kazu u novinarskim udruzenjima Srbije, prekrsio zakon o oglasavanju i treba protiv njega preduzeti mere. Pitam gospodu iz udruzenja da li su u nekim hrvatskim medijima procitali ili videli oglas kojim se preporucuje bilo sta iz Srbije? Da li znaju gospoda iz udruzenja da u Hrvatskoj vlada precutan sporazum da se ne emituju srpske pesme i da se cine svakakva druga ogranicenja u odnosu na sve sto potice iz Srbije? Gadi mi se svaki sluganski odnos, a posebno sluganstvo prema nekom drugom na stetu interesa sopstvene zemlje i naroda. Neki nasi mediji, novinari i njihova udruzenja su se izgleda u tome specijalizovali.
Preporuke:
98
0
6
petak, 05 avgust 2011 13:51
Dragan Risović , Kruševac
Sve je jasno, sve je istina, samo su pobude nečasne.
Šta je Hrvatska radila i radi svakom ko je Srbin, jasno mi je odavno. Tek sada mi je postalo jasno da to što su radili postaje problem tek kada tajkun ostane bez materijalnih dobara tj. imovine. Milijarde dolara izgublje imovine Srba iz Hrvatske nisu do sada bile problem.
Kako bi tek zakukao da su te milijarde njegove.
Sigurno bi objavio rat.
P.S. Zbog takvih suma ratovi i nastaju, zbog jahti teško.
Preporuke:
88
0
7
petak, 05 avgust 2011 13:53
ljubicasta
Ž. Mitrovic je sam stvorio svoju televiziju i ima pravo da radi šta hoće. Koji su mu motivi i kako je dobio i koliko je platio i plaća nacionalnu frekvenciju, to znaju i u NUNS-u. Volela bih da istraje bar godinu dana u svojoj odluci da bi narod mogao da cuje makar malo drugacije vesti i obaveštenja od onih koji se nude na RTS-u i na drugim TV kućama. Napred, Mitroviću, da vidimo kako ćeš i dokle ćeš!
Preporuke:
68
6
8
petak, 05 avgust 2011 14:33
Angel
Ovo je u suštini dobro za Srbiju, jer dvoje koji su udruženo radili portiv Srbije, sada će raditi jedni protiv drugih, pa bi srbija mogla imati i neke koristi,ili, makar, neće više imati štete od njihove saradnje.
Preporuke:
83
0
9
petak, 05 avgust 2011 15:00
Sajber MIleva
Ukratko:
Rano su se setili. I pinkovac i NUNS.
Pink decenijama služi kao najgora pošast ovog društva, i to NUNSU ne smeta.
A ni sada, NUNS ne urla na pinkovca zbog medijskih rzaloga, nego zbog trgovačkih: Pišti što pinovac neće da reklamira hrvatske proizvode. Kakve to veze ima sa medijskom lsikom u SRbiji? Kakve to veze ima sa informativnom politikom te kuće? Da li je "Trenutak siitne" sada morbidniji nego ranije, ili je isti?
Da li je dopupčani dekolte voditeljke neki dan morbidniji zbog hrvatksih proizvoda, ili je morbidan sam po sebi?
Da li glavna u NUNSu misli da pame logika ovog naroda ne izlaze iz okvira njenog prezimena?
A i pinkovac se rano setio: Bezmalo dve decenije potura medijski prostor ove zemlje da bude deponija, sada se setio da ga očisti.
Ista pošast, i pink i NUNS.
Zapravo, da je NUNS nešto valjao, mogao je ranije da obuzda pinkovca.
Preporuke:
79
0
10
petak, 05 avgust 2011 15:33
brm
hrvastki pevacci se uopsste ne favorizuju u Srbij..jednostavno Severina i Rozga prave bolje narodnjake od Cece i Jece.. a Dziboni boje zabavnjake od koktel benda i ostalih idiota... veccina danassnjih stanovnika Srbije poreklom su sa Jadrana pa im/nam je blizak Oliver Dragojevicc visse od irasnskog melosa koji s eforsira... Arenu su napumili ccak i andergraiund dalmossi Vinko Coce i Tedi Spalato... bolji smo jedino u roku, ko i uvek, ali to se ovde ne forsira...
Preporuke:
13
75
11
petak, 05 avgust 2011 15:56
anacionalan
Kapital kao i narkommanija(Dragojević"lepa sela..")
NEMA NACIONALNOSTI!
Preporuke:
14
21
12
petak, 05 avgust 2011 16:15
kako sam postao panamski nacionalista
Jezdeći pod panamskom zastavom(poreske olakšice) Crnim morem sa ženom i ćerkom i dvanaestočlanom posadom, usidrili smo se u divnom crnomorskom letovalištu.Dok je posada obavljala uobičajene aktivnosti na vezu,b.carinik ne mogavši da nađe slabu tačku u brodskim papirima,šapnu mi na uvo:j..mater Panamsku.Dok se ti iživljavljš mi ovde gladujemo!
Od tog trenutka sam postao panamski nacionalista i rešio da više nikad,ali nikad ne svraćam u luku grada P.na crnomorskoj obali gde mi se desio nemili događaj,i redovno se loše izražavam u društvu o zemlji i gradu gde sam doživeo ovo iskustvo.
Preporuke:
31
4
13
petak, 05 avgust 2011 17:33
paja patak
vidi se da su pripadnici NUNS-a pod uticajom Kumerovacke skole
Preporuke:
47
0
14
petak, 05 avgust 2011 18:29
Posmatrač
Ako, ako Željko..!
Možda i nije tačna ona narodna: "Zlo goveče doveka june".?
Mada narod retko greši.
Preporuke:
49
1
15
petak, 05 avgust 2011 20:37
@ljubičasta
Mitrovic je sam stvorio svoju televiziju i ima pravo da radi šta hoće.
Da ti nisi daltonista? Nisi ljubičasta nego ružičasta...
I, ovu tvoju rečenicu rpedlažem za najduhovitiju rečenicu na ovom formu, bar u avgustu emsecu.
mada, možda pobediš i na godišnjem takmičenju...
Preporuke:
28
3
16
petak, 05 avgust 2011 21:57
Fristajlo
Izgleda da se u bogatim Srbima probudi Srbin tek kad ga klepe po džepu...
Šta je taj isti Mitrović, uopšte, tražio u Hrvatskom primorju ( iz koga je, uzgred budi rečeno, proterano mnogo naših ljudi, a o ubijanju i pljački da i ne govorim)?
Njegov potez je samo bes osionog a oštećenog. Da je to rekao pre deset godina, kad je krenula histerija i šizofrenija restauracije "jugoslovenskog kulturnog prostora" tako što su samo srpski mediji praktikovali "puj-pike-ne-važi" koncept, dok su ostali i dalje slušali razne tompsone, da je tada rekao ovako nešto- divio bih mu se.
Ovako... žao mi je.
Mogao bi da popravi stvar tako što bi nastavio sa čišćenjem ostalog smeća sa svoje televizije; no, plašim se da bi mu onda program opao na jednu petinu...
Preporuke:
52
0
17
petak, 05 avgust 2011 23:34
Poruka ŽM-u
Hajde ružičasto momče, makni nam ovu Marijanu Čvrljak sa ekrana. Ne smem više ni šporet da upalim a kamoli TV, iskočiće njeno plemenito lice...
Preporuke:
37
0
18
petak, 05 avgust 2011 23:35
Beli Orao
@brm. Još da im pridružiš Marka Perkovića, društvo bi bilo kompletno?
Samo Cecina pesma "Beograd" govori sve. Komponovana je uz pomoć bratstva i jedinstva.
Preporuke:
26
1
19
subota, 06 avgust 2011 03:20
Starac Fočo Od Stotinu Ljeta
Ja već godinama tvrdim da su najveća nesreća Srbije i njeni najveći neprijatelji ne Amerika, ni NATO, ni Nemačka ni Vatikan, već taj prokleti Pink i njen vlasnik ŽM. I ne samo zbog favorizovanja Hrvatske, Slovenije, CG i FBIH i njihovih intersa u Srbiji, već u najvećoj meri zbog svog najnižeg, čak i polusvetu nedostojnog shvatanja medija i zabave. Taj Pink od Srba stvara najobičniju medijsku rulju, potura joj najprimitivniji oblik zabave, pretvara je u krdo koje se smeje najglupljim vicevima, sluša najgoru muziku, divi se najglupljim i najplastičnijim starletama... Odbijam da poverujem da moj narod i moja otadžbina ne zaslužuju bolje od ovog što nam je ovaj poturio, i na čemu je ogromne pare uzeo (ne ZARADIO), odbijam da prihvatim da smo bez ukusa i mere, iako bi se to gledajući Pink svakako moglo zaključiti. Pink je rak rana Srbije, slika svega što je najgore među nama, imidž apolitizovanog naroda koji se davi u šundu i neukusu. Kojekude, Srbijo?
Preporuke:
46
3
20
subota, 06 avgust 2011 04:30
Dimitrije Sine Mitre
Plaćenici uvek budu odbačeni od svojih gazda. Lukavi Latini, besplatno imali reklame godinama, možda su malo i u plusu.
Preporuke:
27
0
21
subota, 06 avgust 2011 06:49
Vladimir Mlinar
Hrvati su sa Pavelicem dosli do Zemuna,a sa Mitrovicem su uzeli pola Srbije.Kada im je covek zavrsio posao,oni mu uzeli njegov skupi camac.Sreca Jasenovac je zatvoren.Valjda ce se Srbi dozavati pameti i prestati da pomazu sopstvenu propast i dalju invaziju Hrvata.Sto se tice NUNS-a,njihove reakcije i stavovi odavno peku i kiselog su ukusa.
Preporuke:
38
0
22
subota, 06 avgust 2011 07:44
Ceca Lazinica
Bolje ikad nego nikad.Mitrović nije odrastao u "lijepoj njihovoj" da ih zna i pozna.Slušao je samo priče nekih ljudi.Dobro je što se to izdešavalo pa sad zna kakvi su Hrvati i kakav status imaju Srbi.Nadam se samo da će istrajati u tome.
Preporuke:
23
1
23
subota, 06 avgust 2011 08:17
Vide Daničić
Gadim se svega u vezi sa ovom temoM: i onoga što su Hrvati uradili sa jahtom nekakvog Ž. Mitrovića, i njihove reakcije na njegove izjave, i izjave Mitrovića i svega što već decenijama u Srbiji čini tzv. ružičasta televizija. Osnovno je pitanje, međutim, sledeće: otkud Mitroviću jahta, otkud Mitroviću pare za osnivanje i rad te tzv. televizije, otkud Mitroviću pravo da putem svoje televizije radi protiv interesa Srbskog naroda? Ogavno je do povraćanja da je Mitrović javno priznao da je putem svoje televizije promovisao hrvatske ideje i interese protivno načelu recipročnosti i načelima zaštite interesa Srbskog naroda, kao i njegova izjava da će promeniti taj nenarodni kurs tek posle ugrožavanja njegovih ličnih interesa. Mitrović, "pinkovi" i vlast koja je dozvolila takve društvene pojave jesu maligno tkivo na organizmu Srbskoga naroda!
Preporuke:
34
0
24
subota, 06 avgust 2011 11:09
ludi skretničar
Slučaj još jednog razočaranog nesuđenog "jadranskog svetioničara", koji je ukapirao sa kim ima posla tek kada je njegov džep postradao.
Vole Srbi pare i to ih je dovelo tu gde jesu.
Preporuke:
24
0
25
subota, 06 avgust 2011 12:58
Božo Bjelak
G. Daničiću, svaka Vam je na mjestu kada se radi o Ružičastoj i vlasniku.Međutim, trebalo bi naći mjeru.Uzmimo hipotetički da se ne radi o Mitroviću i toj u svakom pogledu prljavoj TV (Popović i neke parade, onaj sram, kičeraj, kada izvodi bolesne da pjevaju), da li bismo podržali da je neko drugi uzvratio bolesnim Hrvatima. Svi sada likujemo što su mu Hrvati tako uzvratili, ali nije lijepo da se digla kuka i motika, čak i UNS, u zaštitu Hrvata: „UNS naglašava da namere i postupci Ž. Mitrovića predstavljaju kršenje zakona o javnom informisanju i oglašavanju, i očekuje reakciju nadležnih organa, a Mitrovića poziva da odustane od svojih namera“. Kakve ima razlike između Mitrovića i Tadića.Ima, Mitrović je makar sada uzvratio. Što Tadić ne uzvrati Ivu i Kosorki đevojci koji veličaju zlikovce i ubice, k tome osuđene u Hagu, zahvaljuju im se za genocid što su u Oluji pobili i protjerali Srbe. Što Tadić to isto ne uradi prema srpskim mučenicima u Hagu, koji nisu bili ubice, branili su nejač.
Preporuke:
29
0
26
subota, 06 avgust 2011 13:04
Meurglys
"petak, 05 avgust 2011 15:56
anacionalan
Kapital kao i narkommanija(Dragojević"lepa sela..")
NEMA NACIONALNOSTI!"
Osim sto si anancionalan, nisi ni pametan. Kako to da ako nema nacionalosti, kapital, ovaj put srpski, nije uspeo da udje na trzista Hrvatske i Slovenije? Izgleda da je samo anacionalan u Srbiji, a Srbi, kao narod, jedino anacionalno stado na svetu. Zato mu i preti izumiranje. A sto se Zeljka tice - nije u smetalo saznanje o hrvatskim, muslimanskim i slovenackim zlocinima, kao da je ziveo ispod staklenog zvona, negde na Marsu. Tek kada su ga opalili po dzepu, poceo je da razmislja "patriotski". Dakle, dok novac utice u moje dzepove, zatvaram oci na krv, suze i patnju svojih sugradjana, a kad me opeljese, onda dizem glas. Naravno, ne zbog patriotizma, vec licne osvete.
Preporuke:
31
0
27
subota, 06 avgust 2011 15:02
anacionalan
upravo to gospodine Maurglus,povežite sa panamskim nacionalistom i bićemo u saglasju.
Preporuke:
1
2
28
subota, 06 avgust 2011 19:04
Alexander "X"
„Reakcija Željka Mitrovića je preterana i ona ne može da bude ni povod, ni razlog, da jedna televizija sa nacionalnom frekvencijom ulazi u rat sa drugom državom – naveo je povodom toga za Radio Slobodnu Evropu predsednik NUNS-a Vukašin Obradović i dodao da je „ono što njemu smeta, zapravo, ta nacionalna nota“. „Mislim da je to u ovim vremenima jako opasno i predstavlja, na izvestan način, paljenje fitilja koji je, činilo nam se, već ugašen“ – zaključio je Obradović.
Zasto se ovaj dusebriznik ne oglasava povodom izjave i pozdrava Predsednice Vlade Kosor, zar to nije ne merljivo veci nacionalizam od zvanicnika vlasti? Beda morala se nadvila nad Srbijom, Mitrovic i njegova jahta me najmanje interesuju, ali tudje iskustvo se mora postovati i ravnoteza drzati. Gde je Cvetkovic u celoj stvari oko Kosova, Hrvatske, jel on jos premijer??.
Preporuke:
19
0
29
nedelja, 07 avgust 2011 07:47
Za B. Bjelaka
Poštovani gospodine,
Slažem se Vašom primedbom na moj komentar. Moj stav podrazumeva i to što ste Vi rekli, ali prostora je malo za detaljnije obrazlaganje. Ipak, ja sam hteo da istaknem da se više gadim domaćih izdajnika, nego istorijski dokazanih neprijatelja. Mene ništa ne može više iznenaditi od Hrvata, ali je naša istorijska glupost u odnosu na njih mnogo žalosna i zabrinjavajuća pojava. Kako je moguće da posle svega što su nam Vatikan, Katolička crkva u Hrvata i Hrvati učinili mi Srbi sve to zaboravismo, molimo ih da povuku tužbu za genocid (?!), ne podižemo našu tužbu za seriju puzećih genocida nad Srbskim narodom, prodajemo im naše privredne resurse (proizvodnju hrane prodadosmo Hrvatu?!), ne pokrećemo pitanje vraćanja izbeglica i njihove imovine, ne pokrećemo pitanje krađe jezika i kulturne baštine, trudimo se iz petnih žila da sa njima razvijamo "dobrosusjedske" odnose?! Takva politika izdaje interesa Srbskog naroda porađa Mitroviće i njemu slične i ja se takvih iskreno gadim...
Preporuke:
17
1
30
nedelja, 07 avgust 2011 09:11
brm
@Beli Orao
marka perkovica i cecu slusaju samo glupi hrvati...ja sam pisao sta slusaju rafinirani Srbi
Preporuke:
4
3
31
nedelja, 07 avgust 2011 10:49
@ceca lazinica
@Ceca Lazinica
Za vašu informaciju, ŽM je Zemunac, znači da ih poznaje dobro i da nije baš neobavešten. Takođe, ako prođete Zmeunom, možda još negde stoje njegovi preizborni plakati „Čovek od uspeha“.Koja stranka? Pa JUL. Znači, njegov internacionalizam i ljubav prema braći je i otuda...
*
A NUNS se vidim, pretrže od osuda Kosorkinog klicanja ustašama... Jad i beda.. Ko je uopšte taj Vukašin, formalni precednik tog Nunsa? Zar tamo još ne vlada gospođa Gaće?
Preporuke:
18
0
32
nedelja, 07 avgust 2011 15:11
brm
@za 54 hejtera na moj komentar
vecina danasnjih stanovnika Srbije poreklom su sa Jadrana pa im/nam je blizak Oliver Dragojevic.
eeee, zaboravili ste odakle ste dosli.
pozdravlja vas Dino Djerdja
Preporuke:
2
15
33
nedelja, 07 avgust 2011 19:27
Vlada
Mitrović je navikao da bude uz svaku vlast i da radi šta hoće. Istu kampanju je vodio i pre nekoliko godina kada se postavilo pitanje da li zgrada Pink televizije ima sve potrebne dozvole. Naravno, to je zataškano. Sada su srpski vlastodršci u velikom problemu. Ne bi da se zameraju ni Pinku ni Hrvatima. Možda Cvetković raspiše zajam, pa država Srbija otkupi jahtu za zaslužnog srpskog tajkuna. Tada će svi biti zadovoljni, osim građana Srbije naravno. Ali njih niko ne pita.
Preporuke:
17
1
34
ponedeljak, 08 avgust 2011 09:23
Ljakse Bre
'Ko s đavolom tikve sadi...'
Preporuke:
10
0
35
četvrtak, 11 avgust 2011 18:22
Tanja
Da se ja nešto pitam u oboj koloniji zvanoj Srbija, NUNS bih zatvorila, a Ž. Mitrovića proglasila za personu non gratu i proterala ga u Hrvatsku sa svim njegovim milionima!
Preporuke:
4
1
36
nedelja, 14 avgust 2011 00:57
Turas
Sudbina Mitroivća ne može da me gane.Ali mi prija zezanje sa rvatima.Što se NUNSa tiče potvrđuje se pravilo da naše zlo dolazi iz BGea tamo je sedište srbske vlade.
Pjevaci, glumci, pozorista iz Hrvatske nesmetano drze koncerte,predstave,svuda po Srbiji,reklamiraju se i nastupaju po svim televizijama.
Nastupe umjetnika i estradnih licnosti iz Srbije ili Srba uopste, hrvatska drzava, drustvo ili ko zna ko vec, na razne nacine pokusava onemoguciti, uprkos poblici koja ih zeljno ocekuje.
Cudim se srpskim javnim licnostima da se ne organizuju i preduzmu nesto, a jos vise njihovim kolegama iz Hrvatske koji o tome cute kao zaliveni.
A pristrasna "novinarska", tzv.nezavisna saopstenja, bolje je ne komentarisati.
Šta je Hrvatska radila i radi svakom ko je Srbin, jasno mi je odavno. Tek sada mi je postalo jasno da to što su radili postaje problem tek kada tajkun ostane bez materijalnih dobara tj. imovine. Milijarde dolara izgublje imovine Srba iz Hrvatske nisu do sada bile problem.
Kako bi tek zakukao da su te milijarde njegove.
Sigurno bi objavio rat.
P.S. Zbog takvih suma ratovi i nastaju, zbog jahti teško.
Rano su se setili. I pinkovac i NUNS.
Pink decenijama služi kao najgora pošast ovog društva, i to NUNSU ne smeta.
A ni sada, NUNS ne urla na pinkovca zbog medijskih rzaloga, nego zbog trgovačkih: Pišti što pinovac neće da reklamira hrvatske proizvode. Kakve to veze ima sa medijskom lsikom u SRbiji? Kakve to veze ima sa informativnom politikom te kuće? Da li je "Trenutak siitne" sada morbidniji nego ranije, ili je isti?
Da li je dopupčani dekolte voditeljke neki dan morbidniji zbog hrvatksih proizvoda, ili je morbidan sam po sebi?
Da li glavna u NUNSu misli da pame logika ovog naroda ne izlaze iz okvira njenog prezimena?
A i pinkovac se rano setio: Bezmalo dve decenije potura medijski prostor ove zemlje da bude deponija, sada se setio da ga očisti.
Ista pošast, i pink i NUNS.
Zapravo, da je NUNS nešto valjao, mogao je ranije da obuzda pinkovca.
NEMA NACIONALNOSTI!
Od tog trenutka sam postao panamski nacionalista i rešio da više nikad,ali nikad ne svraćam u luku grada P.na crnomorskoj obali gde mi se desio nemili događaj,i redovno se loše izražavam u društvu o zemlji i gradu gde sam doživeo ovo iskustvo.
Možda i nije tačna ona narodna: "Zlo goveče doveka june".?
Mada narod retko greši.
Da ti nisi daltonista? Nisi ljubičasta nego ružičasta...
I, ovu tvoju rečenicu rpedlažem za najduhovitiju rečenicu na ovom formu, bar u avgustu emsecu.
mada, možda pobediš i na godišnjem takmičenju...
Šta je taj isti Mitrović, uopšte, tražio u Hrvatskom primorju ( iz koga je, uzgred budi rečeno, proterano mnogo naših ljudi, a o ubijanju i pljački da i ne govorim)?
Njegov potez je samo bes osionog a oštećenog. Da je to rekao pre deset godina, kad je krenula histerija i šizofrenija restauracije "jugoslovenskog kulturnog prostora" tako što su samo srpski mediji praktikovali "puj-pike-ne-važi" koncept, dok su ostali i dalje slušali razne tompsone, da je tada rekao ovako nešto- divio bih mu se.
Ovako... žao mi je.
Mogao bi da popravi stvar tako što bi nastavio sa čišćenjem ostalog smeća sa svoje televizije; no, plašim se da bi mu onda program opao na jednu petinu...
Samo Cecina pesma "Beograd" govori sve. Komponovana je uz pomoć bratstva i jedinstva.
Vole Srbi pare i to ih je dovelo tu gde jesu.
anacionalan
Kapital kao i narkommanija(Dragojević"lepa sela..")
NEMA NACIONALNOSTI!"
Osim sto si anancionalan, nisi ni pametan. Kako to da ako nema nacionalosti, kapital, ovaj put srpski, nije uspeo da udje na trzista Hrvatske i Slovenije? Izgleda da je samo anacionalan u Srbiji, a Srbi, kao narod, jedino anacionalno stado na svetu. Zato mu i preti izumiranje. A sto se Zeljka tice - nije u smetalo saznanje o hrvatskim, muslimanskim i slovenackim zlocinima, kao da je ziveo ispod staklenog zvona, negde na Marsu. Tek kada su ga opalili po dzepu, poceo je da razmislja "patriotski". Dakle, dok novac utice u moje dzepove, zatvaram oci na krv, suze i patnju svojih sugradjana, a kad me opeljese, onda dizem glas. Naravno, ne zbog patriotizma, vec licne osvete.
Zasto se ovaj dusebriznik ne oglasava povodom izjave i pozdrava Predsednice Vlade Kosor, zar to nije ne merljivo veci nacionalizam od zvanicnika vlasti? Beda morala se nadvila nad Srbijom, Mitrovic i njegova jahta me najmanje interesuju, ali tudje iskustvo se mora postovati i ravnoteza drzati. Gde je Cvetkovic u celoj stvari oko Kosova, Hrvatske, jel on jos premijer??.
Slažem se Vašom primedbom na moj komentar. Moj stav podrazumeva i to što ste Vi rekli, ali prostora je malo za detaljnije obrazlaganje. Ipak, ja sam hteo da istaknem da se više gadim domaćih izdajnika, nego istorijski dokazanih neprijatelja. Mene ništa ne može više iznenaditi od Hrvata, ali je naša istorijska glupost u odnosu na njih mnogo žalosna i zabrinjavajuća pojava. Kako je moguće da posle svega što su nam Vatikan, Katolička crkva u Hrvata i Hrvati učinili mi Srbi sve to zaboravismo, molimo ih da povuku tužbu za genocid (?!), ne podižemo našu tužbu za seriju puzećih genocida nad Srbskim narodom, prodajemo im naše privredne resurse (proizvodnju hrane prodadosmo Hrvatu?!), ne pokrećemo pitanje vraćanja izbeglica i njihove imovine, ne pokrećemo pitanje krađe jezika i kulturne baštine, trudimo se iz petnih žila da sa njima razvijamo "dobrosusjedske" odnose?! Takva politika izdaje interesa Srbskog naroda porađa Mitroviće i njemu slične i ja se takvih iskreno gadim...
marka perkovica i cecu slusaju samo glupi hrvati...ja sam pisao sta slusaju rafinirani Srbi
Za vašu informaciju, ŽM je Zemunac, znači da ih poznaje dobro i da nije baš neobavešten. Takođe, ako prođete Zmeunom, možda još negde stoje njegovi preizborni plakati „Čovek od uspeha“.Koja stranka? Pa JUL. Znači, njegov internacionalizam i ljubav prema braći je i otuda...
*
A NUNS se vidim, pretrže od osuda Kosorkinog klicanja ustašama... Jad i beda.. Ko je uopšte taj Vukašin, formalni precednik tog Nunsa? Zar tamo još ne vlada gospođa Gaće?
vecina danasnjih stanovnika Srbije poreklom su sa Jadrana pa im/nam je blizak Oliver Dragojevic.
eeee, zaboravili ste odakle ste dosli.
pozdravlja vas Dino Djerdja