Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

"Mudar i odgovoran potez", ili Nikolićev salto mortale

Komentari (73) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 sreda, 09 mart 2011 18:23
Vladimir
Toma, mudrost i odgovornost i sve to povezati je nemoguca misija.
Preporuke:
0
0
2 sreda, 09 mart 2011 18:32
Nenad
Toma je izdajom i usao u celu ovu pricu,kao sef stranke.Nisu se za dve i po godine organizovali kao stranka,a ocekuju uspeh.Ako je uspeh samo doci na vlast,onda mozda i uspeju.Ali u NS je gomila karijerista koja samo ceka da se dokopa bilo koje funkcije,nebili resili egzistencijalna pitanja.Videli su od DS kako se to radi.Srbija im je zadnja briga.To je rezultat situacije u kojoj zivimo pomesane sa mentalitetom i labavljenjem moralnih kocnica.Nije na kraju ni bitno ko je na vlasti sve dok moze ovako da se radi.Nama kriza koju imamo ocigledno nije dovoljna.Treba nam neka mnogo jaca,i mislim da cemo je i dobiti.Raditi potpuno naopako,i taj zez sistem prikazivati kao normalan ,a pri tom biti podrzan od ovakve ,,opozicije,,gurnuce nas preko ruba.Natrcali smo kao ovce na ovu pricu o demokratiji,standardu,EU,ljudskim pravima i normalno nas sisaju.
Preporuke:
0
0
3 sreda, 09 mart 2011 18:49
prosecan.srbin@mail.com
Imamo vlast sa praznom pričom oko EU, opziciju sa praznom pričom o patriotizmu, pa što ne bi imali i Nikolića koji piča obe prazne priče. Čaša sa duplim dnom, samo je pitanje ko je ovde mađioničar.
Preporuke:
0
0
4 sreda, 09 mart 2011 19:14
Zoran
Vrlo bedan potez Nikolića. Nisam mu verovao od samog početka jer priča nemoguće priče kao i DS: i Kosovo i EU, i dostojanstvena Srbija u EU, i tome slično.
Kao što smo videli to su potpuno kontradiktone priče. EU hoće Srbiju na kolenima. Pitam se samo koliko ljudi je u Srbiji to o sada shvatilo.
Preporuke:
0
0
5 sreda, 09 mart 2011 19:31
Stanimir Trifunović
"Mudar i odgovoran potez" ili kako je Toma učvrstio vlast.
Preporuke:
0
0
6 sreda, 09 mart 2011 19:58
Petrushin
„Nikolić je možda kratkoročno izgubio“, piše, tako, list Danas, „stvarajući nezadovoljstvo kod dela svojih birača, ali je na duže staze i te kako na dobitku, jer je predizborni adut evropskih integracija izbio iz ruku vladajućoj koaliciji“[4]. Dakle, najvažnije za srpskog političara je da bude medijski šampion evrointegracija, i samo ako u tome uspe, više ništa nije važno!? Pozivajući se na autoritete dvojice „objektivnih analitičara“ – Jove Bakića i Đorđa Vukovića (Cesid)


Opet se igramo "vodja": vodja je rekao, vodja je odlucio, vodja se povukao...?

Sta bi sa narodom, narodnom voljom, narodnim htenjima, narodnim problemima...?

Toma je napravio dobar potez?

Pitanja treba da glase:

ZA KOGA? Zbog koga/cega?

Da li je pitao nekoga dok je odlucivao?

Da li on odgovora kome, pri donosenju tako bitnih odluka?

Da li neko moze da stavi VETO na tako iznudjene i iznenadne vodjine odluke?

Narode SRPSKI, koristi taj OBRAZ, ako ga imas?

Ne budi OVCA!
Preporuke:
0
0
7 sreda, 09 mart 2011 20:10
slobodan 45?
Nova i mlada nada srpske politike je ovim potezom pokazala sav raskoš svog političkog talenta.
Bravo majstore!
Šta bi od stiropora?
Preporuke:
0
0
8 sreda, 09 mart 2011 20:33
Mišljenja jednog klovna
Nikolić je postao važan oslonac vladajućeg režima. Moglo bi se reći STUB - srama.
Preporuke:
0
0
9 sreda, 09 mart 2011 20:58
Mićko
"Da li je moguće da se nadaju da će ponovo da prevare ovaj narod?" Ne razumem čemu začuđenost. Zašto bi takva nada bila nemoguća?
Dabome da je moguća. Dabome da se nadaju. I dabome da će ga prevariti.
Preporuke:
0
0
10 sreda, 09 mart 2011 21:26
nenad
Kad dođe Putin treba da ih sve išamara.Mudar potez, interesantno.Gotovo božanski.Šta reći.PROPAST.
Preporuke:
0
0
11 sreda, 09 mart 2011 21:27
Ana
Osnivanjem SNS Nikolic je obavio stetocinski posao. Za razliku od nasih neukih analiticara na zapadu znaju koji su dometi Nikolica i Vucica.
Preporuke:
0
0
12 sreda, 09 mart 2011 21:28
Visarion
Kad neko izda jednom -izdaće sto puta.Pozvali ga ambasadori jer za tu istinu znaju.Znaju i za njegovu alavsot prema vlasti.Znaju i da mu se zbog Šešelja i njegovog povratka žuri.I on sve to što i oni isto tako zna.Lako su se sporazumeli.Sada izdaje sebe.Nema mitiga.Izdaja na izdaju daje srozavanje, ili kako neko reče sramotu.Čim ga Cesid toliko zbog izdaje hvali zna se šta se dogodilo.
Veoma je zanimljivo što tu DSS ćuti.Zar niko prazan politički prostor u opoziciji ne ume da ispuni.Ili su svi zamrli i čekaju cara.Šešelj će stići.Njemu treba vremena da se iz haškog kazamata presaldumi na mirnodopski.Treba da se sabere.Treba da shvati prilike.Sem ako on to zna.
Čekaćemo još.Samo nas bog može spasti.Bog i neko snažan, neko ko , figurativno rečeno, može da cedi suvu drenovinu.Šešelj je izdržao sedam a Kraljević Marko devet godina.Onaj je poorao carske drumove , hoće li ovaj belosvetske.Nije lako ali ni junak nije svodnevni.
Preporuke:
0
0
13 sreda, 09 mart 2011 21:50
Jasna
"Ne samo glasaci SNS vec i gradjani Srbije nekako ne vole kvislinge i nece da biraju kvislinge i vazale ..."
Ne znam samo na osnovu cega autor izvlaci ovakve zakljucke.Gradjani Srbije itekako vole i zele kvislinge i vazale na vlasti i itekako ih biraju.Da vole kvislinge i vazale pokazali su 5.oktobra ,a i dan danas. Reformisani tj vazalni Toma,ima najveci rejting danas u Srbiji ,a odmah iza njega u stopu ga prati kvislinski DS .
Nevazalne stranke bore se za cenzus.To vam je srbijanska realnost.
Preporuke:
0
0
14 sreda, 09 mart 2011 22:07
ej
Ma, čuvajte se Jugoslovena ,oni su najveća zabluda svakog , pa i srpskog naroda !Jugosloven je karakterna , a ne etnička pripadnost .Razmislite onda , u koju se "sortu" može da ubaci vlastoljubivi član svake stranke.
Preporuke:
0
0
15 sreda, 09 mart 2011 22:46
@Visarion
Ne grešite dušu, ne ćuti DSS nego mediji neće da objavljuju ono što DSS kaže. Samo u emisiji Šta radite bre, ponekad možete čuti i stav DSS ili SRS, dok izjave LDP imate u svakoj emisiji. Ja sam im pisao što ih nema češće u medijima, odgovorili su mi (i to u roku od tri sata) da oni svoja reagovanja na događaje šalju svim medijima svaki dan, ali da nije u njihovoj moći hoće li ih mediji objaviti ili ne. Izađite na sajt DSS, uopšte ne ćute, čak šta više.
Preporuke:
0
0
16 sreda, 09 mart 2011 22:50
Zoran Đorđević
I Toma i njegovi mentori su shvatili da ga je narod pročitao i da nema rašta izlaziti na taj miting, a pogotovo nositi stiropor sa sobom.
Svima je jasno da je on samo Murta.
Preporuke:
0
0
17 sreda, 09 mart 2011 22:50
Goran Stanković
Početkom transformacije društvenog kapitala u privatno vlasništvo, desio se ovaj slučaj. Komšinica, porodična, majka, službenik u jednoj društvenoj firmi. Obični ljudi, kao i mi iz njenog komšiluka ( različitog obrazovanja i sreće ko gde radi: znate ono, minimalac, regres, topli obrok... ). Nakon nekog vremena, slučajni susret pred zgradom, zbunih se: nova tojota ( korola ), garderoba i šminka, držanje-iskače iz pređašnje priče. Elem, pozdrav, razmena vizit karte ( tj.ona meni dala svoju ) i, vidim komšinica direktor neke firme. Kancelarije na Terazijama, benefiti, plata i sl., znate ono mali broj zaposlenih-veliki obrt. Kad, kako, šta-pošteno mi reče da je ona samo direktor... . Vremenom, nisam se raspitivao kako se završio taj njen zadatak ( u početku se lepo snašla ). Po sistemu, što manje znaš, manje glava boli.
Preporuke:
0
0
18 sreda, 09 mart 2011 22:51
s.p.Lajković
Ustvari izvrsno je ovo što se desilo.Sad bar znamo ako je još neko sumnjao da na Tomu i SNS NE treba računati...Opet imamo dve solucije ,radikale i DSS ...krug se polako sužava.
Preporuke:
0
0
19 sreda, 09 mart 2011 23:13
vlaja
Propade mi posao sa stiroporom!!!
Preporuke:
0
0
20 sreda, 09 mart 2011 23:36
dr Sokrates
od nacionaliste postao je evrofanatik,od coveka koji je imao sigurnu kucu za generala Mladica postao je covek koji bi vrlo rado izrucio Generala,zakleo se pred stotinama hiljada ljudi da se nece smiriti dok ne vrati Kosovo i Metohiju u sastav Srbije, a sada Kosmet i ne spominje vise,hvalio je Rusiju i ona mu je bila jedan od stubova spoljne politike a sada radi sve da stopira juzni tok,pozvao narod da ponesu stiropor i dobre cipele za setnju a sada cini sve da mitinga ne bude...imam neki predosecaj sto se tice ovog coveka da sve sto bude obecao u buducnosti,uradice kontra...sme li neko da se kladi?
Preporuke:
0
0
21 sreda, 09 mart 2011 23:57
Jovan
Zaboga kakav Seselj lik je ludji od Kim Dzong Il-a procitajte samo nazive njegovih knjiga, takvo razmetanje uvredama ne mogu sebi da dozvole ni Kineski i Ruski predsednik a kamoli mi. Nadam se nekoj razumnoj patriotskoj opciji, dveri mi se za sada cine najprihvatljivijima.
Preporuke:
0
0
22 sreda, 09 mart 2011 23:58
pitanje
A šta kažete na mogućnost da Toma sve to samo simulira, možda čak i u dogovoru sa Šešeljem?
Preporuke:
0
0
23 četvrtak, 10 mart 2011 00:17
pera
Da li treba da ponavljamo koliko je licemerje Evrope i SAD ...ako savetuju cekanje onda je najbolje da odmah napisu cekove za socijalnu pomoc 100 hiljada porodica x 2000 evra za godinu dana po porodici; i da pocnu da rade na programima za otvaranje novih radnih mesta u Srbiji najmanje 100 hiljada novih radnih mesta za godinu dana; Molila bih ovako javno ambasadore nasih "velikih prijatelja" da nas postede svojih lepih zelja; NIko u Srbiji ne zna sta bi znacio ulazak u Evropsku Uniju mozda 2020e; ako do tog vremena Srbija bude jedva imala cetiri miliona stanovnika i ne bude uopste imala ni drzavu; bice kolonija EU; zaista je dosta bilo ovog rezima (Tadic, Cvetkovic/Dinkic (ima li kraja)/ Djelic/Sutanovac ... i njihovi novo bogatasi) svi umesani u veliku pljacku Srbije; Vreme je da se dobro provetri i skupstina i vlada
Preporuke:
0
0
24 četvrtak, 10 mart 2011 00:25
remmiz
@ pitanje
"A šta kažete na mogućnost da Toma sve to samo simulira, možda čak i u dogovoru sa Šešeljem?"


Sta vi kazete na mogucnost da Tadic sve ovo simulira u dogovoru sa Putinom?

Kao sto vidite uveo je Ruse u NIS,ugovorio rusku bazu kod Nisa,ugovorio Juzni tok,vec su najavili potpisivanje strateskog partnerstva i po svemu sudeci im namijesta Telekom.Tako je uradio i Dodik,a Dodik i Tadic se odlicno slazu.Na kraju krajeva obojica su nasi tj. iz Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
25 četvrtak, 10 mart 2011 00:25
Miran i spokojan
Mitinga će biti, osim ako vlast ne pristane na zahetve SNS, a to je malo verovatno. Dakle, da ponovim, mitinga će biti, šta god se ovde pisalo po principu "što je babi milo..."
Što se tiče rejtinga SNS, dve su stvari bitne. Poslednje istraživanje Strateškog marketinga - SNS 36, DS 24, LDP 8,5 pa ostali, drugo, činjenica da SNS najostrašćenije moguće napadaju (pljuju) DS, SRS i LDP, pa i DSS odstupa od uobičajenog "salonskog" pristupa. Kad se jedne strane ima DS-LDP ekstremiste, a sa druge SRS-DSS, "običan" građanin lako nađe pravi put.
Preporuke:
0
0
26 četvrtak, 10 mart 2011 00:35
@pitanje
A šta Vi kažete na teoriju da se Sunce okreće oko Zemlje koja je ravna ploča, samo to još neće da saopšte zbog moguće panike?
Preporuke:
0
0
27 četvrtak, 10 mart 2011 02:04
Cmok Toronto
Mnogi su se uplasili danas.
Kandićka najzad izbacila dobru vest.
Video zapis završe reči Dr.Vojislava Šešelja...
http://www.youtube.com/user/zvizdukuosam#p/f/0/PDfB-pgba3c
je uzburkao mudre glave srpskih političara.
Plus 10 miliona euvra..
Toma je sam uzrok svoje nesreće.
Srbi dižite čelo..Proleće stiže...
Preporuke:
0
0
28 četvrtak, 10 mart 2011 04:36
Markan
U ovom Nikolicevom potezu (a ni u svim ostalim) nema ni "M" od mudrosti. Njega znamo jedino kao razbijaca Srpske radikalne stranke - To mu je najvece dostignuce naravno u negativnom smislu. Gospodin Nikolic i kompanija je drugi esanon srpske marionetske kvinsliske politicke scene koji nema svoj stav niti politiku izuzev zlocinacko razbijanje Srbije i srpskog naroda. Iskreno se nadam da je to narod vec shvatio.
Preporuke:
0
0
29 četvrtak, 10 mart 2011 05:18
Mladen
Gospodine Malbaški, eto zašto nećete nikad biti pozvani da kao analitičar prokomentarišete nešto za "Danas", uopšte nemate senzibiliteta za sve izazove evroatlantskih integracija, seksualnu ravnopravnost i zaštitu pasa lutalica. Ali, srećom, tu su naši vrli analitičari, Jovo Bakić i Đorđe Vuković iz Cesida, oni će ovom narodu sve lepo da objasne...
Preporuke:
0
0
30 četvrtak, 10 mart 2011 06:47
Danilo
@Jovan,
Vi ste g-dine Jovane rekli pravu stvar.Koliko ga god postovali i voljeli,Seselj,zbog svojih vulgarnosti,ne moze voditi drzavu i zato su Toma i Vucic otisli i napravili SNS.Moralo se.

@pitanje,
A vase misljenje,g-dine @pitanje,je na pravom mjestu.

Narode,strpite se,ne istrcavajte se,ne prenagljujte,ne sudite unaprijed.

Narednu Vladu ce formirati sljedece stranke:

SNS,NS,DSS,SRS kao i jos neki nacionalni pokreti desne orjentacije kao sto su Dveri,Nasi 1389,Vulin,Karici i mozda jos neke.
SRS nece ulaziti u Vladu,ali ce je podrzati u Parlamentu.
EU i SAD znaju da Toma nije njihov igrac,ali isto tako znaju da ne mogu spasiti Tadica i pored kandidature za EU koju ce mu dati pred izbore.
Zato igraju na 2 karte.

@remmiz,
Tacno,i Tadic igra na 2 karte,dao je NIS za ovaj mandat,a sada nudi jos stosta za naredni mandat.Druga karta mu je kandit.za EU.Ali,nece mu proci ni jedna karta.Steta,toliko voli vlast.

Dodik i Srpska su vec odavno u pravoj semi sa Rusima.
Preporuke:
0
0
31 četvrtak, 10 mart 2011 08:23
Angel
Izdaja je očigledna. Čudno je smo kako to jedan deo ljudi u srbiji ne vidi!
Preporuke:
0
0
32 četvrtak, 10 mart 2011 08:37
Nemanja Vlahović
Bravo, Jovane, u svemu se slažem s vama. I ja se nadam da će Dveri biti ona prava patriotska, demokratska i hrišćanska opcija, koja je sada Srbiji veoma potrebna. Pozdrav.
Preporuke:
0
0
33 četvrtak, 10 mart 2011 09:34
Bijek
Super ste napisali za Divjak, samo, mislim da ste napravili Frojdovsku omašku: "„Srbi imaju pamćenje zlatne ribice“, konstatovao je nedavno Sergej Trifunović, objašnjavajući zašto je obukao majicu sa likom jednog srpskog ubice".
Preporuke:
0
0
34 četvrtak, 10 mart 2011 09:39
Biljana Nikolić @ Miran i spokojan
Zaboravili ste da navedete da je 65% neopredeljenih po tom STAROM istraživanju(pre ugovora sa Montgomerijem, Karića sa Tačijevim pasošem i ponude DS za koaliciju, Delića) pa je 34% od 35% opredeljenih za SNS.
Vi ste ovde kao kadar SNS po stručnom EPP zadatku, pa Vaš mir i spokoj u sitaciji kada se ne zna šta je i kome je gore u Srbiji,kada je na delu tiho priznavanje KiM, pokazuje da je SNS okrenut isključivo vlasti i da nikakav osećaj za interes Srbije nema.
Ja znam bar desetak simpatizera i članova SNS koji su se sada umusili i idu pognute glave. Jedan je sam otvorio dušu dok smo gledali Tomu kako otkazuje miting i rekao da Tomu zanima samo vlast po svaku cenu, da Toma želi malo da se "opari" pod stare dane.

Podsetiću sve ponovo - Nikolić je sam izjavio (ja sam ga slušala) da su mu u Briselu rekli da njih ne zanimaju izbori u Srbiji pre oktobra.
Preporuke:
0
0
35 četvrtak, 10 mart 2011 09:42
slobodan45
pitanje: da li je neko, od komentatora( koji se sprdaju nepotrebno sa stiroporom, koji je, inače, fantastičan građevinski materijal), bio dužan ko grčka, kao što je srbija dužna i bez pokrenute proizvodnje(i nema ništa, ubijena u pojam)?u toj očajnoj situaciji, NASLEĐENOJ, šta bi i kako bi pojedini komentatori uradili, da bi izvukli iz BEDE sebe i svoju porodicu?šta bi radili?jel bi se tukli?jel bi se drali?jel bi rušili sve pred sobom?jel bi krali?jel bi trgovali drogom?jel bi se i dalje zaduživali?ili, bi pokušali, da RAZMIŠLJAJU GLAVOM i da se bave politikom, na pravi način............................................................................................................................................................itd, itd, ima tu puno kombinacija, prepustimo ljudima neka pokušaju, lako ćemo ih smeniti, ako ne valjaju...
pozdrav ostatku poštenih građana srbije.
Preporuke:
0
0
36 četvrtak, 10 mart 2011 12:17
Dijasporac
DANILO, kažeš Šešelj je vulgaran , kako bi on vodio državu itd. , da u pravu si, ali nisi što se tiče Nikolića i Vučića.Videli njih dvojica da se tako ne može osvojiti vlast, u stvarnosti moram reči šta predstavljaju njih dvojica u bilo kom smislu, oni su radili i živeli od Šešelje harizme.

Rejting Nikolića i Vučića? Da, Šešelj kad se vrati i kako rekoste onako elokventan, obrazovan i bezobrazan, napraviće od njih cirkusijadu, oni će biti predmeti viceva, zar neko sumnja u to!
Preporuke:
0
0
37 četvrtak, 10 mart 2011 13:05
Nenad
Mislim da je Tomina ponuda pragmaticna i fer. Miting se, koliko znam, NE otkazuje sudeci po prvim reakcijama vlasti koja za sada ne prihvata predlog. Moguce je da ce u preostalom roku (14 dana) pod pritiskom stranih ambasadora promeniti misljenje pa ih raspisati recimo za decembar ili januar. Ipak, ne verujem.

Treba sacekati do 16. aprila pa videti koliko je ozbiljna namera SNS-a da se vlast protestima privoli na izbore. Ako tu popuste mogli bi smo da pricamo o nedoslednosti i svemu drugom. Do tada, meni je SNS jedina opozicija koja nesto radi da ovu vlast smeni. Koliko mogu da primetim, svoje kritike uglavnom upucuju prema vlasti a ne prema drugim opozicionim strankama.
Preporuke:
0
0
38 četvrtak, 10 mart 2011 13:44
...
@Nenad, kakva je to opozicija koja sedi u skupstini zahvaljujuci vladajucoj vecini koja joj je to protiv zakonito dozvolila ? Nemojte biti toliko naivni, za nikolica evropa nema alternativu, za tadica nikad nije imala, nema ovde vise vlasti i opozicije. Ovo je sad borba za opstanak Srbije i srpskog naroda. Ili Srbija nema alternativu, ili evropa nema alternativu. Ili vise volimo svoje neprijatelje koji nas komadaju svaki dan, ili svoju domovinu. Nema razlike izmedju zutih i "naprednih" iste gazde, ista ideologija poniznistva i poltronstva, bezuslovna kaputulacija Srbije.

Opoziciju kojoj Srbija nema alternativu cine SRS, DSS, Dveri, Nasi1389 ... svi ostali su na strani neprijatelja Srpske drzave. Kako namigne kacin, tako tadic i toma skoce.

Ko ima oci neka vidi, ko ima usi neka cuje ... Ako se ovaj narod posle svega opet upeca na sargarepu EU onda stvarno ne treba ni da postojimo.
Preporuke:
0
0
39 četvrtak, 10 mart 2011 14:06
Biljana Nikolić @slobodan45. Danilo
Lepe su za uho vaše neozbiljne maštarije, ali tužne su za ozbiljan zdrav razum i pogubne za Srbiju.
Prihvatanje političkog izdajničkog šibicarenja kao skrivanje "jasnog patriotskog stava" zarad osvajanja vlasti, je najgore moguće poniženje za srpski patriotizam.

Pa kakvi ste to vi patriote kad žestoku saradnju sa Montgomerijem i EU oko osvajanja vlasti vidite kao "lukavi"patriotizam, kad priznajete da srpska čista patriotska ideja nema snagu za pobedu, kad prihvatate da će nam neprijatelj i ovog puta instalirari vlast? I sve nade, potpuno neosnovano,polažete da će neprijatelj ovog puta biti glup,nesposoban,kratkovid,nemoćan...

Za slobodana45, bila mi je porodica u bedi, ali NIKAD NISAM OBUKLA MINIĆ I STALA NA ĆOŠE da bi ublažila našu bedu. Poštene prostitutke nema, pa tako ni SNS ne može biti poštena patriotska prostitutka kojoj je zapad glavna mušterija.
Preporuke:
0
0
40 četvrtak, 10 mart 2011 14:50
slobodan45
odgovorite na pitanje: kako se izvući iz čeljusti ajkula, kako vratiti kredite i kamate?kako pokrenuti proizvodnju?kako?gospođo, niste čitali moje komentare i predloge.odgovor je :ISTOK, a da bi se dotle stiglo, potrebne su neke predradnje...to je moje mišljenje, a šta SNS misli, videćemo...u svakom slučaju, samo oni nisu imali pravu šansu, svi ostali su imali i pokazali su se.meni je svejedno, ko se kako zove, interesuje me REZULTAT I DA SRBIJI BUDE DOBRO...i kad kažem SRBIJA, najviše mislim na njenu VERNU DECU.
Preporuke:
0
0
41 četvrtak, 10 mart 2011 15:46
Biljana Nikolić@slobodan45
kako se izvući iz čeljusti ajkula, kako vratiti kredite i kamate?kako pokrenuti proizvodnju?kako?
Kako će Toma, Montgomeri i Karić "građanin Kosova" vratiti kredite i pokrenuti proizvodnju? Dubljim uvlačenjem Srbije u usta ajkuli?
Gde je Rusija i Vaš istok kod Tome, koje je to "istočne predradnje" Toma preduzeo?
Ugovor sa Montgomerijem od 18.09.2010? Pogledajte političke poteze Nikolića - vode od Rusije ka Americi,od Kosova i Metohije ka Evropi,od naroda ka vlasti po svaku cenu.

Da li Vi zaista mislite da će Srbiji, za 7500evra mesečno, bivši američki ambasador doneti slobodu svojim lobiranjem

ps pukla mi ćirilica na tastaturi
Preporuke:
0
0
42 četvrtak, 10 mart 2011 16:30
s.e.z.
Eh, ja shvatam da covek ima svoje slabosti. Ispravno je za coveka da bude pravedan, skroman, ponosan, ali ne gord, skroman, ali ne nedostojanstven i servilan, da voli sebe i one oko njega, da nastoji da ucini sto je najbolje za njegov narod, ali i da shvati da ono sto je 'najbolje za njegov narod' nije samo profit i materijalna korist, vec i ocuvanje casti i duse, pa samim tim, i da ne radi ono sto je dobro za njegov narod gazeci prema drugima, jer, ne samo sto to, u sustini, NIJE dobro za njegov narod, vec i zato sto nije pravilno (znaci, nije dovoljno ne ciniti zlo samo da bi 'sacuvao dusu', jer se i u to moze uvuci koristoljublje. Moramo iskreno NE HTETI I NE ZELETI da mrzimo ili gazimo druge/po drugima, pored toga sto to ne zelimo ciniti jer narusava nasu cast).. ZNACI, sve je to moral.I, shvatam, da su ljubi podlozni koristoljublju i svim drugim manama i zlu, ali se opet zacudim drskosti potrebnoj da neko svoju nepravdu nazove zlom,i svoje koristoljublje tudjom potrebom./
Preporuke:
0
0
43 četvrtak, 10 mart 2011 16:48
Sergej @Biljana Nikolić
Tako je! Obicne politicke prostitutke, ali mi samo nije jasno, da li su to oni svesno, ali iz koristoljublja, svesno, ali zbog uverenja da 'samo oni mogu spasiti Srbiju' pa su spremni na malo 'lopovluka' da se docepaju vlasti, ili nesvesno. Sumljam da su dovoljno glupi za ovo trece, sto bi, mozda, bila i najbolja opcija, jer ono prvo je uzas, a ovo drugo pokazuje nedovoljno razmisljanja. Srbija je u takvom stanju, da 'malo lopovluka iz pocetka, za dobrobit svih kasnije', jednostavno nije opsija. Narodu se vise prosto NESME lagati. Nas narod je, imam osecaj, kao neko dete koje je prezivelo strahote, pa je bilo kakav kontakt sa losim, cak i ako je navodno u korist dobra, za njih koban. Narodu je potrebno vodjstvo, jer mi trenutno nemamo NIKOGA kme da se okrenemo. Nasa politicka scena je lego zmija, lazi i koristoljublje. Mi jednostavno nemamo poverenja niukoga. Napadaju nas, a mi mirujemo. Gde sa takvom politikom? U Raj? Nazalost, Bog ne nagradjuje nasilje iz malaksalosti i servilnosti.
Preporuke:
0
0
44 četvrtak, 10 mart 2011 17:03
b5
Da li je moguce da za ovog radikalno bivseg radikala i njegovu pro-hasku-stranku u ovom trenutku racuna cak 36% nas????
Preporuke:
0
0
45 četvrtak, 10 mart 2011 17:20
slobodan45
pukli smo i pućićemo svi, ako nastavimo ovako...i moja tastatura i comp je na izmaku...(i ja).
Preporuke:
0
0
46 četvrtak, 10 mart 2011 19:16
Sajber Mileva
"pitanje"
A šta kažete na mogućnost da Toma sve to samo simulira, možda čak i u dogovoru sa Šešeljem?


Čoveče, pa gde ti živiš? Ko još veruje u to? VŠ je tamo pod kamerama 25 sati dnevno.
Dogovore se oni da isceniraju sukob,ovi pošalju snimak Bajdenu, Borisbajdenu i ostalima...
*
Remmiz
Sta vi kazete na mogucnost da Tadic sve ovo simulira u dogovoru sa Putinom?

Čoveče, umesto što pišeš ovde, piši naučnu fanstastiku, prevazišao si onu autorku Harija Potera.
Putin mu rekao da uništi privredu Srbije, vojsku, sudstvo, da povuče rezoluciju za KiM.
Zbilja, zločest taj Putin...

a Dodik i Tadic se odlicno slazu.

Šta misliš koliko ljudi je upravo zbog toga podozrivo prema Dodiku.
*
Na kraju krajeva obojica su nasi tj. iz Republike Srpske.

Boris nije. On je iz Sarajva.A da li je naš može svako da prosudi. Izjasnio se da je "prosrpski"...
Preporuke:
0
0
47 četvrtak, 10 mart 2011 21:01
nataša @ slobodan 45
Ja nisam nikada bio prepisivač, pogotovo ne politički, ali bih vam napomenuo da postoji naučni metod koji se zove uporedni, a postoji i uporedna praksa.
Uporedite, kako su druge zemlje upropaštavale svoju privredu i ekonomiju, svoju državu i videćete da se ništa posebno novo ne događa u Srbiji. Sve finanskijski upropaštene zemlje su se upropastile približno jednako,a to je prepuštajući svoju finsijku politiku MMF-u.
Čak ni pokret za otcepljenje teritorije, odniosno za sada Kosmeta, a uskoro i ostalo nije ni novo ni različito u odnosu na druga mesta u svetu gde se to dešava.
Kako drugi repšavaju ta pitanja,a kako ne, i mi bi trebali.
Kako razrešiti finansijske i privredne teškoće? Treba uzeti za primer Ukrajinu.
Odmah obustavuiti procves evroatlantskih integracija prići Rusiji bratski i pošteno, ne varati ih kao do sada. Nije sve ni u parama, ima tih para, daće Rusi, ali nam ne mogu dati pamet, a šta će pare ako pameti nema i srlja se u propast zvanu eproatlansko ništavilo.
Preporuke:
0
0
48 četvrtak, 10 mart 2011 22:37
Danilo
@Biljana Nikolic,
G-djo/g-djice Biljana,ja bih volio da vi meni objasnite neke stvari.Vasa kritika upucena meni je puna emocija i sa vrlo malo realnih pogleda na situaciju u Srbiji.
Ako se slazemo da su "zuti" doveli drzavu Srbiju skoro do bankrota,da se budzetske plate i penzije dijele zahvaljujuci kreditima MMF-a i komercijalnih banaka,da se dugovi vracaju dodatnim zaduzivanjima,kako ce neka nova vlast obezbjediti novac za sva ta davanja iz budzeta?Kako ce pokrenuti skoro unistenu ekonomiju?Kako,odakle pare?Da ne mislis,mozda,da ce Rusija izdrzavati sedam miliona gradjana Srbije i vracati joj dugove?Rusija ce pomoci,tu nema sumnje,ali polako,treba prvo da mi sami sebi pomognemo.Molim vas Biljana dajte prijedlog,pa da vidimo da je li validan.Sta,ustvari,vi predlazete?Nova vlast,vjerovatno Toma i ostali koje sam nabrojao,mora nastaviti saradnju sa Zapadom,a u istom momentu se okretati i drugim drzavama svijeta,a ponajvise Rusiji,kako bi postepeno izlazila iz ove duboke krize.
Preporuke:
0
0
49 četvrtak, 10 mart 2011 22:38
Biljana Nikolić @Sergej
Mi jednostavno nemamo poverenja niukoga

Ima još uvek mnogo neopredeljenih i to mi je najveća nada da su ljudi postali oprezni, da traže pravi način kako i zašto će nekome dati svoj glas.
Mi smo malo kao isprepadana deca, malo kao razmažena deca koja ništa ne cene i sve bi na lak način. A lakog načina nema. U krajnjem slučaju i NATO je morao da se odluči za bombardovanje kako bi nam uzeo KiM. Evropa i Amerika velike napore ulažu, a moćniji su od nas,da bi postigli svoje ciljeve.
Sa druge strane mi da se ne zameramo neprijatelju, da živimo od njegovih para, i da ga pobedimo tako što ćemo raditi sve što nam on kaže.
Opozicija i vlast imaju iste prijatelje( neprijatelje Srbije) i najjače su partije u Srbiji, a DSS zbog kojeg imamo Ustav, ruski veto, gasni sporazum, vojnu neutralnost koja se može izmeniti samo referendumom. je na stubu srama i svako je obavezno bar malo popljuje. Jeste li svesni da se tako pljuje po, na jedvite jade, postavljenom temelju slobode Srbije?
Preporuke:
0
0
50 četvrtak, 10 mart 2011 22:59
slobodan45
gospodine nataša(ja najviše volim ime staša), nema spora!godinama unazad, i kad nije bilo IN, pljujem po EU(evropska unija) i EU (estados unidos), jer imam UPOREDNO ISKUSTVO i zato dozivam u pamet moje srbe, da krenu pravim putem,da ne budu naivni.nisam nikakav naučnik i ekspert, ali sebi dajem za pravo, da komentarišem, iz više razloga, najpre, što vidim sve korumpirane budale, neznalice, NEDOMAĆINE i ništa više.kada sam branio neodbranjivo, svi su mi se smejali i odbacivali moje tvrdnje i analize.vreme je, kasnije, pokazalo, da nikad nisam pogrešio i sada imam osećaj kako treba igrati i zato pišem šta pišem...siguran sam, da je za srbiju, najbolje, da se ujedini sa svojim prirodnim saveznikom...nema tu straha, jer vremena su se promenila i priče kako je bilo nekima pod rusima su najobičnije podmetačine i gluposti.sve se menja, svet se promenio...da li ameri, smeju, da bombarduju libiju? pojedini, ostrašćeni, gubitnici, imali su šansu, ali nisu je iskoristili, a ŽIVOT JE SAMO JEDAN
Preporuke:
0
0
51 četvrtak, 10 mart 2011 23:10
slobodan45
proradila tastatura...samo još da proradi pamet, dobro i pravilno sećanje za odgovornost i moral, a kasnije i želja za jedinstvenom i naprednom srbijom...SRBIJOM NA ISTOKU...
Preporuke:
0
0
52 četvrtak, 10 mart 2011 23:27
Biljana Nikolić@Danilo
Znate Danilo, zadužujte se Vi kod zelenaša za svoju porodicu, pa se vadite iz tih dugova novim zaduživanjem kod istih zelenaša, pa pošaljite kuma, brata, sina kod tih istih zelenaša za novi dug da započnete zajednički biznis kojim će te isplatiti stare dugove tim istim zelenašima... Ne tiče me se.
Kad meni preporučujete svog poštenog"kuma Tomu" koji će za mene uzeti bolji kredit kod zelenaša od nečijeg "kuma Borisa", onda mogu samo da vas oteram iz svoje kuće.
Za početak, ja ću spas potražiti kod onog ko je uspeo da vrati zelenašima dugove koje je neko drugi pre njega napravio, ko sa zelenašima ne pregovara i ne treba mu njihova pomoć.
Uz takvog, ako mi ne bude bolje, neće mi biti ni teže, neće mi se povećati hipoteka i neće mi prodati prvo kuću, a onda i dvorište.

Od kad ste Vi lider svih partija u Srbiji ili evropski ambasador, ili vidovnjak pa tvrdite da je nemoguće- moguće, a očigledno - nemoguće?
Preporuke:
0
0
53 četvrtak, 10 mart 2011 23:35
Novak
Upravo mitomanija i ova vrsta zamene teza dovodi do zabune. Pres je dakle nosilac ultimativne istine, a cvako ko razgovara sa spoljnim svetom vazal. Rešenje je naravno ponavljanje ustaljenih fraza i zabijanje glave u pesak po modelu DSS. Za to vreme ješćemo patriotizam.
Preporuke:
0
0
54 četvrtak, 10 mart 2011 23:37
Novak
Upravo mitomanija i ova vrsta zamene teza dovodi do zabune. Pres je dakle nosilac ultimativne istine, a cvako ko razgovara sa spoljnim svetom vazal. Rešenje je naravno ponavljanje ustaljenih fraza i zabijanje glave u pesak po modelu DSS. Za to vreme ješćemo patriotizam.
Preporuke:
0
0
55 petak, 11 mart 2011 10:09
ludi skretničar
Rejting je postao jedina uteha vođstva i članova SNS.
Preporuke:
0
0
56 petak, 11 mart 2011 11:05
Nikolić Biljana@Novak
Kako imate obraza da kažete da ste jeli pesak i da je glava Srbije bila u pesku kad je Koštunica bio premijer i da bi se to ponovilo? Kako možete, kojim obrazom, kojim sećanjem, kojom namerom?
Šta sad jedete - evropska i američka poniženja, uvrede, omalovažavanje, prezir,osude, - to vam hrani telo i dušu?
Nije svako ko pregovara vazal, već svako ko izvršava naredbe i ide po mišljenje kod drugoh je vazal - a to su DS i SNS.
Preporuke:
0
0
57 petak, 11 mart 2011 12:55
rusofil
slobodan45
proradila tastatura...samo još da proradi pamet, dobro i pravilno sećanje za odgovornost i moral, a kasnije i želja za jedinstvenom i naprednom srbijom...SRBIJOM NA ISTOKU...


kontraverzni ste ili neviđeni folirant - Tom i Aleks imaju veze sa Rusijom,moralom i odgovornošću kao Bog i šeširdžija.
Ako ne verujete meni, verujte Rusiji, ako ne verujete Rusiji, verujte Montgomeriju, ako ne verujete Montgomriju, verujte Kacinu, ako ne verujete Kacinu, verujte Kariću, ako ne verujete Kariću, verujte Deliću, kad već ne verujete svojim ušima i očima koje vam je Bog dao.
Preporuke:
0
0
58 petak, 11 mart 2011 13:43
iz Republike Srpske
Da je Tomislav Nikolić predsjednik stranke u Republici Srpskoj, njegov potez(i) bi sigurno bio
salto mortale, u Srbiji se možda pokaže kao mudar
potez. Uostalom, SNS koju je Nikolić osnovao u
Srpskoj nije ni prije saznanja javnosti da radi po
uputama Montgomerija, napuštanja od strane generala
Delića koji je obnarodovao da SNS ima program samo
na engleskom, te igara oko protesta na kome se
"neće napadati vladajuća koalicija" i odredjivanja
njegovog termina prema Briselu, nije prešla izborni
prag.
Preporuke:
0
0
59 petak, 11 mart 2011 17:10
slobodan45
tako mi Bog pomogao, doživeću SRBIJU NA ISTOKU...
Preporuke:
0
0
60 petak, 11 mart 2011 17:46
@iz Republike Srpske
Objasnite to Danilu koji je veliki pristalica SNS iz Republike Srpske.
Preporuke:
0
0
61 petak, 11 mart 2011 23:12
Danilo
@iz Republike Srpske,
G-dine,pogresno shvatate ono sto ja pisem.Ja sam uvijek bio i bicu,bezuslovno,na strani srpskih petriotskih snaga i u Srbiji i u Srpskoj i ne dopustam nikome da je veci Srbin od mene,samo moze biti jadnak sa mnom u tom pogledu.Podrzavam Nikolica samo u smislu da novu Vladu Srbije formira sa DSS,NS,SRS i ostalim snagama sa patriotskim programima,kao sto sam i ranije pisao.
Medjutim,mislim da je Tomina politika ono sto se cita izmedju redova,a ko ne cita i ne zna da cita izmedju redova,ja mu ne mogu pomoci.

MALO JE SRPSKIH NOVINA DANAS OBJAVILO DA SE TOMO NIKOLIC NALAZI U MOSKVI.SUMNJAM DA JE OTISAO DA VARA PUTINA I RUSIJU.NAPROTIV.

Ako Tomo i Vucic,jednog dana,okrenu curak u pravcu "Zapada" ja cu se istog momenta ograditi i od njega i od njegove politike.

@slobodan45
Potpuno se slazem sa vasim misljenjem kada kazete SRBIJA NA ISTOKU.To je jedini nacin da Srbi i Srbija opstanu kao narod i drzava.Druge nema.
Ali,sve se to mora izvesti mudro i polako.
Preporuke:
0
0
62 subota, 12 mart 2011 01:17
iz Republike Srpske
@Danilo
Pogrešno ste shvatili, ja se nisam ranije Vama
obraćala, nego je meni anonimni komentator preporučio da Vam objasnim status SNS Republike
Srpske. Nema tu šta da se kaže. SNS je učestvovala
prošle godine na izborima za skupštine Srpske i BiH i ostala vanparlamentarna stranka. Najviše
mandata iz Srpske ima SNSD čijeg je predsjednika
Tomislav Nikolić kritikovao na osnivačkoj skupštini
svoje stranke u Banjaluci. No, kad Vam već otpisujem, moram reći da ste, ako još niste primijetili da su Nikolić, Vučić i SNS okrenuti
Zapadu - Vašingtonu i Briselu, politički vrlo naivni. Naivnim smatram i Vaše viđenje moguće
koalicije SNS sa SRS i DSS. Pa kako će Nikolić sa
Šešeljem koji je, po Tominim riječima, iz Haga
naručio njegovo ubistvo??? S DSS-om je još manja
vjerovatnoća, jer je Koštunica najprincipijelniji
lider neke stranke u Srbiji i sumnjam da bi, nakon
svega, pristao na koaliciju s Nikolićem i Vučićem.
Preporuke:
0
0
63 subota, 12 mart 2011 10:56
slobodan45
to je cela mudrost: polako, lagano, jer imamo posla sa gladnim ajkulama....to je sve, što hoću da kažem, politika se vodi na duge staze...ne trebamo ni da pričamo o tome, mi, srbi.mi, srbi, koji smo ginuli i patili i krvarili, nemamo državu, a svi ostali je dobiše preko naših napaćenih....
Preporuke:
0
0
64 subota, 12 mart 2011 13:41
@slobodan45 ,Danilo
Vodite vas dvojica lepo Nikolića u Republiku Srpsku, pa smenite Dodoka i postavite Nikolića nek vas poolaaakoo vodi gde god hoćete.
Preporuke:
0
0
65 subota, 12 mart 2011 18:27
iz Srpske
@@slobodan45, Danilo
Neće moći, prijatelju. Mogu Nikolića dovesti u Srpsku na kafu, na ručak, ali na vlast ne.
Preporuke:
0
0
66 subota, 12 mart 2011 19:36
@iz Srpske
Ne želim ja Republici Srpskoj ni Nikolića ni Tadića, mislim da ste to shvatili. Samo ne želim ih ni Srbiji pa je poziv Danilu i slobodanu45 da vode Nikolića u RS, zapravo moj poziv njima dvojici da se OPAMETE ako su patriote. Ako nisu, nego se samo prave naivni kao seoska mlada, neka ima je na (ne)čast.
Preporuke:
0
0
67 nedelja, 13 mart 2011 04:30
Danilo
@iz Srpske i ostali koji mi se obracaju,

Ja,stvarno,ne znam u cemu je vas problem i zasto me napadate.Ha,ha,ha,ha
Samo sam zelio reci da se nadam i da mislim da ce narednu Vladu u Srbiji formirati SNS,DSS,SRS i druge patriotske snage.Ako stranke SNS i DSS imaju sporazum sa Putinovom Jed.Rus. i ako se zna da su, isto tako,odnosi SRS-Rusija odlicni,onda mislim da su sve kockice slozene,gore u Moskvi.Zar bi se oni trebali svadjati,pa i dalje ostaviti Tadica na vlasti?To sto vi u to ne vjerujete,vidjecemo ko je u pravu.
Politicka situacija u Srpskoj je stabilna,cak bih rekao,super,na moju veliku radost.Dodik i njegova SNSD i Bosiceva SDS zajednicki nastupaju,i uz pomoc Rusije,brane srpske interese u Sarajevu,sto je fantasticna stvar i tu ne treba nista mijenjati.Nikada nisam spomenuo da SNS ili neka druga stranka iz Srbije treba da se formira u Srpskoj.Uopste ne treba,kao sto i vi kazete.
Zelja mi je,naravno,kao i vama,da na obe strane Drine budu srpske patriotske Vlade.Dace Bog.
Preporuke:
0
0
68 nedelja, 13 mart 2011 11:30
slobodan45
znači, imam patrijahalno vaspitanje i tako funkcionišem.11 koleno, od onoga što se pamti i zna...naučen sam, da se ne mešam u tuđe stvari, pogotovu, u stvari, druge države!?naučen sam , da mora da postoji RED u svemu...to su zakoni prirode, kulturnih i prosvećenih ljudi.ja, srbin (ne srbijanac)iz srbije sa svojom južnjačkom krvlju, ne dozvoljavam, iz istih razloga, da mi se, niko sa strane, meša u stvari moje države, moje patrije.zato sam protiv EU i EU, zato sam bio i ostao, da rukovodstvo iz srbije, MORA BITI, uvek i nikako drugčije, srpsko iz srbije.čisto, zdravo i jako, jer su moji preci i sva moja braća iz srbije, prolile krvi i krvi i MILIONI ŽRTAVA, da bih ja slušao i radio po tamo, nečijim željama...to što je , trenutno, tako kako je, na mene ne utiče ni malo.naučeni smo da trpimo.međutim, zato se zalažem za bratstvo sa rusima...tako bi postojao RED, a i ostale stvari bi se dovele u RED.priznajem, pogrešio sam, kada sam ušao u polemiku.nemam ja šta da polemišem sa VAMA.
Preporuke:
0
0
69 nedelja, 13 mart 2011 13:27
@Danilo
Ako stranke SNS i DSS imaju sporazum sa Putinovom Jed.Rus


Ne znam šta hoćete, ali vidim šta radite - podmećete .

Posle potpisivanja sporazuma sa Putinovom JR, SNS je oplala po Južnom toku iz sve snage i Ana Filimonova je SNS nazvali -RUSKIM DEMARŠOM

Kad su SRS i DSS kritikovale Južni tok?
Kad je iz Rusije stiglo nešto slično za SRS i DSS?

Nemojte pruženu ruku JR koju je SNS prihvatila da bi odmah zatim pljunula u nju, predstavljati saradnjom.



Sporazumi se obnavljaju, proširuju,pa tako DSS i JR imaju prvi sporazum iz jula 2007, pa iz septembra 2009 sporazum o saradnji za period 2010-2012. To je saradnja
Preporuke:
0
0
70 nedelja, 13 mart 2011 19:38
@Danilo
Otkad je Vilijem Montgomeri funkcioner Jedinstvene
Rusije?
Preporuke:
0
0
71 ponedeljak, 14 mart 2011 12:23
Vladimir
Tomislav Nikolic nikada nije napravio salto morale, politicki naravno. Oduvek je u vernoj sluzbi rezima.
Preporuke:
0
0
72 sreda, 16 mart 2011 08:35
Nase vreme
Odluka Srpskog naroda na severu Kosova da proglasi gospodina Putina za pocasnog gradjanina Kosova i Metohije polako stavlja teoriju o nastanku Juzne armije na sto. Naime ako nasi politicari imaju pamcenje "zlatne ribice" Srbski narod ima pamcenje drugacijeg tipa. Ipak politicari poput nasih nisu vicni ovakvim potezima. Vrlo je verovatno da ce pravi manevar u bliskoj buducnosti izvesti sam NAROD.
Preporuke:
0
0
73 petak, 18 mart 2011 00:10
Milka
Krajem sezdesetih godina dvadesetog veka medju mladim beogrdjanima bila je popularnou prostitutka Sofija,po gubljenju prednjih zuba dobila je nadimak Tofija. Politicko delovanje Tomislava Nikolica sve je blize gospodjici Tofiji.
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner