Ova tema je dosta široka i samo je pitanje ko će i kakve će argumente iznositi da bi pokazao i dokazao da je u pravu. Moje prvo pitanje glasi: imamo li stručnjake sa diplomom stručnjaka i sposobnostima stručnjaka da ocene vrednost neke visokoškolske ustanove i njihove obrazovne programe? Po vestima koje ja čujem sa zapada, tamo studenti prolaze ne zbog svog znanja već zbog činjenice da ako studenti ne prolaze prosvetna ustanova ne dobija novac od države. Već na osnovu ovog treba smanjiti broj zapadnih obrazovnih ustanova na listi za upoređivanje. To je nekih 90%, najmanje. Da li bi tim obrz. ustanovama trebalo nametnuti naš obraz. sistem sa našim vrednostima te na taj način da popravimo svet, da se kvalitet tih 90% svrsta u kvantitet od 10% i tako svi postanu odlični ili da budu u blizini najboljih? Niko ne spominje ruske obrazovne ustanove a Rusi po tehničkim pitanjima vode u mnogo čemu? Mi imamo i mnogo stručnjaka sa diplomom stručnjaka a bez sposobnosti stručnjaka. Šta sa njima?
Препоруке:
9
2
2
петак, 22 новембар 2024 23:48
cc
"Да ли ће те стране дипломе бити важеће у матичним земљама или ће постојати нека „звездица“ на дну дипломе која ће правити велику разлику?
На пример, претпоставимо да по овом закону дође „Харвард“ у Србију, да ли смо сигурни да ће та диплома бити једнака дипломи коју неко добија на „Харварду“ у Америци?
Да би она била важећа и у Америци Харвард би морао да обезбеди у Србији исте услове као у Америци. Ако не постоје гаранције за једнакост стране дипломе коју добија наш студент онда се поставља питање како је то у општем интересу грађана Србије?"
Eto, neki vajni "strucnjaci" ne postavljaju takva pitanja.
Препоруке:
13
2
3
субота, 23 новембар 2024 06:11
Akreditacija
Da li je Ana Brnabic akreditovala u Srbiji svoje inosreane diplome?
Da li su to bili kalemarski kursevi?
Препоруке:
12
2
4
субота, 23 новембар 2024 07:49
Микајило
Нешто ми није познато, да у Титиној Југославији у којој је школовано подоста стручњака у свим гранама
знанственог сустава из држава планетарног Југа није освојило дипломе по које су се запутили.
Ту је само спорно ко је могао по те те диломе мога да се запути.
И ко је те критеријуме за те путе ка тим шарама(дипломама) к`о печатима узвишености парафирао.
Цар Хаиле Селасије био је неприкосновени суверен у свом брлогу, (лично мислим крајње савестан) у организацији тог брлога, и веома цењен у истом.
!!!
Све док није одаслао на образовање-школовање-едукацију неколико 10-ака пробраних из своог брлога.
50- ак % од тих су дошли до спознаје да вреднији од селасија, док су по дискотекама јавним кућама и вашариштима освајали знања која им понудише тоји код који се едуковаше.
И?
Ја. Образац је то.
Мустра.
Форма.
Од вавијек за Вавијек
Е бом.
Препоруке:
1
8
5
субота, 23 новембар 2024 10:29
Против
О овоме не би требало да буде никакве расправе. Ни академске, ни дневнополитичке, ни кафанске. Довођење страних факултета у Србију је колонијални акт!!!!
Препоруке:
24
1
6
субота, 23 новембар 2024 14:20
Укидање свих приватних универзитета
Лично сам за потпуно укидање свих приватних универзитета и факултета јер је то расадник уништавача српства и српске државе.
На пример, претпоставимо да по овом закону дође „Харвард“ у Србију, да ли смо сигурни да ће та диплома бити једнака дипломи коју неко добија на „Харварду“ у Америци?
Да би она била важећа и у Америци Харвард би морао да обезбеди у Србији исте услове као у Америци. Ако не постоје гаранције за једнакост стране дипломе коју добија наш студент онда се поставља питање како је то у општем интересу грађана Србије?"
Eto, neki vajni "strucnjaci" ne postavljaju takva pitanja.
Da li su to bili kalemarski kursevi?
знанственог сустава из држава планетарног Југа није освојило дипломе по које су се запутили.
Ту је само спорно ко је могао по те те диломе мога да се запути.
И ко је те критеријуме за те путе ка тим шарама(дипломама) к`о печатима узвишености парафирао.
Цар Хаиле Селасије био је неприкосновени суверен у свом брлогу, (лично мислим крајње савестан) у организацији тог брлога, и веома цењен у истом.
!!!
Све док није одаслао на образовање-школовање-едукацију неколико 10-ака пробраних из своог брлога.
50- ак % од тих су дошли до спознаје да вреднији од селасија, док су по дискотекама јавним кућама и вашариштима освајали знања која им понудише тоји код који се едуковаше.
И?
Ја. Образац је то.
Мустра.
Форма.
Од вавијек за Вавијек
Е бом.