A može li ta EPS veštačka pamet da izlista ko sve imenom i prezimenom pljačka EPS, što je gadošnjem nivou oko jedne milijarde eura?
Verovatno taj tehnološki nivo još nismo dostigli.
Preporuke:
6
0
2
petak, 24 novembar 2023 21:27
Ganimed
Koliko je visok njihov tehnološki nivo i stručnost pokazuje novi sajt koji su nedavno pokrenuli.
Nisam jedini kojeg je ovo snašlo! Sa starog sajta gde sam ranije bio registrovan, na novi sajt su pogrešno prebacili moje podatke. Tražen je ponovni unos podataka o mernom mestu, ali sajt nije hteo da ih prihvati. Pojavljivala se poruka da se podaci koje ponovo unosim "razlikuju OD ISTIH" koje oni poseduju u svojoj bazi podataka!
Alal vera na pismenosti, stručnjaci!
Kad sam posle beskrajnog čekanja u kilometarskim redovima na šalterima EPS-a i to rešio, tj. šalterska radnica ispravila NjIHOVU grešku, na mom nalogu - nema računa! Ali ima obaveštenje da sam dužan da platim (oko 6.000 dinara). Eto, tek tako, neko iz EPS-a kaže - dužan sam da platim! Račun se ne pojavljuje, evo već 15 dana. A ukinuta je i mogućnost da sam očitam i preko svog naloga prijavim stanje brojila na kraju meseca.
Ovakvu nestručnost i nepismenost još nisam video.
Čime se oni hvale?
Preporuke:
2
0
3
petak, 24 novembar 2023 22:56
ns
I do sada ste mogli da visite svoj račun na portalu EPS uvid u račun i da ga platite bez da čekate da vam stigne račun poštom, Od ovog meseca morate da se ulogijete, i da prilikom uvida ostavite svoj JMBG. Zašto? To važi i za Informatiku. Volela bih da znam a i da se o tome izjasni zaštitnik građana, kako to a na osnovi zaštite podataka o ličnosti vi na sve strane ostavljate svoj JMBG. Ja zanm da neki tamo službenik EPS neće to gledati, ali postoji softver koji na osnovu ukrštanja podataka i vašeg JMBGa dobija informacije o vama. To je problem, šta je ovo. Britanci nemaju lične karte a mi ovde pravimo Severnu Koreju. Ljudi osvestite se Drugo nije mi baš jasno kako se ovo dogodilo baš sada u vreme štrajka poštara i kada su ljudi u vremenskom škripcu za plaćanje računa? Ako neko nešto o svemu ovome zna molim neka napiše.
Preporuke:
3
0
4
subota, 25 novembar 2023 08:26
Nista ne razumem
EPS radi na razvoju e-servisa. Već je razvijen sistem za predviđanje potrošnje električne energije korišćenjem metodologije veštačke inteligencije
Verovatno taj tehnološki nivo još nismo dostigli.
Nisam jedini kojeg je ovo snašlo! Sa starog sajta gde sam ranije bio registrovan, na novi sajt su pogrešno prebacili moje podatke. Tražen je ponovni unos podataka o mernom mestu, ali sajt nije hteo da ih prihvati. Pojavljivala se poruka da se podaci koje ponovo unosim "razlikuju OD ISTIH" koje oni poseduju u svojoj bazi podataka!
Alal vera na pismenosti, stručnjaci!
Kad sam posle beskrajnog čekanja u kilometarskim redovima na šalterima EPS-a i to rešio, tj. šalterska radnica ispravila NjIHOVU grešku, na mom nalogu - nema računa! Ali ima obaveštenje da sam dužan da platim (oko 6.000 dinara). Eto, tek tako, neko iz EPS-a kaže - dužan sam da platim! Račun se ne pojavljuje, evo već 15 dana. A ukinuta je i mogućnost da sam očitam i preko svog naloga prijavim stanje brojila na kraju meseca.
Ovakvu nestručnost i nepismenost još nisam video.
Čime se oni hvale?