четвртак, 02. мај 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Дизни хомофобија

Kоментари (30) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 среда, 30 септембар 2009 13:53
Srbija će opstati
Sjajan tekst uz jednu malu primedbu. Reč nauka ne bi trebalo stavljati pod znake navodnika. Postoje segmenti nauke koji je relativizuju i to je duga priča. Nauku najviše dovodi u pitanje njena instrumentalizacija od strane politike. U krajnjem ishodu ova instrumentalizacija završava sa pretvaranjem nauke i naučnika u ideologe ili propagandiste. Sa druge strane, upravo je postmodernizam dokrajčio nauku sa potpunim dovodjenjem u pitanje objektivnosti koja je inače ključni postulat nauke, posebno društvene. Taj isti postmodernizam koji nauku izjednačava sa umetnošću- vidi Fajerabend: ''Nauka kao umetnost'', je takođe odgovoran za fenomen relativizacije polova, roda i rodnog identiteta. Socijalni konstruktivizam kao integralni deo postmodernističkog pristupa je u stvari obična glupost. Dakle, šta nam kaže socijalni konstruktivizam? On samo ističe činjenicu da sredina determiniše pojedinca. To u stvari nije nikakvo otkriĆe, jer se upravo cela sociologija bazira na ovoj tezi, između ostalog.E sad s obzirom da je postmodernizam napravio zbrku čak i u oblasti pola, seksa, seksualnih orijetacija relativizujući sve to, uz relativizaciju svih drugih pojmova kao što su država, nacija, patriotizam,nauka,umetnost, naučna istina, vrednosna nepristrasnost,objektivnost, odbacujući sve te pojmove zajedno kao puke konstrukcije, stavljanjem pojma nauke pod znake navodnika mi se u stvari pridružujemo baš toj relativizaciji.Itd, itd.
Препоруке:
0
0
2 среда, 30 септембар 2009 13:58
Иван
Они који данас пишу о друштвеним појавама (мислим на такве као што су двојица научника из Јованиног текста) праве исту грешку као и толики други "уски" стручњаци - традицију схватају идеолошки а не антрополошки. Па није хетеросексуални однос у њој хваљен јер су хетеросексуалци у прошлости били јачи, већ зато што за разлику од хомосексуалног кореспондира са основним човековим потребама. А човек, предузеће, Дизни, само констатује у неком облику ту потребу. Оваква извртања традиције и осталих човекових тековина била би смешна да нису тужна. Тужна су јер толико негирање основних људских потреба не може никад да изађе на добро, па ни у овом случају. Док је у нама бар грам тог исконског, хуманог кода. Крај приче! Оне рационалне, не правне. А шта ће сад неко да наклапа...
Препоруке:
0
0
3 среда, 30 септембар 2009 13:59
Srbija će opstati
A što se tiče Diznija i crtaća, implicitna kritika ideologije homoseksualizma ukazuje naravno na činjenicu da je američka kulturna industrija počela da odbacuje neoliberalizam kojeg je baš SAD i nametala ostalim društvima, posebno manje razvijenim. A to znači da je taj famozni neoliberalizma uzdrman u skoro svim sektorima: politika, ekonomija, kultura, međunarodni odnosi itd.
Препоруке:
0
0
4 среда, 30 септембар 2009 14:04
Дијете Грујица
Треба само приметити да су ти филмови прављени за време "старе управе" која је одражавала мишљење тихе америчке већине.Како корпорација Дизни већ извесно време није у истим рукама (идентитет власника изостављен из разлога политичке коректности), за очекивати је да ћемо убрзо имати и неку нову Снежану са седам патуљчица или заљубљене принчеве који усвајају кинеско дете ради продужења династије...
Извињавам се али иронија ми помаже да не полудим у сусрету са оваквом стварношћу.
Препоруке:
0
0
5 среда, 30 септембар 2009 14:06
брм
a шта тек рећи о попају и оливи... нагрдише оног латентног хомосексуалца Баџу
Препоруке:
0
0
6 среда, 30 септембар 2009 14:18
мима
Е па не слажем се да наука не може одговорити које зло је опасније, ова новоустановљена , како кажете ,,квир" идеологија је погубна, крајње болесна и дегенерисана визија света.Да ли смо ми нормални, да ли смо заиста постали такви робови ,,Новог доба" и његове патолошке филозофије да ћемо дозволити да овакве замисли и тврдње прођу.Док се најгрубље вређа нација, породица, религија,традиција,на пиједестал се уздиже перверзија и болест.Помишљам да се остварују речи Откровења Јовановог, ово су задња времена.
Препоруке:
0
0
7 среда, 30 септембар 2009 15:18
The Tao
Sta je lose u kritici diznijeve hetoroseksualne propagande. Srbija je spremna za homoseksualnost od momenta kada je dala svoj glas Borisu Tadicu. Od samog pocetka se znalo ko su mu mentori i za koga radi. Neoliberalni kapitalizam koristi ''ugrozenost'' homoseksualaca da slomi kicmu onima koji jos nisu shvatili da svi imamo pravo da budemo hipnotisani do mere da nam je eksploatacija normalnost. I sami homoseksualci su kolateralna steta sistema ali toga jos nisu svesni jer su animirani spektaklom. Cak sta vise, oni su danas nosioci spektakla jer imaju izrazenu estetsku crtu koja ima privilegiju da dominira spektaklom. Oni su jedni od nosioca neoliberalnog kapitalizma podsticuci halucigeno dejstvo spektakla. Ne mozete i jare i pare. Ako ste za dominaciju heteroseksualnosti onda lepo morate naci neku drugu ''alternativu'' a ne se kleti u Evropsku Uniju i vrednosti posmoderne zapadne civilizacije kao jedinu.
Препоруке:
0
0
8 среда, 30 септембар 2009 15:23
zam
Najveci problem nije u nama, ljudima, kad je u pitanju prihvatanje ili ne, nego u majci prirodi koja je musku i zensku vrstu podarila razlitim i u razlicitim kolicinama, hormona, feromona i sl. supstanci koje nasi organi luce nezavisno od bilo kakvog drustvenog, socijalnog i dr. opredeljenja ili karakteristika, i onda je neke stvari koje predstavljaju zaista caroliju, nemoguce preneti na platno, a da ne izgleda iskrivljeno. Unutrasnju snagu majke koja zatekne u opasnosti svoje dete i dobija iznenadan poriv i gotovo nadljudsku sposobnost da ga izbavi, ni jedan od partnera u muskom homoseksualnom odnosu nikada nece imati sve i da odgaja dete od prvog momenta, kao ni druge majcinske instinkte, momenat srece i zadovoljstva koji majku obliva nakon cina porodjaja, ili vezu sa detetom koja se stvara prilikom dojenja, kada dete i po mirisu posle nekog vremena moze raspoznati da li mu je majka prisutna ili ne... U zenskom homoseksualnom odnosu jedna od zena moze priustiti sebi to, ali bi druga strana ostala uskracena, a to moze u odnosu proizvesti samo udaljavanje...Ima jos mnogo primera, ali smesno ih je uopste i navoditi, jer sama cinjenica da je u danasnjem relativno civilizovanom svetu potrebna bilo kakva borba za prihvatanje ovakvih odnosa dokazuje njihovu neprirodnost. Nazalost i pre medicicne, tehnike, tehnologije i dr. sama priroda je pravila selekciju prema ljudima i drugim stvarima, zivim i ne zivim, u prirodi.Od ljudi do stena, majka priroda je nalazila nacin da menja, ono sto nije bilo u skladu sa njom. Dve stvari vezane za zivi svet koje ga pokrecu su ostale iste: razmnozavanje i lanac ishrane. Danasnji izgled prirode i drustva i upotreba resursa moze svima omoguciti zadovoljavanje svih potreba, pa i homoseksualne prirode.Ipak to izgleda nije dovoljno za neke, pa kroz banalne primere od decijeg zabavnog programa, vaspitanja i zivota uporno namecu novu filozofiju, koja nas ne vodi ama bas nicemu...
Препоруке:
0
0
9 среда, 30 септембар 2009 15:32
sweety
Ma da , razne banalne rasprave mozemo naci svuda..Od parova koji svoju decu kao cirkusku atrakciju izlazu iskrivljenom nacinu zivota, pa do rasprava o crtanim filmovima. A ja mislila da postoji neka kreativna sloboda stvaranja i izrazavanja...Da se izvinim unapred nekom sto sam heteroseksualne orijentacije i recite mi gde mogu da odem i ostvarim svoje pravo da odmorim mozak i ne cujem rec homoseksualizam bar na nekoliko dana?!
Препоруке:
0
0
10 среда, 30 септембар 2009 15:37
ветеран
ЕУропа је одавно "гејнута". "Геј" је "ин". ЕУропа нема алтернативу, каже наша данашња власт, послушни извршиоци и настављачи радова "Милосрдног анђела" у мирнодопским условима. Због тога је потребно да сваког дана смањујемо наше варварство , а да истовремено сваког дана мало више "квирнемо". Ово је најлакше у култури, пре свега у позоришту, у коме су "геј" представе одавно нахрупиле на београдске сцене. Ни ја не желим да не будем у овом тренду ослобођења и прихватања Другости, па ево мог малог "геј" предлога нашим врлим позориштарцима:
"Ромео и Јулија" свакако спадају у врхове светског позоришта и светске културе. Предлажем им, дакле, да изврше једну малу драматуршку измену, да Јулија постане Јулије и да нам пруже ужитак да гледамо како су се волели Ромео и Јулије. Драматуршки захват је заиста минималан, потребно је Јулијине реплике пребацити из женског у мушки род. Једва чекам ову премијеру и сигуран сам да ће у првом реду седети амбасадори свих земаља који су тако здушно подржали (нажалост неодржану) "Параду поноса".
Препоруке:
0
0
11 среда, 30 септембар 2009 17:46
slazem se sa veteranom
I onda bi takodje Otelo mog'o da davi Dezmonda, a princevi ce spasavati druge princeve, gospe ce ubijate zmajeve i peti se uz kiku drugih gospi, i svi ce da zive srecno do kraja svog politicki korektnog zivota.
Препоруке:
0
0
12 среда, 30 септембар 2009 19:08
Стева Надрљански
... а код Розенкранца и Гилденстерна имамо већ готов материјал!
Препоруке:
0
0
13 среда, 30 септембар 2009 19:22
Mixajlo
Искрено, не мислим да је на делу било каква "битка". Наиме, последњи пут кад сам проверавао и Америка и Србија биле су слободне земље, чији устави гарантују слободно изражавање мишљења. Ово наравно значи да ће се у јавној сфери наћи пуно тога што вам се не допада, и пуно тога што је просто глупаво (квир-теоретичарска трбуњања, креационистичке бесмислице, тупави конспиролошки трактати наводних "геополитичара", итд.) Проглашавати сваку такву ситуацију почетком некакве "озбиљне битке", изгледа ми смешно и паничарски.

Како год ту стајале ствари, поредити текст из америчког научног часописа, какав год он био, са једне стране, и негирање елементарних уставних права учесницима Поворке поноса, са друге, па још и закључити да се ради о некаквим равноправним опцијама у "бици за дечије умове", скандалозно је.
Препоруке:
0
0
14 среда, 30 септембар 2009 19:41
Violeta
Secate li se da je pre nekih deset-dvanaest godina u jednom beogradskom pozoristu izvedena predstava u kojoj je Salomu igrao tada mlad glumac... kako se bese zvase... a reziser je bio ... ko ono bese...
Препоруке:
0
0
15 среда, 30 септембар 2009 20:49
Родољуб
Дизни је поодавно на мети разних верских или радикалних група, које свака за себе има инкорпориране теорије завере или неку гнусобу коју Дизни сублиминарно подмеће деци и одраслима. То су јавни подаци, и Дизни их не крије. Оваквим "пикантеријама" се само циљано подиже рејтинг некој од заинтересованих страна.

А што се тиче ове "анализе" - ко ју је наручио, тај ће је и платити, нас се то ама баш не тиче! Па нећемо ваљда сада да почнемо да гледамо Пају Патка кроз ту "призму"?

Елем, Паја има девојку, али нема намеру да је жени, нити да се озбиљно везује. Има три сестрића на грбачи (ГДЕ му је та сестра - вештица која му је оставила рођену децу?). Ту је и Баја, који је, наводно, деда тој деци, али није јасно да ли је Пајин отац, или је отац тој Пајиној сестри, што би значило да је Баја Пајин очух, а сестра му је полусестра?

Ууу, стварно има овде пикантерија...

Да и не спомињем грешног Сунђер Боба-Коцкалонеа, који је, ваљда, прототип "ЛГБТ-посленика", јер уме да буде и мама и тата и сестра и брат и све живо! Једино што га вади је да није сексуално агресиван, тј. осим што понекада обуче лепу сукњицу, није нимало зао и ненаметљиво шета своју сунђерску АСЕКСУАЛНОСТ кроз Коралово. :)

Свеједно, нико ме неће натерати не знам каквим "анализама" да гледам цртаће кроз ту призму.
Препоруке:
0
0
16 среда, 30 септембар 2009 22:37
Mala Sirena
Prilicno naivno. Kao da je homoseksualnost ideologija, pa da se siri propagandom ili grip, pa da se siri kapljicno.
Препоруке:
0
0
17 четвртак, 01 октобар 2009 04:15
Heterofobija
Ove "analize", ustvari bezocni napadi na velicanstveni prirodni trougao mati - otac - dete, krajnje su HETEROFOBICNE! One vrcaju od mrznje prema heteroseksualcima, pa i prema samom heteroseksualnom ustrojstvu sveta! Jedno pitanje "kvier" aktivistima i propagatorima: ako je homopfobija greh, zasto mislite da je heterofobija vrlina? Napokon, vecina heteroseksualaca je u sustini ravnodusna u pogledu drugacije, homoseksualne opredeljenosti, dakle homofobije je vrlo malo! Ali je zato heterofobija ugradjena u kvier- i gej-ideologiju! Pitanje za sudije i tuzioce: kad cete poceti sa prepoznavanjem i procesuiranjem bezocne heterofobije, koja pokusava da razori same temelje srpskog, jos uvek heteroseksualnog drustva? Ko treba da vam da dozvolu, pa da otvorite oci i da vidite ko je tu "fobican", pa i - manican! Ne heteroseksualci, homoseksualci takodje ne - ali to sigurno jesu militantni ideolozi i propatatori gej-svetlije-buducnosti za celu Srbiju, i sire!
Препоруке:
0
0
18 четвртак, 01 октобар 2009 06:09
Vreme odrastanja @Mala Sirena
"Prilicno naivno. Kao da je homoseksualnost ideologija, pa da se siri propagandom ili grip, pa da se siri kapljicno." Da li Vi zaista tako mislite? Onda ste Vi naivni! Ili se samo pravite naivni? Jer, ostavimo sada homoseksuaklnost po strani - ali zar ne postoji gej-pokret? Pazite, nije vise u pitanju samo da li je neko homo- ili heteroseksualan, radi se o pokretu, koji zastupa sasvim odredjenu, uostalom vrlo militantnu i vrlo prepoznatljivu ideologiju! Koja se siri propagandom - u tu svrhu se i podigla tolika galama oko "parade". Da je skromnije zamisljena, ne bi se niko bunio, proslo bi bez incidenata, ali i bez pompe! Ali, pokretu-ideologiji "gejizma" treba pompa, oni kao da vrse drzavni puc! A drzava im jos daje "logistiku", placa im taj otvoreni udar na sve nacionalne, porodicne i drzavne vrednosti! Ali, Vi ste "mala" sirena - ima vremena, odrascete! Pocnite, evo, odmah, nakon citanja ovog komentara!
Препоруке:
0
0
19 четвртак, 01 октобар 2009 07:05
Anonymous
@Mala sirena
Mala sireno, ne znam ko je naivan, ali da li zelis da kazes da je homoseksulanost prirodna?

Nista prirodnije nema od heteroseksualnosti jer je, bioloski gledano, cilj svih zivih visecelisjkih organizama da se razmnozavaju.
Tekst u udzbenicima koji se odnosi na razmnozavanje cu ti ukratko prericati - valjda ce biti dovoljno jasno: Kada se ljudi ne bi razmnozavali - izumrli bi, kada i poslednji covek (u prirodi je sve upravo ovako crno - belo, bez ikakve filozofije). Dakle, izumrli bi i homoseksualci!
Inace, sto se mene tice, neka homoseksualci osnuju Homo Diznija, pa nek crtace prilagode sebi ako ce im biti lakse!
Препоруке:
0
0
20 четвртак, 01 октобар 2009 10:31
Даг
Борба за преваспитање деце је већ далеко одмакла. Томе тежи свака идеологија да би формирала поданике. Ова најновија је ипак темељитија од претходних. Већ имамо обавезно предшколско образовање, школе родитељства, телефоне за жалбе на родитеље... Учитељи су добрим делом већ преваспитани на курсевима које је организовала држава.

Ипак је атак на формирање нормалне сексуалности код деце најмонструознији захват социјалног инжењеринга. То је само наизглед у духу равноправности и заштите мањина (хомосексуалне мањине). Ради се о покушају сексуалног поробљавања већине.

Замислите само психосексуални развој детета у породици са једним родитељем или са родитељима истог пола. Добиће се читаве генерације репродуктивно и морално некомпетентних особа променљивог и флуидног рода. Геноцидни тоталитаризам! Где су психолози? Да ли су сви продали душу ђаволу угледајући се на др Фауста?
Препоруке:
0
0
21 четвртак, 01 октобар 2009 11:19
Mala Sirena
Vreme odrastanja@ Ja zaista ne znam koja je to "militantna", a jos manje "prepoznatljiva" ideologija, ne prepoznajem. Sta to oni zapravo hoce? Ako mi objasnite, bicu zahvalna. Jer ja sam mislila da oni hoce da ih ne tuku po autobusima, da ih ne ismevaju i ne diskriminisu pri zaposljavanju. Pa to mi ne izgledaju tako strasne i opasne zelje.
Препоруке:
0
0
22 четвртак, 01 октобар 2009 11:36
Mala Sirena
Anonymous@ Mislim da je prirodna jer je ima otkad je sveta i veka, uvek u priblizno istom procentu. Mislim takodje da nije dobra za odrzavanje ljudske vrste (kao ni nerotkinje i verovatno jos neki), pa je zato valjda priroda tako i uredila da ih ima znatno manje. Ne plasim se uopste da ikako mogu da me zaraze, suvise sam izrazito, duboko u dusi, heteroseksualna. U tome me nikakve parade ne mogu pokolebati. Prosto, volim muza i radujem se sto i on voli mene. I nas dvoje zajedno blagonaklono gledamo na homoseksualce, prilicno ravnodusno, s pomalo zaljenja, jer mislimo da im je zivot komplikovaniji od naseg. Nadam se da mi je uspelo da Vam pojasnim svoj stav. Srdacan pozdrav, M.S.
Препоруке:
0
0
23 четвртак, 01 октобар 2009 15:23
горштак
Шта да се каже на целу ствар осим - грозота и ужас. Ко је уопште дозволио да се хетеросексуални однос ( боље је називати га природним ), сведе на пуко ''опредељење'', кад је он нешто толико иманентно људском роду (као дисање или ходање), да се уопште не може ни проблематизовати, камоли изједначавати са другим наводним ''опредељењима''. То је као када би неко рекао да је ходање на рукама ствар ''опредељења'', једнако природно као и ходање ногама, што је апсурд.

Дакле, док с једне стране имамо забринутост код дела јавности и удружења грађана који се прибојавају да ће парадирање сексуалних мањина лоше утицати на децу и њихову представу о "нормалном" сексуалном опредељењу, с друге стране имамо левичарске квир идеологе забринуте због исте ствери - кварења младежи – али овај пут хетеросексуалним агитовањем Дизнија. У сваком случају, очигледно је да битку за дечје умове ни једна страна не схвата ни најмање неозбиљно.

Питање је да ли ће „наука“ икада поуздано утврдити које је од ова два зла горе и опасније.

Мени остаде нејасна последња ауторкина реченица из цитираног одломка. Да ли она сама заиста сматра да се ради о ''два зла'' тј. да је борба против утицаја тзв. ''сексуалних мањина'' на дечје умове ''једнако зло'' као и борба истих тих ''мањина'' за утицај на дечје умове? Или она смислом реченице заправо иронише став такозване ''науке'' чија се лажност и потврђује управо насилним изједначавањем природног и неприродног? Надам се да је у питању ово друго, на шта упућује и реч наука коју ауторка ставља под наводнике, али чини ми се да је у том случају и израз ''два зла'' у цитираној реченици требало ставити под наводнике (пошто се не ради о два него једном злу, а то је ''квир идеологија'')?! Ако је не мрзи, нека одговори кратким коментаром, да не бих био у дилеми.
Препоруке:
0
0
24 четвртак, 01 октобар 2009 23:45
Sirena iz "autobusa"
"Ja zaista ne znam koja je to 'militantna', a jos manje 'prepoznatljiva' ideologija, ne prepoznajem. Sta to oni zapravo hoce? Ako mi objasnite, bicu zahvalna. Jer ja sam mislila da oni hoce da ih ne tuku po autobusima, da ih ne ismevaju i ne diskriminisu pri zaposljavanju." Mala Sirena nastavlja da se pravi naivna i nevesta! Nema ideologije (sto bi oni onda da pale srpsku zastavu?), nema podrske nezavisnom Kosovu (kakve veze to ima, ta njihova podrska, sa paradom - to pitajte njih, organizatore neodrzane parade), nema saradnje sa antisrpskim NVO, nema mrznje prema heteroseksualcima, nema nicega - nego oni, jadni (a kontrolisu medije u Srbiji!) hoce da ih vise niko ne tuce "po autobusima"!? Ne, Sireno - oni (ne mislim pritom na homseksualce generalno, nego na funkcionere i aktiviste gej-pokreta) hoce da preuzmu vlast u Srbiji, pa da onda Srbiju preurede po svome! Uz podrsku inostranih neprijatelja Srbije (i njih sam izmislio, oni su samo malo "setkali" po srpskom nebu 1999.godine), i uz razdragane povike izgubljenih srpskih dusa, koje mrze sve svoje!
Препоруке:
0
0
25 петак, 02 октобар 2009 12:52
Mala Sirena
Sirena iz "autobusa"@ Tako mozemo svi da skrpimo pricu (malo cinjenica + malo maste) o jednom te istom, a da se sve razlikuju. Sto je najlepse, sve zvuce apsolutno verodostojno i nijedna se ne moze do kraja proveriti. To je isto prirodno, ljudski.Znate onaj film "Rasomon"?
Препоруке:
0
0
26 петак, 02 октобар 2009 14:40
kiziano
Mislim da je to veliki Diznijev propust na koji bi trebali da obrate paznju u buduce.Mogli bi da naprave crtani o kraju civilizacije gde su glavni i poslednji likovi na zemlji Adam i Steva koji se vole do kraja zivota i naravno covecanstva.Mislim da bi deca najbolje tad shvatila tesku dusevnu,fizicku i svakako mentalnu bolest "HOMOSEKSUALIZAM".Navijajmo za Dizni.
Препоруке:
0
0
27 петак, 02 октобар 2009 15:16
ана
Данас чух да се у пољске ВРТИЋЕ уводи учење толеранције помоћу бајке о два мужјака пингвина који одгајају напуштено пингвинче...
Препоруке:
0
0
28 петак, 02 октобар 2009 17:41
BB jedan
Da li neko zna zašto se gej parada naziva "parada ponosa"? Da li to znači da heteroseksualci treba da se stide?
Препоруке:
0
0
29 субота, 03 октобар 2009 22:57
J. Reynolds
Da li je neko pročitao ceo sporni tekst? Guglanjem nisam uspeo da ga nađem, a čini mi se da su sve reakcije, komentari i kritike pisani na osnovu abstrakta koji je lako naći.

Mislim da ne bi bilo loše pročitati sve, pa komentarisati. Ako neko ima link ka tekstu (koji ne treba platiti, to sam našao), neka ostavi ovde. Tema je zanimljiva, ali mislim da se barata sa malo konkretnih informacija. Unapred hvala.
Препоруке:
0
0
30 среда, 07 октобар 2009 09:03
stone
kako da se slobodno izjasnim protiv homoseksualizma olicenog u egzibicijalistickom ulicnom nastupu, protiv kog u obliku privatne intimne seksualnosti nemam nista da kazem, a da me neko ne prozove kao homofobicnu i diskriminatorsku osobu? Koji bi to bio adekvatan nacin, s'obzirom na moje ljudsko pravo slobodnog izrazavanja? Vise puta cula sam rec homoseksualizam u poslednjih mesec dana, nego sto sam rec heteroseksualizam pomislila za ovih mojih trideset godina!Podrska ulicnom iskazivanju seksualnosti- tvrdim da je to posao dokonih ljudi, ciji su zivoti toliko monotoni i dosadni, da im je potrebno spanske serije i tudjih intimnih stavova da vide i cuju uzivo i javno, kao i da takve stavove iznose i na taj nacin privlace paznju javnosti.I vec sam negde cula nekog ko se pitao sta bi to imali da kazu o prici o snezani i sedam patuljaka....
Препоруке:
0
0

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, „Заједница српских општина“ на КиМ бити формирана до краја 2023. године?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер