Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Slobodan Antonić: Poslednja opomena patriotama

Komentari (47) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 04 april 2017 12:20
Spiridon
Patriotizam u zemlji Srbiji je tamo gde je i bio svih ovih godina, lažan u istoj onoj meri u kojoj je bio kada je na vlast došao Slobodan Milošević. Nemojte mi reći da za Aleksandra Vučića glasaju bilo kakvi pro EU građanski liberali, već ista ona lumpenproleterska kvazipatriotska rulja koja je nekada vikala Slobo, slobodo! Tako da gospodo moja draga tamo smo gde smo i bili, ništa se nije promenilo u suštini, jer meni lično je bilo potpuno jasno još tamo 1989 da je cela ta nacionalna euforija samo loše izrežirana udbaška predstava koja je otišla isto kako je i došla. To što ste pogrešno mislili da je sve ono tada bilo iskreno i pravo, šta da vam radim a za ovakav uspeh na izborima nisu vam krivi ni evroatlantistički Janković, niti Beli. Prosto snaga onoga što bi se moglo zvati patriotizmom koji nije naprdnjačko-vadikalski je u okviru istih onih nekoliko procenata gde je oduvek i bila, samo se danas DSS iz devedesetih zove Vuk Jeremić na ovim ili Dveri-Đorđe-Sanda sa prošlih izbora...
Preporuke:
65
14
2 utorak, 04 april 2017 12:26
siniša, profesor siniša br.1.
Patriotizam nije individualna ljudska osobina, nego odnos pojedinca i šire grupe koji počivan na postojanju društvenih nagona koji mogu da se zadovolje jedino u grupi.

U tom odnosu pojedinac sa jedne, a nacija i država sa druge pojedinac se potčinjava grupi, a grupa ga štiti, pre svega bezbednosno, ali i na druge načine, od zdravstveno ekonomski i slično.

U tom odnosu pojedinca i grupe kod nas Srba je došlo do ozbiljnih potresa tako da je pitanje postojanja Srba kao grupe zaista vrlo ozbiljno.
Pitanje da li postoji išta zajedničko za Srbe je toliko ozbiljno i toliko izvesno da se može reći da mi faktički kao narod ne postojimo.

Smešno je očekivati da će neki "patriotski" lider da nas spase od nepatriotskog.

Pitao sam rođaku, šta će da uradi kad joj kćerka napuni dvadeset godina.

Poslaću je tetki u Australiju, jer njena sesta živi u Australiji.

Ali videti spas svoje dece u tetki u Australiji krije opasne zamke. Pa ću ih opisati.
Preporuke:
35
1
3 utorak, 04 april 2017 12:26
maksa987
Imao bi Janković i više glasova da mladi i apstinenti razočarani u petooktobarsku vlast nisu glasali uglavnom za Belog. Dakle računajte minimum 20% za Jankovića da je sasvim realno, ako ne i više. Građanisti su bili ujedinjeni oko zajedničkog kandidata Jankovića plus 10% Beli gde spada i deo Jeremićevih glasača.
A što se patriota tiče, voleo bih znati ko spada u tu kategoriju pošto mi nije sasvim jasno, kao ni to šta to tačno znači.
Može li građanista biti patriota ili to mogu biti samo samoproklamovane patriJote tipa Obradović i Šešelj, dakle nacionalisti koje, pokazalo se, nisu izašli na izbore u većem broju ili su glasali za Vučića.
Jeremiću je s jedne strane zamerena veza sa Tadićem, a s druge strane činjenica da je porodično iz SPS jezgra (otac član SPS, bivši direketor Jugopetrola). Da nije toga, i da je obezbedio širu akademsku podršku mislim da bi bolje prošao.
Preporuke:
30
11
4 utorak, 04 april 2017 12:26
Republika Srbija
Slobodan Antonić realno analizira situaciju. Samo treba dodati da atlantistima (drugosrbijancima) nije primarni cilj rušenje NATO-Vučića, već sabotiranje građanske desnice. Jer Vučić se ne može pobediti ako mu se ne oduzme bar deo birača, a to drugosrbijanski kandidat ne može da uradi, kao što je Janković. Dok je Vuk Jeremić zato i bio najopasniji kandidat po Vučića, jer je pokušao da zahvati njegove birače. Ostalo je lepo i argumentovano opisano u tekstu.
Preporuke:
58
4
5 utorak, 04 april 2017 12:30
ZR
Analiza je suštinski korektna, mada se vidi da su simpatije na Jeremićevoj strani.
Preporuke:
36
7
6 utorak, 04 april 2017 12:33
Fantom Slobode
Glup narod zaslužuje lošu vlast.

Da pati i umire na rate, na mandate.
Preporuke:
50
4
7 utorak, 04 april 2017 12:41
siniša, profesor siniša br.2.
Dakle, o stanju našeg naroda i stanju naše države najbolje govori činjenica da praktično svi Srbi vide perspektivu svoje dece negde izvan Srbije, od Švedske i Norveške do Australije i Novog Zelanda. Dakle, od Srbije i spstva nema ništa.

Tužno, žalosno, ali tako je. Tu ništa ne bi promenio nikakav drugačiji izborni ishod. Ne mislite valjda da bi Čanak spsio Srbiju, pa i Jeremić i Vuk i Nataša, mada ja da se pitam za predsednika bi glasao za Natašu. Preletačević ili Vučić SUŠTINSKE razlike nema, i jedan i drugi su klovnovi.

Dakle, ostaju tetke i stričevi u Švedskoj i Australiji.

Ali tu počinju problemi.

Bratići i sestrične pokušavaju da iskoriste i namagarče tetke i stričeve, a i tetke i stričevi bogami ponekad zloupotrebljavaju bratiće i sestrične.

Treba raditi na unutarporodičnom poštenom dogovoru.

Srbi ne funkcionšu kao narod, nemaju državu i ostala je PORODICA kao poslednja odbrana.

Nadogradnja dobrih porodičnih odnosa.

To je sve. Vila čarobnica ne postoji.
Preporuke:
37
8
8 utorak, 04 april 2017 12:46
Nepristojan nik
Patriotski kandidati? Ko je od njih patriotski kandidat gospodine profesore?
Preporuke:
27
10
9 utorak, 04 april 2017 12:51
nebitan
Ovaj tekst je uglavnom analiza samih kandidata, ali kandidati su uglavnom ogledalo birača tako da je jednako bitna i analiza duhovnog, mentalnog, moralnog i obrazovnog stanja Srba. Kandidati su tu ѕanimljivi tek kao sredstvo uticaja na pomenuta stanja.
Dakle, Srbi koji su se prepoznali u vučiću ne zavređuju nikakav komentar,sve je o njima rečeno u video snimku čiji link je Antonić priložio u svom tekstu. Uticaj vučića na njih je da svi zajedno jedni druge sa osmehom na licu vuku u duboki ponor iz kog nikad neće izaći. Janković se povezao sa pronato/eu masom i probudio one preostale "sterilne" Srbe koji sanjaju nedosanjani san da žive negde na zapadu ali nisu imali priliku da to izvedu. A patriote su jedna potpuno apatična i utučena grupa koju je ubilo 17 godina DS/SNS diktature i koji bi voleli jakog predstavnika ali im je Obradović preslab a Jeremić suviše engimatičan sa svojim naglim prelaskom iz DOSovskog u rodoljubivi milje. Moraće da bude strpljiv i da to dugo dokazuje kao iskren prelaz.
Preporuke:
31
4
10 utorak, 04 april 2017 12:56
Nislija
Odlična analiza. Putin nek pojede SNS sendvič.
Preporuke:
48
5
11 utorak, 04 april 2017 13:05
Oliver Kromvel
Ništa specijalno nije uradio Janković,ako malo dublje analizirate rezultate videćete da je došlo samo do koncentracije glasova građanista i ništa više,nisu dobili ni jedan glas preko toga što pokazuje i broj apstinenata.DS-6%,DJB-6%,LDP-2% i još nešto resto sa strane eto to je Saša Janković,iskoristio je infrastrukturu DS-a,pokupio gotovo svo Radulovićevo glasačko telo i LDP-ovce,ni jedan glas preko toga.Drugo to nije uspeh Jankovića već DS-a koji mu je pozajmio svoju stranačku logistiku tako da je sukob neminovan,ili će pokušati da stvara svoju stranku na štetu DS-a ili će pokušati da preuzme DS.

Vuk Jeremić je u startu pukao zato što je dozvolio da se oko njega okupe ljudi poput Tadića i Velje Ilića,kampanja mu je bila mlaka,nedifinisana,previše amerikanizovana sa sve drzanjem zene za ruku to u Srbiji ne prolazi a nije ni imao konkretnu populaciju kojoj se obraća već je sve išlo okruglo pa na ćoše.

Vojislav Šešelj je završio karijeru,prodao se i to je skupo platio.
Preporuke:
73
7
12 utorak, 04 april 2017 13:13
Oliver Kromvel
Glumeći vučićevu starletu malo se preigrao i doziveo debakl,najgori u političkoj karijeri,iako ima malo obraza penzionisaće se,vreme ga je pregazilo.

Boško Obradović je dokazao da je intiligentan kao zelena salata,priča o neregularnim izborima a prvi je potrčao da istakne kandidaturu.Ovde niko ne piše da je Obradović u Čačku pretrpeo katastrofu da je na 4 mestu sa malo više od 7% glasova,promenio je imidz,gej frizurica,odelo od 1000 evra,selfi sa Pernarom,primanje u goste Švaba iz AFD-a Nemačkog,kakve to sve veze ima sa izvornim Dverima sa kojima je 2012 dobio 4,7%.Ako ima malo obraza podneće ostavku odveo je Dveri na ivicu statističke greške i da mu nije bilo SRI prošle godine ne bi taj nikada video parlament.

Beli Preletačević je samo hir,revolt i sa danom glasanja je ta priča završena.

Opozicija je imala dva izbora,ili zajednički kandidat ili bojkot neregulartnih izbora uz zahtev za sređivanjem biračkog spiska i otvaranje medija da moze da se čuje i druga strana.
Preporuke:
52
19
13 utorak, 04 april 2017 13:31
kokio
I gosn Antonić pati do raznih demona devedesetih. Kako Janković toliki baš "atlantista" pored živog Čanka?
Preporuke:
7
48
14 utorak, 04 april 2017 13:32
siniša, profesor siniša@ Oliver Kromvel br.1.
Srbija je razbijeno društvo i država.

kao dans se sećam Sarajeva 1992. Sećam se komentara i naknadne pameti. KAD SMO VIDELI DA SE JEVREJI PAKUJU I IDU NA PRVI AVION I MI SMO TREBALI DA KRENEMO I DA NE PITAMO GDE.

Bilo je i drugih. ČIM SMO VIDELI DA NEMA CIGANA NA ULICI I DA ONI NE PROSE NEGO BELCIO TREBALO JE OTIĆI.

Ali, zar ne vidite da ni azilanti iz Avgganistana neće da žive u Srbiji.

Šta treba da rade deca, da ćekaju osam godina da Koreanac napravi fabriku Vučićč je otvori i onda počnu da rade za sto dvadeset evra.

Gotova priča nema ništa.

Kakva opozicija, kakve patriote, to ne postoji.

Zar vam nije jasno da se ni Vučić, kao uostalom i Đukanović ne uzdaju ni u banku, ni u vojsku, ni u policiju.

Jedan priča priče žvake za ludake, a brat skuplja novac za zbrinjavanje porodice. Negdne na sigurnosm.

Ko ima porodicu neka na poštenim odnosima reguliše odnose. I još nešto, ali to je vrlo retko. Ko ima prijatelja.

Nema rešenja u državi i narodu koji su u raspadu.
Preporuke:
40
4
15 utorak, 04 april 2017 13:40
Nenad
Ja sam glasao belog a imam 45 godina.I mnogi drugi ne tako mladi.Bosko je nastupio kao da je zeleo samo da promovise sebe i dveri.To nije put.Na vlast u Srbiji ne moze da se dodje u svilenim gacama.Svi izbegavaju terenski rad i misle da su najvazniji minuti na rts-u.A najvazniji su jaki ljudi na terenu.A nase patriote bi samo na tv da ponavljaju jedno isto.
Preporuke:
38
5
16 utorak, 04 april 2017 13:41
siniša, profesor siniša@ Oliver Kromvel br.2.
Šta je alternativa. Dati par hiljada poslednjih evra nekim prevarantima iz lažnih univerziteta, Megatrend ili Singidunum, a ni državni nisu mnogo bolji, pa onda mahati sa tim šarenim papirima i misliti kad je mogao predsednik Nikolić, ili ministar Stefanović, može i moja kćerka. Ne može.

MOra imati neki zanat, pekarski, kuvarski pre nego što krene kod tretke u Australiju.

Ali.

NIšta bolje od Srba neće proći ni Hrvati ni Bošnjaci, pa čak ni Albanci. Ali Hrvati i Slovenci misle o tome.

Šiptari su po prvi put u procepu.

Pravda će pobediti, ali za neke će biti kasno.

Sve u svemu, neće biti u situaciji da nas pokolju kao 1941. i 1914., ali reč je o životnoj perspektivi. Sticanju znanja za svetsko tržište rada. I traženje čvrstog oslonca. A to je samo porodica.

Zaboravimo više i SNS i DS i komuniste i monarhiste, pogotovo ličnosti.

Đinđić je najgore prošao jer nije imao brata.

Dakle, zanat, jezici, porodica i znanje.

Ćao politiko, to je za gubitnike.
Preporuke:
27
4
17 utorak, 04 april 2017 13:46
moje mišljenje @ Oliver Kromvel
Odlično zapažanje za Obradovića, za Jankovića i Jeremića, kao i uvek, uglavnom.
Opozicioni lideri su se pokazali neiskreni. Njihov cilj je bio nešto drugo a ne pobeda na izborima uglavnom. Vreme će brzo pokazati šta je cilj bio svakom od njih. Nekima da osvoje 1% keš siguricu, nekima da se pojave na televiziji i testiraju snagu, nekima da osnuju stranku...al je narod uvek na gubitku.
Tačno je da je Preletačević možda kako kažete samo "hir", ali za nas koji ne glasamo u principu, ovo je bilo za promenu i maksimalno što od nas možete očekivati a u susret zahtevima da bude što veća izlaznost na izborima.
Ne slažem se sa sinišom, profesorom. Na našoj političkoj sceni mnogov je više klovnova od Preletačevića, on je jedan ozbiljan mlad čovek, koji se pojavio u pravo vreme, od koga ako nema koristi nema ni štete. Od ostalih političkih klovnova ovaj narod ima samo štetu.
Deca danas uče engleski u prvom razredu, nemački u petom, tu je i građansko vaspitanje. Srbija će biti zemlja staraca i tajfuna.
Preporuke:
27
4
18 utorak, 04 april 2017 13:50
uporno netolerantan
"Pošto se na ovim izborima valjda dotaklo dno, sledi nužno pregrupisavanje i oporavak. Nadam se da će za to biti više snage i pameti, nego što ih je bilo na ovim izborima".

Nazalost nema nista od ovoga,mali Alek podesava izbore kada to njemu odgovara tj.dok ne udesi predizbornu atmosferu,ne ugovori sastanke sa Putinovom i Merkelovom itd... Za razliku od atlantista na strani patriota je mnogo manje trojanaca,a na patriotskoj strani imate Seselja (5%),DSS (1,5%) i razni Parovici kao na proslim parlamentarnim izborima.Treba spomenuti i Obradovica (2,5%)koji se zarad samopromocije odrekao podrske Jeremicu.

Pravo pitanje je da li treba cekati?... i po ko zna koji put nadati se "ujedinjenju i pameti" ili formirati neku novu snagu koja ce se obracunati sa trojancima do nekih narednih izbora.

Ako se ceka = kao da nista nisi napravio.

Ako delujes = moras imati u vidu da te mali Alek posmatra i spasavat ce svoje trojance,a moguce i raspisati izbore pre "ujedinjenja i pameti".
Preporuke:
15
4
19 utorak, 04 april 2017 13:55
Goran
Za uspeh na izborima u Srbiji, najbolje će vas pripremiti FDU -- Vučić, Beli, Sergej Trifunović & Co i par tobože kandidata za predsednika (Parović, Šešelji Čanak) su osvojili >90%!

Jeremić se mora pozicionirati kao desni centar i podići patriotski blok.
Preporuke:
21
5
20 utorak, 04 april 2017 14:12
Vladimir Đilas
@Oliver Kromvel

Dobar komentar,pogotovo lepo izanalizirano za Jankovića, samo bih se nadovezao, da kandidatura gosp. Obradovića nije znak neinteligencije, već želje da se postigne što je moguće bolja pozicija u pregovorima oko zajedničkog kandidata.
Objektivno, jedan kandidat bio to Janković ili Jeremić nije odgovarao ni Obradoviću ni Raduloviću zbog opravdanog straha da će im preuzeti biračko telo. Što se kod Radulovića i pokazalo.
Za Jeremića važi isto, pogotovo što planira da osnuje stranku.

Gospodin Janković neće moći biti lider opozicije iako će pokušati da se nametne, jer kako ste rekli 16% glasova je najviše što građanisti mogu uzeti.

Opcija je: ili dva opoziciona tabora Jakovićev (ultra građanski) i patriotski (pa ko god bio u njemu) ili
zajednička predizborna platforma koja bi imala samo jednu tačku:
očuvanje institucija države, bez spominjanja "teških" tema.

Videćemo kojim će se putem krenuti, u svakom slučaju očekuju nas beogradski, a možda i parlamentarni izbori.
Preporuke:
18
2
21 utorak, 04 april 2017 14:26
Lajavi
Neko je gore napisao da je opozicija bila NEISKRENA, SLOŽIO BIH SE S TOM KONSTATACIJOM. Drugačije se ne može objasniti, činjenica DA TRČE TRKU POD OVIM USLOVIMA. Normalna, zdrava i DRŽAVOTVORNA opozicija bi prvo pokrenula širok dijalog i raspravu oko izbornih uslova prvenstveno sa pozicijom, a potom ako ne bi došlo do dogovora, išlo bi se na proteste, pa i bojkot IZBORA.
Ovako sitni i parcijalni interesi su pobedili i imamo to što imamo, sada kukanja nema.
Što se tiče Jeremića, on je po meni VELIIKI GUBITNIK ovih izbora, imao je veoma skupu kampanju, a postigao vrlo mršav rezultat, čini mi se da bi njegova supruga prošla znatno bolje.
On kao da je vodio kampanju za parlamentarne izbore.
Delovao je knjiški i izveštačeno, a to naš narod ne voli.
Drugo primetio sam i da ne barata podacima, kada govori o nekim pojavama (dug, zaposlenost, prosečna plata). Jednostavno suviše fraza opšteg tipa. Uz to ruku na srce, njegova finansijska sredstva su krajnje sumnjivog porekla.
Preporuke:
16
7
22 utorak, 04 april 2017 14:29
Knežević Milan
Solidna analiza, gospodine Antoniču; da bi bila bolja- trebalo je da pomenete još neke sitnice.
Prvo- predstavljanje Jeremića kao patriotsku opciju je zaista "nemoguća misija", posle svega što je radio kao ministar u Tadićevoj eri. Nagledao se ovde narod takvih, i ne veruje više u takva "preumljenja". Patriotska opcija je sa punim pravom bila nepoverljiva prema Jeremiću, jer on ni jednim svojim potezom nije pokazao da je lojalniji "prvoj" Srbiji od one "druge". Ni jednim.
Dalje, nedostatak ideološke podloge koštalo je sve kandidate; svi su, u pokušaju da obuhvate što šire polje u glasačkom telu bili neuhvatljivi da li su desnica, levica, liberali ili konzervativci; to tako više ne ide.
Tu robu više niko ne kupuje, i otud ovaj jadan rezultat. Ovde su svi šokirani dobrim rezultatima Belog, koji nema program; a u stvari, jedino ga je on i jasno izrekao- samo za one koji su pažljivo slušali.
On je protiv ovog u suštini- desničarskog terora.
Preporuke:
25
9
23 utorak, 04 april 2017 15:28
PAKA
Potpuno je razumljivo što g. Antonić, kao uvaženi akter medijske estrade, daje toliki značaj medijima i njihovom uticaju na krajnji ishod izbora. Da se, međutim, i divovi medijske scene mogu prevariti, najbolje ilustruje slučaj Belog Preletačevića i Vuka Jeremića. Najprostije upoređenje utrošenih sredstava za propagandu i medijske podrške Jeremićevom štabu u odnosu na ekipu Belog i upoređenje obostrano postignutih rezultata govore kako je mantra o kontroli medija i njihovoj ulozi praktično neodrživa.
Preporuke:
11
15
24 utorak, 04 april 2017 15:35
Da je opozicija bojkotovala izbore
Vučić bi stao uz rame brata Kima iz Severne Koreje sa 97%+ glasova!

Vučića ne bi podržavalo 75% građana Srbije!

Pokazao bi se kao izvor NESTABILNOSTI!

Znate kad igrate basket a drugi centar vas ugurava u koš, zida, vi se izmaknete i on napravi korake, bude vaša lopta, još padne na beton.

Posle 17 godina izlaska na izbore ovog puta nisam, po prvi put i ne kajem se, besmisleno izlaziti sa milion lažnoh glasača, bez kontrolora na KiM i medijskim mrakom gorim nego i vreme Slobe, potpuni mrak, 30% svih glasača se informiše preko neta!

7,1 milion građana a glasača 6,7 miliona, recimo podatak od pre par godina 900.000 osnovaca u Srbiji pa još deca do 7 godina plus srednjoškolci!!!

Opoticija ja pristala da bude IKEBANA vučića!!!!!!
Preporuke:
36
4
25 utorak, 04 april 2017 17:42
PAKA
Oprostite što se ponovo javljam. Hteo bih da pojasnim:-Jeremić je, u odnosu na Belog, imao deset puta veću medijsku podršku, a osvojio je duplo manje glasova. I?
Preporuke:
17
6
26 utorak, 04 april 2017 18:03
@ PAKA
I to je dokaz da se narodu smučila politika i genralno svi političari, a posebno stranke, a ne da je neko pokrao Jeremića ili već koga.
Ja poznajem masu ljudi koji su glasali za Belog i mlađih i starijih, iz gradi i sa sela. Mene čudi što nije ušao u drugi krug i osvojio više glasova od Jankovića.
Preporuke:
11
0
27 utorak, 04 april 2017 18:04
covek iz loznice
Ali stvaranjem,,tzv VELIKE KRALJEVINE,POCINJE EROZIJA TOG I TAKVOG SAMOSTALNOG SRBSKOG SELJAKA,PREBEGAVANJE U GRADOVE,PRAZNJENJE SELA,PRAZNJENJE METOHIJE,KOSOVA,NAJZAD SRBIJE UNUTRASNJOSTI!OVO STO SAD PRICAM,EKSPLODIRALO JE ZA VREME,,TENDECIOZNO,, BROZA,KOJI JE S NAMEROM,DA SRBIJI,,ZADA I KONACAN UDARAC,DAL kao OSVETU ZA URUSENU K&K MONARHIJU,dobili smo Obezbozenu,siromasnu,izumirujucu Srbiju,kojoj kvazi patriote(SESElj,Dveri,)drobe kojekakve gluposti!Milan ST.Protic,KOGA ne uvazavam napisao je skoro ISTINU,Mi smo Narod u procesu IZUMIRANJA I TO..NEZAUSTAVLJIVOG!LAZAN KOMFOR POD BROZOM..PLATILI SMO...KOSOVOM,I TO JE NEUMITNA ISTINA!MISLIM DA NAMA TREBA PRE SVEGA...MIR!Da ako mozemo,ikako da se BIOLOSKI POVRATIMO,BAR NA POZITIVNU NULU!a patriotizam je SVE ONO STO DOPRINESE TOME!Tako Ja vidim ovu TEMU!POZDRAV
Preporuke:
11
5
28 utorak, 04 april 2017 18:09
Sima
I jos nesto da dodam. Od te politike da evropska unija ima alternativu treba odustati. Evrofanatici imaju 80 do 85% birackog tela , treba svi da se presaltuju na evropski put u sunovrat ako hoce glasove.
I jos nesto ko zucche da ce da brani teritorijalni integritet Srbije odma leti ispod cenzusa. Isto tako ko kaze priznacu Kosovsku nezavisnost opet leti ispod cenzusa. Nego politika izdaje, ali da se ne kaze javno da je izdaja daje najbolje rezultate. Sta da se radi narod tako voli ko hoce glasove mora da se prilagodjava.
Preporuke:
14
4
29 utorak, 04 april 2017 18:51
aleksandar
Drago mi je što je profesor Antonić ovako dobro secirao i opisao antisrpskog "kandidata" Jankovića. Taj deo me je podsetio na ranije njegove nenadmašne analize i komentare o "drugoj Srbiji".
Preporuke:
14
2
30 utorak, 04 april 2017 19:12
Bojan, Priština
Kao što sam pre nekog vremena ovde i napisao, zapadu je bitno da ovde na vlasti ima efikasnu uništiteljsku i kompradorsku vlast ali i alternativu u alter-egu takvoj vlasti.

Cilj je brilijantno postignut. Svaki su nam parametar života naštelovali po svojoj volji.

Treba za ovo odati priznanje zapadu, jer na ovome radi ozbiljan sistem kojem je glava u Tavistoku i sličnim institutima gde radi hiljade naučnika društvenih/socioloških/filozofskih nauka, a kojem su ruke tajne službe i nevladine organizacije koje rovare na terenu i društvenu stvarnost filigranski precizno obilikuju u željenom smeru.

...neke će sestvari popraviti težko a nekemožda neće moći nikada
Preporuke:
25
1
31 utorak, 04 april 2017 19:30
Neisprani Mozak
O veberistima, bezalternativistima, građanistima, atlantistima, satanistima i ostalim kompradorima, gospodin Antonić je dovoljno napisao i piše. Ja bih podvukao činjenicu koja je ovim izborima ogoljena do pornografije, a to je, da je patriotska Srbija zapala u fazu duboke hibernacije!
Umesto duhovne i intelektualne elite društva (svako poštovanje gospodinu Antoniću i ne više od par njemu ravnih), društvenom javom (ne javnošću) Srbije ordiniraju samoproklamovani tribuni "patriotske" provenijencije koji se guše u:
- AROGANCIJI
- Egocentrizmu
- Medijskom idiotizmu ("idiotizam" kao pojam za neukost, a ne za mentalno oboljenje, ne daj Bože)
- Sitnošićardžiluku (neki bi to nazvali "egoizmom")
Patriotsko biračko telo Srbije je detektovalo ovaj primitivni, jalovi i opskurni "patriotizam" i surovo ga kaznilo biračkom apstinencijom i preletačevićevim igrokazom.
Ko nije shvatio poruku koju je preneo Preletačević, nema šta da traži u politici, a naročito među patriotama!
Preporuke:
12
0
32 utorak, 04 april 2017 19:53
serpska sarma, a mož i pasulj
Za one koji osporavaju Jeremićev patriotizam, citiraću DOKAZANOG SRBOMRSCA Nenada Tov...... Čanka: "Vuk Jeremić je Vojislav dr Koštunica No. 2, TURBO varijanata, "svetska, a naša", umivena, koja je videla sveta i tamo naučila mnogo, ali koja je ostala nacionalistička..." Naravno, za Nenada Tov...... Čanka, "TITIĆA sa dna kace", biti nacionalista (rečeno neutralnije: "patriota", "suverenista" i sl.) je nešto strašno, no ovde bih dodao nešto drugo. Vuk Jeremić u ORGANIZACIONOM i IDEOLOŠKOM pogledu deli iste mane sa Koštunicom, previše KNjIŠKOG, a premalo KONKRETNOG, što se SREĆOM DA ISPRAVITI, bar kod Jeremića, koji je DOVOLjNO MLAD i PAMETAN da to uradi, ako shvati da se to MORA URADITI! U tom smislu, on ima jednu PREDNOST i još jednu MANU u odnosu na Koštunicu, MLAĐI je i ELASTIČNIJI od Koštunice, ali kad dođe na vlast, dobiće ZEMLjU URUŠENU do NEPOJAMNOSTI! Jer, glavna MANA Vučića i ekipe je što su TRAGIČNO NEKOMPETENTNI, pa onda sve ostalo! A NEKOMPETENTNI su NAJGORE ŠTETOČINE!
Preporuke:
16
6
33 utorak, 04 april 2017 23:15
Nista ne razumem
@Nenad
Svi izbegavaju terenski rad i misle da su najvazniji minuti na rts-u

Slazem se. Lepo vreme, lagane cipele na noge, pa peske po Srbiji. Vise meseci, ako treba i godina. Peske ako treba do poslednjeg sela na vrhu planine gde svih 97 seljana glasaju za Vucica jer imaju samo prvi program RTS. I to je Srbija. Nesto kao Gandijev "mars soli". Krene se na put, pa kad stignes do slobode. Usput se pridruzuju ljudi, pa nas ima vise. Okrenes se oko sebe, kad ono hiljadu ljudi levo, desno, svuda oko tebe. A Englezi kipte od besa. Put do slobode se najbolje predje peske, ne u autu, ne od studija do studija. Trump je bio vest, a ne gost. Gandijev mars soli je odlican primer za "terenski rad". Medjutim svi Gandiji u Srbiji su trenutno zauzeti. Beli je bio do pola Gandi. Prvo su ga ignorisali. Onda su mu se smejali. Pazio je previse da ga ne tuku. Gandi se toga nije plasio. Zato Beli nije mogao da pobedi. Nije imao dovoljno hrabrosti. Ali svakako vise od mnogih od nas.
Preporuke:
3
1
34 utorak, 04 april 2017 23:41
Boško
Tako su se ovi izbori pokazali kao ozbiljan indikator slabosti patriotskih snaga.
Srpske patriote ubijaju i zatvaraju od 1941 godine od komunističkih okupatora, kojima je bio cilj debilizacija i degeneracija Srpskog naroda, što se jasno vidi po svim "demokratskim komentarima" Antonićevog teksta.

Oni koji sada "pljuju" Obradovića isto bi tako sutra "pljuvali" i Vukadinovića ili Rašković-Ivić da se slučajno kandiduje kao patriotski kandidati, (što bi automatski značilo ukidanje privilegija i lustraciju svoj nagomilanoj fukari)

a "promovišu" Jankovića koji uopšte nebi imao realne šanse da iza njega nisu stali "žuti lopovi", koji su upravo svojim antipatriotskim delovanjem ponovo uvukli zlo iz 90tih iz kanalizacije na političku scenu 2008 udruživši se sa lažnim patriotama Dačića, koji je im je podmetnu "kukavičije jaje" da bi izvukao najprimitivniju bandu naprdnjaka, koje Dačić sad "namešta" kao i "žute lopove"
Preporuke:
5
4
35 utorak, 04 april 2017 23:58
mala primedba
"Jeremić 5,3%,Obradović 2,3%,Stamatović 1,3%"
ukupno oko 9 %, pa to i jesu otprilike svi patriotski glasovi u Srbiji. Šešeljevi i Popovićevi birači nisu patriotski već sektaški, a govoriti i dalje da Vučić dobija patriotske glasove je smešno. Radikalsko-slobistička bulumenta nikad nije bila patriotsko biračko telo, to je klasični lumpenproleterijat koji poseduje samo glupost, niskost, primitivizam i mržnju prema obrazovanim ljudima, što i komentari koji se ovde pišu na račun Jeremića odlično pokazuju. Ono što i drugosrbijanskim i lumpenproleterskim kritičarima Jeremića najviše smeta je što je obrazovaniji i uspešniji od njih, što bi lako mogao da ostvari njihov san i da živi u Americi i sl, a on ipak troši vreme na ovu zonu sumraka. Što se tiče Belog, i on je slično Vučiću bio zastupljen u medijima više od svih opozicionih kandidata zajedno. A što se tiče Jankovića, kakav god da je opet je tri koplja iznad Vučića.
Preporuke:
8
6
36 sreda, 05 april 2017 03:32
Ultravizitor
Ako je vUČKić regularno i dobio izbore, ili čak čisto pokrao, onda je to prvenstveno zahvaljujući izdaji Putina i Rusije, i donekle Dodika.
Preporuke:
4
3
37 sreda, 05 april 2017 04:32
Bokelj
Poštovani g. Antoniću, mnogi u Srbiji ovo ne čitaju a i da čitaju ne bi razumjeli. Da je drugačije i Srbiji bi bilo dragačije!
Preporuke:
3
0
38 sreda, 05 april 2017 08:43
Ludi skretnicar
Jeremic za lidera nacionalno demokratske opozicije? Ne budite smesni, pa covek je na ovim izborima doziveo debakl od kog se nece oporaviti. Kampanja bez ideja i poruke. Nije trebao niko da ga saplice, sam se ubio. Antonic ga preterano opravdava. A Putinu zelim novog Mila u liku AV, kao zahvalnost za podrsku u finisu kampanje.
Preporuke:
11
4
39 sreda, 05 april 2017 15:15
Dr
Ma radi se o udbaškim korumpiranim strukturama, nema tu p od patriotizma. Niko ko glasa za Vučićevu starletu Šešelja ili za Jovanovićev DSS nije patriota, nego produžena ruka diktatora koji dovodi Šredera da nam se smeje 24. marta.
Preporuke:
3
2
40 sreda, 05 april 2017 15:32
Nemanja@Ludi skretničar
Jedini ste ovde smešni vi,kad vam može pasti na pamet da će Putin u Vučiću dobiti Mila Dodika,pre bi se moglo reći da će dobiti i da ima jednog druga Mila.

Jeremić je očekivao više,očekivao je duplo više,i očigledno da je izgubio dosta glasova od početka kampanje.Ali ako pogledamo da je Radulović 2014 bio mesec dana u kampanji uzeo 70 000 glasova,a dve godine kasnije preko 200 000 glasova,politički kapital Jeremića opšte nije mali.Napominjem iza njega nije stala ni jedna ozbiljna stranka,sve je sam uradio,njemu potpise nisu skupljali Tadić i Velja,i kampanju na lokalu radile druga partije.

Janković je dobio glasove i bivših napredanjaka radikala,i bivših ldp-eovaca jer su svi pali u zamku da je on broj jedan u opoziciji,što je na kraju postao,ali se postavlja pitanje da li vi stvarno mislite da će neko u narednih par godina uspeti da priča priču koja će biti prihvatljiva i bivšem radikalu i bivšem ldpeovcu?Ne neće,moraće jednom da priča,a drugog da razočara.I sad se postavlja pitanje gde
Preporuke:
1
2
41 sreda, 05 april 2017 15:32
Nemanja@Ludi skretničar
ti drugi i za koga će da glasaju.Apsolutno je jasno da posle ovih izbora Čeda,Čanak,Tadić a bogami i Radulović teško da će postojati na srpskoj političkoj sceni.Na drugoj strani mislim da je Šešelj konačno go,i da će se na narednim izborima boriti za cenzus,a DSS može da stavi ključ u bravu i na Bukulji napravi oproštajnu žurku.

Znači postoje prostori za nove stranke,nove pokrete.Jedino ako Srbiju ne vidite u dvopartijskom sistemu gde imamo SNS I Jankovića.Naravno treba biti iskren i reći da sa pričom da je Srebrenici bio genocid nikad neće uzeti 45% glasova i vladati sami sa nacionalnim manjinama,znaći potrebne su još neke partije.

Vuk Jeremić ima preko 100 kancelarija,ima ljude koji sus stali iza njega i radili za njega,ima 200 000 glasova kapitala i to opšte nije malo.

Mi smo imali izbore gde ni jedna stranka prave opozicije nije prešla 220 000 glasova,a vi sad bacate glasove Jeremića kao da su to čačkalice a ne 200 000 ljudi koji njemu veruju.
Preporuke:
2
1
42 sreda, 05 april 2017 20:23
Majstor Bob
Sitnošićardžiluku


Kakva lepa srpska reč, skoro kao pesma!
Kakvo nagomilavanje nota
šćrdžl
Preporuke:
3
0
43 sreda, 05 april 2017 22:04
Student
Nemojte da se samozavaravate. Ovo nije poslednja opomena patriotama, već njihov poslednji čin.

Patriotizam, onako kako ga zamišljate vi, je imao svoje vreme. Sada je drugačiji čas i drugačije stvari su narodu bitne.

Nego, umesto lamenta nad DSS-om i Vukom Jeremićem, lepo izađite s nama na ulice da srušimo tiraniju.
Preporuke:
3
1
44 sreda, 05 april 2017 22:53
Nenad
U svim analizama proteklih izbora kao jedno od pitanja se postavlja "ko je bio čiji zec", ali niko izgleda nije shvatio da je upravo Preletačević bio Vučićev "zec"! Ne da bi smanjio broj glasova nekom od kandidata, nego čisto da poveća izlaznost i pruži legitimitet izborima. Protiv vučićeve mašinerije, u ovom trenutku jedino rešenje je bio bojkot, a upravo je tu Beli odradio svoj deo posla, izveo je na izbore veliki broj ljudi koji inače ne bi glasali!
Preporuke:
3
0
45 četvrtak, 06 april 2017 00:48
Nemanja@Student
Podrzavam vas,ali necu da da dodjem.Razlog je vrlo jednostavan,gde ste vi u predizbornoj kampanji,i gde ste na dan izbora?U mladenovcu?Glasaci Belog?Nejde tako druze,i nece nikad ici tako,znaci imali smo svi zajedno priliku da se borimo,protestvujem,zahtevamo,i na kraju glasamo.Nismo to uradili,Vucic je predsednik kraj price.

Ja cu svoju borbu nastaviti tamo gde sam stao na dan izbora,a vasu podrzavam.
Preporuke:
1
0
46 ponedeljak, 10 april 2017 23:34
Jovan T.
Ima patriota i među glasačima Vučića, pročitajte jučerašnji intervju glumca Slobodana Ćustića koji je dao za ''Blic'' http://www.blic.rs/vesti/politika/uticaj-intelektualaca-na-izbore-2-zasto-je-custic-glasao-za-vucica-a-velikic-podrzao/e17mbye. Da nije glasao za Vučića (što je ovde postao neoprostiv, gotovo smrtni greh), stavove Ćustića bi potpisalo i podržalo 90% starih čitalaca NSPM. Ujedno uporediti Ćustićeve stavove i stavove Velikića koji je glasao za Jankovića.
Preporuke:
1
0
47 ponedeljak, 10 april 2017 23:39
Jovan T.
Da su Dveri, DSS i SRS izašli sa jednim, nestranačkim kandidatom (npr. Kosta Čavoški), oni bi imao isto, ako ne i više glasova od Jankovića i patriotska opozicija bi se vratila na političku scenu. Najveći protivnik jedinstvu je Šešelj i dok on ne promeni mišljenje, neće biti ništa od šireg Patriotskog bloka. Druga varijanta je da DSS i Dveri nađu kao predvodnika neku harizmatičnu ličnost i udruže se, stanu iz te osobe. Voleo bih kada bi to bio neko poput gospodina Antonića.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner