Страшно! И то све само за отварање "поглавља", али најгори је Вучић који брутално лаже и прави се луд на све ово, што значи да је све обећао странцима.
Препоруке:
278
8
2
четвртак, 11 децембар 2014 13:24
џ
... права, реваншистичка `фаца` Немачке, о којој је још Арчибалд Рајс, Немац пореклом писао ? А обећавали Немци, пре уједињења 1989, да се неће `мешати` у ствари других држава ?! Како се називају лажови и лицемери, по `речнику` 6 великих немачких `штифтунга` које "раде" у Србији ?
... право рече један, Немци да имају у виду, како су им са Србима `прошли` - и дедови и очеви ?! Иду истим путем, мада перфидно, ал` не пада ивер далеко од кладе ?!
Препоруке:
176
11
3
четвртак, 11 децембар 2014 13:29
bez reci
Odlicno resenje za nova kolonijalna osvajanja!
Ne mora vise da se salje vojska, ljudi, oprema i rizikuje medjunarodni ugled.
U zemlju na koju bacite oko dovedete na vlast idiote koji po vasem scenariju pocnu da prave gluposti, tako dobijete opravdanje i nakon toga organizujete referendum o otcepljenju dela teritorije.
Nakog toga dovedete novu turu domorodaca-vladara koji promene ustav usled nekog novog razloga, takodje prenaduvanog.
I gotovo! nema streljanja citavih gradova i djaka, logora pored Save, miliona ubijenih i ratne otstete ako ne uspete u svom planu.
Sta drugo reci do? Pa bravo!
PS Obe ture vladara da nisu postali vladari bi bili beyimeni konobari ili trgovci. Ovako su vam zahvalni do poslednjeg daha.
Препоруке:
193
7
4
четвртак, 11 децембар 2014 13:31
dve banke
Naravno da je ovo uslov svih uslova, samoodricanje, samoponižavanje, samoukidanje!
Samo što švabama nije dovoljno jasno da je promena Ustava Srbije Sizifov posao, komplikovano za izvesti i totalno neinteresantno pink-naciji. E sad kada bi Pink ponudio svakom po 20 evra ...
Препоруке:
149
6
5
четвртак, 11 децембар 2014 13:33
Душан
Што Немци траже, Немци ће и добити. Па то је све унапред договорено, да би на власти били они који су највише обећали. А Вучићево падање у несвест и "патриотише" пароле - то је представа за наивне и неупућене.
Препоруке:
167
7
6
четвртак, 11 децембар 2014 13:37
Јатаганац
Ако то Немци траже онда смо слободу окачили мачку о реп.Како с еусуђују да нам мењају устав.Дајете им да уређујеу, да озлеђују, да смањују , да пљачкају,да краду и тајккунишу, нек раде шта хоће, само да ми не морамо ништа да радимо,јер како они хоће не умемо.
Вучићу ухватимо ли те у лажи, или да играш игрице с народом и не питаш га, него му подмећеш час ово час оно,ни Шешељ те неће спасти да ти да сто диплома из свог богатог научног репертоара.
Вучићу с њима како хоћеш.Народ да лажеш не смеш.Не слушаш ли и не питаш ли на референдуму, ништа не смеш да радиш за Ангелу.Иначе ћемо и тебе и сваку другу џукелу да отерамо са наших простора.
Препоруке:
127
9
7
четвртак, 11 децембар 2014 13:47
Голуб
Спремте се спремте четници, силна ће борба да буде!
Препоруке:
159
14
8
четвртак, 11 децембар 2014 13:47
Мајка Мара
По свему судећи Немци не желе даље ширење Европске уније која је амерички пројекат а на рачун ресурса Немачке и, далеко мање, др.европских земаља. Зато, Швабе супротно званичницима ЕУ који су експонент америчког утицаја постављају пред Србију немогућ услов а све у намери да се Срби дозову памети и кажу да их даљи пут у ЕУ не интересује. Е сад, кључно је јесу ли ови на власти у спрези са Америма или Швабама и на коју ће страну преломити. Некад ми се чини да су ближи Берлину а некад Бриселу (читај Вашингтону)... Ко год мисли да не постоји различитост немачког и англосаксонског интереса у овој ствари грдно се вара...
Препоруке:
73
17
9
четвртак, 11 децембар 2014 13:53
Srbsko
iskustvo sa Nemcima je svima dobro poznato, makar ne lazu, izuzev kad su na kolenima.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog svabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kazu sta ocekuju od posluge.
Nemaci nista ne mogu postici bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slucaju Nemac radi na unistenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoce li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo takticki potezi, slicni onima iz 1989.
Препоруке:
96
6
10
четвртак, 11 децембар 2014 14:05
Мика Дорћолац
Браћо срби и сестре српкиње, умете ли да читате?
Премијер Вучић је последњих дана више пута поновио ИСТИНУ "да му нико није тражио" и да "нигде не пише да Србија мора да призна Косово". Није, па то ти је. Траже је нешто друго. Да Србија сама и добровољно, без великих притисака са стране, само уз уцене да неће бити НЕШТО одн НЕКИ разговори откривени, ако Србија не ИЗБАЦИ независно Косово из Србије одн Устава. А то није исто. Према томе - сви на референдум. Са правом да учествују и становници Европске Уније или бар да се бројање гласова изврши под надзором Немачке и Пајтића са Берисављевићем, Дулићем, Чанком. Ови срби ће успут тражити да се из Србије избаци и Војводина, као Европска регија и још неки ситнији делови Србије.
Наздравље браћо срби и сестре српкиње.
Нек се дигне кука и мотика, а не само просветари и адвокати. Имамо милион незапослених, могли би бар да изађу на улице, још није пао први снег!
Препоруке:
137
4
11
четвртак, 11 децембар 2014 14:17
Rasputin
Sve je vec vidjeno i zacrtano 5.oktobra,planski se radi na totalnom rasparcavanju Srbije.Prvo je dovedena neo-liberalna garnitura politicara koja je rasprodala i totalno osiromasila naciju rasprodajom preduzeca i slanjem na ulicu radnika,za to vreme je spremana posebna grupa ljudi koji trenutno ucestvuju u naprednjackom korpusu koji ce toboze da povrate dostojanstvo naroda kroz borbu protiv lopova i tajkuna i koji ce kroz tu igru totalno anestezirati naciju da se dovrsi pravno rasparcavanje Srbije kada vise nece biti moguce da se povrati suvrenitet
Препоруке:
92
4
12
четвртак, 11 децембар 2014 14:23
Југ
Голуб:
Спремте се спремте четници, силна ће борба да буде!
Тако певали и АВ и Тома, и пола ових напредњака, па се показало на коју су борбу заправо мислили. Вук рекао, "и без барјака и без руке", па са Угљанином под исти барјак.
Ја сам одавно спреман, али онај који сада мисли да поведе, мора да рачуна, да смо већ више пута издани и да нећемо више так тако веровати у родољубље политичара.
Препоруке:
90
3
13
четвртак, 11 децембар 2014 14:33
Београђанин
Закључци?
1. Немци нам нису пријатељи, а доминирају у ЕУ
2. Вучић нас систематски лаже и крши устав Србије
3. Нама у ЕУ неће бити добро, чак и ако нас приме (са Косовом или без њега).
Шта је потребно у оваквој ситуацији? Једно од следећег:
1) референдум Косово или ЕУ?
2) расписивање варедних општих избора
Препоруке:
137
4
14
четвртак, 11 децембар 2014 14:34
МАШИНАРНИЦА КРСТАРИЦЕ
Боље смањите доживљај....вероватно фрау Меркел поставља овим слугерањско лажовским-преварантима, намерно услове које није могуће испунити, како би се та трагикомична творевина што више удаљила од сатанистичке ЕУ...
Препоруке:
41
12
15
четвртак, 11 децембар 2014 14:38
Преводилац
Пошто многи не разумеју латиницу, молим Srbsko да се не љути што преводим ово писмо, а ако НСПМ дозволи, преводићу – колико ме време послужи – изабране текстове, да би и остали СРБИ имали могућност да читају на свом писму (исправљам грепке и ћелава слова). Дакле
Искуство са Немцима је свима добро познато, макар не лажу, изузев кад су на коленима.
Кад су убијали 100 Срба за једног швабу јавно и гласно су рекли, моментално су на ногама и јавно и гласно вам кажу шта очекују од послуге.
Немци ништа не могу постићи без пријатеља који се праве луди, глуви и слепи.
У сваком случају Немац ради на уништењу и покоравању Срба и Руса од давнина, на Србима и Русима је хоће ли прихватити или не.
Не дозволите да вас обману и преваре којекаквим апелима и дрангулијама, то су само тактички потези, слични онима из 1989.
Препоруке:
68
5
16
четвртак, 11 децембар 2014 14:45
Такав је вучић
Вучић ће испунити све захтеве, па и промену Устава, а тврдиће односно ЛАГАТИ да није урадио.
Све је до сада тако радио, осим простих и безначајних чињеница које му служе да прикрије главне лажи, које му служе да нас убеђује да није онакав какав јесте и да јесте онакав какав није.
То је вучић, само се слика са странцима и трчи на телевизију мислећи да тако може прикрити своје радње.
Препоруке:
93
3
17
четвртак, 11 децембар 2014 15:08
фристајло
Ма, да - само- нигде не пише да Србија треба да призна Косово; само да га избрише из Устава...
Тома укапирао, а Вучић не сме.
Таман посла, замак'о би се...
Препоруке:
108
3
18
четвртак, 11 децембар 2014 15:19
Gloria
Svaka cast "Vecernjim novostima" sto nam jasno i glasno, crno na belo, raskrinkavaju monstruozni plan nasih nemackih i inih EU "[prijatelja"- niko od vlastodrzaca u Beogradu posle ovoga ne sme da kaze da nije znao jer narod itekako zna!
Препоруке:
59
3
19
четвртак, 11 децембар 2014 15:21
@Преводилац
Onoga dana kada iskopate i prebacite na djubre habzburskoga "marsala" ubacicu cirilicu u moj kompjuter.
Imate vi dalego grdjih i dubljih problema od cirilice, ja sam Srbinom rodjen, ziveo kao Srbin i umrecu kao Srbin.
Kad bih pisao dzhapeneskim isto bih bio Srbin, a nekima iljadu cirilica nece pomoci.
Kako se kaze inat na ciriLicE?
Unapred Hvala
Препоруке:
23
40
20
четвртак, 11 децембар 2014 15:30
џ
... НСПМ, где вам то "нестају" чланци ?
Препоруке:
25
5
21
четвртак, 11 децембар 2014 15:43
НСПМ Web
@Џ
Заправо нам не нестају, већ често састављамо неколико сродних вести, чиме растерећујемо рубрику са вестима, а уједно и дајемо свеобухватнији преглед на сваку од тих вести појединачно.
Препоруке:
45
5
22
четвртак, 11 децембар 2014 16:00
Милисав
Нормално је да онај који испуњава ултиматуме добија све нове и нове уцене, зато сви подржимо нашу Сандру!!
Препоруке:
31
12
23
четвртак, 11 децембар 2014 16:01
Žalosna sova
Naš prijatelj, Oto fon Habzburg je uz silne aplauze u Parlamentu Evrope iznosio Germanski stav ( još od Oto fon Bizmarka )da će na Balkanu biti trajan mir samo onda kada Srbija bude od Vranja do Dunava i Save. Frau Angela Merkel je u Bundestagu javno rekla "Posle ulaska Hrvatske u EU, ponovo nastaje istorijska granica interesa Evrope i bivše Osmanske Imperije". Šta nama još treba da bi shvatili da nam je spas samo majčica Rusija i Car Vladimir ?
Препоруке:
74
5
24
четвртак, 11 децембар 2014 16:07
Predrag
Dali to podrazumeva i brisanje njihovog d...ta!(onako, gratis!)
Препоруке:
41
5
25
четвртак, 11 децембар 2014 16:14
Maks Veber
Nekada su iz Stambola slali svilen gajtan, danas iz Berlina gumicu. A svodi se na isto.
Sad je jasno zašto je av, av, av navalio da menja Ustav.
Препоруке:
76
4
26
четвртак, 11 децембар 2014 16:22
Миленко Јованов
„Србију води неспособна и некомпетентна власт Александра Вучића која пљачка пензионере, лекаре, наставнике, чиновнике како би „уштедела“ 300 милиона евра. Са друге стране, власт спроводи евроинтеграције због којих је Србија изгубила 1,5 милијарди евра, што значи да наши запослени и пензионери субвенционишу извоз из Европске уније у Србију“.
Препоруке:
69
4
27
четвртак, 11 децембар 2014 16:34
вокислав
Ј..ш ти труд Премијера србске Владе Вучића од кога пуцају СРБСКА ЛЕЂА!
Препоруке:
45
3
28
четвртак, 11 децембар 2014 16:40
Бојан, Приштина
Е луди ли су и ти Немци, па тај устав и овако не вреди ништа.
Устав нико не зарезује ни 2%, како кад је Косово у питању тако кад су у питању надлежности Војводине, закон о раду, закон о адвокатури - ма да не набрајам - све се шпана по томе како кој хабер стигне из Брисела, Вашингтона или Берлина.
У овој земљи се више не влада на основу закона и устава као основног закона, ово је европска колонија, трула и гњила банана република где дилеје које постављате на власт могу да раде како им је воља све оно што се не коси са вашим интересима - а вама је то по девизи што нама горе то вама боље...
Препоруке:
61
4
29
четвртак, 11 децембар 2014 16:43
Eks brat Hrvat
Gumica se rasteže i daleko seže. Od Ustava do Srbije na karti sveta. U slavu Kaptola i Vatikana!
Препоруке:
4
63
30
четвртак, 11 децембар 2014 16:53
Gloria
Odneo vrag salu! Isfrustriran covek ciji je privatni zivot skroz promasen, u stanju je da unisti citav narod, e da bi na nekom iskazao svoju nakaznzu moc!
Препоруке:
66
1
31
четвртак, 11 децембар 2014 17:04
Rio 2016
Nemci, Turci, Ameri, sve su to naši saveznici! a šta vi imate? koliko vidim, ama baš nikoga, majčica ima svoje interese koji i nisu baš prosrpski nego samo ruski! a dabome, Zapad je srušio SSSR, a gde ne bi ovakvu bledu kopiju ko što je savremena Rusija?! rat ste izgubili i ima još mnogo toga da izgubite, sve je to stvar navike! a verujte mi, Zapad ima da vam namesti zaista gvozdenu disciplinu prihvatanja poraza! i ne možete ništa! amin! Kosovo je slobodno i tako će da bude još dugo, zapravo zauvek! zašto? pa pogledajte se! ha, ha, ha, ha... tung!
Препоруке:
7
88
32
четвртак, 11 децембар 2014 17:38
Aleksandar Veliki
Ma sve su to laži. Pa valjda više verujete meni nego sopstvenim očima i ušima, pamet da i ne pominjem!
Препоруке:
36
1
33
четвртак, 11 децембар 2014 17:38
R
Mogu da pretpostavim da je ova prica pustena iz kominforma SNS po nalogu glavnog glumca da se ispipa puls i malo patriotskom retorikom popravi posustali rejting .
Veleizdajnik i njegov valjajuci sef su to potpisali u Briselu i cemu dreka , ovo se moze zaustaviti samo smenom rezima i nikako vise !
Препоруке:
36
3
34
четвртак, 11 децембар 2014 17:40
AV
Nebih vas ja lagao, tako mi Kosova i Metohije.
Препоруке:
39
1
35
четвртак, 11 децембар 2014 17:50
Дневник 2
Браћо спремимо се за рат за Свето Косово.
Препоруке:
56
1
36
четвртак, 11 децембар 2014 17:51
namcor
Oprostite mi. Svi sto ste pisali pre mene. Nisam citao vase komentare. Ovo je nesto sto sam ocekivao, ali ne tako brzo. Ovde sam vec vise puta pisao da ce nam traziti da menjamo Ustav. Nisam ocekivao da budu toliko osioni i drski da to urade ovako brzo, pa sam zatecen. Ova je Vlada i dovedena na to mesto, pre svega da "aminuje" upravo tom zahtevu. To je bio kljuc! Usput i da obesnazi narod, opoziciju, bilo koga ko drugacije misli. Imamo ogoljene zahteve (za koje NJ.V. Aleks Prvi Velicanstveni kaze: Pa to nigde ne pise"). Ovaj nivo bescasca, sebi ne moze dozvoliti iko ko ima bar malo obraza. Imamo medijsku "obradu" naroda, po receptu kako to rade svojim narodima na zapadu. Nemojte kriviti te narode...oni samo misle kako im je receno da misle.
Pobogu, ima li treznih u kafani? Ima li, bar malo, pameti da se suprotstavi. Pobogu, zar ne vidite kuda sve vodi???
Препоруке:
41
1
37
четвртак, 11 децембар 2014 18:03
Aleksandar Jankovic
Odlicna slika. Dva roba, ovaj u ocalama je njen rob, a baba je robinja americkih federalnih rezervi koje drze njeno nestalo zlato.
Препоруке:
33
1
38
четвртак, 11 децембар 2014 18:06
namcor
Jedino ispravno resenje: Oterati u tri lepe "perspektive" EU i Nemacku. I pridruziti se BRIKS-u, u meri u kojoj je moguce. Otvorice nam se druge perspektive. Nasi su preci zivote ugradili u zemlju koja ih se danas stidi (pogledajte zvanicna obelezavanja Prvog svtskog rata). Jednom i za svagda: DOSTA JE BILO PONIZAVANJA! U EU da, ali kao ravnopravna zemlja. Sa svojim kulturom, istorijom, mentalitetom. Ali necemo da vam budemo robovi. Bez kulture, prava, istorije. Bez svojih milenijumima stecenih prava. Ova zemlja vise nema pravo na saginjanje! KO to pokusa, mora da racuna na najgore!
Препоруке:
34
4
39
четвртак, 11 децембар 2014 18:08
A Vucic
"To je najoptimalnije moguce resenje"
Препоруке:
25
1
40
четвртак, 11 децембар 2014 18:10
Шприцери и славско печење (или обрнуто)
И даље нигде не пише, ал се подразумева.
Значи неко лаже. Ко би то мого?
Препоруке:
30
1
41
четвртак, 11 децембар 2014 18:20
namcor
Onog casa, kada ljudi shvate da je EU u stvari SS-divizija, Wermacht, koji radi sto se u Berlinu odluci, shvatice, mozda kakva nam opasnost preti. Zar iko misli da osvetoljubivi Germani mogu da nam oproste sta smo im uradili u dvadesetom veku? Niti hoce niti zele. "Ugaziti" nas do nepreznatljivosti je cilj. (Ameri su, samo, sredstvo, jer politikom USA upravlja nadnacionalni jevrejsko-germanski lobi. Ne mesajte obicne Jevreje (U mojoj definiciji se radi o cionistima...sasvim drugi par patika) u tu pricu, oni su zrtve, kao i mi)
Препоруке:
26
1
42
четвртак, 11 децембар 2014 18:21
Форевер Јанг
ja sam Srbinom rodjen,
А ја сам видиш: РОЂЕН КАО СРБИН! Зато и пишем ћирилицом.
Препоруке:
28
6
43
четвртак, 11 децембар 2014 18:27
Ратко Крсмановић
Иза немачког континуираног ангажовања на Балкану остајала су огромна гробља, немачких и наших људи. Тешко да би неко данас могао бити позванији и одговорнији за бригу о тим гробовима, стратиштима и логорима од самих Немаца. За разлику од већине, лично мислим да би то могло бити једино оправдање и смисао немачког ангажовања на Балкану. Свако друго ангажовање би морало бити заустављено а нарочито војно и обавештајно.
Препоруке:
28
1
44
четвртак, 11 децембар 2014 18:38
konfuzija
Zar preko 50% Srba nije za EU, zar Alek nije uzeo 50% glasova, zar sve EU stranke SNS, SPS, NDS, DS prelaze cenzus. Sad smo protiv Nemačke koja znamo šta misli? Sa druge strane niko nije spreman da prihvati 2 miliona Albanaca u Srbiji, a Kosovo je Srbija. Pitanje : da li bi voleli 40% šiptara u Skupštini, da dobiju ministarstva...
Препоруке:
4
36
45
четвртак, 11 децембар 2014 18:47
Neša
Vučić če, kao po običaju, izvaliti npr.:
- "Veću glupost nisam čuo"
- "Od mene Nemci nisu to tražili"
- "Srbija je posvećena reformama"
- "Niko me neće sprečiti da učinim sve najbolje za Srbiju"
- "Bla, bla, bla... Ja najbolji... bla, bla, bla... radim šta mi kažu... bla, bla, bla... zabole me za državu... bla, bla, bla... kada odradim zadatak zbrisaću... bla, bla, bla..."
Препоруке:
55
1
46
четвртак, 11 децембар 2014 18:56
VOJVODIN PRISTALICA
Ocigledno je da ova nasa tuzna vladajuca elita,
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Препоруке:
22
1
47
четвртак, 11 децембар 2014 18:59
VOJVODIN PRISTALICA
Ocigledno je da ova nasa tuzna vladajuca elita,
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Препоруке:
13
1
48
четвртак, 11 децембар 2014 19:01
Pravno priznanje okupacije?
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Препоруке:
31
1
49
четвртак, 11 децембар 2014 19:11
!!!
Злочинци траже да се од де факто направи де јуре и тако свој злочин правно обезбеде. Желим да напоменем да су немци морали и након 70 година да врате или имовину или неку надкнаду јеврејима коју су им отели. Ми ако на то пристанемо биће највећа глупост и огромна материјална штета. О осталим греховима и да не говорим.
Препоруке:
27
1
50
четвртак, 11 децембар 2014 19:12
Pravno priznanje okupacije?
Pravno priznanje okupacije?
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Moramo biti na čisto s tim da će eventualni ulazak u EU biti uslovljen pravnim priznanjem okupacije Kosova i Metohije?Sad treba odmah provesti neku vrstu referenduma sa jasnim pitanjem "Da li ste za ulazak u EU i evrointegracije uz uslov priznanja "nezavisnosti Kosova i Metohije", samo i takvo eventualno raspisivanje referenduma je protivno Ustavu Srbije?Teško, jako teško, ako to ne ide, treba odmah "sasjeći u korijenu" približavanje EU?Samo nisam nešto siguran da Srbi neće i to učiniti radi pristupa u EU?Mislim da hoće, jer predugo je prošlo vremena a i narod se medijski obrađuje, a i velika bijeda i siromaštvo udarili na narod, pa se narod nada boljem u EU, a i faktička okupacija Kosova i Metohije je tu, priznali ili ne, NATO je ugrabio?Teško,jako teško.
Препоруке:
10
3
51
четвртак, 11 децембар 2014 19:24
Горан Станковић
Ангело Меркел, прими ЦЕЛУ Србију у ту ЕУ-у, после неће да треба никакав устав. Кад се пробудимо. А и оне цигле од зида, добро ће да дођу за ЗИДАНЕ путне прелазе из Србије у Србију.
Препоруке:
15
1
52
четвртак, 11 децембар 2014 19:32
Byakuya-sama
Спорне тачке могле би да буду и чланови 182 и 16 Устава, које се односе на територијално уређење Србије и међународне односе. Брисел би могао да тражи да се из Устава избаци формулација да Србија има две покрајине, као и да промени став да "сви међународни уговори морају бити у складу са Уставом“
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
Izmena gore citiranog bi se pripremio nastavak uništavanja Srbije.
Препоруке:
16
3
53
четвртак, 11 децембар 2014 19:35
Bgd
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
NIko NE kaze da treba da ustanemo i protiv Vucica i protiv ovih zahteva iz Berlina. A treba, jedini odgovor posle svega su masovne demonstracije.
Препоруке:
30
1
54
четвртак, 11 децембар 2014 19:39
Nije šija nego je vrat
G. Vučiću, dabome da vam niko nije tražio da Srbija prizna Kosovo niti to igde direktno piše. Ali Nemačka (kao gavni faktor u EU)traži da iz ustava izbrišemo Kosovo kao sastavni deo Srbije i traži takodje potpunu implementciju ugovora sa Prištinom koji de fakto znači priznavanje Kosova. Nije, dakle, šija nego je vrat. Ovakvim izjavama samo rušite sebi ugled i autoritet.
Препоруке:
22
1
55
четвртак, 11 децембар 2014 19:46
Žali narod
Bgd
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
Tačno žali narod za Srbijom i Jugoslavijom, to ste u pravu, ja znam najbolje da muslimani strahovito žale što su krenuli u otcjepljenej od Beograda (Srbije i Jugoslavije).
Препоруке:
18
1
56
четвртак, 11 децембар 2014 19:46
Петер РВ
Немци захтијевају одушевљене робове- онакве какве им је Вучић обећао.
Срби, промјеном устава, сами себе постављају окове.
(За наш кукавичлук кривићемо Путина! Јер да он није био 'блентав', Срби би били хероји. Јел да Славомире Српски?)
Препоруке:
22
3
57
четвртак, 11 децембар 2014 19:48
Nenad
treba da krenemo i svima kojima nije jasno da objasnimo da se Kosovo mora izbaciti iz ustava Srbije. Smao tako mozemo spreciti zlonamernike koji suprotiv Vucica, Srbij i nase evropske buducnosti.
Препоруке:
2
27
58
четвртак, 11 децембар 2014 19:54
Bokelj
Hvala akademiku Bećkoviću
Ne mogu prežaliti
Što nekim slučajem
Nije živ Sultan Murat
Pa da odem na Kosovo polje
Da mu se izvinim
Prvo bih nabrao
Pune ruke božura
I fino ih uvio u trobojku
Pa glavom na Vidovdan
Banuo pred njegov čadar
Izvini Padišahu što ovoliko kasnim
Ko će me razumeti ako ti nećeš
Mnogo si išao ispred svog vremena
Ono što je tebi bilo jasno još onda
Ja sam shvatio tek sada
Sve si nam iskreno i otvoreno govorio
Ali nisi imao kome
Ko je onda mogao i pomisliti
Da ćeš ti ispasti pošteniji
Od svih koji su dolazili posle tebe
Ti nisi osvajao svet
A da niko tvoj ne pogine
Niti si ratovao skriven iza oblaka
Nego si došao lično
I sve platio svojom glavom
Nisi me oslobađao nego porobljavao
Niti si me nagonio da te molim
Da me okupiraš i zarobiš
Препоруке:
37
3
59
четвртак, 11 децембар 2014 20:02
Bokelj
Премијер Вучић је последњих дана више пута поновио "да му нико није тражио" и да "нигде не пише да Србија мора да призна Косово".
Pitajte Šešelja šta je svega dotični njemu ponavljao.
Препоруке:
30
1
60
четвртак, 11 децембар 2014 20:09
Sinisa Bogdanovic
Haha, pa ovi Nemci su toliko jadni pa samo nad nama mogu da pokazuju svoju moc. Inace, ovo je naruceno na drugom mestu (pogodine kom), Nemci su dobili priliku da malo "zareze", a svi su svesni da su "tigar", ali na kratkom lancu i da samo moraju da rade sta im gazde kazu.
Препоруке:
20
1
61
четвртак, 11 децембар 2014 20:18
@Rio 2016
Vidim, bas su srusili Rusiju, verovatno potpisuje gasne aranzmane sa Kinom i Indijom koji se mere milijardama, sta bi tek bilo da je nisu srusili :D Vi siptari niste nikome saveznici vec samo sluge jer ste za to rodjeni i to cete biti do kraja svojih usljivih zivota.
Препоруке:
42
1
62
четвртак, 11 децембар 2014 20:20
Рђосав
Byakuya-sama:
...Брисел би могао да тражи да се из Устава избаци формулација да Србија има две покрајине,...
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
- добро, али - погрешан редослед. Ерго, ти неписмени људи - поређани по заслугама за тај мизерни Устав - зову се: Коштуница др Војислав - као најзаслужнији, па Вучић надобудни Александар - као главни оперативац илегалног дводневног референдума (да, тај Устав никад није прошао, лепо је рекао Вук Драшковић неком западном саговорнику) и тако редом.
- из чистог каприца и безобразлука, острашћени "Легалиста" В.К. исфорсирао је промену Слобиног "комунистичког" устава у условима окупације дела територије, и тиме срушио сваки легалитет и легитимитет.
- да се не заборави...
Препоруке:
18
9
63
четвртак, 11 децембар 2014 20:26
Живела Србија!
Смешно је колико наши политичари покушавају да буду само прагматични политичари и да врдају пред захтевима ЕУтаниста, а изгледа да ће морати ускоро да продају веру за вечеру или да јуначки изгубе главу. Трећег нема јер су изгледа много обећали.
Мислим да родољуби треба да подрже ове наше несрећнике да својом жртвом и мучеништвом врате нашем народу национално достојанство. А ако издају биће им то само политички крај али и срамота довека.
Прагматизам је мртав, живела Србија!!!
Препоруке:
19
2
64
четвртак, 11 децембар 2014 21:01
Slavomir Srpski, @Peter RV
За наш кукавичлук кривићемо Путина! Јер да он није био 'блентав', Срби би били хероји. Јел да Славомире Српски?
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
E posto je bio blentavi Ivan, pa je zatvorio oba oka ostavljajuci same Srbe dole da im prave albansku drzavu pod nadzorom NATO, sada smo ovde gde smo, pa umesto da pitate mene Peter, vi lepo zapitajte Putina da li je, i koliko je bio blentav kada je izdaoi obecanje dato Slobi i pobegao iz KIM. To nije bio hrabar cin Putina, pa vase pitanje o herojstvu nema smisla. Zar ne?
Препоруке:
7
18
65
четвртак, 11 децембар 2014 21:19
Pevacete
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!
Препоруке:
2
24
66
четвртак, 11 децембар 2014 21:43
namcor
"Pevacete
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!"
A ja bih dodao: "A ko zna - jos skuplje" Usput bih da dodam: "Danke Doychland" ne postoji u srpskoj verziji (usput, nepravilno napisano Deutchland), ali postoji u svim verzijama susednih zemalja, pocevsi od "Lijepe njihove".
Stvar je u tome, sto onaj ko VAS zna...ne bi nista ni platio!
Препоруке:
26
2
67
четвртак, 11 децембар 2014 21:46
Deda Djole
Jedna od kljucnih osobina zrelog coveka je da ume da razlikuje "stvarnost" od "iluzije".
Vecini Srba je (jos pre nego Angeli Merkel) jasno da PREAMBULA USTAVA ne odgovara stvarnosti.
Препоруке:
4
33
68
четвртак, 11 децембар 2014 22:15
@Ex brat Hrvat
A ja nedavno pročitah što je napisala vaša hrvatska spisateljica Rudan: Hrvatima je cijeloj povijesti naprijatnije bilo u tudjoj snažnoj guzici.
Препоруке:
33
2
69
четвртак, 11 децембар 2014 22:22
...
Nezamislivo je da jedna zemlja diktira drugoj sta u ustavu druge treba a sta ne da postoji.
Dodatnu dozu neverice izaziva cinjenica da je rec ozemlji koja je bilauzrok dva svetska rata!
Postavlja se pitanje kakva je to vlast kojoj se ovakvi uslovi bez blama isporucuju.
Препоруке:
21
1
70
четвртак, 11 децембар 2014 22:27
@Deda Đole
Tvoje poimanje stvarnosti je diskutabilno imajući u vidu da si načisto posenilio.
Препоруке:
23
2
71
четвртак, 11 децембар 2014 22:43
Грегор Самса
Па, добро људи, мајку му. Ово само потврђује колико наш премијер дивно прича и колико је Србија поштована у свету.
Човек ради даноноћно и то свет препознаје. Ми заиста никада нисмо имали оваквог човека на челу државе. Цар Душан је мала маца за цара Ацу.
Ево, пре неки дан сам био до бироа, кад тамо нема живе душе. Упитам оног љубазног човека на шалтеру, како нема гужве, а он ми рече, да је забринут за свој посао јер вучић позапошљава целу Србију. Каже, човек, пошто нема више незапослених, његов посао постаје упитан. Значи, мене су лагали моји најближи, кум, брат, сестра од тетке, мајка, супруга и још неки пријатељи и познаници. Сви они ми тврде или да су остали без посла или да су вучићевим реформама сведени на социјалне случајеве иако међу њима има и лекара и професора. Мислим шта дочеках, да ме најближи лажу, а да је једино чпвек из националне службе за запошљавање искрен и честит.
Препоруке:
22
1
72
четвртак, 11 децембар 2014 23:44
слоба је српски херој
Српски херој Слободан Милошевић је лепо изговорио:"Не нападају Србију због Милошевића него Милошевића због Србије".Слободане нека ти је лака земља.
Препоруке:
25
6
73
петак, 12 децембар 2014 00:22
glasač
Ma ima da damo sve što traže samo da nas prime u EU.Jedan deo naroda nije svestan koliko nama treba da uđemo u Evropu.Predlažem da gledaju samo rts i pink tamo je sve lepo objašnjeno.Umalo da zaboravim kao dopunu predlažem novine Kurir i Informer.
Препоруке:
9
0
74
петак, 12 децембар 2014 00:22
@Rio 2016
bicete tamo prvi u ektremnim sportovima:
- pentranje po pravoslavnim crkvama,
- lomljenje krstaca
- paljenje nezasticenih kuca
Cudi me OK jos nije uvrstio ove discipline u olimpijski program. Od njih i od vas je gori samo "nas predsednik OK"
Препоруке:
15
1
75
петак, 12 децембар 2014 01:36
Горан Јевтовић
Slavomir Srpski, @Peter RV
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
Дакле, невероватно је да и даље, упорно, безобзирно, као некакав аутомат у који се убаци жетон, понављаш бруталне лажи!
Путин је одлучио да повуче руски контигент са КосМета, онда када је већ у пролеће 2001.године схватио и када му је чак званично речено да се СРЈ окреће не европским, већ евроатлантским интеграцијама, када су уследиле бројне посете врха Алијансе у Београду, примања задатака, "реорганизација" војске и у коначном, већ крајем 2001.године укидање "Косметског одреда" који је био спреман да се врати на КиМ.
Када смо сами себи пресудили, а то званично, и на крају тужне приче обелоданио Б.Тадић.
И, шта је требао да ради Путин?
Да глуми будалу.
Препоруке:
17
2
76
петак, 12 децембар 2014 02:01
катана
Па јесте, нико Вучићу није дословно казао да мора да призна Косово, само да га избрише из Устава. Тако је то кад адвокати воде ствари...као КаД ус Клинтона питали да ли је икада у Белој куђи био сам са Моником Левнски, а он он одговоара "Зависи шта подразумевате по 'сам'". Другим речима ако се нађе начин да се Косово де факто призна без да се буквано тражи принзање, онада је то за Вучића у реду.
Препоруке:
4
1
77
петак, 12 децембар 2014 02:05
gastarbeiter
Ne bih savetovao gospodi na vlasti da se igraju sa Ustavom to moze i kostace ih skupo ne verujem da ce stici da pobegnu kad Narod krene na te bedne izdajnike
Препоруке:
7
1
78
петак, 12 децембар 2014 09:31
nenad
pogledajte kako danas zive Bugari, malo rade, a plate su im velike. To je EU. Tako ce biti i kod nas.
Препоруке:
6
0
79
петак, 12 децембар 2014 09:50
коста
Сасвих страна јад и беда!
Препоруке:
3
0
80
петак, 12 децембар 2014 18:04
doda
Jevtovicu pukovnice hahah objasnite nam ko je bio spreman da se vrati na Kosovo jer te nisam dobro razumeo i kad.Ko?KO?Koo?i kad?
Препоруке:
0
4
81
петак, 12 децембар 2014 19:26
Byakuya-sama2
@петак, 12 децембар 2014 01:36 Горан Јевтовић
Malo je zamajavao narod borbom protiv korupcije(zvuči poznato?), većina tajkuna i dalje radi šta hoće, drže lovu na zapadu, investiraju na zapadu, i troše na zapadu. Kad su malo smirili narod trebalo je da se vrate staroj priči, za to je upotrebljen Medvedev kao probni balon, reakcija je bila grozna, pa tako evo Putina kao lidera još uvek. Prodao Srbiju još, kao što reče Slavomir, 2002.(ono njegovo slizavanje sa Tadićem je bilo baš neukusno), prodao Libiju, u toku je prodaja Sirije i Ukrajne. Neka u red stanu Jermenija i Belorusija.
... право рече један, Немци да имају у виду, како су им са Србима `прошли` - и дедови и очеви ?! Иду истим путем, мада перфидно, ал` не пада ивер далеко од кладе ?!
Ne mora vise da se salje vojska, ljudi, oprema i rizikuje medjunarodni ugled.
U zemlju na koju bacite oko dovedete na vlast idiote koji po vasem scenariju pocnu da prave gluposti, tako dobijete opravdanje i nakon toga organizujete referendum o otcepljenju dela teritorije.
Nakog toga dovedete novu turu domorodaca-vladara koji promene ustav usled nekog novog razloga, takodje prenaduvanog.
I gotovo! nema streljanja citavih gradova i djaka, logora pored Save, miliona ubijenih i ratne otstete ako ne uspete u svom planu.
Sta drugo reci do? Pa bravo!
PS Obe ture vladara da nisu postali vladari bi bili beyimeni konobari ili trgovci. Ovako su vam zahvalni do poslednjeg daha.
Samo što švabama nije dovoljno jasno da je promena Ustava Srbije Sizifov posao, komplikovano za izvesti i totalno neinteresantno pink-naciji. E sad kada bi Pink ponudio svakom po 20 evra ...
Вучићу ухватимо ли те у лажи, или да играш игрице с народом и не питаш га, него му подмећеш час ово час оно,ни Шешељ те неће спасти да ти да сто диплома из свог богатог научног репертоара.
Вучићу с њима како хоћеш.Народ да лажеш не смеш.Не слушаш ли и не питаш ли на референдуму, ништа не смеш да радиш за Ангелу.Иначе ћемо и тебе и сваку другу џукелу да отерамо са наших простора.
Kad su ubijali 100 Srba za jednog svabu javno i glasno su rekli, momentalno su na nogama i javno i glasno vam kazu sta ocekuju od posluge.
Nemaci nista ne mogu postici bez prijatelja koji se prave ludi, gluvi i slepi.
U svakom slucaju Nemac radi na unistenju i pokoravanju Srba i Rusa od davnina, na Srbima i Rusima je hoce li prihvatiti ili ne.
Ne dozvolite da vas obmanu i prevare kojekakvim apelima i drangulijama, to su samo takticki potezi, slicni onima iz 1989.
Премијер Вучић је последњих дана више пута поновио ИСТИНУ "да му нико није тражио" и да "нигде не пише да Србија мора да призна Косово". Није, па то ти је. Траже је нешто друго. Да Србија сама и добровољно, без великих притисака са стране, само уз уцене да неће бити НЕШТО одн НЕКИ разговори откривени, ако Србија не ИЗБАЦИ независно Косово из Србије одн Устава. А то није исто. Према томе - сви на референдум. Са правом да учествују и становници Европске Уније или бар да се бројање гласова изврши под надзором Немачке и Пајтића са Берисављевићем, Дулићем, Чанком. Ови срби ће успут тражити да се из Србије избаци и Војводина, као Европска регија и још неки ситнији делови Србије.
Наздравље браћо срби и сестре српкиње.
Нек се дигне кука и мотика, а не само просветари и адвокати. Имамо милион незапослених, могли би бар да изађу на улице, још није пао први снег!
Голуб:
Спремте се спремте четници, силна ће борба да буде!
Тако певали и АВ и Тома, и пола ових напредњака, па се показало на коју су борбу заправо мислили. Вук рекао, "и без барјака и без руке", па са Угљанином под исти барјак.
Ја сам одавно спреман, али онај који сада мисли да поведе, мора да рачуна, да смо већ више пута издани и да нећемо више так тако веровати у родољубље политичара.
1. Немци нам нису пријатељи, а доминирају у ЕУ
2. Вучић нас систематски лаже и крши устав Србије
3. Нама у ЕУ неће бити добро, чак и ако нас приме (са Косовом или без њега).
Шта је потребно у оваквој ситуацији? Једно од следећег:
1) референдум Косово или ЕУ?
2) расписивање варедних општих избора
Искуство са Немцима је свима добро познато, макар не лажу, изузев кад су на коленима.
Кад су убијали 100 Срба за једног швабу јавно и гласно су рекли, моментално су на ногама и јавно и гласно вам кажу шта очекују од послуге.
Немци ништа не могу постићи без пријатеља који се праве луди, глуви и слепи.
У сваком случају Немац ради на уништењу и покоравању Срба и Руса од давнина, на Србима и Русима је хоће ли прихватити или не.
Не дозволите да вас обману и преваре којекаквим апелима и дрангулијама, то су само тактички потези, слични онима из 1989.
Све је до сада тако радио, осим простих и безначајних чињеница које му служе да прикрије главне лажи, које му служе да нас убеђује да није онакав какав јесте и да јесте онакав какав није.
То је вучић, само се слика са странцима и трчи на телевизију мислећи да тако може прикрити своје радње.
Тома укапирао, а Вучић не сме.
Таман посла, замак'о би се...
Imate vi dalego grdjih i dubljih problema od cirilice, ja sam Srbinom rodjen, ziveo kao Srbin i umrecu kao Srbin.
Kad bih pisao dzhapeneskim isto bih bio Srbin, a nekima iljadu cirilica nece pomoci.
Kako se kaze inat na ciriLicE?
Unapred Hvala
Заправо нам не нестају, већ често састављамо неколико сродних вести, чиме растерећујемо рубрику са вестима, а уједно и дајемо свеобухватнији преглед на сваку од тих вести појединачно.
Sad je jasno zašto je av, av, av navalio da menja Ustav.
Устав нико не зарезује ни 2%, како кад је Косово у питању тако кад су у питању надлежности Војводине, закон о раду, закон о адвокатури - ма да не набрајам - све се шпана по томе како кој хабер стигне из Брисела, Вашингтона или Берлина.
У овој земљи се више не влада на основу закона и устава као основног закона, ово је европска колонија, трула и гњила банана република где дилеје које постављате на власт могу да раде како им је воља све оно што се не коси са вашим интересима - а вама је то по девизи што нама горе то вама боље...
Veleizdajnik i njegov valjajuci sef su to potpisali u Briselu i cemu dreka , ovo se moze zaustaviti samo smenom rezima i nikako vise !
Pobogu, ima li treznih u kafani? Ima li, bar malo, pameti da se suprotstavi. Pobogu, zar ne vidite kuda sve vodi???
Значи неко лаже. Ко би то мого?
- "Veću glupost nisam čuo"
- "Od mene Nemci nisu to tražili"
- "Srbija je posvećena reformama"
- "Niko me neće sprečiti da učinim sve najbolje za Srbiju"
- "Bla, bla, bla... Ja najbolji... bla, bla, bla... radim šta mi kažu... bla, bla, bla... zabole me za državu... bla, bla, bla... kada odradim zadatak zbrisaću... bla, bla, bla..."
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
puruku Njemacke,nebih shvatili ni da je gospodja
Merkelova to napisala banerovim slovima duz rolne tapete."NEZELIMO VAS SRBE U EU"
Navijam ja i za kancelarku ,ona je veci srpski rodoljub nego sto to ova vlast ikad moze biti.
Ona brani nase srce KiM dok bi ovi nasi koliko
sutra na panj dali dusu nasega roda.
Iskoristimo braco moja ovaj bozicni post uz molitvu
i pokajanje i pricest da se svima nama prosvjetli
put istine i onim odlutalima.
Jasno je da EU to traži od Srbije? Sada ili ulazak u EU ili Kosovo i Metohija? Oteli su ga vojno,okupirali a sada bi i "pravno priznanje" okupacije?
Moramo biti na čisto s tim da će eventualni ulazak u EU biti uslovljen pravnim priznanjem okupacije Kosova i Metohije?Sad treba odmah provesti neku vrstu referenduma sa jasnim pitanjem "Da li ste za ulazak u EU i evrointegracije uz uslov priznanja "nezavisnosti Kosova i Metohije", samo i takvo eventualno raspisivanje referenduma je protivno Ustavu Srbije?Teško, jako teško, ako to ne ide, treba odmah "sasjeći u korijenu" približavanje EU?Samo nisam nešto siguran da Srbi neće i to učiniti radi pristupa u EU?Mislim da hoće, jer predugo je prošlo vremena a i narod se medijski obrađuje, a i velika bijeda i siromaštvo udarili na narod, pa se narod nada boljem u EU, a i faktička okupacija Kosova i Metohije je tu, priznali ili ne, NATO je ugrabio?Teško,jako teško.
Ovo je glavno, preambula je potpuno nevažna, i ovako su tu preambulu stavili pravno nepismeni ljudi(Nikolić,Tadić,Koštunica,Dačić...), misleći valjda da ima neko značenje.
Izmena gore citiranog bi se pripremio nastavak uništavanja Srbije.
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
NIko NE kaze da treba da ustanemo i protiv Vucica i protiv ovih zahteva iz Berlina. A treba, jedini odgovor posle svega su masovne demonstracije.
@ Rio 2016, imate imate "saveznike", za sada ste kod Vasih zastitnika izvrsioci najprljavijih poslova, tako da je metla i ciscenje pravi direktorski posao;
Odavno vi zalite za Srbijom i bivsom JU ali slabo ste spremni da priznate.
Tačno žali narod za Srbijom i Jugoslavijom, to ste u pravu, ja znam najbolje da muslimani strahovito žale što su krenuli u otcjepljenej od Beograda (Srbije i Jugoslavije).
Срби, промјеном устава, сами себе постављају окове.
(За наш кукавичлук кривићемо Путина! Јер да он није био 'блентав', Срби би били хероји. Јел да Славомире Српски?)
Ne mogu prežaliti
Što nekim slučajem
Nije živ Sultan Murat
Pa da odem na Kosovo polje
Da mu se izvinim
Prvo bih nabrao
Pune ruke božura
I fino ih uvio u trobojku
Pa glavom na Vidovdan
Banuo pred njegov čadar
Izvini Padišahu što ovoliko kasnim
Ko će me razumeti ako ti nećeš
Mnogo si išao ispred svog vremena
Ono što je tebi bilo jasno još onda
Ja sam shvatio tek sada
Sve si nam iskreno i otvoreno govorio
Ali nisi imao kome
Ko je onda mogao i pomisliti
Da ćeš ti ispasti pošteniji
Od svih koji su dolazili posle tebe
Ti nisi osvajao svet
A da niko tvoj ne pogine
Niti si ratovao skriven iza oblaka
Nego si došao lično
I sve platio svojom glavom
Nisi me oslobađao nego porobljavao
Niti si me nagonio da te molim
Da me okupiraš i zarobiš
Pitajte Šešelja šta je svega dotični njemu ponavljao.
- из чистог каприца и безобразлука, острашћени "Легалиста" В.К. исфорсирао је промену Слобиног "комунистичког" устава у условима окупације дела територије, и тиме срушио сваки легалитет и легитимитет.
- да се не заборави...
Мислим да родољуби треба да подрже ове наше несрећнике да својом жртвом и мучеништвом врате нашем народу национално достојанство. А ако издају биће им то само политички крај али и срамота довека.
Прагматизам је мртав, живела Србија!!!
Niste u pravu: da Putin nije bio blentavi Ivan u 2002-2003 danas bi Ruski kontingent bio u Srbiji (na KIM) i taj KIM ne bi mogao biti "nezavisna drzava" pa ne bi mogli da nas prisiljavaju ni na Briselske dogovore, jer bi barem sever KIM bio slobodan bez ikakvih "granicnih prelaza".
E posto je bio blentavi Ivan, pa je zatvorio oba oka ostavljajuci same Srbe dole da im prave albansku drzavu pod nadzorom NATO, sada smo ovde gde smo, pa umesto da pitate mene Peter, vi lepo zapitajte Putina da li je, i koliko je bio blentav kada je izdaoi obecanje dato Slobi i pobegao iz KIM. To nije bio hrabar cin Putina, pa vase pitanje o herojstvu nema smisla. Zar ne?
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!
danke doychland na cirilici, ko sto ste pevali shote, i ljubicice bele i pravim putOvima sa kojih jos niste skrenuli.
Ko vas ne zna skupo bi vas platio!"
A ja bih dodao: "A ko zna - jos skuplje"
Usput bih da dodam: "Danke Doychland" ne postoji u srpskoj verziji (usput, nepravilno napisano Deutchland), ali postoji u svim verzijama susednih zemalja, pocevsi od "Lijepe njihove".
Stvar je u tome, sto onaj ko VAS zna...ne bi nista ni platio!
Vecini Srba je (jos pre nego Angeli Merkel) jasno da PREAMBULA USTAVA ne odgovara stvarnosti.
Dodatnu dozu neverice izaziva cinjenica da je rec ozemlji koja je bilauzrok dva svetska rata!
Postavlja se pitanje kakva je to vlast kojoj se ovakvi uslovi bez blama isporucuju.
Човек ради даноноћно и то свет препознаје. Ми заиста никада нисмо имали оваквог човека на челу државе. Цар Душан је мала маца за цара Ацу.
Ево, пре неки дан сам био до бироа, кад тамо нема живе душе. Упитам оног љубазног човека на шалтеру, како нема гужве, а он ми рече, да је забринут за свој посао јер вучић позапошљава целу Србију. Каже, човек, пошто нема више незапослених, његов посао постаје упитан. Значи, мене су лагали моји најближи, кум, брат, сестра од тетке, мајка, супруга и још неки пријатељи и познаници. Сви они ми тврде или да су остали без посла или да су вучићевим реформама сведени на социјалне случајеве иако међу њима има и лекара и професора. Мислим шта дочеках, да ме најближи лажу, а да је једино чпвек из националне службе за запошљавање искрен и честит.
- pentranje po pravoslavnim crkvama,
- lomljenje krstaca
- paljenje nezasticenih kuca
Cudi me OK jos nije uvrstio ove discipline u olimpijski program. Od njih i od vas je gori samo "nas predsednik OK"
Путин је одлучио да повуче руски контигент са КосМета, онда када је већ у пролеће 2001.године схватио и када му је чак званично речено да се СРЈ окреће не европским, већ евроатлантским интеграцијама, када су уследиле бројне посете врха Алијансе у Београду, примања задатака, "реорганизација" војске и у коначном, већ крајем 2001.године укидање "Косметског одреда" који је био спреман да се врати на КиМ.
Када смо сами себи пресудили, а то званично, и на крају тужне приче обелоданио Б.Тадић.
И, шта је требао да ради Путин?
Да глуми будалу.
Malo je zamajavao narod borbom protiv korupcije(zvuči poznato?), većina tajkuna i dalje radi šta hoće, drže lovu na zapadu, investiraju na zapadu, i troše na zapadu. Kad su malo smirili narod trebalo je da se vrate staroj priči, za to je upotrebljen Medvedev kao probni balon, reakcija je bila grozna, pa tako evo Putina kao lidera još uvek. Prodao Srbiju još, kao što reče Slavomir, 2002.(ono njegovo slizavanje sa Tadićem je bilo baš neukusno), prodao Libiju, u toku je prodaja Sirije i Ukrajne. Neka u red stanu Jermenija i Belorusija.