Жив ми био Миланко! Јуначки збориш и немам ти шта додати. Доћи ће и тај дан. Србе увек изненади њихова победа!
Препоруке:
92
3
2
среда, 12 фебруар 2014 00:27
Zemunac
NIJE mi jasno da gospodin VUCIC u intervjuu gdinu Hudelistu iz Hrvatske poredi Libiju i Emirate,isticuci da je LIBIJA sledila pogresan put,a Emirati dobar.Srbija nema naftu,pa ni taj prihod,ni rude sa Kosova,pa zavisi od kredita,ne moze se porediti sa ovim drzavama.Tako sada MMF uvodi BOLNE REFORME,no tek POSLE IZBORA.Bilo bi DEMOKRATSKI I FER,da nam PRE IZBORA KAZU O KAKVIM REFORMAMA SE RADI.To bi veliki broj biraca doveo u dilemu DA LI DA GLASAJU ZA SNS.GDJA Mihajlovic tvrdi da se bira IZMEDJU TAJKUNA i VLASTI NARODA.Koja vlast naroda,OTPUSTANJE RADNIKA,SMANJENJE PENZIJA I RAZARANJE POLJOPRIVREDE,unistenje malih,nezavisnih poljoprivrednika,da bi krupni kapital sa zapada ZAMENIO NASE TAJKUNE NJIHOVIMA.To nije vlast naroda nego OKUPACIJA!Tek ce doci do izdaje,jer moraju da ispune NALOGE da bi preziveli NA VLASTI!
Препоруке:
86
1
3
среда, 12 фебруар 2014 00:42
Miloš
Nije mi jasno zašto mnogi misle da će Vučić ubedljivo pobediti. Do izbora ima još više od mesec dana. Strane sile, koje iz senke vuku konce, imaju sasvim dovoljno vremena da SNS-u i Vičiću smisle neku aferu koja bi im znatno oborila popularnost. Naravno, ako im to odgovara. Ako stranci hoće promenu Ustava, već sada mogu da je izvedu, jer su u parlamentu svi osim DSS pod njihovom kontrolom.
A kao drugo, mislim da autor malo i preteruje. Izlaznost će biti manja od 50%, što ipak govori da nismo baš toliko prolupali. Glasaće samo oni (zajedno sa članovima porodice) kojima je stranka dala ili će im dati posao. I glasaće penzioneri, koji su kao deca. Umislili su da je to neka važna dužnost, a i jako je lako manipulisati njima. Jednostavno godine odnose bistrinu uma i sa njima je, nažalost, lako. Čuju nečiji patetičan govor, pročitaju naslov u novinama i odmah u sve poveruju.
Препоруке:
40
26
4
среда, 12 фебруар 2014 00:49
Veritas Triumphus
...ситуација је више него јасна. Народ у Србији више није слободан. Власт у Србији више није слободна. Народ по ономе што чује да говори власт види да више нема слободе ни за најмоћније у држави, а где ће је бити за њих. Ако они који имају власт Србији, немају слободу да бирају оно што је добро за Србију већ само да спроводе нечије одлуке, донете негде другде и далеко ван ове земље, шта преостаје њему - народу?
pametnome dosta....ali dobro, dok je SNS i SPS glasaca ne brinite za glad i propast, to je jedino sta iza njih ostaje!....ostace samo gladna i skracena srbija....za godinu dana skratili su je za 15%....dok budete glasali, pomnozite 15% sa cetri godine, hmm, do kraja njihovog mandata, mozda se i probudite u drugoj drzavi. ;)
Препоруке:
74
1
5
среда, 12 фебруар 2014 01:21
ne glasam
i sada kao i pre biramo između dva zla manje zlo.mada mi se čini da je zlo ovoga puta veće!!!!!!!!
Препоруке:
22
17
6
среда, 12 фебруар 2014 01:22
Marko Gay
Stvar je mnogo jednostavnija.
Na ovim izborima se bira izmedu Srbije na istoku (SRS), i Srbije na Zapadu (vecina ostalih stranaka).
Vecina citalaca-komentatora na ovom sajtu preporucuje vam da u tom izboru ostanete neutralni, tj da uopste ne glasate, jer toboze "ne mozete da pobedite".
Kao da pobeda ne zavisi od vaseg glasa nego od vanzemaljskih sila.
Kakav god izbor da srpski narod sada napravi, on ce biti legitiman. Procenat onih koji ne glasaju je irelevantan, jer je u razvijenom svetu i inace vrlo visok i svuda se smatra da su to ljudi nezainteresovani za politiku, bez ikakvog politickog stava. Ovi koji vas pozivaju na bojkot, hoce bas u tu neopredeljenu grupu da vas utrpaju, a vi ako ste toliko politicki nepismeni i naivni, mozda cete ih i poslusati i ubaciti prazan listic.
Nemojte samo posle izbora reci da niste imali informacije, da su vas opet prevarili i da niste bili na vreme upozoreni o cemu se radi.
Препоруке:
45
12
7
среда, 12 фебруар 2014 01:36
Горан Јевтовић
Одавно се није појавио овако добар, тужан али и текст који буди наду и који до сржи, рентгенски одсликава најмање половину Србије.
Свака част господине Шеклер!
Шта сте ви, уствари, описали?
Школски пример у психологији познатог "Леминг синдрома" који нам је као нацији усађен за ових 15 година подмукле (а сада и нескривене) окупације.
Шта је "Леминг синдром"?
У једном сјајном тексту је све лепо објашњено, ево, да пренесем бар нешто.
Мислим да ће бити корисно и да ће много тога што нам се дешава, разјаснити.
"....Постоје наравно и они који су попустили под утицајем телевизијских и других експерата и пали у хипнотички транс, јер сматрају ове за ауторитете којима треба веровати.
Ненавикнутим на то да сами размишљају својом главом, не постоји истина која може да наруши њихова предубеђења и кондициониране реакције.
Такви ће чак негирати и оно што виде својим властитим очима.
Индивидуе које су тако кондициониране могу само да као папагаји понављају мишљења
Препоруке:
63
5
8
среда, 12 фебруар 2014 01:36
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
IZVOD IZ TEKSTA:
олакшава робовске наше снове и пружа трајну наду ... који је, увек и свагда, једина нада и за наш опстанак!
Zašto onda svojim tekstovima i komentarima napadate demonstracije muslimana u BiH?Zašto niste tako principjelni da kažete da i drugi imaju pravo na svoj izbor i otpor nečemu što ih uguši a što svako zna iz ovih protesta u Federaciji BiH?Zašto mjerite jednom mjerom za sebe, a drugom mjerom za druge, kad su i drugi ljudi?
Препоруке:
3
49
9
среда, 12 фебруар 2014 01:37
Горан Јевтовић
2.
која су им сугестијама споља, имплантирана у њихову свест.
Последица тога је да су милиони мозгова данас редуцирани на интелектуални ниво једног ЦД плејера који врти један имплантирани диск, дизајниран од спољних сила којих овај уопште није ни свестан.
Они онда постају жртве психолошког стања познатог као “Леминг Синдром”.
Леминзи су мали глодари познати по томе што прате један другог кад се строваљују са планинских литица у амбис.
Лемингарство је један подмукли психички феномен који је присутан код већине сисара, а може се приметити како код обичних људи тако и код најобразованије интелектуалне елите.
Лемингарство није интелектуални феномен – него психолошки, и због тога ни једна социо-економска класа није успела да остане имуна његовом задављујућем ефекту.
Универзитетски професор може да буде леминг исто толико колико и модом опседнута тинејџерка.
Препоруке:
47
9
10
среда, 12 фебруар 2014 01:38
Горан Јевтовић
3.
Први слепо прати последњу теорију која је “у тренду”, док ова друга само прати последњи модни стил.
Да ли има неке разлике?
Ниједно од њих двоје не може да се одбрани од силе природе. Сила стапања појединца са својом социјалном средином може да буде несавладива.
За човека – леминга, логика која стоји иза неке мисли није битна толико колико је битан ауторитет или популарност онога ко је износи.
Човек се као и леминг социјално понаша, а другачије ни не може. Природно, свака индивидуа мора да има ту особину, јер у супротном не би се могао подузети ни најмањи корак према људској цивилизацији.
Лемингарство је једна потребна социолошка особина за очување друштва, један урођени инстикт код већине људи.
Међутим, као код свих природних феномена и тај се може користити у штетне сврхе.
Исти леминг ефекат који омогућава масама у једном праведном друштвеном систему да направе један заједнички напредак,
Препоруке:
44
7
11
среда, 12 фебруар 2014 01:39
Горан Јевтовић
4.
може истовремено у једном неправедно вођеном друштву, да учини масе неспособним за објективно расуђивање.
Негирање и ниподаштавање за леминге је фундаментални одбрамбени механизам који они користе не само ради своје заштите од неугодне стварности, него и да потврде своју лојалност својим претпостављенима.
Њихова веровања и ставови морају по сваку цену да буду на “правој” страни.
Они су једино способни да понављају оно што чују на телевизији или прочитају у новинама.
Леминзи не само да ће користити сву своју енергију да се заштите од утицаја који могу да промене њихове догме, него се неће либити ни да нападну оне који доводе у питање њихова веровања.
Бити неинформисан не значи истовремено бити леминг. Свако може бити преварен. Човек не треба да се стиди уколико је погрешно информисан.
Али перзистирање на погрешном начину размишљања чак и у случају кад смо изложени непобитним доказима и логици, онда је то крајњи степен лемингарства."
Препоруке:
44
7
12
среда, 12 фебруар 2014 01:41
Одговара ко украде хлеб, али не ако изда или упропасти државу
Да, није им потребно више од две три реченице да сваког кога народ изабере преокрену да ради против њега - шта год да је тај пре избора проповедао.
Други се и сами преокрену за стране интересе. Код нас се то ради, без стида и скривања, чак са поносом на сваком кораку и свим нивоима. Другим речима, држава не постоји, само управници и чувари овог логора званог Србија.
Зар то није издаја земље за коју се свуда бар робија ако не и горе. Ко је код нас за то одговарао пред законом, у земљи где ни власти устав и законе не поштују.
Да ли је то зато што не постоји наш државни интерес или зато што је сваки наш интерес ништаван и кажњив ако је супротан страном?
Препоруке:
40
1
13
среда, 12 фебруар 2014 01:53
фристајло
Народ ће, као и онај вук, као и роб, бирати понижење, снисходљивост, скрушеност и бекство од глади и беде!
Па, и није баш да мора. То ће урадити многи; али, не морају. Може се показати и презир, и достојанство. Само се треба досетити како.
Ко мисли да има за кога да гласа, и да ће ти и такви, за које гласа, нешто поправити и уредити- срећно му било, и на част.
Ко мисли да је "опозиција" боља од "власти"- нека се сети да су се у последњих 20 година сви изротирали у свим комбинацијама, и да се то некако поклапа са почецима наше пропасти; па, нека онда гласа за "опозицију" (коју год да изабере)...
Ко надмено одбије да уопште изађе- заслужује да има власт, таман онакву- какву ће добити.
А надам се да дозрева свест о томе да ово нису последњи избори, и да је прави час да се озбиљно поради на припремама за следеће, по мени- врло ускоро (око 1 године).
Довољно, за припрему нечег новог, у чему ћемо сви изгубити по нешто, да би сви- добили.
Ја чекам освешћене.
Препоруке:
29
5
14
среда, 12 фебруар 2014 02:13
Zoran
Srbi su uvek bili ulizice, ali na svoju stetu, za razliku od Hrvata koji su bili ulizice, ali u svoju korist.
Препоруке:
41
4
15
среда, 12 фебруар 2014 02:17
Dr.Rade Pajovic,Florida
Zaista sam impresioniran clancima koje pise moj nekada dobar prijatelj Milanko Sekler!Stanovao je kod mene u Beogradu kada je sa sestrom Marinom dosao na studije Veterine.Svestrano talentovan,vizionar,patriota,hiljadili se takvi!
Препоруке:
54
2
16
среда, 12 фебруар 2014 02:23
Marko Gay
@ Milos
Kako to mislite penzioneri naivni kao deca?
Pa penzioneri su trenutno najprivilegovanija starosna grupa u srpskom drustvu.
Primer? Nedavno je uveden porez na visoke plate u javnom sektoru, ali ne i porez na visoke penzije, iako se i jedne i druge finansiraju iz budzeta.
Da ne govorimo sto su penzioneri za sebe na vreme zgrabili nekretnine i ostavili mlade da se snalaze bez stanova kako znaju i umeju.
A razlog za povlascenost penzionera je upravo u tome sto su oni iskusni i GLASAJU.
Ni jedan politicar ne uzima mlade ljude ozbiljno niti je spreman da za njih nesto dobro uradi upravo zato sto vlada uverenje da su mladi ljudi budale koje zbog svoje naivnosti i neiskustva ne glasaju.
Препоруке:
26
11
17
среда, 12 фебруар 2014 02:26
Драгославић
Срећно нам робовласништво ЈУНАЦИ!
Препоруке:
49
2
18
среда, 12 фебруар 2014 03:49
Teoreticar zavere i blagi paranoik
Ovde imamo na delu Makijavelisticki pristup u najvulgarnijem obliku. Potrebno je zauzeti meksi, ali dugorocno ubojitiji stav koji veli da je "u nedosttku slobode izbora, moral po suspenzijom." Ovaj mali citat je sublimacija dogogodisnjeg razmisljanja o etici Imanuela Kanta. Ponasanje nosioca vlasti u Srbiji daje apsolutni legitimitet ovaom stavu i zato treba uciniti ono sto je neophodno, ono sto se mora, a ne ono sto je eticno, jer "zlo ciniti, od zla se braneci, tu zlocinstva nema nikakvoga!!".
Препоруке:
29
2
19
среда, 12 фебруар 2014 09:29
копоран
Браво господине Шеклер. Нема нама промене беѕ Божије воље. На небу се ништа не дешава,или можда ја невидим. А деси ће се када се покајемо?
Препоруке:
26
4
20
среда, 12 фебруар 2014 09:35
trn
Onaj ko smatra da nema izlaza, nikada ga i nece traziti. Onaj ko ima veru da se uvek moze naci izlaz, naci ce!
Препоруке:
33
3
21
среда, 12 фебруар 2014 09:41
Миланко Шеклер за Рада Пајовића
Хвала Вам на лепим речима. И ви мени живи били и здрави. Драго ми је да тако оцењујете моје писаније. У сваком случају велики поздрав за вас из Србије. Можете ми се јавити и писати ми и на мој налог фејсбуку.
пс. Уједно се захваљујем свима на коментарима.
Препоруке:
45
1
22
среда, 12 фебруар 2014 10:04
Јован Анастасијевић
“ Бираће заточеник своје срамоте. Ту исту срамоту бираће и народ Србије. По први пут”. Ма, неће баш бити да је по ПРВИ ПУТ?? Народ Србије је изванредно добро истрениран у бирању срамоте – прави велемајстор. Да подсетим: Избори за Уставотворну Скупштину 1945 г. – и сви избори под комунистима. Садашњи народ Србије и не зна за друго. А, све друго у тексту је мање-више реално.
Препоруке:
26
4
23
среда, 12 фебруар 2014 10:14
Зоран Ђорђевић
Умро у некој земљи краљ. Народ се окупио испред палате и сви плачу. Главни министар изађе на балкон и обрати се окупљенима:
- Људи, не плачите, све ће бити као пре.
А глас из масе одговара:
- Ми баш зато и плачемо.
Препоруке:
44
2
24
среда, 12 фебруар 2014 10:40
Little Big Serb
Ne postoji nacin da se jedan narod spreci da da bude slobodan, nema te sile koja ce jednom narodu uskratiti slobodu, sem trenutno, sem dok se ne opasilji narod ! To svi znaju sem autora i dosadasnjih komentatora koji ni u jednom trenutku ne pomisljaju na PROMENU ! Nisu karte podeljene jednom zauvek i sad "sta se moze kad ja izvukao dvojku i trojku protiv igraca koji ima kralja" ili popa kako se drugacije ta karta naziva! Ovi izbori su smejurija ali sa okusom tuge i gorcine ali to NIKAKO ne znaci da nam je ''tako pisano". Kakva je to glupost da narod nece, naravno, glasati za slobodu vec za nadu . Koja jadna nada , koja od ovih stranaka uliva nadu ? Svima je jasno da ovi izbori ne pruzaju izbor. Ali ovi izbori nisu bozji sud . Sta vam je ? Kakva je to pasivna apatija! Nece mnogo vode proteci pored "Beograda na vodi" i zbacicemo ove cinovnike Brisela i Vasingtona i, znate sta ? I sami cemo se zapanjiti kad vidimo kako je bilo lako. Sta nece biti lako da ne damo da nas ponovo neko laze.
Препоруке:
31
4
25
среда, 12 фебруар 2014 11:00
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
Little Big Serb
I sve to hipotetički i da napravite, onda bi zaista bilo pravedno, samo pravde radi, ne iz neke zlobe, da vam na isti način neko sa strane iskonstruiše perfidnu priču, kao što i vi konstruišete priču u vezi pobune naroda u Federaciji BiH (koji se upravo buni iz egzistencijalnih,socijalnih i humnaističkih razloga jer traži hljeb i pravdu, razloga koje i sami u ovom tekstu veličate), tako i Vama ukoliko hipotetički bilo šta uradite, treba iskonstruisati nepravednu priču da je to pobuna usmjerena radi napada naprimjer na nekoga drugog a ne protiv nepravde vlasti (istom mjerom kako ste sami iskonstruisali i ocrnili pobunu naroda u Federaciji BiH).Iskonstruisati što luđu priču, kao što ste i sami iskonstruisali, naprimjer povezati Vas sa Mađarskom i Mađarima (koja je eto članica NATO pakta).Pravde radi, ne iz zlobe, da sami osjetite kako je kad neko na vašu socijalno-ekonomsku i ljudsku ranu so posipa.Da vidite kako boli laž.
Препоруке:
2
31
26
среда, 12 фебруар 2014 11:30
Marko
Treba uzeti u obzir d avecina u Srbiji zeli bas to. U takvom stanju neslobode nema ni odgovornosti.
Препоруке:
20
2
27
среда, 12 фебруар 2014 11:38
istegaard
{Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu}
Ко о чему баба о уштипцима. Ви у ствари желите да видите да су немири у ФБиХ последица гладног народа и желите да видите да се на НСПМ-у конструише погрешна слика о тим немирима. Али такође не желите да видите све захтеве тзв. гладних и жељних правде. Зашто гладан народ (поред захтева који ће да му утоле глад) тражи и враћање устава из деведесетих и укидање кантона и ентитета? Да би хрватски и муслимански посланици поново могли да надгласају српске у парламенту? Какве везе има захтев за унитарном БиХ са корупцијом, крађом и др. стварима које су учиниле живот једног грађанина неподношљивим? И одакле право једном народу да говори у име другог? Тако је било и почетком деведесетих!
Препоруке:
40
1
28
среда, 12 фебруар 2014 11:49
Svastar
Tekst je surova analiza naše stvarnosti.Nemam šta da dodam sem da iako ne poziva direktno na pobunu tekst izaziva i budi veliku nadu u budućim vremenima. Čudo od teksta
ps. Udaviste sa temama koje nemaju veze ni sa tekstom ni sa temom teksta. Svaka vam čast kad vam je jedino mesto u životu gde možete svašta da pričate NSPM i bilo koji tekst. ))).
Препоруке:
19
3
29
среда, 12 фебруар 2014 11:55
Momir
Dragi gospodine Šekler,
Dobar vam je otkos: širok i brz. Padaju i slažu se na gomilu, pred vašim rečima, sve laži i iluzije, kao otkos.... Samo napred. Javiće se na nebu znak, čini mi se da samo treba pustiti vukove u zološkom vrtu u Beogradu, Subotici i Jagodini...i krenuće oslobađanje. Pozdrav
ps. Roblje po Srbiji već zvecka lancima...i škrguće zubima...
Препоруке:
25
1
30
среда, 12 фебруар 2014 12:00
Little Big Serb
@Ne valja vam vaga i @ Isegard
Ni u jednom trenutku nisam ni spomenuo ni analizirao dogadjaje u Bosni !
Ako vas ne mrzi procitajte me jos jednom a posto ce vas mrzeti evo sustine :
Ne smatram da nam je uskracena mogucnost da biramo slobodu i da nam ne preostaje nista drugo nego da se nadamo .... i da dodam posto cete, normalno, pogresno shvatiti : Ne mislim na ove izbore koji su liseni izbora nego UOPSTE i kasnije. A ovo sto trdim je NEMINOVNO ! Srbija je prosla kroz veca iskusenja od Vucica i ostalih pasa na briselskom kaisu !
Препоруке:
23
2
31
среда, 12 фебруар 2014 12:17
Дринко Кончаревић
Овај текст је суштина оног што смо ми читаоци-коментатори писали у својим коментарима. Егоизам,алавост или похлепа, не разумевање за друге, довело нас је ваистину до дна. И онај ко неће да види, мора да призна да смо дошли до дна. Овај текст је за све оне који су нас на разне начине навели и довели до дна, одличан је извештај њиховим наредбодавцима, који ће им уделити неку цркавицу за ову прљаву работу према свом народу. Но, има ту једна ситница која ће им у будућности бити крупна ствар. То су потомоство, ближа и даља родбина, кумови, пријатељи ... Спровођењем налога споља упропастили су своје, њихову будућност. Са мрвицама које су добили за ову работу не могу нахранити све набројане ни данас а камоли сутра. Шта ће им казати потомство? Не размишљају. Проклетство им долази и без нас. А ми, ако нисмо игубили разум морамо се окренути ка Сунцу. После кише долази Сунце. Нема тог ХАРРПА, телевизије, Интернета, ни шпијуна који нам могу забранити да гледамо Сунце. Одувек је тако било и биће.
Препоруке:
30
1
32
среда, 12 фебруар 2014 12:25
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
Little Big Serb
Litle BiG Serb spomenuo si izbacivanje činovnika, a što upravo radi narod u Bosni , upravo izbacuje činovnike iz njihovih fotelja, a što se ovdje na NSPM u tekstovima i komentarima žestoko ocrnjuje a što je velika nepravda.Nisi spomenuo Bosnu, a ni ja nisam mislio na tebe, samo onako usput sam se nadovezao na tvoj komentar, mislio sam na sve tekstove i komentare i uopšte na histeriju koja vlada na NSPM-u usmjerenu protiv pobune naroda u Bosni.I ne prođe dugo objavljuju tekst kojim veličaju sve te vrijednosti za koje se bori narod u Bosni.Budite principjelni i mjerite pravedno, a ne ako ste vi u pitanju sve te vrijednosti su "zlato" a ako su muslimani u Bosni u pitanju (a isti slučaj,jedno te isto) za vas je blato.
Препоруке:
2
23
33
среда, 12 фебруар 2014 12:42
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
Little Big Serb
Samo sam se usput nadovezao na vaašu opservaciju o izbacivanju činovnika iz fotelja.Na isti način i narod u Bosni izbacuuje činovnike iz fotelja.Ja sam mislio na uopštenu "klimu" osude pobune naroda u Bosni a koju "njeguje" ovaj portal (NSPM) i njegovi posjetioci.Osuđuju bosansku pobunu naroda a u ovom tekstu sve vrijednosti za koje se zalaže bosanska pobuna glorificiraju i veličaju kada istu stvar preneseu na srpski narod.I ovi u Bosni su ljudi.Znači pravedno mjerite.Ne blatite iste vrijednosti samo što se za njih bore muslimani.
Препоруке:
3
20
34
среда, 12 фебруар 2014 12:47
istegaard
Little Big Serb
@Ne valja vam vaga i @ Isegard
Вас у коментару нисам споменуо. Нисам Вас ни погрешно разумео. Суштина мог коментара је прва реченица.
Препоруке:
10
3
35
среда, 12 фебруар 2014 12:49
Za ne valja vam vaga - od M.Šeklera
Poštovani,
Ne razumem šta vi hoćete vašim obraćanjem ispod ovog teksta!?
U tekstu nijednom rečju nije pomenuta Bosna. Ne zanima me ni ta Bosna, ni stanje u njoj.. Ne zanima me ko koga bije u Bosni, ne zanima me zašto, ne zanima kako, ne zanima me koliko. Ovaj tekst se bavi totalno drugom temom - Srbijom, njenim problemima... Bavi se nebeskom Srbijom, Lazarom, Svetim Savom, Njegošem... i snagom da se narod Srbije uvek nekako izvuče iz teškog položaja. Ako vas privlači tema Lazara, Svetog Save i Njegoša, i kako vam takve veličine mogu pomoći kao večita inspiracija u rešavanju prblema današnjice, to je baš divno!
Ne zanima me nikakav socijalni bunt stanovnika Bosne... Jedino mi je važno da Srbi u tome ne učestvuju! A šta vi radite u toj Bosni, je meni nebitno. Možete je celu zapaliti. Vaša je i imate pravo. Samo vi radite to što ste započeli. Meni ne smeta. Ali vas molim da se ne bavite više vašom zemljom na ovom mestu i ispod teksta kome to nije cilj! Pozdrav
Препоруке:
32
4
36
среда, 12 фебруар 2014 13:03
Дринко Кончаревић
Цитирам једног свештеника, по сећању. "Пали смо, прекрстимо се, покајмо, вратимо народу покрадено,прекрстимо се и кренимо даље. У себи вратимо љубав, одгурнимо себичност ...". у противном "далеко је Сунце" али ипак греје.
Препоруке:
25
1
37
среда, 12 фебруар 2014 13:05
Депрограмер
Ништа више него последица наставка фамозног Монарх пројекта, прилагођеног за масовно деловање заједно са усађивањем погрешних и штетних вредности од стране медија. Целом становништву се цепа личност, па се после саставља на погрешан начин. Онај коме људи верују и кога воле се после одређеног времена претвара у највећег душманина и лажова, затим се ту појављује наводни заштитник/спасилац коме сви хрле и опет наивно верују до краја. А понекад се примени и мало силе па буде оно: прво вас бомбардујемо а сада вас волимо. После неколико понављања наведеног сценарија, некада колико толико самосвестан и целовит човек постаје само гомила расцепканих личности/програма који се од стране руковаоца активирају по потреби.
Препоруке:
24
1
38
среда, 12 фебруар 2014 13:23
Г.С.
Драган Симовић: О бићу осећања
12. фебруар 2014. by DRAGANSIMOVIC
Лирски записи
Посвећено Мирку Медићу, Сунчевом ратнику и ведсрбском тајинственику.
01
Песник је најискренији кад пева и говори о себи, о свом срцу, о својој души, о свом суштаству, о својим сновима и љубавима.
Ја никада нисам био мислилац, никада нисам био човек мисли, мишљења и размишљања.
Песник је у мени већи од човека, већи од мислиоца, већи од верника, већи од свега.
За мене су одувек осећања била изнад вере, изнад мисли, изнад знања.
Моје мишљење, моје становиште, моја поетика, мој поглед на свет – све то происходи, не из знања и сазнања, већ из најдубљег осећања.
И нећу претерати ако кажем, да ја ништа не знам, јер заиста ништа и не знам.
Оно што је за већину људи знање, то је за мене осећање.
Могао бих и овако рећи: све моје знање и све моје умеће јесте условљено и прожето најдубљим тајинственим и оностраним осећањем.
Али, морам још нешто да разјасним.
Препоруке:
11
4
39
среда, 12 фебруар 2014 13:24
Г.С.
Осећање, о којему овде говорим, нису осећаји, нису емоције, већ оно што надилази и осећаје и емоције.
То је само биће осећања које се рађа из унутарње свести, из праисконе свесности, из првобитне самосвесности.
02
Ја, заиста, не знам каква је судбина Србства, али осећам, да је Биће Србства неуништиво, непоновљиво, бесмртно и вечно.
Осећам да је, за Биће Србства, ово један нови почетак, једно ново рођење; али не земаљско рођење, већ звездано, галактичко и космичко.
Из дана у дан гледам, како Србство све више пати, како је на великим мукама и искушењима, како је обхрвано тугом, бедом и космичким болима, али, такође осећам, да је све то пред један нови почетак, пред једно поновно васкрсење, пред једно ново духовно рођење.
Не знам, и не умем да вам разјасним, зашто осећам да ће све на добро изићи, и да мора све на добро изићи.
Напросто, због Некога, или због Нечега – мора!
Препоруке:
15
2
40
среда, 12 фебруар 2014 13:25
Г.С.
03
Живо се сећам ранога детињства.
Када би ме отац и мајка питали, где ти је памет, ја бих стављао руку на срце.
Збуњени мојим одговором, стављали би ми руку на чело, а ја бих је упорно враћао на срце.
Препоруке:
15
3
41
среда, 12 фебруар 2014 13:46
Saša
Dugo nisam pročitao ovako dobar tekst.
Nekako mi vraća nadu.
Hvala!
Препоруке:
25
1
42
среда, 12 фебруар 2014 13:47
Oooops...
Тако то бива када гомила несретних, гладних, бедних, обесправљених, очајних људи, навиклих да немају ништа, у жељи да коначно и они постану неко и нешто, ту своју немоћ, гласањем, претвори у моћ оног, који ће и да их том истом снагом, снагом проистеклом из њих самих, сатре...
Suština!! Bravo!
Препоруке:
23
3
43
среда, 12 фебруар 2014 13:48
Šekler
Za Sašu: Nazdravlje vam bilo Saša!))))
Препоруке:
23
1
44
среда, 12 фебруар 2014 14:15
Peter RV
Tekst kaze Srbima- sve.
Ovaj Seklerov 'Vuk u Kavezu' podsjeca na Vojislava Seselja.
Ako glasamo za njega dajemo poruku, sebi i svakome, da se nijesmo- ni predali ni prodali!
Svaki drugi izbor je glas za ropstvo.
Препоруке:
21
2
45
среда, 12 фебруар 2014 14:25
avgerinos moesiotes
Mili moj Milanko, svaka ti je Njegoševa, ali.... šta sada? I ti i Antonić i Vukadinovivoć lepo pišete i lepo zborite. Sve je istina u OPISU. A šta bi rešenje moglo da bude? Ja sam na prošlim izborima ubeđivao drugove moje dece da izađu makar na izbore ako već neće da glasaju za sns. Mislim da sam dosta doprineo pobedi ovih lažova i prevaranata koji se zovu sada vlast. Šta drugo čovek može da uradi osim da veruje ili ne veruje u ono što čuje. Da li je to što čuje istina znaće se tek posle izbora. Spreman sam da ponovo verujem, ali ovaj put vama koje sam imenovao. Skupićemo i pare i ljude i volju ali NEKO MORA KOLO DA POVEDE!!!
Ako kolovođe nema, džabe muzika.
Препоруке:
26
0
46
среда, 12 фебруар 2014 14:53
Ustanik
za Avgerinos:Imam ideju!
Prvi put nešto komentarišem na internetu. Ali ideja je stvarno dobra. Hoćemo ovu trojicu za kolovođe, one koji nikako nisu deo onih kojima je samo bitan životni cilj vlast! Šta tu ima da se priča mnogo! Prihvatam ideju... i razvijam je dalje....
Hajde da neko napravi peticiju elektronsku i da vidimo koliko će takva "naša lista kolovođa" da dobije podršku, pa ćemo lako da je prijavimo, ako bude išlo.
Pozdrav
Čačak
Препоруке:
23
2
47
среда, 12 фебруар 2014 15:39
Рђосав
Па Вучић је бре Србенда за овог Шеклера! Вучко држи фејс-профил на ћирилици, а овај Шеклер коментарише на НСПМ латиницом?! И сад сам ја блесав ра рушим ћириличног Вучића е да би устоличио латиничног Шеклера?
Мало морген, мистер Šekler!
Препоруке:
4
33
48
среда, 12 фебруар 2014 15:46
Skeptik početnik
za Ustanika:
Voleo bih ja više od svih da vam ta ideja sa peticijom uspe i realizuje se, ali sam potpuni skeptik da se išta može uraditi ovakvim pisanjem i davanjem ideja na NSPM-u. Uvek se postavi pitanje ko će to uraditi? Zašto? Što ja? Asama pomisao da bi je neko realizovao i da recimo se pojavi desetine hiljada ljudi podrške...uh...ekstra bi bilo...
Препоруке:
12
0
49
среда, 12 фебруар 2014 16:24
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
Skeptik početnik
Jedan je bosanski Aldin!
Препоруке:
8
2
50
среда, 12 фебруар 2014 16:27
Добрица
За не ваља вам вага - од Добрице.
Поштовани,
просто не могу да верујем колико несхватате злоупотребу незадовољства обчних, верујем, напаћених људи у БиХ(Федерацији). А само да знате, понављам да знате, Срби да су у ситуацији, а нису у ситуацији јер живе исто, бедно, као и народ у Федерацији, Срби би Вам помогли, и то од срца помогли. То Вам кажем ја, обичан Србин, онако како осећам. Дакле, у потпуности се слажем за г. Шеклером. Размислите мало својом главом и, маните се Срба! Ако им не можете помоћи, пустите их нека пате, нека нестану у тој патњи! То вас ништа не кошта. Ја се сигурно не радујем Вашем злу, јер то не желим ни себи, ни свом народу. Сигуран сам да моје мишљење дели највећи део моје Србије. Видећете, када се овај меко-тврди бунт завши, опет ће бити као што је и било, опет ће бити како други хоће. Дакле, ради се о злоупотреби туђе несреће.
Желим Вам добро здравље, и срећу, наравно.
Препоруке:
18
1
51
среда, 12 фебруар 2014 16:49
Рђосав
Добрица:
просто не могу да верујем колико несхватате злоупотребу незадовољства...
- не живцирај се без везе - знају они све. Муслимани у БиХ су постигли стопроцентно национално (конфесионално?) јединство по једном питању: Република Српска. Без обзира на идеологију (ако уопште имају идеологију ван Ислама?) и на социјални положај - сви до једнога желе једно: укидање Републике Српске. Нема потребе да појединачно провераваш - ово правило нема изузетака...
Препоруке:
16
3
52
среда, 12 фебруар 2014 17:01
avgerinos moesiotes
@Rđosav,
U Srbiji nema operatera mobilne telefonije koji je primorao prodavca opreme (telefona) da obezbedi čirilicu u operativnom sistemu i kao posmo poruka. Ćirilica koju imam na samsungu je nepismena jer brka slova sa latinicom. Izvinjavam se svima što pišem latinicom jer i mene to nervira. Ali da bismo postigli cilj - sloboda srpskog naroda i nesputani nacionalni ponos i vrednosti - moraćemo uzput da se poslužimo nemačkim vozilma, japanskom tehnologijom, kineskom mudrošću .....
Kada koristim računar - moji komentari su pisani ćirilicom (hvala čika Biliju što je izmislio srpsku čirilicu za win).
Hajde sada da ne tražimo razlog da se svađamo i razdvajamo nego da se oko nečeg složimo.
Препоруке:
19
1
53
среда, 12 фебруар 2014 17:23
Обсервантес
Едукативни коментари @Горана Јевтовића!
Препоруке:
14
3
54
среда, 12 фебруар 2014 17:29
Peter RV
@Рђосав
Nista dirljivije nego vidjet (ne)recikliranog marksistu kako brani Cirilicu sve do zadnjeg 'molitvenog dorucka'!
Gdje je sad @Jasna* da mu aplaudira?
Препоруке:
17
2
55
среда, 12 фебруар 2014 17:33
Обсервантес
@avgerinos moesiotes, кажете : „... Ja sam na prošlim izborima ubeđivao drugove moje dece da izađu makar na izbore ako već neće da glasaju za sns. Mislim da sam dosta doprineo pobedi ovih lažova i prevaranata koji se zovu sada vlast. Šta drugo čovek može da uradi osim da veruje ili ne veruje u ono što čuje. Da li je to što čuje istina znaće se tek posle izbora...“. Ви сте типичан примерак гласачке муштерије. Узорак! На вама и вама сличнима заснива се постулат предизборне политичке пропаганде оних који су несмењиви и по опште штетни и лоши. Ви агитујете у реалном животу да би сте касније схватили да су вас преварили а онда сте неку децу навукли на то да и она буду преварена? И то нема везе с тим дал' сте информисани или не! Ја неагитујем у реалном животу. Свако иоле мислећи најбоље процењује и неагитовање је ствар елементарне културе...
Препоруке:
15
4
56
среда, 12 фебруар 2014 17:36
Обсервантес
... Ви антиципирате будућност на паперју које вам просипају политичке партије. А да ли ће бити тако видећете после избора? Избори нису типовање и нису пројекција пропагандних бајки! Избори су билансни ентитет. Ретрокогниција. Она, ретрокогниција је руководећа у поштеном и одговорном гласачком алгоритму појединца. Е сад, да сте ме разумели, неверујем, што иде у прилог Шеклеровом тексту.
Препоруке:
11
3
57
среда, 12 фебруар 2014 18:19
Обсервантес
И једна мала интервенција (за Шеклера) поводом примера из приче Данила Ивановича Хармса која је инспиративна али није негативна у контексту ауторског текста. Причу нисам читао и овај мој коментар је ствар личне перцепције. Наиме, Хармс у овом цитату који од аутора дат даје пример позитивне манипулације (шта зна дете шта је болест и шта је рахитис, рецимо) трага за мотивом мајке (ко ће ако не мајка желети добро свом детету) који ће бити превенција рахитиса у хладној и неосунчаној Русији, а то је узимање рибљег уља. То што је копејка у питању а није чоколада ствар је сиромашног статуса а не индукција ка материјалистичкој свести.
Препоруке:
9
3
58
среда, 12 фебруар 2014 18:28
Реално
Човек гледа свет кроз своје очи. Признајмо - некима је данас добро. То што мени није добро, не значи да није свима добро. То што сам ја несрећан, не значи да су сви несрећни. То што ја немам пара, не значи да сви немају пара. На мени је да осмислим другачију игру и извучем доброту, срећу и корист. Паметан сам за то.
Препоруке:
7
3
59
среда, 12 фебруар 2014 18:39
Г.С.
Александар Павић: Делегитимисање зла
Да ли ће „зло“, односно власт марионетских политичких снага преко којих западне силе контролишу званични политички живот у Србији, бити легитимисано после избора од 16. марта? То је питање које је постало актуелно још прошле године, када су се појавиле прве озбиљније назнаке да најјача владајућа странка, Српска напредна странка, има амбицију да изазове превремене изборе како би и формализовала своју позицију и преузела главне полуге власти у земљи.
12.02.2014. Фонд стратешке културе
Институционални одговор овој могућности који се најчешће досад нудио било је удруживање у тзв. патриотски блок, који би објединио све политичке снаге које се противе промени Устава, односно оног његовог дела који се односи на Косово и Метохију. Као што се зна, до таквог удруживања није дошло, мада Ђорђе Вукадиновић сматра да вреди још једном покушати, и да још увек за то није касно, ако постоји и мало добре – а и искрене –
Препоруке:
10
1
60
среда, 12 фебруар 2014 18:41
Г.С.
воље, првенствено у редовима три странке које су већ најавиле мање-више самосталан излазак на предстојеће изборе, ДСС-а, СРС-а и Двери.
Није претерано плодно овде се упуштати у то да ли је таква могућност реална, мада се чини да би ту одговор био негативан с обзиром да је ДСС већ (пре)далеко одмакао у истицању разлога свог самосталног изласка на изборе и „безалтернативности“ своје политике неутралности, односно немогућности стварања коалиција са било којом странком која ту политику не прихвата.[3]
Дакле, у најмању руку, чак и да „проевропске“ (односно марионетске) снаге не освоје двотрећинску већину неопходну за промену Устава, оне би још увек скоро сигурно добиле већински мандат за наставак вођења досадашње политике, оличене у потписивању и спровођењу тзв. бриселског споразума, којим званични Београд прихвата ширење власти сецесионистичких структура из Приштине на цело подручје АП КиМ, као и даљег вазалног, „безалтернативног“ везивања српске будућности за западне интересе.
Препоруке:
8
1
61
среда, 12 фебруар 2014 18:43
Г.С.
Очигледно је, толико очигледно да је скоро невидљиво, да је у земљи Србији, практично од Дачићевог бриселског парафа 19.4.2013 – суспедован уставни поредак. Уставни суд не ради свој посао, сви су рокови за оцењивање тзв. Боркових споразума пробијени, укључујући и рокове који су продужени на захтев Владе. Успостављањем царине на Јарињу и Брњаку и признавањем Јахјагиних „избора“ нарушен је територијални интегритет земље и прихваћена суспензија уставом загарантованих права грађана Србије на једном њеном делу. И Влада и Председник и Уставни суд су једнострано суспендовали владавину права, и отворено газе највиши правни акт државе Србије. Земља је у потпуно нерегуларном, практично недекларисаном ванредном стању, које никакви нови избори сами по себи не могу да врате у стање легалности, па тако ни суштинске легитимности. Запањујуће је – мада за многе и није – да поменуте
Препоруке:
9
2
62
среда, 12 фебруар 2014 18:47
Г.С.
тзв. патриотске узданице не инсистирају на тој чињеници – осим кроз чисто вербалне инструменте артикулисања страначке борбе. Ако је икада од средине 19. века постојало одговарајуће време у Србији за један уставобранитељски покрет, онда је то сад. Јер, тешко да се може пронаћи смисленији начин да се утемељи једна истински начелна, бескомпромисна борба за одбрану садашњег Устава – као и борба против последица његовог кршења, све док непосредна опасност по садашњи устав не буде уклоњена.
Како се ово решава?Прилог
http://www.peticije24.com/read/9494/18467465
ШЕШЕЉ СТАВЉЕН У ИЗОЛАЦИЈУ
Заменик председника Српске радикалне странке Немања Шаровић саопштио је новинарима да се др Војислав Шешељ по налогу Секретаријата Хашког трибунала и затворске управе већ данима налази у изолацији.
Препоруке:
12
2
63
среда, 12 фебруар 2014 19:22
из Српске
Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"
Ja sam mislio na uopštenu "klimu" osude pobune naroda u Bosni a koju "njeguje" ovaj portal (NSPM) i njegovi posjetioci.
Ама којим правом присвајате БиХ називајући је Босном? Можете говорити о побуни народа у Федерацији БиХ и никако другачије. Нема Босне, него БиХ и нема побуне у РС, него само у Федерацији БиХ. Не можете ви нама да натурате своју вољу у каквом год она облику била.
Препоруке:
22
1
64
среда, 12 фебруар 2014 21:07
Не веровати више изборним лажима
На прошлим је срушен Тадић, оличење нељуди са стране који су за тринаест година морално и материјално сахранили Србе и Србију. Народ је добио безнађе уз нове "џинџуве и огледалаца", а пар хиљада издајника и лопова му је преко ноћи отела, продала и уништила базу за рад и живот.
Преварни наследници ову издају, неморал, крађу и ропство капиталу и странцима запечаћују и додају у обести још горе видове зла за народ.
Избори јесу прилика за спречавање поновне власт СВИХ досадашњих штеточина и нема лакшег пута ка моралу, чишћењу куће и одређивању будућности, макар увек бирали нове људе док не доведемо глас народа, законитост и сменљивост зла у Скупштину.
Споро је, али легално и убрзава се сваким резултатом. Потребно је изаћи и гласати по искуству и савести за правду и једнакост свег становништва, али искључиво у оквиру СЛОБОДЕ, ИНТЕРЕСА и СЛОГЕ СРБИЈЕ.
Не треба пасти на обмане прикривених страних и интереса крупног капитала, ТВ прича, издати себе и друге продајом гласа или бежати.
Препоруке:
10
1
65
среда, 12 фебруар 2014 21:22
mrks
@"Ne valja vam "Vaga kojom vagate pravdu i nepravdu"":
Niko ovde, na ovom portalu, nije protiv pobune muslimana (tako ti rece, mada sam video na TV da ima i Srba, i sigurno i Hrvata koji se bune) u njihovom delu Bosne (za mene, nespretno izabranog imena, Federacija) protiv njihovih korumpiranih politicara i njihovih lopova na vlasti. Naprotiv, sve podrske takvim pokretima koji se pretvorise u malo haotican bunt.
Ali, svi ljudi dobre volje na ovom sajtu su zato da se ta enrgija gladnih ne usmeri na obaranje Republike Srpske, i to bas smicalicama istih tih politicara protiv kojih se narod pobunio. Da li mozes to razumeti? Ako ne, niko vise sa tobom nece polemisati.
Препоруке:
12
1
66
среда, 12 фебруар 2014 22:15
Авгеринос Мизијотис
@Обсервантес
Дубоко верујем да сте у свом обраћању @avgerinos moesiotes били добронамерни. Зато ћу пробати љубазно да поставим нека питања како би нам свима било јасније о чему говоримо. Ви кажете:"Ви сте типичан примерак гласачке муштерије. Узорак! На вама и вама сличнима заснива се постулат предизборне политичке пропаганде оних који су несмењиви и по опште штетни и лоши." Одакле вам елементи за такав закључак?
Знамо да је Србија покорена земља у којој неки амбасадор може више од министра!
Знамо да су избори велике фарсе.
Знамо да победи онај ко најбоље спрегне у једном тренутку интересе дивљака из тзв. међународне заједнице, пара, среће и веза и везица...
Па шта у том случају урадити? Хајде да сви дигнемо руке у ваздух па нек нам ради шта ко хоће? Хајде да бојкотујемо изборе ионако је беспредметно???
ЈЕДНОМ у четири године (или мање)неко нас за нешто пита и тада када се очекује да и ја нешто кажем - е тада ја нећу да идем на изборе јер су сви исти....
Препоруке:
11
1
67
среда, 12 фебруар 2014 22:16
@Rdjosav
Ostavi se, covece, bezveznog kritiziranja nas, koji u glavnom pisemo latinicom. Lakse mi je na kompjuteru pisati latinicom i to je jedini razlog. Sa druge strane, isto tako kako vladam latinicom, vladam jos bolje cirilicom, i to je moje bogatstvo. Mogu da naucim stranca cirilici, a on ne mora da se muci jer poznajem njegovo pismo. Valjda sam kulturno bogatiji jer znam dva pisma. Stoga, prestani sa tim bezveznim kritikama ko je patriota a ko nije, uzimajuci u obzir samo izbor pisma. To sto Vucic pise cirilicom je vrli pohvalno, ali on je javna licnost pa to ima neku drugu tezinu u odnosu na nas smrtnike koji iz ('ajde sad) lenjosti pisemo latinicom.
To nije dokaz patriotizma, dokaz patriotizma je Kosovo a ne izbor pisma!
Препоруке:
12
4
68
среда, 12 фебруар 2014 22:26
Авгеринос Мизијотис
@Обсервантес
....То личи на оно чувено сремачко:"ех, сад нећу ни како ја хоћу!!!"
Кажете: "Ви антиципирате будућност на паперју које вам просипају политичке партије. А да ли ће бити тако видећете после избора?"
Шта предлажете, пушку у руке па у шуму или градску герилу или???
С обзиром да на крају кажете:"Ја неагитујем у реалном животу. Свако иоле мислећи најбоље процењује и неагитовање је ствар елементарне културе..." закључујем да је НИШТА одговор на свашта???
Ја сам био члан радикалне странке од оснивања па све до стварања снс-а. Помагао сам и радом и парама и агитовањем колико сам могао!!! Зашто? Зато јер желим да живим у СЛОБОДНОЈ СРБИЈИ, желим уједињење српских земаља, желим привредни напредак у Србији и желим да нам свима буде боље!
То седењем и филозофирањем о пролазности живота нећете постићи.
Тома је одлучио да покрене ствари и примени нешто другачији приступ проблемима од начина како су то радикали радили!
Препоруке:
8
4
69
среда, 12 фебруар 2014 22:35
Авгеринос Мизијотис
@Обсервантес
.... Тома и Аца су нас ПРЕВАРИЛИ, СЛАГАЛИ, ОБМАНУЛИ!!!! ТО ЈЕ ИЗДАЈА ОГРОМНИХ РАЗМЕРА!!!
Добро, лагали су и сви остали, али једно је неиспуњено обећање а нешто друго промена политике, стране, части!
Будужи да не желим да у Србији ствари остану овакве јадне какве јесу, питам и позивам:!Има ли, браћо, ко кадар се прихвати да поведе коло??? Да поведе све искрене и честите патриоте којима је Србија на првом месту? Ја сам споменуо (нисам прозвао)само тројцу честитих људи а има их још који би могли да се прихвате овог тешког посла!"
Ја знам да ја за тај посао нисам кадар! Али хоћу да подржим онога ко јесте и ко се залаже за оно исто што и ја! Нећу жалити ни пара, ни времена ни рада да помогнем.
Дакле, КО ЋЕ КОЛО ДА ПОВЕДЕ?
Препоруке:
13
1
70
среда, 12 фебруар 2014 23:03
Ustanik
ZA Авгеринос Мизијотис,
Poštujem vaš stav i vaše komentare. Delujete vrlo vispreno i inteligento. ja sam predložio da organizujemo potpisivanje elektronske peticije za početak za ovu trojicu ispod čijeg teksta se "nastavljamo" ko zle jetrve.
Vi sada ovde nudite kao da nećete žaliti para za tu ideju i ko će kolo da povede. Pa kad ste već predložili nešto ko će i pitali, hajde kontaktirajte ove ljude privatno sa idejom okupljanja! Na šta to lični da pitate ovde KO će kolo da povede!!??? Šta oečkujete od doktora Vukadinovića, dr Antonića i dr šeklera da vam se jave i kažu Evo ja ću! Ma hajte molim vas. Pišite im privazno na emil ili sajt ili fejsbuk. Oni sva trojica su sigurno u kontaktu, pa ih skupite vi! Eto, ako ste ozbiljni u svojoj priči i namero, to vam je put. A ne ovako galamiti...ko će KOLO DA POVEDE... Nije još sabor...zima je )))
Препоруке:
8
2
71
четвртак, 13 фебруар 2014 03:24
где је решење
Између промене менталитета и промене газде,многи гладни се одлучују за промену државе.
И не треба им замерити.
Али кад шаљу евре,доларе,девизе,дознаке,е ту показују да ипак променом државе,нису променили менталитет(а ни газду).
Многи којима се промена државе не уклапа у ментални склоп,менталитет,једноставно промене кафану.
Препоруке:
8
0
72
четвртак, 13 фебруар 2014 12:58
Gedza
Pozdrav za @ PeterRV !
SESLJ DAJE ZIVOT ZA SRBIJU -
MI DAJEMO GLAS ZA SESELJA !!!
TO JE PRAVDA!!!
Nisu svi vukovi u kavezu izabrali HRANU,
videcete koliko nas je izabralo SLOBODU !!!
Препоруке:
16
1
73
четвртак, 13 фебруар 2014 14:18
Sava Savanovic
Svaka cast za tekst jako me potseca na onu rodoljubivu pesmicu O Klasje moje(1910 Aleksa Santic)
Препоруке:
6
0
74
четвртак, 13 фебруар 2014 15:53
avgerinos moesiotes
@Ustanik, @Observants, @ bilo ko kome je stalo do Srbije
Hajde da probamo to sa peticijom. Da pozovemo čestite ljude da nas povedu.
Ko poželi da me kontaktira neka potraži blog moesiotes i ostavi adresu elektronske pošte.
Sve za Srbiju. SRBIJU NIZAŠTA!
Препоруке:
8
1
75
четвртак, 13 фебруар 2014 16:50
Sekler Milanko
za avgerinosa
Postovani,
Lepo je sto ima takvih koji tako mislite, ali bih vas zamolio i mislim da je dobro da prvo kontaktirate vi prvo nspm...imate na sajtu kontakt telefone... Mene mozete kontaktirati i naci i na fejsbuku pod mojim imenom i prezimenom.
Pozdrav
Milanko Sekler
Препоруке:
6
1
76
четвртак, 13 фебруар 2014 22:57
Обсервантес
@avgerinos moesiotes, Имам проблем да реплицирам зато што нисам у могућности да "на" НСПМ-у будем дуго зато што рмбачим по цео дан. Претпоставио сам да ме нећете разумети и тако сам и разумео ваше касније коментаре који су општа места и бизарне пароле. Неприпадам и нисам члан ниједне партије нити интересне групе. И по томе сам један од ретких овде који је очигледно залутао у обрачуне чланства, у међупартијске обрачуне. Ви јесте, били сте члан СРС-а и потом СНС-а. Преварили су вас. Напустили сте Шешељеву фракцију и агитовали за СНС? Кад то нисте видели, у тој битној политичкој раскрсници, ви ништа не можете више да видите. И ви ништа нисте разумели, не као посматрач него као члан? А онда кажете да (као члан) можда нисте довољно информисани?...
Препоруке:
4
0
77
четвртак, 13 фебруар 2014 22:58
Обсервантес
... @avgerinos moesiotes... Па шта да каже Обсервантес који вас само посматра и понекад пошаље „неразумљив“ коментар? Кажете да финансирате и да сте спремни и да и даље то чините. Ја мислим да се ту ваш политички капацитет и резон завршава. Финансирајте више а мање просуђујте. Какве петиције, какве улице, какве промене? Ви сте еуфорични и маштате. Такви, ви сте идеална муштерија!
Препоруке:
4
0
78
четвртак, 13 фебруар 2014 23:04
Обсервантес
@avgerinos moesiotes, Видите да сам за вас добронамеран!
Препоруке:
4
0
79
петак, 14 фебруар 2014 00:05
Обсервантес
@avgerinos moesiotes... и на крају (расписао сам се вечерас), прва мера је да ви и вама слични престанете да агитујете и рекламирате погрешно зато што сте себи дали за право да такви, материјално солвентни, залуђујете, између осталог и другове ваше деце. Ем је штетно по опште добро, ем је одраз некултуре! Ви и вама слични (с различитим чланским картама политичких партија) тако ће учинити највећи родољубиви задатак. Једноставно, мутите воду напаћеном и осиромашеном народу, лично убеђени да чините патриотско дело. Кад до тог увида дођете, а надам се да хоћете, српска добробитна суштина биће вам јаснија.
Препоруке:
3
0
80
петак, 14 фебруар 2014 00:12
drJela Bisic
Mrzi me da radim stvari,koje se odmah,iz pocetka,pre nego ih pocnete vide da su besmislene.Ne volim ni osecaj da me neko krade.Ne ucestvujemi se na utakmici,koja je lazirana,jos pre pocetka,i unapred se zna kraj:ja gubim(cak i da se igra posteno).Ako i dobijem-sa tim ne znam sta cu,ni za sta mi ne sluzi.Nasa izborna igra je namestena vise nego urakmice na kladionici.Nikad se nisam kladila.Citala sam o tolikim aferama i laziranjima da ne mogu.Sama sebi ispadam glupa.Izlaskom na izbore priznajete:1.legitimnost izbora 2.legitimnost onih koji ih raspisuju.Nada u dobitak je,kazu optimisti 15%.Mozda cak i 16%.Sta ce te da radite u parlamentu,.ciji legitimitet priznajete,sa tih 15% glasova?Bolje kupite ujedan sanduk,kao oni na kojima stoje govornici u Hajd-parku,pa pricajte,na pijaci ili ispred skupstine,svejedno.
Препоруке:
1
7
81
среда, 26 фебруар 2014 21:15
Гале
Барем знамо ко је био за уједињење патриотског блока а ко не. Требало је направити коалицију а после тога у Скупштини нека делује свака странка следећи свој програм. Ствар је у томе да ни Радикали ни ДСС немају потенцијал да увећају бирачко тело за дужи низ година, и не знам како ће сам ДСС уколико пређе цензус сачувати Устав који ће наредна гарнитура мењати по инструкцијама својих газда.
A kao drugo, mislim da autor malo i preteruje. Izlaznost će biti manja od 50%, što ipak govori da nismo baš toliko prolupali. Glasaće samo oni (zajedno sa članovima porodice) kojima je stranka dala ili će im dati posao. I glasaće penzioneri, koji su kao deca. Umislili su da je to neka važna dužnost, a i jako je lako manipulisati njima. Jednostavno godine odnose bistrinu uma i sa njima je, nažalost, lako. Čuju nečiji patetičan govor, pročitaju naslov u novinama i odmah u sve poveruju.
pametnome dosta....ali dobro, dok je SNS i SPS glasaca ne brinite za glad i propast, to je jedino sta iza njih ostaje!....ostace samo gladna i skracena srbija....za godinu dana skratili su je za 15%....dok budete glasali, pomnozite 15% sa cetri godine, hmm, do kraja njihovog mandata, mozda se i probudite u drugoj drzavi. ;)
Na ovim izborima se bira izmedu Srbije na istoku (SRS), i Srbije na Zapadu (vecina ostalih stranaka).
Vecina citalaca-komentatora na ovom sajtu preporucuje vam da u tom izboru ostanete neutralni, tj da uopste ne glasate, jer toboze "ne mozete da pobedite".
Kao da pobeda ne zavisi od vaseg glasa nego od vanzemaljskih sila.
Kakav god izbor da srpski narod sada napravi, on ce biti legitiman. Procenat onih koji ne glasaju je irelevantan, jer je u razvijenom svetu i inace vrlo visok i svuda se smatra da su to ljudi nezainteresovani za politiku, bez ikakvog politickog stava. Ovi koji vas pozivaju na bojkot, hoce bas u tu neopredeljenu grupu da vas utrpaju, a vi ako ste toliko politicki nepismeni i naivni, mozda cete ih i poslusati i ubaciti prazan listic.
Nemojte samo posle izbora reci da niste imali informacije, da su vas opet prevarili i da niste bili na vreme upozoreni o cemu se radi.
Свака част господине Шеклер!
Шта сте ви, уствари, описали?
Школски пример у психологији познатог "Леминг синдрома" који нам је као нацији усађен за ових 15 година подмукле (а сада и нескривене) окупације.
Шта је "Леминг синдром"?
У једном сјајном тексту је све лепо објашњено, ево, да пренесем бар нешто.
Мислим да ће бити корисно и да ће много тога што нам се дешава, разјаснити.
"....Постоје наравно и они који су попустили под утицајем телевизијских и других експерата и пали у хипнотички транс, јер сматрају ове за ауторитете којима треба веровати.
Ненавикнутим на то да сами размишљају својом главом, не постоји истина која може да наруши њихова предубеђења и кондициониране реакције.
Такви ће чак негирати и оно што виде својим властитим очима.
Индивидуе које су тако кондициониране могу само да као папагаји понављају мишљења
Zašto onda svojim tekstovima i komentarima napadate demonstracije muslimana u BiH?Zašto niste tako principjelni da kažete da i drugi imaju pravo na svoj izbor i otpor nečemu što ih uguši a što svako zna iz ovih protesta u Federaciji BiH?Zašto mjerite jednom mjerom za sebe, a drugom mjerom za druge, kad su i drugi ljudi?
која су им сугестијама споља, имплантирана у њихову свест.
Последица тога је да су милиони мозгова данас редуцирани на интелектуални ниво једног ЦД плејера који врти један имплантирани диск, дизајниран од спољних сила којих овај уопште није ни свестан.
Они онда постају жртве психолошког стања познатог као “Леминг Синдром”.
Леминзи су мали глодари познати по томе што прате један другог кад се строваљују са планинских литица у амбис.
Лемингарство је један подмукли психички феномен који је присутан код већине сисара, а може се приметити како код обичних људи тако и код најобразованије интелектуалне елите.
Лемингарство није интелектуални феномен – него психолошки, и због тога ни једна социо-економска класа није успела да остане имуна његовом задављујућем ефекту.
Универзитетски професор може да буде леминг исто толико колико и модом опседнута тинејџерка.
Први слепо прати последњу теорију која је “у тренду”, док ова друга само прати последњи модни стил.
Да ли има неке разлике?
Ниједно од њих двоје не може да се одбрани од силе природе. Сила стапања појединца са својом социјалном средином може да буде несавладива.
За човека – леминга, логика која стоји иза неке мисли није битна толико колико је битан ауторитет или популарност онога ко је износи.
Човек се као и леминг социјално понаша, а другачије ни не може. Природно, свака индивидуа мора да има ту особину, јер у супротном не би се могао подузети ни најмањи корак према људској цивилизацији.
Лемингарство је једна потребна социолошка особина за очување друштва, један урођени инстикт код већине људи.
Међутим, као код свих природних феномена и тај се може користити у штетне сврхе.
Исти леминг ефекат који омогућава масама у једном праведном друштвеном систему да направе један заједнички напредак,
може истовремено у једном неправедно вођеном друштву, да учини масе неспособним за објективно расуђивање.
Негирање и ниподаштавање за леминге је фундаментални одбрамбени механизам који они користе не само ради своје заштите од неугодне стварности, него и да потврде своју лојалност својим претпостављенима.
Њихова веровања и ставови морају по сваку цену да буду на “правој” страни.
Они су једино способни да понављају оно што чују на телевизији или прочитају у новинама.
Леминзи не само да ће користити сву своју енергију да се заштите од утицаја који могу да промене њихове догме, него се неће либити ни да нападну оне који доводе у питање њихова веровања.
Бити неинформисан не значи истовремено бити леминг. Свако може бити преварен. Човек не треба да се стиди уколико је погрешно информисан.
Али перзистирање на погрешном начину размишљања чак и у случају кад смо изложени непобитним доказима и логици, онда је то крајњи степен лемингарства."
Други се и сами преокрену за стране интересе. Код нас се то ради, без стида и скривања, чак са поносом на сваком кораку и свим нивоима. Другим речима, држава не постоји, само управници и чувари овог логора званог Србија.
Зар то није издаја земље за коју се свуда бар робија ако не и горе. Ко је код нас за то одговарао пред законом, у земљи где ни власти устав и законе не поштују.
Да ли је то зато што не постоји наш државни интерес или зато што је сваки наш интерес ништаван и кажњив ако је супротан страном?
Па, и није баш да мора. То ће урадити многи; али, не морају.
Може се показати и презир, и достојанство. Само се треба досетити како.
Ко мисли да има за кога да гласа, и да ће ти и такви, за које гласа, нешто поправити и уредити- срећно му било, и на част.
Ко мисли да је "опозиција" боља од "власти"- нека се сети да су се у последњих 20 година сви изротирали у свим комбинацијама, и да се то некако поклапа са почецима наше пропасти; па, нека онда гласа за "опозицију" (коју год да изабере)...
Ко надмено одбије да уопште изађе- заслужује да има власт, таман онакву- какву ће добити.
А надам се да дозрева свест о томе да ово нису последњи избори, и да је прави час да се озбиљно поради на припремама за следеће, по мени- врло ускоро (око 1 године).
Довољно, за припрему нечег новог, у чему ћемо сви изгубити по нешто, да би сви- добили.
Ја чекам освешћене.
Kako to mislite penzioneri naivni kao deca?
Pa penzioneri su trenutno najprivilegovanija starosna grupa u srpskom drustvu.
Primer? Nedavno je uveden porez na visoke plate u javnom sektoru, ali ne i porez na visoke penzije, iako se i jedne i druge finansiraju iz budzeta.
Da ne govorimo sto su penzioneri za sebe na vreme zgrabili nekretnine i ostavili mlade da se snalaze bez stanova kako znaju i umeju.
A razlog za povlascenost penzionera je upravo u tome sto su oni iskusni i GLASAJU.
Ni jedan politicar ne uzima mlade ljude ozbiljno niti je spreman da za njih nesto dobro uradi upravo zato sto vlada uverenje da su mladi ljudi budale koje zbog svoje naivnosti i neiskustva ne glasaju.
пс. Уједно се захваљујем свима на коментарима.
- Људи, не плачите, све ће бити као пре.
А глас из масе одговара:
- Ми баш зато и плачемо.
I sve to hipotetički i da napravite, onda bi zaista bilo pravedno, samo pravde radi, ne iz neke zlobe, da vam na isti način neko sa strane iskonstruiše perfidnu priču, kao što i vi konstruišete priču u vezi pobune naroda u Federaciji BiH (koji se upravo buni iz egzistencijalnih,socijalnih i humnaističkih razloga jer traži hljeb i pravdu, razloga koje i sami u ovom tekstu veličate), tako i Vama ukoliko hipotetički bilo šta uradite, treba iskonstruisati nepravednu priču da je to pobuna usmjerena radi napada naprimjer na nekoga drugog a ne protiv nepravde vlasti (istom mjerom kako ste sami iskonstruisali i ocrnili pobunu naroda u Federaciji BiH).Iskonstruisati što luđu priču, kao što ste i sami iskonstruisali, naprimjer povezati Vas sa Mađarskom i Mađarima (koja je eto članica NATO pakta).Pravde radi, ne iz zlobe, da sami osjetite kako je kad neko na vašu socijalno-ekonomsku i ljudsku ranu so posipa.Da vidite kako boli laž.
Ко о чему баба о уштипцима. Ви у ствари желите да видите да су немири у ФБиХ последица гладног народа и желите да видите да се на НСПМ-у конструише погрешна слика о тим немирима. Али такође не желите да видите све захтеве тзв. гладних и жељних правде. Зашто гладан народ (поред захтева који ће да му утоле глад) тражи и враћање устава из деведесетих и укидање кантона и ентитета? Да би хрватски и муслимански посланици поново могли да надгласају српске у парламенту? Какве везе има захтев за унитарном БиХ са корупцијом, крађом и др. стварима које су учиниле живот једног грађанина неподношљивим? И одакле право једном народу да говори у име другог? Тако је било и почетком деведесетих!
ps. Udaviste sa temama koje nemaju veze ni sa tekstom ni sa temom teksta. Svaka vam čast kad vam je jedino mesto u životu gde možete svašta da pričate NSPM i bilo koji tekst. ))).
Dobar vam je otkos: širok i brz. Padaju i slažu se na gomilu, pred vašim rečima, sve laži i iluzije, kao otkos.... Samo napred. Javiće se na nebu znak, čini mi se da samo treba pustiti vukove u zološkom vrtu u Beogradu, Subotici i Jagodini...i krenuće oslobađanje. Pozdrav
ps. Roblje po Srbiji već zvecka lancima...i škrguće zubima...
Ni u jednom trenutku nisam ni spomenuo ni analizirao dogadjaje u Bosni !
Ako vas ne mrzi procitajte me jos jednom a posto ce vas mrzeti evo sustine :
Ne smatram da nam je uskracena mogucnost da biramo slobodu i da nam ne preostaje nista drugo nego da se nadamo .... i da dodam posto cete, normalno, pogresno shvatiti : Ne mislim na ove izbore koji su liseni izbora nego UOPSTE i kasnije. A ovo sto trdim je NEMINOVNO ! Srbija je prosla kroz veca iskusenja od Vucica i ostalih pasa na briselskom kaisu !
Litle BiG Serb spomenuo si izbacivanje činovnika, a što upravo radi narod u Bosni , upravo izbacuje činovnike iz njihovih fotelja, a što se ovdje na NSPM u tekstovima i komentarima žestoko ocrnjuje a što je velika nepravda.Nisi spomenuo Bosnu, a ni ja nisam mislio na tebe, samo onako usput sam se nadovezao na tvoj komentar, mislio sam na sve tekstove i komentare i uopšte na histeriju koja vlada na NSPM-u usmjerenu protiv pobune naroda u Bosni.I ne prođe dugo objavljuju tekst kojim veličaju sve te vrijednosti za koje se bori narod u Bosni.Budite principjelni i mjerite pravedno, a ne ako ste vi u pitanju sve te vrijednosti su "zlato" a ako su muslimani u Bosni u pitanju (a isti slučaj,jedno te isto) za vas je blato.
Samo sam se usput nadovezao na vaašu opservaciju o izbacivanju činovnika iz fotelja.Na isti način i narod u Bosni izbacuuje činovnike iz fotelja.Ja sam mislio na uopštenu "klimu" osude pobune naroda u Bosni a koju "njeguje" ovaj portal (NSPM) i njegovi posjetioci.Osuđuju bosansku pobunu naroda a u ovom tekstu sve vrijednosti za koje se zalaže bosanska pobuna glorificiraju i veličaju kada istu stvar preneseu na srpski narod.I ovi u Bosni su ljudi.Znači pravedno mjerite.Ne blatite iste vrijednosti samo što se za njih bore muslimani.
@Ne valja vam vaga i @ Isegard
Вас у коментару нисам споменуо. Нисам Вас ни погрешно разумео. Суштина мог коментара је прва реченица.
Ne razumem šta vi hoćete vašim obraćanjem ispod ovog teksta!?
U tekstu nijednom rečju nije pomenuta Bosna. Ne zanima me ni ta Bosna, ni stanje u njoj.. Ne zanima me ko koga bije u Bosni, ne zanima me zašto, ne zanima kako, ne zanima me koliko. Ovaj tekst se bavi totalno drugom temom - Srbijom, njenim problemima... Bavi se nebeskom Srbijom, Lazarom, Svetim Savom, Njegošem... i snagom da se narod Srbije uvek nekako izvuče iz teškog položaja. Ako vas privlači tema Lazara, Svetog Save i Njegoša, i kako vam takve veličine mogu pomoći kao večita inspiracija u rešavanju prblema današnjice, to je baš divno!
Ne zanima me nikakav socijalni bunt stanovnika Bosne... Jedino mi je važno da Srbi u tome ne učestvuju! A šta vi radite u toj Bosni, je meni nebitno. Možete je celu zapaliti. Vaša je i imate pravo. Samo vi radite to što ste započeli. Meni ne smeta. Ali vas molim da se ne bavite više vašom zemljom na ovom mestu i ispod teksta kome to nije cilj! Pozdrav
12. фебруар 2014. by DRAGANSIMOVIC
Лирски записи
Посвећено Мирку Медићу, Сунчевом ратнику и ведсрбском тајинственику.
01
Песник је најискренији кад пева и говори о себи, о свом срцу, о својој души, о свом суштаству, о својим сновима и љубавима.
Ја никада нисам био мислилац, никада нисам био човек мисли, мишљења и размишљања.
Песник је у мени већи од човека, већи од мислиоца, већи од верника, већи од свега.
За мене су одувек осећања била изнад вере, изнад мисли, изнад знања.
Моје мишљење, моје становиште, моја поетика, мој поглед на свет – све то происходи, не из знања и сазнања, већ из најдубљег осећања.
И нећу претерати ако кажем, да ја ништа не знам, јер заиста ништа и не знам.
Оно што је за већину људи знање, то је за мене осећање.
Могао бих и овако рећи: све моје знање и све моје умеће јесте условљено и прожето најдубљим тајинственим и оностраним осећањем.
Али, морам још нешто да разјасним.
То је само биће осећања које се рађа из унутарње свести, из праисконе свесности, из првобитне самосвесности.
02
Ја, заиста, не знам каква је судбина Србства, али осећам, да је Биће Србства неуништиво, непоновљиво, бесмртно и вечно.
Осећам да је, за Биће Србства, ово један нови почетак, једно ново рођење; али не земаљско рођење, већ звездано, галактичко и космичко.
Из дана у дан гледам, како Србство све више пати, како је на великим мукама и искушењима, како је обхрвано тугом, бедом и космичким болима, али, такође осећам, да је све то пред један нови почетак, пред једно поновно васкрсење, пред једно ново духовно рођење.
Не знам, и не умем да вам разјасним, зашто осећам да ће све на добро изићи, и да мора све на добро изићи.
Напросто, због Некога, или због Нечега – мора!
Живо се сећам ранога детињства.
Када би ме отац и мајка питали, где ти је памет, ја бих стављао руку на срце.
Збуњени мојим одговором, стављали би ми руку на чело, а ја бих је упорно враћао на срце.
Nekako mi vraća nadu.
Hvala!
Suština!! Bravo!
Ovaj Seklerov 'Vuk u Kavezu' podsjeca na Vojislava Seselja.
Ako glasamo za njega dajemo poruku, sebi i svakome, da se nijesmo- ni predali ni prodali!
Svaki drugi izbor je glas za ropstvo.
Ako kolovođe nema, džabe muzika.
Prvi put nešto komentarišem na internetu. Ali ideja je stvarno dobra. Hoćemo ovu trojicu za kolovođe, one koji nikako nisu deo onih kojima je samo bitan životni cilj vlast! Šta tu ima da se priča mnogo! Prihvatam ideju... i razvijam je dalje....
Hajde da neko napravi peticiju elektronsku i da vidimo koliko će takva "naša lista kolovođa" da dobije podršku, pa ćemo lako da je prijavimo, ako bude išlo.
Pozdrav
Čačak
Мало морген, мистер Šekler!
Voleo bih ja više od svih da vam ta ideja sa peticijom uspe i realizuje se, ali sam potpuni skeptik da se išta može uraditi ovakvim pisanjem i davanjem ideja na NSPM-u. Uvek se postavi pitanje ko će to uraditi? Zašto? Što ja? Asama pomisao da bi je neko realizovao i da recimo se pojavi desetine hiljada ljudi podrške...uh...ekstra bi bilo...
Jedan je bosanski Aldin!
Поштовани,
просто не могу да верујем колико несхватате злоупотребу незадовољства обчних, верујем, напаћених људи у БиХ(Федерацији). А само да знате, понављам да знате, Срби да су у ситуацији, а нису у ситуацији јер живе исто, бедно, као и народ у Федерацији, Срби би Вам помогли, и то од срца помогли. То Вам кажем ја, обичан Србин, онако како осећам. Дакле, у потпуности се слажем за г. Шеклером. Размислите мало својом главом и, маните се Срба! Ако им не можете помоћи, пустите их нека пате, нека нестану у тој патњи! То вас ништа не кошта. Ја се сигурно не радујем Вашем злу, јер то не желим ни себи, ни свом народу. Сигуран сам да моје мишљење дели највећи део моје Србије. Видећете, када се овај меко-тврди бунт завши, опет ће бити као што је и било, опет ће бити како други хоће. Дакле, ради се о злоупотреби туђе несреће.
Желим Вам добро здравље, и срећу, наравно.
- не живцирај се без везе - знају они све. Муслимани у БиХ су постигли стопроцентно национално (конфесионално?) јединство по једном питању: Република Српска. Без обзира на идеологију (ако уопште имају идеологију ван Ислама?) и на социјални положај - сви до једнога желе једно: укидање Републике Српске. Нема потребе да појединачно провераваш - ово правило нема изузетака...
U Srbiji nema operatera mobilne telefonije koji je primorao prodavca opreme (telefona) da obezbedi čirilicu u operativnom sistemu i kao posmo poruka. Ćirilica koju imam na samsungu je nepismena jer brka slova sa latinicom. Izvinjavam se svima što pišem latinicom jer i mene to nervira. Ali da bismo postigli cilj - sloboda srpskog naroda i nesputani nacionalni ponos i vrednosti - moraćemo uzput da se poslužimo nemačkim vozilma, japanskom tehnologijom, kineskom mudrošću .....
Kada koristim računar - moji komentari su pisani ćirilicom (hvala čika Biliju što je izmislio srpsku čirilicu za win).
Hajde sada da ne tražimo razlog da se svađamo i razdvajamo nego da se oko nečeg složimo.
Nista dirljivije nego vidjet (ne)recikliranog marksistu kako brani Cirilicu sve do zadnjeg 'molitvenog dorucka'!
Gdje je sad @Jasna* da mu aplaudira?
Да ли ће „зло“, односно власт марионетских политичких снага преко којих западне силе контролишу званични политички живот у Србији, бити легитимисано после избора од 16. марта? То је питање које је постало актуелно још прошле године, када су се појавиле прве озбиљније назнаке да најјача владајућа странка, Српска напредна странка, има амбицију да изазове превремене изборе како би и формализовала своју позицију и преузела главне полуге власти у земљи.
12.02.2014. Фонд стратешке културе
Институционални одговор овој могућности који се најчешће досад нудио било је удруживање у тзв. патриотски блок, који би објединио све политичке снаге које се противе промени Устава, односно оног његовог дела који се односи на Косово и Метохију. Као што се зна, до таквог удруживања није дошло, мада Ђорђе Вукадиновић сматра да вреди још једном покушати, и да још увек за то није касно, ако постоји и мало добре – а и искрене –
Није претерано плодно овде се упуштати у то да ли је таква могућност реална, мада се чини да би ту одговор био негативан с обзиром да је ДСС већ (пре)далеко одмакао у истицању разлога свог самосталног изласка на изборе и „безалтернативности“ своје политике неутралности, односно немогућности стварања коалиција са било којом странком која ту политику не прихвата.[3]
Дакле, у најмању руку, чак и да „проевропске“ (односно марионетске) снаге не освоје двотрећинску већину неопходну за промену Устава, оне би још увек скоро сигурно добиле већински мандат за наставак вођења досадашње политике, оличене у потписивању и спровођењу тзв. бриселског споразума, којим званични Београд прихвата ширење власти сецесионистичких структура из Приштине на цело подручје АП КиМ, као и даљег вазалног, „безалтернативног“ везивања српске будућности за западне интересе.
Како се ово решава?Прилог
http://www.peticije24.com/read/9494/18467465
ШЕШЕЉ СТАВЉЕН У ИЗОЛАЦИЈУ
Заменик председника Српске радикалне странке Немања Шаровић саопштио је новинарима да се др Војислав Шешељ по налогу Секретаријата Хашког трибунала и затворске управе већ данима налази у изолацији.
Ja sam mislio na uopštenu "klimu" osude pobune naroda u Bosni a koju "njeguje" ovaj portal (NSPM) i njegovi posjetioci.
Ама којим правом присвајате БиХ називајући је Босном? Можете говорити о побуни народа у Федерацији БиХ и никако другачије. Нема Босне, него БиХ и нема побуне у РС, него само у Федерацији БиХ. Не можете ви нама да натурате своју вољу у каквом год она облику била.
Преварни наследници ову издају, неморал, крађу и ропство капиталу и странцима запечаћују и додају у обести још горе видове зла за народ.
Избори јесу прилика за спречавање поновне власт СВИХ досадашњих штеточина и нема лакшег пута ка моралу, чишћењу куће и одређивању будућности, макар увек бирали нове људе док не доведемо глас народа, законитост и сменљивост зла у Скупштину.
Споро је, али легално и убрзава се сваким резултатом. Потребно је изаћи и гласати по искуству и савести за правду и једнакост свег становништва, али искључиво у оквиру СЛОБОДЕ, ИНТЕРЕСА и СЛОГЕ СРБИЈЕ.
Не треба пасти на обмане прикривених страних и интереса крупног капитала, ТВ прича, издати себе и друге продајом гласа или бежати.
Niko ovde, na ovom portalu, nije protiv pobune muslimana (tako ti rece, mada sam video na TV da ima i Srba, i sigurno i Hrvata koji se bune) u njihovom delu Bosne (za mene, nespretno izabranog imena, Federacija) protiv njihovih korumpiranih politicara i njihovih lopova na vlasti. Naprotiv, sve podrske takvim pokretima koji se pretvorise u malo haotican bunt.
Ali, svi ljudi dobre volje na ovom sajtu su zato da se ta enrgija gladnih ne usmeri na obaranje Republike Srpske, i to bas smicalicama istih tih politicara protiv kojih se narod pobunio. Da li mozes to razumeti? Ako ne, niko vise sa tobom nece polemisati.
Дубоко верујем да сте у свом обраћању @avgerinos moesiotes били добронамерни. Зато ћу пробати љубазно да поставим нека питања како би нам свима било јасније о чему говоримо. Ви кажете:"Ви сте типичан примерак гласачке муштерије. Узорак! На вама и вама сличнима заснива се постулат предизборне политичке пропаганде оних који су несмењиви и по опште штетни и лоши." Одакле вам елементи за такав закључак?
Знамо да је Србија покорена земља у којој неки амбасадор може више од министра!
Знамо да су избори велике фарсе.
Знамо да победи онај ко најбоље спрегне у једном тренутку интересе дивљака из тзв. међународне заједнице, пара, среће и веза и везица...
Па шта у том случају урадити? Хајде да сви дигнемо руке у ваздух па нек нам ради шта ко хоће? Хајде да бојкотујемо изборе ионако је беспредметно???
ЈЕДНОМ у четири године (или мање)неко нас за нешто пита и тада када се очекује да и ја нешто кажем - е тада ја нећу да идем на изборе јер су сви исти....
To nije dokaz patriotizma, dokaz patriotizma je Kosovo a ne izbor pisma!
....То личи на оно чувено сремачко:"ех, сад нећу ни како ја хоћу!!!"
Кажете: "Ви антиципирате будућност на паперју које вам просипају политичке партије. А да ли ће бити тако видећете после избора?"
Шта предлажете, пушку у руке па у шуму или градску герилу или???
С обзиром да на крају кажете:"Ја неагитујем у реалном животу. Свако иоле мислећи најбоље процењује и неагитовање је ствар елементарне културе..." закључујем да је НИШТА одговор на свашта???
Ја сам био члан радикалне странке од оснивања па све до стварања снс-а. Помагао сам и радом и парама и агитовањем колико сам могао!!! Зашто? Зато јер желим да живим у СЛОБОДНОЈ СРБИЈИ, желим уједињење српских земаља, желим привредни напредак у Србији и желим да нам свима буде боље!
То седењем и филозофирањем о пролазности живота нећете постићи.
Тома је одлучио да покрене ствари и примени нешто другачији приступ проблемима од начина како су то радикали радили!
.... Тома и Аца су нас ПРЕВАРИЛИ, СЛАГАЛИ, ОБМАНУЛИ!!!! ТО ЈЕ ИЗДАЈА ОГРОМНИХ РАЗМЕРА!!!
Добро, лагали су и сви остали, али једно је неиспуњено обећање а нешто друго промена политике, стране, части!
Будужи да не желим да у Србији ствари остану овакве јадне какве јесу, питам и позивам:!Има ли, браћо, ко кадар се прихвати да поведе коло??? Да поведе све искрене и честите патриоте којима је Србија на првом месту? Ја сам споменуо (нисам прозвао)само тројцу честитих људи а има их још који би могли да се прихвате овог тешког посла!"
Ја знам да ја за тај посао нисам кадар! Али хоћу да подржим онога ко јесте и ко се залаже за оно исто што и ја! Нећу жалити ни пара, ни времена ни рада да помогнем.
Дакле, КО ЋЕ КОЛО ДА ПОВЕДЕ?
Poštujem vaš stav i vaše komentare. Delujete vrlo vispreno i inteligento. ja sam predložio da organizujemo potpisivanje elektronske peticije za početak za ovu trojicu ispod čijeg teksta se "nastavljamo" ko zle jetrve.
Vi sada ovde nudite kao da nećete žaliti para za tu ideju i ko će kolo da povede. Pa kad ste već predložili nešto ko će i pitali, hajde kontaktirajte ove ljude privatno sa idejom okupljanja! Na šta to lični da pitate ovde KO će kolo da povede!!??? Šta oečkujete od doktora Vukadinovića, dr Antonića i dr šeklera da vam se jave i kažu Evo ja ću! Ma hajte molim vas. Pišite im privazno na emil ili sajt ili fejsbuk. Oni sva trojica su sigurno u kontaktu, pa ih skupite vi! Eto, ako ste ozbiljni u svojoj priči i namero, to vam je put. A ne ovako galamiti...ko će KOLO DA POVEDE... Nije još sabor...zima je )))
И не треба им замерити.
Али кад шаљу евре,доларе,девизе,дознаке,е ту показују да ипак променом државе,нису променили менталитет(а ни газду).
Многи којима се промена државе не уклапа у ментални склоп,менталитет,једноставно промене кафану.
SESLJ DAJE ZIVOT ZA SRBIJU -
MI DAJEMO GLAS ZA SESELJA !!!
TO JE PRAVDA!!!
Nisu svi vukovi u kavezu izabrali HRANU,
videcete koliko nas je izabralo SLOBODU !!!
Hajde da probamo to sa peticijom. Da pozovemo čestite ljude da nas povedu.
Ko poželi da me kontaktira neka potraži blog moesiotes i ostavi adresu elektronske pošte.
Sve za Srbiju. SRBIJU NIZAŠTA!
Postovani,
Lepo je sto ima takvih koji tako mislite, ali bih vas zamolio i mislim da je dobro da prvo kontaktirate vi prvo nspm...imate na sajtu kontakt telefone... Mene mozete kontaktirati i naci i na fejsbuku pod mojim imenom i prezimenom.
Pozdrav
Milanko Sekler