Култура и медији у (пост)глобалној ери |
![]() |
субота, 27. јун 2009. | |
Уредништво НСПМ организовало је научни округли сто на тему „Култура и медији у (пост)глобалној ери“, у суботу 4. јула 2009, у свечаној сали Филозофског факултета у Београду.
Дискусија је обухватила следеће теме: Медијска култура у Србији; Медији и комерцијализација културе; Глобализација медијског тржишта и национална култура; Медији између шаблонизације и аутентичности; Медији и културни идентитет; Рекламе као доминантна сила у масовним медијима; Медији, култура и друштвене вредности; Медији и образовање; Будућност масовних комуникација; Улога медија у спровођењу културне политике; Медији, политика и демократија; Слобода медија и јавно мњење; Глобализација медија и политика; Етички аспекти медијске глобализације; Власници медија и утицај на јавно мњење у Србији; Постглобализација и повратак регионализацији; Интернет и политичка јавност; Блог и фејс-бук као нов политички медији. Прочитајте извештај ОВДЕ, испод погледајте фотографије: |