петак, 29. новембар 2024.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Почетна страна > Хроника > "Кока кола" преузима компанију "Бамби" за 260 милиона евра
Хроника

"Кока кола" преузима компанију "Бамби" за 260 милиона евра

PDF Штампа Ел. пошта
уторак, 19. фебруар 2019.

Компанија "Кока-кола" (Coca-cola) ХБЦ АГ почела је процес аквизиције водеће домаће кондиторске компаније "Бамби" од фонда "Мид Еуропа Партнерс", а у вредности од 260 милиона евра, саопштила је "Кока-кола" ХБЦ Србија.

Очекује се да аквизиција буде завршена у другом кварталу 2019. и да тиме компанија "Бамби" добије нове развојне могућности у Србији и региону, као и проширење у комплементарне категорије производа.

Главни извршни директор компаније "Кока-кола" ХБЦ АГ Зоран Богдановић рекао је да је аквизиција прилика да се створе додатне вредности за ту компанију, њене купце и акционаре.

"У наш постојећи портфолио водећих брендова напитака додаћемо потрошачима добро познате, комплементарне брендове, као и иновативне вештине и знања.

Ово ће додатно ојачати нашу релевантност на тржишту и однос са купцима и дати нам могућност да повећамо своје присуство у кључним приликама за конзумацију", оценио је Богдановић.

Он је казао да је аквизицијом могућа и синергија компанија "Кока-кола" и "Бамби" кроз заједничке промоције и комплементарне иновације.

По речима Богдановића, значајна вредност компаније "Бамби" је јака дистрибутивна мрежа, као и расхладна дистрибуција у стратешки важним каналима.

Генерални директор компаније "Кока-кола" ХБЦ Србија и Црна Гора Светослав Атанасов оценио је да је Србија врло атрактивно одредиште за стране инвестиције.

"Након обележавања пола века од почетка производње Кока-коле у Србији, након континуираног раста и освајања престижног Ендру Давид купа за најуспешнију пословну операцију, сигурни смо да је наш тим спреман да подржи ову важну одлуку компаније да закорачи у категорију грицкалица и кондиторских производа", навео је он.

Атанасов је казао да компанија "Кока-кола" има циљ да остане интегрални део локалне заједнице у којој послује и да настави да развија своје пословање у Србији.

Компанија "Бамби" је један од водећих домаћих произвођача кондиторских производа из Пожаревца. Брендови те компаније су Бамби, Плазма, Велнес (Wellness), Златни пек, Још (Josh).

ПРОЧИТАЈТЕ ВИШЕ: Директор "Мојих брендова" Андреј Јовановић: Кока-Кола заинтересована и за куповину "Књаз Милоша"

(Бета)

 

Остали чланци у рубрици

Анкета

Да ли ће, по вашем мишљењу, Рио Тинто отворити рудник литијума у долини Јадра?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер