Početna strana > Hronika > DŽejson MekGinis, direktor „Rajanera“: Beogradski aerodrom je preskup i nije opcija za nas. Aerodrom je zaista nerazvijen, ali francuskim profiterima do toga nije stalo
Hronika

DŽejson MekGinis, direktor „Rajanera“: Beogradski aerodrom je preskup i nije opcija za nas. Aerodrom je zaista nerazvijen, ali francuskim profiterima do toga nije stalo

PDF Štampa El. pošta
petak, 10. januar 2025.

Rajaner (Ryanair) je kritikovao koncesiju Aerodroma Nikola Tesla u Beogradu, opisujući je kao veliku grešku i nazivajući koncesionara Vansi (VINCI) francuskim profiterima.

Govoreći juče na konferenciji za novinare u Sarajevu, glavni komercijalni direktor Rajanera DŽejson MekGinis, rekao je:

„Jedna od grešaka koju je Beograd napravio je što je aerodrom, nažalost, da pod koncesiju. Imate francuske profitere, Vansi (VINCI), koji rade tamo. Aerodrom Beograd je zaista nerazvijen, ali francuskim koncesionarima do toga nije stalo. Rajaner neće leteti za Beograd u budućnosti“, rekao je MekGinis, prenosi EX-YU Aviation news.

„Ne dozvolite stranim koncesionarima da upravljaju vašim aerodromom jer im je samo stalo do profita. Njima nije stalo do razvoja aerodroma, poslovanja ili otvaranja novih radnih mesta”.

Komentari dolaze samo nekoliko nedelja nakon što je prevoznik ponovio da neće leteti za Beograd, koji je označio kao skup.

„Beogradski aerodrom je preskup i nije opcija za nas u ovom trenutku. Nastavljamo da pratimo srpsko tržište. Zanimljivo nam je i ako vidimo da možemo da pretvorimo potencijal u profit, donećemo odluku da se tu dalje širimo“, saopštio je Rajaner.

Avio-kompanija trenutno opslužuje srpsko tržište preko Niša.

VINCI je 2018. godine dobio 25-godišnju koncesiju za Aerodrom Beograd. Od tada je produžena za godinu i po dana zbog pandemije korona virusa.

Rajaner je jedan od najvećih partnera kompanije VINCI u portfelju aerodroma.

Francuski operater Aerodroma Beograd je ranije rekao:

„Tržište niskotarifnih prevoznika predstavlja važan deo razvoja beogradskog aerodroma. Na beogradskom aerodromu već postoji značajan broj letova niskobudžetskih avio-kompanija. Ipak, odluka o uvođenju letova za Beograd je na Rajaneru.“

U okviru bivše Jugoslavije Rajaner ima bazu u Zagrebu koja je pod koncesijom, kao i sezonske baze u Dubrovniku i Zadru.

Od glavnih gradova, opslužuje i Podgoricu i Sarajevo.

Regionalno, avio-kompanija se može pohvaliti bazama u Budimpešti, kojom upravlja VINCI, kao i u Bukureštu i Sofiji.

(N1)

 
Pošaljite komentar

Ostali članci u rubrici

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, Rio Tinto otvoriti rudnik litijuma u dolini Jadra?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner