Хроника | |||
Директно.рс: Пројекат реновирања станице у НС добила фирма чија је власница у то време била газдарица угоститељског предузећа?! |
уторак, 24. децембар 2024. | |
Чини се да само у Србији пројекте реновирања објеката као што је Железничка станица и перони у Новом Саду, може да добије фирма чија је већинска власница у то време била и газдарица угоститељског предузећа, а сада је посао проширила и на фризерско-козметички салон! Наиме, како је објавио Форбес Србија, после увида у документе које је објавила Влада Србије о реконструкцији надстрешнице у Новом Саду, која се 1. новембра обрушила и убила 15 људи, "компанија Стартинг одговорна је за пројекат реновирања станице Нови Сад и перона". То је у допису 3. новембра 2021, упућеном Небојши Шурлану, тадашњем директору Инфраструктуре Железнице Србије, написао конзорцијум кинеских компанија ЦРИЦ и ЦЦЦЦ. Форбес Србија је навео, позивајући се на документа која је на свом сајту објавила Влада Србије, да је "директор Шурлан после недељу дана одговорио је да "након увида у достављену документацију, инвеститор Инфраструктура железнице Србије констатује да нема примедбе и даје сагласност на предложеног подизвођача Конзорцијум компанија Стартинг доо Београд за реновирање станице Нови Сад и перона"". Од убиства 15 људи у Новом Саду, многи стручњаци упознати са пројектом реновирања ове железничке станице питали су шта је "са одговорношћу "Стартинга"", чији директор је Никола Тривић, који је уједно сувласник 30 одсто фирме, док је већински власник Љиљана Трипковић са 70 одсто удела у власништву. Ни једно од њих није међу онима којима је пре неколико дана продужен притвор, а новосадско Више јавно тужилаштво се до сада није огласило ни да ли су Тривић и Љиљана Трипковић саслушани у вези са реконструкцијом надстрешнице. Иако су помињани у јавности, власници Стартинга се још нису огласили. Овако важне послове, требало би да раде реномиране фирме, чији инжењери и радници су се већ доказали на пројектима. У Србији је тај посао додељен компанији која није баш позната у јавности, и чији је оснивачки улог 2008. био 40.055 динара. И не само то, већинска власница компаније којој је додељен посао од националног значаја на брзој прузи Београд - Суботица, у то време је била газдарица предузећа "Лаганини", за које је у Агенцији за привредне регистре наведена делатност "ресторани и покретни угоститељски објекти". Ко је био ангажован за топли оброк радницима који су реновирали Железничку станицу у Новом Саду, није познато. Зна се, међутим, да је почетком ове године завршена реконструкција Железничке станице у Новом Саду, а скоро у исто време Трипковић се повукла из угоститељског посла. Можда је разлог пребацивања комплетног власништва у "Лаганинију" и то што је Љиљана Трипковић 7. јула прошле године отворила и Фелицита Беллвилле Беаутy Цорнер, фризерско-козметички салон, "препознатљив по третманима за опоравак косе, као и руском маникиру". И заиста, свако ко има предузетничких способности треба и тиме да се бави. Свако цени доброг кувара, конобара, фризерку или козметичарку. На власти је, међутим, да нађе стручне фирме за послове од националног значаја да се објекти не би урушавали и убијали грађане. А само "шминкање" може да одради било ко. (Директно.рс) |