Prema preliminarnim rezultatima Cesida na parlamentarnim izborima koalicija oko SNS-a osvojila 24,7% a koalicija oko DS-a 23,2%. Koalicija SPS-PUPS-JS osvojila je 16,6%, DSS 7,2%, Preokret 6,6%, URS 6,1%, SRS 5%, Dveri 3,7%, SVM 2,4%, NOPO 0,5%, SDA 0,4%, Koalicija Albanaca Preševske doline 0,2% |
|
Republička izborna komisija proglasila konačne rezultate predsedničkih izbora po kojima u drugi krug idu kandidati DS-a Boris Tadić (25,31%) i SNS-a Tomislav Nikolić (25,05%). Prema konačnim rezultatima parlamentarnih izbora koalicija oko SNS-a osvojila je 29,20% (73 mandata), koalicija oko DS-a 26,80% (67), SPS-PUPS-JS 17,60% (44), DSS 8,40% (21), Preokret 7,60% (19), URS 6,40% (16), SVM 2,00% (5), SDA 0,80% (2), Sve zajedno 0,40% (1), Koalicija Albanaca Preševske doline 0,40% (1) i NOPO 0,40% (1) |
Republička izborna komisija saopštila da je, na osnovu 97,86% obrađenih biračkih mesta, kandidat DS-a Boris Tadić na predsedničkim izborima osvojio 25,34% a kandidat SNS-a Tomislav Nikolić 24,99% glasova. Na osnovu 97,51% biračkih mesta za parlamentarne izbore koalicija oko SNS osvojila 24,01 (73 mandata), koalicija oko DS-a 22,07% (67), SPS-PUPS-JS 14,54% (44), DSS 7% (21), Preokret 6,53% (20), URS 5,51% (16). U parlament su ušli i SVM 1,77% (5), SDA 0,72% (2), Sve zajedno 0,64% (1) i NOPO 0,59% (1) |
Prema preliminarnim procenama Cesida u drugi krug predsedničkih izbora plasirali su se Boris Tadić (26,8%) i Tomislav Nikolić (25,6%). Treći je Ivica Dačić 15,2%, a slede Vojislav Koštunica 7,7%, Zoran Stanković 7,1%, Čedomir Jovanović 5,3%, Jadranka Šešelj 3,9%, Vladan Glišić 2,7%, Ištvan Pastor 2,1%, Zoran Dragišić 1,7%, Moamer Zukorlić 1,1% i Danica Grujičić 0,8% |
Prema aprilskom istraživanju javnog mnjenja agencije ''Politikum'', lista Izbor za bolji život osvojiće 26,5 odsto glasova, Pokrenimo Srbiju 24,2%, SPS-PUPS-JS 10,4%, Preokret 8,3%, DSS 8,3%, SRS 6,8%, URS 6,2 %, Dveri 4,5% i Pokret radnika i seljaka 2,6%. Urednik NSPM Đorđe Vukadinović izjavio je da se čini da će "na kraju skoro svi postići ono što su želeli, što i ne čudi sobzirom na to koliko je novca potrošeno na kampanje" |
|