Peder bal ispred srpske skustine u centru Beograda 27. septembra stitila je i obezbedivala srpska policija, kao sto se na ovim video snimcima lepo vidi:
To su zapadne vrednosti. Kao i u vreme Stare Grcke, "civilizovani" narodi slave pederastiju, a "varvari" je osuduju. Pederastija je bila odlika zapadne civilizacije, a sada je njena SAMA SRZ. Naravno da zelimo da nametnemo nase najvaznije vrednosti svetu, necemo valjda dozovoliti da vi nametnete svoje?
"da se putem 'parade ponosa' želi nametnuti jedan sistem vrednosti koji je potpuno suprotan svakom vrednosnom sistemu na kome počiva jedna zdrava nacija."
I mi tako "uruseni", i "nezdravi" ipak nekako smognemo snage da vam izdiktiramo kako da zivite? A zivecete -- evo ovako: (preskoci reklamu - skip add):
http://www.youtube.com/watch?v=lzdB0kHESD8
Preporuke:
17
68
4
subota, 28 septembar 2013 17:46
dragorad
Zabrana parade je samar drzavi, jer je priznala da ljudima ne mogu da garantuju bezbednost slobode okupljanja garantovane Ustavom.
Super je sto su navijaci toliko jaki da mogu spreciti paradu, navijajte za njih.
Radujte se snazi navijaca i kada budu prodavali drogu vasoj deci.
Radujte se snazi navijaca i kada vas budu prebili bezbolkama u strajku i socijalnom protestu jer je vodjama neki tajkun dao lovu za tako nesto. Tada ce vam biti dzaba pozivanje na slobodu okupljanja.
O povezanosti navijaca sa sluzbama i vlastima ne bih sada.
Preporuke:
35
93
5
subota, 28 septembar 2013 17:57
Doboj
Lukavo je ovo Miladin odradio.za Zapad, prajd je Zodržan, a za domaću upotrebu on je zabranjen. Lukavije znatno od Tadića.
Preporuke:
99
3
6
subota, 28 septembar 2013 17:57
bog dano vic
juce sam prisustvovao dodeli diploma na pravnom fakultetu u beogradu zdravoj lepoj pametnoj deci o tome ni reci u novinama ili na tv a o ovim jadnicima sve bruji danima
Preporuke:
103
8
7
subota, 28 septembar 2013 17:58
zarobljena
S obzirom da su Mrak.U pravo vreme su i održali Paradu.Nemam ništa protiv,poješće ih Tama iz bezdana.
Preporuke:
73
7
8
subota, 28 septembar 2013 18:09
Lav
Bezbednosni rizici zbog kojih je parada navodno zabranjena su neverovatno preuveličani. Činjenica je da je u zemlji u kojoj se dobrovoljna amputacija dela teritorije slavi kao uspeh a uništavanje poslednjih ostataka nekada respektabilne privrede dočekuje aplauzom, skup stotinak studenata Filozofskog fakulteta i njihovih drugara iz inostranstva je mogao da se organizuje bez ikakvih problema. Ali je vlast kao u kakvom trileru vešto dizala tenziju sve do poslednjeg trenutka, kada je uglavnom nezainteresovanom stanovništvu pokušala da pošalje poruku kako ipak oni imaju nekakve crvene linije. Izostanak smaka sveta po ovoj ponoćnoj pseudo-paradi je dobar pokazatelj kako neosnovanosti fantazija o lokvama krvi koje će poteći beogradskim ulicama, tako i nepostojanja destruktivnih posledica po javni moral koje su protivnici parade mesecima predviđali. Ali cilj zamajavanja javnosti i skretanja pažnje sa važnih tema je u potpunosti ispunjen
Preporuke:
74
6
9
subota, 28 septembar 2013 18:14
Drinko Končarević
Da je samo šamar, možda bi trebalo okrenuti lice i za drugi. Ali oni su nam izbili oko 650.00 evra po danu angažovanja 6.500 policajaca. Država nema novaca za lečenje dece u našim zdravstvenim ustanovama ali ima za pederske aktivnosti. Ko je budućnost Srbije, pederi ili zdrava deca sa normalnim seksualnim opredelenjem?
Preporuke:
88
14
10
subota, 28 septembar 2013 18:15
dusan
interesantno je da se stalno vodi polemika da li treba zabraniti ili ne, a ustavne odredbe su dosta jasne. svi imaju pravo na slobodu okupljanja, pa i oni koji pripadaju lgbt populaciji. ako bismo zeleli da ovo promenimo, stvar je dosta jasna - treba promeniti ustav i istupiti iz par medjunarodnih ugovora. nije mi jasna ni potreba da se lgbt pride napadne fizicki. napadati slabije od sebe nikada nije bila odlika naseg naroda. neslaganje se moze iskazati na druge nacine - bojkotom, okupljanjem na drugom mestu, itd. o ovome mora da se razgovara. pripadnici te lgbt zajednice su ipak nasi ljudi. nismo ih uvezli. kako to da ne mozemo sa njima da se dogovorimo? i na kraju, cini mi se da smo svi svake godine mnogo vise na zadatku promocije prajda - i oni koji su za, i oni koji su protiv. danima se prica o tome. pustite ih da prosetaju, to ce trajati par sati godisnje i nemojte ih konstatovati. mislim da ovako najvise trljaju ruke organizatori.
Preporuke:
37
51
11
subota, 28 septembar 2013 18:20
volim srbiju
Otkada je gej populacija kod nas ugrozena nikad, cak i u doba Tita oni su imali svoje klubove, svoja okupljanja svoje centre ali se nisu javno okupljali i iritirali druge,svako ima pravo da u biti bude ono sto jeste ali ne ugrozavaj druge. Postali su mnogo nasilni kao i Zapad koji uslovljava ulazak u EU paradom gejeva, e svasta, pa i ne treba nam EU.
Preporuke:
90
13
12
subota, 28 septembar 2013 18:22
tamo-vamo
Ne bi oni smeli da prosetaju da nisu dobili instrukcije ispod zita od vrhova vlasti da smeju to da urade jer ovako i ovce na broju i vukovi siti. Tekst odlican
Preporuke:
68
10
13
subota, 28 septembar 2013 18:24
dragoslava
Izasla sam sinoc na ulice i videla ih a ne da sam bila iznenadjena to je malo reci nego fascinirana njihovom hrabroscu i bezobrazlukom a najvise time kako su se samo usudili, to je sigurno odobrila vlast da bi smirila one iz unije ili ko zna koje lobije, sram Vas bilo, narodu pricite jedno a radite drugo
Preporuke:
70
26
14
subota, 28 septembar 2013 18:41
Cmok Toronto
Pretpostavljam da je LGTB populacija većinom SRBI i SRPKINjE* kao što su komunisti,drugosrbijanci,demokrate,kurve muške i ženske a u poslednje vreme i maloletnici,radnici i svi ljudi,ako ih ima,u Srbiji ,i da po prirodi stvari prvo štitimo interes Srbije pa onda naš lični.
Ako je za utehu u Srbiji je sve privatizovano...nadam se da Država još nije..Možda se varam...odavde iz danjine.
Preporuke:
31
6
15
subota, 28 septembar 2013 20:09
Grgur
Gospodo,
Da li se vi ponosite time, sto cete nam smanjitii stopu nataliteta?
Da li vi dajete doprinos produzenju ljudske vrste na ovoj planeti?
Da li je normalno da vam neki organi ne sluze iskljucivo za ono, cemu su namenjeni?
Da li je normalno da vi mom sinu (nedaj boze) budete uzor?
Da li vi smatrate da ste nas ponos?
Da li se vasi roditelji (voleo bih njih da cujem) ponose sa vama?
Da li vi verujete u Boga?
Da li vi postujete nas, normalne ljude?
Ako nas postujete, zasto nam to priredjujete?
I na kraju, uvek se rado setim jedne narodne poslovice:
Cega se pametan stidi, time se lud ponosi.
Preporuke:
70
26
16
subota, 28 septembar 2013 21:23
teletabis
Parada krenula ispred Vlade i došla do Skupštine. Šta nam to poručuju?
Preporuke:
45
2
17
subota, 28 septembar 2013 21:35
Moravac
Super je ispalo Peder bal se pretvorio u bal vampira odrzan je u vreme izlaska Vampira oko ponoci u blizini Kalemegdanske tvrdave.Po predanju starih Beogradana na ta mesta i ranije su se pojavljivali Vampiri. Neka tako i ostane .Normalan svet u normalno vreme a nastrani, poremeceni i ostali polusvet oko ponoci.
Preporuke:
44
9
18
subota, 28 septembar 2013 22:01
Šeret
Mračno vreme za mračne ljude.
Buuu.
Bal vampira kako neko reče.
Preporuke:
37
7
19
subota, 28 septembar 2013 22:01
@Marko Gej
Slobodu da se pare s kim hoće, s čim hoće i kako hoće, imali su robovi u svim društvima, svim vremenima i svim sistemima. Njihova sloboda je u tom pogledu čak bila veća od slobode životinja. Jer ukoliko je vlasnik želeo da ima rasne primerke, on je i za svoje životinje uvodio kontrolu parenja.
Nazivati tu robovsku slobodu "ljudskim pravima" je najveći cinizam od strane onih koji to propagiraju a najveća glupost od strane onih koji u to zaista veruju.
Preporuke:
52
8
20
subota, 28 septembar 2013 22:34
Sve sve ali...
... sta bi s Kacavendom, eno ga i Irinej bolnog obilazi.
Sve kao da nista nije bilo.
Ciji je tu prajd u pitanju?
Preporuke:
19
16
21
subota, 28 septembar 2013 22:53
Suvorov@Marko Gay
Dojave crnogorskom kralju Nikoli da na Cetinju imaju dva j..ig..a. Kaže on da mu ih dovedu i naredi da napune do vrha dva bureta fekalijama i njih dvojicu metnu u burad. Naredi dvojici perjanika da napune puške i gađaju u glavu. Perjanici napune puške, padne komanda "pali!", veselnici zarone u burad, puške opale. Ponovi se to još jedared, dok veslnici zapomažu:
- Ne Gospodaru, ako Boga znaš, nećemo nikad više!
Kralj Nikola im reče:
- Da vidite, pasji sinovi, gdje vi gurate onu stvar, i kako je njemu.
Preporuke:
38
13
22
subota, 28 septembar 2013 22:57
Grgur
Cega se ja u svom zivotu nisam sve nagledao. Da zena seksualno opsti sa muzjakom konja, psom, muskarac siluje kokosku, ovcu, kozu...Sve se to, nazalost, desavalo. Da li i to treba smatrati normalnim? Jedino sto kod zivotinja nikada nisam video, to je, da se muzjak neke vrste spario sa muzjakom. Znaci, i zivotinje znaju i postuju neki prirodni red a covek, nazalost, ne. To, sto se u nasim genima promenilo, nikako nije dobro i ne moze se dati nikakvo pravo necemu sto degenerise ljudski rod. Sva prava treba dati necemu sto ce nas kao vrstu unaprediti i to je nesto sa cime bi se trebalo istinski ponositi. Unazadjivanje ljudskog roda u bilo kom smislu, nikako ne moze sluziti za ponos. Medjutim, ne treba se ni stideti toga. Jednostavno, to je nesto sa cime se treba suociti i pristupiti na human nacin, jer, hteli mi to da priznamo ili ne, bolest je bolest.
Preporuke:
23
14
23
subota, 28 septembar 2013 23:56
Srbija nije drzava
"Na kraju, umesto zaključka, da završimo sa rečima patrijarha Irineja – 'čega se pametan stidi, budala se ponosi.'" Ko je to rekao? Irinej, cije postavljanje za patrijarha je "izboksovao" Tadic, koji je i glavni mentor i pobornik "gej"-ideologije! Irinej ne radi nista od onoga sto bi morao da radi - kad je npr. SPC reagovala sto je petokolonasi iz lgbt-"alijanse nazivaju "klerofasistickom", a cine to redovno? Sta je, osim mlakih izjava, uradio Irinej "po pitanju" Kosova? Pa, mnogo - prakticno je izopstio iz Crkve Artemija, koji je jedini hteo da brani srpstvo i pravoslavlje na Kosmetu! Ovako, u srpskim svetinjama na Kosovu "goste" se i "blaze" svoju prljavu dusu Vucic, Dacic, Nikolic, kao sto je to pre njih radio Tadic! Prvo je Irinej prodao kosovsku srpsku duhovnost, pa su dosli ovi dripci da Kosovo i fizicki daruju srpskim dusmanima. A ono pitanje "ko je drzavi udario samar" - otkud autoru ideja da je Srbija "drzava"?! Srbija je bunjiste, pozornica ludjaka, drzava - nikako!
Preporuke:
28
4
24
nedelja, 29 septembar 2013 00:16
When injustice becomes law, resistance becomes duty
Za pocetak da kazem da se ja stidim ovog patrijarha, i njegovog nehriscanskog ponasanja ("Parada srama", "Cega se pametan stidi, budala se ponosi").
Kad ga uporedim sa Papom Franciskom ("ko sam ja da nekoga osudjujem"), dodje mi da predjem u katolicanstvo (necu, ne sekirajte se).
Patrijarh bi trebalo da nas spaja, a ne deli, a upravo je to ono sto on radi. Ali su mu zato Karici OK, pa je isao kod njih da im osveti prostorije u Moskvi.
Stidim se takodje i vlade, koja po treci put za redom dozvoljava da huligani i nasilnici (valjda su to oni koji prete da ce da biju) budu jaci od nje.
Ali sam PONOSan na hrabre ljude (po video snimku koji sam video na youtube-u, ima ih par stotina, svako ko ume da broji, ili mnozi, moze to sam da potvrdi), koji su odbili da ponovu pognu glavu i prosetali su svojim gradom.
Preporuke:
27
48
25
nedelja, 29 septembar 2013 00:27
Faust
Meni samo nije jasno kako gej parada krši porodične vrednosti, što autori na NSPM konstantno ponavljaju i stvarno bih voleo da mi neko to pojasni. Hoće li se porodice raspasti ako homoseksulci prošetaju ulicom? Ili će možda sva deca posle jednog pogleda na paradu i sami postati gejevi?
Porodične vrednosti krše upravo "branitelji" tih vrednosti. "Navijači" koji će posle parade nastavite da se ubijaju međusobno, a i u usput će iskasapiti vaše dete ako im zasmeta jedan pogled. Desne organizacije koje će im aplaudirati, isto kako su i devedesetih pljeskali klincima koji su odlazili u ratove. Sad ih ne pominju i ne pomažu kad su postali bogalji ili su mrtvi. SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu, čitavu malu "paradu" na svojim Saborima i u manastirima. Lakše je naravno da prstom ukazuju na gejeve, umesto da deo ogromnog novca koji zarađaju, ulože u vrtiće, narodne kuhinje, pomoć samohranim majkama i siročadi. I na kraju, gejevi su vam krivi za raspad porodičnih vrednosti?!
Preporuke:
31
47
26
nedelja, 29 septembar 2013 00:31
Srbin Obični
"Država" je zvanično upalila crvena stop svjetla pederastiji i istovremeno dala lijevi žmigavac pederima da skrene prema Skupštini a potom desni žmigavac da zbuni javnost koja je uvjerena tako da parada homoseksualaca nije ni održana.
Jadna je ovo Srbija sa koje god strane da se posmatra. Od te "države" jedino je jadniji njen narod - koji nije i nedužan.
Preporuke:
34
5
27
nedelja, 29 septembar 2013 00:51
fristajlo
Dakle, nije problem u tome što su prava gej populacije ugrožena, to nikada i nije bio slučaj, već je problem u jednom nametanju vrednosnog okvira koji ima i politički karakter. Njime se želi uništiti i ono malo vrednosti koje nam je ostalo.
To je suština plana.
Dodao bih- ovoliko žestok otpor, koji narod ne pruža na drugim poljima- samo je na izgled iznenađujuće velik; naime, postoji neka nejasna svest o tome da je to neuralgična tačka sveukupnog nacionalnog poraza, od koje bi stvari eksponencijalno išle ka gorem.
Kako god- oni će "bušiti", pokušavati, pritiskati sve jače i uporno.
Šta će se posle toga desiti- samo retkima je jasno.
Onima, koji su proučili istoriju, i naučili po nešto iz nje.
A biće svašta.
Preporuke:
34
6
28
nedelja, 29 septembar 2013 03:18
straight
Naravno , nikako ne mogu da propustim da podsetim Marka Geja koliko je patetican i besmislen njegov gay-lifestyle..Dakle , devijantna seksualnost trazi intelektualnu i "moralnu" podrsku od zapadnih sila , protiv "svoje" nacije i "svoje" zemlje? Ne gospodo draga , Marko nema svoju naciju , svoju veru ili bilo koji drugi identitet osim seksualnog .(mada je i taj problematican glede pasivnog ili aktivnog principa) Markova vera je sex i shopping , a zivot je niz frustracija i (samo)prezira , jer taj dovoljno bogati boyfriend koji ce resiti sve probleme-jednostavno ne dolazi! Raditi je svakako odvratano , kreativan bi voleo da bude ali...najlakse je gledati TV , ici u Gym i postati profesionalni gej-promoter.
Nece vam uspeti Marko..sto se vise uvlacite kvislinskoj vladi i njihovim nalogodavcima , vise cete narodnog gneva na sebe navuci..a taj dan ce doci , kao sto je dosao glave i grckoj i rimskoj pederastiji. Jer varvari su drcni , potentni i jaki..sve ono sto vama Bog nije dao..
Preporuke:
23
6
29
nedelja, 29 septembar 2013 03:27
Kralj Ibi
Srbija je bas prava "drzava"! Ma, kraljevina je to, a na celu joj je KRALJ IBI! Bas onaj iz cuvene drame! Ime odgovara personi (personama), a odgovara i povodu - paradi "guzicara"! Evo vam i jedne anegdote iz doba kad su nama vladali komunisti, a jos ne pederi, kao danas, tj. od 2004. naovamo. (Kako ide, Vucicu, ubode li se sta, ne mora biti Rakic?!) Dakle, bio je jedan homoseksualni par, mladi ljudi, igrali smo s njima i lopte, taman posla da ih je neko dirao. Ali jeste nas jedan od onih "tradicionalnih" zaustavio na ulici i pitao: Jeste li culi da je A. trudan? Nismo stigli ni da se saberemo, a on je slavodobitno zavrsio: Rodice govno! E, to sto se u "uzvisenim", "demokratskim" "gej"-vezama "radja", to Srbijom od 2004. vlada, kraljevski, ibijevski. I vladace po svoj prilici sve dok Srbije ne nestane. "Prelomio" Vucic Ibi, nece vise biti Srbije!
Preporuke:
15
4
30
nedelja, 29 septembar 2013 06:10
Gordana
Ne, ustvari ajde da se da pravo svim ugrozenim grupama da protestvuju i TRAZE SVOJA PRAVA. Eto , na primer, da se organizuju prostitutke i da u sto zivopisnijim kostimima proparadiraju gradom,
Onda , naprimer, alkoholicari da se protestom izbore za svoje pravo uzivanja u alkoholu i da traze donacije od drzave i inostranstva,...
E, onda narkomani. Zasto ugrozavati pravo ljudima (cak ih i hapsiti) na njihovo opredelenje i uzivanje.
Mislim da sve ove "ugrozene" grupe imaju podjednako pravo na sopstveno opredelenje ,a da su skoro isto toliko "korisne" za drustvo koliko i homoseksualci!
Preporuke:
18
10
31
nedelja, 29 septembar 2013 08:05
Dragan
Ko bi rekao da čoveku toliko može da omili miris izmeta? Taman ko svinče.
Preporuke:
12
14
32
nedelja, 29 septembar 2013 09:47
Rđosav
Potpuno bezvezna tema. Što neko reče, oni jedni drugima služe kao razlog postojanja. LGBT aktivisti i tzv. desničarske organizacije.
Koliko kapiram, najžešći protivnici Parade jesu: popovi i latentni homoseksualci. Iz jasnih razloga. Oni prvi - da ne bi isplivala znatna homoseksualnost među `bratijom`. Oni drugi - nesigurni u svoju seksualnu orijentaciju.
Preporuke:
14
17
33
nedelja, 29 septembar 2013 10:38
Poštovalac NSPM
Autor teksta je lepo primetio da ovaj ilegalan a javno izveden ''prajd'' pod okriljem noći, možda i nije spontan. Kao što vidimo tu su bili prisutni i policajci koji su to obezbeđivali, što ukazuje na to da umesto da ih uhapse zbog narušavanja javnog reda i mira oni ih obezbeđuju u njihovom pohodu. Problem je isplivao i bojim se da je mnogo veći nego što se misli, ovo je uvreda koja je pitanje lečenja bolesnih i skarednih upravo izvela iz legalnih i zakonskih okvira. Srpski jurišnici u zaštiti svojih stavova su za slična dela podobijali zatvorske kazne i platili cenu svojih ubeđenja a ovima se to nije desilo. Miladin se grdno prevario ako je pomislio da će ovakvim potezom namiriti homiće a izbeći ''huligane''. Samo je zaoštrio stanje a ''huligane'' izazvao, drugim rečima moguć je ilegalan i to nasilan odgovor ovoj provokaciji. Homići jednostavno traže razlog za nasilje i oni žele da ga isprovociraju, kako bi se zapad zauzeo za njih. Dali je to u interesu države? Živela Srbija.
Preporuke:
16
5
34
nedelja, 29 septembar 2013 10:40
hm
Pitanje za sve "branitelje porodičnih vrednosti", pored koga bi vas bio veći strah da prođete u nekoj mračnoj uličici, pored dva geja koji se ljube ili pored dvojice "navarenih" i "našmrkanih" navijača (sa sve onim partiJotsko-crkvenim tetovažama po nabujalim bicepsima)!?
Ali iskreno molim!?
Preporuke:
18
8
35
nedelja, 29 septembar 2013 10:41
zoolog
Grgure,
Pingvini su poznati kao pederi.
Preporuke:
11
4
36
nedelja, 29 septembar 2013 11:01
hm
@zoolog
I kod mužijaka guske postoji ta pojava!
Preporuke:
7
4
37
nedelja, 29 septembar 2013 11:16
Dragoljub Zbiljić
SRBI NE TREBA NIKADA I NIGDE DA UĐU OTVARANjEM VRATA ZADNjICOM!
Na kritici zbog neodržavanja uličnog paradiranja bestidnošću Evropa i ceo nasilnički svet odaje nam najveću čast. Srbi ne treba nikada i nigde da uđu otvaranjem vrata zadnjicom!
Preporuke:
16
7
38
nedelja, 29 septembar 2013 11:35
Grga Mirić
To su sve lažni homoseksualci koji zloupotrebljavaju malena manjinska seksualna opredeljenja protiv ogromnog većinskog prirodnog opredeljenja. To je sve plaćeno iz naših pokradenih nam para i iz uništenih i na razne načine bombardovanih preduzeća.
Koja bi se normalna budala bilo gde ulicom "ponosila" i paradirala skidanjem gaća i pokazivanjem zadnjica pred omladinom.
To je sve smišljena "peta kolona" ubačena među građane u Srbiji radi antisrpske "svilene jeseni" za antisrpsko međusrpsko nasilje u Srbiji.
Preporuke:
17
12
39
nedelja, 29 septembar 2013 12:37
Rđosav
Dragoljub Zbiljić:
SRBI NE TREBA NIKADA I NIGDE DA UĐU OTVARANjEM VRATA ZADNjICOM!
Hehe, Zbiljiću, ima primera i kad su otvarali, baš tom metodom...
Kad je Miloš slao neku delegaciju u Stambol, ovako ih je uputio: `kod Turaka možete nešto postići ili parama ili dupetom. A mi para nemamo.`
Preporuke:
11
3
40
nedelja, 29 septembar 2013 12:52
fristajlo
Faust
Meni samo nije jasno kako gej parada krši porodične vrednosti
Tako što podvaljuje svoje, suprotne vrednosti.
"Navijači"...Desne organizacije... SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu...
Služite se tehnikom negativnog primera; a kako se ne setiste navijača sa stadiona u svetu, kada naprave spektakl na utakmici, i gde je prepuno žena, dece?
I da li su desne organizacije listom fažističke i sklone nasilju? Zar je svakom desničaru jedino na pameti izgovor za nasilje, po Vama?
Kako se ne setiste srpskih manastira na Kosmetu, koji su manje-više svi baština UNESKO-a?
Nije li ta SPC najzaslužnija za očuvanje kulturnog i istorijskog nasleđa ovog naroda, širenje pismenosti u vremenima kada je to bilo mnogo teže nego danas?
Zar su svi kao ta nekolicina, koje navedoste?
LGBT pokret nigde u svetu nije dobrodošao; tamo, gde je nastao- jedva da ga tolerišu.
Hajde prvo da ga oni stave za svoj vrednosni sistem, pa da vidimo.
Preporuke:
12
10
41
nedelja, 29 septembar 2013 13:39
Dragoljub Zbiljić
"Kad je Miloš slao neku delegaciju u Stambol, ovako ih je uputio: `kod Turaka možete nešto postići ili parama ili dupetom. A mi para nemamo" (Rđosav).`
Ja govorim šta ne treba. A Rđosav neka radi kako misli da mu treba.
Preporuke:
8
2
42
nedelja, 29 septembar 2013 13:46
zoolog
srbi treba malo da odu na južni pol i da se druže sa pingvinima
Preporuke:
5
9
43
nedelja, 29 septembar 2013 15:43
Agaton
Ljudi,shvatite,izbegnuto je krvoprolice.Spasen grad rusenja i nema mrtvih.
Da li neko zeli da cuje da je sve bilo spremno za napad; ose u flasama,strljeni,cak bilo je i zmija.
Ali,jos gore je to sto je bila spremna kiselina koja bi ojadila one sto sebe nazivaju ponosom.
A kako bi nju "dozirali"????
E,pa lako.Srbin je to i ima kefalo. Kupljeni su avioncici i hilikopteri za decju zabavu s kojima se upravlja daljinskim upravljacem i svaki je mogao da ponese punjenje od 200 grama.Sa te visine kiselina bi pala u vidu kise i nanela nesagledive posledice. sto se o tome ne pise?
Hvala bogu,da je Dacic razumno pristupio i zabranio svaku vrstu demostracija za taj dan.
Ja sam srecan da je to otkazano i kao vernik,da nikome nije falilo nista.
Imamo mi preca posla od parada i dokolica. Neka idu tamo gde ovi liju krokodilske suze. srbi su zdrav narod i to nece da bude skoro.
Preporuke:
7
2
44
nedelja, 29 septembar 2013 16:19
doktor
Jedina stvar u kojoj se slazem sa Veljkom Kacinom jeste njegova primedba da je zabranom parade 'otpocela predizborna kampanja'. Tacno.
Preporuke:
6
0
45
nedelja, 29 septembar 2013 16:37
Peter RV
Oni su odrzali nezvanicno njihovu paradu, a vlada je ispala 'zabranom' kao da je bila nekako protiv nje. 'Svi' zadovoljni, zar ne?
Ne viditeli namjestaljku za naivne ,Dacica-Vucica pred skorim izborima?
Preporuke:
4
2
46
nedelja, 29 septembar 2013 16:49
zoolog
Krokodilske suze, pingvini, konji...pa tu ima dosta posla za mene Srbi!
Preporuke:
4
4
47
nedelja, 29 septembar 2013 17:08
Začepite sa svojim mentalitetom krda!
Jedine vrednosti koje se nameću Paradom gejeva i lezbijki su:
1. Neka svako gleda svoja posla. I meni se ne sviđaju monoteističke religije (politeističke su makar razumne, mada i one imaju svoje uvrnutosti, ali verovanje u tobožnje svemoguće Jedno Dobro koje je ne samo dopustilo svoju potpunu suprotnost, iako ograničenu vremenom, tj. aspolutno Zlo, je potpuno šizofreno), pa ne idem okolo da ih rušim.
2. Svi smo jednaki pred zakonom. Svako ima prava na protest, a "Parada" je pre svega to: protest protiv diskriminacije. Diskriminacija znači nejednaka prava na brak, i nasleđivanje, posete partneru u komi ili zatvoru isl. Policija je DUŽNA da štiti svakog ko je napadnut, ne organičavajući mu OSNOVNA prava, kao slobodu kretanja.
3. Ljudi nisu nekakvi organski delovi "etnosa" ili "društva" kao njegovi tobožnji organi (ovakve sumanute ideje naročito ljube fašpisti dajući sebi ulogu pesnice a svojim vođama ulogu očiju ili mozga). Ljudi su individue.
Preporuke:
21
11
48
nedelja, 29 septembar 2013 17:14
zoolog
Ne kaže se za džabe na izdajničkom engleskom: Gay as goose (gej k'o guska - prim. prev.) čime dolazimo do dokaza da su gusani pored pingvina homoseksualno opredeljeni. dakle, homoseksualizam nalazimo u prirodi, dakle homoseksualizam je prirodan.
Ja predlažem da se usvoji i nova poslovica: Gay as Serb.
Ako mogu pingvini, gusani, englezi, mađari, mogu i srbi!
za sve latente homoseksualce srbe koji provode nedeljno popodne tugujući što je prajd održan.
pozdrav od zoologa
tri prsta!
samo zoologija spasava!
Preporuke:
6
8
49
nedelja, 29 septembar 2013 17:23
Bica
ČEGA SE PAMETAN STIDI BUDALA SE PONOSI !!! A da se nakotilo budala i skotova u Srbiji - to je žalosna istina.Sreća je jedino što se po sopstvenom izboru neće dalje razmnožavati!
Preporuke:
11
7
50
nedelja, 29 septembar 2013 17:34
zoolog
ovde jedino pravilno razmišlja
"začepite sa svojim mentalitetom krda!"
ja kao zoolog vam to odgovorno tvrdim.
Preporuke:
5
7
51
nedelja, 29 septembar 2013 18:02
babica
@bica
zašto mislite da homoseksualci ne mogu imati surogat majke
Preporuke:
4
4
52
nedelja, 29 septembar 2013 22:25
smit
gomila pedera dobila zadatak da komentarise na nspm. Ili jedan te isti peder.
Preporuke:
4
4
53
ponedeljak, 30 septembar 2013 10:58
Lapovac
Evo čitam upzorenja sa kutije cigareta.
Sa jedne strane piše - Pušenje ubija. Duvanski dim šteti ljudima u Vašoj okolini, i sa druge strane - Želite bebu. Pušenje utiče na plodnost kod muškaraca i žena. Zar ne bi bila i neka evropska vrednost da se na njihovim rekvizitima napišu upozorenja - Homoseksualni odnosi ugržavaju ljudsku vrstu. Oni štete ljudima u vašoj okolini, i drgi - Želite bebu. Homoseksualni odnosi vam to onemogućavaju. Možda bi upalilo kod izvesnog broja onih koji nisu genetski, nego homoseksualci u glavi.
Preporuke:
7
5
54
ponedeljak, 30 septembar 2013 21:23
DrJelaBisic
I tako je ispala prava,nepatvorena(uuups!Kroatizam!)idila.I vuci siti,i koze na broju.Nasa vlast nije dozvolila odrzavanje(cirkuske)parade,ali ne zato sto su homofobi,vec zbog brige za bezbednost,a parada je ipak odrzana,pa su tako nasa Sveta trojica odbranili Srpstvo(od LGBT)i nisu(prozapadni)izdajnici,iako su predali Kosovo,sto ustvari i nisu vec se samo nama,neupucenima,cini.
Preporuke:
1
0
55
utorak, 01 oktobar 2013 08:31
brm
"nekoliko desetina pristalica održavanja parade udarilo je šamar državi i većinskom delu populacije u Srbiji koji osuđuje s pravom održavanje ovakve manifestacije.Ogromna većina ljudi u Srbiji bez obzira na veroispovest osuđuje i protivi se s razlogom održavanju jednog takvog skupa"
prema istraživanju koje agencije? snena baba?
Preporuke:
2
2
56
utorak, 01 oktobar 2013 08:34
brm
bog dano vic
"juce sam prisustvovao dodeli diploma..."
a nisi primetio neku gužvu na ulicama .. neka radnička nebitna boranija (desetak hiljada) o kojoj nijedan medij, uključujući udbaške sajtove, ne izvešatava... pardon, izveštava - kolaps saobraćaja zbog protesta..
e moji patriJOte važnija vam je gej parada i udbini batinaši navijači nego zakon o radu koji vas pretvara u roblje
Preporuke:
0
1
57
utorak, 01 oktobar 2013 08:39
brm
"ne da sam bila iznenadjena to je malo reci nego fascinirana njihovom hrabroscu i bezobrazlukom a najvise time kako su se samo usudili, to je sigurno odobrila vlast"
"to je sigurno odobrila vlast" - pa nisu svi na dugme ko vi ovde (većina)
Preporuke:
0
1
58
utorak, 01 oktobar 2013 08:45
brm
Suvorov@Marko Gay
"Dojave crnogorskom kralju Nikoli da na Cetinju imaju dva j..ig..ase"
Toma Fila na Pinku u emisiji Piramida, 16. oktobra 2005. „...stavio ih u bure napunjeno nečim...i rekao da je to za njih...“(opis navodnog postupanja Miloša Obrenovića prema istopolnoorjentisanim osobama)
ajde prekrajatelji istorije, dogovorite se jel knez Miloš ili kralj Nikola
Preporuke:
5
1
59
utorak, 01 oktobar 2013 08:59
Stefan iz Niša
Noć jeste vreme za bubašvabe, pacove i ostalu gamad iz podzemlja.
Preporuke:
3
2
60
utorak, 01 oktobar 2013 14:46
s.p.Lajković
U celoj ovoj priči na nešto se zaboravilo. Ako pederi imaju prava da se okupljaju, zašto to pravo ne bi imali i "huligani" ?
http://www.media1.rs/drustvo/hronika/1283089/2287328/Kako_je_organizovan_nocni_Prajd
To su zapadne vrednosti. Kao i u vreme Stare Grcke, "civilizovani" narodi slave pederastiju, a "varvari" je osuduju. Pederastija je bila odlika zapadne civilizacije, a sada je njena SAMA SRZ. Naravno da zelimo da nametnemo nase najvaznije vrednosti svetu, necemo valjda dozovoliti da vi nametnete svoje?
I mi tako "uruseni", i "nezdravi" ipak nekako smognemo snage da vam izdiktiramo kako da zivite? A zivecete -- evo ovako: (preskoci reklamu - skip add):
http://www.youtube.com/watch?v=lzdB0kHESD8
Super je sto su navijaci toliko jaki da mogu spreciti paradu, navijajte za njih.
Radujte se snazi navijaca i kada budu prodavali drogu vasoj deci.
Radujte se snazi navijaca i kada vas budu prebili bezbolkama u strajku i socijalnom protestu jer je vodjama neki tajkun dao lovu za tako nesto. Tada ce vam biti dzaba pozivanje na slobodu okupljanja.
O povezanosti navijaca sa sluzbama i vlastima ne bih sada.
Ako je za utehu u Srbiji je sve privatizovano...nadam se da Država još nije..Možda se varam...odavde iz danjine.
Da li se vi ponosite time, sto cete nam smanjitii stopu nataliteta?
Da li vi dajete doprinos produzenju ljudske vrste na ovoj planeti?
Da li je normalno da vam neki organi ne sluze iskljucivo za ono, cemu su namenjeni?
Da li je normalno da vi mom sinu (nedaj boze) budete uzor?
Da li vi smatrate da ste nas ponos?
Da li se vasi roditelji (voleo bih njih da cujem) ponose sa vama?
Da li vi verujete u Boga?
Da li vi postujete nas, normalne ljude?
Ako nas postujete, zasto nam to priredjujete?
I na kraju, uvek se rado setim jedne narodne poslovice:
Cega se pametan stidi, time se lud ponosi.
Buuu.
Bal vampira kako neko reče.
Nazivati tu robovsku slobodu "ljudskim pravima" je najveći cinizam od strane onih koji to propagiraju a najveća glupost od strane onih koji u to zaista veruju.
Sve kao da nista nije bilo.
Ciji je tu prajd u pitanju?
- Ne Gospodaru, ako Boga znaš, nećemo nikad više!
Kralj Nikola im reče:
- Da vidite, pasji sinovi, gdje vi gurate onu stvar, i kako je njemu.
Kad ga uporedim sa Papom Franciskom ("ko sam ja da nekoga osudjujem"), dodje mi da predjem u katolicanstvo (necu, ne sekirajte se).
Patrijarh bi trebalo da nas spaja, a ne deli, a upravo je to ono sto on radi. Ali su mu zato Karici OK, pa je isao kod njih da im osveti prostorije u Moskvi.
Stidim se takodje i vlade, koja po treci put za redom dozvoljava da huligani i nasilnici (valjda su to oni koji prete da ce da biju) budu jaci od nje.
Ali sam PONOSan na hrabre ljude (po video snimku koji sam video na youtube-u, ima ih par stotina, svako ko ume da broji, ili mnozi, moze to sam da potvrdi), koji su odbili da ponovu pognu glavu i prosetali su svojim gradom.
Porodične vrednosti krše upravo "branitelji" tih vrednosti. "Navijači" koji će posle parade nastavite da se ubijaju međusobno, a i u usput će iskasapiti vaše dete ako im zasmeta jedan pogled. Desne organizacije koje će im aplaudirati, isto kako su i devedesetih pljeskali klincima koji su odlazili u ratove. Sad ih ne pominju i ne pomažu kad su postali bogalji ili su mrtvi. SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu, čitavu malu "paradu" na svojim Saborima i u manastirima. Lakše je naravno da prstom ukazuju na gejeve, umesto da deo ogromnog novca koji zarađaju, ulože u vrtiće, narodne kuhinje, pomoć samohranim majkama i siročadi. I na kraju, gejevi su vam krivi za raspad porodičnih vrednosti?!
Jadna je ovo Srbija sa koje god strane da se posmatra. Od te "države" jedino je jadniji njen narod - koji nije i nedužan.
To je suština plana.
Dodao bih- ovoliko žestok otpor, koji narod ne pruža na drugim poljima- samo je na izgled iznenađujuće velik; naime, postoji neka nejasna svest o tome da je to neuralgična tačka sveukupnog nacionalnog poraza, od koje bi stvari eksponencijalno išle ka gorem.
Kako god- oni će "bušiti", pokušavati, pritiskati sve jače i uporno.
Šta će se posle toga desiti- samo retkima je jasno.
Onima, koji su proučili istoriju, i naučili po nešto iz nje.
A biće svašta.
Nece vam uspeti Marko..sto se vise uvlacite kvislinskoj vladi i njihovim nalogodavcima , vise cete narodnog gneva na sebe navuci..a taj dan ce doci , kao sto je dosao glave i grckoj i rimskoj pederastiji. Jer varvari su drcni , potentni i jaki..sve ono sto vama Bog nije dao..
Onda , naprimer, alkoholicari da se protestom izbore za svoje pravo uzivanja u alkoholu i da traze donacije od drzave i inostranstva,...
E, onda narkomani. Zasto ugrozavati pravo ljudima (cak ih i hapsiti) na njihovo opredelenje i uzivanje.
Mislim da sve ove "ugrozene" grupe imaju podjednako pravo na sopstveno opredelenje ,a da su skoro isto toliko "korisne" za drustvo koliko i homoseksualci!
Koliko kapiram, najžešći protivnici Parade jesu: popovi i latentni homoseksualci. Iz jasnih razloga. Oni prvi - da ne bi isplivala znatna homoseksualnost među `bratijom`. Oni drugi - nesigurni u svoju seksualnu orijentaciju.
Ali iskreno molim!?
Pingvini su poznati kao pederi.
I kod mužijaka guske postoji ta pojava!
Na kritici zbog neodržavanja uličnog paradiranja bestidnošću Evropa i ceo nasilnički svet odaje nam najveću čast. Srbi ne treba nikada i nigde da uđu otvaranjem vrata zadnjicom!
Koja bi se normalna budala bilo gde ulicom "ponosila" i paradirala skidanjem gaća i pokazivanjem zadnjica pred omladinom.
To je sve smišljena "peta kolona" ubačena među građane u Srbiji radi antisrpske "svilene jeseni" za antisrpsko međusrpsko nasilje u Srbiji.
Kad je Miloš slao neku delegaciju u Stambol, ovako ih je uputio: `kod Turaka možete nešto postići ili parama ili dupetom. A mi para nemamo.`
Tako što podvaljuje svoje, suprotne vrednosti.
Služite se tehnikom negativnog primera; a kako se ne setiste navijača sa stadiona u svetu, kada naprave spektakl na utakmici, i gde je prepuno žena, dece?
I da li su desne organizacije listom fažističke i sklone nasilju? Zar je svakom desničaru jedino na pameti izgovor za nasilje, po Vama?
Kako se ne setiste srpskih manastira na Kosmetu, koji su manje-više svi baština UNESKO-a?
Nije li ta SPC najzaslužnija za očuvanje kulturnog i istorijskog nasleđa ovog naroda, širenje pismenosti u vremenima kada je to bilo mnogo teže nego danas?
Zar su svi kao ta nekolicina, koje navedoste?
LGBT pokret nigde u svetu nije dobrodošao; tamo, gde je nastao- jedva da ga tolerišu.
Hajde prvo da ga oni stave za svoj vrednosni sistem, pa da vidimo.
Ja govorim šta ne treba. A Rđosav neka radi kako misli da mu treba.
Da li neko zeli da cuje da je sve bilo spremno za napad; ose u flasama,strljeni,cak bilo je i zmija.
Ali,jos gore je to sto je bila spremna kiselina koja bi ojadila one sto sebe nazivaju ponosom.
A kako bi nju "dozirali"????
E,pa lako.Srbin je to i ima kefalo. Kupljeni su avioncici i hilikopteri za decju zabavu s kojima se upravlja daljinskim upravljacem i svaki je mogao da ponese punjenje od 200 grama.Sa te visine kiselina bi pala u vidu kise i nanela nesagledive posledice. sto se o tome ne pise?
Hvala bogu,da je Dacic razumno pristupio i zabranio svaku vrstu demostracija za taj dan.
Ja sam srecan da je to otkazano i kao vernik,da nikome nije falilo nista.
Imamo mi preca posla od parada i dokolica. Neka idu tamo gde ovi liju krokodilske suze. srbi su zdrav narod i to nece da bude skoro.
Ne viditeli namjestaljku za naivne ,Dacica-Vucica pred skorim izborima?
1. Neka svako gleda svoja posla. I meni se ne sviđaju monoteističke religije (politeističke su makar razumne, mada i one imaju svoje uvrnutosti, ali verovanje u tobožnje svemoguće Jedno Dobro koje je ne samo dopustilo svoju potpunu suprotnost, iako ograničenu vremenom, tj. aspolutno Zlo, je potpuno šizofreno), pa ne idem okolo da ih rušim.
2. Svi smo jednaki pred zakonom. Svako ima prava na protest, a "Parada" je pre svega to: protest protiv diskriminacije. Diskriminacija znači nejednaka prava na brak, i nasleđivanje, posete partneru u komi ili zatvoru isl. Policija je DUŽNA da štiti svakog ko je napadnut, ne organičavajući mu OSNOVNA prava, kao slobodu kretanja.
3. Ljudi nisu nekakvi organski delovi "etnosa" ili "društva" kao njegovi tobožnji organi (ovakve sumanute ideje naročito ljube fašpisti dajući sebi ulogu pesnice a svojim vođama ulogu očiju ili mozga). Ljudi su individue.
Ja predlažem da se usvoji i nova poslovica: Gay as Serb.
Ako mogu pingvini, gusani, englezi, mađari, mogu i srbi!
za sve latente homoseksualce srbe koji provode nedeljno popodne tugujući što je prajd održan.
pozdrav od zoologa
tri prsta!
samo zoologija spasava!
"začepite sa svojim mentalitetom krda!"
ja kao zoolog vam to odgovorno tvrdim.
zašto mislite da homoseksualci ne mogu imati surogat majke
Sa jedne strane piše - Pušenje ubija. Duvanski dim šteti ljudima u Vašoj okolini, i sa druge strane - Želite bebu. Pušenje utiče na plodnost kod muškaraca i žena. Zar ne bi bila i neka evropska vrednost da se na njihovim rekvizitima napišu upozorenja - Homoseksualni odnosi ugržavaju ljudsku vrstu. Oni štete ljudima u vašoj okolini, i drgi - Želite bebu. Homoseksualni odnosi vam to onemogućavaju. Možda bi upalilo kod izvesnog broja onih koji nisu genetski, nego homoseksualci u glavi.
prema istraživanju koje agencije? snena baba?
"juce sam prisustvovao dodeli diploma..."
a nisi primetio neku gužvu na ulicama .. neka radnička nebitna boranija (desetak hiljada) o kojoj nijedan medij, uključujući udbaške sajtove, ne izvešatava... pardon, izveštava - kolaps saobraćaja zbog protesta..
e moji patriJOte važnija vam je gej parada i udbini batinaši navijači nego zakon o radu koji vas pretvara u roblje
"to je sigurno odobrila vlast" - pa nisu svi na dugme ko vi ovde (većina)
"Dojave crnogorskom kralju Nikoli da na Cetinju imaju dva j..ig..ase"
Toma Fila na Pinku u emisiji Piramida, 16. oktobra 2005. „...stavio ih u bure napunjeno nečim...i rekao da je to za njih...“(opis navodnog postupanja Miloša Obrenovića prema istopolnoorjentisanim osobama)
ajde prekrajatelji istorije, dogovorite se jel knez Miloš ili kralj Nikola