Peder bal ispred srpske skustine u centru Beograda 27. septembra stitila je i obezbedivala srpska policija, kao sto se na ovim video snimcima lepo vidi:
To su zapadne vrednosti. Kao i u vreme Stare Grcke, "civilizovani" narodi slave pederastiju, a "varvari" je osuduju. Pederastija je bila odlika zapadne civilizacije, a sada je njena SAMA SRZ. Naravno da zelimo da nametnemo nase najvaznije vrednosti svetu, necemo valjda dozovoliti da vi nametnete svoje?
"да се путем 'параде поноса' жели наметнути један систем вредности који је потпуно супротан сваком вредносном систему на коме почива једна здрава нација."
I mi tako "uruseni", i "nezdravi" ipak nekako smognemo snage da vam izdiktiramo kako da zivite? A zivecete -- evo ovako: (preskoci reklamu - skip add):
http://www.youtube.com/watch?v=lzdB0kHESD8
Препоруке:
17
68
4
субота, 28 септембар 2013 17:46
dragorad
Zabrana parade je samar drzavi, jer je priznala da ljudima ne mogu da garantuju bezbednost slobode okupljanja garantovane Ustavom.
Super je sto su navijaci toliko jaki da mogu spreciti paradu, navijajte za njih.
Radujte se snazi navijaca i kada budu prodavali drogu vasoj deci.
Radujte se snazi navijaca i kada vas budu prebili bezbolkama u strajku i socijalnom protestu jer je vodjama neki tajkun dao lovu za tako nesto. Tada ce vam biti dzaba pozivanje na slobodu okupljanja.
O povezanosti navijaca sa sluzbama i vlastima ne bih sada.
Препоруке:
35
93
5
субота, 28 септембар 2013 17:57
Добој
Лукаво је ово Миладин одрадио.за Запад, прајд је Зодржан, а за домаћу употребу он је забрањен. Лукавије знатно од Тадића.
Препоруке:
99
3
6
субота, 28 септембар 2013 17:57
bog dano vic
juce sam prisustvovao dodeli diploma na pravnom fakultetu u beogradu zdravoj lepoj pametnoj deci o tome ni reci u novinama ili na tv a o ovim jadnicima sve bruji danima
Препоруке:
103
8
7
субота, 28 септембар 2013 17:58
zarobljena
S obzirom da su Mrak.U pravo vreme su i održali Paradu.Nemam ništa protiv,poješće ih Tama iz bezdana.
Препоруке:
73
7
8
субота, 28 септембар 2013 18:09
Лав
Безбедносни ризици због којих је парада наводно забрањена су невероватно преувеличани. Чињеница је да је у земљи у којој се добровољна ампутација дела територије слави као успех а уништавање последњих остатака некада респектабилне привреде дочекује аплаузом, скуп стотинак студената Филозофског факултета и њихових другара из иностранства је могао да се организује без икаквих проблема. Али је власт као у каквом трилеру вешто дизала тензију све до последњег тренутка, када је углавном незаинтересованом становништву покушала да пошаље поруку како ипак они имају некакве црвене линије. Изостанак смака света по овој поноћној псеудо-паради је добар показатељ како неоснованости фантазија о локвама крви које ће потећи београдским улицама, тако и непостојања деструктивних последица по јавни морал које су противници параде месецима предвиђали. Али циљ замајавања јавности и скретања пажње са важних тема је у потпуности испуњен
Препоруке:
74
6
9
субота, 28 септембар 2013 18:14
Дринко Кончаревић
Да је само шамар, можда би требало окренути лице и за други. Али они су нам избили око 650.00 евра по дану ангажовања 6.500 полицајаца. Држава нема новаца за лечење деце у нашим здравственим установама али има за педерске активности. Ко је будућност Србије, педери или здрава деца са нормалним сексуалним определењем?
Препоруке:
88
14
10
субота, 28 септембар 2013 18:15
dusan
interesantno je da se stalno vodi polemika da li treba zabraniti ili ne, a ustavne odredbe su dosta jasne. svi imaju pravo na slobodu okupljanja, pa i oni koji pripadaju lgbt populaciji. ako bismo zeleli da ovo promenimo, stvar je dosta jasna - treba promeniti ustav i istupiti iz par medjunarodnih ugovora. nije mi jasna ni potreba da se lgbt pride napadne fizicki. napadati slabije od sebe nikada nije bila odlika naseg naroda. neslaganje se moze iskazati na druge nacine - bojkotom, okupljanjem na drugom mestu, itd. o ovome mora da se razgovara. pripadnici te lgbt zajednice su ipak nasi ljudi. nismo ih uvezli. kako to da ne mozemo sa njima da se dogovorimo? i na kraju, cini mi se da smo svi svake godine mnogo vise na zadatku promocije prajda - i oni koji su za, i oni koji su protiv. danima se prica o tome. pustite ih da prosetaju, to ce trajati par sati godisnje i nemojte ih konstatovati. mislim da ovako najvise trljaju ruke organizatori.
Препоруке:
37
51
11
субота, 28 септембар 2013 18:20
volim srbiju
Otkada je gej populacija kod nas ugrozena nikad, cak i u doba Tita oni su imali svoje klubove, svoja okupljanja svoje centre ali se nisu javno okupljali i iritirali druge,svako ima pravo da u biti bude ono sto jeste ali ne ugrozavaj druge. Postali su mnogo nasilni kao i Zapad koji uslovljava ulazak u EU paradom gejeva, e svasta, pa i ne treba nam EU.
Препоруке:
90
13
12
субота, 28 септембар 2013 18:22
tamo-vamo
Ne bi oni smeli da prosetaju da nisu dobili instrukcije ispod zita od vrhova vlasti da smeju to da urade jer ovako i ovce na broju i vukovi siti. Tekst odlican
Препоруке:
68
10
13
субота, 28 септембар 2013 18:24
dragoslava
Izasla sam sinoc na ulice i videla ih a ne da sam bila iznenadjena to je malo reci nego fascinirana njihovom hrabroscu i bezobrazlukom a najvise time kako su se samo usudili, to je sigurno odobrila vlast da bi smirila one iz unije ili ko zna koje lobije, sram Vas bilo, narodu pricite jedno a radite drugo
Препоруке:
70
26
14
субота, 28 септембар 2013 18:41
Цмок Торонто
Претпостављам да је ЛГТБ популација већином СРБИ и СРПКИЊЕ* као што су комунисти,другосрбијанци,демократе,курве мушке и женске а у последње време и малолетници,радници и сви људи,ако их има,у Србији ,и да по природи ствари прво штитимо интерес Србије па онда наш лични.
Ако је за утеху у Србији је све приватизовано...надам се да Држава још није..Можда се варам...одавде из дањине.
Препоруке:
31
6
15
субота, 28 септембар 2013 20:09
Grgur
Gospodo,
Da li se vi ponosite time, sto cete nam smanjitii stopu nataliteta?
Da li vi dajete doprinos produzenju ljudske vrste na ovoj planeti?
Da li je normalno da vam neki organi ne sluze iskljucivo za ono, cemu su namenjeni?
Da li je normalno da vi mom sinu (nedaj boze) budete uzor?
Da li vi smatrate da ste nas ponos?
Da li se vasi roditelji (voleo bih njih da cujem) ponose sa vama?
Da li vi verujete u Boga?
Da li vi postujete nas, normalne ljude?
Ako nas postujete, zasto nam to priredjujete?
I na kraju, uvek se rado setim jedne narodne poslovice:
Cega se pametan stidi, time se lud ponosi.
Препоруке:
70
26
16
субота, 28 септембар 2013 21:23
телетабис
Парада кренула испред Владе и дошла до Скупштине. Шта нам то поручују?
Препоруке:
45
2
17
субота, 28 септембар 2013 21:35
Moravac
Super je ispalo Peder bal se pretvorio u bal vampira odrzan je u vreme izlaska Vampira oko ponoci u blizini Kalemegdanske tvrdave.Po predanju starih Beogradana na ta mesta i ranije su se pojavljivali Vampiri. Neka tako i ostane .Normalan svet u normalno vreme a nastrani, poremeceni i ostali polusvet oko ponoci.
Препоруке:
44
9
18
субота, 28 септембар 2013 22:01
Шерет
Мрачно време за мрачне људе.
Бууу.
Бал вампира како неко рече.
Препоруке:
37
7
19
субота, 28 септембар 2013 22:01
@Марко Геј
Слободу да се паре с ким хоће, с чим хоће и како хоће, имали су робови у свим друштвима, свим временима и свим системима. Њихова слобода је у том погледу чак била већа од слободе животиња. Јер уколико је власник желео да има расне примерке, он је и за своје животиње уводио контролу парења.
Називати ту робовску слободу "људским правима" је највећи цинизам од стране оних који то пропагирају а највећа глупост од стране оних који у то заиста верују.
Препоруке:
52
8
20
субота, 28 септембар 2013 22:34
Sve sve ali...
... sta bi s Kacavendom, eno ga i Irinej bolnog obilazi.
Sve kao da nista nije bilo.
Ciji je tu prajd u pitanju?
Препоруке:
19
16
21
субота, 28 септембар 2013 22:53
Суворов@Marko Gay
Дојаве црногорском краљу Николи да на Цетињу имају два ј..иг..а. Каже он да му их доведу и нареди да напуне до врха два бурета фекалијама и њих двојицу метну у бурад. Нареди двојици перјаника да напуне пушке и гађају у главу. Перјаници напуне пушке, падне команда "пали!", веселници зароне у бурад, пушке опале. Понови се то још једаред, док веслници запомажу:
- Не Господару, ако Бога знаш, нећемо никад више!
Краљ Никола им рече:
- Да видите, пасји синови, гдје ви гурате ону ствар, и како је њему.
Препоруке:
38
13
22
субота, 28 септембар 2013 22:57
Grgur
Cega se ja u svom zivotu nisam sve nagledao. Da zena seksualno opsti sa muzjakom konja, psom, muskarac siluje kokosku, ovcu, kozu...Sve se to, nazalost, desavalo. Da li i to treba smatrati normalnim? Jedino sto kod zivotinja nikada nisam video, to je, da se muzjak neke vrste spario sa muzjakom. Znaci, i zivotinje znaju i postuju neki prirodni red a covek, nazalost, ne. To, sto se u nasim genima promenilo, nikako nije dobro i ne moze se dati nikakvo pravo necemu sto degenerise ljudski rod. Sva prava treba dati necemu sto ce nas kao vrstu unaprediti i to je nesto sa cime bi se trebalo istinski ponositi. Unazadjivanje ljudskog roda u bilo kom smislu, nikako ne moze sluziti za ponos. Medjutim, ne treba se ni stideti toga. Jednostavno, to je nesto sa cime se treba suociti i pristupiti na human nacin, jer, hteli mi to da priznamo ili ne, bolest je bolest.
Препоруке:
23
14
23
субота, 28 септембар 2013 23:56
Srbija nije drzava
"На крају, уместо закључка, да завршимо са речима патријарха Иринеја – 'чега се паметан стиди, будала се поноси.'" Ko je to rekao? Irinej, cije postavljanje za patrijarha je "izboksovao" Tadic, koji je i glavni mentor i pobornik "gej"-ideologije! Irinej ne radi nista od onoga sto bi morao da radi - kad je npr. SPC reagovala sto je petokolonasi iz lgbt-"alijanse nazivaju "klerofasistickom", a cine to redovno? Sta je, osim mlakih izjava, uradio Irinej "po pitanju" Kosova? Pa, mnogo - prakticno je izopstio iz Crkve Artemija, koji je jedini hteo da brani srpstvo i pravoslavlje na Kosmetu! Ovako, u srpskim svetinjama na Kosovu "goste" se i "blaze" svoju prljavu dusu Vucic, Dacic, Nikolic, kao sto je to pre njih radio Tadic! Prvo je Irinej prodao kosovsku srpsku duhovnost, pa su dosli ovi dripci da Kosovo i fizicki daruju srpskim dusmanima. A ono pitanje "ko je drzavi udario samar" - otkud autoru ideja da je Srbija "drzava"?! Srbija je bunjiste, pozornica ludjaka, drzava - nikako!
Препоруке:
28
4
24
недеља, 29 септембар 2013 00:16
When injustice becomes law, resistance becomes duty
Za pocetak da kazem da se ja stidim ovog patrijarha, i njegovog nehriscanskog ponasanja ("Parada srama", "Cega se pametan stidi, budala se ponosi").
Kad ga uporedim sa Papom Franciskom ("ko sam ja da nekoga osudjujem"), dodje mi da predjem u katolicanstvo (necu, ne sekirajte se).
Patrijarh bi trebalo da nas spaja, a ne deli, a upravo je to ono sto on radi. Ali su mu zato Karici OK, pa je isao kod njih da im osveti prostorije u Moskvi.
Stidim se takodje i vlade, koja po treci put za redom dozvoljava da huligani i nasilnici (valjda su to oni koji prete da ce da biju) budu jaci od nje.
Ali sam PONOSan na hrabre ljude (po video snimku koji sam video na youtube-u, ima ih par stotina, svako ko ume da broji, ili mnozi, moze to sam da potvrdi), koji su odbili da ponovu pognu glavu i prosetali su svojim gradom.
Препоруке:
27
48
25
недеља, 29 септембар 2013 00:27
Faust
Meni samo nije jasno kako gej parada krši porodične vrednosti, što autori na NSPM konstantno ponavljaju i stvarno bih voleo da mi neko to pojasni. Hoće li se porodice raspasti ako homoseksulci prošetaju ulicom? Ili će možda sva deca posle jednog pogleda na paradu i sami postati gejevi?
Porodične vrednosti krše upravo "branitelji" tih vrednosti. "Navijači" koji će posle parade nastavite da se ubijaju međusobno, a i u usput će iskasapiti vaše dete ako im zasmeta jedan pogled. Desne organizacije koje će im aplaudirati, isto kako su i devedesetih pljeskali klincima koji su odlazili u ratove. Sad ih ne pominju i ne pomažu kad su postali bogalji ili su mrtvi. SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu, čitavu malu "paradu" na svojim Saborima i u manastirima. Lakše je naravno da prstom ukazuju na gejeve, umesto da deo ogromnog novca koji zarađaju, ulože u vrtiće, narodne kuhinje, pomoć samohranim majkama i siročadi. I na kraju, gejevi su vam krivi za raspad porodičnih vrednosti?!
Препоруке:
31
47
26
недеља, 29 септембар 2013 00:31
Србин Обични
"Држава" је званично упалила црвена стоп свјетла педерастији и истовремено дала лијеви жмигавац педерима да скрене према Скупштини а потом десни жмигавац да збуни јавност која је увјерена тако да парада хомосексуалаца није ни одржана.
Јадна је ово Србија са које год стране да се посматра. Од те "државе" једино је јаднији њен народ - који није и недужан.
Препоруке:
34
5
27
недеља, 29 септембар 2013 00:51
фристајло
Дакле, није проблем у томе што су права геј популације угрожена, то никада и није био случај, већ је проблем у једном наметању вредносног оквира који има и политички карактер. Њиме се жели уништити и оно мало вредности које нам је остало.
То је суштина плана.
Додао бих- оволико жесток отпор, који народ не пружа на другим пољима- само је на изглед изненађујуће велик; наиме, постоји нека нејасна свест о томе да је то неуралгична тачка свеукупног националног пораза, од које би ствари експоненцијално ишле ка горем.
Како год- они ће "бушити", покушавати, притискати све јаче и упорно.
Шта ће се после тога десити- само реткима је јасно.
Онима, који су проучили историју, и научили по нешто из ње.
А биће свашта.
Препоруке:
34
6
28
недеља, 29 септембар 2013 03:18
straight
Naravno , nikako ne mogu da propustim da podsetim Marka Geja koliko je patetican i besmislen njegov gay-lifestyle..Dakle , devijantna seksualnost trazi intelektualnu i "moralnu" podrsku od zapadnih sila , protiv "svoje" nacije i "svoje" zemlje? Ne gospodo draga , Marko nema svoju naciju , svoju veru ili bilo koji drugi identitet osim seksualnog .(mada je i taj problematican glede pasivnog ili aktivnog principa) Markova vera je sex i shopping , a zivot je niz frustracija i (samo)prezira , jer taj dovoljno bogati boyfriend koji ce resiti sve probleme-jednostavno ne dolazi! Raditi je svakako odvratano , kreativan bi voleo da bude ali...najlakse je gledati TV , ici u Gym i postati profesionalni gej-promoter.
Nece vam uspeti Marko..sto se vise uvlacite kvislinskoj vladi i njihovim nalogodavcima , vise cete narodnog gneva na sebe navuci..a taj dan ce doci , kao sto je dosao glave i grckoj i rimskoj pederastiji. Jer varvari su drcni , potentni i jaki..sve ono sto vama Bog nije dao..
Препоруке:
23
6
29
недеља, 29 септембар 2013 03:27
Kralj Ibi
Srbija je bas prava "drzava"! Ma, kraljevina je to, a na celu joj je KRALJ IBI! Bas onaj iz cuvene drame! Ime odgovara personi (personama), a odgovara i povodu - paradi "guzicara"! Evo vam i jedne anegdote iz doba kad su nama vladali komunisti, a jos ne pederi, kao danas, tj. od 2004. naovamo. (Kako ide, Vucicu, ubode li se sta, ne mora biti Rakic?!) Dakle, bio je jedan homoseksualni par, mladi ljudi, igrali smo s njima i lopte, taman posla da ih je neko dirao. Ali jeste nas jedan od onih "tradicionalnih" zaustavio na ulici i pitao: Jeste li culi da je A. trudan? Nismo stigli ni da se saberemo, a on je slavodobitno zavrsio: Rodice govno! E, to sto se u "uzvisenim", "demokratskim" "gej"-vezama "radja", to Srbijom od 2004. vlada, kraljevski, ibijevski. I vladace po svoj prilici sve dok Srbije ne nestane. "Prelomio" Vucic Ibi, nece vise biti Srbije!
Препоруке:
15
4
30
недеља, 29 септембар 2013 06:10
Gordana
Ne, ustvari ajde da se da pravo svim ugrozenim grupama da protestvuju i TRAZE SVOJA PRAVA. Eto , na primer, da se organizuju prostitutke i da u sto zivopisnijim kostimima proparadiraju gradom,
Onda , naprimer, alkoholicari da se protestom izbore za svoje pravo uzivanja u alkoholu i da traze donacije od drzave i inostranstva,...
E, onda narkomani. Zasto ugrozavati pravo ljudima (cak ih i hapsiti) na njihovo opredelenje i uzivanje.
Mislim da sve ove "ugrozene" grupe imaju podjednako pravo na sopstveno opredelenje ,a da su skoro isto toliko "korisne" za drustvo koliko i homoseksualci!
Препоруке:
18
10
31
недеља, 29 септембар 2013 08:05
Dragan
Ko bi rekao da čoveku toliko može da omili miris izmeta? Taman ko svinče.
Препоруке:
12
14
32
недеља, 29 септембар 2013 09:47
Рђосав
Потпуно безвезна тема. Што неко рече, они једни другима служе као разлог постојања. ЛГБТ активисти и тзв. десничарске организације.
Колико капирам, најжешћи противници Параде јесу: попови и латентни хомосексуалци. Из јасних разлога. Они први - да не би испливала знатна хомосексуалност међу `братијом`. Они други - несигурни у своју сексуалну оријентацију.
Препоруке:
14
17
33
недеља, 29 септембар 2013 10:38
Поштовалац НСПМ
Аутор текста је лепо приметио да овај илегалан а јавно изведен ''прајд'' под окриљем ноћи, можда и није спонтан. Као што видимо ту су били присутни и полицајци који су то обезбеђивали, што указује на то да уместо да их ухапсе због нарушавања јавног реда и мира они их обезбеђују у њиховом походу. Проблем је испливао и бојим се да је много већи него што се мисли, ово је увреда која је питање лечења болесних и скаредних управо извела из легалних и законских оквира. Српски јуришници у заштити својих ставова су за слична дела подобијали затворске казне и платили цену својих убеђења а овима се то није десило. Миладин се грдно преварио ако је помислио да ће оваквим потезом намирити хомиће а избећи ''хулигане''. Само је заоштрио стање а ''хулигане'' изазвао, другим речима могућ је илегалан и то насилан одговор овој провокацији. Хомићи једноставно траже разлог за насиље и они желе да га испровоцирају, како би се запад заузео за њих. Дали је то у интересу државе? Живела Србија.
Препоруке:
16
5
34
недеља, 29 септембар 2013 10:40
hm
Pitanje za sve "branitelje porodičnih vrednosti", pored koga bi vas bio veći strah da prođete u nekoj mračnoj uličici, pored dva geja koji se ljube ili pored dvojice "navarenih" i "našmrkanih" navijača (sa sve onim partiJotsko-crkvenim tetovažama po nabujalim bicepsima)!?
Ali iskreno molim!?
Препоруке:
18
8
35
недеља, 29 септембар 2013 10:41
zoolog
Grgure,
Pingvini su poznati kao pederi.
Препоруке:
11
4
36
недеља, 29 септембар 2013 11:01
hm
@zoolog
I kod mužijaka guske postoji ta pojava!
Препоруке:
7
4
37
недеља, 29 септембар 2013 11:16
Драгољуб Збиљић
СРБИ НЕ ТРЕБА НИКАДА И НИГДЕ ДА УЂУ ОТВАРАЊЕМ ВРАТА ЗАДЊИЦОМ!
На критици због неодржавања уличног парадирања бестидношћу Европа и цео насилнички свет одаје нам највећу част. Срби не треба никада и нигде да уђу отварањем врата задњицом!
Препоруке:
16
7
38
недеља, 29 септембар 2013 11:35
Грга Мирић
То су све лажни хомосексуалци који злоупотребљавају малена мањинска сексуална опредељења против огромног већинског природног опредељења. То је све плаћено из наших покрадених нам пара и из уништених и на разне начине бомбардованих предузећа.
Која би се нормална будала било где улицом "поносила" и парадирала скидањем гаћа и показивањем задњица пред омладином.
То је све смишљена "пета колона" убачена међу грађане у Србији ради антисрпске "свилене јесени" за антисрпско међусрпско насиље у Србији.
Препоруке:
17
12
39
недеља, 29 септембар 2013 12:37
Рђосав
Драгољуб Збиљић:
СРБИ НЕ ТРЕБА НИКАДА И НИГДЕ ДА УЂУ ОТВАРАЊЕМ ВРАТА ЗАДЊИЦОМ!
Хехе, Збиљићу, има примера и кад су отварали, баш том методом...
Кад је Милош слао неку делегацију у Стамбол, овако их је упутио: `код Турака можете нешто постићи или парама или дупетом. А ми пара немамо.`
Препоруке:
11
3
40
недеља, 29 септембар 2013 12:52
фристајло
Faust
Meni samo nije jasno kako gej parada krši porodične vrednosti
Тако што подваљује своје, супротне вредности.
"Navijači"...Desne organizacije... SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu...
Служите се техником негативног примера; а како се не сетисте навијача са стадиона у свету, када направе спектакл на утакмици, и где је препуно жена, деце?
И да ли су десне организације листом фажистичке и склоне насиљу? Зар је сваком десничару једино на памети изговор за насиље, по Вама?
Како се не сетисте српских манастира на Космету, који су мање-више сви баштина УНЕСКО-а?
Није ли та СПЦ најзаслужнија за очување културног и историјског наслеђа овог народа, ширење писмености у временима када је то било много теже него данас?
Зар су сви као та неколицина, које наведосте?
ЛГБТ покрет нигде у свету није добродошао; тамо, где је настао- једва да га толеришу.
Хајде прво да га они ставе за свој вредносни систем, па да видимо.
Препоруке:
12
10
41
недеља, 29 септембар 2013 13:39
Драгољуб Збиљић
"Кад је Милош слао неку делегацију у Стамбол, овако их је упутио: `код Турака можете нешто постићи или парама или дупетом. А ми пара немамо" (Рђосав).`
Ја говорим шта не треба. А Рђосав нека ради како мисли да му треба.
Препоруке:
8
2
42
недеља, 29 септембар 2013 13:46
zoolog
срби треба мало да оду на јужни пол и да се друже са пингвинима
Препоруке:
5
9
43
недеља, 29 септембар 2013 15:43
Agaton
Ljudi,shvatite,izbegnuto je krvoprolice.Spasen grad rusenja i nema mrtvih.
Da li neko zeli da cuje da je sve bilo spremno za napad; ose u flasama,strljeni,cak bilo je i zmija.
Ali,jos gore je to sto je bila spremna kiselina koja bi ojadila one sto sebe nazivaju ponosom.
A kako bi nju "dozirali"????
E,pa lako.Srbin je to i ima kefalo. Kupljeni su avioncici i hilikopteri za decju zabavu s kojima se upravlja daljinskim upravljacem i svaki je mogao da ponese punjenje od 200 grama.Sa te visine kiselina bi pala u vidu kise i nanela nesagledive posledice. sto se o tome ne pise?
Hvala bogu,da je Dacic razumno pristupio i zabranio svaku vrstu demostracija za taj dan.
Ja sam srecan da je to otkazano i kao vernik,da nikome nije falilo nista.
Imamo mi preca posla od parada i dokolica. Neka idu tamo gde ovi liju krokodilske suze. srbi su zdrav narod i to nece da bude skoro.
Препоруке:
7
2
44
недеља, 29 септембар 2013 16:19
doktor
Jedina stvar u kojoj se slazem sa Veljkom Kacinom jeste njegova primedba da je zabranom parade 'otpocela predizborna kampanja'. Tacno.
Препоруке:
6
0
45
недеља, 29 септембар 2013 16:37
Peter RV
Oni su odrzali nezvanicno njihovu paradu, a vlada je ispala 'zabranom' kao da je bila nekako protiv nje. 'Svi' zadovoljni, zar ne?
Ne viditeli namjestaljku za naivne ,Dacica-Vucica pred skorim izborima?
Препоруке:
4
2
46
недеља, 29 септембар 2013 16:49
zoolog
Krokodilske suze, pingvini, konji...pa tu ima dosta posla za mene Srbi!
Препоруке:
4
4
47
недеља, 29 септембар 2013 17:08
Зачепите са својим менталитетом крда!
Једине вредности које се намећу Парадом гејева и лезбијки су:
1. Нека свако гледа своја посла. И мени се не свиђају монотеистичке религије (политеистичке су макар разумне, мада и оне имају своје уврнутости, али веровање у тобожње свемогуће Једно Добро које је не само допустило своју потпуну супротност, иако ограничену временом, тј. асполутно Зло, је потпуно шизофрено), па не идем около да их рушим.
2. Сви смо једнаки пред законом. Свако има права на протест, а "Парада" је пре свега то: протест против дискриминације. Дискриминација значи неједнака права на брак, и наслеђивање, посете партнеру у коми или затвору исл. Полиција је ДУЖНА да штити сваког ко је нападнут, не органичавајући му ОСНОВНА права, као слободу кретања.
3. Људи нису некакви органски делови "етноса" или "друштва" као његови тобожњи органи (овакве сумануте идеје нарочито љубе фашписти дајући себи улогу песнице а својим вођама улогу очију или мозга). Људи су индивидуе.
Препоруке:
21
11
48
недеља, 29 септембар 2013 17:14
zoolog
Ne kaže se za džabe na izdajničkom engleskom: Gay as goose (gej k'o guska - prim. prev.) čime dolazimo do dokaza da su gusani pored pingvina homoseksualno opredeljeni. dakle, homoseksualizam nalazimo u prirodi, dakle homoseksualizam je prirodan.
Ja predlažem da se usvoji i nova poslovica: Gay as Serb.
Ako mogu pingvini, gusani, englezi, mađari, mogu i srbi!
za sve latente homoseksualce srbe koji provode nedeljno popodne tugujući što je prajd održan.
pozdrav od zoologa
tri prsta!
samo zoologija spasava!
Препоруке:
6
8
49
недеља, 29 септембар 2013 17:23
Бица
ЧЕГА СЕ ПАМЕТАН СТИДИ БУДАЛА СЕ ПОНОСИ !!! А да се накотило будала и скотова у Србији - то је жалосна истина.Срећа је једино што се по сопственом избору неће даље размножавати!
Препоруке:
11
7
50
недеља, 29 септембар 2013 17:34
zoolog
ovde jedino pravilno razmišlja
"začepite sa svojim mentalitetom krda!"
ja kao zoolog vam to odgovorno tvrdim.
Препоруке:
5
7
51
недеља, 29 септембар 2013 18:02
babica
@bica
zašto mislite da homoseksualci ne mogu imati surogat majke
Препоруке:
4
4
52
недеља, 29 септембар 2013 22:25
smit
gomila pedera dobila zadatak da komentarise na nspm. Ili jedan te isti peder.
Препоруке:
4
4
53
понедељак, 30 септембар 2013 10:58
Лаповац
Ево читам упзорења са кутије цигарета.
Са једне стране пише - Пушење убија. Дувански дим штети људима у Вашој околини, и са друге стране - Желите бебу. Пушење утиче на плодност код мушкараца и жена. Зар не би била и нека европска вредност да се на њиховим реквизитима напишу упозорења - Хомосексуални односи угржавају људску врсту. Они штете људима у вашој околини, и дрги - Желите бебу. Хомосексуални односи вам то онемогућавају. Можда би упалило код извесног броја оних који нису генетски, него хомосексуалци у глави.
Препоруке:
7
5
54
понедељак, 30 септембар 2013 21:23
DrJelaBisic
I tako je ispala prava,nepatvorena(uuups!Kroatizam!)idila.I vuci siti,i koze na broju.Nasa vlast nije dozvolila odrzavanje(cirkuske)parade,ali ne zato sto su homofobi,vec zbog brige za bezbednost,a parada je ipak odrzana,pa su tako nasa Sveta trojica odbranili Srpstvo(od LGBT)i nisu(prozapadni)izdajnici,iako su predali Kosovo,sto ustvari i nisu vec se samo nama,neupucenima,cini.
Препоруке:
1
0
55
уторак, 01 октобар 2013 08:31
брм
"неколико десетина присталица одржавања параде ударило је шамар држави и већинском делу популације у Србији који осуђује с правом одржавање овакве манифестације.Огромна већина људи у Србији без обзира на вероисповест осуђује и противи се с разлогом одржавању једног таквог скупа"
према истраживању које агенције? снена баба?
Препоруке:
2
2
56
уторак, 01 октобар 2013 08:34
брм
bog dano vic
"juce sam prisustvovao dodeli diploma..."
а ниси приметио неку гужву на улицама .. нека радничка небитна боранија (десетак хиљада) о којој ниједан медиј, укључујући удбашке сајтове, не извешатава... пардон, извештава - колапс саобраћаја због протеста..
е моји патриЈОте важнија вам је геј парада и удбини батинаши навијачи него закон о раду који вас претвара у робље
Препоруке:
0
1
57
уторак, 01 октобар 2013 08:39
брм
"ne da sam bila iznenadjena to je malo reci nego fascinirana njihovom hrabroscu i bezobrazlukom a najvise time kako su se samo usudili, to je sigurno odobrila vlast"
"to je sigurno odoбrila vlast" - pa nisu svi na dugme ko ви овде (већина)
Препоруке:
0
1
58
уторак, 01 октобар 2013 08:45
брм
Суворов@Marko Gay
"Дојаве црногорском краљу Николи да на Цетињу имају два ј..иг..асе"
Тома Фила на Пинку у емисији Пирамида, 16. октобра 2005. „...ставио их у буре напуњено нечим...и рекао да је то за њих...“(опис наводног поступања Милоша Обреновића према истополноорјентисаним особама)
ајде прекрајатељи историје, договорите се јел кнез Милош или краљ Никола
Препоруке:
5
1
59
уторак, 01 октобар 2013 08:59
Стефан из Ниша
Ноћ јесте време за бубашвабе, пацове и осталу гамад из подземља.
Препоруке:
3
2
60
уторак, 01 октобар 2013 14:46
s.p.Lajković
U celoj ovoj priči na nešto se zaboravilo. Ako pederi imaju prava da se okupljaju, zašto to pravo ne bi imali i "huligani" ?
http://www.media1.rs/drustvo/hronika/1283089/2287328/Kako_je_organizovan_nocni_Prajd
To su zapadne vrednosti. Kao i u vreme Stare Grcke, "civilizovani" narodi slave pederastiju, a "varvari" je osuduju. Pederastija je bila odlika zapadne civilizacije, a sada je njena SAMA SRZ. Naravno da zelimo da nametnemo nase najvaznije vrednosti svetu, necemo valjda dozovoliti da vi nametnete svoje?
I mi tako "uruseni", i "nezdravi" ipak nekako smognemo snage da vam izdiktiramo kako da zivite? A zivecete -- evo ovako: (preskoci reklamu - skip add):
http://www.youtube.com/watch?v=lzdB0kHESD8
Super je sto su navijaci toliko jaki da mogu spreciti paradu, navijajte za njih.
Radujte se snazi navijaca i kada budu prodavali drogu vasoj deci.
Radujte se snazi navijaca i kada vas budu prebili bezbolkama u strajku i socijalnom protestu jer je vodjama neki tajkun dao lovu za tako nesto. Tada ce vam biti dzaba pozivanje na slobodu okupljanja.
O povezanosti navijaca sa sluzbama i vlastima ne bih sada.
Ако је за утеху у Србији је све приватизовано...надам се да Држава још није..Можда се варам...одавде из дањине.
Da li se vi ponosite time, sto cete nam smanjitii stopu nataliteta?
Da li vi dajete doprinos produzenju ljudske vrste na ovoj planeti?
Da li je normalno da vam neki organi ne sluze iskljucivo za ono, cemu su namenjeni?
Da li je normalno da vi mom sinu (nedaj boze) budete uzor?
Da li vi smatrate da ste nas ponos?
Da li se vasi roditelji (voleo bih njih da cujem) ponose sa vama?
Da li vi verujete u Boga?
Da li vi postujete nas, normalne ljude?
Ako nas postujete, zasto nam to priredjujete?
I na kraju, uvek se rado setim jedne narodne poslovice:
Cega se pametan stidi, time se lud ponosi.
Бууу.
Бал вампира како неко рече.
Називати ту робовску слободу "људским правима" је највећи цинизам од стране оних који то пропагирају а највећа глупост од стране оних који у то заиста верују.
Sve kao da nista nije bilo.
Ciji je tu prajd u pitanju?
- Не Господару, ако Бога знаш, нећемо никад више!
Краљ Никола им рече:
- Да видите, пасји синови, гдје ви гурате ону ствар, и како је њему.
Kad ga uporedim sa Papom Franciskom ("ko sam ja da nekoga osudjujem"), dodje mi da predjem u katolicanstvo (necu, ne sekirajte se).
Patrijarh bi trebalo da nas spaja, a ne deli, a upravo je to ono sto on radi. Ali su mu zato Karici OK, pa je isao kod njih da im osveti prostorije u Moskvi.
Stidim se takodje i vlade, koja po treci put za redom dozvoljava da huligani i nasilnici (valjda su to oni koji prete da ce da biju) budu jaci od nje.
Ali sam PONOSan na hrabre ljude (po video snimku koji sam video na youtube-u, ima ih par stotina, svako ko ume da broji, ili mnozi, moze to sam da potvrdi), koji su odbili da ponovu pognu glavu i prosetali su svojim gradom.
Porodične vrednosti krše upravo "branitelji" tih vrednosti. "Navijači" koji će posle parade nastavite da se ubijaju međusobno, a i u usput će iskasapiti vaše dete ako im zasmeta jedan pogled. Desne organizacije koje će im aplaudirati, isto kako su i devedesetih pljeskali klincima koji su odlazili u ratove. Sad ih ne pominju i ne pomažu kad su postali bogalji ili su mrtvi. SPC koja u svojim redovima ima Pahomija, Kačavendu, čitavu malu "paradu" na svojim Saborima i u manastirima. Lakše je naravno da prstom ukazuju na gejeve, umesto da deo ogromnog novca koji zarađaju, ulože u vrtiće, narodne kuhinje, pomoć samohranim majkama i siročadi. I na kraju, gejevi su vam krivi za raspad porodičnih vrednosti?!
Јадна је ово Србија са које год стране да се посматра. Од те "државе" једино је јаднији њен народ - који није и недужан.
То је суштина плана.
Додао бих- оволико жесток отпор, који народ не пружа на другим пољима- само је на изглед изненађујуће велик; наиме, постоји нека нејасна свест о томе да је то неуралгична тачка свеукупног националног пораза, од које би ствари експоненцијално ишле ка горем.
Како год- они ће "бушити", покушавати, притискати све јаче и упорно.
Шта ће се после тога десити- само реткима је јасно.
Онима, који су проучили историју, и научили по нешто из ње.
А биће свашта.
Nece vam uspeti Marko..sto se vise uvlacite kvislinskoj vladi i njihovim nalogodavcima , vise cete narodnog gneva na sebe navuci..a taj dan ce doci , kao sto je dosao glave i grckoj i rimskoj pederastiji. Jer varvari su drcni , potentni i jaki..sve ono sto vama Bog nije dao..
Onda , naprimer, alkoholicari da se protestom izbore za svoje pravo uzivanja u alkoholu i da traze donacije od drzave i inostranstva,...
E, onda narkomani. Zasto ugrozavati pravo ljudima (cak ih i hapsiti) na njihovo opredelenje i uzivanje.
Mislim da sve ove "ugrozene" grupe imaju podjednako pravo na sopstveno opredelenje ,a da su skoro isto toliko "korisne" za drustvo koliko i homoseksualci!
Колико капирам, најжешћи противници Параде јесу: попови и латентни хомосексуалци. Из јасних разлога. Они први - да не би испливала знатна хомосексуалност међу `братијом`. Они други - несигурни у своју сексуалну оријентацију.
Ali iskreno molim!?
Pingvini su poznati kao pederi.
I kod mužijaka guske postoji ta pojava!
На критици због неодржавања уличног парадирања бестидношћу Европа и цео насилнички свет одаје нам највећу част. Срби не треба никада и нигде да уђу отварањем врата задњицом!
Која би се нормална будала било где улицом "поносила" и парадирала скидањем гаћа и показивањем задњица пред омладином.
То је све смишљена "пета колона" убачена међу грађане у Србији ради антисрпске "свилене јесени" за антисрпско међусрпско насиље у Србији.
Кад је Милош слао неку делегацију у Стамбол, овако их је упутио: `код Турака можете нешто постићи или парама или дупетом. А ми пара немамо.`
Тако што подваљује своје, супротне вредности.
Служите се техником негативног примера; а како се не сетисте навијача са стадиона у свету, када направе спектакл на утакмици, и где је препуно жена, деце?
И да ли су десне организације листом фажистичке и склоне насиљу? Зар је сваком десничару једино на памети изговор за насиље, по Вама?
Како се не сетисте српских манастира на Космету, који су мање-више сви баштина УНЕСКО-а?
Није ли та СПЦ најзаслужнија за очување културног и историјског наслеђа овог народа, ширење писмености у временима када је то било много теже него данас?
Зар су сви као та неколицина, које наведосте?
ЛГБТ покрет нигде у свету није добродошао; тамо, где је настао- једва да га толеришу.
Хајде прво да га они ставе за свој вредносни систем, па да видимо.
Ја говорим шта не треба. А Рђосав нека ради како мисли да му треба.
Da li neko zeli da cuje da je sve bilo spremno za napad; ose u flasama,strljeni,cak bilo je i zmija.
Ali,jos gore je to sto je bila spremna kiselina koja bi ojadila one sto sebe nazivaju ponosom.
A kako bi nju "dozirali"????
E,pa lako.Srbin je to i ima kefalo. Kupljeni su avioncici i hilikopteri za decju zabavu s kojima se upravlja daljinskim upravljacem i svaki je mogao da ponese punjenje od 200 grama.Sa te visine kiselina bi pala u vidu kise i nanela nesagledive posledice. sto se o tome ne pise?
Hvala bogu,da je Dacic razumno pristupio i zabranio svaku vrstu demostracija za taj dan.
Ja sam srecan da je to otkazano i kao vernik,da nikome nije falilo nista.
Imamo mi preca posla od parada i dokolica. Neka idu tamo gde ovi liju krokodilske suze. srbi su zdrav narod i to nece da bude skoro.
Ne viditeli namjestaljku za naivne ,Dacica-Vucica pred skorim izborima?
1. Нека свако гледа своја посла. И мени се не свиђају монотеистичке религије (политеистичке су макар разумне, мада и оне имају своје уврнутости, али веровање у тобожње свемогуће Једно Добро које је не само допустило своју потпуну супротност, иако ограничену временом, тј. асполутно Зло, је потпуно шизофрено), па не идем около да их рушим.
2. Сви смо једнаки пред законом. Свако има права на протест, а "Парада" је пре свега то: протест против дискриминације. Дискриминација значи неједнака права на брак, и наслеђивање, посете партнеру у коми или затвору исл. Полиција је ДУЖНА да штити сваког ко је нападнут, не органичавајући му ОСНОВНА права, као слободу кретања.
3. Људи нису некакви органски делови "етноса" или "друштва" као његови тобожњи органи (овакве сумануте идеје нарочито љубе фашписти дајући себи улогу песнице а својим вођама улогу очију или мозга). Људи су индивидуе.
Ja predlažem da se usvoji i nova poslovica: Gay as Serb.
Ako mogu pingvini, gusani, englezi, mađari, mogu i srbi!
za sve latente homoseksualce srbe koji provode nedeljno popodne tugujući što je prajd održan.
pozdrav od zoologa
tri prsta!
samo zoologija spasava!
"začepite sa svojim mentalitetom krda!"
ja kao zoolog vam to odgovorno tvrdim.
zašto mislite da homoseksualci ne mogu imati surogat majke
Са једне стране пише - Пушење убија. Дувански дим штети људима у Вашој околини, и са друге стране - Желите бебу. Пушење утиче на плодност код мушкараца и жена. Зар не би била и нека европска вредност да се на њиховим реквизитима напишу упозорења - Хомосексуални односи угржавају људску врсту. Они штете људима у вашој околини, и дрги - Желите бебу. Хомосексуални односи вам то онемогућавају. Можда би упалило код извесног броја оних који нису генетски, него хомосексуалци у глави.
према истраживању које агенције? снена баба?
"juce sam prisustvovao dodeli diploma..."
а ниси приметио неку гужву на улицама .. нека радничка небитна боранија (десетак хиљада) о којој ниједан медиј, укључујући удбашке сајтове, не извешатава... пардон, извештава - колапс саобраћаја због протеста..
е моји патриЈОте важнија вам је геј парада и удбини батинаши навијачи него закон о раду који вас претвара у робље
"to je sigurno odoбrila vlast" - pa nisu svi na dugme ko ви овде (већина)
"Дојаве црногорском краљу Николи да на Цетињу имају два ј..иг..асе"
Тома Фила на Пинку у емисији Пирамида, 16. октобра 2005. „...ставио их у буре напуњено нечим...и рекао да је то за њих...“(опис наводног поступања Милоша Обреновића према истополноорјентисаним особама)
ајде прекрајатељи историје, договорите се јел кнез Милош или краљ Никола