Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Žandarmerija žigosana od strane vlasti?!

Komentari (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 četvrtak, 18 jul 2013 13:01
Sale
Strašno je što nas ne mogu pobediti ni sa državnim vrhom na svojoj strani. Da li smo zaista toliko jaki?
Mislim da je samo pitanje trenutka kada će kap preliti čašu.
Preporuke:
124
4
2 četvrtak, 18 jul 2013 13:08
PSIHOLOGIJA RAZOTKRIVANjA
General Bratislav Dikić je dalje optužio direktora policije za neprofesionalizam zato što je činjenicu da je smenjen saznao tek od medija, a ne od direktora policije. Dikić navodi da mu se direktor policije nije javljao čak ni na telefonske pozive i postavlja pitanje da li je to profesionalni odnos u policiji. Takođe, Dikić je rekao da je direktor policije bio potpuno konfuzan i nejasan i da njemu nije jasno zašto je smenjen.[5]


Pa zato ih je gazda i postavio na te funkcije.

Od sličnih i ne treba očekivati profesionalizam, etiku. To su obične krpe...posle upotrebe će ih odbaciti kao što su onog sa flekom. Izgleda da ih nečime i ucenjuju,čim su tako bespogovorno poslušni.
Preporuke:
124
5
3 četvrtak, 18 jul 2013 13:18
Srbin
Suština je u ovome:
VLAST U SRBIJI JE AMERIČKA, PA JE PO DEFINICIJI ANTISRPSKA I ANTINARODNA.
Preporuke:
184
2
4 četvrtak, 18 jul 2013 13:48
Drinko Končarević
@Srbin,
Jedna rečenica, sve ste rekli. Hvala.
Preporuke:
102
2
5 četvrtak, 18 jul 2013 14:07
teletabis
Smena po komandnoj odgovornosti obuhvata i Veljovića i Dačića. Kako to nisu urađene i ove smene može se samo posmatrati kao međusobno raščišćavanje odnosa Veljović - Dikić. Ministar se po običaju ne meša u svoj posao.
Preporuke:
87
1
6 četvrtak, 18 jul 2013 14:10
SuperBad
Gaulajteri postavljeni u da vladaju u Srbiji u ime okupatora rade svoj posao.Pogledajte ko se istice u tekstovima koji negativno govore o zandarmeriji.Sve su to novine koje stampaju tekstove narucene od svojih gazda.Na celu sa Bleeatzom.Zamislite kada bi prenosioci tekstova pisali-Glasilo okupatora javlja.
Preporuke:
82
2
7 četvrtak, 18 jul 2013 14:18
Prevareni u kontinuitetu
Mnogo smrdi, na sve strane, u ovoj nasoj jadnoj Srbiji. Tesko je proceniti ko je u ovom slucaju u pravu jer nedostaju objektivne cinjenice. Medjutim,slucaj sa navedenim monstruoznim zlocinom otvara pitanje objektivne odgovornosti direktora i ministra Policije, a ne samo komandanta Zandarmerije. E, to u Srbiji nikako ne ide. Nece ljudi da napuste pozicije. Zamislite Dacica da podnese ostavku. Ko bi se onda ljubio sa Estonovom i Fileom? A bio bi ugrozen i "evropski put" Srbije. Nece ni minister prosvete da podnese ostavku zbog afere sa testovima, kaze da nije licno kriv. Tako, niko u vrhu nije kriv ni za sta,sve sami nevinasci koji se ubise da Srbiji bude bolje. A njoj sve gore. Nesto tu sa logikom nije u redu. A kada je i bilo?
Preporuke:
69
0
8 četvrtak, 18 jul 2013 14:28
rs
na sceni je slabljenje i to malo vojne moći što Srbija ima
Preporuke:
79
1
9 četvrtak, 18 jul 2013 14:31
Đuka
S. KiM-a ili Pčinja, šta se sprema? Ova vlast (kao i predhodna) aktivno radi na ostvarivanju albanskih, odnosno američkih, nacionalnih interesa na uštrub sopstvenih.
Preporuke:
78
1
10 četvrtak, 18 jul 2013 14:31
Student
Alek je zaveo diktaturu. Preko svojih poslušnika smenjuje Dikića koji je pre par nedelja imao akciju protiv Šipatara na Jugu Srbije koji su sekli šumu i maltretirali Srbe. Sramota!
Preporuke:
94
1
11 četvrtak, 18 jul 2013 14:34
GSM
Ovo je istovremeno dobra prilika da žandarmerija pohapsi ove izdajice na vlasti, ako ima u njihovim redovima časnih i poštenih ljudi. A ova pesma o Kosovu je sigurno razlog da se ovim kreaturama na vlasti digne kosa od straha i odgovornosti za sve što su do sada počinili. Ali dobro je, njihov kraj je počeo, ne može se ostati živ a raditi protiv svog naroda. Mora se jednom i odgovarati za nedela.
Ja se iskreno nadam da taj dan nije daleko!
Preporuke:
87
2
12 četvrtak, 18 jul 2013 14:35
naredba s vrha
Ameri naredili da se obezglavi Zandarmerija, poslednja vojno sposobna jedinica u drzavi Srbiji /nakon sto su kumovi Tadic-Sutanovac vojsku doveli do potpune obamrlosti/, koja je bila u stanju da spreci blickrig Siptara na sever Kosova i dalje prodiranje Siptara na jug i jugoistok Srbije.
Preporuke:
78
5
13 četvrtak, 18 jul 2013 14:36
Misa
Jadna je zemlja koju cuvaju bog i zandarmerija. To je pisalo na njihovim bilbordima. I sad ja ateista treba da se osecam bezbedno u takvoj drzavi.
Preporuke:
16
82
14 četvrtak, 18 jul 2013 14:59
brm
žandari ucenjuju, uteruju dugove, krijumčare oružje, rade ko privatna obezbeđenja, ubijaju ... i o tome vesti u novinama skoro svakodnevno..
a šef, magistar kriznog menadžmenta im se smeni "politički" zbog stihova..ma hajde uozbiljite se
Preporuke:
16
71
15 četvrtak, 18 jul 2013 15:17
Srđa @ brm
Novine ne koristim više ni za potpalu.

Ako je tako kako piše, šta radi tužilac? Taj je prvi koji bi trebalo da se smeni.

Čak i da tužilac podigne optužnicu, kud se dede sud, ima li ga?
Preporuke:
71
4
16 četvrtak, 18 jul 2013 15:30
PSIHOLOGIJA RAZOTKRIVANjA
četvrtak, 18 jul 2013 14:18
Prevareni u kontinuitetu
Mnogo smrdi, na sve strane, u ovoj nasoj jadnoj Srbiji. Tesko je proceniti ko je u ovom slucaju u pravu jer nedostaju objektivne cinjenice.


ja stvarno ne znam šta još treba da se desi, pa da bi nekome postalo jasno. Bez obzira na neke moguće sitnije detalje koji javnosti nisu poznati, stvar je više nego očita u suštini !!!

Ili kao da objašnjavaš nekome što onaj "ispod nas" u Indiji, ne padne na glavu.

Osim ako niste neki "zbuunjeni komentator" Službe, tj. "DB"/UDBE ?!

Sada se vidi da ih je mnogo bockalo to što Dikić izgleda nije "sa srcem" izvršavao/sprovodio "zadatke" na barikadama.
Preporuke:
56
2
17 četvrtak, 18 jul 2013 16:59
Deda jedan
Počelo je počelo.Ako ne možeš da menjaš svest a ti menjaj ljude.
Preporuke:
44
0
18 četvrtak, 18 jul 2013 17:50
gulla
Da ovo nema veze sa bolesnim ubicom i njegovim poslom u žandarmeriji,jasno je i najvećim laicima.A sa čime ima to ćemo saznati kad kvinslinzi dobiju bukagije.Nego kad se poče pominjati general Dikić,pade mi na pamet NGšVS general Ljubiša Diković koji je dosada nezabeležen primer među srpskim generalima(mada on i nije Srbin nego ortodoksna komunjara).Dotični će ostati upamćen kao jedini koji je prosperirao u vreme Broza,Miloševića(odlikovana mu brigada ordenom narodnog heroja),Đinđića(izdao Slobu i unapređen u generala),Koštunice(unapređen u viši čin i dužnost),Tadića (unapređen u načelnika GŠ srpske vojske)i na kraju najodaniji Tomi Vučiću Nikoliću.U isto to vreme vojska Srbije je na nivou dobrovoljnog vatrogasnog društva,potpuno devastirana,uništena,potcenjena,loše plaćena i nikakvog društvenog ugleda do otvorenog ignorisanja i potcenjivanja.Sve ovo su napravili oni nesrećnici Tadić i Šunatovac(nije greška),a nastavili ovi još gori.U vojsci ima izraz"biciklista"a znači dole gazi
gore "puši"
Preporuke:
54
3
19 četvrtak, 18 jul 2013 17:59
Blagoje
Nesumnjivo je da je zahtev za ovu smenu došao spolja, kod nas se nijedna odluka ne donosi bez konsultacija sa gazdama.
Preporuke:
59
1
20 četvrtak, 18 jul 2013 18:02
Veitas Triumphus
Očigledno da u ovim osetljivim trenucima kada pripadnici Žandarmerije brane Srbe od naoružanih šiptarskih bandi sa privremeno okupiranih teritorija kao da je nekome stalo da se baci ljaga na srpsku elitnu policijsku jedinicu i da se pokrene afera, kao što je to bio slučaj sa JSO.

prva je na redu bila vojska, ona je sada kao neko srednje lovacko drustvo, JSO su razbili na osnovu optuzbi nekolicine, koje nikad nisu dokazane, ostala je samo zandarmerija...ona je dosla na red, i jos nesto, po meni, vucic je kreator unistavanja zandarmerije, iskreno su najaca formacija u drzavi, i posle njih kosovo niko nece ni spomenuti...pa pogledajte na slici premijera i ministra policije, ide sa nekom majcom spustenom preko pantalona...koja sramota, optuzen je da je primio kofer pun para i da je imao kontakte sa trgovcima drogom, a prvi savetnik mu ima falcifikovanu diplomu...i to je premijer i ministar policije, a? juce je rekao, da smo potpali pod resor stefana filea...zamislite izjavu.
Preporuke:
63
3
21 četvrtak, 18 jul 2013 18:29
Uroš
Pa kuljale su priče da je Dikić hteo da bude novi Legija, sada da li je tačno ne znam.
Znam da se po novinama pisalo da je njegov brat reketirao ljude i da su u tome učestvovali i pripadnici žandarmerije, ali pitanje je i koliko i da li je i to tačno.

Ja sebe smatram umerenim nacionalistom, ali mislim da je onaj spot isuviše kičast i isuviše podseća na igricu Kanter strajk i meni izgleda malo smešno.

Što se toga tiče, mnogo je lepša pesma "Volimo te otadžbino naša" iz vremena 90-tih, iako je i ona postala ozloglašena u postpetooktobarskom periodu.

A zbog pesme "Tamo daleko" sam u stanju i suzu da pustim. Mislim da "Tamo daleko" treba da bude srpska himna.
Preporuke:
21
12
22 četvrtak, 18 jul 2013 19:24
Info
Nove informacije sugerisu da su uzorni mladici bili lokalni zelenasi. I jos mediji prenose da nikome nisu dugovali a da su mnogi njima dugovali novac. Posast lihvarstva se zestoko zapatila u Srbiji!
Preporuke:
37
2
23 četvrtak, 18 jul 2013 19:29
Ne klepeći nanulama
Već duže vreme vodi se prava medijska haranga protiv žandarmerije, ako je bilo trunke istine u tim natpisima ,tužilac je trebao da radi svoj posao. Ja kad radim sa ljudima posmatram njihova reagovanja , pažljivo pogledajte izgubljenog Veljovića posle polaganja zakletve žandarmerije, sve je jasno. Hej, čovek general Dikić spominje KiM i kaže život će dati a Veljović , Vučić , Dačić kaparisali robu...očit sukob interesa stranih i naših.
Preporuke:
48
1
24 četvrtak, 18 jul 2013 19:34
Daleko bilo
A zbog pesme "Tamo daleko" sam u stanju i suzu da pustim. Mislim da "Tamo daleko" treba da bude srpska himna.


U pesmi tamo daleko peva se o izgubljenoj otadžbini i teško da može da bude adekvatna za himnu. Iz srpsog javnog prostora patriotizam je proteran u potpunosti i naravno da svao evociranje patriotskih osećanja izaziva čuđenje. A takve stvari su u drugim zemljama nešto sasvim normalno. Prilikom obraćanja mlađim naraštajima normalno je da se koriste i multimedijalne forme koje se neće svima dopasti ali ne mže se pred mlađe naraštaje bez vizuelne dopadljivosti - nekome će se to učiniti da je kič ali ne može svaka pesma da bude remek delo. U jedoj nacionalnoj kulturi otadžbini se posvećuju umetnička dela različitog kvaliteta, svečarska, prigodna, uzvišena, klasična i tek će decenije (pa i vekovi) koje dolazi odrediti šta će od toga postati deo kanona srpske kulture a šta je nastalo samo prigodno, za jedan određeni trenutak.
Preporuke:
39
4
25 četvrtak, 18 jul 2013 19:42
BLEŠTAVOST PRIVIĐENjA
četvrtak, 18 jul 2013 18:02
Veitas Triumphus
...ide sa nekom majcom spustenom preko pantalona...koja sramota, optuzen je da je primio kofer pun para i da je imao kontakte sa trgovcima drogom, a prvi savetnik mu ima falcifikovanu diplomu...i


taj savetnik za "nacionalnu bezbednost", je prema pisanju najnovijeg "Svedok" "imao je kontakte sa bar pet pripadnika kriminalnih grupa, čak i nakon 2008. godine-kada je dobio posao u Vladi".

a taj "Uroš" što barata nekim pričama, medijima, je izgleda neki provokator !
Preporuke:
37
0
26 četvrtak, 18 jul 2013 19:48
Čovek mora biti "glista"
Toliko "savitljiv" i "sluzav" pa da se može prilagoditi potezima naše političke elite. A kada napravite poluvojnu formaciju koja mora da štiti ustavni poredak zemlje onda ne stvorite "glistu" već "pantera". A panter ima svoj karakter koji nikako ne može biti ljigav. I ne možete pantera poslati na granicu, na nišan šiptarskih terorista a da mu jedina motivacija bude novac. E tu onda dejstvuje "Marko Kraljević" sa svojom istorijsko-umetničkom misijom. Takav panter postaje "opasan primer" patriotizma svome narodu. A to već nije interes okupatora. I ne zaboravimo: Žandarmeriju je napravio Đinđić. Nije valjda njegov rezultat isti sa Slobinom JSO?. A tu vidimo da Vučić nije "novi Đinđić", već "novi Tadić" koji sa pozicije ministra odbrane uspešno nastavlja demontažu oružanih snaga.
Preporuke:
46
3
27 petak, 19 jul 2013 02:05
Branimir Tori
Bratislav Dikić je jedan od retkih funkcionera u MUP-u Srbije, koji ima samo srpsko državljanstvo i srpski pasoš. SAD vladaju Srbijom preko hrvatsko-dukljanskog lobija umreženog u sve strukture državne uprave, pa i u policiji, tužilaštvu, sudovima, sportu, medijima...Dok taj čir ne pukne nema Srbiji slobode, ni nezavisnosti.
Preporuke:
35
2
28 petak, 19 jul 2013 08:18
spiritus sancti
Ne pada mi na pamet da branim Veljovića, ali: 1. spot je patetično dno, gde dečak/devojčica sa miđušicama pati za nekim, a sve to uz žandarmeriju, koja glumi nekog od žešćih "Srba": Brusa Vilisa, Stalonea, Van Dama... "Sloteru Niče, Srbija ti kliče"! 2. Zakletva je tipičan primer kako "žestoki i glupi" zamišljaju srpstvo: Kosovo je moja tetka, babina jetrva, bez kosova sam k'o sova, ne mogu da spavam! Ko je autor zakletve, ko je to propisao? Oprema i džipovi su američki, kontigent Nato. Jel' imaju kapelu i vojnog sveštenika, na primer? Da li obuka podrazumeva i nacionalnu istoriju i epske pesme, ili mozak nije potreban? Jel' post obavezan (ispovest, pričešće)? U stvari: sasvim je u redu da ovakvima komanduje Veljović. Spram sveca i tropar!
Preporuke:
15
21
29 petak, 19 jul 2013 08:32
Endru Martin
Kao što sam i napomenuo kad je objavljena vest da su žandarmi reagovali na krađu drva, da Dikić treba da se sprema za Hag, eto, dođosmo do toga.
Da li je moguće da se iz svega ovoga rodi neka pozitivna strana, recimo, da se svi ti, koje ovi kvislinzi sklanjaju, organizuju u paralelne institucije, ne znam. A i za Službu, ovo nije predlog nego diskusija.
E, sad, ono što mene čudi je da, uprkos svemu, postoji podrška kvislinzima, jer ćutanje je znak odobravanja, zar ne?
Preporuke:
20
1
30 petak, 19 jul 2013 10:17
O žandarmeriji
žandari ucenjuju, uteruju dugove, krijumčare oružje, rade ko privatna obezbeđenja, ubijaju ... i o tome vesti u novinama skoro svakodnevno..


O žandarmeriji je stvorena fama kako ne znam koliko kriminalaca ima u ovoj jedinici, ali gde su dokazi za ovakve tvrdnje? Sam Dikić je u intervjuu za NIN nedavno izjavio kako je žandarmerija kao i svaka druga jedinica pod kontrolom unutrašnje uprave i da svaki njen pripadnik može biti procesuiran kao i svaki drugi građanin. Kako žandarmerija ima 3.000 pripadnika verovatno je da neki od njenih pripadnika vrše različite kriminalne radnje, ali koliko mi je poznato to ni u kom slučaju nije ograničeno na pripadnike žandarmerije, toga ima praktično u svakoj jedinici. E sad da li bi trebalo da komandant svake jedinice bude smenjen ako je neki njen pripadnik izvršio zločin? Mislim da ne i da ova smena ima pre svega političko značenje, koje za sada nije potpunu jasno.
Preporuke:
21
0
31 petak, 19 jul 2013 10:20
O žandarmima
Ne pada mi na pamet da branim Veljovića, ali: 1. spot je patetično dno, gde dečak/devojčica sa miđušicama pati za nekim, a sve to uz žandarmeriju, koja glumi nekog od žešćih "Srba":


Ali žandarmi i jesu među žešćim Srbima i to u onom najbukvalnijem smislu te reči a to znači da im je glava uvek u torbi. Kada je najgušće (a bilo je podosta takvih situacija) pripadnici žandarmerije su prvi na tapetu pored pripadnika Specijalne brigade. U slučaju bilo kakvog bezbednosnog izazova neće internet koemnatatori poput nas biti ti koji će da vade kestenje iz vatre nego baš žandarmi.
Preporuke:
20
0
32 petak, 19 jul 2013 10:25
Veljović i igre oko žandarmerije
Ako je Dikić moralno odgovoran za ponašanje pripadnika žandarmerije zar istu odgovornost ne dele i direktor policije Veljović pa i premijer i ministar policije Ivica Dačić. Nedavno kada su procureli maturski testovi nešto Dačić nije pozivao na moralnu odgovornost svog kadrovika i političku ništariju Žarka Obradovića. A sada Dikić kriv što je žandarm izvršio dvostruko ubistvo? Sada se žandarmerija žestoko kleveće a nikome ne pada napamet da baci pogled na ponašanje i sličnih jedinica širom sveta - ni tu ne idu mamini i tatini sinovi nego žestoki momci, često sa sumnjivom prošlošću. Nekome se možda ne sviđa kako žandarmerija eksponira svoj patrotizam, ali oni su patrote u praktičnom smislu, ne umetnici ili istoričari, nego elitna jedinica unutrašnje vojske - a svi znamo koliko je Srbija ugrožena od unutrašnjeg neprijatelja i koliko je značajna jedna ovakva jedinica.
Preporuke:
23
0
33 petak, 19 jul 2013 10:32
brm
Srđa @ brm
"Novine ne koristim više ni za potpalu.

Ako je tako kako piše, šta radi tužilac?"

tužilac upravo tuži žandare koji su spalili čoveka zbog sitnog duga.. ali nije posao tužioca da procenjuje ličnu odgovronost rukovodioca kojem je "promakao" ovakav sastav "kolektiva" ..inače slažem se i da Veljović ako je nadređen žandarmeriji takođe po automatizmu treba da da ostavku posle ovakvog skandlala (špaljenje čoveka)
Preporuke:
5
5
34 petak, 19 jul 2013 10:36
brm
Branimir Tori
"Bratislav Dikić je jedan od retkih funkcionera u MUP-u Srbije, koji ima samo srpsko državljanstvo i srpski pasoš.SAD vladaju Srbijom preko hrvatsko-dukljanskog lobija"
ako sam dobro shvatio, svi državljani Srbije koji su nekada imali državljanstvo drugih republika su "remetilački faktor"? Recimo rođeni Nišlije ili NOvosađani koji su dobili državljanstvo po mestu rođenja oca, kako je bilo propisano u SFRJot..

pa čoveče, kraljev imenjače, ima li većeg Dukljanina i Hrvata od tebe?
Preporuke:
3
11
35 petak, 19 jul 2013 10:51
hm
Spot je patetična ljiga po uzoru na američke filmove, sa sve američkom opremom, vozilima i helikopterima!
Preporuke:
7
10
36 petak, 19 jul 2013 10:53
Serbian Gandarmerie
petak, 19 jul 2013 10:20
O žandarmima


...Ali žandarmi i jesu među žešćim Srbima i to u onom najbukvalnijem smislu te reči a to znači da im je glava uvek u torbi.


slažem se sasvim. pogledajte samo generala Dikića na slici. Pravi primer svim žandarima. Ja samuvek tvrdio da je policija/žandari elita, dok je vojska bila značajnija samo zatošto ih ima više, imaju tnkove, ovo-ono...

Imao sam prilike da ih vidim na Kosmetu tamo krajem 80-tih na Kosmetu, i većina ih je bila izgleda kao general na slici

http://www.youtube.com/watch?v=u1ovefIHwTM
Preporuke:
9
1
37 petak, 19 jul 2013 10:55
Automatizam i politička odgovornost
tužilac upravo tuži žandare koji su spalili čoveka zbog sitnog duga.. ali nije posao tužioca da procenjuje ličnu odgovronost rukovodioca kojem je "promakao" ovakav sastav "kolektiva" ..inače slažem se i da Veljović ako je nadređen žandarmeriji takođe po automatizmu treba da da ostavku posle ovakvog skandlala (špaljenje čoveka)


Ne postoji nikakav princip automatizma kada je politička odgovornost u pitanju. Postoji disciplinska, administrativna i krivična odgovornost i ti slučajevi se ''automatski'' (po službenoj nadležnosti) razrešavaju a u ovakvim situacijama (moralna, politička odgovornost) nije najjasnije dokle treba ići i ko je sve zapravo odgovoran. Ako se odgovornost tako paušalno proteže zar ne bi trebala da potkači i ministra policije i premijera? ŽAndarm koji je učestvovao u krivičnom delu treba da odgovara kao svakid rugi građanin ali ne treba zaboraviti da je on zločin počinio kao građanin ne kao žandarm, odnosno kao zaposleni u MUP-u.
Preporuke:
10
0
38 petak, 19 jul 2013 10:59
Žandarmerija
Ja samuvek tvrdio da je policija/žandari elita, dok je vojska bila značajnija samo zatošto ih ima više, imaju tnkove, ovo-ono...


Žandarmerija se računa u jedinice tzv. paravojske ili unutrašnje vojske, ona nije policijska jedinica u klasičnom smislu (ni po brojnosti ni po opremljenosti). Poređenje sa vojskom nije adekvatno - to su dva drugačija organizma, svaki sa svojom specifičnom ulogom. Ne treba zaboraviti da i u vojsci postoje izuzetne jedinice koje su nažalost sada svedene na Specijalnu brigadu (umesto da postoji Padobranska brigada i druge specijalne jedinice) i još koju elitniju oklopno-mehanizovanu jedinicu. Ukratko razoružani smo do kraja!
Preporuke:
16
0
39 petak, 19 jul 2013 11:04
OKVIR
@ Daleko bilo
Pa bas je u ovo vreme pesma Tamo Daleko odgovarajuca za Srpsku Himnu!
Imamo li mi Otadzbinu danas pored crne trojke na vlasti.
Koferce postade Ministar policije za vakta tadica a sad Predsednik vlade. O cemu mi onda pricamo ako je to nasa Otadzbina? Pride dobismo DIPLOMIRANOG predsednika. A bivsi Turbo radikal ote poso Cedomiru Jovanovicu! I nije mu dosta vec oce da postane nedodirljivi mocnik u Srbiji. Bogami ako je to Otadzbina - jao si ga nama! Ti cinovnici koje ja navede - ic ne mare za Ustav Srbije. Ustav treeba!!! da je iznad svih i svega - to je NARODNA VOLJA!!! I svi moraju da mu se potcinjavaju!!! Iz njega izlaze zakoni i pravna drzava! A ovde grupa cinovnika - zari i pali protiv naroda i drzave (a sve zbog cega? - kofercici su u pitanju uveren sam) - svakodnevno KRSECI USTAV! Otkantase KIM ko da je kuga.
To nije moja OTADZBINA!!!
Preporuke:
11
2
40 petak, 19 jul 2013 11:11
Slavomir Srpski
Ako ova Daciceva vlast misli da ce skrsiti otpor rodoljuba da brane Kosovo grdno se vara. Ima nas po svuda od dobrovoljaca, do prepenzionisanih iuskusnih oficira, do iskusnih boraca, najveceg dela i iz partiotske opozicije ovoj vladi iz inostranstva, Srba po citavom svetu, i naravno u svim redovima vojske, zandarmerije i milicije. Ne mogu oni kontrolisati citav taj front otpora smenjivanjem kojeg glavesinu na vrhu, koji ce nam svakako sada biti koristan za otpor i odbranu Srba na KIM ako nekome padne na pamet da silom lomi taj narod dole.
Preporuke:
15
3
41 petak, 19 jul 2013 11:37
spiritus sancti
Spot je miks nekoliko USA filmova, među njima i "Matriksa". Hoću da kažem da smo nešto američko, zapadno, Nato, preko nečega što se zove "Amadeus band"(naziv je na crkvenameričkom), umislili da predstavimo kao srpsko, a neki su i uzeli kintu za "srpski patriotizam i veru prađedovsku". Onda je i Nato srpski, samo ako se nađe neki pasulj bend, da to tako predstavi i da mi kažemo da je protiv Veljovića. I opet pitam: može li se saznati autor zakletve? Ko je pisao tekst, ko je i kada i kako doneo odluku da baš to bude zakletva elitnog odreda srpske policije? Onaj sa minđušicama?
Preporuke:
9
9
42 petak, 19 jul 2013 11:48
brm
"ne treba zaboraviti da je on zločin počinio kao građanin ne kao žandarm, odnosno kao zaposleni u MUP-u."
u prevodu - Kačvenda je bludeo kao građanin a ne kao pop, pa njegov privatni život nema nikakve veze sa vladičanskim... svašta čovek ovde pročita
Preporuke:
6
14
43 petak, 19 jul 2013 11:56
Kovač
Ako moze g. Jeftovic dati svoje strucno misljenje za ova desavanja!?
Hvala unapred!
Preporuke:
8
0
44 petak, 19 jul 2013 12:02
hm
@Slavomir Srpski

Naravno, sad sam se setio, pa vi ste ona patriJotska ekipa koja je tako branila Srbe, da su svi za manje od 20 godina morali da dođu u Srbiju (bez Kosova)!

Ako nastavljate tako da nas branite, to bi trebalo da znači da se lagano sele i ovi iz Sandžaka i Vojvodine?!

Možda bi svima bilo bolje kad bi malo prestali da nas branite, dok još postojimo!?
Preporuke:
2
18
45 petak, 19 jul 2013 13:09
Auh za uh
Ne sekiram se ja za tebe , Čanak je tu!
Preporuke:
7
0
46 petak, 19 jul 2013 13:13
Imamo
Pa bas je u ovo vreme pesma Tamo Daleko odgovarajuca za Srpsku Himnu!
Imamo li mi Otadzbinu danas pored crne trojke na vlasti.


Naravno da imamo. To sto je jedan segment drzavne politike uzurpiran i osramocen aktivnostima tzv. drzavnog vrha ne znaci da je cela zemlja kontaminirana. Zar smo toliko nepostojani u svojim uverenjima da cim nam se ne svidja vladajuca garnitura odmah proklinjemo svoju sudbinu i odricemo se svoje otadžbine?
Preporuke:
10
0
47 petak, 19 jul 2013 13:17
Kvazi kontraargument
u prevodu - Kačvenda je bludeo kao građanin a ne kao pop, pa njegov privatni život nema nikakve veze sa vladičanskim... svašta čovek ovde pročita


Onaj koji ume da čita (i da malo razmišlja) može ovde svašta i da pročita, ko ima unapred nekoliko parola i floskula kojima rešava svako političko i životno pitanje malo šta novo može da sazna.

Građanin NN koji je zaposlen kao žandarm u MUP-u Srbiji izvrši krivično delo. Šta odatle proističe? Da on krivično odgovara kao građanin i kao lice koje je krivično odgovorno (ili nad kime se vodi postupak) disciplinski odgovara tamo gde je zaposlen - u MUP-u i tu dobija otkaz (ili se tokom trajanja procesa suspenduje pa tek po njegovom okončanju se donosi konačno rešenje). Pitanje je kakva je tu odgovornost generala Dikića? Ili ministra Dačića? Ili direktora Veljovića? Odgovornost neposrednog počinioca niko ne dovodi u pitanje već moralnu i političku odgovornost njemu nadređenih lica.
Preporuke:
12
0
48 petak, 19 jul 2013 13:23
Kvazi kontraargument, deo drugi
Sasvim bi druga situacija bila da je Dikić imao neka saznanja da se nešto slično sprema pa da onda nije reagovao (zbog čega bi bio i krivično odgovoran) ili da je znao da postoji problematičan pripadnik žandarmerije i da nije skrenuo pažnju njegovom starešini. Tada bi bio moralno odgovoran kao komandant.

Baš primer Kačavende može da se upotrebi da ilustruje i ovu situaciju - on možda jeste krivično odgovoran (ako je obljubio maloletnika) ali je i sama mogućnost krivične odgovornosti dovoljna da on disciplinski odgovara pred crkvenim instancama i da prestane da bude svešteno lice. Pitanje je da li je patrijarh odgovoran za Kačavendino ponašanje? Ili Sveti Sinod SPC? Svakako da ne. Patrijarh bi bio moralno odgovoran da je pokušavao da prikrije jedan moralno problematičan čin sveštenika SPC. Ako se poznaje ustrojstvo Crkve gde postoji princip hijerarhije ali ne i princip potpune subordinacije (vladike imaju široku autokefalnost u svojim oblastima) vidi se da je poređenje sa Dikićem promašaj.
Preporuke:
13
0
49 petak, 19 jul 2013 13:24
Uroš
U pesmi tamo daleko peva se o izgubljenoj otadžbini i teško da može da bude adekvatna za himnu. Iz srpsog javnog prostora patriotizam je proteran u potpunosti i naravno da svao evociranje

Pa bas zato i mislim da treba da bude nasa himna.
Tako bi nas stalno evocirala da ne smemo izgubiti nasu otadzbinu i istovremeno nam pokazivala sta su nasi preci pretrpeli zbog nas.
Patriotizam je do te mere postao ozloglasen da ga se cak mnogi obicni ljudi gade.
SPC i patriotizam se poistovecuju sa "kriminalcima obucenim u maskirne uniforme sa crvenim beretkama", "najgorim ubicama", a ne sa necim zdravim normalnim i prirodnim.

Sve vise se stice utisak da je sve u Srbiji bezvredno, dok u toj EU cak i djubre u kontejnerima vredi. Banalno govoreci, meni bas ovako izgleda stanje dela srpskog drustva.
Preporuke:
3
6
50 petak, 19 jul 2013 13:31
Odbrana
Naravno, sad sam se setio, pa vi ste ona patriJotska ekipa koja je tako branila Srbe, da su svi za manje od 20 godina morali da dođu u Srbiju (bez Kosova)!


Koliko me geografija služi Srbi su dobili i pola Bosne i Hercegovine a za Kosovo i Metohiju situacija je još u najmanju ruku neodlučna. Jedino smo u Hrvatskoj doživeli totalni debakl, ali to se ne može staviti na dušu Srbijancima, ni Srbi iz Hrvatske se nisu pokazali dorasli situaciji, ni vojno a još manje politički. Koliko je Srbija bila nezainteresovana za sudbinu Srba pokazuje jedan transkript objavljen nedavno povodom suđenju perišiću gde se navodi debata u Vladi povodom troškova za rat u BiH i ogromna sredstva koja su izdvajana za opštu srpsku stvar. Tako da priče o nezainteresovanoj srbiji u sve većoj meri padaju u vodu.
Preporuke:
15
2
51 petak, 19 jul 2013 13:41
Ptriotizam
Patriotizam je do te mere postao ozloglasen da ga se cak mnogi obicni ljudi gade.
SPC i patriotizam se poistovecuju sa "kriminalcima obucenim u maskirne uniforme sa crvenim beretkama", "najgorim ubicama", a ne sa necim zdravim normalnim i prirodnim.


Patriotizam nije postao ozloglašen nego je ozloglašen u onim krugovima u kojima je uvek i bio - raznim neokomunistima, jugoburžujčićima, klicama današnje Druge Srbije, kod eldepeovaca i sličnih političkih grupacija. A to što u javnom prostoru dominiraju gledišta ovih opskurnih grupa krivica je srpske političke elite. Ne postoji nikakvo opravdanje da se gledište ovih politički beznačajnih grupica univerzalizuje - ako oni smatraju patriotizam za ozloglašen a SPC dovode u vezu sa ljudima koji vrše zločine zašto bi to nas obavezivalo da prihvatimo ovakvo gledište? Povrh svega ta njihova gledišta zasnovana su na buci, dezinformacijama i jeftinim političkim parolama a ne na argumentima i činjenicama.
Preporuke:
18
0
52 petak, 19 jul 2013 13:50
pravdoljub
Zandarmeriju treba pod hitno rasformirat!Oni su se otrgli kontroli i postali sami sebi dovoljni!Njih ne interesira drzava Srbija vec samo sto bolji materijalni polozaj!A kako sticu mogli smo videt!Neosporno da trebaju odgovarati i oni koji su ga postavili na to mesto i dali mu visoki cin!Mislim da je u jednom intervju poistovetio sebe sa Ulemekom koji je znamo sto napravio!
Preporuke:
1
23

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner