понедељак, 21. април 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Жандармерија жигосана од стране власти?!

Kоментари (52) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 четвртак, 18 јул 2013 13:01
Sale
Strašno je što nas ne mogu pobediti ni sa državnim vrhom na svojoj strani. Da li smo zaista toliko jaki?
Mislim da je samo pitanje trenutka kada će kap preliti čašu.
Препоруке:
124
4
2 четвртак, 18 јул 2013 13:08
ПСИХОЛОГИЈА РАЗОТКРИВАЊА
Генерал Братислав Дикић је даље оптужио директора полиције за непрофесионализам зато што је чињеницу да је смењен сазнао тек од медија, а не од директора полиције. Дикић наводи да му се директор полиције није јављао чак ни на телефонске позиве и поставља питање да ли је то професионални однос у полицији. Такође, Дикић је рекао да је директор полиције био потпуно конфузан и нејасан и да њему није јасно зашто је смењен.[5]


Па зато их је газда и поставио на те функције.

Од сличних и не треба очекивати професионализам, етику. То су обичне крпе...после употребе ће их одбацити као што су оног са флеком. Изгледа да их нечиме и уцењују,чим су тако беспоговорно послушни.
Препоруке:
124
5
3 четвртак, 18 јул 2013 13:18
Србин
Суштина је у овоме:
ВЛАСТ У СРБИЈИ ЈЕ АМЕРИЧКА, ПА ЈЕ ПО ДЕФИНИЦИЈИ АНТИСРПСКА И АНТИНАРОДНА.
Препоруке:
184
2
4 четвртак, 18 јул 2013 13:48
Дринко Кончаревић
@Србин,
Једна реченица, све сте рекли. Хвала.
Препоруке:
102
2
5 четвртак, 18 јул 2013 14:07
телетабис
Смена по командној одговорности обухвата и Вељовића и Дачића. Како то нису урађене и ове смене може се само посматрати као међусобно рашчишћавање односа Вељовић - Дикић. Министар се по обичају не меша у свој посао.
Препоруке:
87
1
6 четвртак, 18 јул 2013 14:10
SuperBad
Gaulajteri postavljeni u da vladaju u Srbiji u ime okupatora rade svoj posao.Pogledajte ko se istice u tekstovima koji negativno govore o zandarmeriji.Sve su to novine koje stampaju tekstove narucene od svojih gazda.Na celu sa Bleeatzom.Zamislite kada bi prenosioci tekstova pisali-Glasilo okupatora javlja.
Препоруке:
82
2
7 четвртак, 18 јул 2013 14:18
Prevareni u kontinuitetu
Mnogo smrdi, na sve strane, u ovoj nasoj jadnoj Srbiji. Tesko je proceniti ko je u ovom slucaju u pravu jer nedostaju objektivne cinjenice. Medjutim,slucaj sa navedenim monstruoznim zlocinom otvara pitanje objektivne odgovornosti direktora i ministra Policije, a ne samo komandanta Zandarmerije. E, to u Srbiji nikako ne ide. Nece ljudi da napuste pozicije. Zamislite Dacica da podnese ostavku. Ko bi se onda ljubio sa Estonovom i Fileom? A bio bi ugrozen i "evropski put" Srbije. Nece ni minister prosvete da podnese ostavku zbog afere sa testovima, kaze da nije licno kriv. Tako, niko u vrhu nije kriv ni za sta,sve sami nevinasci koji se ubise da Srbiji bude bolje. A njoj sve gore. Nesto tu sa logikom nije u redu. A kada je i bilo?
Препоруке:
69
0
8 четвртак, 18 јул 2013 14:28
рс
на сцени је слабљење и то мало војне моћи што Србија има
Препоруке:
79
1
9 четвртак, 18 јул 2013 14:31
Ђука
С. КиМ-а или Пчиња, шта се спрема? Ова власт (као и предходна) активно ради на остваривању албанских, односно америчких, националних интереса на уштруб сопствених.
Препоруке:
78
1
10 четвртак, 18 јул 2013 14:31
Студент
Алек је завео диктатуру. Преко својих послушника смењује Дикића који је пре пар недеља имао акцију против Шипатара на Југу Србије који су секли шуму и малтретирали Србе. Срамота!
Препоруке:
94
1
11 четвртак, 18 јул 2013 14:34
ГСМ
Ово је истовремено добра прилика да жандармерија похапси ове издајице на власти, ако има у њиховим редовима часних и поштених људи. А ова песма о Косову је сигурно разлог да се овим креатурама на власти дигне коса од страха и одговорности за све што су до сада починили. Али добро је, њихов крај је почео, не може се остати жив а радити против свог народа. Мора се једном и одговарати за недела.
Ја се искрено надам да тај дан није далеко!
Препоруке:
87
2
12 четвртак, 18 јул 2013 14:35
naredba s vrha
Ameri naredili da se obezglavi Zandarmerija, poslednja vojno sposobna jedinica u drzavi Srbiji /nakon sto su kumovi Tadic-Sutanovac vojsku doveli do potpune obamrlosti/, koja je bila u stanju da spreci blickrig Siptara na sever Kosova i dalje prodiranje Siptara na jug i jugoistok Srbije.
Препоруке:
78
5
13 четвртак, 18 јул 2013 14:36
Misa
Jadna je zemlja koju cuvaju bog i zandarmerija. To je pisalo na njihovim bilbordima. I sad ja ateista treba da se osecam bezbedno u takvoj drzavi.
Препоруке:
16
82
14 четвртак, 18 јул 2013 14:59
брм
жандари уцењују, утерују дугове, кријумчаре оружје, раде ко приватна обезбеђења, убијају ... и о томе вести у новинама скоро свакодневно..
а шеф, магистар кризног менаџмента им се смени "политички" због стихова..ма хајде уозбиљите се
Препоруке:
16
71
15 четвртак, 18 јул 2013 15:17
Срђа @ брм
Новине не користим више ни за потпалу.

Ако је тако како пише, шта ради тужилац? Тај је први који би требало да се смени.

Чак и да тужилац подигне оптужницу, куд се деде суд, има ли га?
Препоруке:
71
4
16 четвртак, 18 јул 2013 15:30
ПСИХОЛОГИЈА РАЗОТКРИВАЊА
четвртак, 18 јул 2013 14:18
Prevareni u kontinuitetu
Mnogo smrdi, na sve strane, u ovoj nasoj jadnoj Srbiji. Tesko je proceniti ko je u ovom slucaju u pravu jer nedostaju objektivne cinjenice.


ја стварно не знам шта још треба да се деси, па да би некоме постало јасно. Без обзира на неке могуће ситније детаље који јавности нису познати, ствар је више него очита у суштини !!!

Или као да објашњаваш некоме што онај "испод нас" у Индији, не падне на главу.

Осим ако нисте неки "збууњени коментатор" Службе, тј. "ДБ"/УДБЕ ?!

Сада се види да их је много боцкало то што Дикић изгледа није "са срцем" извршавао/спроводио "задатке" на барикадама.
Препоруке:
56
2
17 четвртак, 18 јул 2013 16:59
Деда један
Почело је почело.Ако не можеш да мењаш свест а ти мењај људе.
Препоруке:
44
0
18 четвртак, 18 јул 2013 17:50
gulla
Да ово нема везе са болесним убицом и његовим послом у жандармерији,јасно је и највећим лаицима.А са чиме има то ћемо сазнати кад квинслинзи добију букагије.Него кад се поче помињати генерал Дикић,паде ми на памет НГшВС генерал Љубиша Диковић који је досада незабележен пример међу српским генералима(мада он и није Србин него ортодоксна комуњара).Дотични ће остати упамћен као једини који је просперирао у време Броза,Милошевића(одликована му бригада орденом народног хероја),Ђинђића(издао Слобу и унапређен у генерала),Коштунице(унапређен у виши чин и дужност),Тадића (унапређен у начелника ГШ српске војске)и на крају најоданији Томи Вучићу Николићу.У исто то време војска Србије је на нивоу доброволјног ватрогасног друштва,потпуно девастирана,уништена,потцењена,лоше плаћена и никаквог друштвеног угледа до отвореног игнорисања и потцењивања.Све ово су направили они несрећници Тадић и Шунатовац(није грешка),а наставили ови још гори.У војсци има израз"бициклиста"а значи доле гази
горе "пуши"
Препоруке:
54
3
19 четвртак, 18 јул 2013 17:59
Благоје
Несумњиво је да је захтев за ову смену дошао споља, код нас се ниједна одлука не доноси без консултација са газдама.
Препоруке:
59
1
20 четвртак, 18 јул 2013 18:02
Veitas Triumphus
Очигледно да у овим осетљивим тренуцима када припадници Жандармерије бране Србе од наоружаних шиптарских банди са привремено окупираних територија као да је некоме стало да се баци љага на српску елитну полицијску јединицу и да се покрене афера, као што је то био случај са ЈСО.

prva je na redu bila vojska, ona je sada kao neko srednje lovacko drustvo, JSO su razbili na osnovu optuzbi nekolicine, koje nikad nisu dokazane, ostala je samo zandarmerija...ona je dosla na red, i jos nesto, po meni, vucic je kreator unistavanja zandarmerije, iskreno su najaca formacija u drzavi, i posle njih kosovo niko nece ni spomenuti...pa pogledajte na slici premijera i ministra policije, ide sa nekom majcom spustenom preko pantalona...koja sramota, optuzen je da je primio kofer pun para i da je imao kontakte sa trgovcima drogom, a prvi savetnik mu ima falcifikovanu diplomu...i to je premijer i ministar policije, a? juce je rekao, da smo potpali pod resor stefana filea...zamislite izjavu.
Препоруке:
63
3
21 четвртак, 18 јул 2013 18:29
Урош
Па куљале су приче да је Дикић хтео да буде нови Легија, сада да ли је тачно не знам.
Знам да се по новинама писало да је његов брат рекетирао људе и да су у томе учествовали и припадници жандармерије, али питање је и колико и да ли је и то тачно.

Ја себе сматрам умереним националистом, али мислим да је онај спот исувише кичаст и исувише подсећа на игрицу Кантер страјк и мени изгледа мало смешно.

Што се тога тиче, много је лепша песма "Волимо те отаџбино наша" из времена 90-тих, иако је и она постала озлоглашена у постпетооктобарском периоду.

А због песме "Тамо далеко" сам у стању и сузу да пустим. Мислим да "Тамо далеко" треба да буде српска химна.
Препоруке:
21
12
22 четвртак, 18 јул 2013 19:24
Info
Nove informacije sugerisu da su uzorni mladici bili lokalni zelenasi. I jos mediji prenose da nikome nisu dugovali a da su mnogi njima dugovali novac. Posast lihvarstva se zestoko zapatila u Srbiji!
Препоруке:
37
2
23 четвртак, 18 јул 2013 19:29
Не клепећи нанулама
Већ дуже време води се права медијска харанга против жандармерије, ако је било трунке истине у тим натписима ,тужилац је требао да ради свој посао. Ја кад радим са људима посматрам њихова реаговања , пажљиво погледајте изгубљеног Вељовића после полагања заклетве жандармерије, све је јасно. Хеј, човек генерал Дикић спомиње КиМ и каже живот ће дати а Вељовић , Вучић , Дачић капарисали робу...очит сукоб интереса страних и наших.
Препоруке:
48
1
24 четвртак, 18 јул 2013 19:34
Daleko bilo
А због песме "Тамо далеко" сам у стању и сузу да пустим. Мислим да "Тамо далеко" треба да буде српска химна.


U pesmi tamo daleko peva se o izgubljenoj otadžbini i teško da može da bude adekvatna za himnu. Iz srpsog javnog prostora patriotizam je proteran u potpunosti i naravno da svao evociranje patriotskih osećanja izaziva čuđenje. A takve stvari su u drugim zemljama nešto sasvim normalno. Prilikom obraćanja mlađim naraštajima normalno je da se koriste i multimedijalne forme koje se neće svima dopasti ali ne mže se pred mlađe naraštaje bez vizuelne dopadljivosti - nekome će se to učiniti da je kič ali ne može svaka pesma da bude remek delo. U jedoj nacionalnoj kulturi otadžbini se posvećuju umetnička dela različitog kvaliteta, svečarska, prigodna, uzvišena, klasična i tek će decenije (pa i vekovi) koje dolazi odrediti šta će od toga postati deo kanona srpske kulture a šta je nastalo samo prigodno, za jedan određeni trenutak.
Препоруке:
39
4
25 четвртак, 18 јул 2013 19:42
БЛЕШТАВОСТ ПРИВИЂЕЊА
четвртак, 18 јул 2013 18:02
Veitas Triumphus
...ide sa nekom majcom spustenom preko pantalona...koja sramota, optuzen je da je primio kofer pun para i da je imao kontakte sa trgovcima drogom, a prvi savetnik mu ima falcifikovanu diplomu...i


тај саветник за "националну безбедност", је према писању најновијег "Сведок" "имао је контакте са бар пет припадника криминалних група, чак и након 2008. године-када је добио посао у Влади".

а тај "Урош" што барата неким причама, медијима, је изгледа неки провокатор !
Препоруке:
37
0
26 четвртак, 18 јул 2013 19:48
Čovek mora biti "glista"
Toliko "savitljiv" i "sluzav" pa da se može prilagoditi potezima naše političke elite. A kada napravite poluvojnu formaciju koja mora da štiti ustavni poredak zemlje onda ne stvorite "glistu" već "pantera". A panter ima svoj karakter koji nikako ne može biti ljigav. I ne možete pantera poslati na granicu, na nišan šiptarskih terorista a da mu jedina motivacija bude novac. E tu onda dejstvuje "Marko Kraljević" sa svojom istorijsko-umetničkom misijom. Takav panter postaje "opasan primer" patriotizma svome narodu. A to već nije interes okupatora. I ne zaboravimo: Žandarmeriju je napravio Đinđić. Nije valjda njegov rezultat isti sa Slobinom JSO?. A tu vidimo da Vučić nije "novi Đinđić", već "novi Tadić" koji sa pozicije ministra odbrane uspešno nastavlja demontažu oružanih snaga.
Препоруке:
46
3
27 петак, 19 јул 2013 02:05
Бранимир Тори
Братислав Дикић је један од ретких функционера у МУП-у Србије, који има само српско држављанство и српски пасош. САД владају Србијом преко хрватско-дукљанског лобија умреженог у све структуре државне управе, па и у полицији, тужилаштву, судовима, спорту, медијима...Док тај чир не пукне нема Србији слободе, ни независности.
Препоруке:
35
2
28 петак, 19 јул 2013 08:18
spiritus sancti
Ne pada mi na pamet da branim Veljovića, ali: 1. spot je patetično dno, gde dečak/devojčica sa miđušicama pati za nekim, a sve to uz žandarmeriju, koja glumi nekog od žešćih "Srba": Brusa Vilisa, Stalonea, Van Dama... "Sloteru Niče, Srbija ti kliče"! 2. Zakletva je tipičan primer kako "žestoki i glupi" zamišljaju srpstvo: Kosovo je moja tetka, babina jetrva, bez kosova sam k'o sova, ne mogu da spavam! Ko je autor zakletve, ko je to propisao? Oprema i džipovi su američki, kontigent Nato. Jel' imaju kapelu i vojnog sveštenika, na primer? Da li obuka podrazumeva i nacionalnu istoriju i epske pesme, ili mozak nije potreban? Jel' post obavezan (ispovest, pričešće)? U stvari: sasvim je u redu da ovakvima komanduje Veljović. Spram sveca i tropar!
Препоруке:
15
21
29 петак, 19 јул 2013 08:32
Ендру Мартин
Као што сам и напоменуо кад је објављена вест да су жандарми реаговали на крађу дрва, да Дикић треба да се спрема за Хаг, ето, дођосмо до тога.
Да ли је могуће да се из свега овога роди нека позитивна страна, рецимо, да се сви ти, које ови квислинзи склањају, организују у паралелне институције, не знам. А и за Службу, ово није предлог него дискусија.
Е, сад, оно што мене чуди је да, упркос свему, постоји подршка квислинзима, јер ћутање је знак одобравања, зар не?
Препоруке:
20
1
30 петак, 19 јул 2013 10:17
О жандармерији
жандари уцењују, утерују дугове, кријумчаре оружје, раде ко приватна обезбеђења, убијају ... и о томе вести у новинама скоро свакодневно..


О жандармерији је створена фама како не знам колико криминалаца има у овој јединици, али где су докази за овакве тврдње? Сам Дикић је у интервјуу за НИН недавно изјавио како је жандармерија као и свака друга јединица под контролом унутрашње управе и да сваки њен припадник може бити процесуиран као и сваки други грађанин. Како жандармерија има 3.000 припадника вероватно је да неки од њених припадника врше различите криминалне радње, али колико ми је познато то ни у ком случају није ограничено на припаднике жандармерије, тога има практично у свакој јединици. Е сад да ли би требало да командант сваке јединице буде смењен ако је неки њен припадник извршио злочин? Мислим да не и да ова смена има пре свега политичко значење, које за сада није потпуну јасно.
Препоруке:
21
0
31 петак, 19 јул 2013 10:20
O žandarmima
Ne pada mi na pamet da branim Veljovića, ali: 1. spot je patetično dno, gde dečak/devojčica sa miđušicama pati za nekim, a sve to uz žandarmeriju, koja glumi nekog od žešćih "Srba":


Ali žandarmi i jesu među žešćim Srbima i to u onom najbukvalnijem smislu te reči a to znači da im je glava uvek u torbi. Kada je najgušće (a bilo je podosta takvih situacija) pripadnici žandarmerije su prvi na tapetu pored pripadnika Specijalne brigade. U slučaju bilo kakvog bezbednosnog izazova neće internet koemnatatori poput nas biti ti koji će da vade kestenje iz vatre nego baš žandarmi.
Препоруке:
20
0
32 петак, 19 јул 2013 10:25
Veljović i igre oko žandarmerije
Ako je Dikić moralno odgovoran za ponašanje pripadnika žandarmerije zar istu odgovornost ne dele i direktor policije Veljović pa i premijer i ministar policije Ivica Dačić. Nedavno kada su procureli maturski testovi nešto Dačić nije pozivao na moralnu odgovornost svog kadrovika i političku ništariju Žarka Obradovića. A sada Dikić kriv što je žandarm izvršio dvostruko ubistvo? Sada se žandarmerija žestoko kleveće a nikome ne pada napamet da baci pogled na ponašanje i sličnih jedinica širom sveta - ni tu ne idu mamini i tatini sinovi nego žestoki momci, često sa sumnjivom prošlošću. Nekome se možda ne sviđa kako žandarmerija eksponira svoj patrotizam, ali oni su patrote u praktičnom smislu, ne umetnici ili istoričari, nego elitna jedinica unutrašnje vojske - a svi znamo koliko je Srbija ugrožena od unutrašnjeg neprijatelja i koliko je značajna jedna ovakva jedinica.
Препоруке:
23
0
33 петак, 19 јул 2013 10:32
брм
Срђа @ брм
"Новине не користим више ни за потпалу.

Ако је тако како пише, шта ради тужилац?"

тужилац управо тужи жандаре који су спалили човека због ситног дуга.. али није посао тужиоца да процењује личну одговроност руководиоца којем је "промакао" овакав састав "колектива" ..иначе слажем се и да Вељовић ако је надређен жандармерији такође по аутоматизму треба да да оставку после оваквог скандлала (шпаљење човека)
Препоруке:
5
5
34 петак, 19 јул 2013 10:36
брм
Бранимир Тори
"Братислав Дикић је један од ретких функционера у МУП-у Србије, који има само српско држављанство и српски пасош.САД владају Србијом преко хрватско-дукљанског лобија"
ако сам добро схватио, сви држављани Србије који су некада имали држављанство других република су "реметилачки фактор"? Рецимо рођени Нишлије или НОвосађани који су добили држављанство по месту рођења оца, како је било прописано у СФРЈот..

па човече, краљев имењаче, има ли већег Дукљанина и Хрвата од тебе?
Препоруке:
3
11
35 петак, 19 јул 2013 10:51
hm
Spot je patetična ljiga po uzoru na američke filmove, sa sve američkom opremom, vozilima i helikopterima!
Препоруке:
7
10
36 петак, 19 јул 2013 10:53
Serbian Gandarmerie
петак, 19 јул 2013 10:20
O žandarmima


...Ali žandarmi i jesu među žešćim Srbima i to u onom najbukvalnijem smislu te reči a to znači da im je glava uvek u torbi.


слажем се сасвим. погледајте само генерала Дикића на слици. Прави пример свим жандарима. Ја самувек тврдио да је полиција/жандари елита, док је војска била значајнија само затошто их има више, имају тнкове, ово-оно...

Имао сам прилике да их видим на Космету тамо крајем 80-тих на Космету, и већина их је била изгледа као генерал на слици

http://www.youtube.com/watch?v=u1ovefIHwTM
Препоруке:
9
1
37 петак, 19 јул 2013 10:55
Automatizam i politička odgovornost
тужилац управо тужи жандаре који су спалили човека због ситног дуга.. али није посао тужиоца да процењује личну одговроност руководиоца којем је "промакао" овакав састав "колектива" ..иначе слажем се и да Вељовић ако је надређен жандармерији такође по аутоматизму треба да да оставку после оваквог скандлала (шпаљење човека)


Ne postoji nikakav princip automatizma kada je politička odgovornost u pitanju. Postoji disciplinska, administrativna i krivična odgovornost i ti slučajevi se ''automatski'' (po službenoj nadležnosti) razrešavaju a u ovakvim situacijama (moralna, politička odgovornost) nije najjasnije dokle treba ići i ko je sve zapravo odgovoran. Ako se odgovornost tako paušalno proteže zar ne bi trebala da potkači i ministra policije i premijera? ŽAndarm koji je učestvovao u krivičnom delu treba da odgovara kao svakid rugi građanin ali ne treba zaboraviti da je on zločin počinio kao građanin ne kao žandarm, odnosno kao zaposleni u MUP-u.
Препоруке:
10
0
38 петак, 19 јул 2013 10:59
Žandarmerija
Ја самувек тврдио да је полиција/жандари елита, док је војска била значајнија само затошто их има више, имају тнкове, ово-оно...


Žandarmerija se računa u jedinice tzv. paravojske ili unutrašnje vojske, ona nije policijska jedinica u klasičnom smislu (ni po brojnosti ni po opremljenosti). Poređenje sa vojskom nije adekvatno - to su dva drugačija organizma, svaki sa svojom specifičnom ulogom. Ne treba zaboraviti da i u vojsci postoje izuzetne jedinice koje su nažalost sada svedene na Specijalnu brigadu (umesto da postoji Padobranska brigada i druge specijalne jedinice) i još koju elitniju oklopno-mehanizovanu jedinicu. Ukratko razoružani smo do kraja!
Препоруке:
16
0
39 петак, 19 јул 2013 11:04
OKVIR
@ Daleko bilo
Pa bas je u ovo vreme pesma Tamo Daleko odgovarajuca za Srpsku Himnu!
Imamo li mi Otadzbinu danas pored crne trojke na vlasti.
Koferce postade Ministar policije za vakta tadica a sad Predsednik vlade. O cemu mi onda pricamo ako je to nasa Otadzbina? Pride dobismo DIPLOMIRANOG predsednika. A bivsi Turbo radikal ote poso Cedomiru Jovanovicu! I nije mu dosta vec oce da postane nedodirljivi mocnik u Srbiji. Bogami ako je to Otadzbina - jao si ga nama! Ti cinovnici koje ja navede - ic ne mare za Ustav Srbije. Ustav treeba!!! da je iznad svih i svega - to je NARODNA VOLJA!!! I svi moraju da mu se potcinjavaju!!! Iz njega izlaze zakoni i pravna drzava! A ovde grupa cinovnika - zari i pali protiv naroda i drzave (a sve zbog cega? - kofercici su u pitanju uveren sam) - svakodnevno KRSECI USTAV! Otkantase KIM ko da je kuga.
To nije moja OTADZBINA!!!
Препоруке:
11
2
40 петак, 19 јул 2013 11:11
Slavomir Srpski
Ako ova Daciceva vlast misli da ce skrsiti otpor rodoljuba da brane Kosovo grdno se vara. Ima nas po svuda od dobrovoljaca, do prepenzionisanih iuskusnih oficira, do iskusnih boraca, najveceg dela i iz partiotske opozicije ovoj vladi iz inostranstva, Srba po citavom svetu, i naravno u svim redovima vojske, zandarmerije i milicije. Ne mogu oni kontrolisati citav taj front otpora smenjivanjem kojeg glavesinu na vrhu, koji ce nam svakako sada biti koristan za otpor i odbranu Srba na KIM ako nekome padne na pamet da silom lomi taj narod dole.
Препоруке:
15
3
41 петак, 19 јул 2013 11:37
spiritus sancti
Spot je miks nekoliko USA filmova, među njima i "Matriksa". Hoću da kažem da smo nešto američko, zapadno, Nato, preko nečega što se zove "Amadeus band"(naziv je na crkvenameričkom), umislili da predstavimo kao srpsko, a neki su i uzeli kintu za "srpski patriotizam i veru prađedovsku". Onda je i Nato srpski, samo ako se nađe neki pasulj bend, da to tako predstavi i da mi kažemo da je protiv Veljovića. I opet pitam: može li se saznati autor zakletve? Ko je pisao tekst, ko je i kada i kako doneo odluku da baš to bude zakletva elitnog odreda srpske policije? Onaj sa minđušicama?
Препоруке:
9
9
42 петак, 19 јул 2013 11:48
брм
"ne treba zaboraviti da je on zločin počinio kao građanin ne kao žandarm, odnosno kao zaposleni u MUP-u."
у преводу - Качвенда је блудео као грађанин а не као поп, па његов приватни живот нема никакве везе са владичанским... свашта човек овде прочита
Препоруке:
6
14
43 петак, 19 јул 2013 11:56
Ковач
Ako moze g. Jeftovic dati svoje strucno misljenje za ova desavanja!?
Hvala unapred!
Препоруке:
8
0
44 петак, 19 јул 2013 12:02
hm
@Slavomir Srpski

Naravno, sad sam se setio, pa vi ste ona patriJotska ekipa koja je tako branila Srbe, da su svi za manje od 20 godina morali da dođu u Srbiju (bez Kosova)!

Ako nastavljate tako da nas branite, to bi trebalo da znači da se lagano sele i ovi iz Sandžaka i Vojvodine?!

Možda bi svima bilo bolje kad bi malo prestali da nas branite, dok još postojimo!?
Препоруке:
2
18
45 петак, 19 јул 2013 13:09
Аух за ух
Не секирам се ја за тебе , Чанак је ту!
Препоруке:
7
0
46 петак, 19 јул 2013 13:13
Imamo
Pa bas je u ovo vreme pesma Tamo Daleko odgovarajuca za Srpsku Himnu!
Imamo li mi Otadzbinu danas pored crne trojke na vlasti.


Naravno da imamo. To sto je jedan segment drzavne politike uzurpiran i osramocen aktivnostima tzv. drzavnog vrha ne znaci da je cela zemlja kontaminirana. Zar smo toliko nepostojani u svojim uverenjima da cim nam se ne svidja vladajuca garnitura odmah proklinjemo svoju sudbinu i odricemo se svoje otadžbine?
Препоруке:
10
0
47 петак, 19 јул 2013 13:17
Квази контрааргумент
у преводу - Качвенда је блудео као грађанин а не као поп, па његов приватни живот нема никакве везе са владичанским... свашта човек овде прочита


Онај који уме да чита (и да мало размишља) може овде свашта и да прочита, ко има унапред неколико парола и флоскула којима решава свако политичко и животно питање мало шта ново може да сазна.

Грађанин НН који је запослен као жандарм у МУП-у Србији изврши кривично дело. Шта одатле проистиче? Да он кривично одговара као грађанин и као лице које је кривично одговорно (или над киме се води поступак) дисциплински одговара тамо где је запослен - у МУП-у и ту добија отказ (или се током трајања процеса суспендује па тек по његовом окончању се доноси коначно решење). Питање је каква је ту одговорност генерала Дикића? Или министра Дачића? Или директора Вељовића? Одговорност непосредног починиоца нико не доводи у питање већ моралну и политичку одговорност њему надређених лица.
Препоруке:
12
0
48 петак, 19 јул 2013 13:23
Квази контрааргумент, део други
Сасвим би друга ситуација била да је Дикић имао нека сазнања да се нешто слично спрема па да онда није реаговао (због чега би био и кривично одговоран) или да је знао да постоји проблематичан припадник жандармерије и да није скренуо пажњу његовом старешини. Тада би био морално одговоран као командант.

Баш пример Качавенде може да се употреби да илуструје и ову ситуацију - он можда јесте кривично одговоран (ако је обљубио малолетника) али је и сама могућност кривичне одговорности довољна да он дисциплински одговара пред црквеним инстанцама и да престане да буде свештено лице. Питање је да ли је патријарх одговоран за Качавендино понашање? Или Свети Синод СПЦ? Свакако да не. Патријарх би био морално одговоран да је покушавао да прикрије један морално проблематичан чин свештеника СПЦ. Ако се познаје устројство Цркве где постоји принцип хијерархије али не и принцип потпуне субординације (владике имају широку аутокефалност у својим областима) види се да је поређење са Дикићем промашај.
Препоруке:
13
0
49 петак, 19 јул 2013 13:24
Урош
U pesmi tamo daleko peva se o izgubljenoj otadžbini i teško da može da bude adekvatna za himnu. Iz srpsog javnog prostora patriotizam je proteran u potpunosti i naravno da svao evociranje

Pa bas zato i mislim da treba da bude nasa himna.
Tako bi nas stalno evocirala da ne smemo izgubiti nasu otadzbinu i istovremeno nam pokazivala sta su nasi preci pretrpeli zbog nas.
Patriotizam je do te mere postao ozloglasen da ga se cak mnogi obicni ljudi gade.
SPC i patriotizam se poistovecuju sa "kriminalcima obucenim u maskirne uniforme sa crvenim beretkama", "najgorim ubicama", a ne sa necim zdravim normalnim i prirodnim.

Sve vise se stice utisak da je sve u Srbiji bezvredno, dok u toj EU cak i djubre u kontejnerima vredi. Banalno govoreci, meni bas ovako izgleda stanje dela srpskog drustva.
Препоруке:
3
6
50 петак, 19 јул 2013 13:31
Одбрана
Naravno, sad sam se setio, pa vi ste ona patriJotska ekipa koja je tako branila Srbe, da su svi za manje od 20 godina morali da dođu u Srbiju (bez Kosova)!


Колико ме географија служи Срби су добили и пола Босне и Херцеговине а за Косово и Метохију ситуација је још у најмању руку неодлучна. Једино смо у Хрватској доживели тотални дебакл, али то се не може ставити на душу Србијанцима, ни Срби из Хрватске се нису показали дорасли ситуацији, ни војно а још мање политички. Колико је Србија била незаинтересована за судбину Срба показује један транскрипт објављен недавно поводом суђењу перишићу где се наводи дебата у Влади поводом трошкова за рат у БиХ и огромна средства која су издвајана за општу српску ствар. Тако да приче о незаинтересованој србији у све већој мери падају у воду.
Препоруке:
15
2
51 петак, 19 јул 2013 13:41
Птриотизам
Patriotizam je do te mere postao ozloglasen da ga se cak mnogi obicni ljudi gade.
SPC i patriotizam se poistovecuju sa "kriminalcima obucenim u maskirne uniforme sa crvenim beretkama", "najgorim ubicama", a ne sa necim zdravim normalnim i prirodnim.


Патриотизам није постао озлоглашен него је озлоглашен у оним круговима у којима је увек и био - разним неокомунистима, југобуржујчићима, клицама данашње Друге Србије, код елдепеоваца и сличних политичких групација. А то што у јавном простору доминирају гледишта ових опскурних група кривица је српске политичке елите. Не постоји никакво оправдање да се гледиште ових политички безначајних групица универзализује - ако они сматрају патриотизам за озлоглашен а СПЦ доводе у везу са људима који врше злочине зашто би то нас обавезивало да прихватимо овакво гледиште? Поврх свега та њихова гледишта заснована су на буци, дезинформацијама и јефтиним политичким паролама а не на аргументима и чињеницама.
Препоруке:
18
0
52 петак, 19 јул 2013 13:50
pravdoljub
Zandarmeriju treba pod hitno rasformirat!Oni su se otrgli kontroli i postali sami sebi dovoljni!Njih ne interesira drzava Srbija vec samo sto bolji materijalni polozaj!A kako sticu mogli smo videt!Neosporno da trebaju odgovarati i oni koji su ga postavili na to mesto i dali mu visoki cin!Mislim da je u jednom intervju poistovetio sebe sa Ulemekom koji je znamo sto napravio!
Препоруке:
1
23

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер