Sve stranke su kompromitovane, bilo da su na vlasti ili su bile na vlasti. Pokazale su nam svoje plafone, odnosno da ni jedna nije dorasla težini trenutka u kojem živimo. Neke su nas usmerile prema ambisu i pri tom tvrdile, svim snagama da je to za nas nešto najbolje, da to nema alternativu, itd. "Alternativa" je maska za interese snaga koje dejstvuju u Srbiji. One samo menjaju odela. Nama prave privid promene...
Pitam se da li na sutrašnjem mitingu može da se stvori ili pojavi neka nova snaga koja će Srbiju povesti pravim putem? Manimo se alternativa i boljeg u uslovima pljačke, poniženja, stranačke zatucanosti, kapitulacije, itd.
Preporuke:
42
1
2
četvrtak, 09 maj 2013 21:21
ja više volim batake,žablje
Volim da maštam.
Pa tako,probudim se(ili još spavam).
Trg pun.
Zastave,partijske i državne.
LDP-a,DS-a,SDU-a,Građ.Saveza,SPO-a,LIGE...
Na mitingu podrške odbrani teriotorijalnog integriteta i suvereniteta Sbije.
Na transparentima parole:"dole SNS-SPS izdajnička koalicija","mi znamo gde je naše srce,a gde bubrezi"...
Da li vam ovo izgleda suviše suludo?
Pa zamislite onda(ma šta da zamišljate,kupite novine).
Preporuke:
39
0
3
četvrtak, 09 maj 2013 21:33
Jasna*
"Nacin na koje su mediji propratili istorijsko parafiranje...posetilo nas je na devedesete kada je vladala drzavna kontrola medija..."
A mene je naprotiv podsetilo na dvehiljaditu od 5. oktobra kada su se srbijanski mediji "oslobodili" diktature i doziveli demokratski procvat i renesansu koja traje do danasnjih dana,ha,ha ha
Preporuke:
44
49
4
četvrtak, 09 maj 2013 21:50
Arsa
Takozvani "državni vrh", veoma omiljen i turbo izmišljen naziv u spinovanoj javnosti, čiji se genijalni potezi glorifikuju u skoro svim javnim medijima, treba nazvati pravim i odgovarajućim nazivom "državno dno".
Preporuke:
56
1
5
četvrtak, 09 maj 2013 21:52
Jasna*
"Drzavotvorni pokret ce biti stvaran u narednim godinama,mimo etablirane i kompromitovane politicke scene".Rekli ste istinu koja se mnogim ovdasnjim "objektivnim" komentatorima zaljubljenim u lik i delo voljenih vodja nece dopasti.Ja se potpuno slazem ,samo dok se ne stvori mnogo vode ce proteci Dunavom ,jer Srbi odavno vise nisu drzavotvoran narod!
Preporuke:
31
48
6
četvrtak, 09 maj 2013 22:11
Zoran Đorđević
Sva je prilika da ćemo i za ovo doba u kome sad živimo jednog dana govoriti kao o "starim, dobrim vremenima".
Preporuke:
22
5
7
četvrtak, 09 maj 2013 22:27
Jasna*
Ha ,ha za samo par minuta toliki minusi od "objektivnih"komentatora iz prozvanih etabliranih i kompromitovanih politickih centrala,koje pretenduju da budu drzavotvorne,ali samo kad su u opoziciji,a kad se docepaju vlasti "oslobadjaju" medije,hapse i isporucuju predsednike drzave ,masovno otpustaju radnike,rasprodaju drzavne resurse za tepsiju ribe,pljackaju...Ovde komentarisanje postaje sve zabavnije!
Preporuke:
33
35
8
četvrtak, 09 maj 2013 22:29
@Jasna*
jer Srbi odavno vise nisu drzavotvoran narod
Jasna* je najbolja primer zašto Srbi više nisu državotvoran narod.
Naježio sam se od pobedničkog smeha u njenom komentaru.
Preporuke:
58
10
9
četvrtak, 09 maj 2013 22:47
Jasna*@@Jasna
Jasna za razliku od vas nacionalno osvestenih "patriota" nije ucestvovala u rusenju drzave!A zatim je za razliku od vas "drzavotvornih" otisla na ispracaj poslednjem srpskom drzavniku Slobodanu Milosevicu.Ajd uzdravlje "drzavotvorni"!
Preporuke:
24
29
10
četvrtak, 09 maj 2013 22:47
fristajlo
kako izgleda pravi povratak u devedesete godine kada je funkcionisala veoma dobro organizovana i efikasna kontrola državnih sredstava informisanja.
-s tim, što danas medije kontroliše zapad, a ne naša vlast.
U okupiranom medijskom prostoru oni puste ono što oni vide kao vest. Naviknite se na to.
Sporazum.
Da li je on greška?
Moguće.
No, stvar je razuma, i ničeg drugog svest o tome- da je on izostao- to bi bila veća greška.
Ne radi se ovde o datumu, već o bar privremenom sprečavanju opšteg napada na Srbe na Kosmetu, i konačnog iseljavanja sa Kosmeta. I to ne od Albanaca; nemaju oni ni tu snagu, ni petlju.
Zapad je odlučio da se ta stvar završi: sa našim pristankom, ili bez.
A za njih vrlo dobro znamo i da mogu, i da hoće. Ovaj režim je, po mom dubokom uverenju, primenio plan kontrole štete; autor to zove "žabom", aludirajući na Đinđićevu metaforu.
Insistiranjem na daljem inaćenju, izgubljenu bitku pretvorićemo u izgubljen rat,a ne mora tako da bude.
Preporuke:
9
48
11
četvrtak, 09 maj 2013 23:00
Ioann Dubinjin
«.. uspostavljena je i ispoljena čvrsta kontrola koja se ogleda u održavanju političke jednoglasnosti i istvaranju atmosfere da ovaj ima nepodeljenu podršku u našoj javnosti...». Žao mi je, ali to jeste tako. U Srbiji živi bar 25% pripadnika raznih nacionalnih manjina. Oni su svi bez izuzetka pristalice tog «istorijskog» potpisa. Srpski nacionalni korpus (75%) je podeljen otprilike ovako: opet – bar 25% etničkih Srba je za taj potpis («drugosrbijanci» i slični), 25% Srba se okreće kako vetar duva – dakle: i oni su za “istorijski“ potpis. Kada to saberemo: 75% građana Srbije je zadovoljna tim potpisom. Protiv je maksimum 25% Srba (i još sam velikodušan u dodeli tog procenta). Od njih, ni trećina nije nije spremna da aktivno protestuje i angažuje se u političkoj borbi protiv šibicarske prevarantske vlasti. To je tragični rezultat višedecenijskog komunističkog sistematskog rada na uništenju srpskog nacionalnog duha. Pogledajte šta će biti sutra u 12:44 i sve će biti jasno. Žalosno, ali – tako je.
Preporuke:
34
4
12
petak, 10 maj 2013 00:38
Nikola
”Demokratsko jednoumlje je surovije od totalitarnog nasilništva. Totalitarci su gušili istinu tako što su je prećutkivali. U liberalnoj demokratiji ona se oglašava iz zapećka, čime zvanična laž dobija legitimitet preovlađujućeg činioca. "
Predivno rečeno. Zbog toga mi se i više sviđaju totalitarni režimi. A ne kao ovde, tobož i tvoja opcija ima šansu a onda te medijski tako samelju da posle ispadneš i kriv i smešan i glup iako si imao najbolje namere. Onako bude kako drugi kaže i amin.
Preporuke:
11
2
13
petak, 10 maj 2013 01:11
Slavomir Srpski (1)
To su pokazali i protesti koji su održani nakon objavljivanja vesti da je vlada Srbije prihvatila sporazum, a to je bila prava prilika da se krene u formiranje jedinstvenog patriotskog i državotvornog pokreta.
Slazem se sa 95% autorove analize, pogotovo o paraleli sa Slobinim rezimom, medijima, pravljenjem glinenog Broza od malog Vucica, neustavnoscu i rusenju demokratije od strane vlasti.
Ali sa ovim gore navedenim ne slazem se. Ne osniva se jedna nova politicka stranka na pitanju (samo) Kosova. Kosovo je nadstranacki problem, i ima veze sa konstitutivnoscu naroda u drzavi: to je demokratski problem da se zakoni i Ustav postuju, POSEBNO od vlasti, jer opasnost da se rusi demokratija i Ustav naravno dolaze najvise od vlasti a ne nekih manjih institucija i stranaka.
Mi se nalazimo pred rasulom i samovoljom vlasti (vlada+Skupstina) koji blokiraju da Ustavni sud donese odluku da oni ruse drzavu!! Dakle radi se o pucu, pa resenje nije u stvaranju nove stranke...
Preporuke:
21
0
14
petak, 10 maj 2013 01:19
Slavomir Srpski (2)
...dakle, kada vlast (vlada+Skupstina) ubija do drzave, demokratiju baziranu na postovanju institucija, pre svega zakona i Ustava, a sto je rusenje demokratije i uspostavljanje rezimske hunte (kao u latinoamerici), resenja da se to spreci ne moz se traziti u demokratskim metodama: jer demokratije je vec pala i vlada nasilje vlasti i poslusnih medija.
Stoga ni referendum nije resenje, jer rezim+mediji+strana-pomoc, obezbedili bi namestenu pobedu hunte (podrzanu spolja, EU+SAD). I ko je danas za ocuvavanje Ustava, ima vezane ruke da preko demokratije spreci samovolju hunte, pa se to resava bunom na ulicama, ili gerilskim pokretom protiv vlasti.
Ipak, ovde je situacija konkretna drugacija: Srbi na severu KIM su u OUN protektoratu, pa nad njima sila vlasti u BGD ima malu moc, i bilo kakav jaci pokusaj da im obustave plat i td.. su jasno protivzakonski, sto bi dalj rusilo polozaj vlasti.
(nastavak)
Preporuke:
14
0
15
petak, 10 maj 2013 01:29
Slavomir Srpski (3)
Prvo treba izbiti tezu vlasti da ovo sto rade je upravo nemogucnost fizicke zastite Srba na severu, pa u primorani (lazno) da ruse Ustav.
Da bi sprecili drzavoubice mi danas moramo da najvise delujemo pomaganjem Srba na severu (dobrovoljci,spremni da ih brane od bilo kakve albanske pretnje),cime bi u medijima izbili glavni adut ove vlasti.
Iako te pretne Tacija nisu ralne,jer bi to dovelo do ekskalacije sukoba,za sto ni NATO nije spreman niti zeli,mi moramo da inzistiramo na taktici pritiska spremanjem 30.000 dobrovoljaca da se po potrebi brzo spuste na KIM.To je pritisak i na Tacija ali i na vlau u BGD.
Time sticemo dovoljno vremena (barem da prodje leto (pa po sumama mozemo da lako delujemo) da sprecimo BILO KAKVO implementiranje bilo cega,i time da ostvarimo blokiranje Srbije od strane EU, kao i da oduzmemo validitet ove vlade (da moze sve da cini po naredbi Brisela) pred Briselom.Dakle da onemogucimo ulazak Srbije u EU i teoretski,a time pad ove vlade,i nove alternative
Preporuke:
10
0
16
petak, 10 maj 2013 07:38
Crux
Sa Jasnom* se ponekad nisam slagao, ali mi se čini da su mnogi ovde počeli da daju minuse po inerciji, gledajući čega je više. Ne znam šta je netačno napisala. Prave devedesete počinju od 5. oktobra 2000. Zapravo, devedesete su bile period renesanse u poređenju sa ovih 13 godina od "oslobođenja", koje su sproveli dosistički konvertiti i izdajnici.
Preporuke:
18
9
17
petak, 10 maj 2013 08:00
Dragoslav Pakić
Naši mudri pregovarači su se krajnjim naporima izborili da Priština nikada neće biti glavni grad SAD-a
Preporuke:
18
1
18
petak, 10 maj 2013 08:12
siniša
Pera je dilovao devize u Bulevaru. Mogu vam reći da mi je mnogo značio u to vreme. Na dnevnoj razlici u kursu, a on bi mi učinio i promenio mi onig dvadesetak maraka koliko sam mogao nedeljno da promenim tako da bi uvek ostalo za pastu za brijanje ili neku kremu za ženu. Jednog dana dođem do Pere da promenim onih dvadeset maraka nedeljno, kad će Pera meni. Nema više trgovine devizama. Kako, zašto? Nešto su promenili i sad je marka dinar i može je svako kupiti u banci. Seća li se iko Dede Avrama? Dobro da i to čudo vidimo. Šta sada radiš. Sada valjam čokolade, Milka. Jedna marka jedna čokolada. Kasnije je prešao na otkup i kupovinu zlata.
Umro Pero. Nema ga više, ali sretnem njegovog sestrića nakon petnaest godina. Uđemo u kafić da popijemo po jednu i setimo se Pere, kad u kafiću na stolu novine. I kaže Perin sestrić, "oni su isti kao ja i Pera, idu devize mi devize, ne idu mi zlato, a oni,ide srpstvo oni ga prodaju, ne ide srpstvo oni Evropa, sve je to isto".
Kakav Harvard, Bulevar!
Preporuke:
22
1
19
petak, 10 maj 2013 08:26
Andro Lutak
Vaistinu slično kao u devedesetim, ili bolje rečeno 2000. g. ovako s`proleća! Počevši od "faca" koje ne da su slične nego su iste, koje viču "I Srbija i Svet" pred zapadnim ambasadorima koji će im u momentu kada se tome budu najmanje nadali, prirediti oni prastaru neslanu šalu sa stolicom, "mimo svih očekivanja" i "istraživanja javnog mijenja". Poznate "face" će, poput njihovih maštovitih tvoraca Šešelja i Slobe, tada pasti sa popriličnim treskom. Na velikoj sceni srbijanskog politikantstva tada će ostati u stranim ambasadama projektovana monarhistička desnica i njeni neupitni leader, prepredeni dosovski "narodnjak" Koštunica, dok će na tzv. levici sijati ništa manje prevejani mejnstrim "socijaldemokrata" Đilas.
Preporuke:
11
3
20
petak, 10 maj 2013 09:31
Little Big Serb
Kod nas ne postoji opoziciji ili je tako sicusna da je zanemarljiva. I to je normalno jer nema pomoci od uvek istih, uglavnom ciftinskih ''lidera'' i stranacko petparackoh neznalica sa jedinom ambicijom iskobeljati se iz teskobe loseg zivljneja i docepati se kutlace i zagrabiti u kazan zvani Skupstina ili Opstina i klopati drzavnu klopu punu mesa i otvoriti porodicnu vinariju ili slicnu svinjariju koja donosi evre. Takva opozicija, takve stranke ce se gurati oko toga ali ce svi gurati zajedno zemlju u ociglednu provaliju pod imenom Evro Integracija. Opozicija koja zasluzuje to ima mora biti kreirana na jednoj Ideologiji a ako ta rec plasi ionako isprepadane Srbe onda je nazovimo : Vizijom ili Pravcem u kom treba povesti zemlju. Bez toga nema nista, bez toga nema suprostavljanja ovom stadanju. Za to treba stvoriti LEVICU, pravu nasu LEVICU jer sve drugo je dodavanje raznih zacina istoj odvratnoj evropskoj kuhinji.
Nije u pitanju ukus postojeceg vec pokrenuti nov sopstveni jelovnik!
Preporuke:
7
1
21
petak, 10 maj 2013 09:54
Novosađanka Fristajlu
No, stvar je razuma, i ničeg drugog svest o tome- da je on izostao- to bi bila veća greška.
Ne radi se ovde o datumu, već o bar privremenom sprečavanju opšteg napada na Srbe na Kosmetu, i konačnog iseljavanja sa Kosmeta... Ovaj režim je, po mom dubokom uverenju, primenio plan kontrole štete...
Čestitam za te reči i takav stav!
Nažalost, problem Kosova je toliko dugo zapuštan da je stigao do odlaska.
Današnji vlastodršci su dobili u nasleđe kuću koje su dedovi i tate prokockali i sad treba da se "dostojanstveno" isele.
Ne bila im ja na mestu.
Oni su hrabri nesrećnici...
Preporuke:
7
13
22
petak, 10 maj 2013 10:13
roštiljdžija@Crux
po meni, devedesetih smo marinirani za roštiljijadu od dvehiljadite. Sada su ovi zaseli da nas reš grilovane smažu u slast i slavu svih predhodnih.
Nema manje krivih u "udruženom poduhvatu razbijanja Srbije".
Preporuke:
10
1
23
petak, 10 maj 2013 10:46
...
@roštiljdžija
"da nas reš grilovane smažu u slast"
Ne bojte se, neće nas pojesti - nismo za jelo.
Preporuke:
13
0
24
petak, 10 maj 2013 13:41
trivun
Ipak u komentatorskom dodvoravanju najdalje je otišao glavni urednik magazina Akter Tihomir Trišić koji je izrekao pravu odu našim najhrabrijim žabogutačima,
Taj Trisic i njegove novine su dno dna. On je svojevremeno hvalio i Shutanovca napadao NIS i Kravcenka a vidi se da je to neka sluzba koja radi za zapadne interese
Preporuke:
11
0
25
petak, 10 maj 2013 19:40
Jasna*@Novosadjanka@Crux
Bravo Novosadjanko ,mudra kao uvek!Steta sto cesce ne navracate ovde.Doprineli biste svakako kvalitetu komentara ,koji je po mom skromnom misljenju u opadanju.Veliki Pozdrav od Jasne i mudrom Fristajlu naravno.
@Crux ne udaraju oni minuse po tome da li neko nesto tacno,ili netacno kaze tj slaze,vec po tome da li im se to sto neko kaze dopada ,ili ne dopada.Istina im se najcesce ne dopada!
Preporuke:
7
7
26
petak, 10 maj 2013 20:55
Beli Orao
""Jasna* i Fristajlo.
Reče nam jedan čovek na jednom mestu, pa ja bre mislio za Jasnu* i Fristajla to i to. A onda će jedna dama, jesam ja to vama pričala još pre dve godine.
Preporuke:
8
4
27
petak, 10 maj 2013 20:57
Beli Orao
Te poskočice o gutanju žabe su izmislili amerikanci takozvani motivatori itd. od Brajana Trejsija do dr. Nika.
Preporuke:
12
0
28
petak, 10 maj 2013 21:14
Miloš
Uvek rado čitam tekstove gospodina Vučinića a ovaj je svakako jedan od najkvalitetnijih.
Preporuke:
7
1
29
petak, 10 maj 2013 21:45
Jasna*@Beli Orao
Beli Orle mi smo sve to isto od pre dve godine,samo su se okolnosti promenile.I ne verujte mnogo "damama":)
Preporuke:
7
7
30
petak, 10 maj 2013 23:16
Bob
Moram da se složim s Jasnom pahuljicom ovaj put, Srbi više nisu državotvorni narod. I to odavno, od 1918. Posle, 1945. je dotukla ostatke.
Može to nekome da se svidja ili ne, ali šiptari su tu u velikoj prednosti. Nije ni bitno ko im pravi državu.
Prognoze su vrlo loše.
Dok se ne oslobodima jugoslavizma i komunjarizma, nećemo se osloboditi ni ropstva.
Preporuke:
13
3
31
subota, 11 maj 2013 08:51
MR
Jasna*
dobro Jasna, Srbi nisu državotvoran narod. To isto je tvrdio i Bendžemin Kalaj. Samo nam onda reci, što si se ti tako "državotvorna" uključila u akcije razbijačke politike Jude, Nesa Eliota i Koferčeta? I ne dižeš svoj glas na više nego očigledno kršenje Ustava Srbije. Je li to ta odbrana državnosti, ili tvoje delovanje ima suprotan smer? Ja mislim da si ti potpuno svesno uključena u dalje rušenje srpske države i razbijanje srpskog identiteta. Između ostalog u tome te otkriva i tvoja latinica. Da si tako državotvrno svesna makar bi znala da su okupatori uvek zabranjivali ćirilicu u Srbiji. Za jednog državotvornog čoveka to bi bio dovoljan razlog da i na tom polju pokaže svoj otpor. Nije teško, a mnogo obeshrabruje srpske neprijatelje. Ali, ti tako državotvorna ni toga nisi svesna.
Ako ti je ovo ta "državotvorna politika" hajde nas prosvetli, molim te. Objasni nam suštinu mudrosti filozofa iz Bajčetine, i suštinu tajnih znanja najboljih studenata s prestižnih beogradskih fakulteta.
Preporuke:
10
5
32
subota, 11 maj 2013 09:27
Little Big Serb
Postoji video, Beli Orle gde Zoki lepo govori kako treba progutati najpre najvecu ako imas vise zaba da progutas. Odmah mi je bilo jasno da se radi o velikom misliocu i drzavniku ! Taj video se jos moze pogledati jer postoje sledbenici koji u tome vide duboku poruku ! Jednostavnija i jasnija jer lisena bilo koje literarne figure, je bila ona kada se poziva inostrana intervencija koja je usledila i progutali smo zabe i popili krvnicko bombardovanje! DRUGO : Ne postoje drzavotvorne nacije i one koje to nisu, kako neki komentatori kazu. To nije pitanje genetskog svojstva jedne etnicke zajednice vec njeno politicko obrazovanje. Uvek su potrebne suprotnosti, sukobi misljenja, ideja!Stvorimo jaku opoziciju i eto drzave. Kako ? Zapisite, jer vise necu ponavljavati. TREBA NAM LEVICA ! POGLEDAJTE SVE DEMOKRATSKE ZEMLJE SVETA ! One to imaju i u tom sukobu se stvaraju resenja i mogucnosti A ovako, sa ovim skupom grupacija po Skupstini put je jasan : IZDAJA I PROVALIJA !
Preporuke:
8
1
33
subota, 11 maj 2013 13:20
umesto Jasne@MR
Ja mislim da si ti potpuno svesno uključena u dalje rušenje srpske države i razbijanje srpskog identiteta.
Zar Srbija nije srušena 5. oktobra?
Preporuke:
7
3
34
subota, 11 maj 2013 14:02
umesto MP onom "umesto Jasne"
Zar Srbija nije srušena 5. oktobra?
Jeste, recimo da je Srbija srušena 5. oktobra.
Rušena je i srušena Srbija, mnogo puta kroz istoriju, ali je i podizana od preživelih Srba!
Briselskim sporazumom, već srušena Srbija 5. oktobra, sravnjena je sa zemljom.
Jedni ruše, drugi pljačkaju, treći sravnjuje sa zemljom, a sve prstom pokazuju jedan na drugog kao na goreg od sebe.
Preporuke:
11
1
35
subota, 11 maj 2013 14:29
Zoran Petrović Piroćanac
Molim osobu koja se potpisuje u komentarima sa MR da mi se javi povodom svojevremenog komentara o Papi Jovanu Pavlu Drugom.Tragam za imenom američkog lista koji je 1993. doneo naslov, koji sam ja preneo u knjizi "Izbrisati srpski virus". Evo i svojevremenog teksta učesnika MR, iz 2012.
"subota, 11 februar 2012
MR
Kažete da je Papi podmetuta izjava za bombardovanje Srba. Možda jeste, a možda i nije. Mene interesuju u prvom redu činjenice, tj. ono što znam. A evo šta su najveće novine u Ohaju donele za vreme Papine posete Denveru. Naslov na prvoj strani: Papa Kaže (Klintonu): Bombarduj Srbe (Pope says: Bomb the Serbs). Tih godina sam takođe čitao izjave klivlendskog katoličkog biskupa Pile koji je osuđivao Srbe kao agresore. Ove činjenice, a to su činjenice, nekako se ne slažu tezama u ovom članku."
Biću veoma zahvalan ako mi ta osoba pomogne da razrešim slučaj i da izbegnem izvinjavanje knjizi,
Tel.: 064 245 2085, imejl:
Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli
Pitam se da li na sutrašnjem mitingu može da se stvori ili pojavi neka nova snaga koja će Srbiju povesti pravim putem? Manimo se alternativa i boljeg u uslovima pljačke, poniženja, stranačke zatucanosti, kapitulacije, itd.
Pa tako,probudim se(ili još spavam).
Trg pun.
Zastave,partijske i državne.
LDP-a,DS-a,SDU-a,Građ.Saveza,SPO-a,LIGE...
Na mitingu podrške odbrani teriotorijalnog integriteta i suvereniteta Sbije.
Na transparentima parole:"dole SNS-SPS izdajnička koalicija","mi znamo gde je naše srce,a gde bubrezi"...
Da li vam ovo izgleda suviše suludo?
Pa zamislite onda(ma šta da zamišljate,kupite novine).
A mene je naprotiv podsetilo na dvehiljaditu od 5. oktobra kada su se srbijanski mediji "oslobodili" diktature i doziveli demokratski procvat i renesansu koja traje do danasnjih dana,ha,ha ha
Jasna* je najbolja primer zašto Srbi više nisu državotvoran narod.
Naježio sam se od pobedničkog smeha u njenom komentaru.
-s tim, što danas medije kontroliše zapad, a ne naša vlast.
U okupiranom medijskom prostoru oni puste ono što oni vide kao vest. Naviknite se na to.
Sporazum.
Da li je on greška?
Moguće.
No, stvar je razuma, i ničeg drugog svest o tome- da je on izostao- to bi bila veća greška.
Ne radi se ovde o datumu, već o bar privremenom sprečavanju opšteg napada na Srbe na Kosmetu, i konačnog iseljavanja sa Kosmeta. I to ne od Albanaca; nemaju oni ni tu snagu, ni petlju.
Zapad je odlučio da se ta stvar završi: sa našim pristankom, ili bez.
A za njih vrlo dobro znamo i da mogu, i da hoće. Ovaj režim je, po mom dubokom uverenju, primenio plan kontrole štete; autor to zove "žabom", aludirajući na Đinđićevu metaforu.
Insistiranjem na daljem inaćenju, izgubljenu bitku pretvorićemo u izgubljen rat,a ne mora tako da bude.
Predivno rečeno. Zbog toga mi se i više sviđaju totalitarni režimi. A ne kao ovde, tobož i tvoja opcija ima šansu a onda te medijski tako samelju da posle ispadneš i kriv i smešan i glup iako si imao najbolje namere. Onako bude kako drugi kaže i amin.
Slazem se sa 95% autorove analize, pogotovo o paraleli sa Slobinim rezimom, medijima, pravljenjem glinenog Broza od malog Vucica, neustavnoscu i rusenju demokratije od strane vlasti.
Ali sa ovim gore navedenim ne slazem se. Ne osniva se jedna nova politicka stranka na pitanju (samo) Kosova. Kosovo je nadstranacki problem, i ima veze sa konstitutivnoscu naroda u drzavi: to je demokratski problem da se zakoni i Ustav postuju, POSEBNO od vlasti, jer opasnost da se rusi demokratija i Ustav naravno dolaze najvise od vlasti a ne nekih manjih institucija i stranaka.
Mi se nalazimo pred rasulom i samovoljom vlasti (vlada+Skupstina) koji blokiraju da Ustavni sud donese odluku da oni ruse drzavu!! Dakle radi se o pucu, pa resenje nije u stvaranju nove stranke...
Stoga ni referendum nije resenje, jer rezim+mediji+strana-pomoc, obezbedili bi namestenu pobedu hunte (podrzanu spolja, EU+SAD). I ko je danas za ocuvavanje Ustava, ima vezane ruke da preko demokratije spreci samovolju hunte, pa se to resava bunom na ulicama, ili gerilskim pokretom protiv vlasti.
Ipak, ovde je situacija konkretna drugacija: Srbi na severu KIM su u OUN protektoratu, pa nad njima sila vlasti u BGD ima malu moc, i bilo kakav jaci pokusaj da im obustave plat i td.. su jasno protivzakonski, sto bi dalj rusilo polozaj vlasti.
(nastavak)
Da bi sprecili drzavoubice mi danas moramo da najvise delujemo pomaganjem Srba na severu (dobrovoljci,spremni da ih brane od bilo kakve albanske pretnje),cime bi u medijima izbili glavni adut ove vlasti.
Iako te pretne Tacija nisu ralne,jer bi to dovelo do ekskalacije sukoba,za sto ni NATO nije spreman niti zeli,mi moramo da inzistiramo na taktici pritiska spremanjem 30.000 dobrovoljaca da se po potrebi brzo spuste na KIM.To je pritisak i na Tacija ali i na vlau u BGD.
Time sticemo dovoljno vremena (barem da prodje leto (pa po sumama mozemo da lako delujemo) da sprecimo BILO KAKVO implementiranje bilo cega,i time da ostvarimo blokiranje Srbije od strane EU, kao i da oduzmemo validitet ove vlade (da moze sve da cini po naredbi Brisela) pred Briselom.Dakle da onemogucimo ulazak Srbije u EU i teoretski,a time pad ove vlade,i nove alternative
Umro Pero. Nema ga više, ali sretnem njegovog sestrića nakon petnaest godina. Uđemo u kafić da popijemo po jednu i setimo se Pere, kad u kafiću na stolu novine. I kaže Perin sestrić, "oni su isti kao ja i Pera, idu devize mi devize, ne idu mi zlato, a oni,ide srpstvo oni ga prodaju, ne ide srpstvo oni Evropa, sve je to isto".
Kakav Harvard, Bulevar!
Nije u pitanju ukus postojeceg vec pokrenuti nov sopstveni jelovnik!
Ne radi se ovde o datumu, već o bar privremenom sprečavanju opšteg napada na Srbe na Kosmetu, i konačnog iseljavanja sa Kosmeta... Ovaj režim je, po mom dubokom uverenju, primenio plan kontrole štete...
Nažalost, problem Kosova je toliko dugo zapuštan da je stigao do odlaska.
Današnji vlastodršci su dobili u nasleđe kuću koje su dedovi i tate prokockali i sad treba da se "dostojanstveno" isele.
Ne bila im ja na mestu.
Oni su hrabri nesrećnici...
Nema manje krivih u "udruženom poduhvatu razbijanja Srbije".
"da nas reš grilovane smažu u slast"
Ne bojte se, neće nas pojesti - nismo za jelo.
Taj Trisic i njegove novine su dno dna. On je svojevremeno hvalio i Shutanovca napadao NIS i Kravcenka a vidi se da je to neka sluzba koja radi za zapadne interese
@Crux ne udaraju oni minuse po tome da li neko nesto tacno,ili netacno kaze tj slaze,vec po tome da li im se to sto neko kaze dopada ,ili ne dopada.Istina im se najcesce ne dopada!
Reče nam jedan čovek na jednom mestu, pa ja bre mislio za Jasnu* i Fristajla to i to. A onda će jedna dama, jesam ja to vama pričala još pre dve godine.
Može to nekome da se svidja ili ne, ali šiptari su tu u velikoj prednosti. Nije ni bitno ko im pravi državu.
Prognoze su vrlo loše.
Dok se ne oslobodima jugoslavizma i komunjarizma, nećemo se osloboditi ni ropstva.
dobro Jasna, Srbi nisu državotvoran narod. To isto je tvrdio i Bendžemin Kalaj. Samo nam onda reci, što si se ti tako "državotvorna" uključila u akcije razbijačke politike Jude, Nesa Eliota i Koferčeta? I ne dižeš svoj glas na više nego očigledno kršenje Ustava Srbije. Je li to ta odbrana državnosti, ili tvoje delovanje ima suprotan smer? Ja mislim da si ti potpuno svesno uključena u dalje rušenje srpske države i razbijanje srpskog identiteta. Između ostalog u tome te otkriva i tvoja latinica. Da si tako državotvrno svesna makar bi znala da su okupatori uvek zabranjivali ćirilicu u Srbiji. Za jednog državotvornog čoveka to bi bio dovoljan razlog da i na tom polju pokaže svoj otpor. Nije teško, a mnogo obeshrabruje srpske neprijatelje. Ali, ti tako državotvorna ni toga nisi svesna.
Ako ti je ovo ta "državotvorna politika" hajde nas prosvetli, molim te. Objasni nam suštinu mudrosti filozofa iz Bajčetine, i suštinu tajnih znanja najboljih studenata s prestižnih beogradskih fakulteta.
Jeste, recimo da je Srbija srušena 5. oktobra.
Rušena je i srušena Srbija, mnogo puta kroz istoriju, ali je i podizana od preživelih Srba!
Briselskim sporazumom, već srušena Srbija 5. oktobra, sravnjena je sa zemljom.
Jedni ruše, drugi pljačkaju, treći sravnjuje sa zemljom, a sve prstom pokazuju jedan na drugog kao na goreg od sebe.
"subota, 11 februar 2012
MR
Kažete da je Papi podmetuta izjava za bombardovanje Srba. Možda jeste, a možda i nije. Mene interesuju u prvom redu činjenice, tj. ono što znam. A evo šta su najveće novine u Ohaju donele za vreme Papine posete Denveru. Naslov na prvoj strani: Papa Kaže (Klintonu): Bombarduj Srbe (Pope says: Bomb the Serbs). Tih godina sam takođe čitao izjave klivlendskog katoličkog biskupa Pile koji je osuđivao Srbe kao agresore. Ove činjenice, a to su činjenice, nekako se ne slažu tezama u ovom članku."
Biću veoma zahvalan ako mi ta osoba pomogne da razrešim slučaj i da izbegnem izvinjavanje knjizi,
Tel.: 064 245 2085, imejl: Ova adresa el.pošte zaštićena je od spam napada, treba omogućiti JavaSkript da biste je videli