Све странке су компромитоване, било да су на власти или су биле на власти. Показале су нам своје плафоне, односно да ни једна није дорасла тежини тренутка у којем живимо. Неке су нас усмериле према амбису и при том тврдиле, свим снагама да је то за нас нешто најбоље, да то нема алтернативу, итд. "Алтернатива" је маска за интересе снага које дејствују у Србији. Оне само мењају одела. Нама праве привид промене...
Питам се да ли на сутрашњем митингу може да се створи или појави нека нова снага која ће Србију повести правим путем? Манимо се алтернатива и бољег у условима пљачке, понижења, страначке затуцаности, капитулације, итд.
Препоруке:
42
1
2
четвртак, 09 мај 2013 21:21
ја више волим батаке,жабље
Волим да маштам.
Па тако,пробудим се(или још спавам).
Трг пун.
Заставе,партијске и државне.
ЛДП-а,ДС-а,СДУ-а,Грађ.Савеза,СПО-а,ЛИГЕ...
На митингу подршке одбрани териоторијалног интегритета и суверенитета Сбије.
На транспарентима пароле:"доле СНС-СПС издајничка коалиција","ми знамо где је наше срце,а где бубрези"...
Да ли вам ово изгледа сувише сулудо?
Па замислите онда(ма шта да замишљате,купите новине).
Препоруке:
39
0
3
четвртак, 09 мај 2013 21:33
Jasna*
"Nacin na koje su mediji propratili istorijsko parafiranje...posetilo nas je na devedesete kada je vladala drzavna kontrola medija..."
A mene je naprotiv podsetilo na dvehiljaditu od 5. oktobra kada su se srbijanski mediji "oslobodili" diktature i doziveli demokratski procvat i renesansu koja traje do danasnjih dana,ha,ha ha
Препоруке:
44
49
4
четвртак, 09 мај 2013 21:50
Арса
Такозвани "државни врх", веома омиљен и турбо измишљен назив у спинованој јавности, чији се генијални потези глорификују у скоро свим јавним медијима, треба назвати правим и одговарајућим називом "државно дно".
Препоруке:
56
1
5
четвртак, 09 мај 2013 21:52
Jasna*
"Drzavotvorni pokret ce biti stvaran u narednim godinama,mimo etablirane i kompromitovane politicke scene".Rekli ste istinu koja se mnogim ovdasnjim "objektivnim" komentatorima zaljubljenim u lik i delo voljenih vodja nece dopasti.Ja se potpuno slazem ,samo dok se ne stvori mnogo vode ce proteci Dunavom ,jer Srbi odavno vise nisu drzavotvoran narod!
Препоруке:
31
48
6
четвртак, 09 мај 2013 22:11
Зоран Ђорђевић
Сва је прилика да ћемо и за ово доба у коме сад живимо једног дана говорити као о "старим, добрим временима".
Препоруке:
22
5
7
четвртак, 09 мај 2013 22:27
Jasna*
Ha ,ha za samo par minuta toliki minusi od "objektivnih"komentatora iz prozvanih etabliranih i kompromitovanih politickih centrala,koje pretenduju da budu drzavotvorne,ali samo kad su u opoziciji,a kad se docepaju vlasti "oslobadjaju" medije,hapse i isporucuju predsednike drzave ,masovno otpustaju radnike,rasprodaju drzavne resurse za tepsiju ribe,pljackaju...Ovde komentarisanje postaje sve zabavnije!
Препоруке:
33
35
8
четвртак, 09 мај 2013 22:29
@Jasna*
jer Srbi odavno vise nisu drzavotvoran narod
Jasna* је најбоља пример зашто Срби више нису државотворан народ.
Најежио сам се од победничког смеха у њеном коментару.
Препоруке:
58
10
9
четвртак, 09 мај 2013 22:47
Jasna*@@Jasna
Jasna za razliku od vas nacionalno osvestenih "patriota" nije ucestvovala u rusenju drzave!A zatim je za razliku od vas "drzavotvornih" otisla na ispracaj poslednjem srpskom drzavniku Slobodanu Milosevicu.Ajd uzdravlje "drzavotvorni"!
Препоруке:
24
29
10
четвртак, 09 мај 2013 22:47
фристајло
како изгледа прави повратак у деведесете године када је функционисала веома добро организована и ефикасна контрола државних средстава информисања.
-с тим, што данас медије контролише запад, а не наша власт.
У окупираном медијском простору они пусте оно што они виде као вест. Навикните се на то.
Споразум.
Да ли је он грешка?
Могуће.
Но, ствар је разума, и ничег другог свест о томе- да је он изостао- то би била већа грешка.
Не ради се овде о датуму, већ о бар привременом спречавању општег напада на Србе на Космету, и коначног исељавања са Космета. И то не од Албанаца; немају они ни ту снагу, ни петљу.
Запад је одлучио да се та ствар заврши: са нашим пристанком, или без.
А за њих врло добро знамо и да могу, и да хоће. Овај режим је, по мом дубоком уверењу, применио план контроле штете; аутор то зове "жабом", алудирајући на Ђинђићеву метафору.
Инсистирањем на даљем инаћењу, изгубљену битку претворићемо у изгубљен рат,а не мора тако да буде.
Препоруке:
9
48
11
четвртак, 09 мај 2013 23:00
Иоанн Дубињин
«.. успостављена је и испољена чврста контрола која се огледа у одржавању политичке једногласности и истварању атмосфере да овај има неподељену подршку у нашој јавности...». Жао ми је, али то јесте тако. У Србији живи бар 25% припадника разних националних мањина. Они су сви без изузетка присталице тог «историјског» потписа. Српски национални корпус (75%) је подељен отприлике овако: опет – бар 25% етничких Срба је за тај потпис («другосрбијанци» и слични), 25% Срба се окреће како ветар дува – дакле: и они су за “историјски“ потпис. Када то саберемо: 75% грађана Србије је задовољна тим потписом. Против је максимум 25% Срба (и још сам великодушан у додели тог процента). Од њих, ни трећина није није спремна да активно протестује и ангажује се у политичкој борби против шибицарске преварантске власти. То је трагични резултат вишедеценијског комунистичког систематског рада на уништењу српског националног духа. Погледајте шта ће бити сутра у 12:44 и све ће бити јасно. Жалосно, али – тако је.
Препоруке:
34
4
12
петак, 10 мај 2013 00:38
Nikola
”Демократско једноумље је суровије од тоталитарног насилништва. Тоталитарци су гушили истину тако што су је прећуткивали. У либералној демократији она се оглашава из запећка, чиме званична лаж добија легитимитет преовлађујућег чиниоца. "
Предивно речено. Због тога ми се и више свиђају тоталитарни режими. А не као овде, тобож и твоја опција има шансу а онда те медијски тако самељу да после испаднеш и крив и смешан и глуп иако си имао најбоље намере. Онако буде како други каже и амин.
Препоруке:
11
2
13
петак, 10 мај 2013 01:11
Slavomir Srpski (1)
То су показали и протести који су одржани након објављивања вести да је влада Србије прихватила споразум, а то је била права прилика да се крене у формирање јединственог патриотског и државотворног покрета.
Slazem se sa 95% autorove analize, pogotovo o paraleli sa Slobinim rezimom, medijima, pravljenjem glinenog Broza od malog Vucica, neustavnoscu i rusenju demokratije od strane vlasti.
Ali sa ovim gore navedenim ne slazem se. Ne osniva se jedna nova politicka stranka na pitanju (samo) Kosova. Kosovo je nadstranacki problem, i ima veze sa konstitutivnoscu naroda u drzavi: to je demokratski problem da se zakoni i Ustav postuju, POSEBNO od vlasti, jer opasnost da se rusi demokratija i Ustav naravno dolaze najvise od vlasti a ne nekih manjih institucija i stranaka.
Mi se nalazimo pred rasulom i samovoljom vlasti (vlada+Skupstina) koji blokiraju da Ustavni sud donese odluku da oni ruse drzavu!! Dakle radi se o pucu, pa resenje nije u stvaranju nove stranke...
Препоруке:
21
0
14
петак, 10 мај 2013 01:19
Slavomir Srpski (2)
...dakle, kada vlast (vlada+Skupstina) ubija do drzave, demokratiju baziranu na postovanju institucija, pre svega zakona i Ustava, a sto je rusenje demokratije i uspostavljanje rezimske hunte (kao u latinoamerici), resenja da se to spreci ne moz se traziti u demokratskim metodama: jer demokratije je vec pala i vlada nasilje vlasti i poslusnih medija.
Stoga ni referendum nije resenje, jer rezim+mediji+strana-pomoc, obezbedili bi namestenu pobedu hunte (podrzanu spolja, EU+SAD). I ko je danas za ocuvavanje Ustava, ima vezane ruke da preko demokratije spreci samovolju hunte, pa se to resava bunom na ulicama, ili gerilskim pokretom protiv vlasti.
Ipak, ovde je situacija konkretna drugacija: Srbi na severu KIM su u OUN protektoratu, pa nad njima sila vlasti u BGD ima malu moc, i bilo kakav jaci pokusaj da im obustave plat i td.. su jasno protivzakonski, sto bi dalj rusilo polozaj vlasti.
(nastavak)
Препоруке:
14
0
15
петак, 10 мај 2013 01:29
Slavomir Srpski (3)
Prvo treba izbiti tezu vlasti da ovo sto rade je upravo nemogucnost fizicke zastite Srba na severu, pa u primorani (lazno) da ruse Ustav.
Da bi sprecili drzavoubice mi danas moramo da najvise delujemo pomaganjem Srba na severu (dobrovoljci,spremni da ih brane od bilo kakve albanske pretnje),cime bi u medijima izbili glavni adut ove vlasti.
Iako te pretne Tacija nisu ralne,jer bi to dovelo do ekskalacije sukoba,za sto ni NATO nije spreman niti zeli,mi moramo da inzistiramo na taktici pritiska spremanjem 30.000 dobrovoljaca da se po potrebi brzo spuste na KIM.To je pritisak i na Tacija ali i na vlau u BGD.
Time sticemo dovoljno vremena (barem da prodje leto (pa po sumama mozemo da lako delujemo) da sprecimo BILO KAKVO implementiranje bilo cega,i time da ostvarimo blokiranje Srbije od strane EU, kao i da oduzmemo validitet ove vlade (da moze sve da cini po naredbi Brisela) pred Briselom.Dakle da onemogucimo ulazak Srbije u EU i teoretski,a time pad ove vlade,i nove alternative
Препоруке:
10
0
16
петак, 10 мај 2013 07:38
Crux
Са Јасном* се понекад нисам слагао, али ми се чини да су многи овде почели да дају минусе по инерцији, гледајући чега је више. Не знам шта је нетачно написала. Праве деведесете почињу од 5. октобра 2000. Заправо, деведесете су биле период ренесансе у поређењу са ових 13 година од "ослобођења", које су спровели досистички конвертити и издајници.
Препоруке:
18
9
17
петак, 10 мај 2013 08:00
Драгослав Пакић
Наши мудри преговарачи су се крајњим напорима изборили да Приштина никада неће бити главни град САД-а
Препоруке:
18
1
18
петак, 10 мај 2013 08:12
синиша
Пера је диловао девизе у Булевару. Могу вам рећи да ми је много значио у то време. На дневној разлици у курсу, а он би ми учинио и променио ми ониг двадесетак марака колико сам могао недељно да променим тако да би увек остало за пасту за бријање или неку крему за жену. Једног дана дођем до Пере да променим оних двадесет марака недељно, кад ће Пера мени. Нема више трговине девизама. Како, зашто? Нешто су променили и сад је марка динар и може је свако купити у банци. Сећа ли се ико Деде Аврама? Добро да и то чудо видимо. Шта сада радиш. Сада ваљам чоколаде, Милка. Једна марка једна чоколада. Касније је прешао на откуп и куповину злата.
Умро Перо. Нема га више, али сретнем његовог сестрића након петнаест година. Уђемо у кафић да попијемо по једну и сетимо се Пере, кад у кафићу на столу новине. И каже Перин сестрић, "они су исти као ја и Пера, иду девизе ми девизе, не иду ми злато, а они,иде српство они га продају, не иде српство они Европа, све је то исто".
Какав Харвард, Булевар!
Препоруке:
22
1
19
петак, 10 мај 2013 08:26
Андро Лутак
Ваистину слично као у деведесетим, или боље речено 2000. г. овако с`пролећа! Почевши од "фаца" које не да су сличне него су исте, које вичу "И Србија и Свет" пред западним амбасадорима који ће им у моменту када се томе буду најмање надали, приредити они прастару неслану шалу са столицом, "мимо свих очекивања" и "истраживања јавног мијења". Познате "фаце" ће, попут њихових маштовитих твораца Шешеља и Слобе, тада пасти са поприличним треском. На великој сцени србијанског политикантства тада ће остати у страним амбасадама пројектована монархистичка десница и њени неупитни leader, препредени досовски "народњак" Коштуница, док ће на тзв. левици сијати ништа мање превејани мејнстрим "социјалдемократа" Ђилас.
Препоруке:
11
3
20
петак, 10 мај 2013 09:31
Little Big Serb
Kod nas ne postoji opoziciji ili je tako sicusna da je zanemarljiva. I to je normalno jer nema pomoci od uvek istih, uglavnom ciftinskih ''lidera'' i stranacko petparackoh neznalica sa jedinom ambicijom iskobeljati se iz teskobe loseg zivljneja i docepati se kutlace i zagrabiti u kazan zvani Skupstina ili Opstina i klopati drzavnu klopu punu mesa i otvoriti porodicnu vinariju ili slicnu svinjariju koja donosi evre. Takva opozicija, takve stranke ce se gurati oko toga ali ce svi gurati zajedno zemlju u ociglednu provaliju pod imenom Evro Integracija. Opozicija koja zasluzuje to ima mora biti kreirana na jednoj Ideologiji a ako ta rec plasi ionako isprepadane Srbe onda je nazovimo : Vizijom ili Pravcem u kom treba povesti zemlju. Bez toga nema nista, bez toga nema suprostavljanja ovom stadanju. Za to treba stvoriti LEVICU, pravu nasu LEVICU jer sve drugo je dodavanje raznih zacina istoj odvratnoj evropskoj kuhinji.
Nije u pitanju ukus postojeceg vec pokrenuti nov sopstveni jelovnik!
Препоруке:
7
1
21
петак, 10 мај 2013 09:54
Новосађанка Фристајлу
Но, ствар је разума, и ничег другог свест о томе- да је он изостао- то би била већа грешка.
Не ради се овде о датуму, већ о бар привременом спречавању општег напада на Србе на Космету, и коначног исељавања са Космета... Овај режим је, по мом дубоком уверењу, применио план контроле штете...
Честитам за те речи и такав став!
Нажалост, проблем Косова је толико дуго запуштан да је стигао до одласка.
Данашњи властодршци су добили у наслеђе кућу које су дедови и тате прокоцкали и сад треба да се "достојанствено" иселе.
Не била им ја на месту.
Они су храбри несрећници...
Препоруке:
7
13
22
петак, 10 мај 2013 10:13
роштиљџија@Crux
по мени, деведесетих смо маринирани за роштиљијаду од двехиљадите. Сада су ови засели да нас реш гриловане смажу у сласт и славу свих предходних.
Нема мање кривих у "удруженом подухвату разбијања Србије".
Препоруке:
10
1
23
петак, 10 мај 2013 10:46
...
@roštiljdžija
"да нас реш гриловане смажу у сласт"
Ne bojte se, neće nas pojesti - nismo za jelo.
Препоруке:
13
0
24
петак, 10 мај 2013 13:41
trivun
Ипак у коментаторском додворавању најдаље је отишао главни уредник магазина Актер Тихомир Тришић који је изрекао праву оду нашим најхрабријим жабогутачима,
Taj Trisic i njegove novine su dno dna. On je svojevremeno hvalio i Shutanovca napadao NIS i Kravcenka a vidi se da je to neka sluzba koja radi za zapadne interese
Препоруке:
11
0
25
петак, 10 мај 2013 19:40
Jasna*@Novosadjanka@Crux
Bravo Novosadjanko ,mudra kao uvek!Steta sto cesce ne navracate ovde.Doprineli biste svakako kvalitetu komentara ,koji je po mom skromnom misljenju u opadanju.Veliki Pozdrav od Jasne i mudrom Fristajlu naravno.
@Crux ne udaraju oni minuse po tome da li neko nesto tacno,ili netacno kaze tj slaze,vec po tome da li im se to sto neko kaze dopada ,ili ne dopada.Istina im se najcesce ne dopada!
Препоруке:
7
7
26
петак, 10 мај 2013 20:55
Бели Орао
""Јасна* и Фристајло.
Рече нам један човек на једном месту, па ја бре мислио за Јасну* и Фристајла то и то. А онда ће једна дама, јесам ја то вама причала још пре две године.
Препоруке:
8
4
27
петак, 10 мај 2013 20:57
Бели Орао
Те поскочице о гутању жабе су измислили американци такозвани мотиватори итд. од Брајана Трејсија до др. Ника.
Препоруке:
12
0
28
петак, 10 мај 2013 21:14
Miloš
Uvek rado čitam tekstove gospodina Vučinića a ovaj je svakako jedan od najkvalitetnijih.
Препоруке:
7
1
29
петак, 10 мај 2013 21:45
Jasna*@Beli Orao
Beli Orle mi smo sve to isto od pre dve godine,samo su se okolnosti promenile.I ne verujte mnogo "damama":)
Препоруке:
7
7
30
петак, 10 мај 2013 23:16
Bob
Moram da se složim s Jasnom pahuljicom ovaj put, Srbi više nisu državotvorni narod. I to odavno, od 1918. Posle, 1945. je dotukla ostatke.
Može to nekome da se svidja ili ne, ali šiptari su tu u velikoj prednosti. Nije ni bitno ko im pravi državu.
Prognoze su vrlo loše.
Dok se ne oslobodima jugoslavizma i komunjarizma, nećemo se osloboditi ni ropstva.
Препоруке:
13
3
31
субота, 11 мај 2013 08:51
МР
Jasna*
добро Јасна, Срби нису државотворан народ. То исто је тврдио и Бенџемин Калај. Само нам онда реци, што си се ти тако "државотворна" укључила у акције разбијачке политике Јуде, Неса Елиота и Коферчета? И не дижеш свој глас на више него очигледно кршење Устава Србије. Је ли то та одбрана државности, или твоје деловање има супротан смер? Ја мислим да си ти потпуно свесно укључена у даље рушење српске државе и разбијање српског идентитета. Између осталог у томе те открива и твоја латиница. Да си тако државотврно свесна макар би знала да су окупатори увек забрањивали ћирилицу у Србији. За једног државотворног човека то би био довољан разлог да и на том пољу покаже свој отпор. Није тешко, а много обесхрабрује српске непријатеље. Али, ти тако државотворна ни тога ниси свесна.
Ако ти је ово та "државотворна политика" хајде нас просветли, молим те. Објасни нам суштину мудрости филозофа из Бајчетине, и суштину тајних знања најбољих студената с престижних београдских факултета.
Препоруке:
10
5
32
субота, 11 мај 2013 09:27
Little Big Serb
Postoji video, Beli Orle gde Zoki lepo govori kako treba progutati najpre najvecu ako imas vise zaba da progutas. Odmah mi je bilo jasno da se radi o velikom misliocu i drzavniku ! Taj video se jos moze pogledati jer postoje sledbenici koji u tome vide duboku poruku ! Jednostavnija i jasnija jer lisena bilo koje literarne figure, je bila ona kada se poziva inostrana intervencija koja je usledila i progutali smo zabe i popili krvnicko bombardovanje! DRUGO : Ne postoje drzavotvorne nacije i one koje to nisu, kako neki komentatori kazu. To nije pitanje genetskog svojstva jedne etnicke zajednice vec njeno politicko obrazovanje. Uvek su potrebne suprotnosti, sukobi misljenja, ideja!Stvorimo jaku opoziciju i eto drzave. Kako ? Zapisite, jer vise necu ponavljavati. TREBA NAM LEVICA ! POGLEDAJTE SVE DEMOKRATSKE ZEMLJE SVETA ! One to imaju i u tom sukobu se stvaraju resenja i mogucnosti A ovako, sa ovim skupom grupacija po Skupstini put je jasan : IZDAJA I PROVALIJA !
Препоруке:
8
1
33
субота, 11 мај 2013 13:20
уместо Јасне@МР
Ја мислим да си ти потпуно свесно укључена у даље рушење српске државе и разбијање српског идентитета.
Зар Србија није срушена 5. октобра?
Препоруке:
7
3
34
субота, 11 мај 2013 14:02
уместо МП оном "уместо Јасне"
Зар Србија није срушена 5. октобра?
Јесте, рецимо да је Србија срушена 5. октобра.
Рушена је и срушена Србија, много пута кроз историју, али је и подизана од преживелих Срба!
Бриселским споразумом, већ срушена Србија 5. октобра, сравњена је са земљом.
Једни руше, други пљачкају, трећи сравњује са земљом, а све прстом показују један на другог као на горег од себе.
Препоруке:
11
1
35
субота, 11 мај 2013 14:29
Зоран Петровић Пироћанац
Молим особу која се потписује у коментарима са МР да ми се јави поводом својевременог коментара о Папи Јовану Павлу Другом.Трагам за именом америчког листа који је 1993. донео наслов, који сам ја пренео у књизи "Избрисати српски вирус". Ево и својевременог текста учесника МР, из 2012.
"субота, 11 фебруар 2012
МР
Кажете да је Папи подметута изјава за бомбардовање Срба. Можда јесте, а можда и није. Мене интересују у првом реду чињенице, тј. оно што знам. А ево шта су највеће новине у Охају донеле за време Папине посете Денверу. Наслов на првој страни: Папа Каже (Клинтону): Бомбардуј Србе (Pope says: Bomb the Serbs). Тих година сам такође читао изјаве кливлендског католичког бискупа Пиле који је осуђивао Србе као агресоре. Ове чињенице, а то су чињенице, некако се не слажу тезама у овом чланку."
Бићу веома захвалан ако ми та особа помогне да разрешим случај и да избегнем извињавање књизи,
Тел.: 064 245 2085, имејл:
Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели
Питам се да ли на сутрашњем митингу може да се створи или појави нека нова снага која ће Србију повести правим путем? Манимо се алтернатива и бољег у условима пљачке, понижења, страначке затуцаности, капитулације, итд.
Па тако,пробудим се(или још спавам).
Трг пун.
Заставе,партијске и државне.
ЛДП-а,ДС-а,СДУ-а,Грађ.Савеза,СПО-а,ЛИГЕ...
На митингу подршке одбрани териоторијалног интегритета и суверенитета Сбије.
На транспарентима пароле:"доле СНС-СПС издајничка коалиција","ми знамо где је наше срце,а где бубрези"...
Да ли вам ово изгледа сувише сулудо?
Па замислите онда(ма шта да замишљате,купите новине).
A mene je naprotiv podsetilo na dvehiljaditu od 5. oktobra kada su se srbijanski mediji "oslobodili" diktature i doziveli demokratski procvat i renesansu koja traje do danasnjih dana,ha,ha ha
Jasna* је најбоља пример зашто Срби више нису државотворан народ.
Најежио сам се од победничког смеха у њеном коментару.
-с тим, што данас медије контролише запад, а не наша власт.
У окупираном медијском простору они пусте оно што они виде као вест. Навикните се на то.
Споразум.
Да ли је он грешка?
Могуће.
Но, ствар је разума, и ничег другог свест о томе- да је он изостао- то би била већа грешка.
Не ради се овде о датуму, већ о бар привременом спречавању општег напада на Србе на Космету, и коначног исељавања са Космета. И то не од Албанаца; немају они ни ту снагу, ни петљу.
Запад је одлучио да се та ствар заврши: са нашим пристанком, или без.
А за њих врло добро знамо и да могу, и да хоће. Овај режим је, по мом дубоком уверењу, применио план контроле штете; аутор то зове "жабом", алудирајући на Ђинђићеву метафору.
Инсистирањем на даљем инаћењу, изгубљену битку претворићемо у изгубљен рат,а не мора тако да буде.
Предивно речено. Због тога ми се и више свиђају тоталитарни режими. А не као овде, тобож и твоја опција има шансу а онда те медијски тако самељу да после испаднеш и крив и смешан и глуп иако си имао најбоље намере. Онако буде како други каже и амин.
Slazem se sa 95% autorove analize, pogotovo o paraleli sa Slobinim rezimom, medijima, pravljenjem glinenog Broza od malog Vucica, neustavnoscu i rusenju demokratije od strane vlasti.
Ali sa ovim gore navedenim ne slazem se. Ne osniva se jedna nova politicka stranka na pitanju (samo) Kosova. Kosovo je nadstranacki problem, i ima veze sa konstitutivnoscu naroda u drzavi: to je demokratski problem da se zakoni i Ustav postuju, POSEBNO od vlasti, jer opasnost da se rusi demokratija i Ustav naravno dolaze najvise od vlasti a ne nekih manjih institucija i stranaka.
Mi se nalazimo pred rasulom i samovoljom vlasti (vlada+Skupstina) koji blokiraju da Ustavni sud donese odluku da oni ruse drzavu!! Dakle radi se o pucu, pa resenje nije u stvaranju nove stranke...
Stoga ni referendum nije resenje, jer rezim+mediji+strana-pomoc, obezbedili bi namestenu pobedu hunte (podrzanu spolja, EU+SAD). I ko je danas za ocuvavanje Ustava, ima vezane ruke da preko demokratije spreci samovolju hunte, pa se to resava bunom na ulicama, ili gerilskim pokretom protiv vlasti.
Ipak, ovde je situacija konkretna drugacija: Srbi na severu KIM su u OUN protektoratu, pa nad njima sila vlasti u BGD ima malu moc, i bilo kakav jaci pokusaj da im obustave plat i td.. su jasno protivzakonski, sto bi dalj rusilo polozaj vlasti.
(nastavak)
Da bi sprecili drzavoubice mi danas moramo da najvise delujemo pomaganjem Srba na severu (dobrovoljci,spremni da ih brane od bilo kakve albanske pretnje),cime bi u medijima izbili glavni adut ove vlasti.
Iako te pretne Tacija nisu ralne,jer bi to dovelo do ekskalacije sukoba,za sto ni NATO nije spreman niti zeli,mi moramo da inzistiramo na taktici pritiska spremanjem 30.000 dobrovoljaca da se po potrebi brzo spuste na KIM.To je pritisak i na Tacija ali i na vlau u BGD.
Time sticemo dovoljno vremena (barem da prodje leto (pa po sumama mozemo da lako delujemo) da sprecimo BILO KAKVO implementiranje bilo cega,i time da ostvarimo blokiranje Srbije od strane EU, kao i da oduzmemo validitet ove vlade (da moze sve da cini po naredbi Brisela) pred Briselom.Dakle da onemogucimo ulazak Srbije u EU i teoretski,a time pad ove vlade,i nove alternative
Умро Перо. Нема га више, али сретнем његовог сестрића након петнаест година. Уђемо у кафић да попијемо по једну и сетимо се Пере, кад у кафићу на столу новине. И каже Перин сестрић, "они су исти као ја и Пера, иду девизе ми девизе, не иду ми злато, а они,иде српство они га продају, не иде српство они Европа, све је то исто".
Какав Харвард, Булевар!
Nije u pitanju ukus postojeceg vec pokrenuti nov sopstveni jelovnik!
Не ради се овде о датуму, већ о бар привременом спречавању општег напада на Србе на Космету, и коначног исељавања са Космета... Овај режим је, по мом дубоком уверењу, применио план контроле штете...
Нажалост, проблем Косова је толико дуго запуштан да је стигао до одласка.
Данашњи властодршци су добили у наслеђе кућу које су дедови и тате прокоцкали и сад треба да се "достојанствено" иселе.
Не била им ја на месту.
Они су храбри несрећници...
Нема мање кривих у "удруженом подухвату разбијања Србије".
"да нас реш гриловане смажу у сласт"
Ne bojte se, neće nas pojesti - nismo za jelo.
Taj Trisic i njegove novine su dno dna. On je svojevremeno hvalio i Shutanovca napadao NIS i Kravcenka a vidi se da je to neka sluzba koja radi za zapadne interese
@Crux ne udaraju oni minuse po tome da li neko nesto tacno,ili netacno kaze tj slaze,vec po tome da li im se to sto neko kaze dopada ,ili ne dopada.Istina im se najcesce ne dopada!
Рече нам један човек на једном месту, па ја бре мислио за Јасну* и Фристајла то и то. А онда ће једна дама, јесам ја то вама причала још пре две године.
Može to nekome da se svidja ili ne, ali šiptari su tu u velikoj prednosti. Nije ni bitno ko im pravi državu.
Prognoze su vrlo loše.
Dok se ne oslobodima jugoslavizma i komunjarizma, nećemo se osloboditi ni ropstva.
добро Јасна, Срби нису државотворан народ. То исто је тврдио и Бенџемин Калај. Само нам онда реци, што си се ти тако "државотворна" укључила у акције разбијачке политике Јуде, Неса Елиота и Коферчета? И не дижеш свој глас на више него очигледно кршење Устава Србије. Је ли то та одбрана државности, или твоје деловање има супротан смер? Ја мислим да си ти потпуно свесно укључена у даље рушење српске државе и разбијање српског идентитета. Између осталог у томе те открива и твоја латиница. Да си тако државотврно свесна макар би знала да су окупатори увек забрањивали ћирилицу у Србији. За једног државотворног човека то би био довољан разлог да и на том пољу покаже свој отпор. Није тешко, а много обесхрабрује српске непријатеље. Али, ти тако државотворна ни тога ниси свесна.
Ако ти је ово та "државотворна политика" хајде нас просветли, молим те. Објасни нам суштину мудрости филозофа из Бајчетине, и суштину тајних знања најбољих студената с престижних београдских факултета.
Јесте, рецимо да је Србија срушена 5. октобра.
Рушена је и срушена Србија, много пута кроз историју, али је и подизана од преживелих Срба!
Бриселским споразумом, већ срушена Србија 5. октобра, сравњена је са земљом.
Једни руше, други пљачкају, трећи сравњује са земљом, а све прстом показују један на другог као на горег од себе.
"субота, 11 фебруар 2012
МР
Кажете да је Папи подметута изјава за бомбардовање Срба. Можда јесте, а можда и није. Мене интересују у првом реду чињенице, тј. оно што знам. А ево шта су највеће новине у Охају донеле за време Папине посете Денверу. Наслов на првој страни: Папа Каже (Клинтону): Бомбардуј Србе (Pope says: Bomb the Serbs). Тих година сам такође читао изјаве кливлендског католичког бискупа Пиле који је осуђивао Србе као агресоре. Ове чињенице, а то су чињенице, некако се не слажу тезама у овом чланку."
Бићу веома захвалан ако ми та особа помогне да разрешим случај и да избегнем извињавање књизи,
Тел.: 064 245 2085, имејл: Ова адреса ел.поште заштићена је од спам напада, треба омогућити ЈаваСкрипт да бисте је видели