Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Besmisleno samoponiženje i dobrovoljna kapitulacija

Komentari (142) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 subota, 27 april 2013 18:19
U centar
Briselski sporazum nesumnjivo predstavlja faktičko priznanje Kosova od strane Srbije. Šta više, on u sebi sadrži i neke elemente formalnog, dakle, i de jure priznanja. U pitanju je dokument koji ima status međunarodnog sporazuma i koji potpisuju premijer Srbije i „premijer Kosova“.


Ovo je suština i treba imati hrabrosti otvoreno to reći. Svaka čast i samo napred.
Preporuke:
221
3
2 subota, 27 april 2013 18:23
Neslučajni prolaznik
Kao i uvek, Đorđe na visini i NI PO BABU NI PO STRIČEVIMA!
Preporuke:
168
2
3 subota, 27 april 2013 18:25
Tumaci Rusa
Odlicno primeceno da svako ovde tumaci ulogu Rusije kako mu odgovara.

A nama je, ovo ozbiljno mislim i potpisujem, potrebno vise ovakvih otreznjujucih analiza gospodina Vukadinovica.
Preporuke:
135
1
4 subota, 27 april 2013 18:26
Miško
Malo je analitičara ovako jasno reklo da je izdaja i da je veleizdaja.

To samo NSPM i Vukadinoviću može služit na čast.
Preporuke:
177
4
5 subota, 27 april 2013 18:28
od sve muke se i nasmejah
No, realno, sem nekoliko spektakularnih hapšenja i medijski atraktivnih populističkih poteza poput ovog sa šeikom iz Abu Dabija, ova nesložna, nekompetentna i ideološki nehomogena vlast nema šta da ponudi.


:)

U jednoj rečenici naslikana cela SNS vlast, sa sve Vučićem i Tomom.
Preporuke:
178
0
6 subota, 27 april 2013 18:36
Goran Jevtović
Bravo Đorđe, inzvaredan intervju! Svaka čast.
Preporuke:
144
3
7 subota, 27 april 2013 18:38
Mirko Grbić.Banjaluka
Ljudi, razumjeli vi mene ili ne, odobravali mi ili ne ali nisu u pitanju i problem ni Nikolić ni Tadić! Jednostavno ti ljudi sa svojim koalicijama dobijaju na legitimnim, korektnim ipak, izborima u Srbiji preko 4 miliona glasova, skoro svaki odrasli građanin Srbije glasa za njihovu politiku.....koja je vidimo to IZDAJNIČKA!
Sve drugo je realnost! Inače ja poštujem g. Vukadinovića, cijenim njegove stavove i dijelim ih...ali realnost su oni GLASAČI! Tu je izlišna onda svaka priča! Odgovor se mora potražiti u socijalnoj psihijatriji , nažalost !
Preporuke:
116
21
8 subota, 27 april 2013 18:43
Sima
Kad bih ovako znao kao postovani Djordje sve bih isto rekao, ostaje mi samo da kazem da potpisujem ceo intervju!!!!!
Preporuke:
87
2
9 subota, 27 april 2013 18:56
Nenad
Kao i uvek, Đorđe Vukadinović daje:poštenu i objektivnu analizu trenutnog političkog stanja u Srbiji.Na žalost,Srbi kao narod više nemaju kapacitet jednog ozbiljnog naroda,a možemo bežati od realnosti do beskonačnosti, ali je kod nas promenjen "genetski kod" zbog ogromnih gubitaka najvrednijeg dela stanovništva koje smo imali u dvadesetom veku.Jedino zdravog genetskog materijala je ostalo kod dela preživelog mlade boračke populacije i kod znatnog broja žena jer su stradale u manjem broju.Time je nastupio disbalans u korist "ološi" koja je pravila "biznis" na Solunskom Frontu, i zbog svog intelekta i beskrajne pohlepe,lukavosti i unutrašnje mržnje prema bližnjem napravila (ipak,uz pomoć sa strane)za svoj narod "strašno gubilište" gde će se najverovatnije i završiti istorija Srba kao naroda i preći u neki drugi bezlični i bezvredni nacion.Što se tiče sadašnje političke i intelektualne "elite" važi ono:"kakav narod takva i vlast".
Preporuke:
55
15
10 subota, 27 april 2013 18:58
MR
@ Mirko Grbić, Banja Luka.
Postoji jedan izraz, a to je da svaka zemlja ima vladu koju (često nažalost) zaslužuje.
Preporuke:
68
4
11 subota, 27 april 2013 19:01
David Novaković@Mirko Grbić.Banjaluka
Uopšte ne shvatate dinamiku polit-ekonomskih dešavanja, u koju spadaju i izbori. U današnjem svetu gde je marketing najvažniji činilac, zar ne shvatate da je jedan od faktora novac koji omogućva strankama da se što bolje pozicioniraju? Mediji su gurali samo SNS kao jedinu alternativu DS. Ko nas je posmatrao sa silnih bilborda i malih ekrana, ako ne, nazimenično, Tadić i Nikolić? Zato treba posmatrati uzroke koji navode ljudi da ovako glasaju, a ne pucati o prazno i kritviti glasače.
Preporuke:
48
12
12 subota, 27 april 2013 19:06
Mirko Grbić, Banjaluka
@MR
Da , upravo tako , moj tekst je morao biti sa kakvim -takvim obrazloženjem zaključka koji djelimo !
Nažalost to je stvarnost! Dačićeva izjava danas u BIH ima ogroman odjek......da je RS važnija Srbiji od Kosova!Mudorom dosta !
Preporuke:
51
2
13 subota, 27 april 2013 19:06
mladen
Sto ovde patriJoti vise kukaju, Aca mi je sve drazi. Konacno imamo lidera sa vizijom, koji ne srlja glavom kroz zid, vec realno procenjuje situaciju i donose najbolje moguce odluke.
Preporuke:
3
137
14 subota, 27 april 2013 19:07
Prava Beograđanka
Ja mislim da je besmisleno suprotstavljati se Evropi a to je ono što Srbi nažalost rade već 100 godina. Ako je neko ovde izdajnik, to su srpske političke elite koje su tokom celog 20. veka gurale prst u oko Nemcima, bez ikakvog povoda, iz puke iracionalne mržnje i zavisti. Gavrilo Proncip, Dušan Simović, Koča Popović i Vojislav Koštunica - oličavaju najveću sramotu u istoriji srpskog naroda!
Preporuke:
7
209
15 subota, 27 april 2013 19:08
Vlajko
A DSS i Dveri?
A Rusi?
Preporuke:
49
4
16 subota, 27 april 2013 19:11
Mirko Grbić, Banjaluka
@David Novaković
Poštovani, ne zamjerite mi ali Vaš tekst mi liči na pokušaj autoamnestije !
Preporuke:
34
5
17 subota, 27 april 2013 19:17
Šešeljevac
Kolika je uopšte specifična težina Nikolića u tom trijumviratu? Da li se on uopšte za nešto pita? Da li se bilo ko od njih pita za bilo šta ili su oni samo puki izvršioci tuđih naloga? Kako se može dogovarati sa čovekom koji se posle govora u UN izvinjava za Srebrenicu i da li je moguće da Rusi ozbiljno shvataju dogovore sa takvom osobom? Ruska himna u njegovom mobilnom ima istu vrednost kao i bedž sa Šešeljevim likom na njegovom sakou.
Stav da bi jedan od ishoda Nikolićevih razgovora sa Putinom mogao biti suštinski napredak u odnosima sa Rusijom, ima za pretpostavku da naprednjaci nemaju čvrste obaveze prema ne-Rusima, a to je ono što se zove "herojska pretpostavka", tj. - malo verovatno.
Preporuke:
87
1
18 subota, 27 april 2013 19:20
Federico De La Senagoosy
U predhodnom komentaru:"...ali realnost su oni GLASAČI!"
Onaj ko veruje da su "GLASACI" bilo koga doveli na vlast u Srbiji nije dobro razmislio!
U svim tim takozvanim drzavama 'slobodnog sveta' politicki se narod deli na dva dela sa potpuno oprecnim misljenjima o maltene svemu a posle "izbora' stvari se nastavljaju kao i pre, tojest nista se ne menja!
Preporuke:
59
2
19 subota, 27 april 2013 19:32
Jovan Anastasijević
“….rasplet se bliži i mislim da nas u odnosima sa Rusijom u najskorije vreme čeka ili veliki i suštinski progres, i to u svim sferama – ili veliko zahlađenje. Sredine neće biti.” Potpuno se slažem da sredine najverovatnije neće biti, ali – plašim se da nikakvog velikog i suštinskog progresa neće biti. Dakle, ako se šibicari grčevito drže bezalternativnog puta u EU što (u napretku ka članstvu u EU, a pogotovo u njenom članstvu) isključuje bilo kakvo strateško partnerstvo sa Rusijom, može u perspektivi doći samo do velikog zahlađenja. Ako tome dodam i moje čvrsto ubeđenje da je potpuno nerealno gledanje srpskih patriota na ovu novu – postsovjetsku Rusiju, kao na onu raniju - istorijsku Rusiju (koja je nepovratno iščezla), nade u nju su, na žalost, najverovatnije uzaludne.
Preporuke:
41
5
20 subota, 27 april 2013 19:35
Mirko Grbić, Banjaluka
@Federico De La Senagoosy
Gospodine, budite ljubazni pa iznestiste Vaš stav na moje (hipotesko) pitanje.
Šta bi se desilo da su glasači u Srbiji dali 4 miliona glasova recimo Dverima ? Hvala .
Preporuke:
41
6
21 subota, 27 april 2013 19:48
Blagoje
Dačić je u Skupštini izjavio da će zbog ovog potpisa Srbija imati lekova? Ko je pretio nestašicom lekova, kakve su to ucene prema hroničnim bolesnicima? Bitan je povod zbog kojeg se potpisuje veleizdaja a to je EU (odnosno "datum"). Španija, Grčka, Kipar itd. su jasan primer da tamo, u EU nema budućnosti. Takođe, Bugarska, Rumunija i Litvanija su EU po našoj meri, ne Danska ili Holandija.
Preporuke:
62
0
22 subota, 27 april 2013 19:49
Markić
U većini slučajeva se slažem sa Vukadinovićem i zaista je vešti retorički suparnik u političkim raspravama i tv duelima, ali se, svima nažlost, to svodi samo na to da po malo uteši istomišljenike.
Preporuke:
47
5
23 subota, 27 april 2013 19:53
Anka Krajina
@ Prava Beograđanka
Ako je neko ovde izdajnik, to su srpske političke elite...gurale prst u oko Nemcima, bez ikakvog povoda, iz puke iracionalne mržnje...

Bujrum nedićevka! Komadajte, do poslednje avlije!
Nema još mnogo. To je Adolf rasparčao za 12 dana. Ne znam što ste tol'ko usporili?
Nemate petlju?!
Il' se još niste nagodili za proviziju? Malo svijeta za adova žvala...
Preporuke:
88
2
24 subota, 27 april 2013 19:57
Mirko Grbić, Banjaluka
Vijest koju bi trebalo objaviti u svim medijima u Srbiji!
http://www.nezavisne.com/novosti/drustvo/Citulje-za-Ustav-Srbije-190004.html
...................................
Početak teksta za one malo ljenje!

ZVORNIK - Na više lokacija u Zvorniku jutros su okačene neobične čitulje.

Na čituljama je fotografija Ustava Republike Srbije i tekst u kome se "sa dubokim bolom, i tugom, obavještava narod Srbije, političke stranke i Srbi u dijaspori da je dana 22.4.2013.godine, nakon kraće bolesti, u zgradi Vlade u Beogradu tragično preminuo ustav Republike Srbije 2006-2013".

U nastavku ove neobične čitulje poziva se rodoljubivi narod Srbije, SPC, političke partije, patriotski blokovi i studenti da pokušaju da izvrše reanimaciju nedavno preminulog.
Preporuke:
76
0
25 subota, 27 april 2013 19:59
uzgoj
@Nenad
Što se tiče sadašnje političke i intelektualne "elite" važi ono:"kakav narod takva i vlast"


Posle fizičke likvidacije stare, elitu su nam 45 godina birali, uzgajali i dresirali hrvatski i slovenački gospodari, uglavnom od primeraka iz NDH i Crne Gore. Ona nema mnogo veze sa ovdašnjim narodom.
Milošević je pokušao da postepeno menja balans, ali su 2000. revolucijom vratile sve na staro. Otad je sve isto kao posle 1944.

Pre neki dan su, usred Beograda, klince od 9-10 godina preko škole organizovano vodili na predstavu kazališta "Mrvice iz dnevnog boravka".
Preporuke:
62
4
26 subota, 27 april 2013 20:07
Nenad
Upravo gledam Dnevnik na RTS1,ministar Ljajić je protiv,a ima samo jedan razlog za REFERENDUM i to kako kaže A Vučić,ali je izbegao da oceni promenu Ustava srbije koje sledi posle briselskog spoprazuma, koji je legao kao kec na desetku URS-e da definitivno sprovedu svoju politiku regionalizacije Srbije. Sve regije(ne moraju uopšte da imaju nacionalnih manjina u nekom realnom broju)će kroz njih da traže ono što su dobili Srbi na "Severu nezavisnog Kosova".To će svesrdno da podrže:LDP,onaj "leš" od DS,a SPS i SNS će malo da mudruju dok to glasnogovornik Drecun ne objasni da je to jedino što Srbiji odgovara i onda nastupa "dvojac" na kauču kod presvetle lepotice "Baronese" Keti.To će biti definitivno glogov kolac u srce Srbije.Neka bude tako,ozbiljan nalog ne bi sebi dozvolio da ga vode ljudi poput: Jonanovića,Đilasa,Tadića,Pajtića,Čanka,Ješića,o konvertitima neću da pišem,bitno je da su sa njima zadovoljne gospođe Pešić,Biserko,Liht...
Preporuke:
67
0
27 subota, 27 april 2013 20:27
Drinko Končarević
Nije mi praksa da hvalim intervjue ali ovaj put to moram učiniti. Naravno, imam i pitanje: šta sada? Srbija je oslikana ali nema rešenja za pokretanje naroda prema cilju kojeg takođe nema. Ima samo kuknjave, tvrdnji: kad bi ovi i ja bi..., šta vredi kad drugi neće, nema od toga ništa, baš me briga, meni je dobro, ne zanima me a u duši kukam što mi je loše, vidi ti njih, ne vredi, veliki odlučuju, svi oni lažu, šta mi tu možemo i još sijaset drugih izgovora. Albanci na Kosovu i Metohiji ubijaju Srbe bez obzira na "Sporazum" a mi samo konstatujemo i ni makac da nešto promenimo. Bar da nešto kažemo. Ako se neko i organizuje pa napravi neku malu demonstraciju mi smo i dalje indiferentni, kao da ne živimo u Srbiji, kao ada se nas to ne tiče. Nema ni onih što viču o ljudskim pravima. To znači da ili nema ljudi ili nema povrede prava. Možda se ne vidi jer je Srbija u tunelu sa krivinom pa se svetlo ne vidi. Ne znam šta da se radi ?=?
Preporuke:
48
0
28 subota, 27 april 2013 20:49
SRBIN IZ UVERENjA
- Na sajtu NSPM-a piše „Ako vam je do morala u politici idite u NSPM“, pojasnite malo taj slogan?

Nova srpska politička misao je izvršila ogroman uticaj na moju ideološku, političku, moralnu i uopšte percepciju stvarnosti i života.Stalno se obrazujem na Novoj srpskoj političkoj misli, ako i ne komentarišem svaki dan sam na sajtu ili gotovo svaki dan, NSPM mi je postala našusna potreba.

Tačno na NSPM se stvari nazivaju pravim imenom, onakve kakve su, dobro se naziva dobrim, a zlo zlim, patritoizam patriotizmom a izdaja i kapitulacija izdajom i kapitulacijom.

Pozdravljam redakciju i čitaoce NSPM!
Preporuke:
67
0
29 subota, 27 april 2013 20:57
Sinisa Bogdanovic
Nije bila ucenjena Srbija vec ovi (kvazi) politicari. Ali sta sada, idemo dalje...
Preporuke:
29
1
30 subota, 27 april 2013 20:59
SRBIN IZ UVERENjA
Ponekada se u teškim trenucima morate poviti i popustiti pred jačom i brutalnom silom, radi golog opstanka. Ali ovde se nije radilo o pretnji ratom, bombardovanju, niti ekonomskim sankcijama. Zato ovo nije samo akt nepotrebne i dobrovoljne kapitulacije, nego i jednog besmislenog samoponiženja, odnosno, neka vrsta veleizdaje. Čin zbog kojeg će ova generacija Srba odgovovarati i stideti se i pred precima i pred potomcima.

POTPISUJEM!
Preporuke:
46
0
31 subota, 27 april 2013 21:05
SRBIN IZ UVERENjA
Jedan pravni savjet.Predlažem da se kontaktiraju poslanici iz parlamenta Srbije i da isti podnesu apelaciju Ustavnom sudu Srbije da utvrdi nesaglasnost ovog izdajničog sporazuma sa Ustavom Srbije.Nakon što se to utvrdi sporazum će biti proglašen ništavim po sili Ustava a potpisnici sporazumuma suočeni sa krivičnom odgovornošću...
Preporuke:
45
0
32 subota, 27 april 2013 21:07
SRBIN IZ UVERENjA
Jedan pravni savjet.Predlažem da se kontaktiraju poslanici iz parlamenta Srbije i da isti podnesu apelaciju Ustavnom sudu Srbije da utvrdi nesaglasnost ovog izdajničog sporazuma sa Ustavom Srbije.Nakon što se to utvrdi sporazum će biti proglašen ništavim po sili Ustava a potpisnici sporazumuma suočeni sa krivičnom odgovornošću...


Naravno parlamentarci koji su glasali protiv sporazuma!
Preporuke:
33
0
33 subota, 27 april 2013 21:14
Goran Stanković
Voleo bih da neko prikaže ozbiljnu analizu prošlih parlamentarnih izbora. Oni su režirani, oni nisu pokradeni. Zapisnici, vreće sa listićima i šta sve ne. U parlamentu nema SRS-e, Dveri, LDP na ivici cenzusa, ALI tu su, SPS značajno porastao, DSS - prisutni. Izjave Dačića o tome KO će biti premijer, čestitke u 15,00 časova, odlazak Tadića i iz vrha DS-a, ima tih slučajnosti... . I sve to povežite sa sadašnjim trenutkom.
Drugo, gdin Vukadinović je to izvanrdeno elaborirao temu afera. Pitanje svih pitanja je ODGOVORNOST stranaka za svoj rad. Ako bi građanin mogao da opozove svoj glas, ako on uoči i razume da su ga slagali tokom kampanje, tada bi vlast morala da podnese ostavku. I šta sad, reći da je birač bio naivan. Neće biti, ali se vlast učvrstila, prekomponovala i ima oružanu silu- po definiciji svake države. I šta je građaninu činiti-čekati nove izbore, i opet isto iskustvo. I doći ćemo , kao i juče u Skupštini, glasaće partijski članovi, izbori će biti legitimni-jer IMAM pravo da gl
Preporuke:
38
0
34 subota, 27 april 2013 21:17
Bojan, PRIŠTINA
Dobar tekst, od Đorđa uvek imam šta da naučim i po koju misao zapamtim.

Šteta što Srbi malo više ne čitaju ovo, badava svaka kuća ima internet...
Preporuke:
49
0
35 subota, 27 april 2013 21:22
prazne reči
Meni je zanimljivo kao sadašnje vlasti brane sporazum time da je to "uslov da Srbiji krene". Tragikomično, zar ne?
Možda bi, kada bi vlast predali ljudima sa vizijom, znanjem i moralnošću neophodnim za ovakvu situaciju i vreme. Ali, do sada nisu ništa napravili na izgradnji države i ekonomije, a krali su (mislim na sve stranke, bez razlike) koliko su hteli i mogli. Pa, kako sada može da nam krene sa njima istima? Što nisu do sada napravili nešto dobro u državi?
Preporuke:
40
0
36 subota, 27 april 2013 21:25
uporno netolerantan
@Prava Beograđanka

Ja odavno nisam procitao gluplji komentar,uzas!
Preporuke:
68
0
37 subota, 27 april 2013 21:31
SRBIN IZ UVERENjA
Sporazum može biti poništen na Ustavnom sudu Srbije.Treba uzeti advokata, da odradi apelaciju Ustavnom sudu Srbije, da parlamentarci koji su bili protiv sporazuma podnesu apelaciju Ustavnom sudu.Od kukanja nema ništa treba to pametno i pravno odraditi.
Ima ovdje lijeka, i sporazum može biti poništen samo treba pravno odraditi...
Preporuke:
34
0
38 subota, 27 april 2013 21:33
brm
"izborima u Srbiji preko 4 miliona glasova, skoro svaki odrasli građanin Srbije glasa za njihovu politiku.....koja je vidimo to IZDAJNIČKA!"
možda zato što o kraljeviću Marku (turskom vazalu) ima bezbroj narodnih pesama a o caru Lazaru samo jedna...
možda zato što je najomiljeiji vladar u istoriji Srba , ako eje suditi prema broju ulica u prestonici - Visoki Stefan , takođe turski vazal koji je konjicooma razbio ujedinjenu hrišsćansku vosjsku i zacementirao islamsku prevlast u narednih 300 godina....
zato što mučki ubijen vladar najveće države našeg naroda u istoriji, protiv koga je bila i Nemačka i Sovjetski savez i fašistička Italija i ALbanija i svi susedi - nema ulicu u Beogradu..
Preporuke:
25
7
39 subota, 27 april 2013 21:37
brm
@Prava Beograđanka

"Ja odavno nisam procitao gluplji komentar,uzas!"
ni ja a konkurencija je ogromna ..
Preporuke:
35
2
40 subota, 27 april 2013 21:42
Sulejman Vokši
lepo je videti nemoć bahatih, naviklih na primenu sile prema onima koji ne mogu da se brane,a sada bez ikakve mogućnosti upotrebe takvih metoda...i šta vam preostaje? živi pesak vaših bajki,he,he,he
Preporuke:
3
53
41 subota, 27 april 2013 21:46
SRBIN IZ UVERENjA
Potpisnici sporazuma znaju da sporazum nije u skladu sa Ustavom Srbije, zato i spominju referendum o sporazumu.Ne treba nasjedati na referndum, već treba ići apelacijom Ustavnom sudu protiv sporazuma a u slučaju oglašavanja referenduma isti se neće moći sprovesti dok Ustavni sud ne donese svoju odluku o ustavnosti ili neustavnosti sporazuma.Znači samo je pravni put pravni put.

U referendumu traže podršku za sporazum jer znaju da sporazum krši Ustav Srbije...
Preporuke:
33
0
42 subota, 27 april 2013 21:48
Gordana
Uz duzno postovanje Djordju Vukadinovicu i njegovim naporima da prosvetli tragicno ucmali i apaticni narod u Srbiji zahvaljujem mu na tom casnom radu.
Vec godinama pokusavam i neumem da objasnim sta se to sa nama desilo?!
ceo svet, koji definitivno ima daleko manje probleme od nas,vri i kljuca ,obara vlade (Slovenci od kojih se niko tome nije nadao ispadose heroji za nas!),menja rezime, napada Volt Srtit,...
Nama uvrcu ruku, izivljavaju se kojekoji aparcici usa i eu, a mi, kao omadjijani, GREBEMO na njihova vrata ko sugava pseta.Sramota me od svih i same sebe.
I, kada se desilo ono od cega smo strepeli 14 godina, na demonstracijama se pojavilo 5 - 10.000 ljudi.Probase i studenti, nocise na ulici,ucinese sve da animiraju nezainteresovane prolaznike kojima su 4 zamlate (definitivno planski postavljene 50 metara dalje) pokupile svo interesovanje.
PORAZNO!ZASTRASUJUCE!MRKLI MRAK!
Na osnovu cega ocekujemo Rusko angazovanje kada NAS uopste ne interesuje sta nam se desava?
Preporuke:
41
0
43 subota, 27 april 2013 21:53
fristajlo
Prava Beograđanka
Gavrilo Proncip, Dušan Simović, Koča Popović i Vojislav Koštunica - oličavaju najveću sramotu u istoriji srpskog naroda!

A ja mislim da ste provokator.
Ovoliko gluposti na tako malo prostora neko može samo namerno da napiše; jer, nije moguće da to neko zaista i misli.
Preporuke:
70
0
44 subota, 27 april 2013 21:55
bravo
SNS je ozbiljno odlio iz tog bazena političke frustracije i nezadovoljstva – u tome najvećim delom i leži tajna njihovog uspeha, a možda i razlog njihovog nastanka.

Savršeno tačno, kratko i jasno. Čitaoci bi trebalo da što više rašire po mreži ovaj mudri i poučni intevju, da dopre do što većeg broja ljudi, možda se trgnu.
Preporuke:
26
0
45 subota, 27 april 2013 21:57
SERBON
Bravo Djordje! Precizna analiza iz koje se moze zakljuciti da za iskrene patriotske snage u Srbiji prava borba tek pocinje! Ili cemo konacno stvoriti snaznu Srbiju uz pomoc Rusije ili ce srbi uz pomoc Evropske Unije postati beznacajni faktor na Balkanu!
Preporuke:
24
0
46 subota, 27 april 2013 22:01
Dragoslavić
-neka vrsta veleizdaje...

Živa istina šta ste rekli samo mi bode oči ovo o veleizdaji. Nije to neka vrsta veleizdaje već najklasičnija VELEIZDAJA uz počinjeni državni udar - suspenziju Ustava i Ustavnog Suda!
Preporuke:
32
0
47 subota, 27 april 2013 22:13
Sima II
Svaka reč na mestu! Pitam se kako da to dopre do glava onih koji ne čitaju NSPM? Zatrovan kojekakvim smećem sa TV ekrana i iz tabloida, osakaćen našim školstvom, vaspitavan u opljačkanim i ozlojeđenim porodicama naš građanin nije u stanju da sabere 2 i 2. Utoliko je moj strah vezan za referendum veći. Još kad smisle pitanje... idealna prilika da svoju VELEIZDAJU pripišu narodu!
Preporuke:
29
0
48 subota, 27 april 2013 22:13
SRBIN IZ UVERENjA
Među članovima „Mlade Bosne“ moraju se, osim Gavrila Principa, pomenuti i Bogdan Žerajić, Nedeljko Čabrinović, Danilo Ilić, Borivoje Jevtić, Trifko Grabež, Jezdimir Dangić, Veljko Čubrilović i Vaso Čubrilović, Muhamed Mehmedbašić, Ivo Kranjčević, nobelovac Ivo Andrić, Dobrosav Jevđević, Jakov Milović i, posebno, ideolog organizacije Vladimir Gaćinović.

Kao ideološki veliki poštovalac lika i djela svih pripadnika "Mlade Bosne" osjećam dužnost da odgovorim svim onim koji spominju u svojim komentarima u negativnom kontekstu Gavrila Principa ili druge pripadnike "Mlade Bosne".
"Mlada Bosna" je bila prije svega patriotska organizacija iskrenih patriota, svih religijskih konfesija koja se suprostavljala okupaciji i tiranji Austrugarskog okupatora.

SLAVA IM!
Preporuke:
52
0
49 subota, 27 april 2013 22:20
Tito
Bogati, u Srbiji će da pada kiša još bar 5 vekova...
Preporuke:
13
0
50 subota, 27 april 2013 22:22
Konobar
Gospodinu Vukadinovicu svaka cast na iskrenosti i jasnom sagledavanju situacije kao uvek. Ali mozda je na kraju ipak pogresio sa pesimistickom prognozom. Odlaskom crne trojke svakako bi gradajani bili vise rezignirani i malodusni kada bi se taj odlazak desio mirno na izborima. Maske su pale na Sporazumu - Kosmet za DATUM i tu vise razgovora sa izdajnicima nece biti. Srbija se umirit vise ne moze.
Preporuke:
33
0
51 subota, 27 april 2013 22:25
Goran Jevtović
Ne klonimo duhom, uključimo zdravi razum, smirenoumlje, logiku i unesimo optimizam, probudimo se iako smo dotakli svojevrsno dno.
Koliko je čitalaca NSMP juče bilo na protestu, a vidim da ih u proseku ima oko 15.000?
Neka ih je polovina van Beograda, i, gde smo braćo i sestre?
Da se juče okupilo samo 10-tak hiljada, priča bi bila potpuno drugačija.


Ako mi neko veruje i ako nije zavladao opšti defetizam, strah i panika a nebi trebalo zato što ovo stanje od petog oktobra moramo posmatrati kao meku okupaciju sve do 2008., a od tada kao drsku i otvorenu pa je tim psihološki lakše, onda predlažem da pročitate inzvaredan tekst koji je napisao gospodin Nemanja Nedeljeković:

"Predloženi referendum od strane Dačića i Vučića je još jedna nameštaljka za narod Srbije, kojim pokušavaju da daju legitimitet kršenju Ustava Republike Srbije."
Preporuke:
46
3
52 subota, 27 april 2013 22:52
Prava Beograđanka
Oni komentatori koji su me kritikovali, jednostavno nisu razumeli poentu. Ovde je reč o sukobu dva principa: aristokratskog i seljačkog. Pogledajte samo kako izgledaju i kako se izražavaju funkcioneri DSS-a na čelu sa Koštunicom - da li to treba da pregovara sa evropskom aristokratijom? A pogledajte, sa druge strane, kako nonšalantno i elegantno Vučić i Dačić završavaju poslove sa jednom baronicom (Ešton)! Mislim da će se svaki pošteni, objektivni i dobronamerni čitalac složiti sa mojim utiskom da su Koštunica i Samardžić oličenje seljačkog primitivizma, dok Dačić i Vučić ipak imaju nešto od evropskog aristokratskog šarma. Tokom pregovora u Briselu, Dačić i Vučić su uspeli da se prepoznaju u evropskom sistemu vrednosti i ja zaista nisam primetila kako se baronica Ešton i naši baroni u bilo čemu razlikuju... Konačno smo postali deo visokog evropskog društva!
Preporuke:
3
77
53 subota, 27 april 2013 23:18
Drinko Končarević
@Prava Beograđanka
Za pregovaranje nije potrebno biti aristokrata ni seljačina. U pregovorima morate imati jako srce, ljubav prema otadžbini, iznad svega dostojanstvo, zdrav razum i naravno harizmu. "Slikanje pred kamerama" govori ništa. Ako na osnovu "slikanja" prosuđujete vrednosti, onda je osnova za vaš sud ništa. A kad je ništa onda rezultat ne može biti nego ovo što jeste: izdaja. "Izdaja" je najavljena rečima bez trunke elegancije, "čeka nas vreme teške odluke" (otprilike je ovako rekao). Dakle on je znao nekoliko meseci ranije. Zašto nije ranije kazao šta će biti? Zato jer žaba koju je stavio da se kuva a koju narod treba da proguta nikako ne može da se skuva. I žaba se protivi "Sporazumu".
Preporuke:
39
0
54 subota, 27 april 2013 23:27
Dragan Katun
Pošteno i kako jedino može da se definiše ova ,,vesela družina,,. Oni ni po jednom razumnom kriterijumu ne mogu da se podvedu u dobronamerne.

Za Srbina iz uverenja, Poštovani, i ja sam ovde iz sličnih razloga kao i Vi. Seljak sam, malo ljudi srećem, brekćem na ove nasoje ljudske, kažem sebi preteruješ, dođem ovde i vidim da ima još onih koji kao i ja ,,preteruju,, ali nije mi mnogo lakše.
Tuga i bol, što reče Đorđe, nadzemaljski, ne popuštaju.
Ne gubim nadu da će im neko stati na rep.
Preporuke:
25
1
55 subota, 27 april 2013 23:28
@prava beogradjanka
opa, sad ste i u ,,prava'' evoluirali?Znaci, urodilo je plodom:potresamo vam temelje,pa se sve vise ubedjujete da ste nesto sto niste,sto manje u to verujete.Da vam objasnim nesto dobronamerno.Ono ,,kultura'' u tisucljetnoj kulturi nije kultura u pravom smislu te reci,nego nesto kao,,konjusari koji znaju gde im je mesto'.Cinjenica je da ne biste prepoznali kulturu ni da vas udari po glavi,cim mozete da u istoj recenici bez negacije upotrebite reci,,aristokratija'',Vucic i Dacic.Kakve-takve aristokratije nas je resio vas voljeni Broz.To sto je neko upadom u tudju kucu dobio sa kucom i sabrana dela Dostojevskog,ne znaci da je ta dela i procitao.
@Goran Jevtovic
Postovani, mislim da ste u pravu sto se broja okupljenih tice,ali bih Vam postavila jedno pitanje,u nadi da cete mi odgovoriti.Vi o tome znate mnogo vise nego ja,ali meni se po ,,njihovim'' izjavama cini da se oni naroda plase,i da nisu bas toliko sigurni u ono sta rade koliko se trude da deluju.Gresim li?
Svako dobro.
Preporuke:
24
2
56 subota, 27 april 2013 23:32
@Prava Beograđanka
Ne zovu magarca na svadbu da kolo vodi nego da vodu nosi.
Preporuke:
37
1
57 subota, 27 april 2013 23:40
nn
ova nesložna, nekompetentna i ideološki nehomogena vlast nema šta da ponudi


Izvrsno.
Preporuke:
22
1
58 subota, 27 april 2013 23:44
Dragan Katun
prava beograđanka, baronesa sa ada huja vijetnama

prvo vam je ,,firma,, automatski dala i aristokratski-plavokrvni legitimitet, a o ovim tvojim baronima vucko i bucko, pa i oni su tvoj kalibar.
Idi gledaj brata-farmu svejedno, ne pomaže ti ništa kakav si duhovni invalid. tamo ćeš biti među svojim prirodnim okruženjem. Mala slova su namerna, da vas ne bi zbunjivao.
Preporuke:
29
0
59 nedelja, 28 april 2013 00:01
Ružičasti panter @ Mirko Grbić, Banja Luka
"Odgovor se mora potražiti u socijalnoj psihijatriji."

Odgovor se nalazi u socijalnoj manipulaciji.
Preporuke:
24
0
60 nedelja, 28 april 2013 00:17
fristajlo
Prava Beograđanka
Mislim da će se svaki pošteni, objektivni i dobronamerni čitalac složiti sa mojim utiskom da...

...kolosalno lupetate.
Snobizam je u politici poželjan samo na koktelima.
Nemate pojma koliko je ovo što napisaste promašeno, a i bolje je tako.
Jer, kad bi imali, pojeo bi Vas stid (to je ono, što oseti pošten čovek, kad greši)...
Preporuke:
34
4
61 nedelja, 28 april 2013 00:18
Umešač @Prava Beograđanka 22:52
Prava Beograđanko, cenim vaš smisao za humor. Razume se da niste na prava ni Beograđanka, ali to i nije važno.
Preporuke:
35
1
62 nedelja, 28 april 2013 00:22
au mile
Bravo Đorđe!
Sve je tako prosto i jednostavno baš kao što ste opisali.
Što se tiče ove situacije, jedino rešenje je referendum, kako je to Siniša Kovačević za skupštinskom govornicom predložio.
Vox populi, vox dei.
Preporuke:
17
1
63 nedelja, 28 april 2013 00:38
siniša
Pošto je Nikolić bez ikakve razumne i svake druge sumnje pošao Titovim stazama revolucije i politike, očekujem za par nedelja kao što je Tito rekao Staljinu ne, pa dobio kredite da izgradi Sloveniju i Hrvatsku od Zapada, da će tako i Nikolić reći Putinu ne u nadi da će dobiti kredite za nešto.

Ali kao što Morsi nije Naser, pa Nikolićeva ljubav prema Egiptu nije urodila plodom tako ni odnosi Putina i Obame nisu kao 1948 godine tako da od kredita za ne Putinu neće biti ništa, jedino što će kad kaže ne Putinu, malo deklarisane rusofile po Srbiji progoniti i lustrirati. Naravno siguran sam da mu Putin neće reći "uradi to" i da neće imate razloga da kaže ne, ali će ipak reći, tek toliko da se dodvori zapadu. Naravno ispašće idiot. Doduše tzv. drugosrbijanci će pasti u trans i oduševljenje i možemo očekivati novo nošenje štafete. Jedino je problem kako će Vučić primiti taj potez koji je on nameravao da prvi povuče.
Preporuke:
19
1
64 nedelja, 28 april 2013 00:49
uvek svoj
Odlična i poštena analiza Gospodina Đorđa.Voleo bih da se malo više bavio odnosima sa Rusijom.Stalno nam pričaju da je privredna razmena sa nemačkom mnogo veća nego sa Rusijom ali na našu štetu što je i normalno.Mene interesuje šta bi bilo da nam Rusi ukinu ugovor o slobodnoj trgovini i koliko bi to koštalo građane srbije.Koliko bi ljudi ostalo bez posla jer znamo da sve firme koje su otvorile proizvodnju u poslednjih nekoliko godina iz inostranstva to su uradle zbog Ruskog tržišta.Sve te kompanije bi zatvorilo firme jer je naše tržište previše malo.I onda bi dinkić,vučić i dačić rekli nismo mi krivi kriva je RS jer na Kosovo i Metohiju više ne mogu da se vade.nemci ne daju milostinju,oni daju kredite vidimo primer Grčke.
Preporuke:
16
0
65 nedelja, 28 april 2013 01:03
Milodan
Što se tiče morala nema ga NSPM (primera ima bezbroj) pa ni u SPC što poslednji događaji potvrđuju. Nema ga nigde.
Problem Kosova (i Metohije) je mnogo kompleksniji i datira više od jednog veka a briselski pregovori su samo jedna epizoda sa ciljem da se uspostavi vlast Kosova na prostorima severno od Ibra, sa jedne strane i da se dobije datum za počečtak pristupnih pregovora, sa druge strane. I sa tim problem Kosova NEĆE BITI REŠEN. I to bi politički analitičar kalibra Đorđa Vikadinovića trebao-morao da zna. Sledi implementacija, realizacija potpisanog sporazuma za šta nisam siguran da će proteći kako mnogi očekuju, previše je to komplikovano da bi se moglo reći da je završena stvar.
Složio bih se sa delom "borbe protiv korupcije", ni ja se ne sećam da bilo koja vlast do sada otpočela svoj mandat a da tu, u pravom smislu te reči, parolu nije prvo izustila.
Kako stvari stoje doći će vreme da se nema za koga više glasati, svi su se izređali na vlasti i nisu ispunili svoja obećanja.
Preporuke:
10
11
66 nedelja, 28 april 2013 01:19
DRAGAN
vi ste sigurno "titova beograđanka" , da ste se malo raspitali ne može se uporediti nivo vaspitanja i obrazovanja Koštunice sa polupismenim Nikolićem,Vičićem ili Dačićem ,po onome što ste dosada napisali vi ste ipak dežurni drugosrbijanac koji je po zanimanju provokator ,to isto važi i za ostale koji su rešili da DOŽIVOTNO KLEČE pred svojim gospodarima ( vi to zovete aristokratijom) ..kod nas se to zove sluga ili rob
Preporuke:
23
1
67 nedelja, 28 april 2013 02:41
David Novaković@Mirko Grbić, Banjaluka
Uopšte nije u pitanju nikakav pokušaj posipanja pepela, već jedno realno sagledavanje činjenica i određenih fakotra koji utiču na politička dešavanja. Kriviti običan narod da je politički neinteligentan, a pritom mu nije data nikakva odgovornost sem nekakvog izbora jednom u 4 godine, govoriti da je zaslužio da propadne pripisujući krivicu za pogrešan izbor, kada istog nije ni bilo nema nikakvog efekta, a neodoljivo podseća na fašističko gledanje društva kao organizma koji je bolestan ili zdrav (pritom, nemojte ovo shvatiti kao bilo kakvu optužbu na vaš račun). Vladajuće elite manipulišu narodom, dok god ne bude bilo jasno da bez političke borbe neće biti rezultata, dok god većina ne uvidi šta je po sredi bićemo u stagnaciji. Sedenje, kukanje i prizivanje pobede uz božansku intervenciju predstavlja tapkanje u mestu.
Preporuke:
17
1
68 nedelja, 28 april 2013 03:11
Goran Jevtović
@Goran Jevtovic
ali meni se po ,,njihovim'' izjavama cini da se oni naroda plase,i da nisu bas toliko sigurni u ono sta rade koliko se trude da deluju.Gresim li?

Ne grešite.
Apsolutno se plaše i veoma dobro znaju u šta su se upustili i koji zločin čine.
Uostalom, što toliko obzebeđenje? Znate li da je nekoliko stotina ljudi je angažovano za danonoćno čuvanje samo ove trojice vrhovnih kvislinga.

E, kada bi ovaj sluđeni narod bio svestan koliko malo je potrebno da ih srušimo.
100 hiljada ljudi, dva dana i jednu noć i bežali bi glavom bez obzira!
Naa tako nešto niti oni niti njihovi imeperijalni mentori - operativci raznoraznih subverzivnih službi, verujte, nemaju odgovor.

Onog dana ispred skupštine nedostajalo je samo malo, recimo još par hiljada ljudi, pa da se probije onaj sramni koridor policije i da se prekine sednica na kojoj je kasnije verifikovana kapitulacija.

Srdačan pozdrav.
Preporuke:
29
1
69 nedelja, 28 april 2013 03:22
Alexander X
Srbija je kroz sve ovo vec jednom prosla ne tako davno. Srbi na Kosmetu su 1974 gurnuti pod arbanasku upravu, epilog: Martinovic je sam sebi gurnuo flasu. Fenomen je da u nizu zicera i saveznistava Srbija nije realizovala ni pola poena. Znaci da je izdaja sinhronizovana bez obzira ko je na vlasti. Svajcarac Marti je jedan od pomenutih saveznika Srbije. Zemlja se brani ljubavlju i svesti prema majci, to je zavet tapija dobijena pre hiljadu godina. Naidje vreme kada mora da se brani puskom, iluzija je da smo gresili dok smo se branili, da nismo ne bi danas ovde komentarislai.

Zapad istancano prepoznaje slabosti 2 milenijuma oni se igraju tudjim sudbinama, analiziraju cesljaju istoriju i sprovode kolonizacije i u 21 veku. Yes Sir je nesto sto najvise mrze i tada je stvarno gadno, niko ne moze da sagleda realan kraj kada jednom osete meko tkivo ispred sebe. Iz Somalije su se povukli u roku od 24 casa. Nije vreme ni za molitve a nije ni za kukanje, valja se pricestiti.
Preporuke:
18
0
70 nedelja, 28 april 2013 04:18
Zdravko
Mislim da je podij za još jednu tragičnu priču postavljen. Tragično je što smo istu dramu doživjeli već nekoliko puta. Republika Srpska Krajina, mirovne snage, garancije UN, ponuđena šargarepa zvana Ze4, odbijanje (ili pristajanje, svejedno), oluja, maestral i progon sa užasnim zločinima nad Srbima i njihovom imovinom. Baranja, mirna reintegracija, onda progon i na kraju ustaško divljanje protiv ćirilice. Srbe u BiH, Republika Srpska, spasila je samo logika ravnoteže sa radikalnim islamom, usvojena u pacovskom Lengliju, sa jasnim naznakama kasnijeg udavskog davljenja svega što srpsko se zove(a to u kontinuitetu traje a vrhunac tek predstoji, reko Dačić). Prva mogućnost, "slučaj Knin i ostali", druga mogućnost slučaj "Banjaluka i ostali", epilog, očistiti teritorij od nepoćudnih elemenata Srba, poprijeko (sjeti se krvavog 17.marta 2004.ijuna Kosomentu) ili na etape.Razdrobiti Srbiju, izbezumiti Srbe. To se zove kontinuitet, osmanlije, car Franjo, Tito, dosmanlije. Kapa dole gospodine Vukadinoviću!
Preporuke:
18
2
71 nedelja, 28 april 2013 04:55
srb a ne srp
Lepo kazano gos.Vukadinovicu,a najlepsi deo je rec koja se cini mi se po prvi put javnije istice -IZDAJA-VELEIZDAJA.U sridu.Konacno da to netko od kakvog takvog autoriteta na ovoj bolesnoj sceni javno KAZE.
Preporuke:
22
0
72 nedelja, 28 april 2013 05:02
carev zavet
Zemaljsko je za malena carstvo,a nebesko uvek i do vjeka.U Srbskoj kruznici na 610 godina,izgleda da nam ne sleduje blistavo.
Preporuke:
14
0
73 nedelja, 28 april 2013 05:18
Svetislav Kostić
@ Mirko Grbić.Banjaluka! U vasem komentaru od subote, 27. 18:38 h. apsolutno ste u pravu, a reeakcije "domacih" kolega, nepravedni. utoliko vise jer Akademk i pisac Kostsa Cavoski u jedom analitickom komentaru objavljenom 10. oktobra 2010 godine, daleko je ostriji u svojoj kritici prema srpsko srbijanskom biracu nego vi u svom tekstu. Kosta Cavoski srpskog biraca u Srbiji optuzuje da je neodgovoran i da snosi glavnu krivicu jer nije sposoban da na izborima donese ispravnu odluku.

Tekst Cavoskog imam u cijelosti. Na zalost prije nekoliko mjeseci hard disk u mojem racunaru je ostecen prije nekoliko mjeseci. Medjjutim, Ako utipkate u guglu autora Cavoskog i datum njegovog kriticnog komentara od 10, Oktobra 2010, uvjerice te se koliko ste u pravu, a vasi kriticari koji srpskog biraca u Srbiji pravdaju grese, valda iz takozvanog lokal patriotizma, pa makar i na stetu teritorijalnog integriteta Srbije.
Preporuke:
15
0
74 nedelja, 28 april 2013 06:53
Sinisa Bogdanovic
Za "SRBIN IZ UVERENjA" - vezano za "Mladu Bosnu", najveci problem je sto ovi sadasnjji "bosnjaci" to ne razumeju, da je najbitnije ujedinjenje celog Srpskog naroda svih konfesija i da je to jedini put da nam krene bolje. A samo od nas zavisi da li cemo i krenuti tim putem. Slava svim pomenutim "Mladobosancima" (sto nema nikakve veze sa onim idijotlukom izvesnog T.N., tzv. preCednika o narodu zapadno od Drine).
Preporuke:
12
1
75 nedelja, 28 april 2013 08:57
gavrilo
Đorđe kao i uvijek pravo u metu!ne može se jedan dio zemlje davati da bi drugom bilo bolje:Nije Srbija pijaca,trampa i to još za bolje naše djece!Sjutra će nam pokucati na vrata i reći kada ste dali Kosmet duš u i srce Srbije što sada odugovlačimo sa Raškom oblašću ili Južnom srbijom!Jednostavno treba prepoznati VELEIZDAJU jer ovo se ne može drugačije nazvati:Pitam što će nam USTAV ili nam treba kako bi ga svakodnevnim kršenjem potvrđivali!Plitkoumna politika vladajuće elite ponizila je ovim gestom SRbiju i sav Srbski Rod!Na nama je da odrežemo koliko dugo će ovaj politički ološ da se sa nama igra i da nas dalje ponižava!
Preporuke:
19
2
76 nedelja, 28 april 2013 09:12
Miloš Kikić
" No, uprkos svoj toj „artiljerijskoj“ pripremi terena i skoro potpunoj kontroli političke, opozicione i medijske scene, pokazuje se da nije lako predati Kosovo i da je otpor veći nego što se očekivalo. I pogotovo će biti ukoliko Srbi sa severa KiM ostanu složni i ukoliko crkva istraje u svom protivljenju sporazumu – to bi onda verovatno trgnulo iz letargije i patriotske snage, pokrenulo nekorumpirani deo nacionalno svesne inteligencije i proizvelo ozbiljan državotvorni front."
Prva od ove dve rečenice nije tačna. Otpor ne da je veći nego što se očekivalo nego ga skoro uopšte nema ili se ne vidi. Međutim, drugoj je rečenici Đorđije Vukadinović ušao u suštinu stvari. Jedini efikasan otpor implementaciji sporazuma može doći za sada samo iz Crkve i samih Srba sa KiM. Sve ostalo-referendum, ujedinjenje patriotskih snaga, itd., prazne su priče koje se neće realizovati ili neće dati rezultat kakav protivnici sporazuma očekuju.
Preporuke:
16
0
77 nedelja, 28 april 2013 09:26
Srbija je u najgorim rukama
Bar do sada...
Preporuke:
15
1
78 nedelja, 28 april 2013 09:41
Belo Orao
""Umešač.

Imao sam sreću i nesreću da živim i radim sa ljudima širom bivše SFRJ, pa sam i tu nesrećnicu farmašicu provalio pomoću reči "nevaljat" koja se ovde ne upotrebljava.
Upita me neko da slučajno nisam od onih koji mrzi došljake? Jednom sam napisao da su ustvari Hrvati jadni jer su izgubili dobar narod. Mi smo na dobitku. Šta da se radi ovo je ipak otvoren sajt pa kad se izađe sa farme ili VB može da se navrati da među nas pravu gospodu koja se ne stidi ni ovaca, ni koza, ni radništva, a ni šinjela.
Preporuke:
21
2
79 nedelja, 28 april 2013 09:51
big bradr
Iz stanja"opranih mozgova"nakon odlaska SNS-a naciju čeka totalna apatija.(letargija je suviše poetični izraz).
Veliki Brat može da upiše poen.(majstorski,nema šta).
Sedište novog otpora(neko kaže građanske neposlušnosti,seli se na Sever Juga,za njih,pre ima n a d e).
Preporuke:
14
1
80 nedelja, 28 april 2013 10:33
@big bradr
Gde je sever juga?
Preporuke:
8
0
81 nedelja, 28 april 2013 10:46
@Svetislav Kostić@Mirko Grbić
Nije korektno, a rekao bih ni dobronamerno, tako OLAKO donositi sudove o jednom narodu koji je kao nijedan narod u Evropi krvario za slobodu i ideale pravde. Zar vam ništa ne znače 1804, 1815, 1912, 1914, 1941, 1999?
Preporuke:
13
2
82 nedelja, 28 april 2013 10:54
Jasna*
"Ali nevolja je kada se izduva ovaj naprednjacki balon,ljude ce biti jos teze motivisati..."
Tako je Djordje ,ali kako i da ljudi budu motivisani,kad u Srbiji ne postoji alternativa?Sve su se politicke opcije izredjale,sve do jedne su bile desnicarske, i svaka je bila stetocinska, od 5. oktobra do danas.Tako ce biti sve dok se u Srbiji ne pojavi,jedna sasvim nova opcija,a to je istinski levicarski pokret.Do tada ove desnicarske i konzervativne stranke vodice Srbiju na isti nacin kako su je vodile i kako je vode od 5. oktobra do danas,a to je po direktivi i receptima MMFa u cije ralje su je je uvukli petooktobrasi, i tu pomoci nema.
Preporuke:
21
27
83 nedelja, 28 april 2013 11:38
@Jasna*
"Tu pomoći nema", to je realnost, divite se Aleku i Tomi sve dok ne rasprodaju i ostatke Srbije. Razume se, nisu oni krivi. Krivi su svi drugi počev od Vuka Brankovića pa do 5.og oktobra, ali nikako crna trojka, zar ne Jasna?
Pa dobro, shvatili smo. To vam je zadatak. Možete malo i da predahnete ili bar unesite neku novinu u tu vašu pričicu. Postajete dosadni.
Preporuke:
36
11
84 nedelja, 28 april 2013 11:47
Radoznao i zabrinut
Za Pravu Beogradjanku

Prava Beograđanko, valjda vi ne izgledate aristokratski kao baronesa Ešton?
Preporuke:
19
0
85 nedelja, 28 april 2013 12:10
Građanin
Svaka čast gospodine Vukadinoviću! Svaka procena, analiza i komentar je na svom mestu! Vidi se da imate ozbiljne izvore. Ali, dajte malo akcije. Može li NOPO malo da se organizuje na terenu? Sve je ovo super, međutim u Srbiji se izbori ne dobijaju samo kroz medijsko delovanje. Zašto na primer ne formirate timove od svojih aktivista i pristalica koji će to raditi. Dobro osmišljena akcija, sa jasnom političkom porukom, može se uspešno izvesti i sa nekoliko ljudi!

P.S. Mnogo je dobro što se na ovom sajtu odmah ažuriraju glasovi u okviru kometara, za razliku od svih drugih, gde ih administratori cenzurišu. Sve pohvale, to je sloboda i prava demokratija!
Preporuke:
7
0
86 nedelja, 28 april 2013 12:18
Jasna*@bezimenom dezurnom iz desnicarske Centrale
"Postajete dosadni",a tek ti sa tvojom jednostranom, i dosadnom pricom o izdajnicima Aleku i TOmi.Smorili ste sve zivo.Tom pricom mozes da zamajavas samo ogranicene umove,kakvih ima mnogo u tvojoj desnicarskoj politickoj centrali.Srecom narod vas je provalio odavno.Sad biste malo da popravite rejting zabasurivanjem sta se od 5. oktobra do danas desavalo, sa pricom o izdajnicima i crnim ovcama Aleku i Tomi.E pa ne ide to tako!Ima nas sa boljim i duzim pamcenjem.A i narodu vas je preko glave.Mnogo toga se desavalo,pre ove dvojice,a o tome si trebao da mislis onda kada ste urlali i palili skupstinu,a klicali Djindjicu i Kostunici.Sada vam ostaje jedino da kusate corbu koju ste sami zakuvali i da budete to sto ste oduvek bili povrsni,ograniceni i pateticni!Bon apetit!
Preporuke:
5
15
87 nedelja, 28 april 2013 12:34
Aleksandar Ivković
@Prava Beograđanka
"...dok Dačić i Vučić ipak imaju nešto od evropskog aristokratskog šarma. Tokom pregovora u Briselu, Dačić i Vučić su uspeli da se prepoznaju u evropskom sistemu vrednosti i ja zaista nisam primetila kako se baronica Ešton i naši baroni u bilo čemu razlikuju..."

Ovo što čak i vi (ni)ste primetili ukazuje da ustvari Dačić i Vučić nemaju nikakvog šarma, ali imaju mnogo od evropske aristokratske degeneracije, tako da ako bih vaš komentar shvatio kao ironiju delimično mogu i da se složim sa njim.
Preporuke:
11
0
88 nedelja, 28 april 2013 12:48
Bezimeni...@Jasna*
Kao dvadesetogodišnjak bio sam jedan od delegata na Osnivačkom kongresu Nove komunističke partije Jugoslavije, juna 1990. Tokom partijskog sukoba 1991. ostao sam na strani marksističko-lenjinističke linije. Prezirem iz dubine duše svako poltronisanje, ponižavanje, ljigavisanje prema moćnima. Zato, drugarice Jasna, mislim o naprednjacima (i o vama) to što mislim i što sam napisao.
Preporuke:
14
2
89 nedelja, 28 april 2013 13:01
Jasna*@David Novakovic@Mirko Grbic
"Mediji su gurali samo SNS kao jedinu alternativu DSu".
Iako nije sporno da su svi mediji u Srbiji kupljeni tj prozapadni ,ipak pitam se koja je to alternativa DSu postojala ,a koju su mediji drzali u zapecku?
Evo da podsetim na sve alternative DSu,osim favorizovanih SNS.Neustrasivi Sarovic i Radeta,na celu sa domacicom Jadrankom Seselj.Zatim tu su bile i nekakve staresine(bivsi Otporasi) iz Senke.A tu je i plasljivi vitez Koja ,koji se boji i sopstvene senke,a koji je jedino bio hrabar kad je trebalo isporuciti najhrabrijeg.I onda narod kriv.Drugim recima nije bilo alternative.I nemojte se vaditi na marketing.Tako ce biti sve dok se ne pojavi prava alternativa,a po mom misljenju ona moze biti samo u istinskom levicarskom pokretu kakvog trenutno nema ni na vidiku u Srbiji(ove postojece Sorosevske kao sto su LDP,LSV Korac i sl.ne racunam,jer to je lazna levica ,a sustinski krajnja desnica).
Preporuke:
2
9
90 nedelja, 28 april 2013 13:20
Jasna*David Novakovic
Medjutim i kad se pojavi taj pravi levicarski pokret i levicarski lider u Srbiji koga jos nema ni u povoju, njemu nece biti dozvoljeno da vlada,kao sto je slucaj u zemljama zapadne "demokratije" ( npr "Siriza" u Grckoj),da ne spominjem da su mnogim levicarskim liderima , lideri zapadne demonokratije poskidali glave (Causesku,Milosevic,Sadam,Gadafi,dalje u proslost Aljende,na Kastra pokusali na stotine atentata,i najnoviji slucaj Cavez ...).Tako da mi na nasoj sceni imamo upravo ono za sta su se mnogi komentatori koji sada urlaju izdaja, upravo borili,a to je model zapadne demonokratije,sto znaci biracemo samo izmedju istih tj poslusnickih(dozvoljene su samo razlike u nijansama,kao izmedju demokrata i republikanaca u USA ,gde narod kobajagi misli da nesto bira,a ne bira nista,posto se radi o jednoj te istoj partiji korporacija,dok su oni koji su zaista drugaciji potpuno marginalizovani slucaj R.Nader npr.za koga 99%Amerikanaca nije ni culo).
Preporuke:
3
9
91 nedelja, 28 april 2013 13:27
Bezimeni, NKPJ@Jasna*
P.S. Kad se nađete sa Vesnom Pešić recite joj da ipak bude malo suzdržanija sa hvalospevima koje upućuje naprednjacima.
Preporuke:
15
1
92 nedelja, 28 april 2013 13:28
big bradr
Sever juga,tamo gde laste prave dom(e,kad bi samo tako bilo).
Tamo gde"tvrdoglavi Srbi"što reče šraf u mehanizmu izvršioca velikih radova,pružaju o t p o r,(ne onaj lažni,naručeni iz arapskih proleća).
Pravi otpor!
Preporuke:
6
0
93 nedelja, 28 april 2013 13:31
odgovor za Jasna* i to original njenim komentar iz 2011
Za ove na vlasti su Nato bombe po glavama gradjana macji kasalj ,naspram nedobijanja statusa kandidata ,ili cega vec.Radi dobijanja statusa kandidata ,ili cega vec, oni bi prodali i rodjenu majku,a da nece zemlju i tamo neku tricavu rezoluciju koju je Slobodan Milosevic izvojevao pod bombama monstruozne svetske silesije,jer sve je to nista ,naspram dobijanja magicnog broja koji prezivelim gradjanima otvara vrata raja koji ih jednom ceka,a mozda i pre.
Preporuke:
13
1
94 nedelja, 28 april 2013 13:39
Gordana
Oce, oce, pojavice se alternativa ali kad budemo imali medije, kada nebudemo pronalazili prljavstine i tracarili svakoga ko pokusava nesto da kaze, kada ne budemo podlegali svim manipulacijama maestralno izvezbanih sin-hokstaplera, kad pocnemo da osluskujemo i razmisljamo sta ko prica, da li je to ,mozda, dobro i pametno resenje, da li je , mozda, vredno podrzati tu ideju ukoliko bar poboljsava situaciju,...
Nebitno je ko je taj koji iznosi predlog, nebitno je sta se desavalo, sta smo culi o..., sta je pisalo u ...,itd.
A PRE SVEGA , KADA NAS NEBUDE M R Z E L O da se odazovemo na bilo koju akciju koja se pokusava organizovati i sa kojom se u stvari slazemo!!!!!
Odavno smo u situaciji da moramo nesto da uradim!
Preporuke:
14
0
95 nedelja, 28 april 2013 13:47
@Jasna*
"LDP,LSV Korac i sl.ne racunam,jer to je lazna levica a sustinski krajnja desnica".
Pa nemojte tako Jasnice.A Vesna Pešić? Zar ona nije vaša? Zar nije izjavila da su njen životni (i radni ) uspeh Nikolić i Vučić,ili Vučić i Dačić, ne znam tačno a nije ni važno - uglavnom ekipa na vlasti. Nisam pročitao da su se pohvaljeni ogradili od nje.A i zašto bi? Ljudi su joj zahvalni na trudu koji je uložila da ih smesti tu gde ih je smestila i da potpišu to što su potpisali.
Preporuke:
14
2
96 nedelja, 28 april 2013 13:58
@big bradr
Dobro,prijatelju, ali gde je to, da odemo tamo.Čitam Jevtovića, ulije mi malo optimizma, ali sve u svemu, čini mi se da stvari stoje loše sa tim otporom.
Preporuke:
11
0
97 nedelja, 28 april 2013 14:30
@Jasna*David Novakovic
"Medjutim i kad se pojavi taj pravi levicarski pokret i levicarski lider u Srbiji koga jos nema ni u povoju, njemu nece biti dozvoljeno da vlada", jer su tu naprednjaci - kojima je dozvoljeno da vladaju - i koji će savesno ispunjavati svoj zadatak, a to je da spreče pojavu i dolazak na vlast pravog patriotskog i levičarskog pokreta.
Preporuke:
10
3
98 nedelja, 28 april 2013 15:01
Svetislav Kostić
@@Svetislav Kostić@Mirko Grbić I tako dalje!
Nije korektno, a rekao bih ni dobronamerno, tako OLAKO donositi sudove o jednom narodu koji je kao nijedan narod u Evropi krvario za slobodu i ideale pravde. Zar vam ništa ne znače

Tema nisu godine "1804, 1815, 1912, 1914, 1941, 1999?". Kada ste vec poceli sa nabrajanjem presudnih godina po srpski narod u Srbiji, zasto preskacete sramotnu 2000 g. kada domace ulicarske rulje i hulje nakon cetiri godine teroristickih zaglusujucih demonstracija, od blentavog duvanja u pistallke i skurilnog lupetanja serpi o serpe 2000. g. krunisali drzavnim udarom i taj sramotni prevratnicki cin zaokruzili piromanskim divljanjem i pljackanjem Narodne skupstine?

Sem casnih grupica u srpsko srbijanskom drustvu, u kakve ubrajam i vecinu korisnika NSPM, Srpsko drustvo u Srbiji spada u jedan politikantski i dekadentski skup. "Beba" Popovic, kako ga Srbija od milja naziva, pozdravlja

P.S.: Za lektiru preporucujem Kostu Cavoskog
Preporuke:
3
1
99 nedelja, 28 april 2013 15:12
Jasna*@bezimenom
Pa naravno da bi prodali rodjenu majku,svi do jednog,za datum.Ja sam birala manje zlo i to misljenje nisam promenila.Po meni je uvek DS bila najvece zlo za Srbiju.I pre i posle 5.oktobra i dan danas.To sto vi menjate misljenje ,kako vetar duva,nije moj problem.Trenutno sam pomirena sa situacijom,jer alternative nema ,kao sto rekoh ni na vidiku.Ali zato sto sam se ja pomirila sa situacijom,ne znaci da sam promenila misljenje u pogledu EU.
Medjutim za to sto nema alternative ,koja bi kurs koji je Srbija zauzela od 5. oktobra promenila,optuzivati ove trenutno na vlasti je smesno.Ajde bas bih volela da objasnite na koji nacin ovi sadasnji kursisti sprecavaju da se uopste pojavi neka patriotska (levicarska )opcija ???
Preporuke:
2
13
100 nedelja, 28 april 2013 15:29
@Svetislav Kostić
Zlonamerno je i podlo zanemariti dva veka istorije jednog naroda i donositi ocenu o njemu na osnovu jedne godine. Prema tome, godine 1804, 1815, 1912, 1914, 1941, 1999 su tema NERASKIDIVO I ZA SVA VREMENA vezana sa temom Srbi. Dopadalo se to nekome ili ne. A razume se da se ne dopada onima koji ne bi da se podsećaju gde su pripadnici njihovog naroda bili 1804, 1815, 1912, 1914, 1941, 1999. I zato do besvesti pričaju o 2000. godini kada je uostalom polovina srpskog naroda (a verovatno i više) i pored neviđenih pritisaka, pretnji, bombi, bila na strani slavnih predaka.
Preporuke:
8
0
101 nedelja, 28 april 2013 16:03
Bezimeni @Jasna*
Vi očigledno imate kristalnu kuglu tako da odmah znate koji komentator je promenio mišljenje, koji je desničar, koji je lupao u šerpe 5.oktobra...itd. Kao stroga ali pravedna i principijelna osoba, odmah tim komentatorima odbrusite i održite lekciju. Istina pri tom zaboravite da odgovorite na njihove primedbe, ali nije ni važno. Bitno je da ste vi principijelni i da ćete verovatno do sudnjeg dana pričati kako ste protiv DS-a.
Moja kristalna kugla je trenutno na čišćenju tako da ne bih mogao da odgovorim na vaša suvisla i mudra pitanja. Ali pokušajte sa Vesnom Pešić, ona je u toku. Njeni prijatelji su sasvim sigurno svojim štićenicima u Srbiji dali vrlo jasna uputstva kako da postupe za slučaj da se situacija otme Alekovoj i Dačićevoj kontroli.
Pa, sve najbolje, Jasna. Ne bih više da raspravljam sa vama.
Preporuke:
11
2
102 nedelja, 28 april 2013 16:35
Svetislav Kostić
@@Svetislav Kostić, anonimnom kriticaru! Ne treba mene poducavati i kritikovati, namjesto da se koncentrisete na izdajnicku trojku i kako u njoj, tako i u njihovoj masi domacih promotora i zapadnih zlocinackih faktora trazite krivce. Ali ni da ne zaobilazite ni mase domacih indivudua ispranih mozgova pod nebom Srbije.
Preporuke:
3
0
103 nedelja, 28 april 2013 17:06
Anonimni kritičar @Svetislav Kostić
Za izdajničku trojku rade namerno ili nesvesno svi oni koji ubeđuju mučenički, junački, slobodarski srpski narod da je on sve suprotno od toga, i da zato ne zaslužuje bolju sudbinu nego da njim vladaju razni izdajnici i njihovi nalogodavci. A izdajnika je bilo u svim narodima i svim vremenima. Ali je zato retko u istoriji naći primere dvovekovnog kolektivnog herojstva kakvo je pokazao srpski narod.
Preporuke:
17
1
104 nedelja, 28 april 2013 17:49
Svetislav Kostić
@ "Prava" Beograđanka, ma nije valjda, prije će biti da ste jedna ukrivo, da ne može još krivljija da bude. A vaš slavopjev nacističkoj Njemačkoj svjedoči o fašistickoj ideologiji kojoj ste se obećali.
Preporuke:
10
0
105 nedelja, 28 april 2013 19:17
siniša @ Jasna*
Nekoliko puta sam poželeo da raznim povodima na sadašnju situaciju u Srbiji pošaljem pozdrav i čestitke sa rečima "Hajde Jasna* javi se". Naime, mislio sam da vas je sramota koga ste zastupali pa ste odustali od daljeg konmentarisanja na NSPM-u. Međutim, ne samo da vas nije stid i sramota nego izlazite sa novim predlogom i još se ljutite što se mi usuđujemo da komentarišemo vaš izbor. Ti vaši trikovi sa "levičarstvom" i sa levičarskim liderima su stvarno baš na nivou naprednjačke pameti i logike i propagande.

Možda niste primertili da se Nikolić deklarisao kao neko ko je bespogovorno i bezuslovno sledio politiku svoje države, to je rekao javno Morsiju u pogledu Egipta. Zati je ponovio da je na liniji Titove politike. Pa valjda je i Tito bio ili se izjašnjavao kao neki levičar. Eto imate levičara.

Ostaje samo misterija kako je sadašnji deklarisani nastavljač Titove politike, bio na privremenom radu u "desničarskoj" Radikalnoj partiji. Ima logičan odgovor. Po zadatku Staneta Dolanca.
Preporuke:
20
0
106 nedelja, 28 april 2013 19:35
Svetislav Kostić
@@ Anonimni kritičar @Svetislav Kostić. U vašem poslednjem obračanju svaka vam je zlatna. U Sarajevu kada živilo 180.000 Srba, još kao gimnazijalac gutao sam sve što od vas navedeni datumi simbolišu. !948. grupa nas Srba upoznala Srbina Manić Danila iz Kragujevca, zvali ga Manča. Na sarajevskom unverzitetu upisao medicinu. On je bio živa enciklopedija slavne prošlosti Srbije i zaslužan da smo bili ponosni da pripadamo istom srpskom etnosu od kojeg naš prijatelj Manča potiće.

Tokom rata 1992/95 dijelio je s nama sudbinu od kada muslimani i Hrvati na sarajevskim ulicama već 1990. provocirali svojim zastavama vezanim jedna s drugom. Manča je u tom vrmenu bio predsjednik srpskog udruzenja PROSVJETA. Nakon okončanja rata kada po Dejtonskom sporazumu jezgro Sarajeva pripalo muslimanima, Manča teško ranjen vratio se nakon decenija u svoj Kragujevac i tamo uskoro umro. Njemu u spomen!

A danas sam ponosan da pripadam jednoj drugoj srpskoj gore list, bez beogradskih kvislinga.
Preporuke:
9
0
107 nedelja, 28 april 2013 20:18
Jasna*@Sinisa
Ogranicenim umovima je besmisleno bilo sta objasnjavati!A sad nastavite sa isto tako besmislenim komentarima.A moje komentare slobodno zaobidjite,kao sto i ja zaobilazim vase dosadne i jalove.
Preporuke:
2
15
108 nedelja, 28 april 2013 20:37
Anonimni@ Svetislav Kostić
Toplo se nadam da biste prema vašem detetu koje je uvek bilo uzorno i dobar đak pokazali razumevanje ako bi jednom donelo slabu ocenu. Pretpostavljam da biste mu uputili kritiku ali biranim rečima i uveren sam da se ne biste nikada odrekli svog dobrog deteta čak i ako trenutno zapadne u loše društvo. Svako ima pravo na trenutne slabosti. Ljubav dokazujemo tako što ostajemo uz voljene uvek i u svakom trenutku.
Pozdravljam vas.
Preporuke:
6
0
109 nedelja, 28 april 2013 21:09
Komnen Kolja Seratlić
Nisam na vreme otvorio ovaj intervju.Kada "zakasnim" i ugledam više od 100 osvrta, normalno je da ih sve ne mogu isčitati. Preletim i prebrojim zelene brojeve (pohvale), ako dominiraju nad crvenim u većini slučajeva tekst je dobar. Dr Vukadinoviću, nakon što sam pročitao (temeljito) intervju, šaljem Vam iskrene čestitke za 95 posto dobrih, odličnih stavova i poruka.nadam se da ičekujete i neke primedbe (svaki dobar spisatelj više ceni kritiku od pohvala). Dakle, morali ste biti čvršći u stavu da se radi o pravnom priznanju fantomske države, nema nišpta formalno.To jasno potvrđuje tzv. sporazum. Zatim, na jednom mestu direktno gađate u cilj i ispravno konstatujete da stranci (blaga reč, to su vladari, projektanti, trust mozgova, razni klubovi, agencije, anketari)hoće da zatvore problem Kosmeta da bi išli dalje. Ali ih onda u neku ruku (te strance) oslobađate od želje da dođe do izbora. Nemaju oni ništa, doktore, protiv izbora,naprotiv jer je uslov - postavljen prilikom dovođenja ovih na vlast,
Preporuke:
9
0
110 nedelja, 28 april 2013 21:12
Komnen Kolja Seratlić
bio da sa Kosmetom završe za tri meseca. Malo se odužilo, igranka je trajla sa produžecima, ali su uslov ispunili, priznali su i de fakto i de jure državu Kosovo. Od inteligencije, cenjeni, nemojte ništa očekivati (to je velika tema), jedan poveći korpus je plaćen, uljuljkao se, komformističi se ponaša. Drugi su svedeni na kante za smeće (gledao sam profesore da kopaju po tim kantama), od tog korpusa veliki broj, za malu Srbiju,pobegao (ko je mogao, posebno su zlikjovci pokupili svu našu decu sa visokim kvocijentom inteligencije) u beli svet. Od Nikolića nemojte bilo šta očekivati. On je otpisan, kao i još neki. Iako nema kapacitet da vodi ovu zemlju u ovom njenom možda najtežem trenutku u istoriji, primetio je da je otpisan Izgubio je orijentaciju, glavu, pokušava da se na jedan neprimeren način isčupa, pa čak kleči. A stranci (vaš termin) su ga i doveli na vlast, jer nema kapacitet da bude predsednik. Tek sada vidi ko je glavni igrač (to vidi i Dačić, ali je kasno). Taj glavni će ići
Preporuke:
7
0
111 nedelja, 28 april 2013 21:19
Komnen Kolja Seratlić
na izbore. Praviće će koaliciju (po scenariju vladara iz senke) i sa žutima i sa crnim đavolom, ali ovi će sadašnji otpsti. Bojati se huligana da ih ne podmetnu, da ne izazovu građanski rat, a Imperija je dovela specijalnu jedinicu podno Kopaonika, koja je harala u Iraku. Glavni će u tom slučaju izvesti vojsku i policiju. Moram se osvrnuti na to zašto je gospođica (ili gospođa) Jasna jedina „pocrvenjela“. Gospodo, koji ste je „pocrvenjeli“ (ne poznajem Jasna), pogrešno ste shvatili tu damu. A, i ta dama je nešto pogrešno rekla, kako u Srbiji postoji desnica. U Srbiji ne postoji ni levica ni desnica. Vladajuće garniture nisu ni leve ni desne, one su samo izvršioci čak loši izvršioci, poslušnici.Jasna nije mislila na vraćanje komunizma, gospodo, već na to da se celi svet kreće prema levici, da je to humaniji oblik ljudskog ustrojstva. No, i ovo je jedna velika tema.
Preporuke:
6
7
112 nedelja, 28 april 2013 21:22
Mirko Grbić. Banjaluka
Dakle , zbog svog komentra nekoliko puta sam "vraćen"na početnu poziciju što me asociralo na ovaj davni događaj. Dakle negdje uoči ovog rata u BiH za ondašnje sarajevsko Oslobođenje i neke lokalne tuzlanske novine radio sam intervju sa vladimom kačavendom, gvardijanom franjevačkog samostana Fra Bošnjakovićem i glavnim tuzlanskim imamom efendijom Lugavićem! Vladika kačavenda me je vraćao 5 puta, ostala dvojica su bila odveć predusretnjiva. Vladici sam dolazi na razgovor u vladičanskom skromnom dvoru u Tuzli.....i tek sada sam shvatio zašto mi je obećani intervju odbijao 5 puta. Dobro sam prošao. Vraćam se na početnu poziciju ni u ovom tekstu ma koliko me drugi odbijali! Samo socijalan psihijatrija može dati odgovor na ponašanje birača u Srbiji !
Preporuke:
1
0
113 nedelja, 28 april 2013 21:22
Turas
Kao i obično neprikosnoveni Vukadinović.Usudio bih se da ukažem na početak komentara gde upozorava da politika ne sme da bude lišena etičkih skrupula-upravo imamo slučaj-gde se doduše problemi ne rešavaju"očnjacima i batinama",ali zar efekat nije isti.Dalje Vukadinović kaže da nam u tom slučaju ne trebaju" institucije, škole već samo teretane i ulična škola života".Zar postojeće institucije nisu mahom sinekure vladajuće "intelektualne lumpen elite".Verujem da su upravo ovo bile aluzije Vukadinovića.Lično smatram da je situacija u Srbiji još gora i biće sve gora,što na kraju i ukazuje Vukadinovićev izvanredan komentar.
Preporuke:
10
2
114 nedelja, 28 april 2013 21:31
seljak bezemljaš intelektualci i crveni klerikalizam
Da bi se razumeo nemoral i hipokrizija našeg političkog i svekolikog javnog života, moraju se razumeti uslovi u kojima su vaspitavane i školovane generacije posle 1945.

Da preskočimo priču o "diktaturi proletarijata" i njenim posledicama po moralni i intelektualni razvoj.
Dovoljno ako kažemo da pedeset godina nije stvorena
ni jedna jaka, samosvojna, slobodna ličnost.

Zadržimo se na posledicama, CRVENOG KLERIKALIZMA.
Da objasnimo.
Idejni tvorac svih ustava i svih promena političkog sistema od 1945, Edvard Kardelj je u svom delu,
RAZVOJ SLOVENAČKOG NACIONALNOG PITANjA pisao da slovenački narod nije ostvario svoje nacionalne ciljeve,i da će biti u Jugoslaviji dok ne nađe interes za povezivanja sa drugim.

Nije Kardelj bio sam, i nije u pitanju samo Slovenija.
Ceo razvoj Jugoslavije od 1945, vrtiće se oko stvaranja nezavisne Slovenije i Hratske.nastavak
Preporuke:
14
2
115 nedelja, 28 april 2013 22:02
seljak bezemljaš
nastavak.
Tako je kpj umesto leka za katolički separatizam smestila otrov u vrh države u Beograd.
Tako je SRNI KLERIKALIZAM i ne sanjajući o tome za ostvarenje svojih ciljeva dobio "diktaturu proletarijata".
Tako je jedan čovek kao nikada u istoriji dobio u ruke Evropsku državu od dvadeset miliona stanovnika.
Stavljajući svoj narodić u centar, razarao je Jugoslaviju. Državu stvorenu na ustanku srpskog naroda 1941. Ta rušilačka ideologija je najveći domet koji je dostigla slovenačka kultura, grubom šalom istorije.
Početkom šezdesetih kada je bilo jasno da se Jugoslavija kulturno unifikuje, K
Preporuke:
12
1
116 nedelja, 28 april 2013 22:09
siniša @ Jasna*
Izvinićete vi, ali moji komenari su vrlo zanimljivi, iskreni i poučni. Vi mene nazivate ograničenim, a Toma nastavljač Titove politika vam je ideal. E vidite, ja sam sigurno i inteligentiji i širi i mnogo obrazovaniji i bolje govorim strane jezike i redovno sam završio fakultet i gimnaziju i sviram, violinu i govorim strane jezike i obišao sam pola sveta. Zaradio dosta para uu inostranstvu. A vaš Toma nije nigde prispeo. Jedino služćui da se dušmani iživljavaju i ruga ju sa srpskim narodom. I vi u svemu tome pomažete.

A što se vaše plodnosti tiče, kome trebaju i za šta služe plodovi vaših dela i komentara. Čemu služe i šta vrede, osim za ruganje srpskom narodu i državi.
Preporuke:
15
2
117 nedelja, 28 april 2013 22:38
seljak bezemljaš
nastavak
Kardelj i drugovi su lansirali priču o "jugoslovenskom unitarizmu kao obliku velikosrpskog nacionalizma"kao neprijatelju Jugoslavije i počeli lov.
A 1963.g. donet je Ustav koji je počeo konfederalizaciju Jugoslavije. Izgradnju nacionalnih ekonomija i stvaranju republičkih granica kao državnih.

Tito ima manevar da je protiv konfederalizacije a kada svi otkriju karte on joj je pokrovitelj.
Znatno se ojačavaju autonomije.
Tako da Šiptari svoje nacionalne ciljeve udobno ostvaruju u institucijama koje je osnovala partija.

Računa se da se od 1963 pa do 1981 sa KiM ISELILO 42%Srba a iz Hrvatske i BiH oko milion.
Završava se etničkim čišćenjem Srba uz pomoć zapadnih zemalja iz Hrvarske, doline Neretve u BiH i sa KiM.

Za Kosovo. je 1947.g. Kardelj govorio " da će ga dati Albaniji kada se bolje povežemo."
A dvadeset godina je preko Srba uz stradanja i po cenu rata pokušao da otmemo Trst Italijanima. nastavak
Preporuke:
17
1
118 nedelja, 28 april 2013 22:57
seljak bezemljaš
nastavak
Naša je inteligencija, prihvatila titoizam, prihvatila CRVENI KLERIKALIZAM kao "bratstvo-jedinstvo". Napisala stotine knjiga o pravcima razvoja..,delegatskom sistemu kao demokratskom,
lupetala o samoupravljanju, ne gledajući da je prepisano i Musolinijevog programa podruštvljavanja
iz 1944.g. i sličnih izvora...
Niije to bio običljan KETMAN I ZARODLjENI UM O KOME JE PISAO ČESLAV MILOŠ.
TO SU OBIČNI BRBLjIVCI JER JE SAMO BRBLjIV I SKLON LOGOREJI MOGAO OZBILjNO PISATI O ZBRKANOJ IDEOLOGIJI.

Propašću komunizma mislio sam da neće imati ni za hleb ali im stiže novi gazda i nastaviše sa logorejom.
Neki odnosno neke se hvale da su "rodile dačića i vučića".
Preporuke:
13
1
119 ponedeljak, 29 april 2013 08:16
siniša @ seljak bezemljaš
Hvala za komentar.
Uvek kad pomislim da više nema ni misli u Srbiji, kad već nema duha, neko me iznenadi sa dubokim i preciznim promišljanjem. Ovaj put ste to uradili vi.

Međutim, nisam siguran da je to rešenje. vaše reči su kao kap vode žednom u pustinji, ali ta kap ga nećespasiti. Najpametnije je ugasiti svetlo i izaći iz svih diskusija. neka Jasna* diskutuje. Sad je njeno vreme. Dokle će ne znam, ali će se verovatno svesti na veliku kuću i pozamašnu ušteđevinu, dobri poslovi i plate za decu i zetove, ako se radi o Jorgovanki Tabaković, kao što ja sumnjam, ili o nekome koga ona plaća da nastupa u njeno ime.
Preporuke:
9
1
120 ponedeljak, 29 april 2013 10:53
seljak bezemljaš
&Siniša
Ja se svima koji pročitaju moj komentar izvinjavam zbog slovnih grešaka.Kucam loše a nemam mnogo vremena.

Sintagmu CRVENI KLERIKALIZAM, nisam ja izmislio.
Istoričari su to šaputali još početkom sedamdesetih.
Ne može se sakriti da je " diktatura proletarijata"
korištena za ostvarenje ciljeva, koje je klerikalizam (odgovoran za fašizam i genocid u NDH )postavio pre pojave komunizma ali ih nije mogao ostvariti dok u ruke nije dobio komunističku diktaturu.

Od 1926 komunisti koriste svaki separatizam za svoje ciljeve.
Sasvim uzgred da spomenem da su u Bosni još šezdesetih marginalizovani, Hasan Brkić, Avdo Humo,
Osman Karabegović..a u partijske vrhove stigli su ideološki naslednici pokreta Mladi muslimani.
Nesporno je povezivanje i spolja i iznutra.

Naš najznačajniji istoričar piše da su Nemci
Osamdesetih u Jugoslaviji imali 100 000 doušnika.

A naša elita. To će mo tek da stvaramo.
Ovi po ugledu na svoje tvorce nemaju dela.
Preporuke:
10
1
121 ponedeljak, 29 april 2013 11:04
jednorog
Seljak bezemljaš
Imamo i mi danas inteligenciju na koju treba da se ugledamo. Poslednji put je autentična srpska inteligencija postojala u Nedićevoj Srbiji. Pogledajte ta imena koja su tada radila i stvarala. Postoji knjiga: Ko je ko u Nedićevoj Srbiji, (Simo C. Ćirković),a pogledajte i ko je sve potpisao Apel 1941. Uopšte ne smemo klonuti duhom, treba se vratiti srpskom putu. Prava Srbija, ona večna i jedino vredna i danas postoji, samo joj se treba okrenuti i prestati gubiti vreme na bakterije. Internet je čudo, sve ima, što ga ne bi koristili i za svoju dobit?
@Siniša
čitam Vaše komentare sa velikim zadovoljstvom. Ne retko, darujete me i novim saznanjima. Nije mi jasno gde biste da se sklonite? Pa, borba tek počinje. Neka Jasne* sa njenim demonima. Izlečiće se, daće Bog. A Vi ste itekako potrebni.
Preporuke:
11
3
122 ponedeljak, 29 april 2013 11:29
el ninjo
siniša@

Ostaje samo misterija kako je sadašnji deklarisani nastavljač Titove politike, bio na privremenom radu u "desničarskoj" Radikalnoj partiji. Ima logičan odgovor. Po zadatku Staneta Dolanca.

zar je moguće da ih Šešelj nije provalio?
Preporuke:
8
2
123 ponedeljak, 29 april 2013 15:03
Turas
Od Jožeta pa na ovamo uvek su se krili iza leđa naroda (Jasna*)a da nikako ne doznaju da smo upravo mi narod.Sviđa mi se Sinišin tragi-komičan(ja ga tako razumem) komentar koji je razbudio drugosrbijanku koja se našla pogođenom.Nije ni čudo žensko je i osetljiva.Svoje pristrasne i usko interesne stavove(patriotizam je za njih fasada)generalizuju kao narodne.Upravo kao njihov lider Dačić kome je Putin odobrio "hrabar" pristup rešavanju Kosmetskog pitanja.Ne prezate gđo.Jasna* od ničega da nam"pojasnite"vaše stavove.Samo da vas upozorim na NSPM ima malo naivnih i glupih.
Preporuke:
10
0
124 ponedeljak, 29 april 2013 15:34
@el ninjo@siniša
Zar je moguće da ih Šešelj nije provalio? Moguće je. Šešelj je jedna arogantna, agresivna, preka, superiorno inteligentna, naivna dobričina. Ukratko, neko ko teško može da shvati toliku količinu zla i podlosti od ljudi koji su se predstavljali kao njegovi saborci.
Preporuke:
6
0
125 ponedeljak, 29 april 2013 16:31
Ivana
Sajt NSPM sam pocela da posecujem nedavno, upravo zahvaljujuci gospodinu Vukadinovicu. Citajuci neke njegove tekstove, vise sam se zainteresovala za politiku u nasoj zemlji i dosla do ovog sajta. Neki njegovi tekstovi me veoma emotivno pogadjaju jer je istina koju on govori zaista strasna. Nadam se da ce se njegov glas daleko cuti.
Preporuke:
10
0
126 ponedeljak, 29 april 2013 16:47
Marko
Bravo Vukadinovicu !
Preporuke:
6
1
127 ponedeljak, 29 april 2013 17:40
Jasna*@Komnen Kolja Seratlic
Tako je Kolja(ranije,Bozo Bjelak,ako se ne varam),ali kazem ja ne vredi ogranicenim umovima nista objasnjavati(cije analize ne dosezu dalje od "ua izdajnici" ,"ua komunjare"i sl. i cim se neko ne pridruzi njihovom horskom pevanju,to je za njihove mozdane vijuge tesko savladivi mentalni napor.Ali njima se ni ne obracam.
Elem, pod desnicom podrazumevam sve one koji sprovode politiku MMFa,i reforme neoliberalnog kapitalizma,a to je svaka vlada od 5.oktobra do danas,tako da je srbijanska i pozicija i opozicija u tom smislu desnicarska,a levicarskog pokreta,ili levicarskog lidera nema(bio Milosevic pa ga smakli),ni na vidiku.U svakom slucaju odlicno ste primetili da ja ne govorim ni o kakvom komunizmu ,vec o humanijem ,pravednijem drustvenom uredjenju,koje po prirodi stvari moze biti samo levicarsko.Tako da nisam "pocrvenela" ,ja ovu pricu pricam oko cetiri godine koliko pisem na ovom sajtu,samo to ne znaju ovi od juce, sto po zadatku horski pevaju jednu te istu pesmicu.
Preporuke:
2
6
128 ponedeljak, 29 april 2013 18:35
Komnen Kolja Seratlić
Gospodo osvrtači, naterali ste me da se ponovo javim, a javljam se samo zbog gospođice, ili gospođe Jasne. Prvo, zašto joj neki osvrtači trpaju u usta nešto što nije napisala, a pogotovo mislila. Kada pročitah da su Čušesku,Sadam, Gadafi, Kastro, nema doduše Brka, Kobe, i dr. bili levičari, morao sam se slatko nasmejati iako, nažalost, ovo nisu vremena smeha. Vi pojedina, gospodo, tako mi Boga, ne znate šta je to levica. Kada moja malenkost govori o levici(mišljenja sam da je i Jasna na to mislila, ako nije molim da me demantuje), mislim na ona rešenja u društu, kapitalističkom društvu nota bene, koja su pravedna i pravična. Bilo kakav pokušaj levice u Srbiji propao je zbog korupcije.Srbija je inače jedan veliki avin,koji leti, a ima praznu pilotsku kabinu. Kada govorim o levici mislim na Švedsku, Dansku, Norevešku i niz drugih zemalja. Toj levici ne smeta monarhija, jer ona nema vlast, naprotiv, monarhija samo pomaže da se provodu etičke vrednossti. Levica je moralno istorijski pokret.
Preporuke:
2
2
129 ponedeljak, 29 april 2013 19:36
NKPJ@ Komnen Kolja Seratlić
Osoba sa nikom Jasna* na svaki komentar kojim se konstatuju ČINjENICE o izdajničkoj politici trojke Vučić, Dačić, Nikolić, odgovara primedbom da je komentator desničar. Tako je na moj komentar od 28.4. 2013. odgovorila 28.4. u 12.38 naslovivši svoj komentar „bezimenom dežurnom iz desničarske Centrale“.
Prvo, celokupna svetska štampa sporazum iz Brisela kvalifikuje kao priznanje Srbije da će jedan deo sopstvene teritorije otuđiti da bi na njoj šiptarski teroristi stvorili sopstvenu državu. Ugledni dnevnici dogovor nazivaju "sporazumom između dve države"? Zar to nije kršenje Ustava i izdaja?
Drugo, jedan sam od delegata na osnivačkom kongresu NKPJ.
Treće, kakve veze imaju Danska, Švedska... sa politikom sadašnje garniture, tačnije, kakve veze ima politika Vučića,Dačića,Nikolića sa Švedskom i Danskom?
Konačno, pričati o idealima levice ne znači biti levičar. Nažalost. Vrlo često se radi o manipulatorima, prevarantima, provokatorima.
Preporuke:
6
1
130 ponedeljak, 29 april 2013 21:20
Jasna*@NKPJ
Ha,ha,ha Pa vidi se da ste bili revnosni clan KPJ,jos uvek se pridrzavate motoa "ko drukcije kaze klevece i laze",to su vas tamo naucili,a jednom nauceni model razmisljanja(svi koji drugacije misle su provokatori,lazljivci,manipulanti...) tesko se ispravlja suzava vidike i ogranicava um.Za razliku od vas ja nikada nisam bila clan KPJ ,ni bilo koje druge stranke,zato imam sirinu ,i uvek razmisljam svojom glavom,a ne tudjom iz centrale.
Preporuke:
3
7
131 ponedeljak, 29 april 2013 22:05
Mali Bosnjak
Iako ima vec 130 komentara,a bice ih mozda 1030, moram i ja kao Srbin,nesto da kazem. Ovaj g. Djordje je egzemplar pametnog, postenog coveka i patriote. Ima puno stvari o kojima se moze diskutovati, ustvari, ne diskutovati, vec ih samo razradjivati. Ovaj njegov tekst bi trebali da nauce napamet svi nasi tzv. akademici. Oni su rekli da im se predesednik Srbije nije na vreme obratio, i gotovo.Jaki mudraci.A posteno receno, i nije. I malo da digresiram, Jevreji kazu da svaki problem ima DVA resenja i jedno REZERVNO. Ova nasa tri mudraca sa Istoka kazu da drugo resenje ne postoji,nego ono koje su oni postili sa Tacijem.Budale.Imam jednu dilemu da:ako ja imam 60 godina, kako moj savetnik moze imati duplo manje godina. Ne mislim na tehniku, vec politiku. G. Djordje moze da bude savetnik ovom seljaku, a ne tamo neki balavac.Izgleda da cu morati opet da se javljam, jer mi isticu karakteri. Jedini gospodin, koji je bio pravi polemicar i patriota, bio je Krsta Cavoski, pa Djordje i kraj.
Preporuke:
7
0
132 ponedeljak, 29 april 2013 22:12
NKPJ @ Jasna*
Zaista ne znam šta vi radite (ukoliko nešto radite) sa vašom glavom. S druge strane vidim da pričate ono što pričaju Vučić-Dačić-Nikolić a oni pričaju i rade ono što im iz Centrale kažu da pričaju i rade. Nema tu ni traga od mišljenja. A kako bi i bilo. Ima samoponižavanja, ljigavisanja, straha šta će biti ako ne ispune zadatak. Mora se priznati da se vi svojski trudite da im pomognete ali, bez uvrede, najgori su vredni a ne baš mnogo bistri đaci.
A sad zbogom. Nemam nameru više da odgovaram na vaša "mišljenja". I da ne zaboravim. Pozdravite vašu istomišljenicu i srodnu dušu Vesnu Pešić.
Preporuke:
7
1
133 ponedeljak, 29 april 2013 22:29
Mali Bosnjak
Izvinjavam se cenjenom publikumu,ali sam naglasio u predhonom komentaru, da cu morati jos nesto da napisem. Prvo sam pogresio u imenu g. Koste Cavoskog. To je bila stamparska greska.Drugo, od njih dvojice ne znam bolje i pametnije analiticare nase bedne situacije, u koju su nas doveli nasi potkupljeni ili ucenjeni politicari. A samo usput da dodam, nece se siptari zaustaviti sve do Kragujevca,a ne daj Boze i dalje. A omladina neka razmislja na internetu. Crna nam je sudbina u sledecih 100 godina.A kako Izrailjci rekose ovom nasem seljaku:sutra se vracamo u Jerusalim, a on neka shvati sta to znaci.To pricaju 1000 godina. I tako treba!
Preporuke:
6
0
134 utorak, 30 april 2013 06:32
Jasna*@NKPJ
Ako ste se odrekli komunizma,pa u medjuvremenu postali desnicar,niste se odrekli komunistickog nacina razmisljanja i komunistickog nacina diskutovanja jednostranog i ostrascenog,(devojka moze da izadje iz geta,al geto ne moze da izadje iz devojke,kazu Amerikanci).
Dakle posto niste u stanju i ne zelite da diskutujete vise sa mnom ,onda se toga pridrzavajte(iako vam je ocigledno principijelnost i doslednost strana),a ne da me ogovarate "iza ledja" i tracarite ko neka baba.Zbogom.
Preporuke:
1
3
135 utorak, 30 april 2013 07:29
Poštovalac NSPM
Sadržaj ovog intervjua ponovo predstavlja istorijsku građu na koju će se ako opstanemo srpski istoriografi sigurno pozivati kao na bitne istorijske materijale i činjenice. Sve je rečeno ispravno i mislim da treba delovati neprestano na svest naroda, zato što oni koji nešto i znaju neprestano odlaze a mladima ostaje iskrivljena slika po meri srpskih dušmana. Sistem vrednosti je razoren uništenjem same države pa samim tim i za šta i za koga se glasa, to jest kako god mi glasali zle sile dobijaju. Jevtoviću neophodno je rušenje ne samo ove vlasti već demokratorskih pomagača i pravila igre po kojima nas stalno zavlače. sve je to ozbiljna rabota, i potrebno je mnogo više ljudi da se pokrene. Potrebno je unapred odrediti cilj ili dva, i na tome istrajati. Svaki Srbin mora da zna da Kosovo nije daleko i od njegove ulice, i da će sutra i njemu neko pokucati na vrata sa papirom za iselenje. Živela Srbija.
Preporuke:
7
1
136 utorak, 30 april 2013 11:24
Komnen Kolja Seratlić
Bravo NKPJ, bravo kosmopolita.Tužno je to da je Srbija jedina kosmopolitska zemlja na svijetu.Svi ste vi, kao kako kaže i Jasna, pjevali najvećem sinu naroda i narodnosti, provjerenom srbomrscu, koji je sa Čerčilom i drgim zlikovcima skuvao sve ovo što se danas događa srpskom narodu.Sjećam se Vuka Draškovića kada je zavodio kozaračko kolo i grlato pjevao: "Procvetala,joj procvetala, ljubičica plava, na jastuku, joj na jastuku, gde drug Tito spava" . Sada je taj nesrećnik ravnogorski junak i vojvoda. Gde nađoste da ja branim Nikolića, Vučića, Dačića. Pogledajte moje tekstove na nekim drugim sajtovima. Tako Ti nove komuniostičke partije (to valjda podrazumijeva da ste pravičan, da imate etiku) napišite puno ime i prezime.Da je Jasna rekla samo ono o MMF, druže moj NKPJ, dovoljno bi bilo za pametnog čovjeka,a pametnom čovjeku je i komarac muzika.MMF je ekonomski ubica. Poljaci su davno (kada su najurili ekonomskog ubicu Đelića, vojvodu od Meridijan banke)isterali MMF iz Poljske.. Dipla tačka.
Preporuke:
4
3
137 utorak, 30 april 2013 15:29
Milos Stankovic
Mislim da je ova analiza previse uproscena. Mnogo je verovatniji scenario da su kljucni akteri lomljeni jedan po jedan. Najverovatnije je prvi popustio Vucic, pa Dacic, pa Nikolic. Ili je mozda redosled drugaciji, ali to nije ni bitno. Neko od njih je slomljen tek nakon 2.4.2013., najverovatnije. I ostavka Vulina nesto o tome govori. Sustina je sledeca: ukoliko nastavimo ovakav odnos prema Zapadu, nikada necemo izaci iz spirale poraza koja traje vec najmanje 25 godina.
Preporuke:
3
2
138 utorak, 30 april 2013 17:47
NKPJ@ Komnen Kolja Seratlić
Ako branite nekoga ko brani i veliča Nikolića, Vučića i Dačića onda elementarna logika govori da i vi branite Nikolića Vučića i Dačića.
Inače nisam kosmopolita. Srbin sam iz Pljevalja. Smatrao sam da kad je Jugoslavija već stvorena-što je po meni bio promašaj- onda je manje zlo raditi na tome da se ona očuva nego da se raspadne kao što se raspala.
Pozdravljam vas.
Preporuke:
6
0
139 sreda, 01 maj 2013 23:08
Dragana
Nije najgore to sto su fakticki priznali suverenitet takozvane Kosovo Republike vec sto su obmanuli i izmanipulisali javnost kako pretecim nagovestajima nekakve katastrofe ako ne potpisu, predstavom o teskim pregovorima kao i obecanjima da ce Zapad odmah poslati kapital u Srbiju ili da ce nam posle "Sporazuma" biti dostupni IPA fondovi.

Pa vec i mala deca znaju da su politicari na zapadu instrument kapitala a ne obrnuto a IPA fondovi su odavno dostupni i vec uveliko korisceni u Srbiji svakome ko moze da sastavi smisleni i opravdani projekat i posalje ga na odobravanje administratorima fondova.


Datum nije nikakav uslov za njihovo aktiviranje ali to obecanje i spominjanje fondova dobro zvuci nedovoljno informisanom narodu.

Prema tome ta bombasticna obecanja su laz i predstavljaju besprizorni pokusaj manipulisanja narodom.

Izgleda da se nasi "pregovaraci" vise ne plase ni Crkve ni Boga vec samo jedne reci: Referendum
Preporuke:
3
1
140 petak, 03 maj 2013 19:30
DrJelaBisic
Postovani gVukadinovicu,kao i uvek clanak vam je odlicanProcitala sam i sve komentare,verujte!evo-desno,komentari se bave prosloscu,konstatacijama i slMene sada interesuje nesto sto(cini mi se,materija je stvarno obimna)niko od komentatora ne spominje,a vazno je kao nastavak vaseg clanka:Sta cemo dalje?Za najvisen 3godine(ako ne bude vanrednih)bice izboriKako stvari stoje,(a sumnjam da mogu do izbora bitno da se poprave)za koga da glasamo?Sada,kada se prvi put od uvodjenja visestranackog sistema kod nas(a i uopste-u istoriji naseg parlamentarizma,kakav god bio)formirala velika koalicija(Ds sa dodatcima,LDP,SPS,SNS i razni garnirunzi od manjeg znacaja)(sve parlamentarne partije sem DSS)sta da radimo kad je ta koalicija,kako pokazuju poslednji zbori,u jedbom vaznomm pitanju(KiM)suprotna sa voljom naroda?Prosto-za koga da glasamo?Mislim da bi ovo,vec sada(jer vec je kasno)moralo da bude tema nasih razgovoraKakav stav da zauzmemo i sta da savetujemo gradjanima?
Preporuke:
2
1
141 nedelja, 05 maj 2013 00:48
Šešeljevac@Dr Jela Bisić
Glasajte za radikale.
Preporuke:
1
1
142 četvrtak, 09 maj 2013 00:23
DrJelaBisic
Malo kasnim sa komentarom,ali ipak:Radikali su stara opcija,I oni su vec bili u vlasti-pa nista(i oni su tada,valjda,bili pragmaticni)Licno mi se ne svidja stil njihovog vodjeMnogo je bucan,a nema konkretna resenja:kakoSvi mi znamo sta hocemo-pitanje je:kako?Mi ni nemamo prave partije-one se ne drze svog programa,pa morate da ih"oprobate u praksi"a i tada su"pragmaticni"pa se praksa menja prema trenutnom stanjuNajzalosnije je sto niko nema ekonomski program,a,po mom skromnom misljenju,ne moze biti primenjivog politickog programa bez sredjivanja nacionalne ekonomijeTu smo se toliko zaglibili da nas nista ne moze izvuciLicno mislim da je za Srbiju najbolje jedno vreme politickog bezvlasca-da malo zivimo bez vlada i parlamenta,da se(i tu)vratimo u kameno doba-a da se iz te situacije(mozda?)iskristalisu neke nove politicke snage i otvore neke nove opcijeTo se uostalom desava i u svetuSvi pokusavaju da nnadju neke nove(?)nacionalne opcije suvereniteta(i ekonomskog)Dosta je globalizacije
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner