Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Zašto Vučić toliko insistira na devizi „EU nema alternativu“

Komentari (74) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 utorak, 09 april 2013 19:34
SRBIN IZ UVERENjA
Preporučujem Vučiću da pročita pismo SRC predsjedniku Tomislavu Nikoliću od 30.11.2012.godine, na linku:

http://srbimuslimani.wordpress.com/2013/04/09/40/

Neka malo razmisli o ovome pismu!

Srbija a ne Evropa!
Preporuke:
108
3
2 utorak, 09 april 2013 19:42
uf
Kako, zašto ? Zato , što je on postavljen od strane "kolegijuma" :SAD , Nemačka , Rusija , Turska , da bude u vlasti Srbije ! Pa, mnogo je prosto !NIKADA , ne samo on , nego Nikolić , Dačić , Dinkić, a pre njih Tadić , Koštunica , Đinđić , Milošević , ne bi došli na vlast , da im nije bilo "vetra u leđa" , onih koji zaista vladaju Srbijom.Ali, da se razumemo , ne samo Srbijom , nego svim državicama koje nemaju spsosobnost ( po broju stanovnika i ekonomskoj moći)da "uđu" u to "ortačko preduzeće" moćnika. To vam je kao kad dileri droge podele teritorije i svako od njih ima svog "KLINCA" u ekipi . Osnovno pitanje je i dalje , ko je čiji "klinac" u vlasti ove naše otadžbine? U toj "teoriji" leži odgovor na mnoga politička pitanja , pa i ovo :"Zašto Vučić toliko insistira ..."? . Verovatno u toj igri ima i blefova, da bi se mi oko toga intelektualno "trošili" !
Preporuke:
94
9
3 utorak, 09 april 2013 19:48
Jelena
Odgovor je prost.Zbog onih razgovora u Ritsu i slicnim mestima.Kako je SNS nastao?To se placa i doslo vreme za naplatu.Ova vuciceva borba protiv korupcije i ovi tkz.pregovori su samo dimna zavesa.Volim da nisam u pravu ali vucicu ne treba verovati NISTA.Ako je prevario Seselja koji je u zatvoru,a on ga je napravio ,koga onda nece.
Preporuke:
148
1
4 utorak, 09 april 2013 19:49
SERBON
Zasto? Zato sto je Vucic kako sam pomenu na jednoj konferenciji za stampu umislio da je Pasa ATA TURK reformator i da je poslat od Boga da podigne Srbiju na nivo Svajcarske da resi Kosovski problem i da udje u istoriju! Jasno je da je coveka udarila vlast nije dorastao za tako visoku funkciju, nema kvalitetno zivotmo iskustvo, nema diplomatsko iskustvo, nema psiholosku zrelost, nikada se nije bavio biznisom, ne poznaje ekonomiju,vojne nauke i drugu problematiku neophodnu za uspesno obavljanje tako visokih funkcija .Covek jednostavno nije dorastao za takvu funkciju i to moze skupo da plati Srbija! Ako se na sve doda i objektivna mogucnost da je u sve umesan zapadni kapital i zapadne tajne sluzbe ,stvari postaju mnogo mnogo jasnije cemu tolika zurba da EU nema alternativu! Mada realno gledano sve ima alternativu pa i EU. Cak sta vise EU trenutno ima vise kvalitetnih alternativa .. Rusija, Zajednica Nezavisnih Drzava, EU Unija, BRIKS, Neutralnost zemlje ....
Preporuke:
120
1
5 utorak, 09 april 2013 19:50
robokap
Sve je to lepo opisao BATA STOJKOVIĆ U FILMU "BALKANSKA PRAVILA".VUČIĆ je " SPAVAČ" po Batinim rečima,tj. nečim je od strane ZAPADA UCENjEN.
Preporuke:
126
2
6 utorak, 09 april 2013 19:54
Milan
Zašto Vučić toliko insistira na devizi „EU nema alternativu“

Tri su grupe: ucjenjeni, kupljeni i nesposobni. Kojoj Vučić pripada, ili možda svima pomalo, to je naravno pitanje.
Preporuke:
112
1
7 utorak, 09 april 2013 19:58
Slavomir Srpski
1. zato sto je Vucic nemacki spijun i radi za njihove interese (odlicna teza teoreticara zavera, kojih ovde obiluje)2. zato sto stremi bogatijim drzavama, nego Rusiji gde je nivo zivota (izvan Moskve) obicnog naroda kao i nas: dakle zelja da se "bogatije zivi"3.zato sto ne zna za bolje.4.jer se plasi sta ce reci zapadne ambasade.5.jer ni jedan drugi alternativni savez za razliku od EU ne daje milione pristupnih fondova za drzavne plate.6.jer se plasi novih humanitarnih bombardovanja.7.jer postuje odluke prethodne Tadiceve vlade.8.jer je bezalternativan jos od studentskih dana9. ??
Preporuke:
57
13
8 utorak, 09 april 2013 20:02
SRBIN IZ UVERENjA
Da ne prepisujem evo Vučiću odgovor na linku:

http://www.slideshare.net/dobronosac/amir-camdzic-dipl-pravnik
Preporuke:
38
0
9 utorak, 09 april 2013 20:03
Dino Zoranić
Spas Srbije je na Istoku!
Preporuke:
64
1
10 utorak, 09 april 2013 20:05
Goran Jevtović
Zašto Vučić toliko insistira da se pregovori vode u Briselu, a ne u Njujorku?

Zato što je njihov i doslovno, zato što je to krajnje profesionalan odnos vezan svojevrsnim "ugovorom" iz koga proističu ciljevi angažovanja, međusobne obaveze, zadaci, rokovi, logistika, finansijski "aspekt"...

Otuda i sve ovo što nas je snašlo podseća na film strave i užasa (ili tragikomediju).
On nam govori da ćemo pockrati gladni i da "nećemo primati penzije i plate" ako se ne "modernizujemo", ako "ne promenimo svest", a mi mu kažemo, "ej, bre, ne zamlaćuj nas, nismo od juče, nismo došli iz Kovina (mislim na medicinsku ustanovu!)..."
Al' ne vredi, "obaveza" je obaveza. Do samouništenja, napred svim silama!

Inzvaredan tekst gospodine Jevtiću, bravo!
Veoma lepo, jasno i vrlo konkretno sročeno.
Toliko dobro da bi i članovi predsedništva čuvenih naprednjaka trebali da se već "čupaju" za kosu (kad bi smeli, naravno).
Preporuke:
105
3
11 utorak, 09 april 2013 20:11
Eero Od Bakionice
I mi, onda, pošto smo rekli EUropskoj da ne hajemo za njih,
natovarismo vagone i vozove sa ne znam ni ja ščim i to krene
put Rusije kad tamo na granici Bugarske iliti Rumunije ...
Madžarske, rampe spuštene a oni vele ako vi ne marite za nas
Pokušajte to da isporučite vašoj ' mama Risiji' malo preko
Meseca ili Marsa ne preko nas!
Preporuke:
8
93
12 utorak, 09 april 2013 20:19
SRBIN IZ UVERENjA
Ovi balkanski političari ko lude samo o Evropi i Evropskoj uniji.Pričaju istu priču o Evropi kao nekom "idealu" nešto slično što su komunisti pričali priču o besklasnom društvu, kako će to riješiti sve probleme svijeta.Tako i ovi političari budaliješu sa tom Evropskom unijom a ne vide blesani da je Grčka u Evropskoj uniji, Kipar, i dr. pa vidi problema u kakavim se nalaze.Kakva crna Evropska unija.Hoće pod svaku cijenu u Četvrti njemački rajh (Evropsku uniju).Nijemac ih nije porobio u ratu a dobiva ih u miru za siću, šarenim lažima....
Preporuke:
66
0
13 utorak, 09 april 2013 20:27
Konobar
Sve će se saznati kada Šešelj dođe u Srbiju. Taj je uvek bio dobro obavešten, a sigurno je do detalja proučio motive izdajstva najbližih saradnika. Njima je prvi potez posle formiranja SNS bio ugovor o uslugama savetnika sa Wiliam Dale Montgomery bivšim ambasadorom USA u Beogradu. Iščeprkao je sigurno Šeško sve do najsitnijeg detalja. Ali, Srbija čeka Šešelja zbog druge stvari, on treba prvo da pokrene Ustavni Sud pa će ostalo da ide samo.
Preporuke:
74
2
14 utorak, 09 april 2013 20:36
danko bananko
Mene zanima samo jedna stvar. Hipoteticki npr sutra da bane vest u Svetskim medijima da Britanija i Francuska istupaju iz EUSSR:a (sto izmedju ostalog vec i najavljuju) to znaci neminovno raspad EUSSR:a. Recite mi molim vas politicar i preletac kao Vucic i ostali koji su stavili sav svoj politicki prestiz na jednu cosak politiku tj kao izmedju ostalog i prethodna vlast i vec sada nam otrcane parole "EU nema alternativu" a svi znamo da je Politika umetnost moguceg. Daklem scenarijo koji sam gore naveo znaci, da po Vucicu,Dacicu,Nikolicu Srbija ako neudje u EU "treba da izvrsi kolektivno samoubistvo"

Moje pitanje je kako prezivesmo i opstadosmo,sve ove vekove bez EU!? Ljudi koji se bave politikom a nisu vizionari i ne vide mogucnosti i prilike gde drugi vide samo probleme, netreba da se bave tim poslom, jer ce narod uvesti u propast. Cetiri osnovna syuba na kojem pociva ljudski identitet su religija,porodica,nacijai rasa. Ako srusite te stubove ostaju samo dehumanizovani potrosacki
Preporuke:
67
0
15 utorak, 09 april 2013 20:41
Brane, Italija
Prve dve decenije svoje političke karijere Vučić je proveo slepo sledeći Šešelja i njegovu ideologiju. Onda je verovatno sabrao učinak i shvatio da osim par meseci ministrovanja nema nikakav poseban učinak. Štaviše nekoliko puta se izblamirao gubeći izbore... I tako je rešio da ne bude više luzer i malo je gledao i procenio da je najpametnije da sledećih 20 godina izigrava Evropejca jer će otprilike toliko trajati pristup Srbije EU u kom bi on bio glavna zvezda. Ali ko za inat, ovom rođenom baksuzu isprečilo se Kosovo ! Kakvo sad Kosovo mora da se pita Vučić i jede se u sebi videvši da je i ovog puta omašio. Bez obzira na sve ovo i njegovu navodnu, a u suštinu selektivnu i jalovu borbu protiv kriminala, on je meni jedan od antipatičnijih likova srpske pol. scene u inače velikoj konkurenciji.
Preporuke:
85
0
16 utorak, 09 april 2013 20:43
danko bananko
Zombiji koji nemaju ni svest ni moc za logicnim razmisljanjem i branjenjem svojih stavova,kulture i identiteta, koji ce morati da idu po politicko misljenje u Brisel ili u Vasington Izgleda da bih nase politicare neko trebao da podseti one stare narodne izreke "Koga nema bez njega se mora"

Zivela Srbija i glavu gore braco i sestre!!
Preporuke:
65
0
17 utorak, 09 april 2013 20:43
Deda Djole
Da li EU nema alternativu zato sto nam daje novac ?
Da li je negde objavljeno koliko je to i kako se taj novac trosi ?
Da li nas EU time ucenjuje ?
Da li nam preti obustavom isplate ?
Preporuke:
57
0
18 utorak, 09 april 2013 20:43
siniša @ Ero od Bakionice
Mislite da ćemo dobiti sankcije i da nećemo moći da se krećemo i da roba neće moći da putuje. Mnogo grešite. Postoji mogućnost sankcija u nekim uslovima i iz nekih razloga. Mi smo te sankcije i imali. Međutim ti uslovi i te međunarodne okolnosti su neostvarive.

Zamislite da neko postavi sankcije Srbiji da ne može da isporuči nešto u Rusiju.

Srbija može da odgovori na primer da obustavi isporuku gasa Mađarskoj i Austriji. Ili da Rusija spreči isporuku opreme Amerikancima u Avganistan. Ili da Bugarska i Rumunija spreče dopremanje nečega u Rusiju.

Mora da se šalite. Ili se šalite ili niste dobro sračunali kome bi se manje isplatilo. Zamislite da Nemačka zabrani trgovinu nekome, bilo kome, pa i Srbiji sa Rusijom. Mogli bi odmah da ugase sve fabrike, jer su energetski zavisni od Rusije potpuno. Pogotovo otkako su zabranili na svojoj teritoriji atomske elektrane.

Vi ste se zaista fiksirali na sankcije iz devedesetih. To se ne može više ponoviti. Mnogo se svet promenio.
Preporuke:
79
1
19 utorak, 09 april 2013 21:02
@Eero Od Bakionice
I ne samo da su Rumuni, Bugari i Mađari podigli rampe da spreče naš izvoz u Rusiju nego su počeli da dižu i pravi pravcijati kineski zid.Eero je to sve lepo video (u snu, ali nije važno) pa će nam on to detaljno opisati u nekom sledećem komentaru.
Preporuke:
50
0
20 utorak, 09 april 2013 21:06
Mile Bre @ Goran Jevtović
Upravo to G.Jevtoviću!
"Aleksandar Vučić, iz nepoznatog razloga, neprestano izjavljuje kako je naša budućnost u Evropi i kako naša budućnost zavisi upravo od te Evrope..."
Foskula da se Srbija mora integrisati u EU, je paravan za nas "naivne", da bi se mogli lakše sprovesti zadatci sa zapada. Sada se on pravi naivan i glumi da je ubeđen u ono što govori.
Ovaj čovek je veoma opasan po Srbju i narod. Neće "milom" napustiti svoja stanovišta. Treba vršiti pritisak i nesmemo se opustiti. Moramo ulicom sprečiti dalja stradanja Srba i Srbije.
Uz Božiju pomoć - SLOŽNO NAPRED!
Preporuke:
79
1
21 utorak, 09 april 2013 21:24
Dragoslavić
Pozovu te u američku ambasadu ili filijalu u Budimpešti, na doručak u Vašington ili u motel na Ibarskoj i ponude ti pare ako si za pare, vlast ako ti je do vlasti.....dok ti ne nađu na šta se primaš i to od njih dobiješ pod uslovom da po cenu života obaviš neki posao za njih kada ti to budu naredili. Postaješ njihov izvršilac. Živi, uživaj, radi šta ti je srcu milo a onda jednog dana dođe račun na naplatu. Reklamacije nema, ulog ti je poznat. Zar nije nama onoliko mila i draga gospođa Doris Pak upravo rekla da se brine za naše vlastodršce. Tako im se šalje poruka. Zavera??? Ma jok,...najordinarnija američka svakodnevna politika širom sveta. Samo u novije vreme - Norijega, Markos, Milošević, Đinđić, Sadam, Sadat, Bin Laden........
Preporuke:
57
0
22 utorak, 09 april 2013 21:32
Siniša
Kada bi bilo koji političar u svetu izjavio da njegova zemlja "neće preživeti" ako ne uradi to i to, to bi bilo dovoljno da nestane sa političke scene kao ozbiljan lider.Lično mislim, da Vučić, opijen svojim vrtoglavim usponom, već sada sa teškoćom uviđa razliku izmeđi sebe i države odnosno naroda. Primera takve politike - "država to sam ja" je već mnogo puta viđena u istoriji.
Preporuke:
59
0
23 utorak, 09 april 2013 21:35
Kosta
SERBAN, svaka čast! Direktno u centar!
G. Vučiću, i da priznate Republiku Kosovo, i da im omogućite ulazak u UN Srbija neće ući u EU!
Glavni, hegemonista, EU je Nemačka, a ona ima kompčeks koji se zove Srbija i njen cilj je da se uništi Srbija i ne samo to, treba uništiti sve što je srbsko!
Prestanite da se tresete i dramite i krenite putevima koji vam stoje kao alternativa - tada će vas Srbi podržati, pa makar bilo i teže nego što je sad.
Preporuke:
56
0
24 utorak, 09 april 2013 21:36
Goran Jevtović
Dragoslavić
Samo u novije vreme - Norijega, Markos, Milošević, Đinđić, Sadam, Sadat, Bin Laden........

Odličan komentar!
Samo jedna netačnost - "Milošević". On zaista nije bio u tom društvu. Provereno, verujte.
Ne grešite dušu, ali u svakom slučaju, vaša volja.

Pozdrav.
Preporuke:
48
7
25 utorak, 09 april 2013 21:39
Goran Jevtović
Dragoslavić

Zaboravih, Milošević je izleteo u političku orbitu slično onome kako se to desilo Putinu.
Naravno, Srbija je daleko od Rusije po svim pitanjima, pa tako i po tome.
Preporuke:
35
6
26 utorak, 09 april 2013 23:09
Anka Krajina
@ danko bananko
Ljudi koji se bave politikom a nisu vizionari i ne vide mogucnosti i prilike gde drugi vide samo probleme, ne treba da se bave tim poslom, jer ce narod uvesti u propast.

Nisu oni ni ušli u politiku zbog vizionarstva.
U pitanju je vlast, moć i prevashodno pare!
I evo šta o njima piše M. Lalić:
"... političar, ako hoće da potraje neko vrijeme – mora da se ograniči na kratko pamćenje: da što brže zaboravlja obećanja što ih daje i uvrede i mućkove što ga pogode."

Ova trojka, kao i njihovi predhodnici, to dokazuje svaki dan. Od jučerašnjeg NE danas ni traga ni glasa. Toliko traje pamćenje političara.
Zato nek birači pamte!
Preporuke:
39
0
27 utorak, 09 april 2013 23:25
Anka Krajina
Svi se bavite Vučićem. Mene mnogo više brine način kako će Srbija vratiti pregovore o budućnosti Kosova pod okrilje OUN čak i kad bi ova vlast bila jedinstvena po tom pitanju. A nije.
Autor kaže:
Pregovore o budućnosti Kosova je potrebno pod hitno vratiti u okrilje UN, gde imamo preko potrebnu podršku Kine i Rusije.

Da li će za vraćanje pregovora pod okrilje OUN biti dovoljna podrška Kine i Rusije?
Mislim da će to biti mnogo teži posao nego što izgleda na prvi pogled.
Preporuke:
20
4
28 utorak, 09 april 2013 23:31
Eero Od Bakionice
Svima koji mi ne veruju!
Kao prvo da vam kažem da sam ja na vašoj, našoj strani.
Ali da su sankcije danas nemoguće ne bih rekao, one ne moraju biti brutalne kao prvi put, ali oni EUrobovlasnici mogu samo da nastave ovo isto što i sada rade ili nešto podmuklije... ostavljam vama na volju da malo sanjate. A ako neko misli da Naša Majčica Rusija ima volje i snage da za nas, ovakve podeljene i posvađane, opet, poturi svoja leđa onda ste vi mnogo veći sanjari nego ja.
Preporuke:
10
23
29 utorak, 09 april 2013 23:39
Južbina
Čitajući komentare uz ovaj članak imao sam utisak da čitam neke hrvatske novine, i to one ekstremne, one koje su uz naslov imale poruku "Srbi, prokleti bili, gde ste da ste" (mislim da su izlazile u Vinkovcima). Tolika količina mržnje prosuta na Aleksandra Vučića, stvarno zahteva hitno lečenje, to je ozbiljno bolesno stanje. Pa vi znate i sa kime se dogovorio, i od koga je primio pare,i zašto i kako i kada i koliko.... bolesno. I to Vučić, sigurno jedan pošten čovek, u svakom pogledu. Sram vas bilo!
Preporuke:
5
70
30 utorak, 09 april 2013 23:46
Sceptical Bystander
Zašto Vučić toliko insistira na devizi „EU nema alternativu“


Postoje verovatno samo dve mogućnosti:

(a) Vučić veruje da EU nema alternativu jer nema oštroumnost i širinu, već jednosmeran um: čak da u EU cvetaju ruže, što nije slučaj, alternativa uvek postoji.

(b) Vučić je ucenjen/plaćen/privoljen od stranog faktora insistira na bezalternativnosti EU da bi Srbija bila do kraja podčinjena.
Preporuke:
47
0
31 utorak, 09 april 2013 23:48
Valenberg Ich
Svi idu u politiku zato sto se tu najlakse "zaradi"!
Onim Politicarima koji usput urade i nesto dobro za narod se oprosti "zarada" a onima koji narodu ne pomazu sledi robija. Tako je to bilo od 'svijeta i vijeka'. U razum ljudi pa svi smo mi bar jednom u zivotu ostavili ponegde taj cuveni 'plavi koverat' Svi osim mene a ja priznajem da sam kreten i kukavica.
Preporuke:
29
1
32 sreda, 10 april 2013 00:03
arsenijus
Vučić nije jedini na sceni sa izmenom ponašanja i ličnosti. Setimo se samo šta je napravljeno od ličnosti autora romana "NOŽ", kakva izmena svesti i karaktera, sve do karikature čoveka. Slično je bilo i sa izmenom ličnosti autora knjige "Fama o biciklistima". Priča se da postoje razne tehnike uticaja na pojedince, treba i to razmotriti. Potrebne su nam jače grupne državne institucije, ovo sa lažnim strankama i nekompetentnim političarima amaterima je lakrdija, ili pre crni humor.
Preporuke:
37
0
33 sreda, 10 april 2013 02:30
Vladimir Nedeljković
Pa, kada bismo doznali kako i zašto je Vučić promenio ploču onda bismo dobili i odgovor na Vaše pitanje. Kako mi to ne znamo sa sigurnošću, ne možemo ni da ponudimo odgovor, već samo da ga naslutimo.

Kada vam trinaest i više godina pune glavu pričom o Evropskoj uniji, onda ta priča dodatno dobija na snazi kada je preuzmu ljudi koji su joj se najviše protivili. Time ona ne samo što postaje "realna", već stiče i obrazovni karakter. A taj obrazovni karakter se u Srbiji odavno svodi na slepu veru u autoritet (pitajte Vučića za detalje o M. Veberu) i emocije, a daleko manje na činjenice. To jest, činjenice su u ovom slučaju debelo nagrabusile. Tome nije kriv Vučić. Ne, on kao i mnogi drugi vrlo dobro koristi zatečeno stanje. Neko misli da je takva igra vrhunac poznavanja politike, neko ne. I naravno, nije sve u ljubavi prema EU, ima nešto i u lovi od EU. Odnosno, ima za nekog, ali nema za sve.
Jer da je drugačije, mnogi političari bi danas gladovali, a nezaposlenost bi bila daleko manja.
Preporuke:
17
0
34 sreda, 10 april 2013 04:02
Ultravizitor
Kako zašto. Vučić se pita koliko i moja pokojna baka. Taj čovek ni ne zna šta mu je posao. Od svega što je naučio je da veže šal kao Kluni. To im je verovatno Miki Rakić pokazao. Srbija je leglo klovnova. A poneki pomisli i da je Kluni. Dok je klovnova biće i cirkusa. Ali kome je još pa smešno?
Preporuke:
24
0
35 sreda, 10 april 2013 04:46
Vladimir Nedeljković ***
Da ne bude zabune, nije ovde reč o Vučiću, reč je o EU i svakodnevnom ispiranju mozga. Takođe, nije reč ni o Kosovu i Metohiji. Ta priča se teško uklapa i kažu da je baksuzna, te da se od nje naročito gladuje.
Preporuke:
10
0
36 sreda, 10 april 2013 06:43
Mrks
"Južbina:
Zar je sramota kritikovati? Ili je to tako po naprednjačkim načelima?
Kada smo već tu, odgovori svima ovde ZAŠTO Vučić čuva beogradsku vlast na čelu sa Đilasom, zar ti to nije, u najmanju ruku čudno?
Kakvi su to rezultati velike borbe protiv korupcije? Gde je Dulić? Ovde nije više reč ko je uhapšen, nego ko je pušten iz zatvora!
Nisam zadovoljan rezultatima tvog velikog ljubimca!
Preporuke:
25
0
37 sreda, 10 april 2013 07:23
covek sa klupe
Vucic je,,Perpetu mobile"Srpske politike,ili kako neko rece ,,Ata Turk"Srbije,covek se mnogo umislio,a verujte mi u roku samo 6/7 meseci rejting SNS ce se prepoloviti,isto kao i DS samo dok se narod malo probudi,a budjenje dolazi uvek uz prolece!!
Preporuke:
23
0
38 sreda, 10 april 2013 08:56
Rodoljub
Pored sve svoje teatralnosti u nastupima, koja je svojstvena njegovom psihološkom profilu, svojim zadnjim nastupima (ili istupima) u javnosti odaje utisak da je samo jedan u nizu izvršilaca plana Zapada postepenog rastakanja Srbije kao države i iole značajnog faktora na Balkanu. Mislim da su oni koji su ga uvukli u celu tu priču prvo proučili njegov psihološki profil (kao i uostalom profile svih značajnijih političara u Srbiji) te da su mu saopštili deo plana. Nisu mu otkrili ceo plan već samo onaj deo koji njegov deo ličnosti može da "proguta". Tim planom mi smo dobili ulogu one čuvene žabe koja se polako kuva a da toga nije svesna, sve dok ne bude skuvana, ali tada je već sve gotovo.
Preporuke:
23
0
39 sreda, 10 april 2013 09:01
Nenad
Rusi treba da nam se izvine što nas nisu bombardovali.
Preporuke:
16
0
40 sreda, 10 april 2013 09:04
Olivera
Vučić je prodana duša, strani plaćenik, a glumi poštenjačinu. Ti su najgori. Da ne bih prepisivala ponešto od gornjih komentara, samo da dodam, da nam na vlast dolaze sve lošiji i pokvareniji. Bez obzira na sve, sigurna sam da ćemo se izvući kada se oslobodimo postojeće garniture klimoglavaca sa pozicije i opozicije, okrenutih ka zapadu. Nova, neokaljana lica nam trebaju. Zato sačuvajmo decu da nam svi ne odu, jer oni su naša budućnost, oni su naše sutra.
Preporuke:
26
0
41 sreda, 10 april 2013 09:06
...
arsenijusu. Čestitam vam na komentaru!
Preporuke:
9
0
42 sreda, 10 april 2013 09:25
Vuk
Svi se pitamo zasto Vucic radi to sto radi.
I meni je prvo palo na pamet da se covek prodao.
Uzeo lovu i sada odradjuje ono sto se dogovorio sa poslodavcem.
Nakon prilicno razmisljanja,analiziranja sta je govorio i kako je to govorio prilicno sam siguran da nije to u pitanju.
Skoro 100% sam siguran da je Vucic ucenjen covek i da on u stvari nema izbora vec da odradjuje ono sto mu ucenjivac naredi.
Ko bi mogao biti ucenjivac mislim da svi znamo.
Mnogo je interesantnije pitanje cime je ucenjen.
Moze to da bude mnogo stvari i to niko osim njega i ucenjivaca ne moze biti siguran.
Za nas je vaznije pitanje jesmo li mi Srbi spremni da pustimo da nas vodi ucenjen covek,koji nema izbor, vec da radi kako mu neko (taj neko sigurno nije covek kome su bitni interesi Srba) naredi.
Jesmo li spremni predati sudbinu drzave i naroda takvom coveku.
Ja nisam.A vi?
Preporuke:
19
0
43 sreda, 10 april 2013 09:29
AntiNWO
Odličan tekst, jasno i bez nepotrebnog uvijanja.
Ne samo da EU ima alternativu, nego čak i da nas mole bez ikakvih ucena da pristupimo to nikako ne treba činiti. EU je moderan fašizam, dovoljno je prelistati samo par njihovih dokumenata, zakona pa odmah biva jasno da je to tvorevina čija je jedina namena uništavanje kako celih naroda tako i svakog pojedinca. Treba raditi na osvešćivanju ljudi i ukazivati im na suštinu EU. Najveći neprijatelj su nam izdajnički mediji koji drže narod u stanju duboke hipnoze i na njih treba usmeriti delovanje. Pri svemu tome jasno je da ne treba potpuno zalupiti vrata EU, ali treba izvući što više a dati što manje, kao i sa svakim drugim neprijateljem. Na primer u celoj ovoj tužnoj priči oko Kosova, moglo je biti pokrenuto mnoštvo pitanja na koje EU ne bi umela da da odgovor. Nažalost, političara takvog kalibra se nismo baš nagledali u svojoj istoriji.
Preporuke:
13
0
44 sreda, 10 april 2013 09:31
teletabis
Političar se školuje od "malih nogu". Uči se svim potrebnim znanjima, tehnikama pregovaranja i govora, iznošenje misli u javnost koje su afirmativne za zemlju kojom rukovodi, čak i ružne vesti saopštavaju se u odgovarajućoj ulepšanoj formi. Jer sve to, i dobro i loše, je rezultat rada političara.
Vučko s`nebapa u rebra: ima bre da pocrkamo od gladi ako ne prihvatimo ultimatum. Odvali čovek ko da je u nekom bircuzu pri stanju delirjum tremensa. I on sebe smatra političarem, i štampa i ovde komentatori njega uvažavaju kao političara. Daleko je on od svega toga. Njegovo stanje najbolje definiše narodna ireka: našla se vila u čem` nije bila. E samo jedno je nezgodno, dok se on isteše u polupolitičara Srbija i mi njen narod, oprostite na izrazu, najebasmo dibiduz.
Preporuke:
14
1
45 sreda, 10 april 2013 09:41
ozren
Mislim da su ucenjeni preko dece.
Možda je baš i zbog toga bilo nemoguće "preokrenuti" dr Vojislava Koštunicu.
Preporuke:
17
1
46 sreda, 10 april 2013 10:32
komentator
Hronika
Vesti: Toma pretio i ostavkom, Dačić i Vučić bili spremni da stave potpis -Da li je ovo samo deo igre ili stvarno postoji mogucnost podele i cepanja SNS oko ovih pitanja krucijalnih za opstanak Srbije!
Preporuke:
9
0
47 sreda, 10 april 2013 10:32
Dag
Nije reč o obmanama već o novcu. Današnja Politika objavljuje koliki je to iznos - 2 milijarde evra godišnje. (Ne kažu u kom statusu bi Srbija mogla da dobije taj iznos.)

Ova vlada je nesposobna da vodi prosperitetnu ekonomsku politiku zemlje, i zato joj treba novac EU. Prethodne vlade prodale su sve čega su se dotakle. Ova je sposobna još samo da povrati nešto pokradenog (više simbolički) i da trguje sa KiM. U krajnjem, sve je to posledica duboke neoliberalne indoktrinacije vladajućih elita (magična i pogubna formula - "privlačenje investicija").
Preporuke:
10
0
48 sreda, 10 april 2013 10:41
komentator
-Vučić kaže da je na prethodnim izborima u toj banatskoj opštini, 2009. godine, Demokratska stranka imala 26 odsto glasova a SNS 18, dok je u nedelju SNS ostvarila rezultat od 42,43 odsto naspram 9,04 procenta koliko je ostvarila koalicija DS-LDP-SPO.-Da li se SNS sprema da po zadatku ako pobedi na mogucim izborima u Vojvodini dovrsi separatizam!Mislim da bi sa SNS na vlasti to bilo lakse jer je DS izvikana po tom pitanju!SNS po planu treba prvo da zadobije poverenje naroda! A onda po istom scenariju kao za KiM-EU nema alternativu-pocrkacemo ako Vojvodina ne bude republika!
Preporuke:
8
0
49 sreda, 10 april 2013 10:45
Ekonomista
Lepo, mnogo tacnih stvari, ali jedna sustinski pogresna. Srbija jeste izolovana zemlja. Srbija nema luku na moru, kako bi Englezi rekli mi smo "landlocked" drzava, bas kako su oni zeleli. Srbija moze proizvoditi voca, povrca, pa ako hocete i automobila, ali ako neko zatvori svoje luke i tranzitne puteve, ta roba nikada nece stici do Kazahstana, Moskve ili Pekinga. Tako je Austrija nekoliko puta dovodila Srbiju do bankrota u 19. veku. Srbija je, kao i uvek, u velikim problemima. Moskva je dalja od Istanbula, Beca i Berlina, uvek je i bila. Kad god se Moskva priblizila, nama je bilo bolje. Bez rusko-turskog rata ne bi bilo ni Prvog srpskog ustanka u tom obimu u kom se desio. Cim su Rusi izasli iz tog rata zbog Napoleona, ustanak je slomljen. Bez rusko-turskog rata 1876-1878 Srbija se ne bi oslobodila. Nasa sudbina je vezana za Ruse, iako ce to mnogi u Srbiji poreci. Istini za volju, Dostojevski je sve to davno predvideo.
Preporuke:
22
2
50 sreda, 10 april 2013 11:00
Zoran Đorđević
@Milan
Tri su grupe: ucjenjeni, kupljeni i nesposobni. Kojoj Vučić pripada, ili možda svima pomalo, to je naravno pitanje
Da je nesposoban ne bi ga ni hvatali u mrežu. Samo bi nešto zabrljao.
Preporuke:
5
0
51 sreda, 10 april 2013 11:01
Južbina
Ne znam da li Vučić "čuva" sadašnju vlast u Beogradu, ali znam sigurno da je čuva Dačić (SPS) pa njega nešto ne spominjete? Eto, neki dan bi skupština grada, SPS je mogao da "obori" Đilasa samo da nije obezbedio kvorum - ali svi iz SPS-a dođoše ko "bele lale". Jel možda i to kriv Vučić?
I pustite više Koštunicu, imao je priliku kao predsednik republike i dva puta predsednik vlade da pokaže šta zna - i pokazao je! Samo se setite ko je tada vodio inostrane poslove Srbije.
Kakva je to kritika - napisati za bilo koga da je potplaćen, ucenjen (preko dece?) i sl. da radi u korist drugih (Tačija, valjda) a bez ikakvih dokaza? To je samo besmisleno ispoljavanje mržnje.
Preporuke:
2
18
52 sreda, 10 april 2013 11:13
Potroseno i zaduzeno
Pa sustina i jeste da Srbija nema(ili ima u tragovima) svoju proizvodnju koju bi okrenula bilo gde pa i na istok.Sve to bi bilo mozda i moguce da je u poslednjih deset godina Srbija razvijala proizvodnju od novaca koje je dobijala ili se zaduzivala.Ovako, ozbiljne proizvodnje nema a novac je preliven spekulacijama na one koji su pripadali burazerskim ili drugim "privrednim subjektima" koji su opsluzivali iste.
Preporuke:
11
0
53 sreda, 10 april 2013 11:49
ma da, ja sam strani plaćenik i domaći izdajnik
"Zašto Vučić toliko insistira na devizi „EU nema alternativu“"

Možda zato što smo od prvog vojnog postrojenja Ruske Vojske udaljeni oko 2000 kilometara bez direktne kopnene ili pomorske veze sa tom stranom koja jedina ima volju (ali ne i mogućnosti) da nam pomogne.

Lako je šamarati Zapad i njihove agente kada si Belorusija (leđima naslonjen na granicu RF i njihove snage) ali je teško opstati kada si prokazani latentni ruski saveznik a nalaziš se u zatvorenom obruču NATO zemalja i vojnih baza (Mađarska, Hrvatska, Rumunija,Bugarska, Makedonija, Albanija, Kosovo i Metohija, Crna Gora, BiH da podsetim one koji su bežali od realnosti i sa časova geografije).

E sad, to što će mi infantilne pećinske "patriote" uz salvu minusa i poricanja stvarnosti "objasiti" kako je Rusima dovoljno "da podviknu" (da li je? sve ove godine su time pomagali) ili da objave rat 19 zemalja sa više od milijardu stanovnika, 80% svetske ekonomije, to je već slučaj za sebe...
Preporuke:
2
24
54 sreda, 10 april 2013 12:06
Perović Gojko Vrbas
Ne ѕaboravite da je ne tako davno,isti taj Aleksandar Bučić, pre razbijanja SRS, prethodno u više navrata posetio upravo VAŠINGTON!!!Pa ko je ovde lud???Da nije dobio blagoslov Vašingtona, nebi danas bilo ni SNS-a,ubeđen sam!
Preporuke:
25
0
55 sreda, 10 april 2013 12:18
Komentator
sreda, 10 april 2013 11:49
ma da, ja sam strani plaćenik i domaći izdajnik -E sad, to što će mi infantilne pećinske "patriote" uz salvu minusa-Mozda si to sto si napisao!Ali to je problem sluzbi koje koordinira Vucic i tvoj!Ali ti nista ne daje za pravo da ovako nazivas ljude koji nisu to sto si ti o sebi napisao da jesi.Verovatno si stranacki ostrascen ali to ostavi za partiske sastanke!Tvoja strateska analiza sve govori o poznavanju te oblasti.
Preporuke:
20
1
56 sreda, 10 april 2013 15:22
zoran
...ne moze vucic placati stanarinu u tudjem,nikad zaradjenom stanu, ako nije u "eu"...sad je vucic zajahao i drzava Srbija ne spominje vise Seselja i haske zatvorenike...stvarno su novinari u Srbiji veliki pokvarenjaci...a o nato agresiji niko ni reci...
Preporuke:
9
0
57 sreda, 10 april 2013 16:16
Nikola Petković
@Južbina
to je samo besmisleno ispoljavanje mržnje.

A što bi neko od komentatora ovde mrzeo Vučića? Još uvek nije u poziciji da ga ljudi mrze, ali je najozbiljniji kandidat. Mada, kad se čoveku vrati sećanje na izdaju čoveka, pa bio to i Šešelj, koji je još uvek, a zna se zašto, omražena ličnost u Srbiji, Vučić se uveliko kandiduje za ništaka. Ako nam sprema to što skoro svi vidimo da nam sprema, onda će ga teško zaobići mržnja svega srpskog na zemaljskoj kugli. Dobro će biti da ostane samo na mržnji.
Preporuke:
13
0
58 sreda, 10 april 2013 16:16
Srbija nema alternativu
ma da, ja sam strani plaćenik i domaći izdajnik-A jesi li ti strani placenice i domaci izdajnice ikad pogledao u atlas i izmerio koliko je Rusija daleko od Kube!Slabi su argumenti tvog sefa i tvoji za zalaganje za prodaju Srbije!Zapravo za prodaju i predaju!Tvoj sef kaze da ako ne postignemo nekakav dogovor sa siptarima bicemo kaznjeni od tzv projekta EU! Nece biti plata penzija...A pogledaj bre koliko ljudi sada ne prima nikakvu platu a rade koliko je nezaposlenih kolike su penzije-ne racunaj mi prosek!
Preporuke:
11
0
59 sreda, 10 april 2013 16:51
ma da, ja sam strani plaćenik i domaći izdajnik, sigurno
@ Srbija nema alternativu
A jesi li ti strani placenice i domaci izdajnice ikad pogledao u atlas i izmerio koliko je Rusija daleko od Kube

Jes` jes` slučaj je za poređenje.
Ako ste vi, poštovani pećinski "patrioto" skorije gledali kartu sveta, mogli ste da primetite da Kuba i Rusija imaju otvorena mora i okeane između sebe.
Vojni i teretni brod može neometen da prođe između dve države, što se u praksi dešava na redovnoj bazi. Nije dakle faktor sama razdaljina već mogućnost dotura bilo čega osim goluba pismonoše strani kojoj pokušavaš da pomogneš.

Evo ponovo da pitam pećinske "patriote", mada nemam dilemu da mi nikakav, makar i netačan, konkretan odgovor mogu dati jer ga i nema:

šta to konkretno Rusija može da uradi da nam pomogne u slučaju ponovnog udruženog napada NATO zemalja na Srbiju, pošto se sa svih strana nalazimo u zatvorenom NATO obruču?
Preporuke:
2
15
60 sreda, 10 april 2013 17:16
jezdimir dangić
Kako zašto? Pa, zato što (po onoj "drevnoj") ne postoji "vjera", strastvenija i jača, od novootkrivene "vjere" konvertite, preobraćenika, "novovjernika".
Veliki Njegoš je zbog takvih smisli onu:
"Poturica gori od Turčina."
U latinsko-unijatskoj varijanti kaže se:
"Biti veći katolik od pape."

Možda se odgovori mogu pronaći u ovom "štivu":
http://www.srpskaradikalnastranka.org.rs/pdf/books/PolitickaFukara.pdf

Srbi bi se morali zabrinuti i sebi postaviti pitanje:
- Kako je došlo do toga da o sudbini naroda sa tako dugom i znamenitom istorijom, tradicijom, kulturom... prepunom velikih, fascinantnih ličnosti... i o budućnosti njegove države, odlučuju moralne i intelektualne "gromade" kakve su:

Dragan Marković "Palma" (najbolji poznavalac Betovenovog opusa međ'jevropskim Srbljem), Boris "Kvadriga-Štajger-Polak" Tadić, Vuk "vojevoda-od-molitvenog-doručka" Drašković, Ivica "ko-bi-rek'o-ćuda-da-se-dese" Dačić, Aca "Eliot-Ness" Vučić, Mlađa "Trezor", ŠuNATOvac...
Preporuke:
12
0
61 sreda, 10 april 2013 17:48
Srbija nema alternativu
zaista si preterao sa uvredama!Verovatno bih trebao da napisem da je tvoj stepen ravan broju decijih cipela ali ne bih...A da li si ti u svojoj glavi predvideo da se konvoji na okeanima ili morima mogu zaustaviti presresti!Rusiju ta mogucnost nije sprecavala da isporucuje Kubi sve sto joj treba!Kakve veze ima udaljenost u savremenim uslovima ratovanja!
Preporuke:
11
0
62 sreda, 10 april 2013 18:10
Jos jedan "tribalac"
Odgovoricu na naslov clanka - razlozi su sledeci:

Nije poznato da li su Nikolic i Vucic bili na spisku Haskog Tribunala i ako jesu na sta su sve morali da se obavezu da bi dobili izuzece.

Po izbijanju neslaganja sa stranackim kolegama unutar SRS Nikolic i Vucic nisu osnovali drugu "Radikalnu stranku" vec stranku koja je okrenula kurs za 180 stepeni sto je ne samo dokaz inostranog upliva, vec i da ova dvojica mogu deceniju da zastupaju politiku koju nisu spremni da sprovode samo ako im to obezbedjuje licni komfor.

Nemoguce je da se neko toliko promeni zbog kletve Vjerice Radete a Lazareve kletve se nit boji nit je zarezuje.

Politicki uspeh SRS-a je omogucen izuzecem SNS-a od kritika, humora, prozivki, analiza i poruge u drugosrbijanskim medijima sto je drugi dokaz inostranog upliva.

Predizborni program Cedomira Jovanovica "Preokret" je u celini preuzet od SNS-a a s obzirom ciji ce covek Jovanovic dobijamo i treci dokaz ino upliva.
Preporuke:
13
0
63 sreda, 10 april 2013 19:06
dragisa
Ocigledno je da Vucic ima neka posla sa zapadom,a za koja mi ne znamo.Naj bolje bi bilo kada bi recimo DSS ili neka stranka iz opozicije organizovala referendum u celoj Srbiji, jednostavno izadju u svih 160 Opstina na ulicu i sakupe potpise gradjana sa pitanjem jeste li za EU ili niste, bez pominjanja ili sa pominjanjem KIm.Pa kada narod kaze za sta je, onda gospodin Vucic mora da promeni svoju retoriku, ili da se spakuje i ode u tu njegovu obecanu EU.Ovo treba uraditi pod hitno.Napominjem da nisam clan ni jedne partije!!!!!!!!!
Preporuke:
11
0
64 sreda, 10 april 2013 21:18
NovakZemun
Kao fora ako dobijemo tamo neki datum dolaze investicije. Ili okrecemo se Kini i Rusiji i onda opet eto investicija. Nama se ovde vec 20 godina pricaju prazne price. U mom konkretnom slucaju firma koja je osnovana 1935-te godine "Galenika Plastika" prodana je 2003-ce godine lopovima koje je samo zanimao plac kod zemunovog stadiona. Od kupovine firme nikakve investicije nisu dosle. Sva imovina prebacena je na fantomsku firmu "World Trade" a nasa firma je likvidirana krajem 2010-te godine. O(d 2004-te imamo sudski spor oko neisplacenih zarada, pa jos jednu tuzbu iz 2008-me godine, 6 godina nije uplacen staz, duguju 50 plata. Firma likvidirana- NIKOM NISTA!!!. Svi posteni a radnici na biro bez i jednog dinara samo radna knjizica u ruke. Propcesi pred sudom i dalje traju a firme vise nema. E tu je kljuc problema a ne u nekakvim integracijama ili Kini i Rusiji. Ovde nema zakona, po korupciji smo u samom vrhu!
Preporuke:
8
0
65 sreda, 10 april 2013 21:24
NovakZemun
Da nastavim - NIKO NORMALAN NECE ULOZITI NI JEDAN JEDINI DINAR U ZEMLJU U KOJOJ NEMA ZAKONA!!! Kakve gluposti o integracijama. Svi su se izredjali na vlasti i opet isto. Vucic kaze "Ne pitajte me za plate i penzije ako ne potpisemo" a ostavlja 20-30000 ljudi u opstinama/gradu/republici koji primaju platu a nista ne rade tj tu su po partijskoj liniji. Moze nama da bude i sa ovo malo kapitala sto ima ovde MNOOOGO BOLJE SAMO DA SE STVARI DOVEDU U RED.
Preporuke:
12
0
66 sreda, 10 april 2013 22:17
zeka
Srbiji nema druge alternative nego da se oslobodi ovih sa ovakvim alternativama,i to pod hitno.
Preporuke:
8
0
67 četvrtak, 11 april 2013 00:03
Milodan
Sviđalo se to meni (a i vama) ili ne, ovde prozvani Vučić je u ovakvoj poziciji - na osnovu ODLUKE NARODA.
On je, kao Dačić, Dinkić, Nikolić, došao tu na osnovu izbornog rezultata. Ono, jeste, politika "I EU i Kosovo", kao i kod prethodne vlade, nije u saglasnosti sa logikom, ali šta da se radi, narodna volja je tako htela.
Vučić (posebno), Dačić (takođe), Dinkić (i on) nisu po mom ukusu ali nisu ni radikali, DSS, Dveri, Naši, Vaši i mnoge druge (ne)formalne organizacije, uglavnom proruski nastrojene..
Nije bitno šta ja želim, toga sam svestan, odluku donosi VEĆINA.
Dakle, ova politika koji vodi Vučić i kompanija je podložna proveri ali samo na IZBORIMA, vanrednim ili redovnim, nije bitno.
Ako dočekamo (a sumnjam) da većinu u Skupštini Srbije budu činile proruske politčke opcije, onda će se voditi nekakva druga politika, koja je, takođe, podložna proveri.
Nisam pristalica teorije da vlast u Srbiji sastavljaju ovi ili oni ambasadori, o tome (uglavnom) odlučuju birači na izborima.
Preporuke:
0
14
68 četvrtak, 11 april 2013 00:15
Milodan
Možda je jedina dobra stvar što, pošav od 5. oktobra, nije moguća krađa izbora. Kupovina glasova da, krađa (naročito organizovana) ne za razliku od peroda Miloševićeve vladavine. Njemu, koliko god je i kada god je trebalo, su "posao završavali" Albanci sa Kosova i Metohije, koji su, inače, bojkotovali izbore. Međutim, fiktivno je svaki Albanac izlazio na izbore (o tome postoje dokazi) i glasao, a za koga bi, za Miloševića ili SPS. Kada je Milošević izgubio Kosovo i Metohiju - izgubio je i izbore a sledstveno tome i vlast.
U svom prethodnom komentaru insistirao sam na NARODNOJ VOLjI, mada se to mora uzeti sa rezervom. Nije u redu da neko u koalciji DEPOS (ND) osnuje svoj poslanički klub i pređe na drugu stranu. Toga je bilo i kasnije. To već nije NARODNA VOLjA već politička manipulacija i takve na sledećim izborima treba zbrisati sa političke scene, jer zaslužuju svaki prezir.
Preporuke:
0
12
69 četvrtak, 11 april 2013 19:24
Bob
Vučićevo lice sve više liči onima iz antisrbije. Ali, čini mi se da neki tračci patnje još uvek izlaze iz njega. Metamorfoza još nije završena?

“What monstrosities would walk the streets were some people's faces as unfinished as their minds.”
(Hoffer)
Preporuke:
8
0
70 petak, 12 april 2013 11:42
Vlada Zajecar
Kakva EU? Kakav datum? Izgleda da nama treba jos jedan GAVRILO. Pa da dignemo svet na noge.
Mi smo njima samo opipavanje pulsa. I istoku i zapadu.
Da probamo da glumimo Svajcarsku. Mi donosimo zakone koji se ne kose sa onima u EU ili drugim normalnim svetom.
Ali ne ocekujemo kredite od EU ili bilo kog drugog zbog penzija i slicnih dazbina. Kredite cemo uzeti od Jamajke (majko Jamajko ixvini_, nijma cemo da vracamo a Vi gospodo ako mislite da je ovde isplativo ulagati... Izvolite.
Koliko sam cuo UAE ce uloziti u Srbiju (A. Vucic)i korist za Srbiju ce biti 20 puta vise nego FIAT.
A EU?
Para ide tamo gde moze da se umnozi. Ako moze, kao amebe, na 20 min. Osigurajmo investitorima da nece biti revolucije i... Evo novog pocetka Srbiji. PO, KO ZNA KOJI PUT.
Preporuke:
2
0
71 petak, 12 april 2013 22:22
Turas
Gospodo kuckači odavno je jasno da je Vučko isto što i Draško.Samo pojedini ne žele i pored svih činjenica sebi a i nama da priznaju da je izdaja planirana još sa dolaženjem prepariranih radikala na vlast.Ulaženje u nepotrebne analize-mislim na verodostojnost -minulih političkih zbivanja samo nas udanjava od jezive činjenice,da je izdaja zapečaćena stvar.Juče je Dačić (odabran jer je "najjači"karakter)otišao u Rusiju da bi pored ostalog(tu kompletan "trojac"veruje da su napravili pametan potez) njihova politika dobila na težini.Odalo ih je to što u posetu Rusiji nije pošao Vučko,jer šta bi pomislile gazde u Briselu,Dačić zato vodi Krkobabića koji je ekspert za uvid u potpisivanju sporazuma i kredita.Sve u svemu, sve po starom.
Preporuke:
6
0
72 subota, 13 april 2013 09:55
volim srbiju
da ne govorim vise kako je tekst odlican samo da kazem da sam se razocarao u Vucica jer su govorili da kad didju na vlast ucinice sve da narod bude zadovoljan, vece plate i tako dalje, od toga jos nista
Preporuke:
5
0
73 subota, 13 april 2013 13:40
Srpkinja BGD
@ Srbija nema alternativu, molila bih Vas za odgovor, posto vidim da ste ubedjeni da Rusija ustvari za nas Srbe, NEMA alternativu, ali odmah da navedem: JA SAM RUSOFIL, JA VOLIM RUSKI NAROD!!!

Pitanje:

1) ZASTO NEMA RUSKIH VOJNIKA NA KiM, a svi mi znamo da bi Putin, slanjem svojih vojnika u satavu UN-KFORA, a na to ima neprikosnoveno pravo, Srbima
i na KiM a tako i u Srbiji, NAJVISE POMOGAO!????

Za slanje ruskih vojnika u sastavu UN-KFORA Putin nemora da ocekuje da
to TRAZI Srbija, 100% = NE!!

2) Dali je Rusija/Putin HTEO da pokaze da je vazno da se ocuva MIR na KiM i
da zato Rusi ucestvuju u KFORU, ili je Putin PRE SVEGA, ne saljuci svoje vojnike na KiM, hteo da pokaze SAD, da nece da se stavi na stranu Srba i time NALJUTI
Ameriku!???

TO su PITANJA na koja NIKO ne odgovara kako iz nase VLADE tako i iz RUSKE
a to je znak da u njima ima ISTINE!

STA onda mi istinski mozemo da ocekujemo od PUTINA, velikog i intimnog PRIJATELJA Sredera..?
Preporuke:
2
1
74 subota, 13 april 2013 14:25
Srbija nema alternativu
subota, 13 april 2013 13:40
Srpkinja BGD-Odgovor na vase pitanje je u kompentenciji nase diplomatije!Po onome sto vidimo na KiM snage su pod komandom NATO-a!Zasto bi Ruske jedinice bile pod njihovom komandom!Karakterisanje Putina me ne uverava da ste naklonjeni Rusiji!Moj stav prema njima proizilazi iz odnosa SAD-EU-NATO prema Srbiji!Dakle ako nam je do opstanka najtesnja saradnja sa Rusijom je nesto neizbezno!
Preporuke:
4
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner