Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Politički zabran i istorijska odgovornost Demokratske stranke Srbije

Komentari (78) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 29 mart 2013 17:34
Ivan Aleksić
Zašto Koštunica ćuti? Pa - zato što je nesposoban za političko delovanje. On je čovek za amfiteatre i teorijske akademske rasprave, nije on za praktičnu politiku.
Preporuke:
90
77
2 petak, 29 mart 2013 17:37
BGovac
pravo u centar!
Preporuke:
80
42
3 petak, 29 mart 2013 17:41
Miša
V.K. je najveća prevara koja nas je zadesila.
Najveće prevare u privatizaciji, proglašenje nezavisnosti Kosova,..., sve za njegovo vreme.
Šta je on preuzeo? Ništa.
Od takvog nešto očekivati je ludost.
Preporuke:
82
113
4 petak, 29 mart 2013 17:42
Kole1
Ako opozicija nema moralni kredibilitet ona i ne može predstavljati realnu političku snagu i u to se možemo uveriti gotovo svakodnevno.


Nema više razlike izmeđo opozicije i pozicije g. Vučiniću. Oni se ne svađaju oko ideologija ili društvenih pitanja, već ko će se od njih udenuti u vlast.

Patriote i patriotska ideja je oterana u svet sablasti i vampira, al ono što me raduje je da kad se nešto časno protera iz zvaničnog stava pojavljuje u sve jačim tonovima.

Patriotizam jeste umro, al nakon smrti časne stvari, sledi njeno fantastično uskrsnuće.
Preporuke:
78
9
5 petak, 29 mart 2013 18:22
Jelena
Da stvar bude gora, Koštunicu sve više napadaju (da je odgovoran za paljenje ambasada, Rima, roštilja, za ubistva premijera, Cezara, Franca Ferdinanda i ko zna šta ga sve još čeka), a on se brani mlakim i sve bezličnijim saopštenjima.

Da je pravi lider opozicije pozvao bi narod na ulicu, pa kako ispadne...
Preporuke:
99
35
6 petak, 29 mart 2013 18:26
Marko Radovanović
Najveću političku i istorijsku odgovornost snosi Demokratska stranka Srbije jer je okovana svojom pasivnošću, političkim autizmom, nedostatkom aktivne i pokretačke politike koja bi dovela do neophodnog objedinjavanja političkih snaga koje žele da zajednički deluju.


Upravo! Ovo su glavni razlozi zašto sam i digao ruke od te stranke. DSS je kao organizam kojem krvotok postaje sve sporiji, pa joj organi jedan po jedan otkazuju, a "maligne ćelije" korpucije sve više zahvataju i uništavaju tkivo koje je nekada bilo zdravo.
Preporuke:
64
45
7 petak, 29 mart 2013 18:39
Jasna*
Pa i opozicija i pozicija jesu slika i prilika naseg drustva i nas samih.To smo mi.Politicari se i bave tim poslom radi uhlebljenja ,u drzavnoj sluzbi ljudi napreduju ne po kvalitetu svog rada ,vec po vezi dal politickoj ,rodjackoj nije bitno.Politicari rade ono sto im se kaze,nisu valjda ludi da izigravaju heroje,pa da zavrse u dvoristu porodicne kuce prezreni od svih.U ovoj zemlji uvek je bolje prolazilo udvoristvo i podanistvo,pa cak i izdajstvo ,a herojstvo i suprotstavjanje sili je ludost i od toga se strada.
A salonski Kostunica da bude protagonista i vodja pobune i nekakvog zaokreta,ma ajte molim vas.Pa taj covek deluje kao da se plasi i sopstvene senke.
Preporuke:
45
42
8 petak, 29 mart 2013 18:46
kratko rečeno
U narodu se to kaže 'mudro...'! Od Koštunice ne očekivati ništa korisno, sve ovo je od njega i počelo i uvek je samo otežavao ionako lošu poziciju jedne zavisne i beznačajne državice!
Preporuke:
48
66
9 petak, 29 mart 2013 18:51
hahahah
Ala dss-ovci lupaju minuse hahahhah boli istina? Autore svaka čast, ne da ste im rekli.
Preporuke:
54
72
10 petak, 29 mart 2013 18:53
janbo
''Da li je njena uloga danas da izdaje oštra saopštenja i upozorenja, a da pri tome ne pruža jasno profilisan odgovor na suštinsko pitanje- šta da se radi. DSS je uvek bila statična organizacija, nespremna da vodi ofanzivniju i odlučniju političku borbu, a veoma je retko bila spremna da bude deo šireg političkog pokreta koji je i doveo do demokratskih promena u Srbiji.''
Amin!
Preporuke:
51
32
11 petak, 29 mart 2013 18:58
smetlište istorije
Nekada davno bilo je ovde puno Nikolićevih simpatizera a onda su nestali, Koštuničinih je uvek bilo i ima ih i sada ali će i oni ubrzo otići - laži, sramota i kukavičluk se ne mogu braniti, zar ne?
Preporuke:
51
44
12 petak, 29 mart 2013 19:05
Slavomir Srpski
Jedino je ostao nepomerljivi i nezamenljivi Vojislav Koštunica koji i dalje vodi DSS, iako je ova stranka ostala ukopana u svojoj doktrinarnoj izolaciji, nesposobna da prilagodi svoje delovanje novoj političkoj dinamici u Srbiji. Jel to Autor zali Heraklitovu "panta rei", Sve se menja sve prolazi, a jedino DSS eto ukopana pa ni makac.Po tome bi DSS bio svemirski fenomen trajnosti koji krsi osnovne zakone "sve se menja". Dakle, DSS je postao taj svemirski kamen spoticanja, pa ne moze niz tu heraklitovu reku da se glatko plovi na povrsini,jer eto taj kamen uvek udara na brodove koji plove.Mislim da je autor postavio DSS na historijsko postolje u centar svemira, gde kao nepokretan kamen primorava sve drugo da se oko njega krece i okrece da se menja i da nikada ne bude isto, ni za sebe ni za druge.Da sam na mestu Kostunice ja toliku svemirsku odgovornost ne bih prihvatio,i da ljutim ne samo anticke filzofe vec i bogove:njihovu zavist!
Preporuke:
52
22
13 petak, 29 mart 2013 19:07
zlatni epitet
Biram jednu naročitu reč iz teksta kao paradigmu političke zaostavštine VK i DSS-a - autizam!
Preporuke:
24
48
14 petak, 29 mart 2013 19:08
Slavomir Srpski (2)
Tako smo nakon dve decenije višestranačkog života došli u situaciju da opozicija nikada nije bila slabija, nemoćnija,..

Koga Autor smatra za opoziciju, ako je ona danas najpodeljenija: samo 9% su realna opozicija (DSS) a ostalo bi jos voise i brze da rasproda Kosovo, nego garnitura u vladi. Izgleda da autor zali za vremenima kada je i SRS (sadasnja SNS) bila u opoziciji, pe je opozicija ZAISTA imala homogenost i oprecne stavove u odnosu na vladu.

Danas imamo vladu koja je negde patriotski u centru, a u opoziciji imamo i desno (DSS) i levo od nje, pa svakako da ta opozicija nema programsku homogenost, i medjusobno je u vecoj razdaljini nego posebno svaka u odnosu na vladu. Izgleda da uator zali za vremenima Tadiceve vlade gde je opozicija bila homogenija, ali vlada najvise ugrozila integritet Srbije, OUN rezolucijama, uvodjenjem Eulexa (izbacivanjem ulooge SB), stvaranjem granica..

Ipak, do sada ova vlada nista dodatno ne rasproda (ostaje da se vidi da li ce?).
Preporuke:
32
22
15 petak, 29 mart 2013 19:09
Ica
Pored svih izdajnickih poteza DS-a i SNS-a, reci da je politicka i istorijska odgovornost na Kostunici je neumesno. Slazem se da ima prostora za jace i bucnije delovanje, ali i ova pasivnost DSS nije dovoljna rezimskim medijima i zapadnim poslusnicima pa malo, malo na najprizemniji nacin napadaju i govore o Kostunici (poslednji ispad je imao Milo Djukanovic). Kako probuditi i pobuniti usnuli narod, a da te sluge Imperije ne satanizuju, da ne kazu kako si ubio Djindjica, kako si palio ambasade i slicno. Pa da V.K izvede narod na ulice i da bude nekog krvoprolica uhapsili bi ga odmah, jer SAD i Nemacka tako kazu. Znaju oni odakle 'preti' osvescivanje ovog naroda, zato DSS-u i ovako marginalizovanom ne daju mira. A narodu, ako je pametan, dovoljna je istina i saopstenja pa da skinu i kazne izdajnike na vlasti.
Preporuke:
91
16
16 petak, 29 mart 2013 19:10
DALMATINAC
Šta se očekuje od DSS-a i Vojislava Koštunice kao jedine stranke u parlamentu koja na prvo mesto stavlja interes Srbije, srpskog naroda i građana Srbije. Vladajuća koalicija ima podršku ostatka opozicije u vođenju sadašnje politike bezuslovnog popuštanja zahtevima zapadnih sila. Primerenije bi bilo tražiti odgovornost Ustavnog Suda Srbije zbog ignorantskog stava po pitanju ustavnosti dosadašnjih odluka, za koje je DSS tražio ocenu ustavnosti.
Preporuke:
104
13
17 petak, 29 mart 2013 19:11
Slavomir Srpski (3)
kolika je odgovornost DSS kao opozicione partije koja ima svoje poslanike u srpskom parlamentu što ne koristi sve demokratske metode borbe u odbrani srpskih državnih i nacionalnih interesa.

Zasto Autor govori ovako, jer smo svedoci da je DSS ne samo prisutna svim sednicama u Skupstini, vec da je najzesci kriticar nekih poteza, da glasa protiv nepovoljnih odluka parlamentaraca po pitanju Kosova, da trazi izvestaje vlade i da ih na vreme UPOZORAVA da ne izvrse izdaju (drugo ne moze, jer taj cin JOS nije izvrsen), da vladu tuzi pred Ustavnim sudom po pitanju IBM granica, i td..

Dakle redovno, marljivo, i uporno radi po DEMOKRATSKIm METODAMA po zakonima, u odbrani nacionalnih interesa.

Problem sto taj glas se malo cuje, je i to sto samo 8% u Skupstini (DSS) je protiv rasprodaje KIM na racun datuma za EU. Sta bi trebalo: da koristi nedemokratske metode nametanja ulicnim borbama i terorizmom manjinske stavove vladi??
Preporuke:
93
12
18 petak, 29 mart 2013 19:13
Robespijer
Nije me ni malo briga za DSS, niti imam nameru da prolivam suze za tom štetočinskom organizacijom koja je Srbiji nanela više zla za vreme svoje osmogodišnje vladavine, nego 500-godišnje ropstvo pod Turcima. O njima mogu da imaju iluziju samo naivni ljudi, koji ne znaju mnogo ili klerofašistički krugovi, koji iz udobnih salonskih fotelja, pokreću primitivnu masu za svoje interese.

Čitajući tekst, osećam potrebu, zarad korektnosti, da intervenišem na nekorektan potez autora prema Vesni Pešić. Iako nisam ljubitelj njenog lika i dela, smatram da bez obzira na ideološko rivalstvo, treba polemisati na fer osnovi. Naime, gđa. Pešić nije rekla da je Kosovo pošast i kamen oko vrata, kako je autor interpretirao njenu izjavu, već kosovski mit, a to nije isto.

Sa prvim delom Pešićkine izjave se apsolutno ne slažem, ali je drugi deo apsolutno tačan. Taj nakaradni kosovski mit nas smešta u nebesa, umesto da nas smesti na zemlju. Zato i ne možemo da idemo dalje, jer umesto da živimo, mi hrlimo u smrt.
Preporuke:
15
124
19 petak, 29 mart 2013 19:14
Konobar
Eto, ispade da su Srbiju razorili akademski obrazovani likovi od falš mastera Nikolića do Dr. Koštunice. Po svoj prilici Srbiju će od totalnog raspada da spase i to u poslednjem trenutku Dr. Šešelj sa svojim "primitivcima i divljacima " kako je svoje dojučerašnje saborce iz SRS nazvao Alek, a da nije ni trepnuo. Neće biti prvi put da Srbiju spasavaju nepismeni, a pismeni lepo žive u kolaboraciji sa okupatorom. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud, za početak.
Preporuke:
49
14
20 petak, 29 mart 2013 19:25
Drinko Končarević
Po završetku prošlogodišnjih izbora, u trenutcima kada se glasno razmišljalo o koalicijama, Ameri su rekli: "ne želimo Koštunicu u vladajućoj koaliciji". Rečeno, izvršeno. Koštunica nije iskoristio ni mogućnost da bude narodni poslanik, u ovom trenutku, najviša politička funkcija koju je mogao vršiti. Aktivirane su i razne privredne afere koje se vezuju za DSS. Jedan kolega-komentator je u svom komentaru istakao: narod hoće a Imperija neće. Trebalo bi da DSS izađe pred javnost sa čistim računima. Pitanje je, da li ih ima? Proleće je. Vreme zimskog sna je završeno.
Preporuke:
42
11
21 petak, 29 mart 2013 19:27
@Robespijer
U sećanjima prošli i sadašnjih, velikih i malih naroda uvek postoji neki mit kao potka stvarne, ovozemaljske potreba za slobodom i dostojanstvom. Jako grešite kada pogrdno govorite o kosovskom mitu, očigledno ne poznajete suštinu a to je vapaj za slobodom spram ropstva kao podtip univerzalnog mita o borbi dobra i zla. Svi mitovi govore o istoj suštini, zar je to tako teško shvatiti!
Preporuke:
58
4
22 petak, 29 mart 2013 19:33
Per
Ko sve gangulira gladnom i žednom narodu: Ima li ovdje Srba?
Preporuke:
31
2
23 petak, 29 mart 2013 19:37
Branislav G. Romčević
ZA ROBESPJERA. Kakav, bre, "mit", kvazifrancuzu nijedan? Je li mit da je Kosovo istorijska srpska zemlja? Je li mit da su na Kosovu veličanstveni srpski manastiri, zbog kojih onaj pošteni Amerikanac, Forbs, juče reče da je Srbija kulturološka naslednica Vizantije, a srpske freske preteča Renesanse? Je li mit da se od Srba Kosovo sistematski otima od Brozova zeman, a Srbi odande proteruju? Je li mit da je Kosovo tako bogato da se za to valja i malo drugačije boriti, a ne samo "diplomatski"? Je li mit da su nas zlotvori bombardovali da bi nam uzeli Kosovo? Jeste sve to "mit", ali za prodane duše.
Preporuke:
99
2
24 petak, 29 mart 2013 19:38
Vlada, Srbija
A ti, autore, uostalom kao i mnogi intelektualci, aktivni i pasivni tumači naše svakodnevice, inače si dao i daješ sve od sebe za Srbiju (i zalegao si za DSS kao svog reprezenta), pa ga sad, s pravom jelte, prozivaš za sudbonosnu, istorijsku ... i ko zna kakvu još odgovornost! Ajmo svi, svim sredstvima na DSS, pa kad on tako ne uspeva da nametne svoju moć, onda da ga sasvim sravnimo! Što da ne, bar njega, kad ne možemo ostale?! Primenite vašu logiku kojom dolazite do stava da DSS ništa ne preduzima, pa recite šta vi preduzimate? A da to nije nešto po principu drž`te lopova? Vaš prikriveni preterivački stav, ovde je, ustavari izrazio @Robespjer.
Preporuke:
65
11
25 petak, 29 mart 2013 19:41
fristajlo
Njena odgovornost je tim veća što kao parlamentarna stranka nije spremna za stvaranje političkog konsenzusa nacionalno i demokratski opredeljenih političkih snaga i organizacija koje bi mogle da značajnije utiču na ugrožavanje pozicija vladajuće koalicije

Problem i jeste u ovom boldovanom.
Naime, nacionalni interes je direktno ugrožen "demokratijom"; u situaciji u kojoj je bar trećina stanovništva nesrpska, sa delom srpske nacije beznadežno zaljubljenog u "zapadne vrednosti" -nacionalni interesi -trpe.
To traje, evo, 15-ak godina; DSS je kao stranka zasnovana i koncipirana i hijerarhijski i ideološki na principima zapadnog političkog nasleđa, i samo kopira matrice ponašanja koje direktno preuzima od svojih zapadnih uzora.
Od početka svog rada, oni su najsterilniji politički projekat na ovim prostorima, i nerealno je očekivati da će istupiti iz svog "akademizma" i regulacionih linija dejstva.
Od njih- vajde nema.
Preporuke:
26
38
26 petak, 29 mart 2013 19:47
Zoran Đorđević
Ako Koštunica hoće nešto ozbiljno da uradi onda ne sme da bude neutralan. Sve što je rekao u Kragujevcu tačno je, ali protiv toga se ne može i ne sme boriti neutralnošću. Mora jasno da iskaže proruski stav i da tako polariše srpske birače. Tek tada će se u Srbiji, na nekim budućim izborima, glasati za nešto, a ne kao do sada, protiv nečega. Neka proba, ništa neće izgubiti.
Preporuke:
56
7
27 petak, 29 mart 2013 20:01
Robespijer
@ @Robespijer

Očigledno je da nikada niste pročitali ''kosovski mit'', već ste čuli njegove interpretacije. U mitu se jasno nude dva izbora: nebeski, koji znači poraz i zemaljski, koji znači pobedu. Knez Lazar je izabrao nebeski put, koji je značio poraz i ropstvo. Većina Srba bira taj put, koji označava smrt, propast, nestanak. Nebeski put, označava unapred izgubljenu bitku i odricanje od života, zarad nejasnog, apstraktnog entiteta smeštenog na nebesima. Slavite čoveka, koji je svesno odveo svoj narod u smrt i ropstvo. Da li je to normalno? Gde su tu sloboda i dostojanstvo? Gde Vi te dve kategorije vidite u smrti i ropstvu? Da li rob može biti slobodan i dostojanstven?

Naravno, to su samo mitološko-religijska opravdanja za poraz, koja nemaju osnova u realnosti. Problem je što ih većina Srba doživljava kao istinu i kao istorijsku stvarnost. To ih sprečava da racionalno sagledaju stvarne uzroke poraza, koji bi im u budućnosti pomogli pred novim istorijskim izazovima.
Preporuke:
6
59
28 petak, 29 mart 2013 20:21
Jasna*@Ica
Evo umalo se rasplakah nad tuznom Kostunicinom sudbinom .Ma sta kazete razapeli bi ga .E zato je bolje da iz debele senke i sigurne ladovinke deli nekakva upozorenja ,koja nezahvalni narod ne ume da prepozna ,kazni izdajnike na vlasti i izglasa hrabrog Kostunicu i izvuce ga iz sigurne pomrcine na svetlo dana.A sta mislite kako bi ga tek razapeli da kojim slucajem dodje na vlast umesto izdajnika.A on tako osetljiv i nezan?
A kako vi DSS ovci takvo razumevanje niste imali za Milosevica,kada ste njega razapinjali na svakom koraku zajedno sa belosvetskom Nato olosem,i domacom Soros ekipom.I za njega ste govorili da je izdajnik.
Kakvi DSS licemeri!
Preporuke:
24
48
29 petak, 29 mart 2013 20:24
Preki
Pa gospodo (i drugovi), kasno je da se zalite na Kostunicu. Na izborima ste glasove dali onima sto bi Brozove biste postavljali na svaki gradski trg u Srbiji. Takvima ste dali vise glasova nego Kostunici i Dverima zajedno. Davali ste glasove i sakom i kapom i onima sto promjenise politiku preko noci, dokazujuci da izmedju pokvarenosti politicara i gluposti birackog tijela postoji neka tajna veza!
I sada se zalite na Kostunicu. E pa gospodo i drugovi, pamet u glavu. Na sledecim ziborima za UZAS
I nece biti da su i Kostunica i Bosko, i Vladan trutovi. Trutovi su ovi sto ste im dali vlast. Svojim galsovima.
Pa sad kusajte kashu koju ste sami zamjesili!

@robespjer
Patoloski mrzite Kotunicu, (kao) niste obozavalac lika i djela Vesne Pesic ali jeste njen advokat. Jedno je ipak sigurno, jadna je Srbija s takvima kao sto ste vi.
Preporuke:
71
7
30 petak, 29 mart 2013 20:31
@Robespijer
Pa da, jasno mi je, gledali ste film "Kosovski boj" čiji scenario je pisao, verujem, jedan vaš istomišljenik Ljubomir Simović, film je običan šund a scenario je pisan tako da kompromituje Srbe kroz tzv. nebesku i zemaljsku Srbiju. Zato pročitajte Njegoša, on je autentičan 'ikonopisac' kosovskog mita! I pustite te (malo)građanske intrepretatore i interpretacije, nemojte se hvaliti neokomunističkom zaostavštinom!
Preporuke:
47
6
31 petak, 29 mart 2013 20:41
Robespijer
@ @Robespijer

Koristite svoj mozak, a ne koristite se tuđim interpretacijama. Dovoljno je pročitati mit, koristiti se razumom i zaključci su jasni.
Preporuke:
5
36
32 petak, 29 mart 2013 20:43
Ica, @Jasna
Jedna stvar je kada se dodje na vlast, pa vas razapinju, a sasvim druga kada ste opozicija, pa jos progonjena. Tadic je kao predsednik drzave, dozvolio sebi da sa govornice DS-a blati opozicionara Kostunicu, dakle kada ste na vlasti mozete nekako da se odbranite, ali ja stvarno nisam video da se ikada u istoriji neka stranka opozicije toliko blatila. Ja sam patriota pre svega, a ne DSSovac, nisam ni clan, necu se vezivati ni za jednu stranku, upravo iz razloga sto svi pogaze svoje ideale i programe. Potpuno mi je jasna Miloseviceva istorijska uloga u odbrani Srbije, jasne su mi i njegove greske, ako Kostunica sutra promeni kurs svoje politike i njega cu 'pljuvati', zanima me samo Srbija i sta je u datom trenutku najbolje za nju. Nazalost, u ovakvoj klimi medijskog linca DSS-a, kada se glas vecine ne postuje i gusi silom kao na gej paradi, izvesti ljude na ulice mislim da nije svrsishodna i dobra odluka.
Preporuke:
41
9
33 petak, 29 mart 2013 21:03
vlks
Ono što mene intrigira u ovom tekstu je navođenje Koštunice i DSS-a kao da nam oni kroje dnevnu politiku. DSS ovde ne može ništa da promeni sa svojih 5-10 posto, sem nasilnim putem. DSS nije revolucionarna stranka, niti je to ikad bila, tako da nasilni put možemo odbaciti kao mogućnost. Šta onda ostaje? Jedina realna opcija je promena lidera u narednim godinama. DSS može učiniti popularnim jedino novi "narodni čovek". Lepo je Kosta Čavoški primetio da je ovo doba estradnih političara, budući da se Koštunica ne uklapa u taj kalup ostaje mu izolacija. Nisu SPS i SNS popularni jer njihovi birači veruju toliko u njihove "istine", već iz jednostavnog razloga što se prosečan građanin može identifikovati sa Tomom i Ivicom. Toma Nikolioć je ostvario san prosečnog srpskog građanina koji sa srednjom školom preko politike dospeva do pozicije predsednika Republike. Ivica se spustio sa retorskim sposobnostima na nivo da u slobodno vreme zapeva na tezgi. Oni su uspešni!
Preporuke:
56
5
34 petak, 29 mart 2013 21:08
Dule
@Ivan Aleksić; Zašto Koštunica ćuti?

Zato što je isti kao i oni. Sećate li se "ko je mogao da nas pogleda u oči", ali mu nije smetalo otimanje vlasti na ulici, uz korušćenje dugih cevi i buldožera. Da bi sakrio tragove, svoje i ovih protiv koji sada kao "diže glas", zapalio je Dom narodne skupštine jer su se u njemu nalazili dokazi izborne krađe. Onda je pustio iz zatvora dve hiljade terorista a naredbodavcima zločinačkog bombardovanja oprostio kazne koje su im izrekli naši sudovi.
Preporuke:
23
39
35 petak, 29 mart 2013 21:15
Jasna*@Ica
Ja ne govorim o nekakvom izvodjenju ljudi na ulicu od strane Kostunice,vec o navodnom politickom zaokretu koji se neki nadaju da bi Kostunica mogao (trebao)da izvede,ako bi kojim cudom dosao na vlast.Radi se o tome sto Kostunica boga moli da ne osvoji vlast(sta ce mu vlast kad je daleko bolje iz sigurne ladovine da deli packe,upozorenja i da izigrava tvrdog i principijelnog nacionalistu).Samo naivni od Kostunice mogu da ocekuju nekakav zaokret politickog kursa koji se trenutno sprovodi u Srbiji.Takvo ocekivanje je potpuno suludo.Zbog toga njemu je daleko bolje da pokupi svojih 7% sedi u opoziciji,i deli upozorenja.
Preporuke:
10
37
36 petak, 29 mart 2013 21:36
@Dule
Bravo Dule
Preporuke:
10
15
37 petak, 29 mart 2013 21:42
Beli Orao
""Za sve.
Žarko Laušević je stvarno "ubio" Ljubu Tadića u filmu Kosovski Boj, a Lazar je stvarno pobedio i porazio Turke na Kosovu Polju.
Kažu Turci "bolje je izgubiti rat nego uništiti legendu".
Legenda je da je Miloš izvadio guje iz potaje(doći u šator sa nožem-nemoguća misija).
Preporuke:
8
8
38 petak, 29 mart 2013 21:45
Daco
gde god da pogledam napadi na Kostunicu!
sto ga vise napadate sve vise ce ljudi biti uz njega!
setice se narod da je za njegove vlade najbolje ziveo!
i necemo mni nigde otici kako neko reci (DSS-ovci)jer nemamo cega da se stidimo i jedini mozemo biti ponosni na naseg predsednika za razliku od svih ostalih!
Preporuke:
45
15
39 petak, 29 mart 2013 21:54
Mač ima dve oštrice
Koštunica je pobedio Slobu. Okrenuo je državu zapadu. A onda je na svojoj koži osetio delotvornost zapadne demokratije. Ipak, Koštunica je jedini, uz obezglavljene radikale koji se danas iskreno suprotstavlja izdaji. Bar kada je reč o strankama. Nemojte žuriti, da smenite Koštunicu. Njegov naslednik bi mogao umisliti da će baš njega zapad poštovati. A zna se kako takvi prolaze. Na kraju krajeva nije on prevario narod da je patriota.
Preporuke:
49
9
40 petak, 29 mart 2013 22:14
Zoran
za Robespjera:"Nije me ni malo briga za DSS, niti imam nameru da prolivam suze za tom štetočinskom organizacijom koja je Srbiji nanela više zla za vreme svoje osmogodišnje vladavine, nego 500-godišnje ropstvo pod Turcima". Budite malo umereniji u svojim kolosalnim preterivanjima, molim!
Preporuke:
51
5
41 petak, 29 mart 2013 22:34
Goran Stanković
Nezavisno od podele pozicija-opozicija, Srbija treba da pokaže EU-Nemačkoj, Sad-u i Rusiji SVOJ stav. Gandijevski, mirno, bez loma i agresije, svi se moramo pojaviti okupnjeni, i glasno i jasno, reći da STVARNO više NEMA nikakvog SMISLA OVO IŽIVLjAVANjE nad Srbijom i NjENIM GRAĐANIMA. Okupiti se JAVNO i trajati DOKLE god je potrebno. Svi, kojima je Srbija na srcu, koji se AKTIVNO bave politikom, NEKA nas pozovu, da NIKNEMO kao pečurke na sve strane diljem Srbije, da narastemo kao grudva. SAMO NEMOJMO MI DA POTPISUJEMO DA PREDAJEMO KOSOVO I METOHIJU. A državni vrh, koji je pod neviđenim pritiskom nesporno - u tom slučaju PODNOSI ostavku i raspisuje IZBORE. Što je jednom i uradio gospodin Vojislav Koštunica.
Preporuke:
36
3
42 petak, 29 mart 2013 23:06
neobavesten
Uopšte se ne slažem s većinom stavova iznetim u tekstu. Jesam Srbin po rođenju ali ne i po zanimanju. Zašto bismo se uterivali u nacionalni tor s ljudima koji su već poakazali i dokazali svoju iracionalnost? Mislim na SRS i Dveri, oni su druga strana medalje nasuprot DSu i LDPu. I jedni i drugi su veoma opsani po državne interese Srbije. Jedino se kod nas doslednost u ideologiji i političkoj praksi koja je usitinu demokratska i nenasilna naziva autizmom. Političkim valjda? A kako to druge stranke "rade" moderno a DSS je "samoizolovana" ili šta već što se može pročitati u NINu i Blicu ili čuti na B92? Na kraju krajeva, u DSSu ima i drugih nacija osim Srba koji takođe žele dobro Srbiji. DSS ima svojih mana, ali ne ove koje ste vi nabrojali.
Preporuke:
39
13
43 petak, 29 mart 2013 23:08
Peter RV
Vanredno dobra autopsija DSS-a, g. Vucinicu.

Pokusavam ali ne uspijevam da razumijem sledeci citat:
".. V. Koštunica proglašava nužnost političke neutralnosti koja bi garantovala sigurnu i mirnu budućnost..."
Niko, apsolutno niko, da mi objasni (Slavomir Srpski, jos manje), u cemu se sastoji ta 'neutralnost' Vojislava Kostunice. Kako nam ona moze garantovat 'sigurnu i mirnu buducnost' kad su Srbi pod konstantnim pritiskom? Niko od neprijatelja nije neutralan prema nama, ali mi, prema V.K., cemo se branit nasom neutralnoscu prema njima? Kako?
Onda mi je palo na pamet da je V.K. u ovome dosta dosledan- on shvata njegovu neutralnost kao njegovu politicku ne-sposobnost, sto znaci radimo kao i on - nista, pa cemo imat 'sigurnu i mirnu..itd'
Ustvari, cudo je da ovaj covjek ima i tih 7% pristalica (skup Srba koji ne vole da se radi nista - 'neutralci'?)
Preporuke:
17
44
44 petak, 29 mart 2013 23:26
Velizar M.
Ako DSS ne može (...) da pokrene svoje članstvo (...) sasvim logično se postavlja pitanje, šta je smisao postojanja ove stranke (...)

Eto gde se greši. Nije svako za sve. Ne može dobar autolimar automatski da bude dobar autoelektričar. Ne može neurohirurg tek tako da se bavi npr. pedijatrijom. DSS ne treba posmatrati kao jedinu opoziciju evrozaslepljenim vladama. To nije bitno. DSS , na žalost, jeste jedina partija kojoj je imperativ izgradnja institucija! Preciznije-jedina koja to ne zastupa samo deklarativno. Koštunica jeste sve ovo vreme na čelu DSS ali dok je bio na čelu države nikad se nije ponašao kao nezamenjivi vođa niti je tako državu organizovao. E tu, u izgradnji institucija, jeste smisao postojanja ovakvog DSS-a. Neko drugi će morati da postigne uspeh a za eksploataciju uspeha obratite se Koštunici. Kao što vojnici borbom stvaraju povoljne uslove diplomatama. Ne tražite od dobrog diplomate da juriša na bunkere. Biće vam korisniji posle bitke.
Preporuke:
52
7
45 petak, 29 mart 2013 23:59
Ica, @Velizar M
Bravo Velizare, to je poenta. Svima su puna usta gradnje institucija, samo je Kostunica na tome radio. Znalo se sta radi premijer, predsednik, parlament se nikada nije 'preskakao' oko bitnih pitanja. O njegovom odstupanju sa vlasti i vracanja mandata narodu ne treba trositi reci, mislim da takav cin demokratije nije vidjen skoro. E onda je nastupio DS sa najgorom izbornom kampanjom koju sam video, vracanje u 90', Seselj, pistolji, ratovi itd.
Preporuke:
37
8
46 subota, 30 mart 2013 00:26
coa čova iz raketne
Najjači je bio đukanović kad kaže da ovaj stoji iza ubistva Jovanovića(Dan). Uvijek sam se pitao,odakle toliki strah od čovjeka koji je..neobavjesten i sl??!!Vojo samo drži do sebe i do svog naroda kao i dosad prava Srbija prepoznaje tvoju priču.Nije ničija do zore. I ovo malo časnih i pravednih ljudi sto imamo je u DSS-u,svidjelo se to vama ili ne. Živjela Srbija
Preporuke:
45
7
47 subota, 30 mart 2013 00:38
seljak bezemljaš
Ne postoji razumna misao koja mit posmatra kao nešto loše.Naprotiv.
Zašto doktor sociologije, gospođa Vesna Pešić, misli da je Kosovo, odnosno kosovski mit pošast koja će nas sahraniti.

Gospođa Pršić je samo uzorak, model, ili što bi rekli paradigma. A njena biografija JE izrazito uzorna za objašnjenje vremena.

Odmah da se zapitamo šta bi to nauka,ili politika, ili diplomatija izgubile da je gospođa Pešić obavljala nekakav besmisleni i nepotreban činovnički posao. Ništa. Trudoljubivost nije sporna. Trčalo se na sve strane. Stizalo se zadihano i zagrcnuto ali besplodno.
Truli i nezdravi delovi društva mogu proizviditi
i u vrhve lansirati nesposobnost.Puna ih je privreda, kulturnie i društvene ustanova, politika, mediji. Pa je prodaja i predaja Kosova potrebna da parazitsko, nemoralno i nesposono preživi još koji dan.
Preporuke:
32
2
48 subota, 30 mart 2013 00:48
Jasna*@Ica
A to znaci drugi ce da biju bitke,pa kad zavrse posao onda eto nama Kostunice .Bravo ovim ste rekli sustinu DSS politike "neutralnosti".Njihova politika se sastoji u sledecem ,dok je burno sklonicemo se u ladovinu i odatle glumiti patriotsku opoziciju,sacekati da se svi drugi ispucaju i obave posao, onda dolazi do velikog come backa Kostunice spasioca naseg ,da nam gradi institucije,kao jedinog sposobnog za to.Lukavo nema sta.Da nije zalosno bilo bi smesno.
Preporuke:
12
45
49 subota, 30 mart 2013 01:10
Student
Situacija na političkoj sceni je katastrofalna po srpske interese.Moguće je da su "vladari iz senke" sve ovo lepo namestili. U odlučujućem momentu oko "pregovora" sa samoproglašenom državamo Kosovo u našem parlamentu Srba nema. Tu su samo blage reakcije DSS-a. Opozocija na čelu sa Đilasom i Čedom apsolutno podržava ovu izdaju na Kosmetu. Vlast izdajnička-opozicija izdajnička! Sad se lepo vidi zašto je T.Nikolić rasturio radikale i nelegalno se odcepio i osnovao SNS,koja je daleko od srpske stranke...Aleksandar Vućić je apsolutno spreman na sve izdaje i verno služi svojim gazdama Berlin-Brisel-Vašington.
Preporuke:
29
1
50 subota, 30 mart 2013 01:12
Student
A Vesna Pešić je samo produkt titoističke - građanske Srbije. Primetio sam da se drugosrbijanci kad umru uglavnom kremiraju...kroatofili,neokomunisti..
Preporuke:
29
5
51 subota, 30 mart 2013 01:19
Ica, @Jasna
Ma nema ko drugi da bije bitke, to je najveca tragedija, svima ostalima su isprani mozgovi, ili su u sluzbi Zapada, ili su zabranjeni, ili su medijski stavljeni na margine. DSS je jedina stranka koja se institucionalno bori za promene, imaju misljenje i kritike oko svakog drzavnog pitanja, imaju na desetine amandmana za svaki predlog zakona, redovni su u skupstini, pozivaju na ostavke i izbore, peticije, podneli su zalbe Ustavnom sudu i oko statuta Vojvodine i oko briselskih dogovora, a isti taj sud, gle paradoksa, slusa izvrsnu vlast i ne radi svoj posao. Eeej, Ustavni sud. Da nisu DS i LDP opozicija? Klimoglavci i aminasi koji se ne razlikuju od vladajuceg rezima. Pametan vidi i da je crkva uz DSS i mnogi intelektualci. I sta je sledeci korak - ulica, nemiri, gradjanski sukob? Kome to treba? Ja bih najvise voleo da vidim DSS na vlasti, ali za to sluze izbori, gde i dalje izgleda pobedjuje laz i demagogija.
Preporuke:
28
7
52 subota, 30 mart 2013 03:04
Istina
Postoji samo jedno resenje,a to je napustanje Parlamenta i pozivanje na gradjansku neposlusnost u slucaju da se potpise cin veleizdaje i nastavi sa blokadom Ustavnog suda.Kostunica ima poslednju sansu da ispravi ranije greske.Postoji armija nezadovoljnih,obespravljenih i ponizenih gradjana ove zemlje.To je slaba tacka ove vlasti i to treba maksimalno iskoristiti.
Preporuke:
22
2
53 subota, 30 mart 2013 03:47
slobo
Kako god komentarisete ali jedina sansa Srbije je Vojislav Kostunica.Kako i sami primjecujete jedini je ostao koji brani Kosovo,pa i sami napadi gradjanske Srbije to pokazuju.Optuzuju ga za sve moguce radi njegovih stavova,a svi znamo niti je politicka pozadina ubistva Djindjica, niti je kriminalac kako ga opisuje gradjanska Srbija.Jer da je sta bilo od navedenog dosada bi visio na Terazijama.Nama u Republici je pomogao kao niko iz Srbije,mislim na vlasti i zato mu vjecno hvala.Ima mana ali za patriotsku Srbiju je jedina nada/
Preporuke:
27
9
54 subota, 30 mart 2013 05:40
Zoran
za Petra RV: Neutralnost je nevezivanje sudbine zemlje ni za kakvu stranu politicku ili vojnu organizaciju ali ekonomska saradnja sa svima gde je ta saradnja obostrano isplativa. To ni u kom slucaju ne podrazumeva neaktivnost kako implicirate vec naprotiv, sveobuhvatnu aktivnost na cvrstoj diplomatskoj i politickoj odbrani suvereniteta zemlje, u skladu sa proklamovanom politikom stranke a ne dragovoljno popustanje pred svim pa i najbrutalnijim zahtevima Brisela i Vasingtona. Kada su SAD pokusale 2008 kroz Savet bezbednosti da proture rezoluciju sa Ahtisarijevim planom, VK se obratio, i dobio pomoc Rusije i Kine da se to ne desi i rezolucija nije prosla pa je doslo do samoproglasenja "nezavisnosti" bez odluke Saveta Bezbednosti. Onda su dosli izbori, Tadic sa svojim "konstruktivnim pristupom" i njegov pion Borko Stefanovic a onda ovi sadanjsi koji su po pitanju ocuvanja suvereniteta i celovitosti zemlje u rangu LDP-a, zapravo njihova karbon kopija. DSS je i dalje najmanje losa opcija.
Preporuke:
24
7
55 subota, 30 mart 2013 09:27
lice i nalicje
Nije upitno, da li su stavovi Dss-a teorijski ispravni, u vecoj, ili manjoj meri svaki patriota u Srbiji moze se sa njima sloziti... Ali kako stvari funkcionusu u praksi? Evo jedan primer i cinjenica: u opstini Indjija DSS je u lokalnoj vlasti sa SPS i DS, odnosno Goranom Jesicem. Ustavobranitelji i jedan od najeksponiranijih separatista i NATO lobista!!! Dosledno nema sta!
Preporuke:
15
18
56 subota, 30 mart 2013 10:27
hm
Koštunica i DSS su jedina tema koja na NSPM izaziva stvarnu borbu mišljenja i stvarne smislene stavove i komentare, u svim ostalim temama vlada potpuna isključivost, obostrana!
Preporuke:
24
3
57 subota, 30 mart 2013 11:42
Lola
Sjajan tekst i potpisujem apsolutno sve!
Preporuke:
10
26
58 subota, 30 mart 2013 12:20
Jasna*@ica
Pa radi se upravo o tome sto DSS u ovom momentu ne zeli vlast,(druga je stvar sto ih ni narod ne zeli).Ako bi sada dobili vlast morali bi na cistac sa svojom politikom ,a to oni ne zele ,jer Kostunica nema petlju nizakakav politicki "zaokret".Zato oni propagiraju nekakvu "neutralnost" ,i drze se debele opozicione ladovine.
Preporuke:
6
21
59 subota, 30 mart 2013 12:26
Jos jedan "tribalac"
Onog momenta kad je vise od milion ipo Srba sa svih teritorija na kojima zive doslo u Beograd da zahteva jasan odgovor sta ce Srbija uraditi povodom samoproglasenja nezavisnosti Kosova i kad je Boris Tadic pobegao u Rumuniju a na ulicama se nije mogao videti nijedan "zuti" dokle god pogled seze doslo je do kraja bilo kakvog politickog legitimiteta DSS i Vojsilava Kostunice. Jer umesto nekog plana i odgovora sta dalje da se radi Vojislav Kostunica je doveo Ivanu Zigon da recituje a potom narod poslao u hram Sv. Save da se pomoli sto mu pored njega takvog jedino i preostaje, jer je posle toga resio da "vrati mandat narodu". Tog dana je Vojislav Kostunica pokazao koji mu je krajnji ljudski i intelektualni domet u uslovima 100% narodne podrske.
Preporuke:
14
23
60 subota, 30 mart 2013 12:34
Šaran
Kakva paljba sa svih strana na dr Vojislava Koštunicu i DSS. Čovek ima 7% osvojenih glasova, a svi se ostrvili na njega i na ono što se zalaže.
To samo pokazuje kolika je veličina i koliki je državnik.

Šta mu se zamera:

1. Blag je i ne izvodi narod na ulicu.

Kada bi se organizovao miting, bez obzira na broj građana koji bi prisustvovao, sve bi to poslužilo izdajničkim medijima da se posprdaju sa stavom i idejama koje bi bile iznete. Pet puta bi umanjili broj prisutnih, a onda bi kvazi analitičari(jedva čekaju da se tako nešto desi da uzmu koji dinar) ispirali usta dok se prodaje država i osiromašuje narod.

2. Antievropejac, antinatovac, neutralac

Neću to da komentarišem, Bog mu zdravlja dao!

Jedini čovek kome je izričito "zabranjeno" da učestvuje u vlasti.
Ama ljudi osvestite se ovo sve govori!

Vreme će pokazati koje ko, a onda vam komentari o hvalospevu o Voji neće pomoći. Ili još gore da i tada kada otvorite oči, da "principijelno" ne menjate svoj stav.
Preporuke:
33
8
61 subota, 30 mart 2013 13:40
Vladimir Dž
Nisu mi jasni ovi tekstovi. Traži se od DSS da bude dinamičnija i predvodi ostatak nacionalno opredeljene opozicije na ulicu. Tekst napominje da oni odbijaju pozive ostale slične profilisane stranke na zajedničko delovanje.

Moje nedoumice.

Koji su to pozivi i kad su oni bili? Da li su te ostale partije iz tog nacionalnog korpusa manje ili više isto tako zadrte po svojoj nekoj liniji i žele samo kako one misle? Da li DSS ima pravo da postupa ovako jalovo i mlako pa nek narod odluči da li je to u redu? Da li je narod već odlučio oko tog procenta?

Svako pozivanje DSS na odgovornost zbog svog političkog stila i delovanja je smešno. Ko može bolje nek izvoli, nek vodi naciju. Ja mogu da pozovem DSS na odgovornost zbog svog učinka dok su bili na vlast sa DS - pre svega zbog našeg duga i stanja u privredi.

A ove zapadnjačke ulizice, koje prepoznajem u komentarima, i koji se predstavljaju kao deo patriotskog bloka nebili ovde postavili još veći klin - kad-tad će te odgovarati.
Preporuke:
24
5
62 subota, 30 mart 2013 14:48
Meda
Vremena su takva da je ne-delovanje I pasivizam poguban. Kad se ne mize demokratski, kada je jedini bastion patriotizma , ma kako malen, napadan sa svih strana I kada mu je izricito zabranjeno ucesce u vlasti, pravi je momenat za gerilu, za napad sa svih strana na jedini nacin kijo strani interes ne moze da kontrolise. Setimo se samo Brozove taktike tokom 2.Sv. Rata.

Dakle... Vreme je za revoluciju a VK nije revolucionar niti je DSS spremna za takvo breme.
Sloboda, nazalost, iziskuje sve to.

Analiza je odlicna I ja u ovom tekstu ne vidim napad na DSS poput medijske hake vec nesto poput oplakivanja nad poslednjim herojem koji je postao obicna tetka I nije spreman da se uhvati u kostac sa sudbinom.

Neko je pomenuo da je Rusofilija ( ili mozda BRICSfilija ) pravi nacin da se polarizuje drustvo I izvrsi tako potreban prevrat u Srbiji. Maj kuca na vrata. Bolje grob nego rob.
Preporuke:
8
8
63 subota, 30 mart 2013 15:53
Milos Stankovic
DSS i Vojislav Kostunica su jedina brana od autosovinistickih krugova u Beogradu ambasadora-prokonzula. Trenutno u parlamentu ne postoji stranka koja bi podrzala Kostunicino zalaganje za odbranu najelementarnijih nacela na kojima pociva demokratsko drustvo. Izgleda da je autor zeleo da napise tekst koji bi se svideo onima koji su "antiprotivni", tako da ispada da su svi isti. Ocigledno da ovo nije tacno. Kostunica je politicar koga je smenio Zapad, odnosno sponzori kosovske nezavisnosti. Kostunica zna da se sa Kosovom raspad zemlje koji je poceo pre dvadeset godina nece zavrsiti. Zato ga nema u medijima i zato pri formiranju vlada od prokonzula mozete cuti samo jedno - u vladu mogu svi osim Kostunice!
Preporuke:
24
7
64 subota, 30 mart 2013 17:40
Deca odlaze i dalje ...
Težak je zalogaj Gospodin Koštunica za Srbiju.Ja od njega nikad nisam odustala.Čovek zna šta treba da se učini s temeljima Države.On je mogao da bude jedini reformator.Ali,nije.Zašto?Zato što je 2000 te nastavljeno višedecenisko komunističko orgijanje,podstaknuto sa Zapada.Srbiju su razvalili,ojalovili.Niko nije mogao da pruži otopr crnoj internacionali.Koštunica odgovoran za pljačku.Svašta.Mnog se plitko ovde razmišlja.Da su naši političari ko Koštunica moj sin bi ostao u Srbiji(1991),ali tu smo gde smo s komunistima i dalje.S tugom u Srcu podržavam ga da ode,nek se u belom svetu sačuva srpsko seme,kad već sami nismo sposobni da odbranimo našu decu.Nema moj sin ovde šta da traži,za Srbe u Srbiji nema života.Koštunica je izabrao svoj put i dosledan je.Ko zna zna,ko ne zna gleda turske serije,a ne američke filmove.7% dovoljno,elitizam da.Podržavam njegovo časno povlačenje,šta se na ovo ludilo može reći.Ja ne mogu još uvek da se oporavim od izjave onog primitivca iz Kragujevca.
Preporuke:
20
8
65 subota, 30 mart 2013 19:15
Niko Nikolić
Autor i komentatori opravdano kritikuju Koštunicu zbog njegove neaktivnosti (pasivnosti) i svega što je sa time povezano.Očekivati od Koštunice da on nešto učini protiv kvislinškog režima je velika iluzija, jer su njega uvek prevodili žednog preko vode.Nije li on nedavno izjavio da se kod novog režima "osećaju duh i dašak promena" (za njega nabolje, a za sve one kojima švraka nije popila mozak, samo na gore).Njegovo kasnije pozivanje Predsednika i premijera da podnesu ostavku, čime "spašava svoju dušu", govori sve o njegovom aktivizmu propatriotskog političara.Sada Srbima, kada se superpatriota bavi svojim duševnim stanjem, a njih ostavlja na milost i nemilost režimu, preostaje jedino da ih spašava dragi Bog.Medjutim pitanje koliko će ovaj u tome uspeti, jer majčica priroda već priprema svoje selektivne mehanizme za moderne Hazara.
Preporuke:
3
12
66 subota, 30 mart 2013 20:14
Beli Orao
Dragi prijatelji,Možda sam pričao turski, ali Miloš nije ubio Murata već ga je kao Vojnik Kneza Lazara porazio.Pa da smo izgubili boj ne bi srnija bila slobodna još 100 godina.Srbi, opravite se malo, razmažene mamine maze, da ne kažem nešto pa da mi objave komentar posle Nove Godine.
Preporuke:
12
3
67 subota, 30 mart 2013 21:20
BBC USA
Buco, clanak ti je cista desetka. Lider /narodni vodja / se pokaze kada je najteze jer je tada najpotrebnije. Nisam clan neke stranke, ali razmisljam kao rodoljub, patriota, Srbin. Nece vise imati novu sansu. Klinci iz nase ulice, su morali da preskoce pubertet. Zivot je pun istorijskih, uglavnom prokockanih sansu.
Preporuke:
6
9
68 nedelja, 31 mart 2013 03:04
Milodan
Vojislavu Koštunici i DSS-u su vezane i ruke i noge. Pod velikim su pritiskom ispitivanja privatizacije C-Marketa u kome su Vojislav Koštunica i njegovi najbliži saradnici uzeli aktivnog učešća. A ispitivanje ove "privatizacije" spada u onih 24.
Optužnica za političku pozadinu ubistva premijera Zorana Điniđića je odavno napisana i samo je pitanje kada će biti aktivirana.
Pisac se nije setio, nije znao ili je namerno izostavio "polemiku" na relaciji Milo Đukanović - Vojislav Koštunica u čemu su crgonogrski i (pojedini) srpski mediji brujali ovih dana. Nekako, u isto vreme pojavio se odnekud Vladimir Beba Popović te dade jedan vrlo škakljiv intervju jednoj crnogorskoj TV stanici. Potom se, na portalu Analitika, pojavio sa svojom pričom i advokat porodice Đinđić - Srđa Popović.
Mnogo je razloga da se Koštunica previše ne eksponira.
Poslanici DSS-a u Skupštini Srbije uzimaju aktivnog učešća u cilju odbrane Kosova a moguće je i prekomponovanje vlasti u Beogradu zašta je DSS zainteresovan.
Preporuke:
2
17
69 nedelja, 31 mart 2013 04:19
PismaIzKanade
Ovaj tekst je napisan ѕa kratkotrajnu upotrebu, demagoški, bez iole uvida šta je DSS radila sve do 2008, kada je Koštunica raspustio parlament i raspisao nove izbore.
Ako narod iѕabere odmah posle toga Tadića (DS) koja je dalje terala parolu "I Kosovo i Evropa", pokrala privredu i upropastila šanse ѕa napredak u pregovorim o Kosovu, to nije odgovornost DSS, nego naroda, onog istog koji je od 1990 do 2000 stalno glasao za Miloševića. Ako posle DS narod iѕabere Nikolića (NS), to je opet narodna volja, pa im je tako kako su iѕabrli. Niko im drugi nije kriv, pogotovu ne DSS.
S druge strane, kao veliki postovalac Koštunice (bio sam na njegovoj listi poslanika daleke 1993), slažem se da je vreme da u stranci nađe svog doslednog sledbenika i da mu preda kormilo stranke.
DSS i Koštunica će istati upamćeni kao dosledne demokratske institucije u Srpskoj istoriji.
Preporuke:
20
4
70 nedelja, 31 mart 2013 04:25
Peter RV
@Zoran za Petra RV:
"Neutralnost je nevezivanje sudbine zemlje ni za kakvu stranu politicku ili vojnu organizaciju.."
-Znaci, ni kad kad hoce da vam otrgnu teritoriju, prijete vam rasparcavanjem i ucjenjuju vas neprekidno, vi ne treba da trazite pomoc od nikoga izvan, samo trazit 'ekonomsku saradnju' koja ce vam se 'isplatit'? I to ce nam nekako donijet mir i blagostanje?
Tako sam bas i bio razumjeo tu Kostunicinu neutralnost,Zorane, ali nijesam naprosto mogao da vjerujem da je on ozbiljno predlozio ovakvu budalastinu. Hvala na jasnom odgovoru i objasnjenju- nemam vise pitanja.
Preporuke:
3
12
71 nedelja, 31 mart 2013 11:30
@Beli Orao
...a zemlja je ravna ploča koju tri kornjače nose na leđima!?

Jeste da smo Srbi, ali to nam ne daje pravo da se lažemo!
Preporuke:
2
2
72 nedelja, 31 mart 2013 11:41
Sve je rečeno sa tekstm M. Kalika
Sve do 2008 godine, DSS i njihov šef su duvali u istu tikvu sa srpskim dušmanima, raznim đinđićima, deretama, čedama...
I tek kada su izgubili vlast, setili se da se vrate na pravu stranu.
Zato nikada više neće moći okupiti narod.
Preporuke:
6
14
73 nedelja, 31 mart 2013 19:23
@Sve je rečeno sa tekstm M. Kalika
U mnogo pa znate (osim da prosipate poluistine)i ti i Kalik.

USTAV, ODBIJANJE AHTISARIJEVOG PLANA, VETO U UN


o svakom ko namerno (a kao slučajno) "zaboravi" ova tri stvari pa pljune na Koštunicu koji ih je izborio, mi koji čitamo ove komentare, MORAMO da se zapitamo u čijem interesu to rade.
Preporuke:
8
2
74 nedelja, 31 mart 2013 21:06
Dvadeseti vek
Počeo i završio katastrorfom koja počinje sa K.
Počeo sa Karađorđevićima.
Završio sa Koštunicom.
TRojanski konj.
U kolaicji sa Đinđićem, Čankom, Čedom, Draškovićem (i ministar mu beše), Dinkićem,

I sada ga Ameri neće. Zašto?
Uradio prljvave poslove i sada im više ne treba.
Preporuke:
1
11
75 nedelja, 31 mart 2013 21:58
Vojislav Djuric
Koliko smo samo puta culi kako bi sve bilo dobro u Srbiji samo kada ne bi sve kvario Vojislav kostunica, Govorilo se da je neodlucan (zasto se neko drugi, odlucniji, nije prihvatio da bude kandidat DOS a onog leta 2000?) Kako je onda pobedio Milosevica na izborima ako je tako odvojen od stvarnosti, i od naroda, zasto npr Vuk Draskovic to nije uspeo, mada se 3 puta kandidovao? Cuo sam 2004 kako Kostunica nece znati da vodi privredu, a srpska privreda nikada nije tako dobro napredovala kao kada je on bio predsednik vlade. Jos cudnije, kritikuju ga da ne menja stavove. Pa zar bas to nije vrlina u srpskoj politici u kojoj se danas prica jedno,a sutra radi drugo. I pre 20 ak godina sam cuo kako mu se podsmeva Milorad Vucelic kao i danas Marinko Vucinic, navodno Kostunica je tamo neki intelektualac bez veze sa stvarnoscu. Pitam se sta sada Vucelic misli o rezultatima svog politickog delovanja. Kako bi Srbija danas izgledala da je Kostunica imao vlast od 1990, zapitajte se!
Preporuke:
9
2
76 nedelja, 31 mart 2013 22:40
Milan Djurich
Neverovatno kako se odgovornost za stanje u zemlji prebacuje samo na DSS!Godinama,na svim stanicama ne mozemo da chujemo komentare DSS a duze od minuta.Njihov relativno slab uspeh na izborima je tragedija za Srbiju,ne za DSS.Ne umeju da budu agresivni,i kako reche Bora Djordjevich,ovaj narod ne ume da ceni kada je neko pristojan,vech agresivan.DSS nije uspeshan,iz istih razloga iz kojih narod,ili bar vechina,radije gleda B92,PINk i sl stanice,a ne chita Geopolitiku,sajtove kao sho su NSPM,Novi standard,Srpski list i sl.To nije krivica navedenih vech indolentnost naroda,a posebno sadashnje srpske inteligencije,nedorasle situaciji u kojoj se nalazimo decenijama.Vishe veruju navedenim medijima,koje smatraju objektivnim,nego NSPM u,Geopoliitici i sl.Bar sada,u informatichkoj eri mozemo da biramo shta chemo chitati,ali se vechina u tome ne snalazi.
Preporuke:
7
4
77 utorak, 02 april 2013 13:21
Zoran
za Petra RV: Budalastina ili ne, VK je zatrazio pomoc i dobio je od dve velike svetske sile kada je ta pomoc bila potrebna da se u Savetu Bezbednosti odbaci plan Ahtisarija a za sve ostalo sto je usledilo nakon izbora 2008. ne treba kriviti DSS jer nije bila u vlasti: pristajanje na plan Ahtisarija sa nekih davno zaboravljenih dubioznih sest tacaka, dovodjenje EULEX-a, integracija telefonije u pokrajinski sistem, registarske tablice, katastarske knjige i sve ostale ucene na koje je niko drugi nego srpsko politicko rukovodstvo olako pristajalo. Problem nije ni u Nemackoj ni u Americi ni u Britaniji, oni mogu da traze sta god hoce; problem je u poticikoj eliti u Srbiji koja je dolazila na vlast nakon 2008. i poptpno podredila ocuvanje teritotrijalnig integriteta zemlje clanstvu u jednoj politicko-ekonomskoj organizaciji drzava. Nemackog uvoznika malina ne tice se politika Angele Merkel kao ni srpskog malinara koji te maline prodaje jer imaju zajednicki interes a KiM je Srbija i tacka!
Preporuke:
6
0
78 utorak, 02 april 2013 13:49
mr Brnislav O. Popović
Kao prvo ne postoji istorijska odgovornost ni DSS-a ni Koštunice. Zašto? Zato što narod nikada neće biti spreman da glasa za politiku DSS-a. Iako većina tvrdi da je protiv ulaska u EU i predaju Kosova, ista ta većina će glasati (i dalje) za politiku "I Kosovo i EU", koju sada umesto DS-a reprezentuje SNS i SPS. Glasaće iz straha od izolacije i još gore nemaštine. Većina će se ograničiti na potmulo gunđanje i negodovanje, ali će i dalje da glasa za istu politiku. Čak i da sutra ova vlast prizna albansko Kosovo. Javno će pričati protiv, ali realno osećaće se kao da im je pao kamen sa srca. Ili u najboljem slučaju neće glasati uopšte. Ali ne zbog nedostatka alternative već zbog izbegavanja odgovornosti za negativan ishod.
Kao drugo ne postoje nacionalne snage s kojima se ima ići u koaliciju. Ukoliko se tu misli na Đilasovu petu kolonu u vidu Dveri, onda je to van diskusije. Ostale manje grupe i pokreti iako imaju izvesnu "silu" na terenu, nemaju ni masovnost ni političku težinu.
Preporuke:
8
1

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner