уторак, 22. април 2025.
 Ћирилица | Latinica

Нови број

Тема: Светска економска криза и Србија (II)
Банер

Претходни бројеви

Банер

Пронађите НСПМ на

&

Нове књиге

Банер

Едиција "Политички живот"

Ђорђе Вукадиновић: Од немила до недрага

Банер
Банер
Банер

Часопис НСПМ или појединачне текстове можете купити и у електронској форми na Central and Eastern European Online Library

Банер
Банер
Коме је до морала у политици, нека иде у НСПМ

Политички забран и историјска одговорност Демократске странке Србије

Kоментари (78) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 петак, 29 март 2013 17:34
Ivan Aleksić
Zašto Koštunica ćuti? Pa - zato što je nesposoban za političko delovanje. On je čovek za amfiteatre i teorijske akademske rasprave, nije on za praktičnu politiku.
Препоруке:
90
77
2 петак, 29 март 2013 17:37
BGovac
pravo u centar!
Препоруке:
80
42
3 петак, 29 март 2013 17:41
Miša
V.K. je najveća prevara koja nas je zadesila.
Najveće prevare u privatizaciji, proglašenje nezavisnosti Kosova,..., sve za njegovo vreme.
Šta je on preuzeo? Ništa.
Od takvog nešto očekivati je ludost.
Препоруке:
82
113
4 петак, 29 март 2013 17:42
Kole1
Ако опозиција нема морални кредибилитет она и не може представљати реалну политичку снагу и у то се можемо уверити готово свакодневно.


Nema više razlike izmeđo opozicije i pozicije g. Vučiniću. Oni se ne svađaju oko ideologija ili društvenih pitanja, već ko će se od njih udenuti u vlast.

Patriote i patriotska ideja je oterana u svet sablasti i vampira, al ono što me raduje je da kad se nešto časno protera iz zvaničnog stava pojavljuje u sve jačim tonovima.

Patriotizam jeste umro, al nakon smrti časne stvari, sledi njeno fantastično uskrsnuće.
Препоруке:
78
9
5 петак, 29 март 2013 18:22
Јелена
Да ствар буде гора, Коштуницу све више нападају (да је одговоран за паљење амбасада, Рима, роштиља, за убиства премијера, Цезара, Франца Фердинанда и ко зна шта га све још чека), а он се брани млаким и све безличнијим саопштењима.

Да је прави лидер опозиције позвао би народ на улицу, па како испадне...
Препоруке:
99
35
6 петак, 29 март 2013 18:26
Марко Радовановић
Највећу политичку и историјску одговорност сноси Демократска странка Србије јер је окована својом пасивношћу, политичким аутизмом, недостатком активне и покретачке политике која би довела до неопходног обједињавања политичких снага које желе да заједнички делују.


Управо! Ово су главни разлози зашто сам и дигао руке од те странке. ДСС је као организам којем крвоток постаје све спорији, па јој органи један по један отказују, а "малигне ћелије" корпуције све више захватају и уништавају ткиво које је некада било здраво.
Препоруке:
64
45
7 петак, 29 март 2013 18:39
Jasna*
Pa i opozicija i pozicija jesu slika i prilika naseg drustva i nas samih.To smo mi.Politicari se i bave tim poslom radi uhlebljenja ,u drzavnoj sluzbi ljudi napreduju ne po kvalitetu svog rada ,vec po vezi dal politickoj ,rodjackoj nije bitno.Politicari rade ono sto im se kaze,nisu valjda ludi da izigravaju heroje,pa da zavrse u dvoristu porodicne kuce prezreni od svih.U ovoj zemlji uvek je bolje prolazilo udvoristvo i podanistvo,pa cak i izdajstvo ,a herojstvo i suprotstavjanje sili je ludost i od toga se strada.
A salonski Kostunica da bude protagonista i vodja pobune i nekakvog zaokreta,ma ajte molim vas.Pa taj covek deluje kao da se plasi i sopstvene senke.
Препоруке:
45
42
8 петак, 29 март 2013 18:46
kratko rečeno
U narodu se to kaže 'mudro...'! Od Koštunice ne očekivati ništa korisno, sve ovo je od njega i počelo i uvek je samo otežavao ionako lošu poziciju jedne zavisne i beznačajne državice!
Препоруке:
48
66
9 петак, 29 март 2013 18:51
hahahah
Ala dss-ovci lupaju minuse hahahhah boli istina? Autore svaka čast, ne da ste im rekli.
Препоруке:
54
72
10 петак, 29 март 2013 18:53
janbo
''Да ли је њена улога данас да издаје оштра саопштења и упозорења, а да при томе не пружа јасно профилисан одговор на суштинско питање- шта да се ради. ДСС је увек била статична организација, неспремна да води офанзивнију и одлучнију политичку борбу, а веома је ретко била спремна да буде део ширег политичког покрета који је и довео до демократских промена у Србији.''
Амин!
Препоруке:
51
32
11 петак, 29 март 2013 18:58
smetlište istorije
Nekada davno bilo je ovde puno Nikolićevih simpatizera a onda su nestali, Koštuničinih je uvek bilo i ima ih i sada ali će i oni ubrzo otići - laži, sramota i kukavičluk se ne mogu braniti, zar ne?
Препоруке:
51
44
12 петак, 29 март 2013 19:05
Slavomir Srpski
Једино је остао непомерљиви и незаменљиви Војислав Коштуница који и даље води ДСС, иако је ова странка остала укопана у својој доктринарној изолацији, неспособна да прилагоди своје деловање новој политичкој динамици у Србији. Jel to Autor zali Heraklitovu "panta rei", Sve se menja sve prolazi, a jedino DSS eto ukopana pa ni makac.Po tome bi DSS bio svemirski fenomen trajnosti koji krsi osnovne zakone "sve se menja". Dakle, DSS je postao taj svemirski kamen spoticanja, pa ne moze niz tu heraklitovu reku da se glatko plovi na povrsini,jer eto taj kamen uvek udara na brodove koji plove.Mislim da je autor postavio DSS na historijsko postolje u centar svemira, gde kao nepokretan kamen primorava sve drugo da se oko njega krece i okrece da se menja i da nikada ne bude isto, ni za sebe ni za druge.Da sam na mestu Kostunice ja toliku svemirsku odgovornost ne bih prihvatio,i da ljutim ne samo anticke filzofe vec i bogove:njihovu zavist!
Препоруке:
52
22
13 петак, 29 март 2013 19:07
zlatni epitet
Biram jednu naročitu reč iz teksta kao paradigmu političke zaostavštine VK i DSS-a - autizam!
Препоруке:
24
48
14 петак, 29 март 2013 19:08
Slavomir Srpski (2)
Тако смо након две деценије вишестраначког живота дошли у ситуацију да опозиција никада није била слабија, немоћнија,..

Koga Autor smatra za opoziciju, ako je ona danas najpodeljenija: samo 9% su realna opozicija (DSS) a ostalo bi jos voise i brze da rasproda Kosovo, nego garnitura u vladi. Izgleda da autor zali za vremenima kada je i SRS (sadasnja SNS) bila u opoziciji, pe je opozicija ZAISTA imala homogenost i oprecne stavove u odnosu na vladu.

Danas imamo vladu koja je negde patriotski u centru, a u opoziciji imamo i desno (DSS) i levo od nje, pa svakako da ta opozicija nema programsku homogenost, i medjusobno je u vecoj razdaljini nego posebno svaka u odnosu na vladu. Izgleda da uator zali za vremenima Tadiceve vlade gde je opozicija bila homogenija, ali vlada najvise ugrozila integritet Srbije, OUN rezolucijama, uvodjenjem Eulexa (izbacivanjem ulooge SB), stvaranjem granica..

Ipak, do sada ova vlada nista dodatno ne rasproda (ostaje da se vidi da li ce?).
Препоруке:
32
22
15 петак, 29 март 2013 19:09
Ica
Pored svih izdajnickih poteza DS-a i SNS-a, reci da je politicka i istorijska odgovornost na Kostunici je neumesno. Slazem se da ima prostora za jace i bucnije delovanje, ali i ova pasivnost DSS nije dovoljna rezimskim medijima i zapadnim poslusnicima pa malo, malo na najprizemniji nacin napadaju i govore o Kostunici (poslednji ispad je imao Milo Djukanovic). Kako probuditi i pobuniti usnuli narod, a da te sluge Imperije ne satanizuju, da ne kazu kako si ubio Djindjica, kako si palio ambasade i slicno. Pa da V.K izvede narod na ulice i da bude nekog krvoprolica uhapsili bi ga odmah, jer SAD i Nemacka tako kazu. Znaju oni odakle 'preti' osvescivanje ovog naroda, zato DSS-u i ovako marginalizovanom ne daju mira. A narodu, ako je pametan, dovoljna je istina i saopstenja pa da skinu i kazne izdajnike na vlasti.
Препоруке:
91
16
16 петак, 29 март 2013 19:10
ДАЛМАТИНАЦ
Шта се очекује од ДСС-а и Војислава Коштунице као једине странке у парламенту која на прво место ставља интерес Србије, српског народа и грађана Србије. Владајућа коалиција има подршку остатка опозиције у вођењу садашње политике безусловног попуштања захтевима западних сила. Примереније би било тражити одговорност Уставног Суда Србије због игнорантског става по питању уставности досадашњих одлука, за које је ДСС тражио оцену уставности.
Препоруке:
104
13
17 петак, 29 март 2013 19:11
Slavomir Srpski (3)
колика је одговорност ДСС као опозиционе партије која има своје посланике у српском парламенту што не користи све демократске методе борбе у одбрани српских државних и националних интереса.

Zasto Autor govori ovako, jer smo svedoci da je DSS ne samo prisutna svim sednicama u Skupstini, vec da je najzesci kriticar nekih poteza, da glasa protiv nepovoljnih odluka parlamentaraca po pitanju Kosova, da trazi izvestaje vlade i da ih na vreme UPOZORAVA da ne izvrse izdaju (drugo ne moze, jer taj cin JOS nije izvrsen), da vladu tuzi pred Ustavnim sudom po pitanju IBM granica, i td..

Dakle redovno, marljivo, i uporno radi po DEMOKRATSKIm METODAMA po zakonima, u odbrani nacionalnih interesa.

Problem sto taj glas se malo cuje, je i to sto samo 8% u Skupstini (DSS) je protiv rasprodaje KIM na racun datuma za EU. Sta bi trebalo: da koristi nedemokratske metode nametanja ulicnim borbama i terorizmom manjinske stavove vladi??
Препоруке:
93
12
18 петак, 29 март 2013 19:13
Робеспијер
Није ме ни мало брига за ДСС, нити имам намеру да проливам сузе за том штеточинском организацијом која је Србији нанела више зла за време своје осмогодишње владавине, него 500-годишње ропство под Турцима. О њима могу да имају илузију само наивни људи, који не знају много или клерофашистички кругови, који из удобних салонских фотеља, покрећу примитивну масу за своје интересе.

Читајући текст, осећам потребу, зарад коректности, да интервенишем на некоректан потез аутора према Весни Пешић. Иако нисам љубитељ њеног лика и дела, сматрам да без обзира на идеолошко ривалство, треба полемисати на фер основи. Наиме, гђа. Пешић није рекла да је Косово пошаст и камен око врата, како је аутор интерпретирао њену изјаву, већ косовски мит, а то није исто.

Са првим делом Пешићкине изјаве се апсолутно не слажем, али је други део апсолутно тачан. Тај накарадни косовски мит нас смешта у небеса, уместо да нас смести на земљу. Зато и не можемо да идемо даље, јер уместо да живимо, ми хрлимо у смрт.
Препоруке:
15
124
19 петак, 29 март 2013 19:14
Konobar
Eto, ispade da su Srbiju razorili akademski obrazovani likovi od falš mastera Nikolića do Dr. Koštunice. Po svoj prilici Srbiju će od totalnog raspada da spase i to u poslednjem trenutku Dr. Šešelj sa svojim "primitivcima i divljacima " kako je svoje dojučerašnje saborce iz SRS nazvao Alek, a da nije ni trepnuo. Neće biti prvi put da Srbiju spasavaju nepismeni, a pismeni lepo žive u kolaboraciji sa okupatorom. Srbija čeka Šešelja da pokrene Ustavni Sud, za početak.
Препоруке:
49
14
20 петак, 29 март 2013 19:25
Дринко Кончаревић
По завршетку прошлогодишњих избора, у тренутцима када се гласно размишљало о коалицијама, Амери су рекли: "не желимо Коштуницу у владајућој коалицији". Речено, извршено. Коштуница није искористио ни могућност да буде народни посланик, у овом тренутку, највиша политичка функција коју је могао вршити. Активиране су и разне привредне афере које се везују за ДСС. Један колега-коментатор је у свом коментару истакао: народ хоће а Империја неће. Требало би да ДСС изађе пред јавност са чистим рачунима. Питање је, да ли их има? Пролеће је. Време зимског сна је завршено.
Препоруке:
42
11
21 петак, 29 март 2013 19:27
@Робеспијер
U sećanjima prošli i sadašnjih, velikih i malih naroda uvek postoji neki mit kao potka stvarne, ovozemaljske potreba za slobodom i dostojanstvom. Jako grešite kada pogrdno govorite o kosovskom mitu, očigledno ne poznajete suštinu a to je vapaj za slobodom spram ropstva kao podtip univerzalnog mita o borbi dobra i zla. Svi mitovi govore o istoj suštini, zar je to tako teško shvatiti!
Препоруке:
58
4
22 петак, 29 март 2013 19:33
Пер
Ко све гангулира гладном и жедном народу: Има ли овдје Срба?
Препоруке:
31
2
23 петак, 29 март 2013 19:37
Бранислав Г. Ромчевић
ЗА РОБЕСПЈЕРА. Какав, бре, "мит", квазифранцузу ниједан? Је ли мит да је Косово историјска српска земља? Је ли мит да су на Косову величанствени српски манастири, због којих онај поштени Американац, Форбс, јуче рече да је Србија културолошка наследница Византије, а српске фреске претеча Ренесансе? Је ли мит да се од Срба Косово систематски отима од Брозова земан, а Срби оданде протерују? Је ли мит да је Косово тако богато да се за то ваља и мало другачије борити, а не само "дипломатски"? Је ли мит да су нас злотвори бомбардовали да би нам узели Косово? Јесте све то "мит", али за продане душе.
Препоруке:
99
2
24 петак, 29 март 2013 19:38
Влада, Србија
А ти, ауторе, уосталом као и многи интелектуалци, активни и пасивни тумачи наше свакодневице, иначе си дао и дајеш све од себе за Србију (и залегао си за ДСС као свог репрезента), па га сад, с правом јелте, прозиваш за судбоносну, историјску ... и ко зна какву још одговорност! Ајмо сви, свим средствима на ДСС, па кад он тако не успева да наметне своју моћ, онда да га сасвим сравнимо! Што да не, бар њега, кад не можемо остале?! Примените вашу логику којом долазите до става да ДСС ништа не предузима, па реците шта ви предузимате? А да то није нешто по принципу држ`те лопова? Ваш прикривени претеривачки став, овде је, уставари изразио @Робеспјер.
Препоруке:
65
11
25 петак, 29 март 2013 19:41
фристајло
Њена одговорност је тим већа што као парламентарна странка није спремна за стварање политичког консензуса национално и демократски опредељених политичких снага и организација које би могле да значајније утичу на угрожавање позиција владајуће коалиције

Проблем и јесте у овом болдованом.
Наиме, национални интерес је директно угрожен "демократијом"; у ситуацији у којој је бар трећина становништва несрпска, са делом српске нације безнадежно заљубљеног у "западне вредности" -национални интереси -трпе.
То траје, ево, 15-ак година; ДСС је као странка заснована и конципирана и хијерархијски и идеолошки на принципима западног политичког наслеђа, и само копира матрице понашања које директно преузима од својих западних узора.
Од почетка свог рада, они су најстерилнији политички пројекат на овим просторима, и нереално је очекивати да ће иступити из свог "академизма" и регулационих линија дејства.
Од њих- вајде нема.
Препоруке:
26
38
26 петак, 29 март 2013 19:47
Зоран Ђорђевић
Ако Коштуница хоће нешто озбиљно да уради онда не сме да буде неутралан. Све што је рекао у Крагујевцу тачно је, али против тога се не може и не сме борити неутралношћу. Мора јасно да искаже проруски став и да тако поларише српске бираче. Тек тада ће се у Србији, на неким будућим изборима, гласати за нешто, а не као до сада, против нечега. Нека проба, ништа неће изгубити.
Препоруке:
56
7
27 петак, 29 март 2013 20:01
Робеспијер
@ @Робеспијер

Очигледно је да никада нисте прочитали ''косовски мит'', већ сте чули његове интерпретације. У миту се јасно нуде два избора: небески, који значи пораз и земаљски, који значи победу. Кнез Лазар је изабрао небески пут, који је значио пораз и ропство. Већина Срба бира тај пут, који означава смрт, пропаст, нестанак. Небески пут, означава унапред изгубљену битку и одрицање од живота, зарад нејасног, апстрактног ентитета смештеног на небесима. Славите човека, који је свесно одвео свој народ у смрт и ропство. Да ли је то нормално? Где су ту слобода и достојанство? Где Ви те две категорије видите у смрти и ропству? Да ли роб може бити слободан и достојанствен?

Наравно, то су само митолошко-религијска оправдања за пораз, која немају основа у реалности. Проблем је што их већина Срба доживљава као истину и као историјску стварност. То их спречава да рационално сагледају стварне узроке пораза, који би им у будућности помогли пред новим историјским изазовима.
Препоруке:
6
59
28 петак, 29 март 2013 20:21
Jasna*@Ica
Evo umalo se rasplakah nad tuznom Kostunicinom sudbinom .Ma sta kazete razapeli bi ga .E zato je bolje da iz debele senke i sigurne ladovinke deli nekakva upozorenja ,koja nezahvalni narod ne ume da prepozna ,kazni izdajnike na vlasti i izglasa hrabrog Kostunicu i izvuce ga iz sigurne pomrcine na svetlo dana.A sta mislite kako bi ga tek razapeli da kojim slucajem dodje na vlast umesto izdajnika.A on tako osetljiv i nezan?
A kako vi DSS ovci takvo razumevanje niste imali za Milosevica,kada ste njega razapinjali na svakom koraku zajedno sa belosvetskom Nato olosem,i domacom Soros ekipom.I za njega ste govorili da je izdajnik.
Kakvi DSS licemeri!
Препоруке:
24
48
29 петак, 29 март 2013 20:24
Preki
Pa gospodo (i drugovi), kasno je da se zalite na Kostunicu. Na izborima ste glasove dali onima sto bi Brozove biste postavljali na svaki gradski trg u Srbiji. Takvima ste dali vise glasova nego Kostunici i Dverima zajedno. Davali ste glasove i sakom i kapom i onima sto promjenise politiku preko noci, dokazujuci da izmedju pokvarenosti politicara i gluposti birackog tijela postoji neka tajna veza!
I sada se zalite na Kostunicu. E pa gospodo i drugovi, pamet u glavu. Na sledecim ziborima za UZAS
I nece biti da su i Kostunica i Bosko, i Vladan trutovi. Trutovi su ovi sto ste im dali vlast. Svojim galsovima.
Pa sad kusajte kashu koju ste sami zamjesili!

@robespjer
Patoloski mrzite Kotunicu, (kao) niste obozavalac lika i djela Vesne Pesic ali jeste njen advokat. Jedno je ipak sigurno, jadna je Srbija s takvima kao sto ste vi.
Препоруке:
71
7
30 петак, 29 март 2013 20:31
@Робеспијер
Pa da, jasno mi je, gledali ste film "Kosovski boj" čiji scenario je pisao, verujem, jedan vaš istomišljenik Ljubomir Simović, film je običan šund a scenario je pisan tako da kompromituje Srbe kroz tzv. nebesku i zemaljsku Srbiju. Zato pročitajte Njegoša, on je autentičan 'ikonopisac' kosovskog mita! I pustite te (malo)građanske intrepretatore i interpretacije, nemojte se hvaliti neokomunističkom zaostavštinom!
Препоруке:
47
6
31 петак, 29 март 2013 20:41
Робеспијер
@ @Робеспијер

Користите свој мозак, а не користите се туђим интерпретацијама. Довољно је прочитати мит, користити се разумом и закључци су јасни.
Препоруке:
5
36
32 петак, 29 март 2013 20:43
Ica, @Jasna
Jedna stvar je kada se dodje na vlast, pa vas razapinju, a sasvim druga kada ste opozicija, pa jos progonjena. Tadic je kao predsednik drzave, dozvolio sebi da sa govornice DS-a blati opozicionara Kostunicu, dakle kada ste na vlasti mozete nekako da se odbranite, ali ja stvarno nisam video da se ikada u istoriji neka stranka opozicije toliko blatila. Ja sam patriota pre svega, a ne DSSovac, nisam ni clan, necu se vezivati ni za jednu stranku, upravo iz razloga sto svi pogaze svoje ideale i programe. Potpuno mi je jasna Miloseviceva istorijska uloga u odbrani Srbije, jasne su mi i njegove greske, ako Kostunica sutra promeni kurs svoje politike i njega cu 'pljuvati', zanima me samo Srbija i sta je u datom trenutku najbolje za nju. Nazalost, u ovakvoj klimi medijskog linca DSS-a, kada se glas vecine ne postuje i gusi silom kao na gej paradi, izvesti ljude na ulice mislim da nije svrsishodna i dobra odluka.
Препоруке:
41
9
33 петак, 29 март 2013 21:03
влкс
Оно што мене интригира у овом тексту је навођење Коштунице и ДСС-а као да нам они кроје дневну политику. ДСС овде не може ништа да промени са својих 5-10 посто, сем насилним путем. ДСС није револуционарна странка, нити је то икад била, тако да насилни пут можемо одбацити као могућност. Шта онда остаје? Једина реална опција је промена лидера у наредним годинама. ДСС може учинити популарним једино нови "народни човек". Лепо је Коста Чавошки приметио да је ово доба естрадних политичара, будући да се Коштуница не уклапа у тај калуп остаје му изолација. Нису СПС и СНС популарни јер њихови бирачи верују толико у њихове "истине", већ из једноставног разлога што се просечан грађанин може идентификовати са Томом и Ивицом. Тома Николиоћ је остварио сан просечног српског грађанина који са средњом школом преко политике доспева до позиције председника Републике. Ивица се спустио са реторским способностима на ниво да у слободно време запева на тезги. Они су успешни!
Препоруке:
56
5
34 петак, 29 март 2013 21:08
Дуле
@Ivan Aleksić; Zašto Koštunica ćuti?

Зато што је исти као и они. Сећате ли се "ко је могао да нас погледа у очи", али му није сметало отимање власти на улици, уз корушћење дугих цеви и булдожера. Да би сакрио трагове, своје и ових против који сада као "диже глас", запалио је Дом народне скупштине јер су се у њему налазили докази изборне крађе. Онда је пустио из затвора две хиљаде терориста а наредбодавцима злочиначког бомбардовања опростио казне које су им изрекли наши судови.
Препоруке:
23
39
35 петак, 29 март 2013 21:15
Jasna*@Ica
Ja ne govorim o nekakvom izvodjenju ljudi na ulicu od strane Kostunice,vec o navodnom politickom zaokretu koji se neki nadaju da bi Kostunica mogao (trebao)da izvede,ako bi kojim cudom dosao na vlast.Radi se o tome sto Kostunica boga moli da ne osvoji vlast(sta ce mu vlast kad je daleko bolje iz sigurne ladovine da deli packe,upozorenja i da izigrava tvrdog i principijelnog nacionalistu).Samo naivni od Kostunice mogu da ocekuju nekakav zaokret politickog kursa koji se trenutno sprovodi u Srbiji.Takvo ocekivanje je potpuno suludo.Zbog toga njemu je daleko bolje da pokupi svojih 7% sedi u opoziciji,i deli upozorenja.
Препоруке:
10
37
36 петак, 29 март 2013 21:36
@Dule
Bravo Dule
Препоруке:
10
15
37 петак, 29 март 2013 21:42
Бели Орао
""За све.
Жарко Лаушевић је стварно "убио" Љубу Тадића у филму Косовски Бој, а Лазар је стварно победио и поразио Турке на Косову Пољу.
Кажу Турци "боље је изгубити рат него уништити легенду".
Легенда је да је Милош извадио гује из потаје(доћи у шатор са ножем-немогућа мисија).
Препоруке:
8
8
38 петак, 29 март 2013 21:45
Daco
gde god da pogledam napadi na Kostunicu!
sto ga vise napadate sve vise ce ljudi biti uz njega!
setice se narod da je za njegove vlade najbolje ziveo!
i necemo mni nigde otici kako neko reci (DSS-ovci)jer nemamo cega da se stidimo i jedini mozemo biti ponosni na naseg predsednika za razliku od svih ostalih!
Препоруке:
45
15
39 петак, 29 март 2013 21:54
Mač ima dve oštrice
Koštunica je pobedio Slobu. Okrenuo je državu zapadu. A onda je na svojoj koži osetio delotvornost zapadne demokratije. Ipak, Koštunica je jedini, uz obezglavljene radikale koji se danas iskreno suprotstavlja izdaji. Bar kada je reč o strankama. Nemojte žuriti, da smenite Koštunicu. Njegov naslednik bi mogao umisliti da će baš njega zapad poštovati. A zna se kako takvi prolaze. Na kraju krajeva nije on prevario narod da je patriota.
Препоруке:
49
9
40 петак, 29 март 2013 22:14
Zoran
za Robespjera:"Није ме ни мало брига за ДСС, нити имам намеру да проливам сузе за том штеточинском организацијом која је Србији нанела више зла за време своје осмогодишње владавине, него 500-годишње ропство под Турцима". Budite malo umereniji u svojim kolosalnim preterivanjima, molim!
Препоруке:
51
5
41 петак, 29 март 2013 22:34
Горан Станковић
Независно од поделе позиција-опозиција, Србија треба да покаже ЕУ-Немачкој, Сад-у и Русији СВОЈ став. Гандијевски, мирно, без лома и агресије, сви се морамо појавити окупњени, и гласно и јасно, рећи да СТВАРНО више НЕМА никаквог СМИСЛА ОВО ИЖИВЉАВАЊЕ над Србијом и ЊЕНИМ ГРАЂАНИМА. Окупити се ЈАВНО и трајати ДОКЛЕ год је потребно. Сви, којима је Србија на срцу, који се АКТИВНО баве политиком, НЕКА нас позову, да НИКНЕМО као печурке на све стране диљем Србије, да нарастемо као грудва. САМО НЕМОЈМО МИ ДА ПОТПИСУЈЕМО ДА ПРЕДАЈЕМО КОСОВО И МЕТОХИЈУ. А државни врх, који је под невиђеним притиском неспорно - у том случају ПОДНОСИ оставку и расписује ИЗБОРЕ. Што је једном и урадио господин Војислав Коштуница.
Препоруке:
36
3
42 петак, 29 март 2013 23:06
neobavesten
Uopšte se ne slažem s većinom stavova iznetim u tekstu. Jesam Srbin po rođenju ali ne i po zanimanju. Zašto bismo se uterivali u nacionalni tor s ljudima koji su već poakazali i dokazali svoju iracionalnost? Mislim na SRS i Dveri, oni su druga strana medalje nasuprot DSu i LDPu. I jedni i drugi su veoma opsani po državne interese Srbije. Jedino se kod nas doslednost u ideologiji i političkoj praksi koja je usitinu demokratska i nenasilna naziva autizmom. Političkim valjda? A kako to druge stranke "rade" moderno a DSS je "samoizolovana" ili šta već što se može pročitati u NINu i Blicu ili čuti na B92? Na kraju krajeva, u DSSu ima i drugih nacija osim Srba koji takođe žele dobro Srbiji. DSS ima svojih mana, ali ne ove koje ste vi nabrojali.
Препоруке:
39
13
43 петак, 29 март 2013 23:08
Peter RV
Vanredno dobra autopsija DSS-a, g. Vucinicu.

Pokusavam ali ne uspijevam da razumijem sledeci citat:
".. В. Коштуница проглашава нужност политичке неутралности која би гарантовала сигурну и мирну будућност..."
Niko, apsolutno niko, da mi objasni (Slavomir Srpski, jos manje), u cemu se sastoji ta 'neutralnost' Vojislava Kostunice. Kako nam ona moze garantovat 'sigurnu i mirnu buducnost' kad su Srbi pod konstantnim pritiskom? Niko od neprijatelja nije neutralan prema nama, ali mi, prema V.K., cemo se branit nasom neutralnoscu prema njima? Kako?
Onda mi je palo na pamet da je V.K. u ovome dosta dosledan- on shvata njegovu neutralnost kao njegovu politicku ne-sposobnost, sto znaci radimo kao i on - nista, pa cemo imat 'sigurnu i mirnu..itd'
Ustvari, cudo je da ovaj covjek ima i tih 7% pristalica (skup Srba koji ne vole da se radi nista - 'neutralci'?)
Препоруке:
17
44
44 петак, 29 март 2013 23:26
Велизар М.
Ако ДСС не може (...) да покрене своје чланство (...) сасвим логично се поставља питање, шта је смисао постојања ове странке (...)

Ето где се греши. Није свако за све. Не може добар аутолимар аутоматски да буде добар аутоелектричар. Не може неурохирург тек тако да се бави нпр. педијатријом. ДСС не треба посматрати као једину опозицију еврозаслепљеним владама. То није битно. ДСС , на жалост, јесте једина партија којој је императив изградња институција! Прецизније-једина која то не заступа само декларативно. Коштуница јесте све ово време на челу ДСС али док је био на челу државе никад се није понашао као незамењиви вођа нити је тако државу организовао. Е ту, у изградњи институција, јесте смисао постојања оваквог ДСС-а. Неко други ће морати да постигне успех а за експлоатацију успеха обратите се Коштуници. Као што војници борбом стварају повољне услове дипломатама. Не тражите од доброг дипломате да јуриша на бункере. Биће вам кориснији после битке.
Препоруке:
52
7
45 петак, 29 март 2013 23:59
Ica, @Velizar M
Bravo Velizare, to je poenta. Svima su puna usta gradnje institucija, samo je Kostunica na tome radio. Znalo se sta radi premijer, predsednik, parlament se nikada nije 'preskakao' oko bitnih pitanja. O njegovom odstupanju sa vlasti i vracanja mandata narodu ne treba trositi reci, mislim da takav cin demokratije nije vidjen skoro. E onda je nastupio DS sa najgorom izbornom kampanjom koju sam video, vracanje u 90', Seselj, pistolji, ratovi itd.
Препоруке:
37
8
46 субота, 30 март 2013 00:26
цоа чова из ракетне
Најјачи је био ђукановић кад каже да овај стоји иза убиства Јовановића(Дан). Увијек сам се питао,одакле толики страх од човјека који је..необавјестен и сл??!!Војо само држи до себе и до свог народа као и досад права Србија препознаје твоју причу.Није ничија до зоре. И ово мало часних и праведних људи сто имамо је у ДСС-у,свидјело се то вама или не. Живјела Србија
Препоруке:
45
7
47 субота, 30 март 2013 00:38
сељак беземљаш
Не постоји разумна мисао која мит посматра као нешто лоше.Напротив.
Зашто доктор социологије, госпођа Весна Пешић, мисли да је Косово, односно косовски мит пошаст која ће нас сахранити.

Госпођа Пршић је само узорак, модел, или што би рекли парадигма. А њена биографија ЈЕ изразито узорна за објашњење времена.

Одмах да се запитамо шта би то наука,или политика, или дипломатија изгубиле да је госпођа Пешић обављала некакав бесмислени и непотребан чиновнички посао. Ништа. Трудољубивост није спорна. Трчало се на све стране. Стизало се задихано и загрцнуто али бесплодно.
Трули и нездрави делови друштва могу произвидити
и у врхве лансирати неспособност.Пуна их је привреда, културние и друштвене установа, политика, медији. Па је продаја и предаја Косова потребна да паразитско, неморално и неспосоно преживи још који дан.
Препоруке:
32
2
48 субота, 30 март 2013 00:48
Jasna*@Ica
A to znaci drugi ce da biju bitke,pa kad zavrse posao onda eto nama Kostunice .Bravo ovim ste rekli sustinu DSS politike "neutralnosti".Njihova politika se sastoji u sledecem ,dok je burno sklonicemo se u ladovinu i odatle glumiti patriotsku opoziciju,sacekati da se svi drugi ispucaju i obave posao, onda dolazi do velikog come backa Kostunice spasioca naseg ,da nam gradi institucije,kao jedinog sposobnog za to.Lukavo nema sta.Da nije zalosno bilo bi smesno.
Препоруке:
12
45
49 субота, 30 март 2013 01:10
Студент
Ситуација на политичкој сцени је катастрофална по српске интересе.Могуће је да су "владари из сенке" све ово лепо наместили. У одлучујућем моменту око "преговора" са самопроглашеном државамо Kosovo у нашем парламенту Срба нема. Ту су само благе реакције ДСС-а. Опозоција на челу са Ђиласом и Чедом апсолутно подржава ову издају на Космету. Власт издајничка-опозиција издајничка! Сад се лепо види зашто је Т.Николић растурио радикале и нелегално се одцепио и основао СНС,која је далеко од српске странке...Александар Вућић је апсолутно спреман на све издаје и верно служи својим газдама Берлин-Брисел-Вашингтон.
Препоруке:
29
1
50 субота, 30 март 2013 01:12
Студент
А Весна Пешић је само продукт титоистичке - грађанске Србије. Приметио сам да се другосрбијанци кад умру углавном кремирају...кроатофили,неокомунисти..
Препоруке:
29
5
51 субота, 30 март 2013 01:19
Ica, @Jasna
Ma nema ko drugi da bije bitke, to je najveca tragedija, svima ostalima su isprani mozgovi, ili su u sluzbi Zapada, ili su zabranjeni, ili su medijski stavljeni na margine. DSS je jedina stranka koja se institucionalno bori za promene, imaju misljenje i kritike oko svakog drzavnog pitanja, imaju na desetine amandmana za svaki predlog zakona, redovni su u skupstini, pozivaju na ostavke i izbore, peticije, podneli su zalbe Ustavnom sudu i oko statuta Vojvodine i oko briselskih dogovora, a isti taj sud, gle paradoksa, slusa izvrsnu vlast i ne radi svoj posao. Eeej, Ustavni sud. Da nisu DS i LDP opozicija? Klimoglavci i aminasi koji se ne razlikuju od vladajuceg rezima. Pametan vidi i da je crkva uz DSS i mnogi intelektualci. I sta je sledeci korak - ulica, nemiri, gradjanski sukob? Kome to treba? Ja bih najvise voleo da vidim DSS na vlasti, ali za to sluze izbori, gde i dalje izgleda pobedjuje laz i demagogija.
Препоруке:
28
7
52 субота, 30 март 2013 03:04
Istina
Postoji samo jedno resenje,a to je napustanje Parlamenta i pozivanje na gradjansku neposlusnost u slucaju da se potpise cin veleizdaje i nastavi sa blokadom Ustavnog suda.Kostunica ima poslednju sansu da ispravi ranije greske.Postoji armija nezadovoljnih,obespravljenih i ponizenih gradjana ove zemlje.To je slaba tacka ove vlasti i to treba maksimalno iskoristiti.
Препоруке:
22
2
53 субота, 30 март 2013 03:47
slobo
Kako god komentarisete ali jedina sansa Srbije je Vojislav Kostunica.Kako i sami primjecujete jedini je ostao koji brani Kosovo,pa i sami napadi gradjanske Srbije to pokazuju.Optuzuju ga za sve moguce radi njegovih stavova,a svi znamo niti je politicka pozadina ubistva Djindjica, niti je kriminalac kako ga opisuje gradjanska Srbija.Jer da je sta bilo od navedenog dosada bi visio na Terazijama.Nama u Republici je pomogao kao niko iz Srbije,mislim na vlasti i zato mu vjecno hvala.Ima mana ali za patriotsku Srbiju je jedina nada/
Препоруке:
27
9
54 субота, 30 март 2013 05:40
Zoran
za Petra RV: Neutralnost je nevezivanje sudbine zemlje ni za kakvu stranu politicku ili vojnu organizaciju ali ekonomska saradnja sa svima gde je ta saradnja obostrano isplativa. To ni u kom slucaju ne podrazumeva neaktivnost kako implicirate vec naprotiv, sveobuhvatnu aktivnost na cvrstoj diplomatskoj i politickoj odbrani suvereniteta zemlje, u skladu sa proklamovanom politikom stranke a ne dragovoljno popustanje pred svim pa i najbrutalnijim zahtevima Brisela i Vasingtona. Kada su SAD pokusale 2008 kroz Savet bezbednosti da proture rezoluciju sa Ahtisarijevim planom, VK se obratio, i dobio pomoc Rusije i Kine da se to ne desi i rezolucija nije prosla pa je doslo do samoproglasenja "nezavisnosti" bez odluke Saveta Bezbednosti. Onda su dosli izbori, Tadic sa svojim "konstruktivnim pristupom" i njegov pion Borko Stefanovic a onda ovi sadanjsi koji su po pitanju ocuvanja suvereniteta i celovitosti zemlje u rangu LDP-a, zapravo njihova karbon kopija. DSS je i dalje najmanje losa opcija.
Препоруке:
24
7
55 субота, 30 март 2013 09:27
lice i nalicje
Nije upitno, da li su stavovi Dss-a teorijski ispravni, u vecoj, ili manjoj meri svaki patriota u Srbiji moze se sa njima sloziti... Ali kako stvari funkcionusu u praksi? Evo jedan primer i cinjenica: u opstini Indjija DSS je u lokalnoj vlasti sa SPS i DS, odnosno Goranom Jesicem. Ustavobranitelji i jedan od najeksponiranijih separatista i NATO lobista!!! Dosledno nema sta!
Препоруке:
15
18
56 субота, 30 март 2013 10:27
hm
Koštunica i DSS su jedina tema koja na NSPM izaziva stvarnu borbu mišljenja i stvarne smislene stavove i komentare, u svim ostalim temama vlada potpuna isključivost, obostrana!
Препоруке:
24
3
57 субота, 30 март 2013 11:42
Лола
Сјајан текст и потписујем апсолутно све!
Препоруке:
10
26
58 субота, 30 март 2013 12:20
Jasna*@ica
Pa radi se upravo o tome sto DSS u ovom momentu ne zeli vlast,(druga je stvar sto ih ni narod ne zeli).Ako bi sada dobili vlast morali bi na cistac sa svojom politikom ,a to oni ne zele ,jer Kostunica nema petlju nizakakav politicki "zaokret".Zato oni propagiraju nekakvu "neutralnost" ,i drze se debele opozicione ladovine.
Препоруке:
6
21
59 субота, 30 март 2013 12:26
Jos jedan "tribalac"
Onog momenta kad je vise od milion ipo Srba sa svih teritorija na kojima zive doslo u Beograd da zahteva jasan odgovor sta ce Srbija uraditi povodom samoproglasenja nezavisnosti Kosova i kad je Boris Tadic pobegao u Rumuniju a na ulicama se nije mogao videti nijedan "zuti" dokle god pogled seze doslo je do kraja bilo kakvog politickog legitimiteta DSS i Vojsilava Kostunice. Jer umesto nekog plana i odgovora sta dalje da se radi Vojislav Kostunica je doveo Ivanu Zigon da recituje a potom narod poslao u hram Sv. Save da se pomoli sto mu pored njega takvog jedino i preostaje, jer je posle toga resio da "vrati mandat narodu". Tog dana je Vojislav Kostunica pokazao koji mu je krajnji ljudski i intelektualni domet u uslovima 100% narodne podrske.
Препоруке:
14
23
60 субота, 30 март 2013 12:34
Шаран
Каква паљба са свих страна на др Војислава Коштуницу и ДСС. Човек има 7% освојених гласова, а сви се острвили на њега и на оно што се залаже.
То само показује колика је величина и колики је државник.

Шта му се замера:

1. Благ је и не изводи народ на улицу.

Када би се организовао митинг, без обзира на број грађана који би присуствовао, све би то послужило издајничким медијима да се поспрдају са ставом и идејама које би биле изнете. Пет пута би умањили број присутних, а онда би квази аналитичари(једва чекају да се тако нешто деси да узму који динар) испирали уста док се продаје држава и осиромашује народ.

2. Антиевропејац, антинатовац, неутралац

Нећу то да коментаришем, Бог му здравља дао!

Једини човек коме је изричито "забрањено" да учествује у власти.
Ама људи освестите се ово све говори!

Време ће показати које ко, а онда вам коментари о хвалоспеву о Воји неће помоћи. Или још горе да и тада када отворите очи, да "принципијелно" не мењате свој став.
Препоруке:
33
8
61 субота, 30 март 2013 13:40
Vladimir Dž
Nisu mi jasni ovi tekstovi. Traži se od DSS da bude dinamičnija i predvodi ostatak nacionalno opredeljene opozicije na ulicu. Tekst napominje da oni odbijaju pozive ostale slične profilisane stranke na zajedničko delovanje.

Moje nedoumice.

Koji su to pozivi i kad su oni bili? Da li su te ostale partije iz tog nacionalnog korpusa manje ili više isto tako zadrte po svojoj nekoj liniji i žele samo kako one misle? Da li DSS ima pravo da postupa ovako jalovo i mlako pa nek narod odluči da li je to u redu? Da li je narod već odlučio oko tog procenta?

Svako pozivanje DSS na odgovornost zbog svog političkog stila i delovanja je smešno. Ko može bolje nek izvoli, nek vodi naciju. Ja mogu da pozovem DSS na odgovornost zbog svog učinka dok su bili na vlast sa DS - pre svega zbog našeg duga i stanja u privredi.

A ove zapadnjačke ulizice, koje prepoznajem u komentarima, i koji se predstavljaju kao deo patriotskog bloka nebili ovde postavili još veći klin - kad-tad će te odgovarati.
Препоруке:
24
5
62 субота, 30 март 2013 14:48
Meda
Vremena su takva da je ne-delovanje I pasivizam poguban. Kad se ne mize demokratski, kada je jedini bastion patriotizma , ma kako malen, napadan sa svih strana I kada mu je izricito zabranjeno ucesce u vlasti, pravi je momenat za gerilu, za napad sa svih strana na jedini nacin kijo strani interes ne moze da kontrolise. Setimo se samo Brozove taktike tokom 2.Sv. Rata.

Dakle... Vreme je za revoluciju a VK nije revolucionar niti je DSS spremna za takvo breme.
Sloboda, nazalost, iziskuje sve to.

Analiza je odlicna I ja u ovom tekstu ne vidim napad na DSS poput medijske hake vec nesto poput oplakivanja nad poslednjim herojem koji je postao obicna tetka I nije spreman da se uhvati u kostac sa sudbinom.

Neko je pomenuo da je Rusofilija ( ili mozda BRICSfilija ) pravi nacin da se polarizuje drustvo I izvrsi tako potreban prevrat u Srbiji. Maj kuca na vrata. Bolje grob nego rob.
Препоруке:
8
8
63 субота, 30 март 2013 15:53
Milos Stankovic
DSS i Vojislav Kostunica su jedina brana od autosovinistickih krugova u Beogradu ambasadora-prokonzula. Trenutno u parlamentu ne postoji stranka koja bi podrzala Kostunicino zalaganje za odbranu najelementarnijih nacela na kojima pociva demokratsko drustvo. Izgleda da je autor zeleo da napise tekst koji bi se svideo onima koji su "antiprotivni", tako da ispada da su svi isti. Ocigledno da ovo nije tacno. Kostunica je politicar koga je smenio Zapad, odnosno sponzori kosovske nezavisnosti. Kostunica zna da se sa Kosovom raspad zemlje koji je poceo pre dvadeset godina nece zavrsiti. Zato ga nema u medijima i zato pri formiranju vlada od prokonzula mozete cuti samo jedno - u vladu mogu svi osim Kostunice!
Препоруке:
24
7
64 субота, 30 март 2013 17:40
Deca odlaze i dalje ...
Težak je zalogaj Gospodin Koštunica za Srbiju.Ja od njega nikad nisam odustala.Čovek zna šta treba da se učini s temeljima Države.On je mogao da bude jedini reformator.Ali,nije.Zašto?Zato što je 2000 te nastavljeno višedecenisko komunističko orgijanje,podstaknuto sa Zapada.Srbiju su razvalili,ojalovili.Niko nije mogao da pruži otopr crnoj internacionali.Koštunica odgovoran za pljačku.Svašta.Mnog se plitko ovde razmišlja.Da su naši političari ko Koštunica moj sin bi ostao u Srbiji(1991),ali tu smo gde smo s komunistima i dalje.S tugom u Srcu podržavam ga da ode,nek se u belom svetu sačuva srpsko seme,kad već sami nismo sposobni da odbranimo našu decu.Nema moj sin ovde šta da traži,za Srbe u Srbiji nema života.Koštunica je izabrao svoj put i dosledan je.Ko zna zna,ko ne zna gleda turske serije,a ne američke filmove.7% dovoljno,elitizam da.Podržavam njegovo časno povlačenje,šta se na ovo ludilo može reći.Ja ne mogu još uvek da se oporavim od izjave onog primitivca iz Kragujevca.
Препоруке:
20
8
65 субота, 30 март 2013 19:15
Niko Nikolić
Autor i komentatori opravdano kritikuju Koštunicu zbog njegove neaktivnosti (pasivnosti) i svega što je sa time povezano.Očekivati od Koštunice da on nešto učini protiv kvislinškog režima je velika iluzija, jer su njega uvek prevodili žednog preko vode.Nije li on nedavno izjavio da se kod novog režima "osećaju duh i dašak promena" (za njega nabolje, a za sve one kojima švraka nije popila mozak, samo na gore).Njegovo kasnije pozivanje Predsednika i premijera da podnesu ostavku, čime "spašava svoju dušu", govori sve o njegovom aktivizmu propatriotskog političara.Sada Srbima, kada se superpatriota bavi svojim duševnim stanjem, a njih ostavlja na milost i nemilost režimu, preostaje jedino da ih spašava dragi Bog.Medjutim pitanje koliko će ovaj u tome uspeti, jer majčica priroda već priprema svoje selektivne mehanizme za moderne Hazara.
Препоруке:
3
12
66 субота, 30 март 2013 20:14
Бели Орао
Драги пријатељи,Можда сам причао турски, али Милош није убио Мурата већ га је као Војник Кнеза Лазара поразио.Па да смо изгубили бој не би срнија била слободна још 100 година.Срби, оправите се мало, размажене мамине мазе, да не кажем нешто па да ми објаве коментар после Нове Године.
Препоруке:
12
3
67 субота, 30 март 2013 21:20
BBC USA
Buco, clanak ti je cista desetka. Lider /narodni vodja / se pokaze kada je najteze jer je tada najpotrebnije. Nisam clan neke stranke, ali razmisljam kao rodoljub, patriota, Srbin. Nece vise imati novu sansu. Klinci iz nase ulice, su morali da preskoce pubertet. Zivot je pun istorijskih, uglavnom prokockanih sansu.
Препоруке:
6
9
68 недеља, 31 март 2013 03:04
Милодан
Војиславу Коштуници и ДСС-у су везане и руке и ноге. Под великим су притиском испитивања приватизације Ц-Маркета у коме су Војислав Коштуница и његови најближи сарадници узели активног учешћа. А испитивање ове "приватизације" спада у оних 24.
Оптужница за политичку позадину убиства премијера Зорана Ђиниђића је одавно написана и само је питање када ће бити активирана.
Писац се није сетио, није знао или је намерно изоставио "полемику" на релацији Мило Ђукановић - Војислав Коштуница у чему су цргоногрски и (поједини) српски медији брујали ових дана. Некако, у исто време појавио се однекуд Владимир Беба Поповић те даде један врло шкакљив интервју једној црногорској ТВ станици. Потом се, на порталу Аналитика, појавио са својом причом и адвокат породице Ђинђић - Срђа Поповић.
Много је разлога да се Коштуница превише не експонира.
Посланици ДСС-а у Скупштини Србије узимају активног учешћа у циљу одбране Косова а могуће је и прекомпоновање власти у Београду зашта је ДСС заинтересован.
Препоруке:
2
17
69 недеља, 31 март 2013 04:19
ПисмаИзКанаде
Овај текст је написан ѕа краткотрајну употребу, демагошки, без иоле увида шта је ДСС радила све до 2008, када је Коштуница распустио парламент и расписао нове изборе.
Ако народ иѕабере одмах после тога Тадића (ДС) која је даље терала паролу "И Косово и Европа", покрала привреду и упропастила шансе ѕа напредак у преговорим о Косову, то није одговорност ДСС, него народа, оног истог који је од 1990 до 2000 стално гласао за Милошевића. Ако после ДС народ иѕабере Николића (НС), то је опет народна воља, па им је тако како су иѕабрли. Нико им други није крив, поготову не ДСС.
С друге стране, као велики постовалац Коштунице (био сам на његовој листи посланика далеке 1993), слажем се да је време да у странци нађе свог доследног следбеника и да му преда кормило странке.
ДСС и Коштуница ће истати упамћени као доследне демократске институције у Српској историји.
Препоруке:
20
4
70 недеља, 31 март 2013 04:25
Peter RV
@Zoran za Petra RV:
"Neutralnost je nevezivanje sudbine zemlje ni za kakvu stranu politicku ili vojnu organizaciju.."
-Znaci, ni kad kad hoce da vam otrgnu teritoriju, prijete vam rasparcavanjem i ucjenjuju vas neprekidno, vi ne treba da trazite pomoc od nikoga izvan, samo trazit 'ekonomsku saradnju' koja ce vam se 'isplatit'? I to ce nam nekako donijet mir i blagostanje?
Tako sam bas i bio razumjeo tu Kostunicinu neutralnost,Zorane, ali nijesam naprosto mogao da vjerujem da je on ozbiljno predlozio ovakvu budalastinu. Hvala na jasnom odgovoru i objasnjenju- nemam vise pitanja.
Препоруке:
3
12
71 недеља, 31 март 2013 11:30
@Бели Орао
...а земља је равна плоча коју три корњаче носе на леђима!?

Јесте да смо Срби, али то нам не даје право да се лажемо!
Препоруке:
2
2
72 недеља, 31 март 2013 11:41
Све је речено са текстм М. Калика
Све до 2008 године, ДСС и њихов шеф су дували у исту тикву са српским душманима, разним ђинђићима, деретама, чедама...
И тек када су изгубили власт, сетили се да се врате на праву страну.
Зато никада више неће моћи окупити народ.
Препоруке:
6
14
73 недеља, 31 март 2013 19:23
@Све је речено са текстм М. Калика
U mnogo pa znate (osim da prosipate poluistine)i ti i Kalik.

USTAV, ODBIJANJE AHTISARIJEVOG PLANA, VETO U UN


o svakom ko namerno (a kao slučajno) "zaboravi" ova tri stvari pa pljune na Koštunicu koji ih je izborio, mi koji čitamo ove komentare, MORAMO da se zapitamo u čijem interesu to rade.
Препоруке:
8
2
74 недеља, 31 март 2013 21:06
Dvadeseti vek
Почео и завршио катастрорфом која почиње са К.
Почео са Карађорђевићима.
Завршио са Коштуницом.
ТРојански коњ.
У колаицји са Ђинђићем, Чанком, Чедом, Драшковићем (и министар му беше), Динкићем,

И сада га Амери неће. Зашто?
Урадио прљваве послове и сада им више не треба.
Препоруке:
1
11
75 недеља, 31 март 2013 21:58
Vojislav Djuric
Koliko smo samo puta culi kako bi sve bilo dobro u Srbiji samo kada ne bi sve kvario Vojislav kostunica, Govorilo se da je neodlucan (zasto se neko drugi, odlucniji, nije prihvatio da bude kandidat DOS a onog leta 2000?) Kako je onda pobedio Milosevica na izborima ako je tako odvojen od stvarnosti, i od naroda, zasto npr Vuk Draskovic to nije uspeo, mada se 3 puta kandidovao? Cuo sam 2004 kako Kostunica nece znati da vodi privredu, a srpska privreda nikada nije tako dobro napredovala kao kada je on bio predsednik vlade. Jos cudnije, kritikuju ga da ne menja stavove. Pa zar bas to nije vrlina u srpskoj politici u kojoj se danas prica jedno,a sutra radi drugo. I pre 20 ak godina sam cuo kako mu se podsmeva Milorad Vucelic kao i danas Marinko Vucinic, navodno Kostunica je tamo neki intelektualac bez veze sa stvarnoscu. Pitam se sta sada Vucelic misli o rezultatima svog politickog delovanja. Kako bi Srbija danas izgledala da je Kostunica imao vlast od 1990, zapitajte se!
Препоруке:
9
2
76 недеља, 31 март 2013 22:40
Milan Djurich
Neverovatno kako se odgovornost za stanje u zemlji prebacuje samo na DSS!Godinama,na svim stanicama ne mozemo da chujemo komentare DSS a duze od minuta.Njihov relativno slab uspeh na izborima je tragedija za Srbiju,ne za DSS.Ne umeju da budu agresivni,i kako reche Bora Djordjevich,ovaj narod ne ume da ceni kada je neko pristojan,vech agresivan.DSS nije uspeshan,iz istih razloga iz kojih narod,ili bar vechina,radije gleda B92,PINk i sl stanice,a ne chita Geopolitiku,sajtove kao sho su NSPM,Novi standard,Srpski list i sl.To nije krivica navedenih vech indolentnost naroda,a posebno sadashnje srpske inteligencije,nedorasle situaciji u kojoj se nalazimo decenijama.Vishe veruju navedenim medijima,koje smatraju objektivnim,nego NSPM u,Geopoliitici i sl.Bar sada,u informatichkoj eri mozemo da biramo shta chemo chitati,ali se vechina u tome ne snalazi.
Препоруке:
7
4
77 уторак, 02 април 2013 13:21
Zoran
za Petra RV: Budalastina ili ne, VK je zatrazio pomoc i dobio je od dve velike svetske sile kada je ta pomoc bila potrebna da se u Savetu Bezbednosti odbaci plan Ahtisarija a za sve ostalo sto je usledilo nakon izbora 2008. ne treba kriviti DSS jer nije bila u vlasti: pristajanje na plan Ahtisarija sa nekih davno zaboravljenih dubioznih sest tacaka, dovodjenje EULEX-a, integracija telefonije u pokrajinski sistem, registarske tablice, katastarske knjige i sve ostale ucene na koje je niko drugi nego srpsko politicko rukovodstvo olako pristajalo. Problem nije ni u Nemackoj ni u Americi ni u Britaniji, oni mogu da traze sta god hoce; problem je u poticikoj eliti u Srbiji koja je dolazila na vlast nakon 2008. i poptpno podredila ocuvanje teritotrijalnig integriteta zemlje clanstvu u jednoj politicko-ekonomskoj organizaciji drzava. Nemackog uvoznika malina ne tice se politika Angele Merkel kao ni srpskog malinara koji te maline prodaje jer imaju zajednicki interes a KiM je Srbija i tacka!
Препоруке:
6
0
78 уторак, 02 април 2013 13:49
мр Брнислав О. Поповић
Као прво не постоји историјска одговорност ни ДСС-а ни Коштунице. Зашто? Зато што народ никада неће бити спреман да гласа за политику ДСС-а. Иако већина тврди да је против уласка у ЕУ и предају Косова, иста та већина ће гласати (и даље) за политику "И Косово и ЕУ", коју сада уместо ДС-а репрезентује СНС и СПС. Гласаће из страха од изолације и још горе немаштине. Већина ће се ограничити на потмуло гунђање и негодовање, али ће и даље да гласа за исту политику. Чак и да сутра ова власт призна албанско Косово. Јавно ће причати против, али реално осећаће се као да им је пао камен са срца. Или у најбољем случају неће гласати уопште. Али не због недостатка алтернативе већ због избегавања одговорности за негативан исход.
Као друго не постоје националне снаге с којима се има ићи у коалицију. Уколико се ту мисли на Ђиласову пету колону у виду Двери, онда је то ван дискусије. Остале мање групе и покрети иако имају извесну "силу" на терену, немају ни масовност ни политичку тежину.
Препоруке:
8
1

Анкета

Да ли мислите да ће у 2025. години бити одржани ванредни парламентарни избори?
 

Република Српска: Стање и перспективе

Банер
Банер
Банер
Банер
Банер
Банер