Da li smo i Mi kao Narod ovakvi nesoji kao što su nam ,,reprezenti,,?
Turska pasarela za pakao, emirati da nam pokažu kako se seje i zaliva, azerbejdžan da kažemo Rusiji da je krv voda, a sve to da bi nekoliko loših od nas spaslo svoje prodane ...ice.
Preporuke:
117
0
2
utorak, 12 februar 2013 15:49
el ninjo
„Savremeni musavat“ koja je podmlatku stranke ponudila nagradu od 10 000 evra za odsecanje književnikovog uva.
šta bi tek sekli da nisu savremeni? sigurno su ljubitelji Van Goga.
Preporuke:
87
1
3
utorak, 12 februar 2013 16:05
Goran Jevtović
Približavanjem Bakuu Srbija ponovo radi protiv interesa Rusije, i u suštini za naglo približavanje dve zemlje nema logičnog objašnjenja, osim da se ono gradi po komandi Vašingtona, koji u svojoj dugoročnoj strategiji očigledno ima zajedničke planove za dve zemlje. Jedan od objašnjenja može biti priključak Srbije na skraćeni „Nabuko“, ili čak zajedničko učešće u eventualnom ratu protiv Irana, za koje Srbija i Azerbejdžan treba da budu logistička podrška, ali će se pravi razlozi razvoja strateškog partnerstva verovatno okriti tek u budućnosti.
Ćute i tzv. pravoslavci i patriote iz vlade dok računaju koliko će novca iz Bakua stići. Tužno, smešno, bedno i ljigavo, ali, zar od današnje i prve i druge Srbije i možemo nešto bolje da očekujemo?
Uh, kakav tekst, kakva maestralna analiza, na tako malom prostoru!
Bravo gospodine Ristiću, svaka čast!
Čija je vlast u Srbiji!!!!???
Preporuke:
102
2
4
utorak, 12 februar 2013 16:32
F-16
Pridružili smo se sankcijama EU Belorusiji, osudili Rusiju za Pusi Rajots, Pridružili smo se sankcijama Iranu, Siriji... Guramo prst u oko prijateljima koji nisu priznali Kosovo,zarad neprijatelja. Stvarno smo nesoji!
Preporuke:
120
2
5
utorak, 12 februar 2013 16:35
gavrilo
ne treba puno da postavljate pitanja:ova vlada je na istoj talasnoj dužini sa proatlantskim glasnogovornicima kako što je bio i DS samo su im brzine drugačije.Ustaj Narode dok se još zoveš SRBINOM!
Preporuke:
73
0
6
utorak, 12 februar 2013 16:38
jojo
Toma i Vučić nisu uzeli samo slogan "da živimo bolje" od DS već i program i sprovode ga sa još većom revnošću.
Zato je "veliki gazda" (isti za DS i SNS, LDP, ...) i podržao Tomu, a ne isluženog Borisa.
Preporuke:
68
0
7
utorak, 12 februar 2013 17:02
Deda jedan
Azerbejdžan je nesumnjivo ѕemlja porodične diktature odnosno država nasledno porodična.Šta toma tamo traži.Pa ѕar nedavno jedan njegov tѕv. savetnik ne pomenu da bi toma trebao sesti na srpski presto.Taj isti toma suspendovao je Ustav Srbije davši legitimitet tѕv. presedniku njihove kosove.Dakle šta je toma tražio u Bakuu.Išao on po savete kako se to vlada u državi nasledno porodičnoj.A od svega toga dobiti će u Srbiji malo morgen.
Preporuke:
72
0
8
utorak, 12 februar 2013 17:47
?
"LIGNET upozrava da je čak i Vatikan nedavno primetio da se „ogroman novac sliva u region Balkana“, a sve sa ciljem radikalizacije muslimana u regionu. Vatikan je tada naveo da novac uglavnom potiče iz Saudijske Arabije i Turske."
PORTPAROL AL KAIDE: Balkan oduvek pripada islamu
http://fakti.org/globotpor/quo-vadis-orbi/portparol-al-kaide-balkan-oduvek-pripada-islamu
Preporuke:
42
0
9
utorak, 12 februar 2013 18:21
Arslan Lav
Srbija nema svoju vlast. Namesnička antinarodna i antisrpska odrođena vlast je Briselsko-Londonsko-amerikanska.
Srbi nemaju ništa protiv Alijevih i Šeikovih, Otomanskih i Veličanstvenih, DŽerčilovih i sličnih. Ali - šta od njih očekujemo?
Sreća je da srpski - narodni prijatelji znaju da je od 5-og oktobraovom narodu nametnuta vlast tuđa.
To se ogleda u demonstraciji međusobne ljubavi mlade generacije i naroda na stadionu Zvezde prema Putinu i u Deklaraciji srba sa Kosova i Metohije da hoće da postavu državljani Rusije. To činjenica nikome ne može da promakne.
Doduše, lično mislim da su turci dobrim delom srbi. Janičari su nikli iz danka u krvi. Zdravi i jaki srpski momci ostavili su kod turaka traga, pomešala se rasa. Na Balkanu smo mnogo poprimili od turskog kao njihovo roblje kada su uzimali danak u krvi, ili po jus prima noktis. Konačno, današnje nove balkanske nacije kao Crnogorci i Bošnjaci su srbi koje su izgradili i priznali Turci kao svoje ili tako nekako. To ne može da se negira
Preporuke:
33
2
10
utorak, 12 februar 2013 18:21
au mile
Zahvalan sam autoru teksta na informacijama oje nam je dao.
Ovo je ipak ključno:
Približavanjem Bakuu Srbija ponovo radi protiv interesa Rusije, i u suštini za naglo približavanje dve zemlje nema logičnog objašnjenja, osim da se ono gradi po komandi Vašingtona, koji u svojoj dugoročnoj strategiji očigledno ima zajedničke planove za dve zemlje.
Preporuke:
55
0
11
utorak, 12 februar 2013 18:53
Sramota!
Mene je sramota sta ovi rade u ime svih nas. Rusijo, izvini sto imamo takve ljigavce u vladi. Nismo znali kakvi su. Iako nikada nisam glasao za Seselja, sada su mi jasna sva njegova upozorenja u vezi Tome i Vucica.
Ima li spasa?
Preporuke:
57
0
12
utorak, 12 februar 2013 18:56
jednorog
Sve se slažem, treba prekinuti odnose sa Azerbejdžanom. Za uzvrat, Rusi će nam možda reći hvala, a možda i neće. Nismo mi Srbi nikom ništa dužni, a najmanje Rusima. Deset po njih najgorih godina, kad su bili najslabiji, mi smo se podmetnuli. Za uzvrat: odradili su nam Haški tribunal, nisu nam pomogli ni kod bombardovanja, bilo je dobrovoljaca, ali se ruska država nije utrgla, zbrisali su s Kosova i na duši im je mnogo Srba koji su ostali tamo, jer su računali da su "stigli Rusi". Dobili su Nis za šerpu ribe. Sad Srbija treba da misli o ruskim interesima u Nagorno Karabahu, jer se to od nas očekuje, a oni špartaju Srbijom i dele nam "pametne" savete za naše novce. Pa, ako se tako budemo vladali, treba svim Srbima odseći po jedno uvo, a ne tom književniku.
Preporuke:
10
64
13
utorak, 12 februar 2013 19:55
@jednorog
U pravu si druškane, i ja sam do pre par godina bio nepokolebljivi rusofil i onda sam došao do zaključka da njih boli stojko za sve. Pa pogledajte pobogu u poslednjih 20 godina Rusi su izdali sve svoje saveznike, čak i najvećeg Srbiju, dok Ameri hoće da zarate zbog Filipina i Japana(oni katolici, a ovi budisti). I šta sad hoće? Da mi bronemo o Nagornu, ma nemoj, a oni nisu o Kosovu i Metohiji sa 2000 manastira PRAVOSLAVNIH. Zamislite Amerikance i zapadni svet kako bi branili tamo neku zemlju sa 2k katoličkih crkava iz 8-13veka. Ma sikter bre!
Preporuke:
6
48
14
utorak, 12 februar 2013 20:04
tyty
Detaljnija analiza
Na Južnom Kavkazu Srbija u igri protiv Rusije? Ana FILIMONOVA
Kome nije jasno neka pogleda crtane filmove o Dušku Dugoušku.
http://www.youtube.com/watch?v=wWMJPo-SDa8
Preporuke:
15
1
16
utorak, 12 februar 2013 20:37
Robespijer
Čudno neko vreme naišlo, ali za nedelju dana, ja se opet složih sa Jednorogom. Najpre oko Aleksandra Obrenovića, ovog puta oko Rusije.
Da citiram stihove J. J. Zmaja, napisane povodom izdaje Rusije u San Stefanu:
''I svršeno je - maćijskom merom
I potpisano zlaćanim perom,
I proslavljeno gospodskim pirom
I srpska propast zove se mirom.
I crvak nema ko bi s vajko,
Hvala ti, hvala, srpska nemajko!''
Preporuke:
8
34
17
utorak, 12 februar 2013 21:01
jednorog
@Robespjer
Što bi Dačić opevao stihovima: "Ko bi rek`o čuda da se dese"! A sad će moj brat, Beli Orao obojicu da oplete: i Vas i mene. Mislim da mi Srbi nismo nikom ništa dužni, a nama mnogi jesu. Pa i Rusi.
Preporuke:
9
21
18
utorak, 12 februar 2013 21:26
Kinta green Grant
Kad sam mogao da namirim ove ale od 5.10. pa do danas, mogu i vas nekolicinu.
Jos nekoliko taze namolovanih hiljadarki, manje vise.
Okacite ovde pretince!
Preporuke:
10
0
19
utorak, 12 februar 2013 21:29
Beli Orao
@Jednorog. Ma neću da te opletem, nego šta te jer ili što bi ti moja majka rekla, e sine u lepo si društvo up`o.
Preporuke:
18
1
20
utorak, 12 februar 2013 21:31
Peter RV
Evo nesto sto ce nas primaknut zagrljaju Nato-a.Sad jos samo da im posaljemo oruzje da ubijaju Jermene u Nagorno-Karabag? Bezsramnost zvanicne Srbije nema granica, ali i 'nezvanicni' ne izastaju isuvise pozadi. @Robespier i @Jednorog nalaze uvijek izgovor da izklevecu Rusiju pred Srbima.
Preporuke:
27
3
21
utorak, 12 februar 2013 22:04
Robespijer
@ jednorog
Baš tako, nikome nismo dužni, ponajmanje Rusiji. I preplatili smo izgubljenim srpskim životima, ono malo što smo od nje dobili, da bi nam danas poručivali da ne mogu biti veći Srbi od Srba. Zato ni mi ne možemo biti veći Rusi od Rusa, pa da gledamo hoćemo li joj se zameriti u pokušaju da spasimo goli opstanak i egzistenciju, dok ona mirno gleda kako nam otimaju Kosovo i ubijaju nas.
Preporuke:
6
28
22
utorak, 12 februar 2013 22:09
jednorog
@Peter RV
E, sad oko klevetanja Rusije ga preteraste, toga kod mene nema. Reč je o tome da mi ne možemo srpske interese da branimo ni u Beogradu, a da se stalno od nas očekuje da branimo ruske po celom svetu. Nemamo mi bližeg naroda od Rusa, ali, neka se malo postaraju, ako im je stalo da je Srbija na njihovoj strani. Neka otvaraju škole po Srbiji, obdaništa, bolnice, ako su mogli da ulože u Čelzi, neka ulože u OFK Beograd, ili Radnički iz Niša. Neka osnivaju i finansiraju svoje nvo, neka kupe televiziju sa nacionalnom frekvencijom. Neka u svoje interese u Srbiji investiraju samo 10-ti deo onog što investiraju Amerikanci. Neka grade crkve, neka stipendiraju talentovane siromašne đake. Ja sam srpski nacionalista, moj narod nestaje, država se raspada. A mi stalno treba neke uslove da ispunjavamo: pa je to "fuj" kad ih postavlja zapad, a "super" kad ih postavljaju Rusi. Ne treba mi nikakve uslove da ispunjavamo, nikom nismo dužni, nama jesu. To je samopoštovanje.
Preporuke:
15
7
23
utorak, 12 februar 2013 22:24
Smiljanski
Neki su ovde pobrkali lončiće!Rusija je sila kojoj se klanjaju svi pa čak i moćna Nemačka!Čemu ta prepotoncija,zar nismo svesni svoje slabosti? Rusi nam i previše pomažu,u odnosu na kampanju koja se vodi protiv njih skoro 60 godina!
Sramota je posle svega što je Rusija uradila ѕa nas,da ovako komentarišemo!
Što se tiče Aѕerbejdžana,i Turske,to je isto,isti narod,isti jeizk,Vera!!EU nas baca u ѕagrljaj Otomanskoj Imperiji,kao kompezaciju ѕa njihov,a,i naš neulaѕak u EU!Saberite samo koliko puta su se sreli naši "lideri",i njihovi u poslednje dve godine!Zbog ovakve dinamične dipšlomatske aktivnosti, oѕbiljno su nam ѕamerili Grci,i Bugari,jer ѕa raѕliku od nas, njima je jasno,o čemu se radi!!!
Preporuke:
27
4
24
utorak, 12 februar 2013 22:49
Goran Jevtović
Smiljanski
Odličan komentar, bravo!
Eh, da je SSSR, kako bi Robespijer ovde verglao.
Ne pominjite mu Putinovu Rusiju, jer to je kao da branite klerofašizam 21.veka, o čemu on već sprema, verovatno, doktorsku disertacijju .
Preporuke:
23
2
25
utorak, 12 februar 2013 23:12
Robespijer
@ Goran Jevtović
Ne brinite, g. Jevtoviću, ne pišem doktorsku disertaciju, nažalost. Nemam sredstava da platim doktorske studije i finansiram naučno istraživanje, koje prati izradu disertacije. Šta ćete, došli ovi Vaši na vlast, pa je to postala sada privilegija samo onih sa ''pedigreom''. Ja pedigrea nemam, dete sam iz radničko-seljačke porodice. A nisam se sviđao ni profesorima na fakultetu zbog svojih političkih stavova, pa, eto, propustio sam šansu za neku stipendiju, verovatno iz nekog stranog fonda. Međutim, ponosan sam na to. A ta eventualna disertacija bi sigurno bila vrhunska i bila bi nezaobilazna za proučavanje novih formi fašizma koji se javljaju u Rusiji u putinovskoj eri. Malo i ja da budem neskroman :-)
Preporuke:
2
26
26
utorak, 12 februar 2013 23:47
Srbin
Za "Robespijer" -a
Blago rečeno, nisi iskren. Ništa manje, ti bi "proučavao fašizam u Putinovoj Rusiji"- što je besmislica ako se uzmu u obzir sve činjenice koje se odnose na Rusiju, A DA NE PRIMEĆUJEŠ AMERIČKI MONSTRUM FAŠIZAM, KOJI IZ DANA U DAN UBIJA I PLjAČKA NARODE PO PLANETI, USA fašizam koji snagu formira na pljački, onoj klasičnoj, banditskoj, i onoj drugoj POMOĆU ŠTAMPANIH LAŽNIH DOLARA.Američki dolari su bezvredni papir, koji NA SILU stiče vrednost onda kada ga neka država prihvati i da mu svoju vrednost poturajući pod dolar svoju robu, svoju proizvodnju i svoj rad kroz "razmenu valuta", jer se valuta u državi može zaraditi (dobiti) samo velikim radom. Ja ne verujem da poseduješ sposobnost i znanje za izradu doktorske disertacije, tako da je izgovor da "nisi imao sredstava" SAMO izgovor. Rezultat disertacije se dobija kao rezultat misaonih procesa uz korišćenje postojećeg znanja, a novac tu ne igra presudnu ulogu, posebno u društvenim naukama...
Preporuke:
23
2
27
sreda, 13 februar 2013 00:11
rs
nema nam spasa, a i propasce mo najvjerovatnije
Preporuke:
11
2
28
sreda, 13 februar 2013 00:16
Robespijer
@ Srbin
Da li sam ja negirao američki fašizam kojim slučajem? Izvolite, nađite neki moj citat, gde ga poričem.
Razlika između američkog i putinovskog fašizma je u tome što se prvi temelji na krupnom kapitalu, koji se imperijalno širi ratovima i eksploatacijom, lažno se pozivajući na ljudska prava i slobode, dok se drugi, takođe, temelji na krupnom kapitalu manjine bogatih ''novih Rusa'' (tajkuna) samo začinjen religijskim primesama. Kako ekonomska i vojna snaga utiču na širenje kapitala, putinovski fašizam, se tek pomalja na međunarodnoj areni, ali zato se i te kako oseća na domaćem terenu u vidu anticivilizacijskih zakona u saradnji sa RPC i surovom eksploatacijom ruskog stanovništva.
Ako ne znate na čemu se temelji izrada doktorske disertacije u društvenim naukama, onda je bolje da ništa i ne kažete, nego da se brukate.
Preporuke:
2
26
29
sreda, 13 februar 2013 00:19
Ivan
Stvari nisu uvek tako jednostavne.Ako je tačno da su interesi Rusije i Azerbejdžana u sukobu, zašto je Rusija prodala Azerbejdžanu sisteme SA-20(modifikovani S-300) a Jermeniji nisu(poseduje samo SA-10, prvobitni i već pomalo zastareli S-300).I još jedna omaška, Jermeni nisu pravoslavci, već monofiziti.
Preporuke:
5
10
30
sreda, 13 februar 2013 00:32
Peter RV
@jednorog
mozda sam vas isuvise brzo strpao u kategoriju srpskih Garija Kasparova t.j. sa Robespierom (izvinjavam se), ali nastavljam da vas ne razumijem :
"Nemamo mi bližeg naroda od Rusa, ali, neka se malo postaraju, ako im je stalo da je Srbija na njihovoj strani"
Prvo. Dali Srbiji vise treba Rusija, ili Rusima Srbija. Cija je situacija beznadezna, nasa ili njihova?
Drugo. Kad vi uopscavate Rusiju sa svakim njihovim drzavljaninom (Abramovits-Chelsy) zasto onda to ne uradite i sa Srbijom? Zasto Srbi biraju uvijek na izborima tipove koji odbijaju stratesku saradnju sa Rusijom- jer se stim nece dopasti Zapadu? Ovo sto vi predlazete bi bila saradnja sa Rusijom na svim nivoima, sto je uostalom Putin predlozio vec odavno - na cemu nijedan srpski politicar nije reagirao.Ne samo to, nego saljemo jos uvijek, nase oficirske kadrove na 'demokratsku' indoktrinaciju i obuku u Ohajo.
Ponasanje zvanicne Srbije izgleda kao vulgarna prostitucija, a vi hocete da Rusi to ne primijete?
Preporuke:
23
2
31
sreda, 13 februar 2013 01:02
Srbin
Za „Robespijer“-a
1)Ovde nije u žiži da li jesi ili nisi „negirao američki fašizam“, pa se ne zaklanjaj iza toga, prosto, ti, pored MONSTRUM ZVERSKOG AMERIČKOG FAŠIZMA o kome ćutiš, ističeš „putinovski fašizam“- to je tvoja legitimacija, a ovo što pišeš je maska.
2)Putin sređuje teško nasleđe Rusije iz poslednjih godina SSSR, kada je vladao američki agent Gorbačov. Osim toga, Rusija je i danas pod velikim pritiscima sa kojima se bori. Ruska vojska ne odlazi desetinama hiljada kilometara od Rusije da bi pokoravala narode i države, kao što čini ZVERSKI fašistička USA.Itd.
3)Porobljeni narodi i države Planete se raduju da Velika Rusija bude moćnija na međunarodnoj sceni, kako bi se oslobodili USA EU NATO fašizma. 4)Ti nisi znanjem potkovan da bi ocenjivao ko se „bruka“ pokazujući mišljenje o disertacijama. Nisi ti tome dorastao, ako ne računaš bezobrazluk.
Preporuke:
18
3
32
sreda, 13 februar 2013 01:33
Turas
Podsećam komentatore na Putinov gest pri poseti Tome kada je postao predsednik;Da pozdravi Tadića.Da li vam to nešto govori?
Preporuke:
8
1
33
sreda, 13 februar 2013 02:20
Kinta green Grant
@ Robespijer /bice da je tako/
Vide ste li Vi da mogu da Vam pomognem oko ,,Dr,, imam planirana a slobodna sredstva, tema koju natuknuste mali volodja kgb klerofasista, kako meni ne pade na um , zasluzuje nasu podrsku.
Preporuke:
2
1
34
sreda, 13 februar 2013 07:30
jednorog
@Peter RV
Postavili ste, po meni, vrlo ozbiljna, ključna pitanja, vezana za naše ponašanje prema Rusiji, a i obrnuto. SAD (i sva ta anglo-američka masonerija, koju g. Jevtović tačno naziva imperijom - u smislu demonske imperije) ulažu, najpre u jugoslovenske, a potom i u srpske "kadrove" još od 1949, kada je FNRJ postala sastavni deo odbrambenog sistema Nato pakta, što je pokazala prof. S. Avramov. Cela SFRJ je odrasla na američkim filmovima i rok muzici. To je način razmišljanja koji kaže da je "sve dobro na zapadu". Da ne govorim o modi "o crvenom pasošu sa kojim se putuje na zapad", FEST-u, Bitefu, i sl. SSSR tu nije mogao da parira, niti mu je bilo dozvoljeno. Ali, Milošević se okrenuo Rusiji, uz sve trapavosti oko SSSR-a. Pa, Skupština SRJ je donela odluku o pristupanju Zajednici Rusije i Belorusije i? Dobili smo Černomirdina i ruske tenkove na prištinskom aerodromu, koji su zadržali Srbe da ne odu,a onda su se ti tenkovi povukli, a Srbe su pobili Šiptari. nastavak
Preporuke:
8
0
35
sreda, 13 februar 2013 07:45
jednorog
nastavak Što se tiče sadašnje vlasti: Konuzin i Jedinstvena Rusija su sedeli na skupovima SNS-a, pa je i to mnoge od nas opredelilo da glasamo za Nikolića i SNS. Mene jeste, jer mi je to bio pokazatelj iza koga "stoji Rusija". I, šta se desilo? Dobili smo "turbo Tadića"! Pa, sad je opet Rusija nezadovoljna, a mi? Ja sam na izborima poslušao Konuzina i Jedinstvenu Rusiju, ne Jelka Kacina! Ali, pitam: šta Rusiju sprečava da školuje mlade, da otvara bolnice, privatne, niko ne traži besplatno lečenje, da "zatrpa" tv kanale svojim igranim i dokumentarnim filmovima, serijama...? To je stvaranje drugačijeg načina razmišljanja. Neka ulažu u "kadrove"! Ko ih sprečava? Ko im brani da nam pomognu, sada, kada realno nestajemo? Niko. Neće da se zamere zapadu. Imamo verbalnu podršku i hvala im. Bar nisu protiv nas i nisu nas bombardovali. Ali, ponavljam: ja sam srpski nacionalista, ne ruski, ne američki, ne jugoslovenski. Srbi nikom ništa ne duguju i savest nam je čista! Za sve druge ne garantujem.
Preporuke:
12
0
36
sreda, 13 februar 2013 08:32
Anti Robespijer
Dakle druže Robespijer,
proizilazi da Vam je neko zabranio da radite disertaciju dolaskom ``ovih`` na vlast, a ta disertacija je inače sjajno napredovala kad su na vlasti bili, Vama tako dragi, ``bivši``.
Veoma je dobro što sami možete da procenite svoja pisanja, kao, u najmanju ruku - veoma dobra.
Očigledno je da ste pravi pripadnik žute škole.
Takav sastav vaše ličnosti Vas duboko preporučuje za neku Soroševu stipendijicu, malecku pomoć, neku sinekuricu i sl.
Ipak, moram da Vas opomenem, gazda Vam je zahtevan, a konkurencija velika.
Pokušajte eventualno ritualno samokažnjavanje i posipanje go...ma ispred redakcije ``Peščanika``
Radikalizujte to malo !
Preporuke:
11
2
37
sreda, 13 februar 2013 10:04
jednorog
@Peter RV - naknadno
Vidim da se na jednom sajtu pojavio tekst koji govori o potrebi za ruskim medijima u Srbiji. Nisam znao za to, ali bar još neko razmišlja na sličan način. Što se tiče ugrožavanja ruskih interesa: SFRJ je od 1948 do kraja, ugrožavala ruske interese, uništavajući Srbiju, o tome ni reči? Milošević i Šešelj su, pokušavajući da obnove Srbiju, kumili i molili Rusiju da nas primi u tu zajednicu. Srbije danas nema, između Beograda i Patrijaršije je granični punkt. E, sad smo, kad nas nema, ugrozili ruske interese? Malo da budemo ozbiljni: kao što nisam ni ruski, ni američki, ni jugoslovenski nacionalista - već srpski, tako nisam ni na pozicionoj, ali ni na opozicionoj strani - već na srpskoj.
Preporuke:
8
2
38
sreda, 13 februar 2013 11:05
ALKAR@JEDNOROG
neznan jeste li od mene "prepisali" moj davni komentar koji se odnosio na rusko -srpsku ljubav ali je u dlaku,skoro,isti.tada san pokupio minuse od rodoljubnih srba i pljuvanje po mojoj "genocidnoj"sljepoći jer ko to moze zavadit srbe i ruse i da je ta ljubav vječna...a i ja i vi ste to odlično objasnili-rusi ne vole nikoga ako nemaju zasto.ka i drugi.
Preporuke:
2
10
39
sreda, 13 februar 2013 11:06
Beli Orao
@Jednorog. Brate Jednorože, moram. U to vreme predsednik Rusije je bio Jeljcin. Jel` dosta?
Ostavite se Rusije i ti i onaj nesrećnik što mu nisu dali da napiše dr. disertaciju(alo!?). Koji je imao Slobu i žute, ako tu nije mogao da se uklopi ili sad onda možda u nekom novom životu. Vi se u Rusiju ne razumete. Ne kažem da i ja mnogo znam, ali dovoljno.
Nikad, ali nikad nas nisu gazili. Jel` opet dovoljno?
Preporuke:
9
2
40
sreda, 13 februar 2013 13:17
Crux
Nije mi jasno zašto uopšte raspravljate sa "Robespjerom" i njemu sličnima? Čovek ima svoj antisrpski i antiruski stav i neće ga promeniti sve dok mu se ne slože kockice u glavi, ako se uopšte i slože i ako je uopšte i Srbin. Uzaludan posao, baš kao kad bi mene ubeđivali da su Robespjerovi idoli Čeda, Čanak, NVO i njihovi mentori i sponzori sa Zapada, nosioci demokratije i dobra za Srbiju. Ovde se ne radi o ideološkim neprijateljima, razlikama u mišljenju i raličitim pristupima problemima zbog dobrobiti Srbije, već o čistom kvislincizmu i borbi protiv svega što je srpsko. Ima još dobronamernih (naivnih) Srba, koji zaista misle da istinom i logikom mogu promeniti nakaradne i izopačene stavove deklarisanih srboždera. Ja lično, odavno nemam takvih iluzija.
Preporuke:
9
2
41
sreda, 13 februar 2013 13:33
jednorog
@Alkar, Beli Orao
Voleti Rusiju, po meni, podrazumeva i iskrenost. Ljubav je osnova svega. Ja volim Rusiju, o tome nemam nameru da podnosim izveštaj, a na tu temu sam jako mnogo konkretno učinio. Srbija ne može da ugrozi ruske interese, jer je nema. Rusija jednim potezom može da reši sve srpske probleme. Ako neće, ne ume, ne želi, ne bi da se zameri zapadu - u redu, ali da se ne lažemo kako je to zbog toga što nepostojeća Srbija ugrožava Rusiju na nekoj čuki podno nedođije. I dalje verujem u obnovu ruske carevine i želim da do toga dođe. I još nešto: sve ovo kažem i Rusima, jer sam u prilici da sarađujem sa njima. Nema zarade sa moje strane u toj saradnji.
Orle: ako je opravdanje što nam nisu pomogli Jelcin, onda je opravdanje što im ugrožavamo interese Nikolić. A oni su podržali Nikolića i rekli meni da ga podržim. I ja sam to učinio, misleći da znaju šta rade. Mogu da se ljute na sebe, a ne na Srbe. Nikolić i SNS su njihov izbor.
Preporuke:
11
1
42
sreda, 13 februar 2013 14:24
Gordana
Pobogu , kako mozete ovako ozbiljnu i STRASNU temu da razvodnjavate sa tamo nekim provokatorima, kojima to i jeste cilj? Ko mi sad treba njima da objasnjavamo dali jesu ili nisu Rusi u istoriji pomogli Srbiji!Boze me sacuvaj!Problem je daleko ozbiljniji; KAKO CEMO , JEDNOG DANA, KADA SE OSLOBODIMO OVIH STRASNIH LJUDI KOJI SVAKODNEVNO PRAVE KATASTROFALNE POTEZE PO BUDUCNOST SRBIJE, OBJASNITI STO SMO CUTALI I TRPELI ?!Strasno se stidim a i plasim! Sta ce sa nama biti?
Preporuke:
6
3
43
sreda, 13 februar 2013 17:07
Peter RV
@jednorog
Ako nastavite da insistirate da su Jelcinova Rusija i Putinova jedna te ista, onda zaista nema mjesta za nas razgovor. Zasto onda ne identificirate Srbiju sa Tadicem,Djindjicem, Sutanovcem ili Jovanovicem?
Meni je samo dovoljno da ustanovim dali vi ovo svjesno radite da bi izprovocirali neko anti-rusko osjecanje, ili da su vam pogledi tako naivno ograniceni. Ako me ubijedite da se radi o prvom, zavrsavam diskusiju sa vama.
Nemam vremena da se raspravljam sa jos jednim kamufliranim Alkarom ili Robespierom.
Preporuke:
8
2
44
sreda, 13 februar 2013 17:49
Peter RV
@ Crux
Nikad bolje receno.
Neki komentatori ne osjecaju da imaju posla sa provokatorima pa se upustaju u neke bezkrajne rasprave sa njima. Izgleda da naivno vjeruju da neko ko pise korektno srpski (narocito cirilicom), mora da bude, nekako- Srbin patriota.
Preporuke:
4
2
45
sreda, 13 februar 2013 17:57
jednorog
@Peter RV
Pročitaje ono što sam napisao, a napisao sam dosta, mnogi će reći: SVAŠTA SI NAPISAO, ne marim. Ali, pročitajte sve! Ne napadam ja Rusiju, već branim Srbiju od potpuno sumanutih optužbi. I, pedeseti put: Toma Nikolić i SNS su njihov izbor. Ja ne dozvoljavam da prođe LAŽ kako "Srbija radi protiv ruskih interesa".U poslednjih 20 godina, od dolaska Miloševića na čelo Srbije, NI JEDNA DRŽAVA I NI JEDAN NAROD NA SVETU NISU URADILI ZA RUSIJU ONO ŠTO SU SRBIJA I SRBI! Ako grešim - ispravite me. A oni su Stipi Mesiću dali orden, ne Miloševiću! A Srbija je to progutala i nije govorila o ugrožavanju svojih interesa. Ja ne dam na Srbiju, iako moje otadžbine nema. Naučite, vežbajte, da su Srbija i srpski narod vredniji i iznad: Jugoslavije, komunizma, demokratije, Evrope, Amerike, Rusije, SSSR-a, Kine, bratstva-jedinstva... iznad svega. Branite svoju otadžbinu i svoj rod, oni su napadnuti, ne Jeljcin i Putin! I pišite ćirilicom, bar tu budite verni Rusima, pa da Vam poverujem!
Preporuke:
6
2
46
sreda, 13 februar 2013 18:03
Beli Orao
""Jednorog.
Bolje je biti u društvu sa Alkarom nego sa nedobitnikom doktorske disertacije.
Prijatelju malo si se zaigrao. Ponelo te gradivo(nišlije).
Preporuke:
3
2
47
sreda, 13 februar 2013 18:24
jednorog
Orle, da završim:
Ima Dimitrije Ljotić mnogo pametnih misli i radova. Za ovu svečanu priliku, gde svi vidite ono što želite, a ne čitate kako je napisano, sledi jedna, naravno genijalna, Ljotićeva misao: "Kome reći istinu, ako tu istinu nema ko da čuje?" Da bih vas sve do kraja razočarao: Nemam nameru da se odreknem Robespjera. Ja ću lično, verovatno biti u Moskvi kad je budete branili od mene. Pozdrav.
Preporuke:
4
2
48
sreda, 13 februar 2013 19:15
A L Mollari @Jednorog
Tvoji komentari mi se sviđaju, po mom skromnom mišljenju. Međutim, svrstavajuću sebe u isti tabor sa borkinjom Robespjerom sam sebe u velikoj meri blatiš. Ili nisi pažljivo čitao šta ova ... ne znam kako da je nazovem... individua piše na stranicama NSPM-a, ili smo na raznim stranama fronta, a to bi me, iskren da budem, sneveselilo, jer imam utisak da se umnogome slažemo u stavovima. Čak, štaviše, 95% onog što sam pročitao ovde tvoje nailazi na moje odobravanje. Što se tiče "Robespjera", mogao bih na istoj skačli jedva dogurati do mršavih 5%. Revidiraj svoj stav, jer se, što reče Crux, vrlo olako svrstavaš u isti rov sa kvislinškim mislicima i spin-doktorima, a pitam se da li ti je to želja, ili samo omaška.Pozdrav svim Srbima, naročito onima koji to jesu, a tako se ne osećaju.
Preporuke:
9
3
49
sreda, 13 februar 2013 20:38
dragoslav pavkov
Potpisujem sve komentare koje je na ovoj temi postavio @jednorog. Deo mog komentara sa jednog drugog mesta:
Sopstvenom zaslugom (uz malu pomoć "velikih prijatelja") dovedeni smo u situaciju da nam se država identifikuje sa nekada lepom droljom koju je najpre (...) sin najvećeg gazde u selu... Videvši o kako lakoj robi je reč - prepustio ju je svom debelom i pegavom školskom drugu, a onda je krenula k'o narodna pesma - sa kolena na koleno. Kada je "došla do ničega", biološki sat počeo da joj otkucava - odlučila je da ispadne pametna tako što će zavesti sirovog ali jakog i bogatog,momka iz daleke tajge, i po svaku cenu mu roditi dete - kako bi imala osnov da mu do kraja života cedi alimentaciju. Naravno, i momčina je od krvi i mesa, i on bi da se omrsi, ali plaši se - smejaće mu se cela obaveštajna, pardon - seoska zajednica kad vidi s kim se spetljao.
Preporuke:
5
7
50
sreda, 13 februar 2013 21:06
Beli Orao
""Jednorog. Izgleda da nisi bio toliko ciničan koliko sam pomislio, ali ne moraš baš da me stavljaš u istu torbu sa Alkarom. Zato sam ljut, ali bih u svakom slučaju pre sedeo sa njim i Stipetom Mesićem(sad sam postavio Alkara u sridu) koji kao veliki hrvatski političar ide u Moskvu na proslavu obljetnice iako mu je strikan bio pod istom, a naša ... nisu smela ni do Kijeva da odu.Koliko god da smo ljuti na Ruse oni su naša braća, a o braći se ne priča loše pred Alkarima i ostalim Zamesićima.Ovo ti pišem da slučajno ne pomisliš da menjam imena, jer je jedan čovek prepisao moje misli("" Al...).
Preporuke:
6
3
51
četvrtak, 14 februar 2013 01:16
Peter RV
@jednorog
Sa vasim odgovorom dokazali ste da radite na stvaranju nepovjerenja izmedju Srba i Rusa.
Povlacim ono moje izvinjenje- vi stvarno pripadate plemenu 'Robespjera'.
Preporuke:
6
5
52
četvrtak, 14 februar 2013 14:34
alkar@bili ora
navedite vi meni primjere iz povijesti kad su vama rusi pomogli AKO NISU IMALI VLASTITA ĆARA I RAČUNA?zavaravate se ako mislite da su pod prijetnjama sa separatnim mirom,s nijemcima u prvom ratu-jer bi tada oslobodili puno njemačkih snaga na istočnom ratistu koje bi ugrozile savezničke sile na balkanu i time natjerali francuze da van pomognu na solunu i krfu(već ste i kao drzava i vojska bili na izdisaju)radi ljubavi prema vama.?ne .imali su računa-priko vas izać na jadran-u srce europe.to su pokusavali i do 48.kad je jozo reka NE,to su pokusali devedsetih(doduse vise verbalno u un)nego na terenu,osin pojedinačnih fanatika koji su raTovali u vojsci srbije,pa da van ne pričan o beganju ruske vojske sa kosova nakon kumanovskog sporazuma,do danasnjih dana kad van juznim tokom i visokin cijenama plina(tri puta skuplje nego nijemcima)vezu grop oko vrata a da ne spominjemo kupovinu NIS-A "za tanjur pasulja".sta su napravili da vas ne okruzi nato,eu?da vas ne bombarduju?NISTA-NEMAJU RAČUNA
Preporuke:
0
3
53
četvrtak, 14 februar 2013 15:03
Dragan Katun
za Alkar Gosp. A. Horvat
Vidim da Vas pojede sekiracija za naše muke, zar Vam nije dosad pun ..... nas vizantinaca-gedža i raznokrajiških izvedenica.
Vidite da i bez Vaših komentara ovde sve pršti od autodestrukcije.
Preporuke:
1
3
54
četvrtak, 14 februar 2013 15:19
Bili Ora - samo za Alkara
""Alkare,
Ja sam tebi crtane filmove crtao još pre pet-šest godina. Ili meni ne ide crtanje ili tebi gledanje.
Nemam nameru da šiljim lapis ponovo. Ako ću da ga šiljim šiljiću ga gde trIba.
Preporuke:
3
2
55
četvrtak, 14 februar 2013 15:56
Reddy
@katun
Ma, sve pršti od raznokrajiških izvedenica samo si ti visoko na frojdovskom tornju besmislica i lupetanja. Katune, smešno ime, podbaci merdevine pod noge pa se sktrljaj tamo gde ti je mesto. A tamo ti je gde drugome nije.....
Preporuke:
2
1
56
četvrtak, 14 februar 2013 17:27
Mladi DŽedaj
Čestitke za odličan članak. Meni se takođe to "prijateljstvo" ni malo ne sviđa. Mada je logičan korak u nizu strateških odluka, i ove i prethodne vlasti, kojima se Srbija tiho prestrojava u atlanski tabor, i kojima se gradi novi identitet Srbije, suprotan njenom tradicionalnom identitetu.
Čini mi se da i narod prećutno podržava ovo prestrojavanje. Delom prazan stomak diktira strategiju, a delom je atlanska propaganda predstavila današnju podelu sveta kao nešto konačno i nepromenljivo za vjeki vjekov, kraj istorije.
Preporuke:
2
0
57
subota, 16 februar 2013 14:29
Nameless
Ne vidim nikakvu svjesnu antirusku politiku u ovoj posjeti Azerbejdžanu.Jednostavno, imaju para, pa je Nikolić otišao da izmoli nešto za Srbiju, nažalost tako stoje stvari.
I ovi moji domaći kadrovi su išli tamo da isprose koju investiciju, izgleda da će u Podgorici da se diže spomenik nekom Azerbejdžancu ili nešto slično tome.Ponižavajuće, ali to smo i zaslužili.
Niko Rusima nije branio da po Srbiji/RS/Crnoj Gori investiraju i otvaraju preduzeća koja će biti održiva.Ako nije isplativo, ne moraju ulagati, neka to kažu, niko ih neće osuditi.Umjesto toga, dobili smo pranje novca i do kraja uništene fabrike, u CG su u sadejstvu sa domaćim igračima uništili sve čega su se dotakli, pa je li narod obavezan da se rastapa od ljubavi prema njima?
Ruski tajkuni koji se na zapadu razbacuju novcem na jahte i fudbalere-manekene umjesto to ne čine bez prećutne saglasnosti ili odobrenja Kremlja...
Drugačija bi se ovdje pisala istorija da je Putinova Rusija podržala ekonomski i politički Srbiju...
Preporuke:
0
1
58
subota, 16 februar 2013 16:09
Vlajko
Članak je dobar,ali bih skrenuo pažnju na jedan detalj piscu. Naime, česta je zabuna da Jermeni svrstavaju u pravoslavne narode. Jermenska crkva, osim što je potpuno nezavisna od svih drugih crkava (osnovana 303. g.), po učenju pripada monofizitskim crkvama. One su od strane pravoslavnih crkava proglašene jeretičkim, tako da se ni po jednom osnovu Jermenska crkva ne može svrstati u pravoslavne. Zabunu, naravno, izaziva velika sličnost obreda.
Turska pasarela za pakao, emirati da nam pokažu kako se seje i zaliva, azerbejdžan da kažemo Rusiji da je krv voda, a sve to da bi nekoliko loših od nas spaslo svoje prodane ...ice.
šta bi tek sekli da nisu savremeni? sigurno su ljubitelji Van Goga.
Uh, kakav tekst, kakva maestralna analiza, na tako malom prostoru!
Bravo gospodine Ristiću, svaka čast!
Čija je vlast u Srbiji!!!!???
Zato je "veliki gazda" (isti za DS i SNS, LDP, ...) i podržao Tomu, a ne isluženog Borisa.
PORTPAROL AL KAIDE: Balkan oduvek pripada islamu
http://fakti.org/globotpor/quo-vadis-orbi/portparol-al-kaide-balkan-oduvek-pripada-islamu
Srbi nemaju ništa protiv Alijevih i Šeikovih, Otomanskih i Veličanstvenih, DŽerčilovih i sličnih. Ali - šta od njih očekujemo?
Sreća je da srpski - narodni prijatelji znaju da je od 5-og oktobraovom narodu nametnuta vlast tuđa.
To se ogleda u demonstraciji međusobne ljubavi mlade generacije i naroda na stadionu Zvezde prema Putinu i u Deklaraciji srba sa Kosova i Metohije da hoće da postavu državljani Rusije. To činjenica nikome ne može da promakne.
Doduše, lično mislim da su turci dobrim delom srbi. Janičari su nikli iz danka u krvi. Zdravi i jaki srpski momci ostavili su kod turaka traga, pomešala se rasa. Na Balkanu smo mnogo poprimili od turskog kao njihovo roblje kada su uzimali danak u krvi, ili po jus prima noktis. Konačno, današnje nove balkanske nacije kao Crnogorci i Bošnjaci su srbi koje su izgradili i priznali Turci kao svoje ili tako nekako. To ne može da se negira
Ovo je ipak ključno:
Ima li spasa?
Na Južnom Kavkazu Srbija u igri protiv Rusije? Ana FILIMONOVA
http://srb.fondsk.ru/news/2013/02/10/na-iuzhnom-kavkazu-srbiia-u-igri-protiv-rusiie.html
http://www.youtube.com/watch?v=wWMJPo-SDa8
Da citiram stihove J. J. Zmaja, napisane povodom izdaje Rusije u San Stefanu:
''I svršeno je - maćijskom merom
I potpisano zlaćanim perom,
I proslavljeno gospodskim pirom
I srpska propast zove se mirom.
I crvak nema ko bi s vajko,
Hvala ti, hvala, srpska nemajko!''
Što bi Dačić opevao stihovima: "Ko bi rek`o čuda da se dese"! A sad će moj brat, Beli Orao obojicu da oplete: i Vas i mene. Mislim da mi Srbi nismo nikom ništa dužni, a nama mnogi jesu. Pa i Rusi.
Jos nekoliko taze namolovanih hiljadarki, manje vise.
Okacite ovde pretince!
Baš tako, nikome nismo dužni, ponajmanje Rusiji. I preplatili smo izgubljenim srpskim životima, ono malo što smo od nje dobili, da bi nam danas poručivali da ne mogu biti veći Srbi od Srba. Zato ni mi ne možemo biti veći Rusi od Rusa, pa da gledamo hoćemo li joj se zameriti u pokušaju da spasimo goli opstanak i egzistenciju, dok ona mirno gleda kako nam otimaju Kosovo i ubijaju nas.
E, sad oko klevetanja Rusije ga preteraste, toga kod mene nema. Reč je o tome da mi ne možemo srpske interese da branimo ni u Beogradu, a da se stalno od nas očekuje da branimo ruske po celom svetu. Nemamo mi bližeg naroda od Rusa, ali, neka se malo postaraju, ako im je stalo da je Srbija na njihovoj strani. Neka otvaraju škole po Srbiji, obdaništa, bolnice, ako su mogli da ulože u Čelzi, neka ulože u OFK Beograd, ili Radnički iz Niša. Neka osnivaju i finansiraju svoje nvo, neka kupe televiziju sa nacionalnom frekvencijom. Neka u svoje interese u Srbiji investiraju samo 10-ti deo onog što investiraju Amerikanci. Neka grade crkve, neka stipendiraju talentovane siromašne đake. Ja sam srpski nacionalista, moj narod nestaje, država se raspada. A mi stalno treba neke uslove da ispunjavamo: pa je to "fuj" kad ih postavlja zapad, a "super" kad ih postavljaju Rusi. Ne treba mi nikakve uslove da ispunjavamo, nikom nismo dužni, nama jesu. To je samopoštovanje.
Sramota je posle svega što je Rusija uradila ѕa nas,da ovako komentarišemo!
Što se tiče Aѕerbejdžana,i Turske,to je isto,isti narod,isti jeizk,Vera!!EU nas baca u ѕagrljaj Otomanskoj Imperiji,kao kompezaciju ѕa njihov,a,i naš neulaѕak u EU!Saberite samo koliko puta su se sreli naši "lideri",i njihovi u poslednje dve godine!Zbog ovakve dinamične dipšlomatske aktivnosti, oѕbiljno su nam ѕamerili Grci,i Bugari,jer ѕa raѕliku od nas, njima je jasno,o čemu se radi!!!
Odličan komentar, bravo!
Eh, da je SSSR, kako bi Robespijer ovde verglao.
Ne pominjite mu Putinovu Rusiju, jer to je kao da branite klerofašizam 21.veka, o čemu on već sprema, verovatno, doktorsku disertacijju .
Ne brinite, g. Jevtoviću, ne pišem doktorsku disertaciju, nažalost. Nemam sredstava da platim doktorske studije i finansiram naučno istraživanje, koje prati izradu disertacije. Šta ćete, došli ovi Vaši na vlast, pa je to postala sada privilegija samo onih sa ''pedigreom''. Ja pedigrea nemam, dete sam iz radničko-seljačke porodice. A nisam se sviđao ni profesorima na fakultetu zbog svojih političkih stavova, pa, eto, propustio sam šansu za neku stipendiju, verovatno iz nekog stranog fonda. Međutim, ponosan sam na to. A ta eventualna disertacija bi sigurno bila vrhunska i bila bi nezaobilazna za proučavanje novih formi fašizma koji se javljaju u Rusiji u putinovskoj eri. Malo i ja da budem neskroman :-)
Blago rečeno, nisi iskren. Ništa manje, ti bi "proučavao fašizam u Putinovoj Rusiji"- što je besmislica ako se uzmu u obzir sve činjenice koje se odnose na Rusiju, A DA NE PRIMEĆUJEŠ AMERIČKI MONSTRUM FAŠIZAM, KOJI IZ DANA U DAN UBIJA I PLjAČKA NARODE PO PLANETI, USA fašizam koji snagu formira na pljački, onoj klasičnoj, banditskoj, i onoj drugoj POMOĆU ŠTAMPANIH LAŽNIH DOLARA. Američki dolari su bezvredni papir, koji NA SILU stiče vrednost onda kada ga neka država prihvati i da mu svoju vrednost poturajući pod dolar svoju robu, svoju proizvodnju i svoj rad kroz "razmenu valuta", jer se valuta u državi može zaraditi (dobiti) samo velikim radom.
Ja ne verujem da poseduješ sposobnost i znanje za izradu doktorske disertacije, tako da je izgovor da "nisi imao sredstava" SAMO izgovor. Rezultat disertacije se dobija kao rezultat misaonih procesa uz korišćenje postojećeg znanja, a novac tu ne igra presudnu ulogu, posebno u društvenim naukama...
Da li sam ja negirao američki fašizam kojim slučajem? Izvolite, nađite neki moj citat, gde ga poričem.
Razlika između američkog i putinovskog fašizma je u tome što se prvi temelji na krupnom kapitalu, koji se imperijalno širi ratovima i eksploatacijom, lažno se pozivajući na ljudska prava i slobode, dok se drugi, takođe, temelji na krupnom kapitalu manjine bogatih ''novih Rusa'' (tajkuna) samo začinjen religijskim primesama. Kako ekonomska i vojna snaga utiču na širenje kapitala, putinovski fašizam, se tek pomalja na međunarodnoj areni, ali zato se i te kako oseća na domaćem terenu u vidu anticivilizacijskih zakona u saradnji sa RPC i surovom eksploatacijom ruskog stanovništva.
Ako ne znate na čemu se temelji izrada doktorske disertacije u društvenim naukama, onda je bolje da ništa i ne kažete, nego da se brukate.
mozda sam vas isuvise brzo strpao u kategoriju srpskih Garija Kasparova t.j. sa Robespierom (izvinjavam se), ali nastavljam da vas ne razumijem :
"Nemamo mi bližeg naroda od Rusa, ali, neka se malo postaraju, ako im je stalo da je Srbija na njihovoj strani"
Prvo. Dali Srbiji vise treba Rusija, ili Rusima Srbija. Cija je situacija beznadezna, nasa ili njihova?
Drugo. Kad vi uopscavate Rusiju sa svakim njihovim drzavljaninom (Abramovits-Chelsy) zasto onda to ne uradite i sa Srbijom? Zasto Srbi biraju uvijek na izborima tipove koji odbijaju stratesku saradnju sa Rusijom- jer se stim nece dopasti Zapadu? Ovo sto vi predlazete bi bila saradnja sa Rusijom na svim nivoima, sto je uostalom Putin predlozio vec odavno - na cemu nijedan srpski politicar nije reagirao.Ne samo to, nego saljemo jos uvijek, nase oficirske kadrove na 'demokratsku' indoktrinaciju i obuku u Ohajo.
Ponasanje zvanicne Srbije izgleda kao vulgarna prostitucija, a vi hocete da Rusi to ne primijete?
1)Ovde nije u žiži da li jesi ili nisi „negirao američki fašizam“, pa se ne zaklanjaj iza toga, prosto, ti, pored MONSTRUM ZVERSKOG AMERIČKOG FAŠIZMA o kome ćutiš, ističeš „putinovski fašizam“- to je tvoja legitimacija, a ovo što pišeš je maska.
2)Putin sređuje teško nasleđe Rusije iz poslednjih godina SSSR, kada je vladao američki agent Gorbačov. Osim toga, Rusija je i danas pod velikim pritiscima sa kojima se bori. Ruska vojska ne odlazi desetinama hiljada kilometara od Rusije da bi pokoravala narode i države, kao što čini ZVERSKI fašistička USA.Itd.
3)Porobljeni narodi i države Planete se raduju da Velika Rusija bude moćnija na međunarodnoj sceni, kako bi se oslobodili USA EU NATO fašizma.
4)Ti nisi znanjem potkovan da bi ocenjivao ko se „bruka“ pokazujući mišljenje o disertacijama. Nisi ti tome dorastao, ako ne računaš bezobrazluk.
Vide ste li Vi da mogu da Vam pomognem oko ,,Dr,, imam planirana a slobodna sredstva, tema koju natuknuste mali volodja kgb klerofasista, kako meni ne pade na um , zasluzuje nasu podrsku.
Postavili ste, po meni, vrlo ozbiljna, ključna pitanja, vezana za naše ponašanje prema Rusiji, a i obrnuto. SAD (i sva ta anglo-američka masonerija, koju g. Jevtović tačno naziva imperijom - u smislu demonske imperije) ulažu, najpre u jugoslovenske, a potom i u srpske "kadrove" još od 1949, kada je FNRJ postala sastavni deo odbrambenog sistema Nato pakta, što je pokazala prof. S. Avramov. Cela SFRJ je odrasla na američkim filmovima i rok muzici. To je način razmišljanja koji kaže da je "sve dobro na zapadu". Da ne govorim o modi "o crvenom pasošu sa kojim se putuje na zapad", FEST-u, Bitefu, i sl. SSSR tu nije mogao da parira, niti mu je bilo dozvoljeno. Ali, Milošević se okrenuo Rusiji, uz sve trapavosti oko SSSR-a. Pa, Skupština SRJ je donela odluku o pristupanju Zajednici Rusije i Belorusije i? Dobili smo Černomirdina i ruske tenkove na prištinskom aerodromu, koji su zadržali Srbe da ne odu,a onda su se ti tenkovi povukli, a Srbe su pobili Šiptari. nastavak
proizilazi da Vam je neko zabranio da radite disertaciju dolaskom ``ovih`` na vlast, a ta disertacija je inače sjajno napredovala kad su na vlasti bili, Vama tako dragi, ``bivši``.
Veoma je dobro što sami možete da procenite svoja pisanja, kao, u najmanju ruku - veoma dobra.
Očigledno je da ste pravi pripadnik žute škole.
Takav sastav vaše ličnosti Vas duboko preporučuje za neku Soroševu stipendijicu, malecku pomoć, neku sinekuricu i sl.
Ipak, moram da Vas opomenem, gazda Vam je zahtevan, a konkurencija velika.
Pokušajte eventualno ritualno samokažnjavanje i posipanje go...ma ispred redakcije ``Peščanika``
Radikalizujte to malo !
Vidim da se na jednom sajtu pojavio tekst koji govori o potrebi za ruskim medijima u Srbiji. Nisam znao za to, ali bar još neko razmišlja na sličan način. Što se tiče ugrožavanja ruskih interesa: SFRJ je od 1948 do kraja, ugrožavala ruske interese, uništavajući Srbiju, o tome ni reči? Milošević i Šešelj su, pokušavajući da obnove Srbiju, kumili i molili Rusiju da nas primi u tu zajednicu. Srbije danas nema, između Beograda i Patrijaršije je granični punkt. E, sad smo, kad nas nema, ugrozili ruske interese? Malo da budemo ozbiljni: kao što nisam ni ruski, ni američki, ni jugoslovenski nacionalista - već srpski, tako nisam ni na pozicionoj, ali ni na opozicionoj strani - već na srpskoj.
Ostavite se Rusije i ti i onaj nesrećnik što mu nisu dali da napiše dr. disertaciju(alo!?). Koji je imao Slobu i žute, ako tu nije mogao da se uklopi ili sad onda možda u nekom novom životu. Vi se u Rusiju ne razumete. Ne kažem da i ja mnogo znam, ali dovoljno.
Nikad, ali nikad nas nisu gazili. Jel` opet dovoljno?
Voleti Rusiju, po meni, podrazumeva i iskrenost. Ljubav je osnova svega. Ja volim Rusiju, o tome nemam nameru da podnosim izveštaj, a na tu temu sam jako mnogo konkretno učinio. Srbija ne može da ugrozi ruske interese, jer je nema. Rusija jednim potezom može da reši sve srpske probleme. Ako neće, ne ume, ne želi, ne bi da se zameri zapadu - u redu, ali da se ne lažemo kako je to zbog toga što nepostojeća Srbija ugrožava Rusiju na nekoj čuki podno nedođije. I dalje verujem u obnovu ruske carevine i želim da do toga dođe. I još nešto: sve ovo kažem i Rusima, jer sam u prilici da sarađujem sa njima. Nema zarade sa moje strane u toj saradnji.
Orle: ako je opravdanje što nam nisu pomogli Jelcin, onda je opravdanje što im ugrožavamo interese Nikolić. A oni su podržali Nikolića i rekli meni da ga podržim. I ja sam to učinio, misleći da znaju šta rade. Mogu da se ljute na sebe, a ne na Srbe. Nikolić i SNS su njihov izbor.
Ako nastavite da insistirate da su Jelcinova Rusija i Putinova jedna te ista, onda zaista nema mjesta za nas razgovor. Zasto onda ne identificirate Srbiju sa Tadicem,Djindjicem, Sutanovcem ili Jovanovicem?
Meni je samo dovoljno da ustanovim dali vi ovo svjesno radite da bi izprovocirali neko anti-rusko osjecanje, ili da su vam pogledi tako naivno ograniceni. Ako me ubijedite da se radi o prvom, zavrsavam diskusiju sa vama.
Nemam vremena da se raspravljam sa jos jednim kamufliranim Alkarom ili Robespierom.
Nikad bolje receno.
Neki komentatori ne osjecaju da imaju posla sa provokatorima pa se upustaju u neke bezkrajne rasprave sa njima. Izgleda da naivno vjeruju da neko ko pise korektno srpski (narocito cirilicom), mora da bude, nekako- Srbin patriota.
Pročitaje ono što sam napisao, a napisao sam dosta, mnogi će reći: SVAŠTA SI NAPISAO, ne marim. Ali, pročitajte sve! Ne napadam ja Rusiju, već branim Srbiju od potpuno sumanutih optužbi. I, pedeseti put: Toma Nikolić i SNS su njihov izbor. Ja ne dozvoljavam da prođe LAŽ kako "Srbija radi protiv ruskih interesa".U poslednjih 20 godina, od dolaska Miloševića na čelo Srbije, NI JEDNA DRŽAVA I NI JEDAN NAROD NA SVETU NISU URADILI ZA RUSIJU ONO ŠTO SU SRBIJA I SRBI! Ako grešim - ispravite me. A oni su Stipi Mesiću dali orden, ne Miloševiću! A Srbija je to progutala i nije govorila o ugrožavanju svojih interesa. Ja ne dam na Srbiju, iako moje otadžbine nema. Naučite, vežbajte, da su Srbija i srpski narod vredniji i iznad: Jugoslavije, komunizma, demokratije, Evrope, Amerike, Rusije, SSSR-a, Kine, bratstva-jedinstva... iznad svega. Branite svoju otadžbinu i svoj rod, oni su napadnuti, ne Jeljcin i Putin! I pišite ćirilicom, bar tu budite verni Rusima, pa da Vam poverujem!
Bolje je biti u društvu sa Alkarom nego sa nedobitnikom doktorske disertacije.
Prijatelju malo si se zaigrao. Ponelo te gradivo(nišlije).
Ima Dimitrije Ljotić mnogo pametnih misli i radova. Za ovu svečanu priliku, gde svi vidite ono što želite, a ne čitate kako je napisano, sledi jedna, naravno genijalna, Ljotićeva misao: "Kome reći istinu, ako tu istinu nema ko da čuje?" Da bih vas sve do kraja razočarao: Nemam nameru da se odreknem Robespjera. Ja ću lično, verovatno biti u Moskvi kad je budete branili od mene. Pozdrav.
Sa vasim odgovorom dokazali ste da radite na stvaranju nepovjerenja izmedju Srba i Rusa.
Povlacim ono moje izvinjenje- vi stvarno pripadate plemenu 'Robespjera'.
Vidim da Vas pojede sekiracija za naše muke, zar Vam nije dosad pun ..... nas vizantinaca-gedža i raznokrajiških izvedenica.
Vidite da i bez Vaših komentara ovde sve pršti od autodestrukcije.
Ja sam tebi crtane filmove crtao još pre pet-šest godina. Ili meni ne ide crtanje ili tebi gledanje.
Nemam nameru da šiljim lapis ponovo. Ako ću da ga šiljim šiljiću ga gde trIba.
Ma, sve pršti od raznokrajiških izvedenica samo si ti visoko na frojdovskom tornju besmislica i lupetanja. Katune, smešno ime, podbaci merdevine pod noge pa se sktrljaj tamo gde ti je mesto. A tamo ti je gde drugome nije.....
Čini mi se da i narod prećutno podržava ovo prestrojavanje. Delom prazan stomak diktira strategiju, a delom je atlanska propaganda predstavila današnju podelu sveta kao nešto konačno i nepromenljivo za vjeki vjekov, kraj istorije.
I ovi moji domaći kadrovi su išli tamo da isprose koju investiciju, izgleda da će u Podgorici da se diže spomenik nekom Azerbejdžancu ili nešto slično tome.Ponižavajuće, ali to smo i zaslužili.
Niko Rusima nije branio da po Srbiji/RS/Crnoj Gori investiraju i otvaraju preduzeća koja će biti održiva.Ako nije isplativo, ne moraju ulagati, neka to kažu, niko ih neće osuditi.Umjesto toga, dobili smo pranje novca i do kraja uništene fabrike, u CG su u sadejstvu sa domaćim igračima uništili sve čega su se dotakli, pa je li narod obavezan da se rastapa od ljubavi prema njima?
Ruski tajkuni koji se na zapadu razbacuju novcem na jahte i fudbalere-manekene umjesto to ne čine bez prećutne saglasnosti ili odobrenja Kremlja...
Drugačija bi se ovdje pisala istorija da je Putinova Rusija podržala ekonomski i politički Srbiju...