Cilj je unutrašnje slabljenje Dodika radi obezbeđivanja političkih ustupaka na nivou BiH
Ovim komentarom se direktno obraćam poštovanom Đorđu Vukadinoviću.
Ovo što si napisao je istina i te kakava istina i radi se na tome što si napisao.U svojim komentarima sam ranije dao naznačiti da se na tome radi i doživio sam da su mi zamjerili zbog toga, što sam to napisao i "odao" nešto šte je opštepoznato.
Sve se NVO u BiH stavljaju pod jednu komandu a komandovat će im poznati antidodikovac kojeg je Dodik "debelo načepio nekada ranije".Dodik se zamjerio a ovaj pamti i sve se radi iz centara moži iz t.z.v. "međunarodne zajednice"...
Preporuke:
80
7
2
petak, 08 februar 2013 16:54
Dr
Đorđe sjajan kao i obično.
Preporuke:
70
10
3
petak, 08 februar 2013 17:18
Stradija
Tako to rade imperijalisti,intervencionisti,okupatori prvo te puste da gurneš ruku u pekmez,pa te onda ucenjuju,uostalom sme li se neko baviti politikom na Balkanu ko nema slipave ruke?! Verujem npr. da onaj u Crnoj Gori ima mnogo prljavije ruke od Dodika pa ga ne diraju naprotiv.
Preporuke:
61
3
4
petak, 08 februar 2013 17:54
to je to
Svaka zemlja i svaka vlast, pogotovo na Balkanu (mada nije mnogo bolje ni drugde u tzv, velikom svetu) ima putera na glavi i raznih unutrašnjih nezadovoljnika. I kada iz bilo kog razloga lokalne glavešine otkažu poslušnost zapadnim šefovima, krene proizvođenje krize i priče o "strašnoj korupciji" i kriminalu, dok se narod raduje što će konačno "stići pravda". Sada je očigledno Dodik i RS na redu.
Preporuke:
43
3
5
petak, 08 februar 2013 18:17
albanopolis
ako oćete balkansku uniju, čitajte tucovića! saznaćete i pokoju drugu interesantnu stvar od tog čoveka...
Preporuke:
14
64
6
petak, 08 februar 2013 18:55
Prizren i Skadar-oduvek i zauvek albanski!
ideje da "RS" postane deo srbije-batalite...zvezde nisu na vašoj strani.
Preporuke:
11
72
7
petak, 08 februar 2013 19:12
mladen
Kao i uvek, precizno, jasno i tačno!
Preporuke:
32
8
8
petak, 08 februar 2013 19:15
@Prizren i Skadar-uvek i zauvek albanski
Nisu u pitanju nikakve zvezde (koje nisu na našoj strani). U pitanju je brutalna sila koja je nažalost na vašoj (albanskoj) strani. U pitanju je agresija, otimanje iskonske srpske yemlje, bezakonje, kršenje medjunarodnih normi, gaženje Povelje UN, izrugivanje demokratije, slobode istine i pravde. Time ne bi trebalo da se ponosite, da imate morala i časti.
Preporuke:
62
5
9
petak, 08 februar 2013 19:44
Aleksa
"razgovor o bilo kakvoj Balkanskoj uniji bez Grčke,Bugarske,Rumunije-eventualno i Hrvatske-potpuno je besmislen i deplasiran".Savremeni hrvatski narod je uobličen da bi otimao što je moguće više prostora i kulturne baštine srpskog naroda(kroz njega to radi germansko-ќatolička Centralna Evrope).Na terenima koje kontrolišu Hrvati Srbi mogu da opstanu jedino kao deo hrvatskog političkog naroda.Hrvati su dva puta dobili odrešene ruke u dvadesetom veku,završilo je genocidom i posle etničkim čišćenjem.Nemali deo naroda nas mrzi i to nije stvar privremene politike,već nešto mnogo gore(nekakvi francusko-nemački argumenti pomiraenja su u ovom slučaju potpuno promašeni).Iz Srbije treba izbaciti hrvatski(i slovenački)"biznis";sa Hrvatskom nam nije potrebna nikakva saradnja,to oni nas trebaju,da bu mogli da nastave svoju politiku,koja je u korenu njihovog savremenog nacionalnog bića.U Srbiji treba vratiti ćirilici mesto s kojeg je uklonjena.
Preporuke:
60
3
10
petak, 08 februar 2013 20:26
ceo svet
ne,nije reč o obezbeđivanju političkih ustupaka nego o početku demontaže "RS"...
Preporuke:
35
2
11
petak, 08 februar 2013 22:21
Peter RV
Ne vidim zasto bi Dodik bio meta zapadnih NVO-a, kad je on najposlusniji saradnik Vasingtona i TelAviva. Ako mu ova dva sponzora narede da ide u EU ili Nato, on ce tamo ic pjevajuci. Uostalom njegova stranka je bila tucena na zadnjim izborima u RS-u. Opozicija Dodiku u RS-u ne lici nimalo na one politicke lesinare u Srbiji kojima je samo stalo da se docepaju vlasti. Mozda se varam, ali mi se cini da bi Dodikovi politicki protivnici tamo, bolje branili interese Srba. Ne zaboravimo da Dodik, pored toga sto je bio prvi izbor Ricarda Holbruka, bio je i proglasen od americkog ambasadora u Sarajevu za njihovog 'covjeka od povjerenja'. Nikad se nije odlucno suprostavio farsi 'genocida u Srebrenici'.Za pisca ovih redova ,Dodik je dao nepopravljivo bijednu sliku, kad se nije usudio da pomene Ratka Mladica prilikom proslave godisnjice stvaranja RS-a. Dodik nije tvorac RS-a, Ratko Mladic-jeste.
Preporuke:
29
24
12
petak, 08 februar 2013 22:36
@Prizren i Skadar-oduvek i zauvek srpski!
Gospodin albanopolis, poreklom iz Skadra sa albanske strane, promovise ideje Dimitrija Tucakovica, a zaboravlja velikog Rigu od Fere i njegovu veliku ideju o balkanskoj uniji naroda. Poluuceni su uvek opasniji od nepismenih, jer imaju drskost ali nemaju znanje. Drze se jedne knjige, obicno one o raspadu Jugoslavije (Stipe Mesic) i jednog autora(Dimitrija Tucovica). Zbog takvih slucajeva danas vlada neprijateljstvo medju narodima Balkana. Gdine albanopolis, procitajte jos stogod- otvorice vam se horizonti!
Preporuke:
34
1
13
petak, 08 februar 2013 23:26
Turas
Tako je Vukadinoviću.Zajedništvo na svim nivoima srba u balkanskom regionu.Da bi se do toga došlo nivo nacionalne svesti morao bi biti izražajniji i koherentniji.To se postiže i na ovaj način kada se na srbe vrši ne pravedan pritisak.Tada se vidi ko je ko.Zakon akcije i reakcije.Smatram da smo tako jedinstveniji.
Preporuke:
23
1
14
petak, 08 februar 2013 23:34
Lalica
Zadnjih dana,događaji oko nas su takvi da i najprisebniji ljudi gube kompas.Ovo je ludnica ljudi moji.Tako je govorio Mladen Delić nekih davnih godina.Danas smo svi sluđeni,dezorijentisani i izbombardovani svakojakim porukama,nebulozama...Daleko od toga da se ne slažem apsolutno sa svim stavovima iznetih u tekstu.Samo zlo je što su ti stavovi danas daleko od opozicionerskog ili vladinog gledanja na niz navedenih dešavanja u SRPSKIM zemljama.Koji medij danas u Srbiji zauzima odbrambeni stav prema R.Srpskoj?Teško je izdvojiti bilo koji medij za koje je g.Dodik lider odbrane Srpske i Dejtona.Sve je više stavova poput onih poznatih Čedinih,koje smo gromoglasno osuđivali.Divili smo se g.Dodiku i njegovoj retorici.Dali je moguće da tako brzo većinska Srbija menja mišljenje?Zato sam zbunjen i dezorijentisan.Još kada se spinuju događaji u Vojvodini nastaje kratak spoj.SRBI na SRBE-dobar recept!
Preporuke:
31
1
15
subota, 09 februar 2013 00:01
Brane, Italija
Kod nas Srba stalno neki paradoksi. Sa jedne strane svi se bavimo politikom, a u isto vreme se kunemo u nezamenljivog vodju ? Ma sta mislili o Dodiku, ja mislim da ako njegovim porazom treba da nestane i RS onda neka i nestane.Ne mogu da se slozim da je moguca balkanska ekonomska unija bez uticaja zapada.
Preporuke:
14
8
16
subota, 09 februar 2013 00:12
Srbi u Srpskoj su nacionalno osvjescen narod...
R.Srpska opstaje i opstace samo zahvaljujuci koherentnosti srpskog nacionalnog korpusa i nacionalne osvjescenosti.
Zapad godinama traga za "petom kolonom" u Srpskoj koja bi je unistila iznutra,kao sto to uspjesno rade u Srbiji,ali narod Srpske je vakcinisan protiv te bolesti.
Narod Srpske zna ko su mu prijatelji,a ko neprijatelji,za razliku od mnogih u Srbiji,narod Srpske nikada nece unistiti svoju R.Srpsku,to je sigurno.
Istina je da Zapad nastavlja sa propagandom preko raznih NVO,ali sam siguran da je Srpsku nemoguce unistiti.
Medjutim,narod Srpske je nezadovoljan vodjenjem Srpske na ekonomskom planu,korupcijom i kriminalom u aktuelnoj vlasti.Izgleda da je to sudbina srpskog,a i drugih naroda,da svaka vlast ima svoje slabe tacke kad su pare i korupcija u pitanju.
Zato je nekada letio i SDS sa vlasti,a sada je pritisak na SNSD i Dodiku.
I konacno,ni Dodik,a niti bilo koji pojedinac,nije R.Srpska,eventualnim odlaskom Dodika,nece nestati Srpska.
R.Srpska je srpski narod.
Preporuke:
40
10
17
subota, 09 februar 2013 01:15
ajduk Vilender
@Srbi u Srpskoj su nacionalno osvjescen narod...
Svaka čast.
Nije Mile jedini na svijetu. Zna narod dokle može izdurat, al kasnije oprosta nema.
Sami smo se pred rat na vrijeme probudili, pa neće nas na spavanju uhvatiti sada.
Preporuke:
23
1
18
subota, 09 februar 2013 01:32
Srbin
Jasno kao dan: SVE JE TAKO !
Preporuke:
21
1
19
subota, 09 februar 2013 07:04
mika.vrana
Balkan se stabilizuje po onoj Zapadnoj devizi: Slaba Srbija jak Balkan. A, što se tiče slabljenja Dodika, koji je užasno oslabio Republiku Srpsku u ekonomskom smislu do kolapsa, a imao je najpovoljniju ekonomsku situaciju, što je olako-bahato pročardao, u drugom on je svoju popularnost postigao arogancijom spram visokog predstavnika EU, i federacije BiH, ali je to dobro naplatio-obogatio se, ali sada kada gubi popularnost tu aroganciju i bahatost okreće prema RS, umjesto da se povuće u "kuću sabiranja", ali za to je potrebna mudrost koju on uistinu nema. Što se tiče Hrvata, njihova je "karma" užasna mržnja prema Srbima, koja je duhovno generacijski doktrinizirano Vatikanom ugrađivana u hrvatski duh, stoga je to ustaštvo duhovno nasljeđe u najširem smislu "karme". Sasvim je drugaćija mržnja Šćipetara-albanaca-brđana koji su koristili povoljnu priliku uz Otomansku-Tursku, Austrougarsku i nacističku Njemačku da preotmu što više srpske zemlje, i ta je mržnja materijalistička.
Preporuke:
7
4
20
subota, 09 februar 2013 07:20
Rale
Treba sve ciniti da se Vaskoliki srpski narod osvesti i razbudi i konacno spozna ko mu je prijatelj a ko mu o glavi radi. Trebalo bi se resavati pete kolone koja rovari i sve cini da nas sto vise udalji od svega sto je pozitivno za Srbe.
Preporuke:
15
1
21
subota, 09 februar 2013 09:29
alkar
rs je entitet a ne drzava.svi oni koji su stvarali rs su u hagu i sudi im se ili su osuđeni ili nakon "dobrog vladanja" pušteni kući-plavsićka.u italiji i hrvatskoj postoji zakon koji kaze "ako je nesto stečeno nepravdom ili kriminalon ,pojedinačnim ili udruzenim,ako sud to dokaze krivac ide u zatvor a imovina mu se oduzima.sve ovo gori navedeno je istina jer zločinci su u zatvorima ili im se sudi pa bi tribalo rs vratit bosni i hercegovini,tj UKINIT RS.
Preporuke:
6
30
22
subota, 09 februar 2013 09:46
alkar@mika
sa srbima nikad problema kad im se da do znanja da postoji red koji triba poštivat,balkan je nasa kuća i neko normalno ponasanje ,radi mira u kući,bit mora.srbija često ne poštuje osnovna pravila lipog ponasanja pa sve proglasava srbijon,pa se na sve moguće načine zeli domoći "srpskih zemalja"vjeron,metkon,politikon...e tada srbija postaje "zločesti dečko"koji radi probleme u krčmi.uporno ste sticali neprijatelje u balkanskoj krčmi,od pogroma albanaca početkom dvadesetog vijeka,pa ste im to ponovili krajem tog vijeka i očekivali ste da vam budu prijatelji(lipo objasnio d.tucović-niste čitali).muslimanima ste 42.i 43.kamom iskazali prijateljstvo u podrinju i sj crnoj gori,hrvatima u posavini i hercegovini tih istih dana,a da ne spominjen policijsko-vojnu-kraljevskjo-četničko-žandarmerijsku ptolačenjačku politiku prema svim nesrbima u kraljevini shs pa nadalje.VI STE OD NAS STVORILI SVOJE NEPRIJATELJE.
Preporuke:
5
26
23
subota, 09 februar 2013 09:54
ALKAR
na balkanu se donedavno zivilo u zajednicama i glava kuće je bio najstariji,obično did ili ćaća a svi drugi su šutili i slusali.međutim kad bi umro glava porodice tada bi neko od braće tio bit glavni ali to nikad nebi proslo-nikad brat nebi moga bit autoritet ka ćaća ili did.tada bi se druga braća s njim svadila i svak svojin puten,mrzeći ga sta se pokusa nametnit i ograničit njihova prava i slobode.kada su se raspala dva carstva(tursko i austrougarsko)koja su personificirala dida i ćaću iz priče na početku,javise se srbi koji bi postali glava kuće(balkan)ali dogodi se ka u priči već spomenutoj-sva braća zele svak sebi pa kako im bude ali sve bi bilo dobro da su srbi dozvolili,sta je bilo normalno,moj rad,moja kuća,moj zivot-ali srbi tili da drugi rade a oni zapovidaju i dile mrvice-na kraju se potukli,srbi prosli najgore....pouka-ne stavljaj se na misto koje ti ne pripada(sidi di si ni za di si nisi)i daj svakon svoje pravo i da nikad tvoje pravo ne ponistava moje pravo i obratno
Preporuke:
4
24
24
subota, 09 februar 2013 10:15
A.Č.
Za Alkara.
Jednu kuću su srušila "braća" koji su pod svaku cijenu željela podjele.
Znači nema nevinih, svi su na svoj način krivi.I sada su svi dobili svoje "sobe" ali to nije "kuća" i opet u razdvojenim "soboma", pod "ključevima i katancima" moraju živjeti jedni pored drugih i koristiti "zajedničke prostorije"...
Preporuke:
19
1
25
subota, 09 februar 2013 10:27
A.Č.
Za Alkara....
Priznajem hrvatska nacionalna politika je pobdjenik svih ovih posljednjih ratova kako u Hrvatskoj jer je uništila RSK, otjerala u nepovratan egzodus nekoliko stotina hiljada Srba iz Hrvatske i "riješila srpsko nacionalno pitanje u Hrvatskoj".
Takođe i u BiH je hrvatska nacionalna politika pobjednik , prvo što efektivno kontroliše nekih 27 ili 28 % teritorije, na nekih 17% Hrvata po popisu stanovništva iz 1991.godine.S tim da se danas špekuliše da je taj broj Hrvata zbog ekonosmke migracije prepolovljen.
Takođe veliki i mislim i glavni uspjeh hrvatske nacionalne politike je politički i nacionalni antogonizam na relaciji Srbi i politički Bošnjaci (namjerno ne pišem muslimani jer muslimane kao muslimane razlikujem od političkih Bošnjaka).Politički Bošnjaci su ključno doprinjeli pobjedi hrvatkse nacionalne politke na svim sferama.
Ti si Alkar u potpunosti toga svjestan i zato se ovdje nadugo i sa prezirom izražavaš prema Srbima...
Preporuke:
19
1
26
subota, 09 februar 2013 10:33
Kosta s Krsta
Haos!Ne od nevremena i snega,vec od "tragova zveri koje su nas iznenadile tragovima".
Premijer kao minister policije saradjuje sa onima koje njegovo ministarstvo goni.Ide na slave sa kontroverznim covekom (koji uspeva da se odrzi vise od 20.godina van zatvora),na slavu kod osobe oznacene kao prestupnikom zakona koja je,nista manje nego prodavala ljude (zar fudbaleri nisu ljudi),bila u istraznom zatvoru,nosila na nogu narukvicu,bila u kucnom pritvoru,i sad nam porucuje da FBI ima sjajno misljenje o njemu i sta mi to hocemo?
Hocemo da ti kazemo,premijeru,da oni koji te cene zadrze te kod sebe,kod nas si igubio cenu-kalirao si,bre.
Hitno se oterasiti Tome,jer ce nas uvesti u rat,sa i bez savetnika.
Da,podrzavamo SNS-Vucica,ali ne i Tomu diploma,stirpol,strajkaca gladju...
Samo,zato sto je Tadic bio onakav,na srecu Tominu,kakav je bio,Toma e pobedio.Ne sto je zasluzio,vec sto je Boris svojom prepotencijom vredjao nase dostojanstvo.
Preporuke:
3
4
27
subota, 09 februar 2013 10:43
A.Č.
Meni je čudno što se upire samo pogled na Republiku Srpsku i uzima se kao nepravda da Republika Srpska (Srbi) efektivno kontrolišu 49% a prema popisu stanovništva iz 1991.godine Srba je u BiH bilo oko 33 % a da se zaboravlja da 17% Hrvata efektivno politički kontroliše 28% teritorije.Znači u ovom drugom slučaju omjer je čak i veći.
Takođe samo se plasira priča o nekom "srpskom agresoru" o Srbiji kao "agresoru" a da se zaboravlja da su regularne jedinice Vojske Republike Hrvatske izvodile vojne operacije u BiH i protiv Srba i protiv muslimana ili tačnije političkih Bošnjaka.Ja znam za slučaj u Žepču da su jednice Hrvatske vojske iz RH sadejstovale sa HVO-om to jest sa 111 XP brigadom...
Preporuke:
16
1
28
subota, 09 februar 2013 11:01
A.Č.
Za Alkara..
I još u jednom si debelo u pravu u pogledu Republike Srpske kada u više svojih komentara spominješ Banja Luku.
Baš zbog toga Srbi a radi svog nacionalnog interesa moraju postupati mudrije ići na relaksaciju srpsko-muslimanskih odnosa.Ima to svoje zašto...
Ja potpuno razumijem da ti u osnovi pišeš istinu ali s druge strane i ti razumiješ da i ja pišem istinu i zato ti smetaju moji komentari jer znaš da su isti istinisti i u najboljem su srpsko-muslimaskom interesu...
Odatle dolazi to naše "varničenje" jer i sam znaš da smo obojica u pravu i da moj politički koncept urušava dominaciju i snagu koju ima "poltika podijeli i zavadi pa vladaj"...
Ta politika "zavadi i vladaj" je debelo profitirala i nad Srbima i nad muslimanima i postala pobjednička jer je najbolje odradila svoj posao i to ne silom već političkim lukavstvom...
Preporuke:
16
1
29
subota, 09 februar 2013 11:24
A.Č.
Za Alkara..
I još nešto kao zaključak.Žao mi je svojih ljudi, žao mi je muslimana.Žao mi je i ti nikada nećeš moći više voljeti njih od mene.
Žao mi je jer su ispali užasno naivni (Alija Izetbegović politički naivac i neznalica) i što su uništili svoju šansu da paktiranjem sa Srbima tokom 1991.godine dobiju mnogo više nego što su danas dobili.Mogli su dobiti veliku državu pa čak i u najgorem eventualnom slučaju podjela i razgraničenja mogli su bez krvi i rata dobiti ono što danas imaju, pa i više..Srbi su oduvjek bili politički korektni sa svojim ponudama.
Samo bilo je glupo ratovati protiv Srba a za interes Hrvatske koja je poslije "okrenula ćurak" i zna se šta se desilo (sukob HVO, HV sa muslimanima).
Paktom sa Srbima muslimani su mogli proći bez žrtava i sa mnogo boljim položajem u svom interesu....
Preporuke:
22
1
30
subota, 09 februar 2013 13:36
seljak bezemljaš
&alkar
Uveravam te da nemam nameru da te vređam.Samo ti skrećem pažnju.
Neprekidno vrtiš,nekoliko,ofucanih fraza,žalosnih lagarija koje predstavljaš kao istoriju.
Radi se o GOTOVIM IZRAZIMA sklopljenim da se lako prenose.
U Hrvatskoj to liči na lozinke,koje se prenose od usta do usta.Ponavljanjem tih gluposti-lozinki valjda dokazujete da svi mislite,govorite i idete, u istom smeru.A,rekao bih da se i hrabrite.
Sekretari komiteta kp i župnici,zajedničkim trudom vulgarizovali su istoriju,sveli je na nekoliko parola i dali prostoti da ih nosi.nastavak
Preporuke:
9
2
31
subota, 09 februar 2013 14:58
alkar@ač
ne mrzin ja srbe,dabogda in bilo sta i meni,ja mrzin četnike i konvertrite,izdajice svog naroda...priznadoste da ja pišen istinu-kako ta istina vas ne odvraća od toga sta radite-a ja pišen istinu o njima koju vi priznajete i opet ne vidite s kim paktirate.ok vi ste srbofil i neka,njima na sramotu,u hrvatski korpus nebi bili primljeni,a njima u ovoj situaciji kad je svak protiv njih,opravdano,svaka šuša triba.nazdravlje i bezbeli srbine amire.to sta ste vi za mir i suradnju sa srbima ja podrzavan,samo mi nije jasno kako izabraste vlastite dželate sa suradnike a odbiste se od bošnjaka kao svojih ,kakvi su da su,a da o hrvatima i ne govorimo?štokholmski sindrom...nema vama pomoći,opet ćete priget vrat pod kamu u dobroj vjeri i naivi o suzivotu sa srbima,još ste vi u matrici jugoslavenstva ali velikosrpskog.čak ste i član radikalne četničke stranke ako se ne varan...vi ste unikat.
Preporuke:
4
17
32
subota, 09 februar 2013 15:05
alkar@seljak bezemljaš
seljače,dokazi da neman pravo ,ali argumentima-bez floskula i jasenovčenja(to je vama svaki put obrana od činjenica koje kazu da ste napravili genocid-nad albancima u balkanskim ratovima,nad muslimanima u podrinju i sj crnoj gori u drugom ratu i devedeseetih,nad hrvatima u drugom i devedesetih.na sve nase navedene brojke i vase zločine vi kazete " a jasenovac"...stvorili ste od svih nas svoje neprijatelje -danas vam to mora bit jasno kad za to plaćate bilo porazima u ratovima devedesetih,bilo napadom natoa na vas,bilo otimanjem kosova kao kazna za sve,i najteze sta van je palo osamostaljenej svih republika u samostalne drzave i cili svit ih je prizna vama u inat i vasoj velikosrpskoj svetosavskoj palanačkoj politici sile i nasilja.aj sad vi o jasenovcu u dobroj bizantinskoj maniri dvostrukog morala i lazi,pokrijte svoje zločine zločinima drugih.kad neznate odgovor na pitanje kazete da je pitanje netočno.srpsko-bizantinska posla.lipo vas je razotkrio dositej obradović,d.ćosić,rašković
Preporuke:
3
16
33
subota, 09 februar 2013 15:26
Miodrag
Dakle,Djordje, svaka ti je ka Njegoseva. Srbi iz RS nisu kao mi iz uze Srbije. Niko im nista ne moze, jer su spremni da se bore za svoje.Hrabriji su, i pametniji, od nas iz uze Srbije.Svaka im cast!
Preporuke:
14
4
34
subota, 09 februar 2013 15:27
Prizren i Skadar-oduvek i zauvek albanski! @ nepotpisanom falsifikatoru koji moj nik preimenuje
poštovani falsifikatoru mog nika! zahvaljujem na Vašim dubokim uvidima tipa da su "poluučeni uvek opasniji od nepismenih jer imaju drskost ali nemaju znanje" i da "zbog takvih slučajeva danas vlada neprijateljstvo među narodima balkana". možda nećete verovati,ali delomično se slažem s prvom tvrdnjom(koja je opšte mesto elementarne kulture, čak i u toj Vašoj nedorađenoj artikulaciji). ali Vaša druga tvrdnja predstavlja ideološku floskulu koja bitno simplifikuje zapletene odnose na balkanu i više svedoči o njenim zagovornicima kao "poluučenima koji imaju drskosti ali nemaju znanje". mislim da nema neke velike potrebe ulaziti u bilo kakve polemike s Vama jer vi ste evidentno sposobni samo transferirati svoja svojstva na sagovornika, u ovom slučaju Drugog(tj, mene kao Prizren i Skadar-oduvek i zauvek albanski).kako razgovarati s nekim ko evidentnim falsifikovanjem poništava moj identitet?? zahvaljujem što ste se legitimovali u pravom svetlu lepo ilustrujući svojstva mnogih ovde! pozdrav!
Preporuke:
3
8
35
subota, 09 februar 2013 15:30
upozorenje
Šjor Alkar je uspeo da zamuti vodu, odnosno da skrene komentatorsku pažnju sa niza ozbiljnih nacionalnih i državnih tema koje su ovde pomenute, na svoju vodenicu. Ali neki komentatori uvek iznova nasedaju.
Preporuke:
17
2
36
subota, 09 februar 2013 15:43
Vladan Nenadić, prvi deo
@alkar
a da ne spominjen policijsko-vojnu-kraljevskjo-četničko-žandarmerijsku ptolačenjačku politiku prema svim nesrbima u kraljevini shs pa nadalje
u inat i vasoj velikosrpskoj svetosavskoj palanačkoj politici sile i nasilja.
aj sad vi o jasenovcu u dobroj bizantinskoj maniri dvostrukog morala i lazi
Pa dajte molim vas, šjor alkare, a gde je tu SANU, SPC, Garašanin, Karađorđe itd. zar je moguće napisato ovakav komentar a njih izostaviti?
Kako vam ne dosadi više čoveče sa tim otrcanim frazama? Da li zaista ne možete da smislite nešto novo čime bi ocrnili Srbe i Srbiju?
Šta tek reći o "bizantinskom dvostrukom moralu"? Čini mi se da ste svojevremeno rekli da radite (li ste radili) u prosveti. Jadni ti đaci kojima, opterećeni mržnjom prema svemu što je istočno od vas, niste ništa preneli o Vizantiji, jednoj od najsajnijih država koje je svet video.
Preporuke:
13
1
37
subota, 09 februar 2013 15:47
Vladan Nenadić, drugi deo
@ alkar
Ali tek "jasenovčenje" !!!.
Pa to je dno dna, što bi rekli klinci u Srbiji.
Zaista, kakav je to mozak koji spominjanje jednog od najstrašnijih logora u Drugom svetskom ratu može nazvati "jasenovčenje".
Možete li da zamislite nekog Hansa ili Ditriha, koji na pominjanje Aušvica odmahne rukom, onako germanski sa visine, i kaže: "Dosta više sa tim aušvičanjenjem"?
Preporuke:
17
1
38
subota, 09 februar 2013 16:49
tako je
Đorđe kao i uvek na pravom mestu u pravo vreme.
Preporuke:
12
1
39
subota, 09 februar 2013 16:57
A.Č.
Odgovor Alakaru.
Prvo da bi neko postao izdajica naroda treba da se ispune određene pravne i faktičke kvalifikacije, da učini takvo krivično djelo koje se može pravno okvalifikovati kao napad na Ustavi poredak države i saradnja sa neprijateljem i sudjeovanje u oružanim formacijama agresorske sile.
U tom smilu da bi se to moglo tako tretirati ja nemam ni faktički ni pravni kapacitet za to.Prvo ja nisam političar i neobnašam efektivnu vlast da mogu tako teško djelo koje se može okvalifikovati kao napad na Ustavni poredak i zločin izdaje naroda i države.Drugo nismo u stanju rata da bi se mogla ispuniti i druga solucija učestovanja u oružanim snagama neprijateljske sile.Znači priča o izdaji je pala na startu, jer nema kvalifikovanu snagu da se priča.Nije izdaja imati različiti politički stav u odnosu na ono što je trenutno preovlađujuće.Konvertit ma daj.Konvertit?Hajde ba ništa nisam gori od onih koji su se turčili kada su se turčili. ..
Preporuke:
8
0
40
subota, 09 februar 2013 17:05
A.Č.
Za Alkara.Kada pišem da si u osnovi u pravu, pišem u smislu činjenice da je nacionalna politika koju ti pretežiraš u osnovi pobjenička, a pobjednička je jer je bila najlukavija i iskoristila je naivnost i blesavost onih koji su u svim ovim ratovima najteže stradali i ostali "gole gu... sa gaćama na štašu" da bi tvoja nacionalna politka doživjela pobjedu i ostvarila u osnovi sve ono što je zacrtala tokom 1991.godine.Takođe u pravu si i u smislu tvojih komentara kada pišeš u odnosu na zapadni dio Republike Srpske kda pišeš o Banja Luci i kako je to na tvome "domašaju".Baš zbog toga Srbi trebaju relaksirati političku situaciju sa muslimanima da muslimani ponovo ne bi bili upregnuti ko posljednje budale u neke eventualne nedaj Bože gluposti.
Preporuke:
13
0
41
subota, 09 februar 2013 17:15
djomla
Dobar intervju gospodina Vukadinovica, u ovako smutnim vremenima treba biti oprezan, neprijatelji samo cekaju priliku da rasparcaju Srbiju i ukinu Srpsku, ne treba prodavati drzavu za koru hleba kako pojedini zalutali Srbi rade.Nikom nije lako u ovoj krizi,tresu se i mnogo vece drzave od nase.
Preporuke:
10
0
42
subota, 09 februar 2013 17:32
seljak bezemljaš
&Alkar
Na početku da parafraziram velikog srpskog pesnika Branka Miljkovića,koji je izgubio život u Zagrebu 1961. Ubio se ili su ga ubili, nezna se tačno.
KAKO U DEBELO UVO ZABOSTI NEŽNU (ISTINITU) REČ.
Kako na tvoje fraze odgovoriti argumentima.
Iza 1789.g kada u Evropi i počinje moderno doba vladalo je prosvetiteljsko načelo,načelo racionalizma da je nacija zajednica jezika i da njene granice crtaju lingvisti a ne generali.
Srbi su se od početka stvaranja svoje držali tog evropskog, prosvetiteljskog i racionalnog načela.
To naše U NAČELU ti posmatraš očima U NA ČELU.
Evropska misao koju su Srbi zastupali I NA ČIJIM NAČELIMA SU STVARANE EVROPSKE NACIJE nije prošla.
Primena ovog načela značila je ukidanje staleškog društva i razvoj demokratije jer svi stanovnici učestvuju u politici i vlasti,što je bio ogroman napredak.
Nemože se reći da je prošlo Hrvatsko.nastavak
Preporuke:
13
0
43
subota, 09 februar 2013 19:24
seljak bezemljaš
nastavak
Vi ste samo sredstvo.Sredstvo kojim se čuva feudalno društvo (istoričaru valjda znaš da je kolonatski odnos,odnos kraja robovlasništva i početka feudalizma u Dalmaciji ukinula Kraljevina Jugoslavija).
Sredstvo kojim se razbija svaka ozbiljna država.Sredstvo koje suprotno evropskom toku polazi od religioznog principa nacije,i etničkom čišćenju drugih naroda.
Početak vam je u identifikovanju "Hrvata" sa kajkavskim delom Hrvatske .Šta ima sporno i netačno u tome.U tom periodu Ignacio Kristijanović prevodi Sveto pismo.Slavonski lingvistički separatizam trajao je do početka dvadesetog veka.Dalmacija ne prihvata zajednički jezik,ne prihvata zajedničku državu i do 1918 insistira na nacionalnoj posebnosti.
Šta tu nije jasno.
SVE ONO ŠTO SE DEŠAVALO U HRVATSKOJ ISTORIJI ZADNjIH 100 GODNA PREVAZILAZI SNAGU HRVATSKOG NARODA I RAĐENO JE UZ TUĐU POMOĆ
Pisao sam o kroatizaciji katolika u Hrvate.URAĐENO JE ALI ONI (BROJNI) DELOVI NACIJE KOJI SE PRAVE NA BRZINU SU OD LOŠE GRAĐE.nastavak
Preporuke:
11
0
44
subota, 09 februar 2013 20:06
gadno vreme
vreme se brzo menja ali zapadu se zuri, Rusija je sve jaca i vec je usla investicijama u Srpsku,Kina isto pojacava investicije u srbiju i srpsku.Glavni adut stranaca za pritisak bice ekonomija i korupcija, i to politicari u BL treba da znaju, neka smanje kradju i pojacaju ekonomiju,investicije i institucije Srpske,samo u okviru njih treba resavati probleme, ako se Srpskoj nametnu Sarajevo i brisel kao tutori, Srbi mogu slobodno da se spakuju i pravac drina,ono sto su pocele ustase 1941, dovrsice njihovi potomci.Dva entiteta u BIh su prakticno u nekom hladnom ratu jos od 1995, samo se on ne vodi konvencionalnim oruzjem, i zavrsice se ili disolucijom bih ili ukidanjem Srpske, to je konstanta bosnjacke politike, podrzane zagrebom u jednom delu, ipak je BIH strateska dubina hrvatske kifle,to treba imati na umu i stalno se podsecati, obzirom da su Srbi kratkog pamcenja kao ovce.
Preporuke:
15
0
45
subota, 09 februar 2013 20:32
seljak bezemljaš
nastavak
Sinj je trideset kilometara od Splita.Pa se uveri od kakve građe ste građeni.
Kerum vam je patriota a Ivo Tartaglija izdajnik.
Da li smeš da napišeš šta je Tartaglija, izuzetan intelektualac i osnivač Orjune uradio za Split i okolinu.Da li smeš da napišeš koliko je lepo govorio o kralju Aleksandru i Kraljevini Jugoslaviji.Zbog toga su ga komunisti poslali u Lepoglavu gde je i umro.
Na jednu tvoju lošu frazu o Karađorđevićima i Kraljevini Jugoslaviji postoje stotine stranica hrvatskih intelektualaca,uglavnom Dalmatinaca koji te demantuju.
Pa šta ti misliš. Da su oni glupi a ti PAMETAN.DA SU ONI KUKAVICE A TI JUNAK.
I šta ti smeta Amir Čamdžić.Je si li ti,Benjamin Kalaj pa lično sudiš muslimanima koji imaju srpski osećaj.
Zašto ti je toliko stalo do ranice na Drini.nastavak
Preporuke:
9
1
46
subota, 09 februar 2013 20:54
seljak bezemljaš
nastavak
Sem Srbije podlogu svi novim državama na teritoriji Jugoslavije čine oni verski i etnički elementi koji nisu u stanju da stvore ili drže stabilna politička stanja.
Jedino,i najviše čega se Srbi trebaju plašiti i od čega moraju strepeti da posle nekog novog Staljingrada,do koga će te odvući kao i 1943, ti i ovi Robespjeri ne napravite ponovo dil.
Preporuke:
8
0
47
subota, 09 februar 2013 21:00
alkar@vladan nenadić
šjor,ako san povjesničar i jezikoslovac nisan glup,kako vi mislite.niste vi jedini koji ste naslijedili bizantinske odlike,samo je kvaka ui dvi vrste odlika-dobre i loše.bizantije je neosporno imala i jednih i drugih.zasto ste samo vi ratovali sa susjedima devedesetih,zasto samo vama uzimaju dijelove zemlje,zasto samo vama sankcije,zasto samo vama bobardiranje a ne svima koji baštine bizantizam-bugarima,grcima itd...zato sta ste vi naslijedili od bizanta više zla nego dobra-a to su :ksenofobija,isključivost,palančki mentalitet(OBJASNIO DIMITRIJE TUCOVIĆ),lazljivi mentalitet(d.ćosić-ZASTO SRBI LAZU)-SVE SKUPA UPAKIRANO U SVESRPSKU IDEJU O VELIKOJ SRBIJI.nista to nije loše da se to nije reflektiralo na sve nas oko vas-od balkanskih ratova(stradali albanci)do tkz kraljevina shs,jugoslavija svake vrste koje su zapravo bile velike srbije(vasa moneta,vas kralj,vasi zandari,vas politbiro,komesari,milicija,jna)do devedesetih kada ste zapravo pokazali pravo lice..
Preporuke:
0
6
48
subota, 09 februar 2013 21:14
alkar@seljak bezemljas
ja san protiv orjunaša jer su nas gurali u velikosrpska kola ,kao sta amir čamdžić gura muslimane pod vasu kamu,opet!vi još niste shvatili da je velikosrpska misao pobijeđena devedsetih,napokon,i da više nemate šanse za veliku srbiju sve sa milijun tartaglia ili čamdžića.mi svoje nedamo a to smo van i pokazali,pomirite se s tin!
Preporuke:
1
11
49
subota, 09 februar 2013 21:32
Aleksa
U bre šta se navukao ovaj neostvareni ustaški pripravnik što čuva magarce i reve li reve.
Preporuke:
10
1
50
subota, 09 februar 2013 22:06
Alkarski Vojvoda
sjor alkar
"ne mrzin ja srbe,dabogda in bilo sta i meni,ja mrzin četnike i konvertrite,izdajice svog naroda..."
Kao i obično, alkar je vrlo duhovit.
Mrzite li šjor alkar npr. Dražena Petrovića, Komazeca, Vrankovića, mrzite li Predraga Matića Freda, ili možda npr. "oca nacije" Antu Starčevića, koji je svoju majku nazivao nakotom zrelim za sjekiru? Mrzite li nekog takvog izdajnika ili samo one koji Vam ne pašu? Ima ih bezbroj, evo ovaj put ću Vas poštediti činjenice da su i vaši Sinjani konvertiti, da su vam preci bili Srbi.
Preporuke:
9
0
51
subota, 09 februar 2013 22:30
seljak bezemljaš
&alkar
Nije Tartaglija moj,i naš, nego tvoj i vaš.
Spomenuo sam tog intelektualca i nadasve sposobnog čoveka da ti objasnim da ste se vi, da bi u svoje ime a za tuđ račun,i tuđu pomoć dobili taj kroasan,
odrekli tartaglija a prigrlili kerume.
Preporuke:
9
0
52
subota, 09 februar 2013 23:07
seljak bezemljaš
&Alkarski vojvoda
Alkar nema sumnje iskreno mrzi četnike.
Evo kako je do toga došlo.
Negde iza 1921.g. pa sve do tridesetih godina na splitskoj RIVI postrojavali su se četnici.
Bili su to Hrvati iz najuglednijih hrvatskih porodica u Dalmaciji.
Kojekavi tu nisu mogli u stroj.
Ti kojekakvi su sa zavišću gledali one u stroju.
Zavist je dovela do mržnje.
Pa kada zloban i zavidan postane konvertit.
Oni koji mi ne veruju,neka trže po netu.Postoji i dosta solidna literatura i fotografije iz tog perioda.
Jedan od njih,Niko Bartulović učestvovao je na četničkom kongresu u selu Ba.Na kongres je došao iz Splita.
Preporuke:
11
0
53
subota, 09 februar 2013 23:20
Peter RV
Vrlo malo komentara po Vukadinovicevom tekstu ali bezkrajne prepirke sa nekim Alkarom ili Albanopolisom koje se pojavljuju, bilo koji ili ciji tekst. Ova dva tipa izgleda predstavljaju glavni stimulant 'diskusije'. Mislim da se ovim samo steti ugled NSPM-a.
Natrag na tekst.
Ne slazem se sa Vukadinovicem da se pokusava oslabit Dodika i RS. On je vec dostigao 'zadovoljavajuce' stanje slabosti za njegove sposore (sto i narod u RS-u pocinje da uvidja). Mislim da ga se hoce samo zaplasit. Po mom misljenju ovo je samo blef, Zapad ga nece zamijenit. Da nije tako, Dodik bi vec odavno bio smijenjen- kao Nikola Poplasen.
Preporuke:
6
9
54
subota, 09 februar 2013 23:30
A.Č.
Odgovor Alkaru...
Iako sam mislio da više ne pišem Alkaru, ali ne mogu otrpjeti podmetanje u njegovom komentaru.
istina je da su muslimani doživljavali strašne stvari a Boga mi i Srbi zajedno s njima u međusobni ratovima samo zato i isključivo zato što su se između Srba i muslimana nametali faktori sa strane i podmetali mi svađe i zavadu počev od Turaka, pa Austrougara, pa Nijemaca i NDH pa do licimjernog Tuđmana koji je politički glupog i navivnog Izetbegovića "preveo žednog preko vode".
Muslimani i Srbi su oduvjek stradavali u međusobnim sukobima za račun i u korist trećeg.Nikada niti jedan sukob i rat Srba i muslimana nije im donijeo dobra, naprotiv samo su slabili i postali lahka meta stranom faktoru (trećem) da ih rastura i čini poniznim.I dešavanja u posljednim ratovima su to pokazala...
Preporuke:
7
0
55
subota, 09 februar 2013 23:46
A.Č.
ALKAR..Čudiš se zašto srpstvo , srbofilstvo, rusofilstvo ? Zar misliš da smo mi svi glupi da ne vidimo neke stvari kako Zapad licmjerno i pogano uništava muslimasnki svijet?Zar misliš da ja ne vidim da su Rusi i Srbi po pitanju muslimana u geostrateškom pogledu mnogo pošteniji i da situaciju vide sa mnogo poštenijeg ugla gledišta.Rusi i dok su bili Sovjetski Savez su bili mnogo bolji ljudi i zahvaljujući Sovjetima (Rusima) muslimanski svijet je od kolonijelne zavisnosti prema Zapadu manje ili više stjecao nezavisnost i stvarao svoje države.Rusi nikada nisu tlačili muslimane ali Zapad jeste i dan dani ih uništava a javno se predstavlja prijeteljima a sve živo upropastiše.Rusi i Srbi bolje vide neke stvari u tom smislu i od samih muslimana.Muslimani u BiH (bošnjačka politika) slijepo slijedi Zapad u uništavanju muslimanskih zemalja a Rusi i Srbi i Kinezi se stavljau u zaštitu.Boga mu drago nisam ja glup, vidim Alkar...
Preporuke:
7
1
56
nedelja, 10 februar 2013 01:13
za "Peter RV"
Slažem se sa Vama da razni "Albanopolisi" i Alkari često ubijaju ili razvodnjavaju i odvlače diskusiju. Ali se ne slažem da stranci ne žele da skinu Dodika. Podsećanje na sudbinu Nikole Poplašena nije na mestu (mada jeste korisno) zato što je od tada proteklo dosta vode Vrbasom i Savom i nije više tako jednostavno smenjivati nekog ko je izabran voljom naroda. Zato se ide na izazivanje socijalnog nezadovoljstva i Dodikovo postepeno slabljenje, a u tom cilju će biti i zapažena uloga nove "patriotske" vlasti u Beogradu. Zato je Mile navrat-nanos i otišao u Rusiju da poluša da nadje zaštitu. A "Eliot Nes" i njegovi mediji će se već potruditi da ga odavde potkopavaju.
Preporuke:
8
0
57
nedelja, 10 februar 2013 01:27
profesor Moriarty
Pa jeste, tačno je tako! Bez ove dvojice, ovde bi bilo strašno dosadno: vi ovde stisli ste se ko ovce u tor, bez ikakve ideje blejite istu pesmu straha pred vukovima! A ne svatate da ste sami sebi najveći vukovi!
Preporuke:
1
5
58
nedelja, 10 februar 2013 02:39
Dragan Katun
za Peter RW
Ispravna konstatacija, ovaj nesrećni dalamatinac, nosač katedre, baš ....
O Dodiku ste dali pravi profil.
Preporuke:
3
4
59
nedelja, 10 februar 2013 04:16
Gde je tu logika
Pa dobro, zašto Putin ne pošalje neki novac NVO sektoru ZA Dodika i PROTIV ustupaka međunarodnoj zajednici i ulasku u NATO?
Kako to da se samo zapadnjaci bave lobiranjem preko NVO sektora? Šta, Rusi nemaju pare!? Nisu čuli za NVO!?
Preporuke:
7
0
60
nedelja, 10 februar 2013 09:45
Živan Ž
Nije tačno da Srbi još uvek gaje dominantno sentimentalan odnos prema Hrvatima. Sva sentimentalnost iščezla je još u vremenu gladi i sankcija, kada zbog njihovog Domovinskog rata nisam imao šta da jedem. I nije tačno ni to da ovi narodi "liče". Pola Hrvatske je primorje, oni više liče na Crnogorce nego na Srbe. A druga polovina opet više liči na Hercegovce nego na Srbe. I dosta više sa tim pričama o "bratstvu" i "sličnosti". One su više odraz težnje za uterivanjem Srba i Hrvata u isti kalup nego što su nešto realno. Hrvati osim "našeg mora" nemaju Srbima mnogo šta da ponude. A to more, mene lično barem, uopšte ne zanima.
Preporuke:
7
2
61
nedelja, 10 februar 2013 10:18
Poštovalac NSPM
Prepoznaje se rad zlih sila, g-din. Vukadinović definiše sve to i pomalo nudi rešenje, još samo ljudi da shvate najure loše i kraj. Živela Srbija.
Preporuke:
9
0
62
nedelja, 10 februar 2013 11:20
Zoka_BL
Šta Dodik može ponuditi Srbima u RS i BiH osim otrcane šovinističke mantre i neutemeljeni prijetnji za otcijepljenje RS-a ili hapšenja Emira Suljagića koji je svojim ustavnim djelovanjem doveo ponovo Bošnjaka na čelo Srebrenice. Dodik je već sveden na svoju mjeru. Dodik neće otići s vlasti kao srpski svetac ili žrtva ili čuvar RS-a.
Od njegove dugodišnje mantre o referendumu nije bilo niti će biti NIŠTA!
Preporuke:
3
9
63
nedelja, 10 februar 2013 12:28
lazarbg
Sadasnja taktika muslimana i MZ u vezi srpske je igranje na socijalnu kartu i dovodjenje kompromitovanog SDS sa ratnim repovima kojeg ce biti lakse uceniti presudama Mladicu i Karadzicu da prenese nadleznosti i ukine Srpsku, uostalom ljudi iz opozicije u srpskoj su vec to radili, prenosili su nadleznosti i puzali pred strancima,imaju savidljivu kicmu.Srbi treba svoje stvari da resavaju izmedju sebe u institucijama Srpske, bez mesanja iz Sarajeva i Brisela, svako nejedinstvo i malodusnost ce dovesti do slabljenja Republike,nova vlast u Srbiji moze lako dobiti zadatak od zapada da podriva Srpsku, to se vec moze naslutiti u pojedinim medijima u Beogradu, i nastupima margetica i slicnih bojovnika.Nadam se samo da su Srbi iz Srpske naucili istorijske lekcije iz 1914,1941 i 1991, ako sledeci put pogrese i ne budu jedinstveni u odbrani Srpske proci ce kao Srbi iz krajine,mozda i gore jer sada nemaju vojsku da ih brani.
Preporuke:
7
0
64
nedelja, 10 februar 2013 13:27
Zoka_BL
Atrofija morala jednog naroda se ogleda u tome što se najveći kriminal zataškava i oprašta zbog navodnih viših nacionalnih interesa.
Biće da treba pustiti nemoralne političare da rade što žele i koliko žele samo ako usput guslaju žestoku nacionalnu mantru!!
"U ime srpstva i za otadžbinu otimam ti hljeb iz usta"!!
Preporuke:
7
6
65
nedelja, 10 februar 2013 16:32
alkar@ač
ma ne voli niko nikog bez debela računa-ni nas nijemci ni vas turci ni srbe rusi.jedino vi hlebinjate li hlebinjate(naivčite).to sta ste meni rekli da van srbi ne zele zlo otiđite u :sarajevo na markale,zvornik,bijeljinu,prijedor to recite pred prezivjelim muslimanima njima,da ne spominjen kako bi prosli da to rečete u potočarima majkama sreberenice,pred prezivjelima omarske i keraterma.vi ste politički tukac,najmanje!nema mira sa dželatima-to je utopija-govor o miru sa srpske strane je priprema za nove srebrenice,ali daleko je to od snage vaseg poimanja realnosti.govor o miru srba i muslimana sa vase strane je idiotizam.srbi su od svih nas stvorili neprijatelje i danasnje generacije se pomirit neće niti tribaju dok god postoji ziva ideja velike srbije...vi se osobno mirite,prominite i vjeru i ime,kad ste već srbin i član radikalne stranke,pa ste mirni.ostale muslimane ne gurajte pod kamu.svak sebi.između dobrih susjeda triba dobra ograda-da bi se poštovali bolje i više.
Preporuke:
0
5
66
nedelja, 10 februar 2013 19:07
A.Č.
To govorim i pred muslimanima i pred Srbima i pred svima.Mnogo više imam podršku muslimana nego što možeš i zamisliti.Prije svega mislim na običan svijet, muslimane iz naroda, narod a ne na oficijelnu politiku.Svi se slažemo da smo "preveslani" ko posljednji naivci a "prevesla" nas dr.Franjo Tuđman.Ginuli smo za interes Hrvatske da riješi svoje probleme preko naših leđa i života...
Preporuke:
3
0
67
nedelja, 10 februar 2013 19:21
A.Č.
Alakaru..
Spominješ neku ideju.Ja sam u toj ideji živio a zvala se Jugoslavija i u istoj su živjeli svi Srbi, svi muslimani, svi Hrvati i dr. u jednoj državi.
Čime to ti nekog pokušavaš zaplašiti? Neka jakih naroda i država zar svi treba da budemo kukavni i "banana državice"? Boga mu dragog zar nije lijepo imati jaku državu?Čega se to neko treba plašiti? Zar je grijeh da Srbi budu ponosni i jaki?Zar je grijeh što Srbi žele da sačuvaju svoje što imaju i što su imali? Čekaj čovječe nisu Srbi krivi što su živjeli daleko na zapadu, živjeli na domak Zagreba i u samom Zagrebu, protegli se na sve strane bivše Jugoslavije.Zar su krivi Srbi što su kao narod bili daleko dobacili, došli do granice sa Austrijom i Italijom...
Preporuke:
4
0
68
nedelja, 10 februar 2013 21:37
nisko
nije pošteno da se o BiH tako prica
Preporuke:
2
3
69
nedelja, 10 februar 2013 22:04
alkar@ač
srbi dobacili na zapad do zagreba !!!i to bi tribala bit potvrda njihove snage i veličine?to vas fascinira?pa nisu oni dosli do zagreba s maslinovon granon u jednoj i golubon u drugoj ruci-oni su tu doslil prvi put u 14 st -od muke,BIZALLI PRID TURCIMA da bi ih austrougarska upotrijebila kao graničare krajem 16 st.sve poslije sta se događalo s njihove strane je bilo umanjit hrvatski uticaj u tim krajevima a povećat srpski,politikon su tili posrbit ta područja ,konačno se to i oruzjem dogodilo devedesetih na poznatoj šešeljevoj liniji.a sta se bosne tiče,kad ste vi od njih čuli da bosna moze bit samostalna i da je odvajkada imala drzavnost i vladara(kulin ban.npr)nego uvik trube da je to srbija a svi bošnjaci srbi-pročitajte vukovo djelo SRBI SVI I SVUDA,garasaninovo načertanije-nigi nećete nać da priznaju bosnu i bošnjake sta su dokazali i ucjenom karadžića u skupštini-IL S NAMA IL ĆE VAS NESTAT!lipa,mirnodopska,bratska poruka.
Preporuke:
0
6
70
nedelja, 10 februar 2013 22:12
alkar @ač
niko ne zeli da je srbija slaba i neka imaju svoje-problem nastaje onda kad je srbija jaka onda zeli vise neg je njeno-svak ima svoje ,zna se dokle je čije i nek se izvole ponasat.i mi smo dosli s vama do banjaluke 95.pa smo se vratili iza une i priko save-sta će nama vase?srbi se nebi vratili,njima je uvik malo.bosne je vazda bilo i biće i nema te srbije koja će je pobijedit dok je nas i bošnjaka.jedino da kod bošnjaka prevladaju takvi kao vi to je druga priča ali ni tada nebi bilo sta se AČ snilo.a i ja san zivio u jugoslaviji,isla na vodu dok nije pukla..srbi je načeli ustavon iz 89 i 90 kada su PRVI donosenjem ustava srbije srusili ustav jugoslavije-ukinivsi pokrajine.od 86 sanu orjesavanju srpskog pitanja i da svi srbi triba da zive u jednoj drzavi,mitingasili su prid rat i bunili i krajisnike u bosni i hrvatskoj,odbili sve mirovne ideje-konfederaciju koju je nudio tuđman jer su se osjećali jaki sa četnicima i jna u istom kolu.ali džabe vama govorit,za vas je alija kriv
Preporuke:
1
6
71
ponedeljak, 11 februar 2013 01:32
Lav
Treba objektivno sagledati ekonomsko-socijalnu situaciju u RS, ljudi su primarno verni svojoj Republici ali su ogorčeni na Dodikove tajkune. Dodik mora uregentno narediti u svim gradovima RS gde je SNSD na vlasti, lokalnim gazdama da mu donesu program zapošljavanja, rok najduže šest meseci,moraju dokazati da su lideri. Ko je kriv za siromaštvo, naravno uži krug ljudi koji poseduju novac, ukoliko se ovo ne ostvari, Dodik će izgubiti izbore, polupismene gazde neka ne misle da neće biti na udaru, za mnoge ljude je lakše da su mrtvi nego bez dostojanstva, upravo takvo je stanje siromaštva u RS.Volim Srpsku !
Preporuke:
4
1
72
ponedeljak, 11 februar 2013 02:40
Peter RV
@ za "Peter RV"
(zasto se ne identifikujete?)
Ono sto znam o Dodiku (sto niko ne moze da porekne!) je, iskreno da vam kazem, gadljivo. Bar za mene. Da ima gorih od njega u Bgdu, u to ne sumnjam. Dali su ostali politicari u RS-u gori od njega, priznajem da to ne znam. Cudi me samo da vi, kao ni Vukadinovic, ne primjecujete da je on osoba koja se stavila u sluzbu stranaca iz vrlo licnog interesa. U UN-u se cak suprostavio Rusiji i Srbiji - u interesu RS? Zaista? Naravno,da ne vjerujem da bi ga Vasington-TelAviv uklonili zbog toga. To on sam propagira nebi li dobio neke 'patriotske' poene kod naroda , jer pocinje da se osjeca nesigurnim (sto nije losa vijest). Sad logicno, trci u Rusiju iz istog razloga.
Ne slazem se, isto tako, da je toliko "vode proteklo" i da sve to treba zaboravit.
Preporuke:
4
5
73
ponedeljak, 11 februar 2013 17:37
A.Č.
Neutralan sam po pitanju Dodika, jer Dodik je samo jedan političar kojeg može naslijediti i bolji i gori.
Preporuke:
2
0
74
ponedeljak, 11 februar 2013 18:25
A.Č.
Prema riječima prof. Štiglica, prvo što vlada zemlje - žrtve treba da sprovede bez odlaganja jeste privatizacija, a posebno velikih javnih i ključnih industrijskih preduzeća koja čine kičmu privrede. Da bi ućutkali kritičare svjesne takvog nepromišljenog postupka s teškim i dalekosežnim posljedicama oni koji je provode pozivaju se na imperativne zahtjeve Svjetske banke ili MMF-a. Drugi korak je liberalizacija tržišnog kapitala kojom se izvlači kapital iz zemlje, a nakon toga slijedi tzv. „tržišno određivanje cijena“ (treći korak), što u praksi predstavlja dramatično dizanje cijena hrane, energenata, vode i ostalih komunalnih usluga. Kada je zemlja-žrtva „na koljenima“ i nalazi se pred privrednim uništenjem, programirano se pojačava „vatra“ i podiže socijalna temperatura, te nasupa četvrti korak - MMF protest...
Preporuke:
3
0
75
ponedeljak, 11 februar 2013 18:56
A.Č.
DODIKOVO PISMO MILOSEVICU 2000
EHO VREMENA, ILI KADA SE VLASTITE RIJEČI VRATE KAO BUMERANG:
"Tvoj narod te više ne želi. Tu ti sila ne pomaže. Učini bar jednu uslugu Srbima - pusti ih da slobodno kažu da hoće rastanak s tobom. Tvoj interes i srpski interes ovde se razilaze. Ti idi lijevo, a Srbi neka idu pravo." Milorad DODIK u pismu S. Miloševiću 27.9.2000.
Preporuke:
1
0
76
ponedeljak, 11 februar 2013 21:46
Bob
Rekoh već, ispod časti je razmenjivati pisane misli sa nekim nepismenim, hmmm... alkarom. Za još malo, recimo tri tućljeta kulture hrvatske, možda se i opismeni; tad ćemo razgovarati.
Preporuke:
3
0
77
ponedeljak, 11 februar 2013 23:51
alkar@bob
pa nije ni meni pobjedniku iz devedesetih bas čast razmjenjivat pismene misli s porazenima ali sta ćes ...ja nepismen vi porazeni!sta je gore?
Preporuke:
1
4
78
utorak, 12 februar 2013 03:01
Ante
@A.Č. bogati šta ti sve nalupa. Pa nije Tuđman kriv što je od srpske ruke stradalo desetine khiljada Bošnjaka muslimana. I što je od četnika u Podrinju stradalo 40.000 muslimana. Kakve to veze ima sa Hrvatima.
Nisu muslimane Hrvati iskoristili nego isu htjeli da žive kao donji u zajedničkoj državi. Alija reko to nije naš rat a Hrvatska sva u krvi. Kasnije zaratili sa Hrvatima. Veze nemaš ti šta pričaš.
Po pitanju RS nema tu ništa novo, Dodik zna sve unaprijed. Davno je on vidio scenario njegova je briga samo da narod ne sazna. Ko je vidio protiv velikih se bunit, pogotovo kad napraviš državu na tuđoj nevinoj krvi
Ajd u zdravlje. A ti A.Č. malo upamet se
Preporuke:
2
4
79
utorak, 12 februar 2013 12:20
A.Č.
Odgovor Ante...
Alija reko to nije naš rat...
Da je Bog dao da tako i ostane, i da Alija Izetbegović nije pod uticajem Zapada i Tuđmana promjenio mišljenje i za interes Tuđmana krenuo u rat protiv Srba...
Preporuke:
1
3
80
utorak, 12 februar 2013 16:42
alkar@ač
moj sinko,aj sad npr ,da je alija osta sa srbima 92.i prista na njiovo ultimativno "il s nama il će vas nestat"-kako bi izgledala bosna,sta bi bilo s muslimanima i da li bi hrvati nestali u paktu vas i srba?da li bi srbija anektirala bosnu?kakav bi bio ustavni polozaj muslimana imajući u vidu da su srbi albancima 9o.g ukinuli autonomiju i 98/99 su ih napali da rijese kosovsko pitanje-ne mislite li da bi i muslimani,koji bi bili manjina i remetilački faktor u takvoj srbiji dozivili istu sudbinu ka i kosovo?mislite li da srbi ne pamte 500-g jahanje od strane turaka i da bi vas mirne duse prigrlili kao sebi ravne il bi vas lagano spremali za razanj u stilu"osveta dahijama".kako bi opstala takva drzava u kojoj bi srbi činili tek malo više od polovine stanovnistav?mislite li da bi hrvatska dopustila unistenje hrvata u bosni i pogotovo u hercegovini il je vama normalno da ih vi i srbi bratski sredite u cilju srpsko-muslimanskog bratsva i ljubavi pa bi imali rat protiv nas.
Preporuke:
1
1
81
utorak, 12 februar 2013 16:52
ALKAR @AČ
ne mislite li da bi hrvatska takvoj srbiji dala neum i obalu,mostar,kupres,hercegovinu il bi imali pakleni rat protiv nas?mislite li da bi svi muslimani bili na srpskoj strani ka i vi il bi veliki dio,pamteći zločine četnika u podrinju i sj crnoj gori (oko 40 000-50 000 poklanih muslimana)otisa na hrvatsku stranu ili samostalno protiv srba?KAD ODGOVORITE NA SVA PITANJA,ALI REALNO I POŠTENO,VIDIĆETE DA ĆE VAS DOVESTI DO ZAKLJUČKA-NISTA SE U BOSNI DOGODILO NEBI MANJE NEGO JE,MOZDA NEBI BILA SREBERENICA ali
IMALI BI NEKU DRUGU SREBRENICU I OPET BI VI BILI ONI KOJI BI NAJVISE PLATILI KA STA I JESTE!MOZDA NA DRUGE NAČINE ALI REZULTAT BI VAN BIO ISTI-NEBI IMALI MUSLIMANSKU DRZAVU KA NI DANAS,BILI BI MANJINA KA I DANAS,BOSNA BI BILA RASKOMADANA A VI GETO U SRBOSLAVIJI.jedino bi se vi osobno veoma radovali iskazujući odusevljenje vezanjem srpsko-muslimanskih zastava.mozuda bi takvih ka vi bilo koja tisuća i bili bi vrhuška muslimanskog geta koji bi provodili srpsku politiku antibošnjaštva.
Preporuke:
1
2
82
utorak, 12 februar 2013 18:52
COPE
Gospodo, kada se procitaju vasi komentari, toliko zuci mrznje,uvreda, onda je i sreca sto mi koji zivimo na prostoru balkana ne odlucujemo o sebi samima. Kada se procita ovo sto je u komentarima onda je ocigledno da bi mi ponovo odmah zaratovali da nas puste oni koji su sve ovo zamislili koji su uredjivali ovaj prostor zarad svojih interesa.A koji su to?; pogledajteko danas ko ima prevlast u Sloveniji ko u Bosni ko u Srbiji pa imate odgovor.
Gosp. Dodika ne rusi niko izvana on se rusi sam.
Preporuke:
0
0
83
utorak, 12 februar 2013 19:17
COPE
Jeste gosp.Vukadinovicu demografija kljuc ekonomskog razvoja, ali i koje vrijednosti odredjeni narod ima u svom posjedu. Nije trebao ni-kakav rat pa da se Srbi sabiju na uski prostor Sr-bije, RS-e, ili da se otjeraju u svijet. Nas politicki establisment nikada nije vodio brigu o svom narodu. Pogledajte kakav se tihi egzodus de-sava U Federaciji BiH.Bez prava, zaposlenja, ele-mentarne brige matice, ili hajde RS-a.preostali Sr-bi prodaju svoja imanja i iseljavaju se, kupuju zemlju tamo gdje se usele, uglavnom u Srbiji i ta-ko osiromasavaju i sebe, a i Srbiju. Isti je proces i na Kosovu i nije cudo sto smo ga izgubili.
Narod koji ima imovinu u svojim rukama ima i vlast.
A o tome nasi politicari nikada nisu vodili racuna.
Primjera radi kada je gosp.Tadic bio u Sarajevu veca mu je bila briga hoce li Dino Merlin odrzati koncert u Sarajevu nego kakav je polozaj Srba u Fe-deraciji BiH; I gosp. Nikolic se sada prepucava ko ce prije u Sarajevo ili Beograd, a Srbi u BiH koga je to briga.
taj sajt je srpski i nekoliko muslimana dijeli vase mišljenje-zajedno sa srbima očistit bosnu i republiku srpsku krajinu od "katoličkog šljama"te sve te teritorije priključit velikoj srbiji.NISTE MI ODGOVORILI NA MOJA PITANJA TIM KOMENTARIMA NA TOM LINKU-DA JE TA VASA ZELJA ISPUNJENA VI BI DANAS IMALI IME SAVO IL BI BILI POD LEDINON.upitajte se zasto je filipović izgubio od izetbegovića i zasto se 90%muslimana okrenulo za izetbegovićem-bolje smrt nego rob srbiji.ali niste vi taj koji shvaća... rezultat vase politike bi bilo -dio srbije i pobijeni svi hrvati i nepoćudni muslimani.rezultat izetbegovićeve politike je-federacija bih,prava muslimana,suzivot sa hrvatima.srbi koriste takve ka vi da očiste bosnu od "turaka i šperaca",na kraju bi vas osobno imenovali ili savom ili pokojnikom.
Preporuke:
2
1
86
utorak, 12 februar 2013 22:29
Bob
@alkar: Dakle, ako uzmemo da ste pobedili u ratu (mada još nije gotov), to vam daje za pravo da budete nepismeni? Lako je opismeniti se, ali šta sa logičkim oštećenjima reci ti meni? Tu nema popravke sine tisućljetne kulture...
Preporuke:
2
1
87
utorak, 12 februar 2013 23:32
A.Č.
Ništa se spektakularno ne bi desilo nastalo bi se živjeti kako se i živjelo, svako na svome ognjištu i u zajedničkoj otadžbini.Mi smo i do 1991.godine živjeli zajedno sa Srbima, naravno i sa Hrvatima i ostalim južnoslavenskim narodima.Šta bi se desilo , Armija bi štitila jugoslovenske granice , služba državne bezbjednosti bi odradila svoj posao u smislu hapšenja i zatvaranja a poslije i suđenja na teške (smrtne ) kazne svim onim koji su bili protiv države i naroda.Dalje državni mediji bi odradili svoje.Naravno akademici bi pisali novu historiju i ideologiju koja bi opravdavala suživot i zajedništvo.Znači sve bi se politički, i kroz državni sistem iskontrolisalo.Armija bi bila dovoljno jaka da slomi unutrašneg neprijatelja, da uguši separatizam, da sačuva državni integritet...
Preporuke:
1
1
88
utorak, 12 februar 2013 23:40
A.Č.
Alkar..Dobro ti je poznato da politika sve može i da pobjednici pišu historiju.Znači da je politika sloge i zajedništva pobijedila separatizam bi bio proglašen neprijateljem države i naroda i osuđen bi bio i politički i pravno kroz pravosudni sistem i sudske postupke.Znači sve bi se to odradilo kako se obično i odrađuje.Određene grupe i pojednici (političke opcije) bi bile suđene kao antidržavne i naravno takvi bi dobili teške kazne kao antidržavni i antinarodni elementi.Naravno sve bi to bilo pokriveno državnom i medijskom propagandom , zatim ideologijom suživota i sloge.Šta bi bilo sa oponentima politici suživota?Njihova politika bi bila poražena.Ipak država kada hoće sve može.Država je dovoljno moćna da može sve učiniti ako želi...
Preporuke:
2
1
89
utorak, 12 februar 2013 23:45
A.Č.
Alkar kad me već pitaš za Savu, da ti odgovorim jednom zanimljivosti.
Živa istina, moja rahmetli nena Ramila koja je stalno klanjala i Bogu se molila, je mojoj mami govorila dok je bila trudna i dok je mene trebala roditi da mi nadije ime NENAD.
Kad su je pitali što neno NENAD, odgovorila joj je DA ONA ZNA ZAŠTO.
Nisu je poslušali ali je ostala kod toga da su mi trebali naditi ime NENAD...
Preporuke:
1
1
90
sreda, 13 februar 2013 00:05
A.Č.
Alkar uostalom ima još jedna činjenica koja je istinita.Pa nismo mi niko bili nešto vjerski nastrojeni (izuzev starijih ljudi koji ni sami nisu bili učevni da bi razumjeli bilo šta a niti su imali neki uticaj na društveni sistem vrijednosti).Mi kako smo se ponašali , kako nam religija nije značila ništa mi bismo da nije bilo rata do danas postali svi Srbi.Kako? Pa tako čovječe samo da nije bilo rata, mi smo svi jeli i svinjetinu , pili alkohol, ženili se i udavali, miješali , ama sve .Samo da nije bilo rata uopšte se više nebismo razlikovali ni po čemu od Srba, pa ni po imenima, nadjevali bismo i srpska imena.Hebi ga Aliji je izgleda trebao rat da nas ponovo islamizira jer je znao da smo se skroz na skroz bili posrbili i to svjesno i svojevoljno a što i nije bilo loše, naprotiv obećavalo je trajnu slogu, mir i suživot...
Preporuke:
1
1
91
sreda, 13 februar 2013 00:36
Ante
@A.Č. ja tebi kažem upamet se a ti opet da izvineš lupaš.
kako je Franjo navukao Aliju da ratuje za njega, pa zar nije Franjo ratovao protiv Alijinih. Ja ne znam koje ti principe logike koristiš u životu.
I što ti određuješ šta treba muslimani da rade. Ti si prešo među Srbe i sve ok. Više nemaš prava da govoriš u ime muslimana jer više nisi njihov. Dobro da ne žališ što Kinezi neće da pređu u Srbe pa da proširite Srbiju do Minhena.
Svak je tu ratovao protiv svakog i svak je u principu izgubio, čak i mi Hrvati. Mi sad imamo državu i šta, opet bez para i opet se gledaju srpski filmovi i opet vidim ima dosta ljudi kojima fali to druženje otprije, sluša se muzika. Pa zašta je bio onda rat uopće. Svi izgubili 10 godina zaništa
Preporuke:
1
2
92
sreda, 13 februar 2013 00:41
Ante
@A.Č. i da ti kažem još kad stalno pljuješ po Hrvatima. Ko je obranio cijelu bihaćku Krajinu od pokolja i ko je hranio 400.000 muslimana izbjeglica u Hrvatskoj koji su pobjegli od tvojih novih drugara.
Što ih u Srbiju niste toliko primili kad se tako bratski slažete. Ali bolje da niste jer bi možda prošli isto ko u Srebrenici.
Preporuke:
3
2
93
sreda, 13 februar 2013 10:26
alkar@ač
osnovni je problem sta ste vi jogofil,srbofil i komunofil-sve za očuvanje jugoslavije.jedino sta neznate je juga nije mogla opstat i da su prvi njeni rusitelji srbi-1986 dobrica ćosić u ime sanu kaze-svi srbi moraju zivit u istoj drzavi,srpsko pitanje mora biti rijeseno!ko je tada,osim albanaca koji su trazili republiku(ne i rusenje juge)trazio tako nesto za svboj narod?niko.PRVA SECESIJU SU IZVELI SRBI 89.AMANDMANIMA NA USTAV SRBIJE KADA SU UKINULI POKRAJINE A TIME I USTAV SFRJ.Secesija svioh drugih drzava poslijke je logički nastavk-vi ne razumite da su srbi tili veliku srbiju-ETNIČKI ČISTU i da za vas i nas u njoj nije bilo mista.DOKAZ br1-ponistili su navedenim amandmanima ustav sfrj,dokaz br 2-REKLI SU DA ŽELE SA JNA SAČUVAT JUGU A NAKON 12-DNEVNOG RATA su porazeni u sloveniji i pustili je iz juge,dokaz br 3-rekli su da ratuju za zastitu srpskog naroda od novog jasenovca-a dosli su do granice velike srbije i izvan nje ostavili oko 200 000 srba na milost "ustasama".
Preporuke:
1
1
94
sreda, 13 februar 2013 10:37
alkar@ač
dokaz br 4-odbili konfederaciju,dokaz br 5-odbili vens-ovenov plan,dokaz br 6-odbili plan z4 koji je davao srbima u hrv drzavu u drzavi.dokaz br 7-preskusajte transkripte vlade srbije,vrha jna iz 89.i 90.sve će van bit jasno a ako nije na tubetu imate snimke huškačkih mitinga od 89.(manastir krka)i diljem hrvatske i bosne pozivanjem na rat za srpstvo-od šešelja,paroškog,draskovića,karadžića,plavšićke do miloševićevog gazimestanskog-ako ne umemo da radimo umermo da ratujemo!ako van ni tada ne bude jasnije analizirajte zrtve rat u bosni i hrvatskoj-stradalo 20%vojnika i 80%CIVILA.SRBI SU VODILI RAT PROTIV CIVILA-PRKO MILION I PO IZBJEGLIH NESRBA IZ BOSNE I HRV.njima je triba teritorij bez muslimana i hrvata.rs je etnički čista!srpske zrtve su u omjeru 90%vojnika i 10% CIVILA.pogledajte samo patnje sarajeva,bezdusno 4 god snajperiranje,granatiranje,izivljavanje,klanje u srebernici itd..ako van je IQ veći od broja cipela -zaključite sami.ali mislin da niste u stanju zato ostanite NENAD
Preporuke:
1
1
95
sreda, 13 februar 2013 10:53
ALKAR @BOB
mi jesmo POBIJEDILI i stvar je riješena,zasad(to ste dobro rekli)ali ako ne ostane na ovome onda ćete svi il u crno more il pod jednu šljivu-šljivu ranku!to van je tribalo bit 95.zaustavise nas na banjaluci a već se "slavna "srpska vojska u beganju primakla drini,a "junački"general mladić se sakrio u han pijesku.osobnoi te dane bio na manjači.zato ,upamet se šjor bob-kad niste mogli devedesetih kad ćete više moć?i mi i muslimani vas jedva čekamo-i za vukovar i za škabrnju,gospić,peruču,dubrovnik,sinj,petrinju,lovas,bijeljinu,sarajevo,zvornik,višegrad,prijedor,omarsku,keraterm ,sreberenicu i ostala stratista nesrba koje ste poklali ili protjerali.a sta se mog logičkog oštećenja tiče-vriđate na osobnoj bazi jer nemate argumente za raspravu,pa ako san ja kao prof hrvatskog i povijesti "logički oštećena"osoba onda neka,samo sta ja ne pišen knjizevno,neznači da neznan,nego neću.NOLITE INDICARE ALTERIUS VIDELICET SUPER VESTRI STULTITIA!
Preporuke:
1
3
96
sreda, 13 februar 2013 12:34
A.Č.
Ante i Alkar..Tačno, svi smo mi izgubili.Baš svi i sada nam je svako kriv što smo bili glupi svako na svoj način.Sjećam se dobro oni što su bili prvi i nosili nacionalne zastave tokom izbora 1990.godine, oni su kod nas najprije i stradali.Znam selo odmah poviš grada koje je baš bilo zadrto nacionalističko, šta se desilo?Užasno je stradalo.... nacionalizam zna i koštati
Preporuke:
2
2
97
sreda, 13 februar 2013 12:41
A.Č.
Još nešto ja sam u ratu sakrio svog prijatelja Hrvata u svome stanu jer su ga tražili mudžahedini.Misliš da je to bilo jednostavno učiniti.Da su ga pronašli kod mene ubili bi i mene i njega...
Preporuke:
2
1
98
sreda, 13 februar 2013 14:21
Bob
"Ko sa decom spava popišan se budi". E tako mi i treba.
Preporuke:
3
1
99
sreda, 13 februar 2013 18:54
A.Č.
Alkar i Ante ...
Ne inputirajte nešto što nije nigdje rečeno ili napisano pa ni u primisli.
Ne stavljajte znak jednakosti između Hrvata i Tuđmana.Nisu Hrvati jednako Tuđman a niti je Tuđman jednako Hrvati, kao što ni muslimani nisu jednako Izetbegović.
Tuđman je jedno a Hrvati drugo.
Da nije bilo Tuđmana i Hrvati su mogli nastaviti živjeti u zajedničkoj državi Jugoslaviji sa Srbima i ostalim.
Znači Tuđman je sve zafrkao i Hrvate i Srbe i muslimane i ostale...
Preporuke:
3
1
100
sreda, 13 februar 2013 20:02
alkar@ač
pa vi nemate pojma,mi globalno a vi "ja sakriva hrvata"..pa vi niste svjesni sta bi nama srbi napravili da se nismo organizirali i oduprli-prosli bi duplo gore od vas.svi na svitu su osudili srbiju,rs(čak i pravno za genocid) samo vi ne vidite i zivite u bratsko-jedinskoj magli.tamo di se nismo mogli oduprit srbima-tkz rsk-cilu su etnički očistili i pobili.rs je etnički čista.da se niste vi muslimani borili cila bosna bi bila etnički čista-poklali bi vas ka janjad da ste in se dali u ruke na način kako ste vi rekli.
Preporuke:
2
2
101
sreda, 13 februar 2013 20:05
alkar@bob
ta poslovica nije nesto sta bi opisala vas,bolje ova-ko se s pametnijim kači,gluplji postaje!
Preporuke:
2
3
102
utorak, 19 februar 2013 01:03
Turas
Pojašnjavati"alkaru"istoriske činjenice,gospodo komentatori,uzaludno je kao i bacanje kamenja u more(u more -da alkar razume)da bi podigli nivo.Kod rvata je nivo status-kvo.
Preporuke:
2
1
103
sreda, 20 februar 2013 16:05
Tonči
Ako je ovaj A.Č. musliman onda sam ja BUDA!!
Dosta tog ćosićevskog lažiranja!!
Cilj je unutrašnje slabljenje Dodika radi obezbeđivanja političkih ustupaka na nivou BiH
Ovim komentarom se direktno obraćam poštovanom Đorđu Vukadinoviću.
Ovo što si napisao je istina i te kakava istina i radi se na tome što si napisao.U svojim komentarima sam ranije dao naznačiti da se na tome radi i doživio sam da su mi zamjerili zbog toga, što sam to napisao i "odao" nešto šte je opštepoznato.
Sve se NVO u BiH stavljaju pod jednu komandu a komandovat će im poznati antidodikovac kojeg je Dodik "debelo načepio nekada ranije".Dodik se zamjerio a ovaj pamti i sve se radi iz centara moži iz t.z.v. "međunarodne zajednice"...
Zapad godinama traga za "petom kolonom" u Srpskoj koja bi je unistila iznutra,kao sto to uspjesno rade u Srbiji,ali narod Srpske je vakcinisan protiv te bolesti.
Narod Srpske zna ko su mu prijatelji,a ko neprijatelji,za razliku od mnogih u Srbiji,narod Srpske nikada nece unistiti svoju R.Srpsku,to je sigurno.
Istina je da Zapad nastavlja sa propagandom preko raznih NVO,ali sam siguran da je Srpsku nemoguce unistiti.
Medjutim,narod Srpske je nezadovoljan vodjenjem Srpske na ekonomskom planu,korupcijom i kriminalom u aktuelnoj vlasti.Izgleda da je to sudbina srpskog,a i drugih naroda,da svaka vlast ima svoje slabe tacke kad su pare i korupcija u pitanju.
Zato je nekada letio i SDS sa vlasti,a sada je pritisak na SNSD i Dodiku.
I konacno,ni Dodik,a niti bilo koji pojedinac,nije R.Srpska,eventualnim odlaskom Dodika,nece nestati Srpska.
R.Srpska je srpski narod.
Svaka čast.
Nije Mile jedini na svijetu. Zna narod dokle može izdurat, al kasnije oprosta nema.
Sami smo se pred rat na vrijeme probudili, pa neće nas na spavanju uhvatiti sada.
Jednu kuću su srušila "braća" koji su pod svaku cijenu željela podjele.
Znači nema nevinih, svi su na svoj način krivi.I sada su svi dobili svoje "sobe" ali to nije "kuća" i opet u razdvojenim "soboma", pod "ključevima i katancima" moraju živjeti jedni pored drugih i koristiti "zajedničke prostorije"...
Priznajem hrvatska nacionalna politika je pobdjenik svih ovih posljednjih ratova kako u Hrvatskoj jer je uništila RSK, otjerala u nepovratan egzodus nekoliko stotina hiljada Srba iz Hrvatske i "riješila srpsko nacionalno pitanje u Hrvatskoj".
Takođe i u BiH je hrvatska nacionalna politika pobjednik , prvo što efektivno kontroliše nekih 27 ili 28 % teritorije, na nekih 17% Hrvata po popisu stanovništva iz 1991.godine.S tim da se danas špekuliše da je taj broj Hrvata zbog ekonosmke migracije prepolovljen.
Takođe veliki i mislim i glavni uspjeh hrvatske nacionalne politike je politički i nacionalni antogonizam na relaciji Srbi i politički Bošnjaci (namjerno ne pišem muslimani jer muslimane kao muslimane razlikujem od političkih Bošnjaka).Politički Bošnjaci su ključno doprinjeli pobjedi hrvatkse nacionalne politke na svim sferama.
Ti si Alkar u potpunosti toga svjestan i zato se ovdje nadugo i sa prezirom izražavaš prema Srbima...
Premijer kao minister policije saradjuje sa onima koje njegovo ministarstvo goni.Ide na slave sa kontroverznim covekom (koji uspeva da se odrzi vise od 20.godina van zatvora),na slavu kod osobe oznacene kao prestupnikom zakona koja je,nista manje nego prodavala ljude (zar fudbaleri nisu ljudi),bila u istraznom zatvoru,nosila na nogu narukvicu,bila u kucnom pritvoru,i sad nam porucuje da FBI ima sjajno misljenje o njemu i sta mi to hocemo?
Hocemo da ti kazemo,premijeru,da oni koji te cene zadrze te kod sebe,kod nas si igubio cenu-kalirao si,bre.
Hitno se oterasiti Tome,jer ce nas uvesti u rat,sa i bez savetnika.
Da,podrzavamo SNS-Vucica,ali ne i Tomu diploma,stirpol,strajkaca gladju...
Samo,zato sto je Tadic bio onakav,na srecu Tominu,kakav je bio,Toma e pobedio.Ne sto je zasluzio,vec sto je Boris svojom prepotencijom vredjao nase dostojanstvo.
Takođe samo se plasira priča o nekom "srpskom agresoru" o Srbiji kao "agresoru" a da se zaboravlja da su regularne jedinice Vojske Republike Hrvatske izvodile vojne operacije u BiH i protiv Srba i protiv muslimana ili tačnije političkih Bošnjaka.Ja znam za slučaj u Žepču da su jednice Hrvatske vojske iz RH sadejstovale sa HVO-om to jest sa 111 XP brigadom...
I još u jednom si debelo u pravu u pogledu Republike Srpske kada u više svojih komentara spominješ Banja Luku.
Baš zbog toga Srbi a radi svog nacionalnog interesa moraju postupati mudrije ići na relaksaciju srpsko-muslimanskih odnosa.Ima to svoje zašto...
Ja potpuno razumijem da ti u osnovi pišeš istinu ali s druge strane i ti razumiješ da i ja pišem istinu i zato ti smetaju moji komentari jer znaš da su isti istinisti i u najboljem su srpsko-muslimaskom interesu...
Odatle dolazi to naše "varničenje" jer i sam znaš da smo obojica u pravu i da moj politički koncept urušava dominaciju i snagu koju ima "poltika podijeli i zavadi pa vladaj"...
Ta politika "zavadi i vladaj" je debelo profitirala i nad Srbima i nad muslimanima i postala pobjednička jer je najbolje odradila svoj posao i to ne silom već političkim lukavstvom...
I još nešto kao zaključak.Žao mi je svojih ljudi, žao mi je muslimana.Žao mi je i ti nikada nećeš moći više voljeti njih od mene.
Žao mi je jer su ispali užasno naivni (Alija Izetbegović politički naivac i neznalica) i što su uništili svoju šansu da paktiranjem sa Srbima tokom 1991.godine dobiju mnogo više nego što su danas dobili.Mogli su dobiti veliku državu pa čak i u najgorem eventualnom slučaju podjela i razgraničenja mogli su bez krvi i rata dobiti ono što danas imaju, pa i više..Srbi su oduvjek bili politički korektni sa svojim ponudama.
Samo bilo je glupo ratovati protiv Srba a za interes Hrvatske koja je poslije "okrenula ćurak" i zna se šta se desilo (sukob HVO, HV sa muslimanima).
Paktom sa Srbima muslimani su mogli proći bez žrtava i sa mnogo boljim položajem u svom interesu....
Uveravam te da nemam nameru da te vređam.Samo ti skrećem pažnju.
Neprekidno vrtiš,nekoliko,ofucanih fraza,žalosnih lagarija koje predstavljaš kao istoriju.
Radi se o GOTOVIM IZRAZIMA sklopljenim da se lako prenose.
U Hrvatskoj to liči na lozinke,koje se prenose od usta do usta.Ponavljanjem tih gluposti-lozinki valjda dokazujete da svi mislite,govorite i idete, u istom smeru.A,rekao bih da se i hrabrite.
Sekretari komiteta kp i župnici,zajedničkim trudom vulgarizovali su istoriju,sveli je na nekoliko parola i dali prostoti da ih nosi.nastavak
Pa dajte molim vas, šjor alkare, a gde je tu SANU, SPC, Garašanin, Karađorđe itd. zar je moguće napisato ovakav komentar a njih izostaviti?
Kako vam ne dosadi više čoveče sa tim otrcanim frazama? Da li zaista ne možete da smislite nešto novo čime bi ocrnili Srbe i Srbiju?
Šta tek reći o "bizantinskom dvostrukom moralu"? Čini mi se da ste svojevremeno rekli da radite (li ste radili) u prosveti. Jadni ti đaci kojima, opterećeni mržnjom prema svemu što je istočno od vas, niste ništa preneli o Vizantiji, jednoj od najsajnijih država koje je svet video.
Ali tek "jasenovčenje" !!!.
Pa to je dno dna, što bi rekli klinci u Srbiji.
Zaista, kakav je to mozak koji spominjanje jednog od najstrašnijih logora u Drugom svetskom ratu može nazvati "jasenovčenje".
Možete li da zamislite nekog Hansa ili Ditriha, koji na pominjanje Aušvica odmahne rukom, onako germanski sa visine, i kaže: "Dosta više sa tim aušvičanjenjem"?
Prvo da bi neko postao izdajica naroda treba da se ispune određene pravne i faktičke kvalifikacije, da učini takvo krivično djelo koje se može pravno okvalifikovati kao napad na Ustavi poredak države i saradnja sa neprijateljem i sudjeovanje u oružanim formacijama agresorske sile.
U tom smilu da bi se to moglo tako tretirati ja nemam ni faktički ni pravni kapacitet za to.Prvo ja nisam političar i neobnašam efektivnu vlast da mogu tako teško djelo koje se može okvalifikovati kao napad na Ustavni poredak i zločin izdaje naroda i države.Drugo nismo u stanju rata da bi se mogla ispuniti i druga solucija učestovanja u oružanim snagama neprijateljske sile.Znači priča o izdaji je pala na startu, jer nema kvalifikovanu snagu da se priča.Nije izdaja imati različiti politički stav u odnosu na ono što je trenutno preovlađujuće.Konvertit ma daj.Konvertit?Hajde ba ništa nisam gori od onih koji su se turčili kada su se turčili. ..
Na početku da parafraziram velikog srpskog pesnika Branka Miljkovića,koji je izgubio život u Zagrebu 1961. Ubio se ili su ga ubili, nezna se tačno.
KAKO U DEBELO UVO ZABOSTI NEŽNU (ISTINITU) REČ.
Kako na tvoje fraze odgovoriti argumentima.
Iza 1789.g kada u Evropi i počinje moderno doba vladalo je prosvetiteljsko načelo,načelo racionalizma da je nacija zajednica jezika i da njene granice crtaju lingvisti a ne generali.
Srbi su se od početka stvaranja svoje držali tog evropskog, prosvetiteljskog i racionalnog načela.
To naše U NAČELU ti posmatraš očima U NA ČELU.
Evropska misao koju su Srbi zastupali I NA ČIJIM NAČELIMA SU STVARANE EVROPSKE NACIJE nije prošla.
Primena ovog načela značila je ukidanje staleškog društva i razvoj demokratije jer svi stanovnici učestvuju u politici i vlasti,što je bio ogroman napredak.
Nemože se reći da je prošlo Hrvatsko.nastavak
Vi ste samo sredstvo.Sredstvo kojim se čuva feudalno društvo (istoričaru valjda znaš da je kolonatski odnos,odnos kraja robovlasništva i početka feudalizma u Dalmaciji ukinula Kraljevina Jugoslavija).
Sredstvo kojim se razbija svaka ozbiljna država.Sredstvo koje suprotno evropskom toku polazi od religioznog principa nacije,i etničkom čišćenju drugih naroda.
Početak vam je u identifikovanju "Hrvata" sa kajkavskim delom Hrvatske .Šta ima sporno i netačno u tome.U tom periodu Ignacio Kristijanović prevodi Sveto pismo.Slavonski lingvistički separatizam trajao je do početka dvadesetog veka.Dalmacija ne prihvata zajednički jezik,ne prihvata zajedničku državu i do 1918 insistira na nacionalnoj posebnosti.
Šta tu nije jasno.
SVE ONO ŠTO SE DEŠAVALO U HRVATSKOJ ISTORIJI ZADNjIH 100 GODNA PREVAZILAZI SNAGU HRVATSKOG NARODA I RAĐENO JE UZ TUĐU POMOĆ
Pisao sam o kroatizaciji katolika u Hrvate.URAĐENO JE ALI ONI (BROJNI) DELOVI NACIJE KOJI SE PRAVE NA BRZINU SU OD LOŠE GRAĐE.nastavak
Sinj je trideset kilometara od Splita.Pa se uveri od kakve građe ste građeni.
Kerum vam je patriota a Ivo Tartaglija izdajnik.
Da li smeš da napišeš šta je Tartaglija, izuzetan intelektualac i osnivač Orjune uradio za Split i okolinu.Da li smeš da napišeš koliko je lepo govorio o kralju Aleksandru i Kraljevini Jugoslaviji.Zbog toga su ga komunisti poslali u Lepoglavu gde je i umro.
Na jednu tvoju lošu frazu o Karađorđevićima i Kraljevini Jugoslaviji postoje stotine stranica hrvatskih intelektualaca,uglavnom Dalmatinaca koji te demantuju.
Pa šta ti misliš. Da su oni glupi a ti PAMETAN.DA SU ONI KUKAVICE A TI JUNAK.
I šta ti smeta Amir Čamdžić.Je si li ti,Benjamin Kalaj pa lično sudiš muslimanima koji imaju srpski osećaj.
Zašto ti je toliko stalo do ranice na Drini.nastavak
Sem Srbije podlogu svi novim državama na teritoriji Jugoslavije čine oni verski i etnički elementi koji nisu u stanju da stvore ili drže stabilna politička stanja.
Jedino,i najviše čega se Srbi trebaju plašiti i od čega moraju strepeti da posle nekog novog Staljingrada,do koga će te odvući kao i 1943, ti i ovi Robespjeri ne napravite ponovo dil.
"ne mrzin ja srbe,dabogda in bilo sta i meni,ja mrzin četnike i konvertrite,izdajice svog naroda..."
Kao i obično, alkar je vrlo duhovit.
Mrzite li šjor alkar npr. Dražena Petrovića, Komazeca, Vrankovića, mrzite li Predraga Matića Freda, ili možda npr. "oca nacije" Antu Starčevića, koji je svoju majku nazivao nakotom zrelim za sjekiru? Mrzite li nekog takvog izdajnika ili samo one koji Vam ne pašu? Ima ih bezbroj, evo ovaj put ću Vas poštediti činjenice da su i vaši Sinjani konvertiti, da su vam preci bili Srbi.
Nije Tartaglija moj,i naš, nego tvoj i vaš.
Spomenuo sam tog intelektualca i nadasve sposobnog čoveka da ti objasnim da ste se vi, da bi u svoje ime a za tuđ račun,i tuđu pomoć dobili taj kroasan,
odrekli tartaglija a prigrlili kerume.
Alkar nema sumnje iskreno mrzi četnike.
Evo kako je do toga došlo.
Negde iza 1921.g. pa sve do tridesetih godina na splitskoj RIVI postrojavali su se četnici.
Bili su to Hrvati iz najuglednijih hrvatskih porodica u Dalmaciji.
Kojekavi tu nisu mogli u stroj.
Ti kojekakvi su sa zavišću gledali one u stroju.
Zavist je dovela do mržnje.
Pa kada zloban i zavidan postane konvertit.
Oni koji mi ne veruju,neka trže po netu.Postoji i dosta solidna literatura i fotografije iz tog perioda.
Jedan od njih,Niko Bartulović učestvovao je na četničkom kongresu u selu Ba.Na kongres je došao iz Splita.
Natrag na tekst.
Ne slazem se sa Vukadinovicem da se pokusava oslabit Dodika i RS. On je vec dostigao 'zadovoljavajuce' stanje slabosti za njegove sposore (sto i narod u RS-u pocinje da uvidja). Mislim da ga se hoce samo zaplasit. Po mom misljenju ovo je samo blef, Zapad ga nece zamijenit. Da nije tako, Dodik bi vec odavno bio smijenjen- kao Nikola Poplasen.
Iako sam mislio da više ne pišem Alkaru, ali ne mogu otrpjeti podmetanje u njegovom komentaru.
istina je da su muslimani doživljavali strašne stvari a Boga mi i Srbi zajedno s njima u međusobni ratovima samo zato i isključivo zato što su se između Srba i muslimana nametali faktori sa strane i podmetali mi svađe i zavadu počev od Turaka, pa Austrougara, pa Nijemaca i NDH pa do licimjernog Tuđmana koji je politički glupog i navivnog Izetbegovića "preveo žednog preko vode".
Muslimani i Srbi su oduvjek stradavali u međusobnim sukobima za račun i u korist trećeg.Nikada niti jedan sukob i rat Srba i muslimana nije im donijeo dobra, naprotiv samo su slabili i postali lahka meta stranom faktoru (trećem) da ih rastura i čini poniznim.I dešavanja u posljednim ratovima su to pokazala...
Ispravna konstatacija, ovaj nesrećni dalamatinac, nosač katedre, baš ....
O Dodiku ste dali pravi profil.
Kako to da se samo zapadnjaci bave lobiranjem preko NVO sektora? Šta, Rusi nemaju pare!? Nisu čuli za NVO!?
Od njegove dugodišnje mantre o referendumu nije bilo niti će biti NIŠTA!
Biće da treba pustiti nemoralne političare da rade što žele i koliko žele samo ako usput guslaju žestoku nacionalnu mantru!!
"U ime srpstva i za otadžbinu otimam ti hljeb iz usta"!!
Spominješ neku ideju.Ja sam u toj ideji živio a zvala se Jugoslavija i u istoj su živjeli svi Srbi, svi muslimani, svi Hrvati i dr. u jednoj državi.
Čime to ti nekog pokušavaš zaplašiti? Neka jakih naroda i država zar svi treba da budemo kukavni i "banana državice"? Boga mu dragog zar nije lijepo imati jaku državu?Čega se to neko treba plašiti? Zar je grijeh da Srbi budu ponosni i jaki?Zar je grijeh što Srbi žele da sačuvaju svoje što imaju i što su imali? Čekaj čovječe nisu Srbi krivi što su živjeli daleko na zapadu, živjeli na domak Zagreba i u samom Zagrebu, protegli se na sve strane bivše Jugoslavije.Zar su krivi Srbi što su kao narod bili daleko dobacili, došli do granice sa Austrijom i Italijom...
(zasto se ne identifikujete?)
Ono sto znam o Dodiku (sto niko ne moze da porekne!) je, iskreno da vam kazem, gadljivo. Bar za mene. Da ima gorih od njega u Bgdu, u to ne sumnjam. Dali su ostali politicari u RS-u gori od njega, priznajem da to ne znam. Cudi me samo da vi, kao ni Vukadinovic, ne primjecujete da je on osoba koja se stavila u sluzbu stranaca iz vrlo licnog interesa. U UN-u se cak suprostavio Rusiji i Srbiji - u interesu RS? Zaista? Naravno,da ne vjerujem da bi ga Vasington-TelAviv uklonili zbog toga. To on sam propagira nebi li dobio neke 'patriotske' poene kod naroda , jer pocinje da se osjeca nesigurnim (sto nije losa vijest). Sad logicno, trci u Rusiju iz istog razloga.
Ne slazem se, isto tako, da je toliko "vode proteklo" i da sve to treba zaboravit.
EHO VREMENA, ILI KADA SE VLASTITE RIJEČI VRATE KAO BUMERANG:
"Tvoj narod te više ne želi. Tu ti sila ne pomaže. Učini bar jednu uslugu Srbima - pusti ih da slobodno kažu da hoće rastanak s tobom. Tvoj interes i srpski interes ovde se razilaze. Ti idi lijevo, a Srbi neka idu pravo." Milorad DODIK u pismu S. Miloševiću 27.9.2000.
Nisu muslimane Hrvati iskoristili nego isu htjeli da žive kao donji u zajedničkoj državi. Alija reko to nije naš rat a Hrvatska sva u krvi. Kasnije zaratili sa Hrvatima. Veze nemaš ti šta pričaš.
Po pitanju RS nema tu ništa novo, Dodik zna sve unaprijed. Davno je on vidio scenario njegova je briga samo da narod ne sazna. Ko je vidio protiv velikih se bunit, pogotovo kad napraviš državu na tuđoj nevinoj krvi
Ajd u zdravlje. A ti A.Č. malo upamet se
Da je Bog dao da tako i ostane, i da Alija Izetbegović nije pod uticajem Zapada i Tuđmana promjenio mišljenje i za interes Tuđmana krenuo u rat protiv Srba...
IMALI BI NEKU DRUGU SREBRENICU I OPET BI VI BILI ONI KOJI BI NAJVISE PLATILI KA STA I JESTE!MOZDA NA DRUGE NAČINE ALI REZULTAT BI VAN BIO ISTI-NEBI IMALI MUSLIMANSKU DRZAVU KA NI DANAS,BILI BI MANJINA KA I DANAS,BOSNA BI BILA RASKOMADANA A VI GETO U SRBOSLAVIJI.jedino bi se vi osobno veoma radovali iskazujući odusevljenje vezanjem srpsko-muslimanskih zastava.mozuda bi takvih ka vi bilo koja tisuća i bili bi vrhuška muslimanskog geta koji bi provodili srpsku politiku antibošnjaštva.
Gosp. Dodika ne rusi niko izvana on se rusi sam.
Narod koji ima imovinu u svojim rukama ima i vlast.
A o tome nasi politicari nikada nisu vodili racuna.
Primjera radi kada je gosp.Tadic bio u Sarajevu veca mu je bila briga hoce li Dino Merlin odrzati koncert u Sarajevu nego kakav je polozaj Srba u Fe-deraciji BiH; I gosp. Nikolic se sada prepucava ko ce prije u Sarajevo ili Beograd, a Srbi u BiH koga je to briga.
Pročitaj tekst na linku:
http://www.nezavisne.com/komentari/kolumne/Historijski-sporazum-30644.html
Upravo tako...
Živa istina, moja rahmetli nena Ramila koja je stalno klanjala i Bogu se molila, je mojoj mami govorila dok je bila trudna i dok je mene trebala roditi da mi nadije ime NENAD.
Kad su je pitali što neno NENAD, odgovorila joj je DA ONA ZNA ZAŠTO.
Nisu je poslušali ali je ostala kod toga da su mi trebali naditi ime NENAD...
kako je Franjo navukao Aliju da ratuje za njega, pa zar nije Franjo ratovao protiv Alijinih. Ja ne znam koje ti principe logike koristiš u životu.
I što ti određuješ šta treba muslimani da rade. Ti si prešo među Srbe i sve ok. Više nemaš prava da govoriš u ime muslimana jer više nisi njihov. Dobro da ne žališ što Kinezi neće da pređu u Srbe pa da proširite Srbiju do Minhena.
Svak je tu ratovao protiv svakog i svak je u principu izgubio, čak i mi Hrvati. Mi sad imamo državu i šta, opet bez para i opet se gledaju srpski filmovi i opet vidim ima dosta ljudi kojima fali to druženje otprije, sluša se muzika. Pa zašta je bio onda rat uopće. Svi izgubili 10 godina zaništa
Što ih u Srbiju niste toliko primili kad se tako bratski slažete. Ali bolje da niste jer bi možda prošli isto ko u Srebrenici.
Ne inputirajte nešto što nije nigdje rečeno ili napisano pa ni u primisli.
Ne stavljajte znak jednakosti između Hrvata i Tuđmana.Nisu Hrvati jednako Tuđman a niti je Tuđman jednako Hrvati, kao što ni muslimani nisu jednako Izetbegović.
Tuđman je jedno a Hrvati drugo.
Da nije bilo Tuđmana i Hrvati su mogli nastaviti živjeti u zajedničkoj državi Jugoslaviji sa Srbima i ostalim.
Znači Tuđman je sve zafrkao i Hrvate i Srbe i muslimane i ostale...
Dosta tog ćosićevskog lažiranja!!