Постоје углавном две категорије издајника.
Прва, издајници из уверења и друга, плаћени издајници!
Ликови који су нам доведени и вешто, дугогодишњим обавештајним припремама, постављени на врх државе, припадају овој другој категорији.
Обавештајне службе Империје стручно их зову Агенти од утицаја. Пажиљиво се бирају, обучавају, воде и инсталирају.
Наравно, пре тога су купљени и као такви компромитовани, што заначи да су под непрекидним мониторингом, под претњом и обавезом извршавања задатака!
Нема ту ни "п" од некакве политике, идеја, ставова, легалности, поштовања воље народа, Устава, закона....
Зато немојте да нас чути откуда да су овако, не само издајнички конструктивни и динамични, већ и крајње бахати, дрски, самоуверени, "самоубилачки" настројени.
Закључак - или ћемо дићи галаму (најбоље преко улице) и захтевати хитне превремене изборе, или нас ускоро, као достојанствени народ неће бити.
Препоруке:
163
2
2
среда, 05 децембар 2012 13:46
Миле Бре
На улицу! Издаја је сада бити равнодушан и пасиван!
Препоруке:
173
2
3
среда, 05 децембар 2012 13:58
Little Big Serb
Naravno da se ta rec cestom upotrebom izlizala, banalizovala, postala svakodneno objasnjenje rada nasih politicara na vlasti ili pored vlasti, ili sanjajuci o vlasti. Izdaja je preslaba rec ali kazna za izdaju nije upste primenjivana a zna se da postoji, da je potrebna i jedini spas u ovoj situaciji. Kazna je nova, sveza i neotpakovana rec. Idu novogodisnji praznici : otvorimo paket, poklonimo sebi malo ponosa : kaznimo ih. To se moze uraditi a da ne idemo na ulice i da nismo placeni sa strane. Kazna je neutrobljavana rec; upotrebimo je !
Препоруке:
71
2
4
среда, 05 децембар 2012 14:14
Горан Јевтовић
И да не заборавим да јавно питам, иако по козна који пут наводим овде кривична дела којих се ова издајничка братија увелико "дотакла", има ли у овој земљи правника, тужиоца, судије...?, да примени ово доле:
Glava dvadeset osma
KRIVIČNA DELA PROTIV USTAVNOG UREĐENJA I BEZBEDNOSTI REPUBLIKE SRBIJE
Ugrožavanje nezavisnosti
Član 305
Ko na protivustavan način pokuša da dovede Srbiju u položaj potčinjenosti ili zavisnosti prema nekoj drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Priznavanje kapitulacije ili okupacije
Član 306
Građanin Srbije koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili prihvati ili prizna okupaciju Srbije ili pojedinog njenog dela,
kazniće se zatvorom najmanje deset godina.
Ugrožavanje teritorijalne celine
Član 307
(1) Ko silom ili na drugi protivustavan način pokuša da otcepi neki deo teritorije Srbije ili da deo te teritorije pripoji drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Препоруке:
124
2
5
среда, 05 децембар 2012 14:14
Мила
Да ли је "издаја" постала преслаба реч?
Јесте; правни термин је велеиздаја!
Препоруке:
107
2
6
среда, 05 децембар 2012 14:17
Стојко
Ивица Дачић, омладински јуноша Слободана Милошевића, потпуно одговара садашњој улози издајника. Као неко ко је био у Милошевићевој администрацији, и који се очигледно плаши силе оних који су Србију бомбардовали 1999. и организовали октобар 2000, не жели више да им покаже зубе, већ, бестидније од Бориса Тадића, своју косовску политику дефинише на следећи начин: „Све дајем, само столицу не дајем, барем на пар месеци...“
Препоруке:
93
1
7
среда, 05 децембар 2012 14:19
хм,
Дачићеви слогани на недавно одржаним (и свакако покраденим) изборима били су:
Ивица Дачић – ОДЛУЧНО; Ивица Дачић: ЈАСНО; Ивица Дачић – ЧВРСТО! Од одлучности, јасноће и чврстине није остало ни трага, пре би се за њега могле везати следеће одреднице: СМУЋЕНО, ДВОЛИЧНО, МЛАКО...
Препоруке:
83
1
8
среда, 05 децембар 2012 14:22
inflacija
"IZDAJA"nije postala preslaba rec,vec je izdaja postala svakodnevna pojava.
Препоруке:
87
1
9
среда, 05 децембар 2012 14:25
Костадин
Гнусоба рашчовечења и осатањења српских политичара и богаташа и слепаца који их следе! Мрзост опустошења српске хришћанске душе. Зашто челници Цркве ћуте пред својим народом а разговарају само са велеиздајничком елитом на власти? И својим ћутањем њих штите а народ доводе до избезумљености!? Пастири и архипастири српски су чим ћете пред Светога Симеона и Светога Саву?
Препоруке:
70
1
10
среда, 05 децембар 2012 14:28
П_Н_Врангел
За масовни излазак на улицу потрбено је вођство опозционе странке које ће нас све заједно позвати, не може се велики скуп направити тек тако, спонтано. Овде долазимо до другог битног проблема. Свих ових година имали смо досовску власт која је радила директно против интереса народа и земље, на другој страни била је странка која је пледирала на место заштитника националних интереса и у томе имала огромну подршку, чак победила на изборима. Сада, та странка заузима суптотан став и води народ у провалију. Поента је да нам је патриотска сцена расцепкана, неповезана и окренута својим личним интересима. Нема кохезивне снаге која ће повезати наше линије и спречити ову катастрофу. Изгледи на одбрану постају нажалост све суморнији. Господа из САДа су закључила да ако неког у Србији не могу победити могу га потплатити..
Браћо на северу Космета, издржите!
Препоруке:
73
2
11
среда, 05 децембар 2012 14:33
@Костадин
Pa sa koferčetom
Препоруке:
42
2
12
среда, 05 децембар 2012 14:34
Мика Дорћолац
Може ли неко да ухапси Дачића?
Ово је крај Србије.
Гажење Устава.
Сви ћуте.
Нико не предлаже ванредну седницу Скупштине.
Ово је државни удар у коме учествује полиција и Дачић
Руше Устав и државу, отворено то кажу.
Цео свет се смеје.
Препоруке:
96
2
13
среда, 05 децембар 2012 14:36
Костадин
Чусмо ли откад овај најновији злочин над српским народом Космета поче, иједну јавну реч епископа рашко-призренског и косовско-метохијског Теодосија и игумана дечанског Саве Јањића о овоме? Видесмо ли иједну свештеничку мантију међу смрзнутим народом на Јарињу? Огласи ли се портпарол Буловић и једном речју откад поче овај чин издаје? Прозвал и именом и презименом икога из власти као што подели пацке Амфоилохију, Лаврентију и др. ? Докле смо се то срозали? Има ли краја нискости, млакости пред моћницима, кукавичлуку и обести пред немоћнима у које тонемо?
Препоруке:
62
1
14
среда, 05 децембар 2012 14:37
Bojan
Da li je moguce da se i pored svih sankcija i patnji, koje su nam u proslosti nanete, jos uvek nismo ukapirali da aktuelni svetski poredak stoji iznad pravde i da je nasa tvrdoglavost i kratkovidost doprinela tome, da im se nadjemo na putu!? Sta jos treba da se desi da pocnemo kao narod da razmisljamo pragmaticno a ne emotivno? Kosovo je godinama bilo zapostavljeno, zemlja se prodavala Albancima, nije postojala drzavna strategija za sprecavanje toga, a nasa velika korumpiranost, za koju svi vrlo dobro znaju, takodje je doprinela tome da nadlezni organi zatvore jedno ili oba oka, samo ako im se gurne dovoljna svota novca u dzep. Nesto slicno se sada desava na jugu Srbije, u niskom regionu, gde se sve veci broj Albanaca prijavljuje. Za par decenija ce preovladati.Zasigurno da je Zapad bio krajnje nefer prema nama, ali ja tezim ka tome da krivce za nasu patnju trazim pre svega u nasem dvoristu. Jer prirodno je da se mi, kao mala zemlja prilagodjavamo geopolitckim promenama, a ne obrnuto.
Препоруке:
28
10
15
среда, 05 децембар 2012 14:41
Бели Орао
""Наслову.
Наравно да је преслаба.
То се зове ВЕЛЕИЗДАЈА.
Препоруке:
57
1
16
среда, 05 децембар 2012 14:52
@Костадин
Pošto ne stojim najbolje sa vašim pravoslavnim novosrBskim jezikom, da mi potvrdite da li sam dobro shvatio neke reči:
gnusoba-soba u kojoj je gnu
raščovečenje - čovek kada dobije raš(alergiju)
osatanjenje - osa koja pokušava da smrša
Mrzost-Mr.Zost - gospodin Zost
S'obzirom da ste nesporni pravoslavni autoritet, čim kritikujete naše preosvećene, trebalo bi ipak da sa vama razgovara veleizdajnička elita na vlasti.
Препоруке:
8
65
17
среда, 05 децембар 2012 15:37
А.Ч.
Сваки евентуални потпис било којег сужносника (политичара) Србије којим се "признаје независност Космета" је ништав по сили Устава.Устав Србије га чини ништавим.С друге стране никада неће добити 2/3 већину у Скупштини Србије да промјене Устав.Чак и да евентуално промјене Устав никада неће промјенити вољу српског народа и његову колективну свијест да је Космет Србија.
Препоруке:
45
1
18
среда, 05 децембар 2012 15:40
/////
Ajdemo da vidimo koja bi to vlast najbolje cuvala interese Srbije.Molio bih zaista dobronamerno da navedemo partije koje bi oformile takvu vlast.Podfazumeva se da tu ne bude DS LDP...
Препоруке:
16
1
19
среда, 05 децембар 2012 15:42
ау,
@Костадин
па ви набројасте само паписте...
Препоруке:
12
3
20
среда, 05 децембар 2012 15:51
Микајле
Пошто је Дачић јавно згазио Устав своје земље, и народ би требало да згази изборне резултате који су га довели на власт и организује нове изборе.
Препоруке:
52
0
21
среда, 05 децембар 2012 15:52
Дача
@@ Костадин
Pošto ne stojim najbolje sa vašim pravoslavnim novosrBskim jezikom, da mi potvrdite da li sam dobro shvatio neke reči
Да, заиста не стојиш добро ни са српским, ни са ''новосрпским, нити са православним језиком. Нити га разумеваш ваљано, нити га читаш како треба, нити га пак пишеш ћирилицом, како је Бог одредио том језику да се записује. При том простачки лукаво изврћеш значење богомданих речи, претварајући се да си тобож' погрешно разумео, и тако их исмејао. Тиме само сведочиш о самом себи, и то веома рђаво.
Препоруке:
55
4
22
среда, 05 децембар 2012 16:04
А.Ч.
Свако физичко или правно лице може поднијети кривичну пријаву ( физичка лица морају бити држављани Србије а правна лица регистрована у Србији) због напада на уставни поредак Србије.
Препоруке:
47
2
23
среда, 05 децембар 2012 16:07
Misa
Imate na www.gde investirati com. odlican tekst Kovacevica o sadasnjem ekonomskom stanju Srbije i perspektivana do 2020te. Ali cu vam reci ukratko:
Industrijska proizvodnja 3x manja nego 89te, broj grla stoke 3x manji nego 89te, ucesce u svetskom BDPu 0,09%, davne 89te 0,38%, broj stanovnika i pored svih izbeglica (Krajina, Bosna, Kosovo) manji za vise od 600000 nego 89te. Danas imamo 1,7 mil. radnih mesta, a 89te 2,9mil.
Obaveze po kamatama u 2013 su 93 milijarde (preko 800 mil eura), a 2015te cemo samo na kamate dati 220milijardi (skoro 2 milijarde eura) i to su samo kamate bez vracanja glavnice.
I sad dali mislite da drzava koja je u ovakvom stanju moze bilo kome da se odupre ili postavlja uslove?
Vucic je potpuno u pravu ugrozen je sam opsatanak Srbije i bez Kosova, a o Kosovu mozemo samo da sanjamo.
Препоруке:
16
52
24
среда, 05 децембар 2012 16:20
Милојевић др Милоје
Тачно, "издаја" је преслаба реч. Ови НАТО УСА ЕУ агенти,(а све је под УСА командом и НАТО и ЕУ), што "врше власт" тако што понављају реченице добијене од УСА газда, УСА шибаџија, ФАКТИЧКИ САУЧЕСТВУЈУ У ИСТОРИЈСКОМ ЗЛОЧИНУ ГЕНОЦИДА КОЈИ УСА "ЗАЈЕДНИЦА" ПРОВОДИ НАД СРПСКИМ НАРОДОМ. Они су, дакле, саучеасници геноцида над Србима.
Препоруке:
45
2
25
среда, 05 децембар 2012 16:59
Brane2
Autor pita šta bi se desilo, da kažete jedno "ljudsko NE"...
Pa ono što nikad niste shvatali - krediti i pomoć bi prestali da pristižu a poverioci bi postajali neugodni(ji).
Cela Srbija bi postala Kosovo, pa Kosovu ne bi ni imao više ko da pomaže. A to bi se desilo s obzirom na iscrpljenost Srbije praktički preko noći.
Препоруке:
3
46
26
среда, 05 децембар 2012 17:04
Ковач
@Костадин
Епископ рашко-призренски и косовско-метохијски је Владика Артемије!
Да ли у овој јадној Србији постоји нека институција која се бави заштитом уставног поретка у земљи.Имају ли морално право да се баве корупцијом и криминалом они који га чине на очигледан начин.Шта чекају безбедносне службе и тужилаштво. Ваљда и уставни суд мора имати приоритет у решавању проблема који угрожавају земљу. Коме служи ова политичка "елита". Срамота.
Препоруке:
24
0
30
среда, 05 децембар 2012 17:39
синиша
На личном плану би одговарала реч одрођеност, а на друштвеном плану реч однарођеност.
У психолошком смислу екстремна себичност, кад власт и привилегије постану саме себи сврха. Нити власт садашњих властодржаца изазива завист и дивљење нити они имају и један здрав мотив, здрав мотив би био поштено зарађен новац од велике плате, или реализација неког корисног плана.
Тако да реч издаја о којој је реч обухвата; одрођеност, себичност, безобзирност, однарођеност.
"Не" је потврда постојања личности, а непостојање могућности да се каже "не" је безличност.
Мислим да је ситуација јако повољна за једно "не". "Не" би значило много позитивног. Прво би се почели осећати као људи и народ и управо због тога га садашње од непријатеља селекциониране и на принципу бирања између двоје истог изабране власти неће рећи "не".
За мене је једина утјеха да историја иде и тече неким својим током и мимо одлука већих или мањих центара моћи.
Препоруке:
15
1
31
среда, 05 децембар 2012 17:48
sokrat
Vi svi kao da ste zaboravili da ova Republika Srbija nije nastala voljom srpske političke elite i srpskih političara. Nastala je tako što su ostale republike izašle iz Jugoslavije, odnosno voljom srpskih neprijatelja. Isto tako, Srbija će biti taman tolika koliko drugi žele.
Препоруке:
6
17
32
среда, 05 децембар 2012 17:50
Марко
Бране2: Ти још ниси схватио да ће Србија цела да постане Косово, само ако натистичким силеџијама прође ово силовање уз наш пристанак. Пред народом Србије је избор: или да се добровољно претвори у блудницу коју ће до смрти силовати свако ко стигне или да отржући се из руку НАТО-макроа пригрли своју част по цену многих одрицања и сиромаштва,на које ће и Бог погледати и пријатељи које данас презиремо. Једно је пут у паклено ропство, друго у слободу златну. Хоћемо ли путем сатаниним, као црви које гњечи свака шуша, или путем Богочовековим, "силни као планинска ријека".
Препоруке:
29
3
33
среда, 05 децембар 2012 17:55
SuperBad
Kao sto neko rece-Da Srbija ima vojsku,prvo bi trebala krenuti na Beograd
Препоруке:
35
2
34
среда, 05 децембар 2012 18:10
sokrat
Marko
A ti bi možda da ratuješ za Miškovića, Đilasa,Vučića, Dačića, Nikolića, Pajtića, Kostića, Dragića, Beka, Karleušu, Cecu, Brunclikovu, Trivan.... samo izvoli.
Препоруке:
6
24
35
среда, 05 децембар 2012 18:23
Sceptical Bystander @ Brane2
Kao i mnogi drugi, i Vi perpetuirate jednu neistinu, a to je da Srbija nesto dobija svojom popustljivoscu oko Kosova i Metohije ili ce dobiti u nekoj buducnosti.
Niti Srbija ista ima od silnog savijanja i puzanja, niti ce joj se ista oduzeti ako se uspravi. Sve sto pisete o kreditima i investicijama je netacno, a i o poveriocima koji ce postati nestrpljivi jer jednostavno, dugovi poveriocima vrede samo onoliko kolika je duznikova dobra volja da ih vraca.
(A koliko vidim, od silnih ivesticija u drzave clanice, i posle svog ogromnog propadanja srpske privrede, drzavljani EU jos uvek nadnice kod srpskih seljaka.)
Препоруке:
24
0
36
среда, 05 децембар 2012 18:30
Brane2
@Марко:
Бране2: Ти још ниси схватио да ће Србија цела да постане Косово, само ако натистичким силеџијама прође ово силовање уз наш пристанак. Пред народом Србије је избор: или да се добровољно претвори у блудницу коју ће до смрти силовати свако ко стигне или да отржући се из руку НАТО-макроа пригрли своју част по цену многих одрицања и сиромаштва,на које ће и Бог погледати и пријатељи које данас презиремо.
Eto vam odgovora. Ne bludničite više. Izdejstvujte ZABRANU svakog inostranog kredita.
Imate pravo. Bludničenje zna da bude tvrdokorno ako ti stalno trebaju pare i pozajmice. Zato samo raspalite- sasecite stvar u korenu. Zabranite nove kredite, vratite dugove i recite zapadu "ćao".
Препоруке:
2
17
37
среда, 05 децембар 2012 18:37
Марко
Сократе, ништа ниси схватио. Можда зато што ти памет није памет овог народа, хришћанског, светосавског, него памет старих Грка и евроатлантиста...
Препоруке:
17
1
38
среда, 05 децембар 2012 18:44
sokrat
Marko
Grci si 100% pravoslavniji i pravovjerniji od srbokomunista.
Препоруке:
3
14
39
среда, 05 децембар 2012 18:55
Марко
Само код Кроата тако слепо провали мржња на Србе као код тебе у изразу "србокомуниста" ("србоћетник"). Од толике навале мржње ти ниси схватио да сам поменуо старе, прехришћанске Грке, дакле, не оне православне...
Препоруке:
17
1
40
среда, 05 децембар 2012 19:01
Гојко Мрњавчевић
"... Moжда је ова власт и доведена да уради оно што чак ни прошла није смела. ..."
Прошла власт је урадила што је могла, а смела је више, али није могла.
Ова власт и сме и може више од прошле. Зато је доведена.
Не сумњам да ће следећа власт, већ негде од септембра следеће године, и моћи и смети далеко више.
Ѕато ће је довести.
Препоруке:
10
0
41
среда, 05 децембар 2012 19:17
Slavomir Srpski, @Misa
"Obaveze po kamatama u 2013 su 93 milijarde (preko 800 mil eura), a 2015te cemo samo na kamate dati 220milijardi (skoro 2 milijarde eura) i to su samo kamate bez vracanja glavnice.
I sad dali mislite da drzava koja je u ovakvom stanju moze bilo kome da se odupre ili postavlja uslove?"
Naravno da moze. Recimo da trazi alternativu u Evroazijskoj Uniji, i vecu privrednu saradnju sa Rusijom (Rogozin je to obecao). A sto se tice stranih kredita, SV.Banke, MMF itd.., mi mozemo da proglasimo da smo nelikvidni i da te pare NE MOZEMO da vratimo. Isto je to imala i Argentina, pa je posle bankrota dana u razvoju i napredku.
Ako je Vucic mislio da moramo u EU jer SAD to traze a oni su koji odlucuju u MMF i SV.Banci, mi mozemo da kazemo necemo vise kredite od njih, dovoljni su nam ruski i vracanje nezaposlenih na selo da rade i proizvode hranu. Nemojte reci da je danas situacija gora od one iz 90tih, a onda smo imali dva-tri puta VECU domacu proizvodnju.
Dosta be ovih zombija na vlasti.
Препоруке:
17
3
42
среда, 05 децембар 2012 19:19
Костадин
Марко,твоје поређење текућег суновратног вођења земље на челу са тројцем Вучић-Дачић_Николић (и њиховим претходницима) са блудничењем је истинито. И утолико ми се чини већим грехом овај и оволики мук Синода Српске Цркве пред чијим се очима одвија превлачења читавог српског народа на пут евроатлантске пропасти. Али ако њени кнезови на то пристају, није томе рада сиротиња раја. Умножимо молитве Светоме Сави и цару Лазару да нас спасе од пастира и вождова који пасу и воде сами себе уместо оних које им је Бог на бригу поверио.
Препоруке:
15
1
43
среда, 05 децембар 2012 19:20
Јова
@ Sokrat
Сократе, ти или си шаљивџија, или стварно ништа не разумеш. Бити грк не значи бити уједно и православан, нити бити ''србокомуниста'' значи бити уједно неправославан. Стари грци нису ни могли бити ''православни'', јер хришћанство није могло постојати пре Христа. Савремени срби пак, нити су сви православни, нити верујући, него како је коме Бог дао, тако и верује,без обзира на политичка определења.
С обзиром на твоје гностичке могућности, не пристоји ти да себе именујеш ''Сократом''.
Препоруке:
10
1
44
среда, 05 децембар 2012 19:22
Jasna*@Misa
Ziva istina!
Препоруке:
3
4
45
среда, 05 децембар 2012 19:23
sokrat
Marko
A da malo pročitaš o hrišćanstvu, pravoslavlju i širenju, odnosno prihvatanju istog.
Što se tiče komunizma i posljedica rezultati su vidljivi i dan danas.
Препоруке:
1
12
46
среда, 05 децембар 2012 19:32
Jasna*@Slavomir Srpski
Jeste dosta ovih zombija na vlasti,tako ste isto vikali i protiv Milosevica,skinuli Milosevica da bi doveli Djindjica i Kostunicu,pa Kostunicu i Tadica,koji su svojom "nezombijevskom" vlascu doveli Srbiju u ovo stanje o kojem statisticke podatke iznosi komentator "Misa",i sad treba ove da skidamo da biste opet vi Kostunicini zombiji, dosli da nas kobajagi vadite iz blata u koje ste nas uvalili,zajedno sa vasim koalicionim partnerima,ma koga vi zamajavete ovde?
Препоруке:
5
14
47
среда, 05 децембар 2012 19:51
фристајло
За све оне, који мисле да умеју и могу боље од Вучића, Дачића и Николића- порука: пушку, па у Фрушку.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
Препоруке:
6
31
48
среда, 05 децембар 2012 20:00
!!!
Изгледа да су се српки званичници одлепили од српског народа и продали би веру (државу) за вечеру
(молитвени доручак). Све би учинили да би себи осигирали свој лични статус кво. То је српски народ исто пре неколико векова доживео кад је властела прелазила у другу веру да би се на својим дворовима одржала. Данас као и пре се слично понашају кад је у питању српски народ и интерес.
Препоруке:
19
0
49
среда, 05 децембар 2012 20:22
kaca
Već poodavno sebi i drugima postavljam pitanja kojim se završava ovaj tekst. Šta bi značilo naše NE!jer dosadanje DA malo toga nam je dalo,ako ne i ništa , jer i one koji navodno investiraju iz EU mi podstičemo iz naseg budžeta, nazovi njihove donacije se ili krediti uvek tako završavaju da se većina novca vraća u EU (oko 80%-,uslovljavanjem kupovine ,angažovanja firmi ,sredstava/aparature, mašina iz EU ), pri čemu nam se kao "eksperti" koji vode projekte nude ljudi koji ni u svojoj zemlji nisu eksperti.Sve u svemu naše DA donelo je veliko NIŠTA. zato NE može biti samo nama usluga da shvatimo da moramo SAMI ,odričući se komfora (ionako mali broj uživa taj komfor) na najbolji mogući način graditi svoju zemlju ,postepeno praviti i obnavljati tkivo našeg kulturnog i nacionalnog prostora, ZNOJEM , SUZAMA I RADOM .Ovako imamao samo SUZE , PONIŽENJE , SIROMAŠENJE ,KORUPCIJU ,RAZGRADNJU SVIH VREDNOSTI , RAZGRADNJU OBRAZOVANJA , ZDRAVSTVA ,KULTURE itd.
NE nam je i te kako potrebno !
Препоруке:
20
2
50
среда, 05 децембар 2012 20:50
Sale
Kad je bila mobilizacija '91. koliko se vas odazvalo? Kad ste se digli 5. oktobra hteli ste med i mleko, mislili ste doći će Partija pa će podeliti boračke penzije. Kada je država opljačkana i uništena pozivate se na izdaju. Da bi se vodio rat mora se znati čime i sa kojim ljudstvom. Srbija danas nema ni ljudstvo ni tehniku. Zato nemojte pisati gluposti nego da vidimo kako da sačuvamo snagu za oporavak i da se Srbija oporavi. A kada budemo dovoljno snažni nije problem napraviti varnicu koja može izazvati požar.
Препоруке:
9
10
51
среда, 05 децембар 2012 21:03
Jasna*@Kaca
To NE je trebalo reci 5. oktobra.Dvanaest godina ovde se vodi EU politika,a na ekonomskom planu neoliberalni koncept kapitalizma(rasprodaj,liberalizuj,potrosi i zaduzi se). Zemlja je prezaduzena,potpuno u raljama MMFa.Od 5. oktobra do danas ovde niko ne moze doci na vlast bez odobrenja zapada.
Препоруке:
13
13
52
среда, 05 децембар 2012 22:07
некад и сад - Fristajlo среда, 14 септембар 2011 12:53 или да нам живи живи СНС
некад
No, i Jeremić me je po tom razočarao; umesto da podnese ostavku, jer mu se ne dozvoljava da radi svoj posao, on je progutao "knedlu" i ostao u Vladi, da "statira u kukuruzu"...
Sve u svemu- zapad razume samo "NE", i na tome treba bazirati spoljnu politiku, jer nam, posle svih popuštanja i odustajanja, više ništa i ne preostaje. Rezultati ovog režima su očito katastrofalni, čak i na planu diplomatskih aktivnosti, zbog nestručnosti i sumnjivog kadriranja, ali ponajviše šbog "kvislinškog" ponašanja. Vlast je marionetska, pa samim tim i diplomatija, što uveliko objašnjava i njene "rezultate"...
сад среда, 05 децембар 2012 19:51
За све оне, који мисле да умеју и могу боље од Вучића, Дачића и Николића- порука: пушку, па у Фрушку.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
Препоруке:
18
3
53
среда, 05 децембар 2012 22:33
некад и сад - или да нам живи живи СНС -
фристајло уторак, 24 јул 2012 18:35
(Вукадиновић о владИ ДС)А Косово нека оставе на миру – тачније, нека се труде да не погоршавају ствар, нека не чине нове и једностране концесије косовској државности, нека задрже међународноправни статус кво, а коначно решење нека „кукавички“ оставе за неко друго, можда, боље време и боље наследнике.
ФРИСТАЈЛО -На жалост, у нашем политичком врху одавно је манир да се крије садржај разговора са белосветским владарима; у недостатку информација, можемо само да нагађамо- шта нам је сада наређено, а у томе је Ђорђе прави мајстор.
Зато је Вукадиновићев предлог једино добро решење; јер, ако не желе или не смеју да објаве садржај разговора са Вашингтоном и Берлином- треба замрзнути питање Космета, и бавити се питањима која не могу да чекају- привредом, судством...
и коментаре наравно. видећете како људи лако продају веру за вечеру.
Препоруке:
9
1
55
среда, 05 децембар 2012 22:48
Hugo
За све оне, који мисле да умеју и могу боље од Вучића, Дачића и Николића- порука: пушку, па у Фрушку.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
Za sve one koji ne misle, nego po netu vrše stranačku propagandu - poruka: počnite da mislite svojom glavom, ne boli a može i nešto smisleno da ispadne od cele te rabote.
Alternativa jednoumlju i stranačkoj zaslepljenosti nije puška nego iznalaženje drugačijih opcija. Evrointegracije nisu "u kamen uklesane" ali da bi to videli potrebno je da gro moždanih resursa rasteretite obaveze ispaljivanja stranačkih parola i počnete da razmišljate o alternativama. Što pre to bolje.
Препоруке:
17
1
56
среда, 05 децембар 2012 23:02
некад и сад - Fristajlo уторак, 10 јул 2012 22:42
Дачић и Динкић су се у тој игри снашли боље од других; иако су "ваљали лошу и покварену робу", опстали су, до сада- некажњени; они, напросто- не смеју да изађу из игре, јер- тог момента би почело преиспитивање резултата онога што су радили, и како су радили.
Њих двојица су у "тракалици" сопствених потеза, које су вукли протеклих година; тек кад иступе из игре, знаће се шта је по среди. Док су они власт- то се неће испитивати. Отуд и ова њихова "љубав" и спремност на сарадњу; како ће то функционисати са СНС за вратом- видећемо врло брзо...
и ФРИСТАЈЛО? како функционише "љубав"? Врхунац љубави је царина са Косовом и полиција на Србе.
Још Дачић да отпева, само за Jasnu*u ćošku, "НИКО НЕ СМЕ ДА ВАС БИЈЕ".
Препоруке:
15
2
57
среда, 05 децембар 2012 23:13
некад и сад - фристајло и текст "У Бриселу нису џаба кречили"
Наиме, мислим да је још увек прерано за овакво рашчлањавање- ко је ко, шта је шта, и чему се треба надати.
Јер, како ствари стоје- са формирањем "проевропске" Владе још увек шкрипи, а свао ко каже да зна шта је Николић наумио- лаже и себе и друге; то, канда, још ни Николић не зна...
То никако не значи да Ђорђе греши; значи само то да-можда- није у праву, овај пут. Но, посао је такав, ни он га не воли; део његове вештине је тумачење скривеног, у чему му ретко ко може "стати на црту"...
Наравно, немам ни ја никакве доказе за супротно мишљење, из истог разлога; све, што нам је на располагању у овој "транспарентној" демократији, је способност препознавања истине у гомили лажи, којима нас затрпавају политички чиниоци.
Зато- ако ли грешимо- Ђорђе, или ја- то је само неусавршена вештина препознавања лажи...
и фристајло? јер граница на Косову довољан доказ да је Ђорђе био у праву?
Препоруке:
11
2
58
среда, 05 децембар 2012 23:30
Mile
Sta se iscudjavate. Sa Srbijom postupaju kao sa drzavom koja je izgubila rat(ove). Oduvijek je tako bilo, pobjednici diktiraju i dijele teritorij a gubitnici sute i trpe. Zivot ide dalje. Ne vidim zasto sada ocekujete presedan. Historija je kao sah, kada izgubis nema vise vracanja poteza. Cekas novu partiju, ako opet izgubis zavrsis na zacelju. Historija nema milosti prema nikome
Препоруке:
7
7
59
среда, 05 децембар 2012 23:37
фристајло
Видим- стекао сам "обожаваоца"... :-)
Још кад би имао "херца" да се и потпише...?
нека; свако данас има право да мисли о политици, разумео- не разумео шта се догађа. Кажу- демократија.
Ето вам је, на здравље!
То, што неко не уме да чита "између редова"- па не схвата разлике- то је зато, што није сваком ни дато да уме.
Кад прође време- извињаваћеш се, макар у себи.
Поздрав, ма ко да си, Дигитални Ратниче Који Седи...
Препоруке:
3
12
60
среда, 05 децембар 2012 23:51
некад и сад - Jasna* уторак, 15 мај 2012 1
Zasto cuti patriotski blok i javno ne pozove svoje birace da glasaju za Nikolica?
U prvom redu Kostunica!
Ili opet nesto muljaju i kalkulisu.
Suprotni tabor je to odavno ucinio za Tadica.
Kad zutu svitu vise ne mogu ocima da vide cak ni oni iz E novina,zapitajte se koliko je sati!
и Jasna* колико је САД сати? јел сад време за ћутњу?
Jasna*@Renold
Ne dragi gospodine otrcaces ti da glasas koliko te noge nose za "divnog" ,"lepog" ,"mirisljavog","namontiranog","sposobnog" i nadasve "prepametnog" Tadica u cijim grudima kuca EU srce. и Jasna* у чијим грудима САД куца ЕУ срце?
Kako vam ne pada na pamet da se u takvim uslovima okupacija s jedne strane i zastrasivanje naroda s druge, mora sluziti i nekakvim lukavstvom?
Препоруке:
7
3
61
четвртак, 06 децембар 2012 00:15
Gordana
Srbija nije mogla da pobedi NATO, ali, valda , moze da otera ovu vlast koja je slepo vodi u pravcu kojim nezeli vecina stanovnistva da ide!
U celom svetu ljudi demonstriraju i zahtevaju svoja prava ,ekonomska i politicka.Gledamo, svakodnevno ta dogadjanja ali nas nikako da pokrene i inspirise da preduzmemo nesto za svoju sudbinu!?
Podnosimo Dacicevu aroganciju i lazi, nemocno skripimo zubima,podnosimo mucninu i ne preduzimamo NISTA!?
Препоруке:
8
1
62
четвртак, 06 децембар 2012 00:25
некад и сад
развојни пут Боре Шнајдера илити Jasne*Фристајло
Бранитељ власти Слобе и Шешеља, мрзитељ Хага који данас пљује по радикалима ( Da je SRS valjala ne bi je niko mogao unistiti- reči Jasne*) и најгласнији обожавалац тројца Николић-Вучић(разбили СРС док је Шешељ у Хагу)- Дачић (Слоба тражио његово искључење из СПС, Дачић није био чак ни на сахрани председника своје странке кога су убили у Хагу,Дачић се помирио са ДС), мрзитељ 5.октобра и европејства који данас брани спровођење највећих европских уцена и најконкретније комадање Србије.
Хоће ли нас такви ућуткавати и надгласавати?
Хоћемо ли такве партијске арпачике слушати да нас уче како се воли и брани Србија и шта је издаја Србије?
Препоруке:
11
2
63
четвртак, 06 децембар 2012 00:44
некад и сад - Fristajlo - одговорићу цитатима паметнијег од мене, читао си га сигурно
"Не може се на власт доћи са критиком „издајничке власти“ која „оставља на цедилу свој народ на косовским барикадама“, а онда, због „виших циљева“ прихватати још много више (поштански број, равноправно учешће на међународим скуповима, одустајање од „фусноте“ итд.) него што је чак и та проказана издајничка власт била спремна да прихвати."
"Много је битније „ко“ нешто каже него „шта“ се каже или ради. Односно, најважније је да се положаја докопају „наши“, шта год то значило, па ма какву политику водили и ма чиме тај свој долазак или опстанак на власти платили. Па тако, у зависности од ситуације, позив на уклањање српских барикада на северу или подизање преговора са Приштином на премијерски или председнички ниво може да се квалификује и као „издаја“ и као „мудар државнички потез“. "
"уклањање српских институција на Космету било подједнако скандалозно и неприхватљиво без обзира на то да ли тај пројект спроводили „плави“, „црвени“ или „жути“."
Препоруке:
7
1
64
четвртак, 06 децембар 2012 02:13
ѕ.ј. Лажу себе они који упере престе у ове издајнике, и кажу 'издајник', а онда наставе са свакодневним животом
Лажу, јер су прст требали уперити и према себи. Издајници смо сви, колективно, који трпимо и ћутимо. Издајници смо и проклети смо сви који трпимо ове монструме на власти!
Препоруке:
21
0
65
четвртак, 06 децембар 2012 06:18
senka
Za ovo sto se upravo radi jeste preslaba. Prava rec je VELEizdaja!
Препоруке:
5
0
66
четвртак, 06 децембар 2012 08:58
Aca
U ovom kratkom tekstu je izneta sva sustina zbivanja u nasoj napacenoj Srbiji, koja je jasna svakom ko makar malo misli svojom glavom...
Препоруке:
7
0
67
четвртак, 06 децембар 2012 09:05
Б.С.
"Издаја је слаба реч за ово!" рече аутор.
А ја кажем - иде још горе, тако да треба штедети речи. Можда ово назвати "издајица" или "пробна издаја" или "пилот издаја".
Сада ћемо васпоставити границу на Сави и Дунаву према Брозовој творевини Војводини. То ће онда бити "издаја".
Затим ћемо формирати АП Санџак и АП Прешевска долина. То ће бити "поодмакла издаја".
Онда иде плаћање ратне штете од цца 20 милијарди евра Органској републици Косово и Геноцидној творевини Хрватској. То ће бити, претпостављам "корак до праве издаје".
Онда ћемо сву обрадиву земљу, сва јавна предузећа, фабрике, школе, путеве, шуме и реке продати "инвеститорима", а наша деца за надницу радити у складиштима радиоактивног и хемијског отпада, у рудницима са прљавом технологијом и хемијској прерађивачкој индустрији. То ће онда бити "издаја у пуном демократском капацитету".
Онда ће разни Дачићи/Вучићи/Тадићи/Николићи моћи да почину од труда и народне бриге.
Препоруке:
7
0
68
четвртак, 06 децембар 2012 10:09
Цоца
Надао сам се да ће Николић и Вучић окренути до тада вођену политику ДС-a полако, али одлучно.
Сада је сасвим јасно да они нису СВОЈИ.
Иѕ њих говоре ОНИ који нама Србима, не желе добро.
Тиња у мени још увек нека слабашна нада да ће моћи
снаге смоћи да распишу иѕборе до пролећа ...
Ако су иоле свесни где су и где смо сви ми.
Препоруке:
10
0
69
четвртак, 06 децембар 2012 12:24
leonidas
izdaja je na delu i to nije sporno ali problem smo i sami:kada Dveri,studenti ili druge patriotske organizacije organuzuju protestne skupove koliko nas dodje?!Bio sam i video!Pozdrav
Препоруке:
14
1
70
четвртак, 13 децембар 2012 12:24
Андро Лутак
Живео Борис Тадић, он се према проблему КиМ био поставио као прави патриота у односу на ову банду ратних профитера из деведесетих!
Постоје углавном две категорије издајника.
Прва, издајници из уверења и друга, плаћени издајници!
Ликови који су нам доведени и вешто, дугогодишњим обавештајним припремама, постављени на врх државе, припадају овој другој категорији.
Обавештајне службе Империје стручно их зову Агенти од утицаја. Пажиљиво се бирају, обучавају, воде и инсталирају.
Наравно, пре тога су купљени и као такви компромитовани, што заначи да су под непрекидним мониторингом, под претњом и обавезом извршавања задатака!
Нема ту ни "п" од некакве политике, идеја, ставова, легалности, поштовања воље народа, Устава, закона....
Зато немојте да нас чути откуда да су овако, не само издајнички конструктивни и динамични, већ и крајње бахати, дрски, самоуверени, "самоубилачки" настројени.
Закључак - или ћемо дићи галаму (најбоље преко улице) и захтевати хитне превремене изборе, или нас ускоро, као достојанствени народ неће бити.
Glava dvadeset osma
KRIVIČNA DELA PROTIV USTAVNOG UREĐENJA I BEZBEDNOSTI REPUBLIKE SRBIJE
Ugrožavanje nezavisnosti
Član 305
Ko na protivustavan način pokuša da dovede Srbiju u položaj potčinjenosti ili zavisnosti prema nekoj drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Priznavanje kapitulacije ili okupacije
Član 306
Građanin Srbije koji potpiše ili prizna kapitulaciju ili prihvati ili prizna okupaciju Srbije ili pojedinog njenog dela,
kazniće se zatvorom najmanje deset godina.
Ugrožavanje teritorijalne celine
Član 307
(1) Ko silom ili na drugi protivustavan način pokuša da otcepi neki deo teritorije Srbije ili da deo te teritorije pripoji drugoj državi,
kazniće se zatvorom od tri do petnaest godina.
Јесте; правни термин је велеиздаја!
Ивица Дачић – ОДЛУЧНО; Ивица Дачић: ЈАСНО; Ивица Дачић – ЧВРСТО! Од одлучности, јасноће и чврстине није остало ни трага, пре би се за њега могле везати следеће одреднице: СМУЋЕНО, ДВОЛИЧНО, МЛАКО...
Браћо на северу Космета, издржите!
Ово је крај Србије.
Гажење Устава.
Сви ћуте.
Нико не предлаже ванредну седницу Скупштине.
Ово је државни удар у коме учествује полиција и Дачић
Руше Устав и државу, отворено то кажу.
Цео свет се смеје.
Наравно да је преслаба.
То се зове ВЕЛЕИЗДАЈА.
gnusoba-soba u kojoj je gnu
raščovečenje - čovek kada dobije raš(alergiju)
osatanjenje - osa koja pokušava da smrša
Mrzost-Mr.Zost - gospodin Zost
S'obzirom da ste nesporni pravoslavni autoritet, čim kritikujete naše preosvećene, trebalo bi ipak da sa vama razgovara veleizdajnička elita na vlasti.
па ви набројасте само паписте...
Да, заиста не стојиш добро ни са српским, ни са ''новосрпским, нити са православним језиком. Нити га разумеваш ваљано, нити га читаш како треба, нити га пак пишеш ћирилицом, како је Бог одредио том језику да се записује. При том простачки лукаво изврћеш значење богомданих речи, претварајући се да си тобож' погрешно разумео, и тако их исмејао. Тиме само сведочиш о самом себи, и то веома рђаво.
Industrijska proizvodnja 3x manja nego 89te, broj grla stoke 3x manji nego 89te, ucesce u svetskom BDPu 0,09%, davne 89te 0,38%, broj stanovnika i pored svih izbeglica (Krajina, Bosna, Kosovo) manji za vise od 600000 nego 89te. Danas imamo 1,7 mil. radnih mesta, a 89te 2,9mil.
Obaveze po kamatama u 2013 su 93 milijarde (preko 800 mil eura), a 2015te cemo samo na kamate dati 220milijardi (skoro 2 milijarde eura) i to su samo kamate bez vracanja glavnice.
I sad dali mislite da drzava koja je u ovakvom stanju moze bilo kome da se odupre ili postavlja uslove?
Vucic je potpuno u pravu ugrozen je sam opsatanak Srbije i bez Kosova, a o Kosovu mozemo samo da sanjamo.
Они су, дакле, саучеасници геноцида над Србима.
Pa ono što nikad niste shvatali - krediti i pomoć bi prestali da pristižu a poverioci bi postajali neugodni(ji).
Cela Srbija bi postala Kosovo, pa Kosovu ne bi ni imao više ko da pomaže. A to bi se desilo s obzirom na iscrpljenost Srbije praktički preko noći.
Епископ рашко-призренски и косовско-метохијски је Владика Артемије!
19:8, нисам бројао. Верујем Белоим орлу.
У психолошком смислу екстремна себичност, кад власт и привилегије постану саме себи сврха. Нити власт садашњих властодржаца изазива завист и дивљење нити они имају и један здрав мотив, здрав мотив би био поштено зарађен новац од велике плате, или реализација неког корисног плана.
Тако да реч издаја о којој је реч обухвата; одрођеност, себичност, безобзирност, однарођеност.
"Не" је потврда постојања личности, а непостојање могућности да се каже "не" је безличност.
Мислим да је ситуација јако повољна за једно "не". "Не" би значило много позитивног. Прво би се почели осећати као људи и народ и управо због тога га садашње од непријатеља селекциониране и на принципу бирања између двоје истог изабране власти неће рећи "не".
За мене је једина утјеха да историја иде и тече неким својим током и мимо одлука већих или мањих центара моћи.
A ti bi možda da ratuješ za Miškovića, Đilasa,Vučića, Dačića, Nikolića, Pajtića, Kostića, Dragića, Beka, Karleušu, Cecu, Brunclikovu, Trivan.... samo izvoli.
Niti Srbija ista ima od silnog savijanja i puzanja, niti ce joj se ista oduzeti ako se uspravi. Sve sto pisete o kreditima i investicijama je netacno, a i o poveriocima koji ce postati nestrpljivi jer jednostavno, dugovi poveriocima vrede samo onoliko kolika je duznikova dobra volja da ih vraca.
(A koliko vidim, od silnih ivesticija u drzave clanice, i posle svog ogromnog propadanja srpske privrede, drzavljani EU jos uvek nadnice kod srpskih seljaka.)
Бране2: Ти још ниси схватио да ће Србија цела да постане Косово, само ако натистичким силеџијама прође ово силовање уз наш пристанак. Пред народом Србије је избор: или да се добровољно претвори у блудницу коју ће до смрти силовати свако ко стигне или да отржући се из руку НАТО-макроа пригрли своју част по цену многих одрицања и сиромаштва,на које ће и Бог погледати и пријатељи које данас презиремо.
Eto vam odgovora. Ne bludničite više. Izdejstvujte ZABRANU svakog inostranog kredita.
Imate pravo. Bludničenje zna da bude tvrdokorno ako ti stalno trebaju pare i pozajmice. Zato samo raspalite- sasecite stvar u korenu. Zabranite nove kredite, vratite dugove i recite zapadu "ćao".
Grci si 100% pravoslavniji i pravovjerniji od srbokomunista.
Прошла власт је урадила што је могла, а смела је више, али није могла.
Ова власт и сме и може више од прошле. Зато је доведена.
Не сумњам да ће следећа власт, већ негде од септембра следеће године, и моћи и смети далеко више.
Ѕато ће је довести.
I sad dali mislite da drzava koja je u ovakvom stanju moze bilo kome da se odupre ili postavlja uslove?"
Naravno da moze. Recimo da trazi alternativu u Evroazijskoj Uniji, i vecu privrednu saradnju sa Rusijom (Rogozin je to obecao). A sto se tice stranih kredita, SV.Banke, MMF itd.., mi mozemo da proglasimo da smo nelikvidni i da te pare NE MOZEMO da vratimo. Isto je to imala i Argentina, pa je posle bankrota dana u razvoju i napredku.
Ako je Vucic mislio da moramo u EU jer SAD to traze a oni su koji odlucuju u MMF i SV.Banci, mi mozemo da kazemo necemo vise kredite od njih, dovoljni su nam ruski i vracanje nezaposlenih na selo da rade i proizvode hranu. Nemojte reci da je danas situacija gora od one iz 90tih, a onda smo imali dva-tri puta VECU domacu proizvodnju.
Dosta be ovih zombija na vlasti.
Сократе, ти или си шаљивџија, или стварно ништа не разумеш. Бити грк не значи бити уједно и православан, нити бити ''србокомуниста'' значи бити уједно неправославан. Стари грци нису ни могли бити ''православни'', јер хришћанство није могло постојати пре Христа. Савремени срби пак, нити су сви православни, нити верујући, него како је коме Бог дао, тако и верује,без обзира на политичка определења.
С обзиром на твоје гностичке могућности, не пристоји ти да себе именујеш ''Сократом''.
A da malo pročitaš o hrišćanstvu, pravoslavlju i širenju, odnosno prihvatanju istog.
Što se tiče komunizma i posljedica rezultati su vidljivi i dan danas.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
(молитвени доручак). Све би учинили да би себи осигирали свој лични статус кво. То је српски народ исто пре неколико векова доживео кад је властела прелазила у другу веру да би се на својим дворовима одржала. Данас као и пре се слично понашају кад је у питању српски народ и интерес.
NE nam je i te kako potrebno !
No, i Jeremić me je po tom razočarao; umesto da podnese ostavku, jer mu se ne dozvoljava da radi svoj posao, on je progutao "knedlu" i ostao u Vladi, da "statira u kukuruzu"...
Sve u svemu- zapad razume samo "NE", i na tome treba bazirati spoljnu politiku, jer nam, posle svih popuštanja i odustajanja, više ništa i ne preostaje. Rezultati ovog režima su očito katastrofalni, čak i na planu diplomatskih aktivnosti, zbog nestručnosti i sumnjivog kadriranja, ali ponajviše šbog "kvislinškog" ponašanja. Vlast je marionetska, pa samim tim i diplomatija, što uveliko objašnjava i njene "rezultate"...
сад среда, 05 децембар 2012 19:51
За све оне, који мисле да умеју и могу боље од Вучића, Дачића и Николића- порука: пушку, па у Фрушку.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
ФРИСТАЈЛО -На жалост, у нашем политичком врху одавно је манир да се крије садржај разговора са белосветским владарима; у недостатку информација, можемо само да нагађамо- шта нам је сада наређено, а у томе је Ђорђе прави мајстор.
Зато је Вукадиновићев предлог једино добро решење; јер, ако не желе или не смеју да објаве садржај разговора са Вашингтоном и Берлином- треба замрзнути питање Космета, и бавити се питањима која не могу да чекају- привредом, судством...
http://www.nspm.rs/kolumne-djordja-vukadinovica/kosovo-konsenzus-kapitulacija.html
и коментаре наравно. видећете како људи лако продају веру за вечеру.
Или- завежите, већ једном.
Просто, српски.
Дигитални јунаци...
Za sve one koji ne misle, nego po netu vrše stranačku propagandu - poruka: počnite da mislite svojom glavom, ne boli a može i nešto smisleno da ispadne od cele te rabote.
Alternativa jednoumlju i stranačkoj zaslepljenosti nije puška nego iznalaženje drugačijih opcija. Evrointegracije nisu "u kamen uklesane" ali da bi to videli potrebno je da gro moždanih resursa rasteretite obaveze ispaljivanja stranačkih parola i počnete da razmišljate o alternativama. Što pre to bolje.
Њих двојица су у "тракалици" сопствених потеза, које су вукли протеклих година; тек кад иступе из игре, знаће се шта је по среди. Док су они власт- то се неће испитивати.
Отуд и ова њихова "љубав" и спремност на сарадњу; како ће то функционисати са СНС за вратом- видећемо врло брзо...
и ФРИСТАЈЛО? како функционише "љубав"? Врхунац љубави је царина са Косовом и полиција на Србе.
Још Дачић да отпева, само за Jasnu*u ćošku, "НИКО НЕ СМЕ ДА ВАС БИЈЕ".
Јер, како ствари стоје- са формирањем "проевропске" Владе још увек шкрипи, а свао ко каже да зна шта је Николић наумио- лаже и себе и друге; то, канда, још ни Николић не зна...
То никако не значи да Ђорђе греши; значи само то да-можда- није у праву, овај пут. Но, посао је такав, ни он га не воли; део његове вештине је тумачење скривеног, у чему му ретко ко може "стати на црту"...
Наравно, немам ни ја никакве доказе за супротно мишљење, из истог разлога; све, што нам је на располагању у овој "транспарентној" демократији, је способност препознавања истине у гомили лажи, којима нас затрпавају политички чиниоци.
Зато- ако ли грешимо- Ђорђе, или ја- то је само неусавршена вештина препознавања лажи...
и фристајло? јер граница на Косову довољан доказ да је Ђорђе био у праву?
Још кад би имао "херца" да се и потпише...?
нека; свако данас има право да мисли о политици, разумео- не разумео шта се догађа. Кажу- демократија.
Ето вам је, на здравље!
То, што неко не уме да чита "између редова"- па не схвата разлике- то је зато, што није сваком ни дато да уме.
Кад прође време- извињаваћеш се, макар у себи.
Поздрав, ма ко да си, Дигитални Ратниче Који Седи...
U prvom redu Kostunica!
Ili opet nesto muljaju i kalkulisu.
Suprotni tabor je to odavno ucinio za Tadica.
Kad zutu svitu vise ne mogu ocima da vide cak ni oni iz E novina,zapitajte se koliko je sati!
и Jasna* колико је САД сати? јел сад време за ћутњу?
Jasna*@Renold
Ne dragi gospodine otrcaces ti da glasas koliko te noge nose za "divnog" ,"lepog" ,"mirisljavog","namontiranog","sposobnog" i nadasve "prepametnog" Tadica u cijim grudima kuca EU srce.
и Jasna* у чијим грудима САД куца ЕУ срце?
Kako vam ne pada na pamet da se u takvim uslovima okupacija s jedne strane i zastrasivanje naroda s druge, mora sluziti i nekakvim lukavstvom?
U celom svetu ljudi demonstriraju i zahtevaju svoja prava ,ekonomska i politicka.Gledamo, svakodnevno ta dogadjanja ali nas nikako da pokrene i inspirise da preduzmemo nesto za svoju sudbinu!?
Podnosimo Dacicevu aroganciju i lazi, nemocno skripimo zubima,podnosimo mucninu i ne preduzimamo NISTA!?
Бранитељ власти Слобе и Шешеља, мрзитељ Хага који данас пљује по радикалима ( Da je SRS valjala ne bi je niko mogao unistiti- reči Jasne*) и најгласнији обожавалац тројца Николић-Вучић(разбили СРС док је Шешељ у Хагу)- Дачић (Слоба тражио његово искључење из СПС, Дачић није био чак ни на сахрани председника своје странке кога су убили у Хагу,Дачић се помирио са ДС), мрзитељ 5.октобра и европејства који данас брани спровођење највећих европских уцена и најконкретније комадање Србије.
Хоће ли нас такви ућуткавати и надгласавати?
Хоћемо ли такве партијске арпачике слушати да нас уче како се воли и брани Србија и шта је издаја Србије?
"Много је битније „ко“ нешто каже него „шта“ се каже или ради. Односно, најважније је да се положаја докопају „наши“, шта год то значило, па ма какву политику водили и ма чиме тај свој долазак или опстанак на власти платили. Па тако, у зависности од ситуације, позив на уклањање српских барикада на северу или подизање преговора са Приштином на премијерски или председнички ниво може да се квалификује и као „издаја“ и као „мудар државнички потез“. "
"уклањање српских институција на Космету било подједнако скандалозно и неприхватљиво без обзира на то да ли тај пројект спроводили „плави“, „црвени“ или „жути“."
А ја кажем - иде још горе, тако да треба штедети речи. Можда ово назвати "издајица" или "пробна издаја" или "пилот издаја".
Сада ћемо васпоставити границу на Сави и Дунаву према Брозовој творевини Војводини. То ће онда бити "издаја".
Затим ћемо формирати АП Санџак и АП Прешевска долина. То ће бити "поодмакла издаја".
Онда иде плаћање ратне штете од цца 20 милијарди евра Органској републици Косово и Геноцидној творевини Хрватској. То ће бити, претпостављам "корак до праве издаје".
Онда ћемо сву обрадиву земљу, сва јавна предузећа, фабрике, школе, путеве, шуме и реке продати "инвеститорима", а наша деца за надницу радити у складиштима радиоактивног и хемијског отпада, у рудницима са прљавом технологијом и хемијској прерађивачкој индустрији. То ће онда бити "издаја у пуном демократском капацитету".
Онда ће разни Дачићи/Вучићи/Тадићи/Николићи моћи да почину од труда и народне бриге.
Сада је сасвим јасно да они нису СВОЈИ.
Иѕ њих говоре ОНИ који нама Србима, не желе добро.
Тиња у мени још увек нека слабашна нада да ће моћи
снаге смоћи да распишу иѕборе до пролећа ...
Ако су иоле свесни где су и где смо сви ми.