сад ће доћи упрљано казалиште да заједно прославимо ослобађање генерала хрватских
Препоруке:
102
2
2
недеља, 18 новембар 2012 01:12
Милош
Судећи по најновијим дешавањима испада да смо се ми мирили сами са собом. Остале та помирења нису много дотицала. Ето и Јосиповић нам лепо вели да је небитно како реагују Срби. Други (и паметнији) су чврсто зацртали своје циљеве и раде на њиховом остваривању а ми деценијама лутамо са надом да се неком свидимо.
Препоруке:
87
1
3
недеља, 18 новембар 2012 01:15
Оља
Баш тако.
Препоруке:
59
0
4
недеља, 18 новембар 2012 01:19
DUSL
Kakvo crno zamrzavanje odnosa, pa isporucili su sve koje su mogli da isporuce, jedino da pocnu da isporucuju nas komentatore sa NSPM-a jos...
Препоруке:
111
0
5
недеља, 18 новембар 2012 01:24
veca vestica
Koga od srpskih politicara zanima vise HAG,to sto deklerativno nesto trabunjaju to im je u opisu posla.Vise ih zanima dali ce biti smenjen Djilas,i kako postati kalif umesto kalifa.
Препоруке:
60
0
6
недеља, 18 новембар 2012 01:25
Студент
"ок се наши туристи нападају на јадранској обали,"
Комшија избегао у Олуји а ове године летовао у Задру? Оставио им је новац,са тим малим делићем његовом новца тачнија из буџета Хрватске је финасирано лобирање,а дали су око 35 милиона евра за своје "хероје". Хрвати имају план којег се држе,то је тај њихов "tisuculjetni san" а ми немамо ништа.Неспособност "српских" политичара је у томе што не знају да се позиционирају у свету,да нађу савезнике и да непријатељима кажу ДОСТА! нећемо са вама. Србија је и даље Југославија,Ј.В.Тито је умро 4.маја 1980. али остаци његове владавине и даље царују,титоисти су пренели на своју децу антисрпско учење и ту се прича завршава. Хрвати граде своју причу на мржњи према Србима,јаком дистанцирању од свега југослевнског,јуче пролазим градом кад оно аутопревозник са називом "Југопревоз",питам се шта је са тим људима? Наша престоноца звана Београд је највећи антисрпски град на свету,све је јасно,комунизам се код Срба баш примио,пропаст..
Препоруке:
115
1
7
недеља, 18 новембар 2012 01:26
фристајло
А ми, ми смо се већ помирили. Са свиме и са свима. И опет ћемо ако треба. А ако се овако настави, биће и прилика за то.
То ћемо још да видимо.
Не живе у Србији само будале и издајници.
Препоруке:
88
4
8
недеља, 18 новембар 2012 01:59
Jos jedan "tribalac"
Nakon petog oktobra zapad je projektovao sliku trpeljivosti prema Srbiji cime je kod velikog dela stanovnistva zaceta iluzija o mogucnosti "zivota kao sav normalan svet". Ono sto je velikoj vecini naroda "pobeglo" a "bezi" i danas je to da je zapad projektovao sliku trpeljivosti prema Srbiji zato sto se DOS obavezao na razaranje Srbije iznutra. Jedan od glavnih postulata razaranja Srbije iznutra je takozvani "proces pomirenja" gde vlasti u Srbiji usvajaju i promovisu ratne ciljeve nasih neprijatelja u samoj Srbiji. Takvo pomirenje podrazumeva da Srbija krotko prihvati bilo kakvu provokaciju, tumacenje ili definiciju dogadjaja iz najblize proslosti i da za uzvrat ono malo slucajeva koji prodju autocenzuru Srpskih vlasti a odnose se na Srpske interese budu glat odbijeni. Kada i ako budemo uspeli da se otarasimo samookupacije ispred nas ce se naci isto iskezeno sadisticko/genocidno lice zapada zeljno krvi. Dveri su tvrdile da to mogu ali nisu znali da sacuvaju ni 50 glasackih kutija.
Препоруке:
45
1
9
недеља, 18 новембар 2012 02:17
Ирена
Какав текст! Свака Вам част! Јасно, без увијања, околишања. Само чињенице.
Препоруке:
38
1
10
недеља, 18 новембар 2012 02:23
Slavomir Srpski
Lako je autoru, ali kako cemo mi da udjemo u Jevropu ako se zamerimo Hrvatskoj? Pa nemojte molim vas!!! Lako je autoru da daje lekcije, ali sta ce ova jadna vlada kojoj je virus doneo bezalternativnost u glavu kao zombiju?? A jos ne pronadjosmo lek protiv te bolestine bezalternativnosti. A zobi ne rade po sopstvenoj volji i to je svima jasno.
Nego, neka sada lepo autor odmah hitno zameni ove zombije na vlasti i neka ih prvo posalje u bolesnicki krevet da se bre ti jadni ljudi nekako izlece. Pa cemo onda da se "mirimo" svim srcem i ljubavlju. Od takvog mirenja i Hrvatima ima da se puse usi.
Elem, autor teksta je sada upozoren i nema vise na sta da se vadi. Napred u nove udarnicke pobede. Smrt bezalternativnosti i sloboda narodu!!
Препоруке:
33
0
11
недеља, 18 новембар 2012 02:53
Gordana
Dragi Fristajlo, volela bi da ste u pravu ali...
Sudeci po ovom nase sajtu ima jos Srba u Srbiji , a u praksi ih nevidim!Nevidim nijedan razlog i nikakav nacin da se pokrenemo i odragujemo na sve veci i bezocniji bezobrazluk i siledzistvo koje se primenjuje na nama i to na svetskom nivou.Ovako mirno podnosenje svih nepravdi i uvreda nemoze se porediti ni sa ROBOVIMA.Ceo svet koljuca zbog ekonomskih problema ali im bar niko ne pljuje u lice i ne brise patos sa njima. Mi takav tretman prihvatamo cutke i cekam spas sa neba, da neko shvati da to nije u redu, da , neka, za nas nedostizna, PRAVDA pobedi,...
Nema od toga nista!Prvo sto moramo uraditi je da PITAMO NASE POLITICARE STA TO RADE I U CIJE IME!a onda krenuti dalje.
Препоруке:
30
0
12
недеља, 18 новембар 2012 02:55
Srbiji preti nestanak! (1)
Srbija je pod Tadicem vodila prohrvatsku, cak velikohrvatsku politiku! U Beogradu i sad ima vise zadriglih ustasa nego sto ih je u Zagrebu bilo 1941 - i svi imaju visoke pozicije i medije na raspolaganju! Svi oni sepure se "novohrvatskim" recima, Tadic je na jednoj manifestaciji u Beogradu cestitao "obljetnicu"! (Cak nije umeo da to "prevede", pa da kaze "obletnica"!) Vecina njih - izuzimajuci Biserko, onog Gruhonjica iz Novog Sada, i jos ponekog, Tadica svakako - imaju srpsko poreklo i ime, ali kakva vajda od tog, kad rade strastveno protiv Srba i Srbije! Posto je Tadic postao suvise "providan", pustile su ga "niz vodu" njegove zapadne kazne i ucenjivaci i ustolicile toboznje "patriote", ljude do grla u blatu! Kao sto je Draskovic cinio sve da ga ne posalju u Hag, istim argumentima ucenjuju Nikolica i Dacica, a Vucic - e, on je burazer Tadicu i Pajticu! Zato, crno i precrno se pise Srbiji!
Препоруке:
40
0
13
недеља, 18 новембар 2012 03:09
Srbiji preti nestanak (2)
Sad kao "negoduju" srpski, pardon, beogradski politicari, ali oni nista bolje nego dosad niti umeju niti zele da urade! Dacic zeli sprovoditi ono sto je za Siptare uradio Borko Borisov - jos treba naci onog ko ce za "vojvodjanere" uraditi ono sto je Srbija dala Pajticu Borisovom, dakle pomoci im da otcepe Vojvodinu! Kao zapeta puska cekaju i u Novom Pazaru da otmu Rasku, a doci ce na red i Presevo, istok Srbije itd. Srbiju ce zgaziti kao crva - jer se kao crv i ponasa! Srbija se pocela gaditi i samim Srbima - toliko necasno i sumanuto vodi se "drzavna" politika u Beogradu (i Novom Sadu, i drugde)! Nemci vec pisu da posle oslobadjajuce presude za generale Hrvatska ima sansi da dobiju i tuzbu za genocid! Zaboravite vi sta "misli" Tibor Varadi - usput, kad treba ginuti, uvek ginu Srbi, a kad treba "sredjivati" stvari, uvek pitaju i salju neke druge, koji nas nastoje "umiriti", da Djavolu posao ne kvare! Srbija je krpa od drzave - bacice je u kantu, i nas s njom!
Препоруке:
42
0
14
недеља, 18 новембар 2012 03:21
Srbiji preti nestanak (3)
Da dodam jos ovo: beogradski politicari jos ne vide opasnost od prihvatanja prvo hrvatske, potom i (obnovljene) bosanske i siptarske tuzbe za genocid. Kad dodje dotle, oni ce - svejedno ko tad bude sedeo nad nasim glavama u "lijepom njihovom" Beogradu - u rasparcavanju Srbije videti spas! Jer, ako svako uzme ponesto, onda se nece morati placati "reparacije"! Od Srbije, dakle, nece ostati nista - cak ni uspomena, samo sramota! Zna li to Toma? Ne zna ni kako se zove, nakon sto mu je Dragica usula ko zna koju rakiju u casu, kupljenu u "Merkatoru", pretpostavljam! Zna li to Ivica? Mozda sluti, ali je on "spremio" ono koferce, moze jos jednom valjati! A sta cemo sa Srbima, koji ce se preko noci obreti u stranim, neprijateljskim drzavama, osim onih koji se razbegnu po svetu? Nista, skupice se ti ljudi i pisati peticije u Zagreb, Sarajevo i Pristinu da im ne ukidaju turske serije!
Препоруке:
38
0
15
недеља, 18 новембар 2012 03:57
bog dano vic
tu nedavno pre devedesetak godina doktor arcibald rajs nam je napisao kakvi smo a onda su se obogatili karadjordjevici i sledbenici pasicevi i sledbenici brozovi slobini zoranovi vojini borisovi a za ove zivi bili pa videli
Препоруке:
26
0
16
недеља, 18 новембар 2012 04:11
Marko Gay
U nedavnoj poseti Srbiji sokiralo me je koliko nasih para ustvari JESTE doprlo do obicnih Srba. Evo npr:
1) Mladim Srbima se sakom i kapom nude stipendije za studiranje u inostranstvu, za pokretanje sopstvenog biznisa i svasta nesto;
2) Invalidi, stari i porodice s decom u Srbiji dobijaju veliku pomoc, sto u kesu, sto u naturi;
3) Beogradski srednjoskolci su me posavetovali da se i sam u gradskom prevozu svercujem jer "svi to rade".
Naravno da bi svaki narod bio miran dok god prima tolike donacije. Pa cak i mnogo manje.
Drugim recima, preterujemo s podsticajima. Vise stapa (npr ovakvih presuda) a manje sargarepe bice korisni za Srbe.
Препоруке:
14
26
17
недеља, 18 новембар 2012 06:08
Jazadnji
Da miricemo se sa susjedima do poslednjeg Srbina.
Ovom presudom , zacrtani su obrisi neke nove "oluje "
za koje desetljece.
Препоруке:
25
1
18
недеља, 18 новембар 2012 06:31
V.P. 6143/5
@фристајло
То ћемо још да видимо.
Не живе у Србији само будале и издајници.
Из Ваших уста у Божје уши!
Ја нити сам активиста, нити неки јунак, нисам учествовао у рату, отишао сам у иностранство пред сам почетак распада бивше СФРЈ, нисам из Србије... Али једно не могу схватим: да одређене, свима нама добро познате индивидуе могу свих ових година, па и сада после ове најновије срамоте, у сред Београда, Новог Сада или где већ, да говоре то што говоре и раде то што раде, а да им никада ништа не фали.
Ево моје десне руке ако би било који такав "родољубитељ" (мушки или женски) код западних сусједа читав дочекао јутро.
Па, ништа. Преостаје нам да нас 386.194 посетиоца (у задњих 30 дана) остављамо наше убојите коментаре на НСПМ, и чекамо шта ће нам одговорити "алкар", "хрвоје", "мистербитићи" и "василије".
Препоруке:
44
0
19
недеља, 18 новембар 2012 07:37
Brane2
Opet puno pravoslavnog plakanja.
Autor je zaboravio da kaže, u svojim poređenjima, da kod oslobađanja Mladića ne bi bilo onog njegovog "kad bi" - sve opisoano bi se sigurno desilo a mogući protesti NVO bi bili jednostavno ignorisani.
Srspka strana sad tu prebacuje hrvatskoj ono što bi sigurno uradila i sama, da su pozicije obrnute.
Tu sad ne ulazim u pravednost presude. Očigledna je njena politička pozadina ali to je tema za druge dileme.
Препоруке:
2
37
20
недеља, 18 новембар 2012 07:54
Moj i njihov interes
Ja sebe ne izjednačujem sa interesom srpske države. Jer ona ima interes da me osiromaši. Moj interes je suprotstavljen državi u kojoj živim jer ona radi protiv njega. Dakle, to što neko pritiska državu mene ne interesuje. mene interesuje samo kada ta ista država mene pritiska. U tom smislu nemam ništa protiv onih koji rade protiv srpske države. I jedni i drugi rade protiv mojih interesa.
Препоруке:
9
18
21
недеља, 18 новембар 2012 08:55
Горан
"Кад би неко код нас, у некој цркви одржао мису за хашке оптуженике, и кад би се неки поп осмелио да,..."
Када сви Срби буду научили да ми немамо мису већ молебан (Литургију, вечерњу службу...) и да немамо попове, већ свештенике, онда ће постојати нада да ће се у земљи Србији ствари променити на боље.
Препоруке:
39
4
22
недеља, 18 новембар 2012 09:50
MM
Ja bih se složio sa prekidom kontakta sa Hagom, ali ne smemo to da radimo. To bi značilo da ostavljamo na cedilu Karadžića, Madića i ostale naše ljude tamo. Upravo to i znači "saradnja na tehničkom nivou" - kontakt sa braniocima. Sve ostalo se zamrzava. Ja sam to tako razumeo.
Препоруке:
20
4
23
недеља, 18 новембар 2012 09:56
једнорог
А да, за почетак, процесуирамо ратног и поратног злочинца, Јова Капичића последњег живог управника концентрационог логора у Европи? Да му се одузме све што има? Деценијама има већа примања и привилегије од 90% Срба. Зашто? Зато што је убијао Србе. А да, за почетак, прогласимо 6-ту личку злочиначком? Деценијама њени чланови имају невероватне привилегије и примања већа од 90% становника ове напаћене земље, само зато што су 1944 стрељали Србију. А да Броза, његову швалерку, коња и пса, изместимо из елитног стамбеног насеља, а ту демонску кућу претворимо у обданиште? Дом за српску ратну сирочад? Да се изврши реформа лажоборачких пензија и напуне бебећи фондови? Да се под одмах укине покрајина Војводина? Какве акције мип-а, какви меркатори и концерти! Гледам три дана како се реакција Срба пажљиво усмерава на глупости и једнократно пражњење. Ало, Срби, пробудите се! Осудите српске убице које деценијама енормно плаћате! Нису у Хрватској, ни у Аргентини, већ у Београду.
Препоруке:
48
2
24
недеља, 18 новембар 2012 10:16
Svetozar
Ne ulazeci u razloge koji leze u daljoj proslosti, najveci krivac za ovo sto nam se sada desava jeste Boris Tadic.
Boris Tadic i sva ta bulumenta nazovi humanista i mondijalista.
To se srpskim jezikom kratko i jasno kaze, prodane duse.
Препоруке:
31
2
25
недеља, 18 новембар 2012 10:17
ЂОРЂЕ
@студент
Зато што је истина све оно што си написао, може се разумети зашто коментатори на овом сајту пишу хрватском латиницом. У нашем Закону о јавним набавкама пише да се мора користити српски језик,али се то не каже и за ћирилицу,иако то прописује Устав, па се користи хрватска латиница. У Хрватској латиница није угрожена од ћирилице ,али у њеном Закону о јавној набави пише да је обавезна упораба хрватског језика и латинице. Тако они снаже свој колективни дух , који се огледа првенствено у мржњи према Србима.А ћирилица је за њих исто што и Србин. Хрвати су способни да установе националне принципе и да их се држе,а поготово поштују стандард једног писма у једном језику ,који важи за све народе у свету осим за Србе.
Само у оваквом српском расулу могла је проћи незапажено у медијима неуставна и антисрпска одредба у Правопису Матице српске из 2010.г., по којој је и латиница стандардно писмо српског језика. То је смртна пресуда за ћирилицу.
Препоруке:
26
1
26
недеља, 18 новембар 2012 10:29
једнорог 2
Није само хрватско лобирање допринело оваквом ставу запада. Деценијама су нам народни хероји и најплаћенији и најповлашћенији појединци они, који су током и после рата (па и пре) убијали Србе. Смеју нам се и данас са Дедиња, из Новог Београда и сл. Па, ако су нам то хероји, ако су нам то националне величине, како да било ко осуди Готовину? Срби, пробудите се! Вратите се српском систему вредности: не универзалном, не комунистичком, хуманистичком, или југословенском. СРПСКОМ!
Препоруке:
33
2
27
недеља, 18 новембар 2012 10:41
Gradjanin
Kažu da su Hrvati lobirali za oslobadjanje zločinaca. A mi? Pa mi se svih ovih godina rukovodimo suludom tvrdnjoj da su istina i pravda na našoj strani i pravimo se da ne znamo ko danas u svetu sudi i po kakvim (nakaznim) kriterijumima. Kobajagi ne znamo da na svetskoj političkoj sceni vlada zakon džungle. Doduše, i mi lobiramo- ko će gde da sedi u poslaničkim klupama, svadjamo se oko toga, napinjemo se da prestruktuiramo vlast na lokalnom nivou, zamajavamo se oko dobijanja datuma za pregovore za ulazak u Evropsku uniju, mudrujemo oko Kosova iako znamo kako su nam dušmani skrojili kabanicu. I posle oko svega- kukamo. Ozbiljna država i ozbiljni političari- i prethodni, i sadašnji a po svoj prilici i budući- se tako ne ponasaju.
Препоруке:
20
0
28
недеља, 18 новембар 2012 10:43
једнорог 3
Никад се више неће родити српско дете у Лици. Зашто? Деценијама је Господ чекао да казнимо све који су убијали Србе: и усташе и 6-ту личку. Пошто смо их прогласили херојима, уселили у виле и напунили парама, "опростили, али не и заборавили", како рече Титов патријарх(фуј!), Он је почистио Лику од Срба. Фајронт! А сад је питање времена, ако се не уозбиљимо, да ли ће и овде бити фајронт! Од Божијег суда нико није побегао. Ми смо следећи, нема више ко у јаме!
Препоруке:
28
2
29
недеља, 18 новембар 2012 10:46
Nišlija
Pa nisu oni tukli Beograd i Niš nego mi Zagreb i Karlovac.
Препоруке:
7
48
30
недеља, 18 новембар 2012 11:00
Император
“…Свима би дакле, јасно било да ту нешто није у реду…. Свима, осим већини грађана државе која је овом приликом избегла осуду….”. Ово је жалосно несхватање суштине. А- суштина је ова: Мо смо господари ситуације, и када за угаљ кажемо да је бео – он је бео! И тачка! Истина, народ у Србији је од самог почетка схватио да је онај хашки циркус само то и ништа боље, али ни он ипак није одмах схватио да је садашњи појам циркуса сасвим различит од оног правог – старог. Не може да прихвати чињеницу да, када император окрене палац на горе – тај гладијатор мора остати у животу и добија слободу, па без обзира како се борио. Али – у циркусу крв мора да се пролива, само ми пазимо чија... Император одлучује. Друго је питање докле ће? Ипак - док он чува леђа и пази да му Брутус не зађе иза – биће ОК. У међувремену, без обзира колико се српски народ бунио и згражао, његова влада (а наша послуга) ће извршавати моја наређења! У сваком случају, док је тај народ буде трпео... После доводим другу.
Препоруке:
10
0
31
недеља, 18 новембар 2012 11:07
MEDIUM
"Свима, осим већини грађана државе која је овом приликом избегла осуду. Како смо лепо могли да видимо, у хрватским градовима било је славље на улицама и трговима, народ се веселио са све црним капицама на глави, а у црквама су одржаване мисе."
а овако иизвештава хр. осредњи медиј:
objavljeno: 17.11.2012. 06:01 | Autor: Sead NUMANOVIĆ
Print
Različite reakcije
...Slučaj Gotovine i Markača, ali i reakcije na njih potvrđuju da je pravda spora, ali dostižna!
Препоруке:
1
0
32
недеља, 18 новембар 2012 11:10
MEDIUM
OBJAVA: 17.11.2012 / 12:00
Zvonimir Despot
KOMENTAR
Haag je ovom presudom sprao ljagu i s imena Franje Tuđmana
...Ta spirala beogradskih laži nastavljena je i potkraj 80-ih, pojačala se početkom agresije na Hrvatsku i BiH, i ona se neprestano ponavljala, sve do “Oluje”
Препоруке:
2
0
33
недеља, 18 новембар 2012 11:14
црно-бела заблуда
Не треба изједначавати и мешати хр. и Сло, јер је разлика ОГРОМНА. Нпр.у Жумберак имате некакве ваљда источно-грчке "Хрвате", а одмах преко границе - Србе у селу Бојанци (Бела Крајина).
Препоруке:
10
3
34
недеља, 18 новембар 2012 11:28
Борис
Себе не сматрам неким узорним Србином, чак напротив. Јуче сам са још око 300 људи био на протесту са Дверима. На радикалском протесту је било око 300 људи и Јовиће је имао неки скуп. Све укупно око 1000 људи. Београд има најмање 1500000 људи, а спао је између осталих и на мене (нисам чисти Србин)."Страшно племе доке ћеш спавати".
Препоруке:
40
0
35
недеља, 18 новембар 2012 11:37
СРБИ СУ ЖРТВЕ ВЕЛИКЕ ЛАЖИ
СРБИ СУ ЖРТВЕ ВЕЛИКЕ ЛАЖИ
...Али, његов стрип објављен на сам дан Нове године (приказујући Србе и совјетске комунисте као свиње које из својих рупа зуре с љубављу једна у другу) представља демонизацију целог једног народа, Срба, достижући... Трибјун је имао водећу улогу у дезинформисању америчке јавности. ...Посетио сам Дубровник 25. марта 1992. године. Стари град је био тек незнатно оштећен, а уништена је била једино библиотека Српске православне цркве која се тамо налази.
Џон Питер Махер (Northeastern lllinois University)
стр. 104,105
ТОМ I.
проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Препоруке:
27
0
36
недеља, 18 новембар 2012 12:18
Зоран Ђорђевић
Hrvatska daje svu potrebnu logistiku svojim optuženicima, i uvek im je na raspolaganju. Ukoliko se ne varam, država im plaća i troškove advokata, a platila je i lobiste. Čak i stav javnosti je potpuno drugačiji. Hrvati ponosno nose tranparente i majce sa slikama svojih optuženih, a ovde retko ko i čuje vesti o isporučivanju nekog generala u Hag. Kako da ih i čuje, kad su mediji i dalje puni veselog turbo folka i humorističkih emisija? Čak i ukoliko nekome, iz bilo kojih razloga, nisu bliski generali koji su ratovali u Bosni i Hrvatskoj, kako to da nemaju baš nikakvu reaciju, ili barem interesovanje za generale koji su nas sve zajedno branili 1999?
Зашто Срби не раде то што раде Хрвати? Објаснићу просто - зато што другосрбијанци желе по сваку цену да одрже стереотип да је Милошевић крив за све. А онда ствари иду својим током и својом логиком.
Препоруке:
22
0
37
недеља, 18 новембар 2012 13:14
jagodinac
Postovano prijatelji,braco i sestre sta posle ovoga da se kaze ovo je velika sramota ne samo za Hag i taj takozvani sud vec i za nase politicare koji nam truju mozak o nekakvim integracijam i tranzicijama i cemu sve ne.Pitao bih ja Dacica i Kostunicu i Tadica i sve ove petooktobarske politicare sada ,zasto su prodali celokupni vojni i drzavni vrh Srbije?
Препоруке:
16
0
38
недеља, 18 новембар 2012 13:25
Jasna*@student
Aman kakvi komunisti?Hocete li se vise opametiti i prestati s tom ideoloskom glupom pricom,davno prevazidjenom.Za tom glupom ideoloskom retardiranom pricom posli ste i za Natoljupcem i Natocetnikom Draskovicem,da rusite komunizam i da se borite za "demokratiju"usred rata.Vikali ste "bando crvena",predvodjeni najvecim izdajnikom i rusili ste drzavu,i to usred rata.Toliko ste pametni bili.I dalje terate istu pricu.Pa ko je isporucivao nase generale i naseg predsednika u HAG KOMUNISTI???Jesu li Djindjic ,KOstunica ,Tadic komunist?ILI Krajnji DESNICARI i ljubitelji i sprovodioci surovog neoliberalnog kapitalizma.
Za antisrpstvo i odsustvo nacionalne svesti,nisu krivi nikakvi komunisti ,vec nas MENTALITET i nista drugo.Eto dobro ste ga oslikali tim primerom tog izbeglog Srbina kojega su najurili odande ,pa sad opet ide na more tamo.Pa i u Hrvatskoj su bili komunisti na vlasti , kako da se tamo pored komunizma nije zapatilo antihrvatsvo,nego samo se u Srbiji zapatilo antisrpstvo?
Препоруке:
26
5
39
недеља, 18 новембар 2012 13:39
Робеспијер
ништа неће доћи на своје, никаква истина неће победити, и Бог ништа урадити неће док ми сами не урадимо. Ево, истина већ скоро двадесет година побеђује у Хагу, и никако да победи. А Бог је гледао многе ствари, укључујући и бомбардовање 250.000 избеглица из Хрватске, злочине над њима, чак и авионско бомбардовање колоне. И казнио је Хрватску тако што је ослободио генерале који би по командној одговорности морали да трпе осуђујућу пресуду. Док сами нешто не урадимо, ни Бог неће урадити.
Док ово не схвате православни фундаменталисти, дешаваће нам се овакве ствари. Но, бојим се да ће то ићи веома тешко, те да ћемо морати поднети још много жртава, док се потпуно не освестимо. Овде су патриЈоте, заробљене у свету митског и епског, те још сањају да ће им Русија решити све проблеме. Озбиљне државе одавно тако не размишљају, те су теократије одавно одбациле. Попови тамо слушају државу, а не држава попове.
РАЗУМ ИЗНАД ВЕРОВАЊА!
ЛОГОС ИЗНАД МИТОСА!
Препоруке:
12
13
40
недеља, 18 новембар 2012 13:45
Borba Hrvata protiv Trećeg Reicha
оставите се којекаквих пружања "логистике оптуженима" и осталих којештарија (нпр. албански лоби у САД - хаха...). Све је то мање-више димна завеса, јер је исход већ унапред познат...
"Neva Mihalić: Za hrvatsku naciju nije u potpunosti završila borba za slobodu"
Published 31. listopad 2012.
U izdanju biblioteke „Hrvatska povijest“ nedavno je izašla zanimljiva, jedinstvena knjiga koja s posve druge strane gleda na Hrvatsku i Hrvate Drugog svjetskog rata. To je knjiga pod naslovom „Borba Hrvata protiv Trećeg Reicha“ .... Autorica je dipl. ing. Neva Mihalić, koja je u uvodu knjige naznačila da je povijesni fenomen koji je predmet knjige hrvatski nacionalni protuosovinski otpor u NDH.
Препоруке:
4
1
41
недеља, 18 новембар 2012 14:23
ivan3012
Ne vidim dobri ljudi zasto se potresati zbog ove farse.Ne bih rekao da je ovo politicka presuda.Pre ce biti da je ekonomska..Cini mi se da je hrvatska prilicno naivno i glupavo uletela u zamku postavljenu zahvaljujuci svesti zapada o hrvatskom nacionalisticko ustaskom idiotizmu i primitivizmu..Debelo ce platiti ovaj nedotupavni cirkus..Ulaskom u eu gubi pravo da raspolaze prihodima od turizma,vec ce dobijati onoliko koliko joj eu/citaj nemacka/udeli..Par trezvenijih hrvata vec je pisalo i tome..Cilj nemacke je otimanje hrvatske obale..Nesto slicno su vec pokusali sa Grckom kad su trazili da im Grcka proda ostrva.Samo Helada nije hrvatska..Niti su Grci hrvati..A o potpunoj okupaciji koja im sledi hrvati i ne razmisljaju..Ono sto je najbitnije,izbaceni su iz svake kombinacije za juzni tok..A republika Srpska je najavila posebne cene za hrvatsku..Hrvatska mrznja je ujedno i najveca garancija za Srbiju da sa tom sortom nikada vise,Bogu hvala necemo imati nista zajednicko.
Препоруке:
20
0
42
недеља, 18 новембар 2012 14:43
ivan3012
Oslobodjeni "general" a.gotovina je inace sitan kriminalac koji je u francuskoj trazen zbog pljacki i moguceg ucesca u ubistvu.Konobar po zanimanju,sa osnovnom skolom pobegao je u Legiju stranaca,odakle su ga kao svog najboljeg "vojskovodju" iskusnog i oprobanog stimera kafanskih racuna ponosni hrvatski junaci domovinskog ubijanja staraca i dece dovukli kao pojacanje pri "odbrani" od oko 15% angazovanih kapaciteta jna..Posle herojskog masakriranja nemocnih invalida i staraca i svinjokolja koji je potom usledio,postao je nacionalna velicina i heroj hrvatske..Smesno je sto bilo ko poredi kaznu za jednog Viteza Generala Lazarevica sa otpustanjem ove kokoske i jajare..Ako ga ikada/ako vas naravno nanese put kroz hrvatsku/vidite da konacno radi svoj posao tj.posluzuje,ostavite mu baksis..Mozda ce mu bas to pomoci da plati neku skolu i opismeni se..A mozda i nauci nesto o metereologije,buduci da mu se u onoj sirotoj kelnerskoj glavi vrzmaju razne oluje i povetarci..
Препоруке:
21
0
43
недеља, 18 новембар 2012 14:57
фристајло
V.P. 6143/5
Ево моје десне руке ако би било који такав "родољубитељ" (мушки или женски) код западних сусједа читав дочекао јутро.
Код нас се смркло, јутро је близу.
Препоруке:
14
0
44
недеља, 18 новембар 2012 15:04
Зоран Ђорђевић
Потписујем ово што је Иван написао.
Само су нам олакшали одлуку да са њима више никаква посла немамо, да више не идемо на њихово море, да не купујемо њихову робу и да тражимо реципроцитет у власништву фирми.
Препоруке:
14
0
45
недеља, 18 новембар 2012 15:58
@Робеспијер
Просветли нас Робеспјере, па нам кажи шта нам ваља чинити. Са реинкарнацијом братства и јединстава, коминизма и Јосипа Броза Тита лично.
Препоруке:
13
4
46
недеља, 18 новембар 2012 16:05
Мила
@Иван
потписујем!
Препоруке:
2
0
47
недеља, 18 новембар 2012 16:21
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
недеља, 18 новембар 2012 12:25
Jasna*@student
...posli ste i za Natoljupcem i Natocetnikom Draskovicem,da rusite komunizam i da se borite za "demokratiju"usred rata.Vikali ste "bando crvena",predvodjeni najvecim izdajnikom i rusili ste drzavu,i to usred rata.
...решавати заједно јер се тиче и величине будуће српске државе и њене снаге". Највише ме је изненадио Михајло Марковић, који је исто тако говорио о потреби одржавања свесрпске скупштине и образлагао читав концепт. Екмечић је нагласио да то не би смела бити декларација српских интелектуалаца, него скупштина легитимних представника народа који сви изражавају заједничку вољу тог народа. (Пред крај састанка појавио се Вук Драшковић и покушао да унесе неред и пометњу, што му је изгледа главна занимација.) Нама је ипак сада главно питање да ли ћемо добити сагласност од политичког врха у Београду.
стр. 73
проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Препоруке:
10
0
48
недеља, 18 новембар 2012 16:30
Dragan Banja Luka
Kada sam ovdje u BL prosle godine govorio da je u pogresno vrijeme pokrenuta tuzba protiv MPRI u Chikagu te da bi mogla da ima ozbiljne posljedice na ostala sudjenja (u prvom redu hrv. generalima) ismijavali su mi se. (u pitanju je 10 milijardi USD). Dalje, posto je prosle godine objelodanjen zvanicni pristup Hrvatske EU i iznoseci cinjenicu da ce EU primiti "cistu" Hrvatsku, takodje sam bio izvrnut podsmijehu. Ne zelim da se hvalisem ovdje u smislu "bio sam u pravu, govorio sam,..itd" vec da konstatujem uzasno losu procjenu situacije od nasih donosilaca odluka. Imam osjecaj da konstatno kasnimo 10ak godina. Zapad zuri da zatvori pitanje Balkana onako kako to njemu odgovara. Razlog je jednostavan, ponestaje im novca. Nazalost, takav razvoj dogadjaja ne odgovara nama. Podizanje novog "Ostwall" ce se zavrsiti na granicama Hrvatske uz kreiranje slabih susjeda koji ce biti pod jakim uticajem EU.
Препоруке:
9
0
49
недеља, 18 новембар 2012 16:56
V.P. 6143/5
@фристајло
Код нас се смркло, јутро је близу.
Надам се. Чекам га, ево, већ 4428 дана.
Препоруке:
7
0
50
недеља, 18 новембар 2012 17:00
Mili
Vi Srbi baš volite glavom kroza zid. A zid tvrd i glava već dobrano otečena a vi i dalje udarate.
Na kraju će glava sama da pukne i sami ćete sebe pobijediti, ne treba mi ni da se miješamo. Trebalo bi da se radujemo ali to je ustvari tragično, upornost kojom vi sami sebe gurate u ponor.
Iskren da budem, ne znam dal je u historiji postojao ijedan ovako loš period Srbije. Skoro sve radite naopako, vidi npr. onaj nedavni javni ispad Jeremića protiv svog poslodavca UN. I baš mi ovaj period da doživimo
Препоруке:
4
25
51
недеља, 18 новембар 2012 17:26
Komentar iz Zg
Kažu komentatori Hrvati su izborili 'tisucljetni san' i imaju svoju drzavu a mi nemamo nista.
Ne znam otkud ovoliki defetizam, vi imate sve isto sto i mi. Imate svoju (puno manje srusenu) drzavu i mozete sa njom da upravljate kako god vam pase. Doduse i vama i nama prijeti neoliberalizam i strani kapital, ali to je danasnja stvarnost.
Znaci nista vam ne fali, ako izuzmemo one koji sanjaju o novim'srpskim drzavama'. Za njih posto nije upalilo u RSK a toliko su nesretni bez osvajanja novih teritorija, neka sada pokusaju u Bugarskoj ili Grckoj mozda ce biti bolje srece. Ostali ne trebaju da se zale.
Jedini pravi gubitnici su zavedeni Krajisnici ali i za njih ce se naci rjesenje, kada prestane ovo generiranje mrznje. Inace meni licno mi nije jasno da vas vasa nacionalisticka manjina sve ovako drzi kao taoce.
Препоруке:
7
28
52
недеља, 18 новембар 2012 17:47
Микош------О НАТО стрвинарима и њиховим савезницима.
Подсећам да је адвокат њиховог генерала рекао:,,Какав судски процес па то је била заједничка америчко- хрватска акција."Објављене су и фотографије с америчким војницима поред неких ракета.Судија Мерон је непуних 30 г.живео у Израелу а познато је какву су антисрпску активност показали Ели Визел,Бернар Анри Леви,Ален Филкенкраут и остали из тог јата.Прво су НАТО авиони из базе Авиано бомбардовали телекомуникационе системе на Велебиту итд.Ишли су на сигурно уз сазнање да Србија неће реаговати.Челник РС је трговао с њима,Гламоч(Кључ заузимања Книна) за нафту.Немачка им је обавештајни покровитељ и технолошки дародавацу том смислу.ДАНКЕ ДОЈЧЛАНД(стоп д вор ин д нејм ов гад),ДАНКЕ НАТО.
Препоруке:
9
0
53
недеља, 18 новембар 2012 17:48
VERA NS
@ ZORAN GRBIC, postovani gospodine Grbic, vreme,snaga i rad koji ste ulozili pisuci ovu kolumnu = UZALUD
OVO sto se danas zove "srpski narod", OVO sto CUTI vec godinama,OVO sto
radije sedi po kaficima,OVO kojima su preci koncerti hrvatskih i bosanskih -
krestanja, OVO sto se danas naziva "srbima", NE ZASLUZUJE ni jedan minut -
vremena a kamoli bilo kakvih pokusaja budjenja "svesti" i nadanju da cete -
Vasim recima, bilo sta postici!!!
Postovani g.Vukadinovic,Antonic,Cavoski,Vucelic i jos nekoliko IDEALISTA -
koji vec godinama u NSPM-u pisu li pisu,BORE li se BORE da probude i osveste
OVO sto sebe naziva "srbima", NISU NISTA POSTGLI i NECE NISTA POSTICI !!!
Ovo sto sebe naziva "srbima" po BGD i ostalim gradovima,CUTI...CUTI...CUTI...
a najdraze im je da KUKAJU, kako niko nebi dosao na ideju da ih upita:
"A STA TI NARODE RADIS ZA SRBIJU i za SRPSKI OPSTANAK" ???
Ogovor bi glasio=PLATITE pa cemo na ulice,kao i o5.Okt.2000
To su "srbi" danas!
Препоруке:
16
1
54
недеља, 18 новембар 2012 18:24
Alexander X
Odlican clanak cestitke autoru na energiji koju uliva kroz svaki procitani red. Savrsena licnost na pravom mestu u pravo vreme je Gospodin Vuk Jeremic za sporovdjenje predloga iz clanka.
Osnovni problem je podela na rojaliste i demokrate, na partizane i cetnike, na bosance i sumadince, vlahe, crnogorce, krajisnike, ako hocete cak i u okviru mnogo citiranog beogradskog pasaluka na dorcolce i bulbuderce.
Postavlja se osnovno pitanje sta moze da spoji ovo ludilo od podela u okviru jednog istog Srpskog Naroda. Institucija ili vera ili diktatura??
Препоруке:
10
1
55
недеља, 18 новембар 2012 18:29
сељак беземљаш
Деведесете су задњи чин у непрекинутом низу.Више од 150 година без прекида,различитим средствима,смањује се број Срба у Троједници.
Званично када су у статистичкм подацима Иложбе ДАЛМАТИНСКО-ХРВАТСКЕ-СЛАВОНСКЕ у Загребу 1864.г.побројани сви(и Јермени(41)и Цигани(1570))а Срби изостављени уз тврдњу да чине 26%становништва али да су то Хрвати,грчко- несједињеног вероисповедања.
Хрватска не само да у то време није држава,већ је то територија око Загреба.Посебно Далмација не жели сједињење са Хрватском,аутономашка је и нема хрватске националне свести.
Кроатизација католика,као и однос према Србима долази споља а спроводи се преко клерикалних кругова.Принцип три трећине је на делу и пре него што је озваничен од усташа.
Ко хоће да разуме католичење нека бар прочита ПИЛИПЕНДУ Симе Матавуља.Ко хоће да разуме протеривање нека прочита нешто о антисрпским демонстрацијама.Предлажем 1902 када је уништавањем имовине српских привредника сломљена српска буржоазија у хрватској.наставак
Препоруке:
17
0
56
недеља, 18 новембар 2012 18:30
Jasna*@Mili
A sta Vi Hrvati imate od lijepe vase?
Sve ste rasprodali,zemlja vam je prezaduzena, sad vas je i juzni tok mimoisao,ni cvonjka necete dobiti,nego cete placati,sad cete ulaskom u EU poslednji ekser na mrtvackom sanduku vase lijepe da udarite, nije ni Srbija u nekom boljem polozaju,ali nemas ni ti jado ni o cemu da seiris, ni da se veselis.
Препоруке:
13
1
57
недеља, 18 новембар 2012 18:35
Ivan Aleksić
@Jasna
Gore od toga po njih, Srbija će biti strateški dosta važnija od Hrvatske, što u prevodu znači da će oni biti jeftinija roba za potkusurivanje Velikih sila, što u prevodu znači da će Srbija moći u jednom trenutku da traži svoje.
Препоруке:
9
0
58
недеља, 18 новембар 2012 18:36
@Komentar iz Zg
Видите, највећа заблуда о којој причате је да је неко напао "вашу" државу.
То "ваше" мислите на Српску крајину, простор где је српски народ живео вековима и где је имао статус конститутивног народа који му је неоусташка власт брутално одузела. Статус конститутивног народа је заслужен крвљу стотина хиљада невиних Срба које су ваши дедови и очеви поклали у име остварења сна о тисућљетнј држави.
Ваша сецесија је била насилна и почела је нападом на касарне ЈНА (Шпегељ је годину дана раније најавио покољ).Срби су имали сва ПРАВА да се боре за останак у ЈУГОСЛАВИЈИ за коју су пролили крв. И никаква усташија, сем силом и уз помоћ IV рајха није могла то право да им одузме.
Србија НИКАДА није нападала оно што није ЊЕНО (сем у једном случају, против Бугара 1885).
Било како било, волео бих да дође до таквог односа снага у свету када ћемо бити ми против вас, без секунданата.
До тада остај ми сретан у геноцидној творевини НДХ.
Препоруке:
30
1
59
недеља, 18 новембар 2012 18:44
Goran Chicago
Nama srbima je potreban novi Gavrilo Princip u politickom smislu i biću..čovek koji nema zrno kompromisa kada su u pitanju nacionalni interesi srbije i srba ma gde se nalazili.
Препоруке:
5
1
60
недеља, 18 новембар 2012 18:46
Микош-------НЕ ВРЕДИ ПЛАКАТИ ВЕЋ БОРИТИ СЕ.
Огромна енергија народа је потрошена у празно.Политичко проституисање и неморал су потрошили поверење и народ скоро ником не верује.ВРЛИНА ЈЕ У СРБИЈИ ПРОГЛАШЕНА ЛУДОШЋУ.Да ли се патриотски рогови,кроз народни покрет, могу сложити око акције прикупљања потписа за расписивање референдума за изјашњавање по питању преговора и тежње ка европској унији? То вероватно може покренути ланчану реакцију промена.Бесплодно је само оплакивати и објашњавати,треба лечити.Нек се свако запита шта је спреман за отаџбину жртвовати.РЕЧИ МОГУ БИТИ И ЛАЖНЕ А ДЕЛА НЕ.
Препоруке:
10
0
61
недеља, 18 новембар 2012 18:55
Pitanje
Za Komentar iz Zg
Koliko je Hrvata proterano iz Srbije uz granatiranje i vojnu silu poput oluje, i pokolj svega srpskog sto je iza linije ostalo pa cak i srpske macke i mentalno zaostalih osoba. Koliko je u Srbiji hrvatskih kuca (katedrala) poruseno?
Poklopite se usima i stidite se u ljepoj vasoj unuci i praunuci (naslednici) Paveliceve NDH.
Препоруке:
17
0
62
недеља, 18 новембар 2012 18:59
сељак беземљаш
наставак Како је долазило до привременог прихватања Срба најбоље је објаснио 1967.г. владика пакрачки Никанор Грујић:"ХРВАТИ НЕ ХТЕДОШЕ ПРЕЂЕ ПРИЗНАТИ ДА ИМА У ХРВАТСКОЈ СРБА,А КАДА ИХ МАЂАРИ ДО ДУВАРА ПРИТИСКОШЕ ОНДА СЕ ОНИ ПРЕМА СРБИМА РАЗЊЕЖИШЕ."
Геноцид у НДХ и ЈАСЕНОВАЦ СУ СВЕ ЗАПАДНЕ ВЛАДЕ УСПЕШНО ПРИКРИВАЛЕ.Веселин Ђуретић у књизи САВЕЗНИЦИ И ЈУГОСЛОВЕНСКА РАТНА ДРАМА наводи да су западни медији преносили вести радио станице СЛОБОДНА ЈУГОСЛАВИЈА из Москве(водио је препоштени Вељко Влаховић)у којима се усред највећих покоља Срба у НДХ јавља:ДА НИКАДА НИЈЕ БИЛО ТЕЖЕ ХРВАТСКОМ НАРОДУ.
Вођство комуниста и западних земаља на истом послу,ни први ни задљи пут.
26% Срба на територији коју данас чини Хрватска до додеведесетих сведено је на 12%.Није било опстанка.
Посебна је прича ломљење ВОЈНЕ ГРАНИЦЕ КОЈА СЕ ПРОТЕЗАЛА КАО КИЧМА БУДУЋЕ ДРЖАВЕ.
Посебно треба испричати како смо се наместили 1918 А ТЕК 1945.г.
Препоруке:
12
1
63
недеља, 18 новембар 2012 19:01
@Nišlija
"Pa nisu oni tukli Beograd i Niš nego mi Zagreb i Karlovac."
Нису ни Немци тукли Њујорк него су Американци тукли Дрезден и уништили га.
Препоруке:
13
2
64
недеља, 18 новембар 2012 19:06
Луди Ванко све луђи и луђи
Мало се прибојавам Што се више празнимо то више пристајемо на зло.Уједињује нас оно али нас и смирује.То не ваља,Они су охрабривани.Јасеновац је остао некажњен.Тито им је помиловање израдио.Наши су ћутали.Он им је сугерирао да ћуте.Олују су учинили сићом.Казниће појединачне злочине.На куково лето.Не треба бити наиван.Олуја и Јасеновац су браћа рођена.Павелић, Туђман и Јосиповић иста манџа, само друго паковање.
Не смемо заборављати.Пазите.Нико од Хрвата или Шиптара из Србије,никад није утекао у Хрватску или некад Алабанију а сада Косово.То је знак да смо ми будале.Они нас магарче зато што нисмо исти.Тамо влада право лажи, могућност да учиниш злочин и да се спасеш.Они од злочина праве своје звезде водиље,државност.А ми хоћемо (Вучић) правду.Правде нема:Све што су веће палате правде све је мање правде .Лаж царује.Свуда, лаж.Нас су оцрнили лажима,И успели.Велика дефанзива Срба траје 80 година од Тита на овамо.Морамо кренути .Прво нећемо у ЕУ.Тражинмо други свет.Тамо где га има.После
Препоруке:
9
1
65
недеља, 18 новембар 2012 19:10
Bob
Jedan od zadataka tog "suda" je priprema novih ratova i podizanje zle krvi. I to vrlo uspešno rade.
nemate vi sta čekat da se mi koje ste nabrojili javimo-sve smo mi vama objasnjavali ovih godina na ovom sajtu ali vi uvik po svome-sve srbija ,svi srbi, sve srpsko,svi srbi junaci,svi drugi zločinci,samo srbi zrtve svi drugi kolateralna i beznačajna šteta,sve u ime velike srbije je dozvoljeno,a sve protiv nje je nacizam,srbija samo s rusima,ne u eu,srbija je iznad svih naroda-nebeski narod,srbija do karlobaga i sta sve još ne.sad van je i konačno i pravno sve doslo na naplatu a vi i dalje nevidite sta van se desilo i di ste trenutno.aj aj aj sta bi reka zumbul aga...šćeta,dodali bi imoćani.sad se prispitajte da pomognete sami sebi i nesto od te srbije da van ostane jer vidite da se raspada,nestaje..ali neznate vi učit,vi bi opet ratovali...aj kad poželite,javite se,dotad odrastite kao narod.
Препоруке:
5
16
68
недеља, 18 новембар 2012 20:12
ЛАЗАР ДРУГИ
@VERA NS
Вера је написала : "To su "srbi" danas." Како је само неправедна када пише да Срби хоће да нешто раде само ако им се плати.А то што су тако упорни у остајању на Титовом путу па пишу хрватском латиницом!? И не само да то раде бесплатно,него не маре за СПЦ, која је далеко најзаслужнија за очување српске националне свести,а одувек је у ћирилици.А поготово не маре за Уставну заштиту ћирилице, чији смисао је легендарни правник академик Радомир Лукић објаснио као жељу да она поново влада као у оно срећно време када је Србија била држава.Не да дели суверенитет са ћирилицом.Не да дели србе.
Срби у Хрватској у време друга Тита нису поправили ниједну цркву срушену у време друга поглавника Анте Павелића, који је Србима препоручио латиницу забраном ћирилице 25.травња1941.г.Али изгледа да је Србима важније то што су латиницу писала два поменута Хрвата,него што су ћирилицу писали Св.Сава и Св.Владика Николај.
Препоруке:
7
3
69
недеља, 18 новембар 2012 21:14
човек из лознице
Да додам на ауторов текст,једну,,неумитну констатацију,,...а знам и да ће се наћи понеко ко ће негирати,нападати ово што ћу изнети..добрица ћосић, између осталих срба,који су својевремено допринели доласку јосипа броза на власт у србији и југославији,који су на овај или онај начин учествовали у ,,авноју,,тада,одређујући,дали свесно или несвесно и овакав исход-финале,хашког суђења,где је хрватска,њена политика етничког чишћења територије,коју јој је авној,устројио,срби/ћосић и др./признали,тада,довело је до овог,,мучног тренутка за сваког од 6,5-7 милиона,срба ма где били.питам овом приликом,уваженог писца,добрицу ћосића,...има ли гриже савести...гледајући шта се сад дешава и на међунационалном балканском простору,бивше југославије,а поготову у контексту ,,националног српског корпуса на овим просторима!још је жив,мислим и да је рационалан,шта сад, мисли,од пре 70.и кусур година,кад је ,,усијан учествовао,,у слому тадашње краљевине!
Препоруке:
2
1
70
недеља, 18 новембар 2012 22:04
Ceca Lazinica
Hrvatska je tražila odcepljenje od Jugoslavije i tražila svoju državu koja je stvorena po avnojevskim granicama po kojoj su Srbi imali konstitutivnost u istoj toj državi.Milošević koji je sebe uporno stavljao u prvi plan i govorio pa tako otkrivao sebe je pustio niz vodu te ljude.Trebao je tenkove pred Zagrab pa kom obojci a kom opanci.Mi sad možemo kukati i zgražavati se al oni su dobili.Mene samo boli to što vidim da se u Srbiji dive Hrvatima kako oni su složni i kako vole svoje.Ma sram sve bilo koji tako misle.Pa nisu oni potiskivali vojsku i muškarce sposobne za borbu nego onu nejač i starce žene.Ma sram bilo sve koji se dive Hrvatima jer time oni ponovo pucaju po Srbima.
Препоруке:
8
1
71
недеља, 18 новембар 2012 22:25
Турас
Читам коментаре.Закључујем да наша влада нема израђену концепцију што се тиче односа са рватима.Ради се о реципроцитету за почетак.Али ми немамо такву-национално свесну владу.То су полтрони и од запада произведени политичари.Само нас преврат од стране народа спашава.Нови 5ти октобар.
Препоруке:
9
1
72
недеља, 18 новембар 2012 23:32
сељак беземљаш
&ЈАСНА*
Ослободите се заблуда везаних за комунизам.За спо сте потпуно у праву.Не волим политичке изјаве али их је Слободан Милошевић(кога сам имао част да упознам)тачно и кратко описао са:"рушилачки и примитивни."У малим местима се сви знају.Не желим никога да вређам али знамо да је нај слабији људски материјал био је за спо.
Када су српски либерали(који циник их назва либералима)1972 решили да хапшењима а)застраше народ,што им је успело б)опстану на власти,што им није успело јер је друга српска екипа понудила већу послушност,ухапсили су и једну трочлану групу свршених студената,учесника студентских демонстрација 1968.У МОНТИРАНОМ ПРОЦЕСУ ОПТУЖИЛИ СУ ИХ ЗА ТРОЦКИЗАМ(И ОСУДИЛИ)
Оптужена и осуђена Јелка Кљајић пише да је тада Вук Драшковић у НИНу објавио опширан напис у којем је доказивао да су они троцкисти.Наставак
Препоруке:
4
0
73
недеља, 18 новембар 2012 23:45
Давид Новаковић@Jasna*
Шта би радили када би престали? Немају другу алтернативу, јер је већ и врапцима јасно да из овог финансијског кркљанца, односно овог поретка из чега све проистиче, постоји само један излаз. Плаше се да погледају истину у очи и не пропуштају било какву шансу да шире хистерију. Ти ''зли комунисти'', ''универзални негатици'' су данас најгласнији отпор Империји, од Русије до Грчке, истински борци портив глобализма. Рећи ће Вам, па ми овде критикујемо ''српске комунисте'' и тиме затворити врата за деловање било какве истинске левице. Маштају о повратку Коштунице, као да није био на власти пре пар година.
Не могу да схвате да овде нису на делу никакве тајне силе, ми нисмо ништа друго до још једне препреке коју је Америка прескакала на путу ка светском хегемону. Без разумевања светских процеса не може се ни покушати промена, а они жељу за разумевањем немају, јер како један рече ''маните ме те филозофије, она је мени неразумљива''...
Препоруке:
4
4
74
понедељак, 19 новембар 2012 00:20
сељак беземљаш
наставак Јелка пише да је Вук Драшковић радио за полицијску РЕВИЈУ 92 и да је у НИНу као доказ за оптужбу цитирао приватно писмо оптуженог.
И најављује кривично гоњење за оптуженог ЈЕР ЈЕ РЕКАО ДА НЕ ПОСТОЈИ ВЛАСТ РАДНИЧКЕ КЛАСЕ.Та изјава је запрепастила и разбеснела будућег вођу спо.
Нешто после писања о "троцкистима"Вук Драшковић пише у НИНу(1972)о "националистичкој"групи око адвоката Слободана Суботића.
Суботић је у то време био председник Адвокатске коморе Србије. Затворан је у Бањички логор одакле је пребачен у Маутхаузен где је остао до 1945.г Као адвокат брани Слободана Јовановића и у тиму је за одбрану Драже Михаиловића.
1972 изрекао је критике на рачун амандмана на Устав 1971(којима је утрт пут Уставу 1974)и бранио је писца оптужене књиге КРАЈИНА И КРАЈИШНИЦИ.Суботић је осуђен и избачен из коморе
Деведесетих В.Д хвата нове ветрове да задовољи своје амбиције.И ја о њему не бих ни писао да ЗА ТОМ ВРСТОМ ЉУДИ НИСУ ПОТРЧАЛИ МНОГИ.ПОРЕД ЈАКИХ НЕПРИЈАТЕЉА РУШИЛИ СМО САМИ СЕБЕ.
Препоруке:
5
1
75
понедељак, 19 новембар 2012 00:44
Pobocnik
Ono što uočavam je da mnogi Srbi slabo uče političke i historijske lekcije. Većinsko mišljenje ovdje je želja i plan za osvetom i povratkom teritorija Krajine, uz potpuno odsustvo svijesti o svim srpskim zločinima i agresivnim djelovanjem u 20 stoljeću.
Mogu da kažem samo ovo. Ovi planovi su začuđujući uzevši u obzir dosadašnje iskustvo, ali i sasvim legitimni. U slučaju nekog novog sukoba moguće je da se stvari poslože tako da Srbi osvoje Krajinu. Ipak mnogo je realnija opcija da izgube novi sukob koji za njih ovaj puta ne bi prošao bez sankcija. Vrlo je izvjesno da bi rat prešao po prvi put na teritorij Srbije i kao posljedica Srbija bi kao faktor nestabilnosti bila kažnjena i teritorijalno podijeljena možda i uništena. Ne treba zaboraviti da su i Bošnjaci te Albanci stekli svijest o nacionalnoj posebnosti, a time i mogućnost oružane akcije.
Dakle šansa za osvajanjem postoji, ali rizik i ulog bio ovaj puta za Srbiju bio fatalan.
Ispricavam se za direktan komentar
Препоруке:
0
11
76
понедељак, 19 новембар 2012 00:53
сељак беземљаш
&коментар из зг
Видим весли сте.Откако вам таст нашег бившег министра за дане посвећене олуји певао-смеј се смеј,увек се смеј- ви не престајете.
Протерао си и поубијао Италијане и Србе направио етнички чисту државу а ти еуропљанин а ми геноцидни.
Па те то тера у необуздани смех.
А шта ако ускоро сазнаш да су те 1918.1945 и деведесете вадили из рупе не за твоје добро већ за њихово.
Препоруке:
6
0
77
понедељак, 19 новембар 2012 01:13
Istorija se ponavlja
Svim Srbima mora biti jasno da sa njima nikad nece biti mira ni dobrih odnosa.Setimo se sta su Zivojin Misic i Jovan Ducic rekli o Hrvatima.Antisrpska histerija pocinje jos od Starcevica i Franka.Starcevic koga nazivaju ocem nacije,govorio je da su Srbi nakot zreo za sekiru i da na Balkanu vidi samo Hrvate.Pokusao je da dobije mesto na Beogradskom Liceju kao profesor matematike (molbu napisao cirilicnim pismom)ali je odbijen,sto je kod njega dovelo do mrznje neslucenih razmera,iako mu je majka bila Srpkinja.Josip Frank,hrvatski Jevrej bio je organizator antisrpskih demonstracija u Zagrebu 1902.godine.Tri dana je trajalo paljenje i unistavanje srpske imovine(36 godine pre "Kristalne noci" u Nemackoj).Stvorio je tzv.Hrvatsku narodnu legiju koja je trebala u vreme aneksione krize da uradi ono sto su ustase uradlile 1941-45 godine.
Препоруке:
5
0
78
понедељак, 19 новембар 2012 01:24
Студент - за Јasnu
Лоше сагледавате чињенице. Хрвати су кроз комунизам градили своју причу о независној Хрватској,док су наивни Срби стварно веровали у братство и јединство. Сетите се само "хрватског пролећа" 70-тих година прошлог века. Ја сам прекодрински Србин из места у којем 90% људи није знало кад је Божић,сви су били Срби комунисти. Друго,колико се Срба декларисало Југослевнима а колико Хрвати?
Препоруке:
10
1
79
понедељак, 19 новембар 2012 08:17
Давид Новаковић@Студент
Да не улазим у истинитост аргумената, закључак Вам је погрешан, јер то значи да је национализам остао јак код Хрвата, а то што су они и други националисти, рушили државу коју су наследили није кривица комуниста.
То је као када, исти они који су се вукли по предузећима, крадуцкали и користили све бенефицији, дођу овде и почну да пљују по социјалистичком систему, иако су га сами подривали...
Но, овде бих се зауставио, тема је неваљаност међународних иституција које су под контролом капиталистичких сила и које их користе за оправдавање своје експанзије. Па зар би САД дозволиле да буду, на индиректан начин, осуђене са Готовниом, када су Олуји пружали логистичку подршку?
Препоруке:
4
4
80
понедељак, 19 новембар 2012 10:19
Jasna Simonović
Da bi "Bog sve video", a "Srbija pokazala svetu": Zašto Srbija ne podnese tužbu vs g Tenet odn. CIA? (svakako na američkom sudu, njemu se još jedino može verovati!)...
Možda bi to bilo od krucijalne pomoći Sjedinjenim državama da se okrenu "sebi"?
Ko su, šta su i šta su radili advokati Srbije godinama u Hagu? Ko ih je plaćao i za šta?
Šta su radile odnosne NVO, ko ih je plaćao i za šta?
Koliki je račun (u novcima) koji je Srbija platila da u Hagu ne uradi ništa?
Препоруке:
4
0
81
понедељак, 19 новембар 2012 10:25
Мићуновић
Драги моји. Много коментаришемо, ствар је једноставна. Прочитајте Резолуцију о Сребреници коју је донела Скупштина 126 Тривана и Колунџија. Хашки суд је само њу преписао одн допунио. Поништити све Одлуке Скупштине. Распустити Скупштину. На нове изборе, да чујемо још једном велеиздајнике и кокошаре!
Препоруке:
9
0
82
понедељак, 19 новембар 2012 12:58
хаши сир и српски мишеви
Они који су потпуно сломили Србе уи Србију није нико други него 5.-то октобарски српски издајници. То је непобитна чињеница коју ће у будућности потврдити историја. Од атада почиње рушење српске војске, економије, традиције, вере и свега што има српко обележје. Наравно, највећу заслугу у томе су имали немачки шпијуни, убачени елементи који су као страни држављани уништили војску, а онда им је дато српско држављанство да унише и државу. За то време похлепним Србима је обећавана "чоколада у целофану", на коју су се они "примили". Срби су исувише похлепни на "'леб преко погаче", и то њима и њиховим потомци полако стиже на наплату. Срби више воле да изгину у саобраћајним несрећама и међусобним обрачунима, него да чувају своју државу. То су "провалили" стари непријатељи и на ту карту играју.
Препоруке:
7
2
83
понедељак, 19 новембар 2012 20:01
Jasna*@student
Bas sam htela da dam primer RS,a sami ste ga dali.Pa upravo to da u RS 90%ljudi nije znalo kad je Bozic ,a sada su tamo ljudi sa najjacom srpskom nacionalnom svescu,govori o tome da za antisrpstvo u Srbiji nisu krivi komunisti,vec mentalitet koji je ovde prevladao.I to vidiite gde, najvise u tzv urbanim sredinama BG ,N.Sad.Po meni u pitanju je razmazenost,egoizam,nesposobnost za zrtvu i solidarnost.Znaci ne moze se za sve pausalno optuzivati komunizam.Pa upravo komunizam poziva na solidarnost ,a u Srbiji vecina nije sposobna nisakim da se solidarise .
Ideoloska ostrascenost nije dobra i cesto vodi na stranputicu,umesto sagledavanja sustine,(zato sam i navela primer demonstracija pod vodjstvom Draskovica).
Препоруке:
2
0
84
понедељак, 19 новембар 2012 20:13
stanoje
Potpuno se slazem sa autorom!@
Reciprocitet je osnova ravnoppravnih odnosa, kako u privredi, tako i u politici.
Zasto njihove firme imaju status koji nase ne mogu ni da sanjaju?
A Tadic isao na "pomirenje i ljubljenje"!!
Da li i ovi sada, u koje smo polagali nade, misle da ce i dalje tako da bude dobro za Srbiju? Jesu sli slepi i gluvi ili su isti kao i oni ranije?1
Препоруке:
3
0
85
понедељак, 19 новембар 2012 20:24
Jasna*
@seljak bezemljas
Nemam zabluda u pogledu komunizma,poznate su mi i dobre i lose strane ,samo nisam za jednostranost i ostrascenost.Ipak izmedju desnicara i levicara moje simpatije jesu na strani levicara ,ali pravih ,onih protiv americkog imperijalizma i neoliberalnog kapitalizma.Znam ko je bio V.Draskovic ,ali u vreme onih demonstracija predstavljao se kao monarhista i cetnik Ravnogorac ,i upravo na toj ideologiji,dakle desnicarskoj, je poveo rulju.A rulja nasela, zbog ideoloske ostrascenosti. U porodici imala sam nekog ko je nastradao od komunista (zatvor posle 2.sv.rata,zbog rusenja socijalistickog ustavnog poretka ,podrivanje drzave i sl.),ali je odmah prozreo ovog Nato cetnika i svrstao se na stranu levicara S.Milosevica.Medjutim vecina Srba ne razmislja nego ih strasti vode(mrznja najcesce),sto nije dobro.
@David Novakovic
Slazem se sa vama ,u potpunosti.Pogotovo ovaj vas stariji komentar potpisujem.
Препоруке:
3
2
86
понедељак, 19 новембар 2012 22:05
синиша @ alkar
Не зннам да ле сте прочитали данашњу вест даје његова екселенција Јеремић заказао дискусију на тему суђење и злочина у ратовима на тлу СФРЈ. О томе ће се расправљати на Генералној Скупштини УН.
Надам се да ће хрватски интелектуалци чији сте ви типичан представник иати шта да кажу, билоново и било старо. Можда нешто и Срби кажу, а можда и Руси презентирају своја сазнања.
Наравно поставља се питање, шта са том дискусијом и ви и ми. Шта ће се добити, а шта изгубити од онога што се већ добило и изгубило.
За вашу информацију, питање Републике Српске Крајине која је успостављена Резолуциом УН, која није укинута, значи у документима Уједињених Нација република Српска Крајина постоји и мое је, ако не буде руског вета укинути само друга Резолуција, дакле то питање ће се поново поставити.
Претпостављам да вам је то досадно, али мораћете да отрпите и ту дискусију.
Није готово кад је готово, готово је кад ми кажемо да је готово!
Препоруке:
5
1
87
понедељак, 19 новембар 2012 22:13
Tурас
@Јасна*дали гледате ХРТ? Дали у њиховом програму примећујете како темељито лажирају старију и просто вулгарно лажирање новије,дојучерашње историје?Шта чине србске власти?Исто што и Ви.Брину Вас ко су леви а који десни срби!? Не брине Вас што то код хрвата нема.Да пратите њихов образовни програм и све тзв"ку лтурне" програме приметили би јединственост у свему што је прохрватско,иако је лажно.Нпр.Научне раднике и државнике из прошлости, својатају и славе такве Србе као да су рвати.А шта Ви радите?Дали вас смета што ја нисам "леви"србин,као господина Калика који ме је овде назвао фашистом,а ја сам само србски националиста.Када ми драга госпо Срби,будемо што Тарабићи пророкују, бројни да станемо испод једне шљиве,нећемо ни тада да будемо сложни.То је анатема Србаља и зато Вам овако пишем,премда налазим Ваше коментаре симпатичним.Поздрав.
Препоруке:
2
1
88
понедељак, 19 новембар 2012 23:52
Jasna*@Turas
Mislim da niste shvatili najbolje moj komentar.Pa ja upravo to i govorim da je hrvatski nacionalizam zestok,za razliku od srpskog koji je mek (i gde oko 50%stanovnistva nema skoro nikakvo nacionalno osecanje,odn svodi se samo na estradu i sportsko navijanje ,a dobar deo pripadnika naroda deluje cak otvoreno antisrpski).Samo sam reagovala na "studentov" komentar koji za to optuzuje komunizam.Kao da je komunizam zatukao srpstvo u Srbima u Srbiji i Vojvodini.Pa sam postavila pitanje ,ako je komunizam kriv za takvo stanje duha u Srbiji, kako se to onda nije desilo Srbima u Rep.Srpskoj?
Препоруке:
2
1
89
уторак, 20 новембар 2012 00:28
Jasna*@Turas
I zao mi je ako vas je gosp. tj drug Kalik nazvao fasistom,jer smatram i vas ,a i njega srpskim patriotama.
Препоруке:
1
0
90
уторак, 20 новембар 2012 01:59
mnogo sam ljut
Tacno je kazano.Novi Gavrilo.A mi Srbi smo naivan ,miroljubiv i Pravdoljubiv narod,sve suprotno od danasnjih vrednosti,A trazili smo samo zemlju koju smo donijeli na svojim opancima.Nije poznato siroj javnosti da jedna Srbska Enklava ,navodnici nije ratovala sa Croatima.U ono doba zvana Partizanska Dreznica.I sta mislite tko ima najlosiju cestu u Crotiji?Odgovor je tacan ,Dreznica.Cak ni Croati ne idu u nju,jos uvek je ETNICKI CISTA100% LIKA BLOOD.Ja je zovem pupak Croatije.Tamo je vreme stalo.Prelo Kapele...72 dana.Nitko da se posjeti na cuvene pesnicke stihove:PA KOLIKO DA VAS POKOLJEMO DA SHVATITE DA NISMO BRACA.To je onaj poznati pesnik ,uskoro i kanonizirani SVETAC Maks Luburic.E braco Srbi stoko jedna.I sam sam taj,
Препоруке:
2
0
91
уторак, 20 новембар 2012 17:47
za @mnogo sam ljut'
Da, "mi Srbi smo naivan, miroljubiv i pravdoljubiv narod", smo često se nešto nadjete naoružani na tudjem teritoriju. Sve čista slučajnost doduše.
Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.
I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.
Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
Препоруке:
0
2
92
уторак, 20 новембар 2012 17:50
za @mnogo sam ljut
Da, "mi Srbi smo naivan, miroljubiv i pravdoljubiv narod", smo često se nešto nadjete naoružani na tudjem teritoriju. Sve čista slučajnost doduše.
Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.
I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.
Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
Препоруке:
0
3
93
уторак, 20 новембар 2012 18:26
Jasna*@za mnogo sam ljut
Pa naravno ne mozes ni da razumes ,kad si Hrvat ,a i mnogo volis Nato propagandu!
Препоруке:
2
0
94
среда, 21 новембар 2012 15:21
alkar@sinisa
ja ne postavljan pitanje opstanka rs-za mene je ona legitimni dio /entitet/bih ali je problem dvostruke naravi-da li je rs nastala na presuđenom genocidu,osobito u srebrenici ,tj ako pogledamo to je skoro etnički čist entitet i drugo uporno se trudite rs postaviti kao drzavu koja ima drzavotvorne elemente.vi srbi nemate mire-dejton je zaustavio rat,na vasu sriću i korist,jer da nas dejton nije zaustavio na banjaluci nebi od rs bilo ni kamen na kamenu,ali uvik je mir bolji nego rat pa makar izgubio ili dobio i pored te čeinjenice vi opet talasate o vasoj pravednosti i zrtvi i uporno velikosrbijasite dajući rs drzavnotvorne atribute i najavljujete referendum o priključenju srbiji sta je dirtektna diverzija dejtona.ja san za rs u okviru bih ali vama je to malo,a nato i muslimani vas jedva čekaju,a to će vama doć do mozga kad vas udave u drini.mozda ni tada nećete znat sta vas je i zasto snaslo nego ćete opet guslit o srpstvu i srbima kao zrtvama.hag van je da lekciju ali vi ste ponavljači
Препоруке:
0
1
95
среда, 21 новембар 2012 15:26
alkar@sinisa
a sta se tiče republike srpske krajine morete je ozivit ka i mog pokojnog pradida..nema od toga nista.sami ste zavezali sebi kamen oko vrata praveći srbiju u hrvatskoj i protjerivanjem 150 000 hrvata iz krajine i ubojstvom 1561 civila hrvata u 4 god postojanja krajine.il vi kazete da te zrtve nisu dostojne zalkjenja i da je sve sta je za veliku srbiju je dozvoljeno.nikad više vi nečete imat krajinu pa makar imali sto jeremića i cilu un.nas se pita brajkane!
Препоруке:
0
1
96
четвртак, 22 новембар 2012 16:01
Ivan
@alkare
RS je nastala na protjerivanju nesrba i kao takva nema moralni legitimitet da opstane. Ne mozes reci da se slazes sa RS kada znas da su tamo protjerani svi Hrvati. To radi i Covic ali za njega znamo da je prosrpski orjentiran i da se prije potpisivao na cirilici (izmedju ostalog svasta je on radio)
RS treba ukinuti i BiH podijeliti na tri kantona, koji ce biti sastavni dio jedinstvene BiH.
Препоруке:
0
0
97
четвртак, 22 новембар 2012 17:43
alkar@ivan
aj da se slozin s vama,nisan tio reć da sebi zasluzuju republiku,nego pravo na dio bih kao i hrvati i muslimani ,sad,da li u obliku kantona ili nekako drukčije to ostaje bih i svitu,pa kako urede,samo znan da je bosne vazda bilo i biće.srebrenica je bio genocid,i pravno,pa neznan kako srbi u bih imaju obraza trubit o poštenoj borbi i pošteno dobivenoj rs-ja mislin dfa je dejton manje zlo nego da gfa nije bilo,iako je srpsko pitanje u bih moglo biti navijeke rijeseno da nas nisu zaustavili na bajaluci.skuvali su sami sebi kašu,eto nisu je pokusali ali ko zna...previše opet srbuju,pa se lako more dogodit...
Комшија избегао у Олуји а ове године летовао у Задру? Оставио им је новац,са тим малим делићем његовом новца тачнија из буџета Хрватске је финасирано лобирање,а дали су око 35 милиона евра за своје "хероје". Хрвати имају план којег се држе,то је тај њихов "tisuculjetni san" а ми немамо ништа.Неспособност "српских" политичара је у томе што не знају да се позиционирају у свету,да нађу савезнике и да непријатељима кажу ДОСТА! нећемо са вама. Србија је и даље Југославија,Ј.В.Тито је умро 4.маја 1980. али остаци његове владавине и даље царују,титоисти су пренели на своју децу антисрпско учење и ту се прича завршава. Хрвати граде своју причу на мржњи према Србима,јаком дистанцирању од свега југослевнског,јуче пролазим градом кад оно аутопревозник са називом "Југопревоз",питам се шта је са тим људима? Наша престоноца звана Београд је највећи антисрпски град на свету,све је јасно,комунизам се код Срба баш примио,пропаст..
То ћемо још да видимо.
Не живе у Србији само будале и издајници.
Nego, neka sada lepo autor odmah hitno zameni ove zombije na vlasti i neka ih prvo posalje u bolesnicki krevet da se bre ti jadni ljudi nekako izlece. Pa cemo onda da se "mirimo" svim srcem i ljubavlju. Od takvog mirenja i Hrvatima ima da se puse usi.
Elem, autor teksta je sada upozoren i nema vise na sta da se vadi. Napred u nove udarnicke pobede. Smrt bezalternativnosti i sloboda narodu!!
Sudeci po ovom nase sajtu ima jos Srba u Srbiji , a u praksi ih nevidim!Nevidim nijedan razlog i nikakav nacin da se pokrenemo i odragujemo na sve veci i bezocniji bezobrazluk i siledzistvo koje se primenjuje na nama i to na svetskom nivou.Ovako mirno podnosenje svih nepravdi i uvreda nemoze se porediti ni sa ROBOVIMA.Ceo svet koljuca zbog ekonomskih problema ali im bar niko ne pljuje u lice i ne brise patos sa njima. Mi takav tretman prihvatamo cutke i cekam spas sa neba, da neko shvati da to nije u redu, da , neka, za nas nedostizna, PRAVDA pobedi,...
Nema od toga nista!Prvo sto moramo uraditi je da PITAMO NASE POLITICARE STA TO RADE I U CIJE IME!a onda krenuti dalje.
1) Mladim Srbima se sakom i kapom nude stipendije za studiranje u inostranstvu, za pokretanje sopstvenog biznisa i svasta nesto;
2) Invalidi, stari i porodice s decom u Srbiji dobijaju veliku pomoc, sto u kesu, sto u naturi;
3) Beogradski srednjoskolci su me posavetovali da se i sam u gradskom prevozu svercujem jer "svi to rade".
Naravno da bi svaki narod bio miran dok god prima tolike donacije. Pa cak i mnogo manje.
Drugim recima, preterujemo s podsticajima. Vise stapa (npr ovakvih presuda) a manje sargarepe bice korisni za Srbe.
Ovom presudom , zacrtani su obrisi neke nove "oluje "
za koje desetljece.
Не живе у Србији само будале и издајници.
Из Ваших уста у Божје уши!
Ја нити сам активиста, нити неки јунак, нисам учествовао у рату, отишао сам у иностранство пред сам почетак распада бивше СФРЈ, нисам из Србије... Али једно не могу схватим: да одређене, свима нама добро познате индивидуе могу свих ових година, па и сада после ове најновије срамоте, у сред Београда, Новог Сада или где већ, да говоре то што говоре и раде то што раде, а да им никада ништа не фали.
Ево моје десне руке ако би било који такав "родољубитељ" (мушки или женски) код западних сусједа читав дочекао јутро.
Па, ништа. Преостаје нам да нас 386.194 посетиоца (у задњих 30 дана) остављамо наше убојите коментаре на НСПМ, и чекамо шта ће нам одговорити "алкар", "хрвоје", "мистербитићи" и "василије".
Autor je zaboravio da kaže, u svojim poređenjima, da kod oslobađanja Mladića ne bi bilo onog njegovog "kad bi" - sve opisoano bi se sigurno desilo a mogući protesti NVO bi bili jednostavno ignorisani.
Srspka strana sad tu prebacuje hrvatskoj ono što bi sigurno uradila i sama, da su pozicije obrnute.
Tu sad ne ulazim u pravednost presude. Očigledna je njena politička pozadina ali to je tema za druge dileme.
Када сви Срби буду научили да ми немамо мису већ молебан (Литургију, вечерњу службу...) и да немамо попове, већ свештенике, онда ће постојати нада да ће се у земљи Србији ствари променити на боље.
Boris Tadic i sva ta bulumenta nazovi humanista i mondijalista.
To se srpskim jezikom kratko i jasno kaze, prodane duse.
Зато што је истина све оно што си написао, може се разумети зашто коментатори на овом сајту пишу хрватском латиницом. У нашем Закону о јавним набавкама пише да се мора користити српски језик,али се то не каже и за ћирилицу,иако то прописује Устав, па се користи хрватска латиница. У Хрватској латиница није угрожена од ћирилице ,али у њеном Закону о јавној набави пише да је обавезна упораба хрватског језика и латинице. Тако они снаже свој колективни дух , који се огледа првенствено у мржњи према Србима.А ћирилица је за њих исто што и Србин. Хрвати су способни да установе националне принципе и да их се држе,а поготово поштују стандард једног писма у једном језику ,који важи за све народе у свету осим за Србе.
Само у оваквом српском расулу могла је проћи незапажено у медијима неуставна и антисрпска одредба у Правопису Матице српске из 2010.г., по којој је и латиница стандардно писмо српског језика. То је смртна пресуда за ћирилицу.
а овако иизвештава хр. осредњи медиј:
objavljeno: 17.11.2012. 06:01 | Autor: Sead NUMANOVIĆ
Print
Različite reakcije
...Slučaj Gotovine i Markača, ali i reakcije na njih potvrđuju da je pravda spora, ali dostižna!
Zvonimir Despot
KOMENTAR
Haag je ovom presudom sprao ljagu i s imena Franje Tuđmana
...Ta spirala beogradskih laži nastavljena je i potkraj 80-ih, pojačala se početkom agresije na Hrvatsku i BiH, i ona se neprestano ponavljala, sve do “Oluje”
...Али, његов стрип објављен на сам дан Нове године (приказујући Србе и совјетске комунисте као свиње које из својих рупа зуре с љубављу једна у другу) представља демонизацију целог једног народа, Срба, достижући... Трибјун је имао водећу улогу у дезинформисању америчке јавности. ...Посетио сам Дубровник 25. марта 1992. године. Стари град је био тек незнатно оштећен, а уништена је била једино библиотека Српске православне цркве која се тамо налази.
Џон Питер Махер (Northeastern lllinois University)
стр. 104,105
ТОМ I.
проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Za antisrpstvo i odsustvo nacionalne svesti,nisu krivi nikakvi komunisti ,vec nas MENTALITET i nista drugo.Eto dobro ste ga oslikali tim primerom tog izbeglog Srbina kojega su najurili odande ,pa sad opet ide na more tamo.Pa i u Hrvatskoj su bili komunisti na vlasti , kako da se tamo pored komunizma nije zapatilo antihrvatsvo,nego samo se u Srbiji zapatilo antisrpstvo?
Док ово не схвате православни фундаменталисти, дешаваће нам се овакве ствари. Но, бојим се да ће то ићи веома тешко, те да ћемо морати поднети још много жртава, док се потпуно не освестимо. Овде су патриЈоте, заробљене у свету митског и епског, те још сањају да ће им Русија решити све проблеме. Озбиљне државе одавно тако не размишљају, те су теократије одавно одбациле. Попови тамо слушају државу, а не држава попове.
РАЗУМ ИЗНАД ВЕРОВАЊА!
ЛОГОС ИЗНАД МИТОСА!
"Neva Mihalić: Za hrvatsku naciju nije u potpunosti završila borba za slobodu"
Published 31. listopad 2012.
U izdanju biblioteke „Hrvatska povijest“ nedavno je izašla zanimljiva, jedinstvena knjiga koja s posve druge strane gleda na Hrvatsku i Hrvate Drugog svjetskog rata. To je knjiga pod naslovom „Borba Hrvata protiv Trećeg Reicha“ .... Autorica je dipl. ing. Neva Mihalić, koja je u uvodu knjige naznačila da je povijesni fenomen koji je predmet knjige hrvatski nacionalni protuosovinski otpor u NDH.
Код нас се смркло, јутро је близу.
Само су нам олакшали одлуку да са њима више никаква посла немамо, да више не идемо на њихово море, да не купујемо њихову робу и да тражимо реципроцитет у власништву фирми.
потписујем!
Jasna*@student
...posli ste i za Natoljupcem i Natocetnikom Draskovicem,da rusite komunizam i da se borite za "demokratiju"usred rata.Vikali ste "bando crvena",predvodjeni najvecim izdajnikom i rusili ste drzavu,i to usred rata.
стр. 73
проф. др Никола Кољевић
СТВАРАЊЕ РЕПУБЛИКЕ СРПСКЕ
Надам се. Чекам га, ево, већ 4428 дана.
Na kraju će glava sama da pukne i sami ćete sebe pobijediti, ne treba mi ni da se miješamo. Trebalo bi da se radujemo ali to je ustvari tragično, upornost kojom vi sami sebe gurate u ponor.
Iskren da budem, ne znam dal je u historiji postojao ijedan ovako loš period Srbije. Skoro sve radite naopako, vidi npr. onaj nedavni javni ispad Jeremića protiv svog poslodavca UN. I baš mi ovaj period da doživimo
Ne znam otkud ovoliki defetizam, vi imate sve isto sto i mi. Imate svoju (puno manje srusenu) drzavu i mozete sa njom da upravljate kako god vam pase. Doduse i vama i nama prijeti neoliberalizam i strani kapital, ali to je danasnja stvarnost.
Znaci nista vam ne fali, ako izuzmemo one koji sanjaju o novim'srpskim drzavama'. Za njih posto nije upalilo u RSK a toliko su nesretni bez osvajanja novih teritorija, neka sada pokusaju u Bugarskoj ili Grckoj mozda ce biti bolje srece. Ostali ne trebaju da se zale.
Jedini pravi gubitnici su zavedeni Krajisnici ali i za njih ce se naci rjesenje, kada prestane ovo generiranje mrznje. Inace meni licno mi nije jasno da vas vasa nacionalisticka manjina sve ovako drzi kao taoce.
OVO sto se danas zove "srpski narod", OVO sto CUTI vec godinama,OVO sto
radije sedi po kaficima,OVO kojima su preci koncerti hrvatskih i bosanskih -
krestanja, OVO sto se danas naziva "srbima", NE ZASLUZUJE ni jedan minut -
vremena a kamoli bilo kakvih pokusaja budjenja "svesti" i nadanju da cete -
Vasim recima, bilo sta postici!!!
Postovani g.Vukadinovic,Antonic,Cavoski,Vucelic i jos nekoliko IDEALISTA -
koji vec godinama u NSPM-u pisu li pisu,BORE li se BORE da probude i osveste
OVO sto sebe naziva "srbima", NISU NISTA POSTGLI i NECE NISTA POSTICI !!!
Ovo sto sebe naziva "srbima" po BGD i ostalim gradovima,CUTI...CUTI...CUTI...
a najdraze im je da KUKAJU, kako niko nebi dosao na ideju da ih upita:
"A STA TI NARODE RADIS ZA SRBIJU i za SRPSKI OPSTANAK" ???
Ogovor bi glasio=PLATITE pa cemo na ulice,kao i o5.Okt.2000
To su "srbi" danas!
Osnovni problem je podela na rojaliste i demokrate, na partizane i cetnike, na bosance i sumadince, vlahe, crnogorce, krajisnike, ako hocete cak i u okviru mnogo citiranog beogradskog pasaluka na dorcolce i bulbuderce.
Postavlja se osnovno pitanje sta moze da spoji ovo ludilo od podela u okviru jednog istog Srpskog Naroda. Institucija ili vera ili diktatura??
Званично када су у статистичкм подацима Иложбе ДАЛМАТИНСКО-ХРВАТСКЕ-СЛАВОНСКЕ у Загребу 1864.г.побројани сви(и Јермени(41)и Цигани(1570))а Срби изостављени уз тврдњу да чине 26%становништва али да су то Хрвати,грчко- несједињеног вероисповедања.
Хрватска не само да у то време није држава,већ је то територија око Загреба.Посебно Далмација не жели сједињење са Хрватском,аутономашка је и нема хрватске националне свести.
Кроатизација католика,као и однос према Србима долази споља а спроводи се преко клерикалних кругова.Принцип три трећине је на делу и пре него што је озваничен од усташа.
Ко хоће да разуме католичење нека бар прочита ПИЛИПЕНДУ Симе Матавуља.Ко хоће да разуме протеривање нека прочита нешто о антисрпским демонстрацијама.Предлажем 1902 када је уништавањем имовине српских привредника сломљена српска буржоазија у хрватској.наставак
Sve ste rasprodali,zemlja vam je prezaduzena, sad vas je i juzni tok mimoisao,ni cvonjka necete dobiti,nego cete placati,sad cete ulaskom u EU poslednji ekser na mrtvackom sanduku vase lijepe da udarite, nije ni Srbija u nekom boljem polozaju,ali nemas ni ti jado ni o cemu da seiris, ni da se veselis.
Gore od toga po njih, Srbija će biti strateški dosta važnija od Hrvatske, što u prevodu znači da će oni biti jeftinija roba za potkusurivanje Velikih sila, što u prevodu znači da će Srbija moći u jednom trenutku da traži svoje.
То "ваше" мислите на Српску крајину, простор где је српски народ живео вековима и где је имао статус конститутивног народа који му је неоусташка власт брутално одузела. Статус конститутивног народа је заслужен крвљу стотина хиљада невиних Срба које су ваши дедови и очеви поклали у име остварења сна о тисућљетнј држави.
Ваша сецесија је била насилна и почела је нападом на касарне ЈНА (Шпегељ је годину дана раније најавио покољ).Срби су имали сва ПРАВА да се боре за останак у ЈУГОСЛАВИЈИ за коју су пролили крв. И никаква усташија, сем силом и уз помоћ IV рајха није могла то право да им одузме.
Србија НИКАДА није нападала оно што није ЊЕНО (сем у једном случају, против Бугара 1885).
Било како било, волео бих да дође до таквог односа снага у свету када ћемо бити ми против вас, без секунданата.
До тада остај ми сретан у геноцидној творевини НДХ.
Koliko je Hrvata proterano iz Srbije uz granatiranje i vojnu silu poput oluje, i pokolj svega srpskog sto je iza linije ostalo pa cak i srpske macke i mentalno zaostalih osoba. Koliko je u Srbiji hrvatskih kuca (katedrala) poruseno?
Poklopite se usima i stidite se u ljepoj vasoj unuci i praunuci (naslednici) Paveliceve NDH.
Геноцид у НДХ и ЈАСЕНОВАЦ СУ СВЕ ЗАПАДНЕ ВЛАДЕ УСПЕШНО ПРИКРИВАЛЕ.Веселин Ђуретић у књизи САВЕЗНИЦИ И ЈУГОСЛОВЕНСКА РАТНА ДРАМА наводи да су западни медији преносили вести радио станице СЛОБОДНА ЈУГОСЛАВИЈА из Москве(водио је препоштени Вељко Влаховић)у којима се усред највећих покоља Срба у НДХ јавља:ДА НИКАДА НИЈЕ БИЛО ТЕЖЕ ХРВАТСКОМ НАРОДУ.
Вођство комуниста и западних земаља на истом послу,ни први ни задљи пут.
26% Срба на територији коју данас чини Хрватска до додеведесетих сведено је на 12%.Није било опстанка.
Посебна је прича ломљење ВОЈНЕ ГРАНИЦЕ КОЈА СЕ ПРОТЕЗАЛА КАО КИЧМА БУДУЋЕ ДРЖАВЕ.
Посебно треба испричати како смо се наместили 1918 А ТЕК 1945.г.
Нису ни Немци тукли Њујорк него су Американци тукли Дрезден и уништили га.
Не смемо заборављати.Пазите.Нико од Хрвата или Шиптара из Србије,никад није утекао у Хрватску или некад Алабанију а сада Косово.То је знак да смо ми будале.Они нас магарче зато што нисмо исти.Тамо влада право лажи, могућност да учиниш злочин и да се спасеш.Они од злочина праве своје звезде водиље,државност.А ми хоћемо (Вучић) правду.Правде нема:Све што су веће палате правде све је мање правде .Лаж царује.Свуда, лаж.Нас су оцрнили лажима,И успели.Велика дефанзива Срба траје 80 година од Тита на овамо.Морамо кренути .Прво нећемо у ЕУ.Тражинмо други свет.Тамо где га има.После
http://www.index.hr/vijesti/clanak/srpska-udruga-zene-u-crnom-nikolic-se-mora-ispricati-hrvatima/647340.aspx
Вера је написала : "To su "srbi" danas." Како је само неправедна када пише да Срби хоће да нешто раде само ако им се плати.А то што су тако упорни у остајању на Титовом путу па пишу хрватском латиницом!? И не само да то раде бесплатно,него не маре за СПЦ, која је далеко најзаслужнија за очување српске националне свести,а одувек је у ћирилици.А поготово не маре за Уставну заштиту ћирилице, чији смисао је легендарни правник академик Радомир Лукић објаснио као жељу да она поново влада као у оно срећно време када је Србија била држава.Не да дели суверенитет са ћирилицом.Не да дели србе.
Срби у Хрватској у време друга Тита нису поправили ниједну цркву срушену у време друга поглавника Анте Павелића, који је Србима препоручио латиницу забраном ћирилице 25.травња1941.г.Али изгледа да је Србима важније то што су латиницу писала два поменута Хрвата,него што су ћирилицу писали Св.Сава и Св.Владика Николај.
Ослободите се заблуда везаних за комунизам.За спо сте потпуно у праву.Не волим политичке изјаве али их је Слободан Милошевић(кога сам имао част да упознам)тачно и кратко описао са:"рушилачки и примитивни."У малим местима се сви знају.Не желим никога да вређам али знамо да је нај слабији људски материјал био је за спо.
Када су српски либерали(који циник их назва либералима)1972 решили да хапшењима а)застраше народ,што им је успело б)опстану на власти,што им није успело јер је друга српска екипа понудила већу послушност,ухапсили су и једну трочлану групу свршених студената,учесника студентских демонстрација 1968.У МОНТИРАНОМ ПРОЦЕСУ ОПТУЖИЛИ СУ ИХ ЗА ТРОЦКИЗАМ(И ОСУДИЛИ)
Оптужена и осуђена Јелка Кљајић пише да је тада Вук Драшковић у НИНу објавио опширан напис у којем је доказивао да су они троцкисти.Наставак
Не могу да схвате да овде нису на делу никакве тајне силе, ми нисмо ништа друго до још једне препреке коју је Америка прескакала на путу ка светском хегемону. Без разумевања светских процеса не може се ни покушати промена, а они жељу за разумевањем немају, јер како један рече ''маните ме те филозофије, она је мени неразумљива''...
И најављује кривично гоњење за оптуженог ЈЕР ЈЕ РЕКАО ДА НЕ ПОСТОЈИ ВЛАСТ РАДНИЧКЕ КЛАСЕ.Та изјава је запрепастила и разбеснела будућег вођу спо.
Нешто после писања о "троцкистима"Вук Драшковић пише у НИНу(1972)о "националистичкој"групи око адвоката Слободана Суботића.
Суботић је у то време био председник Адвокатске коморе Србије. Затворан је у Бањички логор одакле је пребачен у Маутхаузен где је остао до 1945.г Као адвокат брани Слободана Јовановића и у тиму је за одбрану Драже Михаиловића.
1972 изрекао је критике на рачун амандмана на Устав 1971(којима је утрт пут Уставу 1974)и бранио је писца оптужене књиге КРАЈИНА И КРАЈИШНИЦИ.Суботић је осуђен и избачен из коморе
Деведесетих В.Д хвата нове ветрове да задовољи своје амбиције.И ја о њему не бих ни писао да ЗА ТОМ ВРСТОМ ЉУДИ НИСУ ПОТРЧАЛИ МНОГИ.ПОРЕД ЈАКИХ НЕПРИЈАТЕЉА РУШИЛИ СМО САМИ СЕБЕ.
Mogu da kažem samo ovo. Ovi planovi su začuđujući uzevši u obzir dosadašnje iskustvo, ali i sasvim legitimni. U slučaju nekog novog sukoba moguće je da se stvari poslože tako da Srbi osvoje Krajinu. Ipak mnogo je realnija opcija da izgube novi sukob koji za njih ovaj puta ne bi prošao bez sankcija. Vrlo je izvjesno da bi rat prešao po prvi put na teritorij Srbije i kao posljedica Srbija bi kao faktor nestabilnosti bila kažnjena i teritorijalno podijeljena možda i uništena. Ne treba zaboraviti da su i Bošnjaci te Albanci stekli svijest o nacionalnoj posebnosti, a time i mogućnost oružane akcije.
Dakle šansa za osvajanjem postoji, ali rizik i ulog bio ovaj puta za Srbiju bio fatalan.
Ispricavam se za direktan komentar
Видим весли сте.Откако вам таст нашег бившег министра за дане посвећене олуји певао-смеј се смеј,увек се смеј- ви не престајете.
Протерао си и поубијао Италијане и Србе направио етнички чисту државу а ти еуропљанин а ми геноцидни.
Па те то тера у необуздани смех.
А шта ако ускоро сазнаш да су те 1918.1945 и деведесете вадили из рупе не за твоје добро већ за њихово.
То је као када, исти они који су се вукли по предузећима, крадуцкали и користили све бенефицији, дођу овде и почну да пљују по социјалистичком систему, иако су га сами подривали...
Но, овде бих се зауставио, тема је неваљаност међународних иституција које су под контролом капиталистичких сила и које их користе за оправдавање своје експанзије. Па зар би САД дозволиле да буду, на индиректан начин, осуђене са Готовниом, када су Олуји пружали логистичку подршку?
Možda bi to bilo od krucijalne pomoći Sjedinjenim državama da se okrenu "sebi"?
Ko su, šta su i šta su radili advokati Srbije godinama u Hagu? Ko ih je plaćao i za šta?
Šta su radile odnosne NVO, ko ih je plaćao i za šta?
Koliki je račun (u novcima) koji je Srbija platila da u Hagu ne uradi ništa?
Ideoloska ostrascenost nije dobra i cesto vodi na stranputicu,umesto sagledavanja sustine,(zato sam i navela primer demonstracija pod vodjstvom Draskovica).
Reciprocitet je osnova ravnoppravnih odnosa, kako u privredi, tako i u politici.
Zasto njihove firme imaju status koji nase ne mogu ni da sanjaju?
A Tadic isao na "pomirenje i ljubljenje"!!
Da li i ovi sada, u koje smo polagali nade, misle da ce i dalje tako da bude dobro za Srbiju? Jesu sli slepi i gluvi ili su isti kao i oni ranije?1
Nemam zabluda u pogledu komunizma,poznate su mi i dobre i lose strane ,samo nisam za jednostranost i ostrascenost.Ipak izmedju desnicara i levicara moje simpatije jesu na strani levicara ,ali pravih ,onih protiv americkog imperijalizma i neoliberalnog kapitalizma.Znam ko je bio V.Draskovic ,ali u vreme onih demonstracija predstavljao se kao monarhista i cetnik Ravnogorac ,i upravo na toj ideologiji,dakle desnicarskoj, je poveo rulju.A rulja nasela, zbog ideoloske ostrascenosti. U porodici imala sam nekog ko je nastradao od komunista (zatvor posle 2.sv.rata,zbog rusenja socijalistickog ustavnog poretka ,podrivanje drzave i sl.),ali je odmah prozreo ovog Nato cetnika i svrstao se na stranu levicara S.Milosevica.Medjutim vecina Srba ne razmislja nego ih strasti vode(mrznja najcesce),sto nije dobro.
@David Novakovic
Slazem se sa vama ,u potpunosti.Pogotovo ovaj vas stariji komentar potpisujem.
Надам се да ће хрватски интелектуалци чији сте ви типичан представник иати шта да кажу, билоново и било старо. Можда нешто и Срби кажу, а можда и Руси презентирају своја сазнања.
Наравно поставља се питање, шта са том дискусијом и ви и ми. Шта ће се добити, а шта изгубити од онога што се већ добило и изгубило.
За вашу информацију, питање Републике Српске Крајине која је успостављена Резолуциом УН, која није укинута, значи у документима Уједињених Нација република Српска Крајина постоји и мое је, ако не буде руског вета укинути само друга Резолуција, дакле то питање ће се поново поставити.
Претпостављам да вам је то досадно, али мораћете да отрпите и ту дискусију.
Није готово кад је готово, готово је кад ми кажемо да је готово!
Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.
I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.
Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.
I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.
Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
RS je nastala na protjerivanju nesrba i kao takva nema moralni legitimitet da opstane. Ne mozes reci da se slazes sa RS kada znas da su tamo protjerani svi Hrvati. To radi i Covic ali za njega znamo da je prosrpski orjentiran i da se prije potpisivao na cirilici (izmedju ostalog svasta je on radio)
RS treba ukinuti i BiH podijeliti na tri kantona, koji ce biti sastavni dio jedinstvene BiH.