Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Haška oluja i srpsko „pomirenje“

Komentari (97) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 nedelja, 18 novembar 2012 00:47
el ninjo
sad će doći uprljano kazalište da zajedno proslavimo oslobađanje generala hrvatskih
Preporuke:
102
2
2 nedelja, 18 novembar 2012 01:12
Miloš
Sudeći po najnovijim dešavanjima ispada da smo se mi mirili sami sa sobom. Ostale ta pomirenja nisu mnogo doticala. Eto i Josipović nam lepo veli da je nebitno kako reaguju Srbi. Drugi (i pametniji) su čvrsto zacrtali svoje ciljeve i rade na njihovom ostvarivanju a mi decenijama lutamo sa nadom da se nekom svidimo.
Preporuke:
87
1
3 nedelja, 18 novembar 2012 01:15
Olja
Baš tako.
Preporuke:
59
0
4 nedelja, 18 novembar 2012 01:19
DUSL
Kakvo crno zamrzavanje odnosa, pa isporucili su sve koje su mogli da isporuce, jedino da pocnu da isporucuju nas komentatore sa NSPM-a jos...
Preporuke:
111
0
5 nedelja, 18 novembar 2012 01:24
veca vestica
Koga od srpskih politicara zanima vise HAG,to sto deklerativno nesto trabunjaju to im je u opisu posla.Vise ih zanima dali ce biti smenjen Djilas,i kako postati kalif umesto kalifa.
Preporuke:
60
0
6 nedelja, 18 novembar 2012 01:25
Student
"ok se naši turisti napadaju na jadranskoj obali,"

Komšija izbegao u Oluji a ove godine letovao u Zadru? Ostavio im je novac,sa tim malim delićem njegovom novca tačnija iz budžeta Hrvatske je finasirano lobiranje,a dali su oko 35 miliona evra za svoje "heroje". Hrvati imaju plan kojeg se drže,to je taj njihov "tisuculjetni san" a mi nemamo ništa.Nesposobnost "srpskih" političara je u tome što ne znaju da se pozicioniraju u svetu,da nađu saveznike i da neprijateljima kažu DOSTA! nećemo sa vama. Srbija je i dalje Jugoslavija,J.V.Tito je umro 4.maja 1980. ali ostaci njegove vladavine i dalje caruju,titoisti su preneli na svoju decu antisrpsko učenje i tu se priča završava. Hrvati grade svoju priču na mržnji prema Srbima,jakom distanciranju od svega jugoslevnskog,juče prolazim gradom kad ono autoprevoznik sa nazivom "Jugoprevoz",pitam se šta je sa tim ljudima? Naša prestonoca zvana Beograd je najveći antisrpski grad na svetu,sve je jasno,komunizam se kod Srba baš primio,propast..
Preporuke:
115
1
7 nedelja, 18 novembar 2012 01:26
fristajlo
A mi, mi smo se već pomirili. Sa svime i sa svima. I opet ćemo ako treba. A ako se ovako nastavi, biće i prilika za to.

To ćemo još da vidimo.
Ne žive u Srbiji samo budale i izdajnici.
Preporuke:
88
4
8 nedelja, 18 novembar 2012 01:59
Jos jedan "tribalac"
Nakon petog oktobra zapad je projektovao sliku trpeljivosti prema Srbiji cime je kod velikog dela stanovnistva zaceta iluzija o mogucnosti "zivota kao sav normalan svet". Ono sto je velikoj vecini naroda "pobeglo" a "bezi" i danas je to da je zapad projektovao sliku trpeljivosti prema Srbiji zato sto se DOS obavezao na razaranje Srbije iznutra. Jedan od glavnih postulata razaranja Srbije iznutra je takozvani "proces pomirenja" gde vlasti u Srbiji usvajaju i promovisu ratne ciljeve nasih neprijatelja u samoj Srbiji. Takvo pomirenje podrazumeva da Srbija krotko prihvati bilo kakvu provokaciju, tumacenje ili definiciju dogadjaja iz najblize proslosti i da za uzvrat ono malo slucajeva koji prodju autocenzuru Srpskih vlasti a odnose se na Srpske interese budu glat odbijeni. Kada i ako budemo uspeli da se otarasimo samookupacije ispred nas ce se naci isto iskezeno sadisticko/genocidno lice zapada zeljno krvi. Dveri su tvrdile da to mogu ali nisu znali da sacuvaju ni 50 glasackih kutija.
Preporuke:
45
1
9 nedelja, 18 novembar 2012 02:17
Irena
Kakav tekst! Svaka Vam čast! Jasno, bez uvijanja, okolišanja. Samo činjenice.
Preporuke:
38
1
10 nedelja, 18 novembar 2012 02:23
Slavomir Srpski
Lako je autoru, ali kako cemo mi da udjemo u Jevropu ako se zamerimo Hrvatskoj? Pa nemojte molim vas!!! Lako je autoru da daje lekcije, ali sta ce ova jadna vlada kojoj je virus doneo bezalternativnost u glavu kao zombiju?? A jos ne pronadjosmo lek protiv te bolestine bezalternativnosti. A zobi ne rade po sopstvenoj volji i to je svima jasno.

Nego, neka sada lepo autor odmah hitno zameni ove zombije na vlasti i neka ih prvo posalje u bolesnicki krevet da se bre ti jadni ljudi nekako izlece. Pa cemo onda da se "mirimo" svim srcem i ljubavlju. Od takvog mirenja i Hrvatima ima da se puse usi.

Elem, autor teksta je sada upozoren i nema vise na sta da se vadi. Napred u nove udarnicke pobede. Smrt bezalternativnosti i sloboda narodu!!
Preporuke:
33
0
11 nedelja, 18 novembar 2012 02:53
Gordana
Dragi Fristajlo, volela bi da ste u pravu ali...
Sudeci po ovom nase sajtu ima jos Srba u Srbiji , a u praksi ih nevidim!Nevidim nijedan razlog i nikakav nacin da se pokrenemo i odragujemo na sve veci i bezocniji bezobrazluk i siledzistvo koje se primenjuje na nama i to na svetskom nivou.Ovako mirno podnosenje svih nepravdi i uvreda nemoze se porediti ni sa ROBOVIMA.Ceo svet koljuca zbog ekonomskih problema ali im bar niko ne pljuje u lice i ne brise patos sa njima. Mi takav tretman prihvatamo cutke i cekam spas sa neba, da neko shvati da to nije u redu, da , neka, za nas nedostizna, PRAVDA pobedi,...
Nema od toga nista!Prvo sto moramo uraditi je da PITAMO NASE POLITICARE STA TO RADE I U CIJE IME!a onda krenuti dalje.
Preporuke:
30
0
12 nedelja, 18 novembar 2012 02:55
Srbiji preti nestanak! (1)
Srbija je pod Tadicem vodila prohrvatsku, cak velikohrvatsku politiku! U Beogradu i sad ima vise zadriglih ustasa nego sto ih je u Zagrebu bilo 1941 - i svi imaju visoke pozicije i medije na raspolaganju! Svi oni sepure se "novohrvatskim" recima, Tadic je na jednoj manifestaciji u Beogradu cestitao "obljetnicu"! (Cak nije umeo da to "prevede", pa da kaze "obletnica"!) Vecina njih - izuzimajuci Biserko, onog Gruhonjica iz Novog Sada, i jos ponekog, Tadica svakako - imaju srpsko poreklo i ime, ali kakva vajda od tog, kad rade strastveno protiv Srba i Srbije! Posto je Tadic postao suvise "providan", pustile su ga "niz vodu" njegove zapadne kazne i ucenjivaci i ustolicile toboznje "patriote", ljude do grla u blatu! Kao sto je Draskovic cinio sve da ga ne posalju u Hag, istim argumentima ucenjuju Nikolica i Dacica, a Vucic - e, on je burazer Tadicu i Pajticu! Zato, crno i precrno se pise Srbiji!
Preporuke:
40
0
13 nedelja, 18 novembar 2012 03:09
Srbiji preti nestanak (2)
Sad kao "negoduju" srpski, pardon, beogradski politicari, ali oni nista bolje nego dosad niti umeju niti zele da urade! Dacic zeli sprovoditi ono sto je za Siptare uradio Borko Borisov - jos treba naci onog ko ce za "vojvodjanere" uraditi ono sto je Srbija dala Pajticu Borisovom, dakle pomoci im da otcepe Vojvodinu! Kao zapeta puska cekaju i u Novom Pazaru da otmu Rasku, a doci ce na red i Presevo, istok Srbije itd. Srbiju ce zgaziti kao crva - jer se kao crv i ponasa! Srbija se pocela gaditi i samim Srbima - toliko necasno i sumanuto vodi se "drzavna" politika u Beogradu (i Novom Sadu, i drugde)! Nemci vec pisu da posle oslobadjajuce presude za generale Hrvatska ima sansi da dobiju i tuzbu za genocid! Zaboravite vi sta "misli" Tibor Varadi - usput, kad treba ginuti, uvek ginu Srbi, a kad treba "sredjivati" stvari, uvek pitaju i salju neke druge, koji nas nastoje "umiriti", da Djavolu posao ne kvare! Srbija je krpa od drzave - bacice je u kantu, i nas s njom!
Preporuke:
42
0
14 nedelja, 18 novembar 2012 03:21
Srbiji preti nestanak (3)
Da dodam jos ovo: beogradski politicari jos ne vide opasnost od prihvatanja prvo hrvatske, potom i (obnovljene) bosanske i siptarske tuzbe za genocid. Kad dodje dotle, oni ce - svejedno ko tad bude sedeo nad nasim glavama u "lijepom njihovom" Beogradu - u rasparcavanju Srbije videti spas! Jer, ako svako uzme ponesto, onda se nece morati placati "reparacije"! Od Srbije, dakle, nece ostati nista - cak ni uspomena, samo sramota! Zna li to Toma? Ne zna ni kako se zove, nakon sto mu je Dragica usula ko zna koju rakiju u casu, kupljenu u "Merkatoru", pretpostavljam! Zna li to Ivica? Mozda sluti, ali je on "spremio" ono koferce, moze jos jednom valjati! A sta cemo sa Srbima, koji ce se preko noci obreti u stranim, neprijateljskim drzavama, osim onih koji se razbegnu po svetu? Nista, skupice se ti ljudi i pisati peticije u Zagreb, Sarajevo i Pristinu da im ne ukidaju turske serije!
Preporuke:
38
0
15 nedelja, 18 novembar 2012 03:57
bog dano vic
tu nedavno pre devedesetak godina doktor arcibald rajs nam je napisao kakvi smo a onda su se obogatili karadjordjevici i sledbenici pasicevi i sledbenici brozovi slobini zoranovi vojini borisovi a za ove zivi bili pa videli
Preporuke:
26
0
16 nedelja, 18 novembar 2012 04:11
Marko Gay
U nedavnoj poseti Srbiji sokiralo me je koliko nasih para ustvari JESTE doprlo do obicnih Srba. Evo npr:

1) Mladim Srbima se sakom i kapom nude stipendije za studiranje u inostranstvu, za pokretanje sopstvenog biznisa i svasta nesto;

2) Invalidi, stari i porodice s decom u Srbiji dobijaju veliku pomoc, sto u kesu, sto u naturi;

3) Beogradski srednjoskolci su me posavetovali da se i sam u gradskom prevozu svercujem jer "svi to rade".

Naravno da bi svaki narod bio miran dok god prima tolike donacije. Pa cak i mnogo manje.

Drugim recima, preterujemo s podsticajima. Vise stapa (npr ovakvih presuda) a manje sargarepe bice korisni za Srbe.
Preporuke:
14
26
17 nedelja, 18 novembar 2012 06:08
Jazadnji
Da miricemo se sa susjedima do poslednjeg Srbina.
Ovom presudom , zacrtani su obrisi neke nove "oluje "
za koje desetljece.
Preporuke:
25
1
18 nedelja, 18 novembar 2012 06:31
V.P. 6143/5
@fristajlo
To ćemo još da vidimo.
Ne žive u Srbiji samo budale i izdajnici.

Iz Vaših usta u Božje uši!
Ja niti sam aktivista, niti neki junak, nisam učestvovao u ratu, otišao sam u inostranstvo pred sam početak raspada bivše SFRJ, nisam iz Srbije... Ali jedno ne mogu shvatim: da određene, svima nama dobro poznate individue mogu svih ovih godina, pa i sada posle ove najnovije sramote, u sred Beograda, Novog Sada ili gde već, da govore to što govore i rade to što rade, a da im nikada ništa ne fali.
Evo moje desne ruke ako bi bilo koji takav "rodoljubitelj" (muški ili ženski) kod zapadnih susjeda čitav dočekao jutro.
Pa, ništa. Preostaje nam da nas 386.194 posetioca (u zadnjih 30 dana) ostavljamo naše ubojite komentare na NSPM, i čekamo šta će nam odgovoriti "alkar", "hrvoje", "misterbitići" i "vasilije".
Preporuke:
44
0
19 nedelja, 18 novembar 2012 07:37
Brane2
Opet puno pravoslavnog plakanja.


Autor je zaboravio da kaže, u svojim poređenjima, da kod oslobađanja Mladića ne bi bilo onog njegovog "kad bi" - sve opisoano bi se sigurno desilo a mogući protesti NVO bi bili jednostavno ignorisani.

Srspka strana sad tu prebacuje hrvatskoj ono što bi sigurno uradila i sama, da su pozicije obrnute.

Tu sad ne ulazim u pravednost presude. Očigledna je njena politička pozadina ali to je tema za druge dileme.
Preporuke:
2
37
20 nedelja, 18 novembar 2012 07:54
Moj i njihov interes
Ja sebe ne izjednačujem sa interesom srpske države. Jer ona ima interes da me osiromaši. Moj interes je suprotstavljen državi u kojoj živim jer ona radi protiv njega. Dakle, to što neko pritiska državu mene ne interesuje. mene interesuje samo kada ta ista država mene pritiska. U tom smislu nemam ništa protiv onih koji rade protiv srpske države. I jedni i drugi rade protiv mojih interesa.
Preporuke:
9
18
21 nedelja, 18 novembar 2012 08:55
Goran
"Kad bi neko kod nas, u nekoj crkvi održao misu za haške optuženike, i kad bi se neki pop osmelio da,..."

Kada svi Srbi budu naučili da mi nemamo misu već moleban (Liturgiju, večernju službu...) i da nemamo popove, već sveštenike, onda će postojati nada da će se u zemlji Srbiji stvari promeniti na bolje.
Preporuke:
39
4
22 nedelja, 18 novembar 2012 09:50
MM
Ja bih se složio sa prekidom kontakta sa Hagom, ali ne smemo to da radimo. To bi značilo da ostavljamo na cedilu Karadžića, Madića i ostale naše ljude tamo. Upravo to i znači "saradnja na tehničkom nivou" - kontakt sa braniocima. Sve ostalo se zamrzava. Ja sam to tako razumeo.
Preporuke:
20
4
23 nedelja, 18 novembar 2012 09:56
jednorog
A da, za početak, procesuiramo ratnog i poratnog zločinca, Jova Kapičića poslednjeg živog upravnika koncentracionog logora u Evropi? Da mu se oduzme sve što ima? Decenijama ima veća primanja i privilegije od 90% Srba. Zašto? Zato što je ubijao Srbe. A da, za početak, proglasimo 6-tu ličku zločinačkom? Decenijama njeni članovi imaju neverovatne privilegije i primanja veća od 90% stanovnika ove napaćene zemlje, samo zato što su 1944 streljali Srbiju. A da Broza, njegovu švalerku, konja i psa, izmestimo iz elitnog stambenog naselja, a tu demonsku kuću pretvorimo u obdanište? Dom za srpsku ratnu siročad? Da se izvrši reforma lažoboračkih penzija i napune bebeći fondovi? Da se pod odmah ukine pokrajina Vojvodina? Kakve akcije mip-a, kakvi merkatori i koncerti! Gledam tri dana kako se reakcija Srba pažljivo usmerava na gluposti i jednokratno pražnjenje. Alo, Srbi, probudite se! Osudite srpske ubice koje decenijama enormno plaćate! Nisu u Hrvatskoj, ni u Argentini, već u Beogradu.
Preporuke:
48
2
24 nedelja, 18 novembar 2012 10:16
Svetozar
Ne ulazeci u razloge koji leze u daljoj proslosti, najveci krivac za ovo sto nam se sada desava jeste Boris Tadic.
Boris Tadic i sva ta bulumenta nazovi humanista i mondijalista.
To se srpskim jezikom kratko i jasno kaze, prodane duse.
Preporuke:
31
2
25 nedelja, 18 novembar 2012 10:17
ĐORĐE
@student
Zato što je istina sve ono što si napisao, može se razumeti zašto komentatori na ovom sajtu pišu hrvatskom latinicom. U našem Zakonu o javnim nabavkama piše da se mora koristiti srpski jezik,ali se to ne kaže i za ćirilicu,iako to propisuje Ustav, pa se koristi hrvatska latinica. U Hrvatskoj latinica nije ugrožena od ćirilice ,ali u njenom Zakonu o javnoj nabavi piše da je obavezna uporaba hrvatskog jezika i latinice. Tako oni snaže svoj kolektivni duh , koji se ogleda prvenstveno u mržnji prema Srbima.A ćirilica je za njih isto što i Srbin. Hrvati su sposobni da ustanove nacionalne principe i da ih se drže,a pogotovo poštuju standard jednog pisma u jednom jeziku ,koji važi za sve narode u svetu osim za Srbe.
Samo u ovakvom srpskom rasulu mogla je proći nezapaženo u medijima neustavna i antisrpska odredba u Pravopisu Matice srpske iz 2010.g., po kojoj je i latinica standardno pismo srpskog jezika. To je smrtna presuda za ćirilicu.
Preporuke:
26
1
26 nedelja, 18 novembar 2012 10:29
jednorog 2
Nije samo hrvatsko lobiranje doprinelo ovakvom stavu zapada. Decenijama su nam narodni heroji i najplaćeniji i najpovlašćeniji pojedinci oni, koji su tokom i posle rata (pa i pre) ubijali Srbe. Smeju nam se i danas sa Dedinja, iz Novog Beograda i sl. Pa, ako su nam to heroji, ako su nam to nacionalne veličine, kako da bilo ko osudi Gotovinu? Srbi, probudite se! Vratite se srpskom sistemu vrednosti: ne univerzalnom, ne komunističkom, humanističkom, ili jugoslovenskom. SRPSKOM!
Preporuke:
33
2
27 nedelja, 18 novembar 2012 10:41
Gradjanin
Kažu da su Hrvati lobirali za oslobadjanje zločinaca. A mi? Pa mi se svih ovih godina rukovodimo suludom tvrdnjoj da su istina i pravda na našoj strani i pravimo se da ne znamo ko danas u svetu sudi i po kakvim (nakaznim) kriterijumima. Kobajagi ne znamo da na svetskoj političkoj sceni vlada zakon džungle. Doduše, i mi lobiramo- ko će gde da sedi u poslaničkim klupama, svadjamo se oko toga, napinjemo se da prestruktuiramo vlast na lokalnom nivou, zamajavamo se oko dobijanja datuma za pregovore za ulazak u Evropsku uniju, mudrujemo oko Kosova iako znamo kako su nam dušmani skrojili kabanicu. I posle oko svega- kukamo. Ozbiljna država i ozbiljni političari- i prethodni, i sadašnji a po svoj prilici i budući- se tako ne ponasaju.
Preporuke:
20
0
28 nedelja, 18 novembar 2012 10:43
jednorog 3
Nikad se više neće roditi srpsko dete u Lici. Zašto? Decenijama je Gospod čekao da kaznimo sve koji su ubijali Srbe: i ustaše i 6-tu ličku. Pošto smo ih proglasili herojima, uselili u vile i napunili parama, "oprostili, ali ne i zaboravili", kako reče Titov patrijarh(fuj!), On je počistio Liku od Srba. Fajront! A sad je pitanje vremena, ako se ne uozbiljimo, da li će i ovde biti fajront! Od Božijeg suda niko nije pobegao. Mi smo sledeći, nema više ko u jame!
Preporuke:
28
2
29 nedelja, 18 novembar 2012 10:46
Nišlija
Pa nisu oni tukli Beograd i Niš nego mi Zagreb i Karlovac.
Preporuke:
7
48
30 nedelja, 18 novembar 2012 11:00
Imperator
“…Svima bi dakle, jasno bilo da tu nešto nije u redu…. Svima, osim većini građana države koja je ovom prilikom izbegla osudu….”. Ovo je žalosno neshvatanje suštine. A- suština je ova: Mo smo gospodari situacije, i kada za ugalj kažemo da je beo – on je beo! I tačka! Istina, narod u Srbiji je od samog početka shvatio da je onaj haški cirkus samo to i ništa bolje, ali ni on ipak nije odmah shvatio da je sadašnji pojam cirkusa sasvim različit od onog pravog – starog. Ne može da prihvati činjenicu da, kada imperator okrene palac na gore – taj gladijator mora ostati u životu i dobija slobodu, pa bez obzira kako se borio. Ali – u cirkusu krv mora da se proliva, samo mi pazimo čija... Imperator odlučuje. Drugo je pitanje dokle će? Ipak - dok on čuva leđa i pazi da mu Brutus ne zađe iza – biće OK. U međuvremenu, bez obzira koliko se srpski narod bunio i zgražao, njegova vlada (a naša posluga) će izvršavati moja naređenja! U svakom slučaju, dok je taj narod bude trpeo... Posle dovodim drugu.
Preporuke:
10
0
31 nedelja, 18 novembar 2012 11:07
MEDIUM
"Svima, osim većini građana države koja je ovom prilikom izbegla osudu. Kako smo lepo mogli da vidimo, u hrvatskim gradovima bilo je slavlje na ulicama i trgovima, narod se veselio sa sve crnim kapicama na glavi, a u crkvama su održavane mise."



a ovako iizveštava hr. osrednji medij:


objavljeno: 17.11.2012. 06:01 | Autor: Sead NUMANOVIĆ
Print
Različite reakcije

...Slučaj Gotovine i Markača, ali i reakcije na njih potvrđuju da je pravda spora, ali dostižna!
Preporuke:
1
0
32 nedelja, 18 novembar 2012 11:10
MEDIUM
OBJAVA: 17.11.2012 / 12:00


Zvonimir Despot
KOMENTAR
Haag je ovom presudom sprao ljagu i s imena Franje Tuđmana

...Ta spirala beogradskih laži nastavljena je i potkraj 80-ih, pojačala se početkom agresije na Hrvatsku i BiH, i ona se neprestano ponavljala, sve do “Oluje”
Preporuke:
2
0
33 nedelja, 18 novembar 2012 11:14
crno-bela zabluda
Ne treba izjednačavati i mešati hr. i Slo, jer je razlika OGROMNA. Npr.u Žumberak imate nekakve valjda istočno-grčke "Hrvate", a odmah preko granice - Srbe u selu Bojanci (Bela Krajina).
Preporuke:
10
3
34 nedelja, 18 novembar 2012 11:28
Boris
Sebe ne smatram nekim uzornim Srbinom, čak naprotiv. Juče sam sa još oko 300 ljudi bio na protestu sa Dverima. Na radikalskom protestu je bilo oko 300 ljudi i Joviće je imao neki skup. Sve ukupno oko 1000 ljudi. Beograd ima najmanje 1500000 ljudi, a spao je između ostalih i na mene (nisam čisti Srbin)."Strašno pleme doke ćeš spavati".
Preporuke:
40
0
35 nedelja, 18 novembar 2012 11:37
SRBI SU ŽRTVE VELIKE LAŽI
SRBI SU ŽRTVE VELIKE LAŽI

...Ali, njegov strip objavljen na sam dan Nove godine (prikazujući Srbe i sovjetske komuniste kao svinje koje iz svojih rupa zure s ljubavlju jedna u drugu) predstavlja demonizaciju celog jednog naroda, Srba, dostižući... Tribjun je imao vodeću ulogu u dezinformisanju američke javnosti. ...Posetio sam Dubrovnik 25. marta 1992. godine. Stari grad je bio tek neznatno oštećen, a uništena je bila jedino biblioteka Srpske pravoslavne crkve koja se tamo nalazi.

DŽon Piter Maher (Northeastern lllinois University)



str. 104,105

TOM I.

prof. dr Nikola Koljević
STVARANjE REPUBLIKE SRPSKE
Preporuke:
27
0
36 nedelja, 18 novembar 2012 12:18
Zoran Đorđević
Hrvatska daje svu potrebnu logistiku svojim optuženicima, i uvek im je na raspolaganju. Ukoliko se ne varam, država im plaća i troškove advokata, a platila je i lobiste. Čak i stav javnosti je potpuno drugačiji. Hrvati ponosno nose tranparente i majce sa slikama svojih optuženih, a ovde retko ko i čuje vesti o isporučivanju nekog generala u Hag. Kako da ih i čuje, kad su mediji i dalje puni veselog turbo folka i humorističkih emisija? Čak i ukoliko nekome, iz bilo kojih razloga, nisu bliski generali koji su ratovali u Bosni i Hrvatskoj, kako to da nemaju baš nikakvu reaciju, ili barem interesovanje za generale koji su nas sve zajedno branili 1999?
Zašto Srbi ne rade to što rade Hrvati? Objasniću prosto - zato što drugosrbijanci žele po svaku cenu da održe stereotip da je Milošević kriv za sve. A onda stvari idu svojim tokom i svojom logikom.
Preporuke:
22
0
37 nedelja, 18 novembar 2012 13:14
jagodinac
Postovano prijatelji,braco i sestre sta posle ovoga da se kaze ovo je velika sramota ne samo za Hag i taj takozvani sud vec i za nase politicare koji nam truju mozak o nekakvim integracijam i tranzicijama i cemu sve ne.Pitao bih ja Dacica i Kostunicu i Tadica i sve ove petooktobarske politicare sada ,zasto su prodali celokupni vojni i drzavni vrh Srbije?
Preporuke:
16
0
38 nedelja, 18 novembar 2012 13:25
Jasna*@student
Aman kakvi komunisti?Hocete li se vise opametiti i prestati s tom ideoloskom glupom pricom,davno prevazidjenom.Za tom glupom ideoloskom retardiranom pricom posli ste i za Natoljupcem i Natocetnikom Draskovicem,da rusite komunizam i da se borite za "demokratiju"usred rata.Vikali ste "bando crvena",predvodjeni najvecim izdajnikom i rusili ste drzavu,i to usred rata.Toliko ste pametni bili.I dalje terate istu pricu.Pa ko je isporucivao nase generale i naseg predsednika u HAG KOMUNISTI???Jesu li Djindjic ,KOstunica ,Tadic komunist?ILI Krajnji DESNICARI i ljubitelji i sprovodioci surovog neoliberalnog kapitalizma.
Za antisrpstvo i odsustvo nacionalne svesti,nisu krivi nikakvi komunisti ,vec nas MENTALITET i nista drugo.Eto dobro ste ga oslikali tim primerom tog izbeglog Srbina kojega su najurili odande ,pa sad opet ide na more tamo.Pa i u Hrvatskoj su bili komunisti na vlasti , kako da se tamo pored komunizma nije zapatilo antihrvatsvo,nego samo se u Srbiji zapatilo antisrpstvo?
Preporuke:
26
5
39 nedelja, 18 novembar 2012 13:39
Robespijer
ništa neće doći na svoje, nikakva istina neće pobediti, i Bog ništa uraditi neće dok mi sami ne uradimo. Evo, istina već skoro dvadeset godina pobeđuje u Hagu, i nikako da pobedi. A Bog je gledao mnoge stvari, uključujući i bombardovanje 250.000 izbeglica iz Hrvatske, zločine nad njima, čak i avionsko bombardovanje kolone. I kaznio je Hrvatsku tako što je oslobodio generale koji bi po komandnoj odgovornosti morali da trpe osuđujuću presudu. Dok sami nešto ne uradimo, ni Bog neće uraditi.


Dok ovo ne shvate pravoslavni fundamentalisti, dešavaće nam se ovakve stvari. No, bojim se da će to ići veoma teško, te da ćemo morati podneti još mnogo žrtava, dok se potpuno ne osvestimo. Ovde su patriJote, zarobljene u svetu mitskog i epskog, te još sanjaju da će im Rusija rešiti sve probleme. Ozbiljne države odavno tako ne razmišljaju, te su teokratije odavno odbacile. Popovi tamo slušaju državu, a ne država popove.

RAZUM IZNAD VEROVANjA!
LOGOS IZNAD MITOSA!
Preporuke:
12
13
40 nedelja, 18 novembar 2012 13:45
Borba Hrvata protiv Trećeg Reicha
ostavite se kojekakvih pružanja "logistike optuženima" i ostalih koještarija (npr. albanski lobi u SAD - haha...). Sve je to manje-više dimna zavesa, jer je ishod već unapred poznat...


"Neva Mihalić: Za hrvatsku naciju nije u potpunosti završila borba za slobodu"
Published 31. listopad 2012.

U izdanju biblioteke „Hrvatska povijest“ nedavno je izašla zanimljiva, jedinstvena knjiga koja s posve druge strane gleda na Hrvatsku i Hrvate Drugog svjetskog rata. To je knjiga pod naslovom „Borba Hrvata protiv Trećeg Reicha“ .... Autorica je dipl. ing. Neva Mihalić, koja je u uvodu knjige naznačila da je povijesni fenomen koji je predmet knjige hrvatski nacionalni protuosovinski otpor u NDH.
Preporuke:
4
1
41 nedelja, 18 novembar 2012 14:23
ivan3012
Ne vidim dobri ljudi zasto se potresati zbog ove farse.Ne bih rekao da je ovo politicka presuda.Pre ce biti da je ekonomska..Cini mi se da je hrvatska prilicno naivno i glupavo uletela u zamku postavljenu zahvaljujuci svesti zapada o hrvatskom nacionalisticko ustaskom idiotizmu i primitivizmu..Debelo ce platiti ovaj nedotupavni cirkus..Ulaskom u eu gubi pravo da raspolaze prihodima od turizma,vec ce dobijati onoliko koliko joj eu/citaj nemacka/udeli..Par trezvenijih hrvata vec je pisalo i tome..Cilj nemacke je otimanje hrvatske obale..Nesto slicno su vec pokusali sa Grckom kad su trazili da im Grcka proda ostrva.Samo Helada nije hrvatska..Niti su Grci hrvati..A o potpunoj okupaciji koja im sledi hrvati i ne razmisljaju..Ono sto je najbitnije,izbaceni su iz svake kombinacije za juzni tok..A republika Srpska je najavila posebne cene za hrvatsku..Hrvatska mrznja je ujedno i najveca garancija za Srbiju da sa tom sortom nikada vise,Bogu hvala necemo imati nista zajednicko.
Preporuke:
20
0
42 nedelja, 18 novembar 2012 14:43
ivan3012
Oslobodjeni "general" a.gotovina je inace sitan kriminalac koji je u francuskoj trazen zbog pljacki i moguceg ucesca u ubistvu.Konobar po zanimanju,sa osnovnom skolom pobegao je u Legiju stranaca,odakle su ga kao svog najboljeg "vojskovodju" iskusnog i oprobanog stimera kafanskih racuna ponosni hrvatski junaci domovinskog ubijanja staraca i dece dovukli kao pojacanje pri "odbrani" od oko 15% angazovanih kapaciteta jna..Posle herojskog masakriranja nemocnih invalida i staraca i svinjokolja koji je potom usledio,postao je nacionalna velicina i heroj hrvatske..Smesno je sto bilo ko poredi kaznu za jednog Viteza Generala Lazarevica sa otpustanjem ove kokoske i jajare..Ako ga ikada/ako vas naravno nanese put kroz hrvatsku/vidite da konacno radi svoj posao tj.posluzuje,ostavite mu baksis..Mozda ce mu bas to pomoci da plati neku skolu i opismeni se..A mozda i nauci nesto o metereologije,buduci da mu se u onoj sirotoj kelnerskoj glavi vrzmaju razne oluje i povetarci..
Preporuke:
21
0
43 nedelja, 18 novembar 2012 14:57
fristajlo
V.P. 6143/5
Evo moje desne ruke ako bi bilo koji takav "rodoljubitelj" (muški ili ženski) kod zapadnih susjeda čitav dočekao jutro.

Kod nas se smrklo, jutro je blizu.
Preporuke:
14
0
44 nedelja, 18 novembar 2012 15:04
Zoran Đorđević
Potpisujem ovo što je Ivan napisao.
Samo su nam olakšali odluku da sa njima više nikakva posla nemamo, da više ne idemo na njihovo more, da ne kupujemo njihovu robu i da tražimo reciprocitet u vlasništvu firmi.
Preporuke:
14
0
45 nedelja, 18 novembar 2012 15:58
@Robespijer
Prosvetli nas Robespjere, pa nam kaži šta nam valja činiti. Sa reinkarnacijom bratstva i jedinstava, kominizma i Josipa Broza Tita lično.
Preporuke:
13
4
46 nedelja, 18 novembar 2012 16:05
Mila
@Ivan

potpisujem!
Preporuke:
2
0
47 nedelja, 18 novembar 2012 16:21
STVARANjE REPUBLIKE SRPSKE
nedelja, 18 novembar 2012 12:25
Jasna*@student
...posli ste i za Natoljupcem i Natocetnikom Draskovicem,da rusite komunizam i da se borite za "demokratiju"usred rata.Vikali ste "bando crvena",predvodjeni najvecim izdajnikom i rusili ste drzavu,i to usred rata.

...rešavati zajedno jer se tiče i veličine buduće srpske države i njene snage". Najviše me je iznenadio Mihajlo Marković, koji je isto tako govorio o potrebi održavanja svesrpske skupštine i obrazlagao čitav koncept. Ekmečić je naglasio da to ne bi smela biti deklaracija srpskih intelektualaca, nego skupština legitimnih predstavnika naroda koji svi izražavaju zajedničku volju tog naroda. (Pred kraj sastanka pojavio se Vuk Drašković i pokušao da unese nered i pometnju, što mu je izgleda glavna zanimacija.) Nama je ipak sada glavno pitanje da li ćemo dobiti saglasnost od političkog vrha u Beogradu.

str. 73

prof. dr Nikola Koljević
STVARANjE REPUBLIKE SRPSKE
Preporuke:
10
0
48 nedelja, 18 novembar 2012 16:30
Dragan Banja Luka
Kada sam ovdje u BL prosle godine govorio da je u pogresno vrijeme pokrenuta tuzba protiv MPRI u Chikagu te da bi mogla da ima ozbiljne posljedice na ostala sudjenja (u prvom redu hrv. generalima) ismijavali su mi se. (u pitanju je 10 milijardi USD). Dalje, posto je prosle godine objelodanjen zvanicni pristup Hrvatske EU i iznoseci cinjenicu da ce EU primiti "cistu" Hrvatsku, takodje sam bio izvrnut podsmijehu. Ne zelim da se hvalisem ovdje u smislu "bio sam u pravu, govorio sam,..itd" vec da konstatujem uzasno losu procjenu situacije od nasih donosilaca odluka. Imam osjecaj da konstatno kasnimo 10ak godina. Zapad zuri da zatvori pitanje Balkana onako kako to njemu odgovara. Razlog je jednostavan, ponestaje im novca. Nazalost, takav razvoj dogadjaja ne odgovara nama. Podizanje novog "Ostwall" ce se zavrsiti na granicama Hrvatske uz kreiranje slabih susjeda koji ce biti pod jakim uticajem EU.
Preporuke:
9
0
49 nedelja, 18 novembar 2012 16:56
V.P. 6143/5
@fristajlo
Kod nas se smrklo, jutro je blizu.

Nadam se. Čekam ga, evo, već 4428 dana.
Preporuke:
7
0
50 nedelja, 18 novembar 2012 17:00
Mili
Vi Srbi baš volite glavom kroza zid. A zid tvrd i glava već dobrano otečena a vi i dalje udarate.

Na kraju će glava sama da pukne i sami ćete sebe pobijediti, ne treba mi ni da se miješamo. Trebalo bi da se radujemo ali to je ustvari tragično, upornost kojom vi sami sebe gurate u ponor.

Iskren da budem, ne znam dal je u historiji postojao ijedan ovako loš period Srbije. Skoro sve radite naopako, vidi npr. onaj nedavni javni ispad Jeremića protiv svog poslodavca UN. I baš mi ovaj period da doživimo
Preporuke:
4
25
51 nedelja, 18 novembar 2012 17:26
Komentar iz Zg
Kažu komentatori Hrvati su izborili 'tisucljetni san' i imaju svoju drzavu a mi nemamo nista.

Ne znam otkud ovoliki defetizam, vi imate sve isto sto i mi. Imate svoju (puno manje srusenu) drzavu i mozete sa njom da upravljate kako god vam pase. Doduse i vama i nama prijeti neoliberalizam i strani kapital, ali to je danasnja stvarnost.

Znaci nista vam ne fali, ako izuzmemo one koji sanjaju o novim'srpskim drzavama'. Za njih posto nije upalilo u RSK a toliko su nesretni bez osvajanja novih teritorija, neka sada pokusaju u Bugarskoj ili Grckoj mozda ce biti bolje srece. Ostali ne trebaju da se zale.

Jedini pravi gubitnici su zavedeni Krajisnici ali i za njih ce se naci rjesenje, kada prestane ovo generiranje mrznje. Inace meni licno mi nije jasno da vas vasa nacionalisticka manjina sve ovako drzi kao taoce.
Preporuke:
7
28
52 nedelja, 18 novembar 2012 17:47
Mikoš------O NATO strvinarima i njihovim saveznicima.
Podsećam da je advokat njihovog generala rekao:,,Kakav sudski proces pa to je bila zajednička američko- hrvatska akcija."Objavljene su i fotografije s američkim vojnicima pored nekih raketa.Sudija Meron je nepunih 30 g.živeo u Izraelu a poznato je kakvu su antisrpsku aktivnost pokazali Eli Vizel,Bernar Anri Levi,Alen Filkenkraut i ostali iz tog jata.Prvo su NATO avioni iz baze Aviano bombardovali telekomunikacione sisteme na Velebitu itd.Išli su na sigurno uz saznanje da Srbija neće reagovati.Čelnik RS je trgovao s njima,Glamoč(Ključ zauzimanja Knina) za naftu.Nemačka im je obaveštajni pokrovitelj i tehnološki darodavacu tom smislu.DANKE DOJČLAND(stop d vor in d nejm ov gad),DANKE NATO.
Preporuke:
9
0
53 nedelja, 18 novembar 2012 17:48
VERA NS
@ ZORAN GRBIC, postovani gospodine Grbic, vreme,snaga i rad koji ste ulozili pisuci ovu kolumnu = UZALUD

OVO sto se danas zove "srpski narod", OVO sto CUTI vec godinama,OVO sto
radije sedi po kaficima,OVO kojima su preci koncerti hrvatskih i bosanskih -
krestanja, OVO sto se danas naziva "srbima", NE ZASLUZUJE ni jedan minut -
vremena a kamoli bilo kakvih pokusaja budjenja "svesti" i nadanju da cete -
Vasim recima, bilo sta postici!!!

Postovani g.Vukadinovic,Antonic,Cavoski,Vucelic i jos nekoliko IDEALISTA -
koji vec godinama u NSPM-u pisu li pisu,BORE li se BORE da probude i osveste
OVO sto sebe naziva "srbima", NISU NISTA POSTGLI i NECE NISTA POSTICI !!!

Ovo sto sebe naziva "srbima" po BGD i ostalim gradovima,CUTI...CUTI...CUTI...
a najdraze im je da KUKAJU, kako niko nebi dosao na ideju da ih upita:

"A STA TI NARODE RADIS ZA SRBIJU i za SRPSKI OPSTANAK" ???

Ogovor bi glasio=PLATITE pa cemo na ulice,kao i o5.Okt.2000

To su "srbi" danas!
Preporuke:
16
1
54 nedelja, 18 novembar 2012 18:24
Alexander X
Odlican clanak cestitke autoru na energiji koju uliva kroz svaki procitani red. Savrsena licnost na pravom mestu u pravo vreme je Gospodin Vuk Jeremic za sporovdjenje predloga iz clanka.

Osnovni problem je podela na rojaliste i demokrate, na partizane i cetnike, na bosance i sumadince, vlahe, crnogorce, krajisnike, ako hocete cak i u okviru mnogo citiranog beogradskog pasaluka na dorcolce i bulbuderce.

Postavlja se osnovno pitanje sta moze da spoji ovo ludilo od podela u okviru jednog istog Srpskog Naroda. Institucija ili vera ili diktatura??
Preporuke:
10
1
55 nedelja, 18 novembar 2012 18:29
seljak bezemljaš
Devedesete su zadnji čin u neprekinutom nizu.Više od 150 godina bez prekida,različitim sredstvima,smanjuje se broj Srba u Trojednici.
Zvanično kada su u statističkm podacima Iložbe DALMATINSKO-HRVATSKE-SLAVONSKE u Zagrebu 1864.g.pobrojani svi(i Jermeni(41)i Cigani(1570))a Srbi izostavljeni uz tvrdnju da čine 26%stanovništva ali da su to Hrvati,grčko- nesjedinjenog veroispovedanja.
Hrvatska ne samo da u to vreme nije država,već je to teritorija oko Zagreba.Posebno Dalmacija ne želi sjedinjenje sa Hrvatskom,autonomaška je i nema hrvatske nacionalne svesti.
Kroatizacija katolika,kao i odnos prema Srbima dolazi spolja a sprovodi se preko klerikalnih krugova.Princip tri trećine je na delu i pre nego što je ozvaničen od ustaša.
Ko hoće da razume katoličenje neka bar pročita PILIPENDU Sime Matavulja.Ko hoće da razume proterivanje neka pročita nešto o antisrpskim demonstracijama.Predlažem 1902 kada je uništavanjem imovine srpskih privrednika slomljena srpska buržoazija u hrvatskoj.nastavak
Preporuke:
17
0
56 nedelja, 18 novembar 2012 18:30
Jasna*@Mili
A sta Vi Hrvati imate od lijepe vase?
Sve ste rasprodali,zemlja vam je prezaduzena, sad vas je i juzni tok mimoisao,ni cvonjka necete dobiti,nego cete placati,sad cete ulaskom u EU poslednji ekser na mrtvackom sanduku vase lijepe da udarite, nije ni Srbija u nekom boljem polozaju,ali nemas ni ti jado ni o cemu da seiris, ni da se veselis.
Preporuke:
13
1
57 nedelja, 18 novembar 2012 18:35
Ivan Aleksić
@Jasna

Gore od toga po njih, Srbija će biti strateški dosta važnija od Hrvatske, što u prevodu znači da će oni biti jeftinija roba za potkusurivanje Velikih sila, što u prevodu znači da će Srbija moći u jednom trenutku da traži svoje.
Preporuke:
9
0
58 nedelja, 18 novembar 2012 18:36
@Komentar iz Zg
Vidite, najveća zabluda o kojoj pričate je da je neko napao "vašu" državu.
To "vaše" mislite na Srpsku krajinu, prostor gde je srpski narod živeo vekovima i gde je imao status konstitutivnog naroda koji mu je neoustaška vlast brutalno oduzela. Status konstitutivnog naroda je zaslužen krvlju stotina hiljada nevinih Srba koje su vaši dedovi i očevi poklali u ime ostvarenja sna o tisućljetnj državi.
Vaša secesija je bila nasilna i počela je napadom na kasarne JNA (Špegelj je godinu dana ranije najavio pokolj).Srbi su imali sva PRAVA da se bore za ostanak u JUGOSLAVIJI za koju su prolili krv. I nikakva ustašija, sem silom i uz pomoć IV rajha nije mogla to pravo da im oduzme.
Srbija NIKADA nije napadala ono što nije NjENO (sem u jednom slučaju, protiv Bugara 1885).
Bilo kako bilo, voleo bih da dođe do takvog odnosa snaga u svetu kada ćemo biti mi protiv vas, bez sekundanata.
Do tada ostaj mi sretan u genocidnoj tvorevini NDH.
Preporuke:
30
1
59 nedelja, 18 novembar 2012 18:44
Goran Chicago
Nama srbima je potreban novi Gavrilo Princip u politickom smislu i biću..čovek koji nema zrno kompromisa kada su u pitanju nacionalni interesi srbije i srba ma gde se nalazili.
Preporuke:
5
1
60 nedelja, 18 novembar 2012 18:46
Mikoš-------NE VREDI PLAKATI VEĆ BORITI SE.
Ogromna energija naroda je potrošena u prazno.Političko prostituisanje i nemoral su potrošili poverenje i narod skoro nikom ne veruje.VRLINA JE U SRBIJI PROGLAŠENA LUDOŠĆU.Da li se patriotski rogovi,kroz narodni pokret, mogu složiti oko akcije prikupljanja potpisa za raspisivanje referenduma za izjašnjavanje po pitanju pregovora i težnje ka evropskoj uniji? To verovatno može pokrenuti lančanu reakciju promena.Besplodno je samo oplakivati i objašnjavati,treba lečiti.Nek se svako zapita šta je spreman za otadžbinu žrtvovati.REČI MOGU BITI I LAŽNE A DELA NE.
Preporuke:
10
0
61 nedelja, 18 novembar 2012 18:55
Pitanje
Za Komentar iz Zg

Koliko je Hrvata proterano iz Srbije uz granatiranje i vojnu silu poput oluje, i pokolj svega srpskog sto je iza linije ostalo pa cak i srpske macke i mentalno zaostalih osoba. Koliko je u Srbiji hrvatskih kuca (katedrala) poruseno?

Poklopite se usima i stidite se u ljepoj vasoj unuci i praunuci (naslednici) Paveliceve NDH.
Preporuke:
17
0
62 nedelja, 18 novembar 2012 18:59
seljak bezemljaš
nastavak Kako je dolazilo do privremenog prihvatanja Srba najbolje je objasnio 1967.g. vladika pakrački Nikanor Grujić:"HRVATI NE HTEDOŠE PREĐE PRIZNATI DA IMA U HRVATSKOJ SRBA,A KADA IH MAĐARI DO DUVARA PRITISKOŠE ONDA SE ONI PREMA SRBIMA RAZNjEŽIŠE."
Genocid u NDH i JASENOVAC SU SVE ZAPADNE VLADE USPEŠNO PRIKRIVALE.Veselin Đuretić u knjizi SAVEZNICI I JUGOSLOVENSKA RATNA DRAMA navodi da su zapadni mediji prenosili vesti radio stanice SLOBODNA JUGOSLAVIJA iz Moskve(vodio je prepošteni Veljko Vlahović)u kojima se usred najvećih pokolja Srba u NDH javlja:DA NIKADA NIJE BILO TEŽE HRVATSKOM NARODU.
Vođstvo komunista i zapadnih zemalja na istom poslu,ni prvi ni zadlji put.
26% Srba na teritoriji koju danas čini Hrvatska do dodevedesetih svedeno je na 12%.Nije bilo opstanka.
Posebna je priča lomljenje VOJNE GRANICE KOJA SE PROTEZALA KAO KIČMA BUDUĆE DRŽAVE.
Posebno treba ispričati kako smo se namestili 1918 A TEK 1945.g.
Preporuke:
12
1
63 nedelja, 18 novembar 2012 19:01
@Nišlija
"Pa nisu oni tukli Beograd i Niš nego mi Zagreb i Karlovac."

Nisu ni Nemci tukli Njujork nego su Amerikanci tukli Drezden i uništili ga.
Preporuke:
13
2
64 nedelja, 18 novembar 2012 19:06
Ludi Vanko sve luđi i luđi
Malo se pribojavam Što se više praznimo to više pristajemo na zlo.Ujedinjuje nas ono ali nas i smiruje.To ne valja,Oni su ohrabrivani.Jasenovac je ostao nekažnjen.Tito im je pomilovanje izradio.Naši su ćutali.On im je sugerirao da ćute.Oluju su učinili sićom.Kazniće pojedinačne zločine.Na kukovo leto.Ne treba biti naivan.Oluja i Jasenovac su braća rođena.Pavelić, Tuđman i Josipović ista mandža, samo drugo pakovanje.
Ne smemo zaboravljati.Pazite.Niko od Hrvata ili Šiptara iz Srbije,nikad nije utekao u Hrvatsku ili nekad Alabaniju a sada Kosovo.To je znak da smo mi budale.Oni nas magarče zato što nismo isti.Tamo vlada pravo laži, mogućnost da učiniš zločin i da se spaseš.Oni od zločina prave svoje zvezde vodilje,državnost.A mi hoćemo (Vučić) pravdu.Pravde nema:Sve što su veće palate pravde sve je manje pravde .Laž caruje.Svuda, laž.Nas su ocrnili lažima,I uspeli.Velika defanziva Srba traje 80 godina od Tita na ovamo.Moramo krenuti .Prvo nećemo u EU.Tražinmo drugi svet.Tamo gde ga ima.Posle
Preporuke:
9
1
65 nedelja, 18 novembar 2012 19:10
Bob
Jedan od zadataka tog "suda" je priprema novih ratova i podizanje zle krvi. I to vrlo uspešno rade.
Preporuke:
8
0
66 nedelja, 18 novembar 2012 19:14
špijun
Preporuke:
4
0
67 nedelja, 18 novembar 2012 19:39
alkar@ vp "2ch57buj8"
nemate vi sta čekat da se mi koje ste nabrojili javimo-sve smo mi vama objasnjavali ovih godina na ovom sajtu ali vi uvik po svome-sve srbija ,svi srbi, sve srpsko,svi srbi junaci,svi drugi zločinci,samo srbi zrtve svi drugi kolateralna i beznačajna šteta,sve u ime velike srbije je dozvoljeno,a sve protiv nje je nacizam,srbija samo s rusima,ne u eu,srbija je iznad svih naroda-nebeski narod,srbija do karlobaga i sta sve još ne.sad van je i konačno i pravno sve doslo na naplatu a vi i dalje nevidite sta van se desilo i di ste trenutno.aj aj aj sta bi reka zumbul aga...šćeta,dodali bi imoćani.sad se prispitajte da pomognete sami sebi i nesto od te srbije da van ostane jer vidite da se raspada,nestaje..ali neznate vi učit,vi bi opet ratovali...aj kad poželite,javite se,dotad odrastite kao narod.
Preporuke:
5
16
68 nedelja, 18 novembar 2012 20:12
LAZAR DRUGI
@VERA NS
Vera je napisala : "To su "srbi" danas." Kako je samo nepravedna kada piše da Srbi hoće da nešto rade samo ako im se plati.A to što su tako uporni u ostajanju na Titovom putu pa pišu hrvatskom latinicom!? I ne samo da to rade besplatno,nego ne mare za SPC, koja je daleko najzaslužnija za očuvanje srpske nacionalne svesti,a oduvek je u ćirilici.A pogotovo ne mare za Ustavnu zaštitu ćirilice, čiji smisao je legendarni pravnik akademik Radomir Lukić objasnio kao želju da ona ponovo vlada kao u ono srećno vreme kada je Srbija bila država.Ne da deli suverenitet sa ćirilicom.Ne da deli srbe.
Srbi u Hrvatskoj u vreme druga Tita nisu popravili nijednu crkvu srušenu u vreme druga poglavnika Ante Pavelića, koji je Srbima preporučio latinicu zabranom ćirilice 25.travnja1941.g.Ali izgleda da je Srbima važnije to što su latinicu pisala dva pomenuta Hrvata,nego što su ćirilicu pisali Sv.Sava i Sv.Vladika Nikolaj.
Preporuke:
7
3
69 nedelja, 18 novembar 2012 21:14
čovek iz loznice
Da dodam na autorov tekst,jednu,,neumitnu konstataciju,,...a znam i da će se naći poneko ko će negirati,napadati ovo što ću izneti..dobrica ćosić, između ostalih srba,koji su svojevremeno doprineli dolasku josipa broza na vlast u srbiji i jugoslaviji,koji su na ovaj ili onaj način učestvovali u ,,avnoju,,tada,određujući,dali svesno ili nesvesno i ovakav ishod-finale,haškog suđenja,gde je hrvatska,njena politika etničkog čišćenja teritorije,koju joj je avnoj,ustrojio,srbi/ćosić i dr./priznali,tada,dovelo je do ovog,,mučnog trenutka za svakog od 6,5-7 miliona,srba ma gde bili.pitam ovom prilikom,uvaženog pisca,dobricu ćosića,...ima li griže savesti...gledajući šta se sad dešava i na međunacionalnom balkanskom prostoru,bivše jugoslavije,a pogotovu u kontekstu ,,nacionalnog srpskog korpusa na ovim prostorima!još je živ,mislim i da je racionalan,šta sad, misli,od pre 70.i kusur godina,kad je ,,usijan učestvovao,,u slomu tadašnje kraljevine!
Preporuke:
2
1
70 nedelja, 18 novembar 2012 22:04
Ceca Lazinica
Hrvatska je tražila odcepljenje od Jugoslavije i tražila svoju državu koja je stvorena po avnojevskim granicama po kojoj su Srbi imali konstitutivnost u istoj toj državi.Milošević koji je sebe uporno stavljao u prvi plan i govorio pa tako otkrivao sebe je pustio niz vodu te ljude.Trebao je tenkove pred Zagrab pa kom obojci a kom opanci.Mi sad možemo kukati i zgražavati se al oni su dobili.Mene samo boli to što vidim da se u Srbiji dive Hrvatima kako oni su složni i kako vole svoje.Ma sram sve bilo koji tako misle.Pa nisu oni potiskivali vojsku i muškarce sposobne za borbu nego onu nejač i starce žene.Ma sram bilo sve koji se dive Hrvatima jer time oni ponovo pucaju po Srbima.
Preporuke:
8
1
71 nedelja, 18 novembar 2012 22:25
Turas
Čitam komentare.Zaključujem da naša vlada nema izrađenu koncepciju što se tiče odnosa sa rvatima.Radi se o reciprocitetu za početak.Ali mi nemamo takvu-nacionalno svesnu vladu.To su poltroni i od zapada proizvedeni političari.Samo nas prevrat od strane naroda spašava.Novi 5ti oktobar.
Preporuke:
9
1
72 nedelja, 18 novembar 2012 23:32
seljak bezemljaš
&JASNA*
Oslobodite se zabluda vezanih za komunizam.Za spo ste potpuno u pravu.Ne volim političke izjave ali ih je Slobodan Milošević(koga sam imao čast da upoznam)tačno i kratko opisao sa:"rušilački i primitivni."U malim mestima se svi znaju.Ne želim nikoga da vređam ali znamo da je naj slabiji ljudski materijal bio je za spo.
Kada su srpski liberali(koji cinik ih nazva liberalima)1972 rešili da hapšenjima a)zastraše narod,što im je uspelo b)opstanu na vlasti,što im nije uspelo jer je druga srpska ekipa ponudila veću poslušnost,uhapsili su i jednu tročlanu grupu svršenih studenata,učesnika studentskih demonstracija 1968.U MONTIRANOM PROCESU OPTUŽILI SU IH ZA TROCKIZAM(I OSUDILI)
Optužena i osuđena Jelka Kljajić piše da je tada Vuk Drašković u NINu objavio opširan napis u kojem je dokazivao da su oni trockisti.Nastavak
Preporuke:
4
0
73 nedelja, 18 novembar 2012 23:45
David Novaković@Jasna*
Šta bi radili kada bi prestali? Nemaju drugu alternativu, jer je već i vrapcima jasno da iz ovog finansijskog krkljanca, odnosno ovog poretka iz čega sve proističe, postoji samo jedan izlaz. Plaše se da pogledaju istinu u oči i ne propuštaju bilo kakvu šansu da šire histeriju. Ti ''zli komunisti'', ''univerzalni negatici'' su danas najglasniji otpor Imperiji, od Rusije do Grčke, istinski borci portiv globalizma. Reći će Vam, pa mi ovde kritikujemo ''srpske komuniste'' i time zatvoriti vrata za delovanje bilo kakve istinske levice. Maštaju o povratku Koštunice, kao da nije bio na vlasti pre par godina.

Ne mogu da shvate da ovde nisu na delu nikakve tajne sile, mi nismo ništa drugo do još jedne prepreke koju je Amerika preskakala na putu ka svetskom hegemonu. Bez razumevanja svetskih procesa ne može se ni pokušati promena, a oni želju za razumevanjem nemaju, jer kako jedan reče ''manite me te filozofije, ona je meni nerazumljiva''...
Preporuke:
4
4
74 ponedeljak, 19 novembar 2012 00:20
seljak bezemljaš
nastavak Jelka piše da je Vuk Drašković radio za policijsku REVIJU 92 i da je u NINu kao dokaz za optužbu citirao privatno pismo optuženog.
I najavljuje krivično gonjenje za optuženog JER JE REKAO DA NE POSTOJI VLAST RADNIČKE KLASE.Ta izjava je zaprepastila i razbesnela budućeg vođu spo.
Nešto posle pisanja o "trockistima"Vuk Drašković piše u NINu(1972)o "nacionalističkoj"grupi oko advokata Slobodana Subotića.
Subotić je u to vreme bio predsednik Advokatske komore Srbije. Zatvoran je u Banjički logor odakle je prebačen u Mauthauzen gde je ostao do 1945.g Kao advokat brani Slobodana Jovanovića i u timu je za odbranu Draže Mihailovića.
1972 izrekao je kritike na račun amandmana na Ustav 1971(kojima je utrt put Ustavu 1974)i branio je pisca optužene knjige KRAJINA I KRAJIŠNICI.Subotić je osuđen i izbačen iz komore
Devedesetih V.D hvata nove vetrove da zadovolji svoje ambicije.I ja o njemu ne bih ni pisao da ZA TOM VRSTOM LjUDI NISU POTRČALI MNOGI.PORED JAKIH NEPRIJATELjA RUŠILI SMO SAMI SEBE.
Preporuke:
5
1
75 ponedeljak, 19 novembar 2012 00:44
Pobocnik
Ono što uočavam je da mnogi Srbi slabo uče političke i historijske lekcije. Većinsko mišljenje ovdje je želja i plan za osvetom i povratkom teritorija Krajine, uz potpuno odsustvo svijesti o svim srpskim zločinima i agresivnim djelovanjem u 20 stoljeću.

Mogu da kažem samo ovo. Ovi planovi su začuđujući uzevši u obzir dosadašnje iskustvo, ali i sasvim legitimni. U slučaju nekog novog sukoba moguće je da se stvari poslože tako da Srbi osvoje Krajinu. Ipak mnogo je realnija opcija da izgube novi sukob koji za njih ovaj puta ne bi prošao bez sankcija. Vrlo je izvjesno da bi rat prešao po prvi put na teritorij Srbije i kao posljedica Srbija bi kao faktor nestabilnosti bila kažnjena i teritorijalno podijeljena možda i uništena. Ne treba zaboraviti da su i Bošnjaci te Albanci stekli svijest o nacionalnoj posebnosti, a time i mogućnost oružane akcije.

Dakle šansa za osvajanjem postoji, ali rizik i ulog bio ovaj puta za Srbiju bio fatalan.

Ispricavam se za direktan komentar
Preporuke:
0
11
76 ponedeljak, 19 novembar 2012 00:53
seljak bezemljaš
&komentar iz zg
Vidim vesli ste.Otkako vam tast našeg bivšeg ministra za dane posvećene oluji pevao-smej se smej,uvek se smej- vi ne prestajete.
Proterao si i poubijao Italijane i Srbe napravio etnički čistu državu a ti europljanin a mi genocidni.
Pa te to tera u neobuzdani smeh.

A šta ako uskoro saznaš da su te 1918.1945 i devedesete vadili iz rupe ne za tvoje dobro već za njihovo.
Preporuke:
6
0
77 ponedeljak, 19 novembar 2012 01:13
Istorija se ponavlja
Svim Srbima mora biti jasno da sa njima nikad nece biti mira ni dobrih odnosa.Setimo se sta su Zivojin Misic i Jovan Ducic rekli o Hrvatima.Antisrpska histerija pocinje jos od Starcevica i Franka.Starcevic koga nazivaju ocem nacije,govorio je da su Srbi nakot zreo za sekiru i da na Balkanu vidi samo Hrvate.Pokusao je da dobije mesto na Beogradskom Liceju kao profesor matematike (molbu napisao cirilicnim pismom)ali je odbijen,sto je kod njega dovelo do mrznje neslucenih razmera,iako mu je majka bila Srpkinja.Josip Frank,hrvatski Jevrej bio je organizator antisrpskih demonstracija u Zagrebu 1902.godine.Tri dana je trajalo paljenje i unistavanje srpske imovine(36 godine pre "Kristalne noci" u Nemackoj).Stvorio je tzv.Hrvatsku narodnu legiju koja je trebala u vreme aneksione krize da uradi ono sto su ustase uradlile 1941-45 godine.
Preporuke:
5
0
78 ponedeljak, 19 novembar 2012 01:24
Student - za Jasnu
Loše sagledavate činjenice. Hrvati su kroz komunizam gradili svoju priču o nezavisnoj Hrvatskoj,dok su naivni Srbi stvarno verovali u bratstvo i jedinstvo. Setite se samo "hrvatskog proleća" 70-tih godina prošlog veka. Ja sam prekodrinski Srbin iz mesta u kojem 90% ljudi nije znalo kad je Božić,svi su bili Srbi komunisti. Drugo,koliko se Srba deklarisalo Jugoslevnima a koliko Hrvati?
Preporuke:
10
1
79 ponedeljak, 19 novembar 2012 08:17
David Novaković@Student
Da ne ulazim u istinitost argumenata, zaključak Vam je pogrešan, jer to znači da je nacionalizam ostao jak kod Hrvata, a to što su oni i drugi nacionalisti, rušili državu koju su nasledili nije krivica komunista.

To je kao kada, isti oni koji su se vukli po preduzećima, kraduckali i koristili sve beneficiji, dođu ovde i počnu da pljuju po socijalističkom sistemu, iako su ga sami podrivali...

No, ovde bih se zaustavio, tema je nevaljanost međunarodnih istitucija koje su pod kontrolom kapitalističkih sila i koje ih koriste za opravdavanje svoje ekspanzije. Pa zar bi SAD dozvolile da budu, na indirektan način, osuđene sa Gotovniom, kada su Oluji pružali logističku podršku?
Preporuke:
4
4
80 ponedeljak, 19 novembar 2012 10:19
Jasna Simonović
Da bi "Bog sve video", a "Srbija pokazala svetu": Zašto Srbija ne podnese tužbu vs g Tenet odn. CIA? (svakako na američkom sudu, njemu se još jedino može verovati!)...
Možda bi to bilo od krucijalne pomoći Sjedinjenim državama da se okrenu "sebi"?
Ko su, šta su i šta su radili advokati Srbije godinama u Hagu? Ko ih je plaćao i za šta?
Šta su radile odnosne NVO, ko ih je plaćao i za šta?
Koliki je račun (u novcima) koji je Srbija platila da u Hagu ne uradi ništa?
Preporuke:
4
0
81 ponedeljak, 19 novembar 2012 10:25
Mićunović
Dragi moji. Mnogo komentarišemo, stvar je jednostavna. Pročitajte Rezoluciju o Srebrenici koju je donela Skupština 126 Trivana i Kolundžija. Haški sud je samo nju prepisao odn dopunio. Poništiti sve Odluke Skupštine. Raspustiti Skupštinu. Na nove izbore, da čujemo još jednom veleizdajnike i kokošare!
Preporuke:
9
0
82 ponedeljak, 19 novembar 2012 12:58
haši sir i srpski miševi
Oni koji su potpuno slomili Srbe ui Srbiju nije niko drugi nego 5.-to oktobarski srpski izdajnici. To je nepobitna činjenica koju će u budućnosti potvrditi istorija. Od atada počinje rušenje srpske vojske, ekonomije, tradicije, vere i svega što ima srpko obeležje. Naravno, najveću zaslugu u tome su imali nemački špijuni, ubačeni elementi koji su kao strani državljani uništili vojsku, a onda im je dato srpsko državljanstvo da uniše i državu. Za to vreme pohlepnim Srbima je obećavana "čokolada u celofanu", na koju su se oni "primili". Srbi su isuviše pohlepni na "'leb preko pogače", i to njima i njihovim potomci polako stiže na naplatu. Srbi više vole da izginu u saobraćajnim nesrećama i međusobnim obračunima, nego da čuvaju svoju državu. To su "provalili" stari neprijatelji i na tu kartu igraju.
Preporuke:
7
2
83 ponedeljak, 19 novembar 2012 20:01
Jasna*@student
Bas sam htela da dam primer RS,a sami ste ga dali.Pa upravo to da u RS 90%ljudi nije znalo kad je Bozic ,a sada su tamo ljudi sa najjacom srpskom nacionalnom svescu,govori o tome da za antisrpstvo u Srbiji nisu krivi komunisti,vec mentalitet koji je ovde prevladao.I to vidiite gde, najvise u tzv urbanim sredinama BG ,N.Sad.Po meni u pitanju je razmazenost,egoizam,nesposobnost za zrtvu i solidarnost.Znaci ne moze se za sve pausalno optuzivati komunizam.Pa upravo komunizam poziva na solidarnost ,a u Srbiji vecina nije sposobna nisakim da se solidarise .
Ideoloska ostrascenost nije dobra i cesto vodi na stranputicu,umesto sagledavanja sustine,(zato sam i navela primer demonstracija pod vodjstvom Draskovica).
Preporuke:
2
0
84 ponedeljak, 19 novembar 2012 20:13
stanoje
Potpuno se slazem sa autorom!@
Reciprocitet je osnova ravnoppravnih odnosa, kako u privredi, tako i u politici.
Zasto njihove firme imaju status koji nase ne mogu ni da sanjaju?
A Tadic isao na "pomirenje i ljubljenje"!!
Da li i ovi sada, u koje smo polagali nade, misle da ce i dalje tako da bude dobro za Srbiju? Jesu sli slepi i gluvi ili su isti kao i oni ranije?1
Preporuke:
3
0
85 ponedeljak, 19 novembar 2012 20:24
Jasna*
@seljak bezemljas
Nemam zabluda u pogledu komunizma,poznate su mi i dobre i lose strane ,samo nisam za jednostranost i ostrascenost.Ipak izmedju desnicara i levicara moje simpatije jesu na strani levicara ,ali pravih ,onih protiv americkog imperijalizma i neoliberalnog kapitalizma.Znam ko je bio V.Draskovic ,ali u vreme onih demonstracija predstavljao se kao monarhista i cetnik Ravnogorac ,i upravo na toj ideologiji,dakle desnicarskoj, je poveo rulju.A rulja nasela, zbog ideoloske ostrascenosti. U porodici imala sam nekog ko je nastradao od komunista (zatvor posle 2.sv.rata,zbog rusenja socijalistickog ustavnog poretka ,podrivanje drzave i sl.),ali je odmah prozreo ovog Nato cetnika i svrstao se na stranu levicara S.Milosevica.Medjutim vecina Srba ne razmislja nego ih strasti vode(mrznja najcesce),sto nije dobro.
@David Novakovic
Slazem se sa vama ,u potpunosti.Pogotovo ovaj vas stariji komentar potpisujem.
Preporuke:
3
2
86 ponedeljak, 19 novembar 2012 22:05
siniša @ alkar
Ne znnam da le ste pročitali današnju vest daje njegova ekselencija Jeremić zakazao diskusiju na temu suđenje i zločina u ratovima na tlu SFRJ. O tome će se raspravljati na Generalnoj Skupštini UN.

Nadam se da će hrvatski intelektualci čiji ste vi tipičan predstavnik iati šta da kažu, bilonovo i bilo staro. Možda nešto i Srbi kažu, a možda i Rusi prezentiraju svoja saznanja.

Naravno postavlja se pitanje, šta sa tom diskusijom i vi i mi. Šta će se dobiti, a šta izgubiti od onoga što se već dobilo i izgubilo.

Za vašu informaciju, pitanje Republike Srpske Krajine koja je uspostavljena Rezoluciom UN, koja nije ukinuta, znači u dokumentima Ujedinjenih Nacija republika Srpska Krajina postoji i moe je, ako ne bude ruskog veta ukinuti samo druga Rezolucija, dakle to pitanje će se ponovo postaviti.

Pretpostavljam da vam je to dosadno, ali moraćete da otrpite i tu diskusiju.

Nije gotovo kad je gotovo, gotovo je kad mi kažemo da je gotovo!
Preporuke:
5
1
87 ponedeljak, 19 novembar 2012 22:13
Turas
@Jasna*dali gledate HRT? Dali u njihovom programu primećujete kako temeljito lažiraju stariju i prosto vulgarno lažiranje novije,dojučerašnje istorije?Šta čine srbske vlasti?Isto što i Vi.Brinu Vas ko su levi a koji desni srbi!? Ne brine Vas što to kod hrvata nema.Da pratite njihov obrazovni program i sve tzv"ku lturne" programe primetili bi jedinstvenost u svemu što je prohrvatsko,iako je lažno.Npr.Naučne radnike i državnike iz prošlosti, svojataju i slave takve Srbe kao da su rvati.A šta Vi radite?Dali vas smeta što ja nisam "levi"srbin,kao gospodina Kalika koji me je ovde nazvao fašistom,a ja sam samo srbski nacionalista.Kada mi draga gospo Srbi,budemo što Tarabići prorokuju, brojni da stanemo ispod jedne šljive,nećemo ni tada da budemo složni.To je anatema Srbalja i zato Vam ovako pišem,premda nalazim Vaše komentare simpatičnim.Pozdrav.
Preporuke:
2
1
88 ponedeljak, 19 novembar 2012 23:52
Jasna*@Turas
Mislim da niste shvatili najbolje moj komentar.Pa ja upravo to i govorim da je hrvatski nacionalizam zestok,za razliku od srpskog koji je mek (i gde oko 50%stanovnistva nema skoro nikakvo nacionalno osecanje,odn svodi se samo na estradu i sportsko navijanje ,a dobar deo pripadnika naroda deluje cak otvoreno antisrpski).Samo sam reagovala na "studentov" komentar koji za to optuzuje komunizam.Kao da je komunizam zatukao srpstvo u Srbima u Srbiji i Vojvodini.Pa sam postavila pitanje ,ako je komunizam kriv za takvo stanje duha u Srbiji, kako se to onda nije desilo Srbima u Rep.Srpskoj?
Preporuke:
2
1
89 utorak, 20 novembar 2012 00:28
Jasna*@Turas
I zao mi je ako vas je gosp. tj drug Kalik nazvao fasistom,jer smatram i vas ,a i njega srpskim patriotama.
Preporuke:
1
0
90 utorak, 20 novembar 2012 01:59
mnogo sam ljut
Tacno je kazano.Novi Gavrilo.A mi Srbi smo naivan ,miroljubiv i Pravdoljubiv narod,sve suprotno od danasnjih vrednosti,A trazili smo samo zemlju koju smo donijeli na svojim opancima.Nije poznato siroj javnosti da jedna Srbska Enklava ,navodnici nije ratovala sa Croatima.U ono doba zvana Partizanska Dreznica.I sta mislite tko ima najlosiju cestu u Crotiji?Odgovor je tacan ,Dreznica.Cak ni Croati ne idu u nju,jos uvek je ETNICKI CISTA100% LIKA BLOOD.Ja je zovem pupak Croatije.Tamo je vreme stalo.Prelo Kapele...72 dana.Nitko da se posjeti na cuvene pesnicke stihove:PA KOLIKO DA VAS POKOLJEMO DA SHVATITE DA NISMO BRACA.To je onaj poznati pesnik ,uskoro i kanonizirani SVETAC Maks Luburic.E braco Srbi stoko jedna.I sam sam taj,
Preporuke:
2
0
91 utorak, 20 novembar 2012 17:47
za @mnogo sam ljut'
Da, "mi Srbi smo naivan, miroljubiv i pravdoljubiv narod", smo često se nešto nadjete naoružani na tudjem teritoriju. Sve čista slučajnost doduše.

Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.

I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.

Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
Preporuke:
0
2
92 utorak, 20 novembar 2012 17:50
za @mnogo sam ljut
Da, "mi Srbi smo naivan, miroljubiv i pravdoljubiv narod", smo često se nešto nadjete naoružani na tudjem teritoriju. Sve čista slučajnost doduše.

Inače nije mi jasno kako su to srpski generali 'branili srpsku državu' oko Zadra, Dubrovnika, Sarajeva, Vukovara. Čudo da je nisu branili oko Berlina. Doduše prema izjavama Arkana na mitingu u Kninu i to je bilo opcija.

I kako se to brani srpska država tako da sravne Vukovar i protjeraju sve, pobiju ranjenike. Kakve veze ima obrana Srbije sa protjerivanje svih Hrvata iz RSK (220.000 ljudi). Kako se to brani Srbija pomoću da 4 godine granatiranja Sarajeva. I kakva je to obrana Srbije ako se pobije 8000 civila u Srebrenici.

Nikako ne razumijem tu doktrinu 'obrane srpske države'
Preporuke:
0
3
93 utorak, 20 novembar 2012 18:26
Jasna*@za mnogo sam ljut
Pa naravno ne mozes ni da razumes ,kad si Hrvat ,a i mnogo volis Nato propagandu!
Preporuke:
2
0
94 sreda, 21 novembar 2012 15:21
alkar@sinisa
ja ne postavljan pitanje opstanka rs-za mene je ona legitimni dio /entitet/bih ali je problem dvostruke naravi-da li je rs nastala na presuđenom genocidu,osobito u srebrenici ,tj ako pogledamo to je skoro etnički čist entitet i drugo uporno se trudite rs postaviti kao drzavu koja ima drzavotvorne elemente.vi srbi nemate mire-dejton je zaustavio rat,na vasu sriću i korist,jer da nas dejton nije zaustavio na banjaluci nebi od rs bilo ni kamen na kamenu,ali uvik je mir bolji nego rat pa makar izgubio ili dobio i pored te čeinjenice vi opet talasate o vasoj pravednosti i zrtvi i uporno velikosrbijasite dajući rs drzavnotvorne atribute i najavljujete referendum o priključenju srbiji sta je dirtektna diverzija dejtona.ja san za rs u okviru bih ali vama je to malo,a nato i muslimani vas jedva čekaju,a to će vama doć do mozga kad vas udave u drini.mozda ni tada nećete znat sta vas je i zasto snaslo nego ćete opet guslit o srpstvu i srbima kao zrtvama.hag van je da lekciju ali vi ste ponavljači
Preporuke:
0
1
95 sreda, 21 novembar 2012 15:26
alkar@sinisa
a sta se tiče republike srpske krajine morete je ozivit ka i mog pokojnog pradida..nema od toga nista.sami ste zavezali sebi kamen oko vrata praveći srbiju u hrvatskoj i protjerivanjem 150 000 hrvata iz krajine i ubojstvom 1561 civila hrvata u 4 god postojanja krajine.il vi kazete da te zrtve nisu dostojne zalkjenja i da je sve sta je za veliku srbiju je dozvoljeno.nikad više vi nečete imat krajinu pa makar imali sto jeremića i cilu un.nas se pita brajkane!
Preporuke:
0
1
96 četvrtak, 22 novembar 2012 16:01
Ivan
@alkare

RS je nastala na protjerivanju nesrba i kao takva nema moralni legitimitet da opstane. Ne mozes reci da se slazes sa RS kada znas da su tamo protjerani svi Hrvati. To radi i Covic ali za njega znamo da je prosrpski orjentiran i da se prije potpisivao na cirilici (izmedju ostalog svasta je on radio)

RS treba ukinuti i BiH podijeliti na tri kantona, koji ce biti sastavni dio jedinstvene BiH.
Preporuke:
0
0
97 četvrtak, 22 novembar 2012 17:43
alkar@ivan
aj da se slozin s vama,nisan tio reć da sebi zasluzuju republiku,nego pravo na dio bih kao i hrvati i muslimani ,sad,da li u obliku kantona ili nekako drukčije to ostaje bih i svitu,pa kako urede,samo znan da je bosne vazda bilo i biće.srebrenica je bio genocid,i pravno,pa neznan kako srbi u bih imaju obraza trubit o poštenoj borbi i pošteno dobivenoj rs-ja mislin dfa je dejton manje zlo nego da gfa nije bilo,iako je srpsko pitanje u bih moglo biti navijeke rijeseno da nas nisu zaustavili na bajaluci.skuvali su sami sebi kašu,eto nisu je pokusali ali ko zna...previše opet srbuju,pa se lako more dogodit...
Preporuke:
0
0

Anketa

Da li mislite da će u 2025. godini biti održani vanredni parlamentarni izbori?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner