Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji
POZIV ZA ODBACIVANjE DANAŠNjEG EVRO-LjUBAČKOG i EVRO-POLIT-KOREKTNOG PRAZNIKA "DANA PRIMIRIJA"!!!
Lično odbacujem bilo kakav "Dan primirja" kao uvlakački praznik koji nikome u Srbiji ne treba osim evro-ljubima. Iako se izmeni naziv, a neće se izmeniti jer bi bio politički nekorektan po evropskim standardima (bljak!), opet će se taj dan slaviti ne sa svim drugim zemljama sveta koje su pretrpele razaranja u Prvom svetskom ratu bla, bla... već samo sa nekim zapadnim zemljama.
U Rusiji danas nema nikakvog zvaničnog praznika!
SLAVA NEPOSTOJEĆOJ USPRAVNOJ SRBIJI!
SLAVA SADAŠNjOJ POSTOJEĆOJ USPRAVNOJ RUSIJI!
Pozivam sve da odbacimo ovaj evro-ljubački praznik!
STANI! OTVORI VRATA! NEK SE NA ULICI ČUJE!
http://www.youtube.com/watch?v=ACs4jTuj8iw
Preporuke:
15
27
3
nedelja, 11 novembar 2012 16:05
Iz_Norveske
Nalazim se trenutno u Parizu di se ovaj dan proslavlja veoma svecano. Nisam nigdje snimio srpsku zastavu nazalost. Nadam se da ce se i u nasoj otadzbini slaviti ednog dana ovako glamurozno.
Preporuke:
19
8
4
nedelja, 11 novembar 2012 16:17
Slavomir Srpski
15 Septembar? Da, ali ne moze zbog bezalternativne jevrope koja slavi 12 Novembar. Tako da i zaba ovde dize nogu..
Preporuke:
22
7
5
nedelja, 11 novembar 2012 16:44
saša r.
Ne znam šta je to "Dan primirja"?! Odlično znam da su srpskoj vojsci i general Makenzen i Kajzer priznali pobedu. Makenzen je čak javno čestitao Srbiji, kao najzaslužnijoj. Prema tome, ja slavim Dan Pobede, i nemam nameru da nabijam glavu u pesak pred činjenicom da je u tom ratu pobijena trećina Srba. Umesto da gledamo vojnu paradu, kako i priliči najzaslužnijoj zemlji pobednici, gledamo marševe izdajnika i autošovinista.
Preporuke:
58
2
6
nedelja, 11 novembar 2012 16:52
Beli Orao
Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj
provinciji,
Dragi Gorane,
Slažem se sa Tobom, ali ovo nije dan primirja nego DAN pobede SrBske vojske gde smo mi izgubili oko 1.500.000 ljudi.
Ovi su sad izmislili neki cvetić umesto Krsta, a cvetići se uvek izmišljaju kad neko hoće da sve bude lepo i krasno. Kraj.
Preporuke:
33
5
7
nedelja, 11 novembar 2012 17:01
otrovni pehar jugoslovenstva
„...koji čak i kada se potpuno osuši, ako se zalije može oživeti, što ukazuje na vaskrs srpske države posle pobede na Solunskom frotnu..“(?) . Autorova namera je pohvalna, ali – na ono „vaskrs srpske države posle pobede na Solunskom frontu“ gledam sa skepsom i neslaganjem. Kakav to vaskrs? Sudbina države Srbije je – voljom tupavih, megalomanskih srpskih političara, srpske elite i dinastije Karađorđević bila zapečaćena pre toga: Niškom i Krfskom deklaracijom. Time je država Srbija dobrovoljno popila otrovni opojni pehar jugoslovenstva i tako opijena sebe samo-torpedirala i potonula, što je redak, ako ne i jedinstveni slučaj u svetskoj istoriji. Ta opijenost još uvek vlada u glavama ogromnog broja Srba, i sve dok se oni ne otrezne, nema nade da će osušena Natalijina rajmonda vaskrsnuti. U međuvremenu, možda i nije loše nositi je na reveru za spomen na primirje, ali čini se da se većini komentatora ni to ne dopada...Pa - onda ništa...
Preporuke:
22
7
8
nedelja, 11 novembar 2012 17:15
Aksa
Svaka čast za tekst!
Žao mi je što amblem Natalijina ramonda nije ove godine ušla u širu upotrebu ali se nadam da sledeće već hoće i sa zadovoljstvom i ponosom ću je nositi od 4 do 11.novembra.
Slava i hvala srpskim junacima!
Urednišvu NSPM-a, čitaocima sajta i njihovim porodicama neka je SREĆAN PRAZNIK!
Preporuke:
23
3
9
nedelja, 11 novembar 2012 17:43
bolje išta, nego ništa
Slažem se da je kompromis, ali bolje ikako nego nikako, bolje ikada nego nikada.
Uzgred, to je za njih bilo "primirje", ali za nas Poberda sa velikim P. E, sad, zašto je posle ispalo kako je ispalo, druga je priča.
Preporuke:
19
3
10
nedelja, 11 novembar 2012 19:22
Sibin M
Komunizam se završio pre više od trideset godina. Socijalizam pre više od dvadeset. Sve to vreme imali smo da kao nacionalni praznik uvedemo bilo koji od časnih datuma iz Prvog svetskog rata ili iz balkanskih ratova. Kajmakčalan, probijanje Solunskog fronta, Mojkovac... A eto, sad samo dočekali da nam Francuska uvozi datume iz naše slavne prošlosti, pa da ih slavimo ne zato što to zaslužuju, već zato što time ulazimo u nekakvu "evropsku porodicu" kojoj čamimo u predvorju. Od nacionalne tragedije tako pravimo nacionalnu sramotu. Ići ću na posao sutra, dragi sugrađani. Sutra je ponedeljak.
Preporuke:
13
11
11
nedelja, 11 novembar 2012 19:25
mila w.
Ovde se radi o biljci "ramonda serbica ili ramonda nathaliae".
Preporuke:
16
0
12
nedelja, 11 novembar 2012 19:28
Srećno nam bilo
"Iako bi za nas možda bilo prikladnije da kao praznik obeležavamo 15. septembar, Dan proboja solunskog fronta, ili 15. decembar, kao datum kraja operacija u Kolubarskoj bici, ima smisla i ovako, tim pre što je datum već ustaljen u Evropi, a posebno s obzirom da je i kod nas on ranije obeležavan. Ostaje samo da vidimo da li će Vlada Srbije svojom ukupnom, dakle, ne samo kulturnom politikom u narednim godinama doprineti da 11. novembar zaista bude doživljavan kao dan ponosa i kao istinski državni i narodni praznik."
To je suština. Srećno nam bilo.
PS. Jeste li videli Tačijevu izjavu o Srbiji i beogradskom pašaluku ovde na sajtu danas?
Preporuke:
16
1
13
nedelja, 11 novembar 2012 19:42
brm
"U Rusiji danas nema nikakvog zvaničnog praznika!"
zar posle onako slavne pobede ruske vojske u prvom svetskom ratu...
zamisli nema ni u Braѕilu
Preporuke:
10
11
14
nedelja, 11 novembar 2012 20:01
Aleksandar
Izgleda da se niko nije usrećio čak ni pobedom - a kamo li porazom - u Prvom svetskom ratu.Odredbe Versajskog ugovora postaće važan,ako ne i najvažniji uzrok revanšizma koji će kulminirati Drugim svetskim ratom. Hitler je insistirao da Francuzi 1940 potpišu kapitulaciju u istom onom železničkom vagonu u Kompijenju u kome su to učinili Nemci 1918. Rusija je potonula u građanskom ratu,onda zaratila sa Poljskom 1920 pa izgubila. Engleska i Francuska postale su tako trećerazredne. Mađarska je izgubila dve trećine svojih teritorija, a Nemačku je uzdrmala najteža ekonomska kriza iz koje će je izvući tek nacionalsocijalisti,doduše razvojem vojne industrije. Posle rata izbila je velika epidemija španskog gripa koja je u celoj Evropi uzela nekoliko miliona života.Mračna vremena, nikakve radosti,ničeg svetlog. Ipak, oružje je zaćutalo, preživeli su se vratili kućama. Zato - treba obeležiti.
Preporuke:
18
0
15
nedelja, 11 novembar 2012 20:04
Katarina
Hvala autoru za glas razuma.
Sto se vecine komenara tice, "Ubi nas neznanje" - Vladika Nikolaj. Mnogo smo protkle dve dencenije upraznjavali samoupravljanje u formi demokratije, pa se svako postovanje prema znanju i dobroj volji izgubilo. Mozda da malo smanjimo broj komentara dok ne uzmemo knjige u sake i naucimo malo srpske istorije, u skoli nas tome nicu ucili? Zao mi je sto vecina komentatora ciji su komentari inace odmereni, ne vidi potrebu medjusrpskog pomirenja, a to je, cini se, lakse oko Dana primirja u Velikom ratu, nego oko nekih drugih. Da, stilizacija nije najsrecnija, ali simbolika jeste dobro odabrana. Stilizacija se uvek moze doterati. A, i - zene da nauce da se znak ne nosi na istoj strani kao na muskim reverima, vec na suprotnoj.
Slava herojima od Kolubare, Prokletija, Kajmacalana, Solunskog fronta... Vjecnaja pamjat svima koji ostavise zivot za slobodnu Srbiju!
Preporuke:
27
2
16
nedelja, 11 novembar 2012 20:12
Aleksandar 2
A evo šta Ekmečić kaže o nama: Srpski narod izašao je iz ratova 1912 – 1918 desetkovan i premoren. U tim borbama izginuo je cvet nacije. Ono što je ostalo, bilo je psihički i mentalno iscrpljeno. Srećni da su se jednom vratili svojim kućama, ljudi su se zabavili svojim domaćim brigama, pa godinama nisu pokazivali interesovanje za javne poslove.Dobrica kaže da se čak i fizički tip ljudi koje ste mogli sresti na ulicama promenio. Visoki mršavi tip gorštaka,izdržljivog i patrijarhalno vaspitanog(što podrazumeva i neka moralna svojstva, časti i stida npr) smenio je tip onižeg, proćelavog zaduvanog trgovcakoji je po celi dan trčkarao i dahtao jureći za svojim poslovima po Beogradu,koji se pretvorio u jedno veliko gradilište. Za razliku od iščezavajućeg tipa ratnika, ovaj novi bi sve uradio za pare. Suknje su postale kraće,da se obnovi narod,kaže Dobrica,a zemlja se prodavala u bescenje,jer su ljudi posle silne izgibije želeli malo da prožive.
Preporuke:
18
4
17
nedelja, 11 novembar 2012 20:19
socijalista
Čast Srbije. Da li se to neko šali na njen račun?
Preporuke:
2
16
18
nedelja, 11 novembar 2012 21:16
konacno
Pogledajte britance, svi nose crevnu bulku na reveru u znak postovanja njihovih zrtvi i Prvom svetskom ratu. Konacno da Srbija ima svoj cvet, prelep ljubicasti feniks cvet, u spomen i cast svojim zrtvama. Konacno se ova zemlja civilizovano ponasa prema svojoj istoriji, iako su komunisti i broz sve radili da se ta istorija zatre. Pa zar nije tito broz bio austrijski kaplar, koji se borio na strani trule vojnicke drzave austrougarske. Kako taj kaplar postade drug, i ostade i drug, a narocito austrougarski kaplar, to treba naci u arhivima ove drzave vec jednom.
Preporuke:
18
4
19
nedelja, 11 novembar 2012 22:32
Letopan
Još jedna u nizu budalaština kojom se proEUropske ulizice dodvoravaju svojim briselskim i vašingtonskim gazdama, a na štetu Srbije, srpske istorije i tradicije i srpskog duhovnog bića.
I sama činjenica da je ovaj dan proglašen za praznik u vreme žutokratije dovoljna je da sve što je u vezi sa njim postane ogavno i odvratno.
...Kao što je odvratno i neprekidno torokanje pojedinaca o kosmičkoj krivici Josipa Broza za nesreću koja je zadesila srpski narod 90.-tih godina prošloga veka i koja još uvek traje.
Postoji li makar jedna oblast svekolikog života koja je sada bolja od one iz doba Josipa Broza? Obrazovanje, zdravstvo, industrija, poljoprivreda, vojska, diplomatija, ...??? Može biti da postoji: onda se nije smelo pričati svašta, a sada može svako da priča (da ne kažem - laje) šta hoće. Ali sada za to niko ne daje ni pet para te je stanje u suštini još gore.
Preporuke:
10
21
20
nedelja, 11 novembar 2012 23:18
seljak bezemljaš
ALEKSANDAR 2
U ISTORIJSKE OSLEDICE UJEDINjENjA JUGOSLAVIJE 1918 Milorad Ekmečićpiše da je Srbija u ratu izgubila 43% stanovništva.Strahovit demografski kolaps.Ministarstvo vojno javlja Pašiću 9.decembra 1917 da je za vojsku sposobnih ostalo manje nego što ih je u borbi izgubljeno.Preostalih 231.000" treba da pretstavlja u budućnosti efektivnu snagu Srbije,koja treba da obnovi srpsko pleme,da zasnuje budućnost i da popravi i ublažisve strahote i pustoš koji je rat ostavio"
"Ovakoveliki zadatak,sa tako malo preostale biološke energije Srbija nije mogla da izvrši.Ceo njen pokret bio je osuđen da menja istorijsku strategiju,odriče se ofanzivnih prodora i da pokuša da brani stečeno
Srbija postaje pasivno migraciono područje.Ostao je prostor za rast stanovništva islamske vere"
Piše i o velikoj aktivnosti katoličke crkve koja preko mreže organizacija stvara državu u državi.
I degeneraciji nacionalnih pokreta od demokratskih zasnovanih na jeziku u religiozni tip koji 1945 poništava Jugoslaviju.
Preporuke:
11
2
21
ponedeljak, 12 novembar 2012 01:27
Marko Gay
Srecom, Nemacka se ponovo budi i jaca svakim danom.
Preporuke:
3
20
22
ponedeljak, 12 novembar 2012 04:31
Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji
Za konacno:
A što da pogledamo Britance? Što da gledamo krvoloke i ubice? Pa ministar spoljnih poslova Engleske Dizraeli je svojevremeno podržavao ostanak Turske na Balkanu. Britanija nam je neprijatelj. Ajde da se ugledamo na prijatelje. Ajde da se ugledamo Ruse. Oni ne slave nikakav Dan Primirja. Oni se nikome ne ulizuju.
A to što pričaš da je Broz bio austrijski kaplar, pa to je smešno. Pa danas su vojske zemalja koje su nam bile i navodni saveznici i pravi neprijatelji u Prvom svetskom ratu na delu naše teritorije Kosovu i Metohiji kao okupator! SA NjIMA NEMA PRIMIRJA DOK IH NE IZBACIMO SA NAŠE TERITORIJE! Ni posle sa njima neće biti nikakvog primirja jer su oni takvi. Kradu i otimaju tuđe. Nemamo mi ništa sa njima.
Dole vlada koja se ulizuje srbskim neprijateljima! Dole vlada čiji predsednik pregovara sa ubicom Tačijem!
Preporuke:
11
4
23
ponedeljak, 12 novembar 2012 08:35
otrovni pehar jugoslovenstva
@Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji: Izgleda da do sela Belousova u ruskoj provinciji još uvek nije prodrla vest da je lično V.V.Putin nedavno izjavio da je boljševička partija izvršila akt veleizdaje Rusije izvlačeći Rusiju (onu, nekadašnju, slavnu Rusku Imperiju) iz Prvog svetskog rata zaključivanjem separatnog mira sa Nemačkom i Austrougarskom. Nisi znao? E, pa sada možda i shvataš zašto ni ova nova Rusija nikako nema osnova da slavi zaključivanje primirja u tom ratu – ona u završnoj fazi nije ni učestvovala, jer su njeni novi vlastodršci – boljševici (čije su vođe bili nemački plaćeni agenti) posle svog puča, inače tada bili preko glave zauzeti svojim krvavim pirom, “Crvenim Terorom“, i uništavanjem svega vrednog u Rusiji – kako u duhovnom, tako i u materijalnom smislu. To je dovelo do dugotrajnog građanskog rata i njihove pobede, u čijim plodovima je narod stenjući i umirući milionima “uživao“ 70 godina, i još uvek se nije oporavio, a i pitanje je da li i kada će.
Preporuke:
15
2
24
ponedeljak, 12 novembar 2012 09:07
Vide Daničić
Da li je to dan primirja ili Dan pobede? U načelu, ne verujem ni u šta što dolazi iz sadašnje jevrope da je dobrodošlo u Srbiji. Kada se slavi dan primirja (pazite na ovaj termin: primirje, to nije mir!), to mu dođe kao svađa u komšiluku: posvađale se komšije, pa se pomirile!I posle toga sve je isto. Do nove svađe. Prvi svetski rat se završio strahovitim porazom sila izazivača rata i ogromnim žrtvama nekih snaga pobede (na primer, srbske strane). Rat je ishodio novu geopolitičku realnost u kojoj je Srbija dobila mirovnim sporazumom šansu da zaokruži svoju državu na etničkom prostoru. Srbija nije iskoristila tu šansu (koja se jednom mučeničkom narodu kao što su Srbi ikazuje jednom u 10 i više vekova), nego su je masoni pomoću kralja Aleksandra nagovorili (i nasankali) da pravi Jugoslaviju). Prema tome, Srbi ne bi trebalo da slave dan primirja, nego dan pobede (koju nažalost nismo materijalizovali). Jer je to bukvalno primirje trajalo samo do novog rata, a danas se vrši revandikacija...
Preporuke:
7
3
25
ponedeljak, 12 novembar 2012 09:21
Srboljub Savic
Britanci slave (na taj datum) Dan secanja. Veterani
oba sv. rata dobijaju "popy"-stilizovan(od coje) cvet divljeg maka ("bulke"), koje ponosno nose uz medalje i trake brojnih odlikovanja,ne manje od
sovjetskih (koje i ismevamo).
Inace, bulka buja, po zitnim poljima i livadama u
ravnicama. One u Francuskoj ovekovecili su brojni svetski slikari i nasi(kao Nadezda Petrovic).
Kako su Britanci (i Francuzi) prolili najvise krvi na zitnim poljima Francuske i Belgije, bulka je logican simbol.
Divlji bozur (grimizni i drugih boja) raste na
mnogim mestima u Srbiji-livadama na visini, po
Deliblatskoj pescari, .. i Kosovu polju.
Bulka je, kao i na zitnim poljima na zapadu, prisutna na svim zitnim poljima u Srbiji.
Ona su, u tolikim bitkama tokom celog XX veka
zalivana krvlju i bila prvi pokrov izginulima.
Neki su eto, izabrali visestruki simbol-crveni
cvet bulke, nama se javio crveni (Kosovski) bozur, a ...
Dan primirja?!
Narod, veterani, ...?
S. Savic
Preporuke:
4
1
26
ponedeljak, 12 novembar 2012 09:50
Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji
ZA otrovni pehar jugoslovenstva:
Ti izgleda nisi čuo da je poslednji ruski car Sveti Nikolaj Drugi Romanov ušao u Prvi svetski rat da bi stao u zaštitu Srbije. A nije to morao da uradi. I ti izgleda nisi čuo da kada su tvoji (ne moji) zapadni saveznici počeli da zatežu da se pomogne srbskoj vojsci da se evakuiše iz albanskih luka da je poslednji ruski car zapretio tim tvojim zapadnim saveznicima da će sklopiti separatni mir sa Centralnim silama ako odmah ne pomognu srbskoj vojsci. Tako da mi Srbi nemamo ništa sa Engleskom, Francuskom i sličnima. Mi treba da srušimo sve spomenike posvećene tvojim zapadnim saveznicima, a da podignemo velelepni spomenik zahvalnosti Rusiji i posebno caru Nikolaju. Mi ne treba da slavimo nikakvo žvalavo evro-uvlakačko primirje. Mi imamo naše srbske praznike i to je to. Gadi mi se nova srbska vlada kao i stara. Gade mi se oni koji pregovaraju sa Tačijem.
Preporuke:
13
5
27
ponedeljak, 12 novembar 2012 12:14
Betelgeuse
Banana predsednik, banana države izigrava patriotizam dok se on i njegovi (svakako uz njegov blagoslov) pripremaju da "pregovaraju" o "Kosovu" i to sa, ni manje ni više, zločincem Tačijem! Banana predseednik krši time Ustav, ali pošto se radi o banana državi, mora da je i Ustav neko voće, jer se pravila nekog kućnog saveta više poštuju od najvišeg zakonskog akta i zakonske osnove svake zemlje! Niko u banana državi ne procesuira kriminalce koji ruše Ustav, nema vlasti, nema zakona, nema pravde, otpravnici poslova stranih ambasada stavljaju zadatke na sto banana predsedniku! Pri tome, mozgom deficitarni predstavnici vlasti, ne shvataju da imaju SVE adute: Rezoluciju SB UN 1244, Rusiju, Kinu, Indiju i Brazil (da pomenem samo najveće igrače), već netalentovano, kako i svaki drugi dobar banana političar, ponavljaju kako se "odluke prethodne vlade MORAJU POŠTOVATI"! Ovo ništa ne valja, jer se izdaja nastavlja! Ponadao sam se da odlaskom ONIH I ONOG prestaju poniženja, ali uzalud!
Preporuke:
13
5
28
ponedeljak, 12 novembar 2012 12:36
otrovni pehar jugoslovenstva
@Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji (1) : Ne samo da sam sve to čuo – nego su mi i deda i otac bili u tom ratu u vojsci – ne cara, nego Imperatora Sveruskog Nikolaja II, do njegove abdikacije, pa i za vreme privremene vlade – sve do boljševičkog puča u novembru 1917 g. i izbijanja Građanskog rata, a onda su prešli u Dobrovoljačku Armiju Juga Rusije i borili se pod komandom generala Denjikina i Vrangela do kraja i bili evakuisani u Kraljevinu SHS u decmebru 1920 g. Dakle – ne samo da to sve znam, nego i mnogo više od toga – o detaljima i političkoj pozadini pomoći Ruske Imperije Kraljevini Srbiji. Znam i kakve su ove – sadašnje, nove postokuminstičke Srbija i Rusija. Nema više ni one istorijske Rusije, ni Srbije, ni onih i onakvih ljudi. Zato i tvrdim da je sadašnje slepo idolopoklonstvo, verovanje, obožavanje i pouzdavanje u ovu novu Rusiju, sa ili bez Putina, potpuno deplasirano.(Nastavak sledi)
Preporuke:
9
5
29
ponedeljak, 12 novembar 2012 12:38
otrovni pehar jugoslovenstva
@Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji (2): Ne može, možda, sve da se jasno vidi čak odande gde kažeš da sediš - “iz sela Belousova u ruskoj provinciji“, ali – šta ćemo... Osvrni se, ipak, oko sebe, pogledaj makar na ove najnovije primere u Rusiji: (bivšeg) ministra vojske Serdjukova, afere oko pljačke u GLONASS-u, šefa predsedničke administracije Ivanova koji je za tu aferu godinama znao - a ćutao, a to je samo vrh ledenog brega. To sve, međutim, nema veze sa ponovnim uvođenjem proslavljanja Dana Primirja Velikog rata u Srbiji, što je dobro, i što je bilo slavljeno u vremenu one zlosrećne Kraljevine Jugoslavije, a komunistički vlastodršci ukinuli. Taj datum prestanka one svetske klanice sigurno da treba slaviti – bez obzira na sva razočarenja i ogorčenja na ovo što se sada događa. Kraljevina Srbija je bila član Antante i borila se do kraja. Rusiju su boljševički zlikovci izbacili iz stroja – pa taj dan nova Rusija i ne može da slavi.
Preporuke:
15
4
30
ponedeljak, 12 novembar 2012 16:26
brm
ovde međ komentatorima više oboѕavaju neku mitsku Rusiju koja nikada nije postojala nego što vole Srbiju..štaviše Srbiju ne vole..ne propuštaju da joj se narugaju svakim povodom ..
a džabe im sami Rusi objašnjavaju
Preporuke:
5
0
31
ponedeljak, 12 novembar 2012 17:42
socijalista
@otrovni pehar jugoslovenstva
Kao što su sovjeti morali idućih 70 godina da plaćaju ceh bahatosti ruske carske imperije a to čine i ovi danas. Kako živi car Putin i njegova tajkunska bratija u odnosu na narod. Da li je Lenjin tako živeo? Ili Staljin? Braniš carske skotove! Putin dolazi iz Jeljcinovog okruženja koje je prodalo Rusiju Americi kao što je i carska porodica prodala Aljasku istoj zemlji. Komunisti su očuvali i uvećali Rusiju a ona danas ne bi ni blizu izgledala da njih nije bilo.
Preporuke:
3
4
32
ponedeljak, 12 novembar 2012 17:48
socijalista
@otrovni pehar jugoslovenstva
Ništa ti ne znaš! Da ti nije deda možda ratovao za istog onog carksog generala Krasnova koji je ratovao i protiv sovjetske Rusije, zajedno sa Hitlerom i Vlasovom pa je na kraju morao biti predat svojim Rusima? Sve to dok su belogardejski gadovi ovde progonili jugoslovenske partizane. Carski gadovo su svojom zaostalošću i stvorili današnju situaciju revanšizma koju će ostali morati da koriguju. Između ostalih i Kinezi. Radujem se bar što će u dogledno vreme i taj kolčakovski i izdajnički Sibir pripasti onima koji su i jedini u stanju da od njega naprave nešto korisno. Za razliku od lenjih Slovena-Rusa koji umeju jedino da pljačkaju.
Preporuke:
2
9
33
ponedeljak, 12 novembar 2012 18:03
Tešić Goran - iz sela Belousova u ruskoj provinciji
Za socijalista:
Komunističko smeće predvođeno idiotima i manijakalnim ubicama Lenjinom i Staljinom su uvećali samo jednu Rusiju - onu NEBESKU, SVETU ubijanjem miliona nevinih ljudi vernih Bogu i caru Božijem pomazaniku na zemlji. A poredak se u njihovoj krvavoj satanskoj tvorevini SSSR-u znao samo na groblju.
Na svu sreću ta gamad više ne može da ubija Rusiju koja sada ide putem duhovnog i materijalnog preporoda predvođena Putinom i patrijarhom Kirilom.
A znaj jedno, krene li to crveno mrakobesije opet da se uspravlja utućićemo ga jednom za svagda ga udarcem kozačke šaške pravo posred tikvare!
Živela uspravna Srbija!
Živela Rusija!
Preporuke:
10
5
34
ponedeljak, 12 novembar 2012 23:24
David Novaković@Tešić Goran
Izem vam ja takvog božijeg ''pomazanika na zemlji'' (a svi se carevi i kraljevi pozivaju na nekakav božanski autoritet da bi opravdali svoju pljačku) koji živi u raskoši dok njegov narod skapava od gladi.
Ta Rusija bi danas bila ruralna zemlja, a ne atomska sila da nije bilo SSSR-a.
Lepo Vas je pročitao socijalista. Samo znate da pljačkate i ubijate, argumentovanu raspravu ne možete da vodite, jer su činjenicu neumoljive. Dovoljno je pogledati demografske podatke koji rabijaju te antikomunističke nebuloze. Vaš vrhunac su infantilne etikete kao što su ''satanistička tvorevina'', ''manijakalni ubica'' i ostale gluposti.
Preporuke:
3
10
35
utorak, 13 novembar 2012 03:24
hvala
Drago mi je što se proslavlja Dan primirja i što se tog dana ne radi. Narod će pre da obrati pažnju i seti se poginulih predaka. Kao da žrtve hoće da nam poruče, setite nas se toga dana i častimo vas, odmorite se.
A i neka barem jedan dan Bugari, Mađari, Bošnjaci, Hrvati, Slovenci, Austrijanci, Nemci,... spuste loptu i takođe odmore, to jest, ostave nas na miru. Jedan dan barem, da nas uvažavaju Francuzi, Komonvelt i SAD.
Žao mi je što Rusija ovaj praznik ne proslavlja, pošto je u Prvom svetskom ratu izgubila Carstvo. Da je opstala, verovatno bi Istanbul ponovo postao Konstantinopolj a Srbija bi bila Velika, bez Slovenije i dela današnje Hrvatske, ali Velika Srbija, a ne nekakav deo SHS, FNRJ, SFRJ.
Preporuke:
6
2
36
utorak, 13 novembar 2012 08:43
brm
hvala
za komentar do oslednjeg pasusa, kad tamo:
"Da je (Rusija) opstala, verovatno bi Istanbul ponovo postao Konstantinopolj a Srbija bi bila Velika, bez Slovenije i dela današnje Hrvatske, ali Velika Srbija, a ne nekakav deo SHS, FNRJ, SFRJ."
upravo je carska Rusija povukla interesne zone sa Nemcima posred našeg naroda (Drine).. upravo su udružene imPerije Austrija i Rusija branile širenje Srbije na zapad gde inače živi gro Srba... pa kad se Srbija oneogućena da izađe na Jadarnsko more proširila na "Makedonsku utvaru" (kako su tu geostartegiju zvali mudri Srbi Dubrovčani)Rusija je hitno na daljinski pokrenula svog ljubimca Bugarsku da rasturi Balkanski savez JEDINO SMISLENO REŠENjE NAŠIIH PROBLEMA ZBOG KOJEG SU NAM UBILI NAJMANjE TRI KRALjA....
I sTALjIN JE prIHVATIO NA jALTI ISTU LINIJU RAZDVAJANjA ZONA...
ko što već napisah da 5% volite vSrbiju koliko mazohistički obožavate Rusiju sve pljujuć evrosnobove bilo bi drukčije sve..
Preporuke:
4
2
37
utorak, 13 novembar 2012 11:43
thinking maize@ mila w.
Ne ulazeći u prepucavanja "šta bi bilo kad bi bilo" ukazao bih Poštovanoj "mili w." na ČINjENICE oko vrlo interesantnih biljaka Ramonda nathaliae i Ramonda serbicae. To su dve srodne, ali RAZLIČITE biljne vrste. Iako su obe vrste VRLO RETKE i UGROŽENE, Ramonda nathaliae je REĐA! Obe spadaju u tzv. resurektne tj. VASKRSAVAJUĆE biljke (i BUKVALNO VASKRSAVAJU, jer POTPUNO OSUŠENE BILjKE u roku od PAR dana po okvašivanju PONOVO OŽIVLjAVAJU!), vrlo retka osobina kod cvetnica, što je najveći broj (oko 300000) MODERNIH biljaka. Ukupno ima samo 20-tak vrsta resurektnih cvetnica na celoj Zemlji (sve pripadaju familiji Gesneriaceae, kao tzv. "afričke ljubičice"), od kojih je SAMO 5 vrsta na severnoj polulopti, a 4 na Balkanu! Od njih su pomenute dve NAJPOZNATIJE! Obe je pronašao i opisao Josif Pančić RODONAČELNIK moderne srpske nauke i PRVI PREDSEDNIK Srpske Kraljevske Akademije! Pomenuta osobina resurekcije se vrlo intenzivno istražuje, da bi bilo iskorišćena u selekciji. I sam sam se time malo bavio.
Preporuke:
3
1
38
utorak, 13 novembar 2012 14:30
Danko B. Marin
Separatni mir je Kraljevina Srbija morala pre tog "primirja" da osvoji!Posle da gleda svoju sudbinu,naciju i teritoriju!!Svoju!!!
Preporuke:
0
3
39
nedelja, 25 novembar 2012 20:30
Cika Djole
I pisac clanka i mnogi komentatori pominju kapitulaciju.
Molim ih da pogledaju Wikipediju ili nesto sl.
11 novembra je u Francuskoj potpisano PRIMIRJE (obustava sukoba), a mislim da se prethodno isto desilo i sa Bugarskom i Austrijom
Lično odbacujem bilo kakav "Dan primirja" kao uvlakački praznik koji nikome u Srbiji ne treba osim evro-ljubima. Iako se izmeni naziv, a neće se izmeniti jer bi bio politički nekorektan po evropskim standardima (bljak!), opet će se taj dan slaviti ne sa svim drugim zemljama sveta koje su pretrpele razaranja u Prvom svetskom ratu bla, bla... već samo sa nekim zapadnim zemljama.
U Rusiji danas nema nikakvog zvaničnog praznika!
SLAVA NEPOSTOJEĆOJ USPRAVNOJ SRBIJI!
SLAVA SADAŠNjOJ POSTOJEĆOJ USPRAVNOJ RUSIJI!
Pozivam sve da odbacimo ovaj evro-ljubački praznik!
STANI! OTVORI VRATA! NEK SE NA ULICI ČUJE!
http://www.youtube.com/watch?v=ACs4jTuj8iw
provinciji,
Dragi Gorane,
Slažem se sa Tobom, ali ovo nije dan primirja nego DAN pobede SrBske vojske gde smo mi izgubili oko 1.500.000 ljudi.
Ovi su sad izmislili neki cvetić umesto Krsta, a cvetići se uvek izmišljaju kad neko hoće da sve bude lepo i krasno. Kraj.
Žao mi je što amblem Natalijina ramonda nije ove godine ušla u širu upotrebu ali se nadam da sledeće već hoće i sa zadovoljstvom i ponosom ću je nositi od 4 do 11.novembra.
Slava i hvala srpskim junacima!
Urednišvu NSPM-a, čitaocima sajta i njihovim porodicama neka je SREĆAN PRAZNIK!
Uzgred, to je za njih bilo "primirje", ali za nas Poberda sa velikim P. E, sad, zašto je posle ispalo kako je ispalo, druga je priča.
To je suština. Srećno nam bilo.
PS. Jeste li videli Tačijevu izjavu o Srbiji i beogradskom pašaluku ovde na sajtu danas?
zar posle onako slavne pobede ruske vojske u prvom svetskom ratu...
zamisli nema ni u Braѕilu
Sto se vecine komenara tice, "Ubi nas neznanje" - Vladika Nikolaj. Mnogo smo protkle dve dencenije upraznjavali samoupravljanje u formi demokratije, pa se svako postovanje prema znanju i dobroj volji izgubilo. Mozda da malo smanjimo broj komentara dok ne uzmemo knjige u sake i naucimo malo srpske istorije, u skoli nas tome nicu ucili? Zao mi je sto vecina komentatora ciji su komentari inace odmereni, ne vidi potrebu medjusrpskog pomirenja, a to je, cini se, lakse oko Dana primirja u Velikom ratu, nego oko nekih drugih. Da, stilizacija nije najsrecnija, ali simbolika jeste dobro odabrana. Stilizacija se uvek moze doterati. A, i - zene da nauce da se znak ne nosi na istoj strani kao na muskim reverima, vec na suprotnoj.
Slava herojima od Kolubare, Prokletija, Kajmacalana, Solunskog fronta... Vjecnaja pamjat svima koji ostavise zivot za slobodnu Srbiju!
I sama činjenica da je ovaj dan proglašen za praznik u vreme žutokratije dovoljna je da sve što je u vezi sa njim postane ogavno i odvratno.
...Kao što je odvratno i neprekidno torokanje pojedinaca o kosmičkoj krivici Josipa Broza za nesreću koja je zadesila srpski narod 90.-tih godina prošloga veka i koja još uvek traje.
Postoji li makar jedna oblast svekolikog života koja je sada bolja od one iz doba Josipa Broza? Obrazovanje, zdravstvo, industrija, poljoprivreda, vojska, diplomatija, ...??? Može biti da postoji: onda se nije smelo pričati svašta, a sada može svako da priča (da ne kažem - laje) šta hoće. Ali sada za to niko ne daje ni pet para te je stanje u suštini još gore.
U ISTORIJSKE OSLEDICE UJEDINjENjA JUGOSLAVIJE 1918 Milorad Ekmečićpiše da je Srbija u ratu izgubila 43% stanovništva.Strahovit demografski kolaps.Ministarstvo vojno javlja Pašiću 9.decembra 1917 da je za vojsku sposobnih ostalo manje nego što ih je u borbi izgubljeno.Preostalih 231.000" treba da pretstavlja u budućnosti efektivnu snagu Srbije,koja treba da obnovi srpsko pleme,da zasnuje budućnost i da popravi i ublažisve strahote i pustoš koji je rat ostavio"
"Ovakoveliki zadatak,sa tako malo preostale biološke energije Srbija nije mogla da izvrši.Ceo njen pokret bio je osuđen da menja istorijsku strategiju,odriče se ofanzivnih prodora i da pokuša da brani stečeno
Srbija postaje pasivno migraciono područje.Ostao je prostor za rast stanovništva islamske vere"
Piše i o velikoj aktivnosti katoličke crkve koja preko mreže organizacija stvara državu u državi.
I degeneraciji nacionalnih pokreta od demokratskih zasnovanih na jeziku u religiozni tip koji 1945 poništava Jugoslaviju.
A što da pogledamo Britance? Što da gledamo krvoloke i ubice? Pa ministar spoljnih poslova Engleske Dizraeli je svojevremeno podržavao ostanak Turske na Balkanu. Britanija nam je neprijatelj. Ajde da se ugledamo na prijatelje. Ajde da se ugledamo Ruse. Oni ne slave nikakav Dan Primirja. Oni se nikome ne ulizuju.
A to što pričaš da je Broz bio austrijski kaplar, pa to je smešno. Pa danas su vojske zemalja koje su nam bile i navodni saveznici i pravi neprijatelji u Prvom svetskom ratu na delu naše teritorije Kosovu i Metohiji kao okupator! SA NjIMA NEMA PRIMIRJA DOK IH NE IZBACIMO SA NAŠE TERITORIJE! Ni posle sa njima neće biti nikakvog primirja jer su oni takvi. Kradu i otimaju tuđe. Nemamo mi ništa sa njima.
Dole vlada koja se ulizuje srbskim neprijateljima! Dole vlada čiji predsednik pregovara sa ubicom Tačijem!
oba sv. rata dobijaju "popy"-stilizovan(od coje) cvet divljeg maka ("bulke"), koje ponosno nose uz medalje i trake brojnih odlikovanja,ne manje od
sovjetskih (koje i ismevamo).
Inace, bulka buja, po zitnim poljima i livadama u
ravnicama. One u Francuskoj ovekovecili su brojni svetski slikari i nasi(kao Nadezda Petrovic).
Kako su Britanci (i Francuzi) prolili najvise krvi na zitnim poljima Francuske i Belgije, bulka je logican simbol.
Divlji bozur (grimizni i drugih boja) raste na
mnogim mestima u Srbiji-livadama na visini, po
Deliblatskoj pescari, .. i Kosovu polju.
Bulka je, kao i na zitnim poljima na zapadu, prisutna na svim zitnim poljima u Srbiji.
Ona su, u tolikim bitkama tokom celog XX veka
zalivana krvlju i bila prvi pokrov izginulima.
Neki su eto, izabrali visestruki simbol-crveni
cvet bulke, nama se javio crveni (Kosovski) bozur, a ...
Dan primirja?!
Narod, veterani, ...?
S. Savic
Ti izgleda nisi čuo da je poslednji ruski car Sveti Nikolaj Drugi Romanov ušao u Prvi svetski rat da bi stao u zaštitu Srbije. A nije to morao da uradi. I ti izgleda nisi čuo da kada su tvoji (ne moji) zapadni saveznici počeli da zatežu da se pomogne srbskoj vojsci da se evakuiše iz albanskih luka da je poslednji ruski car zapretio tim tvojim zapadnim saveznicima da će sklopiti separatni mir sa Centralnim silama ako odmah ne pomognu srbskoj vojsci. Tako da mi Srbi nemamo ništa sa Engleskom, Francuskom i sličnima. Mi treba da srušimo sve spomenike posvećene tvojim zapadnim saveznicima, a da podignemo velelepni spomenik zahvalnosti Rusiji i posebno caru Nikolaju. Mi ne treba da slavimo nikakvo žvalavo evro-uvlakačko primirje. Mi imamo naše srbske praznike i to je to. Gadi mi se nova srbska vlada kao i stara. Gade mi se oni koji pregovaraju sa Tačijem.
a džabe im sami Rusi objašnjavaju
Kao što su sovjeti morali idućih 70 godina da plaćaju ceh bahatosti ruske carske imperije a to čine i ovi danas. Kako živi car Putin i njegova tajkunska bratija u odnosu na narod. Da li je Lenjin tako živeo? Ili Staljin? Braniš carske skotove! Putin dolazi iz Jeljcinovog okruženja koje je prodalo Rusiju Americi kao što je i carska porodica prodala Aljasku istoj zemlji. Komunisti su očuvali i uvećali Rusiju a ona danas ne bi ni blizu izgledala da njih nije bilo.
Ništa ti ne znaš! Da ti nije deda možda ratovao za istog onog carksog generala Krasnova koji je ratovao i protiv sovjetske Rusije, zajedno sa Hitlerom i Vlasovom pa je na kraju morao biti predat svojim Rusima? Sve to dok su belogardejski gadovi ovde progonili jugoslovenske partizane. Carski gadovo su svojom zaostalošću i stvorili današnju situaciju revanšizma koju će ostali morati da koriguju. Između ostalih i Kinezi. Radujem se bar što će u dogledno vreme i taj kolčakovski i izdajnički Sibir pripasti onima koji su i jedini u stanju da od njega naprave nešto korisno. Za razliku od lenjih Slovena-Rusa koji umeju jedino da pljačkaju.
Komunističko smeće predvođeno idiotima i manijakalnim ubicama Lenjinom i Staljinom su uvećali samo jednu Rusiju - onu NEBESKU, SVETU ubijanjem miliona nevinih ljudi vernih Bogu i caru Božijem pomazaniku na zemlji. A poredak se u njihovoj krvavoj satanskoj tvorevini SSSR-u znao samo na groblju.
Na svu sreću ta gamad više ne može da ubija Rusiju koja sada ide putem duhovnog i materijalnog preporoda predvođena Putinom i patrijarhom Kirilom.
A znaj jedno, krene li to crveno mrakobesije opet da se uspravlja utućićemo ga jednom za svagda ga udarcem kozačke šaške pravo posred tikvare!
Živela uspravna Srbija!
Živela Rusija!
Ta Rusija bi danas bila ruralna zemlja, a ne atomska sila da nije bilo SSSR-a.
Lepo Vas je pročitao socijalista. Samo znate da pljačkate i ubijate, argumentovanu raspravu ne možete da vodite, jer su činjenicu neumoljive. Dovoljno je pogledati demografske podatke koji rabijaju te antikomunističke nebuloze. Vaš vrhunac su infantilne etikete kao što su ''satanistička tvorevina'', ''manijakalni ubica'' i ostale gluposti.
A i neka barem jedan dan Bugari, Mađari, Bošnjaci, Hrvati, Slovenci, Austrijanci, Nemci,... spuste loptu i takođe odmore, to jest, ostave nas na miru. Jedan dan barem, da nas uvažavaju Francuzi, Komonvelt i SAD.
Žao mi je što Rusija ovaj praznik ne proslavlja, pošto je u Prvom svetskom ratu izgubila Carstvo. Da je opstala, verovatno bi Istanbul ponovo postao Konstantinopolj a Srbija bi bila Velika, bez Slovenije i dela današnje Hrvatske, ali Velika Srbija, a ne nekakav deo SHS, FNRJ, SFRJ.
za komentar do oslednjeg pasusa, kad tamo:
"Da je (Rusija) opstala, verovatno bi Istanbul ponovo postao Konstantinopolj a Srbija bi bila Velika, bez Slovenije i dela današnje Hrvatske, ali Velika Srbija, a ne nekakav deo SHS, FNRJ, SFRJ."
upravo je carska Rusija povukla interesne zone sa Nemcima posred našeg naroda (Drine).. upravo su udružene imPerije Austrija i Rusija branile širenje Srbije na zapad gde inače živi gro Srba... pa kad se Srbija oneogućena da izađe na Jadarnsko more proširila na "Makedonsku utvaru" (kako su tu geostartegiju zvali mudri Srbi Dubrovčani)Rusija je hitno na daljinski pokrenula svog ljubimca Bugarsku da rasturi Balkanski savez JEDINO SMISLENO REŠENjE NAŠIIH PROBLEMA ZBOG KOJEG SU NAM UBILI NAJMANjE TRI KRALjA....
I sTALjIN JE prIHVATIO NA jALTI ISTU LINIJU RAZDVAJANjA ZONA...
ko što već napisah da 5% volite vSrbiju koliko mazohistički obožavate Rusiju sve pljujuć evrosnobove bilo bi drukčije sve..
Molim ih da pogledaju Wikipediju ili nesto sl.
11 novembra je u Francuskoj potpisano PRIMIRJE (obustava sukoba), a mislim da se prethodno isto desilo i sa Bugarskom i Austrijom