Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији
ПОЗИВ ЗА ОДБАЦИВАЊЕ ДАНАШЊЕГ ЕВРО-ЉУБАЧКОГ и ЕВРО-ПОЛИТ-КОРЕКТНОГ ПРАЗНИКА "ДАНА ПРИМИРИЈА"!!!
Лично одбацујем било какав "Дан примирја" као увлакачки празник који никоме у Србији не треба осим евро-љубима. Иако се измени назив, а неће се изменити јер би био политички некоректан по европским стандардима (бљак!), опет ће се тај дан славити не са свим другим земљама света које су претрпеле разарања у Првом светском рату бла, бла... већ само са неким западним земљама.
У Русији данас нема никаквог званичног празника!
СЛАВА НЕПОСТОЈЕЋОЈ УСПРАВНОЈ СРБИЈИ!
СЛАВА САДАШЊОЈ ПОСТОЈЕЋОЈ УСПРАВНОЈ РУСИЈИ!
Позивам све да одбацимо овај евро-љубачки празник!
СТАНИ! ОТВОРИ ВРАТА! НЕК СЕ НА УЛИЦИ ЧУЈЕ!
http://www.youtube.com/watch?v=ACs4jTuj8iw
Препоруке:
15
27
3
недеља, 11 новембар 2012 16:05
Iz_Norveske
Nalazim se trenutno u Parizu di se ovaj dan proslavlja veoma svecano. Nisam nigdje snimio srpsku zastavu nazalost. Nadam se da ce se i u nasoj otadzbini slaviti ednog dana ovako glamurozno.
Препоруке:
19
8
4
недеља, 11 новембар 2012 16:17
Slavomir Srpski
15 Septembar? Da, ali ne moze zbog bezalternativne jevrope koja slavi 12 Novembar. Tako da i zaba ovde dize nogu..
Препоруке:
22
7
5
недеља, 11 новембар 2012 16:44
саша р.
Не знам шта је то "Дан примирја"?! Одлично знам да су српској војсци и генерал Макензен и Кајзер признали победу. Макензен је чак јавно честитао Србији, као најзаслужнијој. Према томе, ја славим Дан Победе, и немам намеру да набијам главу у песак пред чињеницом да је у том рату побијена трећина Срба. Уместо да гледамо војну параду, како и приличи најзаслужнијој земљи победници, гледамо маршеве издајника и аутошовиниста.
Препоруке:
58
2
6
недеља, 11 новембар 2012 16:52
Бели Орао
Тешић Горан - из села Белоусова у руској
провинцији,
Драги Горане,
Слажем се са Тобом, али ово није дан примирја него ДАН победе СрБске војске где смо ми изгубили око 1.500.000 људи.
Ови су сад измислили неки цветић уместо Крста, а цветићи се увек измишљају кад неко хоће да све буде лепо и красно. Крај.
Препоруке:
33
5
7
недеља, 11 новембар 2012 17:01
отровни пехар југословенства
„...који чак и када се потпуно осуши, ако се залије може оживети, што указује на васкрс српске државе после победе на Солунском фротну..“(?) . Ауторова намера је похвална, али – на оно „васкрс српске државе после победе на Солунском фронту“ гледам са скепсом и неслагањем. Какав то васкрс? Судбина државе Србије је – вољом тупавих, мегаломанских српских политичара, српске елите и династије Карађорђевић била запечаћена пре тога: Нишком и Крфском декларацијом. Тиме је држава Србија добровољно попила отровни опојни пехар југословенства и тако опијена себе само-торпедирала и потонула, што је редак, ако не и јединствени случај у светској историји. Та опијеност још увек влада у главама огромног броја Срба, и све док се они не отрезне, нема наде да ће осушена Наталијина рајмонда васкрснути. У међувремену, можда и није лоше носити је на реверу за спомен на примирје, али чини се да се већини коментатора ни то не допада...Па - онда ништа...
Препоруке:
22
7
8
недеља, 11 новембар 2012 17:15
Акса
Свака част за текст!
Жао ми је што амблем Наталијина рамонда није ове године ушла у ширу употребу али се надам да следеће већ хоће и са задовољством и поносом ћу је носити од 4 до 11.новембра.
Слава и хвала српским јунацима!
Уреднишву НСПМ-а, читаоцима сајта и њиховим породицама нека је СРЕЋАН ПРАЗНИК!
Препоруке:
23
3
9
недеља, 11 новембар 2012 17:43
боље ишта, него ништа
Слажем се да је компромис, али боље икако него никако, боље икада него никада.
Узгред, то је за њих било "примирје", али за нас Поберда са великим П. Е, сад, зашто је после испало како је испало, друга је прича.
Препоруке:
19
3
10
недеља, 11 новембар 2012 19:22
Сибин М
Комунизам се завршио пре више од тридесет година. Социјализам пре више од двадесет. Све то време имали смо да као национални празник уведемо било који од часних датума из Првог светског рата или из балканских ратова. Кајмакчалан, пробијање Солунског фронта, Мојковац... А ето, сад само дочекали да нам Француска увози датуме из наше славне прошлости, па да их славимо не зато што то заслужују, већ зато што тиме улазимо у некакву "европску породицу" којој чамимо у предворју. Од националне трагедије тако правимо националну срамоту. Ићи ћу на посао сутра, драги суграђани. Сутра је понедељак.
Препоруке:
13
11
11
недеља, 11 новембар 2012 19:25
mila w.
Ovde se radi o biljci "ramonda serbica ili ramonda nathaliae".
Препоруке:
16
0
12
недеља, 11 новембар 2012 19:28
Срећно нам било
"Иако би за нас можда било прикладније да као празник обележавамо 15. септембар, Дан пробоја солунског фронта, или 15. децембар, као датум краја операција у Колубарској бици, има смисла и овако, тим пре што је датум већ устаљен у Европи, а посебно с обзиром да је и код нас он раније обележаван. Остаје само да видимо да ли ће Влада Србије својом укупном, дакле, не само културном политиком у наредним годинама допринети да 11. новембар заиста буде доживљаван као дан поноса и као истински државни и народни празник."
То је суштина. Срећно нам било.
ПС. Јесте ли видели Тачијеву изјаву о Србији и београдском пашалуку овде на сајту данас?
Препоруке:
16
1
13
недеља, 11 новембар 2012 19:42
брм
"У Русији данас нема никаквог званичног празника!"
зар после онако славне победе руске војске у првом светском рату...
замисли нема ни у Браѕилу
Препоруке:
10
11
14
недеља, 11 новембар 2012 20:01
Aleksandar
Izgleda da se niko nije usrećio čak ni pobedom - a kamo li porazom - u Prvom svetskom ratu.Odredbe Versajskog ugovora postaće važan,ako ne i najvažniji uzrok revanšizma koji će kulminirati Drugim svetskim ratom. Hitler je insistirao da Francuzi 1940 potpišu kapitulaciju u istom onom železničkom vagonu u Kompijenju u kome su to učinili Nemci 1918. Rusija je potonula u građanskom ratu,onda zaratila sa Poljskom 1920 pa izgubila. Engleska i Francuska postale su tako trećerazredne. Mađarska je izgubila dve trećine svojih teritorija, a Nemačku je uzdrmala najteža ekonomska kriza iz koje će je izvući tek nacionalsocijalisti,doduše razvojem vojne industrije. Posle rata izbila je velika epidemija španskog gripa koja je u celoj Evropi uzela nekoliko miliona života.Mračna vremena, nikakve radosti,ničeg svetlog. Ipak, oružje je zaćutalo, preživeli su se vratili kućama. Zato - treba obeležiti.
Препоруке:
18
0
15
недеља, 11 новембар 2012 20:04
Katarina
Hvala autoru za glas razuma.
Sto se vecine komenara tice, "Ubi nas neznanje" - Vladika Nikolaj. Mnogo smo protkle dve dencenije upraznjavali samoupravljanje u formi demokratije, pa se svako postovanje prema znanju i dobroj volji izgubilo. Mozda da malo smanjimo broj komentara dok ne uzmemo knjige u sake i naucimo malo srpske istorije, u skoli nas tome nicu ucili? Zao mi je sto vecina komentatora ciji su komentari inace odmereni, ne vidi potrebu medjusrpskog pomirenja, a to je, cini se, lakse oko Dana primirja u Velikom ratu, nego oko nekih drugih. Da, stilizacija nije najsrecnija, ali simbolika jeste dobro odabrana. Stilizacija se uvek moze doterati. A, i - zene da nauce da se znak ne nosi na istoj strani kao na muskim reverima, vec na suprotnoj.
Slava herojima od Kolubare, Prokletija, Kajmacalana, Solunskog fronta... Vjecnaja pamjat svima koji ostavise zivot za slobodnu Srbiju!
Препоруке:
27
2
16
недеља, 11 новембар 2012 20:12
Aleksandar 2
A evo šta Ekmečić kaže o nama: Srpski narod izašao je iz ratova 1912 – 1918 desetkovan i premoren. U tim borbama izginuo je cvet nacije. Ono što je ostalo, bilo je psihički i mentalno iscrpljeno. Srećni da su se jednom vratili svojim kućama, ljudi su se zabavili svojim domaćim brigama, pa godinama nisu pokazivali interesovanje za javne poslove.Dobrica kaže da se čak i fizički tip ljudi koje ste mogli sresti na ulicama promenio. Visoki mršavi tip gorštaka,izdržljivog i patrijarhalno vaspitanog(što podrazumeva i neka moralna svojstva, časti i stida npr) smenio je tip onižeg, proćelavog zaduvanog trgovcakoji je po celi dan trčkarao i dahtao jureći za svojim poslovima po Beogradu,koji se pretvorio u jedno veliko gradilište. Za razliku od iščezavajućeg tipa ratnika, ovaj novi bi sve uradio za pare. Suknje su postale kraće,da se obnovi narod,kaže Dobrica,a zemlja se prodavala u bescenje,jer su ljudi posle silne izgibije želeli malo da prožive.
Препоруке:
18
4
17
недеља, 11 новембар 2012 20:19
socijalista
Čast Srbije. Da li se to neko šali na njen račun?
Препоруке:
2
16
18
недеља, 11 новембар 2012 21:16
konacno
Pogledajte britance, svi nose crevnu bulku na reveru u znak postovanja njihovih zrtvi i Prvom svetskom ratu. Konacno da Srbija ima svoj cvet, prelep ljubicasti feniks cvet, u spomen i cast svojim zrtvama. Konacno se ova zemlja civilizovano ponasa prema svojoj istoriji, iako su komunisti i broz sve radili da se ta istorija zatre. Pa zar nije tito broz bio austrijski kaplar, koji se borio na strani trule vojnicke drzave austrougarske. Kako taj kaplar postade drug, i ostade i drug, a narocito austrougarski kaplar, to treba naci u arhivima ove drzave vec jednom.
Препоруке:
18
4
19
недеља, 11 новембар 2012 22:32
Летопан
Још једна у низу будалаштина којом се проЕУропске улизице додворавају својим бриселским и вашингтонским газдама, а на штету Србије, српске историје и традиције и српског духовног бића.
И сама чињеница да је овај дан проглашен за празник у време жутократије довољна је да све што је у вези са њим постане огавно и одвратно.
...Као што је одвратно и непрекидно торокање појединаца о космичкој кривици Јосипа Броза за несрећу која је задесила српски народ 90.-тих година прошлога века и која још увек траје.
Постоји ли макар једна област свеколиког живота која је сада боља од оне из доба Јосипа Броза? Образовање, здравство, индустрија, пољопривреда, војска, дипломатија, ...??? Може бити да постоји: онда се није смело причати свашта, а сада може свако да прича (да не кажем - лаје) шта хоће. Али сада за то нико не даје ни пет пара те је стање у суштини још горе.
Препоруке:
10
21
20
недеља, 11 новембар 2012 23:18
сељак беземљаш
АЛЕКСАНДАР 2
У ИСТОРИЈСКЕ ОСЛЕДИЦЕ УЈЕДИЊЕЊА ЈУГОСЛАВИЈЕ 1918 Милорад Екмечићпише да је Србија у рату изгубила 43% становништва.Страховит демографски колапс.Министарство војно јавља Пашићу 9.децембра 1917 да је за војску способних остало мање него што их је у борби изгубљено.Преосталих 231.000" треба да претставља у будућности ефективну снагу Србије,која треба да обнови српско племе,да заснује будућност и да поправи и ублажисве страхоте и пустош који је рат оставио"
"Оваковелики задатак,са тако мало преостале биолошке енергије Србија није могла да изврши.Цео њен покрет био је осуђен да мења историјску стратегију,одриче се офанзивних продора и да покуша да брани стечено
Србија постаје пасивно миграционо подручје.Остао је простор за раст становништва исламске вере"
Пише и о великој активности католичке цркве која преко мреже организација ствара државу у држави.
И дегенерацији националних покрета од демократских заснованих на језику у религиозни тип који 1945 поништава Југославију.
Препоруке:
11
2
21
понедељак, 12 новембар 2012 01:27
Marko Gay
Srecom, Nemacka se ponovo budi i jaca svakim danom.
Препоруке:
3
20
22
понедељак, 12 новембар 2012 04:31
Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији
За konacno:
А што да погледамо Британце? Што да гледамо крволоке и убице? Па министар спољних послова Енглеске Дизраели је својевремено подржавао останак Турске на Балкану. Британија нам је непријатељ. Ајде да се угледамо на пријатеље. Ајде да се угледамо Русе. Они не славе никакав Дан Примирја. Они се никоме не улизују.
А то што причаш да је Броз био аустријски каплар, па то је смешно. Па данас су војске земаља које су нам биле и наводни савезници и прави непријатељи у Првом светском рату на делу наше територије Косову и Метохији као окупатор! СА ЊИМА НЕМА ПРИМИРЈА ДОК ИХ НЕ ИЗБАЦИМО СА НАШЕ ТЕРИТОРИЈЕ! Ни после са њима неће бити никаквог примирја јер су они такви. Краду и отимају туђе. Немамо ми ништа са њима.
Доле влада која се улизује србским непријатељима! Доле влада чији председник преговара са убицом Тачијем!
Препоруке:
11
4
23
понедељак, 12 новембар 2012 08:35
отровни пехар југословенства
@Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији: Изгледа да до села Белоусова у руској провинцији још увек није продрла вест да је лично В.В.Путин недавно изјавио да је бољшевичка партија извршила акт велеиздаје Русије извлачећи Русију (ону, некадашњу, славну Руску Империју) из Првог светског рата закључивањем сепаратног мира са Немачком и Аустроугарском. Ниси знао? Е, па сада можда и схваташ зашто ни ова нова Русија никако нема основа да слави закључивање примирја у том рату – она у завршној фази није ни учествовала, јер су њени нови властодршци – бољшевици (чије су вође били немачки плаћени агенти) после свог пуча, иначе тада били преко главе заузети својим крвавим пиром, “Црвеним Терором“, и уништавањем свега вредног у Русији – како у духовном, тако и у материјалном смислу. То је довело до дуготрајног грађанског рата и њихове победе, у чијим плодовима је народ стењући и умирући милионима “уживао“ 70 година, и још увек се није опоравио, а и питање је да ли и када ће.
Препоруке:
15
2
24
понедељак, 12 новембар 2012 09:07
Виде Даничић
Да ли је то дан примирја или Дан победе? У начелу, не верујем ни у шта што долази из садашње јевропе да је добродошло у Србији. Када се слави дан примирја (пазите на овај термин: примирје, то није мир!), то му дође као свађа у комшилуку: посвађале се комшије, па се помириле!И после тога све је исто. До нове свађе. Први светски рат се завршио страховитим поразом сила изазивача рата и огромним жртвама неких снага победе (на пример, србске стране). Рат је исходио нову геополитичку реалност у којој је Србија добила мировним споразумом шансу да заокружи своју државу на етничком простору. Србија није искористила ту шансу (која се једном мученичком народу као што су Срби иказује једном у 10 и више векова), него су је масони помоћу краља Александра наговорили (и насанкали) да прави Југославију). Према томе, Срби не би требало да славе дан примирја, него дан победе (коју нажалост нисмо материјализовали). Јер је то буквално примирје трајало само до новог рата, а данас се врши ревандикација...
Препоруке:
7
3
25
понедељак, 12 новембар 2012 09:21
Srboljub Savic
Britanci slave (na taj datum) Dan secanja. Veterani
oba sv. rata dobijaju "popy"-stilizovan(od coje) cvet divljeg maka ("bulke"), koje ponosno nose uz medalje i trake brojnih odlikovanja,ne manje od
sovjetskih (koje i ismevamo).
Inace, bulka buja, po zitnim poljima i livadama u
ravnicama. One u Francuskoj ovekovecili su brojni svetski slikari i nasi(kao Nadezda Petrovic).
Kako su Britanci (i Francuzi) prolili najvise krvi na zitnim poljima Francuske i Belgije, bulka je logican simbol.
Divlji bozur (grimizni i drugih boja) raste na
mnogim mestima u Srbiji-livadama na visini, po
Deliblatskoj pescari, .. i Kosovu polju.
Bulka je, kao i na zitnim poljima na zapadu, prisutna na svim zitnim poljima u Srbiji.
Ona su, u tolikim bitkama tokom celog XX veka
zalivana krvlju i bila prvi pokrov izginulima.
Neki su eto, izabrali visestruki simbol-crveni
cvet bulke, nama se javio crveni (Kosovski) bozur, a ...
Dan primirja?!
Narod, veterani, ...?
S. Savic
Препоруке:
4
1
26
понедељак, 12 новембар 2012 09:50
Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији
ЗА отровни пехар југословенства:
Ти изгледа ниси чуо да је последњи руски цар Свети Николај Други Романов ушао у Први светски рат да би стао у заштиту Србије. А није то морао да уради. И ти изгледа ниси чуо да када су твоји (не моји) западни савезници почели да затежу да се помогне србској војсци да се евакуише из албанских лука да је последњи руски цар запретио тим твојим западним савезницима да ће склопити сепаратни мир са Централним силама ако одмах не помогну србској војсци. Тако да ми Срби немамо ништа са Енглеском, Француском и сличнима. Ми треба да срушимо све споменике посвећене твојим западним савезницима, а да подигнемо велелепни споменик захвалности Русији и посебно цару Николају. Ми не треба да славимо никакво жвалаво евро-увлакачко примирје. Ми имамо наше србске празнике и то је то. Гади ми се нова србска влада као и стара. Гаде ми се они који преговарају са Тачијем.
Препоруке:
13
5
27
понедељак, 12 новембар 2012 12:14
Betelgeuse
Банана председник, банана државе изиграва патриотизам док се он и његови (свакако уз његов благослов) припремају да "преговарају" о "Косову" и то са, ни мање ни више, злочинцем Тачијем! Банана предсеедник крши тиме Устав, али пошто се ради о банана држави, мора да је и Устав неко воће, јер се правила неког кућног савета више поштују од највишег законског акта и законске основе сваке земље! Нико у банана држави не процесуира криминалце који руше Устав, нема власти, нема закона, нема правде, отправници послова страних амбасада стављају задатке на сто банана председнику! При томе, мозгом дефицитарни представници власти, не схватају да имају СВЕ адуте: Резолуцију СБ УН 1244, Русију, Кину, Индију и Бразил (да поменем само највеће играче), већ неталентовано, како и сваки други добар банана политичар, понављају како се "одлуке претходне владе МОРАЈУ ПОШТОВАТИ"! Ово ништа не ваља, јер се издаја наставља! Понадао сам се да одласком ОНИХ И ОНОГ престају понижења, али узалуд!
Препоруке:
13
5
28
понедељак, 12 новембар 2012 12:36
отровни пехар југословенства
@Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији (1) : Не само да сам све то чуо – него су ми и деда и отац били у том рату у војсци – не цара, него Импeратора Сверуског Николаја II, до његове абдикације, па и за време привремене владе – све до бољшевичког пуча у новембру 1917 г. и избијања Грађанског рата, а онда су прешли у Добровољачку Армију Југа Русије и борили се под командом генерала Дењикина и Врангела до краја и били евакуисани у Краљевину СХС у децмебру 1920 г. Дакле – не само да то све знам, него и много више од тога – о детаљима и политичкој позадини помоћи Руске Империје Краљевини Србији. Знам и какве су ове – садашње, нове постокуминстичке Србија и Русија. Нема више ни оне историјске Русије, ни Србије, ни оних и онаквих људи. Зато и тврдим да је садашње слепо идолопоклонство, веровање, обожавање и поуздавање у ову нову Русију, са или без Путина, потпуно депласирано.(Наставак следи)
Препоруке:
9
5
29
понедељак, 12 новембар 2012 12:38
отровни пехар југословенства
@Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији (2): Не може, можда, све да се јасно види чак оданде где кажеш да седиш - “из села Белоусова у руској провинцији“, али – шта ћемо... Осврни се, ипак, око себе, погледај макар на ове најновије примере у Русији: (бившег) министра војске Сердјукова, афере око пљачке у ГЛОНАСС-у, шефа председничке администрације Иванова који је за ту аферу годинама знао - а ћутао, а то је само врх леденог брега. То све, међутим, нема везе са поновним увођењем прослављања Дана Примирја Великог рата у Србији, што је добро, и што је било слављено у времену оне злосрећне Краљевине Југославије, а комунистички властодршци укинули. Тај датум престанка оне светске кланице сигурно да треба славити – без обзира на сва разочарења и огорчења на ово што се сада догађа. Краљевина Србија је била члан Антанте и борила се до краја. Русију су бољшевички зликовци избацили из строја – па тај дан нова Русија и не може да слави.
Препоруке:
15
4
30
понедељак, 12 новембар 2012 16:26
брм
ovde међ коментаторима više обоѕавају неку митску Русију која никада није постојала него што воле Србију..штавише Србију не воле..не пропуштају да јој се наругају сваким поводом ..
а џабе им сами Руси објашњавају
Препоруке:
5
0
31
понедељак, 12 новембар 2012 17:42
социјалиста
@отровни пехар југословенства
Као што су совјети морали идућих 70 година да плаћају цех бахатости руске царске империје а то чине и ови данас. Како живи цар Путин и његова тајкунска братија у односу на народ. Да ли је Лењин тако живео? Или Стаљин? Браниш царске скотове! Путин долази из Јељциновог окружења које је продало Русију Америци као што је и царска породица продала Аљаску истој земљи. Комунисти су очували и увећали Русију а она данас не би ни близу изгледала да њих није било.
Препоруке:
3
4
32
понедељак, 12 новембар 2012 17:48
социјалиста
@отровни пехар југословенства
Ništa ti ne znaš! Da ti nije deda možda ratovao za istog onog carksog generala Krasnova koji je ratovao i protiv sovjetske Rusije, zajedno sa Hitlerom i Vlasovom pa je na kraju morao biti predat svojim Rusima? Sve to dok su belogardejski gadovi ovde progonili jugoslovenske partizane. Carski gadovo su svojom zaostalošću i stvorili današnju situaciju revanšizma koju će ostali morati da koriguju. Između ostalih i Kinezi. Radujem se bar što će u dogledno vreme i taj kolčakovski i izdajnički Sibir pripasti onima koji su i jedini u stanju da od njega naprave nešto korisno. Za razliku od lenjih Slovena-Rusa koji umeju jedino da pljačkaju.
Препоруке:
2
9
33
понедељак, 12 новембар 2012 18:03
Тешић Горан - из села Белоусова у руској провинцији
За социјалиста:
Комунистичко смеће предвођено идиотима и манијакалним убицама Лењином и Стаљином су увећали само једну Русију - ону НЕБЕСКУ, СВЕТУ убијањем милиона невиних људи верних Богу и цару Божијем помазанику на земљи. А поредак се у њиховој крвавој сатанској творевини СССР-у знао само на гробљу.
На сву срећу та гамад више не може да убија Русију која сада иде путем духовног и материјалног препорода предвођена Путином и патријархом Кирилом.
А знај једно, крене ли то црвено мракобесије опет да се усправља утућићемо га једном за свагда га ударцем козачке шашке право посред тикваре!
Живела усправна Србија!
Живела Русија!
Препоруке:
10
5
34
понедељак, 12 новембар 2012 23:24
Давид Новаковић@Тешић Горан
Изем вам ја таквог божијег ''помазаника на земљи'' (а сви се цареви и краљеви позивају на некакав божански ауторитет да би оправдали своју пљачку) који живи у раскоши док његов народ скапава од глади.
Та Русија би данас била рурална земља, а не атомска сила да није било СССР-а.
Лепо Вас је прочитао социјалиста. Само знате да пљачкате и убијате, аргументовану расправу не можете да водите, јер су чињеницу неумољиве. Довољно је погледати демографске податке који рабијају те антикомунистичке небулозе. Ваш врхунац су инфантилне етикете као што су ''сатанистичка творевина'', ''манијакални убица'' и остале глупости.
Препоруке:
3
10
35
уторак, 13 новембар 2012 03:24
хвала
Драго ми је што се прославља Дан примирја и што се тог дана не ради. Народ ће пре да обрати пажњу и сети се погинулих предака. Као да жртве хоће да нам поруче, сетите нас се тога дана и частимо вас, одморите се.
А и нека барем један дан Бугари, Мађари, Бошњаци, Хрвати, Словенци, Аустријанци, Немци,... спусте лопту и такође одморе, то јест, оставе нас на миру. Један дан барем, да нас уважавају Французи, Комонвелт и САД.
Жао ми је што Русија овај празник не прославља, пошто је у Првом светском рату изгубила Царство. Да је опстала, вероватно би Истанбул поново постао Константинопољ а Србија би била Велика, без Словеније и дела данашње Хрватске, али Велика Србија, а не некакав део СХС, ФНРЈ, СФРЈ.
Препоруке:
6
2
36
уторак, 13 новембар 2012 08:43
брм
хвала
за коментар до оследњег пасуса, кад тамо:
"Да је (Русија) опстала, вероватно би Истанбул поново постао Константинопољ а Србија би била Велика, без Словеније и дела данашње Хрватске, али Велика Србија, а не некакав део СХС, ФНРЈ, СФРЈ."
управо је царска Русија повукла интересне зоне са Немцима посред нашег народа (Дрине).. управо су удружене имПерије Аустрија и Русија браниле ширење Србије на запад где иначе живи гро Срба... па кад се Србија онеогућена да изађе на Јадарнско море проширила на "Македонску утвару" (како су ту геостартегију звали мудри Срби Дубровчани)Русија је хитно на даљински покренула свог љубимца Бугарску да растури Балкански савез ЈЕДИНО СМИСЛЕНО РЕШЕЊЕ НАШИИХ ПРОБЛЕМА ЗБОГ КОЈЕГ СУ НАМ УБИЛИ НАЈМАЊЕ ТРИ КРАЉА....
И сТАЉИН ЈЕ прИХВАТИО НА јАЛТИ ИСТУ ЛИНИЈУ РАЗДВАЈАЊА ЗОНА...
ко што већ написах да 5% волите вСрбију колико мазохистички обожавате Русију све пљујућ евроснобове било би друкчије све..
Препоруке:
4
2
37
уторак, 13 новембар 2012 11:43
thinking maize@ mila w.
Не улазећи у препуцавања "шта би било кад би било" указао бих Поштованој "mili w." на ЧИЊЕНИЦЕ око врло интересантних биљака Ramonda nathaliae и Ramonda serbicae. То су две сродне, али РАЗЛИЧИТЕ биљне врсте. Иако су обе врсте ВРЛО РЕТКЕ и УГРОЖЕНЕ, Ramonda nathaliae је РЕЂА! Обе спадају у тзв. ресуректне тј. ВАСКРСАВАЈУЋЕ биљке (и БУКВАЛНО ВАСКРСАВАЈУ, јер ПОТПУНО ОСУШЕНЕ БИЉКЕ у року од ПАР дана по оквашивању ПОНОВО ОЖИВЉАВАЈУ!), врло ретка особина код цветница, што је највећи број (око 300000) МОДЕРНИХ биљака. Укупно има само 20-так врста ресуректних цветница на целој Земљи (све припадају фамилији Gesneriaceae, као тзв. "афричке љубичице"), од којих је САМО 5 врста на северној полулопти, а 4 на Балкану! Од њих су поменуте две НАЈПОЗНАТИЈЕ! Обе је пронашао и описао Јосиф Панчић РОДОНАЧЕЛНИК модерне српске науке и ПРВИ ПРЕДСЕДНИК Српске Краљевске Академије! Поменута особина ресурекције се врло интензивно истражује, да би било искоришћена у селекцији. И сам сам се тиме мало бавио.
Препоруке:
3
1
38
уторак, 13 новембар 2012 14:30
Данко Б. Марин
Сепаратни мир је Краљевина Србија морала пре тог "примирја" да освоји!После да гледа своју судбину,нацију и територију!!Своју!!!
Препоруке:
0
3
39
недеља, 25 новембар 2012 20:30
Cika Djole
I pisac clanka i mnogi komentatori pominju kapitulaciju.
Molim ih da pogledaju Wikipediju ili nesto sl.
11 novembra je u Francuskoj potpisano PRIMIRJE (obustava sukoba), a mislim da se prethodno isto desilo i sa Bugarskom i Austrijom
Лично одбацујем било какав "Дан примирја" као увлакачки празник који никоме у Србији не треба осим евро-љубима. Иако се измени назив, а неће се изменити јер би био политички некоректан по европским стандардима (бљак!), опет ће се тај дан славити не са свим другим земљама света које су претрпеле разарања у Првом светском рату бла, бла... већ само са неким западним земљама.
У Русији данас нема никаквог званичног празника!
СЛАВА НЕПОСТОЈЕЋОЈ УСПРАВНОЈ СРБИЈИ!
СЛАВА САДАШЊОЈ ПОСТОЈЕЋОЈ УСПРАВНОЈ РУСИЈИ!
Позивам све да одбацимо овај евро-љубачки празник!
СТАНИ! ОТВОРИ ВРАТА! НЕК СЕ НА УЛИЦИ ЧУЈЕ!
http://www.youtube.com/watch?v=ACs4jTuj8iw
провинцији,
Драги Горане,
Слажем се са Тобом, али ово није дан примирја него ДАН победе СрБске војске где смо ми изгубили око 1.500.000 људи.
Ови су сад измислили неки цветић уместо Крста, а цветићи се увек измишљају кад неко хоће да све буде лепо и красно. Крај.
Жао ми је што амблем Наталијина рамонда није ове године ушла у ширу употребу али се надам да следеће већ хоће и са задовољством и поносом ћу је носити од 4 до 11.новембра.
Слава и хвала српским јунацима!
Уреднишву НСПМ-а, читаоцима сајта и њиховим породицама нека је СРЕЋАН ПРАЗНИК!
Узгред, то је за њих било "примирје", али за нас Поберда са великим П. Е, сад, зашто је после испало како је испало, друга је прича.
То је суштина. Срећно нам било.
ПС. Јесте ли видели Тачијеву изјаву о Србији и београдском пашалуку овде на сајту данас?
зар после онако славне победе руске војске у првом светском рату...
замисли нема ни у Браѕилу
Sto se vecine komenara tice, "Ubi nas neznanje" - Vladika Nikolaj. Mnogo smo protkle dve dencenije upraznjavali samoupravljanje u formi demokratije, pa se svako postovanje prema znanju i dobroj volji izgubilo. Mozda da malo smanjimo broj komentara dok ne uzmemo knjige u sake i naucimo malo srpske istorije, u skoli nas tome nicu ucili? Zao mi je sto vecina komentatora ciji su komentari inace odmereni, ne vidi potrebu medjusrpskog pomirenja, a to je, cini se, lakse oko Dana primirja u Velikom ratu, nego oko nekih drugih. Da, stilizacija nije najsrecnija, ali simbolika jeste dobro odabrana. Stilizacija se uvek moze doterati. A, i - zene da nauce da se znak ne nosi na istoj strani kao na muskim reverima, vec na suprotnoj.
Slava herojima od Kolubare, Prokletija, Kajmacalana, Solunskog fronta... Vjecnaja pamjat svima koji ostavise zivot za slobodnu Srbiju!
И сама чињеница да је овај дан проглашен за празник у време жутократије довољна је да све што је у вези са њим постане огавно и одвратно.
...Као што је одвратно и непрекидно торокање појединаца о космичкој кривици Јосипа Броза за несрећу која је задесила српски народ 90.-тих година прошлога века и која још увек траје.
Постоји ли макар једна област свеколиког живота која је сада боља од оне из доба Јосипа Броза? Образовање, здравство, индустрија, пољопривреда, војска, дипломатија, ...??? Може бити да постоји: онда се није смело причати свашта, а сада може свако да прича (да не кажем - лаје) шта хоће. Али сада за то нико не даје ни пет пара те је стање у суштини још горе.
У ИСТОРИЈСКЕ ОСЛЕДИЦЕ УЈЕДИЊЕЊА ЈУГОСЛАВИЈЕ 1918 Милорад Екмечићпише да је Србија у рату изгубила 43% становништва.Страховит демографски колапс.Министарство војно јавља Пашићу 9.децембра 1917 да је за војску способних остало мање него што их је у борби изгубљено.Преосталих 231.000" треба да претставља у будућности ефективну снагу Србије,која треба да обнови српско племе,да заснује будућност и да поправи и ублажисве страхоте и пустош који је рат оставио"
"Оваковелики задатак,са тако мало преостале биолошке енергије Србија није могла да изврши.Цео њен покрет био је осуђен да мења историјску стратегију,одриче се офанзивних продора и да покуша да брани стечено
Србија постаје пасивно миграционо подручје.Остао је простор за раст становништва исламске вере"
Пише и о великој активности католичке цркве која преко мреже организација ствара државу у држави.
И дегенерацији националних покрета од демократских заснованих на језику у религиозни тип који 1945 поништава Југославију.
А што да погледамо Британце? Што да гледамо крволоке и убице? Па министар спољних послова Енглеске Дизраели је својевремено подржавао останак Турске на Балкану. Британија нам је непријатељ. Ајде да се угледамо на пријатеље. Ајде да се угледамо Русе. Они не славе никакав Дан Примирја. Они се никоме не улизују.
А то што причаш да је Броз био аустријски каплар, па то је смешно. Па данас су војске земаља које су нам биле и наводни савезници и прави непријатељи у Првом светском рату на делу наше територије Косову и Метохији као окупатор! СА ЊИМА НЕМА ПРИМИРЈА ДОК ИХ НЕ ИЗБАЦИМО СА НАШЕ ТЕРИТОРИЈЕ! Ни после са њима неће бити никаквог примирја јер су они такви. Краду и отимају туђе. Немамо ми ништа са њима.
Доле влада која се улизује србским непријатељима! Доле влада чији председник преговара са убицом Тачијем!
oba sv. rata dobijaju "popy"-stilizovan(od coje) cvet divljeg maka ("bulke"), koje ponosno nose uz medalje i trake brojnih odlikovanja,ne manje od
sovjetskih (koje i ismevamo).
Inace, bulka buja, po zitnim poljima i livadama u
ravnicama. One u Francuskoj ovekovecili su brojni svetski slikari i nasi(kao Nadezda Petrovic).
Kako su Britanci (i Francuzi) prolili najvise krvi na zitnim poljima Francuske i Belgije, bulka je logican simbol.
Divlji bozur (grimizni i drugih boja) raste na
mnogim mestima u Srbiji-livadama na visini, po
Deliblatskoj pescari, .. i Kosovu polju.
Bulka je, kao i na zitnim poljima na zapadu, prisutna na svim zitnim poljima u Srbiji.
Ona su, u tolikim bitkama tokom celog XX veka
zalivana krvlju i bila prvi pokrov izginulima.
Neki su eto, izabrali visestruki simbol-crveni
cvet bulke, nama se javio crveni (Kosovski) bozur, a ...
Dan primirja?!
Narod, veterani, ...?
S. Savic
Ти изгледа ниси чуо да је последњи руски цар Свети Николај Други Романов ушао у Први светски рат да би стао у заштиту Србије. А није то морао да уради. И ти изгледа ниси чуо да када су твоји (не моји) западни савезници почели да затежу да се помогне србској војсци да се евакуише из албанских лука да је последњи руски цар запретио тим твојим западним савезницима да ће склопити сепаратни мир са Централним силама ако одмах не помогну србској војсци. Тако да ми Срби немамо ништа са Енглеском, Француском и сличнима. Ми треба да срушимо све споменике посвећене твојим западним савезницима, а да подигнемо велелепни споменик захвалности Русији и посебно цару Николају. Ми не треба да славимо никакво жвалаво евро-увлакачко примирје. Ми имамо наше србске празнике и то је то. Гади ми се нова србска влада као и стара. Гаде ми се они који преговарају са Тачијем.
а џабе им сами Руси објашњавају
Као што су совјети морали идућих 70 година да плаћају цех бахатости руске царске империје а то чине и ови данас. Како живи цар Путин и његова тајкунска братија у односу на народ. Да ли је Лењин тако живео? Или Стаљин? Браниш царске скотове! Путин долази из Јељциновог окружења које је продало Русију Америци као што је и царска породица продала Аљаску истој земљи. Комунисти су очували и увећали Русију а она данас не би ни близу изгледала да њих није било.
Ništa ti ne znaš! Da ti nije deda možda ratovao za istog onog carksog generala Krasnova koji je ratovao i protiv sovjetske Rusije, zajedno sa Hitlerom i Vlasovom pa je na kraju morao biti predat svojim Rusima? Sve to dok su belogardejski gadovi ovde progonili jugoslovenske partizane. Carski gadovo su svojom zaostalošću i stvorili današnju situaciju revanšizma koju će ostali morati da koriguju. Između ostalih i Kinezi. Radujem se bar što će u dogledno vreme i taj kolčakovski i izdajnički Sibir pripasti onima koji su i jedini u stanju da od njega naprave nešto korisno. Za razliku od lenjih Slovena-Rusa koji umeju jedino da pljačkaju.
Комунистичко смеће предвођено идиотима и манијакалним убицама Лењином и Стаљином су увећали само једну Русију - ону НЕБЕСКУ, СВЕТУ убијањем милиона невиних људи верних Богу и цару Божијем помазанику на земљи. А поредак се у њиховој крвавој сатанској творевини СССР-у знао само на гробљу.
На сву срећу та гамад више не може да убија Русију која сада иде путем духовног и материјалног препорода предвођена Путином и патријархом Кирилом.
А знај једно, крене ли то црвено мракобесије опет да се усправља утућићемо га једном за свагда га ударцем козачке шашке право посред тикваре!
Живела усправна Србија!
Живела Русија!
Та Русија би данас била рурална земља, а не атомска сила да није било СССР-а.
Лепо Вас је прочитао социјалиста. Само знате да пљачкате и убијате, аргументовану расправу не можете да водите, јер су чињеницу неумољиве. Довољно је погледати демографске податке који рабијају те антикомунистичке небулозе. Ваш врхунац су инфантилне етикете као што су ''сатанистичка творевина'', ''манијакални убица'' и остале глупости.
А и нека барем један дан Бугари, Мађари, Бошњаци, Хрвати, Словенци, Аустријанци, Немци,... спусте лопту и такође одморе, то јест, оставе нас на миру. Један дан барем, да нас уважавају Французи, Комонвелт и САД.
Жао ми је што Русија овај празник не прославља, пошто је у Првом светском рату изгубила Царство. Да је опстала, вероватно би Истанбул поново постао Константинопољ а Србија би била Велика, без Словеније и дела данашње Хрватске, али Велика Србија, а не некакав део СХС, ФНРЈ, СФРЈ.
за коментар до оследњег пасуса, кад тамо:
"Да је (Русија) опстала, вероватно би Истанбул поново постао Константинопољ а Србија би била Велика, без Словеније и дела данашње Хрватске, али Велика Србија, а не некакав део СХС, ФНРЈ, СФРЈ."
управо је царска Русија повукла интересне зоне са Немцима посред нашег народа (Дрине).. управо су удружене имПерије Аустрија и Русија браниле ширење Србије на запад где иначе живи гро Срба... па кад се Србија онеогућена да изађе на Јадарнско море проширила на "Македонску утвару" (како су ту геостартегију звали мудри Срби Дубровчани)Русија је хитно на даљински покренула свог љубимца Бугарску да растури Балкански савез ЈЕДИНО СМИСЛЕНО РЕШЕЊЕ НАШИИХ ПРОБЛЕМА ЗБОГ КОЈЕГ СУ НАМ УБИЛИ НАЈМАЊЕ ТРИ КРАЉА....
И сТАЉИН ЈЕ прИХВАТИО НА јАЛТИ ИСТУ ЛИНИЈУ РАЗДВАЈАЊА ЗОНА...
ко што већ написах да 5% волите вСрбију колико мазохистички обожавате Русију све пљујућ евроснобове било би друкчије све..
Molim ih da pogledaju Wikipediju ili nesto sl.
11 novembra je u Francuskoj potpisano PRIMIRJE (obustava sukoba), a mislim da se prethodno isto desilo i sa Bugarskom i Austrijom