Majstorski rečeno. S tim da bih ja lično voleo da je u pitanju "resetovanje" evro-fanatične priče, a plašim se da je samo još jedan spin. Videćemo.
Preporuke:
105
6
2
utorak, 02 oktobar 2012 16:18
Vlada, Srbija
Odlično je sve napisano osim što ne mogu da se složim da bi elementarno pametan čovek (a B.Tadić to svakako jeste) mogao `sasvim iskreno verovati u politiku „dvostrukog koloseka“`, a tek bi takva priglupost mogla dopustiti ono `možda najviše odgovoran za aktuelnu konfuziju i žalosno stanje na „kosovskom frontu“`. On nesumnjivo jeste najviše odgovoran!
Trenutno najvažniji politički korak u Srbiji jeste pronalazak (još) 4 poslanika kako bi se stvorila mogućnost za podnošenje tužbe Ustavnom sudu! To se očekuje od poslanika iz tabora vladajuće većine i otud takav "obezubljen" stav DSSa u parlamentu, a ne zbog iščekivanja da ga pozovu u beogradsku ili republičku vlast!
Možda je u pitanju da je Srbija "iskulirala" nemački ultimatum iza kojeg je doduše išlo mnogo prazne retorike, a izjava Nikolića je zapravo odgovor na njega. Svakako da ova izjava znači jako malo za odbranu srpskih interesa na terenu ali u uslovima naše politike ona ima karakter tektonskih promena.
Preporuke:
74
3
4
utorak, 02 oktobar 2012 16:33
Srbin agnostik
"Iako pristojan čovek ne može a da ne oseti mučninu pri pogledu na aktuelno medijsko iživljavanje nad Tadićem..."
Koncept naših medija- Danas, B92, NIN, Vreme (izuzimajući Žarkovića, ali ne uvek)... (E - novine su ispod svake kritike), dakle koncept medija koji su do juče vodili, i još vode glavnu reč - zasniva se na iživljavanju.
Iživljavanje je omiljeni postupak korifeja ovih medijskih kuća, a Tadić - pa on je bio inspirator i inspiracija takve medijske atmosfere.
Produhovljeno, srbofilsko, "lično",anti-eu - osuđeno je na linč od strane brankica, spaja... Da i ne pominjemo snishodljivost onih mučenika, unapred poniženih, koji se javljaju drhtavim glasom:"Gospođo Olja, dobro veče..."
Tekst je inače odličan.
Po meni-:)
Preporuke:
65
2
5
utorak, 02 oktobar 2012 16:34
Bojan
Nadajmo se da je u pitanju resetovanje. Skrenuo bih pažnju na još nešto: pogledajte naglo intenziviranje odnosa RS i Srbije, veću frekvenciju sastanaka, Dodika sa Nikolićem i Vučićem kao da se ranije ništa nije dešavalo? Upravo danas je prošla zajednička sjednica vlada sa puno najava i planova.
Hipoteza: Dodik i Dačić/Nikolić će pokušati da RS upotrebe kao argument pred priznavanjem, vjerovatno "okrnjenog" Kosova, i da probaju da nešto na tu kartu "ušićare".
Što se tiče resetovanja, bio bi dobar korak, ali to nije dovoljno da bi Srbija imala budućnost. Moraju da uslijede i druge aktivnosti, teške reforme zemlje, da bi ona stvarno opstala u narednih 30-50 ili više godina.
Preporuke:
43
3
6
utorak, 02 oktobar 2012 16:37
Biljana Nikolić
Politika "EU nema alternativu", moraće sama sebi da traži alternativu, u skladu sa novom realnošću u EU - treba dobrovoljno ući u EU, bankrotirati i onda pod prisilom dobrovoljno ostati u EU, dok te ne izbace.
Kad bi se raspala EU, svako bi ostao na svome, nestalo bi samo briselske birokratije.
Kad bi se Srbija odrekla KOSMETA, postala bi svetski prosjak broj 1.
Preporuke:
85
3
7
utorak, 02 oktobar 2012 16:37
Socrat
Ni ja nisam baš 100% siguran da je resetovanje u pitanju ali želeo bih da jeste. Najpre bih rekao da je u pitanju "hladni reset" uz ostavljanje odškrinutih vrata za EU. Ovo je logično jer svaki ozbiljan političar nikada nije isključiv i nikada ne zatvara vrata na taj način da ih kasnije ne može otvoriti.
Rusija je spas Srbije i tamo treba širom otvoriti vrata, a sa ovima iz Evrope gledaćemo se kroz ključaonicu.
Preporuke:
66
3
8
utorak, 02 oktobar 2012 16:47
Silikon
Zaista se nadam da ste u pravu.
Preporuke:
50
1
9
utorak, 02 oktobar 2012 17:10
srbinbanjaluka
Spin svakako nije. To je sigurno.
E sad, znate ima tu jedan problem, kod nas Srba ima i jedan dio malo žirovnijih ljudi, koji šta god Nikolić da uradi reći će spin, to vam je ona grupacija tzv. busadzija u prsa koji razumiu samo takav jezik, da uzmeš mikrofon i vikneš : Naše je, ne damo, sutra dole krećemo... i onda još koja pjesma... i svi namireni.
A to nije politika. To se zove šatorska ili čadorska politika. Politika gdje se jede i pije i pjevaju i govore želje. Zbog takvih Srba mi smo i rasrbljeni i depopulizovani, i tavorimo danas.
Treba ove ljude pustiti da rade šta umiju, siguran sam da ako ništa za milimetar će pomjeriti stvar na bolje, generalno, jer toliko je bilo loše i talog je bio ogorman da, iskreno, šta god uradili biće nekakav uspjeh. Imaju tešku situaciju, ali i jednu "komociju" u smislu da prije njih je sve bilo, ama baš sve, preloše tako da uz malo truda da se bilo kako pa i malo barem nabolje.
Preporuke:
57
10
10
utorak, 02 oktobar 2012 17:18
srbinbanjaluka
Srbija je danas kao Rusija kad je Jeljcin napuštao mjesto predsjednika, jedno totalno rasulu po svim šavovima. Čega god da se dotaknete loše je.
Mislim da će tu najveći problem biti unutar vlade kako to sve izdogovarati, mislim da je realno da tu Nikolić i Vučić zarade brojne klipove u točkovima vlade od svojih "saveznika", tzv. koalicioni partnera. Ali to je Srbija, oni su bili primorani, da bi išta promjenili, da idu sa njima, tako je matematika govorila, nažalost.
I onda dolazi najvažnije, a to je uloga zapada glede Kosmeta, i njihov uticaj, i na to još Rusija.
Koliko god to zvučalo gorko ko pelin, i pomalo teško za govoriti, treba znati, zapad je bombama napravio tzv. Kosovo, on bi bombama u nekim radikalnijim uslovima opet bio spreman da to brani. Sad će reći oni ali Rusija danas i ona nekad... hm. Vidite, uticaj Njemačke je pregolem, svako ko bi rekao briga me šta kažu, lagao bi, naročito tako naglo, oštro, prosto nismo u toj poziciji, nažalost.
Preporuke:
41
15
11
utorak, 02 oktobar 2012 17:20
Janko
Spuštanje na zemlju možemo nazvati i resetovanje jer smo dugo vremena (figurativno) lebdeli na EU visinama (neki bi rekli da smo umesto nebeskog postalu EUropski narod) pa nam je "čist" EUropski zrak, "inteligentna" i "velikodušna" pomoć od koje je Srbija sve manja, fakture sve veće, a bogme je povelika i glavobolja udario u glavu pa smo ekspresno prizemljeni.
Značajan doprinos su dale "inteligentno" i "transparentno" ispostavljene fakture boravka na EUropskim visinama (hvala Nemačkoj) u osetljivom trenutku boravka na EUropskim visinama pa je prizemljenje ubrzano.
Ah te visine. Nema više razređenog vazduha, nema EUropskog ozona, nema više pogleda na oblake koji skrivaju planine, šume, reke, gradove i sela.
Prosto smo se uželeli gradske vreve, mirisa sela, šuma i planina Srbije. Doživljaj je potpun i to toliko da ne želimo skoro da boravimo na EUropskim visinama. Ipak smo mi samo običan zemaljski narod i boravak na Erospkim isinama prepuštamo hrvatima, slovencima, špancima, grcima, ...
Preporuke:
40
1
12
utorak, 02 oktobar 2012 17:26
srbinbanjaluka
Mi moramo znati da smo okruženi.
Ne bi da budem dosadan o istoriji, naročito bliskoj, pisali smo toliko puta o tome, ali ostaje ukus da smo našom zatucanom politikom sebe doveli tu gdje jesmo, i dali našim tradicionalnim neprijateljima povoda da nas uzmu i rastrgaju, a tamo gdje so i mogli i trebali, nismo znali i imali šlifa da i mse kvalitetno dodvorimo, sovju priči izlobiramo... ali kada se uzme u obzir u kakvom nam je stanju i tad isad bilo obrazovanje, naša crkva, emigracija, političari, tzv, samoproglašeni očevi nacije i zatim zadojenost komunizmom sl... onda i nije teško zaključiti da bolje i nije moglo.
Zato danas ova generacija ima preveliko breme, od Nikolića se nepravedno očekuje da ispravlja višedecenijski pogrešnu politiku nas Srba, da govori i kaže u ime nas sve ono što su drugi trebali i mogli, a nisu, opet zarad svojih ličnih interesa. Ljudi, to je teško.
Rastrzana je ovo zemlja, jedni hoće na istok,drugi bi na zapad... teško nama.
Preporuke:
29
25
13
utorak, 02 oktobar 2012 17:35
srbinbanjaluka
Svako ko kaže da mi danas na Balkanu nismo u sferi interesa zapada, taj laže, obmanjuje javnost, živi u bajkama, priča i govori ono što bi želio, a što nije fakat.
Rusija i moćnija da je, teško da bi mogla značajnije, po zapad trusnije da utiče na Balkan. Zna Nikolić dobro, pored sve ljubavi prema Rusiji, da ići samo tamo, govoriti samo o njoj, blago kazano, nikud ne vodi. Rusija je još ranjiva, i to onako najgore, ranjiva iznutra, podložna razno raznim previranjima što samo i nama otežava stvari u smislu nekog dugoročnijeg planiranja naše politike i sl. Rusi još daleko žive od dobrog života, a to je preduslov mira u kući, još uvjek trube trube nekih revolucija, uvjek je nešto, blizu, okolo, stalni izazovi, što im ne daje da postanu konačno jedna potpuno stabilna zemlja. Znate, gosp. Kuusturica je super dobro neki dan rekao, Srbi, Rusi, ma uopšte Slaveni, nagli su, za pravdu i istinu su uvjek spremni da stradaju, a to je loše. To treba mjenjati.
Mislim da to Nikolić i ove žele.
Preporuke:
23
25
14
utorak, 02 oktobar 2012 17:43
srbinbanjaluka
Mislim da Nikolić i ljudi oko njega to baš žele, okrenuti točak više jednom, mjenjati taj mentalitet, to da uvjek moramo ili tamo ili ovamo. Rusi i Srbi treba da se medjusobno pomažu, da mi Srbi znamo da cjenimo podršku njihovu, oni našu, a naročito mi njihovu jer u prošlosti više puta smo je bezobzirno izigrali.
Ali isto tako, pričati danas o Srbiji, govoriti joj i misliti najbolje a ne priznati gdje smo, ne priznati da zapad je na Balkanu veliki brat, bila bi laž. Laž, koj bi da se pitaju neke busadzije u prsa dovela nas ponovo u situaciju da nam bombe padaju na glavu, jer oni kažu nek padaju, mi se borimo za istinu i pravdu, ne može nam niko ništa. Smiješno.
Aman ljudi, nema pravde, šta je istina ? Šta je pravda, nema istine ? I pravda i istina jesu danas atomske bombe, sila jačeg.
Bilo bi lijepo da je drugačije, ali nije.
Mi nikako da shvatimo postulate funkcionisanja svijeta, politike. Uvjek lutamo, stalno bi da se opredeljujemo, i to onako u brk svakom, srpski.
Preporuke:
31
14
15
utorak, 02 oktobar 2012 17:45
SNS = DS
"I Kosovo i EU" je odavno propala politika, od samog početka u suprotnosti s elementarnom logikom. Da li će posle toliko vremena naprednjaci priznati da je parola s kojom su dobili izbore najobičnija budalaština (sumnjam, jer postoji dovoljno dokaza da ih Zapad drži u šaci), ili će narod biti prinuđen da ih vraća tamo gde im je mesto, u ilegalu, ostaje da se vidi.
Preporuke:
25
7
16
utorak, 02 oktobar 2012 17:49
Dragan
Nikolić i Dačić se, sviđalo nam se to ili ne, i sviđalo se to njima, ili ne, „upisuju u istoriju“. I, njima, ma koliko „trezveni“ i „pragmatični“ bili – a očigledno ne bi stigli tu gde su da nisu posedovali pomenute osobine – njima, dakle, nije i ne može biti svejedno, i to ne samo zbog rejtinga i izbora, da li će u toj istoriji biti zapisano da su, sto godina nakon Kumanovske bitke, oni bili na čelu Srbije u trenutku kada je ona definitivno odustala od borbe za Kosovo.
Apsolutno tačno
Preporuke:
32
1
17
utorak, 02 oktobar 2012 17:50
Istoricar
U nekim stvarima se slazem sa Djordjem ali u nekim ne. Prvo, smesno mi je da ce Dacic i Nikolic uci u istoriju. Dacic je premijer i ministar policije. Zasto je on ministar policije? Drugo, Vucic je ministar odbrane (vojske) i tajnih sluzbi. Ako ih zanima borba protiv korupcije zasto niko od njih nije ministar pravde. Po meni, ko se interesuje za policiju i tajne sluzbe taj se sigurno bavi kriminalom. Da li se kriminalci interesuju za Kosovo ili bilo koji interes Srbije. Ja se licno zalazem za ocuvanje Kosova ali ne mislim da je dobro reci da Evropa nema alternativu. Zasto? Ispunjavanje zahteva Evrope znaci promenu institucija, vecu kontrolu drzavnih institucija, transparentnost, manje kriminala u zemlji i ostalih promena koji ce sigurno ici u korist naroda cak i ako Srbija nikada ne udje u EU. Braniti politiku "Evropa nema alternativu" znaci braniti politicku korupciju i kriminal. Po meni, ne bi trebalo da postoji politika ili Kosovo ili Evropa. Treba voditi politiku i Kosovo i EU.
Preporuke:
7
30
18
utorak, 02 oktobar 2012 17:51
srbinbanjaluka
Suština jeste, da od Nikolića se previše očekuje, i to očekuje se vidim od nekih da reže, da presjeca i lomi preko koljena, a ne vide da tako se lomi i presjeca i Srbija. To je najlakše.
Od Nikolića se danas traži da uradi posao i u ime onih koji svoj posao ne rade. Očekuje se da on ima čaroban štapić, i da sve dovede u red, a drugi ?
Da Nikolić mjenja jel, govori kuda Srbija danas treba, da to govori narodu sa ovakvim intelektualcima jel ? Narodu sa ovakim profesorima, sa ovakvom SPC - om, sa ovakvim akademijama, analitičarima, vaspitačima ovog društva... pa zar nije malo previše ljudi ?
Pitanje suštinsko zapravo jeste ko će da mjenja Srbiju, narod u njoj ?
Bez obzira krenula ova vlast na zapad il na istok, mi i dalje ćemo imati tzv. intelektualce, tzv. duhovne ljude, tzv. profesore, tzv. narod prosvećen.....i to politički prosvećen prije svega.
I crkva, i univerzitet, akdemija... svi su pali na ispitu, i sad svi u Nikolića gledaju šta će i kud će...i svi pametuju.
Preporuke:
31
9
19
utorak, 02 oktobar 2012 17:58
srbinbanjaluka
Mi Srbi se stalno bavimo fasadom, nikako da se dohvatimo srži.
Srži da moramo mjenjat isebe, kao narod se izdignuti. Moramo biti politički pametniji, kad to budemo ljudi će onda biti zreliji, bolje će birati, a neće nekakvi cenzuaši koji još usput rade protiv države ulaziti u parlament i onda odatle rovariti Srbijom.
To je psoao za sve i svakog, na svoj i svačiji način. I crkve, i škole, i fakluteta, i naročito medija.
Šta mi realno imamo od toga ? Ništa. I crkva, i škola, i fakulteti, i mediji, svi samo žele moć, žele da upravljaju, a niko ne edukuje. Crkva propovjeda politiku, a kad ga pozoveš da pomogne sirotoj porodici onda pop kaže uvređeno, uh nije moje da se bavim politikom. Tzv. Intelektualci se bave politikom, a kad ih pitaš za savjet kažu da vidim šta ćeš ti uraditi pa ću ti ja reći kako ćeš. Znači redovno obrnuto od onog kako uradiš. Mediji se bave politikom, a kad treba progurati neku priču o zločinima nad nama nema ih, a prvi su kad treba delati protiv zemlje.
Preporuke:
18
11
20
utorak, 02 oktobar 2012 18:00
paja patak
Ja se, ipak, plašim da je svo to Nikolić-Vučićevo "resetovanje i tektonske promene" samo još jedno ofucano izdanje carevog novog odela.
Preporuke:
24
11
21
utorak, 02 oktobar 2012 18:00
Zoran Đorđević
Da li je to samo Nikolićev verbalni anestetik namenjen srpskoj javnosti i biračkom telu koje ga je izabralo, ili odlučan državnički zaključak donet nakon dubokog promišljanja i susreta sa Vladimirom Putinom, s jedne, i brojnim zapadnim političkim ličnostima, s druge strane.
Nadam se da se on sa Putinom ipak nešto konkretno dogovorio, ali to ne može odmah da se objavi, da se tek tako tresne u lice.
Preporuke:
30
2
22
utorak, 02 oktobar 2012 18:06
srbinbanjaluka
Možda nekom ovo sve što pišem djeluje budalasto, šta bulazniš reće, kakve to veze ima ? Ali ima, itekako.
Sve smo pogrešno radili, ali sve, ili bolje reći ništa nismo radili. I sad, de ti Nikoliću reci šta ćemo, na zapad, na istok, na resetovanje, na... na šta, kuda ?
Ja kažem ni na zapad, ni na istok, a windows nismo da se resetujemo, ljudi smo, živa bića, banalizovati tako odnose medju ljudima a kamoli medju državama je, blagao napisano, pogrešno. Srbija treba da bude pametna, da se množimo kao narod, da jačamo, a za to nam treba mir. Ići od zapada Rusiji je pogubno jednako kao i ići od Rusije zapadu.
Zapad samo čeka pogrešan korak naš, čeka pa da haos prije svega u Srbiji napravi. Ovo naše, u Srbiji, vječito 50% : 50% po bilo kom pitanju može nas samo odvesti kao narod u neku novu, modernu Sutjesku, kada smo jedni druge preko nišana gledali a iz istih kuća smo bili, stric na oca, otac na sina i sl. Ne smijemo toliko biti nezreli.
Mali smo da se izašta opredjeljujemo.
Preporuke:
21
11
23
utorak, 02 oktobar 2012 18:13
srbinbanjaluka
Moramo shvatiti da svako drastičnije ponašanje koje ide kontra interesa zapda na Balkanu znači u perspektivi, scenario 90ih. Pisao sam već o tome, istao kao i Gruzija kod Rusa, u njihovoj interesnoj sferi.Ne znam čemu ovdje komentari stalni, de reci, kaži, jel sa Putinom, ovim, onim... to pomalo djeluje ...., a to nije svojstveno Nikoliću, ozbiljnijem a nikako šatorskom političaru. Mi svoje, naše, srpske interese treba da jasno i konkretno artikulišemo, a ovi junaci što pišu S-300 na Kopaoniku očigledno nisu uzeli atlas još od osnovne, pa da vide gdje Srbija agdje Rusija.Pa ljudi, mi kao narod još živimo vrijeme A.Rajsa. Čovjek je ovdje došao još s početka 20 vjeka, uvidio i pisao o stavrima lošim kod nas, našoj politici, inteligenciji, omladini... sve je, ali svako slovo i zarez su i dan danas isti ?I onda neko kaže, gdje ćeš, ajde Putinu ili zapadu?Problem je ovdje dublji prijatelji, ovdje je sve ho - ruk sistem, ništa nije kako treba.Pozdrav.
Preporuke:
21
8
24
utorak, 02 oktobar 2012 18:14
cisto onako
Ja se uzdam u ovo:
njima, dakle, nije i ne može biti svejedno, i to ne samo zbog rejtinga i izbora, da li će u toj istoriji biti zapisano da su, sto godina nakon Kumanovske bitke, oni bili na čelu Srbije u trenutku kada je ona definitivno odustala od borbe za Kosovo.
Preporuke:
16
1
25
utorak, 02 oktobar 2012 18:15
putnik
velike sile menjaju partije ali nemenjaju geopolitiku i politiku. Partije i pristupi se menjaju a sustina ostaju ista.
George Bush Sr. je zapoceo posao i potpomogao raspad SFRJ kroz NEID, IMF i druge mjere. Clinton je nastavio tu politiku, koja je imala svoj spic 99, a Bush Jr. je zavrsio to priznavanjem kosova.
Mi bi trebali dobro da zagrijemo stolicu i skontamo sta su to interesi srbije i srpskog naroda (u matici i van nje) te da radimo bazirano na tome.
To je mozda jedina i najbolnija tacka ovde u ovome. Drzavni interesi se nemenjaju sa izborima lidera i stranaka.
Preporuke:
29
0
26
utorak, 02 oktobar 2012 18:17
srbinsrbija@srbinbanjaluka
Lekcija (poput Vaše) o novom početku i prevelikom bremenu koje je ostavila prošla vlast, naslušali smo se ihaha!!! Pre četiri godine ista priča, pre osam godina ista priča, pre 12 godina ista priča, pre 22 godine ista priča, 1944 ista priča.
Moja očekivanja su da vlast promeni situaciju na bolje, i nemam razumevanje za vlast koja ne može da promeni situaciju na bolje, jer je to mnoogo teško.
Preporuke:
40
13
27
utorak, 02 oktobar 2012 18:37
Miloš Kikić
Nedavno sam pročitao intervju sa Timom Džudom koji je rekao između ostalog: "I ovde bih se koncentrisao na to šta ljudi rade, a ne šta pričaju ili šta su pričali." To važi i za ovaj slučaj.
Preporuke:
20
2
28
utorak, 02 oktobar 2012 18:37
David Novaković
Problem je što Nikolić to govori jer i sam vidi da od EU nema ništa, a ne zato što se on protivi toj ideologiji. Što bi rekao novopečeni guru Vesić ''nema tu političkih poena'', da se svaki uslov, iz nemačkog ultimatuma, ponaosob ispuni neće EU primiti Srbiju kada je i njena sudbina neizvesna. DS je gradila politiku na EU, oni su takođe bili svesni toga ali nisu mogli da dignu ruke od te politike. SNS se izjasnio kao mnogo pragmatičniji.
Ali džaba sve to ako će nadnacionalni kapital idalje kupovati fabrike i strateške resurse po Srbiji. Nismo u EU, ali nas kriza itekako drma. Ovaj sistem, u EU ili van, mora biti hitno promenjen.
Preporuke:
25
8
29
utorak, 02 oktobar 2012 18:38
pera
Trebalo bi da se vise bavite onim sto vlast cini a ne onim sto govori. Isti dan kad je Nikolic odrzao dobar, drzavnicki govor u UN-u,vlada njegove bivse stranke je dodatno utvrdila granicu na Kosovu. Oni kao i prethodnici jedno zbore a drugo tvore.
Baveci se njihovim izjavama umesto delima samo nastavljamo tuzno putovanje od nadanja do razocarenja.Iskustvo nam govori da iza ove pojacane patriotske retorike slede kapitulantska dela.
Preporuke:
25
2
30
utorak, 02 oktobar 2012 18:40
srbinbanjaluka
srbinsrbija@
Pročitaj ponovo.
Ja i mislim da će promjena na bolje i biti. A pisao sam o tome kako , koliko vidim i čitam, mnogi bi da Nikolić ovdje sječe stvari preko noći, zamjeri se jednom slonu da bi se dodvorio drugom slonu, a mi smo mravi.
Zato mislim da treba biti oprezan, i ovo što Nikolić i radi i kako se ponaša, daje izjave, mislim da ide u tom smjeru, pametno i staloženo. E sad, šta vi očekujete lično to ne znam ali bolje će biti jer bilo je previše preloše prije njih.
Ja sam vama pisao nešto drugo, o tome da išli mi tamo il onamo, govorio i činio li Nikolić ovako il onako, sutradan kad ustanete problemi za nas su isti : natalitet, školstvo - od osnovnog do fakultetskog, SPC-a, akademije, SANU, mediji... to je danas sve loše, sve ogrezlo u korupciji i kriminalu, lični interesi ne da vladaju već se izruguju elementarnoj pameti. A svi se kunu u neko srpstvo, a Srbija samo tavori. O tome sam ti pričao i pisao.
Živio i pozdrav !
Preporuke:
26
12
31
utorak, 02 oktobar 2012 18:46
plinska svetlost
ne primećujem neko iživljavanje nad tadićem,a itekako osećam posledice +tadićevštine+ koja je živela i još živi kao model iživljavanja nad svima koji nisu na spisku.'tadić' je paradigma prostakluka,skorijevićevstva,snobovštine,kulturnog mraka,pada u apsolutni amoral,'tadić'je ona norma nestajanja odgovorne i uspon poltronske javnosti,medija i ljudi.ne znam zašto bi bilo ko bio pristojan prema modelu koji je za većinu i za vrlo dugo vreme učinio da se pitamo da li smo zaista ludi mi ili su besramni oni koji nas prave ludima,bolesnima,bednima jer nas potkradaju...zaista,insistirati na'okretanju drugog obraza'u suočenju sa tadićem koji,eto,mora da živi u vili koju plaća 4000e mesečno,i sa dulićskororijevićevskim carstvom,i sa ženinim jahtama,sa svim 'nvo'novinarima koji svu tu pljačku namerno i nežno minimalizuju ...to insistiranje je nepotrebno,upravo,nije ni pristojno!
Preporuke:
28
2
32
utorak, 02 oktobar 2012 18:48
Decko iz B. 1
@srbinbanjaluka
Gospodine, šta vi hoćete da kažete? Ne razumem. Da su Srbi i građani Srbije budale? Možda neki jesi ali ne svi. Na ovom Portalu možete naći dobronamerni ljudi koji žele u raspravi da nađu rešenje za Srbiju (i srpskog govornog prostora i srpskog naroda u njim). Ako vam treba pametnjako koji će misliti za vas i celu Državu idite kod Vuka Draškovića i sličnih koji sigurno mogu "to još...". A u vašem komentaru mogu da čitam stav gsp. Pribićevića. Za tog čoveka sve je već kasno! "Samo jedna reč, Daimler!" i slično. A kada je bio Ambasador u Nemačkoj ni jednom ga nisam video da brani javno bar mali interes zemlje koja ga plaća!
Jeste, život je svakodnevna borba. A 12 godina niko nije stajao na megdan ovim "zapadnjacima". A gde smo došli? Pa gsp. Dodik, koji ima i loših političkih poteza kao i svaki drugi, je pokazao da to može i drugačije da se reši. A ako vi želite gaulajtera koji su odradili fenomenalan posao u RS, pitajte tamo u Banja Luci dali im prija taj zapadnjački posao!
Preporuke:
33
16
33
utorak, 02 oktobar 2012 18:48
Decko iz B. 2
I ja do dana današnjeg mislim da je izjava gsp. Nikolića "spin". Pošto do danas nisam čuo kako bi on, njegova stranka i pogotovo ova vlada da okrenu lađu zvanu Srbiju od zavisnosti bilo kojeg Bloka. Dali zapadnjeg, istočnog ili bilo kojeg. Ali treba baš sada da se počne graditi država da stane na sopstvene noge, ako danas nećemo za par decenija nećemo sigurno više moći! A posle 1. i 2. sv. rata dosta pametih ljudi su ostavili život, a isškolovani su mnogo drugih ljudi koji se nisu trebali kriti pred bilo kom na svetu. Samo što je tada sve bilo zaludno, zbog projekta "bratstva i jedinstva" a ne "srpstva i jedinstva", nemislim na šovinističku politiku nego na jačanju Srpskog bića u državi kao što su radili dosta druge nacije! A drugo, samo da podsetim, i zapadu ne ide baš najbolje. I njima će se slomiti rebra pod težine kredita i penzija! Zbog toga ta žurba da se Srbija što više udalji od same nje!
Preporuke:
22
16
34
utorak, 02 oktobar 2012 18:52
Paja
Đorđe je svesno primetio nešto vrlo važno na srpskoj političkoj sceni a to je da su politički akteri naterani (iz raznih razloga) da budu racionalni što za posledicu ima resetovanje odnosa sa EU.
U stvari ne samo da će vladajuća garnitura morati da resetuje odnose sa EU već će i građani Srbije (leve ili desne, gornje ili donje orijentacije, zemaljske ili nebeske orijentacije) morati da "resetuju" svoj odnos prema svojoj državi i prema takozvanim "prijateljima" (koji iz petnih žila grakću da su to - kao da nisu sigurni u prijateljstvo sa Srbijom) i prijateljima (koji ne govore o svom prijateljstvu mnogo ali su uvek tu kada zatreba).
U suštini vreme je za jedan veliki konsenzus o nacionalnim ciljevima Srbije u 21. veku.
Na prvom mestu cilj mora da bude da se ono što je krvavo sačuvano ili stečeno u 20. veku ne izgubi.
Ako ove generacije ne sačuvaju ono za šta su se naši dedovi i pradedovi izborili dostojni smo (kao generacije potomaka) samo PREZIRA.
Preporuke:
31
1
35
utorak, 02 oktobar 2012 18:59
old fashion Srbin
1. apropo tadića: pa šta ako ga čereče njegovi medijski eks-saborci? tadić je na početku svog drugog mandata pretio medijima da će ih disciplinovati, pa sve što mu se sada dešava možemo shvatiti kao poetsku pravdu.
2. apropo vanparlamentarne opozicije: i dveri i SRS su ispali iz parlamenta za manje od 0,5% glasova, a ostala je sumnja da su na njihov račun LDP i G17 ušli u parlament pošto su oni (navodno) prešli cenzus baš za tih 0,5%. Koliko bi bilo drugačije da je bilo obrnuto? Ne bi se onda ni Dveri ni SRS rasipali nego bi mnogi gledali kako da im pritrče i ogrebu se o delić moći. Uostalom, pogledajmo DS koji je u haosu nakon što je izgubio vlast.
3. dodatak komentaru, apropo Nikolića: mislim da je svaka njegova izjava polovinom istina a polovinom obmana. U izjavi da smo u trčanju za evropom osiromašili i da zato više nećemo slepo trčati, pogodite koja polovina je po meni istinita a koja je obmana.
Preporuke:
23
2
36
utorak, 02 oktobar 2012 19:03
Paja 2
Ako ove generacije ne sačuvaju tekovine svojih predaka zaslužuju PREZIR ali taj prezir ne može (i nije podjednako) podeljen. U preziru postoji hijerarhija na bazi odgovornosti.
Javni radnici (političari) svakako će zaslužiti veliki prezir jer će se njima pripisati neposredna odgovornost ali još veći prezir treba da bude za takozvanu srpsku inteligenciju (skoro elitu) koja nije bila u stanju da smisleno i delotvorno osmisli strategiju delovanja u promenljivim međunarodnim okolnostima; da jasno artikuliše pitanja oko kojih će se postići nacionalni konsenzus i jasnu nacionalnu strategiju za 21. vek.
U suštini, takozvani srpski intelektualci su potkupljive šićardžije (narodski pilićari), skromnog znanja i da prostite još skromnijeg obrazovanja, bez jasnog stava, nezainteresovani za društveni angažman, nezainteresovani za obrazovanje svoje (a još više tuđe) dece, spremni da zarad ličnog boljitka (u se, na se i poda se) prodaju i domovinu, i majku i oca i svoju decu.
Preporuke:
26
2
37
utorak, 02 oktobar 2012 19:52
fristajlo
Plus malobrojni patriotski intelektualci i mediji, em prilično neuticajni, em, uz retke i časne izuzetke, delimično i sami skloni da „spuste krestu“ i odlože svoj kritički nacionalni durbin samo ako im se u perspektivi pojavi kakva vajdica, položaj i sinekura.
Jedna mala sugestija gospodinu Vukadinoviću (mislim da je i on tog stava, ali je u interesu "pitkosti" teksta ispustio da to napomene); ako je spreman da "spusti krestu" zbog navedenog- nije patriotski, još manje intelektualac, već nešto, čemu svako neka da ime, po nahođenju.
Inače, slažem se sa ocenama u tekstu.
Zbunjenost je opšta; sa jedne strane nelagodnost, a sa druge nada- da je od izbora Srbija dobila nekakvu drugačiju vlast.
Lično, mislim da sve vreme zaboravljamo da su Nikolić i Vučić ne tako davno bili radikali.
Mene, koji to uvek imam na umu čini prilično spokojnim.
Preporuke:
18
8
38
utorak, 02 oktobar 2012 19:58
s.p.Lajković
Ili će Nikolić pokazati da je mudriji nego što izgleda ili da je pokvareniji nego što izgleda !
Preporuke:
27
1
39
utorak, 02 oktobar 2012 19:58
srbinbanjaluka
@ Decko iz B. 1
Vi mene i ono što pišem potpuno niste ili nećete da razumjete, ne znam.
To što me poredite sa notornim ulizicama zapada, i otvorenim neprijateljima Srbije, to je vaše mišljenje, ovdje generalno kad neko ima nešto da odgovori nekom to ne radi argumentovano, nego kaže ti si od ovog, onog i sl.
Te koje ste pomenuli ja smatram političkim slijepcima poput vas, sem što su oni još i izdajnici ove države, tako da vi možete misliti šta hoćete, volio bi kad me ne bi poredili sa njima, ali vaše pravo, samo duboko ste u krivu.
Čujte vas, ja čekam šta će Nikolić, ja čekam da on predloži kako da budemo nezavisni od bloka bilo kojeg, zasmijavate me, ali zaista.
Šta, zemlja od 7 mil. ljudi, opljačkana privatizacijom, ogrezla u korupciji do grla, sa većinom politički nepismenog stanovništva, zemljom gdje su na ispitu pale institucije koje bi trebalo da su vertikale ovog društva, i šta, vi očekujete da neko od tog društva napravi neke nove nesvrtsnae jel?
Ma dajte.
Preporuke:
20
10
40
utorak, 02 oktobar 2012 20:05
srbinbanjaluka
@ Decko iz B. 1
Puno ljudski jače zemlje, mislim brojnije nisu uspjele da budu nezavisne od jednog ili drugog bloka. Poenta je nešto drugo, Srbija mora iz početka sve, mi kao narod moramo na svim poljima da se razvijamo, pa tek za neko drugo vrijeme, buduće, ako prilike dozvole možemo pričati o ovome, onome, ali zemlja koja preživljava tako što MMF joj daje kredite, ili joj Rusija to čini, da bi onda krpili vlastiti budzet... pa šta pobogu očekujete ?
Srbija se igrala 10 god trule demokratije, ljudi su je pljačkali, sve institucije su u tome učestvovale, i sad de Nikoliću okreni brod već sutra...neiskreni ste, a to što pišete su najobičniji politički pamfleti prijatelju moj.
Srbija nije SFRJ i ne treba da bude, pa da igra nesvrstane ovdje neke, niti je ovo danas hladni rat. Stvari su vrlo jasne, imate vječito nedorečen istok i vječito imperijalan zapad, i tu treba znati plivati.
A glede Dodika, znate trebala bi nam čitava jedna tema nova, tako da ne bi puno o tome.
Preporuke:
17
12
41
utorak, 02 oktobar 2012 20:13
srbinbanjaluka
Kao što rekoh ne bi puno o tome, samo bi da dodam.
Suštinska razlika između Nikolića i Dodika je u tome što je ovaj prvi političar, a ovaj drugi šatorski političar, odnosno šarlatan. U pitanju je čovjek koji je prošao sve, od rušenja Miloševića radi milostinje zapada, do vatrenog nacionaliste koji šatorskim sjelima narodu pravi predstave, jer je skužio da ono protiv čega se ranio borio bivajući u koaliciji sa Antom Markovićem i Sejfudinom Tokićem danas je jako ugodna pozicija, a to je R.S. i pozicija njenog predsjednika.
Nikolić je totalno druga priča, smiren, staložen, politički pismen čovjek, a to što narod nezadovoljan želi promjene već sutra, a 10 god je birao pogrešno, pa prije toga 90ih bio na braniku komunizma dok je Berlinski zid padao, a još prije toga igrao se igre zvane SFRJ, a još prije zaboravio vlastiti genocid i Jasenovac..i ima toga puno i puno, i to sve ne obične, već gospodine kardinalne greške.
Biće bolje, samo svi moramo biti pametniji.
Živio!
Preporuke:
21
14
42
utorak, 02 oktobar 2012 20:28
Manasko
Rizikovaću i ja sa Vama g-ne Vukadinoviću i verovaću da se okrećemo sebi (Kosovu), a ne tamo nekoj Evropi. Pa, ovo je zaista postalo "Dugo putovanje u Jevropu", samo da dozivim da se naši političari "busnu" u grudi i odbruse tim kojekakvim Nemcima, Belgijancima, Lajčakima, Kacinima... Sve bih dao da "vidim" kako ih ovi naši ispraše (naravno verbalno), a oni spuštenog pogleda i obešenog ulja (ulj to je kod nas sinonim za kresta) napuštaju državne zgrade, a uši im crvene od uvrtanja - kakva slika!?
Realno, mnogo bi bilo, al' malo samopoštovanja i dosta poštovanja prema svojoj zemlji - Srbiji, to nam je zaista potrebno.
Za ovog bivšeg neću da trošim reči, on je svoje odsvirao - možda ćemo ga videti u nekom drugom filmu.
Preporuke:
18
3
43
utorak, 02 oktobar 2012 20:36
Biljana Nikolić@srbinbanjaluka
Sa Vašim nabrajanjem stvari, tj, sa spiskom pobrojanih problema, mogu da se složim. Ono u čemu se nikako ne mogu složiti sa Vama je sledeće - Vama sadašnje stanje u Srbiji služi kao olakšavajuća okolnost za poteze Nikolića i vlade, uz nekakvu nadu da bar mrvicu poprave na bolje, dobro je. Meni je stanje u Srbiji razlog da se koliko juče, zavrnu rukavi i POČNE SA RADOM, a proslave u finim odelima, govori, aplauzi, ostave za PRVE VIDLjIVE REZULTATE RADA.
Ako ne znaju kako treba RAZBUCATI osinja gnezda u Srbiji, nego im prilaze sa strahom i dvostrukim zaštitnim odelima, uz glasno kuraženje da ih mi čujemo, nema pomaka napred.
Meni novo zaduživanje, primena Borko-Kuperovih dogovora, uz poskupljenja od 20%, nisu signal za mir i spokoj.
Vidite, ja ću biti spokoja tek ako Srbija postane država sposobna i dovoljno jaka da se bori sa svim problemima koji je snađu. Do tada, ko god da je na vlasti, mogu biti samo oprezna i nema praštanja niti izgovora. Nismo ih za uši doveli na vlast.
Preporuke:
33
15
44
utorak, 02 oktobar 2012 20:45
Sa jednog sajta
Kao što nam pokazuje istorija, trijumfalan početak može imati neslavan kraj. U sadašnjoj fazi Nemačka teži da stekne stratešku kontrolu nad Srbijom i dalje je pritežući. Ali postoje ozbiljne sumnje u to da će u trenutnoj situaciji višestruke saradnje sa Rusijom, koja ima mnogo šire perspektive, srpski narod koji pokazuje heroizam, viteštvo i neustrašivost u odbrani severa Kosova, tolerisati dalju uzurpaciju svojih prava.
Preporuke:
31
0
45
utorak, 02 oktobar 2012 20:46
Sa jednog sajta
Ozbiljna analiza sa pozicija geopolitičkog realizma pokazuje da protivteža neophodna za preporod Srbije jeste principijelno nova etapa strateške saradnje sa Rusijom. Samo ona može izvući Srbiju iz statusa sistemski zaostale države, u koju su Srbe putem vojne agresije ugurale zapadne zemlje, sa pogubnim i ponižavajućim karakteristikama protektorata visokog stepena zavisnosti. Ili, prostije rečeno, došlo je vreme da zapadni političari dobiju po prstima…
Preporuke:
28
1
46
utorak, 02 oktobar 2012 21:10
Decko iz B. 1
@srbinbanjaluka
Poštovani, za MOJ ukus vaš tekst što ste pisali između 17:26 do 18:13, je suviše fatalistički, ali naravno imate pravo na taj pogled. Tako sam ga shvatio, a slažem se sa gospđ.Biljana Nikolić da treba sada da se ide u radikalne reforme i ne sa mlakom retorikom da je ovo malo izrečeno sve što možemo da radimo! Da je Srbija Država sa 7,5 mil. stanovnika bez KiM Šiptara za mene nije nikakav alibi da mi nemožemo ništa protiv velikog sveta! Možda da sam idealista, ali Slovenci su u JUG iamli više moći u političkom i privrednom smislu nego najbrojniji narod te države. Naravno da su imali bolje startne pozicije od Srba, kao živili u jednom sistemu zvano K. i K. monarhija koj je investirala u taj narod/pokrajinu. Vidite Švajcarci kolki ih ima, a znaju da vladaju. Naravno da se može sa pravom reći da su ta primera malo daleki, pošto smo mi Srbi. Ali naš mali narod je vodio borbu protiv otomanskog carstva i dobili bitku samo što je nisu dobro iskoritili.
Preporuke:
34
14
47
utorak, 02 oktobar 2012 21:16
Biljana Nikolić
U parlamentu, samo relativno malobrojni i mlaki DSS, pri tome još dodatno obezubljen iščekivanjem da ga pozovu u beogradsku ili republičku vlast
Slažem se potpuno sa Vukadinovićevim opisom sadašnjeg DSS. Znam da biti u opozicionoj nemilosti DS nije bilo lako, znam da treba plaćati račune za stranačku infrastrukturu, ali ovoliko žmirkanje na nastavak DS politike po pitanju KOSMETA, sramotno je.
Preporuke:
27
8
48
utorak, 02 oktobar 2012 21:17
Decko iz B. 2
A zbog tih želja da Srbija hoće preporod preko noći meni je to dobro poznato gospodine. Samo što svaka politička stranka neće da ukaže šta Srbiju čeka pošto hoću još malo da se sunčaju u nekakvom miljeničkim kabineta izvanj naše zemlje. Znači u pravu ste, ali i to nije neka novina. Samo da podsetim da je gsp. Obama pričao Amerikancima da ću posle pada Američkog Hitlera/Miloševića zvanog Buš biti med i mleko i zdravstveno osiguranje za svakoga, a ispalo po meni da je još lošija opcija nego njegov predhodnik. A šta će posle toga neznam.
I zbog toga još jednom, ja mislim da trebamo što agresivnije da vodimo NAŠU politiku a ne spoljnu. Prvo da nađemo NAŠU politiku, naravno. Ali to odmah da se popravi!!! I ne kada ćemo dobiti malo vremena od nekog spoljašljeg faktora.
Poštovanje
Preporuke:
16
14
49
utorak, 02 oktobar 2012 21:27
srbinbanjaluka
@ Biljana Nikolić
Sa svime što ste napisali se u potpunosti slažem. Kritika uvjek treba.
Samo, da razsjanim nešto, ja kad ovo pišem ne želim reći da Nikolić je amnestiran od kritike jer raniji na vlasti su bili još lošiji. Možda je dojam da sam tako mislio, ali ne.
Samo opet radi jasnoće stvari, htio sam reći da situacija ni politička ni ekonomska nije laka. Danas je, barem po meni, za ovo vrijeme sadašnje, uspjeh da se zaustavi dalje rastakanje Srbije u atmosferi i položaju kad smo zaista ranjivi, kad se nadire sa svih strana. U tom smislu, ja mislim da sada od Nikolića nema ko adekvatniji, mislim da bolje danas nemamo. Svi drugi su svoje utakmice odigrali... dajte da vidimo gdje ova ide, a da ne zviždimo već svojima u 10 min igre.
Toliko, i svako dobro !
Pozdrav !
Preporuke:
18
13
50
utorak, 02 oktobar 2012 21:42
Beli Orao
Iako pristojan čovek ne može a da ne oseti mučninu pri pogledu na aktuelno medijsko iživljavanje nad Tadićem...
Malopre rekoh za komarce, a sada ću za zečeve.
Pa gde ste bili zekani kad smo ga napadali, javno preko NSPM i još nekih elektronskih novina, preko telefona, kad smo se radovali kad je pao, a kad padne skroz koga ćete posle tri dana da napadate.
Predlažem da se vratite na Miloševića jer je Sloba lav koji je uvek vaša zečija inspiracija.
Preporuke:
12
2
51
utorak, 02 oktobar 2012 21:45
Vid
I ja se nadam promeni politike koju smo do sada zastupali u vezi sa KiM, ali bih sačekao i platformu koju nove vlasti već neko vreme najavljuju. Tada će ,valjda, biti jasnije u kom ćemo pravcu krenuti kada je KIM u pitanju. ovo do sada je prilično konfuzno, ako pogledamo stavove predsednika Srbije i premijera Ivice koji se na sva usta zalaže za "podelu". Ivice, izem ti podelu kad Šiptari dobiju 90% teritorije. Ja lično, ne bih dao ni metar.
Preporuke:
20
2
52
utorak, 02 oktobar 2012 21:57
Biljana Nikolić@srbinbanjaluka
Ne slažem se sa Vašim zaključkom da od "Nikolića nema boljeg". Ispravan zaključak je - Nikolić je izabran voljom građana, a da li je taj izbor loš, dobar ili najbolji do sada, pokazaće konkretna DELA Nikolića, ne reči. Isti je slučaj sa vladom.
Kritikujete (s pravom)greške iz prošlosti, ali UVEK kad je neko proglašen najboljim i jedinim, rezultati vladavine su bili katasrofalni. A onda je dolazio novi unapred najbolji i jedini...
Vreme je da takve ocene ostavimo za kraj mandata.
Preporuke:
25
16
53
utorak, 02 oktobar 2012 23:06
Student
"kako smo to, sve jureći za „velelepnom palatom“, stigli do „prosjačkog štapa“!?)"Mislim da nam tzv. evropski put nije kriv za sve naše kriminalne radnje. Nisu Galeniku unuštili File i Kacin već kadrovi iz ove vlade. To što smo danas siromašni,uglavnom smo samo krivi,to jest političari koje je narod birao.Ne bih reako da patriotski nastrojenih analitičara nema u javnosti,pitanje je u kakvoj javnosti? Da se ne lažemo tamo neki "šifrovani sajtovi" su jako posećeni a oni uopšte ne daju šansu drugom mišljenju. Što je najsmešnije,prenose komentare iz Vremena i Danasa iz novina koje niko ne čita? Jedan Teofil Pančić je tamo redovan,Svetislava Basara,Boško Jakišić..klasično jednoumlje u drugosrbijanskom stilu. Jednostavno na "mane stream" medijama malo nacionalnijih ljudi nema, oni su na crnoj listi.
Preporuke:
16
1
54
utorak, 02 oktobar 2012 23:31
Rin o-o to
“Bez Kosova i Metohije bi se osećali kao čovek u velelepnoj palati koji je na smrt bolestan", rekao je on i napomenuo da je „deset godina trčanja Srbiju dovelo do prosjačkog štapa i da će sada malo da misli o sebi“. Svesno kontradiktorna izjava. Državnički pokušaj?Savest radi? Strategija izvlačenja? Jer, U Kniću, pre tri dana kaže ispred crkve ili u njoj, parafraziram: „ ... ako nevaljam zaokružite nekog drugog“? Pa nisu izbori sutra nego su bili juče? Vi ste predsedniče u petogodišnjem mandatu! Ne verujem da pričate o godini posle tog mandata ili možda pričate o ostavci sutra? Prvi deo izjave, onaj pod navodnicima je, valjda, „savest radi“ (najslabija karika) ...
Preporuke:
15
5
55
utorak, 02 oktobar 2012 23:31
Rin o-o to
... Drugi deo izjave kaže da onaj prvi može da znači samo „državnički pokašaj“ (nekompetentna karika). Šta znači to: vreme je da Srbija „malo misli o sebi“? Valjda Srbija svo vreme misli o sebi, o kome bi drugom? Ili Srbija uopšte ne misli na sebe pa je vreme i red da počne? Dakle, predsednik umesto da kaže: Srbija svo vreme misli o sebi ali joj nedaju da misli, on to „nedavanje“ zaobilazi (demagoška karika)? Ni „resetovanje“, ni spin. Alibi varijanta!
Preporuke:
16
5
56
utorak, 02 oktobar 2012 23:55
srbinbanjaluka
@ Biljana Nikolić
Dobro sad ne bi da se previše upuštamo u tu priču ko je bolji ovaj, onaj... da ne bi filozofirali. Ma ne sporim ja da ima od njega i boljih i lošijih, ja nisam njegov potparol... no evo vi recite, koliko ja znam od ovih što su se kandidovali Nikoliću može se reći da je ovo prilika prva prava, na to sam mislio. Svi drugi su već pročitani i bili, što ne mora značiti da neće i on ali eto...
Inače, lično da se pitam, o tome sam već govorio, mišljenja sam da generalno manje više naša srpska politika je uvjek nedorečena, ili zatucana, ili neprilagođena vremenu, uvjek nešto kaskamo, prosto uvjek smo bili iščašeni, tako da ja mislim da je red za jednu pravu, istinsku, novu i mladu srpsku nacionalnu ideju, ideju modernog srpskog nacionalizma, ali to je sad široka tema i nije joj sad mjesto ovdje. Zato kažem, mišljenja sam da je Nikolić najmanje loše rješenje, a tragedija je da su sva loša, a to je ceh onog ranije što sam pisao, promašene politike u istoriji.
Pozdrav
Preporuke:
3
5
57
sreda, 03 oktobar 2012 00:19
Dragan Katun
Da. Tesko je, kada je ova alijansa u pitanju ne pogresiti.
Licno mislim da nas vozaju i da ce napraviti dodatnu stetu. Nepopravljivu, dakle, trajnu.
Radovalo bi me, cak bih bio i presrecan da nisam i da ne budem u pravu, jer ne bi obrukali dedove i ne bi dali primer naslednicima za necasano.
Ocenjivanje izjava, koje su pre svega nemuste i neodgovorne, kao mudrim i ..., je iscekivanje necega/povoljnog/ u sta je tesko poverovati.
Ne tako davno, jedan tip me je fascinirao svojom energijom da nam svakog dana izbaci po jednu rudimentarnu ideju, za koju je odmah trazio nacionalni konsenzus, da bi vec sutradan ispalio sledecu, i tako ..., i videli smo svi ni na jednu se nije vratio da je ostvari.
Da to je prvi menadzer nase propasti, pa je stoga rezerva neophodna.
p.s. ne razumem pojedine komentatore koji moraju da posalju 5, 6 i vise postova da bi ...., postujte gostoprimstvo i dovoljno je 1, 2 posta da kazete sta imate, izuzimajuci odgovore/replike/.
Preporuke:
4
3
58
sreda, 03 oktobar 2012 00:30
Peter RV
Sve ce najvjerovatnije izpast "resetovanje spina"
Ma da se jasno osjeca promjena ambijansa sa Nikolicem i Dacicem, jos uvijek je moguce da je sve ovo samo spin, druksi od Tadicevoga doduse, ali ipak da bi se uslo, kako tako- u EU.
Sastanak sa Putinom, prica o referendumu i o 'patriotskim crvenim linijama' mozebit je samo usmijerena 'ucijeni', i strahu EU 'zaokretom' prema Rusiji. Ima vec znakova da se EU ponasa blaze prema ovoj vladi (neke nevidjene izjave ljubavi od strane novog njemackog ambasadora itd).
Evropu je lako zastrasit sa ruskim 'prodorom' na Balkan. To je njima vjekovni strah.
Ironija svega ovoga bi bila toliki napor i ponizenje samo da se udje u EU-konjusnicu gdje ce nam davat lekcije Jelko Kacini i hrvatski konjusari.
Preporuke:
13
2
59
sreda, 03 oktobar 2012 01:31
Šešeljevac
1.
Suština politike svih postpetooktobarskih vlada je „EU nema alternativu“.
Suština politike svih nemačkih vlada je isto tako „EU nema alternativu“.
Osim što srpske vlade to naivno ističu a nemačke mudro ćute, razlika između dve politike je sledeća:
U slučaju Srbije ta alternativa je izmišljena. Ulaskom u EU Srbija je gubitnik u svakom pogledu – počev od ekonomskog preko političkog do kulturnog. Za Nemačku, međutim, EU zaista nema alternativu. Postojanje EU je za njenu privredu i društvo pitanje opstanka. To je uostalom konstanta nemačke istorije. Bez jedinstvenog ekonomskog prostora Evropske unije, Nemačkoj bi predstojalo resetovanje u poređenju sa kojim je resetovanje srpske politike ukoliko bi konačno shvatila pogubnost člansta u EU – dečija igra.
Preporuke:
15
2
60
sreda, 03 oktobar 2012 01:33
Šešeljevac
2.
Mada je postojanje EU- dakle članstvo u EU neke evropske države - egzistencijalni interes Nemačke, ona se postavlja kao da čini ustupke državi za čiju kandidaturu ili članstvo daje zeleno svetlo. To je slučaj i sa Srbijom. Članstvo Srbije u EU za Nemačku znači NEOPHODNO novo tržište. Jedino što je interesuje to je da dođe do tog tržišta što jeftinije. Međutim, poučena iskustvom Prvog i Drugog svetskog rata sada se ne postavlja kao osvajač već kao partner - ekonomski uspešna privreda vrednih i štedljivih ljudi, spremnih na saradnju (!!!) a ne na potčinjavanje (!!!). U toj vizuri uslovi koje postavlja se tumače kao prirodan stav nekoga ko, eto, čini uslugu drugome pa samim tim ima pravo i da mu postavlja uslove.
Preporuke:
8
1
61
sreda, 03 oktobar 2012 01:35
Zoran
Više je resetovanje nego spin.
Preporuke:
4
2
62
sreda, 03 oktobar 2012 01:42
Šešeljevac
3.
To viđenje situacije – vredni i uspešni Nemci koji izdržavaju neuspešne i ne tako vredne južnjake (pa samim tim imaju pravo da im postavljaju uslove) - nema više prođu u mnogim evropskim zemljama. Nažalost, Srbi koji projektuju sebe i svoje visoke standarde časti –ljudske, vojničke i svake druge - vide u Nemcima i nemačkoj politici uslovljavanja a zapravo ucenjivanja, upravo ono što ovi žele da se vidi. Zato je uslov svakog političkog resetovanja srpske politike prema EU prethodno psihološko resetovanje Srba i svest da su oni potrebni Evropskoj uniji - pre svega Nemačkoj - a ne obratno.
Konačno - da li je Nikolićeva izjava spin ili resetovanje?
Verovatno i jedno i drugo, tačnije ni sasvim jedno ni sasvim drugo već nastavak mudrijašenja kome će uskoro morati da dođe kraj.
Preporuke:
11
1
63
sreda, 03 oktobar 2012 02:56
Ništa novo
( Dveri ....koji, izgleda, mnogo više vole da se bave „siguricom“ poput gej-parade, nego da se ozbiljno konfrontiraju sa vlastima i Zapadom na „neperspektivnoj“ i medijski neatraktivnoj kosovskoj tematici).Ć
Otiđite na njihov sajt pa vidite šta zahtevaju u vezi Kosmeta, Vojvodine i sl. To što ih ostali mediji cenzurišu i napadaju, to nije problem Dveri, već tih medija.
Preporuke:
15
5
64
sreda, 03 oktobar 2012 04:23
Zoran
"Samo ne mogu a da se ne zapitam da li je toga što sada govori Tadić bio svestan i 2007..."
Naravno da jeste, zato ga Zapad i škartirao. U suštini bolje i Sloba nego neko(citiram Zapad): "Stalno obećava a ne uradi ništa". To je neko od Zapadnjaka rekao za prethodu vlast, tačnije DS.
Preporuke:
4
2
65
sreda, 03 oktobar 2012 05:07
Cmok Toronto
Odvikli smo se od *normale* pa nam je sve čudno što bi trebalo da bude normalno.
Navika je opasna inercija.
Ako je za utehu bolji smo nego što smo mislili.
Ps.Pojava u pisanju SRBSKA umesto SRPSKA je sve češća i mada je to više *ideologija* nego lingvistika...Dopada mi se.
Preporuke:
4
1
66
sreda, 03 oktobar 2012 06:15
'Ajduk
Velika Srbija nema alternativu. Samo ko (osim Seselja) ima petlju da to javno kaze. Jos vaznije, ko ima viziju da to postupno i sistematski ostvari.
Preporuke:
7
6
67
sreda, 03 oktobar 2012 09:12
za "ništa novo"
Ne budite naivni u vezi Dveri (mada ste verovatnije ne naivni, nego navijač.) Da im je zaista stalo, našli bi oni načina da se oglase povodom Kosmeta, makar masovno plakatima, kao što su evo sada plakatirali grad povodom gej-parade. Tu ih ne bi mogli sprečiti, nego tema Kosova nije "in" i ne donosi političke poene, a protivljenje gej-paradi, da se razumemo, i ja sam protiv tog paradiranja, donosi glasove i medijsku pažnju.
Preporuke:
13
4
68
sreda, 03 oktobar 2012 09:23
Ljubomir Jaric
Kosovo i Metohiju treba ostaviti za neka buduca vremena kada uslovi za resavanje tog problema budu povoljniji. Ono sto sada treba odraditi je referendum o pristupanju EU. Mi kao narod imamo odgovornost za ono sto nam se sada desava. Hocu reci da je EU pitanje ovog trenutka, a Kosovo i Metohija je pitanje vecnosti. I tu je kraj cele price.
Preporuke:
9
4
69
sreda, 03 oktobar 2012 09:30
Konjec delo krasi
Uprkos potcenjivačkom odnosu prema DSS-u, svako ko sada ne vidi da su potezi koje vuče vlast, dobrim delom, koordinisani sa stavovima DSS-a, treba da stavi prst na čelo.
I još, svako ko ignoriše potpuno neprirodno, usiljeno odsustvo postizbornih razgovoera-pregovora SNS i DSS, treba da se zapita ima li ičeg drugog iza te (tobožnje) tišine.
Preporuke:
12
2
70
sreda, 03 oktobar 2012 14:19
Vera Sobat
Gospodine Vukadinovicu, POSTOVANJE sa molbom da ne POSUSTANETE i da -
OSTANETE neumorni u raskrinkavanju politicki pogubnih delovanja za Srbiju -
kako bivsih tako i buducih politicara!
Gospodin Tadic je puno toga uradio sto je Srbiji strahovito naskodilo ( moje -
privatno gradjansko misljenje ) a sve sa MANTROM: "EU NEMA ALTERNATIVU"-
koja je Americi i EU,signalizovala totalnu POTCINJENOST i SPREMNOST Srbije
da PRIHVATI SVE sto je SAD + EU =NATO-u iz puno poznatih razloga vazno!
Promena rezolucije u zadnjem momentu sa davanjem neogranicene moci EU
a totalno marginalizovanje UN po pitanju KosMeta, o tome g.Tadic =CUTI a -
to je GRESKA ogromnih i nepromenjivih razmera!!
HOCE li USTAVNI SUD ikada o svim tim greskama raspravljati????
Ili cemo po srpskom obicaju vec sutra sve to zaboraviti????
Preporuke:
8
2
71
sreda, 03 oktobar 2012 16:27
Ludi Vanko sve luđi i luđi
To da "Eu nema alternativu" je bilo pogubno.U životu i politici ( i to su,ako ćemo pravo, komentatori ovde govorili pre svih vas i političara i analitičara, uvek ima laternative.Onaj ko nema alternativu sam sebi ukida slobodu da o nečemu odlučuje.
To je sada jasno i Vukadinović nema razloga da se zbog takvog zaključka plaši "naivnosti".Vreme je da se štap i šargarepa kojim su nas svodili na obdanište i i trenirali nas kao Ciganin mečku,( ne Rom, nego Ciganin.Romova mečka je mercedes), obije njima o glavu
Čak i da im samo vraćamo milo za drago, ovo što čine Nikolići Vučić je značajno.Vraćaju nam prostor za delaljnje.Stavljaju njih u položaj da se čude, bune, zapitkuju,da li su i gde pogrešili.Daleko se ne vidi ili teško vidi ali ovde smo sigurno stigli.Nadajmo se da prvi potez podrazumeva drugi i da koncept ove partije političkog šaha ima izgleda.Čak i da sve ne uspe, sama činjenica da igramo svoju igru ili je nagoveštavamo je značajno.Nevolja je što ima mnogo nevolja.Treba mudro.
Preporuke:
9
2
72
četvrtak, 04 oktobar 2012 02:21
Mica
"Srbine" banjaluka,
Mislis da si Isus Hristos, koji pita Pilata:
"Istina?...,sta je istina ?"
Dojadi ovde. Mislis da si sam.
Ko onaj mudrujuci kukuruzar.
Za pojas zadjeni.
Sjasi !
Preporuke:
5
12
73
četvrtak, 04 oktobar 2012 15:29
srbinbanjaluka
@ Mica
Ni na kraj mi pameti nije bio Isus, slab sam na tom polju religijskih citata. To je bilo retoricko pitanje, a odgovor sam odmah ispod i napisao,a to je da istina i pravda su danas atomske bombe, nazalost.
Preporuke:
1
2
74
četvrtak, 04 oktobar 2012 17:21
Dragan Katun
@ srbinbanjaluka
bas ste se raspisali, kad sam procitao n-ti nastavak, i ima jos, rekoh e do ..., sustinu spoznajte sami, ali molim Vas u jednom postu, ako bas morate.
Preporuke:
3
2
75
četvrtak, 04 oktobar 2012 17:42
srbinbanjaluka
@ Katun Dragan
inspiracija :)
Ok. Mada mislim da je to nebitno, imate prostora, pišite svi koliko vam se piše.... drugi nek čitaju neki nek ne čitaju, Ja tako, nešto čitam, nešto ne. Nismo kod Kim Jong Una, važno je da ovo nije oraničen prostor pa da neko daje komentare na uštrb drugog, nego baš suprotno svako nek piše koliko smatra, protora ima, klizač na mišu je tu pa spuštaš i preskačeš.
Ni meni se ovdje gomila drugih gluposti ne sviđa pa mi ne pada na pamet kao neki da pišem psovke. Ovdje kad nekom izostanu argumenti redovno ti kažu, izdajnik, antisrbin, skrati priču, produži pirču, daj ćirilicu. ko će to sve...
Živio !
Preporuke:
2
2
76
četvrtak, 04 oktobar 2012 17:44
srbinbanjaluka
@ Katun Dragan
Jbg inspiracija :)
Ok. Mada mislim da je to nebitno, imate prostora, pišite svi koliko vam se piše.... drugi nek čitaju neki nek ne čitaju, Ja tako, nešto čitam, nešto ne.
Nismo kod Kim Jong Una, važno je da ovo nije oraničen prostor pa da neko daje komentare na uštrb drugog, nego baš suprotno svako nek piše koliko smatra, protora ima, klizač na mišu je tu pa spuštaš i preskačeš.
Ni meni se ovdje gomila drugih gluposti ne sviđa pa mi ne pada na pamet kao neki da pišem skini mi se i sl. Ovdje kad nekom izostanu argumenti redovno ti kažu, izdajnik, antisrbin, skrati priču, produži pirču, daj ćirilicu, skini se, sjaši, uzjaši :) ko će to sve... a malo je suštine, malo konkretne kritike tipa, napisao si to i to - nije istina, ili nisi u pravu jer fakat je nešto drugo sl... a to skrati priči il skini se najlakše je napisati.
Živio !
Preporuke:
1
5
77
petak, 05 oktobar 2012 03:48
vlada na cmok toronto
SRBSKA RIJEČ - RIJEČ BOŽIJA
Slovo B sam namjerno zadržao iz više razloga: 1) ova knjiga bavi se korijenima riječi, a korijen riječi za naziv našeg naroda, države, jezika jeste SRB; 2) slovo B je pisao sveti Sava kao prvi i najveći prosvjetitelj Srba, i svi pisci prije njega, i poslije njega, sve do Vuka Karadžića (znači, više od hiljadu godina); 3) i sam Vuk je u početku pisao B, dok najzad nije, kolebajući se između Mušickog i Kopitara, poslušao ovog drugog; 4) izuzeci od jednačenja po zvučnosti u našem jeziku već postoje (brdski, odšteta, vođstvo); takođe, pravilo kaže da se promjena ne vrši, ako bi došlo do udaljavanja od osnove (štabski ( a ne: štapski) oficir, Gradac: Gradca, a ne Gratca ili Graca); jednačenje se ne vrši u vlastitim imenicama stranog porijekla (Midhat, Edhem, Vašington, vašingtonski, Habsburg); 5) sam naziv slova B jeste BUK što znači Bog (Sveznajući); 6) sam oblik slova B je veličanstven: ono je načinjeno od slova O i G, tako da kad se sastave sva tri slo
Preporuke:
6
2
78
subota, 06 oktobar 2012 05:25
vlada na cmok toronto nastavak
6) sam oblik slova B je veličanstven: ono je načinjeno od slova O i G, tako da kad se sastave sva tri slova dobijemo riječ BOG; ono nam kazuje na samo da je Bog Sveta Trojica nego i način Njihovog postojanja: iz B izlaze i O i G, baš kao što se Sin rađa od Oca i kao što Duh Sveti ishodi od Oca; u jednom slovu glavna pravoslavna istina (dogma)!
Trenutno najvažniji politički korak u Srbiji jeste pronalazak (još) 4 poslanika kako bi se stvorila mogućnost za podnošenje tužbe Ustavnom sudu! To se očekuje od poslanika iz tabora vladajuće većine i otud takav "obezubljen" stav DSSa u parlamentu, a ne zbog iščekivanja da ga pozovu u beogradsku ili republičku vlast!
Koncept naših medija- Danas, B92, NIN, Vreme (izuzimajući Žarkovića, ali ne uvek)... (E - novine su ispod svake kritike), dakle koncept medija koji su do juče vodili, i još vode glavnu reč - zasniva se na iživljavanju.
Iživljavanje je omiljeni postupak korifeja ovih medijskih kuća, a Tadić - pa on je bio inspirator i inspiracija takve medijske atmosfere.
Produhovljeno, srbofilsko, "lično",anti-eu - osuđeno je na linč od strane brankica, spaja... Da i ne pominjemo snishodljivost onih mučenika, unapred poniženih, koji se javljaju drhtavim glasom:"Gospođo Olja, dobro veče..."
Tekst je inače odličan.
Po meni-:)
Hipoteza: Dodik i Dačić/Nikolić će pokušati da RS upotrebe kao argument pred priznavanjem, vjerovatno "okrnjenog" Kosova, i da probaju da nešto na tu kartu "ušićare".
Što se tiče resetovanja, bio bi dobar korak, ali to nije dovoljno da bi Srbija imala budućnost. Moraju da uslijede i druge aktivnosti, teške reforme zemlje, da bi ona stvarno opstala u narednih 30-50 ili više godina.
Kad bi se raspala EU, svako bi ostao na svome, nestalo bi samo briselske birokratije.
Kad bi se Srbija odrekla KOSMETA, postala bi svetski prosjak broj 1.
Rusija je spas Srbije i tamo treba širom otvoriti vrata, a sa ovima iz Evrope gledaćemo se kroz ključaonicu.
E sad, znate ima tu jedan problem, kod nas Srba ima i jedan dio malo žirovnijih ljudi, koji šta god Nikolić da uradi reći će spin, to vam je ona grupacija tzv. busadzija u prsa koji razumiu samo takav jezik, da uzmeš mikrofon i vikneš : Naše je, ne damo, sutra dole krećemo... i onda još koja pjesma... i svi namireni.
A to nije politika. To se zove šatorska ili čadorska politika. Politika gdje se jede i pije i pjevaju i govore želje. Zbog takvih Srba mi smo i rasrbljeni i depopulizovani, i tavorimo danas.
Treba ove ljude pustiti da rade šta umiju, siguran sam da ako ništa za milimetar će pomjeriti stvar na bolje, generalno, jer toliko je bilo loše i talog je bio ogorman da, iskreno, šta god uradili biće nekakav uspjeh. Imaju tešku situaciju, ali i jednu "komociju" u smislu da prije njih je sve bilo, ama baš sve, preloše tako da uz malo truda da se bilo kako pa i malo barem nabolje.
Mislim da će tu najveći problem biti unutar vlade kako to sve izdogovarati, mislim da je realno da tu Nikolić i Vučić zarade brojne klipove u točkovima vlade od svojih "saveznika", tzv. koalicioni partnera. Ali to je Srbija, oni su bili primorani, da bi išta promjenili, da idu sa njima, tako je matematika govorila, nažalost.
I onda dolazi najvažnije, a to je uloga zapada glede Kosmeta, i njihov uticaj, i na to još Rusija.
Koliko god to zvučalo gorko ko pelin, i pomalo teško za govoriti, treba znati, zapad je bombama napravio tzv. Kosovo, on bi bombama u nekim radikalnijim uslovima opet bio spreman da to brani. Sad će reći oni ali Rusija danas i ona nekad... hm. Vidite, uticaj Njemačke je pregolem, svako ko bi rekao briga me šta kažu, lagao bi, naročito tako naglo, oštro, prosto nismo u toj poziciji, nažalost.
Značajan doprinos su dale "inteligentno" i "transparentno" ispostavljene fakture boravka na EUropskim visinama (hvala Nemačkoj) u osetljivom trenutku boravka na EUropskim visinama pa je prizemljenje ubrzano.
Ah te visine. Nema više razređenog vazduha, nema EUropskog ozona, nema više pogleda na oblake koji skrivaju planine, šume, reke, gradove i sela.
Prosto smo se uželeli gradske vreve, mirisa sela, šuma i planina Srbije. Doživljaj je potpun i to toliko da ne želimo skoro da boravimo na EUropskim visinama. Ipak smo mi samo običan zemaljski narod i boravak na Erospkim isinama prepuštamo hrvatima, slovencima, špancima, grcima, ...
Ne bi da budem dosadan o istoriji, naročito bliskoj, pisali smo toliko puta o tome, ali ostaje ukus da smo našom zatucanom politikom sebe doveli tu gdje jesmo, i dali našim tradicionalnim neprijateljima povoda da nas uzmu i rastrgaju, a tamo gdje so i mogli i trebali, nismo znali i imali šlifa da i mse kvalitetno dodvorimo, sovju priči izlobiramo... ali kada se uzme u obzir u kakvom nam je stanju i tad isad bilo obrazovanje, naša crkva, emigracija, političari, tzv, samoproglašeni očevi nacije i zatim zadojenost komunizmom sl... onda i nije teško zaključiti da bolje i nije moglo.
Zato danas ova generacija ima preveliko breme, od Nikolića se nepravedno očekuje da ispravlja višedecenijski pogrešnu politiku nas Srba, da govori i kaže u ime nas sve ono što su drugi trebali i mogli, a nisu, opet zarad svojih ličnih interesa. Ljudi, to je teško.
Rastrzana je ovo zemlja, jedni hoće na istok,drugi bi na zapad... teško nama.
Rusija i moćnija da je, teško da bi mogla značajnije, po zapad trusnije da utiče na Balkan. Zna Nikolić dobro, pored sve ljubavi prema Rusiji, da ići samo tamo, govoriti samo o njoj, blago kazano, nikud ne vodi. Rusija je još ranjiva, i to onako najgore, ranjiva iznutra, podložna razno raznim previranjima što samo i nama otežava stvari u smislu nekog dugoročnijeg planiranja naše politike i sl. Rusi još daleko žive od dobrog života, a to je preduslov mira u kući, još uvjek trube trube nekih revolucija, uvjek je nešto, blizu, okolo, stalni izazovi, što im ne daje da postanu konačno jedna potpuno stabilna zemlja. Znate, gosp. Kuusturica je super dobro neki dan rekao, Srbi, Rusi, ma uopšte Slaveni, nagli su, za pravdu i istinu su uvjek spremni da stradaju, a to je loše. To treba mjenjati.
Mislim da to Nikolić i ove žele.
Ali isto tako, pričati danas o Srbiji, govoriti joj i misliti najbolje a ne priznati gdje smo, ne priznati da zapad je na Balkanu veliki brat, bila bi laž. Laž, koj bi da se pitaju neke busadzije u prsa dovela nas ponovo u situaciju da nam bombe padaju na glavu, jer oni kažu nek padaju, mi se borimo za istinu i pravdu, ne može nam niko ništa. Smiješno.
Aman ljudi, nema pravde, šta je istina ? Šta je pravda, nema istine ? I pravda i istina jesu danas atomske bombe, sila jačeg.
Bilo bi lijepo da je drugačije, ali nije.
Mi nikako da shvatimo postulate funkcionisanja svijeta, politike. Uvjek lutamo, stalno bi da se opredeljujemo, i to onako u brk svakom, srpski.
Apsolutno tačno
Od Nikolića se danas traži da uradi posao i u ime onih koji svoj posao ne rade. Očekuje se da on ima čaroban štapić, i da sve dovede u red, a drugi ?
Da Nikolić mjenja jel, govori kuda Srbija danas treba, da to govori narodu sa ovakvim intelektualcima jel ? Narodu sa ovakim profesorima, sa ovakvom SPC - om, sa ovakvim akademijama, analitičarima, vaspitačima ovog društva... pa zar nije malo previše ljudi ?
Pitanje suštinsko zapravo jeste ko će da mjenja Srbiju, narod u njoj ?
Bez obzira krenula ova vlast na zapad il na istok, mi i dalje ćemo imati tzv. intelektualce, tzv. duhovne ljude, tzv. profesore, tzv. narod prosvećen.....i to politički prosvećen prije svega.
I crkva, i univerzitet, akdemija... svi su pali na ispitu, i sad svi u Nikolića gledaju šta će i kud će...i svi pametuju.
Srži da moramo mjenjat isebe, kao narod se izdignuti. Moramo biti politički pametniji, kad to budemo ljudi će onda biti zreliji, bolje će birati, a neće nekakvi cenzuaši koji još usput rade protiv države ulaziti u parlament i onda odatle rovariti Srbijom.
To je psoao za sve i svakog, na svoj i svačiji način. I crkve, i škole, i fakluteta, i naročito medija.
Šta mi realno imamo od toga ? Ništa. I crkva, i škola, i fakulteti, i mediji, svi samo žele moć, žele da upravljaju, a niko ne edukuje. Crkva propovjeda politiku, a kad ga pozoveš da pomogne sirotoj porodici onda pop kaže uvređeno, uh nije moje da se bavim politikom. Tzv. Intelektualci se bave politikom, a kad ih pitaš za savjet kažu da vidim šta ćeš ti uraditi pa ću ti ja reći kako ćeš. Znači redovno obrnuto od onog kako uradiš. Mediji se bave politikom, a kad treba progurati neku priču o zločinima nad nama nema ih, a prvi su kad treba delati protiv zemlje.
Sve smo pogrešno radili, ali sve, ili bolje reći ništa nismo radili. I sad, de ti Nikoliću reci šta ćemo, na zapad, na istok, na resetovanje, na... na šta, kuda ?
Ja kažem ni na zapad, ni na istok, a windows nismo da se resetujemo, ljudi smo, živa bića, banalizovati tako odnose medju ljudima a kamoli medju državama je, blagao napisano, pogrešno. Srbija treba da bude pametna, da se množimo kao narod, da jačamo, a za to nam treba mir. Ići od zapada Rusiji je pogubno jednako kao i ići od Rusije zapadu.
Zapad samo čeka pogrešan korak naš, čeka pa da haos prije svega u Srbiji napravi. Ovo naše, u Srbiji, vječito 50% : 50% po bilo kom pitanju može nas samo odvesti kao narod u neku novu, modernu Sutjesku, kada smo jedni druge preko nišana gledali a iz istih kuća smo bili, stric na oca, otac na sina i sl. Ne smijemo toliko biti nezreli.
Mali smo da se izašta opredjeljujemo.
njima, dakle, nije i ne može biti svejedno, i to ne samo zbog rejtinga i izbora, da li će u toj istoriji biti zapisano da su, sto godina nakon Kumanovske bitke, oni bili na čelu Srbije u trenutku kada je ona definitivno odustala od borbe za Kosovo.
George Bush Sr. je zapoceo posao i potpomogao raspad SFRJ kroz NEID, IMF i druge mjere. Clinton je nastavio tu politiku, koja je imala svoj spic 99, a Bush Jr. je zavrsio to priznavanjem kosova.
Mi bi trebali dobro da zagrijemo stolicu i skontamo sta su to interesi srbije i srpskog naroda (u matici i van nje) te da radimo bazirano na tome.
To je mozda jedina i najbolnija tacka ovde u ovome. Drzavni interesi se nemenjaju sa izborima lidera i stranaka.
Moja očekivanja su da vlast promeni situaciju na bolje, i nemam razumevanje za vlast koja ne može da promeni situaciju na bolje, jer je to mnoogo teško.
Ali džaba sve to ako će nadnacionalni kapital idalje kupovati fabrike i strateške resurse po Srbiji. Nismo u EU, ali nas kriza itekako drma. Ovaj sistem, u EU ili van, mora biti hitno promenjen.
Baveci se njihovim izjavama umesto delima samo nastavljamo tuzno putovanje od nadanja do razocarenja.Iskustvo nam govori da iza ove pojacane patriotske retorike slede kapitulantska dela.
Pročitaj ponovo.
Ja i mislim da će promjena na bolje i biti. A pisao sam o tome kako , koliko vidim i čitam, mnogi bi da Nikolić ovdje sječe stvari preko noći, zamjeri se jednom slonu da bi se dodvorio drugom slonu, a mi smo mravi.
Zato mislim da treba biti oprezan, i ovo što Nikolić i radi i kako se ponaša, daje izjave, mislim da ide u tom smjeru, pametno i staloženo. E sad, šta vi očekujete lično to ne znam ali bolje će biti jer bilo je previše preloše prije njih.
Ja sam vama pisao nešto drugo, o tome da išli mi tamo il onamo, govorio i činio li Nikolić ovako il onako, sutradan kad ustanete problemi za nas su isti : natalitet, školstvo - od osnovnog do fakultetskog, SPC-a, akademije, SANU, mediji... to je danas sve loše, sve ogrezlo u korupciji i kriminalu, lični interesi ne da vladaju već se izruguju elementarnoj pameti. A svi se kunu u neko srpstvo, a Srbija samo tavori. O tome sam ti pričao i pisao.
Živio i pozdrav !
Gospodine, šta vi hoćete da kažete? Ne razumem. Da su Srbi i građani Srbije budale? Možda neki jesi ali ne svi. Na ovom Portalu možete naći dobronamerni ljudi koji žele u raspravi da nađu rešenje za Srbiju (i srpskog govornog prostora i srpskog naroda u njim). Ako vam treba pametnjako koji će misliti za vas i celu Državu idite kod Vuka Draškovića i sličnih koji sigurno mogu "to još...". A u vašem komentaru mogu da čitam stav gsp. Pribićevića. Za tog čoveka sve je već kasno! "Samo jedna reč, Daimler!" i slično. A kada je bio Ambasador u Nemačkoj ni jednom ga nisam video da brani javno bar mali interes zemlje koja ga plaća!
Jeste, život je svakodnevna borba. A 12 godina niko nije stajao na megdan ovim "zapadnjacima". A gde smo došli? Pa gsp. Dodik, koji ima i loših političkih poteza kao i svaki drugi, je pokazao da to može i drugačije da se reši. A ako vi želite gaulajtera koji su odradili fenomenalan posao u RS, pitajte tamo u Banja Luci dali im prija taj zapadnjački posao!
U stvari ne samo da će vladajuća garnitura morati da resetuje odnose sa EU već će i građani Srbije (leve ili desne, gornje ili donje orijentacije, zemaljske ili nebeske orijentacije) morati da "resetuju" svoj odnos prema svojoj državi i prema takozvanim "prijateljima" (koji iz petnih žila grakću da su to - kao da nisu sigurni u prijateljstvo sa Srbijom) i prijateljima (koji ne govore o svom prijateljstvu mnogo ali su uvek tu kada zatreba).
U suštini vreme je za jedan veliki konsenzus o nacionalnim ciljevima Srbije u 21. veku.
Na prvom mestu cilj mora da bude da se ono što je krvavo sačuvano ili stečeno u 20. veku ne izgubi.
Ako ove generacije ne sačuvaju ono za šta su se naši dedovi i pradedovi izborili dostojni smo (kao generacije potomaka) samo PREZIRA.
2. apropo vanparlamentarne opozicije: i dveri i SRS su ispali iz parlamenta za manje od 0,5% glasova, a ostala je sumnja da su na njihov račun LDP i G17 ušli u parlament pošto su oni (navodno) prešli cenzus baš za tih 0,5%. Koliko bi bilo drugačije da je bilo obrnuto? Ne bi se onda ni Dveri ni SRS rasipali nego bi mnogi gledali kako da im pritrče i ogrebu se o delić moći. Uostalom, pogledajmo DS koji je u haosu nakon što je izgubio vlast.
3. dodatak komentaru, apropo Nikolića: mislim da je svaka njegova izjava polovinom istina a polovinom obmana. U izjavi da smo u trčanju za evropom osiromašili i da zato više nećemo slepo trčati, pogodite koja polovina je po meni istinita a koja je obmana.
Javni radnici (političari) svakako će zaslužiti veliki prezir jer će se njima pripisati neposredna odgovornost ali još veći prezir treba da bude za takozvanu srpsku inteligenciju (skoro elitu) koja nije bila u stanju da smisleno i delotvorno osmisli strategiju delovanja u promenljivim međunarodnim okolnostima; da jasno artikuliše pitanja oko kojih će se postići nacionalni konsenzus i jasnu nacionalnu strategiju za 21. vek.
U suštini, takozvani srpski intelektualci su potkupljive šićardžije (narodski pilićari), skromnog znanja i da prostite još skromnijeg obrazovanja, bez jasnog stava, nezainteresovani za društveni angažman, nezainteresovani za obrazovanje svoje (a još više tuđe) dece, spremni da zarad ličnog boljitka (u se, na se i poda se) prodaju i domovinu, i majku i oca i svoju decu.
Jedna mala sugestija gospodinu Vukadinoviću (mislim da je i on tog stava, ali je u interesu "pitkosti" teksta ispustio da to napomene); ako je spreman da "spusti krestu" zbog navedenog- nije patriotski, još manje intelektualac, već nešto, čemu svako neka da ime, po nahođenju.
Inače, slažem se sa ocenama u tekstu.
Zbunjenost je opšta; sa jedne strane nelagodnost, a sa druge nada- da je od izbora Srbija dobila nekakvu drugačiju vlast.
Lično, mislim da sve vreme zaboravljamo da su Nikolić i Vučić ne tako davno bili radikali.
Mene, koji to uvek imam na umu čini prilično spokojnim.
Vi mene i ono što pišem potpuno niste ili nećete da razumjete, ne znam.
To što me poredite sa notornim ulizicama zapada, i otvorenim neprijateljima Srbije, to je vaše mišljenje, ovdje generalno kad neko ima nešto da odgovori nekom to ne radi argumentovano, nego kaže ti si od ovog, onog i sl.
Te koje ste pomenuli ja smatram političkim slijepcima poput vas, sem što su oni još i izdajnici ove države, tako da vi možete misliti šta hoćete, volio bi kad me ne bi poredili sa njima, ali vaše pravo, samo duboko ste u krivu.
Čujte vas, ja čekam šta će Nikolić, ja čekam da on predloži kako da budemo nezavisni od bloka bilo kojeg, zasmijavate me, ali zaista.
Šta, zemlja od 7 mil. ljudi, opljačkana privatizacijom, ogrezla u korupciji do grla, sa većinom politički nepismenog stanovništva, zemljom gdje su na ispitu pale institucije koje bi trebalo da su vertikale ovog društva, i šta, vi očekujete da neko od tog društva napravi neke nove nesvrtsnae jel?
Ma dajte.
Puno ljudski jače zemlje, mislim brojnije nisu uspjele da budu nezavisne od jednog ili drugog bloka. Poenta je nešto drugo, Srbija mora iz početka sve, mi kao narod moramo na svim poljima da se razvijamo, pa tek za neko drugo vrijeme, buduće, ako prilike dozvole možemo pričati o ovome, onome, ali zemlja koja preživljava tako što MMF joj daje kredite, ili joj Rusija to čini, da bi onda krpili vlastiti budzet... pa šta pobogu očekujete ?
Srbija se igrala 10 god trule demokratije, ljudi su je pljačkali, sve institucije su u tome učestvovale, i sad de Nikoliću okreni brod već sutra...neiskreni ste, a to što pišete su najobičniji politički pamfleti prijatelju moj.
Srbija nije SFRJ i ne treba da bude, pa da igra nesvrstane ovdje neke, niti je ovo danas hladni rat. Stvari su vrlo jasne, imate vječito nedorečen istok i vječito imperijalan zapad, i tu treba znati plivati.
A glede Dodika, znate trebala bi nam čitava jedna tema nova, tako da ne bi puno o tome.
Suštinska razlika između Nikolića i Dodika je u tome što je ovaj prvi političar, a ovaj drugi šatorski političar, odnosno šarlatan. U pitanju je čovjek koji je prošao sve, od rušenja Miloševića radi milostinje zapada, do vatrenog nacionaliste koji šatorskim sjelima narodu pravi predstave, jer je skužio da ono protiv čega se ranio borio bivajući u koaliciji sa Antom Markovićem i Sejfudinom Tokićem danas je jako ugodna pozicija, a to je R.S. i pozicija njenog predsjednika.
Nikolić je totalno druga priča, smiren, staložen, politički pismen čovjek, a to što narod nezadovoljan želi promjene već sutra, a 10 god je birao pogrešno, pa prije toga 90ih bio na braniku komunizma dok je Berlinski zid padao, a još prije toga igrao se igre zvane SFRJ, a još prije zaboravio vlastiti genocid i Jasenovac..i ima toga puno i puno, i to sve ne obične, već gospodine kardinalne greške.
Biće bolje, samo svi moramo biti pametniji.
Živio!
Realno, mnogo bi bilo, al' malo samopoštovanja i dosta poštovanja prema svojoj zemlji - Srbiji, to nam je zaista potrebno.
Za ovog bivšeg neću da trošim reči, on je svoje odsvirao - možda ćemo ga videti u nekom drugom filmu.
Ako ne znaju kako treba RAZBUCATI osinja gnezda u Srbiji, nego im prilaze sa strahom i dvostrukim zaštitnim odelima, uz glasno kuraženje da ih mi čujemo, nema pomaka napred.
Meni novo zaduživanje, primena Borko-Kuperovih dogovora, uz poskupljenja od 20%, nisu signal za mir i spokoj.
Vidite, ja ću biti spokoja tek ako Srbija postane država sposobna i dovoljno jaka da se bori sa svim problemima koji je snađu. Do tada, ko god da je na vlasti, mogu biti samo oprezna i nema praštanja niti izgovora. Nismo ih za uši doveli na vlast.
Poštovani, za MOJ ukus vaš tekst što ste pisali između 17:26 do 18:13, je suviše fatalistički, ali naravno imate pravo na taj pogled. Tako sam ga shvatio, a slažem se sa gospđ.Biljana Nikolić da treba sada da se ide u radikalne reforme i ne sa mlakom retorikom da je ovo malo izrečeno sve što možemo da radimo! Da je Srbija Država sa 7,5 mil. stanovnika bez KiM Šiptara za mene nije nikakav alibi da mi nemožemo ništa protiv velikog sveta! Možda da sam idealista, ali Slovenci su u JUG iamli više moći u političkom i privrednom smislu nego najbrojniji narod te države. Naravno da su imali bolje startne pozicije od Srba, kao živili u jednom sistemu zvano K. i K. monarhija koj je investirala u taj narod/pokrajinu. Vidite Švajcarci kolki ih ima, a znaju da vladaju. Naravno da se može sa pravom reći da su ta primera malo daleki, pošto smo mi Srbi. Ali naš mali narod je vodio borbu protiv otomanskog carstva i dobili bitku samo što je nisu dobro iskoritili.
Slažem se potpuno sa Vukadinovićevim opisom sadašnjeg DSS. Znam da biti u opozicionoj nemilosti DS nije bilo lako, znam da treba plaćati račune za stranačku infrastrukturu, ali ovoliko žmirkanje na nastavak DS politike po pitanju KOSMETA, sramotno je.
I zbog toga još jednom, ja mislim da trebamo što agresivnije da vodimo NAŠU politiku a ne spoljnu. Prvo da nađemo NAŠU politiku, naravno. Ali to odmah da se popravi!!! I ne kada ćemo dobiti malo vremena od nekog spoljašljeg faktora.
Poštovanje
Sa svime što ste napisali se u potpunosti slažem. Kritika uvjek treba.
Samo, da razsjanim nešto, ja kad ovo pišem ne želim reći da Nikolić je amnestiran od kritike jer raniji na vlasti su bili još lošiji. Možda je dojam da sam tako mislio, ali ne.
Samo opet radi jasnoće stvari, htio sam reći da situacija ni politička ni ekonomska nije laka. Danas je, barem po meni, za ovo vrijeme sadašnje, uspjeh da se zaustavi dalje rastakanje Srbije u atmosferi i položaju kad smo zaista ranjivi, kad se nadire sa svih strana. U tom smislu, ja mislim da sada od Nikolića nema ko adekvatniji, mislim da bolje danas nemamo. Svi drugi su svoje utakmice odigrali... dajte da vidimo gdje ova ide, a da ne zviždimo već svojima u 10 min igre.
Toliko, i svako dobro !
Pozdrav !
Malopre rekoh za komarce, a sada ću za zečeve.
Pa gde ste bili zekani kad smo ga napadali, javno preko NSPM i još nekih elektronskih novina, preko telefona, kad smo se radovali kad je pao, a kad padne skroz koga ćete posle tri dana da napadate.
Predlažem da se vratite na Miloševića jer je Sloba lav koji je uvek vaša zečija inspiracija.
Kritikujete (s pravom)greške iz prošlosti, ali UVEK kad je neko proglašen najboljim i jedinim, rezultati vladavine su bili katasrofalni. A onda je dolazio novi unapred najbolji i jedini...
Vreme je da takve ocene ostavimo za kraj mandata.
Svesno kontradiktorna izjava. Državnički pokušaj? Savest radi? Strategija izvlačenja? Jer, U Kniću, pre tri dana kaže ispred crkve ili u njoj, parafraziram: „ ... ako nevaljam zaokružite nekog drugog“? Pa nisu izbori sutra nego su bili juče? Vi ste predsedniče u petogodišnjem mandatu! Ne verujem da pričate o godini posle tog mandata ili možda pričate o ostavci sutra? Prvi deo izjave, onaj pod navodnicima je, valjda, „savest radi“ (najslabija karika) ...
Dobro sad ne bi da se previše upuštamo u tu priču ko je bolji ovaj, onaj... da ne bi filozofirali. Ma ne sporim ja da ima od njega i boljih i lošijih, ja nisam njegov potparol... no evo vi recite, koliko ja znam od ovih što su se kandidovali Nikoliću može se reći da je ovo prilika prva prava, na to sam mislio. Svi drugi su već pročitani i bili, što ne mora značiti da neće i on ali eto...
Inače, lično da se pitam, o tome sam već govorio, mišljenja sam da generalno manje više naša srpska politika je uvjek nedorečena, ili zatucana, ili neprilagođena vremenu, uvjek nešto kaskamo, prosto uvjek smo bili iščašeni, tako da ja mislim da je red za jednu pravu, istinsku, novu i mladu srpsku nacionalnu ideju, ideju modernog srpskog nacionalizma, ali to je sad široka tema i nije joj sad mjesto ovdje. Zato kažem, mišljenja sam da je Nikolić najmanje loše rješenje, a tragedija je da su sva loša, a to je ceh onog ranije što sam pisao, promašene politike u istoriji.
Pozdrav
Licno mislim da nas vozaju i da ce napraviti dodatnu stetu. Nepopravljivu, dakle, trajnu.
Radovalo bi me, cak bih bio i presrecan da nisam i da ne budem u pravu, jer ne bi obrukali dedove i ne bi dali primer naslednicima za necasano.
Ocenjivanje izjava, koje su pre svega nemuste i neodgovorne, kao mudrim i ..., je iscekivanje necega/povoljnog/ u sta je tesko poverovati.
Ne tako davno, jedan tip me je fascinirao svojom energijom da nam svakog dana izbaci po jednu rudimentarnu ideju, za koju je odmah trazio nacionalni konsenzus, da bi vec sutradan ispalio sledecu, i tako ..., i videli smo svi ni na jednu se nije vratio da je ostvari.
Da to je prvi menadzer nase propasti, pa je stoga rezerva neophodna.
p.s. ne razumem pojedine komentatore koji moraju da posalju 5, 6 i vise postova da bi ...., postujte gostoprimstvo i dovoljno je 1, 2 posta da kazete sta imate, izuzimajuci odgovore/replike/.
Ma da se jasno osjeca promjena ambijansa sa Nikolicem i Dacicem, jos uvijek je moguce da je sve ovo samo spin, druksi od Tadicevoga doduse, ali ipak da bi se uslo, kako tako- u EU.
Sastanak sa Putinom, prica o referendumu i o 'patriotskim crvenim linijama' mozebit je samo usmijerena 'ucijeni', i strahu EU 'zaokretom' prema Rusiji. Ima vec znakova da se EU ponasa blaze prema ovoj vladi (neke nevidjene izjave ljubavi od strane novog njemackog ambasadora itd).
Evropu je lako zastrasit sa ruskim 'prodorom' na Balkan. To je njima vjekovni strah.
Ironija svega ovoga bi bila toliki napor i ponizenje samo da se udje u EU-konjusnicu gdje ce nam davat lekcije Jelko Kacini i hrvatski konjusari.
Suština politike svih postpetooktobarskih vlada je „EU nema alternativu“.
Suština politike svih nemačkih vlada je isto tako „EU nema alternativu“.
Osim što srpske vlade to naivno ističu a nemačke mudro ćute, razlika između dve politike je sledeća:
U slučaju Srbije ta alternativa je izmišljena. Ulaskom u EU Srbija je gubitnik u svakom pogledu – počev od ekonomskog preko političkog do kulturnog. Za Nemačku, međutim, EU zaista nema alternativu. Postojanje EU je za njenu privredu i društvo pitanje opstanka. To je uostalom konstanta nemačke istorije. Bez jedinstvenog ekonomskog prostora Evropske unije, Nemačkoj bi predstojalo resetovanje u poređenju sa kojim je resetovanje srpske politike ukoliko bi konačno shvatila pogubnost člansta u EU – dečija igra.
Mada je postojanje EU- dakle članstvo u EU neke evropske države - egzistencijalni interes Nemačke, ona se postavlja kao da čini ustupke državi za čiju kandidaturu ili članstvo daje zeleno svetlo. To je slučaj i sa Srbijom. Članstvo Srbije u EU za Nemačku znači NEOPHODNO novo tržište. Jedino što je interesuje to je da dođe do tog tržišta što jeftinije. Međutim, poučena iskustvom Prvog i Drugog svetskog rata sada se ne postavlja kao osvajač već kao partner - ekonomski uspešna privreda vrednih i štedljivih ljudi, spremnih na saradnju (!!!) a ne na potčinjavanje (!!!). U toj vizuri uslovi koje postavlja se tumače kao prirodan stav nekoga ko, eto, čini uslugu drugome pa samim tim ima pravo i da mu postavlja uslove.
To viđenje situacije – vredni i uspešni Nemci koji izdržavaju neuspešne i ne tako vredne južnjake (pa samim tim imaju pravo da im postavljaju uslove) - nema više prođu u mnogim evropskim zemljama. Nažalost, Srbi koji projektuju sebe i svoje visoke standarde časti –ljudske, vojničke i svake druge - vide u Nemcima i nemačkoj politici uslovljavanja a zapravo ucenjivanja, upravo ono što ovi žele da se vidi. Zato je uslov svakog političkog resetovanja srpske politike prema EU prethodno psihološko resetovanje Srba i svest da su oni potrebni Evropskoj uniji - pre svega Nemačkoj - a ne obratno.
Konačno - da li je Nikolićeva izjava spin ili resetovanje?
Verovatno i jedno i drugo, tačnije ni sasvim jedno ni sasvim drugo već nastavak mudrijašenja kome će uskoro morati da dođe kraj.
Otiđite na njihov sajt pa vidite šta zahtevaju u vezi Kosmeta, Vojvodine i sl. To što ih ostali mediji cenzurišu i napadaju, to nije problem Dveri, već tih medija.
Naravno da jeste, zato ga Zapad i škartirao. U suštini bolje i Sloba nego neko(citiram Zapad): "Stalno obećava a ne uradi ništa". To je neko od Zapadnjaka rekao za prethodu vlast, tačnije DS.
Navika je opasna inercija.
Ako je za utehu bolji smo nego što smo mislili.
Ps.Pojava u pisanju SRBSKA umesto SRPSKA je sve češća i mada je to više *ideologija* nego lingvistika...Dopada mi se.
I još, svako ko ignoriše potpuno neprirodno, usiljeno odsustvo postizbornih razgovoera-pregovora SNS i DSS, treba da se zapita ima li ičeg drugog iza te (tobožnje) tišine.
OSTANETE neumorni u raskrinkavanju politicki pogubnih delovanja za Srbiju -
kako bivsih tako i buducih politicara!
Gospodin Tadic je puno toga uradio sto je Srbiji strahovito naskodilo ( moje -
privatno gradjansko misljenje ) a sve sa MANTROM: "EU NEMA ALTERNATIVU"-
koja je Americi i EU,signalizovala totalnu POTCINJENOST i SPREMNOST Srbije
da PRIHVATI SVE sto je SAD + EU =NATO-u iz puno poznatih razloga vazno!
Promena rezolucije u zadnjem momentu sa davanjem neogranicene moci EU
a totalno marginalizovanje UN po pitanju KosMeta, o tome g.Tadic =CUTI a -
to je GRESKA ogromnih i nepromenjivih razmera!!
HOCE li USTAVNI SUD ikada o svim tim greskama raspravljati????
Ili cemo po srpskom obicaju vec sutra sve to zaboraviti????
To je sada jasno i Vukadinović nema razloga da se zbog takvog zaključka plaši "naivnosti".Vreme je da se štap i šargarepa kojim su nas svodili na obdanište i i trenirali nas kao Ciganin mečku,( ne Rom, nego Ciganin.Romova mečka je mercedes), obije njima o glavu
Čak i da im samo vraćamo milo za drago, ovo što čine Nikolići Vučić je značajno.Vraćaju nam prostor za delaljnje.Stavljaju njih u položaj da se čude, bune, zapitkuju,da li su i gde pogrešili.Daleko se ne vidi ili teško vidi ali ovde smo sigurno stigli.Nadajmo se da prvi potez podrazumeva drugi i da koncept ove partije političkog šaha ima izgleda.Čak i da sve ne uspe, sama činjenica da igramo svoju igru ili je nagoveštavamo je značajno.Nevolja je što ima mnogo nevolja.Treba mudro.
Mislis da si Isus Hristos, koji pita Pilata:
"Istina?...,sta je istina ?"
Dojadi ovde. Mislis da si sam.
Ko onaj mudrujuci kukuruzar.
Za pojas zadjeni.
Sjasi !
Ni na kraj mi pameti nije bio Isus, slab sam na tom polju religijskih citata. To je bilo retoricko pitanje, a odgovor sam odmah ispod i napisao,a to je da istina i pravda su danas atomske bombe, nazalost.
bas ste se raspisali, kad sam procitao n-ti nastavak, i ima jos, rekoh e do ..., sustinu spoznajte sami, ali molim Vas u jednom postu, ako bas morate.
inspiracija :)
Ok. Mada mislim da je to nebitno, imate prostora, pišite svi koliko vam se piše.... drugi nek čitaju neki nek ne čitaju, Ja tako, nešto čitam, nešto ne. Nismo kod Kim Jong Una, važno je da ovo nije oraničen prostor pa da neko daje komentare na uštrb drugog, nego baš suprotno svako nek piše koliko smatra, protora ima, klizač na mišu je tu pa spuštaš i preskačeš.
Ni meni se ovdje gomila drugih gluposti ne sviđa pa mi ne pada na pamet kao neki da pišem psovke. Ovdje kad nekom izostanu argumenti redovno ti kažu, izdajnik, antisrbin, skrati priču, produži pirču, daj ćirilicu. ko će to sve...
Živio !
Jbg inspiracija :)
Ok. Mada mislim da je to nebitno, imate prostora, pišite svi koliko vam se piše.... drugi nek čitaju neki nek ne čitaju, Ja tako, nešto čitam, nešto ne.
Nismo kod Kim Jong Una, važno je da ovo nije oraničen prostor pa da neko daje komentare na uštrb drugog, nego baš suprotno svako nek piše koliko smatra, protora ima, klizač na mišu je tu pa spuštaš i preskačeš.
Ni meni se ovdje gomila drugih gluposti ne sviđa pa mi ne pada na pamet kao neki da pišem skini mi se i sl. Ovdje kad nekom izostanu argumenti redovno ti kažu, izdajnik, antisrbin, skrati priču, produži pirču, daj ćirilicu, skini se, sjaši, uzjaši :) ko će to sve... a malo je suštine, malo konkretne kritike tipa, napisao si to i to - nije istina, ili nisi u pravu jer fakat je nešto drugo sl... a to skrati priči il skini se najlakše je napisati.
Živio !
Slovo B sam namjerno zadržao iz više razloga: 1) ova knjiga bavi se korijenima riječi, a korijen riječi za naziv našeg naroda, države, jezika jeste SRB; 2) slovo B je pisao sveti Sava kao prvi i najveći prosvjetitelj Srba, i svi pisci prije njega, i poslije njega, sve do Vuka Karadžića (znači, više od hiljadu godina); 3) i sam Vuk je u početku pisao B, dok najzad nije, kolebajući se između Mušickog i Kopitara, poslušao ovog drugog; 4) izuzeci od jednačenja po zvučnosti u našem jeziku već postoje (brdski, odšteta, vođstvo); takođe, pravilo kaže da se promjena ne vrši, ako bi došlo do udaljavanja od osnove (štabski ( a ne: štapski) oficir, Gradac: Gradca, a ne Gratca ili Graca); jednačenje se ne vrši u vlastitim imenicama stranog porijekla (Midhat, Edhem, Vašington, vašingtonski, Habsburg); 5) sam naziv slova B jeste BUK što znači Bog (Sveznajući); 6) sam oblik slova B je veličanstven: ono je načinjeno od slova O i G, tako da kad se sastave sva tri slo